login |

24 – 9×06: Jack Bauer 2.0?

2014. 06. 03. 21:34 - Írta: winnie

44 hozzászólás | kategória: kritika,

Nem, nem lépett szintet Kiefer Sutherland karaktere, csak egyre inkább próbálnak Kate Morgan-ből (Yvonne Strahovski) egy badass, női Bauer-t csinálni. Hmm, nem is rossz ötlet. Ki lenne vevő egy 24-spinoffra az ő főszereplésével? Lehet, hogy mindvégig ez volt a terve a készítőknek? Persze, ha túléli a szezont.

De vissza a sorozatra. Én is beállok a fanyalgók sorába (búúú!). Ahogy ők nem értik azt, hogy mit nem lehet szeretni ezen a szezonon, úgy én sem értem azt (értem, nyugi!), hogy miképpen lehet az eddig látottakat 10/10-re kihozni, amikor annyival, de annyival jobb is lehetne a Live Another Day.

Ezt bizonyítja az is, hogy Jack Bauer szála jó. Az mindenképp leköt. De a B- és a C-sztori, a terroristák és a politikai vonal teljesen tipikus, színvonaltalan időkitöltés, amit vétek így összecsapni. A tovább mögött folytatom spoilerek nélkül.

Oké, tudom, hogy tipikus 24, senki sem számított másra, de ettől még várhattunk többet, mint egy levedlett, a kukából összeszedett sztorit. Még pont jókor írom ezt, mert a 9×06 arra utal, hogy végre megnyílik a várt másik szál is, de az az igazság, hogy amit eddig láttunk, az nem volt nagy eresztés. Persze jó, mert Bauer meg 24, de ez csak a nosztalgia-faktor, nem magas szintű tévécsinálás.

Korábban már leírtam a problémám gyökereit, most megismétlem: Manny Coto, David Fury, Evan Katz és Jon Cassar. Ők a sorozat fő írói, illetve utóbbi a vezető rendező – ők vitték sikerre anno, majd kormányoztál a kasza irányába a sorozatot. Ők azok, akik nem tudtak megújulni és a rég ismert paneleket helyezgetik egymásra ahelyett, hogy egy új alkotógárda próbálna frissíteni.

Tudom, hogy jó poén, de szerintem mindent elmond, hogy már a premier előtt arról ment a találgatás a kommentek között, hogy ki lesz az áruló (2-3 mellékszereplőt elkezdtek kiemelni, hogy behúzzák őket). És ez mindent elmond az elvárásokról, illetve azok alacsony fokáról. Nem is számítunk másra, csak önismétlésre? Tényleg?

Eddig szinte semmi meglepőt nem láttunk 6 rész alatt. A 9×05 végén pontosan tudtuk, hogy mi lesz a 10 percen át felvezetett katona rajtaütés vége. Azt is tudtuk, hogy sor fog kerülni arra, amit a rész végén láttunk. Az pedig, hogy a rosszfiú húdenagyonrossz és képesek voltak erre az 5. epizód cliffhangerjét elpazarolni, nem is értettem. Drámai volt, amit csinált? Nem. Azt tette, amit vártunk.

Dettó a 9×06 zárása sem volt túl megrázó, sőt, már-már ócska volt a megoldás, ami beindította az üldözős jelenetet. Előtte pedig kaptunk egy szokott kínzást (jó volt, de…), valamint egy klasszikus klisét, miszerint Bauer nem mond el valamit és épp ezért, az infóhiány miatt kezdődik a kavarás. Ez így ismét csak nem okos konfliktusteremtés.

Úgy érzem, hogy ez az évad eddig csak rutin. És azt is érzem, hogy ez a 6 rész, ami eddig lement, nem hiányzott volna nekem, ha nem látom. Nem mondom még véletlenül sem azt, hogy rossz lenne a 24: Live Another Day, de ez az 5-6/10-es langyosvíz minden, csak nem elég. Attól, hogy a szerkezete jó és szeretjük Kiefer Sutherland-et, még nem lesz erősebb a sorozat. Maximum nem kaszálom el. Egy ideig.

Mindegy, a remény hal meg utoljára. De ez már nem az a sorozat, amit anno egymás után 5-ször jelöltek Emmy-n legjobb drámának, hogy aztán a győzelme után egyszer se kapjon nominációt. (Kiefer Sutherland  is 5 jelölés után lett legjobb színész, azóta szóba sem került.)

ui: Ezt a szegényes férjes szálat annyit ismételgették minden részben, hogy ne felejtsük el, hogy a végén sem sikerült meglepetést okozni.

44 hozzászólás Ne habozz!

dante - 2014. 06. 03. 21:43

érdemes belekezdeni nulla 24 ismerettel, Yvonne Strahovski-kedvelőként??

LoGi - 2014. 06. 03. 21:46

Valszeg én vagyok (túl) 24, Kiefer és Yvonne elfogult, hogy nekem simán lecsúszott a rész. De a kritikát olvasva, valóban az árulós húzás nem újdonság, na meg a gépes csávóval való dumálás után nem is volt már meglepi. A chief of staffes szarkavarás se az igazi, főleg amiatt, hogy féltékenységből teszi.
De kell nekem, mint a falat kenyér, vizsgaidőszakban csak a heti sorozataimat nézem, és nem kezdek semmi újba, így a sok finálé miatt ez lecsökkent 3 sorozatra :D (GoT, Orphan Black, 24, válságos idők :D)

LoGi - 2014. 06. 03. 21:48

dante: ha úgy gondolod, hogy érdekel az alaptéma (Yvonne CIA ügynök ismét, a Chuck-féle poénkodások nélkül), akkor próbát megér szerintem.

winnie - 2014. 06. 03. 21:48

dante: nem kell eloismeret.

fm! - 2014. 06. 03. 22:11

Nekem pedig bejön ez az önismétlés, kajálom, mint kacsa a nokedlit. ;) Konkrétan akármennyit elnéznék még ebből, egyáltalán nem olyan mint pl. a dexter, ahol tényleg szenvedés volt az utolsó két évad…

dave - 2014. 06. 03. 22:24

Engem a formátum idegesít már. Amikor mondjuk Jack és Kate beszállnak a kocsiba, hogy akkor most elmennek valahová, és átvált a kép egy random ki a keményebb politikus a suttogva vitatkozásban jelenetre akkor tudom, hogy most 5 perc kitöltés lesz.

Vagy amikor a terrorista 3 órát ad az elnöknek, akkor fejben kiszámolom, hogy most 3 rész múlva lesz majd valami elnök a harctéren jelenetsor.

Chloe akár a ctu-ba is ülhetne Jack fülén, semmi értelme nem volt a kiszabadítósdinak, nem lett más a csaj, csak a haja változott.

A terroristák nagyon gyengék, a motiváció, meg az egész. Egy random gyilkos hajlamú hekker jobb lenne, akinek igazából nincs baja, csak unatkozik. Ez így túl huszonnyégyes.

Kissur - 2014. 06. 03. 22:27

Akkor nem velem, hardcore 24 fannal van a baj. Imádom az összes évadot, szóról szóra tudom a részeket, de ez az évad valahogy nem adja. Próbálom élvezni, de valami nem stimmel. A terrorista családos szál kifejezetten irritál.
Elárulná valaki, hogy miért vették le Kate cipőjét? A lábfetisisztáknak akartak kedvezni? :D
Adriant erre a részre teljesen elfelejtették. Az egyik részben Heller szorult helyzetbe kerül a rész végén, és a következő részben csak a rész közepén folytatják ugyanazt, mintha akkor jöttek volna rá, hogy hoppá, volt ez a szál is. Mint az ehetiben. Lelőtték Naveedeot, és akkor 10 perccel később nekiállnak eltakarítani.
Az meg nevetséges volt, hogy az utolsó időugráskor 5 percig mutatták Kate arcába a fúrót, és csak utána álltak neki azzal kínozni. “Mindjárt használom ezt a fúrót, de most reklám!”
Úgy szeretném szeretni, de nem megy.
A készítők mentségére szóljon, hogy az írók a 6.évaddal szálltak ki, Jon Cassar pedig a 7.évad után.
Kár volt azért a pár részért. Annyival jobb lehetett volna.
A politikai szál engem speciel érdekel. Egy újabb instabil elnök, és a kabinetfőnöke, aki kavarja a szart. És megint itt vannak az oroszok.
Ha leszámolnak végre Lady Starkékkal, akkor reménykedek egy jó évadbefejezésben. És ajánlom nekik, hogy jövőre összekapják magukat, és menjenek vissza LA-be. Mert igen, kérek még mindig következő évadot! Mert Jack heti pár percéért megéri nekem még mindig. :)

atg - 2014. 06. 03. 22:32

Nagyrészt egyetértek a kritikával. Leköt, örülök, hogy ismét van 24, de négy év kihagyás után, és a 12 részes évad révén feszesebb cselekményt, és egy kis elrugaszkodást vártam volna a régi sablonoktól. Audrey pl. régen se érdekelt, az ő szálát férjestől ki lehetne dobni a kukába az elnök betegségével együtt. Az meg külön vicces volt, hogy a rész elején épp az járt mellékesen a fejemben, hogy milyen jó, hogy valamilyen beépített ügynök szerencsétlenkedéseivel nem megy a játékidő, erre a főnök a következő jelenetben lebuktatja magát a nézők előtt :D
Azért remélem, hogy az évad 2. felére tényleg beindul a buli, és valami igazi meglepetés is durran, hogy ne “kicsit savanyú” szájízzel kelljen emlékezni erre az eventre.

lynx - 2014. 06. 03. 22:35

sajnos egyet kell értsek a kritikával.
Bár a nosztalgiafaktor nagyon erős, főleg, hogy a 24-nek köszönhetem a junkiságomat.
Így bár tényleg nincs eddig meglepő fordulata, és az eddig unalomig ismert panelekre épül, én imádom.

dante - 2014. 06. 03. 22:42

köszönöm, akkor belenézünk.

Peter - 2014. 06. 03. 22:50

Nekem tetszik, egyáltalán nem rossz, engem teljesen leköt, kikapcsol, és odaszegez még mindig, és Jack nagyon jól hozza a figuráját, pl. amikor Kate-re csúnyán nézett, és ő egyből válaszolt neki, nagyon jók ezek a kis poénok. Szerintem ez az évad is ugyanazt hozza mint a korábbiak. Nincs itt akkora visszaesés, mint egyes sorozatok utolsó évadjainál, és Yvonnet is nagyon jó nézni, pedig a Dexterben idegesített :) Én inkább még egy évadot néznék Jackel, és Yvonne-al, de akár Yvonne-spinoff is jöhet :)

dave - 2014. 06. 03. 22:53

atg: az elnök szerintem kamuzik a betegséggel. Ebben kb. 90%-ban biztos vagyok.

tobias88 - 2014. 06. 03. 23:06

Yvonne miatt még egy lábgomba reklámot is megnéznék vagy egy sorozatot az övsömörről… :D

ALDO - 2014. 06. 03. 23:56

A 24 már évek óta a következő sablonokat használja:
– Jack már az első részben rájön, hogy baj lesz, de senki sem hisz neki, sőt ott akadályozzák, ahol lehet.
– tippeljük meg, ki a tégla játék
– már eltelt 10-12 óra, de Jacknek még mindig nem hisznek, kivéve egy embert, aki általában az újonc ügynök
– iszlám rossz fiúk komoly, általában atomfegyverekkel akarnak támadást végrehajtani (az összes páros évadban ez volt a fő veszély)
– Jack egyedül legyilkol egy kis falu lakosságának megfelelő embert.
– 8 óránként bukik az aktuális bajkeverő és kiderül, hogy van egy még nála is rosszabb, és a 16. órában derül ki, hogy ki a főgonosz.
– Chloe ül a gép előtt és mindent feltör egy perc alatt.

Semmi baj ezekkel a sablonokkal, mert csak kihúzták velük 8 évig.
A gond akkor kezdődik, ha minden más gyenge. A mostani évadban nincs egy fasza főellenség, akinek legalább normális célja lenne. Most komolyan egy középkorú brit nő a főgonosz, aki a saját honfitársait akarja lemészárolni, csak mert kinyírták a terrorista, arab férjét? A politikai vonal teljesen érdektelen, az új szereplők szintén, a kötelező néger ügynök és a computeres srác abszolút nem tesznek hozzá semmit a történethez. Jack rendben van, de ez kb. az epizód egyharmadára elég.
Ennek ellenére hozza egy átlagos évad színvonalát és vevő lennék a folytatásra.

PapaiLaci - 2014. 06. 04. 00:44

kerdesre a valasz:

NEM, nem szeretnek egy Yvonne Strahovskis Spin-offot. A szinesznovel semmi bajom de se nem jo, se nem rosz kategoria… nekem olyan semmilyen :( Maga a sorozat nezheto de egy film formajaban jobb lett volna

Fere - 2014. 06. 04. 07:07

En nem lattam az elozo 8 evadaot csak az elso ket reszt annao de ebbol a 9-dik evadbol esdig megneztem minden reszt. Ez nem olyan rossz meg a 12 resz miatt vallalhato. Eddig Morgan ugynok tunik jol megirt karakternek. De lehet ezert is lett eddig kedvenc

PCampbell - 2014. 06. 04. 07:24

Engem őszintén szólva már ez az Yvonne körüli hype idegesít! Megnéztem az első két részt, és nem értem, hogy mitől van úgy elalélva mindenki ettől a nőtől! A 3 szál szöszi hajától, vagy mi ilyen baromi érdekes benne? Tényleg nem értem!
A sorozat amúgy igen, nézhető, de a kezdetekhez nem ér fel. Majd most nyáron egyben, darára.

fetih - 2014. 06. 04. 07:30

PCampbell: Engem is kezd egy picit irritálni ez a dolog. Tény, hogy elképesztően jól néz ki, de színésznek nem egy nagy durranás. Én a Dexterben láttam először és ott nagyon harmatoska volt.

winnie - 2014. 06. 04. 07:36

ne már… ez nem olyan dolog, amit ha valaki elmagyaráz, akkor a homlokodra csapsz, és megérted.

nem érteni kell, azt nem lehet. ez nem egzakt tudomány. el lehet fogadni. ennyi. vagy nem. (és nyilván az, aki először itt vagy a dexterben látta, az nem is fogja jó eséllyel érteni, hiszen akik “alél”, az nem ezekből a sorozatokból ismeri, hanem a chuckból. de az sem jelentene semmit, ha valaki onnan ismeri.)

bárki (akár ti is) beírhatna ide bárkit, akitől “elalél” biztos lesz száz meg száz olyan olvasó, aki nem fogja érteni, hogy mitől alél el. ez teljesen természetes. mi ebben a meglepő?

de hogy bárkit idegesítsen olyan hype, ami kábé két éve nem is létezik…?:) itt is te hoztad fel.

a posztot én például nem a színész miatt írtam, hanem azért, mert a karakter halad egy spinoff-kezdemény felé.

Shannen - 2014. 06. 04. 07:40

Bármit, csak Yvonne-spinoffot ne. Inkább nézek még egy hasonló minőségű (azaz középszerű) évadot. Persze, próbálkoznak, hogy ő legyen a női Jack, de ahhoz valamit játszani is kéne, attól mert, hogy szép (mondjuk ez is elég szubjektív)nem lesz jó színésznő. Legalábbis ebben a karakterben nem mutatott eddig semmit, minden egyes jelenetben ugyanazt csinálja, ha üldözi Jacket, ha szomorkodik az irodában, ha kínozzák…

Ha már spinoff, azt Renee-vel kellett volna szerintem.
Bár őszintén szólva, nekem a 24 = Jack Bauer, tehát ha ő már nem lesz, akkor számomra is ennyi volt.

des - 2014. 06. 04. 07:47

Hát szerintem a British PM melletti csaj (Miranda Raison) sokkal jobban néz ki, mint Yvonne. (egyiket se ismertem eddig) :)

winnie - 2014. 06. 04. 07:52

hmm, le sem esett, hogy ő Miranda Raison a Vexed-ből. szép lassan kezdik előtérbe tolni, ergó ő is kap valami fontosabb szerepet. mindig gyanúsak a háttérből előre kerülő mellékszereplők:)

fetih - 2014. 06. 04. 07:53

Nekem erről a spinoff-os dologról megint a Dexter jutott eszembe. Ott is egy ideig úgy tűnt, hogy az ő karaktere köré akarnak új sorozatot írni, de szerencsére nem lett belőle semmi.

winnie - 2014. 06. 04. 07:57

nem hiszem, hogy ez “szerencsére”-realáció hiszen, akit nem érdekel egy spinoff, az úgysem fogja nézni, őt nem érinti, mintha nem is létezne.

Roxi - 2014. 06. 04. 07:57

Ha már azon lovagolunk,hogy nincs újítás akkor bizony a női Jack Bauer sem az,mert ott volt a 8.évadban Renee Walker! És ő valahogy hihetőbb is volt,mint badass karakter! Összességében a 10/10-et én is túlzásnak érzem,mert a sorozat korántsem tökéletes!De azért a középszernél sokkal jobb!

Shannen - 2014. 06. 04. 08:08

Tényleg a PM tanácsadója, vagy ki, rögtön gyanús lett a sok megszólalásával, főleg mikor hallgatta a telefonbeszélgetést Heller-rel, aki mondta, hogy Jack titkos akción van,és rögtön mutatták a csaj arcát is, azt hittem, h a terroristákkal van. Persze még simán benne lehet a buliban.

fetih - 2014. 06. 04. 08:13

winnie: Ezzel most azt mondod, hogy szívesen néztél volna egy Hannah spinoff-ot? Nem vagyok valami nagy Yvonne rajongó, de, ha már mindenáron sorozatot akarnak adni neki, akkor az legyen valami olyan, amit őrá írnak és nem olyasvalami, ami csak ki akarja fogni a szelet a népszerűségéből. Fogadni mernék, hogy a Dexterben is csak azért nem festették be a haját, mert attól féltek, hogy a férfi rajongói hiányolnák a szőke fürtjeit.

sidewinder - 2014. 06. 04. 08:49

Nagyon szeretem a 24-et,rajongója voltam!De én úgy érzem lezártam magamban ezt a korszakot!Jó,akciódús meg minden de már valahogy nem olyan,mint volt,vagy inkább nagyon olyan,sikeres recept újra,és újra,és újra!Minden karakter megtalálható volt az előző évadokban is.Szeretem a sorozatot,de inkább egy film kellett volna amiben végleg lezárják a kalandot!

Mordekai - 2014. 06. 04. 08:49

Kevés dologgal értek egyet. Engem is az alapmű első évad indított el a sorozatolásban, tény, hogy ha Jack Bauer fingik egyet, azt is megnézem, fan vagyok. Nagyon bejött eddig az évad, remekül pörög az egész. A sok, már ezerszer eljátszott fordulat ellenére is tudok rajta izgulni. Talán a hosszabb szünet miatt tud még mindig ütni a dramaturgia. A fa**om se emlékszik már rá, mi volt pl. a 4-5-6-odik évadban. A drónos sztori teljesen korrekt, van aktualitása. Az angliai helyszín és a brit színészek remek vérfrissítés, főleg a politikai szálnak tesznek jót. A fő”gonosz” is teljesen hiteles, Catelyn Stark (…passz) komoly színésznő.
Ami nálam ciki, az Chloe sminkje, a kötelezően latin CTU főnök deja-vu, illetve ez a szokásos ki-az-áruló… hmm lehet, hogy tényleg most fog elvékonyodni a dolog, de nekem egyelőre nagyon bejött. 10/8 simán.
Yvonne spinoffja halott ötlet, nem tudnám komolyan venni.

LoGi - 2014. 06. 04. 10:22

Annyira nem meglepo nekem, hogy a Dexteres es 24-es karaktere nem hozott sok uj rajongot Yvonne-nak (vagy epp csak a hypeot nem erto anti rajongokat inkabb) , tenyleg sokkal kevesbe kedvelheto karakterek, mint amilyen Sarah Walker volt a Chuckban.

Kobba - 2014. 06. 04. 12:50

Karl Rask jobb lett volna főgonosznak… Ebben az egy epizódban hitelesebb karakter volt számomra, mint Margot hatban.

Levi - 2014. 06. 04. 12:53

Starkné a Trónok harcából átjött a Drónok harcába. :-)

Kissur - 2014. 06. 04. 13:13

Levi: “Drónok Harca” a hónap kommentje :D:D

energy - 2014. 06. 04. 14:47

Szerintem a 24 ott folytatta, ahol abbahagyta, egy jó sorozat, de aki látta az előző évadokat nem fogja élvezni, mert nincs semmi újdonság. Ellaposodott.

Nicovit - 2014. 06. 04. 15:13

Eddig tényleg 24 mintára alakul ez az évad. Amire viszont kíváncsi vagyok, hogy 12 részes évadra is áthozták-e, hogy a vége tök másról szól, mint az eleje. Akkor nem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy al-Haraziék kis halak és valami nagy dolog húzódik meg a háttérben. Lehet, hogy a kínaiaknak szivárogtatás lesz a vezérfonal? Akkor visszahozzák Cheng Zhit? :D

Roxi - 2014. 06. 04. 18:37

“Audrey pl. régen se érdekelt, az ő szálát férjestől ki lehetne dobni a kukába ” Pedig sokak szerint az eddigi leghatásosabb jelenet volt a Jack-Audrey találkozás! Na meg kell valaki aki mellett kiderül,hogy Jack nem csak gyilkológép,hanem vannak még érzései!

Kissur - 2014. 06. 04. 23:32

Nekem összeállt, hogy mi folyik itt.
Navarro összedolgozik Adrian Cross-szal, aki segített neki rákenni Kate férjére az adatlopást, és így legalább Kate-t is eltávolíthatják. Ha kiderül, hogy Adam ártatlan, akkor Katenek se kell visszamennie Langleybe, és segíthet vidáman Jacknek.
Heller meg kegyelmet fog adni Jacknek, de mivel beteg, így érvénytelenítik a kegyelmet, és az oroszok bebörtönzik, akiket meg Audrey férje riadóztatott. De Jack megmenti Londont, ezzel a miniszterelnököt, aki hálából, hagyja elfutni, de az oroszok mégis elkapják, és 12 órán keresztül fogva tartják (itt ugrunk 12 órát az időben). Az évad nem tudom hogy ér véget.
Lássuk, hogy ebből mennyi fog bejönni. :D

Béla - 2014. 06. 04. 23:37

Elismerem, kicsit gázos volt a rész. A végén lévő csavarnak szánt telefonálós rész gáz, ahogy a kislányt üldöző lányka esete is a közlekedési járművel. Kiszámítható, sablon marhaság. Nem tudom, Bauernek miért kell minden áron ilyen drámai magányos hősnek lennie, itt most csavarinthattak volna egyet azzal, hogy pl. az angol kommandósokkal legalább 1 részig együttműködik, mert az már komoly újítás lett volna. De az előző részig akkor is király volt nekem. Még így is elviselném azért.

winnie - 2014. 06. 05. 06:26

“ahogy a kislányt üldöző lányka esete is a közlekedési járművel. Kiszámítható, ”

ez nem hiszem, hogy annyira kiszámítható lett volna. legalábbis épp úgy esélyes lett volna, ha a kislány szalad valami elé.

ctuagent - 2014. 06. 05. 08:05

Kissur, ha megfigyeled, a lábára csatolták rá a pluszt vagy a mínuszt, gondolom ezért volt szükség a csupaszításra is… igaz a harc hevében nagyon könnyen lecsúszott az a csipesz

evergreen976 - 2014. 06. 05. 19:40

Nagyon örülök hogy van 24,nagyon jó látni Kiefer-t újra ebben a szerepben (talán ez élete legjobb alakítása),de…
…ez már egy megfáradt és döcögős sorozat lett így.
Borzalmas számomra az hogy szinte tudtam mi fog történni a következő percben, annyira kiszámítható a cselekmény…
Hangsúlyozom: tetszik és nagyon örülök hogy van, létezik a 24.
(Nem tudom megmondani miért , de annyira ellenszenves lett számomra Heller hogy reménykedem megmurdel végre…)

DarylD - 2014. 06. 06. 17:08

Öhm…csak engem zavart kicsit, hogy a titkosszolgálat embere kettesben hagyja a szabad világ legfontosabb emberét egy körözött terroristával? :D

NatoLocator - 2014. 06. 07. 23:56

DarylD – lássuk csak… igen, csak téged zavar ;-)

Ami Yvonne-t illeti:
“Jack wants her, Jack needs her, Jack gets her.”

24 123 - 2014. 06. 25. 04:55

Én hetek óta mást sem nézek mint 24-et most pótoltam a 8 évadot és hát ez a 9. évad ugyan az mint a többi először azt hittem hogy vége az egész sorozatnak, gondoltam is hogy milyen egy szar lezárása volt de aztán láttam hogy 9. évad és már az elején felsoroltam az összes dolgot ami megtörtént eddig a sorozatban. Gondosz emberek árulok az ügynökségen, utáljuk Jack-et üldözzük aztán magam mellé állítom az új ügynököt majd mindenki megbocsát hogy majd a végén újra utáljon és üldözzön mindenki. Lerágott egy csont már ez… nézem azért de simán elalszok rajta ha arról van szó, nem köt le annyira hogy ha álmos vagyok kibírja a végéig…

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz