login |

Revenge: vége a 2. évadnak – írta LaCRossE

2013. 05. 14. 16:30 - Írta: vendegblogger

44 hozzászólás | kategória: 2012/13 finálék, kritika,

There are two paths to revenge. One is failure. The other will set you free at your journey’s end.

Ahogy nézem, legutoljára a nyolcadik rész után volt kritika a Revenge-ről, és ha jól tudom, akkor winnie is eléggé el van maradva (de igyekszik felzárkózni) a sorozattal, így ezúttal én vállaltam magamra a vendégkritika írását. És az ilyen részekről öröm írni, mert a Revenge fináléja odabaszott, de rendesen. Így kell évadzárót csinálni.

Míg a tavalyi évadban sok írás született a Revenge-ről, addig most jóformán pangás volt. Nem tudom, hogy a kritikák milyen véleményt tükröztek volna az évad alakulásáról, hiszen tavaly a folyamatos elszappanosodást vetettük fel, mint kezdődő problémát, azonban szerintem ez az évad az előzőnek tökéletes kontrasztot mutatott az előzővel.

A szezon nulla konfliktussal és sok szappannal kezdődött, látszólag folytatva azt az utat, amit az első évad közepe után kiköveztek a sorozatnak. Aztán megtörtént az évadban az előre bejelentett, “nagy haláleset”, ami változtatott a dolgokon és hasznára is vált a Revenge-nek.

Nem mondom, hogy az összes idegesítő szálat és karaktert sikerült kiirtani, hiszen még a fináléra is maradt egy. Azonban azt hiszem, a sorozat ezzel a dupla évadzáróval csúcsosodott ki egyelőre, pedig már az előző rész is hozott néhány váratlan fordulatot. Innentől spoileresen folytatom a tovább mögött.

A kritikát azért is vállaltam el, mert már az előző részről is akartam írni, persze aztán nem úgy alakultak a dolgok. Tudom, most elvileg a fináléról kell, hogy szó legyen, de egy mondatot muszáj szánnom a 2×20-ra is: Takeda halála, és az, hogy neki is volt valami célja, és inkább csak felhasználta Emily-t, váratlan volt.

Szerencsére nem húzták sokáig azt, hogy kiderüljön a japán bosszúálló indítéka, ami megint csak a Grayson családhoz, illetve a David Clarke-ügyhöz vezethető vissza. Ez egy kicsit bosszantott, lassan már mindenkiről ki fog derülni, hogy valamit meg akar bosszulni a kicsit sem gazdag családon.

You don’t get to where we are by ignoring an opportunity.

Ahogy mondtam azonban, a sorozat az évad közepe felé, Amanda halála után meglehetősen felpörgött. Bár az elején nem örültem annak, hogy Jack is megindította a saját bosszúhadjáratát (kérdezem még egyszer, van még valaki, aki ne akarna már bosszút állni a Graysonokon?), de a végére kiforrta magát a szál, és még Ashley karakterét is sikerült valamennyire érdekessé tenni.

Ez viszont óhatatlanul ahhoz vezetett, hogy Emily kezéből egyre jobban kicsúszott az irányítás, most már ő is csak sodródik az árral, pedig milyen jó volt visszagondolni azokra a pillanatokra, amikor még  mindent a háttérből irányított, és mesterien machinált.

Fentebb már említettem egy idegesítő szálat, azonban ez is a finálé javára szolgált: lehet, nem szép dolog, de én örülök annak, hogy Declan meghalt. Az ő és Charlotte szála ismét csak tökéletesen felesleges volt (fel tudnék rúgni egy széket, ha arra gondolok, hogy a sorozat legnagyobb kliséjét velük is eljátszották, ld. terhesség), viszont a srác halála jó lehetőségekkel kecsegtet.

Én a magam részéről reménykedem abban, hogy a 3. évadban Jack és Emily egyesítik erejüket, hogy a bennük rejlő erő birtokában Bolygó kapitánya jelentkezhessen hogy közösen álljanak bosszút a Graysonokon.

Ami egyébként szerintem nem lesz könnyű, az utolsó két rész alapján Condradnek eléggé sikerült meglepnie minket, immáron ő is az Initiative tagja, még a feleségét is jó sokáig az orránál fogva vezette. Ráadásul most, hogy Conrad kormányzó lett, még több hatalomra tett szert. Hmm, lehet, hogy Emily-nek engednie kellett volna, hogy Jack lelője a férfit.

I trust Emily with my life. So did Amanda. It’s time you did too.

És még mindig nem végeztem a megdöbbentő pillanatok szétcincálásával: Nolan is jelentős veszélybe került, nagyon úgy néz ki, hogy rá fogják kenni a Grayson Global felrobbantását, ami váratlan volt, viszont szerintem jó húzás. Ráadásul felvetődött az is, hogy Padma vajon halott-e, vagy a halála előtt vették fel a videót? Hiába beszéltem fentebb már a bosszúról, úgy érzem, a következő évad egyáltalán nem arról fog szólni.

Az is eléggé valószínűnek tűnik, hogy Aiden halott. Persze erre csak annyi a bizonyíték, hogy Daniel él, őt meg nem mutatták, simán lehet, hogy sikerült eliszkolnia. De bármennyire is sajnálnám Aiden halálát, szerintem neki itt véget ért az ideje, szóval pont a legjobb alkalom ez lenne az ő kiírására.

Ja, és megjelent Patrick, Victoria elsőszülött fia. Ez az egy szál, ami egyelőre hidegen hagy, mert nem tudom, mit akarnak vele kezdeni, és sajnos úgy sejtem, hogy ő inkább a szappan részét fogja erősíteni a sorozatnak, de amíg nem tudok biztosat, addig nem vonok le következtetéseket.

Tehát, mint írtam, a finálé ütött. Az évad pedig köszönhetően a második felének sokat javult a szememben, így újra az egyik kedvencemmé lépett elő a Revenge. Ritka alkalom, amikor pontozok, most viszont megteszem: az évad felhúzta magát a 7/10-es átlagra, a finálé pedig simán hozott egy 9/10-es szintet, idén eddig csak a Person of Interest évadzárója sikerült izgalmasabbra.

Az ABC a napokban berendelte a 3. évadot, viszont showrunner-váltás lesz, a Revenge kitalálója távozik, így ki tudja, milyen irányba fog változni a sorozat. Én reménykedem, hogy megmarad a jó színvonal.

44 hozzászólás Ne habozz!

Walter Bishop - 2013. 05. 14. 16:44

Basszus nekem hidegrázásom van ettől a bamba csajtól. Érdekelne is a sori, az első évadból elszenvedtem magam a párom kedvéért vagy 10 részig, ha csak rá gondolok erre a némberre rossz kedvem lesz. Ilyet ezelőtt még nem tapasztaltam.
Fú basszus, nekem ez a sori sosem lesz meg :(

winnie - 2013. 05. 14. 16:46

emily vancampre gondolsz?:) őt csak ismerni kell a korábbi sorozataiból, amelyekben tündéri volt, onnantól kezdve nincs gond. ha nem rá, akkor nem szóltam.

S84 - 2013. 05. 14. 17:20

“Ráadásul felvetődött az is, hogy Padma vajon halott-e, vagy a halála előtt vették fel a videót?”

Ha jól emlékszem abban a részben amikor elrabolják és azt hazudják, hogy az apjához viszik Trask egy kamera elé ülteti, csak akkor nem láttuk mit is vettek fel.
Egyébként mutatták a holttestét is szóval halott, pedig a csaj szimpatikus volt.

LaCRossE - 2013. 05. 14. 17:21

@S84: igen, én is így gondolom, viszont nem ez lenne az első alkalom, hogy visszahoznak egy halottnak hitt személyt.

519 - 2013. 05. 14. 17:24

Emily~ <3 Érdekes, hogy a Revenge alapján sokan azt mondták, hogy nem tud színészkedni, hogy kb. egy arca van, meg ilyenek, de ha megnéz az ember egy másik sorozatot vele, akkor veszi észre igazán, hogy nagyon is tud játszani, és hogy tök jól hozza Emily érzelemmentes karakterét. Imádom~

Az évadzáró nekem is nagyon bejött, várom a harmadik évadot, és remélem, hogy nem fog túl nagy változásokon átesni a sorozat a showrunner-váltás miatt.

mse - 2013. 05. 14. 19:03

Nahát akkor, vágjunk bele. :)

Imádtam a finálét, ezt nem tagadom, pedig az évadra visszanézve nekem azért így utólag voltak problémáim. Rengeteg olyan szál volt, ami csak úgy jött és ment, nem hagyott tartós nyomot a sorozaton, nem lendített minket semerre, egyszerűen csak voltak, és ez így a végére már zavart. Olyan, mintha kísérleteztek volna velünk, hogy mire harapunk rá, és hát például ily formában Aiden meg is ragadt, de a szálak többsége egyszerűen egy-két, maximum három rész után kiselejteződött (ami meg nem, ott meg azt kívántuk, bárcsak). Nem volt tiszta irány, az egész sorozat mintha csak úgy a levegőben lebegett volna.

A dolgok nagy általánosságában, ami viszont iszonyat tetszett, az Conrad leírása az Initiative-ról. Erről már sokat nyekegtem, a Revenge-nek nem való a nagy gonosz arctalan szervezet, az mehet a Prison Breakbe, itt bosszúról van szó, márpedig a bosszú nem édes, amíg nem látod az ellenséged arcát, legalábbis Emily biztosan így érez. Szóval igen, tetszett az, ahogy Conrad leírta az Initiative-et, illetve az, hogy ő is betagosodott, ez ismét a Graysonokat teszi Emily főellenségeivé, és ez ide már nagyon kell. Viszont nem vagyok benne biztos, hogy újra akarom nézni a második évadot, ugyanis van egy olyan érzésem, hogy utólag a csavar nem állná már meg a helyét, de lehet, hogy meglepnek.

Jack egy mamlasz, de már egy ideje vártam ugye, hogy a Declan-Charlotte-Jack hármasból valaki megtudja végre Emily titkát, hisz ez tűnt az egyetlen módnak ahhoz, hogy végre valamelyest érdekfeszítőbbé tegyék őket, és szerves részeivé váljanak a történetnek. Igazából én Declanban gondolkodtam, neki kellett volna a legjobban ez a fordulat, és idővel ő leadhatta volna Charlotte-nak a drótot, akinél pedig ezt a testvéri szálat lehetett volna építeni. Jack egy kicsit korai húzásnak tűnik, nem tudom, hosszútávon hogy fog ez működni. Viszont jól illett ez ahhoz az irányhoz, amit a karakterrel vetettek Amanda halála óta.

Nem sajnálom túlzottan különben Declan halálát, nem volt sok haszna, valljuk be, de nélküle viszont Jack karakterének szerepe jelentősen leszűkül, és így már-már ráerőltetik, hogy csak és kizárólag Emilyvel foglalkozzon. Örültem a fordulatnak, mondom, szerintem ez már kellett, de Jackkel vannak problémáim, például hogy felettébb ostoba szegény, és nehezen látom a kacifántos és mesteri bosszúterveket szövögető Emily társaként.

A kritika sikeresen megfogalmazta viszont, ami miatt valahogy másként hatott ez az epizód: Emily itt tényleg csak sodródott az árral, nem volt semmi terv, az irányítás teljesen kicsúszott a kezéből. Érdekes volt ezt ilyen mértékben látni, de remélem azért hamar visszatér a kis szentem kalkuláló mivoltához.

Az másnak is feltűnt, hogy Aidentől hányszor búcsúztunk el? :D A duplaepizód elején leráztuk, hogy el kell tűnnie, aztán mégsem ment sehova, aztán mégis, de visszajött, aztán megint eltűnt, aztán megint csak ott volt Emily házánál, akkor elbúcsúztak, aztán lecsukták, de kiengedték, és a rész végén valamiért már megint Emily házában ücsörgött. Nem hinném különben, hogy kinyírták, szerintem túl nagy a csábítás, ha már egyszer így nyitva hagyták a szálat. Lehet, megpróbálom kerülni a spoilereket a nyáron, hátha meglepnek ősszel.

Nolannél tetszik az, hogy össze lehet kötni az egészet azzal a jelenettel, ahol Padmát lerakták a kamera elé még x részben. Hm, lehet, hogy tényleg egy parányival több bizodalmat kéne fektetnem az írókba.

Jó, Charlotte terhessége nagyon szappan volt, az egész Declan/Charlotte/mittudomén dolog feleslegesnek tűnt, Declan búcsúvideója kicsit műnek hatott (bár messze nem OUAT finálé szintű műmáz, ugh) de jó, ennyit lenyelek.

Ó, és az csak engem zavart, hogy teljesen eltűnt a baba? Nem, de komolyan érdekel. Ki foglalkozott a kölyökkel, amíg az összes többi karakter csak rohangált szerteszét, haldoklott meg gyilkolászott? Főleg hogy Jack ugye a történet egy részében halottnak tetteti magát, Declan meg a kórházban várja a kaszást. Igazán figyelemreméltó, hogy ilyen körülmények között is tudtak gondoskodni egy pár hónapos újszülöttről. Kivéve, hogyha az évadkezdésben megtudjuk, hogy halálra éhezett, miután hiába nyarvogott a kocsma padlásán. :D

Lily - 2013. 05. 14. 19:15

A finálé utáni sokkos érzéseimet én már jó hosszan kiírtam magamból a sima kibeszélőben, úgyhogy most ezzel itt nem is tölteném annyira az időt. A pontokkal egészen pontosan egyetértek, az évad és a finálé tekintetében is. A finálé után csak így… tátogtam, mint hal a zacskóban. A Patrick-vonal engem sem különösebben érdekel, a Nolan-szál viszont annál inkább. A kedvenc karakterem az összes jelenleg nézett sorozatmból, és az… nem kevés. :)

Long Live David Clarke. :)

Lily - 2013. 05. 14. 19:19

Jaaj, a kicsi Carl nekem is eszembe jutott közben, miközben Jack épp fegyvert fogott Conradra. Azért az nice, szerintem épp a harmadik kékcimkés whiskey-jét töltötte magába az otthoni bárban – neki se volt könnyű éve. :D

ALDO - 2013. 05. 14. 19:22

Az évad első öt része heti nézős volt, aztán hosszú szünet. A 6-10-es epizódokat csak nehezen tudtam megnézni, de utána egyre jobban érdekelt és pár nap alatt felhoztam magam. Meglepő módon sokkal jobb lett az évad második fele, mint az eleje, vagy akár az első.
Jó, hogy nagyobb figyelmet kapott az Initiative, bár azt már korábban is lehetett sejteni, hogy a Greysonok mögött áll egy még hatalmasabb, még jelentősebb erő.
Erre a fináléra meglépték, amit én az előzőre vártam, nevezetesen azt, hogy levadásszák Declant, így Jack-et is valahogy beszervezik a bosszú hadjáratba és megtörténik a nagy vallomás, hogy “én vagyok Amanda Clarke”. Nem hittem, hogy a készítők ki mernek nyírni egy állandó szereplőt, akinek főleg az volt a szerepe, hogy kitöltse a 43 perc játék időt.
Egy kicsit még várom is a harmadik évadot, az első pár rész tuti heti nézős lesz. Azt pedig remélem, hogy Aident nem nyírták ki.

katata - 2013. 05. 14. 20:38

csak most volt időm megnézni, dehát holy shit köpni-nyelni nem tudok. holy shit.

Dreya - 2013. 05. 14. 21:33

Nagyon ajánlom nekik, h ne (ny)írják ki Aident!!! Öröm nézni és hallgatni ^^ Nolannek meg a legkirályabb beszólásokat adják folyton, szóval remélem, hamar kihozzák a sittről :) Jack még kezdő “revengenda” téren, de a ravasz szemek/nézés már megvan neki, szóval Emily/Amanda kikupálhatja majd bosszútanból :D Nagyon remélem, h Patrick nem csak szappanos témát hoz majd – belegondolva, egyszer már le lett fizetve, szóval nagyobb sztori is lehet itt puszta családi drámánál.

Kíváncsi vagyok, mennyire változik majd meg a sorozat a showrunner-váltás hatására :)

anyko - 2013. 05. 14. 21:33

Nagyon örülök, hogy nem kaszálták el a sorozatot, mert egy ilyen évadzáró után, mindenki elvárja a folytatást.
Én imádtam ezt a részt-két részt. Folyamatosan zajlottak ez események, egy perc sem volt unalmas. Remélem egy ilyen záró után a 3.évad nagyon ütős lesz.
Én a Jack csávót nem bírom, szerintem a sorozat felesleges eleme, mint az Arrowban a Laurel, őt sem kedvelem-nem tudom talán maga a színész, de inkább a karakter az ami idegesítő, ennyire még nem szurkoltam, hogy a sorozat elején bemutatott “álompár”, (akik egymásnak lettek teremtve,) ne legyenek egy pár. Szerintem nincs meg köztük a szikra, amit a nézőnek látni kellene se Emily és Jack közt, se az Oliver Laurel között. Bocs, hogy belehoztam az Arrowt is.

Ja, még azt, hogy amikor Daniel megy a végén az Emilyhez és az Aiden azt mondja neki mon frer-ami franciául bátyám(nem 100%), csúnya lenne, ha bekavarnának egy Patrick=Aiden szitut, de mondjuk a csávó hangja nem olyan aki köszön a Victoriának….
Izgatottan várom a szeptembert, mondhatom, hogy ez lett a kedvenc sorozatom. :)

Arthuro_Adam - 2013. 05. 14. 22:32

Nekem nagyon tetszett a finálé, meglepően jó lett. Örülök Declan kiírásának, és remélem Aiden sem tér vissza, engem nagyon idegesített már.

jessm - 2013. 05. 16. 08:48

Végre kiírták Declan-t, hála az égnek!! Az elején szeretem a karaktart, de már 1,5 évadja csak arra vágyom, hogy írják ki. Végre! Végre!

Charlotte terhesége minusz pont.

Aiden-t nme biztos, hogy kiírták, elég sok mindent túl élt már. De az jó volt, hogy Daniel összeveszett

Nolanre kenés meglepő volt, az 5 pont.

Conradd plusz pont.

Victoria gyerekét nem tudom eldönteni, hogy jó lesz-e vagy sem.

Jack és Emily összefogása jó ötlet, ez már eléggé érett.

jessm - 2013. 05. 16. 08:48

Szóval nagyon jó volt a finálé.

Nikki - 2013. 05. 17. 01:38

Tényleg az egyik legütősebb finálé volt a POI-val együtt. Sőt, megkockáztatom, talán ütősebbre, izgalmasabbra is sikerült.
A leírtakkal egyet is értek, nagyon várós a 3-ik évad!
Végre Jack megtudta a titkot; remélem most már sokkal hasznosabb lesz, és persze Emily irányítása alatt eredményesebb is.
Declant picit sajnálom – bár tényleg nem nagy számok Charlotte-al együtt – de mégis…
Victoria fia pedig bárhogyan elsülhet, okozhat még kellemes meglepetéseket is.
Nolant nagyon hamar vakarják ki a szarból, rá nagy szükség van és Aidenre is. Igen, ez tényleg jó alkalom a kiírására, és akkor szabad az út az első számú legkevésbé összeillő páros számára, de nagyon kedvelem és úgy gondolom, az ő segítsége is jól jöhet. Tudom, nem egy komoly indok, hogy mennyi minden történt, miket éltek át és milyen változásokon mentek keresztül, de sztem Jack és Emily nem passzol. Szóval bízom benne, hogy Aiden él, mert tényleg többet, jobbat érdemel; plusz Danielnek azért sztem túl nagy és megerőltető feladat a hulla és a nyomok eltakarítása Emily házából.

Eni - 2013. 05. 17. 23:53

Imádtam. Szuper finálé volt. Várom a 3. évadot. :)

harmony30 - 2013. 05. 18. 00:00

Ahogy a kritikában is íródott “így kell évadzárót csinálni”. Zseniális volt az egész! Mikor vége lett azt éreztem,hogy mégmégmég!!!! Nem akarok hónapokat várni a folytatásra! Az általam nézett sorozatok évadzárói közül messze ez volt a legjobb!

999 - 2013. 05. 18. 02:22

Nem azt mondta Jack, hogy Carl a nagyszüleinél van?
Amúgy számomra is OMG. A finálé.

gepart - 2013. 05. 18. 04:24

a finálé fantasztikusra sikeredett, de bennem lehet a hiba, mert nekem az egész szezon bejött :)
nagyon jó ez a sorozat
ott tartok, hogy ezt a showt várom hétről-hétre a legjobban és felkerült nálam a legmagasabb polcra, a bsg, vera mars, scrubs hármas mellé

baion - 2013. 05. 18. 10:10

“Ami egyébként szerintem nem lesz könnyű, az utolsó két rész alapján Condradnek eléggé sikerült meglepnie minket, immáron ő is az Initiative tagja, még a feleségét is jó sokáig az orránál fogva vezette.”

Nincs olyan, hogy Initiative. Én ezt vettem ki a szövegéből.

“There is no Initiative my dear”.
“There never was, really. Simply a consortium of savvy business persons who perfected to the art of profiting off other people’s fear.”

Tomi - 2013. 05. 18. 13:25

Nagyon király évadzáró volt.

Évad 8/10
Évadzáró 10/10

Winry Rockbell - 2013. 05. 18. 23:18

Ez aztán az évadzáró!Tényleg minden percét élvezi az ember.

Én a magam részéről sajnálom Declant és inkább Charlottet-t nyírtam volna ki ,de ez is megteszi.

A kicsi Carl-nal lestem ,mert Jack azt mondta,hogy a nagyszülőnél van ,de akkor szűkítsük a kört a két nagypapa halott,az egyik nagymama(Jack anyja)lelépett és nem akar hallani a fiáról(vagyis fiairól),mi maradt?
Igen a mentális problémákkal küszködő Amanda anyuka,akit jól elzavartak,mert ha rajta múlik már rég a föld alatt az egész Grayson család.Ráadásul azután,hogy meghalt a “lánya” még vidáman nagymamásodik és nem sejti,hogy itt valami nem stimmel??Pontosan,simán normális nagymama aki vigyáz a gyerekre.(Ez így csak nekem nem stimmel?)

Amúgy Nolan-ért komolyan aggódom nem örülnék,ha a 3évadban csak a börtön látogatások alatt láthatnánk.(Padma meg menjen a francba sose bírtam .)

Szerintem amúgy hozta az első évad szintjét,úgy értem én azzal is úgy voltam,hogy jó aztán kicsit vonatott majd a felénél belehúz és szépen lezár.
Kíváncsi leszek a showrunner váltás hatásaira és remélem csak jobbat és nem rosszabbat hoznak ki belőle . :)

Hajrá 3.évad!!

NO75 - 2013. 05. 19. 02:46

Huh. Én láttam vagy 10-12 részt ebbol az évadból, a maradékot bevártam darára. És micsoda fordulatokra kapkodtam a fejemet!!!
SPOILEREK
1. Meglépték Amanda halálát. Aminek be kellett következnie előbb-utóbb, de határozottan az UTÓBBra fogadtam volna… még sok-sok rész/évadok múlva esetleg…Mindenesetre örülök.
2. Declan halála. hu hát még ennek mennyire örülök. A kritikával 100%-ig egyezik a véleményem. Remek húzás, hogy egy semmitmondó karakter halálával megnyitottak pár új ajtót, talán Charlotte karaktere is alakul ezáltal majd valamerre. Vagy ha nem, felőlem ő is eltűnhet:)
Pár gondolat még:
– Ami nekem sántított egy hajszálnyit az a Initiative-Conrad dolog. Értem én, már részekkel ezelott – mint utólag kiderült – belépett (a nem létező szervezetbe) de akkor miért próbálta az után is annyira Danny fiút védeni? Elvileg már nem is volt miért, hiszen Conrad mozgatta a szálakat. Csodálkoztam, ezt senki nem írta, vagy lehet nekem ilyen ellentmondásos?
– Ki gondolja komolyan, hogy Aiden meghalt??
– Nolan-t megkedveltem, pedig eléggé irritált az 1. évadban, van egy olyan érzésem, hogy nem fog túl sokáig börtönben Szóval ezért nem fogok

NO75 - 2013. 05. 19. 02:57

folyt.
idegeskedni.

Jack…nem változtak az érzéseim. egy.. Minek nevezzem. Rakat sz.r? Nem tetszik, sot eroltetettnek tartom a gyerekkori szerelembol adódó kényszerített összetartozást. Danny boy és Ems közt is jobb a kémia. De majd most, hogy kiderūlt a Nagy TITOK:)

Csücsök - 2013. 05. 19. 16:53

Ah-ha! Szóval a jövőben más írja majd a forgatókönyvet! Na, az már érdekes lesz, nekem eddig az volt a bajom, hogy olvastam Dumas regényét, így-bár áthozták a modern világba, és karaktereket adtak hozzá, voltak össze-elég kiszámítható volt.
Pl: Takeda halála, és a bölcs tanítómater, egy pap halála. Vagy hogy rengeteg mindent tanult a távol-keleten, mielőtt nekiállt volna a bosszúnak.

Elárulok valamit. Declan és Charlotte szerelme kizárólag DUMAS MIATT VAN. Komolyan. Van egy pár, Valentine, és Maximiliemm, akiknek semmi köze semmihez, (csak mindketten rokonuk valakinek, mily meglepő, a csaj ott is egy negatív karakter lánya, a srác meg a jótevő tengerészé)és a könyvben is rém unalmas mind a kettő, fáj olvasni a róluk szóló sorokat. Valentine még hülye, és naiv is.
Gyanítom, Dumas azért rakta bele, hogy legyen benne legalább két olyan ember, aki nem romlott a velejéig. Meg ők az egyetlen jelenben futó szerelmi szál.
És a mi fáj, ami akár még be is jöhet sajnos. A könyvben V-t meg akarják mérgezni, de Monte Christo megmeti, elrejti, és a könyv végén a szerelmesek egyesülése lesz a happy end.
Tehát:lehetséges, hogy Declan nem halt meg, és még előhozzák. Egy picit sem lennék meglepve.

Különben Monte Christo nem jön össze első szerelmével újra, ráébred, hogy annyi év után már nem érez iránta semmit, ellenben egy lánnyal, akit rabszolgaként megvásárolt fiatal lányként, és akit ő nevelt. (igen, elég Oidipusz.szidróma, de ez van.) Szóval a végső szerelem akár Aiden is lehet simán. Vagy az, akit a közönség a legjobban akar….

Egy szó mint száz: örülök az új forgatókönnyírónak, remélem jobbak lesznek a cliffhangerek.

Rovar - 2013. 05. 20. 19:32

Két sorozat létezik (eddig) a világon, melynek valamely évad fináléját kétszer néztem meg egymás után!!!!!

Az egyik pár éve a Szökés 1. évad utolsó része volt, és most a Revenge 2. évad dupla zárórésze!!!!!

Spoiler!!!
Emberek szappan ide vagy oda, a Declan-es rész hatalmasat ütött a végén!!!!!

EMILY: kicsúszott a kezéből az irányítás, ettől vadult el minden…
JACK: óriási veszteségei voltak a fináléra, ha ettől nem kattan be, akkor az lesz igazán szappanos…
VICTORIA: a harmadik gyerek szál abszolút feleslegesnek érezhető, de meglátjuk mi lesz belőle.
CONRAD: igazi szívtelen gazember lett, amennyire kedveltem, most annyira gyűlölöm! (ettől izgalmas:)
DANIEL: bolyong a bizonytalanságban, az orránál fogva vezetik, nemcsoda, ha a végén Emily oldalára állna
NOLAN: hatalmas csavar, hogy ráverik a robbantást! (amikor az fbi beront és földre kényszerítik, rögtön David Clarke jutott eszembe, őt is így rohanták le, deja vu:)
ASHLEY: érdekesebb lett a karakter, talán Emily oldalát erősíti innentől
CHARLOTTE: a terhessége felesleges, kicsit szappanos, de a karakter okozhat még drámát a családban…
DECLAN: az egyetlen kakukktojás már jó ideje, jelentéktelen karakterré vált, de áldozatként nagyon hatásos kilépője volt… (kicsit sajnáltam)
AMANDA: halála nem meglepő, azon kevesek egyike, akik tudták az igazságot. nagyon tetszettek azok a részek, amikor önzetlenül összejátszott Emily kedvéért…
AIDEN: eleinte erőltetett karakternek tartottam, de bizonyított és örülnék ha nem halna meg…
PADMA: szerintem halott, rövid szerep volt, érdekes, de ennyi elég is volt.
HELEN CROWLEY: veszélyes karakter volt, halála kicsit meglepett.
MASON TREADWELL: keveset mutatták, de remélem már írja a könyvet az igazságról!!!!:)
TAKEDA: halála nagyon meglepő, indítékai még meglepőbbek és erőltetettnek tűnt. Tetszett a karakter (a háttérben álló nagy pénzes ember, harcművész, aki Emilyt a bosszú útjára segítette) kár érte!

Egyszóval nagyon izgalmas karaktereket hoztak létre két évad alatt. És cseppet sem érzem, hogy esett volna a színvonal!!! Nagy kedvencemmé vált a sorozat, és nagyon várom a 3. évadot!!!

Kittus - 2013. 05. 22. 09:53

Hu, rég nem láttam ilyen szuperül eltalált évadzárót. Önmagában is nagyon csavaros és izgalmas volt, de a többi évadzáróhoz hasonlítva, amiket eddig láttam (HIMYM,OUAT,TVD), magasan viszi a pálmát.
Már a 2×20 is jó volt, majd be… hogy Aiden meghal véletlenül, erre ez még rátett nem egy, hanem úgy tíz lapáttal. Az előző évadzáró sem volt rossz (főleg, hogy Florence and a machine ment alatta :)), de ott számítani lehetett rá, hogy Victoria úgyse hal meg, az anyja meg úgyis él. Most meg, maradt a levegőben jó pár lényeges kérdés. Alig várom hogy folytatódjon *.*
Bárki is lesz az új író, olyan magas labdákat kapott, hogy nagyon bénának kell lennie, ha ezeket elszúrja. Én reménykedem.

zaZZoo - 2013. 05. 22. 19:58

Nagyon pörgős lett a finálé, sok minden történt és tényleg jól sikerült. Mondjuk “terhes” klisé nagyon nem kellett volna.
Két dolgot nem értek:
-mit keresett ott Declan a robbanásnál?
-hogy lehetett takeda volt felesége stewardess egy ilyen gazdag férj mellett? :)

Kittus - 2013. 05. 22. 20:05

Azt mondta neki Charlotte a telefonban hogy Danny Boyyal van, sztem azért ment oda Dec. Vagy nem?

zaZZoo - 2013. 05. 22. 21:43

Tényleg, most már nekem is beugrott

stüni - 2013. 05. 23. 20:33

Tehát Charlotte hibája,hogy meghalt…

Carl a nagyanyjánál van rész engem is meglepett, a Mutter még a lánya temetésére sem jött el, de magához veszi az uncsit a hétvégére, hogy apuci gyilkolhasson.haha

Pont nekem is az jutott eszembe, hogy Declan él, és valaki elvitte műteni, megmenekült és bújtatja, csak sztem nem Emily dugta el, bár tippem sincs, hogy ki.Conrad?De minek.

Szerintem most majd azzal fogják kicsit húzni az időt, hogy Jack utálja Emilyt, mert becsapta végig, és Amanda is, kitalálja majd, hogy nem is szerette őt igazán, csak Emily miatt volt vele…de miatta halt meg Amanda, tehát még jobban utálja majd stb.

Amúgy nekem is tetszett az évadzáró, Takedán én is meglepődtem, nem azon, hogy célja volt Emilyvel, mert az sztem tuti volt, hanem, hogy ki merték nyírni. Aiden remélem él, és Nolan se legyen már David Clark 2.
Daniel meg számomra már nem tiszta.

Victoria lehet, hogy jó útra tér, vagy kizárt? Átgondolhatná, hogy a férje kinyíratta a szerelmét (és az ő lányát is, mondjuk számomra az is rejtély, hogy lehet ennyire utálni valakit, miközben az apja volt életünk szerelme?), a másik szerelmét elüldözte (másodszor is) kinyírt volna egy évvel ezelőtt a repcsivel és a lánya gyerekének apját is megölte, miközben a cégét porig rombolta, ahol mellesleg akárki bent lehetett volna.

savanah - 2013. 05. 25. 15:19

Na végre én is megnéztem. Valóban nagyon ütős volt. Én Declan halálán nagyon meglepődtem, de a Monte Cristo hasonlat nekem is tetszik… Először én is azt hittem, csak műtik, mert a kórházi ágy olyan volt mintha valaki felkelt volna belőle, nem pedig olyan, mintha egy hullát vittek volna el…

A Carl a nagyinál van… Engem is elgondolkoztatatott.. Mondom az ki?? Aztán beugrott a dili mami aki vizbe akarta ölni a lányát vagy mi. Remek választás bébiszitternek :)

Nolan hogy lecsukták, szerintem azért kellett h megint legyen mit bosszulni. Ugye Jack bosszulja majd Declant, Amanda Nolant.

Az meg h most Jacknek leesik h Emily Amanda?? És most minden meg van bocsátva? Akkor már nem is sajnálja h meghalt a felesége? Mert ja bocs, az nem is a 8-éves korom beli szerelmem volt??

Várom a harmadik évadot!!

Violka - 2013. 06. 17. 07:55

Egyik nyári darám volt, lement egyben a 2 évad.

Amennyire drukkoltam Emilynek és Jack-nek első évad végén, annyire nem akartam, akarom,h már összejöjjenek. Jack karakterfejlődése nem tetszik. Remélem legalább a 3. évad feléig nem fog Emly-vel beszléni, azért, amiért átvágta a fejét.

Nekem Declan-nel semmi bajom nem volt, egész rendes tini lett belőle. Charlotte-ben is több potenciál volt az évad elején, amikor lejött a szerről és sokkal határozottabb is volt.

Conrad, Victoria, hozták, amit első évadban is.

Daniel nem “jött át”, benne is meg van a tudok jó genyó is lenni, és már nem hiszek el mindent amit látok.

Emily, nagyon bírtam volna, ha lelép Aiden-nel.
Emellett nekem Aiden karaktere, karakterfejlődése tetszett a legjobban a 2. évadban. Remélem nem (ny)írják ki.

Nolan-nél mindent elrontottak, amit az első évadban felépítettek. Vhogy több spiritusz volt benne. Emily-t kb. 3szor elzavartam volna a picskuba a közös jeleneteiknél. amennyire jó páros volt az első évadban, annyira gáz volt most.

De most komolyan… Emily és Nolan mindent és mindenkit lehallgat, megfigyeltet, bepoloskáz, lekövet, erre saját környezetüket nem ellenőrzik le, hogy esetleg náluk ugyanez lehet-e? Ne már…..

Remelém a 3. évad szappan és klisé mentes lesz. Mikor kezdődik?

winnie - 2013. 06. 17. 09:46

Osszel

Violka - 2013. 06. 17. 15:36

:)
azt hittem már meg vannak az évad kezdő dátumok, csak lemaradtam róluk

winnie - 2013. 06. 17. 15:44

inkább júliusban lesznek

Mellee - 2013. 06. 29. 23:24

Nah Sikerült nekem is ledarálni az évadot.A vége tényleg nagyon ütősre sikerült. :D
Én is nagyon remélem hogy Aiden-t nem nyírták ki, az meg hogy Takeda is csak bosszút akart nem meglepő, így már érthető miért volt annyira oda hogy Emily álljon bosszút.
Én személy szerint sajnáltam Amanda halálát is, illetve Declan halálát is.Viszont itt kezd látszani hogy Emily érez is valamit valaki iránt. Látszodott rajta hogy sajnálta Amanda haláltá még ha azzal el is veszíti Jack-et.

Az viszont hogy Nolan börtönbe kerül,remélem nem sokáig tart, mert szegény gyerek nem sokáig lesz jó kedvű a börtönben. Szóval ezt remélem elfelejtik. Az meg hogy Patrick előkerült érdekes szál lesz.

Nekem egyértelműen 10/10 a vége….

Nicky83 - 2013. 06. 30. 15:52

Sziasztok tudja valaki mikor kezdödik a 3. évad? Elöre is köszi

winnie - 2013. 06. 30. 16:09

még nem derült ki.

Nicky83 - 2013. 06. 30. 16:10

Köszi a gyors választ. :)

Ali - 2013. 06. 30. 23:31

Végre én is minden részt megnéztem és összességében nekem is nagyon tetszett és nagyon várom a 3. évadot.

Sokan írtátok, hogy nagyinál van a kis Carl (tényleg fura lenne…), de én úgy emlékeztem, hogy azt mondja Jack, hogy a nagynénjénél van,nem? mondjuk itt is felmerülne a kérdés: és az ki? :)

Nekem vegyes érzelmeim vannak a szereplőkkel kapcsolatban, hol szeretem őket, hol nem.

Declant én sajnálom, béna volt, de ari. Nem kavart sok vizet, de épp ezért nem is zavart a karaktere, de az az elköszönős videós rész tényleg nem kellett volna…

Jack egyre jobban idegesít, az elején én is szurkoltam, hogy együtt lehessenek Emilyvel. De számomra Aiden illik legjobban Emilyhez jelen állás szerint és nagyon nem örülnék, ha kiírnák, főleg nem úgy, hogy Dany Boy öli meg… Abban egyetértek, hogy folyton elment, visszajött, ezt kevesebb alkalommal is megoldhatták volna, kicsit valóban sok volt.

Ezt a Danielt meg már a kezdetek óta nem csípem, főleg mióta ő lett a Grayson Global igazgatója… nem áll jól a cicafiúnak a gonosz szerep…

Ezt a Patricket én is felesleges szálnak tartom, de lehet tartogat izgi részeket…

Takeda engem nem érdekel, nem bírtam. Sejtettem, hogy valami nem stimmel vele, keresztbe tett nekik már máskor is, de őszintén arra a fordulatra nem számítottam, hogy neki is meghalt valakije a gépen és ő is bosszút akar állni a Grayson családon és ez már engem is idegesített, hogy végül mindenki bosszút akar állni rajtuk? ez már sok…

Victoriát utálom… számomra is fura hogy utálta Amandát aki a nagy szerelme lánya volt, utálom hogy folyton irányítani akarja a gyerekeit, főleg Charlotte-ot. És az a fej, az a tipikus nézés… kikészít a nő. Utál mindenkit maga körül.

Nolant remélem kihozzák a szarból és nem marad a börtönben, a kezdetek óta a kedvencem, vicces, szerencsétlen és egy zseni :) vele kapcsolatban egyedül a buzis hajlamai (ill. azok a részek) nem tetszettek. Uh azzal a Taylor gyerekkel… alig vártam, hogy kiírják, borzasztó volt a karaktere. Padmával nagyon aranyosak voltak, a végén sajnáltam a csajt.

Emilyvel kapcsolatban vegyesek az érzelmeim… Néha már elegem volt belőle, hogy érzéketlen jégkirálynőt játszik, sose tudtam eldönteni, hogy mit érez igazából, csak reméltem hogy szereti a Nolant, mert sokat köszönhet neki, (épp ezért nem tetszett, hogy volt, hogy ő nem foglalkozott a Nolannal, pl. amikor megtudta, hogy meghalt az apja.. ) És csak remélni tudom, hogy majd egyszer az Aident választja :) DE nagyon tetszett ahogy mindent hátulról irányított, a 2. évadban valóban kicsúszott a kezéből az irányítás, eléggé kusza is lett a dolog szerintem. Remélem a 3. évadban ezt korrigálják. Viszont a 2. évadban jobban látszódtak az érzelmei, mint az elsőben.

Annyi szál maradt nyitott, hogy remélem nem kell túl sokat várni a 3. évadra, mert már nagyon kíváncsi vagyok mit hoznak ki ebből, de remélem nem rontják el.

Violka - 2013. 07. 02. 08:58

Carl a nagyinál van….

A visszaemlékezős részben Jacket és Declant elküldte az apjuk a nagyihoz (hálaadás?) vacsorára.
Szóval lehet, hogy most is nála volt Carl, nem a dilis Kara Clarke-nál.

Victoria meg azért gyűlöli Amandát, mert ő egyedül szereti birtokolni az embereket. A kislány meg igen csak zavarta, mert az apja imádta.

ktuti - 2013. 08. 13. 21:47

Fény derült Patrik-re. És ahogy elnézem csakis jó sülhet ki a dologból! :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=637374332942048&set=a.287794547900030.82251.218382761507876&type=1&theater

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz