login |

Once Upon a Time: kezdett a 4. évad

2014. 09. 29. 21:48 - Írta: superpityu

186 hozzászólás | kategória: kritika,

Az előző etap során az OUaT elég szépen összeszedte magát, ennek ellenére nem igazán érzetem, hogy annyira hiányozna a folytatás. Hiába volt elég szimpatikus vonal belengetve, nem hoztak túlzottan lázba.

Annyi biztos, hogy a készítők és a csatorna is bízott az új szereplőkben és a történetben, mert a netes körökben elég nagy hírverést kapott a sorozat – nálunk is született pár poszt. Habár a blogra nem került ki minden, de elég sok előzetes és plakát készült a szezonhoz – a sorozat Twitter csatornáján ezeket meg lehet nézni.

Az biztos, hogy a nézettséget tekintve egyelőre mindenképp bejött az új irány, a kérdés, hogy az érdeklődés fent marad-e hosszabb távon?

Na, de ne csak a száraz tények álljanak itt, essen néhány szó a premierről is, ami őszintén meglepett. Meglepett, mert sokkal többet kaptam a kezdéstől, mint remélni mertem volna. Be kell vallanom, hogy korábbról sem Georgina Haig, sem Elizabeth Lail nem volt ismerős, de egyelőre jó választásnak tűnnek.

A Frozen szereplői tehát ki vannak pipálva, tényleg pozitívan csalódtam bennük. A régi karakterek közül pedig senkit nem vittek túlzásba, emellett pedig egyikük sem volt idegesítő. Plusz Regina ténykedése is érthető, sikerült az egészet úgy kihozni, hogy ne legyen teljesen szembeköpve az eddigi karakterfejlődése.

Az események sűrűjében pedig a készítők is kezdik felismerni a korábbi hibáikat. Legalábbis remélem, hogy így van és ezért születtek olyan kellemes hangulatú jelenetek, mint az első évadban. Gondolom, hogy ezért kerülhetett sor most Rumple és Belle táncára, és ezért sikerültek olyan furcsán makulátlanra Elsa és Anna közös jelenetei. Utóbbit tényleg nehéz körbeírni, annyira furcsán álltak össze, de mégis megvolt bennük az korábbi báj, amit az előző évadokban hiányoltunk.

A jövőre nézve bizakodom a folytatásban, mert mind Elsa, mind Rumple és Regina történetében is érzek elég potenciált. Viszont az összes szálat valahogy átjárja az, hogy nincs egy kiemelt gonosz szereplőnk – bár mégis érezhető egy kis mérsékelt gonoszkodás. Meglátjuk mi sül ki az egészből, engem most ismét meggyőztek a sorozat készítői, megy is egy 7/10, talán még a korábbi kaszálók is tehetnek egy próbát ezzel a résszel.

(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy kicsit sajnálom, hogy máris lelőtték, hogy a tavaszi részekben a történet szerves részét Demóna fogja adni, mert most kvázi elmondták hogyan jöhetne vissza, akár Ő, akár valaki más korábbról. De ne szaladjunk ennyire előre, talán ezzel is meglepnek majd. Szokásuk.)

186 hozzászólás Ne habozz!

Dharman - 2014. 09. 29. 22:05

(na még egyszer) Remek volt a nyitány! Szimpatikusak az új karakterek és a régiekből is pont annyit használtak, amennyit kellett. Minden megnyitott cselekményszál érdekes és talán már a leglassabban kibontakozót, de mégis majd a legnagyobbat durranót is felvezették (a kalap!). Plusz érdemes volt végigszenvednem a Frozen c. rajzfilmet is, mert így sok mindenen el tudtam mosolyogni. Úgy érzem az előző évadban a sorozat megtalálta a hangját és innentől már számíthatunk az egyenletesen jó színvonalra. A mostani rész is ezt támasztotta alá számomra.

sehrezad - 2014. 09. 29. 22:39

A recept viszonylag egyszerű lenne ennél a sorozatnál: a mesék olyan kimeríthetetlen bázist jelentenek, hogy pusztán azt kreatívan, szellemesen, nem túlbonyolítva használva ötletes, jó hangulatú részek egymásutánja jöhet. Amikor ezt valahogy eltévesztik, akkor kevésbé működik, de amikor eltalálják, akkor viszont remek. A mostani résznél azt éreztem, hogy jól van ez, valójában a főgonosz sem hiányzik – érdekelnek a szereplők, talán Emma az, aki szinte teljesen kiüresedett, fel kell tölteni valamivel a karakterét (a Hook-szerelmi szál kevés lesz).

Ügyes a két történetszál/idősík egymás felé terelése, ebben van fantázia, és Regina rész végi ötlete a mesekönyv szabályaival kapcsolatban is tartogathat újszerű megoldásokat.

Alterego9 - 2014. 09. 29. 22:40

Nagyon ráállhattak most erre hogy a modern Disney IP-vel egybefonódjanak.

Kezdésnek ugye ott a Frozen az első olyan rajzfilm amit egy az egyben átemeltek, torzítás vagy cinizmus nélkül, hogy az eddigiek alapján ez szinte egy animált Frozen 2 is lehetne.

Emellett bele lett vágva a Szépség és a szörny betétdal, ami talán az eddigi legnyíltabb Disney utalás, még a kosztümöket is rájuk tették.

Ezek után gondolom Maleficent feltámasztásának is az a célja hogy a régi egydimenziós gonosz sárkányt retconolják az új mozifilmes Maleficentre, aki egyébként bele is illene a sorozat profiljába azzal a “nyakatekert tündérmese vezeklő szimpatikus gonoszokkal” felállásával.

Alterego9 - 2014. 09. 29. 22:43

Nagyon bírtam ahogy a Zárt Ajtó jelenetet nem a Frozen szálba ültették bele, hanem egy párhuzamot csináltak a Regina/Emma kapcsolattal, meg egyáltalán azzal hogy a főszereplők közül Regina maga az igazi Jégkirálynő.

sherlock20 - 2014. 09. 29. 22:49

2. évadban kaszáltam, 3.kal visszatértem, és nem bántam meg. Remélem marad az irány, eddig minden rendben.

krigin - 2014. 09. 29. 23:04

CGI-re több pénzt dobott a “Disney”? a hószörny egész jól nézett ki. :)
jó premier volt, a karakterek is érdekesek, Elsa tetszett nagyon, Hanst várom a történetbe még . Henryt eléggé háttérbe szorították, ami nem baj, nem bírom még mindig a fejét :(
egyet sajnálok, hogy Olaf kimarad, pedig megnézném Rumpi fejét, mikor a hóember dalra fakadna a nyárról :D

Lilith - 2014. 09. 29. 23:07

Érdekesre sikerült a rész,nagyon vártam már.

Tomi - 2014. 09. 29. 23:43

jó volt a rész. és a revolution kaszájával a sydney/magic mirror os visszatért, aminek nagyon örültem.

az viszont már idegesít, hogy hookról még mindig nem rohadt le a kalózszerelés.

de igaz, a hószörny elég jó lett, de a hajós CGI-k nagyon gagyik voltak.

várom a folytatást

Kisame - 2014. 09. 30. 00:02

Baromira csalódott vagyok, mert nem volt énekléééés!:) Na jó, csak kíváncsiságból tértem vissza, mert az első évad alatt megvolt a kasza. A Frozen szereplőit egész érdekesen valósították meg, de valahogy minden más gagyi volt! Meg se merem kérdezni, hogy mi történt az elmúlt 2 évadban Rumpyval, mert félek sírógörcsöt kapnék…

energy - 2014. 09. 30. 03:49

Továbbra is olyan a színvonal, amilyen volt, vacak effektek, pocsék még a karakterek megvilágítása is a zöld? háttér előtt. A történet sem lett jobb, vicces volt, amikor Emma fegyverrel a kezében elkezdte üldözni Elzát a csiganyál szerű nyomon, a jégtrollt? meglátva, egyből nem volt már harcias hangulatban és kezdte kedvesre venni a figurát. Rumpi jelenetei észrevehetően hosszabbak voltak, mint amit a cselekmény indokolt volna, csak azért nyomják ennyire, mert közönségkedvenc. A Frozenes szál volt a legérdekesebb. Külön sorozatot érdemelne, aminek semmi köze az OUAT-hoz.

winnie - 2014. 09. 30. 04:50

Alterego9: erről írtunk mi is anno: http://www.sorozatjunkie.hu/2014/07/22/disney-hosok-teveben-es-moziban/

de egyébként szerintem a mesék csavarásával kapcsolatban azért még várjuk ki a folytatást. hátha.

Sookie - 2014. 09. 30. 07:14

Nekem nagyon tetszett, vártam már. De egy dolog még mindig foglalkoztat: Emma és Henry vajon látták New Yorkban a Frozent?

Andro - 2014. 09. 30. 08:12

Nekem is rettentően tetszett az epizód, minden megvolt benne, amit ebben a sorozatban szeretek. Dráma, romantika, még egy kis humor is, sőt az akció sem volt elhanyagolható. Elsa és Anna karaktere egyelőre jó, kérdés, hogy mit fognak még kihozni belőlük. Rumple és Belle rövidke tánca fantasztikus lett (nagyon megörültem a Disney-zenének), Regina dühe és Robin tépelődése pedig nagyon őszinte. Marian reakciója Reginára sem volt eltúlzott, hiszen ő nem ismeri az új Reginát, természetes, hogy félti a családját, és nem érti, hogy mások hogy lehetnek barátságosak vele. Örülök, hogy az EmmaXHook dolgot sem erőltetik úgy, mint a harmadik évadban, mert őszintén szólva, Hook számomra az egyik legellenszenvesebb karakter, mióta átment nyálas jófiúba. Tomi, én úgy tudom, hogy végre leszedik róla a kalózcuccot, és kap normál ruhát.

Egyébként nekem az egyik kedvencem Rumple jelenete volt Bae sírjánál. Még én is megkönnyeztem, ahogy a fiához beszélt. De azért maradt a jó öreg Sötét Úr, aki még mindig titkolózik a felesége előtt. És valahogy úgy sejtem, hogy az a ház, ahol most Belle-lel van, valaha Elsáék kastélya lehetett.

Mindent összevetve, ez egy fantasztikus epizód lett, kárpótol a harmadik évad második felének hiányosságaiért. Csak folytassák így szépen!

Jackdaw - 2014. 09. 30. 09:35

Nekem pont nem tetszett Rumple beszéde a sírnál. Nagyon nyálas és giccses volt, nekem bizony hiányzik a dinamikus gonosz, aki kicseszett mindenkivel, nem pityereg a jóságról meg a nemességről. Ugyanez a táncikálással meg a drámai tőrcserélgetéssel – persze szép látni, hogy egy korábban gonosz szereplő így meg tudott változni és feloldozást is kaphatott a bűneiből, de így egy borzasztóan semmilyen szereplő lett. Belle-t sem tudom szeretni, de szegény legalább próbálkozik.

A Frozent viszonylag szépen átültették a sorozatba, csak azt sajnáltam, hogy annyi mindent kidobtak a filmbéli kultúrából. A szépen hímzett, északias ruhák helyett Anna kapott egy amerikai stílusú báli ruhát, és persze az angol “régit, újat, kölcsönvettet és valami kéket” szokás volt a legfontosabb. Tudom, hogy ez talán nem annyira lényeges, de engem zavart :) Meg az is, hogy csak úgy elszalad az esküvőjéről.

Reginának viszont szurkolok, ő még a jó oldalán is érdekes tud lenni, és szegény igazán megérdemli, hogy végre lepihenjen. Sydney pedig remélhetőleg gyorsan kikerül a tükréből.

Alterego9 - 2014. 09. 30. 13:14

Andro: “valahogy úgy sejtem, hogy az a ház, ahol most Belle-lel van, valaha Elsáék kastélya lehetett”

Nm magyarázza meg hogy Rumple miért találta volna meg benne Yen Sid süvegét.

Andro - 2014. 09. 30. 13:51

Alterego9: Én csak a tárgy miatt gondoltam, ami felett Rumple varázsolt a tőrrel. Tutira ismeri a házat, és csak tippeltem.

holly - 2014. 09. 30. 17:31

én nem láttam a Frozen-t, és (lehet hogy éppen pont ezért?) nem nagyon fogott meg az a szál… picit uncsinak találtam a részt, de a Regina-sztori mindenesetre nagyon érdekesnek ígérkezik.

Alterego9 - 2014. 09. 30. 19:10

Andro: Az az amire mondtam, a tárgy amiből elővarázsolta Yen Sid süvegét, ami pedig sehogy nem a Frozen-hez kötődik.

MacikaG - 2014. 09. 30. 19:42

Nekem a gyengém ez a sorozat, minden részét élveztem. Némi túlzással bármit csinálhatnának tetszene. Csak abba ne hagyják! :-)

Platschu - 2014. 09. 30. 20:21

Nem is tudom…. Én valahogy ennél jóval többet vártam. Leginkább az zavart, hogy Elza nem beszélt senkivel a város lakói közül az egész részben. Nekem ez akkora csalódás volt, hiszen a promó is úgy volt beharangozva, hogy mindenki ledöbben, ahogy besétál. Oké, hogy az egy promó, de így meg olyan sete-suta lett a megérkezése.

A sorozat leggyengébb láncszeme a rénszarvas báb volt. De most komolyan… A manó és a hószörny egész jól sikerült és teljesen olyan, mint a filmből emelték volna át még a modellt is. Erre a rénszarvas?! Jaj…

Ami nagy piros pontot érdemel, az a Szépség és a szörnyeteg betétdalának felhasználása a tánc közben. :)

Az idióták és Henry pedig totál feleslegesek voltak a részben. Így is lehet ezt csinálni! :D :D :D

Silas - 2014. 09. 30. 21:06

CGI végre jó volt.. és nagyon tetszett a 4×01.. magára talált nagyon az OUAT

Roxi - 2014. 09. 30. 21:36

Nagyon vártam, ennek ellenére,vagy éppen ezért picit csalódtam.Ebben az is közrejátszhatott,hogy nem láttam a Frozent így nekem sok volt belőlük. Tudom,hogy az új hősöket fel kell vezetni,de untam na.
Regina vonal viszont tetszett.Rumpi meg addig cserélgeti a tőrt,hogy lassan már nem tudja melyik az igazi :)

Nope - 2014. 10. 01. 11:51

Na, végre sikerült megnéznem a részt.

Érdekes volt és pozitívumként elmondható, hogy se Henry se Snow White nem lábatlankodott ott mindenhol, különösebb ok nélkül.A Frozen-es szál is jónak ígérkezik, Elsa és Anna karaktere is szerethető, bár ez később még változhat. A régi szereplőkkel is jól bántak, Regina vonal is megfogott és Rumple-re is kíváncsi leszek a továbbiakban.

Tomi: Én azt olvastam, hogy Hook a 4×04-ben kap új ruhát.

Silas - 2014. 10. 01. 17:11

ééés ugye ki írta a könyvet? :D

Zora - 2014. 10. 02. 22:35

Nagyon tetszett, Frozent is láttam, úgyhogy minden kis szó vagy tekintet dupla értelmet kapott!
A szépség betétdala naggyon jó volt!!!
Anna és Elsa is szuperjó volt – mármint a színészek.
A Grimm című film nem Disney-kapcsolódású, ugye?
Mert akkor gondolom kell egy másik típusú Grimm-fivéreket találni.
Azt, hogy Rumpi cserélgeti a kést, azon én is röhögtem egy kicsit. Bár, gondolom az ál-késnek nincs varázsereje.
A ház meg szerintem Rumpié, csak eltitkolja Belel előtt.

Nagyon várom a következő részt!

Lilith Dark - 2014. 10. 02. 22:53

“egyet sajnálok, hogy Olaf kimarad, pedig megnézném Rumpi fejét, mikor a hóember dalra fakadna a nyárról :D”

“Rumpi meg addig cserélgeti a tőrt,hogy lassan már nem tudja melyik az igazi :)”

@krigin, @Roxi
Hát srácok, nagyon vigyorgok, köszi! :D

dearie - 2014. 10. 03. 00:36

Nekem nagyon tetszett a szezonnyitó (szerintem a 2. évad szenvedés volt, de a harmadikra összeszedte magát a sorozat). Viszont, én erre a HookxEmma dologra nem is emlékeztem, hogy lett ez? :D Valószínűleg nem tudta befogadni az agyam az infót, mert egy külföldi oldalon olvastam egy nagyon erős érvelést arról, miért nem fogják összehozni az írók Emmát a gyereke apja anyjának a szerelmével.. (Bár nekem tetszenek együtt tulképp.) Ha meg már Neal, én tökre vártam, hogy elsüti Emma, hogy miatta érzi magát rosszul, köztük nem is volt már semmiféle szerelmi szál? Erre sem emlékszem..

És igen, ez a megfelelő adagolás Sznóékból. :D Bár Henrytől így is rendesen kirázott a hideg. :(

anneshirley83 - 2014. 10. 03. 11:46

Nem ezt hol olvastad, mert mostanában inkább olyasmit szeretnek nyilatkozni a készítők, hogy ők már az elejétől (1. évadba be akarták hozni Hookot, csak nem kapták meg a jogokat) együtt tervezték őket. Ezt azért nem nagyon hiszem, de hogy egyelőre együtt maradnak (bár ugye még nincsenek is együtt hivatalosan :) ), az biztos.
A hogy lett ezre pedig: szép lassan a 3. évadban. :)

Jajj, Henry engem is nagyon idegesít. Megehetné a hószörny, felnőhetne, mittomén.

Nope - 2014. 10. 04. 08:34

Henryvel kapcsolatban meg az a legrosszabb, hogy olvastam, hogy valamelyik epizódvan (4×03.4,5) behoznal egy vele egykorú lányt a vároaba, úgyhogy nézegethetjük ahogy azok ketten szerencsétlenkednek:D remélem legalább a csaj jobb színész lesz, mint a Henryt játszó gyerek:)

Zora - 2014. 10. 04. 13:07

Henryvel egykorút? Gondolkodtam meséken, de csak Juliska kb egykorú. Ő meg már volt. De azért jó dolog továbbgondolni! Majd ha megint eszembe jut valaki, ideírom.
Ó, hát a Hókirálynőből Gerda… ?

anneshirley83 - 2014. 10. 05. 03:30

Grace. Jefferson lánya? Bár ahhoz Jefferson is kéne, ő meg ugye kizárt…

Nope - 2014. 10. 05. 21:19

Spoiler!azon az oldalon, ahol olvastam azt írták, hogy egy Lily nevű lányt hoznak be, aki Henry első szerelme lehet:D

Jackdaw - 2014. 10. 06. 09:41

MÁSIK SPOILER!!: Elizabeth Mitchell, akiről ment a spekuláció, hogy talán Elsát fogja játszani, a gonosz Hókirálynő szerepét kapta :D Ha jól tudom, már a tegnapi epizódban szerepelt is, kíváncsi leszek!

Platschu - 2014. 10. 06. 10:47

4×02

Henry igazán idegesítő volt ebben a részben. Rövid úton a kamaszkori hisztijével kiakasztott és megint megállapítottam, hogy nem kell ő ebbe a sorozatba… Én már tavaly megmondtam, hogy ha “pároztatni fogják” valakivel az írók, arra nem igazán leszek kíváncsi. :S

Ginnifer Goodwin is felszedett pár kilót a szülés után. Remélem hamar leadja, mert nem így szoktuk meg. :)

Felfedték végre Elizabeth Mitchellt és az új mini főgonosz is tetszett. A sorozat írói még mindig ügyesen kevergetik a kártyákat.

Platschu - 2014. 10. 06. 10:51

Még egy gondolat. Most én nem értettem David apjának történetét? Nem arról volt szó, hogy az ikrek apja az a gonosz király volt, aki mindent arannyá tudott változtatni és a sárkányra ráeresztette a testvérét, aki abba belehalt? Vagy Davidet vezette félre az anyja ezzel a mesével? Lehet már én emlékszem rosszul.

Arra is kiváncsi leszek, hogy Elza és Anna hogy végzi lefagyasztva, mert nagyon úgy tűnik, hogy sok-sok évet tölt az egyik urnában a másik meg fogságban a jelek szerint. Remélem nem az lesz, hogy Anna közben megöregedett… Mi lett az Arandell királysággal? Cristoff éveket várt a hercegnők visszatérésére? Mi lett a trónnal?

S84 - 2014. 10. 06. 12:07

Midas volt aki arannyá tudta változtatni a dolgokat, az ő lánya volt Abigail/Kathryn – hozzá akarta George király adni a fiát, Jamest aki meghalt utána vette át a szerepét David.

Platschu - 2014. 10. 06. 13:46

Oké, akkor George király volt akkor az apja. Ez nekem még mindig zavaros, hogy akkor az anyja miért is hazudott neki. :S

Jackdaw - 2014. 10. 06. 19:09

Gondolom, azt akarta, hogy Davidnek normális élete legyen, ne irigyelje a jobb sorsra jutott bátyját. Milyen lenne minden nap azzal a gondolattal lefeküdni, hogy te nyomorogsz, a testvéred meg éppen selyemben-bársonyban parádézik és degeszre eszi magát?
Meg úgyse tervezték, hogy találkozzanak, akkor meg felesleges infó.

Az egész részben amúgy Snow kifakadása volt a legjobb :D

Assa - 2014. 10. 06. 21:55

George nem csak megvette a gyereket?
Homályosak az emlékeim, de mintha nem lettek volna a vérszerinti fiai.

Nif - 2014. 10. 07. 08:12

Még nem láttam ezt a részt, de a David-es sztori úgy volt, George király lepaktált Rumpival, mert kellett neki egy fiú, aki örököl. Először David ikertestvérét vitték el, de ő meghalt, ezért Rumpi visszament, hogy elvigye David-et. Végül a farm megmentéséért cserébe, ahol élt (pásztor volt eredetileg és anyjával élt) átvette a testvére szerepét.

Bocsi, ha zavaros, melóból írok

dearie - 2014. 10. 07. 08:47

anneshirley83 – 2014. 10. 03. 11:46

Valami külföldi oldalon egy OUAT-cikk alatt a hozzászólások között volt egy ilyen top komment, hogy azért nem lesz HookxEmma, mert mennyire morbid lenne, ha összejönne Neal nevelőapjával, ezt biztosan nem lépik meg az írók blabla, szóval ez ilyen rajongói spekuláció volt, de hát ugye nem jött be. :)

Jackdaw - 2014. 10. 07. 09:02

Pedig ilyen szempontból se biztos, hogy Hook/Emma lenne a legmorbidabb párosítás :D Regina is rámozdult egyszer Davidre ugye, aki a mostohalánya férje.

dearie - 2014. 10. 07. 09:02

04×02

Szerintem kicsit semmilyen volt ez a rész, felvezetésszerű. Az Anna-David sztori nagyon bugyuta volt (eleve az ötlet, hogy A. megtanítja harcolni D.-t másfél nap alatt, A. nem fogja fel, mi forog kockán, majd a végén még jól is jön ki belőle D., jajj – vagy ezeket el kell fogadni mesefaktornak?), apropó, régebben azt mondták az írók, hogy Charming csak a mi világunkban David, és van neki FTL neve, nem?:)

Írta feljebb valaki az első rész kapcsán, hogy az előző évadok bénaságait most igyekeznek jóvá tenni, én ezt most is éreztem, ezer éve várom, hogy Henry viselkedjen már egy kicsit hálásabban Reginával, mégis csak ő nevelte fel és szereti a maga módján, és lőn. (Henry ettől még idegesítő maradt.)

Szerintetek Rumpi mérges Emmára, amiért nem gyászolja Nealt? Vagy miért oltotta le ennyire Hookot, mikor Daviddel segítségért mentek hozzá? Ja, most jut eszembe, hogy alapból Hook sem a szíve csücske. :D

anneshirley83 - 2014. 10. 07. 16:58

Jó, ez a ne hozzuk össze azért, mert valakinek a valakije volt az örök érv marad Emma és Hook ellen, csak egyrészt Milah és Emma között eltelt 300 év, másrészt amilyen kesze-kusza itt a családfa, ez szinte semmi. :)

Egyébként jó rész volt, kezd visszajönni a régi jó hangulat flashbackkekkel stb.

Zora - 2014. 10. 08. 10:26

4×02

Tetszett, bár kicsit lassú volt. Ott volt kicsit bugyuta a dolog, mikor Emma bent van Elsa-val, és kiabál a 2 fiúnak, hogy ne jöjjenek be, azok meg csakazértis nyomulnak, erre E mindent lefagyaszt.
Szóval, talán a fiúknak előbb kellett volna reagálni.
Az, hogy D ilyen gyorsan megtanult vívni: ereje volt hozzá, hiszen pásztorként a 100 kilós állatokkal is bánni kell tudni, szóval ez a kardozás inkább erőpróba volt.
A neve érdekes, nem emlékszem, hogy mi volt a mesebeli neve pásztorként.

Engem bevallom, az idegesít, hogy majdnem mindenki arról ír, Henry őt mennyire idegesíti… :-(((
Van vagy 10 mondata, azt kész. Szerintem sokan már direkt csak őt figyelik.
Semmi baj nincs a kölyökkel.

Ahogy látom, ‘behozni’ nem kell új szereplőket, ők mindig is a városban voltak…

Jackdaw - 2014. 10. 08. 10:49

Davidnek mindig is David volt a neve, csak ugye átvette a bátyja nevét, és attól kezdve mindenki Jamesnek hívta. Snow biztos tudta, hogy hívják, de ő mindig Charmingnak becézte.

Amúgy igen, a pásztorok elég badass fickók voltak, mert le kellett verniük a nyájra támadó farkasokat vagy akár medvéket is. Persze lehet, hogy ez ragadozómentes környék, de Davidnek még egy kutyája sincs, hogy segítsen neki.

Engem Belle idegesít, az jobb? :P :)
Nem értem, miért nem lehet másnak problémája valamelyik szereplővel. Van belőlük kábé ötezer, különböző személyiségekkel, kinek mi jön be. Meg szerintem Henry ellen az is szól, hogy borzasztó, ahogy beszél.

Dharman - 2014. 10. 08. 12:44

STOP SAYING LETTERS!!!
Hát ez mekkora volt már :D

sehrezad - 2014. 10. 08. 13:25

dearie:
“vagy ezeket el kell fogadni mesefaktornak?” Szerintem ennél a sorozatnál ez hasznos :) A csatában engem nem az zavart, hogy megtanult hamar kardozni valamilyen szinten, hanem hogy a “mission impossible” két nem túl vérszomjas és képzett regruta, nomeg a hölgy legyőzéséből állt.
Amikor egyébként David átveszi a bátyja helyét, akkor újra megtanul vívni, vagy hogy is volt?

Más, szereplők: Henry lehet, hogy “idegesítő” (belőlem mondjuk nem vált ki erőteljes érzéseket), de az is baromi unalmas tud lenni (vagy használjam itt is az idegesítő szót?), ha nagyon sok hozzászólás ezt ismétli-sulykolja nyakra-főre… Persze ez is egyéni szoc. probléma, nyilván túlteszem magam rajta, csak megjegyeztem.

dearie - 2014. 10. 08. 15:20

Kardozás: nem tudom, ti néztek-e Trónok Harcát, de ott is előjön ez a Gendry nevű kovácsinasnál, hogy habár kardokat készít naponta, semmi köze a kardvíváshoz, és mikor kard kerül a kezébe éles helyzetben, valóban nem tud vele semmihez sem kezdeni. Más sztorikban is ezt a megközelítését láttam/olvastam eddig a dolognak (avagy tapasztalt harcosok ellen esélye sincs annak, aki nem tanult karddal küzdeni), azt jobban el tudtam volna fogadni, ha arra mennek rá, hogy David szimplán lezúzza őket, mert erős, de ehhez túlságosan bele volt keverve a ,,megtanul kardozni másfél nap alatt”-dolog, de abban meg van igazság, hogy ez mesefaktornak tényleg bőven belefér. :)
Én sem tudom, hogy amikor James szerepébe lépett, vett-e vívóleckéket újra?!:D

Szerintem én azért emelem ki mindig Henryt, mert senki más nem zavar jelenleg (anno ott volt például Tamara meg Greg, fúj), de például az első évadban semmi bajom nem volt vele, szóval picit várom is, hogy az visszatérjen, bár lehet, hogy csak az idő szépíti meg az emlékeket, de tényleg nem emlékszem, hogy ott különösebb bajom lett volna a karakterrel. :) Meg sajnos az ember hajlamosabb a negatív benyomásait emlegetni a pozitívakkal szemben….:)

Grace - 2014. 10. 08. 15:26

Esküszöm ebben a részben Snow volt a legjobb. Az a kifakadás… EPIC! Még mindig azon nevetek! :-D

Grace - 2014. 10. 08. 15:36

dearie: Ez azért van, mert az 1. évadban még cuki volt Henry, de azóta felnőtt, és már nem az. Meg szegény mutàl is rendesen még mindig és tényleg nem túl élvezhető így a hangja. Ráadásul elég esetlen is, mint minden kamasz.
Egyébként nem tudja vki, hogy Ginnyék végül is a saját babàjukat hasznàlják a filmben, mert a pici nagyon gyorsan megnyugodott a kezében.

pyromancer - 2014. 10. 08. 21:25

David meg a kiskölök keressen más szakmát, mert ez a színészkedés nem megy nekik, szinte tökéletes lenne ez a sorozat ha ez a 2 **** nem lenne benne. Egyszerűen nem bírom elviselni már őket :D

anneshirley83 - 2014. 10. 08. 22:32

Daviddel nekem nincs bajom.

@Grace: Úgy tudom, nem az övék.

Roxi - 2014. 10. 09. 21:16

Regina és Rumpi összesen nem szerepelt egy percet sem,így ez a rész nekem megint nem jött be igazán. Elizabeth Mitchellt viszont bírom,Ő legalább megjelent. Wondarlandből Körbubi mikor érkezik?

anneshirley83 - 2014. 10. 10. 22:18

2X3-ban.

S84 - 2014. 10. 13. 11:10

Megint egy jó rész volt.
Tetszett ahogy behozták a Snow Queen-t, bár nem hiszem hogy Anna direkt intézte el Elsát.
Arra viszont kíváncsi vagyok Emma honnan ismerheti a Snow Queen-t.
Marion meg igazán elpatkolhatott volna :D

sehrezad - 2014. 10. 13. 17:46

Annát azért hiányoltam a részből… Most kicsit összekuszálódtak a szálak.

Ennn - 2014. 10. 13. 20:03

Körbubinak örülök.
Nem néztem meg a wonderland végét, szóval nem tudom, hogy milyen állapotban szabadult onnan ki.
Viszont most akkor Mariann-t jegelték?
A jég királynőt, meg imádom. Kíváncsi vagyok, hogy vajon ki fog-e derülni, hogy ő Elza (Elza? Elisa?) anyja, vaagy aminek jobban örülnék, ha kiderülne, hogy a királyi család átka az, hogy a legidősebb lány jeges lesz…
Ja, és Rumpi… Belle helyében én sürgősen elválnék!

Platschu - 2014. 10. 13. 23:21

4×03 – egész jó kis rész volt, bár annyi energiát rászántak már a Frozen karaktereire, hogy akkor miért nem csináltak inkább egy “Once upon a time in Frozen” sorozatot? Egy évadot ez is megért volna, mint egy mellékszál. Így viszont totál úgy érzem, hogy lélekben “kirakták” az írók a régi karaktereket, hiszen most minden flashback Elza vagy Anna körül bonyolódik… Tehát szórakoztató ez így is, éppen csak úgy érzem, mintha nem az OUAT-t nézném, hanem a Frozen v1.5-t. :S

Dharman - 2014. 10. 14. 14:19

4×03 – Számomra ez egy nesze semmi, fogd meg jól rész volt. Sokkal jobban érdekelne Regina nyomozása, mint a Frozen testvérek kálváriája.

Nif - 2014. 10. 14. 19:08

Ennn: a jégkirálynő már elmondta, hogy ő a nagynénje (anyád testvére vagyok….Luke én vagyok az apád :D). Szerintem ezen nem fognak változtatni, legalábbis remélem. Nagynénitől/bácsitól meg lazán lehet még ugyanúgy örökölni dolgokat, nem kell ahhoz közvetlen leszármazás :)

Bogii1008 - 2014. 10. 15. 15:34

Az évadkezdőben örültem annak, hogy David ismerte Anna-t, és jó lett volna, ha a mostani szereplőkkel jobban összekapcsolják a frozen-karaktereket. Reginából többet!

A kis srácot meg tudom, hogy nem lenne tisztességes kiírni, úgyhogy megelégszem azzal is, ha lecserélik. Olyan mintha szándékosan nem akarna színészkedni… bármilyen utcáról felvett gyerek jobban alakítani, fájnak a jelenetei és sajnos annyira elvesz Lana Parilla alakításából is, ha együtt vannak képernyőn.

Roxi - 2014. 10. 16. 21:36

Az évadból eddig ez a rész tetszett a legjobban,talán mert kicsit teret kapott mindeki és jött Körbubi is.
Rumpi meg kettős játszmát játszik,nem megy neki a jófiúság :)

Roxi - 2014. 10. 20. 21:34

4X04 Megint rátettek egy lapáttal Hook-Rumple páros nagyon bejött. Gyakorlatilag Rumple akármennyire is gonoszkodik,nem lehet nem szeretni.

Jackdaw - 2014. 10. 21. 10:35

Hát ha Henry gyerek nálam seperne ilyen felületesen, nem sokáig lenne a tanoncom :D

Amúgy a seprű a Fantáziából van, vagy valakinek máshonnan ismerős?

sehrezad - 2014. 10. 21. 19:47

Na de ha ilyen csillogó lenne a padló, ennyi is bőven elég lenne :D

Most egyáltalán nem vágom az időrendet (ki-hol-van-mikor), de talán majd tisztul szépen…

Jackdaw - 2014. 10. 21. 19:54

Ebben teljes mértékben igazad van :D

Én kérnék még antihős Hookból, meg rosszfiú Rumple-ből!

A női szereplőknek meg kevesebb erőltetett dögösséget, miért kell Annának egy tengeri út után rúzsos száj és műszempilla, a negyvenes gonosz hölgyeknek meg tengernyi dekoltázs?
Persze a második évadban a vadonban szaladgáló lányoknak volt tökéletes sminkje és belőtt haja… Talán el kéne fogadnom, hogy a mesehősnők itt is kilométerekkel szebbek lesznek, mint én? :D

Csilla0422 - 2014. 10. 21. 21:43

Eddig jó és érdekes a sztori, az új arcok is szerethetőek.

Snow és Csármi akkora ökör, hogy szívem szerint felszántanám velük a határt. Amit a 4. részben levágtak… az kritikán aluli volt.
Henriket még mindig nem bírtam megszeretni. Nem lehetne lejegelni Jégkirálynő? Nagy szívességet tenne ezzel sok embernek.

Az első évadban aki a rendőr volt (Regina pasija) visszajön vagy én olvastam rosszul?

sehrezad - 2014. 10. 21. 22:31

Jackdaw: ez a hollywoodizált mesefaktor :D Illetve a Disney látványvilágnak része, mintha egy rajzfilmből léptek volna ki, minden pontosan be van mérve-lőve. Engem mondjuk – itt – annyira nem zavar (de a Black Sails-kaszámhoz már inkább hozzájárultak a fresh whitening kalózfogak).

Egyébként szépen fel volt építve a rész ezzel az apprentice-témával, nyitó-zárójelenettől (talán csak az öreg Storybrook-béli felbukkanása volt kissé erőltetett), és most Rumple dealjei is ültek megint. Anna meg tetszik, hogy ilyen belevaló, üdítő, hogy nem szerencsétlenkedik annyit magában, mint Emma (vagy majdnem bárki más). A régi Belle és Snow volt még ilyen.

anneshirley83 - 2014. 10. 22. 15:41

@Csilla0422 Úgy volt, hogy a 3. évad fináléjába jön vissza, mert ugye ott visszamentek a múltba és ott még élt, de mivel azt a … Fifty Shades of Greyt forgatta/promótálja, nem fért bele az idejébe.

Henry nem hogy jegelődik, de állítólag barátnője lesz. Jajj nekem!

Jackdaw - 2014. 10. 22. 18:10

sehrezad: hát igen, talán még örülhetünk is, hogy nem olyan vékony a derekuk, mint a karom :D

anneshirley: Még egy indok, amiért haragudjak arra a filmre :(
Amúgy a lány, akiről a pusmogás ment, nem Henrynek lesz szerelmi szál, hanem Emma flashback epizódjában lesz benne.

LaCRossE - 2014. 10. 27. 17:40

Most nem is szerepelt egy percet sem. Én értem, hogy idegesítő a gyerek, engem is néha irritál a hangja, de az meg már részetekről rohadt nagy túlzás, hogy muszáj minden résznél megemlíteni őt. Szóval, kérlek, ezt tényleg offoljátok, legalább akkor, amikor nem szerepel a srác.

A rész meg nagyon jó volt, ez az évad jóval inkább rejtély központú, mint az eddigiek, kíváncsi vagyok, mi fog még kiderülni a Jégkirálynőről. A legfontosabb kérdés, hogy hogyan került a mi világunkba, és mikor.

LaCRossE - 2014. 10. 27. 17:41

Ok, megkövetem magam, csak a dátumot figyeltem, az időpontot nem. De azt akkor is tartom, hogy ne nyavalyogjunk mindig Henry miatt.

Cyrax - 2014. 10. 27. 20:25

Elizabeth Mitchell-nek annyira jól áll ez a szerep! Már most jobb ez a Frozen szál mint egy éve a Neverland sztori. Michael Socha viszont továbbra is tök felesleges, nem tudom, mit akarnak vele…

Platschu - 2014. 10. 27. 23:31

Na most néztem meg a 4×04-4×05-t. Nem rossz, nem rossz, csak ne érezném rajta ezt a szegényes tévés megvalósítást. Ráadásul mintha csak húznák az egészet, mint a rétes tésztát. Oké, nem is vártam, hogy lecsapják a Hókirálynőt már a második részben, de ez a csata, aztán elmenekül, majd megint mini csata… Kicsit olyan gyenguska megoldás. :S

Nope - 2014. 10. 28. 00:11

4×05-ben szerencsére megint történt valami, mert az előző részek enyhén bahh-ra sikerültek. A Snow Qeen szál oké, bár én arra lennék a legkíváncsibb, hogy Regina keresi a könyv íróját. Örülök, hogy Henry (bár én nem utálom annyira a gyereket) nem szerepelt ebben a részben. Nekem Will Scarlet karaktere volt kellemes csalódás -merthogy nem láttam a Wonderland-et- jó a karakter meg a színész is. Várom a folytatást!

Platschu - 2014. 10. 28. 20:03

Szerintem marha idegesítő ez a Will. Én Angliában élek és ott tényleg bóklásznak ilyen stílusú emberkék az utcán, akik annyira lazák, hogy már majd szétesnek. Közben a sima munka az nem fekszik nekik… Na mindegy, kicsit elkalandoztam. :)

Qedrák - 2014. 10. 29. 10:24

Én azok közé tartozom, akik azért kezdték el nézni a sorozatot, mert behozták a frozenes karaktereket, mert kíváncsi voltam, hogy mit alkotnak belőlük. Bár azt vártam, hogy elszúrják, egész kerek sztorit kanyarítottak hozzá, és az Arendelle-ben játszódó történetszál párbeszédei is remekül lettek megírva. A színészek is jó választásnak bizonyultak, főleg az Annát játszó Elizabeth Lail kellemes meglepetés, pedig neki aztán nem volt hosszú referencialistája. Az első rész frozenes helyszínei után (kőtrollok, szülők halála, meg a sírja, kikötő stb.) most Elsa jéghidat is varázsolt, (dramaturgiailag persze teljesen feleslegesen), a következő részben meg ha jól látom Oakent a meséből. Az apróbb fricskákat is bírom, amit kap a mese (pl. amikor Emma megkérdezi Elsát, hogy csak elátkozva, vagy születve kaphat-e az ember mágiát), no meg az egész Jégkirálynő-jelenség is egy erős fricska a Jégvarázsnak.

Mondjuk megértem azokat is, akiknek kicsit sok az új karakterek megjelenése, a negyedik részben, amikor Emma randizott Hook-kal, Elsának kb. egy mondata volt, teljesen felesleges így szerepeltetni. Az is kár, hogy egy kicsit lassan építették fel a konfliktusokat, igazán jól a négyes-ötös részek sikerültek, viszont addigra a nézettség ha jól látom alaposan bezuhant.

sehrezad - 2014. 10. 29. 11:03

LaCRossE: Szívemből szóltál.
(Nekem újabban már alig van kedvem felnézni ide egy-egy rész után, mert annyira fárasztó ez a “jajdeutálomHenryt” szólam…)

wickee - 2014. 10. 29. 12:42

LaCRossE & sehrezad:

Én is egyetértek. Arra azért nagyon kíváncsi lennék, hogy azok a pasik, akik abba kötnek bele pl, hogy szegény épp mutál, azok vajon mit szólnának, ha visszanéznének önmagukról egy kamaszkorban készült házivideót… :P Ez kb olyan, mintha amiatt piszkálnák, hogy barna a haja…

Na de hogy az epizódokhoz is hozzászóljak azért, bejön ez az egész Frozen/Snow Queen vonal, de jó lenne már, ha picit arra is rátérnének, hogy hogy áll a nyomozás a könyv szerzőjének megtalálásában.

És YAY, Hook végre átöltözött! :D Azért azt sajnálom, hogy a kezét csak egy epizódra kapta vissza, remélem ez változni fog.

wickee - 2014. 10. 29. 12:43

Benyelte a commentemet, tegyétek vissza légyszi. :)

Qedrák - 2014. 10. 29. 15:38

Ha nem jelenik meg egy kommentem itt, és nem engedi újra elküldeni, akkor mit érdemes tenni? :)

Jackdaw - 2014. 10. 29. 20:08

Várni.

…És már megint egy gonosz, akit sajnálni kell, mert szomorú élete volt, brühühü. Hókirálynőt nem fogom sajnálni, viszont örültem, hogy Rumple és Hook is visszakapott egy kicsit a rosszfiúságából.

Zora - 2014. 10. 30. 14:21

4×05

Először nem értettem, mi ez a visszaemlékezés Lilith-tel; merthogy ez a “Becsaptál!” – vonal túl gyengus volt. Aztán, a végén, a videokamerával megvilágosodtam… Szóval, valahogy, minden ki van törölve az agyából… Most már nagyon kíváncsi vagyok a Hókirálynő előéletére (hogy került a normál világba), és hogy mi a célja. Oké, család. Mindenkiből akar egy darabot, aztán megbűvöli őket, hogy szeressék? Hát….

Csilla0422 - 2014. 10. 30. 20:19

Az eddigi legjobb rész volt. Nem sok szereplő, hatásos múlt, haladt a jelen is, humoros, gördülékeny sztori némi akcióval és érdekes cliffel.

Regina ahogy végig ekézte Emmat az nagyon bejött.
“I’m an idiot.
Finally, something we can agree on.”

szala - 2014. 10. 30. 22:20

Jajj ne már, miért kell tovább bonyolítani a családi szálat? Így is már majdnem mindenki rokona mindenkinek, ez már rég lerágott csont.

sherlock20 - 2014. 10. 31. 17:56

szala, a Hókirálynő ettől még nem rokona Emmának…

Roxi - 2014. 11. 01. 09:54

Ez a rész annyira nem jött be,olyan közepesnek mondanám. A Regina-Emma kooperáció tetszett. Willt meg bírtam a Wonderlandban is,szóval Ő jó. Snownak csinálhatnának már valami normális frizurát,olyan ezzel,mint egy kisfiú.Rövid hajban is létezik divatos,nőies.

Cápi - 2014. 11. 02. 17:09

Snow borzasztóan néz ki eddig az évadban. Értem én, hogy szülés után senki nem úgy néz ki szinte, mint aki egy Victoria’s Secrets magazinból lépett elő épp, de ez a mostani frizura tényleg borzalmas.
Michael Socha-t én is abszolút fölöslegesnek érzem, ahogy látom, ez bőven a Once Upon a TIme in Worderland előtti Will. Ott kb. jópofa volt, itt szimplán fárasztó. Hál’ isten, hogy Henryt sem szerepeltetik annyit.
A Frozenes szál nagyon jó eddig, a jéghídnál hangosan felröhögtem és mindkét szerepre remek színésznőt választottak!

primessor - 2014. 11. 03. 09:15

A visszaemlékezésben a másik kiscsaj, akivel Emma betört a nyaralóba…
Gondolom nemcsak nekem tűnt fel, hogy 1. – a csuklóján egy pentagramma volt. 2. – az apja Lilith-nek szólította, nem Lilinek!
Ezek alapján szerintem fel kéne még bukkannia, ráadásul nem egyszerűen a mágikus, de (új szálkén?) valami sátáni, démonikus vonalon… :O

Platschu - 2014. 11. 03. 11:21

Nekem ez egy kicsit erőltetettnek tűnt, hogy miért akarja Ingrid Emmát a családba bevonni… Az egész olyan rögtönzöttnek tűnik, még ha a nagy tervként is próbálják előadni. S erre várt már évek óta? Röhej…. Inkább szült volna saját gyerekeket a Hókirálynő. :)

Rumpi pedig egy szemétláda. Megint szívbaj nélkül átveri Bellet. Az előző évados gyilkossága se derült még ki… :S

Qedrák - 2014. 11. 04. 10:54

Nagyon tetszik az, hogy az eredeti Andersen-mese tükrét is behozták a történetbe, legalább nem csak a Frozenből merítenek, bár Oaken szerepeltetésének a szimpla poénon kívül nem sok értelme volt.
Viszont Emmát így hozzákeverni ehhez a történethez elég izzadtságszagú, pedig enélkül a Jégkirálynő családmániája egészen működött volna.

Belle amúgy már találkozott Elsával, kissé furcsa, hogy csak most támadt ekkora lelkiismeret-furdalása, nem? :)

Roxi - 2014. 11. 04. 21:26

És az igazi tesó hová tűnt? Miért kell Emmával helyettesíteni? Rumple meg ha belekezdett a kamutőr históriába mostmár hazudnia kell konzekvensen,mert óriási balhé lesz belőle Belle részéről.Nyilván elóbb-utóbb borul a sztori addig meg tök jó feszültségnek.
Will meg nem szerepelt,erre Hook kezdte el mondogatni,hogy Bloody Hell :)

Qedrák - 2014. 11. 05. 19:46

Hook részéről a legjobb beszólás az volt a legutóbbi részben, hogy minél több időt tölt itt el valaki, annál inkább rá kell jönnie, hogy mindenki rokona mindenkinek. :D

Cyrax - 2014. 11. 06. 20:06

Biztos lesz valami csavar a hiányzó igazi tesóval kapcsolatban. De az lehet, hogy kicsit unalmas már, hogy minden főgonosz motivációja a család körül forog és valamilyen szülő-komplexusa van, már anno a Lost-ban is túlzásba vitték ezt. Persze itt meg lehet magyarázni, hogy amúgy is egy családi sorozatnak szánták, olyan időben megy Amerikában, hogy még a gyerekek le tudak ülni a szülőkkel stb…

Platschu - 2014. 11. 10. 16:17

A csavart megkaptuk. Elég sokkoló volt… o.O Egyre jobb ez a Frozen történetszál. Volt pár effekt is, ami egészen magával ragadó volt.

Robin szerelmi élete totál érdektelen, még ha jó volt őket látni Reginával. De Will? Könyörgöm, minek hozták őt be ide? Engem irritál és láthatólag most próbálták a sorozat mitológiájába beágyazni, de annyira nem idevaló. Szvsz. :S

S a végére hagynám Rumpit. Még hogy megváltozott… :D

winnie - 2014. 11. 10. 20:52

mi volt?

Platschu - 2014. 11. 10. 21:51

SPOILER

Egyrészt az elveszett testvér történetét elég szépen kifejtették és rövidre is zárták. Egész pontosan jegelték a témát, amire nem számítottam… o.O Majd még egy fiatal Weselton is felbukkant, aki kicsit erőltetve ugyan de a gesztikulációval, tánccal totál megidézte a Frozen filmben látható öregurat.

Emma átállt a Sötét Oldalra. Ez nekem kicsit gyors volt, hogy így elbizonytalanítsa Ingrid, de egész ötletesek voltak az írók, hogy mindkét szülő ellene fordul.

S még a végén ott van Rumplestilskin, akinek úgy tűnik még mindig nagyobb tervei vannak és a világ meghódítására tör… Kíváncsian várom, hogy mit is akar és hogy a szövetségese mennyit is tud valójában a terveiről, de úgy tűnik, hogy ez szépen átírja az elmúlt négy évadot.

Köv. vasárnap duplarész jön, lehet ekkor rövidre is zárják a Frozen történetszálat (4×08-4×09), bár én azt hittem megint fele-fele lesz az évad.

Qedrák - 2014. 11. 10. 23:02

Hát, szerintem meg a frozenes előtörténet pont, hogy kissé gyengére sikerült most, pedig eddig nagyon jól állították össze, a Hókirálynő előtörténete így lyukas lett, mint az ementáli. Egyedüli plusz pont a fiatal Duke of Weaseltown szerepeltetése, még az animációs figura táncmozgását is utánozni akarták. :)

Emma kivonulásához pedig egy baromira mesterkélt és rosszul összeállított jelenetsort állítottak össze.

Cyrax - 2014. 11. 11. 20:25

Nagyszerűek voltak a flashbackek szerintem és tényleg nem vált a sorozat kárára a Frozen téma mert sokat tettek hozzá.

Szerintem nem zárul le a jövő héten a Frozen szál, még az sem volt, hogyan jutott el a Snow Queen a rendes világba Emmához, szerintem a 4×11-ben lesz vége, mint tavaly a Neverland sztori és ugyanebben a részben fogják belengetni a köv. főgonoszt a készítők elmondása alapján.

Roxi - 2014. 11. 11. 21:22

Azért az nagy volt amilyen szöveggel Rumpi odaadta Henrynek a bútorápolót :) Robin-Regina jók együtt,örültem nekik.De biztos itt is lesz még pár csavar. Amúgy a Hókirálynőnek minek a szalagok? Lehet vissza tudja hozni vele a tesókat?

Platschu - 2014. 11. 17. 11:24

4×08-4×09

Nem volt rossz. Bár én Hook szenvedélyes telefonhívása után biztos voltam benne, hogy megnyuvasztják az írók. :P

Az Arandelle történetszál is egész izgalmasan alakul és egész jól megvariálták, hogy akkor most ki mond igazad és ki hazudik. A Hókirálynő meg csak szimplán őrült, de úgy tűnik, hogy Rumplestilskin se teljesen százas, így egész élvezetes kettőjük kis párharcát figyelni. :D

Dharman - 2014. 11. 17. 15:14

Nem volt rossz, de jó sem. Ez a félévad úgy tűnik megint tök érdektelen. Eddig az Óz történetes évad volt a csúcs, ez pedig megint visszaesett a Peter Pan évad szintjére, ahol csak ide-oda szaladgált mindenki és a történetet magát 4-5 részben el lehetett volna mesélni. Persze a második évadtól még így is mérföldekkel élvezhetőbb.
Azért egy jó beszólás mostanra is jutott:

Regina: This could be the worst idea you’ve ever had and you hired the Wicked Witch as your nanny.

wondorog - 2014. 11. 17. 15:45

Nekem meg pont a Pán Péteres szál óta a legjobb rész volt ez a dupla. Az 1. évad mellett nekem pont az volt a kiemelkedő, és szerintem a legdarkosabb, a WW félévad annyira nem jött át, mint a legtöbb embernek. Rumple újabb pálfordulása viszont kicsit hirtelen jött, jobban kifejthették volna a dolgot, ráadásul Belle sem volt a részben.
Kíváncsi leszek a Sorcerer előkerül-e valamikor, vagy végig csak lebegtetve lesz, ha viszont megjelenik, elég valószínűnek tartom, hogy ő írta a könyvet is.

Cyrax - 2014. 11. 17. 16:02

A flashbackek az Arendelle-s szálban sokkal jobbak, mint a Neverland-esben voltak, szerintem az volt a sorozat mélypontja és az azt követő félévadok nagyszerűek lettek, ez a duplarész kifejezetten jól sikerült. Kár, hogy már csak 3 rész és jön a 3 hónapos szünet…

Platschu - 2014. 11. 17. 16:15

Hangulatos volt az ajtón átszűrődő fény. Ugyanakkor hiányzott a katarzis. Semmilyen tetőpont nem volt a duplarész alatt, s mivel eddig is összekapcsolódtak a részek, így nem értettem, hogy ezt most miért hangsúlyozták így ki, hogy dupla epizód. Jut eszembe köv. héten szünet lesz, mert nem adnak új részt.

Gyakorlatilag mostantól Annáékat szó szerint jegelik… Mert nem tudtam, hogy fogják megoldani a 28 év csúszást, de gondolom az évad végén Elza visszamegy, ráteszi a medált a tesóra, aztán mindenki feléled, majd a lagzi képeivel búcsúzunk Arandelletől.

Az már egy dolog, hogy akkor Ingrid miért nem öregedett a mi világunkban? Vagy így érték el, hogy 20 helyett 45-nek nézzen ki a színésznő? S ha ennyi évet várt, akkor honnan tudhatta, hogy Regina jóslata beteljesedik? S most mindenki mást meg akar ölni, hogy csak három “tesó” maradjon? Ez olyan marhaság… Ennél okosabb karakternek gondoltam Ingridet és ez az indíték nekem lapos. Ráadásul nem ellenfele Rumpinak, mert még hárman együtt se tudnák lenyomni.

Rumpi se az a megbocsátó típus. Most mire fel játszadozik Hookkal? Csak megtartja a szívét még egy darabig, de szerintem már rég kinyírta volna.

Ne legyen igazam, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy nem Henry lesz a varázsló, aztán visszament a múltba… S szóba se került Pinokkió sem, pedig ő aztán kedvére bővítette a könyvet az írógépén. Mintha ezen az írók átléptek volna. Akkor vajon nem ő írta az egészet?

A történet egyetlen pozitívuma Regina. Aranyosak Robinnal. Bár a könyvtárban Will is csak úgy felszívódott, ahogy Belle se hagyja nyitva a könyvtárat, hogy bárki kedvére bemehessen… Ez is egyike a következetlenségeknek.

Cyrax - 2014. 11. 17. 16:56

Az öregedést szerintem nem nagyon kell indokolniuk, Ingrid már akkor ennyi volt, mikor az urnába került és Elsáék még gondolatban sem léteztek, nem törvényszerű, hogy a mi világunkban ő is ugyanolyan sebességgel öregedjen. Az indítéka szerintem érthető, az egész élete arról szólt, hogy senki sem fogadta el őt, mint “más”, még az igazi testvérei sem, az “új” húgicák pedig ugyanúgy tudnak varázsolni, ezért szerinte az a logika, hogy ők összetartoznak.

Arendelle szerintem sem lesz már a félévad-záróig, mikor kiolvad és jöhet az esküvő. Az viszont poén lenne, hogy egy olyan flashforward-dal zárnának, amiben Annáék gyereke építi a hóembert… :)

Will továbbra is fájdalmasan felesleges, szerencsére összesen nem szerepel annyit, hogy egy részre elegendő legyen, mint a tavalyi spinoff-ban, de gondolom ez változni fog a Maleficent-szállal.

Qedrák - 2014. 11. 17. 17:42

Tetszetős rész volt, bár, ha a műsorterv nem indokolja, akkor teljesen felesleges volt duplázni. Hogy a negatívumokkal kezdjem, Emmának a Frozenből ihletett kivonulása és visszatalálása az emberek közé finoman szólva is rettenetesen erőltetett volt. Szegény Hókirálynő kaphatott volna valami értelmesebb motivációt és persze átjutást a modern világba, mert ez így nagyon haloványra sikeredett. Ennek ellenére Rumpi és ő a hátán vitték az egész epizódot, öröm volt nézni, ahogy folyamatosan kiszúrnak egymással, nem mintha bármelyikük is csapatjátékos lenne. Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy kié az az elhagyatott kastély, ahol Rumpi csak úgy rábukkant a kalapra, mert azok után, hogy mennyi mindent tett és tesz meg érte, vicces, hogy csak úgy “elfekvőben” találta meg. Ha minden igaz, akkor Anna meg Kristoff is eljutnak valahogy Storybrookba, legalábbis forgattak olyan jeleneteket, amelyekben ott voltak, viszont jéggé változva ezt nehezen fogják tudni megtenni.

Platschu - 2014. 11. 17. 17:59

Milyen Maleficent szállal? Ez most spoiler volt? :)

Ingrid hasonló képességű emberek szeretetére vágyik, ez még érthető is lenne. De most mágikusan összekapcsolta őket, aztán a poén kedvéért mindenki mást ki akar nyírni… Szóval ezért egy csöppet pszichopata lett. :P Ráadásul a mi világunkban simán összehozhatott volna saját családot, ha nevelőszülőként nevelte Emmát, akkor kellett, hogy legyen mellette egy férfi is. 28 éven át sem élt volna meg semmiből és hercegnőként szerintem nem sok mindenhez értett. Na mindegy, ne legyek ilyen kukacoskodó. :P

Will valóban felesleges, ha nem mesélik el, hogy mi lett a párjával. Mert már arra is gondoltam, hogy esetleg a mesekönyv írója Jaffar, mert eddig az OUAT univerzumban ő tűnt az egyik leghatalmasabb varázslónak.

Cyrax - 2014. 11. 17. 19:06

Bocs, csak félig-meddig spoiler, már korábban is említette itt vki ebben a postban, meg volt a hírekben is asszem, elmétileg az ilyen castingok a blogon nem spoilerek. :)

Platschu - 2014. 11. 17. 19:29

De Malifient már szerepelt párszor a sorozatban. Eleve ő volt a könyvtár alatti sárkány, aztán egyszer a kopoltyújában (???) is volt elrejtve egy varázstárgy. Vagy most az Angelina Jolie féle filmre is építkeznek majd egy sort?

Cyrax - 2014. 11. 17. 20:01

Ez a feltevés igen, a True Blood vége után nemsokkal bejelentették, hogy az évad második felében Kristin Bauer van Straten visszatér. Ebből indult ki az a gondolat, hogy a Frozen után a Maleficent filmet is meglovagolják. :)

winnie - 2014. 11. 18. 04:58

igen, írtuk, hogy az évad második felében kbvs visszatérőként jelen lesz.

Roxi - 2014. 11. 18. 21:27

Mivel a héten nem lesz új rész,így ezt a duplát tekinthetjók úgy is,hogy amiatt volt.Mert ezen kívül nem volt sok különlegessége. Rumpi felállította Emmának a csapdát,aztán amiket mondott neki inkább tűnt lebeszélésnek,mint rábeszélésnek. Regina nagyon jó most,de ha lezárul a Frozen rész biztos visszatér Marion és jönnek a bonyodalmak.Hook “krokodilozása” meg idegesítő,nem is baj ha Rumpi kicsit helyreteszi.

Candus - 2014. 11. 19. 14:01

Én örülök, hogy Rumple és Hook között megint feszültség van. Csak egy valakit hiányoltam a részből: Belle-t. Nagy balhé is van most a Tumblr-en ebből, hogy kvázi 2 részben sem szerepelt.

Cyrax - 2014. 11. 19. 19:26

Entertainment Weekly friss híre, hogy megvan még egy casting a köv. félévadra. :)

krigin - 2014. 11. 19. 19:47

Nem lesz kicsit sok az evil a köv. félévadra? :D
Persze örülök neki, főleg amiről Cyrax írt, mivel ő az egyik kedvenc gonoszom.
azért remélem több már nem lesz, nem fognak elférni a tévéképernyőn :D

Cyrax - 2014. 11. 19. 20:03

Nekem nem jut eszembe más, “hasonló jellegű” főgonosz, de biztos lesz indoka, hogy miért ennyien. :)

Jackdaw - 2014. 11. 20. 09:15

Én inkább a bejelentett főgonoszhoz tartozó főhőst várom nagyon :)
Meg sajnálom, hogy a főgonosz nem úgy fog kinézni, ahogy ismerjük, de hát már beletörődtem, hogy ebben a sorozatban mindenki szép :D

zolij - 2014. 11. 23. 20:23

Az a gonosz nem biztos hogy gonosz lesz, mivel az OUAT univerzumban ő még ténylegesen csak egyszer szerepelt és akkor se “úgy”, tehát a a mese történései nem kötik az írókat.

hallak65 - 2014. 11. 23. 21:13

Én ebben a sorozatban még mindig a nő “mese” kosztümöket siratom. Annyira borzalmasan előnytelen a legtöbb.

Pipacs - 2014. 11. 30. 15:31

Srácok! A Snowt játszó színésznő megint terhes? Annyira duci!!! Pedig olyan szép volt régen…

Platschu - 2014. 12. 01. 10:40

4×10 – Lemegy a láda a tenger aljára, erre fény szűrődik be kívülről? Ez most komoly? :D

anneshirley83 - 2014. 12. 01. 16:14

@Pipacs: Júliusban szült és még nem adta le.

LaCRossE - 2014. 12. 01. 17:59

Az ilyen részeknél én azt nem szeretem általában, hogy nem tudom átérezni a feszültséget. Most valahogy azonban mégis át tudtam érezni ezt a világ-vége hangulatot.
Nagyon tetszett, na! :D

Sasha86 - 2014. 12. 01. 22:16

Háááát gyerekek, nem tudom, eddig vegyeseket olvastam, szerintem az évad legjobbja volt a 4×10, úgy fejeztem be, hogy basszus…. És ha megnézitek, végre adtak már értelmet szegény Snow-nak meg Davidnek, az utolsó jelenet, ahogy pillantást váltanak, aztán bumm, nagyon ott voltak mind a ketten (zárójelben teszem hozzá, én becsülöm, hogy a színésznő még nem kezdett hoolywoody style-ban őrült fogyókúrába, hogy elmondhassa, hogy pár héttel a szülés után annyi vagyok, mint fénykoromban és ezek szerint a készítők sem noszogatják emiatt, ez klafa na).
Nekem végig olyan érzésem volt a nagy feszültségtartásban (igen, nekem átjött végig a rész alatt, hogy it’s coming), mint az első évad végén, aho szintén hasonló köd izé jött és mi egy teljes nyár alatt kérdezgettük, hogy vajon mi lesz utána, ha eloszlik.
Őszintén szólva rengeteg lehetőséget látok most ebben a fordulatban, de tényleg. Mert ugye nem tudjuk pontosan, hogy kiből mit vált ki az ilyen érzelmi változás, nem csak jóból rosszat és fordítva (a Evil Quennt már úgy régi originalban kifejezetten várom, de szerintem Ana Parilla is, már egy pillantása is üt, látszik rajta, hogy lubickol evilként), hanem árnyalatok is bekövetkezhetnek, és ebben ügyesek voltak az írók, teljesen szabad utat engedtek az iránynak és most jó, hogy sok jelenlegi szereplőnk van, sok szálat mozgathatnak, felfrissíthetnek karaktereket.
Hook nagy vesztes, érzem, de talán időben jött ez az új átok, így ahelyett,hogy szánom bánom picsogna Emmának, visszatérhet eredeti önmagához és röhögve bevághatja, hogy SPOLIER ja amúgy én tettem mindent tönkre, nem nagyon izgatsz. Anna SPOILER visszatérése nekem bejött, szeretem ha minden mindennel összefügg dolgokra alapoznak, el is érzékenyültem a reuniton.Snow Quenn most keveset szerepelt, Gold meg egy idióta, lehet csak azért, mert angol felirattal néztem és nem értettem mindent, de mi a fenéért nem húztak akkor el a búsba?
Naszóval én imádtam, 10/10, nagyon ott volt, okosabbat nem tudok mondani, nagyon várom a következőt, ha az is ilyen lesz, utálni fogom a hosszú téli szünetet!

Platschu - 2014. 12. 01. 22:40

Szerintem az egész új varázs csak arra ment ki, hogy a mindenki szeret mindenkit nevű nyáltengert kettéválasszák és minden karakter kedvére kigonoszkodhassa majd magát. :D

Qedrák - 2014. 12. 02. 10:10

Még ha kissé lassú felvezetéssel is, de kiváló rész volt a tizedik. Amikor Elsa és Anna újra találkoztak, akkor ugyanúgy elmosolyodtam meg elmorzsoltam egy virtuális könnycseppet, mint amikor a Jégvarázsban a kiolvadás után ölelkeztek össze. Ahhoz képest, hogy egy csak egy sorozatnak az egyetlen epizódja volt, a végére egészen át lehetett érezni az apokaliptikus hangulatot. Más kérdés persze, hogy a 30 éves időugrás miatt a történet tele van lyukakkal, de hát ezt már azt hiszem megszokhattuk. :)

yeeeyha - 2014. 12. 02. 15:17

Számomra a sorozat legjobb epizódja volt, vééégre elsa és anna nem csak flashbackekben látják egymást :)
Tetszett az epizód feszültsége, az összes történetszál, az elsa-anna-kristoff kombó minden jelenetét öröm volt nézni. Nálam anna bezsebelt egy Jaws jelölést, annyira jól hozza a színésznő a karaktert.
Rumple egy büdös görény, én sose szerettem a rajongók “Rumple luv Bella és Bella luv Rumple” vonulatán kívül. Szerintem mostanra teljesen kiérett az, hogy jobb Regefalvának Rumple nélkül; Bellának meg amúgy is jól áll a fekete, Snow Polgármesternő biztos adna neki özvegyi nyugdíjat is, telne a magas sarkú cipőkre.

Ginnifer Goodwin meg teljesen normálisan néz ki, minek fikázni?

Roxi - 2014. 12. 02. 21:13

Jó,hogy végre Annáék is Storybrooke-ba értek.Csak azt nem vágom,hogy Kristoff elvileg nem immunis ő miért nem bújt el? A vége még jobb lett volna ha Snowék nem elengedik egymás kezét,hanem mondjuk elkezdik szorítani.
Rumple meg csak magát adja.Eddig se volt oda senkiért a városban,megmenti a nejét meg unokáját,a többi meg mentse magát .

Bogyó - 2014. 12. 02. 22:45

Kristoff asszem odabilincselte magát az asztalhoz.

Platschu - 2014. 12. 02. 23:03

Éppen az volt a lényeg, hogy máris elengedték egymás kezét, tehát egymás ellen fordultak… :P

Roxi - 2014. 12. 03. 08:06

Igen,azért írtam,hogy lehetett volna látványosabb egymás ellen fordulás szorítás alatt itt nem kedves szorítást értek :) David kitekeri Snow kezét,hogy világosabb legyek :D

Pipacs - 2014. 12. 03. 12:27

@yeeeyha:
Szerintem az egyik legszebb színésznő, s pont ezért csalódás, nyilván nem mindenki egyformán reagál a terhességre, azért lehet tenni érte, hogy nem legyen ilyen pufi. De az mindenképp jól jön, hogy a forgatókönyv szerint is most szült, tehát van rá “magyarázat”. Egyébként meg ha nyáron szült, mikor forgatták ezt? Nem lehet, hogy van, amit még előtte?
Igazán nem fikázni akartam, csak a rövid séróval nagyon előnytelen lett így.

winnie - 2014. 12. 03. 12:45

“Egyébként meg ha nyáron szült, mikor forgatták ezt? Nem lehet, hogy van, amit még előtte?”

ezek már őszi részek.

yeeeyha - 2014. 12. 03. 15:29

@Pipacs: szerintem így is nagyon szép, én a hasánál látom, hogy bővebb ingekkel takargatják. Szerintem klassz, hogy nem koplalt a terhessége alatt (mint sok sztár), szerintem irreális az az elvárás, hogy hetek alatt úgy nézzen ki, mintha mi se történt volna. (Még nem szültem sose, szóval nem tudom ilyenkor mi a normális, de Snow-ról nekem most süt az anyaság, és ez tökjó.)

Cyrax - 2014. 12. 03. 20:51

Mintha tegnapelőtt benyelte volna a kommentem, már nem vagyok benne biztos. :) Nekem a legutóbbi nem jött be, töltelékrésznek érződött, azon meglepődtem, hogy Arendelle felolvadt, ez már a Frozen 2 előkészítése akkor? A köv. 2 szerintem sokkal izgalmasabb lesz és várós már az új főgonosz szálra az átvezetés.

Pipacs - 2014. 12. 04. 14:33

@winnie:
Köszi, nem is gondoltam, hogy ilyen gyorsba dolgoznak…
@yeeeyha:
Jaj, isten ments, koplalást egy percig se, meg a másik rémséget se, hogy a 8. hónapban kivetetik, mert az utolsóban híznának legtöbbet! Semmi ilyen. Csak kis torna… De persze, én is könnyen pofázok, még én se szültem… Mindegy, majd csak visszamegy kicsit az a felesleg. Szépnek tényleg szép még így is, csak buci a feje.:)

anneshirley83 - 2014. 12. 04. 17:08

Most forgatják a 4X13-at, igaz, addig még ott a szünet, de tényleg gyorsan dolgoznak.

Skyler - 2014. 12. 04. 19:13

Sziasztok!
Nagyjából az összes kommentet végigolvastam. És örülök, hogy nem vagyok egyedül azon véleményemmel, hogy ez az évad egy rakás……

De most komolyan? Ennyi tellett a Frozenes szálból? Annyira érdektelen Elsa és Anna is, hogy abszolút nem érdekelt, hogy megtalálják-e egymást.
Másik dolog: Emma is kezd felhúzni már ezzel a szenvedésével. És én annak örültem volna, ha bemegy az ajtón. :D Na akkor hogy jöttek volna ki a dologból.
De nagyjából az egész évad alatt ezt éreztem, nem igazán kötött le, pedig szeretem ezt a sorozatot, és még a sokak által agyonszidott második évaddal sem volt bajom, de ez….?

Skyler - 2014. 12. 04. 19:17

Tudja valaki, hogy miért nem küldi el a kommentemet? Már másodjára járok így -.-

Skyler - 2014. 12. 04. 19:23

Na, az előző átment, megpróbálkozom harmadszorra is.
Szóval nagyon örülök (olvasva a hsz-eket), hogy nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy ez az évad finoman fogalmazva: Nagyon nem jó.

Engem olyan szinten hidegen hagy Anna és Elsa, hogy csak na. És amikor megláttam Anna pasijának a rénszarvasának a plüssagancsát…..OMG!

Még a sokak által agyonszidott második évadban is több volt a feszültség, mint ebben az évadban.
Ingrid azért nem jó választás főgonosznak, mert nem lehet eléggé utálni. Bezzeg Cora, vagy Zöldike :D

A dupla részt nézve, pedig azon kaptam magam, hogy ásítozva nézem az órát, hogy mikor lesz már vége….
Kár érte, pedig szerettem ezt a sorozatot.

Skyler - 2014. 12. 04. 19:30

Pipacs: Snow asszem nem egy szupermodell magasság, és az alacsony nőknél nagyon meglátszik a terhesség. :) Ők szoktak szó szerint gurulni :))) Amúgy meg mindig ilyen kis kerek arcú volt, ha jól emlékszem.

Skyroads - 2014. 12. 04. 22:09

Gondolom, szoptat még a színésznő, azalatt pedig nem túl ajánlott a fogyókúra.

Zora - 2014. 12. 05. 15:53

4×10

Jó volt, de szerintem valamit elfelejtettek: Ugye, az immunis, aki már átesett az átkon. Mármint az üvegmorzsa-átkon. Anna kipipálva. Emma, Elza eleve kilőve – viszont Kristoff csupán jéggé volt fagyasztva. Tehát a 3 lány veszélyben van. Plusz a baba is. Vagy nem jól látom?
A másik: nem lehetett volna valamilyen alvóátkot bocsátani a városra? Úgy 100 évig tartót? Míg az üvegdarabokat elmossa az eső?
Rumpi kitett magáért, olyan szemét volt, hogy nagyon… De hogy fogja Henryt kihozni?
Várós a következő rész.

wickee - 2014. 12. 05. 16:37

@Zora: Kristoff oda lett bilincselve az asztalhoz.

primessor - 2014. 12. 08. 09:41

Rumpl miatt én is dühös vagyok: eddig szinte minden évadban az volt, hogy végig ő tartja a kezében a szálakat, ő az abszolút Ravaszság, minden a tervei szerint alakul… És a végjátékra esik 20 pontot az IQ-ja, elkezd gonoszkodni, és megszívja! -_-

Magyarázat lehetne: a gonoszok hiába tesznek bármit, nem kaphatják meg a boldog befejezésüket. Ha az írók is errefelé akarják vinni majd a szálakat, és a csipet-csapat elindul felkajtatni a köv. évadban a Könyv íróját, akkor megbocsátom! :D

Qedrák - 2014. 12. 08. 11:00

Elég felemás módon zárták le a Hókirálynő-szálat, legalábbis ahhoz képest, ahogy felvezették az előző részben. Lezárva minden jégvarázsos szál, és még az előtörténetek is. Egy kicsit az a benyomásom, mint amikor ózos félévadot néztem vissza, hogy remekül fel tudnak építeni egy szituációt, de képtelenek arra, hogy megfelelő befejezést írjanak meg. Viszont Regina, mint Evil Queen fantasztikus volt, a kamera imádta minden mozdulatát, és további jó pont, hogy Anna megint remek volt, és találtak neki szerepet, pedig azt gondoltam, hogy ismét Elsa meg Emma lesz a középpontban.

Dharman - 2014. 12. 08. 12:44

Intenzív egy rész volt ez a 11. Tetszett!

S84 - 2014. 12. 08. 12:59

“What am I wearing ?” És a nevetés utána hatalmas volt.
Nagyon jó epizód és a jövő heti valószínűleg még jobb lesz.

Cyrax - 2014. 12. 08. 19:33

Nagyon tetszett a lezárás! Várom már nagyon a következő részt az új szál felvezetésével!

Roxi - 2014. 12. 08. 20:52

Én az előző részek után ezt most kicsit laposabbnak éreztem.Kifejezetten untam az Emma-Ingrid vonalat.Az utolsó 10 perc ami jó volt.

goettin - 2014. 12. 08. 21:03

Regina/Evil Queen <3 Nekem az is tetszik az új évadban, hogy Idiótákat visszahozták, már nem idegesítenek annyira, mint az előző évadban. Azért remélem azt még mutatják, hogy Annáék visszamennek és megesküsznek… Hook pedig remélem túléli, kegyetlen dolog lenne Emmától őt is elvenni, és az egyik legszórakoztatóbb karakter.

Zsofesz - 2014. 12. 09. 07:37

Reginában az is tetszett nekem a fent leírtak mellett, hogy simán Idiótának hívta Idiótáékat :)
Voltak apróbb butaságok a részben (ha feltartom a karomat, majd arra megy rá R. átka…), de én a végén megsirattam Ingridet. Igaza lett, hogy a végén szeretni fogjuk.

sehrezad - 2014. 12. 10. 17:40

Abban, hogy végigkövettem az évadot, nekem most Anna szereplése nagyban belejátszott, hiányozni fog egy ilyen élénk, üde (és nem varázsló!) karakter. Az esküvőt még szerintem “közvetítik” egyébként – a Hókirálynő sztorija szerintem (ha voltak benne logikai bukták is) azért jó, mert végre nem a nyírjuk ki a gonosz villain-t típusú lezárás.
Rumple még tartogathat kellemetlen meglepetést…

Cyrax - 2014. 12. 11. 19:30

A Frozen-ben feltűnt szereplők közül nekem is Anna jött be legjobban, ő hasonlított legjobban az animációs karakterhez. :)

Az Entertainment Weekly kirakott képeket a következő részről, nem semmi!

Platschu - 2014. 12. 15. 11:29

Hmmm… Ez az utolsó két rész egész jó volt, még ha egy kicsit nagyobb csattanót vártam volna végére. :)

Így is bánom, hogy nem derült ki, hogy Rumplestilskin ölette meg a Kék Tündért és ő rendezte le a zöld boszit is. Szóval ezek még váratnak magukra, de feltételezem majd törli Belle emlékeit és aztán megint minden megy úgy tovább, ahogy eddig.

S84 - 2014. 12. 15. 16:44

Tetszett, ahogy Bell közbelépett.
Mondjuk korábban azt hittem lecsapja Henryt amikor az kétszer is le “grandma”-zta de sajnos nem történt meg.
Az eddigiek alapján a 3 új hölgyemény is nagy arc lesz :D

Dharman - 2014. 12. 15. 21:46

Az utolsó jelenet enyhén “we have to go back” volt.

Cyrax - 2014. 12. 15. 22:10

Igazából elég langyi volt a finálé így a Snow Queen nélkül + az fura volt, amikor Anna nem kételkedett, hogy hazajutnak a portálon, miközben szerinte Rumple mindig hazudik, persze csak azután mondta ezt, mikor a másik 2 már átment rajta.

Az újak közül Cruella tűnt a legjobbnak első blikkre. Vajon most lesz egy szál a rendes világban a csajokkal és Rumple-lal, vagy ismét ugrunk egyet az időben?

Ja és az is kérdés, hogy Maleficent flashbackek lesznek-e, mármint azelőttről, hogy szövetkezik a másik kettővel, mert ha a filmmel össze akarják kötni, nem lesz egyszerű…

Qedrák - 2014. 12. 15. 23:36

Hát, az utolsó két rész elég lapos volt, ahhoz képest, hogy milyen jól felépítették az előzőeket. Már írtam egyszer itt is, de csak megismételni tudom, hogy képesek jól felépíteni egy szituációt, de a rendes befejezéseket már képtelenek megírni, az évadnak talán a leggyengébb része volt az utolsó. Egy kicsit még reménykedtem abban is, hogy a jégvarázsos karakterek kapnak valami cliffhangert, hogy ha vissza akarják hozni őket, de ehelyett inkább eljátszatták a színésznőkkel a csokis jelenetet a meséből. Mindezekkel együtt is egy remek félévad volt, Anna igazán hiányozni fog, de Elsa karaktere is remekre sikerült. Az új gonoszok közül pedig Szörnyella nagyon ott van a szeren, viszont ahhoz képest, hogy a jelmeztervezők nyilatkozták, hogy Maleficent karaktere nem lesz a Disney-mozi másolata, azért csak sikerült majdnem ugyanolyanra formálni.

S84 - 2014. 12. 16. 09:07

Maleficent kinézete már a mesében is így nézett ki, az egy dolog, hogy az első évadban valami rózsaszínes ruhában volt, de örülök, hogy nem az lett.

Roxi - 2014. 12. 16. 16:30

Én is valami jobb fináléra vártam,így is messze még a március.Kíváncsi vagyok Rumpiék összefutnak-e Robinékkal NY-ban.
Ez az Ursula nem azonos azzal akit egyszer Regina eljátszott a kis hableányos epizódban?

Cyrax - 2014. 12. 16. 17:13

Roxi: De, az ő lett volna, csak akkor ugye Regina a rajzfilmes Ursulát utánozta le. :)

yeeeyha - 2014. 12. 16. 20:44

Meglepően tökösnek éreztem ezt a részt, de azon fennakadtam, hogy 1. miért nem vesztették el az emlékezetüket azok, akik átmentek a határon 2. a való életben hogy lehetnek mesealakok 3. rumple honnan tudta hol vannak (oké, gondolom nem 6 hétig buszozott az USA-ban).

Platschu - 2014. 12. 16. 22:46

Én már amiatt izgulok, hogy az ötödik évadra kit fognak így bemesélni, ha ilyen ütemben dobálják be az újabb és újabb ellenségeket. Egyébként érdekes ez a félévados megoldás, mert így olyan, mintha 1-1 évad csak 10-12 részből állna, aztán megint változik a főgonosz. :)

Amint viszont nem tudok még most se túlemelkedni, hogy Rumpi és Regina rengeteg karaktert nyiffantott ki az eddigi évadokban, de mégis ártatlan bárányokat akarnak az írók belőlük faragni, akiket megsajnálunk és megszeretünk. Regina hidegvérrel kinyírta a saját apját, a Vadászt és egy komplett falut… Most meg együtt iszogat Emmával? Szóval szép dolog a megbocsátás, de ettől még nem nyerte el ezekért a bűnökért a méltó büntetését némi szerelmi bánaton kívül… :S

Qedrák - 2014. 12. 17. 09:20

A sorozat legutóbbi részének nézettsége elég csúnyán alakult, ez intő jel lehet a továbbiakban.

zolij - 2014. 12. 17. 09:34

Platschu: majd jönnek a Pixar mesék :)

Cyrax - 2014. 12. 17. 14:31

Quedrák: Nem intő jel, mert a Castle, SHIELD, Forever, Nashville, Resurrection és Revenge mind rosszabbul teljesít, ezért kizárt a OUAT kasza 2015 májusában.

Tényleg elég gyorsan darálják az egyes mesék főgonoszait, meg amúgy is elég egykaptafa kezd már lenni bizonyos szempontból. De ahogy volt winnie egyik korábbi postjában említette, a Disney a Dzsungel Könyve és a Dumbo remakein dolgozik, így jöhetnek az állatok + a Pocahontas-ból meg a Tarzan-ból sem volt még senki… :)

Qedrák - 2014. 12. 17. 15:57

Azt én sem mondtam, hogy kaszálni fogják a következő évadra, csak arra utaltam, hogy egy sorozat számára elég kellemetlen, hogy az tartja felszínen, hogy a csatorna többi műsora még gyengébb számokat produkál. Ettől még persze simán eljuthatnak a hetedik évadig is.

S84 - 2014. 12. 17. 18:06

Azt azért nem árt megjegyezni, hogy minden más is csökkent egy picit, szóval hátha csak szezonális esetről van szó.

Roxi - 2014. 12. 17. 18:34

Platschu:Nem sajnálatból,de Regina talán a legnépszerűbb karakter és Rumple is ott van valahol az élen.Egész egyszerűen azért,mert ők a legszínesebbek,legérdekesebbek. Pontosan azért is,mert alapvetően egyik sem gonosz, az átélt dolgok tették azzá őket.De legbelül van bennük jó is és ezért szerethetőek.

anneshirley83 - 2014. 12. 17. 21:57

Én pl nem is értem, miért zuhant ekkorát, mert ez a rész sokkal jobban tetszett, mint a múlt heti.

Nif - 2014. 12. 18. 10:25

Lesz a félévadzáróból kritika írva?

Jackdaw - 2014. 12. 18. 11:34

A félévad vége felé egyre közepesebbnek éreztem a részeket, és a záró se volt kiemelkedő. Miért nem menthette meg Mariant a kisfia? Elfelejtették a készítők, hogy az igaz szerelem csókja gyerek-szülő közt is lehet (lásd Henry és mindkét anyukája), meg hogy ráadásul nem is csak csók jöhet szóba? Egyáltalán, a kiújuló “betegsége” nagyon olcsó húzás volt.
(amúgy Regina be is tehette volna a képet Robinnal a mesekönyvbe, ki tudja, mi történik)

A három sötét grácia egyelőre nevetséges, Szörnyella viszont szerintem csodásan néz ki, a két barátnőjével ellentétben.

Anna meg csak simán átlépett a portálon, mikor tudta, hogy Rumple gondolkozás nélkül átvágná? Persze talán úgy volt vele, hogy még mindig akkor jár jobban, ha a családjával marad.

Viszont volt egy csúcspont, Belle, akit soha nem kedveltem, de a több évados butasága és szerencsétlenkedése után végre volt egy igazán badass pillanata. U go, Belle!

“alapvetően egyik sem gonosz, az átélt dolgok tették azzá őket.” Ezzel azért nagyon nem értek egyet. Az átélt dolgok hatására lettek olyanok, amilyenek, de ez nem ugyanaz. Aktív részük volt a romlásban, maguktól döntöttek úgy, hogy falvakat irtanak ki hobbiból meg ilyenek.

superpityu - 2014. 12. 18. 20:33

nif: lesz, hamarosan.

sport1 - 2014. 12. 19. 14:28

Nekem egyik kedvenc sorozatom az Once, de utolsó két rész valahogyan gyenge volt. Főleg inkább a megvalósítása. Gondolok itt arra, hogy Regina elküldi Annát a tengerpartra, következő jelenetbe már ott van Emmáékkal, ergó hogy talált oda, meg addig persze nem rendezték le egymást Emmmáék meg a Hókirálynő. Na meg a papírra pont Ingridről lett írva annyi minden, amikor már rég eltelt x év, és a nőnek született 2 lánya, és amikor elindulnak hajóútra és épp meghalni készülnek, akkor majd pont Ingridről ír és nem a 2 lányától búcsúzik el. Ez olyan gyenge megoldás a fő gonosz legyőzésére. Na meg Emma varázsereje is kicsit nevetséges, hogy egyik jelenetben Reginát eldobja, utána Hókirálynő elleni spellt nem tudja levédeni, és őt taszítják el. Most döntsék már el mi van.

4×12 ről meg nem is tudom. Ez a 3 gonosz behozása, szerintem nagyon sok, + olyan érdektelenek is számomra, főleg szörnyelláé. Most komolyan neki az lesz az lesz a legnagyobb gonoszsága , hogy a dalmatákból csináljunk bundát??? Ne már. Én kicsit jobbnak örülnék , ha komolyabb hangvételt kapna a sorozat, és valami irtó gonosz mesekaraktert hoznának be. Pl Jaffart, vagy a Herkulesből Árészt és kicsit Lostosabb lenne a story is.

Meg ebben a részben is mi volt, hogy Belle a semmiből bukkan fel úgy, hogy Rumple se veszi észre, na meg honnan jött be??? Mert Emmáék lifttel feljött, Belle meg beugrott az ablakon mint Arrow? Vagy oda teleportálta magát?? NE már. Ez ilyen olyan fail megoldás volt, meg Rumple nem veszi észre, hogy tőrt elveszi mellőle. Áááááh. Kicsit alaposabbak lehetnének az írók, az ilyen lezárásokba, mert számomra nagyon bicskanyitogatóak

Sasha86 - 2014. 12. 20. 17:40

Igazából én sem értem, hogy miért ez a radikális nézettségcsökkenés, mikor az utolsó 3 rész nagyon durván jó volt és izgis. Na jó, a 4×12-ben valóban voltak bakik és én sem nagyon értem, hogy egy alapvetően mágia-központú világban egy Szörnyella hogy lehet majd félelmetes, mindenesetre jól néz ki, és a pár mondata alapján sítlusosan gonosz karakternek szánják, Demóna is jó (illetve Angelina Jolie egészestés filmje után aktuális is, ez jót tehet a szereplő népszerűségének), Ursula azonban nekem kicsit sántít: a Walt Disney-s karaktertől nagyon távol áll, persze én is egy néger nőnek adtam volna, de lehetett volna, túlsúlyos, de mindenképpen teltkarcsú, a kosztüm meg egyenesen rémes, olyan semmilyen, hogy nagyon. De az is lehet, hogy csak jobban bele kell szokni a színésznőnek a karakterbe,amibe mondjuk pl. Szörnyella így elsőre is beleszokott.
Valamelyik őtök említette Jafart, hát ez mekkora ötlet, könyörgöm valaki írja meg az íróknak, hát ez eszembe se jutott, pedig a valaha volt legelemibb Walt Disney gonosz, amolyan velejéig rossz, megtudhatnánk az ő sztoriját, és milyen-de-milyen csúny lenne a CGI Agraba… mármint mennyire látszana a CGI. Illetve jöhetne a hős és hiányos ruházatú, és persze enyhén arab származásu Aladdin meg a szexi Jázmin, isteni ötlet komolyan, hogy lehet az, hogy ezen még nem is gondolkodtak oodaát. Én azt gondolom, Jafarra akár egy egész évadot is alapozhatnának.
Az author behozása jó ötlet és alig tudnk valamit ettől meg izgis de most aztán várhatunk súlyos heteket, ez gáz.
Nem tudja valaki, mikor jön szinkronosan a harmadik évad nálunk?

Roxi - 2014. 12. 20. 19:09

Visszatér Pinokkió,meg újként érkezik Posszeidon is,szóval elég zsúfolt lesz az évad második fele.

Jackdaw - 2014. 12. 20. 20:18

Na igen, Jázmin hercegnő legalább indokoltan lenne dekoltált, szemben most legutóbb Belle-lel, akinek még az elvileg szél és hideg ellen védő köpenyéből is sikerült kiszuszakolni a melleit :D

Viccet meg iróniát félretéve tényleg érdekelne Aladdin, meg Mulant hiányolom nagyon. De végre Pinokkió! Őt nagyon kedveltem.

Cyrax - 2014. 12. 20. 21:24

Sasha86: Úgy veszem ki a szavaidból, hogy nem találkoztál a tavalyi Once Upon A Time in Wonderland című spinoffal… :)

Szörnyellával kapcsolatban, a hírekben lévő interjúkból az derült ki, hogy köze lesz a mágiához, vagyis nem bundát akar majd magának csinálni. Ursula pedig valszeg szándékosan nem akart a rajzfilm másolata lenni.

Page - 2014. 12. 21. 08:11

Igen, Jafart már ellőtték a spinoffban, de talán jobban jártunk volna, ha az ő sztoriját folytatják itt, mint a most felvezetett három nőjét, akik számomra most teljességgel érdektelennek tűnnek.

Egyáltalán hogy kerülnek a való világba, és ha ott vannak is, akkor is Rumple hogy talált rájuk???

Egyébként Jafarra visszatérve szerintem simán idekeveredhetne, sőt abban sem vagyok biztos, hogy a Bubi már megjárta csodaországot, hiszen arra nem kaptunk magyarázatot, hogy miért tért volna vissza Storybrookba, és miért hagyta el Anastaziat?

Cyrax - 2014. 12. 21. 10:25

Biztos lesz rá magyarázat, hogy kerültek a való világba. A spinoff pedig szerintem a rendes sorozat 1-2. évadjai idején játszódott, meg úgy rémlik, a készítők mondták, hogy a Knave többször lesz az évad 2. felében, gondolom lesz magyarázat rá, hogy került vissza.

Zora - 2015. 01. 02. 15:07

Szerintem most Belle tévesen kombinált.
Ő ugyanis arra gondolt amikor az üzletben a karpáncélt meglátta, hogy Rumple egy hamissal cserélte el őt.
Én viszont úgy értelmeztem, hogy egy igazival, amit aztán később valamilyen módon visszaszerzett a 3 boszitól. Vagy tévednék?

ann.na - 2015. 01. 26. 22:34

Bár két kézzel nehezen ismertem fel, de ebben a klipben biza a mi kalózunk szerepel :D https://www.youtube.com/watch?v=B9tc9R_Y3FY

Matt Colors - 2015. 04. 04. 00:41

Most kezdtem el az évadot. Egyenlőre tetszik. Eddig nem figyeltem ilyesmire, de szemet szúrt, hogy Elsán, négy rész óta, ugyanaz a ruha van… Tudom, hogy hűvös a csaj, és a hideg elnyomja a bukét, de azért na… xD
Rumple elvetemült stílusa hiányzott már, talán hamarosan újra a régi lesz, és akkor Belle is lelép végre…
Meglássuk. :) Darálom tovább.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz