login |

Jön a Supernatural-spinoff!

2013. 07. 22. 16:40 - Írta: winnie

49 hozzászólás | kategória: az év híre, hírek, ,

A CW spinoffot tervez a Supernatural-nek. Ideát? Egy napon két SupNat-epizód? Év híre, or what? Mármint maga a tény. Hogy aztán ki lelkesedik érte, az más kérdés, de gondolom, egy próbát meg fog érni a rajongóknak. (És nem, nem arról a tervről van szó, ami annak idején felmerült Eric Kripke idején.)

Igen, az idei a spinoffok éve. The Vampire Diaries. Once Upon A Time. The Office. Chicago Fire. NCIS: Los Angeles. Pretty Little Liars. Hunted. The Soup. Breaking Bad. Dexter. És mások. Van, amelyik mindjárt indul, van, amelyik besült és van, amelyik még be sincs rendelve, csak írják.

Ja, hogy miről szólna a Supernatural spinoffja? Na, azt még nem tudjuk, de a Comic Con-on bejelentették, hogy a 9×20 környékén bemutatnának egy új karaktert, s köré épülni a spinoff-sorozat, mely nem utazgatós lenne, hanem egy fix helyszínen játszódna.

Felkészül az Arrow? Csak mert baromira adná magát és minek várni vele? Főleg, ha besülnek a CW újoncai.

49 hozzászólás Ne habozz!

Sawamara - 2013. 07. 22. 16:48

Crowley spinoff? Jöhet.
Bármi más….eh. Man of Letters?

shapeshifter - 2013. 07. 22. 16:57

@Sawamara “9×20 környékén bemutatnának egy _új karaktert_, s köré épülni a spinoff-sorozat”

Sawamara - 2013. 07. 22. 17:03

Tudom, hogy a tervben új karakterről beszélnek, de annak nem sok értelmét látom így, látatlanban. A Vampire Diariesben sem Silas köré raknak miniszériát, hanem az igencsak veterán Klausék köré. De majd meglátjuk.

Lantaar - 2013. 07. 22. 17:05

Pedig mennyivel jobban érdekelne Kripke eredeti spinoff terve…

yeeeyha - 2013. 07. 22. 17:17

Tőlem jöhet. A fix helyszínért kár, örültem volna egy belevaló nő vadásznak, aki tényleg szörnyeket öl, és nem folyik bele a démoni vonalba.

Tbeni - 2013. 07. 22. 17:18

Huh:D Nekem év híre kb. amugy mi volt az eredeti terv?

Desmond Wallace - 2013. 07. 22. 17:18

Egy év múlva is lesz még CW?:)

winnie - 2013. 07. 22. 17:22

tbeni: ott a link a posztban.

Tbeni - 2013. 07. 22. 17:28

Vaksi vagyok. Nekem az az ötlet annyira nem tetszik.

Ambriel - 2013. 07. 22. 17:32

Ez az ismeretlen karakter ötlet nem tetszik. :\ Castiel spinoffnak örültem volna.

Rakohammas - 2013. 07. 22. 17:34

Első reakcióm, hogy csak azt ne. Aztán második blikkre már úgy hogy: Jöjjön már!

Theo - 2013. 07. 22. 17:34

“Felkészül az Arrow?” Ez arra utalna, hogy annak is legyen spinoff?

jim455 - 2013. 07. 22. 17:35

rókabőr, mint a filmiparban, új ötletbe nem mernek pénzt fektetni, csak folytatásba, Originals se lesz jó a backdoor pilot alapján, ebben sem bízom különösebben.

winnie - 2013. 07. 22. 17:36

jim455: más meg azt mondja, hogy a nézők kedvében járnak.

most komolyan a folytatások zavarnak?:) a sorozatoknak ez a lényege. a supnat pilotjának már volt vagy 180 folytatás és sokan nem panaszkodnak. nem mellesleg sosem értettem ezt a hozzáállást. oké, van, aki negatív beállítottságú, de egy folytatás ténye például a filmeknél eredeti ötletet igényel. annyi a különbség, hogy a karakterek már meg vannak alapozva, azokkal nem kell törődni. de attól a lényeg, a történet még kitalálásra szorul. a supnat – 1×02-ben sem kellett a karaktereket alapozni, arra volt a pilot.

(látványosan megy egybe egyébként a sorozatok meg a filmek világa. mondhatni a műfajuk ellen megy. a filmekből már évente csinálnak egy epizódot, sorozatosodik a műfaj. a sorozatoknál meg egyre kevesebb részt csinálnak és követelik a lzárt, minisorozatokat. a film rövid sorozat lesz, a sorozat meg hosszú film, ha így haladunk:)

s ez azért más, mint a filmiparban, ott 400 “eredeti” filmre jut mondjuk 20-30 folytatás (és még 10 feldolgozás), itt 200 eredeti sorozatra jut 5-10 spinoff. szóval ezt akár úgyis lehetne interpretálni, hogy divat az eredeti film, mindenki azt csinál és páran nem állnak be a sorba és folytatást készítenek.

tényleg nézőpont kérdése:)

winnie - 2013. 07. 22. 17:37

theo: ha még spinoffozni akarnak, akkor adná magát. legegyszerűbb egy képregénysorozatból spinoffot készíteni.

no meg ha a tvd és a supnat kapott, akkor a legsikeresebbek közül csak az arrow van hátra.

KG - 2013. 07. 22. 17:40

aminek lett volna értelme az a fater, bobby, castiel vagy crowley-spinoff. ott lenne háttér, biztos lenne a jó karakter a jó színésszel, így meg majd bedobnak valami tenyérbemászó kis köcsögöt akit hypeolni fognak az arcunkba. ha ez nem lesz bukta akkor semmi.

goodjohnwin - 2013. 07. 22. 17:40

Ha elbuknak a már bejelentett spin-offok, akkor a többi tervet is gyorsan kaszálni fogják… eddig csak a vámpíros “leágazást” láttam, de azt nagyon untam. Kérdés, hogy mennyi ebben a háttérsztori ismeretének hiánya, mennyi írandó valójában a pilot kárára.
(hozzá kell tenni, hogy a Warner valami ótvar kínálatot mutatott be idén, csupa kliséhalmaz, elnagyolt, buta karakterek, túlválogatott színészekkel – ennek a szemétkupacnak volt a része a The Originals, legalábbis szerintem)

Ha már valami, akkor Grimm spin-off jó lenne, csak nagyon jó írókat kellene találni hozzá… az Arrow azért adja magát jobban, mert a képregény-hátországnak köszönhetően könnyű lenne jó sztorikkal feltölteni az évado(ka)t.

Theo - 2013. 07. 22. 17:54

Oké, csak nem volt számomra egyértelmű.
De másrészről, nincs benne olyan karakter aki kaphatna, meg ha lenne is, akkor az csak egy másik DC sorozat lenne, nem Arrow spinoff, attól független hogy ebben jelene meg a karakter először.
Persze a spinoff lényegében az hogy azonos “univerzumban” játszódik, de akkor az Arrow meg a Smallville spinoffja.
Na mindegy, lényegében lényegtelen, csak én így látom, persze nekem minden jöhet, ami sci-fi, fantasy, szóval bármi szuperhősre vevő vagyok, és a nem valódi szupererejű hősöket könnyebb is eljátszani, bemutatni, meg olcsóbb is, mint akinek van valami, bár akkor is inkább Marvel párti lennék.

bagida - 2013. 07. 22. 17:56

NCIS:Red volt idén, nem az L.A.

Nikki - 2013. 07. 22. 17:56

Hmm, nem írom le előre, mert be fogom próbálni, és ha tetszik maradok, de a fiúk nélkül kissé húzom a számat… szerintem is jobb lenne egy ismert arccal, de ki tudja..

SG - 2013. 07. 22. 17:59

megjelenik Isten a 20. részben és kap egy spinoffot, amelynek az első évadja a teremtéstörténetet dolgozná fel az ószövetségből… :)

gyuri - 2013. 07. 22. 18:00

Isten fog megjelenni a 20. részben és róla fog szólni a spinoff…. :D

gyuri - 2013. 07. 22. 18:01

SG – 2013. 07. 22. 17:59
megjelenik Isten a 20. részben és kap egy spinoffot, amelynek az első évadja a teremtéstörténetet dolgozná fel az ószövetségből… :)

—–

De egyre gondoltunk xd

winnie - 2013. 07. 22. 18:02

“NCIS:Red volt idén, nem az L.A.”

tudom, de nem is a spinoffokat soroltam, hanem a sorozatokat, amikből lettek a spinoffok.

bagida - 2013. 07. 22. 18:09

Ja! Bocs!

Csigusz - 2013. 07. 22. 18:10

@bagida: de az L.A.-nak lett volna a spinoffja, így értette winnie.

Egyébként részemről jöhet ha nem valami elcsépelt sztori/karakter az amit le akarnak vele nyomni a torkunkon amolyan “legyen még SupNat a tévében” elven. Meglátjuk…

David R. Blake - 2013. 07. 22. 18:18

A fő sorozatot sem nézem már a 6. évad óta!
Vagyis belekezdtem a 7-edikbe, de 10 rész után gyakorlatilag semmit sem haladt a fő sztori, és a korábban ötletes és hangulatos filler-részek sem tetszettek!
Igazából már a 6. évadon is szenvedtem, már-már csak megszokásból néztem, de még mai napig úgy vagyok vele, hogy az 5. évad vége tökéletes befejezése lett volna a sorozatnak, ha nem csapják oda azt a pár másodpercet Sammel!
Hallottam, hogy a 8. évad sokat javult, így, hogy egy régebbi író lett a showruner a korai (1-3.) évadokból, de most nincs kedvem átnyálazni, az elmúlt két évadot, csak azért hogy megnézzem hova is haladt a sztori, és mennyit is javult!
A The Walking Dead-nél még megtehettem, hogy egyszerűen kihagyom a 2. évadot, és az itteni kritikák alapján tájékozódok róla, de a SupNap egy 20+ epizódos sorozat, tele fillerekkel, amikből egy-két évad múlva kitudja mi jön elő fontosabb szálnak, plusz arról itt sem írtok napi szinten.
Egyelőre úgy vagyok vele, hogy a 9×20 amúgy is az évad vége felé lesz, addig várok, és majd ott becsatlakozok! Max ha nem értek valamit majd utólag pótolok.

Amúgy ez a teljesen új karakter, ráadásul fix helyszínnel nekekm sem nagyon jön be! Nem akarok egy SupNat-ot Vámpírnaplók-styleban, plusz Kripke régebbi ötletében szerintem is több a potenciál, más kérdés, hogy az meg nem valósulhat meg, mivel az öreg mostanság a Revolutionnal rombolja a hírnevét!

David R. Blake - 2013. 07. 22. 18:26

Theo:
Az Arrow nem spin-offja a Samllville-nek mivel a két Oliver teljesen más karakter, plusz az elmúlt egy évad során egyáltalán nem utalgattak Clarkékra!

A klasszikus spin-offnak pont az az egyik ismérve, hogy a gyakran az alap sorozat egyik részével kezdik az újak bemutatását (TVD/The Originals, Gyilkos elmék/Alapos gyanú) és sokszor átmenet van a két sorozat sztorija és karakterei között (tökéletes példa erre a Buffy/Angel páros, de említeni lehet még a Csillagkapu/Atlantisz egy-két epizódját is, karakter szempontjából meg Garcia pl. közös volt mindkét Gyilkos elmék sorozatnál, vagy pl. Abby is sokszor felbukkant az NCIS:LA elején)!

Theo - 2013. 07. 22. 19:06

Tudom, hogy nem, éppen ezért mondtam, hogy ha most jönne a Kanári, és ő kapna spinoffot, az nekem nem Arrow spinoff lenne, még ha itt ugyanaz lenne a karakter szereplője is, mert a karakter már máshol kitalálták.
DCben szinte semennyire nem vagyok otthon, Marvelben nagyon, így nem tudom hogy Shado létező karakter a univerzumban, de szerintem nem, szóval ha pl ő kapna spinoffot, akkor az lenne egy Arrow spinoff.
Vagy Slade, bár Smallvilleből csak 1-3 évadot láttam, meg pár részt mikor cylonunk alakította a vége fele, így ő se Arrow karakter, bár a szerepük ugye bőven eltér, de róla lehetne spinoff a jelenlegi karakterekből, más nem igen van, mondjuk abból érdekes sori lenne, hogy Deadshot öli az embereket, és valami hatóság üldözné, csak nem sok sorozatban főszereplő a főgonosz.

danonino - 2013. 07. 22. 19:19

SG

gyuri

:DDDD

SG - 2013. 07. 22. 19:22

David R. Blake – remélem közös karakternek nem Felicia Dayt szánják, mert az a nő kb úgy néz ki mint kiszel tünde… nem vágom hogy nem találtak nála jobbat egy hackercsaj szerepére :D

gyuri: nyilván könnyű helyzetben lennének az alkotók, hiszen a forgatókönyv már megvan (Biblia) :D

Kissur - 2013. 07. 22. 19:28

Igen, az idei a spinoffok éve. … Dexter.
Oh, várjunk! Dexter? Valamiről lemaradtam?

jim455 - 2013. 07. 22. 19:39

winnie: abban megegyezhetünk, hogy egyre több folytatás, spinoff és remake készül mindkét iparágban, vicces ez a sok spinoff így hirtelen. ha van jó ötlet akkor semmi gond, de egy Breaking Bad, vagy Dexter spinoffra semmi szükség, mert csalódás lesz, inkább kérünk új Dextereket, mert ki lehet találni. Persze ez a néző véleménye, érthető, hogy ők nem így gondolják :)

dante - 2013. 07. 22. 19:40

David R. Blake:
meg ott volt még a bones/finder kettős is, ha már spin off-oknál tartunk.

Zizi - 2013. 07. 22. 19:51

nagy rajongóként is csak azt tudom hozzáfűzni, h most annyira nem ugrottam ki a bőrömből a hír hallatán, de a történettől függve majd meglátjuk, hogy belenézek-e vagy sem.

Zizi - 2013. 07. 22. 19:58

Jim Beaver azon a napon, mikor kiírta a közösségi oldalára, hogy visszatér Bobby karaktere, ezt is kiírta:

természeten VICCből! talán ő már többet tud, mégha ez nem is igaz…

“Got permission to spill plot: It’s a spin-off reboot of Sanford & Son with Bobby and Garth, except Bobby has a hot girlfriend named Jody & Garth doesn’t have dialog. ‪#‎Bobbysback‬” :) by Jim Beaver

alessa - 2013. 07. 22. 20:02

én nagyon várom:)

David R. Blake - 2013. 07. 22. 20:43

@SG:
Kinek hogy szerintem Felicia Day aranyos csaj, mind a képernyőn, mind a magánéletben, plusz geek-körökben is sokan szeretik.
SupNat-ban meg nem tudom mit alkotott, mert ugye mondtam, már a 7. évad kb. 10. része óta nem mézem a sorozatot, csak a híreket követem róla.

kabuki - 2013. 07. 22. 21:05

Ezt az új szereplő + helyhez kötöttség kombót jelenleg csak úgy tudom elképzelni, hogy feltűnik egy mindeddig illegalitásban tevékenykedő Men of Letters tag/túlélő/utód, aki aztán visszaveszi a bunkert a tesóktól, mint főhadiszállást és onnan intézi a dolgokat. Persze a 9X20-ig még sok minden történhet.

Egyenlőre én is azt mondom, hogy a Winchesterek nélkül érdekes egy spinoff lesz eddig ismeretlen szereplővel, várási faktora emiatt jelenleg nem túl magas, de majd meglátjuk.

Viszont egy megjavult-Crowley spinoffot nagyon megnéznék, ahogy a King of Hellből a King of Hunters lesz :D

winnie - 2013. 07. 22. 21:06

felicia day-power! a legjobb. én is rá gondoltam, de megnéztem több cikket és mindenhol új karaktert említenek.

persze ő lehet ott állandó szereplő:)

muhaddib - 2013. 07. 22. 21:26

@Sawamara: Igen, ez tűnik a legvalószínűbbnek, Men of Letters. Valószínűleg vagy egy időutazó lesz megint a múltból, esetleg egy bukott angyal, vagy egy megtérített démon. Nem hiszem, hogy egy helyszínen lehet tartani a spinoff-ot, valószínűbb, hogy lesz egy főhadiszállás, és onnan fognak szétterjedni a szálak. Amolyan Warehouse13 szintű szórakozás.

Sabaku - 2013. 07. 22. 21:28

Cas vagy Crowley legyen már:D

Vagy mivel fix hely, én elnézném a Pokolban Lucifert meg Michalet is, meg azt ami Adamből megmaradt.

kris.sk - 2013. 07. 22. 23:30

Azért mert készült pár szar spinoff még nem kell leírni őket. Lásd Stargatenek is sikerült anno az atlantisszal egy ütőset kihozni.
Mellesleg azért a Supernatural történetében már elég sok baromi jó szereplőt behoztak, az előbbiekben rengeteget emlegetett szereplők mellet pl: Balthazar, Kevin, Lucifer, Ruby az elején, és még reggelig sorolhatnám.
Szal sztem nem elképzelhetetlen, hogy tudnak csinálni még egy jó karaktert a spinoffra…

Hirariko - 2013. 07. 22. 23:46

Nem értem a sok sírást… Még kb 1 év mire jön a 9×20, még azt se tudjuk milyen lesz a 9. évad, azt se tudjuk ki lesz az a karakter, de már a többség húzza a száját… Akik meg cas vagy crowley spinoffot akarnak azok magyarázzák már meg hogy miből állna a sztori… mert démonok, angyalokról már túl sokat tudunk/kaptunk… Részemről bármi ami supnattal kapcsolatos jöhet.

kisame - 2013. 07. 23. 00:47

Igazából ez nem lenne egy rossz döntés a CW részéről. A SupNat világa még mindig sokféleképp feltárható és a ez a szellemvadászós sztori túl tudott élni eddig 8 évadot kb töretlen sikerrel. Amit viszont teljesen kiaknáztak az a két tesó, mese nincs, ha nem akarják meggyalázni őket, bizony főszereplőcserére lesz szükség…

Ha meg tudnák tartani az eddigiek szellemiségét akár még azt is mondanám: oké, miért is ne?

DarkEagle - 2013. 07. 23. 14:25

Hiába ha új nem megy csináljunk spin off-ot. :D

Coraline - 2013. 07. 24. 03:54

Hát, én is leginkább egy Crowley spin off-ot néznék meg, de lövésem sincs mit lehetne azzal kezdeni:/ Meg igazából nem tudom mi módon lehetne ezt az univerzumot még körbejárni, sry. De amúgy már előre látom, hogy bukta lesz, mert jó ideje nem sikerült ütős szereplőt, vagy dialógust írni, szegény Mark A. Sheppard is szenved, hogy a legjobbat kihozza Crowley-ból. De attól még kíváncsian várom, hátha lesz egy jó évad, és egy jó spin off is netán.

Laur - 2014. 01. 18. 13:22

Kár hogy új szereplőt akarnak. Crowley (csak is Mark Sheppard-del) spinoff jobban érdekelne. Pl lehetne egy Batiatus szintű intrikás sorozat, hogy hogyan vette át az irányítást a Pokolban Lucifer után.

Kálmi X - 2014. 01. 29. 21:34

Egyet kell értenem Caroline-al, mert semmi értelme nem lenne egy Crowley sorozatnak. Pont az lenne a lényege a spin-offnak, hogy a mellékszereplők és olykor a főszereplők is átjárhatnak!
Így természetesen helye van a Pokol Királyának és a Castielnek is a szériában. De hogy róluk szóljon… ugyan. Csúnya, darabolós-horror lenne!

Ja egyébként már kiderült, hogy vette át a Pokol igazgatását Crowley – illetve össze lehetett rakni.
1. Sok-sok lelket összegyűjtött (lélek = erő = hatalom)
Láthattuk mit tett Castiellel is a rengeteg lélek!
2. Boszorkány felmenők (alap, hogy tud varázsolni)
Kell ennél több? Max 3-4 epizódba össze lehetne foglalni, de már akkor is híg a leve…

A jó spin-off szerintem úgy nézhet ki, ha mondjuk egy eddig ismeretlen vadász-párosról szólna.
Szóba jöhetne Garth is, de koránt sincs benne annyi potenciál szerintem. Fele annyira se venné komolyan, mint a NCIS:LA-ben Deeks XD
Ennyi erővel lehetne Bobby fiatalkoráról is, az legalább nézhető lenne… szó-szó. (Persze gáz, hogy tudjuk a végét)
Én viszont tudok egy olyan új szereplőt -nőt- a sorozatban, aki keveset szerepelt, nagyon szimpatikus és már vadászott is. Hát Charlie!
Bizony, a kis vörös, sárkány tetkós zseni, aki rajong a Winchesterekért. Ő az egyetlen befutó, akire lehetne külön sorozatot építeni az eddig bemutatott szereplők közül.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz