login |

Pilot: The Originals – 1×00 (The Vampire Diaries – 4×20)

2013. 04. 28. 20:13 - Írta: Desmond Wallace

53 hozzászólás | kategória: 2013/14, kritika, pilot-mustra, ,

Amikor a The Vampire Diaries minősége már inkább csak kesergésre ad okot, akkor jön a spinoff, a The Originals, ami megpróbál új életet lehelni a CW tinivámpíros históriájába. A közkedvelt ősvámpíroknál pedig nincs is szükség jobb alapanyagra egy új sorozathoz. Klaus népszerűsége még mindig töretlen, így egyértelmű, hogy ő lett a testvérsorozat főszereplője, amit már be is rendeltek.

Bevallom, az utóbbi hetekben én már csak megszokásból nézem a TVD-t. Egyszerűen érdektelenné váltak számomra az események, így örömteli volt, hogy ebben a részben csak mérsékelten volt jelen a vérszegénnyé vált eredeti gárda. Vajon mi lesz velü(n)k az 5. évadban Klausék nélkül?

Klaus New Orleans-i kiruccanása nem volt rossz. 6/10 körüli pontot tudnék adni a látottakra. Azt nem mondom, hogy az új karakterek túlságosan meggyőzőek lettek volna, de Klaus elvitte a hátán az epizódot, és a megpengetett új húrok még sok érdekességet tartogathatnak a jövőre nézve. Persze könnyen lehet, hogy hamar kifullad az ötlettár, de eléggé valószínű, hogy ott leszek az őszi folytatásnál. (A TVD esetében már nem mernék elengedni egy ilyen kijelentést.)

Amikor jöttek az első hírek az évad 20. részéről, akkor nem igazán értettem, hogy Hayley ugyan mit is keres majd ebben a sorozatban, de most már felvilágosultam. Mondjuk eléggé furcsa és erőltetett az ő jelenléte, na meg Phoebe Tonkin alakítása továbbra se túl meggyőző, de nem példa nélküli ez a megoldás, szóval nincs új a nap alatt. Láttunk már ilyet az Angelben is, ott sem tetszett, de annyira nem akasztott ki a dolog, mint a többséget.

A történelem tehát ismétli önmagát, hiszen anno a Buffy-ból is dobbantott a legérdekesebb karakter (Angel), hogy aztán új sorozatot kapjon, és egyelőre a Vámpírnaplóknál is ez a helyzet.

Hosszú idő óta ez egy olyan The Vampire Diaries-epizód volt, amiben nem idegesítettek az írói hülyeségek, többnyire rendben voltak a dolgok. New Orleans érdekes hátteret adhat a majdani eseményeknek. Elijah szintén jó karakter, aki ellensúlyozhatja Klaus forrófejűségét, Rebekah viszont nagy talány. Eleinte remek figura volt, de mostanában szinte semmit sem tudnak kezdeni vele.

Szóval, itt van ez az új vámpíros sorozat, ami új színt vihet a TVD-univerzumba. Persze csak akkor, ha vevők vagyunk még Julie Plec agymenésére. Akinek eljátszotta a bizalmát, az bármikor újra tudja nézni a Joss Whedon-féle Buffy-t, ami még mindig etalon ebben a műfajban.

53 hozzászólás Ne habozz!

trisztin - 2013. 04. 28. 20:16

gondolkodom,hogy belenézek,de a TVD-t már a második évad elején elkaszáltam…
Elolvasok még néhány véleményt,aztán döntök :)

tzs - 2013. 04. 28. 20:25

Nem volt rossz, de ez a Hayley-s dolog…. 1000 év alatt most fordul elő először…. kíváncsi leszek mit hoznak ki a sztoriból.

Risi92 - 2013. 04. 28. 20:32

a hayleys dolgot egyáltalán nem magyarázták meg, ez zavart engem.

amúgy nem volt rossz a ‘pilot’ de nem is hozott semmi eget rengetőt.. én maradok a TVD-nél, aztán majd ha jókat írtok róla ősszel lehet bepróbálom…

cyborgwings - 2013. 04. 28. 20:36

nem idegesítettek az írói hülyeségek? de jó neked! merthogy gyakorlatilag csak az volt benne. a többit már leírtam a tvd kibeszélőjében, nem fárasztanék senkit újfent a véleményemmel.

LaCRossE - 2013. 04. 28. 20:42

tzs: azért ez az “1000 év alatt most fordult elő először” ne adjon már akkora döbbenetre okot. :D A vérfarkasok tudnak utódot nemzeni. Pont. A vámpírok nem. Pont. Klaus hibrid. Pont. A vámpírok és a vérfarkasok nincsenek épp jóban. Pont. Nem is nagyon szoktak párzani. Pont. Így komolyan valaki azon csodálkozik, hogy ez megesett? Lehet, hogy ez az egész terhesség egy idióta szál (bár tartom azt, hogy ha a Twilight-ban anno ez nem lett volna, senki sem hőbörögne), de azért nem erőszakolja meg a sorozat mitológiáját, mint sokan nyavalyognak.

Az másra tartozik, hogy Hayley miatt már most rühellem a dolgot, de tartom azt, hogy van a szálban lehetőség.

Faruwiel - 2013. 04. 28. 20:44

nekem nagyon tetszett ez a rész, tényleg a rész 90%-a spin-off és azt kell hogy mondjam egy 6/10 közel 7/10es skálát üti a jelenleg 4-5/10es sima TVD mellett, feldobta az érdeklődésem

Faruwiel - 2013. 04. 28. 20:46

jah am hayley alakítása elég trágya, de a 3 original vámpírt bírtam, sőt még a néger kisherceget is, a többi az olyan semmilyen sem volt

Barbi - 2013. 04. 28. 20:47

Ez a rész fellélegzés volt. Végre kiszabadultunk a már elég unalmassá vált mystic fallsi eseményekből. Egyedül az Eredetiek miatt nézem már a TVD-t. Közülük is Elijah a kedvencem, sajnáltam, hogy sokáig szüneteltették szegény szereplését.

A The Originals-t mindenképp elkezdem nézni ősszel. De a TVD-ben nem hiszem, hogy elő tudnak olyan történettel rukkolni a következő évadban, amit lenne értelme nézni. Főleg a kedvencek nélkül. Elena borzalmasan az idegeimre megy. Nina sokkal jobb Katherineként.

Ami elég nagy csalódás volt ebben a részben, hogy Elijah végül nem lesz Katherinnel :(

vidor - 2013. 04. 28. 20:56

Én bevallom, végig se bírtam nézni. Mielőtt a terhes szál bejött volna, azelőtt is húzogattam kicsit a számat, hogy oké, de most már legyen valami más is Klaus durcás hisztizésein kívül, aztán jött Elijah, egy csettintéssel elintézett két nyomit és visszaadta a hitem. Egészen a következő jelenetig, amikor is bedobták a terhes szálat – és én erre leállítottam, mert a síró és a nevetőgörcs közti állapottal küzdöttem, és kijelentettem, hogy soha többet semmit, amihez Julie Plecnek köze van.
Amúgy meg a legdühítőbb az, hogy én iszonyatosan vártam, mert annyi, de annyi jó lehetőség lett volna, de ez lett belőle.

Rakohammas - 2013. 04. 28. 21:05

Valahogy nem volt az igazi nekem a hangulata. Nem tudom miért vártam tőle többet. Mindenesetre mikor a végén visszatértünk a “drága” hármashoz akkor éreztem azt, hogy ezzel az évaddal búcsút is mondok a TVD-nek mert már semmi izgalmas nincs benne. Tehát az Originals még így is jobb lehet, de valószínűleg nem próbálom be. Majd a The Selection-t :)

makaay - 2013. 04. 28. 21:06

hát kiváncsi vagyok mit hoznak ki ebből, minden esetre a Hayley-s csavar az eléggé WTF volt elég sok mindenki számára…

Csilla0422 - 2013. 04. 28. 21:09

Klaus apaként? :D Ez egész vicces lesz. Ha nem szúrják el, ebből még jó is kisülhet. (Elijaht jobban el tudnám képzelni családapaként, de neki ugye nem lehet. Vagy ki tudja már.) Pont a „farkaslány” az anya? Pont, aki a családja után kutakodik? Itt valami nagy hűhára készülnek… csak ne kelljen csalódnunk. Ha a pincérnő is bejátszik, Klausnak szép kis háreme lesz. Caroline-t szerintem fogjuk látni New Orleansban.
Marcel, mint karakter tetszik, de a színészt addig tudnám rúgni, amíg mozog. (A Grey’s Anatomyban sem bírom.) Sophie máris normálisabb, mint Bonnie valaha is lesz.
Rebekah az egyik legjobb karakterük lehetne, ha végre visszaengednék a ringbe. Már fáj nézni, ahogy szenved a ráosztott pocsék szerepben. Szerintem ő lesz az, aki a TVD-ben is marad, főleg ha valami lesz közte és Matt között. Rebekaht és Mattet bírom, kíváncsi lennék, hogy miként birkóznának meg a helyzettel.
New Orleans nagyon jó választás volt. Az egész város olyan hangulatos, ott simán elmennek ezek a dolgok.
Mi lesz a TVD-vel az ősök nélkül?

tzs - 2013. 04. 28. 21:14

Lacrosse: én azon csodálkoztam, hogy nem esett meg hamarabb :D

nfsu17 - 2013. 04. 28. 21:36

A zenék jók voltak.
A város hangulata jó volt.
A kisherceg jól nyomta.
Hayley-t írják ki az imdb-ről is, hogy tévéközelbe se kerüljön soha többet.
A babás story…WTF, de emiatt nem fogom nézni.

Én végigszenvedem ezt az évadot, esetleg egy részt majd a másikból ősszel, aztán lesz valami.

ZoL - 2013. 04. 28. 21:43

Még nem láttam a spin off-ot, de ahogy olvasom nem vm nagy durranás, az idei TVD évadot még végig szenvedem valahogy, és ha nem lesz valami epic évadzáró akkor kasza, bár már most is kasza elég sok mindenkinek ahogy olvasom kommenteket.

LaCRossE - 2013. 04. 28. 21:53

tzs: hogy esett volna meg hamarabb, ha Klaus lett az első hibrid, és utána jött csak a többi, akit ő gyártott?

bettygirl - 2013. 04. 28. 21:54

“1000 év alatt most fordult elő először”

Azért ne felejtsük el, hogy Klauson átok ült 1000 évig, ami elnyomta a vérfarkas énjét. Mikor is törték meg az átkot és azóta hány vérfarkas lánnyal volt együtt Klaus? Így már nem annyira hihetetlen ez a fordulat :)

Én biztos ott leszek az őszi startnál, bár az, hogy Julie Plec viszi ezt a sorozatot is, nem ad túl sok reménységre okot. A TVD-re pedig már csak azért vagyok kíváncsi, hogy mit fognak kezdeni velük az ősök nélkül.

Delilah - 2013. 04. 28. 21:58

Nekem ez a babás dolog… hát nem tudom elég komikus, nekem röhögnöm kellett, amikor meghallottam, de ettől függetlenül látok benne fantáziát, egész biztos, h ősszel Originalst fogok nézni, de hogy mi lesz TVD-vel az ősök nélkül?? Eddig valahogy csak az ő jelenlétük dobott rajta valamicskét, ha ők is eltűnnek…

Desmond Wallace - 2013. 04. 28. 22:15

“bár az, hogy Julie Plec viszi ezt a sorozatot is”

Mindkettőre biztos nem lesz ideje, szóval döntenie kell, hogy hol rontja tovább a levegőt.

winnie - 2013. 04. 28. 22:20

mondták korábban, hogy ő lesz ebben is a showrunner, de persze ez azt jelenti, hogy mindkettőnek lesz egy külön (társ) showrunnerje, plec őket fogja felügyelni és valószínűleg egyéni szkriptekre nem nagyon lesz ideje, max az originalst beindítja az elején.

Desmond Wallace - 2013. 04. 28. 22:23

Ahogy Williamson is a Secret Circle-lel foglalkozott, aztán magára hagyta szegény vámpírokat, most meg látjuk, hogy mit tett velük Plec néni.:(

Ambriel - 2013. 04. 28. 22:27

Egyedül a Hayley dolog nem tetszett. Viszont az új helyszín nagyon bejött. Az utolsó pár másodperc azonban részemről nem sok jót jósol a TVD-nek, ugyanis amikor a végén kaptunk Elenát, és Salvatore testvéreket rájöttem, hogy hihetetlen, hogy mennyire nem hiányoztak, és nem érdekelnek, minek ők ide? Aztán rájöttem, hogy ja bocs, itt még ők a főszereplők. Szóval részemről optimistán várom a folytatást, de a TVD-nek szerintem nála vége lesz az Ősök nélkül.

cyborgwings - 2013. 04. 28. 22:31

“max az originalst beindítja az elején.” asziszem! már most hogy beindította! :D

Cseho - 2013. 04. 28. 22:58

Phoebe Tonkinnal csak annyi baj van, hogy teljesen ugyan olyan a karaktere, mint a Secret Circle-ban volt. Sőt ha belegondolok amit eddig láttam tőle, mindenhol ilyen volt. Mindig ilyen szarok a világra szerepeket játszik. Úgy tűnik irl is ilyen. Maga a spin-off tetszett. Marcus már most idegesít. Klaus helyében letéptem volna a köcsög fejét. Viszont Klaus “Every King needs an heir” beszólása nagyon ott volt.

gmontana - 2013. 04. 28. 23:16

Klaus vérfarkas énje egészen a második évad végéig el volt “zárva”. Szóval nem sok esélye volt babákat nemzeni. Kíváncsian várom milyen apa lesz, vagy milyen nem. Remélem nem arról fog szólni a spinoff, hogy védjük meg a babát és ezáltal manipuláljuk Klaust, és összehozzuk Hayley-vel. Mondjuk még sok minden nem derült ki a TVD-ben sem! Annyit tudunk, hogy a boszik hozták létre az eredeti vámpírokat, de arról nem, hogy a vérfarkasok honnan jöttek, vagy ők is valami átok, varázslat miatt léteznek?! Gondolom ott is kellett valakinek eredetinek lennie. Hayley-szál is biztos jobban kibontakozik majd! Ő is valami híres-hírhedt klán leszármazottja. Ennek is biztos lesz majd szerepe a spinoff-ban.
Egyébként az új szereplők rendben voltak nálam. A boszi szimpi, Marcel is okés. Cami az egyetlen ember a részben is teljesen rendben volt. Bár kíváncsi vagyok, hogy tudja-e mi zajlik körülötte. Szóval én mindenképpen nézni fogom majd a sorit.

Silas - 2013. 04. 28. 23:23

Klaus nem fog megváltozni a baba miatt 1×01-ről 1×02-re… miért hiszik sokan, hogy elpuhul? :D tudjuk, mennyire forrófejű stb… vevő vagyok a spin-off-ra

LaCRossE - 2013. 04. 28. 23:32

Silas: meg már valamennyire így is elpuhult. :D

cyborgwings - 2013. 04. 28. 23:35

hát ööö… talán mert az egész epizódot végigbömbölte? :D

Lemoni - 2013. 04. 28. 23:54

Még hogy Klaus nem fog megpuhulni! Félek, Plec olyan bánatosszemű érzelgős pincsikutyát csinál előbb-utóbb belőle, mint Damonból. Csak ki ne játssza Plec itt is a “szereti a tik a meggyet, ketten szeretünk mi egyet”-kártyát, mert ha Klaust és Marcelt vagy Elijah-t rástartoltatja ugyanarra a nőre, úgy dobom a kukába az originálokat, hogy csak úgy füstöl………

koka - 2013. 04. 28. 23:59

New Orleans-i közeg és a sok jó karakter bizakodásra ad okot. Hayle kivételével, mert őt egyszerűen lehetetlen megkedvelni. Ősszel azért ott leszek.

Durva, de szerintem a TVD-nek csengettek, legalábbis nálam. Az évad közepe fele még azt hittem, hogy összeszedik magukat, de sajnos teljesen rossz irányt vett az egész 4×15 után.
Az utolsó jelenet minden elmondott, ahogy két Salvatore testvér fáradtan behajtják előttünk a tömlöc ajtót. (Felkészülve a szado-mazora) Nálam itt jött el az a bizonyos kasza. Ezt a szerelmi háromszöget többé nem lehet lenyomni a torkomon.
Ja és természetesen ez idő alatt kint ólálkodik egy olyan lény, aki jóformán képes lenne tönkretenni az egész világot…
Valahol szomorú, hogy a Williamson által fémjelzet 1. évadot mennyire élveztem és az utána lévő két évadot is bírtam, de ez a 4. évad sajnos nagyon ergya.

koka - 2013. 04. 29. 00:03

“….tömlöc ajtót. (Felkészülve a szado-mazora)”

tömlöc ajtót (felkészülve a szado-mazora).

az a pont rossz helyre került, így egy kicsit félreérthető :D

Amúgy ja, Klaus ebben a részben többet sírt, mint 2 évad alatt összesen

SzilviaMcBride - 2013. 04. 29. 04:21

Sziasztok.
100%-ban egyetértek abban, hogy a TVD már nem nyújt semmi újat mostanában,és az igazi fanok,mint én is, már csak megszokásbl “járunk rá”. Szégyen,de sajnos így van. Ez a rész vérpezsdítő,eleven,tartalmas, és élvezhatő volt.
Bár nekem mindig is ( amióta csak jelen van a sorozatban) Joseph Morgan (Klaus) volt a kedvencem, a gonosz,de szerethető ősi vámpír, úgy érzem,benne még van annyi,hogy egy sorit el tudjon vinni. Lásd ezt a pilot felvezetőt,amiben ő volt a domináns.
Ha a TVD nem fog valamivel robbantani, akkor szerintem roló lesz,mert ez a “mentsük meg Elenát,védjük meg Elenát,óvjuk meg Elenát” már kezd olyan lenni,mint a végteleln történet.
Senki ne értse félre,imádom őket, rajongói oldalt vezetek a facebook-on, de sajnos annyira ellaposodott az anno izgis sori,hogy ennek nem jó lesz a vége.

SzilviaMcBride - 2013. 04. 29. 04:22

*Bocsi a sok helyesírási hibáért,kaplodtam :(

Omen - 2013. 04. 29. 07:42

Valoszinuleg ugy tervezik megoldani, h. amig az egyik szuneten lesz, addig jon a masik. Es talan nagyritkan ki be jarnak a varosokbol a szereplok. Hisz ah. latom a rajongok meg mindig odavvanak Stephan es Damonert. Valamint Damon eloszerettel uti bele az orrat Klaus dolgaiba.
Az en teoriam a kovetkezo: kis penz par perc vendegszerep.

mysteria - 2013. 04. 29. 07:47

Olyan nagyon nem kezdtem el lelkesedni a dologtól, de természetesen azért fogom nézni, mert érdekel a karakterek sorsa. A legjobb szereplők tényleg az Original familyből kerültek ki az utóbbi időben.

Arra vagyok kíváncsi igazából, hogy mi lesz így a Caroline-Klaus, illetve a Rebekah-Matt vonalakkal. Tudom, hogy volt egy kis utalás rá, hogy azért nem fognak teljesen megfeledkezni előbbiről (a telefonhívás az epizód vége felé), de az mondjuk nem biztos, hogy olyan érdekes lenne, ha az idő nagy részében úgy vágyakoznának egymás után, hogy sosem kerülnek egyszerre képernyőre.

smallanette - 2013. 04. 29. 08:53

Vártam ezt a részt, mert nagyon kíváncsi voltam, mit hoznak ki belőle. Annak ellenére, hogy ha meglátom Phoebe Tonkint, kinyílik a bicska a zsebemben, valaki feljebb említette is (sajnálom, nem tudom ki volt az :), hogy ugyanazt a karaktert hozza mindenhol. Én csak a Secret Circle-t néztem, és ő idegesített a legjobban ezzel a pökhendi, állandóan “kicsit leszegett fejjel felfele fordult szemmel nézek” és “eljátszom a flegma …..-t”. Túljátssza, erőltetett a jelenléte. Borzalmas. De visszatérve az első mondatra, igen vártam, mert az Elena körül forgó világból már nekem is elegem van. Eleve én Damonnek beleraknék egy csajt a sorozatba, akivel összejöhetne és hagyhatná Stefant szenvedni Elenával. Egy dolgot szeretek most a VD-ben: Team Salvatore van végre! Néha úgy éreztem, Elena először azt művelte a két fiúval, mint Katherine anno, vagyis egymás ellen fordítja, de aztán megfordult a kocka és pont ellentétesen hatott: összehozta őket és végre érzem, hogy testvérek. Nekem ez fontos, mert elvégre a sorozat, nagyon lebontva két testvérről szól, akik ugyanazt a lányt szeretik. Nagyon sajnálom, hogy a testvéri kapcsolatokban rejlő erőt sosem használják ki rendesen.
Noha vártam a 4×20-at, 20 perc után kinyomtam, amikor bejött ez a gyerek szál. Addig még tűrtem valahogy, mert Klaus oké volt, mint mindig. Utána jó, jött Elijah ő is oké, mint mindig. De a többiek? Ezek voltak a legjobbak a castingon? Úgy gondolom, hogy (mivel nem egy vagy két szereplős sorozatról van szó, mint pl. a Supernatural esetében) nem lehet állandóan Klaus hátán cipeltetni a sorozatot. Hacsaknem kizárólag ő a főszereplő és róla szól minden. SupNatban a két fiú a főszereplő és róluk szól minden. De ahogy a VD, úgy ez az Originals is több szereplőt mozgat, így nem érzem azt, hogy jó lenne, ha Klaus hátán menne az egész sorozat. Márpedig, meglátásom szerint így lesz majd, mert ez a szereplőgárda (a sztorival kiegészülve) borzalmas. Szükségtelen szerintem ez a spin-off, mert bőőőőőven elférne ez a VD-ben is. Emlékszem én még azokra az időkre, ahol voltak olyan epizódok, amiben hol ez, hol az kapott fontosabb szerepet. Ezt most is meg lehetne tenni, néha pihentetni egy-két szereplőt, aztán velük foglalkozni a következő részben és így tovább. Ráadásul, akkor nem szomorkodnék amiatt, hogy Caroline MF-ban, Klaus meg NO-ban van :( Tökéletes páros lennének.
De állítom, és ebben millió százalékig biztos vagyok, hogy ha Plec távozna és elvinné a hülye ötleteit, mindkét sorozat szárnyalna. SupNatban is, amint Gamble távozott, egyből jobb lett a levegő. Azt hiszem, bizonyos sorozatokhoz és történetszálakhoz nem illenek női írók, főleg nem Plec-Gamble fajták, mert azt írják rá a vászonra, amit ők nem élhettek át (talán még a női szereplők helyébe is élik magukat, és odavannak, hogy két jóképű srác harcol értük).

Bocsi, ha ez egy kicsit hosszú lett :) Valahogy próbáltam érthetően, de mégis nagyjából röviden megfogalmazni gondolataimat :)

tiktak - 2013. 04. 29. 09:28

Én rég láttam ennyire unalmas dolgot. Nem hittem volna, hogy Elena sorsa jobban fog érdekelni mint Klausé. Szerintem iszonyat kínos, és bugyuta volt ez a pilot. Sajnos én már egy ideje úgy gondolom, hogy Klausban is annyi volt mint Damonban: eljátszani a rosszfiút, vagyis gúnyosan mosolyogni és a megfelelő pillanatban beszúrni a más által megírt frappáns beszólást. Valahogy egyik színész sem tud mit kezdeni ha már nem ezt a karaktert kell hozni, hanem pl érzelmeket kellene megjeleníteni az arcon. Vagy csak nekem volt kínos a festős jelenet??? vagy Kat nagymonológján, amikor arról beszél, hogy mi is keres igazán Klaus (szegények magányosak!!!), na azon már hangosan felröhögtem.
Az összes többi szereplő jellegtelen. Elijah olyan mint az utolsó felnőtt a debil ovódások között.
Három részletben néztem meg, csak hogy végigvergődjek rajta, és ne úgy ítéljek, hogy nem láttam a végigkifejletet. De ezért nem volt érdemes.

Valar morghulis - 2013. 04. 29. 17:59

Nekem tetszett ez a rész, nagyon örültem hogy nem Elena szenvedését kell nézni, bár tény hogy amióta érzelemmentes, sokkal szerethetőbb a karaktere (ami nem túl nehéz, mert korábban már elviselhetetlen volt a kínlódása, egyetlen pillanatban tudtam tényleg megsajnálni, mikor Jeremy meghalt).
Szerintem a TVD-nek már nincs sok ideje hátra, bár tudnám értékelni ha Elenát kicsinálnák és Katherine átvenné a helyét :)
De az Originals várós, Klaus és a családja volt az ami nekem életben tartotta a TVD-t is. Phoebe Tonkin nem egy nagy színésznő de nekem nincs vele problémám, majd Klaus megszelidíti, de remélem nem akarják összehozni őket mert az kicsit túlzás lenne…
Kíváncsi leszek meg merik-e húzni azt hogy az Original család végleg lelép a TVD-ből, mert ebben az esetben sürgősen castingolni kell pár nézhető karaktert, mert a régiekből sokat nem lehet már kihozni.

nudie_pants - 2013. 04. 29. 19:19

nem olvastam végig a kommenteket, igy lehet már elhangzott, de én ezt a terhességet annak tudom be, hogy Klaus eddig csak vámpír volt végülis… ők nemtudnak nemzeni. a második évadtól aktiváldott a farkas énje, azóta pedig nemigen volt intim kapcsolata :D igy ezért lehet h ez eddig nemfordult elő.
(nekem nemtetszik ez a szál, megrögzött Klaroline fan vagyok:)

Cara - 2013. 04. 29. 20:50

Klaus a kedvencem, és mégis.. ez a pilot rész valahogy nem volt számomra az igazi. A sok egyéb más mellett (Hayley-szál, majdnem sírós Klaus) a legjobban az a jelenet idegesített, amikor összezörrent Marcellel. Ha nem tudták volna úgysem megölni, akkor a noname vámpír helyett miért nem egyből Marcelt harapta meg?? mit szórakozik vele ő, az 1000 éves (állítólag kegyetlen) eredeti? megharapja, meghal, boszik szabadok, Klaus megkapja a várost, megszületik a gyereke, mindenki boldog :P ennyi. De ez így elég erőltetett.(Még ha Marcelnek birtokában is lenne valami erős mágiatrükk, a halálán szenvedve gyanítom elárulná Klaus véréért cserébe.)

Még mindig azt mondom jobb lett volna, ha az elmúlt 1000 év emlékeiből rakják össze a spinoffot, amolyan Hegylakó stílusban. :) egy kicsi jelen (balhé a boszikkal v más vámpír-klánnal, romantika), egy kicsi random korszakbeli múlt! de szép is lett volna! de ezt már sosem fogjuk látni :(

Valar morghulis - 2013. 04. 29. 22:01

Volt egy ilyen jelenet hogy Klaus mondta a boszorkánynak hogy jó, akkor kinyírja azonnal a srácot, de valamiért azt mondták hogy még ne… Nem tudom hogy ez majd később derül ki miért vagy én voltam figyelmetlen :D

Cara - 2013. 04. 29. 22:20

oksi igaz, erre nem emlékeztem :) (úgy látszik leakadt az agyam a Hayleys bejelentésnél :D )
lehet, hogy a háttérben meghúzódik még valami, amiről mi nézők nem tudunk, és majd ősszel kiderül. Viszont akkor legalább egy vágás erejéig mutathattak volna valami ördögi félmosolyos Marcel pillanatot, amikor megvillant valamit a hatalma forrásából. (vagy ha blöffölnek a boszorkányok, akkor abból) Mert így tényleg joggal hiszi azt minden néző, hogy Klaus puhult el, és nem a másik lett erős.
az ilyen megválaszolatlan kérdések miatt kivárok, de mindenképp jobban örültem volna egy darkosabb vonalnak.

Valar morghulis - 2013. 04. 29. 23:11

Egyébként igen, úgy tűnt Klaus elpuhul kicsit, de azért önmaga volt akkor mikor mondta hogy jó, öljék meg nyugodtan a lányt és a gyereket :D

harmony30 - 2013. 04. 30. 02:10

Nekem nagyon tetszett ez a rész, én minden percét élveztem ami nem D+E+S trió kínlódásáról szólt. Szeretem a TVD-t, de valamit tényleg kezdeni kellene a sztorival mert kezd nagyon uncsi lenni.
Klausékat tuti nézni fogom ősszel, még ebből a gyerek szálból is sok mindent ki lehet hozni,csak nehogy arról szóljon az egész,hogy meg kell védeni a “trónörököst”. Kíváncsi vagyok mit hoznak ki a dologból. Én 7/10 adok neki.

Fuller - 2013. 04. 30. 13:10

Barbi
“Elena borzalmasan az idegeimre megy. Nina sokkal jobb Katherineként.
Ami elég nagy csalódás volt ebben a részben, hogy Elijah végül nem lesz Katherinnel :(”

Én először nem akartam megérteni, hogy miért nem viszi magával Elijah Katherine-t. Aztán leesett, hogy egy és ugyanaz színésznő játssza Elenát és Katherine-t, és mivel a TVD Elena körül forog, így ő nem hiányozhat. Szóval számomra ennyivel jobb Nina Katherineként, hogy le se esett, hogy mindkettő Nina. :D

Valar morghulis - 2013. 04. 30. 18:37

@Fuller: körülbelül 5 másodpercet ugyanezen gondolkodtam, aztán leesett nekem is :D

chulo - 2013. 04. 30. 19:53

kommentek elolvasása nélkül – aki nem látta az eredeti sorit annak érdemes belekukkantania ebbe?

nem megy most a being human, kéne vmi vámpiros cuccos

cyborgwings - 2013. 04. 30. 20:09

ezt is csak ősszel folytatják. szerintem kellenek hozzá az előzmények, de akkor sem ajánlanám, ha ismernéd a tvd-t.

Mystérieux lettres - 2013. 05. 01. 08:20

A sok hype után többet vártam. A huszadrangú TVD mögött kullog, színvonalában alacsonyabbnak tűnik. A fényképezés az eredeti sorozathoz mérten megszokott, csak néhol tér el tőle minőségében negatív irányba, a történet jelenleg jóval alulmúlja, a karakterek és motivációik teljesen érdektelenek és unalmasak. Egy pozitívumot ha össze tudok számolni egy tucat negatívummal szemben. Megnézem hogyan alakul a későbbiekben, de míg tegnap este szimplán gáznak tartottam, ma reggel belelapozva a gyomromban egy közel hányingerfélével küzdöttem meg látva az epizód egyes jeleneteit. Ebből leszűrhető, hogy jóval alulteljesít még a minimális szinthez képest is.

Dhovid - 2013. 05. 10. 12:35

Szinte tökéletesen egyetértek mindegy egyes szavaddal, Desmond Wallace. Nagyon eltaláltad ezt a kritikát!

Egyedül a Klausról írtakkal nem értek egyet. Engem a karaktere túl sokszor irritál: olyan, mintha túljátszaná magát a színész. Rebecca elvesztette a karizmáját számomra – nem tudom, hogy ott mit fognak kezdeni vele. Nekem Elijah a favorit.

Dhovid - 2013. 05. 10. 13:08

Edit: csak most olvastam el a hozzászólásokat és látom, hogy miről is fog szólni ez az új sorozat.
Azt hittem, ahogy előttem Cara is írta, hogy a történet visszamegy a gyökerekhez és részletesen, a mindennapokba is betekintve foglalkozik majd az Original Family mítoszával.
Ahogy írtam, szinte legtöbbetekkel ellentétben nekem nem Klaus a kedvencem. Így ez a rész nem is tetszett egyáltalán – az a babás dolog meg egy vicc volt. Ezalatt nem azt értem, hogy a terhesség tényén röhögtem, hanem azon, ahogy kivitelezték, amilyen körítést adtak az egésznek, meg ahogy Klaus karaktere is lágyul.

Annus - 2013. 07. 15. 13:07

Ez (is) egy jó sorozat lesz.De a kommenteket elnézve azt nem értem hogy 1-2 éve mindenki fhu de jo a Vámpírnapló stb. Most meg itt egy hiba ott egy hiba.Ez a sorozat is a Vámpírnaplókból fog kiindulni. Szóval mielőtt elkezditek a hibáit keresgélni gondoljátok végig!
Ha választanom kéne a vámpírnaplót nézném.De nem kell szóval mind a kettőt nézni fogom,hiszen érdekel mi volt valóban az Ősi család eddigi és jövőbeli története.De a Vámpírnaplókban is van befejezetlen szál és érdekes fordulatok is lesznek.

Lemoni - 2013. 07. 28. 01:24

Na, megnéztem a Director’s Cut verziót, mindjárt kellemesebb volt a TVD-ben már nagyon megunt néhány arc nélkül, bár Phoebe Tonkin nem tud annyira keveset lenni, hogy ne legyen unalmas. Az új jelenetek szerintem jók lettek, és tényleg, nekem is a Buffy-Angel párhuzam ugrott be, ott is a spinoff már sokkal felnőttesebb, sötétebb volt, mint amiből kinőtt. A TO-nál is ez csak jót tesz a sorozatnak, ahogy az új helyszín is. Sajnos a klisé figuráktól és helyzetektől már innen látszik, nem tudnak elszakadni, de egyelőre az új karakterek között még lehet valaki érdekes. Egyelőre még mindig nyitott vagyok és kíváncsian várom az októberi kezdést.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz