login |

Once Upon a Time: vége a 3. évadnak

2014. 05. 27. 17:10 - Írta: superpityu

49 hozzászólás | kategória: 2013/14 finálék, kritika,

Akik eddig kitartottak a sorozat mellett, azok most láthatták, hogy van élet egy félresikerült, sőt kimondottan rossz évad után is. Igen a Once Upon a Time idén szépen összekapta magát, és a 3. évad felénél mondhatni rebootolták a sorozatot. Szóval aki kicsit is kíváncsi, hogy mégis mi lett szereplőkkel, onnan érdemes belenézni.

Voltak logikátlan húzások idén is, sőt a dupla részes finálé nem is igazán tetszett, de ha van valami ami miatt érdemes volt végignézni ezt a félévadot, az Rebecca Mader lenne – csak el ne felejtsük majd az év végi JAws vendégszereplő kategóriájánál megemlíteni. Egyszerűen lubickolt a szerepében, kicsit visszahozták vele az első évados hangulatot.

Szóval ha a teljes évadot nézem akkor a gonosz szereplőkkel nem igazán volt gond, az évad első felében Robbie Kay brillírozott, míg a második felvonásban Mader lopta a részeket, hiába volt a karaktere iszonyat defektes.

De mi is a helyzet a régiekkel? Valahogy nagyon jól számolták ki a dolgokat, mert az idegesítő szereplőkből visszavettek, sőt kicsit lágyították is őket. Emma szépen kinőtte magát, elég sok mindenen ment át, míg ennyire szerethető lett. Hook remek és Charming is rohamosan halad az elviselhetőség irányába.

Regina rengeteget formálódott a sorozat kezdete óta, de ez a mostani irány is nagyon jól áll neki. Belle igazából nagyon hasznos tagja a csapatnak, csak egyszerűen alig tudnak kezdeni vele valamit, ahogy Rumpi is csak egy rongybaba szerepében tetszelgett az idei felvonásban. (Ha valakit érdekel, még Ruby is beköszönt ebben a szezonban, sőt majdnem többet szerepelt, mint amikor állandó volt, pedig most sem vitték túlzásba.)

A tovább után folytatom, spoilerekkel.

Hiába volt remek a félévad, a finálé és Zelena lerendezése egyszerűen röhejes volt. Nem is értem, hogy ennyire erős karaktert minek tettek el láb alól a 20. részben. Vagy miért nem hagytak neki is valami kiskaput? Plusz ez a “light magic” elég zavaró lett a végére. Főleg ez a Regina és Emma körüli kavarodás “idegelt ki” teljesen. Mintha az írószobában a hasukra csaptak volna és arra jutottak, hogy most ne Emma, hanem Regina legyen a megmentő.

Pont ez volt a bajom Pán Péterrel is, ahol ott volt egy remek szereplő szépen felépítve, erre őt is kikukázták, mert a ” A jó mindig győz!”. A nagy paripafalloszt már!

Az pedig kifejezetten röhejes volt, hogy az időkaput nem lesték meg egyből. Miért nem? Hogy Emma és Hook eltölthessen egy kis időt kettesben. Annyira bugyuta volt az egész, ahogy az is, hogy eltűntek egy egész napra, de Davidék elitézték egy “Aggódtunk érted!”-del. Vagy az sem tűnt fel nekik, hogy bezárult a kapu?

Ha Emmát nézem, akkor nagyon kellett már, hogy rendbe rakják az egész karaktert. Szépen bemutatták vele, hogy honnan jött és merre is tart. Talán még jobb lesz, hogy nem akar ezután mindig New Yorkba menni, amikor kicsit morcos lesz valakire.

Szóval a mesevilágos sztori nem volt olyan rossz, egész jópofán fűzték össze a dolgokat, plusz volt egy baromi jó Star Wars-kikacsintás is, amiért jár a pacsi. De az egész arra ment már csak ki, hogy elkezdjék építgetni a következő évadot.

De milyen nagyot foghatnak ezzel az új szállal. Egy az, hogy Disney legnagyobb sikere a Frozen volt mostanában (már minden idők 5. legsikeresebb filmje!), de, hogy ezt ilyen gyorsan be is invesztálták az OUaT világába több volt, mint meglepő. Talán a kiábrándult nézők kíváncsiságát felkelti, hogy mit is tudnak kezdeni egy ennyire friss alapanyaggal a készítők. Mindenesetre jó döntésnek tűnik, hogy megpróbálják addig ütni a vasat amíg meleg.

A Frozen részt leszámítva már-már pofátlanul idegesítő volt az utolsó jelenet, ahogy mindenhol turbékoló párocskákat mutattak – legbelül vártam is valami fordulatot, hogy mindjárt borul minden.

Oké, sejthető volt, hogy a múltból Storybrookba cipelt csaj fontos lesz, de egyszerűen nekem éget a pofám, hogy Marian lett belőle. Eleget csesztették már szerencsétlen Reginát, erre megint ő húzta a rövidebbet.

Pontokban az évad 6,5-7/10 környékén mozgott, de a finálé csak egy halovány 5/10-et ért. Kár érte, sokkal jobbat is ki lehetett volna hozni ebből a végjátékból.

Ui.: Csak nekem volt túl izzadságszagú Dorothy szereplése? Oké, alapsztori, meg minden, de ettől még nagyon kilógott az egészből. Plusz Glinda szereplése is nagyon gyatra volt, remélem előveszik még később.

49 hozzászólás Ne habozz!

Bogyó - 2014. 05. 27. 17:24

“Annyira bugyuta volt az egész, ahogy az is, hogy eltűntek egy egész napra, de Davidék elitézték egy “Aggódtunk érted!”-del.”

A jelenben az az egy nap csak egy másodperc volt, a mobil mutatta. Kiesett Emma kezéből, Davidtől volt bejövő hívás, amikor visszajöttek, mutatták a mobilt, hogy még tart a hívás (ill. épp véget ér). Más is így emlékszik?

pyromancer - 2014. 05. 27. 17:30

Poor Regina… azon nagyon meglepődtem :D szerintem jó húzás volt..bár sajnáltam persze.

The Evil Queen is back? : D

Marcello - 2014. 05. 27. 17:35

Részben egyetértek, de valamelyest mégsem. Szerintem az évad első fele is nagyszerűre sikeredett, habár való igaz, ott több volt a bugyutább rész, de szerintem Pán Péter egy nagyszerű főgonosszá nőtte ki magát (a színész is kitett magáért).

A finálé pedig nekem marhára bejött. Úgy éreztem, hogy teljesen a fanok igényeit próbálják vele kielégíteni, és ez sikerült is, szóval egy 8-ast minimum megérne. Kíváncsi vagyok a következő évadra, remélem, tartják a színvonalat. :)

Amennyire a második évad elvette a kedvem a sorozattól, ez a szezon most legalább akkora löketet adott, hogy várjam a következő részeket.

LaCRossE - 2014. 05. 27. 17:37

pyromancer: remélem, hogy nem, mert azzal Reginából egy hisztis picsát csinálnának, aki brühühü, nem bírja elviselni, ha valami probléma jön, hanem akkor legyünk újra gonoszok, mert nem éri meg jónak lenni, brühühü… szánalmas lépés lenne, bár Marion behozása már egy hatalmas szánalmas lépés volt, szóval ezek után…

De az évad második fele egyébként tetszett, a 2. évadtól messze jobb, ettől függetlenül néhány nagyon ostoba dolgot sikerült csinálni így az évadzáróban.

Roxi - 2014. 05. 27. 17:40

Szerintem jó volt az évad első fele is,bár Storybrooke hiányzott! A második felében meg az igazi Rumpi hiányzott,nem tetszett Zelena pincsikutyájaként! Regina nagyon jó volt végig,remélem nem cseszik el ezzel a Marian dologgal!

Rubber Duck - 2014. 05. 27. 17:55

Lana Parrilla az évad 2. felében nagyon jó volt. Egyébként pedig hihetetlenül szép nő!

Andro - 2014. 05. 27. 17:58

Nekem a Hook-Emma páros rettentően erőltetettnek tűnik. Mintha az írók kizárólag a fanok miatt hozták volna őket össze. Colin meg lehet akármilyen jó színész, Hook karaktere sajnos ki lett herélve. Kár érte, mert a második évad elején nagyon bírtam, de most átment ő is nyálas jófiús keménylegénybe.

Az évad második fele egyértelműen Zelenáé volt, Mader szinte lubickolt a szerepben. Azt sajnáltam, hogy ilyen könnyen elintézték az egyik legerősebb gonosz karaktert, pedig még lett volna benne potenciál. Peter Pan esetében érthető, hogy megölték a karaktert, elvégre ott úgymond Rumple volt a Megmentő.

Regina és Robin vonala nagyon szép volt, erre jön Emma és belerondít azzal, hogy visszahozza Mariant. Oké, nem tudhatta, hogy ő Robin halottnak hitt felesége, ő csak jót akart. Reméljük, azért Regina nem lesz megint teljesen gonosz.

Rumple és Belle édesek együtt, bár az esküvős jelenet szerintem – az eskük kivételével – béna volt. Belle ruhája meg egyszerűen röhejesen festett. Minimum egy menyasszonyi ruhát rádobhattak volna csajra, ha már Rumple kikente-fente magát.

Nekem is tetszett az évadzáró, szerintem megállja a helyét, klassz volt, és Emma végre rátalált önmagára, és az igazi otthonára. Ez már nagyon kellett. Az pedig külön aranyos húzás volt, hogy Charmingék Nealnek nevezték el a kis herceget. Ez amolyan tisztelgés Neal/Bae emléke előtt.

Szóval, az évad jobbára tetszett, voltak benne logikátlan és ostoba dolgok, de lényegében nem éreztem úgy, hogy elpocsékoltam volna heti 40 percet.

Dora - 2014. 05. 27. 18:03

Nekem Zelena kifejezetten nem tetszett, mármint Rebecca nagyon jól játszotta, de a karakter…
Nekem nagyon tetszett a finálé, amit Marcello is írt, tényleg mindent beleraktak , amit a rajongók vártak.
A telefonos, amit Bogyó írt, az pedig tényleg úgy volt…

Sophie - 2014. 05. 27. 18:24

Érdekes hogy a gonosz karaktereket mennyivel jobban formálják meg a színészek. Regina, Zelena, Pán és Rumple nagyon jók voltak. De Mary Margaret folyamatos bizakodása és naivitása szörnyű, bár a flashback-ekben kicsit jobb. Charming/David mindenhol rossz, Henry kritikán aluli. Hook annyira jó volt az elején, de szegény a szerelemtől teljesen megkattant. Belle és Ariel lazán idegesítő. Emma fejlődőképes karakter. Kíváncsian várom a következő évadot.

marsters - 2014. 05. 27. 18:34

Engem a gyerek idegesít, igazéból a hangja mutál de nagyon évadzáróban nagyon feltűnő volt.

Hugi - 2014. 05. 27. 18:45

@Bogyó
Igen, szerintem sem telt el egy nap, max. 10 perc amit a parkban töltöttek, de az ebédlőben sem telt el ennél több idő (azért ekkora logikai bukfenc nem volt). :)
Nekem Bae hiányozni fog, már csak azért is mert eleinte herótom volt a szerelmes Hook-tól, bár a végére egy kicsit kedvelhetőbbé vált (és gondolom így adtak nekik nyílt utat).
A cliff-nél pedig nagyot néztem, izgi, várom a folytatást, remélem hogy a színvonal nem fog alábbhagyni és képesek “kihasználni” ezt a szereplőt.

Zsuzsee - 2014. 05. 27. 19:05

“ha van valami ami miatt érdemes volt végignézni ezt a félévadot, az Rebecca Mader lenne”

Ha van valami, ami miatt majdnem falnak mentem, az Rebecca Mader lenne. Alig vártam, hogy eltűnjön már, értem én, hogy wicked witch, de ennyire idegbetegnek nem kellett volna lennie. Már attól féltem kiugranak a szemgolyói, annyira meresztgette őket.

” A jó mindig győz!”. A nagy paripafalloszt már!”

Szóljatok, ha tévedek, de a tündérmeséknek nem pont ez a lényege, hogy mindig a jó győz? :D Így is eléggé meg van csavarva minden ebben a sorozatban, nem várhatod el azt is, hogy még ráadásul veszítsenek is a jók.

“eltűntek egy egész napra, de Davidék elitézték egy “Aggódtunk érted!”-del”

Emma telefonja akkor kezdett el csörögni, amikor beszippantotta őket az időkapu, és mikor visszajöttek, még mindig ugyanúgy csörgött = nem tűntek el egy egész napra, legalábbis ami ott egy egész nap volt az erdőben, az Storybrooke-ban nem lehetett több pár percnél. Time travel 101.

“Csak nekem volt túl izzadságszagú Dorothy szereplése?”

Nem. Ennél pocsékabb Dorothy-t keresve sem találhattak volna. Nem bántam volna, ha ráesik egy ház, és kilapítja.

Nekem nagyon bejött ez az évad, még annak ellenére is, hogy mennyire borzasztóan ellenszenves volt, ahogy Rebecca Mader a boszit alakította. Nem tehetek róla, biztos egyéni probléma, de engem nagyon irritált. A második évad közepénél hagytam anno abba, úgyhogy onnantól daráltam le, és így egyben sokkal jobb volt, mint heti bontásban nézni, nem volt időm ráunni, annyira pörgött minden.

Andro - 2014. 05. 27. 19:10

Dorothyban én is egyetértek. Az egész annyira erőltetett volt, hogy én éreztem magam kínosan. Örülök, hogy hamar lerendezték a karaktert. Glindát pedig hozzák vissza!

superpityu - 2014. 05. 27. 19:31

kicsit furán jött ki a telefonos dolog, mert mikor visszajöttek olyan volt, mintha már este lenne. de lehet én emlékszem már rosszul. vagy bekavart a sok esti párocska.

az ouat pedig nem tündérmese, igenis elvárnám a készítőktől, hogy a jó karaktereiket ne írják ki. és ha ebben az esetben pont a gonoszok a jól eltalált karakterek akkor nekik kellene teret adni. jó, nem azzal, hogy győzzenek, de baromira sajnálom, hogy a legveszélyesebb gonoszukat nyírták ki a legpocsékabban.

Sugarplum - 2014. 05. 27. 19:52

Zsuzsee engem is halálba irritált Rebecca Mader. Valóban pocsékul intézték el a halálát,de én engem ez sem érdekelt…csak ne kelljen látnom és hallanom többet. A víz levert tőle ahányszor megjelent.

Nif - 2014. 05. 27. 20:01

superpityu: ha meg nem írnák ki, akkor nem tudnának velük mit kezdeni, és az lenne a bajod :)

Valar morghulis - 2014. 05. 27. 20:21

Lehet hogy túl sok sorozatot nézek, vagy ezt ismertem ki, de mikor a lány a börtönben mondta Emmának, hogy nem mondja meg a nevét mert félti a családját, azonnal mondtam, hogy nemár, ez Marion… Komolyan szegény Reginától ennyi pofáraesés után hogy várhatja bárki is hogy jó maradjon?? :D Főleg hogy az egyetlen ember akit szeret a sorozattörténelem egyik legidegesítőbb karaktere, akinek minden 2. néző évek óta a halálát kívánja… :)

Cseho - 2014. 05. 27. 21:26

Szamomra az evad gyenge pontja Zelena volt. Rettenetesen eroltette a “gonoszt”. Konkretan rohogtem rajta annyira bena volt. Osszessegeben tetszett az evad. A Frozenert meg hatalmas pacsi.

fajro - 2014. 05. 27. 21:36

Nekem nagyon tetszett a második fele az évadnak! Végre újra olyan érzésem volt, mint az első évadnál. És úgy tűnik, darálva jobban esik, mint hétről hétre…

Nekem tetszett Rebecca Mader játéka, de teljesen megértem azokat, akiknek nem jött be, és nem értik, másoknak miért tetszett. Én falra másztam Pán Pétertől, nagyon-nagyon nehezen viseltem, és valószínűleg nagyrészben ez volt az oka, hogy nem élveztem az évad első felét. De biztos bennem van a hiba, hiszen többeknek bejött….

Hook-Emma párosnak örülök, nekem nincs bajom Hook romantikus oldalával sem, persze én is javíthatatlan romantikus vagyok, szóval igazaból nem is fejeződhetett volna be máshogy.

Remélem, Robin visszatalál Reginához, mielőtt újra Evil Queen lesz belőle.

Várom a következő évadot, és remélem, meg tudom majd várni a félévadzárót, hogy egyben darálhassam. (most inkább kényszer volt…)

Haramia - 2014. 05. 27. 22:31

fajro: nem vagy egyedül, Pán Péter engem is nagyon irritált, ellenben Mader meg zseniális volt szerintem :D Ízlések és pofonok.

Nekem a legerőltetettebb az Marion visszahozása volt, persze hogy ő lett megmentve meg visszahozva, ki más a rengeteg ember közül, igazán hagyhattak volna már egy kis nyugtot Reginának.

Az új évadra meg kíváncsi vagyok, remélem Elsa történetét jól hozzák majd be, és nem lesz klisék halmaza az egész.

Ancsa - 2014. 05. 27. 23:06

Nagyon bejött az évad, mindkét gonoszt jól eltalálták, de én nem bántam, hogy nem húzták a végtelenségig a velük való küzdelmet – egy idő után uncsi lett volna. Tetszett az évadzáró is, bár először nem értettem, ha a 20. részben kinyírták az ellent, mégis mi lesz a fináléban? :) De jó volt, na. Jöhet a következő évad.
@Bogyó: Szerintem is így volt, ahogy írod.

adhie - 2014. 05. 28. 11:03

“…ha van valami ami miatt érdemes volt végignézni ezt a félévadot, az Rebecca Mader lenne – csak el ne felejtsük majd az év végi JAws vendégszereplő kategóriájánál megemlíteni”

Teljes mértékben egyetértek! Mondjuk az évadzáróban azt reméltem lesz még, mert ő is visszajutott az időben. Remélem valahogy megoldják, hogy gonoszkodjon még egy kicsit.

Pipacs - 2014. 05. 28. 14:14

@Bogyó
A számból vetted ki a szót, a telefonhívás volt a “mérce”.

A Hook-Emma szál engem azért zavar, mert kb. jó, ha 5 percig gyászolta Nealt Emma, aztán most meg beadja a derekát. Nekem ez nem életszerű, ha “True Love”-ról volt szó elvileg köztük.

Apropó Neal, az jutott eszembe, hogy azért is ez lett a kis herceg neve, hogy Rumpi fékezze magát, ha valami gonosz varázslathoz esetleg eszébe jutna neki is “felhasználni”. De lehet, hogy ez hülyeség.

Gábor - 2014. 05. 28. 14:53

Nekem csak annyi a bajom, hogy főleg a gonosz karakterek lehetnének kissé valósághűbbek. Van motivációjuk, van eszközük, vannak érzelmeik és ők is esendők (nem csak legyőzendő, eredendően gonoszok). Ezt ha jobban kihegyeznék, szerintem a dráma vonal is nagyobbat ütne, és meglenne a további évadokra az a varázs, amit az első évad az újszerűségével (tündérmese karakterek a való világban, kicsavart történetekkel – nekem Piroska volt az igazán kedvenc meglepetés), de ez az “új-élmény” számomra már nincs.
Néztem én is, majdnem hétről-hétre és fogom is ősztől továbbra is, de azért én már többet várnék ettől a sorozattól, karakterek szintjén. Illetve évadokon átívelő szálakat, nem csak az utolsó (vagy félévadzáró) részeknél egy labdafeldobást, ami az elkövetkező 11-22 részt felvázolja.
De ez én vagyok. :)

Gábor - 2014. 05. 28. 14:58

Illetve, van pár elhagyott szál is, ami akár érdekes kimenetelhez is vezethetne… pl. Snow White szíve, ami elkezdett feketedni.

Andro - 2014. 05. 28. 15:14

Pipacs: Ez a Hook-Emma szál akkor nemcsak szerintem hiteltelen. Oké, hogy Emma legyen boldog, de az egész olyan volt, mintha csak a rajongók kedvéért hozták volna őket össze. Erőltetett az egész. Főleg, mert Neal/Bae volt Emma Igaz Szerelme. Erre a csaj öt perc gyász után már egyből Hookkal smárol, mintha Neal sosem létezett volna. Ez olyan… nem is tudom mi a legjobb szó rá. Talán az “adjuk meg a fanoknak, amit akarnak, mert akkor végre mindenki kussolni fog” a legjobb kifejezés rá.

Az pedig hogy Snow-ék Nealnek nevezték el a fiúkat szerintem egy tisztelgés Neal emléke és bátorsága előtt. Valszeg nem azért csinálták, hogy Rumple visszafogja magát.

Silas - 2014. 05. 28. 15:23

“Teljes mértékben egyetértek! Mondjuk az évadzáróban azt reméltem lesz még, mert ő is visszajutott az időben. Remélem valahogy megoldják, hogy gonoszkodjon még egy kicsit.”

nem hiszem. Pán Péter, ergo Rumple papa se került utána elő többször

AweX - 2014. 05. 28. 23:03

Az senkit nem zavar egyébként , hogy hófehérkének durván szétálló fülei vannak és rövid hajjal ronda ? hogy választhattak ilyen csúnya szereplőt .
Kedves unokája is megérne egy misét .

Valar morghulis - 2014. 05. 29. 07:50

Nem tudom, szerintem soha nem volt kihangsúlyozva, hogy Neal lett volna az “igaz szerelem”, legalábbis nem úgy mint mondjuk Snowék… Nem 5 percig gyászolta, hanem tizenvalahány évig. Amikor felbukkant újra akkor meg végig Hook és közte őrlődött, úgyhogy én nem vettem légbőlkapottnak azt hogy összehozták őket.

plantag - 2014. 05. 29. 11:08

A Frozen nalunk mint Jegkiralynö ismertebb, mar gyerekkoromban diafilmen kedvenc mesem volt.. ugyhogy annyira nem uj, csak a felijitasa az.

gmontana - 2014. 05. 29. 11:40

Reginát sajnálom nagyon. Lehet visszahozzák Evil Queen-t? Hiába a jó szándék, akkor is belerondított Emma a dolgokba.

Pipacs - 2014. 05. 29. 15:53

@Andro
Hát igen, a rajongókért mindent! :P
Amúgy persze, vágom, hogy a szereplők ezért adták neki a Neal nevet, csak a készítőkre gondoltam inkább, hogy ez majd szülhet olyan helyzeteket, amikor kb. ez fogja megakadályozni valami sötét dologban a jó öreg Rumpi apót. De ez tényleg csak egy kósza gondolat.
@AweX
Snow egy nagyon szép nő, egy darabig teljesen bele voltam esve, pedig nincsenek leszbikus hajlamaim… Ez a frizura valóban nagyon béna, és szerintem bárki fülét optikailag előnytelenné tenné, de szeretnék én csak ennyire nem szép lenni, mint ő. De ízlésről nyilván értelmetlen vitatkozni. Hófehérke szerepére viszont tökéletes választás volt, számomra legalábbis.
@Valar morghulis
Már hogyne lett volna kihangsúlyozva, Henry egyebek mellett ezért is lett a Pán Péter sztoriban olyan fontos. És amikor úgy volt, hogy Neal meghalt, mikor átesett a portálon, akkor is még ez a “szeretlek, én is szeretlek” dolog ment, szóval de, eléggé ezt erőltették sokáig, csak a hülye rajongók másképp akarták. Én speciel csíptem Nealt, Hook meg egy tenyérbe mászó figura, ezek a kalózok engem spec. irritálnak, és enyhén még Jack Sparrow utánérzet is, ami külön idegesítő, de ez csak egy vélemény.

winnie - 2014. 05. 29. 19:32

plantag: hokiralynokent. ld. masik poszt.

Andro - 2014. 05. 29. 21:53

Pipacs: Végre valaki rajtam kívül, aki irritál Hook! Köszönöm!

Cápi - 2014. 05. 30. 11:52

@ Pipacs
I have some bad news for you… :P xD
Amúgy van abban valami, amit mondasz Hookról, valahogy tényleg kicsit Jack Sparrow érzetet nyújt, de szerintem még mindig jobb, mint a nyálasképű Neal.

Bogyó - 2014. 05. 31. 15:39

Én Neal fan voltam, de az eladtam Jolly Rogerst mondattal megvettek kilóra. Hajrá Hook, én bírom, ahogy húzzák egymást!

Navia - 2014. 06. 04. 11:54

Én azt nem értem, hogy miért mutatta meg anno Tinkerbell Reginának Robint, mint igaz szerelmet. Akkor még élnie kellett Mariannak, hisz Regina sem volt még Evil Queen. Vagy csak szerintem nem stimmel valami az idővel?

S0m30n3 - 2014. 06. 06. 01:36

Most daráltam le a félévadot, nekem nagyon tetszett, kivéve az utolsó duplarészt… meg is fogadtam a nézése közben, hogy utolsó jelenet előtt kinyomom, hogy ne idegeljem magam valami hülye beleerőltetett rossz befejezésen, de nem volt olyan éles vágás, ahol ki tudtam volna nyomni, így kb. agygörcsöt kaptam, hogy megint Reginával b@sztak ki… Amikor meg a jeges lányka megjött, elkezdtem filózni, hogy ki lehet, mondom csak nem a Frozenből valaki, de ezek szerint mégis. :D

Navia: szerintem amikor Tinkerbell megmutatta Reginának Robint, akkor Robin még nem is jött össze Marian-nal. pont azért mutatta meg, mert nekik kellett volna összejönniük, de mivel Regina elment, ezért Robin sem találta meg az igaz szerelmet, “csak” Mariant. ha jól emlékszem a harmadik évad első felében még mondta is Tinkerbell, hogy így nem csak a saját happy endingjét vette el Regina, hanem Robinét is. amúgy ez kb. Charming/Snow/Charmingnak szánt nőci (nem tudom a nevét…) féle háromszögnek tűnik így az első évadból, csak itt még egy gyerek is bezavar… remélem nem fogják sokáig húzni, hanem csak egy cliff miatt hozták vissza Mariant és 1-2 rész alatt meg is válunk tőle.

Bandimalac - 2014. 06. 07. 13:43

Hát, nem tudom, srácok, de mi az asszonnyal rögtön a második fél második részénél reszeteltük a sorozatot, amikor az a zöld spiné megjelent.

Már az is totál gáz volt, ahogy a sohaországnak mondott arborétumban kolbászoltak hosszú epizódokon keresztül fel és alá.

Csak nekem tűnik úgy, hogy szegény Robert Carlyle-on kívül egyetlen értékelhető színész sincs az egészben? Persze vannak fokozatok, Henry például extragáz, de Lana Parrilla sem fog a következő kétszáz évben Oscart kapni.

winnie - 2014. 06. 08. 08:39

ELSA | The Queen of Arendelle, this late-20s/early-30s beauty long struggled to control her “chilling” powers and even unleashed upon her town an eternal winter during her coronation. Ultimately, she realized that the key to controlling her powers is love — namely, her bond with sister Anna — and now she is aware of the threat she poses if she were to lose control of her magic again (in which instance Vancouver weather could rival Winnipeg’s!)

ANNA | Elsa’s slightly younger sister is a fun-loving, fearless optimist who often gets herself into situations where she is in over her head, yet is able to triumph due to her resourcefulness and can-do spirit. She values her relationship with her sister above all else.

KRISTOFF | This handsome,OnceUponaTime_Frozen_Kristoff hearty, salt-of-the-earth ice cutter spent most of his life alone (unless you count his reindeer). He has a sometimes-gruff demeanor that can hide his deep love for Anna and her sister Elsa. When we first meet Kristoff on Once, he is adjusting to life at the castle — including sleeping indoors for the first time in his life.

fajro - 2014. 06. 08. 12:10

Nagyon kíváncsi vagyok a konfliktusra, mert ennyiből nem derül ki (persze egy casting callból nem is derülhetne). De nem tűnik gonosznak, már pedig legalább egy villain kell minden évadba, hogy legyen kit legyőzni. Vagy most elkezdődik a “vissza szeretnánk menni az EF-be, mert oda tartozunk?”

A Frozenben nagyon idegesitett, hogy az alapkonfliktus abból ered, hogy a Elsa nem képes kinyitni a száját és elmondani, mi a baja. Tudom, hogy ez gyakori a filmekben-sorozatokban, de itt számomra kifejezetten idegesítő volt, mert semmi más konfliktus helyzet nem volt, csak ez az egy, amit rettentő egyszerűen meg lehetett volna oldani. (Persze akkor nem kaptunk volna egy újabb Disney-mesét.)

De ha az lesz a sztori az OUAT-ban (véletlenül sem spoiler, csak spekuláció, nem olvastam semmilyen interjút, whatsoever), hogy Elsa kiszabadul Rumpli börtönéből, bepánikol, mert nincs ott a testvére, ezért elveszti a kontrollt a varázsereje felett, elhozza a telet Storybrookra (ahol egyébként mindig úgy tűnik, mintha hideg lenne…), ezért megpróbálják elkapni/megölni, de persze semmiképpen sem ejtené ki a száján, hogy ‘Sorry, nem direkt csinálom, csak nincs itt a tesóm és így nem tudom kontrollálni az erőm’. Szóval ha ez lesz a fősztori az évadban, abban számomra nem lesz sok köszönet. :( De hátha okosabbak ennél…… MIndenesetre nagyon kíváncsi vagyok.

Ancsa - 2014. 06. 09. 20:04

Elnézve a Maleficent mozis sikerét, nem lennék meglepve, ha az új évad második felében őt is elővennék (ha jól olvastam Elsa csak fél évadnyit gonoszkodik, mint az előzőben PP és Zöldike).

winnie - 2014. 06. 09. 20:43

foleg most, hogy kristin bauer ra fog erni!:)

nem tudom, hogy mennyire erdemes, hiszen csipkerozsika mar ki lett porgetve, es mintha emma elintezte volna ot. vagy az nem o volt az elso evad vegen?:) affene sem emlekszik.

fajro - 2014. 06. 10. 01:05

En is ugy emlekszem, hogy Maleficentet sarkany formaban elintezte Emma.

Erdekes volt hallgatni a velemenyeket, jokat mosolyogtam, amikor megemlitettek ismeroseim, hogy milyen erdekes otlet, hogy a True love’s kiss nem is kell, hogy igazi klasszikus csok legyen…. :)

Zora - 2014. 06. 10. 10:46

“plantag – 2014. 05. 29. 11:08
A Frozen nalunk mint Jegkiralynö ismertebb, mar gyerekkoromban diafilmen kedvenc mesem volt.. ugyhogy annyira nem uj, csak a felijitasa az.”

Mint winnie írta, Hókirálynő.

Viszont: A Frozen-nek szerintem semmi köze az Andersen meséhez.
Csupán ennyi: egy nőnemű lény, aki egy intéssel jéggé-hóvá változtat dolgokat. (Nem ilyen volt a Oroszlán+ruhásszekrény+a többiek-ben is?)
Sem a kora, sem a szándéka, sem a helyzete nincs még csak köszönőviszonyban sem Gerda és Kay ellenfelével.
Ami nagyon jól van!
Szeretem a Hókirálynőt, meg a Frozent is, gondoltam, ezt tisztázni kell.

anneshirley83 - 2014. 06. 10. 19:55

Emma elintézte, aztán a 2. évadban meg előjött valami zombi formában, akkor meg Hook intézte el, azt hiszem.

Fura, én pont azt éreztem hogy a Hook/Emma páros története a többiekéhez képest pont, hogy lassan, normálisan alakult. Az évad elején Emma már közölte Nealel, hogy szeretlek, de azt kívánom, bár halott lennél. És utána fokról-fokra közeledett Hookhoz.

És Neal+Emma nem volt True love. Akkor Henry szívét sem lehetett volna kikapkodni.

winnie - 2014. 07. 01. 18:27

Elizabeth Lail lesz Anna, Scott Michael Foster pedig Kristoff.

winnie - 2014. 07. 03. 15:09

Georgina Haig lett Elsa. pont a minap írtam az új sorozatáról pilotkritikát, ott van kép róla: http://www.sorozatjunkie.hu/2014/07/01/pilot-mustra-reckless-1×01/

Ketrina - 2014. 08. 12. 16:34

Zelena lerendezése engem cseppet sem zavart, kezdettől fogva unszimpatikus a színésznő és a karakter is. Bár az tény, hogy elég könnyen elintézték. Valami látványosabbra számítottam.

Azzal viszont nem értek egyet, miért lett volna olyan hatalmas probléma az, hogy most Regina volt az ún. megmentő és nem Emma. Én kifejezetten örültem ennek.

Bevallom, én Emmát egyre kevésbé bírom elviselni, Snow-val együtt.

Épp ezért voltam rohadtul mérges, amikor visszaráncigáltak egy csajt a múltból, akiről ráadásul kiderült, hogy Marian.

“Eleget csesztették már szerencsétlen Reginát, erre megint ő húzta a rövidebbet.” – ahogy mondod.

Glindára én is kíváncsi lennék még, Dorothy meg nevetséges volt, bár én amúgy se voltam oda sosem az Ózért.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz