login |

Teen Wolf: vége a 3. évad első felének

2013. 08. 19. 20:01 - Írta: superpityu

59 hozzászólás | kategória: kritika,

Idén elég sokszor szót ejtettem a Teen Wolf-ról, mert tényleg jó kis részeket hozott. Viszont ez a “finálé” akár az egész évad karikatúrájának is elment volna. Nem tudom, mi csúszott félre az íróknál, de kizárt, hogy bárki is számított volna arra, amit elénk löktek.

Pedig a rész elején nem éreztem még, hogy baj van, mert a pilot és a jelenlegi történet összefűzése jó ötlet volt – sőt azt is tudjuk már, hogy Crystal Reed tud olyan szép lenni, mint régen, de ez nem nagyon menti meg a 3×12-t.

Habár most minden szálat elvarrtak, mégsem volt semmire elég idő. Lydia, Stiles és Cora is alig csinált valamit, pedig az első kettő remekelt az évad során. Utóbbi viselkedése pedig teljesen ellentmondott önmagának. De a többiekkel sem vagyok ám megelégedve, de ezekkel már spoileresen folytatom a tovább után.

És a legnagyobb baj az időhúzás. Komolyan, Jennifernek kábé 5 percébe került volna, hogy az egész bagázst kinyírja. Ehelyett mindenki elkezdett egyezségre lépni valamelyik rosszfiúval. Kali szánalmas kinyírása már csak hab volt a tortán, de legalább jól szétoltották a lábfétise miatt.

Na és akkor már ott tartunk, hogy az ikrek megmaradtak. Minek? Tettek valamit, ami szimpatikusabbé tenné őket? És ki segített nekik életben maradni, Cora. Az a Cora, aki pár résszel ezelőtt meg akarta ölni az egyiket Boyd miatt. Logikus lépesek tömkelege.

Hiányzott a fináléból a tökösség. Míg az előző részen érződött az, hogy senki sincs biztonságban, addig most a 20 perc körül mindenkiben tisztázódott, hogy sem a fontosabb karakterek, sem a szülők nem fognak távozni, és mivel a két gonosz is talpon volt, lehetetlen lett volna annyi halált belesűríteni a maradék percekbe. De inkább lett volna sűrű, mint az, amivé ekkor vált a rész.

Deucalion és Scott szövetsége előtt teljesen értetlenül állok mivel, semmi értelme sem volt, ha jobban belegondolunk. Ugyanaz érvényes Derek és Jennifer szövetségére is. Simán összeereszthették volna a két nagyágyút, legalább rendes halála lett volna valamelyiknek. De nem, helyette Jennifer elkezdett bénázni, majd a holdfogyatkozás alatt lassítva verekedett egy sort Derekkel.

Ja és megkaptuk a démonfarkast is, de minek? A rendes farkasok kinézetét már megszokhattuk, de ez még azoknál is sokkal rosszabb volt.

Az összecsapás végkimenetele sem éppen tetszett, mivel Jennifert ütötték ki. Deucalion pedig élhet boldogan tovább, mivel Scott és Derek csúnyán megfenyegette, hogyha nem vigyázz magára akkor megtalálják. Tényleg olyan volt mintha két kiscica oroszlánt akarna szelídíteni, ahogy az egyik hozzászólásban volt említve. Komolytalan volt az egész, csoda, hogy nem röhögték el a színészek.

Scott álfává vált, Derek pedig visszament bétába, mindezt pedig Peter mozgatta a háttérből. Hogy miért? Újra alfa akar lenni az idősebb Hale.

Úgy tűnik, nem tud megváltozni, pedig annyira jófejnek tűnt az utóbbi pár részben – na meg a találkozása Melissával és Lydiával is emlékezetes volt. Igazából érdekelne, hogy ő is tudott-e Scott erejéről, és régóta játszik a többiekkel, vagy csak a 10. rész után jött a pálfordulás.

És még nincs vége a negatívumoknak. Kaptunk egy narrálós befejezést, ami annyira rossz volt, hogy nem is tudom, mit fűzzek hozzá. Derek és Cora lelépett, a többiek pedig boldogok, pedig készülhetnének, mivel a nemeton miatt várhatóan új lények lepik el a kisvárost. Az interjúk vérrókákat ígérnek, és ázsiai mitológiát, de biztos lesz még más is, legalábbis remélem.

Annyi biztos, hogy ezt sokkal jobban is meg lehetett volna oldani. Talán Allison volt a legpozitívabb dolog az egészben, aki legalább használta az eszét. Lydia története annyiban maradt, miután kiderült, hogy banshee. Scott apját sem tudom hova tenni, eddig sem hiányzott, később sem hiányozna. Morell és Deaton pedig maradt a helyén, pedig az első nélkül is meglennénk.

A finálé max. 5/10-et ér, kár érte, mert jó is lehetett volna, ha azt hozzák, amit eddig. Lehet, hogy az MTV elégelte meg, hogy túl felnőttes az egész, és ránézett jobban az írók körmére.

Igazából nem hiszem, hogy megtudjuk, mi okozta ezt a káoszt. De a félévad egészét nézve jár a 7/10, mert tényleg jó kis szórakozás volt, csak ezért a befejezésért kár. A karakterekben rengeteg lehetőség van, és basszus, a színészekkel is egyre kevesebb a gond. Daniel Sharmant külön kiemelném, mert idén sok erős jelenetet kapott, és hozta is őket rendesen.

59 hozzászólás Ne habozz!

Silas - 2013. 08. 19. 20:50

szerintem ért a finálé 7/10-t és az egész 3. félévad is 7/10.

yeeeyha - 2013. 08. 19. 20:58

Őszintén szólva, megértem, hogy kiszivárogtatták, így csaptak egy akkora hírverést, hogy a hullámok közepette jópár rajongó bekajálhatta ezt.

Az elején még Scotték “látomása” nagyon jól nézett ki, nem lett túlságosan gagyi, hogy a 3 szereplő egységes fekete ruhában áll a hófehér térben.
Aztán el kezdtek a karakterek között kavarni, jött vmi kormos tolatólámpás szemű izé, kiírták a kedvencemet, és egy iszonyat túltinis narrálós részt is betoltak a végére. Derek elment? Most komoly? Az oké, hogy vissza fog térni, elvégre nem lehet gardedám a Máriává avanzsált húga mellett, mert nem áll jól neki az abban a korban divatos harisnya, de akkor sem értem, hogy ezzel mi céljuk volt az íróknak.
Kali lábán való összes oltáson jót röhögtem, örülök, hogy Peter céljai is kiderültek (mert akkor többet is lesz a képernyőn), de ennyi a pozitívum.

Amit még nem értettem, hogy Stiles balesetet szenvedett, de a többiek meg se próbálták keresni, de aztán magától összeszedte magát és megtalálta a helyet, amit allison és isaac is inkább csak isaac vérfarkas képességei miatt tudott megtenni.

Ayron - 2013. 08. 19. 21:00

Hát Hát….. nem éreztem hogy annyira rossz lenne a vég, mivel az Core és Jennifer lelép,Ikrek maradnak kiszívárgott így nem lepett jó pár rész.
Engem ami kicsit zavart hogy a darach kapcsolódott az Alpha packhez ,bosszú hadjárat lett ellenük lehetett volna más is……Alphák hát nem derült ki miért álltak össze.

Magyarázzák meg az életkorokat és az öregedést Petert mikor csinálták a szülei a nővéréhez képest.Derek gyengessége asszem Deaton mondta neki hogy sokkal gyengébb lesz mivel Peter felhasználta a támasztáshoz.Tehát így értem miért verték el.Ja és KAli jobban passzolt volna hozá Kate után.
Deaton kinek a követe ?Jennifer meg semmiben se különbözött 1.évados Petertől .

Vég:Nemeton szülőktől kapta volna meg a végső erőt és így Jennifer is, de Deaton közbe lépet a gyerekekkel szóval így is mmegkapta az erőt Nemeton és Jennifer ami Alphák ellen jó volt de Démonfarkas ellen már nem.
Remélem arra lesz válasz hogy a démonfarkas miért így nézz ki Deucalion szövetség már a 10.részbe megvolt és ő volt a csali ;)Derek hozott szerintem két jó döntést elmentek és Jenniferes ügy.Deucalion tartozik Derekéknek az élet és szem mentéssel erős szövetségesük lesz.Ikrek meg maradjanak maradék 12 részbe elpatkolnak,Allison és Isaac milesz barátság vagy azon túl.Gerald is ott van szart kavarni.Peter hát hát kedvencem de ha így halad meghal,de érezhető volt hogy készül valamire Derek elvesztí az erejét mosolygott,háttérbe marad mindig.Remélem azért kavarni fog Scott anyukájával :D Scott papa meg családitragédiák,gondokhoz jó lesz.

MTV sikerült egy jó sorozatot össze hozzni ami veri True Bloodot és Vámpírnaplót.3.évad jó lett egy pár rész szerintem ilyen próbálgatások voltak(5,8 és 12 főképp).Jeffnek maradni kell.Várom a maradék 12 részt és jó8 ;)

yeeeyha - 2013. 08. 19. 21:18

Azt azért leszögezem, hogy true bloodot is néztem ma, a teen wolf félévzáró 10/10 ahhoz képest.

UnclePeter - 2013. 08. 19. 21:23

Egyet értek, ez a finálé elég gázra sikeredett, pedig voltak jó részek, de hogy egy tényleg szinte tökéletes 35 rész után (persze voltak benne rosszabb részek, de azért tényleg fokozatosan egyre jobb és jobb lett), de tényleg ver minden ilyen típusú sorozatot, de ez a rész! még az első is jobb volt ennél.
Bár szerintem lesz ez még jobb :). De a vége inkább sorozatlezáró volt, nem félévad lezáró.

Viszont Peternek örülök, és remélem a második felében több szerepet kap :)

TheRealGoatBear - 2013. 08. 19. 21:29

A kritikával 90%-ig egyet értek. Apróságok változnak csak, de azokat embere válogatja, de hogy ez a félévad záró mekkora egy “félmunka” lett, iszonyat enyhe kifejezéssel. Értelmetlen volt az egész. Semmi nincs amit itt tartana hogy nézzem az évad második felét is. ( Attól függetlenül, fogom. ) Nagy darab humbug, meg maszlag volt, teljesen logikátlan az egész. Aztán csak kihoznak belőle valamit, de kétlem.

eClipse - 2013. 08. 19. 21:36

Copypastelek a kibeszélőből + írok még a végre kicsit:

Nah először is meg kell mondanom, hogy kettő hete kezdtem el darálni szabad időmben a sorozatot, ami a kezdeti gagyiságok után egyre jobb és jobb lett (és hálistennek a gumi farkasfejeket sem erőltették olyan sokat). Ezt a 3. évadot már két 3nap alatt néztem meg, és meg kell, hogy mondjam nagyon jól felépített volt (még, ha volt is benne pár logikátlanság). Erre meg jönnek ezzel az évadzáróval. Nem is értem. Borzasztó volt az egész. Amit a többiek elmondtak, nah azzal egyet értek. A végére Scott teljesen elszeparálódott a többiektől. A 11. részben ott volt az a wtf fej, amikor kiderült, hogy Allisonnak Isaac lesz az érzelmi kötődése, erre azzal sem kezdtek semmit sem. Az egész Derek most kivel is van és miért is dolgot meg egy az egyben nem fogtam fel. Az ikreket is tökre kár volt életben tartani, borzasztó színészek mindketten. A rész végi narrálásos dolog meg teljesen sorozatidegen volt. Oké, hogy elhangzott, hogy Scott vigyáz a falkájára, de ez akkor is nagyon rosszul lett megcsinálva.

Ez a szövetségesdi tényleg totál értelmetlen volt, úgy értem abszolút nem volt semmi értelme. Scottot azonnal hazavágták, Deucelion meg simán ki tudta volna nyírni mindkettőt. Scottra nem volt szükség, ahogy Derekre sem, mivel ha Jennifer nem tököl, hanem kinyírja az ősöket, akkor simán hazavághatott volna mindenkit. Ehelyett mindenki úgy viselkedett, mintha az írók nem tudták volna, hogy kellene 40 percet kitölteni. Ráadásul ok, Lydia banshee, de és? Az mit jelent? Miért nem érdekel senkit a haverjai közül? Miért van még mindig az ostobafejű egyik ikerrel? Olyan érzés volt ez az évadzáró, mintha a 38 fokban nyakon öntenének egy vödör jeges vízzel és csak bután néznél ki a fejedből.

Hátha tényleg csak átverés ez a kiszivárgott rész, és jön egy jó is :D

xdespisedkidx - 2013. 08. 19. 22:01

Szinte mindenben egyetértek. Sajnálom hogy megint vissza mentünk tini gagyiba a rész végén. Már örültem hogy végleg kinőtte a sorozat, erre mit látok? Mindenki boldog, minden nagyon színes és mindenki mosolyog. Peter-ön nem tudok elmenni, most megint alfává akar válni, ami akár azt is jelentheti hogy nem kap még egy esélyt így valószínűleg elhalálozik, pedig óriásit fejlődött az első évad óta a karaktere. Stiles a másik aki hozta a dráma/humor faktor kettősét ahogy illik. Derek sajnos csak a 11. részbe kapta vissza a tökeit, addig nem sok mindent tett, azon kívül hogy “belenyúlt” a tutiba, és állandóan szétrúgták a seggét. Kali-t nevetséges mód nyírták ki, viszont közel sem lennék biztos benne hogy végleg annyi neki. ELVILEG őt megtartották a 3B-re legalábbis azt nyilatkozták akkor? Lehet Duke megtalálta és meggyógyította? Ha már egy nyaktörésből fel lehet épülni akkor ebből miért ne? Bírtam hogy a halála előtti fél percben sem hazudtolta meg magát. Az ikrek amilyen állat módjára viselkedtek a 3×04-ben az erdőben, annyira váltak kis cicákká, hála Danny-nek és Lydia-nak. A személyes kedvencem (Cora) sajnos lelépett Derek-el ugye, (nem jósolok sok jövőt a Reign-nek így várom vissza a 4. évadra. Adelaide-tól kérdezték mit gondol Stiles és Cora között lehet-e majd valami? Azt írta ha nem árt a karaktereknek akkor miért ne? Én simán eltudnám őket képzelni, Lydia egy ideig foglalt lesz, és az a csók is nagyon erőltetett volt a 11. részbe.) Tudom nem sokat tett ebben az évadban de én nagyon megkedveltem így is. Vártam hogy itt a záróba majd elmetszi az egyik iker torkát és alfává válik, erre megmenti őket… a Démonfarkas egy vicc volt konkrétan. A rendes farkasok közül Derek mostani béta alakja amire azt mondom hogy kurva jó, Scott is néha egy vicc, na de ez. Mintha korommal kenték volna ki. Az már mellékes hogy Blake itt az utolsóban mindenbe mellé nyúlt. Kezdve azzal hogy nem áldozta fel a szülőket azonnal (jó persze főszereplők szülei ez így alap) folytatva azzal hogy tökölt amíg holdfogyatkozás volt. Azon már fenn sem akadok hogy Derek alfaként nem tudta legyőzni Kali-t bétaként viszont csak úgy dobálta Blake-t akinek 1 másodperc volt twinsformers nyakának kitörése. A végén pedig, az alfák alfáját eléggé ledegradálták, majd eredj utadra mert ha nem leszel jófiú megtalálunk? Scott ennyire befeszült az alfaságtól? DE ő nem ölhet. Akkor, legyengíti az adott ellenfelet majd szól Aiden-nek vagy Ethan-nek hogy gyertek már elmetszeni a torkát mert tudjátok én nem ölhetek? :D A narrálós jelenet pedig nevetséges volt nem is tudom hogy gondolták. Vártam hogy a Hale búvóhelyen majd összegyűlik a csapat és mindenki elbúcsúzik mindenkitől. Erre egy fél percbe lezavartak mindenkit..

trisztin - 2013. 08. 19. 22:25

finálét ugyan még nem néztem meg,de én a múltheti rész végén teljesen abban a hitben voltam,hogy az félévadzáró…volt olyan jó,mint amit egy ilyen “záró” résznél elvárnék…

Nikki - 2013. 08. 19. 22:31

@yeeeyha

Stilesnak nem lett komoly baja és mindhárman tudták merre keressék, hisz a felidézett emlékeikben mindannyian jártak már ott csak Isaac képességeivel hamarabb találták meg.
(Off: annyira rossz lett a TB? Akkor ma biztos nem nézem már meg :( csak holnap, a dome előtt, hogy azon feldobódjak :D )

“az ostobafejű egyik ikerrel”
Ezen kifeküdtem :D mivel én sem tudom melyik melyik, és nem is izgat a megkülönböztetésük. Az egyik Lydiaval kavar, a másik Dannyvel. Csak az érdekelne, hogy amikor megkapták a feladatukat, hogy figyeljék őket, akkor vajon eredetileg is meleg volt az egyik, vagy kikockázták, hogy na akkor te mész a csajjal én meg a másikkal :D

@xdespisedkidx
Biztos nem fogom visszanézni, de Derek nem akkor dobálta Jennifert, amikor az a gyógyítástól legyengült volt? Mert utána azért rendesen kikapott a csajtól. (twinsformers :D marhajó)

Totál egyetértek itt miden negatívummal és picit sem tudok elnéző lenni, annyira de annyira.. rossz volt. Azon gondolkodtam én is, amit leírtak előttem, hogy vajon nem-e kamu az egész és azért szivárgott ki, hogy megszivassák az embereket és az igazi részt csak holnap kapjuk. Sok esélyt nem látok, de felfoghatatlan, hogy ez komolyan gondolták. Mintha nem is ugyan azok írták volna. Az, aki még Scott tetkóját is belevette a sztoriba az egyéb zseniális húzásokról nem beszélve ezt adta ki a keze közül..

yeeeyha - 2013. 08. 19. 22:38

~Nikk: a 6. évad fináléját nem néztem még, ma a 6×08-at és 09-et pótoltam és hát… nagyon-nagyon rossz volt.

superpityu - 2013. 08. 19. 22:58

azért a derek-jennifer csatában az volt vicces, hogy előtte a nőci az orrunkra kötötte, hogy erő kell ahhoz, hogy ne legyen csúnya. erre mikor legyengül továbbra is szebbnek látjuk, minthogy azt az erőt inkább a csatában használta volna.

egyébként a peteres cliff nem tetszett, jobban örültem volna ha valaki tényleg meglepő nyírja ki végleg jennifert. mondjuk a megmagyarézatlan körülmények között felbukkanó scott fater, vagy lydia anyja, akivel lehetne mit kezdeni a lánya miatt. és még morell is jó lett volna a végére valami jó indokkal. ez olyan sablon volt, gonosz volt – gonosz marad mentalitás. kár érte.

egyébként jennifer élete elég szép körforgásban ért véget. a nemetonnál született újjá és ott is lett vége. vagyis inkább hoppá, ott a nemeton, ő haldoklott, peter megölte, jó itt a nemeton ne gyógyítsa meg, de kvázi ő is fel lett áldozva, szóval akkor még több energia lehet ott mint gondoljuk. aztán lehet ez hülyeség.

Vilx - 2013. 08. 19. 22:59

Eléggé meglepődtem a lehúzó kritikáktól. Én most egymás után néztem meg a 11-es és 12-es részt, és ahogy elnézem eléggé egyedül vagyok ugyan a véleménnyel, de nekem nagyon tetszett!
Kezdve azzal hogy a 11 rész elején szinte zakatoltak az események és gyakorlatilag megszűnt az általában dög lassú információ áramlás a szereplők között. Arra pedig rá kellett jönnöm hogy ha pillanatnyilag nem is értjük mi miért történik, az általában a későbbi részek vagy évadok folyamán értelmet nyer. Ami kiderült abból is hogy miért pont ők hárman kellettek, hogy jeges vízbe merüljenek, hisz valójában már korábban is a Fa befolyásolta a sorsukat.
Nagyon tetszett ahogy Derek hirtelen érzelmileg befolyásolta Jennifert. Emellett nagyon remélem hogy csak szálláshelyet változtatott. Peter viselkedésén meg túlzottan nem lepődtem meg.
A Vak farkasunk meg vissza nyerte látását és azért ne felejtsük el hogy az egyik történet szerint régen ő is béke párti volt míg nagypapival nem találkozott.
Jennifernek erősítésnek kellett Derek mint az látható volt, vakfarkasnak pedig csak gonoszságból kellett Scott hogy ő se legyen már igazi alfa.
Nekem a befejezés és szinte minden jelenet tetszett, és szerintem az akciódús részek után ráfért a szereplőkre a befejező – az igazság győz és béke van jelenet.

Shana - 2013. 08. 19. 23:16

Vilx egyetértek, és csak hogy javitsam a pozitiv statisztikát, nekem is tetszett.

Nem volt amugy semmilyen elvárásom, én azok közé tartozom, akik már annyira bonyinak tartották a sztorit hogy egy idö után lesz@;ták. :> Komolyan, én a neveket se tudom felsoroni. Vakfarkas, meg Zombicsaj, ennyi. A Cora karakter btw nekem annyira jelentéktelen volt, hogy amikor megemlitették, 5percig gondolkoztam azon ki az a Cora. MINDEN RÉSZBEN.
Nade sebaj. Kellemes kikapcsolódás. Élveztem a finálét, várom a folytatást :D

Viva - 2013. 08. 19. 23:19

xdespisedkidx!
Ki mondta azt, hogy Scott nem ölhet? Arról volt szó, hogy kétféleképpen válhat alfává: gyilkolással vagy pedig ezzel az igaz alfa baromsággal. Az utóbbi megtörtént, innentől kezdve szerintem az csinál amit akar. Én nem emlékszem arra, hogy azt mondták Alfaként nem ölhet meg senkit, de ha megmondod hol találom akkor szívesen visszanézném ezt a jelenetet.

wickedhag - 2013. 08. 20. 00:41

Nekem is tetszett; az is igaz, hogy elég interjút és q&a-t olvastam Jeff Davisszel ahhoz, hogy belőjem kb mit várhatok tőle. Azt pl többször is elmondta, hogy ha a timelineról van szó, akkor àllandóan elcsúsznak, azt pedig nem is érti, hogy miért fontos a nézőknek, hogy ki hàny éves. Pár ilyen után logikàtlansàgokon már a szemöldököm sem vonom fel, eldöntöttem, hogy akkor én most élvezni fogom és kész :)

Aszusz - 2013. 08. 20. 07:45

A kibeszélőben már részletesen írtam, többekkel is vitatkozva :D de nem baj, ide is beírom az utókor kedvéért.

Előrebocsátom, hogy valóban voltak hibák/logikátlanságok, és más típusú végkifejletet kaptunk, mint az első és (főleg)a második évad végén. Ennek ellenére nem tartom annyira rossz megoldásnak, főleg, hogy az évad felénél járunk, vagyis bármennyire is két félévadból gazdálkodnak, két magában kerek történettel, lehetnek szálak, amelyek átnyúlnak a 3B etapra is.
Deucalion szerintem ilyen.

Ha valaki megkérdezte volna tőlem, hogy milyen végkifejletre számítok a 11. rész után, lett volna pár dolog, amit felsorolok. Pl Jennifer meghal, szülőket megmentik, Kali meghal, ikrek megmaradnak/átállnak, még arra is nagyobb összeget mertem volna tenni, hogy Isaac, Stiles és Allison mennek a szülőket keresni, amíg Scott a harccal van elfoglalva. Azt is lehetett tudni a 11. rész után, hogy Peternek van valami célja, és rosszban sántikál (ennek amúgy nem örülök, jobb lett volna a Scott-teamben egy ilyen manipuláló alkat).

Arra viszont nem számítottam, hogy Deucaliont előre megfontolt szándékkal életben hagyják. Hogy ez jó vagy rossz? Az adott helyzetben én érthetőnek véltem (a kibeszélőben írtam erről részletesebben), noha úgy látom, hogy sokak igazságérzetét sérti. Szintén a kibeszélőben írtam már, hogy akármennyire is nem tetszett az utolsó perc Peterrel, szép keretet adna a történetnek, ha a következő félévad utolsó percében egy többé-kevésbé megváltozott, magát rehabilitálni kívánó Deucalion mellett bukkanna fel váratlanul Peter, megölné, és ezzel a 4. évadra (ha lesz), Peter újra alfává válik, ráadásul nagyon erőssé.

Arra akarok kilyukadni, hogy az előzetes elvárásaimhoz képest a finálé meglepett. Nem feltétlenül jó vagy rossz értelemben, de olyanokat húztak, amikre nem számítottam. A könnyen kiküszöbölhető hibákért persze mérges vagyok (pl. miért mondjuk, hogy 15 perc a holdfogyatkozás, ha csak 3 és fél perc volt real-time, ráadásul a valóságban sincs az 15…). Hőseink olyan helyzetbe kerültek, amikor maximum nagyon általános terveik lehettek arra nézve, mihez is kezdjenek, és előre nem tudtak felkészülni, csak ott helyben rögtönöztek (Derek és Scott is). Azt továbbra is tartom, hogy ami ténylegesen megakadályozta Jennifer tervét, az a gyerekek áldozata volt, ugyanis ha Allisonék nem találják meg a Nemetont időben, a szülők már meghaltak volna a holdfogyatkozásig, vagyis Jennifer is sokkal erősebbé vált volna. Az év ötlete pedig Dereké volt.
Itt is leszögezném, ugyanis felmerült kritikaként, hogy szerintem Derek nem Deucalion életét akarta megmenteni (erre nem lett volna oka), hanem Jennifert legyengíteni annyira, hogy legyőzhessék. És Deucalion vaksága volt a “módszer”.

yeeeyha - 2013. 08. 20. 09:13

~Aszusz: Peter Scottot megölve akar alfa lenni, deucalion alapból túl nagy falat lenne (legalábbis amíg nem alfa).

Dorc - 2013. 08. 20. 09:27

Kicsit olyan volt ez a finálé mintha keretbe foglalták volna az elmúlt 3 évadot és lezárták volna a sorozatot. Az utolsó előtti rész sokkal izgalmasabb volt és jobban is volt felépítve mint az utolsó, mintha szándékosan azt akarták volna h senki nem várja a következő részét az évadnak. Jelentem: sikerült!

Összecsapták na, és visszasüllyedtek a CW szintjére…Kár érte, már éppen kezdtem felnézni az mtv-re. De remélem összeszedik magukat a következő részekre.

Aszusz - 2013. 08. 20. 10:47

@yeeeyha: na igen, de azt hiszem borítékolhatjuk, hogy Scottot megölve nem lesz alfa, elvégre Scott a főszereplő. Deucaliont meg megölheti valahogy csellel is, nem szemtől-szemben küzdelemre gondoltam.

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 10:54

Nikki: Van benne valami. Most hirtelen csak arra emlékszem amikor mondta neki hogy lejárt a 15 perced , kékült a szeme és már dobta is el magától. Akkor már valóban túl volt a gyógyításon viszont ilyen szinten legyengítette volna?

Viva: Nyugodtan visszanézheted 3×09 Scott és Morell beszélgetése:

“Then what is he waiting for?

What does he want me to do?

He wants to make a killer out of you.

That’s what he does.

But if I kill someone

I can’t be a true Alpha, right?

Exactly.”

Plusz Scott is mondta Blake-nek ha nem állítja le a vihart, ő maga öli és nem érdekli mit tesz a szeme színével. Gondolom egy szimpla alfa lenne akkor csak és nem “igaz”. Alfa szemszínekből is láttunk már nem is egyet, Scott szeme is más lett a fináléban mint amilyen volt a 3×07-ben amikor Deaton-t próbálta megmenteni.

Shana: Elég sokszor hangoztatták ki az a Cora annak ellenére hogy csak mellékszereplő volt. Rendben a múltjáról semmit nem tudtunk meg, Jeff azt mondta fontos hol volt 6 évig, de még nem mondhatják el. Viszont ha neked csak ennyi maradt meg hogy VAKFARKAS, meg zombicsaj (BTW ez ki?) akkor az nem a sorozatot minősíti hanem téged!

Aszusz: Én nem szeretném ha Duke-al végeznének. Elvégre az alfák alfája, legalábbis annak mondja magát, így jó lenne ha nem egy legyengült béta (Peter) végezne vele. Remélem hogy folytatják az ő történetét és visszajön egy újabb falkával, Peter pedig a nemeton-tól szerez erőt vagy bármi ilyesmit el tudok képzelni. Scott-tól úgy sem tudja elvenni az alfaságot ugye :D

eClipse - 2013. 08. 20. 12:27

Hát sajnos tényleg a valódi rész szivárgott ki :/ Nagy kár érte, de így legalább nem rágom a körmöm mikor lesz már január…

Grantys - 2013. 08. 20. 12:36

Én arra vagyok kíváncsi, hogy mi lett az ikrek képességével, most hogy ez történt velük!

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 12:45

Grantys: Semmi nem lett az ikrek képességével. Miután szétszedte őket Blake, és amíg le volt foglalva Kali-val addig ők tudtak egyesülni, majd jött a nyaktörés. Utána pedig elkezdtek maguktól gyógyulni, tehát még mindig farkasok és még mindig alfák mind a ketten.

TaDummy - 2013. 08. 20. 13:49

Én vagyok az egyetlen aki szerint Peter már alfa? Mert “I am the alpha” a végén nekem azt sugallja. Egyébként ha Derek bétává vált valakinek a családban alfává kellett, nem?

A rész tényleg rossz volt, úgy igazán. Pedig az elején fene se gondolta volna. Néhány dolog tetszett. Például Stiles egyedül mászott ki a kocsiból. Jó hogy nem mindenkit kell megmenteni. Aztán, hogy az ikrek maradtak, mármint a Dannys ikernek örülök, de gondolom csak így kettesével adják őket.

A harc rész, vagy inkább váltómegfélemlítés igazi bullshit volt. Néha úgy éreztem hogy jó legyen egy fordulat, de ez túl sok volt. Ja és az igazi alfa az miért tud átmenni a mountain ashen? Miért? De tényleg, ennek annyi értelme van mint hogy tűzzel lehet tetkót égetni.

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 13:53

TaDummy: Peter nem alfa. Ez az “én vagyok az alfa, mindig is én voltam” felkiáltás, tipikus megalomán hozzáállás. Az az erő ami Derek-nek volt “megszűnt” “tova szállt” azzal hogy meggyógyította Cora-t. Most épp nincs alfa a Hale családban, legalábbis nem tudjuk Tália él-e még. A 3×10-ben láttuk hogy Peter szemei kékek amikor harcoltak, tehát egy szimpla béta.

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 13:55

Még az lemaradt hogy most hogy falka nélkül maradt sokkal inkább Omega már!

yeeeyha - 2013. 08. 20. 14:38

~Aszusz: Na igen, főszereplőnek lenni elég bebiztosított dolog (most nem megyek bele a GoT reklámkampányba, illetve Martin papa írói húzásaiba), de Peter simán elbukhat Scottal szemben is, nem lehet készpénznek venni, hogy Peter mindenképp legyőz egy alfát. És ha meg is öli Scottot, még visszahozhatják, lásd magát Petert.

TaDummy - 2013. 08. 20. 14:49

xdespisedkidx: Ja az elég “drámai” volt. De az hogy a 3×10-ben kék volt a szeme még nem igazán jelenti hogy azóta nem lett alfa. A Cora gyógyítás utána történt. És az hogy eltűnt volna az erő, szerintem nem biztos, eleve Peter ajánlotta az egészet, tehát ő tud róla legtöbbet. És tudom valószínűleg szintén csak drámai hatás, de a szeme felizzását pont nem mutatták. Egyébként most ilyen ősi vérfarkas családról beszélünk és kétlem hogy csak úgy tova szállhatna az alfa erő tőlük.

Ja és azt tudjuk hogy mitől, milyenek az egyes szemszínek, de hogy szimplán lehet e béta verzióban hagyni-e, azt nem.(vagy igen és nem figyeltem) Mármint harc közben is van az alfa meg a béta alakjuk, miért ne lehetne ugyanez a szemnél?

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 15:01

TaDummy: Én úgy fogtam fel ezt az egészet hogy ez a bizonyos “szikra” vagy hogy fogalmazott Peter amitől több Derek mint ő vagy a több béta az arra kellett hogy Cora teljesen meggyógyuljon, erre “használódott” el vagy hogy mondjam. A szemszínek meg azt jelzik milyen “fajta” egy adott farkas ugye így már csak azért sem lehet vele trükközni, hogy oké én most kék szemet villantok hogy lássák, béta vagyok közbe meg alfa. Ilyen szerintem tuti nincs. De épp nem rég küldtem nekem is egy interjú linket Jeff-el ahol elmagyarázza Peter-t.

“ETonline: The episode ended with Peter declaring his Alpha status. Has he been one all along?

Jeff Davis: Actually, it’s in his own mind. What he’s doing is claiming his rightful place at the throne. He’s declaring his intent to get that power back, so he’s kind of a master manipulator — the Iago to Derek’s Othello, which is how we plotted this whole season. We wanted to take Derek to a dark place, keep hammering him down, so Peter could rise up on his back and you’d see his machinations come to play. It’s fun to play that drama, and to play that Machiavellian maneuvering. Peter is mostly intent on gaining his pride and status back.”

TaDummy - 2013. 08. 20. 15:32

Oké van az a szikra dolog, az egyébként nem az amivel Deaton meg Morell is dolgozik? Az emissaryk, mint amikor Stilesnak kellett a szikrának lennie. Szóval ez alapján akár Jennifer megölése is adhat ilyen szikrát. Bár persze lehet hogy ez más jellegű.
Az hogy milyen fajta egy farkas már a kinézetéből ki kellene derülne, csak kevés volt a cgi, akkor meg már nem lenne sokkal nevetségesebb ha a szem is variálható lenne.

Jó én elhiszem hogy Jeff azt mondta, de én éppen lelkesen találgatnék, nem ér interjús tényeket belehozni.;)

gabor96 - 2013. 08. 20. 15:36

Nekem ez volt a kedvenc évadom (félévad még) eddig :) 9/10 a félévad, a finálé 7/10. Amikor Derek és Scott megfenyegette Dükéliont az valóban nevetséges volt, nekem egyébként többször is kínos pillanatokat okozott ez a rész. Nekem a narráció és a vége happy end kifejezetten tetszett, bár nyugodtan befejezhették volna egy sokkal baljósabb jelenettel, pl: 1 percre mutathatták volna, ahogy a világ több táján is érzékelik a Nemeton erejét és elindulnak Beacon Hills felé mindenféle emberek, meg lények, minthogy Peter újra Alfa akar lenni. Nekem már ő csak a poént szolgáltatja, szerintem ő sokkal inkább beleőrült ebbe az egészbe (milyen tébolyult viselkedés már ez az felfelé ordibálás, hogy ő mindig is alfa volt), nem hiszem, hogy ő lesz a legnagyobb fenyegetés a következő félévadban. Az igaz, hogy a legravaszabb és okosabb karakter, de harcban már nem a legjobb. Mindenesetre nekem nagyon tetszett eddig a felhozatal és nagyon remélem, hogy Dükéliont nem hiába hagyták életben az írók. Kedvenc karakterem lett. A farkas kinézete meg szerintem nagyon badass lett, bár az átalakulásra szentelhettek volna több időt a 3D-sek, de megbocsátom, mert ez egy TV sorozat :)

superpityu - 2013. 08. 20. 15:36

Peter nem alfa, de annak tartja magát. erre utalt a kiáltása végén. még jennifer is mondta, hogy ezt akarta, hogy scott legyen az alfa, hogy így peter el tudja majd venni az erejét.

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 15:45

TaDummy: A kinézetükből már csak azért sem tudnánk megállapítani mert javarészt mindegyik ugyanúgy torzul el :D 1-2 kivétel van, Tália aki alakváltó és Laura ők azok teljes farkas alakot is feltudtak venni, (habár Laura akkoriban béta volt, így ha Cora is meghalt volna lehet ő is ilyen alakot kapott volna a farkasölő mellett) nem csak ezt a Buffy féle vámpírosat. Ezért is tartom hogy a szemszínek alapján tudjuk. Az omegát azt nem ugye, arról csak kiderül hogy nincs falkája. A Peter féle alak ami az első évadban volt azt szerintem csak arra használták hogy ugye a nagy titokzatos alfa, de a cgi nagyon béna volt, plusz mostanság minden bokorból egy alfa leselkedik :D De idővel lehet arra is választ kapunk, hogy ő miért ilyen alakot tudott felvenni.

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 15:49

Elnézést az újabb dupláért de megint lemaradt. Az a szikra amit Peter mondott az teljesen más. Ami alfává tesz egy alfát arról van szó, és ez az a plusz ami ahhoz kellett hogy megtudjon egy másik farkast teljesen gyógyítani, de ugye így ez utána “semmivé lett”. Na jó nem ragozom tovább mert lassan elvesztem a vonalat :D

undertaking - 2013. 08. 20. 16:26

Ha Peter Alfa lenn ,biztos mutatták volna a szemét,úgy legalább jó lett volna az a clifhanger.

Láttátok a sneak -peaket a következő részhez?

undertaking - 2013. 08. 20. 16:32

Tényleg Alisont miért nem vontál felelősségre ,tulajdonképpen megtámadott 3 rendőrt.

Aszusz - 2013. 08. 20. 17:05

@undertaking: kész szerencse, hogy az egyik Scott apja, és épp békülni akar Scottal (miután anyu szerencsésen előkerült, és az ügy “megoldódott).

Saszta - 2013. 08. 20. 17:33

Ami azt illeti, én tavasszal kezdtem el nézni ezt a sorozatot, és rögtön magával is rántott az egész világ a misztikusságával, és azzal, hogy mindvégig hihetetlenül jól egyensúlyozott a humor és a dráma között. Mivel engem világ életemben vonzott a vérfarkas téma, azonban a horrort nem igazán kedvelem, ezért nem meglepő, hogy ez a sorozat már a legelső részével teljesen magával ragadott. Semmi kétségem sem volt afelől, hogy ezt a sorozatot nekem találták ki, ráadásul még a karaktereket is szinte azonnal megkedveltem (a többségüket legalábbis), így hát a Teen Wolf számomra rengeteg élményt nyújtott egészen mostanáig.

A harmadik évad nekem először nem tetszett annyira, mert teljesen más volt az eddig megszokott epizódokhoz képest, és elsőnek eléggé furcsa volt, de ahogy haladtunk előre, úgy tetszettek a részek egyre jobban és jobban. Úgy gondolom, hogy ez az évad mindenképpen felülmúlta az előzőeket. Az Alfa falka ötlete nagyon izgalmasnak ígérkezett, és én nem is csalódtam ebben a szálban, főleg mivel Deucalion karaktere különösen megfogott engem, s hamarosan a második számú kedvencemmé lépett elő. A Darach megjelenése pedig csak tovább fokozta a feszültséget, s mit ne mondjak ez is egy nagyon jó húzás volt a készítőktől.

A tizenegyedik rész hihetetlenül jól sikerült, meg merem kockáztatni, hogy az volt az évad egyik legjobb epizódja. Pörgős volt és drámai, s rengeteg izgalommal kecsegtetett a félévadzáró fináléra. Olyan volt a rész, amilyennek lennie kellett: egy tökéletes hangulatfokozó, amely felkészít minket a nagy robbanásra, amit a nyári évadzáró nyújt majd nekünk.

Arra a kellemetlen meglepetésre azonban nem számítottam, ami a Lunar Eclipse nézése közben ért. Sajnos azt kell, hogy mondjam, csalódást okozott nekem ez a rész, ami természetesen a nagy elvárások számlájára is írható, de hát az ember egy ilyen jó sorozattól nem ezt a színvonalat várja el, főleg nem egy ilyen évad után. A kritika nagy részével sajnos kénytelen vagyok egyetérteni, s bármennyire is imádom ezt a sorozatot, bizony ez a rész korántsem volt olyan minőségi, mint amit eddig tapasztalhattunk. Eléggé összecsapott volt, és logikai hibák tömkelege követte egymást, s még mindig eléggé értetlenül állok a dolog előtt.

A kezdés nem volt rossz, bár kissé furcsállottam, de ettől függetlenül tetszett ez a fajta megoldás, hogy így összekötötték az évadokat. Érdekes volt, bár jobban is megoldhatták volna, s már itt voltak apró problémák, amik szemet szúrtak nekem. Azt például harmadszori megnézés után sem értem, hogy Scott tetkója és a Nemeton között mi az összefüggés.
Aiden hirtelen átállását nagyjából még el tudtam fogadni, elvégre miért ne lehetne fontos neki Lydia, annak ellenére, hogy eddig nem ezt mutatta, bár tény, hogy ez is elég gyorsan történt meg, nem volt semmi átvezetés, ami szintén zavart. Kali halálát én személy szerint eléggé sajnálom, főleg hogy így érte a vég, bár az utolsó kiáltása nekem tetszett. Ami azt illeti a rész egészen tűrhető volt egészen addig a jelenetig, míg Deucalion át nem változott Démonfarkassá – ami mellesleg borzalmasan festett. Onnantól kezdve azonban a folytonos időhúzás jellemezte az egészet, no meg teljes tanácstalanság a karaktereket illetően.

Bár örültem annak a fordulatnak, hogy Deucalion visszakapta látását, de annak már kevésbé, ahogyan ezt megoldották. Nem láttam az értelmét. Miért volt olyan fontos, hogy Duke lássa Bitch szétszabdalt arcát? Bár abban egyetértek, hogy valószínűleg Derek legyengíteni akarta Jennifert ezzel a húzással.
A másik rejtély a számomra az, hogy az Alfák Alfája miért nem hagyta, hogy Scott megölje a Darachot, hiszen mindaddig azt akarta. Talán úgy gondolta, hogy ha ezt a szívességet megteszi Scottnak, akkor az önként csatlakozik hozzá? Mindenesetre úgy gondolom, hogy kijárt neki az, hogy ő végezhessen Jenniferrel, de ezt sem így kellett volna megoldani.

A legszörnyűbb, legklisésebb része azonban mindenféleképpen a legvége volt. Hihetetlenül gáz volt az a jelenet, mikor Scott és Derek megfenyegetik Deucaliont. Az Alfák Alfáját, a nagy Démonfarkast megfenyegeti két kis cica, ő pedig csendben tűri. Én szinte vártam, hogy Duke elnevesse magát, majd megszólaljon: “Ez nagyon jó vicc volt, Scott, de remélem te sem gondolod komolyan, hogy megfenyegethetsz engem. De tudod mit? Kössünk alkut, ami mindkettőnknek előnyére válik majd. Te csatlakozol hozzám, cserébe nem kell megölnöd senkit sem, s megvédem a barátaidat és a szüleiket, te pedig követed majd minden utasításomat.” Vagy valami hasonló reakcióra számítottam. Ez így viszont hihetetlenül nevetséges volt. Azt még el tudom fogadni, hogy Deucalion valószínűleg magába szállt, és megpróbál majd jó útra térni (sőt, ezek után ezt már el is várom akkor már), elvégre régen eléggé békeszerető ember volt, és szerintem nagyon jó vezető válhatna belőle. Én őt mindenképpen szeretném viszont látni, és remélem még sokáig szerepel majd ebben a sorozatban. Nem szeretném, ha kiírnák, és Peter meg semmiképp ne végezzen vele.

Scott narrálása és a Happy End, miközben a sötétségről beszél, amit minden nap érez a szívében… egyszerűen teljesen ellentmondásos volt ez a kettő, képtelenség őket összeegyeztetni. Az pedig, hogy Jennifer hullája eltűnt, és ezzel Deaton-ön kívül senki sem foglalkozott szintén nem illett bele a képbe, ahogyan azt sem értettem, miért csinál úgy mindenki, mintha nem tudnák, hogy nemsokára mindenféle lény fogja ellepni Beacon Hillst, mert a Nemeton odavonzza majd őket. Erre mindenki boldog és a párjával bohóckodik. A két Halet meg ugyan olyan semmitmondóan engedték útjára, ahogyan Deucaliont, pedig ők mindenképpen megérdemeltek volna egy normális búcsúztatást. Az pedig, hogy ráadásképpen Peter teljesen bedilizett, és Alfának képzeli magát, meg ő lesz majd az egyik gonoszunk, szintén egy vicc. Ezt már ellőtték egyszer, és Peter sokkal jobb segítek is meg nem is gúnyos nagybácsiként, mint gonosznak, ráadásul így valószínűleg nem éli meg a 4. évadot a karaktere.

Véleményem szerint sok helyen nem is magával az ötlettel, hanem annak megvalósításával voltak a komoly problémák, bár a legvégén még a tökéletes megvalósítás sem segített volna.

Én a 3. évadot eddig 8/10-re értékelném, mert a finálét leszámítva a többi résszel nem voltak nagy problémáim.
A finálé azonban a legnagyobb jóindulattal is csak 5/10-et kap tőlem. :/

Shana - 2013. 08. 20. 17:46

xdespisedkidx: Engem ne minősítsen már az, hogy mit gondolok egy sorozatrol. Maximum a véleményemet minősíti. Ez nem az a fajta sorozat amire 100%-ig koncentrálok mer mi a fenének? Tele van hibával…
Ettől még élvezem, és mivel a 2dik évad tisztára berántott, maradok is, amig csak tart a sorozat.
Cora egy totál lényegtelen karakter volt, és én nem olvastam az interjúkat, igy aztán a hihetetlen brutál titokzatos multjára is nagyivben tettem…
Ha a sorozatbol ez nem jött le, nekem aztán nyilatkozhat bárki bármit, attol még nem lesz érdekesebb számomra a karakter.

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 18:02

Igazából engem csak a VAKFARKAS/ZOMBI CSAJ!!!!! :'( kombó “készített” ki hogy aki ennyire nem figyel a sorozatra az kb minek nézi? :D De ki ez a “zombi csaj” most már azért is választ várok :D

Shana - 2013. 08. 20. 20:45

xdespisedkidx: Hát csak egy csaj volt, aki visszatért a halálbol, nem? :) Nemtom mi a neve… Derekkel kavart.
Btw attol még hogy nem tudom a neveket, figyelek :) A Vikings-ből is max 2 nevet tudnék felsoroni, Ragnar meg Floki. És az egyik kedvenc sorozatom. Tény, hogy nem vagyok akkora fan hogy a mellékszereplők mellméretét is vágjam fejből, dehát ez van. A legtöbb ember igy néz sorozatot, hidd el nekem :)
Legalább 40 sorozatot nézek egy évben, ebből max 2 az, amire ugy rákattanok, hogy pontosan emlékszem minden mellékszereplőre, aki valaha is feltünt a sorozatban, de még lehet, hogy a statisztákra is :D A Teen Wolf nem az. Get over it.

Serena22 - 2013. 08. 20. 20:56

Nekem tetszett, persze voltak benne szokásos logikátlanságok de már megszoktam őket, és ahhoz képest hogy ez MTV-s sorozat még mindig nagyon jó, jobb a TVD-nél és a True bloodnál is bőven.. Úgyhogy én várom már januárt.

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 21:04

Jennifer Blake. Így már tiszta. Ő viszont sosem halt meg, a Nemeton megmentette és adott neki annyi erőt hogy túlélje még megtalálják. Első blikkre Lydia-ra tippeltem volna ő érzi meg a halált, de így hogy beírtad hogy Derekkel kavart így már rendben vagyunk :D

Shana - 2013. 08. 20. 21:16

xdespisedkidx: nem csak az, de mikor épp nem sexy chick, eléggé zombi feje van, nem? :D

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 21:51

Akkor nagyon, ilyen megcsonkított akármire hasonlít, most egy horror karakter sem ugrik be róla. De igen csak “érdekes” volt a “démon” cuccában is, amíg az egész arca szanaszét van vágva meg minden, azért kitette amit ki kellett. http://shenanitims.files.wordpress.com/2011/12/resident-evil-apocalypse-nemesis.png Na a komment végére csak beugrott 1 szörny :D

Grantys - 2013. 08. 20. 23:12

@xdespisedkidx:
“Grantys: Semmi nem lett az ikrek képességével. Miután szétszedte őket Blake, és amíg le volt foglalva Kali-val addig ők tudtak egyesülni, majd jött a nyaktörés. Utána pedig elkezdtek maguktól gyógyulni, tehát még mindig farkasok és még mindig alfák mind a ketten.”

Igen, az ikrek külön-külön meggyógyultak, de a monstrum nyaka törött.
Én erre képességükre leszek kíváncsi, hogy megy-e nekik még a fúzió?

Az is érdekes kérdés hogy egy alfát öltek megvanno és ketten lettek külön alfák, akkor most ők hogy lehetnek azok, miért nem egy alfa és egy béta?

xdespisedkidx - 2013. 08. 20. 23:34

Mivel ők ketten alkotják a nagyobbat, így az is meggyógyult ugyan úgy. Valósziűleg ebben az alakban ölték meg az alfájukat így lehet hogy mindketten azok. Amit kap a nagy azt mindkét iker kapja, így pl az alfaságot is. Remélem érthető voltam :)

Nikki - 2013. 08. 21. 00:18

xdespisedkidx:
Úgy látszik a gyógyítás kemény dió, hisz Derek az alfaságát vesztette el, Jennifer meg az erejét; mint Derek is mondta, pont erre számított, ezért javasolta, hogy pár percig gyenge legyen.

Will - 2013. 08. 21. 01:11

Úgy olvastam hogy az MTV nyert valami állami támogatást a 4. évad forgatásához, amit tavaly is megkaptak de semmi infót nem találtam hogy berendelték-e a következő évadot. Erről nincs valami infótok esetleg?

Grantys - 2013. 08. 21. 09:04

@xdespisedkidx

Javaslom nézd meg a Teen Wof Revelations, ott is említik az ikrek a topicot. Ők külön-külön meggyógyultak, de a képességük kérdéses.

Az tutti, hogy abban a formában ölték meg az alfájuk, említik is. Csak érdekes, hogy így sokszorozódik a “szikra”. :)

xdespisedkidx - 2013. 08. 21. 10:49

Na megnéztem. Hát ez nagyon érdekes kérdéseket vet fel ezek után hogy ők sem tudják mi lesz az erejükkel egész pontosan. Gondolom még alfák ettől. Kérdés eggyé tudnak-e még válni. Viszont Derek is túlélte ahogy forgattak benne egy vascsövet vagy az első évadban azt a bizonyos lövést. Én bírtam mind külön mind egybe őket így remélem megmaradnak.

Grantys - 2013. 08. 21. 13:22

@xdespisedkidx

Alfának biztos, hogy alfák maradtak. Az hogy tudnak-e fúzionálni, az kérdéses(külön- külön gyógyultak, nem egy entitásként ez adhat okot a kétségekre). Már várom a január 6.-át! :)

koka - 2013. 09. 17. 22:48

Nem tudom volt e már itt erről szó, de találtam egy Big Wolf on Campus c. 99-2002 ig tartó sorozatot, melynek a felállása roppant hasonló a Teen Wolféhoz. Vajon emlékszik erre még valaki? :D

Kiara - 2014. 01. 06. 16:44

Hááát komám nagyon szánalmas vagy !!!! Minek nézed ha az a pöpet agyad nem tudja megérteni :)

Teen Wolf fan - 2014. 01. 06. 16:49

Szerintem is nagyon jó volt..! ..és én is megkérdőjeleztem, hogy akkor miért nézted? O.o

Kiara - 2014. 01. 06. 16:50

Végre egy normális szellemiségű ember ezen a szaron :*

Teen Wolf fan - 2014. 01. 06. 16:51

Én mindig is normális voltam, ezért nézem a Teen Wolf-ot..!!! ;) :*♥

Kiara - 2014. 01. 06. 16:56

Ennyit erről..!:) Csók :*

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz