login |

Pilot: Supernatural: Bloodlines (aka. Supernatural – 9×20)

2014. 05. 05. 14:56 - Írta: Desmond Wallace

51 hozzászólás | kategória: 2014/15, kritika, pilot-mustra, ,

Most bajban vagyok. Mit is lehet írni egy olyan epizódról, ami a spinoff, egy új Supernatural-sorozat felvezetése lenne, de egyben egy teljesen felesleges darabja az idei évadnak?

A helyszín Chicago, és a történet öt szörnycsaládra fókuszál (akit érdekel, melyik ez az öt faj, itt elolvashatja), akik nincsenek túl jóban egymással. Van egy kis vérengzés is, hiszen a Winchesterek figyelmét is fel kell valamivel hívniuk magukra, hogy “kikössenek” a Michigan-tó partján. A szörnyeken kívül még egy ember is belecsöppen ebbe a világba, aki nyilván majd komoly szereplője lesz a történetnek…, ha berendelik sorozatnak.

Ha a Bloodlines-ból sorozat lesz, akkor az engem nem sűrűn fog érdekelni. Semmi olyan nem volt ebben az epizódban, ami csak egy kicsit is felkeltette volna az érdeklődésemet. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy ez volt az évad eddigi leggyengébb sztorija, amelyben azok a jelenetek voltak a legjobbak, amelyben szerepeltek a tesók.

Belemehetnék még a spoilerekbe, de nézzétek most el nekem, hogy nem nagyon tudok mit írni ezekről a papírmasé figurákról. Ha gonoszkodni akarnék, akkor azt mondanám, hogy Chicago volt az epizód legjobb “karaktere”.

Sajnos ez a helyzet, mert a főbb karakterekben semmi nem volt, ami túlmutatna a már unalomig ismert sablonokon, még a tiltott szerelmet is sikerült bevetniük a készítőknek.

A Bloodlines jött, látott és elvérzett – egyelőre, 4/10-nél nem ért többet ez a backdoor-pilot. Nincs itt semmi látnivaló, nyugodtan kihagyható ez a 40 perces erőlködés.

51 hozzászólás Ne habozz!

dante - 2014. 05. 05. 15:08

én az elmúlt három részre egyszerűen nem tudom rávenni magam, annyira érdektelen lett az egész.
aztán lehet bennem van a hiba.

winnie - 2014. 05. 05. 15:09

lehet, hogy ilyenkor kell váltani a spinoffra, hátha az, mint a the originals a the vampire diaries esetében, feldobja az eredeti sorozatot.

Kissur - 2014. 05. 05. 15:13

Én sem bírtam még rávenni magam, hogy megnézzem ezt a részt. De ahogy olvasom ezt ki lehet hagyni, ugye? Nincs benne semmi olyan, ami fontos lenne.

mzperx - 2014. 05. 05. 15:15

Tokeletesen egyetertek veled, kar volt leforgatni ezt a resz, nagyon remelem nem lesz belole sorozat, mert szegyen lenne a Supernaturalra nezve…

jky - 2014. 05. 05. 15:28

dante: dehogy benned van a hiba, a hiba a CW-nél keresendő, aki szépen lezüllesztette a sorozatot. Az IMDB-n érdemes lehet átfutni egy-két Bloodlines-os értékelést, az egyik szépen le is írja, hogy milyen volt azelőtt a Supnat, és hova jutott.

winnie: ez nem dob fel semmit, nem is lesz kb. semmi köze a Supnathoz a címen kívül. Már a Supnat is gyenge, ez meg egyenesen borzalom, 1/10.

LaCRossE - 2014. 05. 05. 15:28

Hát ez bitang rossz rész volt, bitang rossz szereplőkkel és sztorival. Nagyon remélem, hogy nem rendelik be, csak elvenné a helyeket a jobb ötletektől (mert ennél bármi jobb lenne).

ThomasGreg - 2014. 05. 05. 15:36

Lehet keverem egy másik sorozattal/filmmel, de mintha az alakváltók nem ilyen könnyen váltottak volna alakot anno… hanem kellett hozzá nekik némi idő, + hátrahagyták a levedlett bőrt.

Ha lehet így mondani, akkor az egésznek olyan “Supernatural Ultra Light” feelingje volt, ami csak nyomokban tartalmazott SupNatot. És mérget vennék rá, h ha berendelik, még ennyi sem maradna benne a további részekben.

Ez nem egy SupNat spinoff volt, hanem egy, a szó legnegatívabb értelmében vett CW pilot (értsd: tinik+szerelem; mindenféle egyéb konfliktus nélkül), amire felhúzták az SN eléggé vékonyka köntösét.

Gysef - 2014. 05. 05. 15:51

Ha egy szóban kéne jellemezni akkor azt mondanám pocsék volt, nagyot néznék ha ezt képesek lennének berendelni.
Egyedül akkor tetszhet valakinek, ha az az életében nem hallott még a supernaturalról..

Raziel Anarki - 2014. 05. 05. 15:51

igazából rosszabra számítottam, de egész jól felvezették.

de hogy mi köze lesz a testvérsorozatnak az eredtihez az én sem tudom megmondani.

- 2014. 05. 05. 15:52

Supernatural 90210
Csatlakozom az előttem szólókhoz, szörnyű volt.
Nem szállít a mostani évad valami jó részeket, egy két kivételtől eltekintve, de ez a legalja volt mindennek.
Mondom ezt úgy, hogy a sorozat rajongója vagyok a kezdetektől.
Remélem nem rendelik be…

winnie - 2014. 05. 05. 15:56

raziel arnaki: egy világban játszódnak. ez a spinoffok lényege alapvetően:)

Ambriel - 2014. 05. 05. 15:58

Az egész ott halt meg nálam, hogy nem tudtam elvonatkoztatni, hogy Nathaniel Buzolic Klaus és Elijah testvérét játszotta a Vámpírnaplókban.

Innen jött a 40 perces hisztim, hogy be ne rendeljék ezt, mert azt szeretném, ha Nathaniel Buzolic csatlakozna a The Originals 2. évadában a testvéreihez. Különben is a The Originals is arról szól, hogy négy faj uralja New Orleanst a nem létező békével…

Ez inkább lehetett volna a The Originals testvérsorozata, főleg azért, mert emlékeim szerint Kol anno Chicagóban okozott problémákat.

A Bloodlines egyáltalán nem illet a Supernatural világába. Már eleve az butaság volt, hogy Dean egy megjegyzés nélkül tűrte az alakváltót, és nem erősködött, hogy pucolják ki a várost.

A szereplők tipikus CW papírmasék voltak, semmi értelemmel.

Ez az évad egyébként is harmatgyenge, nem kellett volna egy ennyire pocsék résszel még jobban rontani rajta.

jky - 2014. 05. 05. 15:58

Elnyelte a rendszer a kommentem, úgyhogy újra:

Borzalmas, 1/10, felesleges WC-s gagyi, aminek a címen kívül semmi köze a Supnathoz (ami szintén hót gyenge a régi önmagához képest, de még így is mérföldekkel jobb, mint ez a hulladék). Ha valaki nem kompletista, simán kihagyhatja, semmi lényeges nem történt benne.

dAve - 2014. 05. 05. 16:03

Az odaátot még nézem ha épp nincs más és szerintem maradok még a következő évadra, bár már sokszor tényleg csak unalomból nézem. Ez a rész viszont teljes 5 percig tudott lekötni. Bele húzgáltam kicsit és arra a következtetésre jutottam hogy én ebből nem kérek. Nagyon rossz volt szerintem…

stevo - 2014. 05. 05. 16:07

Köszi az infókat, ezek alapján + kritika én is kihagyom a részt. Legalább mással zárkózok. :)

John - 2014. 05. 05. 16:10

En már csak az Impala miatt nézem, de azt se látni állandoan, mert folyton a bunkerben dekkolnek a tesok. A készítok nálam már azt is elérték, hogyha mondjuk valamelyik teso végleg meghalna az évad végén és a kovetkezo évadban nem térne vissza az sem nagyon érdekelne. A kovetkezo évadot úgy tudnám elképzelni, hogy mondjuk Crowley kinyírja Dean-t, Sam bosszút eskuszik de az évad felénél elfogy a duhe és inkább saját családot alapít, ekkor megjelenik újra Dean szelleme és mivel Sam-et kísérti márcsak unalombol is elmegy és szovetkezik Cas-sel hogy aztán az évad végén ot is kinyírják és Castiel megolje Crowley-t. Majd jonne a 11. évad ahol megint feltámadnának, persze megint az lenne mondva hogy utoljára de még 8 évadon keresztul eljátszanák ezt a meghalunk de úgyis visszatérunk okorséget. Majd úgy a 19. évad kornyékén a rajongok rájonnének meg a készítok is végre valahára, hogy ez a sorozat az évek alatt sajnos egy kalap sz@rrá változott át és végre a CW befejezné. Na ez az én víziom a további évadokat illetoen. Es most hadd szoljak pár szot a spin-offrol, amit kissebb nyoszorgés után sikerult csak elkezdenem megnézni. Hogy melyik része tetszett a legjobban? Ketto is volt: Az 1.: A vérfarkas csaj elég szexi volt!
A 2.: A stáblista, amikor végre vége lett nagyot sohajtottam!
Hogy fogom-e nézni továbbra is a sorozatot?
Hát persze, a 10. évad után minden bizonnyal kaszálom. Na csá! ;)

LuPuS - 2014. 05. 05. 16:22

Chicago volt az epizód legjobb “karaktere” , kiegészítés

https://www.youtube.com/watch?v=AyNge7RF_lA

plussz a pizza

ja és tényleg szar volt….

Casey Novak - 2014. 05. 05. 16:39

Jujj de rossz volt. Atyám, 45 perc az életemből, amit sosem kapok vissza. Ritkán van ilyen szélsőséges véleményem valamiről, ha rossz, hát rossz, nem nézem és kész,de ez megbocsáthatatlan volt. Veszik el a drága időt az eredetitől, amiben amúgy is már csak időhúzás megy egy ideje.
Nagyon CW-s lett, tőlük pedig összesen 2 sorozatot tudok elviselni, és nem ez lesz a harmadik.
Volt anno az az öt mondatos leírás róla, mikor berendelték a pilotot, és vártam, hogy azt kibontják, de neeeem, hanem szó szerint az az 5 nyomorult mondat lett elpantomimezve meg elnyivákolva.
Kuka. Ha berendelik, akkor egészségükre.

zriff - 2014. 05. 05. 16:48

Már jó ideje nem nézem, de ahogy olvasom kár érte, az 5.évaddal kellett volna abbahagyni.

majsz - 2014. 05. 05. 16:52

úgy látom mind tősgyökeres supnat fan komment :D
igaz, hogy teljesen elüt a a supnat feelingtől a bloodlines, de mit várnál? csináljanak mégy egy supnatot amikor az origi is félig haldokol? a koncepció, hogy városban játszódik, is kontrasztja az odaátnak, ami ugye végig kisvárosról kisvárosra ment, eldugott helyeken, “nyilvánosság” elől azért elzárva, végig szinte 2 főszereplőre koncentrálva. egy ilyen nagyvárosi stílus, alapból magában hordozza a sok főszereplős felállást, nekem nathanielel semmi bajom, a másik srác talán kicsit over act, de rengeteg állandó karakter jöhetne még be, és mivel 5 családos FFA van, így nincs fekete fehér gonosz, szóval érdekes karakterek jelenhetnének meg, csak egy két színészt el kén találni..
azt meg nem értem miért szurkolni hogy ne rendeljék be, most mi van ha igen? kisülhet belőle vmi, ha nem kasza.. úgyis másik stáb dolgozik rajta, nem is nagyon kell hasonlítgatni, húzhatják is akár egymás, sőt ha véletlenül beindulna ki versenyszellemet adhatna az eredetinek, aztán hátha ott is összeszednék magukat.

winnie - 2014. 05. 05. 16:52

zriff: és abba is hagytad. több millióan azonban imádják, és örülnek, hogy még mindig van és hosszú évekig lehet még. rég volt ennyire sikeres a sorozat.

ThomasGreg - 2014. 05. 05. 17:15

majsz: pont ez az; bármi lehetne belőle, csakhogy ez igaz minden másra is: egy szkriptre, vagy akár csak egy kósza ötletre is, ami most fogalmazódik meg egy író fejében.
De nem gondolod, h ebből illett volna valamit megmutatni is?
Papíron nagyon jól hangzott: szörnyek, Chicago, maffia.
De ehelyett… ahh.

Elolvasva a kommented feltűnt a szóhasználatod: “jöhetne”, “érdekes karakterek jelenhetnének meg”,
“csak egy két színészt el kéne találni”
Ez azért sok mindent elárul.

Újabb hasonlattal élve a Bloodlines olyan mint a diák, aki felvételizik valahova, ahova csak a legjobbat veszik fel, viszont úgy dönt, hogy csak a biztos kettes szintet hozza, és reménykedik, h mindenki más megbukik rajta kívül.

zolkó - 2014. 05. 05. 17:20

@Té +1 Supernatural 90210 Ennyi ! Ez a komment többet ért mint maga az epizód. :D

Theo - 2014. 05. 05. 17:28

Remélem nem rendelik be, sokkal jobb CW sorozatokat kaszáltak már el. Mindegyik veszélyben lévő jobb, igen még a BatB is, és a többi pilot is ígéretesebb.
Sajna az alapot is már csak Dean tartja életben, ugyanazt ismétlik csak.
Az univerzummal nincs gond simán lehetne belőle jó sorozatot csinálni, de ez alapján ez finoman szólva sem lenne az. A színészekkel még nem is lenne akkor gond, az embert kivéve, de a szituáció és a megvalósítás nagyon gyenge.

GodBadka - 2014. 05. 05. 17:32

Hát ettől az epizódtól engem kirázott a hideg, mintha egy brazil szappanoperát néztem volna vérfarkasokkal és alakváltókkal.
Egész egyszerűen nem értem. Nem azt, hogy spinoff dolgot, hanem hogy ezzel az izével mit akartak/akarnak.

Paladin - 2014. 05. 05. 18:12

“Ez nem egy SupNat spinoff volt, hanem egy, a szó legnegatívabb értelmében vett CW pilot (értsd: tinik+szerelem; mindenféle egyéb konfliktus nélkül), amire felhúzták az SN eléggé vékonyka köntösét.”

“Hát ettől az epizódtól engem kirázott a hideg, mintha egy brazil szappanoperát néztem volna vérfarkasokkal és alakváltókkal.”

Így van.
A már korábban is borogatott supernatural mitológiát totál felrúgják, hogy csinálhassanak valami vámpír/vérfarkas/satöbbi tini szappanoperát, mert most ez a divat.
Borzasztó volt.

Esther - 2014. 05. 05. 18:35

Az hagyján, hogy az SPN spinoffjának hívják, de hogy komplett jeleneteket emelnek át onnan egy az egyben… Egyébként valóban sima CW-s langyi, talán Violet az, akiben némi potenciált látok. Ha berendelik sorozatnak és belefér az időmbe is, guilty pleasure-ként néha belekukkantok majd, de állandó néző biztos nem lennék.

Raptor85 - 2014. 05. 05. 18:49

@majsz
“azt meg nem értem miért szurkolni hogy ne rendeljék be, most mi van ha igen? kisülhet belőle vmi, ha nem kasza..”
Azért nem jó ha berendelnék mert lehet hogy egy másik CW-s sorozatot ütne ki. PL.: Én nézem a Hart of Dixie-t amit szeretek de még nem biztos a jövője és nehogy már egy ilyen szutyok sz*r megkapja az esély és lehet hogy lemegy
1 évad aztán kasza de közben hogy ezt letudják adni elkaszálják a HoD-ot aminek én nem örülnék. Szóval nagyon nem mindegy hogy berendelik-e vagy sem.
Amúgy ha meg tényleg minden áron spinofot akarnak csinálni akkor jobban örülnék egy elözménynek mondjuk:
-visszahozznák Sam és Dean apját + Bobby-t és be mutatnák , hogy csinálták az öregek(erre kíváncsi lennék függetlenül attól hogy pontos tudjuk hogy fogják végezni).
-nem túl tradicionális mód hogy egy vagy két démon szempontjából az egészet és az lehet Azazel(a sárga szemü démon) vagy Ruby vagy Maggie vagy akár Crowley szemszögéböl is és mivel addig élnek amíg meg nem ölik őket ezért akár játszódhatna a ’60-as ’70-es ’80-as években is.

Zora - 2014. 05. 05. 19:31

Olyan nekem is tetszene, hogy Dean-ék apja meg Bobby idejében – úgy 50-es évek környékén. Hogy hogyan oldották meg a mobiltelefon, gps és internet nélkül. Na, egy ilyen sorozatra beneveznék!

Nekem amúgy tetszett ez a rész, de nem szeretek semmilyen vámpíros dolgot. (Oké, itt alakváltók és vérfarkasok voltak főleg.) Ja, és szerintem a srác rendőr-apja is vadász volt. Merthogy volt ezüst tölténye.

Nikki - 2014. 05. 05. 20:03

A rész pozitívuma csak az volt, hogy az alakváltó srác és a vérfarkas jól néz ki :D Amúgy hogy akarnak ebből sorozatot csinálni? Dean azt mondta, hogy szól egy csomó vadásznak, hogy kitisztítsák a várost; akkor viszont nem maradnak már karakterek :D

kabuki - 2014. 05. 05. 20:09

Rövid véleményem már olvasható a SupNat kibeszélőben, így itt csak a “koncepciótlan, gagyi, klisékkel operáló” jelzőket emelem át.

Kicsit olyan érzésem volt, mintha a CW berántott volna az utcáról pár “írót”, kizárólag olyat, aki a SupNatot max. hírből ismeri, azzal hogy:
“Na figyu, csinálunk egy ilyen spinoffot, kéne valamit skribálni.”
“Oké, és mi legyen benne?”
“Hát, alakváltók, meg vérfarkasok, meg reptiliánok. Ja, vadászok. De ami a lényeg, szerelmi szál.”
“Segáz, megoldjuk. De nem ismerjük az alapsztorit, nem baj?”
“Ugyan, az lényegtelen. Csak guglizzatok rá és ami a fő, legyen szerelmi szál.”

Na, és hát ez lett. De minek??

jky - 2014. 05. 05. 20:22

@Zora

Bobby meg Deanpapa úgy kb. pelenkások voltak az ’50-es években (vagy még azok sem), de amúgy igen, ilyen spinoffnak még talán látnám értelmét. Vagy ott volt a Man of Letters téma, abból is lehetett volna.

De ez a Bloodlines egy gagyi, “WC” tinisorozat, csak kellett egy név, amivel el lehet adni, ennyi a történet. Semmi, zéró, nulla olyan dolog van, ami miatt ezt a Supnat spinoffjának kellene hívni. Ja de persze, gondolom majd raknának bele 1-2 cameot a tesókkal, ha rossz lenne a nézettség… :P

Tommy - 2014. 05. 05. 20:38

Nagyon rossz volt. A karakterek teljesen semmilyenek (pedig a SupNat egyik fő erőssége ez, még a szar részeket is feltudják dobni a karakterek), hangulat nulla, és teljesen érdektelen volt az egész, kizárt hogy én ezt nézni fogom. 3/10

zriff - 2014. 05. 05. 20:43

winnie: Még a 7.évadig rendszeresen néztem mert tényleg érdekes ötleteik voltak (a mennyei háború folytatása, mennyei fegyverek, ősszörnyek)de a végén már egyértelművé vált hogy a sorozat kifáradt. A testvérek titkolózása, veszekedése, kibékülése, unalmas lett,elég nagy hiba volt hogy a coltról egyszerűen megfeledkeztek, nem beszélve arról hogy milyen jó szörnyes-lovecraftos horrorsztorit lehetett volna készíteni az új lényekkel mint a mindenek anyja meg a leviatánok, ehhez képest a megvalósításuk meg a legyőzésük elég gyengére sikerült.

Anachel - 2014. 05. 05. 20:47

Minden szóval egyet értek. Talán az értékeléssel nem mert fele ennyit sem adnék rá. Ez van. A fiúkat a kezdetektől kísérem, remélem még sokáig.

Jellal - 2014. 05. 05. 20:56

Ambriel:

Teljesen egyet értek veled! Kol-t az Originalsba!!!!!!

Hunnenkoenig - 2014. 05. 05. 20:56

SupNat fan vagyok.
Bloodlines: crap.

Nincs több hozzafüznivalo.
Oszoljunk!

gmontana - 2014. 05. 05. 21:14

Alapvetően többet vártam a résztől, bár mikor felmerült hogy lesz spinoff kissé kétkedve fogadtam. Nem alaptalanul. Ahogy már előttem sokan leírták, olyan volt mintha egy másik sorozatot néznék és a srácok csak vendégszerepelnének. Igazából nekem fordítva jobban bejött volna, hogy az újak vendégeskednek. Így egy “nesze neked szúrjuk be ide, talán jó lesz” rész volt.
Az biztos, hogy hiányolom azt a bizonyos supnat-os világot, a carry on my wayward feeling-et és a többit. Szerintem igazán lehetett volna több városossá tenni. Persze lehet ebben még potenciál. Csak így elsőre én is sajnálnám, ha másik sorozatomat ezért kaszálnák. Pl.: HOD.

Ja meg a szereplők se fogtak meg igazán elsőre. Itt mindenki szépfiú és miss tökéletes. Azért a supnatban Bobby illetve a többi vadász kissé hihetőbben néztek ki, mint a jelenlegi főszereplő srác.

zagloba - 2014. 05. 05. 22:55

Bármiből lehetett volna SupNat spinoff: angyalok, démonok, Egyetemesek, Samuel Colt, Sárgaszemű, akármi!
Erre mit találnak meg? Naná: vérfarkasok, vámpírok, alakválók…anyám!
Bűnrossz volt! Borzalmas!

Hogy stílszerű legyek: a Bloodlines már most elvérzett!
Az unalomig elcsépelt karakterek, és történések. Hihetetlen, hogy ezt megcsinálták! Na, mindegy, az én időmet nem pazarolja majd, az biztos!

A Supernatural szerencsére továbbra is marad kedvenc. Szerintem ez az évad /is/ kifejezetten jó, voltak bőven rosszabbak.
Kicsit lassan halad, és több párhuzamos szálon fut a dolog, amiket talán jobb lett volna külön megoldani, de engem nem zavar.

Tatar - 2014. 05. 05. 22:56

Alapból sem vártam sokat, de ez alapján már tuti, hogy nem nézem. Inkább még pár jó évadot az eredetinek!

speedle - 2014. 05. 06. 02:21

Vontatott, klises, kiszamithato. Ahogy fent irtak ez inkabb egy cw pilot, mintsem supnat spinoff pilot….

Megvan a szepfiu, a jocsaj, bosszuraehes foszer, a cliff a vegen szanalmasan kiszamithato. Leves. Ugy mint the 100. Ugyanaz a ketto az is ment a levesbe pilot utan.

majsz - 2014. 05. 06. 12:41

Lehet úgy vannak vele az Originals stílusnak éppen van annyi nézője, hogy hozzon vmit, aztán itt is min befektetéssel akarnak hozni profitot.. más érthető magyarázat nincs ennyire “hanyag” munkára :). Valóban sokkal jobb sztori a Colt, Sárgaszemű stb, gondlom ott az a baj, hogy új nézőből kevesebbet hoz(hat). Előzményekre én is kíváncsi lennék, még ha csak 1-2 epizód erejéig visszatérne Bobby, a faterjuk stb.. Na meg az angyal/démon vonal mindig is sokkal izgalmasabb volt, mint a többi freak, bár külön vonalat nehezebb megvalósítani, de most a hell táján ekkora káosz van, el is tudnék képzelni egy démonos spinoffot, ahol pl egy csajszi rátatál a coltra és vmi miatt bosszúból a démonok után megy. Ott lehetne bontogatni a hatalomátvétel szálat más szemszögből, más knight of hell felbukkanhatna, sőt az démonok is emberi lelkek voltak, és “gyógyíthatók”, mint ahogy Crowli junkie lett :). Csapnának hozzá egy két pogány istent aztán mehetne a parti :D. No reméljük azért észhez térnek..

Supernatural Bloodlight - 2014. 05. 06. 13:17

Csak csatlakozni tudok az előttem szólók jelentős többségéhez: rém gyenge volt ez a valami, azt pedig megbocsáthatatlannak tartom, hogy a számomra egész szórakoztatóan alakuló évadból elvertek erre negyvenakárhány percet.

A “Supernatural” brand csak a behúzás miatt kellett, de dramaturgiailag Samet és Dean-t akár ki is hagyhatták volna a történetből, semmi szerepük nem volt az egészben. Így viszont, hogy belekeverték őket, papírmasé figurákká váltak ők is és a legunalmasabb sablonok szintjén szerepeltek csak: “XY ügynök vagyok, senki nem hisz neked, de azért csak mondjad. Rendben, nem mondhatok többet, de maradj ki ebből, szörnyek egyébként sincsenek. Jó, láttad, hogy vannak szörnyek, de hidd el, nem akarod ezt az életet, hiába nyírták ki a csajodat. Ja, majd küldünk pár vadászt.”

Maga a sztori egyébként az átlag tucatvadász eredettörténete, megölnek egy számára fontos embert, ezért bosszút akar állni. A szörnyek konfliktusában sem volt semmi olyan, ami akár csak egy fikarcnyit is érdekes vagy eredeti lett volna.

Ami az alapsorozatot illeti, csak engem zavar, hogy felvezetnek mindig érdekes szálakat, aztán néha egész bugyután bonyolítják feleslegesen, aztán két részre marad az elvarrás? Most is ott tartunk, hogy Abbadont ki kell nyírni a pengével, míg a másik oldalon ott van az angyalok lázadása, amit Castiel vezet a szálakat a háttérből mozgató Metatron ellen. Igaz, tavaly a Pokol bezárása volt a főszál, aztán ahelyett, hogy megtörtént volna, aláhulltak a szárnyasok. Megint valami ilyen “nesze semmi, fogd meg jól” elmaszatolásra számítok, nálam már rég csak a karakterek viszik a sorozatot. Éppen ezért egy jó spinoffra befizettem volna (Crowley-val vagy a Bobby/Fater párossal), de ez a rész csak arra volt jó, hogy tudjam, a Bloodlines-t nem nekem találták ki.

Ennyi - 2014. 05. 09. 04:31

Hát én sajnálom hogy kaszálták, nekem tetszett, oké alap supnathoz nincs sok köze, átlagos karakterek max, de ez akkora nagy baj? me miért, nézzük még 20évadon át a 2 brátét? akik inkább már csak szakmai kapcsolatban lesznek?
hozzátenném semmi bajom nincs a sorozattal, sőt imádom, örülök is hogy még jön rész stb… de viszont szerintem ki lehetett volna fejteni még ezt a storyt jobban, akinek meg nem tetszik nem nézi xd…. ennyi, szégyent már miért hozna rá? ahogy a címébe is benne lett volna “Supernatural: Bloodlines” tehát köze nem lett volna a supernaturálhoz:D mind ha más sorozatot néznél ember, csak az univerzum marad, ami nem gáz, hozzáteszem nem ártott volna kimozdulni ebből a közegből, ha meg nem mozdulnak akkor úgyis végelesz, végtelenségig meg nem húzzák, hozzáteszem lassan szerencsére, mert lehet tényleg a rovására megy ha még sokáig húzzák, bár nekem tetszenek a mostani részek is, igaz eltérőek mint az előzőbb évadai, de hát ez van… legalább változatos (bár sokszor már ebbe se vagyok biztos) de engem még leköt. tehát szerintem túlzás ennyire lehurrogni, főleg egy ilyen kezdésből, az alapötlet meg tetszik, de hát egyesek nem bírnak kimozdulni a megszokott közegből:D pedig nemárt egy kis vérfrissítés ugye bááár mert még a végén sok lesz a vérfertőzött……:DDDD

Ennyi - 2014. 05. 09. 04:33

winnie

amúgy adom a válaszaidat:) teljesen egyetértek:)

jky - 2014. 05. 09. 08:34

@Ennyi

Pedig ne akarjanak nekem Supernatural néven eladni egy újabb tucatszart, mert ZÉRÓ köze van a sorozathoz. Ez nem spinoff volt. De ez te is írtad/tudod. Legyen akkor a címe csak simán “Bloodlines”, aztán kész, ne erőltessék a Supnatba, mert erősen ciki volt az egész. Elég szégyent hoz saját magára már az alapsorozat is, nem kell a címet még jobban degradálni.

És azért nem kell berendelni egy ilyen újabb tucatgagyit, mert a pénz és a műsoridő is véges, és így lehetséges, hogy más, jobb sorozat nem kap lehetőséget és/vagy egy másik, jobb sorozat kap kaszát, csak hogy ez a Supernaturalnek csúfolt tinivámpírvérfarkasrománc marhaság képernyőn lehessen.

jky - 2014. 05. 09. 08:35

(Örülök, hogy a szűrő megint elnyelte a kommentemet. :S Légyszi valaki tegye vissza, ezt a kommentet pedig törölheti. Köszi!)

m minnifield - 2014. 05. 09. 18:45

akárhányszor megláttam az egyik srácot( meg nem mondom, hogy hívták, az alakváltó) , mindig röhöghetnékem támadt, tisztára mintha a nacsa olivért maszkírozták volna el valakinek :D
hát ennyi jut eszembe, ennyit tudok mondani, kérem kapcsolja ki.

Kálmi X - 2014. 07. 22. 00:32

Tudjátok mit? Akár milyen kis ratyi is lett ez az epizód a Supernatural-hoz képest, a csatorna képes lesz belőle sorozatot csinálni. Méghozzá azért, mert a tinis-szörnyes baromságok most nagyon trendik! (Köszönjük Stephenie Meyer)

Annyi klisé van benne, hogy már csak azért le tudják nyomni az emberek torkán. A CW jól tudja, hogy mióta megy az Odaát, egy új generáció nőtt fel rajta és ezzel a Spinn-offal egy picit ki tudna tűnni, a sablonos vámpíros, meg vérfarkasos sorozatokból. Persze csak annyira, hogy még trendi maradjon!

Nézzétek csak a nyerő-kombót:
Keresztapa (az öt család vitatkozik a nagyvároson) + Rómeó és Júlia (az alapértelmezett romantikus regény) + Supernatural (különböző szörnyfajok, vadászokkal)
Szerintem ez nekik a tuti recept!
Ne értsetek félre, nekem se tetszett, mi több bűn rossz lesz, de mentségemre szóljon, hogy eddig sem érdekeltek a hasonló tini+szörny+románc szarságok.

winnie - 2014. 07. 22. 06:13

“Méghozzá azért, mert a tinis-szörnyes baromságok most nagyon trendik! (Köszönjük Stephenie Meyer)”

trendik? sorold őket. (szerintem itt komoly félreértések vannak, vagy nem látod annyira, hogy mi a trend.)

ha nem érdekelnek az effélék, akkor adja magát, hogy nem is ismered őket, így fura, hogy minősíted. van tiniszörnyrománc, ami jó, és olyan is, ami nem. a supnat is azért eléggé tiniszörny plusz bromance.

egyébként nem lesz belőle sorozat.

seven - 2015. 02. 24. 19:21

épp supernaturalt darálok. már a 9×19 is gyenge, volt, de ez. OMG. 10 perc után elkezdtem böngészni a netet. Szerintem nem bírom ki, kinyomom. -99999999/10. egyik legérdektelenebb audiovizuális élményem.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz