login |

Pilot: Salem

2014. 04. 23. 20:22 - Írta: human

57 hozzászólás | kategória: kritika, pilot-mustra,

Mit lehet mondani egy katasztrofálisan rossz pilotról, ha az ember nem akar annyira fröcsögni? Ennyit, itt kéne abbahagyni?

A Salem komolyan vett boszorkányos sorozat akar lenni. Ezt úgy kell elképzelni, hogy a 17. században játszódik, Amerikában, egy Salem nevű városkában. Itt hatalmas a vallásosság, meg keménykezűen tartják a rendet, de persze ez csak a látszat lesz.

Az első percekben látjuk a két főbb szereplőt, amint épp szemérmes pillantásokat vetnek egymásra, miután a város közterén részt vettek egy nyilvános büntetésen, aminek során megbillogoztak egy férfit a rendfenntartó erők, mivel az közösült egy nővel. Itt választja szét őket a háború, a csávó elmegy harcolni, a nő pedig egy boszorkány segítségével elveteti a törvénytelen gyerekét, ezzel tulajdonképpen meghívva a gonosz erőket a városba.

Ezen a ponton ugrunk az időben, sok év után visszatér a férfi a háborúból, a városban már boszorkányüldözés megy, és úgy tűnik joggal, mert mindenféle sötét dolog történik mindenfelé… Ennyi elég is lesz a történetből, de már az is vicces volt, ahogy időt ugrott a sorozat, annyira olyan érzés volt, mintha másnap játszódnának a történtek, nem évekkel később.

A lényeg, hogy igazából nem is a sztorin, az íráson vérzik el a sorozat, hanem a megvalósításán. Nyilván tele van klisékkel, meg annyira nem kedvelünk meg senkit így 45 perc alatt, hogy érdekeljen minket a sorsa, de a hasonló horrorfilmes alapokat mindet elővették, simán lehetne középszint.

Ami lehúzza az összképet, az a rendező töketlensége, meg a színészek “játéka”. Egyrészt én még mindig nem tudom felfogni ezt a “no meztelenség”-dolgot. Tudom, klasszik komment, hogy arra ott vannak a szakfilmek, de szerintem hiteltelen a sorozat, amikor láthatóan akarnak mutatni meztelenséget, de pont a lelógó haj meg a kicsit oldalra fordulás eltakar mindent. Egyszerűen kizökkentő.

Arról az erkölcsi normáról már nem is beszélve, hogy egy csávó homlokát megbillogozzák, különböző rothadó kinézetű emberek mászkálnak meg fürdenek valami vérszerűségben, de nehogy véletlenül valaki meztelen legyen! Az rossz!

Szóval a színészek. Férfi főszereplőnek találtak egy két arckifejezéses koszos, durva figurát, akinek sem a hősszerelmes, sem a “nem érdekel ez engem”, sem a megdöbbenős arckifejezés, szóval se semmi nem megy. Ezt tetézték a nő főszerepre kinézett színésszel, akinek nagyjából félig gonoszan tud nézni, és passz. A többiek meg hozzák a tipikus karaktereket, igazából velük nincs akkora baj, csak hát nem rájuk épül az egész.

Szóval a Salem rossz, valahol 3/10 környékén tudnám belőni. Mindezek mellett a pilot után még csak potenciált sem éreztem itt jobbra. Borzasztó alapanyagokból nem lehet mesterművel főz írni, így azon kevés sorozat közé kerül nálam, amikre nem dobok ki még 1 órát.

57 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2014. 04. 23. 20:35

oke, nyilvan shane westtel kapcsolatban nincsenek nagy elvarasaim, de remelem az, hogy nekem bejon a salemi noszorkanyos tema az eddigi irodalmi es filmes emlekek alapjan, jobb szinben fogja lefesteni a latottakat. szoval meg mindig kivancsi vagyok:)

sleepwalker77 - 2014. 04. 23. 20:36

Szerintem teljesen rendben volt a pilot. Meztelenség nem lesz, hát nagy kaland, van ezer másik sorozatban, ettől ez nem lesz rossz. Az látszik, hogy nem lesz durva horror, de azért elég komolyra sikerült. Szóval nekem 7/10, remélem így folytatják és akkor mindenképpen maradok a további részekre.

winnie - 2014. 04. 23. 20:39

gondolom, nem az a baja humannek, hogy nincs meztelenseg, hanem elege van a benazasbol meg az L-alaku takarokbol, vagyis ha valaki nem akar mutatni semmit, akkor ne irjon olyanszituaciokat, amikor termeszetellenesen takargatni kell.

sleepwalker77 - 2014. 04. 23. 20:44

Értem mi a baja, viszont szerintem ez azért van rendben, mert van valamennyi meztelenség, ha már egyszer boszorkányok, viszont mégse kellett felvinni a korhatárt néhány mell miatt.

S84 - 2014. 04. 23. 20:51

Felemás érzéseim vannak, SW itt nem idegesített annyira mint a Nikitában, de a békalenyomós jelent nagyon gagyira sikeredett pedig gondolom “nagy” WTF-nek szánták.

sherlock20 - 2014. 04. 23. 20:51

Hajaj, pedig nagyon akartam, hogy jó legyen. Még nem volt időm rá, de remélem én más érzésekkel fogok felállni utána…

arsebulls - 2014. 04. 23. 20:55

annyira, de annyira vártam ezt a sorozatot, hogy az hihetetlen és végül akkorát csalódtam, hogy az is hihetetlen. Penny dreadfulba vetem maradék bizalmam is, ami a műfajt illeti.

Cápi - 2014. 04. 23. 21:01

Egyáltalán nem volt olyan rossz, mint amilyennek be lett állítva, a trailerek alapján bőven több potenciál van benne, ha meg 50 perc alatt mindent eldurrogtatnak, akkor az a baj. Van egy érdekes alapkoncepció, lehet hogy mellé a színészek első blikkre nem a legérdekesebbek, de továbbra is csak a pilotról!!! beszélünk. Vagy esetleg 50 perc alatt várjunk komolyabb jellemfejlődést?

dzsiaj - 2014. 04. 23. 21:03

Számomra kifejezetten kellemes volt a pilot, az események pörögnek, ahogy sixx is írja odaát, nem kéne működnie ennek az egésznek, mégis működik.

Montgomery minimalizmusa teljesen üde színfolt, West sem annyira idegesítő, mint a Nikitában, Berkeley meg ugye bármit eljátszik.

Legyen úgy 7.5/10 a pilot, a többi majd kiderül.

HighwayCat - 2014. 04. 23. 21:05

Általában osztom human kritikáiban megfogalmazott észrevételeit, de most nem ez a helyzet. Voltak elvárásaim a sorozattal kapcsolatban, nem is kevés, és számomra felül is múlta ezeket. Egy dolog ami kicist zavart a férfi főszereplő fizimiskája, de valahkgy minden más bejött. Tetszik ez a kicsavart történet, hogy a perek csak a háttér, és tényleg szemét gonosz boszorkányokat üldöznek. A jelenlegi főgonosz pedig kellemesen szürkére sikerült, nem tudom eldönteni vajon melyik oldalon fog harcolni a fináléban. Kellően felvillanyozott, és tuti maradok az évadra. Szerintem 7/10 simán mehet neki.

20legendd - 2014. 04. 23. 21:06

Tényleg nem volt jó, de a 3/10 azért elég nagy túlzás, annyira azért nem is rossz. Nálam egy 5,5/10 kb. a pilot, még egy pár részre maradok, ha nincs érdemi javulás, akkor kuka. Az viszont tényleg igaz, hogy minden sablont ellőttek itt, a szerelmi szál meg borzalmas, meg alapból minek bele egyáltalán?

Lemoni - 2014. 04. 23. 21:06

Összegányolt forgatókönyv, szedett-vedett dialógusok, nevetségesen egydimenziós karakterek, a színészi tehetség és játék teljes hiánya, kb. ennyi a pilot, nálam is csak 3/10. Salem nevét csak felhasználták egy természetfelettis, rémpofás Asylum-szinvonalú zagyvasághoz. Kasza.

Valaki - 2014. 04. 23. 21:15

Csak engem zavar az a legjobban, hogy lelötték a fö rejtelyt mar az elso 10 percben es semmi uj “ativelo” furfangossagot nem lengettek be? Oki, a feka meg az Anne Hathaway utanzat csajszi mókol Satannal/Belzebubbal/Luciferrel hogy megbosszuljak Jack Sparrow elsotisztjet. Nade mi lesz az, ami fenntartja az erdeklodest? A szerelmesek vivodasa ket bekaszoptatas kozott? Efff…

HighwayCat - 2014. 04. 23. 22:07

@Valaki: nekem például elég induló rejtélynek, hogy kb ilyen felállásban esélyük sincs a “jóknak” győzni. Gyakorlatilag bármi van amit felhasználhatnának a banyák ellen azt ők úgy manipulálják ahogy akarják, erre jó példa volt a megszállt csaj.

szendroib - 2014. 04. 23. 22:23

Az alap történet nem lett volna rossz, de szerintem konkrétan a színészek kb. 3/4-e félre lett castingolva, csak pár mellékszereplőnél éreztem, hogy rendben van. Amúgy meg lehetnek a banyák tök pucérak is, amíg bimbó lesz a combjukon, addig én jobban örülök, ha ruhában maradnak :D.

sarapad - 2014. 04. 23. 22:35

Hát nem tudom, én teljesen véletlenül futottam bele a pilotba, semmit nem is olvastam róla előtte, lehet, hogy e miatt, de nekem tetszett.

pod - 2014. 04. 23. 22:50

És igen, ilyen is van, nagyjából egyet tudok érteni egy human-kritikával.
A castingot jegyeztem meg én is a legjobban. Madekwe, a már veterán nyomi-szomszédlány mint Marie Leveau… Háttt

baromarcu - 2014. 04. 23. 23:10

Nagyjából egyetértek a kritikával de nem mondanám, hogy annyira rossz volt.

Hulp - 2014. 04. 23. 23:54

Az előzetes alapján nagyon érdekelt a sorozat, de ezen kritika alapján kétszer is meggondolom. Ezt a meztelenség témát jó, hogy említette human, mert ez előzetes alapján spartacusos dolgokat vártam (gondoltam az előzetest kicsit megvágták), erre lett ez. Ez az egész engem a Lost Girl-ben is rohadtul zavar. Bakker, írnak egy rakás szexjelenetet, aztán utána meg a legdurvább, amit kapunk egy csupasz hát. Akkor hagyják ki az egész meztelenkedős jelenetet. Lost Girl simán fasza sorozat anélkül is, de ez így tök kínos. De amúgy tök vicces ez az egész álszentség, hogy belezni premier plánban lehet, de egy női mellbimbó még véletlenül se látszódhat ki, mert attól visszamaradnak a fiatalok a fejlődésben.

nevermind - 2014. 04. 24. 01:12

A pilotnak szinte semmi köze az eredeti történésekhez, csak valamit kifőztek, ami 18-35 között nézhetőnek tűnik. A 3/10 igen generózus. Baromi csalódás részemről, az eredeti sztori is megért volna egy sorozatot.

winnie - 2014. 04. 24. 04:22

nevermind: ez boszorkányos sorozat. természetfeletti. fikció. persze, hogy nincs köze ahhoz, ami esetleg valójában történt:)

Andro - 2014. 04. 24. 07:35

Azt hiszem, örülök, hogy kihagytam a pilotot. Szívesebben vettem volna egy történelmi hűségibb sorozatot.

Rob - 2014. 04. 24. 08:13

Hát azért a 3/10-et egy kicsit kevésnek érzem, szerintem nem volt olyan rossz, de kinek mi. :) Én egy 6/10-et adnék neki, mert volt benne egy pár tök jó dolog, és aki szereti az ilyen természetfeletti témájú sorozatokat, annak szerintem érdemes bepróbálni.

Nina - 2014. 04. 24. 08:57

Basszus, nekem tök tetszett :D ilyen véleménykülönbséget :)

Tommy - 2014. 04. 24. 09:50

Hát akkor én ezt passzolom, a kritikusok is nagyon lehúzták.. Pedig a trailerek alapján jónak tűnt.

Petyo - 2014. 04. 24. 10:25

Nem volt nagy szám, de azért több volt mint 3/10

winnie - 2014. 04. 24. 10:35

Tommy: nem érdemes szerintem, az ilyen megosztó sorozatoknál (a kommentek is hol nagyon lent, hol nagyon fent vannak) abszolút lutri, hogy melyik oldalra kerülsz. inkább ilyen, minthogy mindenki közepesnek mondja.

valamikor hétvégén megnézem, aztán lehet, hogy változtatok a fenti véleményemen:)

Ennn - 2014. 04. 24. 11:36

Habár még nem láttam a pilotot, de remélem, hogy a 3/10 csak egy melléütés, mert ezt vártam a legjobban ebben az évben.

Nem tetszik a kitakart meztelenség?
Háááát, nekem meg nem tetszik **** hada öt percenként.
Ha eltakarják a részleteket az azt jelenti, hogy nem a testiségen van a lényeg, ezért nem oda irányítják a figyelmet.
Sokan gondolják, hogy a készítők tökei ott méretettnek meg, hogy mennyit pucékrodtattnak a színészeikkel, de a meztelenség akkor is csak egy eszköz a sok közül, amit ha túl sokat használnak, akkor öncélú, és magamutogató lesz a produktum.

Salem szerintem jó alapanyag, ha az alapja a történelem, meg pl mondjuk egy kicsit talán még Miller drámája (ami amúgy a történelemre, épült).

Wisp - 2014. 04. 24. 12:03

“Ha eltakarják a részleteket az azt jelenti, hogy nem a testiségen van a lényeg, ezért nem oda irányítják a figyelmet.” > Szerintem legkönnyebben épp azzal lehet felhívni valamire a figyelmet, ha elrejtjük. Attól, hogy valami látható, még nem az lesz a lényeg – ha két szereplő az utcán sétálva beszélget egy filmben, akkor sem takarják le ponyvával mellettük a lámpaoszlopot, mégsem arra figyelnek a nézők. Ha jól értem, nem azzal van a probléma, hogy mi nézők nem látunk valamit, hanem azzal, hogy a szereplőket természetellenes helyzetbe hozzák a takarás végett, rontva a jelenet átélhetőségét. Zavarni engem nem zavar az ilyesmi (az sokkal rosszabb, amikor telefonál az egyik szereplő, és kérdőmondatként megismétel mindent, amit a vonal túl felén mondanak – vááá, ilyen nehéz lenne vágásokkal megoldani?!), ezt a sorozatot (még) nem is láttam, de ha komolynak, realistának, naturalistának szánnak valamit, akkor az ilyen megoldások bontják a hatást. A Smallvilleban például nem zavart, hogy Clarknak minden jelenetben tökéletesre be volt lőve a sérója, még ha egy vulkánból mászott is ki az előbb – Supermantől ez a minimum :D

winnie - 2014. 04. 24. 12:45

Ennn: olvasd el még egyszer az írást vagy a kommenteket. vagy amit wisp ír akár. mert szerintem félreértetted a problémát. pont az ellenkezője a lényeg. ha nem lett volna semmi meztelenség, akkor ilyen probléma sem lett volna.

lehet mutatni meztelenséget, lehet szolidan, korhatárosan csinálni – és lehet művien erőlködni, hogy úgy mutassanak valamit, hogy semmit sem mutatnak. szóval éppen az lehet a lényeg, hogy mutatni akarnak meztelenséget. talán úgy csinálni, mintha nagyon merészek lennének (mert azt hiszik, “ettől vannak tökeik”). de azon nem hiszem, hogy meg kell lepődni, ha valakit zavar az, hogy amit néz, az nem természetes.

(párhuzamnak valami totál más: engem az zavar, amikor egy sorozatban valaki mond valamit, a közönség nevet, a karakter meg megvárja, míg vége a nevetésnek, vagy hatásszünetet tart, mint aki tisztában van azzal, hogy poént mondott és ő valójában egy fiktív karakter. a többségnek ezzel nincs gondja, ld. a sikeres többkamerás szitkomokat, de engem zavar. mert oda a hatás. mást meg olyan dolgok zavarnak, amik engem egyáltalán nem izgatnak.)

winnie - 2014. 04. 24. 13:09

(egyébként a fentiek miatt hasznos a kritika, csak sokan még mindig a végső értékelést nézik, holott az a legérdektelenebb.

abból, hogy “sokat dugnak benne, 3/10”, illetve “sokat dugnak benne, 7/10” mi a hasznos infó? nem az, hogy az adott véleményezőnek jó-e, ha dugnak benne, hogy 3 vagy 7, hanem az az infó, hogy “sokat dugnak benne”, amiből az ember el tudja dönteni, hogy érdekli őt a sorozat.

(nyilván a példa nem erre vonatkozik és direkt leegyszerűsítem a nyelvezetet. a lényeg, hogy ha az írás olyasmit emel ki negatívumként, ami engem nem zavar, akkor az csak jót jelent.)

Taz - 2014. 04. 24. 13:13

Hát ez nagy csalódás, pedig úgy vártam. A karakterek borzasztó klisések, ami nem lenne akkora baj, ha a színészek legalább tudnának játszani. ‘You took away everything I had’ oké oké, de meg is kéne mutatni azt a dühöt. Én is tudok fapofával random szövegeket mondani, de attól még nem leszek hiteles színész. A másik nagy gondom a durvának szánt jelenetek. Teljesen randomnak tűntek, mintha azt mondták volna: ok srácok, ide tegyünk valami ütőset! Mint a béka lenyeletés. Miért? Vagy öregasszony képében kísértünk. De miért? A látvány viszont jó volt, baljós, ahol kellett, az öregasszonyos jelenetnél még kicsit be is paráztam :) de sajnos ez nem fogja elvinni a hátán a sorozatot. Mindenképp maradok még 1-2 részre, végül is minden kezdet nehéz, remélem alakul majd, mert ez így kevés lesz.

Tommy - 2014. 04. 24. 13:14

winnie: Igazad lehet, de annyi jó sorozat van ma, hogy az újak közül már szelektálni kell valahogy.. Nincs időm arra, hogy minden olyan újoncot bepróbaljuk ami a sztori vagy az előzetesek alapján érdekelt. Majd még azért meglátom, lehet kap egy esélyt.:)

bessie - 2014. 04. 24. 13:49

Azután csekkoltam le a pilotot miután megnéztem a werkfilmet. Ez a 3 pont nagyon kevés szerintem. Persze nézőpont kérdése. Nekem tetszett a sötét hangulat, habár még nem nagyon bontakoztak ki a dolgok. A színészek még nem nagyon mutatták meg mire képesek (legalábbis remélem :D) Nekem Shane W.-el semmi bajom, de nem is vagyok érte oda. A boszis szál nekem kifejezetten érdekes, és az is, hogy mér mit fognak mutatni.

winnie - 2014. 04. 24. 16:15

tommy: ez mondjuk igaz, ezzel én is így vagyok:) ha az idő a tényező, akkor nincs mit tenni. főleg a filmeknél. mostanság nem egy nézős kerül le a nézendők listájáról a vélemények alapján.

gyerecske - 2014. 04. 25. 12:30

én is nagyon vártam, még nem láttam, de egy rossz kritika miatt azért nem fogom kihagyni.Első pár részre mindenképpen kap esélyt.

nevermind - 2014. 04. 25. 22:33

winnie (nekem):ez boszorkányos sorozat. természetfeletti. fikció. persze, hogy nincs köze ahhoz, ami esetleg valójában történt:)

A Mayflower érkezése és a Thanksgiving után ez a legismertebb történet az újvilág 17. századi történetében, a sztorit is rengetegszer felgolgozták már. Ehhez képest az időponthoz képest az időponton túl semmi nem egyezik, hiányoznak a jól ismert karakterek.
Lehet azt mondani, hogy ez valami reboot, de iszonyú bénán hangzik ;)

winnie - 2014. 04. 26. 05:20

értem, amit írsz, csak nem értem:) mármint, hogy valami olyasmit vársz el, ami fel nem merült. ez egy tévésorozat, ami boszorkányokról szól, nem adaptáció vagy történelmi sorozat. ezt abból lehetett tudni, hogy boszorkányokról szól. ergó alternatív történelem. nem is volt cél, hogy bármiben hasonlítson arra, ami történt.

nem reboot vagy ilyesmi – csak azért, mert már hallottad valahol ezt a városnevet, még nem kell rögtön társítani:)

Pipacs - 2014. 04. 26. 12:36

Még nem láttam, de már legalább nem várom annyira, és felkészítem kicsiny szívemet a csalódás lehetőségére.:)
Nem vagyok vallásos, de azért az durva (és csodálom, hogy ez senkit nem zavart), hogy a pilot “premier” húsvét vasárnapra lett időzítve. Kb. bármilyen más hetet választhattak volna, nem tudom, ezt ki dönti el, de ez nem volt sztem vmi intelligens húzás. Persze, lehet, hogy én lihegem túl…

DarkEagle - 2014. 04. 26. 13:01

Szerintem korrekt Pilot volt 6/10.

Meztelenség dolog egyáltalán nem zavar, épp eleget látok az HBO sorozatokban. Egyébként is utálom ha minden arról szól. És igen felfogtam hogy mi human gondja nem kell nekem is leírni. Lehet hülyén oldották meg de rohadtul nem érdekel mert szerintem ez nem vesz el a sorozatból semmit, sőt nem is ad hozzá. Maga a történet pedig ha szépen ki lesz dolgozva idővel akkor egy szavam nem lesz. És a rész végén az előzetest elnézve nem fogunk unatkozni

Szóval ez a sorozat tőlem kap legalább egy évadot de többé az tuti hogy ha elkezd laposodni vagy átcsap hülyeségbe akkor megy a kasza.

Egyébként az Opening elég sokat dob rajta nagyon eltalálták képileg és zeneileg is. Manson jó választás. :D

https://www.youtube.com/watch?v=ycGClZhNRjw

gyerecske - 2014. 04. 26. 18:34

Lehetett volna jobb is, remélem beindul majd

nevermind - 2014. 04. 27. 16:41

winnie: nagyon elbeszélünk egymás mellett. nekem nem jön be egy Salem című boszorkányos sorozat, ami nema salemi boszorkányok eredeti (valóban megtörtént) történetéről szól.
Ez eredetileg nem fikció mint pl. a sleepy hollow, amit bárhogy fel lehet dolgozni.
Akinek meg bejön,annak jó szórakozást.

winnie - 2014. 04. 27. 17:21

de ilyen alapon ez nem is a challenger katasztrófájáról szól meg a mohácsi vészről. oké, hogy salem, de te ezt a címet gondolod tovább, holott ez teljesen másról szól, egy alternatív világról.

értem, mit mondasz, értem, hogy nem tetszik, de az elvárásaidnak nincs helye. de látod, a sleepy hollow jó példa, hiszen sorozatként az még inkább tele van történelmi személyiségekkel, történelmi eseményekkel.

az SH-sorozat szerint ichabod crane okozta a bostoni teadélutánt. a valóságban nem. a valóságban nem voltak boszorkányok salemben, a Salem szerint voltak.

koka - 2014. 04. 28. 00:27

Gondolataim a Salem pilotjával kapcsolatban:
– A főszereplő koma valami hitetlen gyenge, ilyen Aragorn wannabe.
– A főpap öregúr, aki az elején osztja az igét, később pedig lelkesen falja a békát, na ő meg olyan Benke László (a Laci bácsi, mesterszakács).
– A fia (a szakállas pap aka Bartos Cs. István) eddig a legélvezhetőbb. Az az érzésem, ő fog még alkotni valamit.
– A vörös kiscsajszi mindenki felé szexuális kisugárzást küld. Valamiért.
– A megbillogozott ipse fegyvert fog Aldenre, majd mondja, hogy “ne menj el, mert még mutatni akarok valamit”. De ezért miért kellett fegyvert fogni rá? Simán, fegyver nélkül nem lett volna hatásos?
Amúgy az a színész is kicsit furcsa.

Tehát a szereplőgárda finoman szólva vitatható.

Valamiért mégis faltam az első részt. Gondolom az AHS farvizén akarnak érvényesül, szóval értem a ötlet honnan jött, nem biztos, hogy le kell még írni ezt a sorozatot.

koka - 2014. 04. 28. 00:40

Ui.: Valamiért human mindig lehúzza a kosztümösöket. :)

Tommy - 2014. 04. 28. 10:34

Na végül rászántam magam és végül megnéztem a pilotot, és hát egész jó volt pár baromság ellenére, na meg a cikkben emlegetett meztelenkedést ahogy megoldották az tényleg szemet szúrt nekem is. A pilot kb olyan 6,5-7/10 volt nálam, pár részig még biztos maradok.

winnie - 2014. 04. 29. 18:09

a 1,5M-s nyitónézettség után 774e nézőt hozott a folytatás. ez így elég kemény. de még így is magasan a csatornaátlag fölött van.

koka - 2014. 05. 02. 01:05

Nem tudom, hogy a WGN csatornánál mi számít jó nézettségnek, de hogy a nézők fele már bedobta a törülközőt, az azért nem semmi.

Amúgy a 2. részről.: Már tisztán látszik, hogy itt a boszik elég szemetek, nem úgy mint sok más boszis sorozatban (Secret Cirle, Bűbájos Boszorkák, Originals). Nem is nyugszanak, amíg rontásba nem viszik a világot. És úgy állunk, hogy meg is van hozzá a hatalmuk.
Épp ezért vicces, hogy ez az önelégülten mosolygó vadbarom (Shane West) kezébe kell helyezzünk a sorsunk, mivel a másik opció egy infantilis pap, illetve annak hullaszállítója. Nehéz menet lesz az biztos.

Ja a végén még sikerült is megijedjek :)

Salem || Magyarország - 2014. 05. 05. 00:51

ha valakinek megtetszett esetleg a sorozat vagy szeretne belenézni azt szívesen látjuk itt
lájkolni is ér ;)

Tímea - 2014. 05. 05. 16:41

Üdv! Nagyon rácuppantatok erre a meztelenség témára :D ez nem erotikus film könyörgöm :D ne keverjük össze a True Blood-dal ;) egyébként is hamarosan érkezik :) szóval ,nem ez a lényeg… azzal egyetértek,hogy gyenguszka. Maga a kivitelezés,az effektek…ahogy a főboszi eteti a békát a combjából,most őszintén! Az a bimbó ott rajta? Borzalom! Mintha technokol ragasztóval ragasztották volna oda :( nagyon béndzsóra sikeredett…valahogy az egész olyan meseszerű,egy percig sem érezzük valóságosnak,nem tudjuk beleélni magunkat a sztoriba :( az egész történet holt gagyi! Olyan semmilyen…nem látok benne potenciált…nagyon gyorsan elfog vérezni,véleményem szerint nem éli meg a második évadot. Ahogy a férjem mondaná,megint valami gumi-szörnyes gagyi horrort nézek :) 5/10-est adnék neki. Köszönöm a figyelmet ;)

winnie - 2014. 05. 06. 07:56

2. évad berendelve.

roland - 2014. 05. 11. 11:57

Az az érzésem van mint a Draculanal, egy jó sztorit elcsesztek.. Egyenlőre még maradok a pilot utan 2-3reszt lássuk mi lesz.

koka - 2014. 05. 13. 15:06

ejj ritka semmilyen rész volt a 3.

Dytta - 2014. 05. 22. 20:50

Nalam a 2. resz utan kasza. Undorito es szintelen, szagtalan az egesz. A foboszit rendesen le tudnam hanyni…

Uhu - 2014. 05. 28. 18:11

Üdv a topiklakóknak,

Még nem kezdtem el nézni ezt a sorozatot, érdeklődnék, mennyire ajánlott egy olyan embernek, aki

imádja az olyan sorikat, mint a Supnat, a Sliders vagy az X akták
megnéz olyanokat, mint a Vampire Diaries vagy az Originals

S84 - 2014. 05. 28. 19:07

Én bírom Janet Montgomeryt, szerintem jól hozza a karaktert, ez a mostani rész nagyon bejött, ahogy Mary elmesélte a saját történetét.
Viszont a két szerencsétlenre (Alden meg a szakállas) kár volt pazarolni a játékidőt.

Tímea - 2014. 06. 10. 23:49

Üdv!
Nyolcadik rész után nyilatkoznék :) nagyon gyenge a sori. A főcím zene kb annyira borzalom mint Helix-nél :D már bocsánat,sehogy sem illik bele a képbe. Ez egy régi korszakban játszódó sztori,a muzsi meg túl új ehhez. Csak hogy az elején kezdjem a negatívumokat :) színészi játékokat hagyjuk,semmilyen,a karakterek is esnek a mélybe,már az a kevés,amit felvázoltak eddig. Alden kapitány nagyon népszerű lett,szinte köré építették már a történetet. Boszorkányüldözés az alap,jóval többet vártam,főleg,a plakátok alapján. Meseszerű hablaty,átment drámából romantikus vonalba. Inkább misztikus,mint horror,nem ajánlanám senkinek,csak ha nagyon-nagyon unatkozik :D nem értem,hogy rendelték be a második évadot? S84 a két szerencsétlen (Alden meg a szakállas) a két egyetlen olyan figura,aki miatt érdemes nézni az egészet :) az ő barátságuk ,kitartásuk,karakterük érdemleges,a többi hanyagolható. Ettől függetlenül nem állítom,hogy csúcs,csak őket lehet kiemelni mindenféle téren. Amilyen erősen felvezették a főboszit,olyan idétlen, szánalmas és tehetetlen lett a végére. Valahogy nem értem ezt a ziccert a nyolcadik rész végén,hisz itt hatalom van,nem is kevés,mitől tartanak ennyire? Bizonytalanságba fulladt az egész gárda,pedig erős vonalon indultak a bevezetőben. Talán ez akar lenni a sokk így évadzáróra :) logikus :D kevesen vannak,kínlódnak,nem érzem át ,nincs izgalom…csak rosszat tudok írni róla…viszont mivel már idáig eljutottam,megnézem ezt az évadot,mit ökörködnek :D majd kidobom a kukába :) köszönöm a figyelmet :) utóirat: nem kötelező rám hallgatni,ez csak egy vélemény,lehet te másképp gondolod majd ;)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz