login |

The Walking Dead: folytatódott a 3. évad

2013. 02. 11. 21:20 - Írta: human

171 hozzászólás | kategória: kritika,

Rögtön felmerül a kérdés, hogy minek kellett ketté szedni a The Walking Dead-et? Ugye volt decemberi finálé, most pedig van februári premier, amiben semmiféle premier hangulatot nem lehetett találni. Bár 2 hónapja működött a cliffhanger, de a feloldása eléggé közepes lett. Na jó, csapjunk is a spoilerekbe a tovább mögött.

Ez bizony egy klasszikus évadközbeni rész volt. Azt ugye már a trailer alapján sejtettük, hogy Rickék milyen módon szabadítják ki Darylt. Ezzel el is érték, hogy szakadás lett a csapatban, mert akármilyen gonosz is a redneck tesó, azért csak kiálltak egymás mellett Dixonék. Az eredmény? Merle is “megmenekült”, de persze senki sem akarta visszavinni a börtönbe őkelmét (mondjuk ő sem túlzottan okosan érvelt a dolog mellett:), így bizony Daryl döntött úgy, hogy akkor neki is kimarad a rácsos történet. Mivel közönségkedvenc, így gondolom látjuk még őt, vagyis ebben az esetben őket.

Közben a menekülők által hátrahagyott kisvárosban sem békések a kedélyek. Egyrészt ugye Rickék hathatós közbenjárásával a végtermék belerepült a ventilátorba, és a lövöldözés után még pár walkerrel is szembe kellett néznie az apokaliptikus pikniket űző polgároknak. Mindeközben a Governor egy kicsit engedett az álcáján, kilátszott a kegyetlen vadember. Na meg a vezetői feladatait sem látta el igazán, így bizony némi zúgolódás támadt itt is, elégedetlenkedtek a naív falusiak. De persze a bosszú következik majd a jövőben, idővel még össze kell majd csapni Ricknek a kormányzóval.

Közben a börtönben Coach haverjai terveztek valami hatalomátvételt, de a néger csávó szépen lebeszélte őket erről. Már féltem amúgy, kicsit sok lett volna, ha most az újonnan érkezettek foglyul ejtik a börtönben levőket, és erre érnek haza Rick-ék. Mondjuk kedvenc seriffünk még így is bekattant, és ezzel elértünk a szerintem rossz húzáshoz.

Nekem tetszett a rész, bár nem volt premier hangulata, viszont a végén az estélyi ruhás látomása, nos, kicsit betette a kaput. Azt értem, hogy túl nagy a nyomás Rick-en, már nem akar senkiért felelősséget vállalni, hiszen mindenki meghal sorban, de ahogy ezt velünk érzékeltették most, az kicsit betette a kaput. Nyilván nem törtek le túlzottan, de ennek a feloldása most nem érdekel annyira, így a jövő hét is kevésbé hoz lázba. Remélem nem a falak között fognak lelkizni.

171 hozzászólás Ne habozz!

Pocok - 2013. 02. 11. 21:26

Nekem csak a végén a szellem nem tetszett… a riherongy még a síron túlról sem hagyja békén Ricket :D

ZoL - 2013. 02. 11. 21:30

Mért kellett ezt tenni Rickel a végén? :s

A részhez annyit, hogy volt már jobb is az idén, reméljük jövőheti jobb lesz.

wondorog - 2013. 02. 11. 21:31

Néztem is, hogy Sarah Wayne Callies neve még mindig benne van az intróban, remélem azért évad végéig nem kísér el, a PB-ben szerettem, de itt nagyon nem.

Risi92 - 2013. 02. 11. 21:37

a rész végén nagyon ideges lettem. egyszerűen nem értem hogy miért nem szól soha senki semmit… értem én, hogy Rick a vezető, de hát a demokrácia legkisebb maradékaként az igazán fontos kérdésekben többségi szavazással dönthetnének… remélem az a 4 ‘menekült’ bosszút áll és leölik Ricket.

Nicholas - 2013. 02. 11. 21:38

Elég komolytalan volt az Andreás jelenet. Ezeket sose bírtam, hogy egyik pillanatban mindenki lázad, utána meg hirtelen meghallgatja a nép az új lány 5 mondatát, aztán “hmm. igen. ez így van.” mindenki bólogat neki… :/

straphe - 2013. 02. 11. 21:39

Calliest úgy néz ki egy börtönös sorozatban sem lehet kinyírni. :D

Bazsi - 2013. 02. 11. 21:40

Az eleje meg a vége nagyon nem tetszett.

Irodai Patkany - 2013. 02. 11. 21:41

Két észrevétel, egy pozitív és egy negatív. Kezdem az utóbbival: ázsiai gyerek miért nem lőtte agyon Merle-t? Valahogy meg kellett volna oldani, hogy ne találkozzanak, ez így hülyén nézett ki.
Pozitív észrevétel: kicsi szőke lány (ha Merle megkínozna se jutna az eszembe a neve) láthatóan Rick halott feleségének helyére pályázik, amit eddig szépen érzékeltettek az írók, nem szájbarágósan, ahogy kell. Ebből is jó szál lehetne, főleg, ha mondjuk Rick is rámozdulna a kislányra, ahogy tette minden poszt-apokaliptikus regény ősanyjának, a Malevil-nek is főhőse, egy ugyancsak zsenge korú lánykával hasonló helyzetben.

Marcipan - 2013. 02. 11. 21:50

Kár ezért a végért…. :(

Habarodix - 2013. 02. 11. 21:53

Tényleg nem volt a legjobb rész, de rossznak sem mondanám, kivéve Lori újabb felbukkanását . Nem csak a karaktert utálom , Saraht mar a szökésben is utáltam.
Daryl remélem hogy hamarosan visszatér .
Tyreese eddig egész szimpatikus, ám remélem hogy nem Daryl pótléknak hozták be.
Az viszont nagyon idegesít hogy Michonnenal ilyen bizalmatlan Rick…..

tomhet - 2013. 02. 11. 21:56

többet vártam a premiertől, így ezek után én is azt mondom, h kár volt szétszedni. nagyon elrontották a végét, értelme semmi, ezt a lelkizős szálat el kellett volna már felejteni, mert pont ennek hiányában, és a sok akció miatt volt szerethető a 3. évad.

Desmond Wallace - 2013. 02. 11. 21:59

Rick megzakkanása nem tetszett a végén. Küldjék már el egy kicsit pihenni!

Sunsetjoy - 2013. 02. 11. 22:09

Én is megjegyeztem magamnak, hogy a városiak aztán nagyon el voltak határozva.
Andrea (akit korábban csak egy átutazó picsának tartottak, akit húzogat a főnök) 5 mondatjával (ami mondjuk közelében sincs egy rendes moral-booster monológnak – lásd bármi más film/sorozat/játék. Mit közelében, bármi más jobb ennél…) rögtön beállnak a sorba, mint a birkák.

A másik meg, valaki benyögi, hogy a kormányzó lelőtte a pasast, akit meg kellett szabadítani a kínoktól. Bazz, hát miközben ott sajnálkoztak a szenvedő felett, egyik se segített volna rajta, látták, hogy neki kampó. És akkor “jaj, lelőtte…”

Tény, hogy a Kormányzó megmondta, hogy eddig fogta a kezüket (meg is látszik), de innentől ló*#& a hátsőjukba.

Tényleg, Ricknél is ugyanez van, hogy torkig van a felelősséggel, ami rákerült. A félszemű egy ideig élvezte, de mióta előjöttek a kontrollálhatatlan nehézségek, hasonlóan bedurvult.

Tusán - 2013. 02. 11. 22:12

Huh, hát Rick elmebaja tényleg érdekes fordulat volt. Most akkor ennyi elég is volt az újonnan jövőknek és el is menekültek, csak mert Ricknek volt egy pillanata?

Pocok - 2013. 02. 11. 22:16

Risi92 – 2013. 02. 11. 21:37

Azért azt jegyezzük meg, hogy Ricknek volt igaza… nem szabad bennük bízni :D

Theo - 2013. 02. 11. 22:16

Hát elég vergődős rész volt, pozitívumot nem is tudnék mondani, sokkal jobbat vártam. Reméltem Haley több szerepet kap majd, erre az első akit lelőttek.

Németh Tamás - 2013. 02. 11. 22:20

Én is sokkal jobb részt várta, a vége nagyon nem ilyen vég kellett volna ennek a résznek…jövőheti talán jobb lesz már.

Llew - 2013. 02. 11. 22:26

A cliffet kicsit hamar oldották fel, de mondjuk sokáig sem lehetett volna húzni.
A városkában reméltem, hogy Andrea végre össze kapja magát és a faszi lelövésével hatalmi pozíciót szerez magának. Persze nem, csak simán visszakullog a nyilvánvalóan hülye Kormányzóhoz. Pedig a kezdtem remélni, hogy megjött az esze, de megint nem az után megy.
A börtön érdekes lesz. A fekete főnökre kíváncsi leszek. A spanokat szerintem neki kell lapátra tenni, mert Rick megzakkanásával lehet megint várszagot éreznek majd.
Rickkel ez a húzás nem tetszett nekem se. Glen traumája ezzel jegelve is lesz vajon? Két gyagyás sok lenne a csoportba.
Mozgalmas lesz. Valamit kezdeni kell az újakkal, meg Michonnal is.

danNN - 2013. 02. 11. 22:28

Andreának üzemileg ki kéne már utalni egy kínhalált.

ALDO - 2013. 02. 11. 22:29

Érdekes, hogy Rick lassan minden epizódban megzakkan. A múltkor a telefon, most meg a kísértet. Jövő héten jönnek majd az ufók.
Kíváncsi vagyok, hogy a tesók hogyan kerülnek vissza a csapatba, mert gondolom nem fognak a végtelenségig bolyongani. Látom végre Bethnek is igyekeznek valamilyen szöveget, sőt értelmes szerepet kreálni, hogy nem csak a felesleges mellékszereplő legyen. Az új jövevények érdekesek. Velük lehet még elmélyíteni a feszültséget és a konfliktusokat. Nyilván együtt működnek néhányukkal, amikor meg kell védeni a börtönt, a többieket meg majd felzabáltatják a zombikkal.
A legnagyobb jelenet pedig Merle tarkón baszása volt. Az évad továbbra is tartja az eddig is magas színvonalat.

wondorog - 2013. 02. 11. 22:32

Kíváncsi leszek a néger meddig húzza, T-dog után csak úgy hullottak, mint a legyek.

killero - 2013. 02. 11. 22:37

konkrétan egy adag lúhugy volt ez a rész…

amennyire vártam annyira nem jött be sajnos:(
persze reméljük jó lesz és vissza jön az ami a 3. évadban a szünetig volt mert az igazán tetszett, de most bejött a Rick agymenése szál is, hát meglátjuk mi kerekedik ki belőle…

Marcipáncica - 2013. 02. 11. 22:38

:D

Jók ezek a hozzászólások. Sajnos jobbak mint maga a rész. Pedig mennyire vártam már!! :( No, tehát akkor az a helyzet hogy Glenn és Rick megbuggyant, Merle lelépett, fekete csajszit kinézik a csapatból… elég rosszul áll a szénájuk!! Andrea rohadt idegesítő, a kormányzó karakterében még most is úgy érzem hogy van lehetőség, de az hogy az egész kisváros egy csapat birka az teljességgel hihetetlen számomra. Az új csapat a börtönben remélem felbukkan még, bár ezek után az is teljesen biztos hogy nem fogják Ricket sem épelméjűnek, még inkább vezetőnek tekinteni egy pillanattig sem… rettentő kíváncsi vagyok mi lesz a későbbiekben, de nagggyon-nagyon remélem hogy nem hoznak be egy állandósuló szellem-látós szálat…

Nema - 2013. 02. 11. 23:05

Ejj, sajnos csalódást keltő részt kaptunk a nagyon izgalmas félévadzáró után.
A végén Rick látomása és őrülete pedig kritikán aluli volt.
Talán az évad legrosszabb részét láthattuk.

Lui - 2013. 02. 11. 23:25

Egész egyszerűen szar volt.

jim455 - 2013. 02. 11. 23:25

Ez most ilyen nyugisabb lelkizős rész volt, kell ilyen is.A vége nekem sem tetszett annyira.Arra, hogy szemléltessék Rick mennyire szétesett elég lett volna ha mondjuk hirtelen megroppan és elkezd zokogni.
Tyrese haverjával még lesz gond szerintem, az ábrázata is elég őrült.Mondjuk ez is fura, hogy akármilyen társaság kerül Rickék közelébe ott van egy szarkeverő.Most jöhetett volna egy teljesen normális csapat.Amúgy a négert bírom.

clegane - 2013. 02. 11. 23:39

pont olyan bénázásokkal volt telis-tele, amik miatt a második évad olyan kínszenvedés volt. már nem is várom annyira a folytatást :(

Dean - 2013. 02. 11. 23:41

Na, emberek, azért azt sem szabad elfelejteni, hogy Rick-nek most tényleg van “OKA” összezavarodni.
Csapatvezető, minden életért végül is ő vállal felelősséget. Meghalt a felesége (ez már egy rohadt nagy dolog), meghalt T-Dog, meghalt az új néger faszi, bár nem ismerték annyira, de még is csak az ő embere lett. Most pedig Daryl is elhagyta.
Hogy legyen egy ilyen hozzászólás is: Nekem tetszett a vége. :)

_Peter - 2013. 02. 11. 23:50

Azt hittem a Rick ideiglenesen megzakkan témát múltkor már lezárták, össze is szedte magát és akkor most megint? Én nem hiszem, hogy ez valakinek is tetszett, miért játszák el megint az írók? A másik vicc Andrea összes jelenete, borzalom. És sajnos már látszik eljátszák a Carl csorgatja a nyálát a szöszire, szöszi meg Rickre dolgot.

Nem volt egy erős újrakezdés finoman szólva. Ami jó: Darylék nyilván 1-2 részen belül visszatérnek. Cutty jóarcnak tűnik és már ilyen rövid idő alatt messze többet beszélt mint T-dog 2 évad alatt és Michonne illetve Oscar a felbukkanásuk óta.

Kocsolas - 2013. 02. 12. 00:15

Rick elmebaja még nagy téma lehet az évad hátralevő részébe, kíváncsi vagyok mennyire csavarodik be és leöl e egy túlélőt a csapatból. tetszett a rész, külön kiemelném a kis utalást Daryl szájából a walking dead fps felé :)

koka - 2013. 02. 12. 00:16

Szép bemutatkozás volt Rick…..well done! :D

paranoid android - 2013. 02. 12. 00:20

Hát igen, az évad átlagszínvonalához képest ez most gyengébbre sikerült. Kezdve a cliffhanger semmilyen feloldásával, folytatva Andrea komolyan vehetetlen hegyibeszédével, majd bezárva ezzel a látomásos hülyeséggel. De azért ezek között akadtak jó dolgok is. Örülök, hogy Daryl a bátyját választotta, és az is tetszik, ahogy kezd a normalitás maszkja repedezni a Kormányzón. Tyreese-re kíváncsi vagyok, de a többi új arc eddig semmilyennek tűnik; még ezzel a keménykedéssel is inkább pirosingeseknek érzem őket. Beth aranyos, jó hogy több screentime-ot kap. Egyébként Rick bekattanása önmagában nem lenne rossz ötlet, de ne ilyen idióta módon oldják meg.

Hor1 - 2013. 02. 12. 00:37

Ez az Andrea mennyire ostoba, borzalom..

PatrickBurnsRed - 2013. 02. 12. 00:38

Szerinte eszméletlen brutális volt! Nagyon jó rész volt ismételten csak, maga Lori szelleme engem is zavart, de maga ahogy Rick begolyózott az fantasztikus volt! És nem tudom miért kéne erre a részre premierként nézni, vagy ez az lett volna? Én szimplán úgy tekintettem rá, mint egy téli szünetet megért évadfolytató epizódra. Fasza volt, na!

suttyom - 2013. 02. 12. 00:44

1. Rick nem tévedhetetlen és sebezhetetlen szuperember. Nagyon is esendő, gyakran rosszul dönt-ennek már jó néhányszor itták meg a levét.
2. A csapat könyörgött neki, hogy vezesse, ő pedig elvállalta, hogy életben tartja őket. Ha ezek után valaki azzal jönne, hogy bocsi, mégis kérjük vissza a demokráciánkat, én is kísértésbe esnék, hogy repítsek-e az illetőbe néhány .357 Magnum lövedéket.
3. Persze ti egy élőhalottak és emberi szörnyetegek által benépesített világban tökéletesen higgadtan tudnátok érvelni és dönteni. Különösen, miután a feleségetek a lehető legborzalmasabb módon távozott az élők sorából. Hát persze.

David R. Blake - 2013. 02. 12. 00:56

A cliffhangert szerintem másképpen nem nagyon lehetett volna feloldani, max. úgy, hogy Daryll és Merle elengedi a pórázon tartott zombikat és úgy csinál egy kis kavart. Amíg Maggie le nem lőtte az egyik walkert, addig meg voltam győződve, hogy így lesz, de ez is teljesen logikus szerintem.

Az meg, hogy nem volt premier-hangulata, nos ez nem premier volt, csak egy midseason-utáni kezdés.

Valamint nem tudom igazság szerint sokan mondjátok itt, hogy olyan picsogással volt tele a rész, mint a 2. évadban, holott szerintem ez nem igaz!
Sőt ebben az epizódban nagyon is hitelesre sikerült a karakterdráma, leginkább pont Rick, Daryll, és Glenn esetében!
El is mondom, hogy kinél miért volt így szerintem!

Glenn: Merle-re teljesen jogosan volt kiakadva, hogy mit keres velük. A zombis kirohanását meg nem mondanám “megkattanásnak”, szimplán csak levezette a feszültséget, MERT ugye ő azt hiszi, hogy Maggie-t megerőszakolta a Govenor (ezt említi is, pont Merle-nek), így magát hibáztatja, hogy nem tudta megvédeni a barátnőjét, valamint kicsit amiatt is szarul érzi magát, hogy míg a lány vissza tudott menni segíteni Rickkel, hogy Daryllt kihozzák, addig ő a kocsinál maradt. Férfiként ez engem is bosszantana ilyen helyzetben.

Daryll: Szintén logikus, hogy a halottnak hitt, de hirtelen mégis felbukkanó bátyja fontos neki! Valamelyest ő is magát hibáztatja (részben), hogy elszakadt Merle-től, így szerintem logikus, hogy foggal-krömmel védi a saját vérét, (akármilyen tapló is) még ha ezzel elvágja magát a többektől is.

Végül pedig a nagy ember, Rick: Oké, elhiszem, hogy sokan nem bírtátok Lorit (sem a karaktert, se a színésznőt), de Rick-nek mégis csak ő volt a felesége, és ha a sorozat időrendje szerint haladunk, maximum egy hete veszthette el, és azért ne várjuk már el, hogy valaki hipp-hopp kijön egy ilyenből. Egyébként maga ez az egész amiket produkál erősen egy ideg összeroppanás/poszt-traumás stressz szerű dolog tüneteinek tűnnek, ami az ő helyzetében teljesen logikusan hatnak! Igazság szerint én örülök is ennek, mert egy ilyen helyzetben, hogy meghal az asszony, ráadásul egy túlélőcsoport vezetője is egy poszt-apok. világban, minden felelősséggel, és nyomással együtt, na egy ilyen helyzetben szerintem sok ember tényleg összeroppanna.
Az mondjuk oké, hogy tényleg a lehető legrosszabb pillanatban jött elő a hallucinációs rohama! De hát valamivel kell gerjeszteni a feszültséget.

Tyrees csapatánál meg teljesen meg bírom érteni mind, Ty és a fekete csaj, mind az apa-fia páros álláspontját. Ty úgy volt vele, hogy Herschelék rendes emberek, nem adtak okot arra, hogy bántsák őket, és ebben igazuk is volt. De az apukat is elég remekül megfogalmazta a poszt-apok világ farkastörvényeit, hogy az “Erősebb él túl”, és ilyenkor az erkölcs bizony nem sokszor játszik.

Ami viszont nekem sem tetszett, az Andrea pátoszos monológja, ahogy a birka Woodburry-ekhez beszélt!
Én a helyében ugyanis nem ringattam volna bele őket az illúzióikba még jobban, hanem épp ellenkezőleg, ahogy a Govenor is mondta, “eddig csupa grill party volt az életük”.
Én kerek-perec megmondtam volna nekik, hogy oké, ha menni akartok, lehet takarodni, de odakint nincsenek falak, és fegyveres milícia, ami megvédjen! Minden tele van walkerekkel, meg más, a túlélésért harcoló csoporttal, akik között ti egy napi nem húznátok ki!
Összességében csak ez volt, ami zavart a részben, a többi dolog számomra teljesen hiteles volt, és ahogy mondtam, a karakterdrámának is volt szerepe, ezért nem mondanám rá a felesleges jelzőt, mint gyakorlatilag teljes a 2. évadra. Igazság szerint amíg így szállítják ezt az elemet, nekem nem lesz vele bajom, nem KELL mindennek a zombidarálásról szólnia, többször is meg volt említve, hogy ez nem az a sorozat…

DQ - 2013. 02. 12. 01:09

Tényleg elég gyenge rész volt, pedig amennyire vártam a folytatást a cliffhanger után, annyira csalódás volt.

superpityu - 2013. 02. 12. 03:19

Hát nagyon vártam a részt, erre majdnem elaludtam rajta. komolyan mondom, még a andreás részek sem voltak annyira rosszak mint a rész végi estélyi ruhás callies. hát azt hittem lefordulok a székről. minek ez nekünk. ok nehéz ricknek átvészelni az asszonyka elvesztését, de ne menjünk már túlzásba. én momentán örültem, hogy szétkapták a “kóricálók”, erre megint itt rontja a levegőt. gondolom Tyreese bandája menten kialakított a csapatról egy képet miszerint egy őrült majom vezeti őket.
ja egyébként Daryl biztos lesz még. de ez a Carolos 88× megkérdezem, hogy tényleg lelépett e a csávó jelenet annyira felesleges volt. már kacagtam amikor kb 5. féleképpen tette fel a kérdést.
remélem jövőhéten jobb lesz. ja és itt is feltűnt teen wolf anyu, valamelyik nap a banshee-ben láttam. úgy tűnik kiemeltek egy embert a statiszták közül, hogy legyen mit a zombiknak csemegézni. valaki olyat akinek arca van, nem csak egy valaki.

Ignat - 2013. 02. 12. 06:47

Szerintem a becsavarodos jelenet nagyobbat utott volna, ha nem mutatjak Lorit.

BigBlaster - 2013. 02. 12. 09:40

Én úgy érzem, hogy ez a rész alapvetően azt a célt szolgálja, hogy előkészítsen egy nagyobb drámát, tehát inkább egyfajta felvezetés, aminek ezek a kulcs momentumai:
1. Daryl elhagyja a csapatot, amivel sokkal gyengébbé váltak. Nem jó ómen egy várható megtorló támadás előtt.
2. A csoporton belül is konfliktus alakult ki pl. Glen és Rick között, de Maggie és Glen között is mosoly szünet van. Ez is gyengíti a csapatot.
3. A betolakodókkal kapcsolatban kiderült, hogy van közöttük olyan, aki bizony hamar félretenné az erkölcsi gátlásait és a befogadóik ellen fordulna, ha alkalma lenne rá. Szerintem ebből még lesz konfliktus, pl. ha a Kormányzó megtámadja a börtönt a fickó és a fia Rick-ék ellen fordulhat.
4. A Kormányzó időlegesen kizökkent a szerepéből, de ez is annak a jele, hogy tényleg baromira sikerült Rick-éknek magukra haragítaniuk. A kegyetlen megtorló támadás borítékolható.
5. Kiderült, hogy Rick-nek nem sikerült még túltennie magát a felesége halálán. Újból idegösszeropanást kapott, a történtek és a rá nehezedő nyomás hatására. Gyakorlatilag vezető nélkül maradt (vagy maradhat) a társaság, ami nem túl bíztató a kilátásaikkal kapcsolatban.
Szerintem ezek voltak a legfontosabb fejlemények.

tompóó - 2013. 02. 12. 09:42

Ezt is megéltük…az első rész ami nem tetszett!!! A mélypont amikor Lori néne szellemként megjelent ( tisztára mint Magdi anyus a Barátok Köztben). Remélem ezt a vonalat nem fogják erőltetni mert az nagyon rossz lenne!

A. - 2013. 02. 12. 09:49

Nekem nagyon bejött az utolsó jelenet, jó darabig nem tudtam kiverni a fejemből. Arra gondoltam, hogy mennyire realisztikusan kínos volt ez a szitu (nem a szellemre gondolok, hanem inkább ahogy a többieket érintette Rick viselkedése) és hogy mennyire jó színész Lincoln.

BigBlaster - 2013. 02. 12. 10:29

Még egy gondolat. Rick helyzete nagyon nehéz. Egyrészt keménynek kell lennie, és nehéz döntéseket hozni, amin életek múlnak. Másrészt nem akarja hagyni, hogy minden elvesszen ami emberré teszi az embert. Nagyon nehéz egy adott helyzetben felmérni, hogy mi a jó döntés és mi lesz a döntés távlati hatása? Mikor kell hideg vérrel ölni és mikor kell segíteni?
Amikor a börtönben a néger rabot nem öli meg, de nem is ad neki esélyt, azzal, hogy vissza engedi, hanem egyszerűen magára hagyja, végül ez a félmegoldás vezet ahhoz, hogy elveszti a feleségét és T-Dog is meghal.
Próbál minden szempontból helyesen cselekedni, hogy a csoport túlélését is biztosítsa, de mégse váljon belőle hideg vérű gyilkos, aki minden féle erkölcsi gátlás nélkül öl, de minden igyekezete ellenére is sokszor balul sülnek el a dolgok.
Ezek alapján érhető, ha egyre kevésbé tudja elviselni a felelősséggel járó nyomást. Kíváncsi vagyok, hogy milyen irányba fog fejlődni a személyisége. Olyanná válik mint a Kormányzó vagy…?

RolloJuve - 2013. 02. 12. 10:34

Délután néztem meg, pont oda illik ;)

Dinazsolti - 2013. 02. 12. 10:38

Nem volt ez rossz egyébként, csak kicsit álmosan indul a szezon 2. fele, de legalább körvonalazódik hova tovább. De mivel nálam alapsorozat, bármit is kezdenek vele, nézni fogom, mint a Supernatural-t is…

BRONCO - 2013. 02. 12. 11:02

Hát nem volt egy erős rész az biztos.
A végén minek kellett az a RIHE RONGY PICSA szellem az egy baromság miért nem szavazták meg hogy mi legyen az új csávokkal.Remélem most már bendul a következő résznél ahogy idáig volt a 3 évadban.

Soldierdsgn - 2013. 02. 12. 11:08

David R. Blake így is van, ahogy mondod!
Személy szerint nem volt bajom a Loris megmozdulással, miért ne jelenhetne meg neki fejben egy héttel a halála után, túl nagy rajta a nyomás, hogy olyan kellemes legyen az élete, hogy ne roppanjon össze! Amikor Shane jelent meg neki nem voltatok ennyire felháborodva :)
Mivel, hogy ezt a szellemeskedést le kell gyűrnie, így szerintem számítsatok még hasonló dolgokra a közeljövőben.

Andrea már egy kicsit más tészta… ő idegesít, mert mindent becumiz, szó szerint… Jó most lehetne mondani, ha kapott volna Michone-tól egy kis felvilágosítóórát Kormányzótanból, akkor lehet hogy okosabb lenne, de szerintem sok mindent enélkül is levághatna.

Sok volt a drámázás sokak szerint, szerintem nem volt sok, amúgy meg ha az lenne, akkor is: Ez Dráma!

Na ismételten csak azt tudom mondani, újra szeretem a hétfőket! :))

BigBlaster - 2013. 02. 12. 12:54

Andreát sokan nem szeretitek, de én meg tudom érteni a viselkedését. Bízik a kormányzóban mert bízni akar. Számára a város egy igazi menedég, amit addig nem akar feladni, amíg valami durván erre nem kényszeríti. Biztos ez is el fog jönni hamarosan, de most még reménykedik benne, hogy itt talán viszonylag normálisan, biztonságban élhet. Személy szerint vele semmilyen atrocitás nem történt, miért akarna elmenekülni? A máz ugyan már repedezik a kormányzón és az idili városkán, de egyelőre úgy érzi, hogy el lehet kerülni az összeomlást, ezért áll ki az emberek elé. Amikor győzködte az embereket, hogy maradjanak, az annak is szólt, hogy amíg a város nem néptelenedik el, addig ő is biztonságban élhet a falai mögött.

Lajoska67 - 2013. 02. 12. 13:55

Örülök, hogy pörög továbbra is a történet, de a vége az igen furcsa lett. Nekem olyan érzésem volt Lori ünnepi, a sorozatba egyáltalán nem illő ruháját látva, hogy valami improvizálás volt a dologban. Callies ott volt a forgatáson, rossz helyre állt, felvették véletlen, a rendezőnek meg megtetszett az ötlet, és beleszőtte a rész végére. :-D

Ha nem lesz közvetlen folyománya a dolognak, mármint hogy annyi lesz max. hogy “Rick, nagyon kimerültél, pihenj le!”, akkor tényleg vicces volna.

A. - 2013. 02. 12. 14:05

“a sorozatba egyáltalán nem illő ruháját látva”
ha jól értettem a tegnapi interjút, az menyasszonyi ruha akart lenni bár most nem nézem vissza ezért a jelenetet.

ognimalf - 2013. 02. 12. 14:14

ez a LOri tényleg egy rémálom..
azért nem volt annyira rossz rész, de újra bele kell lendülni a sorozatba, sok volt ez a 2hónapnyi szünet. kár hogy ennyire egyszerű volt a cliffhanger feloldása..

Llew - 2013. 02. 12. 14:29

BigBlaster
Szerinted Andreának mi a picsára kéne még várnia?
Amit mondasz az akkor lehetne igaz, ha még mindig Michone lelépésének idején járnánk.
Azóta viszont történt egy s más. A Kormányzó zombis lánya, de leginkább elkerült Daryl, ami azt jelenti, hogy a többiek is ott vannak.
A cirkuszi mutatvány előtt még teljesen kétségbe volt esve, tiltakozott. Úgy tűnt végre felfogta, Michone miért utálta a faszit. Még az is kiderül, hogy Daryl Glen és a Maggie miatt jött erre ahelyett, hogy kinyomná a faszi másik szemét is és összepakolva elsétálna, csak megkérdi, hogy miért nem szólt neki?
Hát hülye ez? Ezek után bízni a Kormányzóban és mellette maradni nem naívság, meg butaság, hanem a legnagyobb idiótaság. Holnap ugyan úgy őt is odadobhatja a csőcseléknek mint, ahogy Merlevel tette.

Rubber Duck - 2013. 02. 12. 14:37

Nekem is elég híg volt a kezdés. Kár volt az elején lelőni a csinoslábú csajt, Haleyt. Miért a jó nőket nyírják ki a sorozatokban? Ez is megérne egy posztot.

enn - 2013. 02. 12. 14:40

Szerintem lesz még itt eksön, nem kell emiatt aggódni.
Nekem teljesen rendben volt a rész, leszámítva, hogy Daryltől 15 perc után búcsút kellett vennünk. :D Meglepett, hogy otthagyta a csapatot, de azt sem tudnám elképzelni, hogy Merle-t hagyják csatlakozni, nem mintha szeretne. De legalább kapott egy erős nyaklevest, bár megérdemelt volna többet is.
Egyébként David R. Blake tökéletesen leírta az én véleményem is. Ricknek egy hét alvás kijárna, és akkor rájönne, hogy szüksége van Tyreese-ékre, de az a gyanúm, hogy az apa-fia páros be fog kavarni. Értem én hogy megégette magát párszor mióta a börtönben vannak, de remélem a csapat észhez téríti. Lori megjelenésén meglepődtem, de szerintem ezzel is azt akarják érzékeltetni, hogy Ricknek tényleg elgurult a gyógyszer, már nem csak stresszhelyzetben hallucinál, hanem normál üzemmódban is.
Michonne meg úgy szeretném ha kinyitná a száját, annyi mindent meg lehetett volna ezzel oldani, értem én hogy magának való és nehezen bízik meg emberekben, de áhh.
Andrea idegesít igazából, szurkolok neki folyamatosan, hogy ne legyen már ennyire vak, de nem értem mit akar még a Governorral, nem tartom számon pontosan az idősíkot, de nem sok ideje lehet ott, miközben Michonne-nal hónapokig vándoroltak. A helyében szedném a sátorfámat és megkeresném a börtönt (bár most nem pontosan rémlik, hogy tudja-e, hogy ott vannak), és nem várnám meg míg a Woodbury birkanépség valami hülyeséget csinál. Remélem észhez tér a későbbiekben.
Mindegy, szerintem a sorozat jól csinálja amit csinál, hajamat tépve várom a következő részt. :D
Jah és a Lil Asskicker felirat a dobozon nagyon aranyos volt. :D

Zolecs - 2013. 02. 12. 14:48

A Loris dolog nekem sem tetszett, ha már egyszer kinyiffant, maradjon is úgy (tudom, ennek a sorozatnak pont nem ez a lényege :D ).

Az új bandát bírnám, Rick elég bunkón viselkedett velük, de végülis az ő álláspontját is meglehet érteni.
Amúgy kénytelenek lesznek megbízni bennük, ha jön a kormányzó hogy bevegye a börtönt. :D

Andreától remélem lassan, vagy legkésőbb évad végén búcsuzunk, nagyon idegesítő karaktert csináltak belőle.
Az első évadban még csak-csak bírtam, de mikor nekiállt fontoskodni már kevésbé.

Daryl is érthető, de nagyon sajnálnám ha külön utakon járna.

Én is úgy vettem észre hogy lassan a szöszi csaj fogja helyettesíteni Lorit… kiváncsi leszek ennek mi lesz a vége, bár évad elején neki sem jósoltam nagy jövőt.

winnie - 2013. 02. 12. 15:10

“Szerintem lesz még itt eksön, nem kell emiatt aggódni.”

szerintem a többségnek nem eksön kell, azért elég unalmas lenne, hogy gyaknak és olykor meghal valaki.

BigBlaster - 2013. 02. 12. 15:24

Llew: Van igazság abban amit írsz, talán tényleg túl naív a csaj. Minden esetre nagyon gyorsan történtek az események, mármint a fogoly szöktetés, Daryl felbukkanása, az újabb akció, a walkerek betörése, a városlakók lázadása stb. stb. Azért idő kell hozzá, hogy tisztuljon a kép. A kormányzó jól kivágta szerintem magát abból a helyzetből, hogy miért volt ott Glen és Maggie. Rákente az egészet Merl-re, hiszen ő hozta oda őket, stb. Mint tudjuk amikor elült a csatazaj Daryl-ék kiszabadítása után a kormányzó bezárkózott, megszakította a kapcsolatot az emberekkel, az első nyílvános szereplése az volt amikor fejbe lőtte a megharapott hapsit. Utána össze is balhéztak Andrea-val, ezt ne felejtsük el. Ez lehet a szakítás első lépése.

enn: A csaj bevállalta, hogy a tehetetlen kormányzó helyett megnyugtatja az embereket, de ezzel felelősséget is vállalt értük. Hülyén adná ki magát, hogy miután mindenkit rábeszélt, hogy maradjanak, ő meg lelépne. Ez nem lenne logikus. Hogy korábban miért nem tette meg, az már szóba került. Most már ugyan tudja, hogy élnek a régi társai, de nem tudja hogy hol, elég kockázatos lenne nekiindulni a vadonnak egyedül. Szerintem kivár. Én is ezt tenném.

jim455 - 2013. 02. 12. 15:28

Lehet volt már róla szó, de miért nem küldenek más országokból esetleg kontinensről felmentősereget? Gonodolom nem az egész világon terjed a járvány, és ha küldenének már ide kellett volna érniük. Egy komoly hadsereggel azért meg lehetne fékezni a zombikat.

BigBlaster - 2013. 02. 12. 15:30

Zolecs: “Én is úgy vettem észre hogy lassan a szöszi csaj fogja helyettesíteni Lorit…”
Szerintem max. mint baby sitter. Rick-nek a lánya lehetne a kis csaj, szerintem biztos nem fognak kikezdeni egymással. A puszi csak annak szólt, hogy visszahozta Maggie-t.

paranoid android - 2013. 02. 12. 15:34

Milyen sokan írják, hogy “Lori szelleme” így meg úgy. Az ugye tiszta, hogy ez nem szellem volt, hanem Rick hallucinálása? Az összeomlásának érzékeltetésére hozták csak be; elég nagy cápaugrás lenne egy kísértet felbukkanása.
Andrea meg persze néha hülyén viselkedik, sokáig becsapta saját magát is, de most szerintem nem a Kormányzóban való feltétlen hit miatt tartotta meg az ominózus beszédét. A Kormányzón kívül is vannak ott emberek, akik biztonságot nyújthatnak neki, ha közéjük tartozhatna. Ésszerűbb terv, mint fogni a cókmókját, és egyedül elindulni megkeresni Michonnet/Rickéket.
Szerintem mindkét dolog következetes történetvezetési szempontból, mégha a megvalósításuk kicsit sántított is.

A. - 2013. 02. 12. 15:42

a kiscsajnál az a puszi elég sokat sejtető volt, ha nem lenne jelentősége nem kapott volna screentime-ot vagy legalábbis nem így…nekem úgy tűnt Rick is értetlenül fogadta, szóval ennek lesz még folytatása tutira.

Andrea meg szerelmes, na. neki kell a kormányzó és még így is, morcosan meg gonoszan. a rosszfiúkra bukik.:P

A. - 2013. 02. 12. 15:47

ezenkívül a kis csoportban a potenciális férfi(apa) jelöltek száma eléggé véges, ráadásul az egyik a saját apja…Karl még fiatal, Daryl “foglalt”, szóval Rick nagyon is ésszerű választás a részéről:) meg hát ő az alfahím:)

Anne - 2013. 02. 12. 15:55

jim455
Jenner az első évadban azt mondta, hogy legtovább a franciák jutottak a zombikór kutatásában, de náluk is kifogyott az üzemanyag. Nekem ebből az jött le, hogy világszerte járvány van.

kmdan - 2013. 02. 12. 16:04

“BigBlaster – 2013. 02. 12. 12:54
Andreát sokan nem szeretitek, de én meg tudom érteni a viselkedését. Bízik a kormányzóban mert bízni akar. ”

“Llew – 2013. 02. 12. 14:29
BigBlaster
Szerinted Andreának mi a picsára kéne még várnia?
Amit mondasz az akkor lehetne igaz, ha még mindig Michone lelépésének idején járnánk.
Azóta viszont történt egy s más.”

Pontosan. Én az előző évadban sokat picsogtam amiatt, hogy történjen már valami, ne csak a Farm ahol élünk legyen. De őszintén, nekem ezek a mostani változások nem tettek a kedvemre. Az előző évadban ugyanis volt kit utálni (Lori) és voltak karakterek akiket lehetett szeretni és élvezni az interakciójukat.

Most meg ami megy, kicsit olyan, mint ha ezeket a jó dolgokat lehúztuk volna a klotyón azért, hogy egyre nagyobb és nagyobb akciót és feszültséget hozhassanak össze.

Ennek talán a legjobb példája Andrea, akivel annyit foglalkoztak az évadban, annyi screentime-ot kapott a többiek kárára, hogy az sajnos csak tovább erősít a karakter gyökérségének érzetét. (Értem, őt választották, hogy a vele történő eseményeken követhessük a városban zajló eseményeket.)
De ehhez aztán tényleg zseninek kell lenni, hogy akivel 9 hónapon keresztül túlélsz, megmenti az életed, lelép (1), te kitartasz. Kiderül a kicsit fura Kormányzóról, hogy amúgy minimum szociopata, lévén a lányát megtartotta a többieket meg formalinban nézegeti esti meseként (2). Majd aki korábban megmentette az életed, hirtelen kivájja a kormányzó szemét, bambán bámul a világba, és nemérti, de nembaj, nyilván a kormányzó mellé áll. Ezt követően megjelenik a csapat (3), akik több tucatszor mentették meg az életed, akik már-már a családodat jelentették, te meg egy rohadt szó nélkül hagyod hogy lekoccoljanak, és ülsz tovább az idili kisvárosban, amiben ugyan mostmár zombik hentelnek, de sebaj.
Nah, eeez egy racionális karakter.
Ha mondjuk a Deryl-Marle práharc elkezdődött volna, és Andrea kultúráltan kinyírta volna Marle-t és ezzel megmenti Derylt és lekoccol, még azt mondom, hoppá, király.
Így azonban csak egy új személy lépett számomra Lori helyére.

És sajnos nem csak Andreával van baj. (Persze, rángassunk elő lezártnak hitt problémákat, mint Rick esete a telefonnal, Rick esete képzelt kísértetekkel. Ki tudja, talán a következő részben kapunk egy olyan fordulatot, hogy Rick bekattan, és lelép a csoporttól, zombikat öl, majd csurom véresen visszatér. Jah, ez is volt már, de nem baj.)
Eljutottam oda, lassan senkinek az elvesztése miatt sem ejtenék könnyeket, mert az érdekesebb karakterek egyszerűen nem szerepelnek annyit, a többiek meg tocsognak az írói zsenialitásban, ami sajnos nálam azt jelzi, hogy egyre kevésbé érdekel, mikor jön ki új rész a sorozatból.
Ez az állottvíz pedig ugyan felkavarható, de van egy sejtésem, hogy a kedvelt karakterek kárára történne mindez.

liberatore - 2013. 02. 12. 16:11

Azért az érdekes lenne, hogy Glenn után, Hörsöll másik lányát is lecsekkolnák és éppen Rick lenne az. :D Valahogy nem tudom elképzelni. Mondjuk néztem a színészt, aki játsza Bethet és 27 (!) éves. Nem emlékszem mennyit játszik a sorozatba, de 16-17et alig nézem ki belőle.

A részről: Ezen a Lori megjelenésen, csak röhögni tudtam. Elég gyengus egy rész volt. Mást igazán nem is tennék hozzá. Remélem visszahozzák az évad eleji formát.

David R. Blake - 2013. 02. 12. 17:03

“paranoid android – 2013. 02. 12. 15:34
Milyen sokan írják, hogy “Lori szelleme” így meg úgy. Az ugye tiszta, hogy ez nem szellem volt, hanem Rick hallucinálása? Az összeomlásának érzékeltetésére hozták csak be…”

Ja, ezt én is néztem, hogy sokaknak nem esik le, hogy Lorit bizony csak Rick képzelte oda az erkélyre, a többieknek úgy tűnhetett a dolog, mintha Tyrees-szel ordibálna!
Mint mondtam, oké, hogy nem bírtátok sem a karaktert, sem a színésznőt, de nem kell egyből csak emiatt a jelenet miatt hőbörögni, és “fúj!”-olni!
Rick szépen halad végig az őrület fokozatain, már nem csak hangokat hall, hanem hallucinál is! Ez teljesen érhető!
A kérdés sokkal inkább az: Hogyan fog ebből kikeveredni?

BigBlaster - 2013. 02. 12. 17:50

kmdan: Nem válaszolnék mindenre, csak egy-két megjegyzés. 1. A Michone-al való viszonya elég érdekes, de nem teljesen irracionális. Valóban megmentette, együtt voltak jóban- rosszban 9 hónapig, de ne felejtsd el, hogy éppen Andrea mondja régebben, hogy gyakorlatilag semmit nem tud Michone-ról. Nem ismerheti az indítékait, azt sem, hogy miért gyanakvó a végletekig a kormányzóval szemben, mivel ezeket az infókat nem osztotta meg vele. Számára éppen Michone viselkedése irracionális, hiszen a kormányzó mindkettőjüket befogadta, kaptak ellátást, gyógyszert, kaját, stb. ehhez képest visszament és megtámadta a kormányzót, persze megint nem mondott semmit, hogy mi volt az indítéka. Andrea simán gondolhatja, hogy Michone egyszerűen bekattant, de legalábbis nem viselkedik normálisan. Hiába volt a társa, ha most őrültként viselkedik. Persze, hogy nem bízik már benne.
2. Nem akarom menteni a kormányzót, de a zombivá vált rokonokhoz való ragaszkodás azért nem egyedi eset. Ezt azért nem rónám fel neki, pláne mert ő is próbálja a maga módján megtalálni az ellenszert. Az akváriumban tartott fejekre viszont én sem találok mentséget.
3. Ha jól vettem le, akkor az első támadásnál Andrea nem látta, hogy kik azok és a Daryl mentéskor is jól befüstgránátoztak, szóval akkor sem igazán derült ki számára, hogy kik azok. Csak később a kormányzóval való beszélgetéskor tudja meg, hogy Mag és Glen volt ott fogva tartva és hogy a régi csapata is életben van. A kérdés, hogy miután ezek kiderültek és a kormányzó is kezd bekattanni, most mit fog majd csinálni?

jky - 2013. 02. 12. 18:27

Elég lapos rész volt, bár Rick bekattanása szerintem nem rossz, remélem durvulni fog még, aztán a kispöts Rick jr. átveheti a parancsnokságot :D

matt - 2013. 02. 12. 21:02

3×10 magyar feliratos előzetese :))
http://www.youtube.com/watch?v=UhiMEfjCRAQ

Csigusz - 2013. 02. 12. 21:27

Nekem kicsit üres volt ez a mostani, igazából amikor vége lett a résznek kb ~20 percnek tűnt, annyira nem volt érdemi történés.
Na majd jövő héten hátha!

Ginevra - 2013. 02. 12. 22:25

http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=ghost-stories-visits-from-the-deceased

Ami Rickkel történik egy sokkal gyakoribb dolog, mint azt gondolnánk. A gyász feldolgozásakor sokan hallucinálnak elhunyt szeretteikről. Sok “szellemlátást” lehet ezzel megmagyarázni. Nekem tulképp nincs ezzel bajom, brutál nyomás volt Ricken, nem furcsa, hogy ilyen szinten ki van bukva. Lehet, hogy még tartani fog ez egy darabig, de alapvetően ez egy átmeneti állapot szokott lenni, más kérdés, hogy itt nem a legideálisabb a helyzet a gyógyuláshoz.

Jon Snow - 2013. 02. 12. 23:16

Azt a rohadt, mocskos ……………

AZ ÚJ RÉSZ NÉZETTSÉGE….

Azt hittem, nem mehet még feljebb, pedig de.

Stockes - 2013. 02. 13. 10:04

Erre vártunk 2 hónapot? Hulla gyenge, filleres, időhúzó rész volt, karakterdráma álcája mögé rejtve. Remélem nem ez a színvonal állandósul, most hogy Mazzara elment. Nem bírnék ki megint egy farm színvonalú, lelkizős évadot.

Sőt, aki még nem látta ezt a részt, szerintem meg se nézze, semmit nem veszít vele. Majd a következő rész nézésekor rájön, hogy Daryl és Merle megmenekültek és leléptek, Rickék visszaértek a börtönbe, az új börtönös csoport meg nem maradhatott. Nagyon sok nem történt benne.

BigBlaster - 2013. 02. 13. 11:53

Stockes: Igazad van, az eddigi részeket is tök felesleges volt megnézni, nem sok minden történt eddig. A cselekmény lényegét le lehet írni tíz összetett mondatban. Ide-oda mászkáltak, néha zombikat öltek, meghalt közülök pár szereplő. Ennyi. Aki eddig nem látta a sorozatot nem vesztett vele semmit. Legalább több ideje maradt más hasznos dologra.

kmdan - 2013. 02. 13. 16:08

bigblaster:
Az 1-vel kapcsolatban még azt mondom igazad lehet, de a kormányzóval kapcsolatban nagyon sántít a dolog. Az előző évadokban végignézhettük, ahogy először Andreának meg kell ölnie a saját bezombult testvérét, majd a farmon egyre jobban megtanulni elfelejteni a zombik emberi oldalát. És erről még rész is volt ebben az évadban, mikor hezitálás nélkül kinyírta a zombivá vált öreget. Ez a nő gyűlöli a zombikat, és láthatóan mindenkit, aki emberként bánik velük. Erre fenn sem akad a kormányzón.

Gunsmoke - 2013. 02. 13. 18:59

Ez a rész a NÉZHETETLEN KATEGÓRIA határát súrolta.

BigBlaster - 2013. 02. 13. 19:46

kmdan: Azt tudnám elképzelni, hogy éppen a farmon történtek némileg árnyalták a zombikkal szemben tanúsított érzéseit. Persze most sem komálja őket, de nem hiszem, hogy pl. Herselt azért gyűlölte volna, mert egy pajtában tartotta a bezombult rokonait, szomszédait. A kiscsajt sem lőtte hezitálás nélkül fejbe, aki végül kijött a pajtából.
Meg ne felejtsük el, hogy Michone és Andrea együtt élt két zombival! Valamennyire megszokhatta már őket, tehát nem biztos, hogy annyira erős ellenérzései vannak, mint amikor a saját húgát kellett megölnie miattuk és emiatt berágott rájuk.
Szerintem inkább sajnálta a kormányzót, hiszen alapvetően még is csak a saját lányáról beszélünk, akit Michone lehentelt a szeme láttára. Na de ez csak az én meglátásom, lehet tényleg szimplán ostoba, hogy már régen nem hagyta ott a kormányzót. :-)

Valacky - 2013. 02. 13. 22:32

Nem csak hogy nem tetszett a rész, volt már arra példa, de hogy ennyi gagyi jelenettel legyen tele, arra még nem.
Az elején az arénás rész nagyon gagyi volt, pláne ahogy a füstben a Governor lassított jelentben sétál, aztán amikor az új emberek a börtönben a csecsemőt nézik és az anyjukról érdeklődnek, később Andrea beszéde a városban lakóknak, kb Barátok Közt szintű volt.

kacsa - 2013. 02. 13. 22:49

Rég kínlódok ezzel a sorozattal és várom,hogy valami csoda történjen.Sajnos egyre rosszabb!Csak én érzem úgy,hogy egyre vontatottabb???Amit 40-45 perben produkálnak azt 20 perben is le lehetne zavarni eseménydúsabban!Szerintem amilyen nagy görögtűzzel kezdődött ez a sorozat olyan hamar ki is égett sajnos!

Kelta67 - 2013. 02. 13. 23:17

Az egész sorozat hülyeség alapból..de azért tetszik..csak azt nem értem, a nagy lövöldözésben, mért nem a kormányzót szedte le elsőnek??? alapszabály katonáéknál, mindig a főnököt lődd ki, és lőn káosz :)
Kistesó családegyesítése is kissé sántított..de lehet betudható a lelkiismeretnek, hisz korábban otthagyta…
ez a Rick féle látomások idegesítőek..ha a film íróknak nincs ötletük, bevetik mind megoldást :) mer egyébként semmi oka nem volt hogy elhajtsa az újakat..ehh :) ennél csak jobb jöjjön :)

Soldierdsgn - 2013. 02. 13. 23:23

Kíváncsi lennék, hogy azok, akik ezt nézhetetlennek, meg szörnyűnek találták, azok milyen más filmeket, és sorozatokat nézhetnek, egyáltalán mit találnak ami az ízlésüknek megfelel? :)

Miért lett volna nézhetetlen? Max nem erre számítottál, felhájpoltad magadban, hogy 2 hónap brék és most mit fognak robbantani, te jéééézus,de nem, de ezért nem kell egyből sorozat-sznobnak lenni! :)

winnie - 2013. 02. 14. 00:31

ha ide írnak 10 címet előrébb jutsz?:) mindenki mást vár a részektől. van, aki nem ezt, ennyi.

Slash - 2013. 02. 14. 05:14

Nyilvánvalóan nem lövöldözni és gyilkolni mentek vissza Rickék Woodburybe, hanem Darylt megmenteni, de ez el is hangzott egyébként. Oscar meghalt, és majdnem Glenn is, szal értelem szerűen nem volt Rickéknek kedve tüzijátékozni egy teljesen felszerelt faluval. Bedobták a füstöt és megléptek. Nyilvánvalóan nagyok voltak az elvárások, de sokan nem azt kapták amire vártak.. titeket meg tudlak érteni, de azért ne felejtsétek el, hogy ez csak mid season opening volt, tehát annyira nem dobták fel a labdát mint mondjuk egy évadzáró esetében.. Andrea és a Kormányzó viszonya azért érdekes, mert Andreának választania kell lassan a régi barátai, vagy egy olyan férfi között akit tisztel és mint láthattuk eléggé komolyan is megkedvelte a faluval együtt. Ja igen.. Woodbury és Andrea beszéde.. azért azt se felejtsétek el, hogy az emberek akik ott élnek nem voltak még kint, nincs tapasztalatuk, Andreanak viszont van, és pont ezért tudott hatni rájuk. Nem fog oscart kapni a jelenet, de simán elfogadható minden szempontból. Engem egyedül Michonne zavar, túlságosan néma, pedig sok konfliktust elkerülhettek volna ha megszólal.. na mindegy, biztos meg van az oka a hallgatásra. Rick bedilizése pedig remek lehetőség arra, hogy durva dolgok történjenek a jövőben.. el tudom simán képzelni, hogy összebalhézik valakivel a csoporton belül, TALÁN még meg is öl valakit, ki tudja? :D

Szerintem ez az évad a legjobb, de a sikerhez szükség volt a 2. évad laposabb epizódjaira is (ami mellesleg szintén tetszett nekem, mert közelebb kerültünk a karakterekhez, stb). Egymásra épül a dolog, és ha az egészet egybe nézzük, a Walking Dead remekül tartja magát.

tomex - 2013. 02. 14. 09:39

A második évad hanyadik részében volt az amikor felborult a csaj a kocsival?
Folytatni szeretném és addig láttam, csak nem jut eszembe h az melyik rész volt.

BigBlaster - 2013. 02. 14. 09:48

Slash: A szívemből szóltál tesó. Az egyik legértelmesebb hozzászólás a tiéd és ezt nem azért mondom, mert a véleményünk hasonló. Lehet, de nem érdemes úgy nézni egy filmet, hogy “én azt várom, hogy ez és ez történjen, a szereplők úgy viselkedjenek ahogy én gondolom, mert szerintem ez a logikus”. Aki maga szeretné formálni a történetet és a karaktereket az menjen el rendezőnek és csinálja meg a saját filmjét olyanra amilyenre ő szeretné.
A nézőnek használni kell a fantáziáját, beleérző készségét, mert enélkül csak a képeket látja, de a lényegről lemarad. Attól tartok, hogy sokaknak akik lehúzzak a sorozatot, éppen ez a problémája. Felszínesen nézik a filmet, lényegében csak a képi világra koncentrálnak és meg sem próbálják a mélyebben lévő rétegeket elérni, vagy megpróbálni megérteni a karakterek motivációit. Ezért olyan dolgokon akadnak fenn, amelyeknek nem sok köze van a lényeghez. Viszont azt, ami fontos a történet szempontjából észre sem veszik.
Örülök, hogy más is van, aki nem csak látja, de érti és érzi is, hogy mit akar elmesélni ez a sorozat.

winnie - 2013. 02. 14. 09:55

szerintem erről a nagy gáz “akinek nem tetszik, az csak hülye/figyelmetlen/felületes lehet” témáról mihamarabb érdemes lenne leszállni, míg el nem harapózik. lehet, hogy éppenséggel pont fordítva van. van, akit nem vakítanak el bizonyos dolgok és reálisan meg tudja ítélni.

(komolyan nem fordul meg senki fejében, aki ilyet ír, hogy az által asz*rnak tartott sorozatoknál, ha ő írna negatívat, akkor egy pontosan ugyanilyen kommentet kaphatna, hogy nem nézi, csak felületesen, meg nem érti? wtf.)

szóval maradjunk a résznél, mely mint minden más rész esetében valaki szerint jó, más szerint remek, megint más szerint közepes vagy kifejezetten gyenge volt.

a minőség nem annak függvénye, hogy ki mennyire éli bele magát vagy használja a fantáziáját. aki így tesz, az is találhat egy részt pocséknak.

aki ilyesmit számon kér, az tipikus zombi, szemfedővel a fején, aki hagyja, hogy mindent lenyomjanak a torkán.

(de legalább kipipálhatjuk, hogy a twd-hez is elért ez a rémes mentalitás… a bigblaster által legértelmesebbnek tartott hozzászólás egy része is fröcsögés volt, hogy ki mennyire hülye, mert nem tetszik neki. az ilyen kommentelőtaposást csuklóból szoktam törölni, mert nem intelligens dolog és flame-et szül, de végül csak az a pár sor ment a levesbe, mert a komment jó része egyébként értelmes. ezért sem értettem…)

winnie - 2013. 02. 14. 09:59

de ami a legmeglepőbb, azok a kósza, “ha nem tetszik, akkor miért nézed”-számonkérések. nem mintha bárkinek is köze lenne ilyesmihez, de én naivan azt gondolnám, hogy akinek tetszik a sorozat vagy tetszett egy adott epizód, annak nagyon érdekes és tanulságos lehet elolvasni, hogy másnak mi nem tetszett benne. hiszen abból tanul az ember, attól szélesedik a látóköre.

ha nem lenne negatív komment (vagy pozitív a sok negatív között), akkor mindenki abba a rózsaszín fantáziába ringatná magát, hogy minden szép és jó, ez a sorozat milliók szerint tökéletes, stb. oké, tudom, hogy kényelmes ezt hinni, de miért akar hazudni magának az ember, miért okoz kiborulást egyeseknél az, ha más másképpen vélekedik?:)

költői a kérdés, szerintem ne offoljunk.

BigBlaster - 2013. 02. 14. 10:36

winnie: Én sem szeretnék sok szót vesztegetni a témára, mert szerintem sem érdemes tovább ragozni, de egy-két gondolatot még szeretnék megosztani. Nem célom, hogy flame legyen ebből, de amíg nem csap személyeskedésbe a dolog, azt hiszem ezek a hozzászólások is elférnek itt.
1. Azért vannak bizonyos tények, amelyek mellett csak becsukott szemmel lehet elmenni. Történetesen pl. az, hogy a TWD minden idők egyik legsikeresebb kábeles sorozata. Persze mondhatjuk, hogy ez nem jelent semmit, mert a 10 milliárd légy is, meg bla, bla, bla, de azért érdemes elgondolkozni azon is, hogy akkor most ki is megy a forgalommal szemben az autó pályán?
2. Bárkinek lehet ellen véleménye, nem kell beállni mindenkinek a birkanyájba, de ezt a véleményt is meg lehet fogalmazni intelligensen, érvekkel alátámasztva. Az ilyen hozzászólások kapcsán lehet véleményt cserélni mindenki hasznára és okulására, de ha valaki csak annyit ír, hogy ez egy nagy szar volt, meg nem ezt vártam, arról nem lehet beszélgetni. Viszont ha valakinek összesen ennyi mondanivalója van a témával kapcsolatban, azt szvsz tök felesleges megosztania.
3. Figyeld meg, hogy a legtöbb esetben akik negatív kritikát fogalmaznak meg, olyan érveket hoznak fel, amelyek kicsi empátiával és logikusan gondolkozva könnyedén cáfolhatók. Tehát nem a történet vagy a karakterek hiányosságai, hanem ordít róla, hogy az illető meg sem próbálta értelmezni a látottakat.
Részemről ennyi és nem is akarom folytatni tovább a dolgot. Beszéljünk inkább a filmről. Remélem ez a hozzászólás még átmehet a cenzúrán. :-)

winnie - 2013. 02. 14. 10:54

na, igen, ezzel nem is nagyon tudok vitába szállni:)

Slash - 2013. 02. 14. 11:26

BigBlaster – Köszönöm az elismerő szavakat!
Winnie – Veled nem értek egyet. Az én problémám nem az, hogy valakinek nem tetszik a sorozat, hanem a stílus.. Kiábrándító olyan kommentekkel találkozni, ahol tényleg értelmes érvek nélkül szapulnak 1 olyan sorozatot, melynek nagy a nézettsége és kétség kívül nincs benne annyi logikai baki, vagy felháborodást, unalmat, szánalmat kiváltó jelenet mint amennyit bele látnak ezek a típusú emberek. Nem volt célom flame kiváltása, ne essünk félre értésekbe, csupán arról van szó, hogy más szemszögből is meg kéne közelíteni a dolgokat még mielőtt sárral dobálóznánk.. hangsúlyozom: SZERINTEM!
Ilyen volt például Lori “szellemének” megjelenése.. 1 viszonylag nagynak mondható réteg lefikázta, szinte pokolba küldte a jelenetet, mert milyen má’, hogy egy zombis sorozatban szellemek vannak, közbe szó sem volt erről, mindössze Rick hallucinációját (!) láthattuk, a kettő pedig nem ugyan az.. És még sorolhatnám, ez csak 1 példa volt a sok közül. Talán elfogult vagyok, de ez engem, mint rajongót kifejezetten zavar. Az olyan negatív kritikát viszont, aminek tényleg van alapja, teljes mértékben indokoltnak tekintem és el is fogadom. Nagy kár, hogy ez manapság elég ritka..

Kelta67 - 2013. 02. 14. 13:17

Slash

Komolyan nem kötözködésképp, csak a konkrét példára reagálva,
Winnie ha lehetne hogy ez is megjelenjen, kivételesen??:)

A Lori féle jelenettel nem az a gond, hogy látjuk Rick hallucinációját…meg hogy hallucinál:)
hanem az a megoldás mód, a helyzetet megoldandó vetették be a készítők, olcsó fogásként… nem tudták a szitut feloldani, most befogadja Rick őket, elküldje? ha elküldi, mért tenné? mindenki azt akarta hogy maradjanak…erre lőn egy látomás, Rick bekattan, és félreértelmezik, és elküldésnek veszik, és már kész is a feszült szitu..
Na ez szerintem szánalmasan olcsó fogás a készítöktöl…
mint az hogy Michonne ha csak két szót kellene szólnia és megoldódna sok gond, akkor persze hallgat..hát nagyon hiteles :)
Mondom ezt úgy hogy tetszik a sorozat, de ez szerintem nem zárja ki a kritikát:)
Peace :)

l - 2013. 02. 14. 14:14

hát ez ritka szar rész volt sajnos .

Marcipáncica - 2013. 02. 14. 15:12

Viszont én meg úgy gondolom, hogy minek után egy jó barátommal (aki hasonlóan lelkes TWD rajongó mint én) szóval kb egyszerre néztük meg a részt, és egymástól is teljesen függetlenül az volt a véleményünk hogy a szellemes jelenet a végére teljesen rossz húzás volt a készítők részéről, akkor azért lehet abban valami hogy az emberek nagy részének hasonló gondolatokat ültetett a fejébe ez a kis húzás. Egyrészt a szerencsétlen nő már mindenkit irritált még élő mivoltában is, most meg hogy kiírták végre megint megjelenik… hát már ez egy nagy WTF??!!. Az hogy Rick becsavarodik, teljesen érthető és sajnos logikus következménye az előzményeknek. És nem is ezzel van a gondja szerintem senkinek sem. Hanem hogy ez a befejezés egy rettenetes folytatást sejtet…: miszerint egy akár többször visszatérő szellemes/látomásos vonal jelenhet meg a történetben, amire szerintem a legtöbb ember baromira nem vágyik. Közben Andrea is rém idegesítő, meg Michonne karaktere azáltal hogy egyszerűen nem kommunikál. Ezzel a “nembeszélek” jelenséggel – már ne is haragudjatok meg – de a leggagyibb szappanoperák dolgoznak. Egyszerűen egy idő után bosszantó, később pedig sajnos nevetségesbe csap át a dolog. Hát röviden ennyi, és ezek mind egy részben csúcsosodtak ki, igen hosszas (és valóban elvárásokkal teli) várakozás után, ami szintén még rátett egy lapáttal. No. Szóval szerintem van némi alapja a hőbörgésnek, amúgy meg hőbörögni alapvető emberi jogom és igenis ha nem tetszik valami egy éppen látott filmben/ sorozatban vagy csak abban hogy a pénztáros át akar verni visszaadásnál akkor élni is fogok vele. :P (Nyelvtani csusszantásokért elnézést kérek, rohanvást munka közben/helyett sikerült ezt most idepöttyentenem… )

BigBlaster - 2013. 02. 14. 19:02

Nekem a hallucinálós rész úgy jött le, hogy Herschel meg a többiek könyörgő tekintete gyakorlatilag már meggyőzte Rick-et. A mimikáján látszik, és amikor Herschel mondja neki, hogy esélyt kell adni az embereknek akkor azt mondja: Igen. Tehát ennél a pontnál nem volt kérdés, hogy befogadja-e őket. Ekkor jelent meg előtte a látomás és utána Lori “szelleméhez” beszélt, ami persze némileg félreérthető volt.
Megpróbálták úgy befejezni a részt, hogy valami olyan konfliktus legyen a vége, aminek a megoldása kíváncsivá teszi a nézőket, de szerintem nem lesz semmi különös a folytatásban. Rick pár perc alatt helyre jön, elnézést kér és azt mondja: “Akkor hol is jártunk? Ja igen… Jó, akkor csatlakozhattok hozzánk, de rajtatok tartom a szemem.” Rick el, függöny le. :-)
Egyébként akinek nem tetszett ez a lezárás, mit tudott volna elképzelni ami jobb lett volna? Nem kötözködés, tényleg kíváncsi vagyok.

Slash - 2013. 02. 14. 19:38

Most te szóltál szívemből BigBlaster!
Az a jelenet nem arról szólt, hogy Rick visszautasítja a jövevényeket, hanem az őrületről, de egyébként igen, Herschel már meggyőzte őt. Egyébként azt is lehet látni, hogy Rick nem Tyreese-hez beszél, egyszerűen csak a szövegkörnyezet miatt félreértésbe ütköztek, de a logika is azt diktálja, hogy csatlakozzanak, mert hatalmas hátrányban vannak. SPOILER: (Arról nem is beszélve, hogy a képregényben Tyreese, de még Michonne is Rick abszolút szövetségese, csak gondolom kell 1 kis idő még a sorozatbeli karaktereknek a szituáció kibontakozására.)

Asszem - 2013. 02. 14. 20:03

Egyetértek azzal, aki azt mondta 20 percben le lehetne darálni egy részt. Én tipikusan úgy nézem, hogy közben netezgetek vagy tekerem az uncsibb részeket.

Ennek ellenére nagyon tetszik, jó a hangulata, pedig egyik színész sem tűnik számomra kiemelkedőnek.

Az idegesít néha, amikor az emberek úgy viselkednek, mintha még vagy sosem, vagy most láttak volna először zombit.

Pl. a városban megharapott civil lelövése. Szerintem ennyi hónap/év zombi survival után már senkinek nem kellene megütköznie rajta, hanem elfogadni, mint egy újabb tragédiát.

znono - 2013. 02. 14. 20:12

Nem volt jó, de legalább van!

BigBlaster - 2013. 02. 14. 20:26

Ki fogad arra, hogy Daryl és Merl a Kormányzó támadásának a végén fog felbukkanni mint felmentő sereg? Mondjuk Rick-ék beszorulnak valami jól védhető helyre, de igazából nincs kiút számukra a túlerő miatt. A töltény és a kaja pedig véges. És akkor a napfelkeltében bevágtázik Daryl és Merl. A csata után egymás nyakába borul a két ősellenség, Glen és Merl. A néző pedig elmorzsol egy könnycseppet a szeme sarkában. :-)
Ez lenne a tipikus Hollywood-i megoldás, de azért remélem még sem így lesz.

Marcipáncica - 2013. 02. 14. 23:04

Pedig nagyon ilyesmi várható. Abban teljesen biztosak lehetünk azért hogy Daryl-ék visszatérnek, és nyilván majd a “kellő” pillanatban következik ez be. :) Ha nem így oldják meg a készítők, akkor már előre is hatalmas virtuális hátbaveregetés. Ha pedig így oldják meg akkor katartikus pillanatokra számíthatunk – szinte már várom a jelenetet :DD

Slash - 2013. 02. 14. 23:04

Asszem: A városban megharapott civil lelövésében az volt a drámai nekik, hogy a Kormányzó, aki eddig kedves és törődő ember volt, hideg fejjel csak lazán lelőtte azt a szerencsétlent. Nekünk egyértelmű a dolog, de azoknak az civileknek ez elég durva volt. Ha vissza emlékszel, a tudós aki a rákos palival foglalkozott el is engedte a bilincsből miután átváltozott 1 szó nélkül. Ezek az emberek nincsenek hozzászokva ahhoz, amit láttak a Gorvenortól szerintem. :D

A Daryl Merl páros vissza fog menni Rickékhez, de tuti balhézni fognak, legalábbis Merl biztos, és ez remek fordulatokhoz fog vezetni.

Soldierdsgn - 2013. 02. 14. 23:06

Ha józan ésszel átgondoljuk, akkor az alap, hogy Ty és a többiek nem fognak elmenni, mert nem építettek volna rájuk eddig ennyit. Daryl is vissza fog jönni.
A hallucinációs rész meg nem tudom miért volt meglepő, nem ez volt az első… telefon, Shane, Lori és még tuti lesz. Az meg, hogy olcsó húzás volt Lori, hát… nem tudom, szerintem nem. Jobb lett volna, ha Shane jelenik meg neki rózsaszín tütüben? :)

Aki meg áttekerve néz egy sorozatot, szerintem ne is alkosson róla véleményt, mert 100%-oasn nem fog tudni.

Marcipáncica - 2013. 02. 14. 23:22

Shane rózsaszín tütüben… na az kemény! Olyasmit maximum így hirtelen a True blood-ban tudnék elképzelni…. :D

Dean - 2013. 02. 15. 00:21

Baromira nem “csak úgy jött” a hallucinációja. Elég sok mindenen ment most keresztül, mint vezető, mint férj, mint apa. Az új csapat érkezése pedig újabb nyomást gyakorolt rá, így jött a hallucináció.
Bár felesleges volt ezt leírni, a “ritka szar rész volt” és társai úgy sem fognak rá reagálni.

BigBlaster - 2013. 02. 15. 07:47

Azt figyeltétek, hogy amikor Rick a karjába veszi a csecsemőt miután visszatértek a börtönbe már akkor nem oké valami vele? Eléggé zavartan viselkedik és a zene is érzékelteti, hogy valami gond van.

A. - 2013. 02. 15. 10:55

ööö, hát ez a megkattanás nem ebben a részben kezdődött, hanem Lori halálának napjától. (persze visszavezethetnénk előbbre is, de ott volt a szakadás egyértelműen.) Akkor volt a telefonos hallucináció, csak azóta úgy látszik hosszú volt a szünet:)
az a bizonyos telefonos hallucináció amúgy mivel volt elfogadhatóbb, mint a mostani? szerintem semmivel.

David R. Blake - 2013. 02. 15. 20:30

“BigBlaster – 2013. 02. 15. 07:47
Azt figyeltétek, hogy amikor Rick a karjába veszi a csecsemőt miután visszatértek a börtönbe már akkor nem oké valami vele? Eléggé zavartan viselkedik és a zene is érzékelteti, hogy valami gond van.”

Köszi, ezt én is észre vettem, csak elfelejtettem leírni! :D

Valóban, amikor Beth Rick kezébe adja babát, és valami olyasmit mond, hogy “a szemei olyanok, mint Lori-nak”, na az már kapásból egy ilyen “triger-effect”-nek tűnt nekem is, és igazság szerint én már ott vártam, hogy valami baj lesz, teszem azt ordítva visszaadja a babát, vagy ilyen-olyan módon, de már ott elgurul a gyógyszer.
De ez így érdekesebb megoldás volt, és mint mondtam, nekem tetszik ez az őrület-szál! Teljesen hiteles, ha Rick adott helyzetét nézzük, és még remek feszültségkeltő-faktor lehet, ha az írók/rendezők jól játsszák meg!

Mark Bolt - 2013. 02. 15. 22:58

Nem nagyon számítok rá, hogy Rick sokkal normálisabb lesz már. A 2. évados Ricket szerintem elfelejthetjük. És ez így van rendben. Folyamatos leépülésen megy keresztül, nem csodálkoznék, ha minden évadban zuhanna egy nagyot, és a végén mint egy félőrült kannibál lovagolná meg az apokalipszist, társai hulláiból lakmározva. :)

NikoXXX - 2013. 02. 16. 21:02

A baba amikor szerepel en mindig azt varom hogy zombi lessz es tamad,vagy hogy Rick leszurja vagy valami ilyesmi,szabolyasan erzem hogy lessz valami,igaz csak egy halucinacio,de en szerintem Ricket ki is irhatnak es a benga fekete lenne a vezer.

Llew - 2013. 02. 18. 09:34

Na ez nem semmi volt.

KG - 2013. 02. 18. 12:50

a 30. percig úgy gondoltam hogy eléggé kis limonádé volt aztán robbant a bomba. a legdurvább 10 perc amit a legutóbbi években sorozatban láttam.

_Peter - 2013. 02. 18. 15:02

Szemét egy rész volt a jó értelemben, altatott aztán bumm! Rick elment gombászni, mint anno Daryl virágért, de remélhetőleg most már összeszedi magát. Én értem, hogy megzuhant a történtek, felelősség miatt, de ennyi erővel Carlnak is lenne bőven oka befordulni. Mégis ő, egy gyerek az egyik legerősebb mentálisan.

Azt mindenki várhatta Daryl és Merle kulcsfontosságú pillanatban mennek majd vissza a csapathoz. Így is lett.

Vicces volt, ahogy a rab Daryl távollétében rámozdult Carolra, de a Governor támadása megoldotta ezt a szitut. Egyébként is kezdett túl sokat beszélni, várható volt a halála. Michonne-ért ugyanezen okból nem kellett aggódni, tartja az 1 rész/1 szó tempót, ő még sokáig életben lesz.

A mexikói család gondolom csak töltelék volt, hogy Merle lássa Daryl megváltozott. A Cutty féle csoport biztos lesz még. A Glenn-Maggie feszkó kicsit erőltetett számomra, oké a trauma, de örüljenek hogy élnek! Nyilván Merle visszatérésével fokozódik az egész.

Andrea jelenetek továbbra is rémesek. Michonne-ban nem bízott, a városka minden gázos dolgán túllépett a szebb világ reményében. De most már tudja a Governor elrabolta a régi spanjait, és hogy elment megtámadni őket. Ha még ezek után is a következő részben tovább gondolkozik maradjon-e Woodbury-ben mint First Lady…
Logika alapján tehát ő is visszatér a csapathoz.

Azért a Governor is vesztett ezzel az akcióval, két embere biztosan meghalt az őrtoronyban és a kocsinál, a trjóai faló sofőrjét nem figyeltem.

Összeségében remek, én már a farmos évad közepén is pont ilyen témákat vártam: hogy ne csak zombikkal küzdjenek, hanem más túlélőkkel, egy igazán rohadék Governor tényleg megerőszakolta volna Maggie-t stb. Érdekes, hogy bár az egész telet átugrották, most lassan, valós időben történnek az események. (gyakorlatilag Lori 1 hete halt meg kb.)

figo! - 2013. 02. 18. 16:18

spoiler, bár gondolom aki itt olvas az már megnézte a sorozat kijött részét.

vicces, de eddig mindig, amikor egy nem annyira felkapott emberke a sorozatban a megszokottnál többet van a kamera előtt az biztosan meghal (Az új börtöntöltelékeket hamar kiírták, remélem hoznak vmi szerethető karaktert is a sorozatba még, mert ezek valljuk be nem sok vizet zavartak…)
Maga a rész tetszetős volt bár Rick kezd az idegeimre menni, nem kéne ezen a Loris illúzión nagyon lovagolni.

Lajoska67 - 2013. 02. 18. 16:32

Király volt!

Zolecs - 2013. 02. 18. 20:20

Az eleje igen unalmasra sikeredett, már kezdtem feladni hogy nem fog semmi említésreméltó történni. De mikor fejbe lőtték a rabot csak lestem :O Nem mintha sok vizet zavart, de akkor is :D

Daryl visszatérésének pedig nagyon örülök :D

Marcipáncica - 2013. 02. 18. 20:31

Ez a kis hentelés újra összehozta a csapatot, remélhetőleg Rick is elkezd majd helyre rázódni. Egy jó nagy alvás sem ártana neki. Daryl vissztérése azzal az éppen megálló nyíllal szuper volt, még úgy is hogy megjósoltuk :) (bár én pár résszel későbbre vártam) Kicsit értetlenül nézem azt, hogy az utolsó képkockákban látható cca 20 lézengő zombin mit vannak úgy fennakadva, ennél már nagyobb létszámot is lenyomtak nem egyszer. Andrea jól be lett etetve ezzel a “vedd át a vezetést” meg “szükségÜNK van Eád” dumával. És még el is hiszi, az benne a legszebb. A szellemlátósdiért továbbra is kár, főleg ha részenként 5 percnél többet vesz el… Rick, szedd már össze magad mert nem akarjuk Lorit nézni!!! :D
És egy kicsit off:
Most lehet hogy hülyének néztek, de a fejbelőtt rabnak teljesen olyan feje volt oldalról amikor beszélt mint Vili bának a barikköztben… :D

zsoltib - 2013. 02. 18. 20:38

Spoiler

Jó rész volt, főleg a végén a harc. De sose értettem, hogy miért nem képesek célozni az emberek a filmekben/sorozatokban. Igaz még sose lőttem, nem tudom mennyire nehéz célozni (sztem nagyon is) főleg egy akkora fegyverrel, mint a Rick meg Meggie használt, plusz rátesz az az érzés is hogy lőnek rád. De akkor is, minek ennyire vaktában lőni amikor állítólag alig van lőszerük? Elég lenne ha az egyik lőne “vaktában” hogy magára vonja az ellent, amíg a másik célra veszi.

Talán spoiler annak aki nem nézte meg a “következő részből” részt a végén.

A másik a tisztogatás. A végén lévő képsorokból az jön le nekem, hogy az udvar részt nem tisztítják meg a járkálóktól. Miért nem lehet megtisztítani? Nem olyan gyorsak, hogy gondot okozzanak, és az egész kerítésre nézve nem túl nagy az a rés ami tátong, vagyis nem tud olyan gyorsan újra töltődni az udvar járkálókkal. És amit a fekete csaj csinált a kardjával, azzal simán kiírthatná őket az udvarról, a többiek meg addig védik a rést hogy ne jöjjön be újabb zombi.
A börtönben lévő zombik tényleg nehezebb dió, mert sötét van, behatárolt a menekülés, szűkebb a hely. De az is megoldható lenne, hogy elcsalják őket, bezárják az rácsot, és a rács mögül egy hosszú rúddal, karddal addig bökik őket míg el nem fogynak, aztán kiviszik őket elégetni, vagy eltemetni.

Spoiler vége

Imádom a sorozatot, de (a 3 évadban látottak alapján) aránylag könnyen kiírthatnák a zombikat a földről, és próbálhatnának újra építeni mindent.

De tudom, ha így lenne akkor nem lenne történet, és nem lenne értelme a sorozatnak se. Úgyhogy inkább maradja hülye a megválaszolatlan kérdéseimmel, csak maradjon a színvonal és még sok évig a sorozat is.

Keila - 2013. 02. 18. 20:59

Nyilván nem azért bámulták a járkálókat, mert olyan sok az a 20, hanem azért, mert kitört a három kapuból kettő, már közel sem olyan biztonságos a börtön, mint volt.

Egyébként mekkora pszichopata a kormányzó már? Lőnek rá géppisztollyal, ez meg meg se moccan? Betegállat.

Amúgy lesz részenként kibeszélő?

sziki - 2013. 02. 18. 21:00

Na hallgasson, akinek a múltkori résszel baja volt!
Ez a rész óriáááááááási volt! Fasza kamerabeállítások, vendetta, lövöldözés, Daryl és Merle ága igazán érdekes volt. A kormányzó még mindig egy ótvar alak, Rick most már észhez tért. Nagyon király rész volt, hát csak így tovább! Jó hétfő estéket fog nekem még okozni ez a TWD a hátralévő részekkel!

Avicularia - 2013. 02. 18. 21:09

zsoltib: Nem lehet kiírtani a zombikat, mert mindenki aki meghal zombivá válik, ha megharapták ha nem. Szóval hiába ölnéd le mindet, újratermelődnének.

rio - 2013. 02. 18. 22:08

Amúgy miért nem mutatták az arcát annak, aki berongyolt az udvarra a zombivagonnal? Mintha csaj lett volna az alakja alapján.

Marcipáncica - 2013. 02. 18. 22:23

– igen, a furgonos az tuti csaj volt.
– oké, kitört 2 kapu és bennt van 20 zombi. de ez akkor sem olyan hatalmas tragödi, volt korábban ennél már ezerszer neccesebb szitu is.
– Rick helyrezökkenésére nem fogadnék nagy tétekben, de hogy elindult egy javulási folyamat az nagyon valószínű.
– még egy aprócska észrevétel: a Walking dead-ben az is tetszik hogy nem tűnnek el az előző részekben szerzett sérülések a következő részre… sajnos ezt sok másik sorozatban rendszeresen elbaltázzák…

Jacques - 2013. 02. 18. 22:23

Hát elég rendesen felb*szott ez a rész is. Én nem értem miért keverik bele az egészbe ezt a halucinációs dolgot. Ok, hogy Ricken nagy a nyomás, meg miegymás… de elég lenne pár lidérces rémálomból való, izzadtan ébredős klisével letudni az egészet. Mit kell itt látomásozni, meg ilyenek. Aludja ki az egészet, oszt cső.

Nameg a másik… a járkáló, ingó, zizegő, félbéna zombit képesek lelőni 250 méterről, szemeközé kapva a golyót, mindenki húdenagy céllövővé avanzsált az elmúlt két évad alatt, de az egy helyben álló húsvér embert még csak meg sem tudják sebezni. A két fél kb. annyi golyót kilőttek egymásra, hogy abból fél Connecticut zombi hordáját ki lehetett volna írtani, de ezek egymásra pazarolták el.

Ettől függetlenül persze alig várom a jövő hét hétfőt, mert a legjobb sorozat, de ez az utolsó 10 perces jelenet kicsit felhúzott. :)

sorozat/gyilkos - 2013. 02. 18. 22:49

Akik nem értik Rick arcát a záróképen: nem a hullákra nézett, hanem a kormányzóra.

Akik nem értik miért nem lőtték le könnyedén egymást több száz méterről, azok még nem lőttek soha. Bizony a sorozat ebből a szempontból visz. realista. Kölcsönösen fedezék mögül, célzás nélkül, rövid sorozatokat engedve (gyakorlott, de nem profi lövészekkel), nincs minden másodikra találat. A kormányzó őrült (bár mellényben az) + tényleg elég biztonságos távolságban van.

Ja, és ez egy film. :)

Viszont a kormányzó harcászatilag akkor is egy balfasz, ha dramaturgiailag annak kellett lennie.

– Övé volt a meglepetés ereje, egy ötlettel megbontotta a kerítést, zavart okozott a hullákkal + elvágta a főnököt a többiektől.

Ehhez képest 2 fő veszteséggel vonul vissza (abszolút nyeregben) akkor, amikor Glennt és Ricket is könnyedén kiiktathatná. Átadva a következő lépést, az ellentámadás lehetőségét (még ha felkészültebben is várja).

És persze király epizód volt. :)

Marcipáncica - 2013. 02. 18. 23:00

A kormányzó simán odavezethette volna a kis “hadseregét” (ahogy korábban is láthattuk) a börtönhöz és játszi könnyedséggel letarolta volna az egész csapatot. De nem, odamegy 2-3 emberrel, lövöldöz egy kicsit, bomlaszt, aztán mikor már félig nyert helyzetben van egyszer csak lelép. Igen, valóban hülyeség, de ebből is az látszik csak hogy nem teljesen épelméjű.

BigBlaster - 2013. 02. 19. 09:43

A pontos célzás témája engem is bosszantott kicsit. Azért volt rá példa, hogy zombikat ugyan ezzekkel a puskákkal, hasonló távolságról gond nélkül fejbe lőtték. Mondjuk azok nem bújkáltak fedezék mögött, de feltűnő volt, hogy mennyire pontatlanul céloznak. Persze lehet hogy így reális, de furcsa volt.

Az mondjuk tény, hogy ennél lényegesen kisebb távolságról is legalább 1 méteres szórása lehet egy sorozatlövő fegyvernek. Itt meg messzebb voltak egymástól. Na mind1, ez csak egy film.

A kormányzó szándékai bennem is kérdéseket hagytak. Mit akarhatott? Ha mindenkit ki akart volna írtani, akkor több emberrel megy az biztos és nem mennek haza dolguk végezetlenül.
Megfélemlítés? Vagy lassan, több hasonló partizán akcióval akarja Rickéket felmorzsolni? Az mondjuk kegyetlenebb játék lenne, ami a kormányzó személyiségéhez jobban illik. Vagy most csak tesztelte, hogy Rick-ék mennyire erős ellenfelek hazai pályán? Mennyire jól védhető a börtön? Így belegondolva ez az utóbbi a legésszerűbb magyarázat.
Rajtaütés egy kissebb csoporttal, ha balul sül el az akció akkor sincs olyan nagy veszteség. Kiderül, hogy mennyire jól lőnek, hányan vannak a börtön lakók. Ha sikerül közűlük néhányat lelőni vagy megsebesítani az már jó. Ráadásul a muníciójuk is fogy.
Nem is olyan buta ez a kormányzó. :-)
Szerintem a nagy ellentámadás majd csak ezután jön.
De messze van jövő hét hétfő. :-)

Dean - 2013. 02. 19. 11:00

Mostanában csak röhögök a hozzászólásokon, de ez nem pozitív nevetés. :D Könyörgöm, hirtelen jött a támadás, Rick-nek pl. mennyi fedezéke volt? :D Arra ne is gondoljon senki, hogy ezek nem sánta zombik, hanem fegyverrel felszerelt rohadékok… Te sem ugranál ki a golyók elé, ugyanúgy be lennél szarva mint mindenki.

Dean - 2013. 02. 25. 23:19

Nyugis rész volt. De úgy látszik a következő rész eseménydús lesz. Most Rick, Carl, és Michonne (az előzetes alapján) komolyan Woodbury-be megy? A végén eléggé izgultam, hogy a kormányzó észreveszi-e, mert ott igen-igen bajok lettek volna.

Dean - 2013. 02. 25. 23:19

Mármint, hogy Andrea mire készül.:) Persze nem lett belőle semmi.

KG - 2013. 03. 11. 12:07

ismét egy akciómentes rész volt, de nekem ez is tetszett, csak úgy, mint múlt héten.

Zolika80 - 2013. 03. 18. 06:49

Végre egy olyan amerikai sorozat amiben nincs happy end!! :D végre!!! nincs ellenszer, se megváltás, csak a totális pusztulás!

winnie - 2013. 03. 18. 07:59

egyrészt meg sem tudom számolni, hogy hány sorozatban nincs hepiend, másrészt ennek nincs vége, simán lehet, hogy hepiend lesz benne.

rio - 2013. 03. 18. 19:14

Andrea. Te nagyon szőke.

safrany - 2013. 03. 25. 10:39

R.I.P. bro !

Marcipáncica - 2013. 03. 25. 14:01

Huhh, jó kis rész volt!

laza_kivi - 2013. 03. 25. 14:24

Jaja, ez is jó volt. Mondjuk hiányoltam Andrea történetének folytatását, de majd kibírom… :D

Lajoska67 - 2013. 03. 25. 17:48

Merle hány embert lőtt le pontosan, valaki számolta? 5-t? 6-ot?

Marcipáncica - 2013. 03. 25. 18:03

4-et biztosan, de majd újranézem!! :)

Marcipáncica - 2013. 03. 25. 18:34

No. 8-at lőtt, ebből 5-öt mutattak, azok találtak.

Marcipáncica - 2013. 03. 25. 18:54

Felvetődik a kérdés hogy ilyen mértékű ember-veszteség után mennyire marad ütőképes a kormányzó serege?

False - 2013. 03. 25. 20:45

Iszonyat jó rész volt a mai!

Biohazard - 2013. 03. 25. 23:11

Az eltereles jo volt, a befejezes szanalmas..Megint a butasag gyozott. Nem kellett volna a katonakat lovoldozni, csak a kormanyzot leloni…de neeem, inkabb minden masra lott :(

laza_kivi - 2013. 03. 25. 23:26

Sokáig nem volt ott a Kormányzó, bevárta, addig lőtte a többieket, mikor megjelent a srác szerencsétlenségére belefutott, ennyi…

jikke - 2013. 03. 30. 15:49

Na bedaráltam végre a 3.évadot is. Sajnos szerintem sokat csökkent a színvonal. A 2.évad közepéig nagyon fain volt, szinte izgultam, hogy jönnek ki egyes helyzetekből. Az 1.évad überelhetetlen, azok a részek, mikor tényleg nem tudod mit fognak csinálni. Sajnos most már csak rutinból mennek a dolgok és ez a 2 “város” közti nézeteltérés már 10 részen keresztül húzva egy vicc. Nagyon remélem neki indulnak megint az utaknak, mert mikor letelepülnek valahova az mindig unalmassá válik. Sok beszéd a semmiről kevés akció, már pedig ezt nagyrészt az akciók miatt nézzük. De hátha utolsó részre tartogatnak vmi izgalmasat is.

szocsika - 2013. 04. 01. 09:20

Megnéztem az évadzárót….és ez nálam valószínűleg egyben a sorozatzáró is volt. Eddig lelkesen néztem a sorit, de az évadzáró kiverte még nálam is a biztosítékot.

senki60 - 2013. 04. 01. 10:45

még ilyen idióta zárást…SPOILER!!!!
1. Andrea nekiáll kedélyesen beszélgetni a haldoklóval, húzza az időt, h biztosan ne tudjon időben kiszabadulni!
2. ott van egy város, ellátva az élethez szükséges infrastruktúrával, erre odaviszik az embereket a börtönbe… hülyék ezek???? IGEN!

ezek az írók nem normálisak…

zulu - 2013. 04. 01. 10:46

Szerintem a lehetőségekhez képest korrekt befejezés volt. Innen van hova tovább menni.

zulu - 2013. 04. 01. 10:49

senki60:

1. eddig minden ilyen helyzetben kiszabadult az adott illető, így számomra meglepő húzás volt.

2. város védtelen, a börtön viszont jobban védett az emberekkel szemben. Szerintem érthető. Börtönnek is vannak generátorai, tartalékai, stb..

laza_kivi - 2013. 04. 01. 11:03

B@sszus, de hát kiszabadult… Daryl is el tudta lökni Merlet…

Börtön jobban védett, szépen meg lehet tisztítani…

laza_kivi - 2013. 04. 01. 11:05

Én azért nem tudtam utálni, mert eddig is megértettem, hogy ő mindenkit meg akart menteni, mert ő sosem volt gyilkos, és nem tudott azzá válni.

sziki - 2013. 04. 01. 11:41

szerintem ez egy nagyon jó zárás volt, van miként folytatni tovább a történetet, én már nagyon várom az új hazai képregényt és a negyedik évadot is. hosszabban majd a kibeszélőben. :)

laza_kivi - 2013. 04. 01. 11:53

Amúgy szerintem is jó zárás volt, majd a kibeszélőben. ;)

sherlock20 - 2013. 04. 01. 15:04

Jó kis finálé volt ez, azért sajnáltam Andreát… Kormányzónál meg elég rendesen elgurult a gyógyszer…

szocsika - 2013. 04. 01. 15:40

Azért érdekelne, hogy mi volt szerintetek a “jó zárás”. A fő ellenség nem halt meg (gondolom a 4. évadban még viszontlátjuk), egy csomó “hasznos” taggal bővült a csoport akiket majd etetni kell, ja és Andrea meghalt (akik a halálát kívánták legalább örülhetnek egy kicsit). Maradtak a börtönben és gondolom beindul a következő évadban a helyben drámázás. Zseniális.

Mondjuk ez igazi meglepetés volt mindenkinek, mert a nagy össznépi találgatásban senki sem gondolt ilyen végkifejletre. LOL.

laza_kivi - 2013. 04. 01. 15:56

Szerintem így illet az egész évadhoz, egy nagy fegyverropogás nem. Nincs kőbe vésve, hogy a főgonosz meghaljon az évadvégén! Nagy csata jelenet nem is lehetett, mert abból a börtönlakók sehogy sem jöhettek ki jól, mivel kevesebben voltak és az eszük használták (logikusan), plusz woodbury lakói nem katonák: “We are not soldiers.You want us to kill biters, of course. But this is crazy.”
Most végre mindent az emberek szájába rágtak (lásd még Andrea), mert eddig úgyis az volt a nézők baja, mert különben nem értették meg… :P

És új lakók, Governor elment, de visszatérhet… Új lehetőségek…

laza_kivi - 2013. 04. 01. 15:57

A zárásnál kimaradt az évadzárás/befejezés. És nem a történet zárására gondoltam.

Lajoska67 - 2013. 04. 01. 16:16

Nem volt ez rossz, bár valami akció kellett volna azért nekem. Azt furcsállotam, hogy a kormányzó lelőtte az egész népét valami 20-30 lövéssel talán. Kicsit keveselltem a golyót. Egyébként hova ment, ha szabad kérdezni?

Soldierdsgn - 2013. 04. 01. 16:42

Lehet, hogy a veremhez, hátha vannak új zombik!

Marcipáncica - 2013. 04. 01. 16:46

jujj, nekem az utolsó cca 5-8 percben teljesen szétcsúszott a kép és a hang… úgyhogy most kis technikai szünet, aztán remélem végre láthatom a végét is. viszont ennyi alapján is azt mondom, nekem bejött ez a zárás.

human - 2013. 04. 01. 16:52

lassan jön a kritika, ott lesz élet :D

laza_kivi - 2013. 04. 01. 17:06

Várjuk :)

Dharman - 2013. 04. 01. 17:55

Nem tudom szabad-e linkeket megosztani, ha nem töröljétek.
Pár gondolat az évadról és a záró részről, amíg nem jön a “hivatalos” a blogra:
http://vashkuckoja.wordpress.com/2013/04/01/the-walking-dead-evadzaro-es-evad-kritika/

seven - 2013. 04. 01. 19:21

a zárás nagyon gáz volt, szerintem. Nem volt semmi energia benne. Az epizód nagyrészt rendben volt.

jikke - 2013. 04. 01. 19:22

Sajnos az évadzáró se győzött meg. Egy nagyon jó sorozatnak indult, de a színvonal folyamatosan csökken. Persze érthető, mert a témát nem lehet hova nyújtani, egy idő után nagyon kiismerhetők a buta zombiek, csak tömegesen veszélyesek. Azok az első részek mikor sokan jöttek még a nagy városban,hú de jó volt, de sajnos kezd átmenni szappanoperába(picit kezd jerichos lenni. Hatalmas kezdettel, egyre bugyutább folytatással). Milyen jó lenne, ha úgy döntenének, hogy a nagyvárosokat vissza kell foglalni és megtisztítani. Vagy megnézni arra mi a helyzet. Ez meg, hogy letelepednek sose volt nyerő ötlet számunkra, meg számukra se(farm se volt telitalálat). Persze én is ezt csinálnám, de mi nekünk nézőknek kurva unalmassá teszi. Persze folytatom, mert ettől függetlenül tetszik és nagyon remélem visszatérnek a helyes útra..

Kissur - 2013. 04. 01. 19:23

Én végig mosolyogtam azon a találgatásokon, hogy meghal a Kormányzó. Túl jó karakter ahhoz, hogy itt és most vége legyen. Viszont sorozatzárónak elment volna ez a rész.

Pörkölt - 2013. 04. 01. 19:35

“a témát nem lehet hova nyújtani”
…ahogy azt a 100 rész felett járó képregény bizonyítja;)

jikke - 2013. 04. 01. 19:48

Nem olvasom a képregényt és fogalmam sincs mi van benne. De ha az lesz h 50 részen át egy helyen ülnek és másik várossal vannak nézeteltéréseik akkor eljön a kaszás ami nagyon kevés sorozatért jön el nálam.

NikoXXX - 2013. 04. 01. 21:26

tetszett jo volt,vegre kiirtak Andreat es a szellem Lorit.10/10

MikkaMakka - 2013. 04. 01. 21:40

hát pedig nagyon jó rész volt!
mindenki azt várta h lesz nagy leszámolás, a kormányzó meghal, andrea meg kiszabadul de pont fordítva
nkem amúgy is andrea karaktere húzta le az évadot
azzal h befogadnak egy csomó gyereket, öreget valahol saját magukat is megváltják, visszaszerzik az emberségüket

itsuki - 2013. 04. 01. 21:44

azért voltak 20an és 2en lőtték őket és erre eliszkoltak… amikor ott volt a latin csávónál a gránátvető,tény így lehetett kihozni a legjobban a történetet. Hiányozni fog a sorozat,de azért amit a 3.évad elején színvonalat sajnos nem tudta tartani a sorozat.

Csilla0422 - 2013. 04. 01. 22:54

Andrea nem ilyen bugyuta halált érdemelt. Basszus már mindkét keze szabad volt, elkerülhetőnek tűnt. Főleg ha arra gondolok, hogy az erdőn is átjutott, no meg amikor a kormányzó üldözte. Szóval ez így…
Kicsi Ricknek is kezd elgurulni a gyógyszere, bár az apjának azért kifejtette az okokat. A börtön biztonságosabb, mint a város. A városból is ki kellett járni cuccokért. Ha börtönt sikerül megtisztítani, megerősíteni jó hely lesz. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a nagy összekötözésből. Várom az új évadot.

hummel - 2013. 04. 04. 10:29

Olvasva a kommenteket, nyilván sokakban hiányérzetet keltet ez a finálé – bennem is főleg a tavalyihoz mérten – ugyanakkor bizonyos szempontból a történések egy része várható volt. Lori halála után Rick erkölcsileg megrendült, ezt jellemezte a stoppos is, és ennek a mélypontja volt a gondolat, hogy Michonne-t átadják. Az, hogy sikerült felülbírálnia magát a gyógyulás jele volt, a folyamat megtört, az értékrend helyreállt. Ebből kiindulva kevésbé meglepő, hogy Woodburry harcra fogható lakossága vérveszteség nélkül megúszta a börtönlátogatást.

Carl, ezzel szemben mélyponton van és talán a 4. évad elején tovább fog zuhanni. Ez a hanyatlás viszont nincs olyan jól felépítve, mint Rické. Carl monológja apjához – Andrew életben hagyása, ami elvezetett T-Dog és Lori halálához – egy kicsit felemás. Ugyanúgy említhette volna azt a walkert, akit ő húzott fel, hagyott életben, és aki miatt Dale meghalt még a 2. évadban. Ha a monológból indulok ki ennek, esetleg Lori halálának kéne az erkölcsi hanyatlás kiindulópontjának lennie, de ez az epizódokban nem köszön vissza.

Kétarc, alias governor mentális lerobbanása várható volt, csak a megfelelő szituációs helyzet kellett hozzá. Michonne látogatása a trófeatermében, és minden, ami ezzel járt – ez volt az a pont ahol a városlakókat védő jófiú állarc elkezdett foszlani és a pszichopata énje fokozatosan előtérbe került. Ez a folyamat eszkalálódott a ’nyáj’ börtönbeli megfutamodásakor és zárult le az úton. Woodburry, mint olyan számára már nem létezik.

Az Atlantai csapat létszáma 5 főre csökkent, Carol viszont meglepően jól bírja. A farmról doki meg lányai is elvannak, a börtönlakók viszont, ahogy előre várható volt elhullottak. Kíváncsi leszek az újakra – Karen, Ty + 1. Közülük Karen tűnik túlélő alkatnak. Ty-ról szólva viszont az is meglepő, hogy eddig kihúzta, mikor egy egész tárat el kell lőnie ahhoz, hogy valamit eltaláljon.

Az évadot értékelve messze a 3×12 volt a legjobb rész. Csupán négyen szerepeltek, de az 1. évad hangulatát idézte az egész epizód.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz