login |

The Good Wife: kezdett a 6. évad

2014. 09. 30. 15:05 - Írta: Neoprimitiv

225 hozzászólás | kategória: kritika,

Ritka az a sokadik éve futó országos sorozat, amelyik egy évben két olyan epizódot is produkál, ami “A hét epizódja”-dobogóra kerül. Tavaly ez sikerült a The Good Wife-nak, és bár az évadzáró nem teljesen nőtt fel az előzményekhez, azért komoly elvárásokkal indult a hatodik évad.

Ha valakinek nincs türelme tovább olvasni, akkor a rövid véleményem az, hogy a kezdés ígéretes, de nem volt hibátlan, a minősítést szerintem nagyban fogja befolyásolni egyrészt, hogy ki mennyire bízik az írók képességeiben (nagyon!), másrészt, hogy hogyan viszonyul a szereplőkhöz. A tovább után spoilerekkel folytatom.

A finálé után sok potenciális főszál kínálkozott, akár az Aliciának felkínált államügyészi szék körüli kavarások, akár a cégegyesülés. Ehhez képest az írók mindkettőt takarékra tették és Carey letartóztatásával egy teljesen váratlan követ dobtak az eddig is rendesen örvénylő vízbe.

Hogy ez a sztori mennyire fog majd működni, az a jövő zenéje. Az biztos, hogy a szokásos ügyvédi dzsungelharc Bishop érdekeltségével már szó szerint vérre megy, ez egy új szín a palettán. Az az én egyéni problémám, hogy soha nem kedveltem Carey-t, ezért hiába sajnáltam a kint lévőket, akiknek a nyakába szakadt ez az egyértelműen mesterségesen konstruált szósz, az ő nyomorúsága nem indított meg.

Ennek a húzásnak köszönhetően az egyesülés is a “majd”-kategóriába került, meglátjuk meddig fogják lebegtetni? (Szerk.: nem sokáig, már a 2. részben eldől a szavazás, jó hír azoknak, akik aggódtak egy rétestészta miatt.) Egy sitten ülő cégvezető viszont nem a legjobb ajánlólevél egy ügyvédi irodánál, különösen, ha éppen el akar csábítani ügyfeleket máshonnan, szóval ebből még szép számú heti esetet tudnak majd kreálni.

A kormányzói fronton Eli szokás szerint hozta a szokásos szürke eminenciás figurát, de itt igazából nem történt túl sok: ahogy várható volt, Alicia nem akart államügyész lenni, Peter nem szerette volna, hogy az legyen, aztán végül csak úgy alakultak a dolgok, hogy még le lehessen futni ezt a távot is. Ezt most inkább B-, esetleg C-szálnak érzem, az évad második felére valónak. Megint csak szubjektív pont, de nagyon örültem, hogy Zach elhúzott világgá, nekem nem fog hiányozni.

Ami a nyitányban lehet, hogy egyesekben hiányérzetet kelthetett az az volt, hogy a történések miatt Alicia kevesebb teret kapott. Will halála után ha nem is lett súlytalanabb a karaktere, de kiegyenlítettebb lett a mezőny. Most sem igazán adott a részhez lényeges pillanatot, Carey, Kalinda és Diane vitték a show-t. Ez engem nem zavar és nem is hiszem, hogy sokáig így marad, de most azt mondanám, hogy ebben a részben címszereplő volt, nem pedig főszereplő.

Összességében szerintem egy jó, de nem kimagasló évadnyitót kaptunk, számomra mondjuk 6,5/10-es osztályzattal ért fel. Van egy csomó elkezdett út, amelyek mentén lehet építkezni és ez nélkülözhetetlen egy izgalmas évadhoz. Bízom benne, hogy a készítők fantáziadús, egyedi villákat és nem panelprogramot akarnak majd felhúzni az alapokra.

225 hozzászólás Ne habozz!

Ancsa - 2014. 09. 30. 15:43

Köszi szépen a kritikát!!
Hát, jókorát csuklottam, mikor Cary-t letartóztatták, erre rohadtul nem számítottam. Én nagyon bírom a figurát, szóval fogok még zsebkendőt gyűrni, miközben izgulok érte!
Viszont ha Aliciát és a frissen állandó státuszt kapott Finn Polmart összeugrasztják, rendkívül morcos leszek!!
Nálam az évadnyitó simán 7,5/10.

Benjy - 2014. 09. 30. 15:52

Nekem viszont maradéktalanul bejött a nyitás, habár írtam a hét legjobb epizódja posztnál, hogy lutri az egész Cary karaktere miatt. Akiknek nem szimpi azokat baromira untatni fogja az egész. Mázli hogy a 2. rész alapján az látszik hogy egyszerre több szálat is vinni fognak az évadban.

Nekem egyedül Alicia államügyész szála aggaszt kicsit. Nem tudom hogy új status quot, új dinamikát akarnak majd adni a sorozatnak, vagy így hogy Diane csatlakozott Caryhez és Aliciahoz visszatérnek úgymond a gyökerekhez, és megint együtt fognak dolgozni. Az utóbbinak nem örülnék, az előbbi meg unalmas lesz ha még sokáig fogják húzni ezt a “gyere-nem-gyere-nem…” csiki-csukit.

Ui: Az a jelenet a 2. részben amikor Dinae lelépett a többiekkel az irodából, az nagyon jól sikerült.
Ui.: Így akkor most Lee-Canning lesz a cég neve?

sehrezad - 2014. 09. 30. 16:46

Neoprimitiv: Caryt tartóztatták le, Carey-vel Alicia közösen dolgozik egy ügyön a második részben :)

Egyébként a kritika több kérdőjele is kezd (megnyugtató módon) kiegyenesedni már a második részben…

Ez az a sorozat, aminek a – magához képest – átlagos részei is odaszegeznek a fotelhez, nem volt ez másként az évadnyitó és a folytatás esetében sem. Hát még, ha nagyot dobnak az írók!

sehrezad - 2014. 09. 30. 16:47

Ja, és köszönöm én is a kritikát, mivel ennél a sorozatnál nem nagyon megy a kibeszélő, jó olvasni róla más kifejtett véleményét, akár minden részről…

E - 2014. 09. 30. 17:03

A részben rövid időre felcsendül egy magyar zenekar, az Ivan & the parazol Baby Blue című dala.:)

Pudli - 2014. 09. 30. 17:55

Sehrezad-al egyetértek és tényleg jó kritikát olvasni a sorozatról. Nekem bejött a nyitás és az amerre most elindultak.

Neoprimitiv - 2014. 09. 30. 19:33

Végre lett netem megint (nem tudom, hogy a szolgáltatót, vagy az extra adók miatti karbantartási spórolást szidjam), szóval:

sehrezad: jogos, de miért nem tudják a másikat Vologyának hívni? Mennyivel egyszerűbb dolgom lenne :)

E: sajnos már többször jeleztem, hogy zenei analfabéta vagyok :((

A folytatás: közben (hála, annak, hogy net nélkül dolgozni sem nagyon tudok), normálisan is megnéztem a második részt, a kettő együtt jobb volt, mint csak az évadnyitó. A végén Diane-ék kivonulása tényleg nagyon ütött. (Mondjuk nekem Christine Baranski amúgy is kedvenc, szóval jöhet bármilyen mennyiségben.)

Én Alicia államügyészi szálát látom jelenleg a legkevésbé érettnek. Kicsit olyannak érzem, hogy ha már egyszer itt van ez a kormányzó férj, meg a nézők által kedvelt stábfőnök, akkor kell nekik is valami kapcsolódás, végül is a sorozat címe még mindig “A jó feleség“, nem a “A tökös ügyvédnő”. (

Ez persze nem zárja ki, hogy később, ha már a Bishop ügy kapcsán kicsit besározódik (legalább média szinten), akkor ne lehessen abból is használható sztorit csinálni, ezért éreztem én ezt inkább a második félév témájának.

Shannen - 2014. 09. 30. 20:54

Olyan 7/10-es volt a kezdés. Cary lecsukása ütött, én mindig bírtam, így most is sajnáltam.
Azzal, hogy Diane átment Alicia-ékhoz nem tudom mennyivel járt jobban, de jó lesz, hogy megint együtt dolgoznak. Meg úgy alapból a Florrick&Agos iroda nagy kedvenc lett a maga frissességével.
Mellesleg imádom az Alicia és Finn Polmar közti párbeszédeket és dinamikát, ütős páros.

Azt viszont nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy Alicia végül államügyészként kötne ki, még ha azt is meg lehetne jól indokolni.

Neoprimitiv - 2014. 09. 30. 21:14

Shannen: Diane esetében úgy érzem nem a jobban járás volt a kérdés – a saját cégét gyakorlatilag kivették a kezéből.

Lindello - 2014. 09. 30. 21:24

Nekem tetszett az epizód, igazi bevezetés volt, mindenki megjelent egy kicsit. Kivéve a gyerekeket, de csatlakozom az elôttem szólókhoz, nem is hiányoztak. Váratlan volt, ami Cary-vel történt, de szegénnyel már elôzô részekben is mostohán bántak. Köszi a kritikàt, de szerintem legalàbb 8/10.

yeeeyha - 2014. 09. 30. 21:34

Nekem nagyon bejött a kezdés, de én szeretem Caryt is, így különösen örültem, hogy előtérbe került, bízom az írókban :)

sehrezad - 2014. 09. 30. 21:45

Ja igen, és a kettőben a fekete ügyvéd, aki jön Diane-nel, benne is lehet fantázia, egyelőre karakteres arcnak tűnik ő is.

Az államügyészi szál lehet, hogy Eli-ék szereplése miatt van belógatva, de működik, és a humorfaktor elsősorban náluk jelentkezik mostanság :)

A. - 2014. 10. 04. 12:46

Matthew Goode, imádlak
(egyébként nem hiányzott valahogy Will, ez meglepett engem is)

sehrezad - 2014. 10. 07. 12:32

Eddig bizonytalan voltam, hogy jó lesz-e a sorozatban Alicia államügyészi indulása, de most már egyértelműen az igenre hajlok, izgalmas drámalehetőségeket rejt magában, ráadásul új “játékteret” von be az amerikai jogrendszer, politika, társadalom tekintetében – növelheti a téteket (feltéve, hogy megválasztják, persze).

Violka - 2014. 10. 11. 15:26

Én szeretném,ha Alicia indulna az államügyészi székért.
Igaz akkor a saját cégéből ki kellene lépni.

Cary “drog” ügyére nagyon kíváncsi vagyok. Azt hiszem ő még csak a kezdet. Biztos vagyok benne, hogy Petert is előveszik majd, a karácsonyi céges bulin ott parolázott Bishoppal.

Finn Polmar nekem mintha kb. 5 évet öregedett volna az évadzáró óta. Az előző évadban sokkal elesettebbnek látszott, most azonban már méltó ellenfele lehet a Alicianak.

sehrezad - 2014. 10. 13. 17:45

Ja, de a nagy kérdés, hogy ha netán nyer Alicia, mit kezd Bishoppal, aki valószínűleg nem a két szép szeme miatt támogatja :D Na, de ha ezt Castro megneszeli valahogy, akkor meg is van a kampányügye…

napocskin - 2014. 10. 13. 20:18

Egész egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ezt a sorozatot nem nézik többen. Hétről hétre egyre jobb, zseniális az írás is és a színészek is, és a mostani rész befejezése, mikor kiderül, hogy Bishop keze van a pénzgyűjtésben… hihetetlen. És én még azt hittem, mikor megmondta, hogy elmegy másik céghez, hogy tényleg segíteni akar.
Egész évben el tudnám nézni.

Bogii1008 - 2014. 10. 15. 15:24

Még mindig magasan a legjobb általam nézett sorozat. Zseniális.

Neoprimitiv - 2014. 10. 15. 20:51

Nem direkt spoiler, de fontos: Archie Panjabi a mostani évad végével elhagyja a sorozatot. Lejár a szerződése, és már aláírt egy másik céggel. Ilyenkor persze óhatatlanul eszébe jut az embernek, hogy Josh Charles is maga akart távozni…

Encsi - 2014. 10. 16. 00:05

@Neoprimitiv: most olvastam én is, és azt kell mondjam, örülök. Sosem értettem a hype-ot körülötte, és nem bírtam a karaktert sem.

Encsi - 2014. 10. 16. 00:11

Amúgy nem jön be ez a pengetett államügyész-vonal, nekem eddig a Good Wife egy intelligens sorozat volt, intelligens megoldásokkal, ez a “valahogy úgyis besározlak”-dolog engem frusztrál, és ha elmennek a politika felé, akkor tele lesz ilyennel. Aliciának tényleg nem kenyere a politika.
További problémáim ezzel:
* Ha kilép, Cary marad Diane-nel egy cégbe zárva? Na ez aztán a szép szitu.
* Amúgy elég hiteltelen, hogy valaki voltaképp 5 év ügyvédi gyakorlattal államügyész lehessen. Oké, hogy jó, meg feltalálja magát, meg jól keveri a lapokat, hogy partner lesz aztán saját céget indít, de az államügyész elvileg egy fajsúlyosabb kategória…

Neoprimitiv - 2014. 10. 16. 07:49

Encsi: Kalindát nem kellett szeretni, nem is olyannak írták meg. Panjabi viszont szerintem pont, hogy nagyon jól játszotta el ezt a sokszor kiszámíthatatlan, több irányba is elkötelezett és ezért mindig kérdéses lojalitású alakot. Arról nem is beszélve, hogy a heti ügyekhez szükség lesz továbbra is nyomozóra és az a szőke nyufi, aki Aliciáékhoz csatlakozott, az mind színészként, mind karakterként egy nulla, még a nevét sem sikerült megjegyeznem.

Államügyészség: mivel az államügyészt választják és nem egy főnökség dönt róla, ha a szavazók alkalmasnak tartják rá, akkor az. A precedens jogban egyébként pont az számít, hogy valaki feltalálja magát és jól keverje a lapokat, állami poszt esetén pedig még az, hogy lehetőleg ne legyen megvesztegethető. Ebből a szempontból a Bishop kapcsolat sokkal nagyobb gáz, mint az öt éves gyakorlata.

Violka - 2014. 10. 16. 08:28

Kalinda szerintem az 1-3 évadban nagyon jó volt, aztán elfáradt a karaktere.

Egyet értek Neoprimitivvel, Bishop nagyobb baj lehet, mint az 5 év gyakorlat. És akkor még ott van egy Colin Sweeney is :D

Encsi, nem kell elmenniük a politika fel, hisz nyakig benne vannak már most is Peter miatt. Érdekes volt látni azt a lobbit, amivel ő lett az államügyész, majd a kormányzó.

Számomra inkább az lehet majd érdekes, amikor A. a másik oldalon áll, és mondjuk keresztbe kell tenni a volt cégének.

sehrezad - 2014. 10. 16. 09:47

Bishop nem az eddigi képviselete miatt gond, hanem mert győzelem esetén valószínűleg számít valami viszonzásra így vagy úgy – na, azt nem lesz egyszerű kezelni :)

Robin (a szőke nyomozó) szerintem nem rossz, kaphatna normálisabb történetet.

sehrezad - 2014. 10. 16. 09:49

Ja, és Diane-ék vajon tudják, hogy Alicia miért akarta lecserélni Bishopot? Ez nem teljesen tiszta nekem, nyilván ők is hallották, hogy indul, különös, hogy ez nem okozott konfliktust a cégben.

Neoprimitiv - 2014. 10. 16. 10:05

Sehrezad: önmagában egy olyan hír(esztelés), hogy az államügyész-jelölt kábítószer ügybe keveredett cégtársa óvadékát gyaníthatóan az érintett bűnöző pénzéből akarták fedezni, majd az (tőlük származó információk alapján) eltette láb alól a veszélyes tanúkat elég gáz. Nyilván írói döntés, hogy mit mennyire játszanak ki (vagy mennyire játszanak rá), de IRL az eddigiek is elegendőek lennének az elkaszálásához.

Encsi - 2014. 10. 16. 10:50

@Violka Akkor úgy fogalmazok, hogy nekem eddig A. karakterében nagyon szimpatikus volt, hogy kományzóné létére igyekezett távol maradni a közszereplőségtől meg óvta a gyerekeit is ennek hatásaitól, mint egy anyatigris – most már az is elég visszás, hogy gyakorlatilag senkit meg nem kérdezett a családból, hogy mit szólnának egy ilyen karrierváltáshoz. Pedig, mint az opp research-ből is látszik, egy kampány esetén ez mindnyájuk magán- és egyéb életét is érinti.

És továbbra sem tartanám korrektnek, hogy összeültette Caryt és Diane-t egy cégbe, amiben így ő a demilitarizációs zóna, majd kiszáll, hogy helló, oldjátok meg nélkülem.

Szóval az egész eddigi személyiségét már így is megkérdőjelezi ez a running/nem running tépelődés – a szememben legalábbis.

Encsi - 2014. 10. 16. 10:56

@Neoprimitiv
nekem Kalinda karaktere nem tűnt egy nagy wasistdasnak, és még inkább nem értem, hogy ez hogy Emmy-díjas alakítás.

Részemről szívesen látnám nyomozónak pl Andrew Wiley-t, ha már :) Tudod, a gyerekes apuka.

Encsi - 2014. 10. 16. 10:57

@neoprimitiv
Én nyomozónak szívesen látnám Andrew Wiley-t, tudod a gyerekes apuka :)

yeeeyha - 2014. 10. 16. 19:11

@Encsi: ugyan rá kellett keresnem a guglin, de igen Andrew Wiley tényleg visszajöhetne.

Én is örülök, hogy Kalinda ki fog kerülni a képből, sose szerettem, nem értettem sose miért kell az ő ágybeli kalandjaival törődni, nem értettem Will miért bírja annyira, stb. Semmi olyan pluszt nem ad a sorozathoz, ami hiányozna, 1-2 epizódszereplős karakterek jobbak és emlékezetesebbek nála.

@Neoprimitiv: én kifejezetten bírom Robint (a szőke nyomozó Cary-éknél) és utálom, hogy ennyire elhanyagolják. (Khm, Cary igazán összekeveredhetne vele)

A. - 2014. 10. 18. 09:14

nálam Kalinda nagyon nagy kedvenc. Ez talán rosszabbul is érint, mint Will távozása.

A. - 2014. 10. 18. 09:15

majd nézem a The Fallt, ott elég hasonló a karaktere:)

Benjy - 2014. 10. 18. 22:39

Nekem sem fog hiányozni Kalinda , szerintem az első két évad után teljesen kifulladt már a karaktere. Az idei évad eddig viszont nagyon jó, én maradéktalanul elégedett vagyok az eddig látottakkal.

Memari - 2014. 10. 19. 14:38

Évek óta nincs közös jelenete Alicianak és Kalindának, pedig sztem jók voltak együtt. Mivel már alig van vmi a LG-ből, a FA-nál ellehetne a 2 nyomozó, de minek, Robinnak is alig van szerepe, pedig voltak korábban jó megnyilvánulásai.

Kicsit már túlhúzzák az indulás témakört.

Violka - 2014. 10. 20. 09:07

Ja, csak Andrew Wiley ne….

Nekem valahogy az az érzésem, hogy Kalinda távozásához Bishopnak is lesz köze.

Bogii1008 - 2014. 10. 28. 22:10

A 6. rész most nem volt olyan erős, mint az eddigi részek, de így is magasan a legszórakoztatóbb sorozat. Plussz pont a bírónőért, már hiányoltam :) (“in my opinion”) Szegény Cary :(

sehrezad - 2014. 10. 29. 08:52

Az 5. valóban erősebb volt valamivel (például Tascioni mentális rendszerének bemutatása miatt), de az intro itt is tetszett, és Cooper ügynöknek teljesen jól áll ez a szerep. Az “in my opinion”-ben nagyon sok kraft már nincs, de amit lehetett még, most kihoztak belőle, adott néhány jó végszót :)
Cary meg végleg rajtamarad a sz…rolleren, úgy fest…

A. - 2014. 10. 30. 17:33

Call me maybe:D
Szakadtam:D

Benjy - 2014. 11. 01. 16:55

A jelenet amikor Elsbeth dúdolt utána meg táncolt a Call me maybere, az priceless volt.

Violka - 2014. 11. 02. 15:09

Én Finnt nem tudom egyelőre hová tenni.
Támogatja Alicia-t, Castro nyilván nem ugrál örömében érte. Viszi Cary ügyét, amit meg éppen hogy Castro tol előre.
Én vhol ott tartottam, hogy őt Castro az előző évad végén ki akarja tenni az állásából (hiszen ezért is indult “elvileg” ő is az államügyészi posztért), és már nincsenek jóban.

Erre most rábízza a “Bishop ügyet”, ami az ő karrierjének fontos ügye lehet, ha lebuktatják.

Nem tudom merre akarják vinni Finnt. Ha már álandó szereplővé tették Matthew Goode-t, akkor remélem jól fogják használni is.

KiWi - 2014. 11. 02. 19:53

A True Blood-os Carrie Preston (Elsbeth Tascioni) titkárnőjének az a neve, hogy Fantasia.
Imádom ezt a sorozatot.

sehrezad - 2014. 11. 03. 16:39

Violka: na, most kiderült, mit akarnak Finn Polmarral :)

Azért nem semmi, hogy mennyire gyorsan elrepül ebből egy rész, kevés sorozat van, ahol szinte fáj, hogy vége…

Cyrax - 2014. 11. 03. 20:03

Jó ötlet Finn-t berakni az irodába. :) Szerintetek a kampány kitart az egész évad során és a (sorozat?) finálé az eredményhirdetés lesz? Vagy korábban letudják?

Violka - 2014. 11. 03. 20:27

Minta Eli azt mondta volna 2-3 résszel ezelőtt, h 8 hónap múlva lesz a választás. Szóval kitart az évadra.

Csilla0422 - 2014. 11. 04. 19:46

Call me maybe – több, mint egy hete nem bírom kiverni a fejemből… and this is crazy :D

Carrie Preston zseniális!

In my opinion a másik kedvenc.

Violka - 2014. 11. 05. 09:31

“Remek” : A The Good Wife 11.23-án, a Madam Secretary pedig 11.30-án vonul pihenőre és mindkét sorozat az önnepek után, 01.04-én tér vissza.

Encsi - 2014. 11. 05. 23:47

Továbbra is tartom, hogy szerintem nem szerencsés főszál ez az Alicia-a-politikában dolog, na de mindegy, kellett valami újdonság :(
Az Elsbeth-központú résznek nagyon örültem, akkora arc!

Violka - 2014. 11. 09. 16:06

Csodálom amúgy, hogy Finn nem a Florick-Agos-hoz igazolt le rögtön :)

Azt hiszem Ramona-nak lesz még köze Peter-hez…..

Memari - 2014. 11. 09. 20:33

@Violka: ha Caryt elítélik, simán betársulhat :D

(akár úgy is, h Alicia kilép a hivatal miatt, akár úgy is, h nem ő lesz az államügyész)

Violka - 2014. 11. 09. 20:41

Fura, én csak úgy gondolok Finn partnerségére ,v. hogy tagja a Florrick-Agosnak, ha Alicia is ott van.
V. lehet csak azt várom mikor kezdenek el ketten kavarni :D

adam - 2014. 11. 17. 22:23

A 9. rész is valami brilliáns volt :) mindig meg kell állapítanom, hogy az írói munka zseniális, ahogy a különböző szálak kapcsolódnak egymáshoz, ahogy a történet halad előre, közben humort is bele-belecsempésznek a részekbe és még a sorozat korábbi karaktereit, előzményeit is mindig ügyesen kapcsolják a jelen eseményeihez.
El sem hiszem, hogy a 4. évadban majdnem kaszáltam ezt a sorozatot, most meg minden sorozatom közül ezt nézem meg elsőként, amint kijön egy új rész.

Memari - 2014. 11. 17. 23:21

az új epizódot még nem láttam, de a 8.ban újra volt egy kis bíróság, ez az ami hiányzik, Alicia inkább a tárgyalóteremben legyen, mintsem kampányoljon.

Nicovit - 2014. 11. 18. 11:06

Tartottam tőle, hogy a kiemelkedően jó 5. évad után elindul a TGW a lejtőn, de ilyen 9 rész után úgy látom, még emelték a színvonalat. Hihetetlenül feszült volt Cary szála, de nekem Alicia nevetése tetszett a legjobban. :D Kíváncsi vagyok, mit kezdenek vele és Finnel, világos, hogy vonzódnak egymáshoz, és Alicia már nem az a szent, aki a sorozat elején volt. BTW. engem érdekel, hogy a LGC hová költözött. :D

Violka - 2014. 11. 18. 18:28

Nekem is tetszett a 9. rész.

Drukkolok, hogy Alicia összejöjjön Finnel, de nagyon bízom benne, h nem azért lsz, h Peteren megbosszuljon valamit. Most elég sután jött ki, hogy a közös interjú után ment át Finnhez, maga se tudván mit akar.

Finn egyértelműen jelét adta, hogy tetszik neki Alicia. Remélem élni is fog vele, és az írók se tökölnek majd évadokon keresztül, hogy összejöjjenek.

Eli lányát is többet szerepeltetném.

sehrezad - 2014. 11. 18. 21:30

A bírósági ügyek kicsit nekem is hiányoznak, de amikor a részt nézem, olyankor nem jut eszembe, annyira szépen elpörög :)
Kíváncsi vagyok, Cary lekerül-e még idén a rollerről… Mindenesetre az ő szerelmi hármasuk Kalindával és a szövetségi ügynökkel nem épp a happy end felé tart.

Cherry - 2014. 11. 19. 14:11

What the hell, Cary?

Bogii1008 - 2014. 11. 20. 19:27

Imádom, a legeslegjobb sorozat. A 9. rész megint zseniális volt.

Benjy - 2014. 11. 20. 22:13

Huh durva hogy nekem eddig a 9. rész tetszett a legkevésbé. Kicsit túlhúzottnak kezdem már érezni ezt az egész Cary-Bishop dolgot. Ettől függetlenül kíváncsian várom hogy mit sütöttek ki a fináléra, de úgy érzem hogy jövő héten ideje lenne pontot tenni ennek a szálnak a végére.

Benjy - 2014. 11. 20. 22:14

Ja és nálam a Lana-Kalinda-Cary szerelmi háromszög is egy fekete pont eddig.

Hkim - 2014. 11. 20. 23:05

Az utóbbi 3 rész nagyon erős volt, ez a politikai szál jót tett a sorozatnak. Tiszta West Wing feeling időnként. A TV-s insider apróságok is nagyon tetszenek.

Julianna Marguiles rendesen dolgozik az újabb emmyért, de az egész cast nagyon jó mint mindig.

Kalidával látványosan kínlódnak az irók, de kiváncsi vagyok hogy írják ki az évad végén.

szerintem - 2014. 11. 23. 11:26

szerintem a kalinda-szal pont azert ilyen bena, mert ki kell irni valahogy az evad vegere, tehat a tavozasanak utosnek kell lennie, az pedig csak ugy mukodik, ha elotte irto sokat szerepel….es hat oszinten szolva az eddigi evadokban nem volt rendesen kidolgozott tortenetszal korulotte. szoval eroltetett a dolog. szerintem nem tul nehez elkepzelni, hogy hogyan fogjak kiirni, nyilvan tulsagosan belekeveredik a bishop-ugybe es eltevodik lab alol….

A. - 2014. 11. 24. 17:12

Teljesen kivagyok ettől a résztől:( Cary:(

eszemix - 2014. 11. 24. 18:45

Én is nagyon sajnáltam. :(

Sadie - 2014. 11. 24. 19:20

no-ho-hooo :'(

carpediem - 2014. 11. 26. 22:42

jézusom, magasan ez a legjobb dráma a tv-ben!na jó, akkor mondom úgy, hogy olyan színvonalat tartanak 6 éve, fele nem foghatom, hogy 2014-ben nem jelölték emmyre…
s mindig meglepnek.
spoiler: szerintem cary meg fogja úszni, kalinda fog neki szerezni valami tanút, vagy nyomot, de az éeltébe fog kerülni

carpediem - 2014. 11. 27. 00:01

mondjuk a legviccessebb külföldi komment, amit olvastam:What if Kalinda kills Bishop, changes her identity and disappears for good? She did it before, I mean changing her identity and she’s capable of (almost) anything. Her life is in danger anyway after threatening Bishop

carpediem - 2014. 11. 27. 00:03

spoiler 2: szerintem a másik opció, hogy majd finn menti meg caryt, s akkor a végén alicia a karjaiba rohan :d

Violka - 2014. 11. 29. 19:24

Carpediem!
Évad végére biztosan Finn karjaiban lesz :)

Mondjuk, ha a mi irodánkba besétálna a helyes kis kék öltönyében, nyakkendőben én is rohannék, haha.

Cary-t sajnáltam. De egyben hiányoltam is, azt, h máskor sokkal agresszívebben állnak ki a tárgyalásra. Kalindát most sem kedvelem jobban, mint eddig. Nekem nem fog hiányozni a következő évadban.

Memari - 2014. 11. 30. 22:10

Carry elfogadta a vádalkut, így ahogy Alicia mondta, nem fellebbezhetnek. Kíváncsi vagyok hogy húzzák ki Carryt a slamasztikából. (extrém elképzelés: Alicia államügyész lesz és addig ügyeskedik, míg Carry szabad nem lesz és talán még Bishop is elbukik)

Az azért várható volt (főleg az esküdt kiesése után), h elfogadja a vádalkut és nem tanúskodik Bishop ellen. 2 év börtön vs. véletlen baleset áldozatának lenni, az előbbi a kellemesebb.

Benjy - 2014. 11. 30. 23:05

Az utolsó 10 perc ahogy kibontották hogy Cary nem fog tudni kimászni a slamasztikából, és ahogy elbúcsúztak tőle…Tapsolni lett volna kedvem. S habár nem vagyok teljes mértékig elégedett a sorozattal, de még így 6 év után is egy piszok magas szintet szállítanak. Főleg hogy olyan apróságokat is beleszőnek mint hogy miért olyan grumpy a bíró úr, meg az esküdtes mini-arc, vagy Geneva viszonya, melyek annak ellenére hogy jelentéktelen apróságok, mégsem azt váltották ki belőlem hogy most x játékidőt feleslegesen elpocsékoltunk. Sajnálni fogom nagyon amikor idén vagy jövőre elkaszálják ezt a sorozatot.

hétkilenced - 2014. 12. 01. 07:52

Ezt a sorozatot nemrég daráltam, most utolértem. Eleinte Cary nagyon ellenszenves volt, most viszont már – ha kiírják – hiányozni fog. Lenyűgöz a sorozat, nagyon remekül rakták össze.

Ancsa - 2014. 12. 01. 10:21

Hihetetlenül ütős rész volt, ezekkel a kis apróságokkal, hogy lássuk kinek milyen nyűgje van és mi minden múlhat rajta …
Sajnálnám, ha Cary valóban sittre menne, de innen nem igazán látom hogyan lehetne menteni a helyzetet. Ha bemegy szerintem Bishop miatt nem vegzálják majd a rabok – nem tartom kizártnak, hogy kapunk majd börtönös jeleneteket is, meg ahogy Alicia bemegy hozzá.

Viszont ha tényleg böribe kerül, akkor én úgy látom Alicia le fog térdelni lelkileg annyira, hogy a Finn dologból nem lesz semmi, amit itt páran vizionálunk.

Violka - 2014. 12. 01. 11:00

A-n nagy a nyomás. Cary, a kampány, és pont emiatt sodródik majd Finn felé.

Vmiért az az érzésem,h Cary nem marad börtönben, adok neki max. 5 részt, és kint is lesz.

Ancsa - 2014. 12. 01. 16:00

Azt lehet tudni, mikor folytatják?

Renka - 2014. 12. 01. 16:13

Elvileg január 4-én folytatják. De legalább egy sneak peek-et adhatnának addig is…
Remélem a Finn-Alicia dolgot nem bénázzák el, bírom Őket együtt (meg külön is persze),szerintem ráférne Aliciara egy ilyen easy-going fickó.
Sajnálni fogom, ha Cary búcsúzik, de legalább így a végére (?) kicsit izgalmasabb lett a karaktere…az elején elég súlytalan volt a srác.

Pudli - 2014. 12. 01. 21:24

Mi volt ez a rész?! Cary nem mehet börtönbe, már volt ott nem lenne túl izgalmas ha megint ott kötne ki. Amúgy az se értem Alicia minek jelöltette magát egyedül Eli miatt szeretem ezt az egész választást. Most januárig várhatok.

yeeeyha - 2014. 12. 02. 20:28

Annyira utálom a sorozatszüneteket! Ahww…grr.

Én mindig is kedveltem Caryt (a színész Gilmore Girls-ös múltja jó belépőkártya volt) és most is aggódom érte. Alicia választásos szálával annyi gondom van, hogy nem örülnék maradéktalanul, ha nyerne, pedig jó kis részeket/problémákat hoz elő.
Finn-el meg legyen már egy kis kavarodás, sokkal jobbak már most is, mint Willel valaha.

Ancsa - 2015. 01. 05. 06:25

Ez itt a végén mi volt? :)

Nestel - 2015. 01. 05. 14:29

Akkor nem csak engem döbbentett le. :DD

Ancsa - 2015. 01. 05. 14:44

Hát én konkrétan odafagytam egy pillanatra, hogy “mi vaaaan???” :)

eszemix - 2015. 01. 05. 22:05

Na végre visszatért mindenki! Bár az e-mailes húzás miatt félek, hogy megütik még a bokájukat.

Hkim - 2015. 01. 05. 23:45

Ez a rész egy élmény volt, igazi érzelmi hullámvasút. Fog fogom nézni megint, annyi minden történt.

Kalinda nem kicsit volt durva helyzetben a végén.

sehrezad - 2015. 01. 06. 08:26

Huh, most, hogy visszatért, érzem csak, hogy mennyire hiányzott, pedig még csak most töltődik le a rész :D

vikkancs - 2015. 01. 06. 13:03

Szerintem itt pecsélődött meg Kalinda sorsa……. (mármint a kilépése a sorozatból)

sehrezad - 2015. 01. 06. 13:06

Ezt a részt is egyszuszra néztem végig, elképesztő a feszültség, ami tartva van benne. És igen, Kalindának jó eséllyel annyi… De ha kiderül az e-mailes dolog, az Cary ügyét is érinti, nem?

A. - 2015. 01. 06. 14:43

Sehrezad: szerintem nem, uazt az ügyet nem tárgyalhatják megint
Viszont a céget hamis vád stb miatt igen

Cyrax - 2015. 01. 06. 20:22

vikkancs: Ez tuti. De szerintem nem valószínű, hogy lesz 7. évad, úgyhogy mindegy is a kilépése. Persze 4 éve folyamatosan gondolom azt, hogy “ez már biztos az utolsó évad és kasza lesz” de valami csoda folytán eljutottunk 6 évadig… :)

Renka - 2015. 01. 07. 14:46

WTF? Alicia már attól kész van, ha Finn megfogja a kezét, de Elfmant lendületből lesmárolja?! Ezt csak az extrém adrenalin fröccsel tudom magyarázni (amit Cary győzelme miatt érzett), a fickó meg egyszerűen jó helyen volt (vagy inkább rossz, nézőpont kérdése). Remélem, h nagyobb kavarás nem lesz ebből, azt nehezen tudnám komolyan venni.

sehrezad - 2015. 01. 07. 16:15

Renka: igen, úgy tűnik, hogy ebben a smárban a hurráérzés és az endorfin volt benne – Finnel kapcsolatban pedig valószínűleg más típusúak az érzések (gyengédebbek, összetettebbek – lásd a Will-összefüggést is).

Shannen - 2015. 01. 07. 22:58

A szünet alatt nem tűnt fel, hogy hiányzott volna a sorozat, de ahogy elindult a rész, rögtön tudatosult bennem, hogy dehogyisnem!
Ezt az érzelmi hullámvasutat, amit megint műveltek… elképesztő.
Kalinda-nak innentől tényleg annyi, nem lesz szép vége a történetének az fix.

Az utolsó másodpercek pedig wow. Jobb lett volna ha Finn van ott a garázsban épp, de nem hiszem, hogy ezt komolyabban tovább vinnék, úgyhogy mindegy is, elfért ez itt a nagy örömködés után. :)

sehrezad - 2015. 01. 08. 08:24

Ja, és a bíró eszerint lemaradt egy Illinoisi Legfelsőbb Bírósági helyről? :D

Renka - 2015. 01. 08. 11:34

sehrezad:Gondolom az írók szerettek volna kicsit sokkolni, valami váratlant húzni (ettől függetlenül M. Goode szerepelhetne többet is, nem ártana valamit kezdeni a karakterével)… Ebből a logikából kiindulva, talán Kalinda sem végzi a hullazsákban, mert az annyira nyilvánvaló lenne. Lehet, h csak Ő megy majd Spanyolországba Cary helyett…

Dzsangüm - 2015. 01. 08. 20:23

Én örülök,hogy Elfman-nel is csináltak valamit mást mint a kampányt. Ilyen helyes pasi férfiasságát kár nem észrevetetni…

sehrezad - 2015. 01. 09. 07:51

Az tény, hogy a legelső találkozáskor nagyon úgy tűnt, hogy van valamilyen vonzalom Elfman és Alica között, ezt aztán teljesen elejtették.

Renka - 2015. 01. 09. 20:07

Hát nem tudom, én nem nagyon éreztem… Persze helyes fickó, de az Alicia-Finn kórház jelenet nekem baromira bejött, szerintem ott igazán volt kémia. M. Goode annyit mondott,h “I’m Finn.”…és nekem attól kezdve nem hiányzott se Will, se más.lol Aztán elkezdtek felépíteni valamit kettőjük között, úgyhogy ezután különösen furcsa lenne ha kavarnának Elfmannal…

A. - 2015. 01. 12. 20:18

a szerelmi szálhoz: jó volt most az a bizonyos jelenet a maiban Elfmannal:)
Finnel kapcsolatban elfogult vagyok, mert én magamnak szeretném inkább M. Goode-ot (elnézést, de nem bírtam nem beírni:))

Renka - 2015. 01. 12. 20:28

Az nem valami olyasmi akart lenni, h Alicia nem realizálta addig a pillanatig, h ha neki nem is…de Elfmannak lehetnek érzései vele kapcsolatban? Azért most aztán van káosz rendesen! Nem is tudom, h mit gondoljak ezután a rész után. Azon viszont ki vagyok akadva, h egy M. Goode kaliberű színészt (és hmmm…pasit)leszerződtetnek állandóra, építgetik is egy ideig (vagy legalábbis úgy tűnt), aztán lassan teljesen súlytalanná válik a karaktere…olyannyira, h most éppen egy percet sem kapott. Ez gáz szerintem, mert nagyon sok mindent lehetett ill. lehetne belőle kihozni. De legalább Eli még mindig a régi…zseniális.

A. - 2015. 01. 12. 20:40

Renka: igen, Elfman viszont érez iránta vmit, legalábbis én is így értelmeztem.

Violka - 2015. 01. 12. 21:06

Elfman oda van Alicia-ért. Ahogy zavarban volt, ahogy nézte. Megsajnáltam szegényt :((((

Renka - 2015. 01. 12. 21:09

Igen, én is így gondolom. De bocs Elfman, Finn-nek drukkolok…lol A többi eseményről mi a véleményetek?

Hkim - 2015. 01. 13. 00:05

Basszus ezek nem kicsit feltekerték a tempót. Mi ez itt a sweeps?

Erősödik a west wing vibe, a vita a konyhában annyira oda való volt.

sehrezad - 2015. 01. 13. 09:26

Azt hiszem, a végén abból kaptunk ízelítőt, hogy milyen lehet a Lockhart-Agos(-Lee?) és az államügyészség közötti összecsapások hangulata egy-egy ügyben, ha Alicia nyer. Kérdés, hogy mikorra tervezik a választásokat.

Remélem, nem ez lesz az utolsó évad! (Bár nagyon ilyen feeling kezd lenni.)

Ancsa - 2015. 01. 13. 09:59

A.: akkor sajnos előbb el kell kérned őt a feleségétől meg a gyerekeitől :)
Mindenesetre egy ajtócsapkodást szerintem is megérne :P
Off vége.

Renka - 2015. 01. 13. 10:42

És Peter? Most megtért vagy mi?!lol Még mindig elhiszi, h Ő meg Alicia? Azt hiszem, h az lenne mindennek a legalja… Finnre visszatérve (mert ezt a témát egyszerűen nem lehet lezárni lol)…hogy lehet Őt visszahozni a történetbe? Remélem itt lesz még egy csavar.

Hkim - 2015. 01. 13. 11:08

Valószínűleg 7 évad lesz. Kingék nyilatkozták, hogy 7 évadot terveznek. A részcímek mintája is erősen ezt sugallja: a részek címei évadonként rendre 1-2-3-4-3-2 szóból állnak. Már csak a CBS-nek kell egyetértenie, de szerintem egy ilyen kritikailag elismert és díjakkal halmozott sorozatot nem fognak hideg vérrel elkaszálni. Még ha rossz is a nézettség, minimum kap egy rövidített záró évadot, lásd Mentalist.

Violka - 2015. 01. 13. 12:58

Ajánlom, h legyen 7. évad. Olyan jól építik ezt az évadot.
Max. megyünk a CBS székház elé tüntetni, haha :D

A. - 2015. 01. 13. 15:31

Ancsa: egyelőre még Damian Lewis családjával is folynak az egyeztetések D.L. igénylése ügyében, nem állok túl jól ott sem:)) Viszont, a realitás talajára visszatérve, az eyecandy szavazáson M.G. személyében már egy jelöltem van:)

On: Áhhh nem lehet még vége, egy szezon legalább kell (nem akarok telhetetlen lenni h tartson örökké v ilyesmi, de egy évad még simán benne van a sztoriban).

Cyrax - 2015. 01. 14. 20:11

Sajnos úgy tűnik, megint 1 hónap szünet jön, a következő rész elvileg csak február 15-én lesz…

Renka - 2015. 01. 14. 22:08

Valahol márciust olvastam, úgyhogy a február 15 ahhoz képest jól hangzik…

winnie - 2015. 01. 14. 22:27

ilyenkor ez van. superbowl, oscar, meg még valami díjátadó, a vasárnap estéken mindig van valami nagyágyú.

Violka - 2015. 01. 16. 09:19

Újra néztem az utolsó két részt.

Azt hiszem Renka kérdezte, hogy lehet Finnt előhozni a történetbe. Ahogy elnézem bármivel. A vitára is úgy jött, mintha csak Eli húzta volna elő a zsebéből.
Azt jobban vártam,h Cary ügyénél előveszik, h segítsen, de még sem tették.

Peternél más is úgy érzi, hogy mintha féltékeny lenne Alicia politikai sikerére? Ahogy a vitán is feltűnt, beleszólt.
Megmondom őszintén én nagyon várom, hogy végre A. felvállalja nyíltan, hogy különválnak.

Eli-t imádom, de mostanában túl sok ahogy részt vesz A. kampányában.
Elfmant viszont én bírnám, ha maradna tovább.

Calinda és az e-mail…, hát…, elég limonádé történet.

David Lee nekem abszolút nem hiányzott. Ahogy ott maradt Canning-gel, sokkal kerekebb történetnek éreztem. Most meg csatlakozik hozzájuk újra… Akkor mi a fene értelme volt a külön cégnek?

Renka - 2015. 01. 16. 14:45

Igen, igen..de ne csak 2 percre húzzák elő Finnt! Állandó szereplő vagy mi a szösz? Az elején olyan ügyesen kevergették vele a szálakat, remélem kitalálnak neki valamit, amivel többet szerepelhet.

Az tényleg vicces, h végül mindenki visszatér az irodába (a régi irodába!). Ugyanakkor meg tiszta politika ez is. Látszólag nem változott semmi, de csak látszólag…újra elosztották egymást közt a hatalmat, ez itt a lényeg. Persze most majd borulhat a dolog megint, ha Alicia marad a politikai pályán.

Eli és Elfman oké, de egy picit utóbbi már sok nekem. Lazán adagolva bírtam, de most már azért elég lesz.lol

sehrezad - 2015. 01. 16. 23:35

Peter szerintem nem Alicia politikai sikerére volt féltékeny, hanem Finnre :) (Érződött a vonzás köztük a vitán.) Elfman meg Peterre :D

Violka - 2015. 01. 17. 17:21

Ördögi kör :)

Dzsangüm - 2015. 01. 18. 20:17

Volt jó pár rész, amibe nem csempésztek romantikát, Elsbeth és Josh gondoskodott róla,de már hiányzott Alicia történetéhez nekem. És most nagyon kavarnak!
Én úgy láttam, hogy márc 1-én lesz a köv. rész.

Renka - 2015. 01. 20. 14:39

Igen, Peter szerintem is Finnre volt féltékeny. Már akkor is hisztizett, amikor Alicia ragaszkodott hozzá (az alku része Finn, valami ilyesmit mondott), h Ő mutassa be. Ez már nem is egy szerelmi háromszög, hanem lassan egy rombusz…lol

Violka - 2015. 01. 20. 15:03

Én nagyon várom,hogy most tényleg felkavarják kicsit a sorozatot, ezzel a nem várt Elfman-Alicia szállal.

Amikor A. a legutóbbi rész végén (felkavarva David Lee, Diane által) mondja, hogy nyerni fog, és Elfman nagyon szerelmesen mosolyogva csatolt vissza, hogy igen.

Nestel - 2015. 01. 20. 23:17

Nekem is egyre jobban tetszik az Elfman-Alicia vonal, főleg úgy hogy emlékeim szerint Finnek felesége és gyereke van. (Bár valóban nagyon jók voltak együtt.)

Egyszerűen nem értem milyen jogon féltékeny Peter, mikor ő lépten-nyomon megcsalja a feleségét, akivel ráadásul már csak névleges a házasságuk… (Azért lenyűgöző, hogy ő is milyen összetett karakter, bár ennek ellenére ki nem állhatom. :D )

Violka - 2015. 01. 21. 08:45

Finn állítólag válófélben van… , tehát adott lenne a románc. De Aliciánk nem elég tökös :)

Violka - 2015. 01. 21. 09:12

Finn válófélben van. Aliciánk meg nem elég tökös, hogy bárkivel is kapcsolatot kezdjen legálisan.

Renka - 2015. 01. 21. 11:36

Finn elvált…És ki tudja? Lehet, h Elfmant egy tucat kölyök, meg az asszony várja otthon!lol Az ég világon semmit nem tudunk erről a fickóról, mert elvileg Ő csak egy vendégszereplő. Bírnám, ha ez ennyiben is maradna…mert különben nem igazán értem, h M. Goode-t miért tették állandóra. Meg picit az is vicces lenne nekem, ha most hirtelen Alicia minden sorozatban szereplő pasi iránt elkezdene érezni valamit…még a végén összejön Eli-al!lol

Violka - 2015. 01. 21. 12:36

Vszínű ennyiben is marad, mert Steven Pasquale (Elfman) egy Netflix-es sorozatban kapott szerepet.

De vmi mókás kis csavart belehoznak a történetbe. Biztos vagyok benne, hogy nem fogják ezt a szálat félbehagyni.

Dzsangum - 2015. 01. 21. 12:53

Elfmannek nincs családja, nincs rá ideje. Ez a Oppo research/”szennyeskutatás”-os részben van benne, akkor szerepel először.

Renka - 2015. 01. 21. 18:32

Óh, tényleg! Most már emlékszem Dzsangum.

Violka - 2015. 02. 13. 08:22

Igazán gonosz egy ilyen előzetest kiadni, és még váratni a nézőket a következő résszel majd 1,5 hónapig :P

https://www.youtube.com/watch?v=PMrjzyDdh74

Renka - 2015. 02. 13. 12:14

Hát ja… Nagyon cseles kis videó, jól össze van vágva. Nem tudhatjuk,hogy álom vagy valóság? Mennyi álom és mennyi valóság? Kinek az arca, kinek a keze stb.?
(Elvileg március elején jön a 13. rész, azért nem kell már olyan sokat várni.)

Violka - 2015. 02. 13. 12:52

Tényleg…, el vagyok tájolva :)

sehrezad - 2015. 02. 17. 18:44

Na, én a február 15-ben bíztam, de eszerint hiába :S

Renka - 2015. 02. 17. 18:46

Március 1.

Cyrax - 2015. 02. 28. 08:05

Jaja, most vasárnap végre folytatódik! :)

A. - 2015. 02. 28. 21:27

végre már!

sehrezad - 2015. 03. 03. 20:00

És nem is okozott csalódást, még ha nem is volt top-rész. Sweeney-nek csak igaza volt, hogy kell Alicia is, nélküle vesztettek volna.
Érdekes, hogy Prady néha rokonszenvesebb, mint Alicia :)

Renka - 2015. 03. 03. 20:31

Alicia lába alól kezd kicsúszni a talaj,összeomlás közeli állapotban van, morális válság, meg minden, ami ezzel jár. Ha ezt még az írók a következő részekben megspékelik egy buta kis szerelmi háromszöggel, akkor tényleg teljes lesz a káosz. Mondjuk értem a folyamatot, és érdekesnek is találom (kivéve a “romantikus” kavarást, az nem hiányzik ide szerintem.)Kíváncsi vagyok,h ki, vagy mi húzza innen vissza Alicia-t!

Cyrax - 2015. 03. 03. 20:41

Érdekes módon most Kalinda szála volt izgi számomra, a többi nem, Sweeney már annyira lerágott csont… :-/

Renka - 2015. 03. 03. 21:01

Engem sem igazán érdekelt Sweeney, de jó volt látni, h visszatértek a tárgyalóterembe. Mondjuk nekem alapvetően nincs bajom a politikai szállal sem(amire nagyon sokan ki vannak akadva), de unom Elfmant. Ha politika, akkor Eli, Ő zseniális.

sehrezad - 2015. 03. 03. 22:50

Tényleg, engem is Kalindáék kötöttek most le leginkább… Talán azért is, mert érdekes feladatot kapott, nem valami gány alvilági melót.

Memari - 2015. 03. 05. 19:15

Meddig akarják még húzni ezt a választást?? A vita nagyon jó volt, de a többi velejáró (szennyes tergetés, háttéregyeztetés, pénzgyűjtés) már kezd unalmas lenni számomra. Hiányzik Alicia tárgyalóteremből, most is üdítő színfolt volt a tanácsadása.
Finnt pedig hova sikerült elsüllyeszteni? Úgy rémlik, h állandó szereplő lett, de ezek szerint csak tartalékba kell, ha havonta 1x eszükbe jut, h jé van még vki aki régen szerepelt.

Bishop és Kalinda, mióta tudom, h mi várható, azóta minden jelenetükben azt érzem/várom, h na most lesz meg az apropó.

Renka - 2015. 03. 06. 11:42

Finn szerepel a hátralévő részekben, de…szerintem sikerült egészen jól elbaltázni mostanra az Ő szerepét ill. szereplését (pedig építgették elég sokáig). Igen, elvileg állandó szereplő, ehhez képest mondjuk a “vendég” Elfman minden részben ott van rendesen (jó, tudom, h M. G.forgatott a D.A.-ben is). Az előbb néztem meg egy sneak peek-et…nekem nem jön be ez a “jajjj, akkor most ki is tetszik nekem, melyik fiú? Óh, már magam sem tudom!”, találgassanak csak a nézők az évad végéig… Az sem érdekel már, ha egyik sem, de ne bohóckodjanak már itt! M. Goode egy kicsit komolyabb színész ennél, sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle.
Mióta tudom (tök régóta persze), h Kalinda elhagyja a sorozatot, minden alkalommal a frászt hozza rám, amikor megjelenik a képernyőn Bishoppal együtt…

echo - 2015. 03. 08. 17:18

Én is megnéztem A sneak peek-et. Ahogy nézem a többség már édeshármast vizionál az évadzáróra.:D Nem gondoltam volna, hogy ide jut a sorozat.
Finnt sajnos nem kicsit elmismásolták, pedig..

Renka - 2015. 03. 08. 19:12

Én interjúkat is olvastam az írókkal. Nekik roppant mód tetszik, h lebegtetik ezt a hármast, hogy a nézők találgathassanak a szezon hátralévő részében. Ez szerintem nagyon olcsó így, ez a sorozat ennél több…

Violka - 2015. 03. 09. 08:44

Legutóbbi részt még nem láttam.

Én nagyon nem szeretem Kalindának azt a félénk őzike nézését, amikor Bishoppal tárgyal, stb. Régebben azért tökösebb volt, nem?
Se kutyája, se macskája, se Cary, simán leléphetne, dráma nélkül is.

Én Elfman-ea szavazok :D

Otto - 2015. 03. 09. 18:56

legjobb sorozatrész amit valaha láttam. mikor eszébe jut Zach :D:D:D kész.

Cyrax - 2015. 03. 09. 19:02

Tényleg mennyire jól volt már összerakva ez a rész! :)

Renka - 2015. 03. 10. 19:49

Oké, azt hiszem, h most jött el az a pillanat, amikor már (nekem is) elegem van ebből a politikai szálból. Mikor lesz már a választás? Maga az epizód itt-ott érdekes volt, de számomra leginkább unalmas és…a Will-hasonmás volt a mélypont. Komolyan, mint egy rossz szappanoperában.És húúú, Elfman 3 lépésben ágyba viszi Aliciat (sneak peek 6×15), szerencsétlen Finn meg még a kezét is alig foghatta meg.lol De a legviccesebb Alicia hangja volt, mintha Marge-t hallgattam volna a Simpson családból. Én abszolút bizakodva kezdtem ezt az évadot, de mostanában nagyon nem vagyok lenyűgözve. Elég komoly hajrának kellene ahhoz jönnie, h ez megváltozzon…

Dzsangüm - 2015. 03. 13. 20:00

A 13. részhez nagyon izgi előzetest csináltak. Már vártam, hogy felgyorsulnak az események. Most, túl a 15. részen, rájöttem, hogy abban a köv. 7-8 rész eseményeit sűrítették össze. Ehhez képest sokkal lassabban haladnak az események. Nekem tetszettek ezek a részek, de ehhez az előzetes képest unalmasak. Olyan becsapva érzem magam. Nem kellett volna annyira előreszaladni, és akkor teljesen rendbe lennének a részek.
Nekem hiányoznak az ügyek. Bár biztos sok olyan megbeszélés volt, mint most Canninggel, mert sokkal életszerűbb ez az egyezkedés, de unalmasabb is.
Én még mindig Finnek drukkolok. Elfman egy kis kalandnak jó lesz, hogy Alicia rájöjjön, hiányzik férfi az életéből. De szerintem nem az a fajta, aki leköti magát egyvalakinél, pedi A-nak ilyen férfira van szüksége. Vszleg ilyen okból kötött ki Peter mellett, mert ő fiatalon sztem vágyott tartós kapcsolatra, családra stb. És sztem Finn is ilyen. Remélem összeszedi magát.

Dzsangüm - 2015. 03. 14. 18:54

A 14. rész másodjára megnézve nagyon jó lett szerintem. Észre lehet venni az olyan apróságokat, hogy pl. Zach mögött egy ügyvédi iroda hirdetése van. Egyes jelenetek (pl. a meghallgatás) meg mintha nem is csak A. lelki szemei előtt játszódnának. Nekem tetszett a végén az a filozofálgatás a vallásról és az igazságról.

Ancsa - 2015. 03. 16. 07:21

Hát, ezen a záráson kicsit megdöbbentem, bár valahol várható volt. Kíváncsian várom a folytatást.

Vattacukor - 2015. 03. 16. 17:30

Annyira unom már ezt az évadot…Remélem viszont, hogy Kenning még lesz, és nem írják ki végleg (bár elég rosszul festett az utolsó részben), mert nagyon bírom a karaktert. Ez a választás először sem tetszett nekem, de most meg már végképp. Persze nem mondom, hogy annyira rossz nézni, de unalmas.

Cyrax - 2015. 03. 17. 06:27

A zárás egyáltalán nem volt meglepetés szerintem. :) Kalinda kb. 30 másodpercig szerepelt…

sehrezad - 2015. 03. 17. 08:39

Én élvezem minden percét ennek az évadnak is…

Renka - 2015. 03. 17. 19:16

Hát…Lassan eljutok arra a pontra, h gondolkozom, h megnézzem-e egyáltalán az éppen aktuális részt. Biztos, h a sok szünet is betett ennek az évadnak (nálam legalábbis), de unom. És ráadásul Alicia kezd unszimpatikus lenni, ami elég kellemetlen, mivel Ő a főszereplő ugye… Értem, h sok minden történt vele,és változik stb. nem is várom el tőle, h szent legyen (but stop kissing the help Alicia! lol). De érdekes, h pl.az imádkozásból morális kérdést csinál, a drogdíler pénzét meg simán elfogadja, és szemrebbenés nélkül képes hazudni is róla. És mintha elfelejtett volna gondolkodni is, nem? Elfman úgy irányítgatja, mint egy bábút.

Olyan nekem ez az évad, mintha kicsit túl sokat akartak volna az alkotók. Akadtak jó ötleteik,de vagy félúton meggondolták magukat, vagy éppen rosszul kivitelezték őket. Bár őszintén szólva olyan azért elő-elő fordult a sorozat történetében, h szereplőket hoztak be, elkezdték őket építgetni, aztán csak nem tudtak velük mit kezdeni, és szépen elfelejtették őket…

2 nap van még elvileg a választásokig, de vajon nekünk még hány epizódon keresztül kell néznünk? Szerintetek nyer? Lesz itt még 7. évad?

sehrezad - 2015. 03. 17. 21:15

Bishop pénzét szerintem ő nem tudta nem elfogadni, mert a PAC-nak ment a pénz – az előző részben szóba került, hogy vegye vissza Bishop, de ugye az meg még gyanúsabb. Mondjuk lelkiismereti gondjai valóban nem voltak emiatt láthatóan. De az tény, hogy ha megnyerni, akkor Bishop be akarja majd nyújtani a számlát, fog kérni valamit…

Az imádkozásból nem feltétlen morális kérdést csinált, illetve nem az volt a baj, hogy ne tudott volna cinikus módon technikailag elmondani egy imát – csak éppen nem lett volna semmi értelme az egésznek. A lánya felől mégis csak autentikusabb ez. És így egyben Grace lelkiállapotát is csekkolta.

Egyébként szerintem nem fog nyerni, de ez csak megérzés – én még akár egy last minute visszalépést is el tudok képzelni, bár Prady esetében nagyon nyomatják, hogy nem elég dörzsölt és “kompromisszumképes” a nagypolitikához. A 7. évad kell még, megérdemel egy szép lezárást a sorozat, és ezt inkább az irodában tudom elképzelni, mint az ügyészségen. Persze, utóbbi is szép ív lenne onnan nézve, ahonnan indult Alicia.

Cyrax - 2015. 03. 18. 10:57

Valahol mintha azt olvastam volna, hogy az évadzárót meg fogja előzni a választási eredmény és még “pár részig” fog kitartani a szál.

Szerintem nem lesz 7. évad, de én már 4 éve is azt jósoltam, hogy kasza lesz és nem megy 2 évadon túl a sorozat, úgyhogy nem kell rám hallgatni. :)

Renka - 2015. 03. 20. 18:19

Mindenesetre úgy tűnik, h Alicia és Peter megkezdi a harcot egymás ellen, ami remélhetőleg klassz (és Eli-ban gazdag)lesz! Nem mellesleg Finn is visszatért,talán nem csak díszítőelemnek…bár tény, h annak sem rossz.lol

Dzsangüm - 2015. 03. 22. 11:31

Nekem is egyre inkább úgy tűnik, hogy Alicia nem fog nyerni. Nem hiszem h Prady jobb államügyész lesz, de mintha Aliciának más feladata lenne a választással. Emlékszem milyen kilátástalannak érezte magát szakmailag IS Will halála után. Meg ez a kampány más szinben mutatja meg Petert is, és remélem emiatt elválik tőle. És utàna Finn lecsap rá ;)

Ancsa - 2015. 03. 22. 19:39

Szerintem a rész zárásának fényében kár Finn-ben reménykedni, egyértelmű, hogy Elfman a befutó. De persze majd “ma este” többet megtudunk az új részből :)

Ancsa - 2015. 03. 23. 06:44

@Ancsa: ezt elkiabáltad :)

sehrezad - 2015. 03. 24. 08:20

Na, az új rész nekem volt nagy csalódás…eergh.
SPOILER, aki még nem látta:
Szarvasvadászaton fölszedett konzervatív gazdagember úgy, hogy az általa állítólagosan támogatott ügyek jó részét a cég nem tudja (akarja, fogja) képviselni (elsütve a liberális fegyverellenes élvezi a vadászatot klisét). A szavazás közben x-boxos (vagy milyen) lövöldözés (és flörtölés), aztán az érdekes(ebb)nek tűnő vereség-forgatókönyv helyett a legótvarosabb közhely szerinti utolsó pillanatos fordítás. Peter a rosszfiúból hős lesz, majd Elfman balra el.

Renka - 2015. 03. 25. 17:12

Szerintem az “Elfman balra el” még nem is volt olyan gáz. Jobb, mintha kínosan búcsúzkodtak volna. Bármi is történt, Aliciának nem jelenthetett túl sokat. Egyébként nekem olyan semmilyen volt ez a rész. A választásokat már lehet,h az alkotók is unták, mert kicsit olyan sután intézték a “nagy” napot.Várok még valami fordulatot ezen a szálon, hátha Aliciának le kell mondania valamiért… Persze lehet, h csak annyi lesz, h Bishop zsarolgatja majd.

sehrezad - 2015. 03. 26. 08:43

“Szerintem az “Elfman balra el” még nem is volt olyan gáz. Jobb, mintha kínosan búcsúzkodtak volna.” – Annál jobb, az kétségtelen, de valahogy olyan kínos volt ez is – lehet, hogy maradok, befut Peter, á, inkább mégis léc.

Renka - 2015. 03. 26. 10:16

Mondjuk igen… Egy pillanatra meg is fordult a fejemben, h a francba, még a végén itt marad! Azt a jelenetet azért bírtam, amikor Finnel találkoztak Alicianál. M. Goode olyan szép magas, h Elfmannak fel kellett rá néznie.lol

Pudli - 2015. 03. 30. 00:08

Miért választották meg én végig reménykedtem hogy veszít, illetve még mindig reménykedem hogy visszatér sima ügyvédnek. Ja és bár Elfmanna-t sose bírtam még ő is jobb lenne mint Peter sose válnak el?

Cyrax - 2015. 03. 30. 21:45

A “nyerés” szál szerintem jól meg lett oldva, de a heti ügyeknél már nagyon kezdenek kifulladni… Tippre az évad végi cliff meg Bishop-related lesz.

sehrezad - 2015. 03. 31. 08:22

Végre ismét egy jó kis pörgős rész, tetszett. Úgy tűnik, hogy elviszik majd az ügyészség vs. Lockhardt-Agos(-Lee?) összecsapásai felé is, a vége ezt vetítette elő.
A végén Eli leszerelése ott volt :)

Renka - 2015. 03. 31. 10:45

Ez a rész kicsit visszaidézte a korábbi évadok hangulatát,néha hangosan röhögtem. Eli szenzációs, különösen ha dühös. Bírom David Lee-t is, annyira kötsög tud lenni.lol Alicia kicsit emberibb így, h fogalma sincs a játékszabályokról… Az viszont jó ideig fájni fog ha Finnt elengedik, én rengeteg lehetőséget láttam benne, nagyon kellett (volna) egy ilyen fickó ebbe a sorozatba…

A. - 2015. 03. 31. 17:34

titeket nem zavar, h Eli lánya (the body woman) ennyi screentime-ot kap?
Jó karakter, és bírom is, de már szinte vicc, hogy mindig képernyőn van, és sokszor indokolatlanul is bevágják őt. Nem értem, lassan olyan érzésem van h spinoffot melegítenek elő neki.

Renka - 2015. 03. 31. 19:02

Ezt nem igazán értem a TGW-ban. Elfman is túl sok volt nekem, és nem azért, mert különösen problémám lett volna vele. De a vendég ne szerepeljen már többet,mint egy állandó szereplő. Úgy általában szeretem a beugrókat, mert színesítik a show-t, de sokszor már az alap szereplőktől vesznek el értékes játékperceket,gyakran elnagyolnak emiatt karaktereket. Eli lányát bírom, de annyira nem tűnik nekem erősnek, h spinoff-ra gyanakodjak.

Cyrax - 2015. 03. 31. 19:50

Ez amúgy mindig is jellemző volt a sorozatra, az állandók sokszor eltűnnek, pl. a két gyerek a legutóbbi évadban szinte nem is volt már, Matthew Goode több epizód erejéig pihent, nemrég Kalinda kb. fél percig volt csak stb…

Violka - 2015. 04. 01. 07:54

Én bírom Eli lányát :) Spinoff szál? Ha lenne, akkor Eli legyen a főszereplője.
Nekem Grace és Zach se hiányzik, de ők sosem voltak a szívem közepén.

ELfman eléggé Will-re hajazott, ahogy kilépett A. életéből, amikor látta Peterrel együtt. Se normális beszélgetés, se küzdés érte.
Nagyon bízom benne, h visszajön legalább annyira, h lezárják a “kapcsolatot” közte és A. között. De lehet,h csak Steve Pasquale-t akarom látni :)))))))

Cyrax - 2015. 04. 01. 21:03

CBS bejelentette, hogy az évadzáró május 10-én lesz.

Violka - 2015. 04. 02. 07:49

Ajaj, az már mindjárt itt van :(

Renka - 2015. 04. 02. 09:26

Nekem sem hiányoznak a Florrick-gyerekek. Szerintem Elfman befejezte, ennél több nincs ebben a történetben, nem nevezném kapcsolatnak ami köztük volt.

Violka - 2015. 04. 02. 11:51

Pedig lehetne még több benne. Most lelépett, de ahogy a múlt rész is igazolta kellett volna A-nak egy használati utasítás kivel hogy és miről kommunikáljon :)

De éppen, h Finnel sincs semmi kapcsolat köztük, nem?

Renka - 2015. 04. 02. 15:50

Arra itt van Eli,aki ráadásul sokkal szórakoztatóbb….legalábbis számomra.

Ahogy így elnézem, Finnel nem is lesz… De a francot érdekelné, ha az a nem túl sok játékperce is (általában)nem Alicia-hoz kapcsolódna?

Memari - 2015. 04. 05. 15:40

Elfmann a kampány miatt volt jelen, nem a munkával járó politikai manőverek segítéséhez, ezért nem is meglepő, h távozott és a későbbiekben sem indokolt, h visszatérjen. Szerelmi életre ott lehetne Finn :)

Remélem hamarosan újra visszatérünk a tárgyalóterembe, már hiányzik az a játszmázás.

Benjy - 2015. 04. 05. 16:20

Ez a választósdi engem is rendesen lefárasztott, de a legutóbbi 6×17 egész jó volt, és bizakodásra ad okot.

Hkim - 2015. 04. 06. 20:55

Szóval nem felejtődött el az e-mail hekkelés, helyes. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből, elég reménytelen szitut vázoltak fel. Persze Alicia mint államügyész elvileg a szőnyeg alá söpörhet majd az ügyet, csak akkor meg ő is korrupt lesz ugye.

Cyrax - 2015. 04. 07. 13:49

Ez az újraszámolósdi elég olcsó megoldásnak tűnik, Kalinda-t meg nem lehet sajnálni, mert tudtuk, hogy ez lesz…

Renka - 2015. 04. 08. 13:25

WTF?! Még a végén Alicia Peter vállán sírja ki magát. Az, h mindkettőjük (politikai)érdekében kulturáltan együttműködnek, az nem zavar…de ha megint elkezdenek lebegtetni kettőjük között valami romantikus szálat, arra nem vagyok kíváncsi. Az viszont érdekel, h a Kalinda sztorit hogyan oldják meg…lehet, h Finnel együtt ellovagolnak Downton Abbey-be.lol Kár értük.Eli és Diane tartja most bennem leginkább a lelket, a gay-marriage történet különösen jó volt.

Violka - 2015. 04. 09. 12:55

Nem tudom jelent-e vmit, kapcsolatba hozható-e a köv. évad berendelésével, de Alan Cumming érdekes frizurát villntott : https://instagram.com/p/1ON7P8h432/?taken-by=alancummingsnaps

Violka - 2015. 04. 10. 09:40

Ma reggeli hírekből :)

“Sajtóértesülés szerint a CBS minden felhajtás nélkül meghosszabbította a The Good Wife kiemelt, 1. évad óta állandó szereplőinek a szerződését 2 évaddal, egészen a 8. szezonig. Ettől még persze véget érhet a sorozat a 7. évadban, ahogy a készítők tervezik. És kaszát is kaphat.”

sehrezad - 2015. 04. 13. 16:34

Izgalmas rész volt – a The Good Wife visszatért.

scott21 - 2015. 04. 14. 06:43

Én szerintem ugy lenne csak érdekes a 7. Évad. Ha nem akarják visszaállítani a dolgokat a régibe, hogy ha Prady lesz az államügyész és megkéri Aliciat, hogy legyen ő a helyettese, így alicia maradhat a tárgyaló terembe mint anno Cary, és jöhetnek az Alicia vs. Cary, Diane ügyek

tulipán - 2015. 04. 14. 10:19

hát én teljesen összetörtem. ennyire nem törhet el minden!
én grace helyében nem viselném ilyen jól h. az apám És az anyám szexuális élete is a világ szeme elé kerül.
engem az még nagyon érdekel, h. prima-pine mivel vágnak vissza? az összes lg, lgc, meg fal ügyet visszamenőleg újratárgyalják kalinda bizonyítékai nélkül? dehát ettől csak még jobban összetörök.
és kalinda lelép a tanuskodás után, vagy bishop lép?
jaj.

Hkim - 2015. 04. 14. 21:07

Rendesen haladt a történet, és jó hogy ennyire kiszámíthatatlan hogy mi lesz. Néztem volna tovább.

Valahol nagyon életszagúnak érzem hogy így a körmükre ég a Bishop ügy. Szóval tetszik hogy nem a semmiből húztak elő egy ilyen necces konfliktust, hanem évadok óta érett a dolog.

eszemix - 2015. 04. 14. 21:13

Hát ez is megint a vattdöfakk kategória volt. Ez a méretű szkeverés, ami a politikában megy… Persze irtó élvezem nézni, de közben meg hányni tudnék a féreg karakterektől. Bornemissza Pétert idéző húzások: “Ha az szarral harcolsz, ha megbírod is, ha megbír is, szaros lészesz”.

Én szerettem Kalindát; hiányozni fog, akárhogyan is írják ki.

sehrezad - 2015. 04. 15. 18:42

Most nézek egy régi Ally McBeal részt (2×16), és a fiatal “David Lee” ügyvédkedik benne, ugyanolyan tenyérbemászó :)

Violka - 2015. 04. 16. 13:24

Pafff…., nagyon reméltem, hogy A. simán elfoglalja a hivatalát. De ez a választási csalásos kavarás…, nem tetszett.

Kalinda nyakán meg ahogy szorul hurok, úgy veszti el számomra a varázsát, az eddig felépített vagány csajból lesz egy pánikoló őzike.

Mandaring - 2015. 04. 20. 22:05

aaa…ez megint milyen resz volt?
Hat ott sem lennek politikus.

Renka - 2015. 04. 25. 22:41

Durva rész volt…de tetszett! Az Alicia-féle fordulatot vártam, erről beszéltünk itt korábban…legalább ez bejött.

sehrezad - 2015. 04. 27. 12:18

Na, innen vajon hogyan tovább? Kezd sorozatzáró feeling lenni.

tulipán - 2015. 04. 27. 21:12

úgy bírom, h. ez NEM évadzáró volt! tök jó cliffhangerek vannak, de nagy döntésekkel nem várnak ok nélkül hónapokat. sajnálom Kalindát. erős női karakterből sosem elég.

Renka - 2015. 04. 27. 22:30

Húúú…Most néztem meg… Nem tudom, h mit gondoljak. Olyan volt, mintha nem csak Kalinda búcsúzna (akit egyébként sajnálok). Közben meg korábban azt olvastam, h nem is kérdés, h lesz 7. évad. No de ezek után…hogy?!

Hkim - 2015. 05. 04. 21:07

Kellemes kis rész volt, inspiráló. Csak nem visszatérnek a heti ügyekhez az utolsó évadra? Basszus, már csak egy rész és vége az évad, hiányozni fog.

A. - 2015. 05. 05. 11:51

A heti rész nemcsak évadzárónak, hanem sorozatzárónak is beillett volna.
Elég melankolikusra sikerült.
Ezek után nem tudom mit várjak a finálétól. A következő évaddal most mi a helyzet? Nekem úgy tűnik, a készítők is lezárnák most.

Cyrax - 2015. 05. 05. 16:52

Szerintem is sorozatzáró hangulata volt. Meg nem is volt sokkal több egy “clip show”-nál. A köv. évad szerintem még mindig kérdéses a csatorna számára, legkésőbb péntek éjjel kiderül.

Renka - 2015. 05. 05. 18:03

Ez valami új trend? Már a 2. sorozat (amit nézek és), ami gyakorlatilag az évadzáró előtt produkál egy évadzárót. Ha ezek után a fináléban Kalinda áll majd az ajtóban (hogy normálisan elbúcsúzzon), Finn szépen megköszöni az állásajánlatot és ellovagol a ‘ködös Albionba’, a jó öreg Peter még mindig nem húz el jó messzire (legalábbis romantikus értelemben Alicia-tól távol)…akkor azért nem valószínű, h jól meglepődöm, és egy kicsit úgy érzem majd, h hülyének néznek a sorozat készítői. Remélem nem így lesz…

Violka - 2015. 05. 05. 22:26

Én megyek tüntetni, ha nem lesz következő évad :(

Dzsangüm - 2015. 05. 09. 21:04

Nem szerettem volna, ha Alicia államügyész lett volna, de azért ezt sem kívántam neki. A 18-20 részek igazi mélyrepülések voltak a számára, de most ezen is felülkerekedik, mint annyi negatív eseményen az elmúlt években.
Az utolsó részeknek tényleg zárás-érzete volt. Szerintem az írók sem tudták még a készítéskor, hogy lesz-e folytatás. örülök, hogy hosszabb befejezést kapott az évad, és azért van még anyag folytatni.
Remélem Finn társul hozzá, érdekes lenne látni, hogy tanul meg vele együtt dolgozni. A másik tippem nekem Cary.
Ez a mondat már nagyon hiányzott nekem: “I’ll see you in court. / Találkozunk a bíróságon! ” Rég hangzott el.

AnarchoiD - 2015. 05. 11. 16:36

Zsenialis volt az uccso epizod uccso par sece …;) Nem cliffhanger hanem racsodalkozas (nemis rossz otlet).

es ceges nyomozonak alkalmazni Lestert ES kalindat ;)

Hkim - 2015. 05. 11. 22:49

Hurrá, winnie két órája twittelte ki hogy lesz 7. évad.

Cyrax - 2015. 05. 12. 08:02

Annyiből azért cliffhanger, hogy az a bizonyos színész akkor mostantól állandó szereplő lesz…? :)

Hkim - 2015. 05. 12. 19:02

Ha még valaki nem látta volna a finálét

SPOILER

Tipikus multifunkciós finálé volt. Csak az utolsó snittel kell kicseréli és máris sorozatzárónak is elment volna.

Ancsa - 2015. 05. 13. 09:22

Hát nem tudom. Mármint a rész tetszett, jó, hogy A. újra összeszedi magát, de szerintem elsőre úgyis nemet fog mondani. Nem tartom kizártnak, hogy a végén lesz belőle némi kényszeres együttműködés, de nem fog élből a nyakába ugrani, az tuti.
Engem jobban izgat, hogy mi lesz Finn-nel? Oké, nincs társulás, oké, vannak érzelmek de F. azt sem akarja – akkor most mi van? Azért barátkoznak? Néha dolgoznak együtt? Vagy semmi? Egyáltalán?
/Baszki, meglátom MG-t a vásznon, és… hogy nézhet már ki ilyen jól? Szégyellje magát :D/

Violka - 2015. 05. 14. 08:31

Igen, MG felháborítóan jól néz ki minden részben :D

Nekem tetszett a lezárás, na jó Kalindára vonatkozó nem.

Sztem elutasítja Canninget Alicia. Azt sem zárnám ki, hogy köv. évadban Cary is csatlakozik hozzá. Valahogy ők jók együtt.

Másik Carey, Robin hol van amúgy?

Kalinda… hát nem tudom, így lezárva… Nekem nagyon kifulladt az ő karaktere.

Peter és az alelnöki posztért indulás. Hát ez is olyan fura nekem. Volt nekik nem egy botrányuk, és mégis megéri neki indulni? Nem nézik ezek a Scandalt?

Cyrax - 2015. 05. 14. 08:54

Robin-t a készítők elengedték egy másik sorozathoz de most meg nem mondom, hogy be lett-e rendelve, egy interjúban volt erről szó.

Violka - 2015. 05. 14. 11:05

Winnie írta a mai hírekben:

“The Good Wife: Én nem láttam a finálét, de többen is írták, hogy mennyire furcsa volt, hogy bár Alicia és Kalinda, vagyis Julianna Margulies és Archie Panjabi végre egyszerre volt látható a képernyőn, a jelenetük több, mint kínos volt, alig néztek egymásra, folyton váll fölötti kamerát használtak, az volt az ember érzése, mintha osztott képernyőt használnának. Itt egy cikk a jelenségről. Vajon mikor tudjuk meg az igazságot? Mert ez az, amiről a készítők sem beszélnek.”

Kíváncsi lennék a Ti véleményetekre is erről.

szerintem - 2015. 05. 14. 13:27

@Violka: en csak azert nem irtam rola, mert annak ellenere, hogy volt evadzaro, nem igen porgott a kibeszelo. teljesen egyetertek a cikkel, total kinos volt alicia es khalinda “kozos” jelenete, meg ha tenyleg egyutt is voltak a jelenetben, ordit a negativ kemia kozottuk. rossz volt latni, ugyanakkor szerintem nem lehetett kihagyni egy kozos jelenetet, a sorozat egyik fontos eleme volt kettejuk viszonya.
az evadzaro egy nagy kipukkadt lufi lett. elfogyott a kakao az evad soran, nagy dolog tortentek, rengeteg esemeny volt. az utolso reszre nem maradt semmi, talan azert, mert nem tudtak a keszitok, hogy lesz-e meg tovabbi evad, igy a tortenetet lezartak az utolso elotti epizodra es hagytak egy reszt bucsuzkodni, aztan mivel nem kellett elbucsuzni, csinaltak valmai semmitmondo epizodot.
a finn-szal ugy, ahogy volt, ket evadon keresztul, total ertelmetlen volt. nem tudom, hogy miert tancoltak vissza az irok, talan mert a szinesznek mas dolgok voltak keszuloben (downton abbey, meg ki tudja, meg mi) es nem voltak benne biztosak, hogy marad-e, de nagyon jol mukodtek volna aliciaval, mint partnerek, mint szeretok, mint tarsak is. megsem tortent semmi es szerintem az irok ereztek, hogy tulhuztak a dolgot, ez nem egy romantikus sorozat, ha eddig nem tortent meg, most mar nem fer bele. nekem ugy tunt, hogy finn a sorozattol is bucsuzik, de lehet, hogy tevedek.
a tobbi rendkivul fontos mellekszereplo semmilyen szerepet nem kapott az utolso reszben, ami engem mindig is zavart. rengeteg lehetoseg van a dianet es a caryt jatszo szineszben is, vetek oket ennyire nem hasznalni.
a michael j fox-partnerseg meg szerintem bloff, korabban is ajanlotta magat alicianak, nagyon meglepodnek, ha eppen most fogadna el, amikor pedig ugy dontott, hogy eztan csak jo ugyeket szolgal. de meglatjuk.

Renka - 2015. 05. 14. 20:17

Megnéztem végre…. A Kalinda-Alicia jelenet annyira kínos volt, h így tulajdonképpen nem is értem, h mi értelme volt. Tudom, h sok néző kívánsága volt, h Ők még egyszer, utoljára…na de így?!
Amit M. Goode-val csináltak itt az egész évadban,számomra mindig egy fájó pont marad. Bár tulajdonképpen stílusosan távozott…Az előző évadot is beleszámítva közel 30 epizódon keresztül azt játszották, h időnként felvillantották a lehetőségét annak, h mennyi mindent kezdhetnének vele…aztán végül mi történt? Az ég világon semmi!
Tudom, tudom…a sorozat címe:The Good Wife. De Alicia és Peter mit keresnek még mindig együtt?! Mondjuk Alicia legalább már eljutott odáig, h a gyerekek előtt őszinte (vagy legalábbis őszintébb), de Peter még mindig úgy csinál, mintha Ők egy nagy, boldog család lennének.
Talán az eddigi leggyengébb évadzáró volt, és tulajdonképpen nekem az egész évad csalódás. Jól indult, sok lehetőséget rejtett magában, de végül nagyon elbaltázták.

A. - 2015. 05. 14. 21:00

Matthew Goode eyecandy, sajnos a baj az, hogy a szerepe is csak erről szólt nagyjából. Ami kár, mert tehetséges is, a Stokerben brillírozott (szerintem). Szegénynek itt egy jó dialógot sem írtak, se sztorit, se semmit. Szerintem is többet érdemelt volna az “Alicia vágyainak tárgya/lehetséges románc” kategóriánál.
Kalinda-Alicia: az egész ügy nem méltó a TGW-hoz, nagyon unprofessional volt. Egy vicc, konkrétan.

Renka - 2015. 05. 14. 21:41

“-I’ve never gone after your family members.
– We have no family members.” Azért ezen még mindig röhögök.

Renka - 2015. 05. 14. 22:07

Most aztán megint castingolnak őrült módjára, mert kezd elég vékony lenni a szereplőgárda. Szerintem M.G. megoldotta volna a problémáikat több fronton is, de ennyi és ilyen szereplésért nem éri meg neki New York-ban maradni.
Most, h megint felbukkant Kalinda, rá kellett jönnöm, h hiányozni fog. Ő is vakvágányra tévedt néha, de ezt az alkotóknak köszönhette. Cary nekem súlytalan…kivéve amikor éppen megcsapja a börtön szele és szenved.

Benjy - 2015. 05. 14. 23:09

Huh, sikerült feltornásznom a lemaradást. Hogy őszinte legyek nagyon felemás évad lett, jól indult de a nagy szünet után szinte csak vakvágányokra tértek ki. Ami nekem idén nyilvánvaló lett, hogy a hosszabb történetekkel nem tudnak mit kezdeni. Cary ügye az évad elején, Alicia indulása, és most Kalinda szála is jól indult, sok potenciállal, csak sajnos mindegyik hamar kifulladt vagy unalmas lett. És épp ezért van bennem kettősség a “cliff” miatt is. Mert egyrészt széles mosoly került az arcomra Fox miatt, másrészt viszont lehet hogy ez a felállás 2-3 epizódig lenne “buli”, utána meg itt is jönne a lejtmenet. Nyilván ez csak spekuláció, de szerintem miniarcokban kéne gondolkodniuk a készítőknek a nagyobb lélegzetvételű sztorik helyett. Másik negatívum hogy a választás miatt sok szereplő nagyon a háttérbe került. Persze, Alicia a címszereplő de a választást sok más szereplő is megsínylette (MG többek közt), mondhatnám elsikkadtak a háttérben. De hogy a pozitív oldalról is kiemeljek valamit, Marissa Gold mint személyi asszisztens marha jó volt, a kampány talán egyetlen pozitív része.

Összegezve: Nem volt olyan rossz évad, de a zseniális 5. után ez mindenképp nagyon halovány lett, egy gyenge közepes talán. Persze nem kaszálom, de a PoI-hoz hasonlóan itt is csökkent a lelkesedés idén, és ez általában az első rossz jel.

Benjy - 2015. 05. 14. 23:11

Matthew Goode most akkor balra el? Mondjuk tény hogy állandó szereplőhöz képest vajmi keveset szerepelt.

sehrezad - 2015. 05. 14. 23:33

Mikor kirúgták Canning nőjét, Finn pedig lelépett, rögtön az jutott eszembe, hogy na, akkor megvan Alicia partnere – csak a nőre gondoltam, nem Canningre. De azt is el tudom képzelni, hogy a feleséget javasolja be Alicia-nak :)

Violka - 2015. 05. 15. 08:43

Nekem Kalinda volt súlytalan. Amennyire tökös csaj volt az első évadokban, mostanra csak néz a nagy boci szemeivel.

Bishop is, mint rettegett alvilági ember, hát….

Renka - 2015. 05. 15. 10:41

Persze,nekem is a “tökös” Kalinda fog hiányozni, nem a félősen pislogó gyerekfelügyelős Kalinda.
Állítólag több új szereplővel tervezik színesíteni a sorozatot, de úgy tűnik, h olyan karakter nem lesz, akit hosszabb távra beépítenének Aliciaék mellé. Mondjuk úgy tűnik, h nem is igazán megy ez nekik…

Violka - 2015. 05. 15. 11:03

Gyanúsan utolsó évad lesz a következő. Ha akarnak vkit beépíteni, azt már az első részektől kezdve kell.

Én vágyom egy újabb építkezős évadra. Amiből kinő A. új cége és stabilan meg is marad.

Újra egy voks, h Cary csatlakozzon hozzá.

Renka - 2015. 05. 15. 11:48

Ezt már egyszer eljátszották, nem biztos, h engem felvillanyozna, ha megint társulna Cary-vel. Persze nyilván a tálaláson is sok múlik, de szerintem ezt a ki-kinek a társa dolgot rendesen kimerítették mostanában(hetente cserélik már a cégtáblát az épületben). Lehet, h Alicia-nak nem is kellene társ. Az végre valami új dolog lenne. Mondjuk Petertől is elszakadhatna a sorozat végére. Időnként egy-egy szituációban még bedobja, h ” az én férjem a kormányzó”, ilyenkor nem tűnik valami talpraesettnek…

Benjy - 2015. 05. 15. 13:07

Nem sok mozgásteret hagytak maguknak. Érdekelne hogy Canningel társulva hogy változna a dinamika, de nem tudom hosszútávon mennyire lehetne ezt frissen tartani, vagy hogy mennyi lehetőség lenne benne. Kár hogy nem maradt Alicia államügyész, mert ott lett volna potenciál bőven. Remélem okkal döntöttek úgy ahogy, és van még valami a tarsolyukba, amivel színt vihetnek a következő évadba.

winnie - 2015. 05. 16. 07:13
Renka - 2015. 05. 16. 12:07

Azért ez nagyon ciki.

Dzsangüm - 2015. 05. 16. 21:02

Nem véletlen került oda az a bizonyos munkatárs, akit Diane kidobott. Canning kihasználta az infokat!
Cary-vel való ismételt közös munkát erősíti szerintem az is, hogy sokat telefonálnak, főleg az előző részben. De lehet, hogy ez is el fog hervadni, mint annyi más szál.
MG-vel való együttműködés végét nagyon sajnálom. Lehet, hogy így lesz jobb. A. megint belemenjen egy olyan kapcsolatba mint Willel volt? 2 évig kerülgetik egymást, aztán egy kis járás után a politika szedje szét őket? Szerintem ahhoz, hogy A-nak új kapcsolata legyen, el kell szakadnia Petertől teljesen. Az, hogy nem lett államügyész, talán előreviszi a fejleményeket.
Nem is lepődtem meg az elnökválasztásos dolgon. A 4. évadban Peter anyjának udvarolt úgy a fodrász, hogy akár elnök is lehet a kicsi fiából. Na és itt tartunk. Kihagyhatatlan kampányolás. Persze akkor megint kell játszaniuk a normális családot. Örülök, hogy A. őszinte a gyerekkel a Peterrel való kapcsolatukat illetően. Elég nagyok ők már ahhoz, hogy megértésék, egy házasságban vannak mélypontok is.
Az ügyvédi téma ebben a részben meg katasztrofális volt.
Összességében az évaddal kapcsolatban egyetértek az előttem szólókkal: nagyon hektikus volt, sok jó ötletet elvetettek, születtek rossz végkifejletek, és voltak váratlan esetek.

lynx - 2015. 05. 17. 08:44

“The Good Wife: most már biztosra vehetjük, hogy Julianna Margulies és Archie Panjabi (Alicia és Kalinda), azután, hogy több évadja nem volt közös jelenetük, a 6. évados fináléban sem voltak egy légtérben, a “közös” jelenetüket dublőrökkel és egyéb technikai trükkök segítségével vették fel, ami kábé az elmúlt év(tized?) egyik legcikibb tévés húzása. Nyilván a készítők halála volt ez, s bár azóta is hallgatnak (természetesen) az okokról, s nem tudjuk, hogy melyik színész sara az egész, döbbenet, hogy a vélhető személyes ellentéten nem sikerült a sorozat kedvéért túllépni. Ausiello itt ír a dologról, s említi, hogy a CSI: Miami színészei közül páran 10 évadon át elviselték David Caruso-t, pedig…”

Memari - 2015. 05. 17. 21:45

Évad végére kicsit leült a sorozat. Túl sokáig húzták a választás és a Finn-es dolgot. Az pedig, h 2 szereplő nem tud 1 képernyőn megjelenni, no komment.

Nem fogom tűnök ülve várni a folytatást, de azért nézni fogom.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz