login |

Veronica Mars (a mozifilm)

2014. 03. 28. 21:20 - Írta: CyClotroniC

56 hozzászólás | kategória: kritika, mozifilm,

A long time ago, we used to be friends…

Fura, hogy sosem volt még ekkora plusz jelentéstartalma a Veronica Mars egykori főcímdalának, mint a rajongói támogatással létrejött egészestés filmjük során. Olyan volt ez, mint egy osztálytalálkozó, egyszerre kavargott bennem a kellemesen jóleső nosztalgia és a felnőttes, feszengős távolságtartás.

Merthogy minden ami jó volt a filmben, az igazán az emlékek miatt volt jó, és mint ilyen, nem hinném, hogy kicsit is működne egy olyan nézőnél, aki egyetlen Veronica Mars-epizódot sem látott korábban. Eleve miért nem? Ez volt minden idők legmenőbb, legszórakoztatóbb, leglegebb sorozata, a mai napig abszolút kedvenc.

Ezt leginkább annak köszönheti, hogy a sorozattörténelem egyik legfrappánsabb írását tudta beleoltani egy olyan teen noir környezetbe, ahol amellett, hogy rejtélyes haláleset vagy buszbaleset húzódott át egy-egy szezonon keresztül, rendre kaptunk banálisnak tűnő, mégis a legtöbb nyomozós sorozatot csuklóból alázó heti eseteket is, de emellett volt itt első osztályú szócsatákon kívül némi limonádé romkom és rengeteg olyan apróság, amiről papíron azt gondolná a legtöbb sorozatnéző, hogy kizárt, hogy működhet, ám a sorozat összességében mégis rettenetesen jól működött.

Ezt a VM-érzést, hacsak felszínesen is, de úgy-ahogy visszaadta a film. Akit csak tudtak berántottak egy jutalomkörre, teletömték az egészet kikacsintásokkal, apró utalásokkal, rettenetesen igyekeztek simogatni a rajongók lelkét, ám valahogy mégsem olyan volt ezeket felidézni, mint anno átélni őket, szóval kicsit olyan ez, mint visszanézni egy nyaralós családi videót.

Rob Thomasék megpróbálták a lehetetlent, hogy egy szezonnyi élményt sűrítsenek bele gyakorlatilag egy dupla epizóddal felérő filmbe, így értelemszerűen csupán nyúlfarknyi játékidő jutott a legtöbb visszatérő szereplőnek, ám ennek ellenére mégsem lehetett csapongónak érezni ezt a 100 percet, és furcsamód ez pont a film árnyoldalának volt köszönhető.

Leginkább ugyanis magával a nyomozással és a kerettel lőttek mellé, amivel történetbe öntötték a múltidézést, mert a viszonylag komolynak szánt bűnügy egy fikarcnyit sem volt érdekfeszítőbb, mint egy vérszegényebb The Mentalist-epizód, az pedig már az első percekben is üvöltött a zsíros, nagyvárosi, jogi állásról, hogy csupán kontrasztként írták bele a sztoriba.

Sajnos bőven akadt olyan pontja a filmnek, amin azt lehetett érezni, hogy csak azért került bele, mert szükségesnek találták a végcél eléréséhez, amit talán minden igazi rajongó már az elején láthatott jó előre. Persze ez sem magyarázza azt, hogy mi szükség volt a teljesen érthetetlen korrupt seriff hivatalos mellékszálra.

Egy önmagában értékelendő filmként ez bizony egyáltalán nem állta meg a helyét, nem ez fog új nézőkből rajongókat faragni, nem derül ki belőle, hogy mitől volt etalon anno a sorozat, de minden hibája ellenére nem érdemes kihagynia egyetlen Marshmallow-nak sem. Aki pedig még nem az, sürgősen essen neki a sorozatnak.

56 hozzászólás Ne habozz!

rm - 2014. 03. 28. 21:49

A napokban néztem meg és szerintem remek szórakozás volt. Tényleg nem annyira jó, mint a sorozat, szerintem eleve lehetetlen lett volna ezt ilyen távlatból és más formátumban megcsinálni, viszont aki szerette ezt a sorozatot, annak a szívét-lelkét szerintem megfogta ez a film és nekem abszolút úgy tűnt, hogy ez is volt a cél, nem több. A készítők és a színészek is imádták ezt a sorozatot csinálni, voltak nézők, akik imádták és még pénzt is összehoztak rá és csináltak egy méltó megemlékezést egy maradandó sorozatélményre.

Zyta - 2014. 03. 28. 21:49

Szinte teljesen egyetértek a kritikával, max annyiban nem, hogy én nem érzem rossznak, hogy önálló filmként nem állja meg a helyét, hiszen ki az, aki soha egy VM részt nem látott, és pont ezzel akarna kezdeni? Jó, biztos akad 1-2 elvetemült, de több tuti nem. :)
Egyébként meg valóban jó volt, hangulatos volt, baromira tetszett, hogy ennyi mindenkit sikerült akár csak 1-1 jelenet erejéig megmutatniuk, viszont a rejtély tényleg nem volt túl nagy szám. És igen, a seriff hivatalos mellékszálnak nem volt túl sok értelme.
De összességében nagyon tetszett, azt sem bánnám, ha lenne folytatás.

Llew - 2014. 03. 28. 22:00

Én örülök, hogy megcsinálták a filmet, mert így legalább nemrég ledaráltam a sorozatot, ami már egy ideje a listán bolt. Szóval a nosztalgiázás az nekem egy bő hónapos visszatekintés, de mégis jó volt. Tényleg nem értékelhető magában, de jó volt picit visszacsöppenni.

Ami szerintem nagyon félre ment, hogy annyira megakarták idézni a sorozatot, hogy nem törődtek eleget azzal, hogy a szereplők és karakterek (illetve a rajongók) is felnőttek, megváltoztak.
Látjuk a felnőtt, komolya Veronicát, aki a kamaszkori közegébe visszacsöppenve ugyan úgy, a kamasz fogásokkal nyomoz, mint anno a gimiben. Hirtelen eltűnik belőle az a tíz éve élettapasztalat, meg pszichológiai diploma, amiről előtte az interjún beszélt.

Leadfoot - 2014. 03. 28. 22:00

Én is egyetértek.

Nem volt nagy szám, de kb. erre is számítottam.

Az elején a sokdiplomás, okostojás Veronica belengetésével szerintem alapból elrontották a hangulatot, és a többi szereplő gimi utáni sorsa se volt igazán jól megírva.

Görcsösen bele kellett szuszakolni minden régi szereplőt a filmbe, ami hol jobban, hol rosszabbul sikerült.

A hangulat elvitte a hátán, de közel se hozta a megszokott VM-színvonalat.

CyClotroniC - 2014. 03. 28. 22:11

Én se negatívumként gondoltam erre, hanem infoként a nem VM nézőknek, hogy nem ezzel fognak beleszeretni, de kéne nekik, csak a pilottal essenek neki inkább. Nosztalgia filmnek szerintem is tök jó volt, szerintem ha könnyedebbre veszik az egészet, és nem akarnak bele jogi pályát (itt amúgy kicsit House of Lies utalás érzésem is volt :P) / gyilkosságot / korrupciót szőni, hanem valami banálisabb esettel próbálkoznak, ami lehet, hogy nem elég menő egy mozifilmhez, de összességében hű lett volna a sorozathoz.

Dregnarr1 - 2014. 03. 28. 22:28

Tekinthető valódi lezárásnak a sorozat utolsó részéhez viszonyítva?

Leadfoot - 2014. 03. 28. 22:33

Dregnarr1!

Szerintem egyáltalán nem.

Cared - 2014. 03. 28. 22:34

Nekem abszolút bejött a film. Támogattam is day 1 a projektet, és szerintem megérte. Annyi utalás, poén volt benne hogy nem igaz (Marshmallow, Dax, Alternatív 4. évad stb). A nyomozás szál kicsit gyengére sikerült, de a hangulat az mindent vitt nálam, mivel nálam Veronica Mars az egyik legtökösebb női tv karakter Lois Lane mellett. Kristen Bell pedig mondta, hogy ha pár év múlva véget ér a House of Lies, akkor örömmel benne lenne/lesz az újraindított sorozatban -> a pár lezáratlan ügy a lá sheriff, weevil, back in business.
A film elején a fuck rúzsos dolgon meg olyan hangosan felröhögtem, hogy rögtön tudtam hogy visszatért az egyik legnagyobb kedvencem. Nálam egy 8/10 simán mehet rá.

Xsz - 2014. 03. 28. 22:49

Ha már a rajongók dobták össze a film árának nagy részét, akkor még jóhogy nekik csinálják a filmet. Szerintem ez teljesen rendben volt így. A nosztalgia faktor nagyon adta neki.

jky - 2014. 03. 28. 22:50

“szóval kicsit olyan ez, mint visszanézni egy nyaralós családi videót.”

Nagyon találó hasonlat. Jó volt őket újra látni, de már közel sem volt ugyanaz az élmény. És hát igen, sajnos kevés idő jutott a dolgokra + voltak felesleges dolgok is. Egy kis plusznak jó volt, de lehetett volna bőven jobb is.

winnie - 2014. 03. 28. 22:50

“Ha már a rajongók dobták össze a film árának nagy részét, akkor még jóhogy nekik csinálják a filmet. ”

bármilyen film lett volna, azt nekik csinálták volna. akkor is, ha ugyanennyi kikacsintással vagy karakterrel sokkal jobb és emlékezetes. szóval cseppet sincs rendben, hogy nem lett ilyen. elfogadható, jó, pacsi mindenkinek, de rég rossz, ha valaki beletörődik abba, hogy ez a maximum.

Reea - 2014. 03. 28. 22:58

Na, én úgy néztm meg a filmet, hogy egyetlen epizódot se láttam a sorozatból, csak annyi információm volt erről, hogy egy fiatal lány nyomoz. Igazából csak annyi maradt meg a filmből, hogy ez a VM egyáltalán nem szimpatikus nekem…

Agi - 2014. 03. 28. 23:00

azt remélem, mindenki tudja, hogy megjelent egy Veronica Mars könyv is, ami ott folytatódik, ahol a könyvnek vége lett, van belőle hangoskönyv is, amit Kristen Bell olvas fel, viszont sajnos nem egyes szám első személyben íródott. majd lesz még egy második könyv is. A Warner Brothers pedig mondott egy bűvös számot, amennyi nézőszámot/bevételt el kell érnie a filmnek ahhoz, hogy legyen egy második rész is.

Agi - 2014. 03. 28. 23:03

ott folytatódik, ahol a filmnek vége lett:D

winnie - 2014. 03. 28. 23:10

igen, a hangoskönyvet majd írom, csak vártam a kritikára.

a bevétellel meg nézőszámmal nem kell törődni, azt a premier napján lehetett tudni, mennyi lesz, vagy talán premier előtt is. (egy alig pár moziban játszott, sosem sikeres sorozatból készített mozifilm nem fog robbantani és az első hétvégi bevétel után csökkenni is fog nagy mértékben.) ha valamit érdemes nézni, az a lakossági forgalmazás.

mikkamakka - 2014. 03. 28. 23:17

mosolyogva néztem végig, nem is akarom értékelni, a nosztalgiahullám elnyomott mindent:) rajongóknak kötelező, aki meg nem az, arról feltételezem h még nem látta az eredeti sorit, szal nekik meg azt:)

m - 2014. 03. 28. 23:32

igazabol inkabb volt repilot a film szerintem (ezert volt pl szukseg a korrupt seriff hivatalra), de nagyon jo erzes volt nezni.

en most meg jobban erzem egy uj 12 reszes, nem pg13 veronica mars evad hianyat mint eddig, netflix vagy valaki legyszi :(

Gab - 2014. 03. 29. 00:18

Nosztalgia faktor mindent vitt ezért lazán 8/10. Nyilván akinek a sorozat a szíve csücske volt az elfogult és a filmre is ennek függvényében tekint.

A seriff-es Martina Wasquez -es jeleneten sírtam :DDD meg hangulatos volt még a New York -i utcazenész a főcímdallal.

e - 2014. 03. 29. 01:45

Veronica Mars addictként mit mondhatnék, úgy vártam már a március 14-ét, mint a gyerekek a Mikulást. (és nem virgácsot hozott)
Szerintem Rob Thomas for president!!!! Annyira jó, hogy a készítők is ennyire szerették és nem adták fel.

paranoid android - 2014. 03. 29. 02:47

“elfogadható, jó, pacsi mindenkinek, de rég rossz, ha valaki beletörődik abba, hogy ez a maximum”

Ezzel nem feltétlenül értek egyet. Lehetett volna jobb film? Igen. De azért nem is okos dolog a sorozatélményt elvárni, mikor leül az ember a film elé, pontosabban érdemes az elvárásokat kordában tartani.
A nyomozás, a rejtélyek és egyéb hasonló elemek a sorozat formátum miatt lehettek anno különlegesek. Rob Thomasnak döntenie kellett: vagy olyan kaliberű ügyet ír a filmbe, amit a sorozatban egy évad alatt fejtett ki, vagy pedig – ahogy CyClotroniC írta – egy banális, a heti esetekre rímelő ügyet. Végül ez első mellett döntött, de szerintem a második esetben is ugyanott vagyunk, mégpedig hogy a körítés miatt érte meg megcsinálni és megnézni a filmet.

Nekem is elsősorban azért tetszett mert felelevenítette a hangulatot. Az okos és humoros dialógusok és a fantasztikus karakterek együttesét. Főleg Veronicát volt jó látni és hallani. Rob Thomas szavai Kristen Bell alakításában utolérhetetlen.

winnie - 2014. 03. 29. 02:48

paranoid android: nem erre célzok, igazad van abban, amit írsz. csak arra célzok, hogy nem szabad, hogy ez érvelési alap legyen azokkal szemben, akik azt mondják, amit cyclo írt. tehát nem érdemes úgy beállítani, mintha nem is szabad csalódni.

harmundo - 2014. 03. 29. 07:19

Eléggé vártam, aztán ehhez képest elég semmilyen lett. Kicsit olyan, mint egy régi póló, ami már régóta nem volt rajtam, előveszem a fiókból, hogy na, most majd abban feszítek, és bő a nyaka, kifakultak a színei, és még a címke is birizgálja a nyakam, pedig régen…

A sorozatot nagyon szerettem, de ez a film szerintem egyszerűen rossz lett. Legalábbis nekem nem jött be. Minden báj hiányzott belőle számomra, amiért annyira szerettem a sorozatot anno.

Lajosék a másodikról - 2014. 03. 29. 07:23

Szerintem erősen félrement a dolog, se a sztori, se a külsőségek, se a karakterek nem igazán adták, ráadásul abszolút nem éreztem feelgoodnak sem. Nyilván lehet mentegetőzni, hogy a nép ezt akarta, de Thomas már a harmadik évadban se igazán állt a helyzet magaslatán (akkor szintén az volt a jelszó, hogy legyen populárisabb a dolog).

A magic number ugyan nem ismeretes, és a teljesen egyedi terjesztés miatt (a Warner nem a jegyárból fizet a mozinak, hanem gyakorlatilag vetítéseket vesz) nem könnyű értékelni a film teljesítményét, de biztos, hogy a hárommillió dollárnál jóval többet reméltek. Ergo a folytatás rendkívül valószínűtlen, nem hiszem, hogy még egyszer ilyen sikerrel el lehet játszani a Kickstarteres dolgot.

Viszont Ryan Hansen elvileg zöld utat kapott a Dickes spinoffhoz (egyelőre websorozatként).

montanosz - 2014. 03. 29. 07:39

Én úgy gondolom, bár nyilván valóan öregedtek a szereplők, nem kellett volna ekkora időugrást csinálni.
Talán maradhatott volna FBI ügynök,és így tért volna vissza mint egy, akár régebbi ügy nyomozása során. Így a folytatás érzés erősebb lett volna a rajongók számára.

Abban egyetértek hogy nosztalhiázók lesznek többsaégben bizony))

winnie - 2014. 03. 29. 07:58

Lajosék a másodikról: ennyi moziból több nem lehetett, főleg, hogy ugye VOD-on is rögtön kijött. szóval nem hiszem, hogy sokkal többet reméltek.

Dalmayr - 2014. 03. 29. 08:16

Vártam már az írást róla,hogy jól megmondhassam a magamét:)
én, aki kb. 2014 januárjában akadtam erre a sorozatra(köszi sorozatjunkie), alig bírtam kivárni a filmet, megőrjített a lezáratlan vége. képzelem annak milyen lehetett aki real time nézte.viszont a filmben csalódtam,még úgy is,hogy nem vártam akkora élményt mint a sorozat.szerintem ha bármelyik 2 vm részt megnézzük együtt, jobb lesz mint a film,amiben csak az volt a fontos, hogy mindenkit belezsúfoljanak, a sztori viszont viccnek is rossz volt, ami nem is lett volna gond, ha olyan szövegek lettek volna benne ami ezt ellensúlyozza.Azért,hogy ne csak egy nagy fikázás legyen az egész: a hangulat azért hasonlított, és a negatívumoktól eltekintve jól szórakoztam.akármilyen is lett a film azért örülök, hogy közelebb került a dolog valami épkézláb lezáráshoz.

Nella - 2014. 03. 29. 09:19

Nem láttam a sorozatot, de miattatok mindig itt motoszkál bennem, hogy meg kellene nézni.

kacsababa - 2014. 03. 29. 09:37

Mivel mi rajongók indítottuk be a finanszírozást, így várható volt, hogy erre építik az egészet. Engem a nagy nosztalgia faktorral megvettek, de azzal sajnos egyet kell értenem, hogy ez a film legnagyobb erénye.

Ha pedig valaki úgy téved ide, hogy nem látta még a sorozatot, ne kezdje a filmmel, bár remélem ez a cikkből is egyértelmű. :)

A. - 2014. 03. 29. 09:49

Nekem sajnos nagyon nagy csalódás volt.
A sztorival kapcsolatban olyan érzésem van, hogy a szereplők nem eszközei voltak annak, hogy haladjon a történet, hanem fordítva, a sztori volt csak “ürügy” arra, hogy minél több régi arcot felvonultasson.
És ami a legfurcsább érzés volt, hogy Kristen Bell szerintem nem talált vissza a szerepbe. Üresnek éreztem az alakítását, mint ahogy Jasonét is. Mondjuk Kristen esetében a terhességgel magyaráztam, hogy miért nem volt “jelen” lélekben (hasonlót éreztem a Homeland 2. évadánál, amikor egyszerűen elmúlt a kémia a két színész között)

Ennn - 2014. 03. 29. 11:34

Nekem nem volt csalódás. NEm vártam ennél többet.
A dialógusok jók voltak, Logan egyenruhában nagyon meglepő, és szexi is, csak kicsit már kezd látszani rajta a kora. (ettől függetlenül nagy favorit <3 )
Abszolút az az érzésem, hogy nyitvahagyták az ajtót a folytatásnak, azért is volt jó az, hogy nem nyúltak vissza a harmadik évad végéhez, és azért volt a korrupt sherif szál is belerakva.
Engem anno nagyon meglepett, hogy az állítólagos rossz nézettség miatt nem folytatták a sorozatot.
Tényleg?
Akkor hogy kalapozták össze jóval hamarabb a várt összeg többszörösét?
Szerintem ezek a nézettség-mérős izék egyszerűen nem jók. Vagy nem mindig.

Rocko - 2014. 03. 29. 14:49

félOFF kérdések: – itthon fogják vetíteni a mozik?
– valahol megvásárolható DVD-n magyar szinkronnal a harmadik évad?

Memari - 2014. 03. 29. 14:50

Amikor adta a tv az epizódok kb felét elcsíptem a sorozatból, Kristen Bells pedig szeretem a talkshows megjelenései és karakterei miatt, szval amikor megvolt az időpont újranéztem a sorozatot.
Jó volt látni az ismerős arcokat, nem mindenkinek ilyen jövőt képzeltem el és nem pont ilyen véget, de a párbeszédek, az utalások és a hangulat élvezetes volt. Én is inkább úgy éreztem, hogy kb 2 sorozatepizódot látunk most egyben.
Örülök, hogy megcsinálták, és látszott a kölütötte lévő felhajtásból is, h mindeki beleadja szívét lelkét.
Szép volt, jó volt, köszönöm. Nem felejthetetlen élmény, de élmény volt.

jky - 2014. 03. 29. 14:51

Rocko, nem tartom valószínűnek, hogy bármelyik mozi is vetítené itthon.

CyClotroniC - 2014. 03. 29. 15:33

Tudom, hogy nagyon uncsi meg elitista dolog megjegyezni, hogy eredetiben, de ha van sorozat, ahol számomra ég és föld volt az angol meg a magyar hang, az ez. Nem akarok nagy szavakat használni, de a VM esetében Kristen Bell hangja és narrálása atmoszférateremtő szereppel bír szerintem. Sokat veszít, aki lemond róla.

napocskin - 2014. 03. 29. 16:10

Én sem raktam túl magasra a lécet (bár nagyon vártam a filmet), és én is úgy érzem, hogy pontosan azt kaptam, amit vártam – száz perc tiszta nosztalgia és felhőtlen szórakozás. A sorozatot nagyon szeretem, és tudom, hogy még ha a filmben csalódtam volna is, azt bármikor újranézhetem (ahogy újra is nézem időnként). Sosem voltam túl objektív ezekben a dolgokban, mint ahogy azt sem tudom megítélni, hogy vajon a sorozat ismerete nélkül lehet-e a filmet élvezni. (Mindenki nézze meg inkább a sorozatot előbb. :-)
Az egyetlen dolog, ami nem annyira tetszett, az Veronica és Logan egymás karjaiba esése. Félreértés ne essék, Team Logan vagyok, abszolút, de ezt nem éreztem hitelesnek még a kettejük múltját ismerve sem. Értem, hogy miért kellett, de akkor is. Viszont majd leestem a székről a röhögéstől, mikor Dax megjelent. :-D Meg Dick is hozta régi önmagát. De a lényeg Veronica, mint mindig. (Kár, hogy Backup már nem lehetett benne.)

Marci - 2014. 03. 29. 20:24

Pont azelőtt ismertem meg a sorozatot, mielőtt megnéztem a filmet, de még nem kezdtem el. Maga a film elment, a karakterek mondjuk nagyon hülyék voltak benne (tudom, direkt), de alapvetően átjött.

Kérdeznék (sorry, ha volt már, csak átfutottam a posztot): mennyire hasonlít a sorozat a filmre? Aki csak a filmet látta és nagyjából tetszett, érdemes elkezdeni?

recoveringjunkie - 2014. 03. 29. 20:25

olyan volt ez a film mint találkozni tinikorod bombázó első szerelmével 30 évvel később lestrapált 5 gyerekes anyukaként.

Lajosék a másodikról - 2014. 03. 29. 21:36

winnie: ez a tyúk meg a tojás esete, a második hétre azért vettek kevesebb vetítést, mert úgy gondolták, több jegy nem megy el. Volt már film, ami így debütált (mozi + vod egyben), és jelentősen többet hozott be moziból (8 millió körül).

Persze azt is mondhatom, hogy hét éve, a cancelkor 2,5 millió nézője volt, és ehhez képest a 400 ezer mozijegyváltó tisztességes eredmény.

Lilith - 2014. 03. 29. 21:41

Még nem jutottam oda,hogy megnézzem időhiány miatt.De anno a sorozatot is imádtam.Dohring és Kristen mindig is a kedvenceim között volt.Szóval nagy csalódást már eleve nem hiszem,hogy tudna okozni :D

winnie - 2014. 03. 29. 22:43

Lajosék: a második héten több moziban ment. vagy másra érted a több vetítést? a vm-film lezongorázhatóan teljesített. hozott egy közepes vásznankénti átlagot, majd 2. hétre a rajongói kirohanás miatt, visszaesett izomból. ez nem olyan típusú film, amit fel lehet építeni word of mouth-szal, ezt mindenki azonnal látni akarta azok közül, akiket érdekelt.

fm! - 2014. 03. 29. 23:08

10/10

jky - 2014. 03. 29. 23:19

@Marci

Hát nem ártott volna a sorozattal kezdeni. :) Egyébként a sorozat is ilyen, csak jobb, szóval tehetsz vele egy próbát. De érdemes adni neki legalább egy fél évadnyi esélyt, legalábbis nekem anno annyi kellett, hogy tényleg megszeressem.

CyClotroniC - 2014. 03. 29. 23:29

Marci: A sorozat fényévekkel jobb, mint a film, ez tényleg egy megfakult nosztalgia extra a rajongók számára, száz százalék, hogy nem ez fog berántani, de ha elkezded az elejétől, szerintem rákapsz majd. Az átívelő ügy jóval komorabb, a heti esetek sokkal színesebbek, kreatívabbak és szórakoztatóbbak. A dumák hasonlóak, de ha lehet abban a környezetben és a karakterek azon korában még erősebbek, szóval a film csupán korrekt, ha rajongó vagy, viszont a sorozat tényleg etalon, ne hagyd ki.

Sy - 2014. 03. 29. 23:34

Marci, hogyne! A sorozat nagyon jó! A filmet még nem láttam, mert szeretném újranézni a sorozatot hozzá, és arra sajnos nem volt időm.

Dexter Morgan - 2014. 03. 30. 02:03

10, de inkább 15 éve nem láttam ennyire TELJES filmet. Minden a helyén volt, minden úgy volt, ahogy lennie kellett, minden ki volt játszva, amit ki kellett játszani. Rob Thomas: összes kalapomat emelem. Ja, és rég sírtam ennyit… olyan apró dolgok miatt, amik nyilán nem ezt a reakciót kellett, hogy kiváltsák, de a legeslegkedvencebb sorozatom miatt nyilván ez lett belőle… százmillió százalékos film. Bárcsak sokkal több ilyen lenne.

czildi - 2014. 03. 30. 10:16

Fantasztikusan jól szórakoztam, imádtam a visszatérő szereplőket, mondjuk egyetértek azzal aki inkább meghagyta volna FBI ügynökként V.M-t, és nyomozni jött volna.Itt találtam a sorozatot, nem olyan rég néztem végig, mégis nosztalgia élményt nyújtott. Elnézném még pár évig, inkább mint a TVD -t. 10/10

Rocko - 2014. 03. 30. 11:45

jky: én se, de reménykedtem, hátha.

CyClotroniC: az első két évad magyarul van meg, szeretném a harmadikat is így.
másrészt a magyaron van angol hang, az angolon nincs magyar hang.

ggabor - 2014. 03. 30. 12:57

Imadtam a sorozatot, maig top-listas nalam, de ez a film szornyu volt. Tele klisekkel, ostoba karakterekkel. A legszomorubb az volt az egeszben, hogy meg VeraMars-ot is eltoltak, teljesen unszimpatikus a filmben.
A legtobb szineszt jo volt ujra latni, de Dohring ijjesztoen nezett ki, mint egy drogos, vagy egy halalos beteg ember.
Bell kiabranditoan szeles volt, de ha terhesen jatszotta a szerepet akkor nem szoltam. :)

zita - 2014. 03. 31. 11:18

@ggabor “kiábrándítóan széles” – megőrülök ettől, komolyan. 10 év alatt mindenki rengeteget változik, főleg ha 10 évvel ezelőtt a húszas évei elején/közepén járt, és közben szült egy gyereket (ami után nem sokkal forgatott is). Kristen Bell gyönyörű nő, és engem elszomorít, hogy rengeteg ember ennyire nehezen éli meg az idő múlását. vajon a saját öregedésedhez hogy állsz hozzá? miért van, hogy sokan tíz-húsz év múlva is ugyanolyannak szeretnének látni színészeket ahelyett, hogy értékelnék az érettséget, és elfogadnák, hogy minden folyamatosan változik? És főleg miért van az, hogy ennyire el van torzulva a “szép nő” képe? (Na jó, az utóbbi csak költői kérdés, nyilván tudom a választ, és azt is, hogy ez ellen elég nehéz lenne bármit is tenni.)

bocs a kicsit offért. a kritikával javarészt egyetértek, és bár nem tartottam valami hatalmas filmnek, a nosztalgia-érzés miatt részletekben néztem meg, hogy hosszabb ideig tartson az élmény :)

winnie - 2014. 03. 31. 11:30

bizony el. vannak, akikre így hatnak a szépségideálok. manapság a nők 95% sokaknál bűnronda kategória:) de ez ellen nem lehet mit tenni. embere válogatja, hogy kinek mi a fontos, ki mennyire szőrözős vagy felszínes, amikor az esztétikáról van szó. ez ez nehéz változtatni:)

Winry Rockbell - 2014. 03. 31. 11:35

Végre tegnap megnézhettem a várva várt filmet és én teljesen elégedett vagyok vele,hogy miért?

Mondjátok,hogy minek ez a sok diploma meg munka New Yorkban én úgy látom,hogy VM-nek ez volt a keresem önmagamat fázis kipróbált sok mindent ,de a lényeg,hogy már rég tudta ki ő és vissza is talált oda,erre meg csak így tudtak rávezetni.Így azt is lezárták mi lesz vele és örültem annak amit láttam.

Miért kellett a korrupt zsaru?Mert ha nem korrupt és igazán nyomoz akkor Veronicat nincs értelme visszahívni és Logan simán bízhatott volna benne,hogy a helyiek majd megoldják az ügyet jól.

Én a magam részéről nem tudtam volna elképzelni ,hogy VM valami FBI ügynök vagy jogász lesz,ez a visszatalálás és,hogy átveszi az apja helyét(esetleg később ő lesz a rendőrség főnöke)inkább bejön. Na meg ,hogy végre egymásra találtak Logannel azt is jól lezárták. Egy pillanatig nem bántam,hogy nem írják le pontról pontra hogy lett Logan katona vagy hasonló,mert nem az számít mi volt abban a 9évben ami eltelt,hanem az ,hogy ebben a jelenben mi történik.

Én elégedett vagyok és nagyon hálás vagyok mindenkinek ,aki támogatta ezt,hogy létre jöhessen! :)

Rocko - 2014. 03. 31. 15:16

no, én most néztem meg, nekem 10/10. na jó, 9.9/10, Weevil karakterén tényleg érezhető, hogy csak azért hozták vissza, hogy ott legyen, de nem volt semmi szerepe.
a seriffel nem volt gond, jó kontraszpont, ellenség Keith-nek.
remélem kijön DVD-n is.

Cirmos - 2014. 04. 01. 15:15

Imádtam a sorozatot,és igazából a film is tetszett,olyan barátokat újralátni élmény volt :)

Kenya - 2014. 04. 02. 14:14

Nagyon vegyes érzéseim vannak a filmmel kapcsolatban. Egyrészt jó volt a szereplőket újra látni, másrészt közel sem hozta a régi színvonalat. A gyilkossági szál szerintem elég egyértelmű volt. Pont ezt szerettem anno a VM-ben, hogy csak az utolsó pillanatban jöttünk rá ki volt a rosszfiú.
Ami nekem még szemet szúrt: a film végén a nagy monológ, hogy a mi szerelmünk epikus bla..bla… Elég rég láttam a sorozatot, de nem úgy volt, hogy amikor Logan ezeket mondta Verának eléggé be volt rúgva és másnap nem is emlékezett rá? Akkor 10 évvel később hogy tudta szóról-szóra idézni? :) Nosztalgiázni azért jól esett.

Sophie - 2014. 04. 15. 11:16

Nosztalgiázni jó volt, de két dolog nagyon zavart.

1. Wallace mint edző? Nemár, hol itt az ambíció? A harmadik évadban pihentette a kosarazást egy időre, hogy teljesíthesse a tárgyait. Ez nekem nagyon nem jött be.

2. Miért pont azt a karaktert kellett megölni, akinek az eredeti megformálóját nem hozták vissza? Bonnie de Ville-t és egyben Logan barátnőjét bármelyik női mellékszereplőből csinálhattak volna. Ha Leighton Meester nem vállalta a szereplést/nem ért rá/stb akkor Carrie Bishop-ot inkább hagyták volna ki.

Cluster - 2015. 05. 24. 12:02

Köszi a kritikát, ez alapján daráltam le a sorozatot. Bár olyan szempontból nem értek egyet, hogy szerintem külön is működik a film.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz