login |

Castle: kezdett a 7. évad – írta Sherlock20

2014. 10. 13. 20:00 - Írta: vendegblogger

218 hozzászólás | kategória: kritika,

I can’t remember.

A Castle tipikusan azzá a sorozattá vált a zseniális első évadok után az elmúlt években, ami egyeseket annyira idegesít, hogy inkább meglendítették a kaszát; mások pedig bár már nem élvezik annyira, mint régen, de nézik, talán megszokásból, vagy reménykednek, hátha valamikor feltűnik a fény az alagút végén és újra élvezhető lesz a maga teljességében. Ez a 4. évadban nem történt meg. Az ötödikben sem. A hatodikban meg végképp nem.

Talán majd most a hetedik évad során.

A tovább mögött spoileresen folytatom.

Az előző évad kapott egy szemtelen utolsó epizódot, és egy olyan lezárást, ami után nem volt ember a Földön, aki úgy állt volna fel, hogy „Ez igen! Így kell évadfinálét csinálni!” Miért? Mert kaptunk egy kamu eltűnést pont a hosszú évek óta várt esküvő előtt, ami rendezte volna a két főszereplő folyamatos párkapcsolati nyűglődését. Nyilván a címszereplő nem fog végleg eltűnni, hosszú részekre se, a kérdés csak az volt, hogy a 7×01 első vagy második 20 percében bukkan-e fel, valamint hogy milyen feloldását kapjuk az eltűnésnek.

A finálé feloldása vízválasztó lehet, hiszen kaptunk a 7. évadra egy showrunner-váltást is, nagy kérdés volt, hogy milyen irányba viszi tovább a sorozatot az új főnök. Jót tett-e ez a sorozatnak a váltás? Igen. Sikerült viszonylag korrektül feloldani a cliffhangert, és egy új átívelő szálat felvázolni.

Castle állítása szerint nem emlékszik arra a két hónapra, ami az eltűnése és a megtalálása között telt el. Beckett kétkedik, bár hinni akar, de mégiscsak éket ver(t) ez közéjük, főleg mivel már maga az eltűnés is látszólag arra mutatott, hogy Castle dalolászva raboltatta el magát.

A második részben kedvenc írónk a hiányzó emlékei fűtötte frusztrációjában el is kezd magánakciózni, hogy fényt derítsen a kiesett időintervallumra. Azért lépéseket tesz, hogy az emberek higgyenek neki, ezért „nyomravezetői díjat” ajánl fel, aminek meg is lett az eredménye. Az UFO-s kitérő után kap egy épkézláb nyomot is: Montreal.

Kíváncsi leszek, milyen sűrűn fogják elővenni az eltűnés felderítésére épített szálat, ez is arra sorsa jut-e majd, mind Beckett anyja, vagy szervesebb részét fogja-e alkotni a szezonnak? Engem mindenesetre érdekel, mi az, amit Castle maga akart elfelejteni. Remélem reális lesz a feloldása, és nem jutunk el egy teljes világot átszövő összeesküvésig, vagy valami hasonló baromsághoz.

A 2. részben heti ügyet is kapunk már, ami határozottan jóra sikerült, érdekes ügyet sikerült felvázolni, hozta az első évadok hangulatát, néhány mosolyt kiváltó jelenet is volt. Castle és Beckett meg végre úgy viselkedik, ahogy az egy rendes pártól elvárható, a kettejük közt felmerülő gondokat sem söpörték (még?) a szőnyeg alá.

Összefoglalva, bizakodom az első két rész után, hogy talán kapunk egy élvezhető évadot, amivel – ha mondjuk az utolsó lesz – talán méltó módon búcsúzhat a sorozat. Az évadnyitó 6/10 pontot megérdemel, a második rész még feljebb is tornázta magát nálam 7/10-re.

218 hozzászólás Ne habozz!

ldavid - 2014. 10. 13. 20:56

ezekre a képekre én abszolút nem emlékszek :D

az első rész engem nem nagyon tudott lekötni, a második viszont már jobb volt

Vexi - 2014. 10. 13. 22:09

Valahol a negyedik évead elején elhagytam a sorozatot. Nem volt időm és/vagy energiám szenvedni vele, de gondoltam, hogyha majd jobb irányt vesz újra beszállok, de az írás alapján úgy tűnik nem a 7. évadnál lesz ez a pont.

korum - 2014. 10. 13. 22:11

Kihagytam 3 vagy 4 évadot, de a visszatérés tetszett, egyelőre nézni fogom.
A lagziból tippelve sok szeret/nem szeret/elveszi/nem veszi el drámázásról maradtam (szerencsére) le, de aki nézi a sorozatot, javítson ki, ha tévedek.
Most elég stabil párnak tűnnek, remélem ez elég lesz ahhoz, hogy inkább nyomozzanak…

DarkEagle - 2014. 10. 13. 22:12

Nem Neo írta a kritikát? Meglepő. Vagy mégsem? :D

Az évadról inkább nem mondanék semmit szóra sem érdemes. Szappanopera a köbön. Csak jó színészekkel. Ami eléggé elszomorít azért. :/

BlaiSeCT - 2014. 10. 13. 22:21

Kicsit off, de az Origónál 2 nappal az amerikai premier után nézhető felirattal az új rész.

zöldkendő - 2014. 10. 13. 23:04

Vártam már egy kritikát nagyon! :)

Remélem én is, hogy ez az évad kicsit visszahozhat a régiek hangulatából, legalábbis az irány ezt mutatja. Azért a második részben nekem voltak mosolygós részek, mikor az interjúban a riporter csaj bekérdez: “Amnesia? Really?”, na meg a spaceshipes részen is felnevettem! :D
Remélem Castle visszaemlékezését pár rész alatt megoldják, minél tovább várnak, annál nagyobb dolgot várok majd, így nagyobb a koppanás veszélye is.

Viszont a 3. rész is ígéretesnek tűnik az előzetes alapján, már ami a heti ügyet illeti.

Blade - 2014. 10. 14. 08:57

Teljes mértékben egyetértek a kritikával. A második rész szerintem is jobb volt, mint az évadnyitó és fel lehetett fedezni olyan jeleneteket, amik az első pár évadra emlékeztették a nézőt. Remélem hogy ezzel az évaddal visszatérnek arra az útra amiről letértek a 5. de főleg a 6. évadban…

m76 - 2014. 10. 14. 09:00

@ldavid

Nekem sem ismerős egy csomó kép a sorból, mintha nem is ebből a 2 részből lennének. Persze lehet csak nem néztem elég figyelmesen, mert már alig érdekel.

Ami a sorozatot illeti az előző évadzáró katasztrófális volt. Az utolsó pillanatban bedobott elrablás egy baromság. A Beckett – Castle kapcsolatot le kellett volna zárni 2-3 évaddal ezelőtt, erre még most is csavarnak rajta egyet.

Ami a feloldást illeti, valamivel jobb volt, de kizárólag a katasztrófális kamucliffhanger fényében.

Részemről előző évadzáró: 2/10
1. rész: 5/10
2. rész: 4/10

Nem látom a fényt az alagút végén. A heti ügy ami a 2. részben volt megint laposra és érdektelenre sikerült. A rejtély bullshit meg totálisan értékelhetetlen.

Beckett: “Á Castle van egy új nyomod? Ki a szart érdekel, majd jövő hétvégén talán utánajárunk” Kb ezzel felérő viselkedés.

Meg a taxival megyek a kihalt városrész elhagyatott gyárépületébe és még el is küldöm. Még ha nem is történt ezután semmi klisés akkor is épeszű ember nem így csinál. Meg a bankos jelenet. Akinek 1-nél több elemije van nem maga ment volna be a bankba hanem valakit küld akit nem ismerhetnek fel ha valaki figyeli, hogy visszatér e. Hiszen akkor még nem tudta, hogy ő maga szervezte az eltünést.

Nem tudom, hogy az írók nézik teljesen hülyének a nézőket, vagy ők ilyen hülyék tényleg, hogy ez szerintük reális, de a lényeg, hogy a Castle 2-3 éve katasztrófális mélységekbe süllyedt és nem is mozdul onnan. Aki korábban kaszálta nem érdemes visszatérnie, aki meg most szállna be, ne tegye. Van egy csomó jó sorozat ami ajánlható, ez nem tartozik közéjük.

Robi - 2014. 10. 14. 11:41

m76-tal értek egyet, az első két rész teljes csalódás. (Nem mintha az előző évad utolsó részei jobbak lettek volna…)

Zora - 2014. 10. 14. 14:39

A poszt képeivel tényleg gond van, csak az első tűnik ismerősnek…

7×02:

Szerintem jól felépített történet volt, de mikor Montreálban a lakókocsis hapsi azt mondta, hogy C nem akar emlékezni, akkor elszállt minden reményem… Az íróknak halvány lila elképzelésük sincs arról, hogy C hol járt! Ez egy olcsó, hatásvadász kibúvó!
Meg még úgy voltam vele, hogy egy újabb akadály a házasságkötésük előtt. Úgyhogy, mikor C azt mondta, legyen esküvő másnap, kicsit helyrebillentem. Aztán jött Kate az 1 hónappal. Pont ő??? Biztos talaj, amit először létre kell hozni??? Ezt nem lehet házaspárként???
Szóval, az utolsó 5 perc az mínusz 10 pont, ha lehetne ilyet adni… :-((((

Neoprimitiv - 2014. 10. 14. 14:54

első kép: 7×02; második és harmadik: 7×01; negyedik: 7×04 (a jövő heti epizódból)

Zora - 2014. 10. 14. 16:25

Köszi, Neo!

sherlock20 - 2014. 10. 14. 21:31

a 7×03 rögtön rá is cáfolt a reményeimre…

Neoprimitiv - 2014. 10. 15. 14:30

Zora: szívesen!

LaCRossE - 2014. 10. 15. 22:11

A Castle ebben az évadban sem lett egy okosabb sorozat…

Az, hogy Castle-nem-emlékszik-hol-járt, még akár egy jó rejtély is lehetne, ha nem üvöltene az egészből, hogy tényleg azért találták ki, mert fogalmuk sincs, hogy mi legyen. Én még ennyire felháborító módon nem is láttam egy szar cliffhangert kezelni, mint ami most történt, egyszerűen botrányos.

Aztán a heti ügyek, meh, azok sem lettek okosabbak és nem is lesznek (SPOILER ON: jövő heti részben Castle, mint beépített tanár egy iskolában… na de most komolyan, Castle, aki világhírű író, minden tele volt a rejtélyes eltűnésével, erre őt rakják be egy undercover akcióba… a rész leírása után jutott eszembe, hogy könyörgöm, tudjam már végre kaszálni ezt a fost… SPOILER OFF), a mostaniba megint ez a szokásos bullshit, kifejezetten utálom az ilyen elszállt láthatatlan emberes, ufós, démonos, varázslós, akármilyen ügyeket a Castle-ben… még ha elvétve egy-egy lenne, oké, de lassan arra állnak rá, hogy minél abszurdabb ügyek legyenek, ahol Castle totálisan hülyét csinál magából… megint.

Nem értem, miért fáradok a sorozat nézésével még mindig.

Memari - 2014. 10. 16. 04:07

Sem a bizakodó kritika, sem a zömében negativ kommentek (és a korábbi évek tapasztalata pláne nem) nem motiválnak, h tovább nézzem a sorozatot. :(
Nehéz itthagyni ennyi idő utan. Valószínű, h kommenteket kis kihagyással követni fogom, ha netán lenne vmi pozitivum, javulás, bármi érdemi, lszi sikítsatok! :) ;)

Zordon - 2014. 10. 16. 10:01

A 7. evad eddigi reszei itt figyelnek a HDD-n, de meg nem kezdtem el nezni, mert beragtam a 6. evad “cliffhangeren”. Viszont olvasva a kommenteket, eros a gyanum, hogy nem is fogom, es inkabb az RSS downloaderbol is kiveszem…. Pedig mennyire szerettem nezni regebben…

zöldkendő - 2014. 10. 16. 18:40

Még mindig reménykedem, a szívem visz előre, de valahogy ez az invisible man csalódás volt, megint pár mosolygós jelenet, de annyi, pedig az előzetes alapján vevő voltam, mégis badarság lett az egész.. Pedig szerettem az ilyen részeket, pl. a 4. évad végén a zombis részt kifejezetten! :) A kölyköktől meg előre félek a következő részben..

Zora - 2014. 10. 18. 21:28

7×03

Jó volt, jó volt – így nagy összességében -, csak túl “fantazmagória” a főtéma. Ha, mondjuk, valóban egy Pókember lett volna (pl tudományosan megalkotott apró tapadókorongok a tenyéren) akkor jobban bevette volna a gyomrom.
Szóval, el lehetett azért viselni.

DarkEagle - 2014. 10. 21. 14:26

Ez a 7×04 már tény jó volt. Meg kell mondjam eddig látom a fejlődés bár elég lassan haladunk és a szokásos hülyeségek még mindig jelen vannak. És még mindig nem tetszik hogy nem foglalkoznak azzal miért is akarta C elfelejteni ami történt. De erre úgyis magyarázatot kapunk idővel talán. Viszont a mai rész kellően poénos volt. Volt egy kis csaj harc is Castle-ért ami azért elég vicces volt. :D Maga az ügy nem volt valami nagy cucc ahhoz képest hogy mi lett belőle.

Remélem innen már csak felfele ível a minőség.

LaCRossE - 2014. 10. 21. 15:36

És hihetetlen, a 7×04 tényleg jó volt!

Cyrax - 2014. 10. 21. 21:37

Az alsó kép előre ki volt rakva 7×04-ből? :) Nekem viszont nagyon nem jött be ez a rész és igazából már nem is érdekel tovább a dolog, eddig bírtam, muszáj vagyok most kaszálni, már a kényelemből nézés sincs meg. A Forever lehetne számomra az új Castle de az lehet még a 13. részig sem marad életben…

zöldkendő - 2014. 10. 22. 01:07

Na jó, ez a “one princess to another”, ez nagyon ott volt! :D A kölykök is, meg Castle is jó szövegeket kaptak, nekem nagyon működött a dolog :)

Annak meg kimondottan örültem, hogy a magánéleti pár percben végre nem Beckett és Castle kapcsolatát kellett rendezni (pedig nincs velük bajom, már amikor tudják mit akarnak..), hanem átkerült a hangsúly egy kicsit Alexisre.

pehnemer - 2014. 10. 22. 21:30

Nekem bejön eddig az évad, remélem vmi értelmes dologra fogunk kilyukadni, kéne már egy sötétebb, titokzatosabb végjáték, szerintem jól állna a sorozatnak…

LaCRossE - 2014. 10. 28. 13:47

Ha az évadnyitó duplarésztől eltekintek, akkor eddig nekem is inkább pozitívabb benyomásom van a 7. évadról.

Réka - 2014. 10. 28. 18:34

Mit gondoltok erről hogy most ‘tényleg’ lesz esküvő?

sherlock20 - 2014. 10. 28. 21:45

7×05 hozott egy viszonylag korrekt epizódot.

Esküvő meg tuti az évad felénél (vagy végén) lesz, de simán el tudom képzelni, h megint csúszik majd, mert előkerül valami az eltűnés kapcsán…

De az már biztos ez az “átívelő” (nem tudom egy évadban 4x előkerülő hepönninget lehet-e annak hívni egyáltalán…) szál is csak néha tünedezik majd fel. Ami nem is biztos. hogy baj, mert úgyis csak valami baromságra hoznák ki, a heti ügyek meg hozzák a nézhető szintet.

Zora - 2014. 10. 30. 14:24

7×05

Én ahogy meghallottam, hogy számítógépvezérelt a ‘tapasz’ a srácok testén, rögtön az ugrott be, hogy elég az épületet áramtalanítani, és meg van oldva az életmentés. Pláne, hogy 6,5 perc alatt odajutottak a helyszínre, ami a lehetetlennel egyenlő…
A csempe+áporodott szagról nekem a ravatalozó jutott az eszembe, nem pedig a suli, főleg, mert nem tudták, hogy azt már egy ideje bezárták.
Mindenesetre, elviselhető volt ez a rész.

aiushtha - 2014. 10. 31. 21:02

@Zora

Komoly? Csempe és áporodott bűz? És nem egy fiú öltöző jut eszedbe? :D Nem tudom volt-e szerencséd kamaszok tesi órája után öltözőben lenni, az valami mennyei XD

De viccet félretéve, azt leszámítva, hogy logikus volt, ott rejti a kétmajmot, ahol őt szopatták meg először, azaz az iskolában, teljesen jó rész volt. Nem akarok elkiabálni semmit, de ha így halad tovább, még megint élvezetes lesz. Na nem rögtön, egyből. Fel kell ezt is építeni, de az út most úgy tűnik jó.

Zora - 2014. 11. 02. 20:17

Azért nem a fiú öltöző jutott eszembe, mert az “önéletrajzában” szerepelt, hogy dolgozott egy ravatalozóban is. És oda nagyobb valószínűséggel van kulcsa, mint a hajdani iskolájához.
Oké, logikus, hogy odaviszi őket. De erről a két jellemzőről nagyon nem CSAK a suli tud beugrani…

Kebelbarat77 - 2014. 11. 04. 05:54
Neoprimitiv - 2014. 11. 04. 06:19

Kebelbarát77: interjúkat most már nem olvasok senkivel (new mythology, it’s so much fun, gamechanger, honest, we owe the audience – hányat találtam el?), viszont ma reggel kijöttek a 7×07 rész előzetes képei… Mindegy milyen lesz, azt tuti meg fogom nézni, mert Stana baromi jól néz ki rajtuk.

(Másik oldalról viszont NF némelyiken az Amerikai fogócskát juttatta eszembe, amelyikben Cary Grant volt Audrey Hepburn partnere és reménytelenül öreg volt mellette, Hepburn minden rajongó nézése ellenére is.)

Kebelbarat77 - 2014. 11. 11. 06:40

Neoprimitiv: simán tollba mondhatnál egy interjút D.A. helyett. :)

Spoiler alert S7Ep6:
Várta/várja még valaki egyáltalán Castle&Beckett lagziját? Az aktuális részben ez is megtörtént, amit messze nem vittek túlzásba: a teljes időtartamból kevesebb mint 5 perc alatt sikerült lezavarni. A még kitartó rajongók/nézők szerintem komoly hiányérzettel fognak szembesülni miután felállnak a TV képernyő / monitor elől. Igaz ugyanakkor az is, hogy kaptunk egy kis “Always”-t, és persze a 4. évad záró részéből ismert aláfestő zene sem maradhatott ki.

Neoprimitiv - 2014. 11. 11. 09:29

Hát, ez is megvolt. Várható volt, hogy nem fogják soká húzni, a kérdés most az lesz, hogy – mivel most már csak a babák maradnak – innen kezdve mihez kezdenek velük?

Nekem a vége a rózsaszín felhőkkel és az ordító greenbox-szal túl sok volt, de akiknek eddig is bejött a fullba tolt teatralitása a sorozatnak, azok gondolom ettől is odáig lesznek. Pozitívum volt, hogy inkább az első évadok szófogadatlan-Castle-jét kaptuk, nem a mostaniak hülye-Castle-jét.

sherlock20 - 2014. 11. 11. 16:20

Ezt is megéltük…

Gicsit giccsparádé volt, de legalább “letudva”. Évad végén Beckett tippre terhes lesz, vagy elvetél, de tuti nem marad ki a baba téma…

Amúgy jó volt ez az alter világos Castle, idézte az első évad hangulatát, bár kicsit irreális volt h csak így becsöppenhet mindenbe és nem küldik diliházba.
Mindenesetre továbbra is tartom a véleményem, hogy ez az évad jobb, mint az előzőek összességében.

zöldkendő - 2014. 11. 11. 18:53

Nekem tetszett a rész, olyan hamar eltelt a 40 perc, hogy még, aranyosak voltak az alter-dolgok, és még az utolsó öt percre is rámondtam volna az okét, mert nagyon működött nálam a kevesebb néha több elve, még a többiek sem hiányoztak, szóval az én számat befogták volna a jelenettel, de tényleg, ha a fent is említett greenbox meg a rengeteg rózsaszín miatt nem kellett volna állandóan elfordítani a fejemet a képernyőről, annyira zavaró volt.. Már komolyan vártam, hogy mikor szólal meg a Titanic zenéje, mert ezekkel a giccses felhőkkel állandóan a repülős jelenet ugrott be :D https://www.youtube.com/watch?v=1YGfrGKK9Mo

esőjáró - 2014. 11. 11. 20:49

Hát a vége az konkrétul olyan volt, mikor nincs pénzed profi esküvői videósra, ezért a szomszéd pistike csinálja meg a videót két karton red bullért a garázsban, két traktor meg az üres marmonkannák között.

Neoprimitiv - 2014. 11. 12. 08:40

lesz majd ma egy rövid poszt róla.

Esőjáró: :D

zöldkendő - 2014. 11. 12. 12:34

Pistike meg a két karton red bull :-D :-D

DarkEagle - 2014. 11. 12. 21:44

esőjáró: Én se mondhattam volna jobban. :D

Egyébként maga a rész rendben volt bár meg kell hagyni hatottak a nosztalgikus érzelmeimre rendesen a fanservice-szel mert a múltidézéssel. Azt kell mondjam eddig egész tűrhető az évad. Már csak azt nem értem MI AZ ISTENÉRT KELLETT CGI ESKÜVŐ? Most komolyan ennyire giccsesre kellett venni hogy naplemente etc? Ha már nincs szép VALÓS naplemente akkor menjenek ki a játszótérre és legyen esőben esküvő az legalább illett volna hozzájuk de így…. Ez tényleg olyan “legyünk már végre túl rajta és hallgattassuk el a fanokat végleg” esküvői megoldást volt. Ennek igazából örülök is meg nem is mert a megvalósítás borzalmas. Ami nagyon szíven ütött hogy a barátok ugye sehol. Milyen dolog ez? 6 éve együtt vannak jóban rosszban de ők nem kellenek? Azért na mindennek van határa. Innen már csak a babák hiányoznak és teljesen elégedett lesz a fantábor. :D Utána meg csinálhatnak bármit akár örökké is mehet a sorozat mert biztos lesz a nézettség. ^^’ Mondjuk ha tényleg jól érzem hogy felfelé ível a minőség akkor nem bánom A.M. többé ne üljön rendező székbe hogy a sírból kihantolt sorozatot még mélyebbre ássa. :P

Na de lényeg hogy jövőheti rész tényleg jónak ígérkezik. :D

747 - 2014. 11. 14. 18:30

Jó estét!

Neo: utálni fogsz… SK is öregszik. Eléggé :( Meg ez erősen látszani is kezd, de volt egy olyan érzésem a 7/6 nézése közben, hogy több részletben vették fel (nem mondtam semmi újat), de közben többször nagyon fáradt lehetett…

De, a kritikádra visszatérve (7/6 szintén) én is az év eleje óta érzem az elmozdulást (abban is, hogy az esküvőt most már így egyszerűen elrendezték, mert már mindenki unta a rétestésztát), illetve a visszatérést a gyökerekhez, amiben ez a rész tényleg nagyot adott. A másik, amit még itt nem olvastam, hogy végre, színészi játékot láthattunk. És ez volt vitte főleg a részt. Valóban év(ek) óta jo(bb) részt láthattunk.

A giccs a rész végén :) Én poénnak fogtam fel… szerintem ők is kikacsintásként akarták…

Neoprimitiv - 2014. 11. 14. 19:11

@747: miért utálnálak – a világ legnagyobb igazságtalansága lenne, ha csak én vénülnék. Így legalább jobban illünk egymáshoz :)

Lehet, hogy poénnak szánták, de az egész jelenetben semmi poén nem volt (mondjuk az esküvők nem is a frenetikus humorukról híresek), szóval nekem nem jött át. Annyira meg nem tartom duplafenekűnek az írókat, hogy a nyálzó Caskett rajongóknak szóló “nesztek b..meg, ekkora giccs az egész” fricskaként értékeljem.

Kebelbarat77 - 2014. 11. 14. 19:58

747: valóban ez az első komment arra vonatkozóan, hogy SK sem lett fiatalabb az elmúlt 6-7 évben? Vagy csak én voltam korábban figyelmetlen?
Amúgy szerintem piszok jól áll neki. Érzékibb, érettebb, karakteresebb az arca. :)
Amúgy továbbra is tartom, hogy gyönyörű. Olyannyira, hogy ha választanom kellene az első évadbeli Stana és a mostani között, tuti az utóbbit választanám. :)

Ez pedig magáért beszél:
http://instagram.com/p/vXk3n6OJtz/

Zora - 2014. 11. 15. 11:26

07×06

Még csak 6:35-nél tartok, de él bennem a gyanú, hogy az íróknak annyira nincs fantáziájuk, hogy egy fanfiction-ből merítették az ötletet. Egészen pontosan ebből:
https://www.fanfiction.net/s/6916049/1/If
Ugyanezt az író megcsinálta videóként is:
https://www.youtube.com/watch?v=IKcW12VfGz8

Ha nem lesz igazam, visszajövök megkövetni az írókat!
(De azért a téma tetszik… :-))

Zora - 2014. 11. 15. 12:08

07×06

Oké, megkövetem az írókat. Bár az alapötlet nagyon gyanús, de a kivitelezés tetszett.
És pontosan ilyen egyszerű esküvőt vártam volna már az első-második részben.
Szóval, jó rész volt…
(Az előző kommentem még moderálásra vár, gondolom a két link miatt. Azért remélem, bekerül.)

Zora - 2014. 11. 15. 12:15

Ja, és még valami, nem kifejezetten a legutóbbi részhez. Ami nagyon zavar – bár tudom, Kalifornia a forgatási helyszín -, hogy NY-ban ugyancsak közép-európai időjárás van, vagyis novemberben nincs 25 fok szikrázó napsütés. Persze nem akarok télikabátot meg hófújást, de ne flangáljanak egyszál ujjatlanban a szabad ég alatt! (Ugyanez a bajom a Bones-szal is, bár az DC.)
Mást is zavar?

Zora - 2014. 11. 15. 12:20

Ahogy olvasom az előzően belinkelt videó alatti kommenteket, nem én vagyok az egyetlen, aki párhuzamot vélt felfedezni a két dolog között… (Már amennyire megértem a 0 angol-tudásommal…)

747 - 2014. 11. 16. 01:01

@Neo: én is értékelném, hogy nem tűnnék vén kujonnak mellette :) – már így korosodva (magamról beszélek). A baj főleg a magasságkorlátozás :) ezért aztán a kérdés ad acta téve… de csak ezért ;)

@Kebelbarat77: irigyellek, hogy álmodozol a választás lehetőségéről :)

Berann Morak - 2014. 11. 16. 16:42

7X06: Tetszett…nagyon. 3szor néztem meg. Imádtam captain B-t. Az esküvős jelenet kicsit sok volt. Inkább lett volna sötétebb és meggyújtottak volna néhány gyertyát, de gondolom az nem elég csöpögős.
Viszont egyetértek C-vel abban, hogy B rövid hajjal imádni való volt.

Kebelbarat77 - 2014. 11. 18. 07:07

S7Ep7: mókás, vicces epizód, dögös Beckett, helyenként gyerekes-infantilis Castle, óvonéni captain Gates, “kettős szerepbeli” Ryan & Esposito (még ha csak névlegesen is), épp nem alkesz Castle-anyu. Zsáner főcím, vége főcím. Jiiihaaaaaa.

Neo: egy korábbi kommentben utaltál rá, hogy a westernes részben Stana nagyon dögös lesz. Melyik öltözékbeli megjelenésére gondoltál: a Lee Van Cleef-esen feketére, vagy a végső fehérre? Kövezzenek meg érte, de én a fehérre szavazok. :)

Nem mellesleg nem ártana, ha legalább a showrunner képben lenne bizonyos előzményekkel. A mostani rész és az alábbi szösszenet nem feltétlenül van összhangban:

https://www.youtube.com/watch?v=4AlrfK9A9xM

Neoprimitiv - 2014. 11. 18. 09:36

Kebelbarát77. nem láttam még a részt, de a Lee van Cleef-esre írtam :)

Neoprimitiv - 2014. 11. 18. 19:48

Kebelbarát77: igazad volt, sőt, nem csak azt a részt, hanem ezt is elfelejtették :(

https://www.youtube.com/watch?v=3Q3pdj9p6yI

LaCRossE - 2014. 11. 18. 21:54

Én meg azt hiszem, az esküvő egy tökéletes kiszállási pont nekem. Annak ellenére, hogy eddig az évad összességében inkább pozitív benyomású, nagyon durván megszorultam időben, így a felesleges túlsúlyokat ki kell dobnom a hajóról. Mindenesetre minden bú és bánat ellenére szívesen fogok visszaemlékezni a sorozatra (legalábbis az első három évadára), a topikot még olvasgatni fogom, és néha hozzá is fogok szólni.

Nektek pedig kitartást kívánok, és egy jobb évadot, mint az előzőek! :)

Neoprimitiv - 2014. 11. 19. 08:30

A jövőre nézve érdekes, hogy Nathan után most Stana is azt nyilatkozta, hogy még nem került szóba a szerződés hosszabbítása és az is, hogy egyikük sem mondta azt, hogy persze, áll elébe. (Igaz, természetesen ki sem zárták – végül is nyilván van az a pénz, amennyiért az ő hajuk is korpásodik.)

http://tvline.com/2014/11/17/stana-katic-castle-season-8-staying-leaving-new-contract/

Fireblade - 2014. 11. 19. 15:10

Nekem egyértelmű a fekete Kate..elállt a lélegzetem :)
eszméletlen dögös volt benne, és egészen formás :)
A rész elment egy tipikus szórakoztató kis résznek..

YNWA - 2014. 11. 19. 22:43

komolyan, lehet fanyalogni, de egy hosszú melós nap után pont erre vágyok, laza könnyed limonádé, rohadt jó karakterekkel, remélem még sokáig lesz :)

nálam pl tök esélytelen hogy hétközben megnézzek egy Leftovers, The Affair, régebben Killling vagy akár Homeland részt, ezek maradnak hétvégére kipihenten :)

Neoprimitiv - 2014. 11. 21. 08:03

Azt ezért jó látni, hogy szerencsére nem bizonyultak igaznak a “minden marad, ahogy volt, ez változatlanul Andrew Marolwe sorozata” hírek, Amann szépen apránként kezdi behozni azokat a dolgokat, amiket a tehetségtelen (vagy szimplán arrogáns) egykori főnöke elmulasztott.

Most pl. Espositoék reagálását az esküvőre. A múlt évad elején ugye Marlowe gondosan “megkímélt” minket attól, hogy lássuk, hogyan reagálnak a többiek a szintén hipp-hopp eljegyzésre és arra, hogy Beckett lelép. Még akkor is, ha most is csak a poénforrás szintjén maradt a dolog, de legalább megvolt, nem a képernyőn kívül rendezték el.

A jövő heti rész előzetese pedig annak a példája, hogyan lehet becsempészni a folyamatosságot anélkül, hogy ez bármit is rontana a szindikátusi, heti esetes igényeken. Nyugodtan meg lehet nézni, semmi spoiler, csak éppen a fényképezés a 3×08 elejét idézte, a Turner and Hooch pedig klasszikus jelenet volt.

https://www.youtube.com/watch?v=cyptP6jEf8E

Zora - 2014. 11. 21. 09:58

7×07

Hát, ez nagyon jó rész volt. Nem jöttek rá mindenre azonnal, mentek az ötletelések, a kapitánynak normális, felnőtt ötlete volt – mi kell más?

747 - 2014. 11. 22. 00:25

7/7

Nagy lépésekkel térnek vissza a régi és kedvelt Castle vonások.

Jó rész volt valóban.

A fekete/fehér ruhában lélegzetelállító volt SK. (Valóban a fekete volt a durvább.) :)

DarkEagle - 2014. 11. 22. 15:36

@Neo: Köszi hogy leírtad azkat amiket, mert én is akartam ja és linkelted a sneepeek-et. Az ilyen húzásokat nagyon szeretem, remélem Amann továbbra is ezt a stílust fogja képviselni és innen csak feljebb megy a színvonal mert egyszerűen leírhatatlan élmény volt számomra a 7. rész. Nem csak mert imádom a Westernt hanem mert végre éreztem hogy van kapcsolat a dolgok közt. Lásd a barátok sértettsége ami nem volt a szőnyeg alá söpörve. Vaskapitány pedig végre értelmes mondatokat is kap a szájába. Ha így marad az évad legalább ezen a szinten akkor azt tudom mondani hogy megérteni kitartani a sorozat mellett. Lassan kezdett és szép lassan újra visszatérhet a régi és IGAZI Castle hangulat. Remélem így lesz.

Stana tényleg öregszik de ő is ember. :D VISZONT gyönyörű bármennyit is öregszik. És azok a fejek amiket a rész közben vágott néha olyan mintha totál más földrészen élnék. :D A fekete és fehér ruha jó kis jelkép volt BTW. Gondolom mindenkinek tiszta mit jelképeztek. És a maguk módján mindkettő dögös és bájos volt. De ami a legjobb mindkettőben megmaradt a karakter maga. Feketében ugye tekintélyt parancsoló dögös nő de szintén a szokásos B. Fehérben egy átlagosabb feleséget láthattunk de megvolt a szokásos B aki szó szerint magához kötözte C-t. :D Tetszett a hasonlat. ^^

Csak így tovább Amman barátom! Így kell kitölteni az évadot filler részekkel.

DarkEagle - 2014. 11. 22. 15:37

Ja még annyit hogy a pisztolyos dolog Castle-nél tényleg fura de ha csak ennyi gond lesz a sorozattal akkor soha nem rovom fel neki. Meg ugye itt azért jóval nagyobb volt a feszültség is hisz itt valóban megakarták ölni őt míg a lövészgyakorlaton csak B-nek menőzött, otthon pedig csak hülyéskedett. :D

Neoprimitiv - 2014. 11. 22. 16:26

DarkEagle: Castle esetében azért nem vagyok megbocsátó, mert a 2. évadban (a dupla rész végén) már megmutatták, hogy lehet őt egyszerre mutatni férfiasnak és ügyetlennek. (A 3. évad nyitányát, amikor kilövi a Beckett mögött álló pasit, már nem is említem.) Ez írói hozzáállás kérdése, milyennek akarják láttatni? A második évadban még egyenrangú volt B-tel, mostanra ez elmúlt.

Attól tartok, ebben viszont nem fog változni a sorozat, C az évad(ok) nagy részében marad a kétbalkezes Ricsike, akinek B időnként megsimogatja a csücskös fejét, néhány részben pedig előveszik majd Rambo Castle-t, aki gondterhelten tud nézni. Ezzel a felfogással a közönség nagy részének nem volt baja, nem hinném, hogy belenyúlnának.

Neoprimitiv - 2014. 11. 22. 20:29

@DarkEagle: Egyrészt Castle-t írták már olyan helyzetbe (3. évad első epizód), amikor rezzenéstelen kézzel képes volt kilőni a B takarásában álló rosszembert, miközben az ő füle mellett is elsüvített egy golyó, ami azért gondolom elég feszültségnek, engem ez nem ezért zavart.

A Boom vége a példa arra, hogy ha az írók akarják, meg lehet oldani azt, hogy Castle ne legyen se Terminátor, se kétbalkezes. De most már nem akarják és minden pozitív fejlemény dacára, ebben nem hiszem, hogy változás lesz. A nézők nagy többségét a legkevésbé sem zavarja, hogy Castle csak poénnak van.

Nekem viszont amikor beleszerettem a sorozatba az egyik fontos pozitívum volt, hogy nem volt benne dedikált hülye, aki a “vicces” jeleneteket kellett szállítsa. A másik az volt, hogy két egyenrangú fél volt benne. A mostani felállásban mindkettő elveszett.

Neoprimitiv - 2014. 11. 24. 10:41

Hoppá, nem spamnek szántam, csak az első kommentet elnyelte a motor és amikor később sem jelent meg, bartam mégegyszer. bocs.

DarkEagle - 2014. 12. 02. 11:02

Igen csak kihalt a topic ahogy látom. Ez kicsit szomorú.

Viszont nem tudom ki hogy van vele de én egész jól szórakoztam ezen az akcióhős részen is. :D Nem volt valami nagy szám nyomozás de azért kicsit nosztalgikus volt, lévén hogy én is ilyen agyatlan filmeken nőttem fel anno, bár azt meg kell hagyni Kate után Ricky is megkapta az imádott színészét nem volt a legjobb megoldás de hát ez belefért. Remélem a Bad Santa olyan lesz amilyennek ígéri David Amann, a rész végi cliff-re meg pláne kíváncsi vagyok. Hisz azt írták sok változást hoz a sorozatban. Vagy valami ilyesmi és nem az lesz hogy Kate terhes lesz, hál Isten. Ilyen cliffnek nem örülnék még ha magának az ötletnek igen hisz esküvő után már csak ez van hátra.

Viszont érdekelne mások véleménye is. Csak nekem fura hogy az őrsön senki sem hívja B-t Mrs Castle-nek vagy simán Castle-nek? :D Jó persze igen érdekes lenne ha két embert is így hívnának de azért jó lenne tudni melyik nevet is használja B. Amit továbbra sem értek miért szólítja egymást vezetéknevén B és C. Már évekkel ezelőtt is zavart amikor már komolyabb volt az úgymond baráti viszonyuk de most hogy házasok pláne.

Bones-ban ezt némiképp azért tudják ellensúlyozni hisz ott legalább becenevet kapott a hősnő és nem Brennan-nek hívja őt Booth.

fireblade - 2014. 12. 03. 13:17

Hm, érdekes, ezen már én is gondolkodtam, lehet hogy ez valami angolszáz vagy USA nyelvi izéé..valaki aki nagy angol tudó, elmesélhetné, mert már több sorozatban is feltűnt, hogy közeli ismerősök, is vezeték néven szólítják meg egymást..

Milyen lett volna már pl: az Üvegtigris így? :):):)

Kebelbarat77 - 2014. 12. 04. 20:31

A korábbi gyakorlattól eltérően a legutóbbi két részt nem frissen ropogósan kedd kora hajnalban/reggel abszolváltam, hanem napokkal később. A várakozás az adott rész megtekintése után végül csak csalódottságot okozott.

S7Ep8: korrekt iparosmunka, de semmi extra egy rendező legenda tálalásában, apró hivatkozással S2Ep1-re :), valamint évadbeli Espo-rész is kipipálva. Vajon az adott rész címe tekintetében mikor fognak az alkotók eljutni a Kill Bill-ig? Remélem soha!

S7Ep9: ezt a részt nem nagyon tudom hová tenni, már mint miért volt rá szükség, a Beckett vs lakás vonalat leszámítva, és nem csak a többszörös áthallás (Feláldozhatók, Az utolsó akcióhős) miatt. Egész egyszerűen már fárasztó és unalmas, hogy Castle ha terepre megy, akkor jól meghatározható körülmények között csak csetlik-botlik, és ebből próbálnak meg az alkotók valami humorra utaló dolgot kihozni. Kár, hogy ezen a területen a karakterfejlődésnek és a következetességnek még csak a nyoma sem látható hosszú évek óta.

Ha mindenáron utolsó akcióhős, akkor inkább a zene miatt, mint pl. az “Angry Again” a Megadeth-től:

https://www.youtube.com/watch?v=e8Xgj6O8JOw

fireblade - 2014. 12. 05. 13:23

Hát nekem nagyon úgy látszik, hogy a készítők nem tudnak mit kezdeni ezzel a házassággal…egyelőre..akármibe fogadom, hogy jön majd egy:

“összeveszünk, és elválunk rész” lehet Castle keveredik valami csajba félreérthetően, vagy Beckett kavar kicsit egy ügy érdekében…és máris jöhetnek a békítő barátok…meg a kék, és rózsaszín masnik :):)

DarkEagle - 2014. 12. 05. 21:03

@fireblade: Látom te is láttad a Gilmore Girls-t. :D

Amúgy kétlem hogy ilyen lesz bár a Bad Santa EP Sneek Peek-je alapján Ricky barátunk igen csak jól érzi magát a sztriptíz klubban pedig ott az újdonsült felesége is. ^^’

Nem tudom miért nem unják még ezt az egyszer én vagyok féltékeny máskor meg te. Szerintük ebből áll egy kapcsolat??? :/

Amúgy én már azon is csodálkozom hogy a gyűrűket egyáltalán hordják. :D

esőjáró - 2014. 12. 07. 01:43

@ DarkEagle : Mivel az előző évadban a kőkemény Beckett – aki rezzenéstelen arccal közölte Castle-lel, hogy sosem vágta ki esküvői ruhák képét egyetlen újságból sem -, totálisan átment agyatlan amerikai menyasszonyba, és csak azzal volt elfoglalva, hogy a nagy nap a lehető legtökéletesebb legyen, hát ezek után az a minimum, hogy hordják a gyűrűket.

Egyébként vicces, hogy az első három évadra tett hivatkozásokat azonnal értelmezni tudom, de ha most mondanom kellene egy részt a 4-6 évadból, képtelen lennék.

Kebelbarat77 - 2014. 12. 07. 20:45

Klassz hír, miszerint Annie Wersching, azaz az előző évadbeli bögyös-dögös-hűvös dokinő visszatér. :)

Sokatmondó és ígéretes Annie twitteres bejegyzése is:
“This should be fun…& by fun I mean evil… ”

Remélem DA és csapata nem cseszi el ezt, a S6Ep9 végi dal is értelmet nyer és talán 3XK szál is végleg lezárásra kerül.

Neoprimitiv - 2014. 12. 09. 06:57

Egy kivételesen normális Nathan Fillion interjú, Larry King-gel. Változatlanul a “majd meglátjuk” a válasz a folytatásra. Az ABC-nek várhatóan szélesre kell nyitnia a bukszát, ha 8. évadot akar. (Persze abban, hogy addig jó abbahagyni, amíg még van élet a sorozatban az is benne van, hogy amíg van benne élet, nem kell abbahagyni. :) )

http://www.ora.tv/larrykingnow/nathan-fillion-0_75bewnjpcop3?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

sherlock20 - 2014. 12. 09. 16:01

Nahát, a félévad finálé megint csak jóféle lett. Ha nem úgy ütik el, hogy a következő részben Castle rögtön visszakapja a státuszát, és kicsit valóban kijátsszák ez a vonalat, akár valami egész érdekes is lehet belőle.

Amúgy az mindenképp látszódik, hogy az új készítő igyekszik életet lehelni a dologba, szinte mindegyik rész hozott valami “mást”, western, maffia, alternatív valóság stb. Kár, hogy ez nem a 4. vagy 5. évad, és gyakorlatilag 3 évadot elpazaroltak valamire, holott lehet(ett volna) ezt jobban is csinálni.
Most kicsit hiányozna, ha ez utolsó évad lenne.
Egyedüli reménye a sorozatnak, ha a tavaszi újonc drámák se hoznak sikert. Még az 1.7 körüli demóival is jónak számít a Castle.

Neoprimitiv - 2014. 12. 09. 16:17

sherlock20: a Castle jövője szinte biztosan kizárólag a bértárgyalásokon múlik majd. Volt ugyan már példa sorozatoknál nagymértékű lecsúszásra a második félévben, de a Castle közönsége elég atomstabil. Az eddigi nulla tartalom mellett is kitartottak, ha most jobb, akkor nem valószínű, hogy lelépnének. Ha a két főszereplő hajlandó lesz folytatni (pontosabban az ABC megadja azt a pénzt, amennyiért folytatnák), akkor a nézettség szinte biztosan nem lesz akadály.

sherlock20 - 2014. 12. 09. 16:26

Készítői interjú a finálé kapcsán: http://insidetv.ew.com/2014/12/09/castle-postmortem-season-7-episode-10-david-amann/#more-195756

Persze, nézettséget úgy értettem, ha tavasszal se jönnek sorra a bomba sikerek, az abc inkább érdekelt lesz a plusz pénzt is kicsengetni egy ilyen nézettségért. Míg ha az új drámák stabilan hoznak majd, nem biztos hogy kinyílik majd annyira az erszény.

Neoprimitiv - 2014. 12. 09. 17:11

sherlock20: legalább három, stabilan 1.7 fölött hozó új sorozat kellene ahhoz, hogy a Castle veszélybe kerüljön. Ennek matematikai esélye van, realitása (főleg az ABC utóbbi években mutatott teljesítményét nézve) szerintem nincs.

Az Agent Carter-en kívül a többiről gyakorlatilag azt sem lehet tudni, hogy léteznek (American Crime, The Whispers), hatalmas meglepetés lenne, ha akár csak a második évadot megérnék, nem hogy egy stabil igáslovat lecseréljenek velük. (Én az eddigiek alapján a AC-nek sem adok esélyt, de ez a képregény mánia annyira nem az én világom, hogy lehet, hogy csak nem fogom a lényegét.)

Kebelbarat77 - 2014. 12. 09. 23:22

#Neoprimitiv: nálad a pont, szerintem is korrekt a Larry King-féle interjú. Hihetetlen, hogy ez a csóka több évtizednyi rádiózás és tv-zés után 80 felett online tolja az ipart. :) NF által elmondottakból az volt egy kicsit furcsa, hogy nem a Castle alkotógárdáját tartja a legjobb akikkel eddig volt alkalma együtt dolgozni. Nyilván ez nem így hangzott el, de nehéz másként értelmezni. Vajon ez az “érintettek felhívása keringőre”, ha esetleg újabb évadot akarnak? Vagy már kifelé üzenet, talán nem is annyira burkoltan, hogy nyitott új projektekre?

sherlock20: DA ismét összehozott egy nagyon “fun” interjút. Castle magánnyomozóvá válása bennem is felmerült a párhuzamos világos rész kapcsán. Olvasva az interjút, kicsit a Baywatch spin-off Baywatch Nights ugrott be, azzal, hogy ez így egy Castle spin-off Castle lehetne. :)

DarkEagle - 2014. 12. 10. 17:55

Jó volt ez a rész is. Amann eddig magasan jobb mint AM valaha is volt. A kövi érsz előzetese meg fergeteges, remélem a rész is az lesz. :D

BTW: A sorozat újabb sorozat minimumot hozott. Érdekes azért ez. Amikor rakás szart sem ért akkor betonbiztos volt a nézettsége most meg egyre csökken. Ki érti az amerikaiak gondolkodását. :D

Memari - 2014. 12. 14. 13:27

néhány nap alatt behoztam a Castle elmaradásom (okok: a többi kövezett sorozat szünetelt, ti is javulásról írtatok) Az első rész alatt 3x lett volna kedvem kikapcsolni, de átküzdöttem magam rajta és tényleg javulás mutatkozik az előző évadokhoz képest. Persze messze van a fénykorától, de nem bántam meg, h szintre hoztam magam.

10-rész: Elég kreáltnak érzem az okot, amiért Castle nem lehet már az őrsön, de remélem nem hozzák vissza 1-2 részen belül.

Kebelbarat77 - 2014. 12. 15. 19:58

Ilyen az, amikor örök kedvenc sorozatom 2 színésznője egy másik sorozatban “fut össze”. Újra. :)

https://twitter.com/Stana_Katic/status/544549223186718720/photo/1

bobi64 - 2014. 12. 18. 09:25

Ez már nagyon erőltetett. Az asszony nagy rajongó volt, de azt mondta, hogy az eltűnéses marhaság miatt többé nem nézi meg. Igaza van, bár én nézem megszokásból, meg azért is mert a többi még rosszabb.

Snapshot - 2015. 01. 12. 11:13

Egy némileg offtopik bejegyzéssel hátha sikerül kicsit feléleszteni a diskurzust.

Annak idején winnie egy megjegyzése (ajánlása?) alapján kezdtem bele a Castle-be. Úgy rémlik, hogy talán párhuzamot vont a tárgyi sorozat és egy Chuck című között. Akkor utóbbit teljesen figyelmen kívül hagytam, teljesen berántott a bestseller író és rendőrnő között zajló szó-pár-baj – rajongó lettem.

Az utóbbi évadok gyenge szereplése, az életem átrendeződése miatt viszont megváltoztak a sorozatnézési szokásaim is. Inkább átfordultam ad hoc darálásokba, s kaszáltam magamban (akár időlegesen is) pár, addig heti rendszerességgel nézett sorozatot (Bones pl.). A Castle mellett hűségesen kitartottam, de mára már gyakran csúszok 2-4 napot is a megtekintéssel. A hiátus alatt furcsa ambivalencia kattant be. Valami hiányzik, de (sajnos) nem Castle és Beckett, hanem a (bármely) két főszereplő közötti érdekes, hihető interakció. Tudom, tudom: erre az igényre már régóta nem válasz a kedvenc sorozatunk.

Azt hiszem emiatt néztem bele a Chuckba… Gyerekek, ez a sorozat engem olyan mértékben meglepett, hogy nem is ismerek magamra, amikor ifjonti hévvel kezdek bele “csak még egy!” epizódba. Ezen túl az a legnagyobb kellemes csalódásom (bár a Castle-re nézve ez inkább negatív…), hogy egy ilyen kapcsolatot (amatőr, szerethető figura összegabalyodása a vérprofival) jól megírni. A kapcsolati cliffhangerek hihetőek, a motivációk logikusak, a karaktereknek vannak emlékeik és jellemzően következetesek az események.

A Castle (már) miért nem ilyen?

Hak - 2015. 01. 12. 17:25

Meghoztad a kedvem egy kis Chuckhoz.

Castle-t még az első évaddal kezdtem nézni. Aztán az ötödik évad második felét már csak a barátnőm unszolására bírtam megnézni, viszont utána kénytelen volt egyedül Castle-özni. Ennyit bevezetésnek.

Pár hete nekiláttam a 6. évadnak, gondoltam végre behozom a behozhatatlant. Nem olvastam spoilert, leírást, semmit az elmúlt évben róla, fél füllel hallottam pár részből mondatokat, kb. ennyi, szóval vakon ültem neki.

Először volt ez az FBI szál, ami talán 2 rész alatt futott ki. Ott már kicsit vakartam a fejem, hogy most ezt akkor minek is kellett megírni, amikor semmi, de semmi értelme nem volt. Nem volt igazán előzménye és nem lett következménye sem (ahogy kb. semminek).

Na, benyeltem, vakvágány. Jött is hamar az időutazós rész, gondoltam közben, hogy ez mekkora jó ötlet és kíváncsi vagyok hogyan magyarázzák meg ésszerűen ezt. Komolyan azt hittem, hogy ezek az írók olyan okosak, hogy nekem ötletem sincs, nekik meg megvan a magyarázat. Aztán vége lett a résznek és úgy magyarázták meg, hogy időutazás.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Aztán soha többet egy percet sem néztem meg belőle.

Az még hagyján, hogy karakterek nullák. Hogy Ryan és Esposito két stand-up comedy-s srác, akik reklám előtt benyomnak 1-2 poént, meg van egy pisztolyuk is. Hogy Castle egy infantilis barom lett, aki semmit nem tesz hozzá az ügyhöz a hülyeségein kívül, Beckett meg egy óvónéni, aki próbálja megóvni a társaságot, mielőtt magukban tesznek kárt az ostobaságukkal. (Hogy a fenében oldanak ezek meg ügyeket?)

Ja és persze Gates elindult, mint szigorú főnök. Sherry Palmer átugrott rendet rakni a Castle-be, gondoltam… aztán szétesett, és esetenként ugyanolyan gyerekes ostobává züllik le, mint Castle. Fáj nézni is.

Na de hogy ezek mellett még a bűnügyet is elsunnyogják egy időutazással vagy más, abszolút nem konzekvens történetmeséléssel???? Hogy mindenféle dolgok történnek a háttérben, amire van pofájuk egyszer csak azt mondani, hogy ja, amúgy ez történik, csak 18 részen át te ezt nem láttad. Megy ám a játszma a főgonosz szenátorral, csak nem nézheted, semmi közöd hozzá. Esetleg majd évad végén 40 percben.

Hab a tortán, hogy Castle és Beckett pontosan ugyanúgy viselkednek egymással, mint mondjuk az első évad bármelyik részében (kivéve talán az elsőt).

Kebelbarat77 - 2015. 01. 12. 20:33

Exclusive: 3XK returning to ‘Castle’

http://insidetv.ew.com/2015/01/12/castle-michael-mosley-3xk/?hootPostID=fc4b9a54026a14869e0ee9d14cc8ad71

De vajon ez jó lesz nekünk?

Kebelbarat77 - 2015. 01. 12. 20:36
Neoprimitiv - 2015. 01. 12. 21:54

Hááát, nekem ez a ruha az utóbbi évek legrosszabb választásának tűnik. Láttam más képet róla, szemből – borzasztó előnytelen.

A 3XK-hoz nem szólok, az utolsó felbukkanása óta nálam a vicc kategória.

747 - 2015. 01. 14. 07:54

7×11 – kijelenthető, Castle visszatért. Legalább 8,5/10, de lehet, hogy jobb.

sherlock20 - 2015. 01. 14. 08:08

Arra leszek kíváncsi, milyen formában viszik tovább ezt a két párhuzamos nyomozgatást. Tippre két külön eseten kezdenek majd dolgozni, amik egyszer csak összetalálkoznak.
Aztán Castle egyszer megold valami “nagyot”, és visszakerülhet a csapathoz.

De amúgy továbbra is áll, hogy ez az évad jobbra sikeredett eddig összességében, mint az előző 3. Ami jó hír.
Ami kevésbé, hogy 1.4-es demóval fut… De ez lehet még jobb is.

Rita - 2015. 01. 15. 17:58

Szerintetek az működne, ha a 4. évad után rögtön a 7.-kel folytatnám? Annyi szépet írtok róla, hogy egészen megjött hozzá a kedvem, meg már kicsit rá is untam az első 3 évad folyamatos újranézésébe :P

Csilla0422 - 2015. 01. 15. 19:15

Rita, az nem lenne velünk szemben fair, akik nagyrészt végig szenvedtük 5. és 6. évadot. :D Az tény, hogy sok unalomtól kímélnéd meg magad és kevés érdemi dologról maradnál le.
Örülök, hogy a 6. évad és a 7. nyitó után nem kaszáltam el. Kezd újra magára találni.

Memari - 2015. 01. 15. 21:42

alig hittem el, h majd 1 hónapos szünet volt itt a kibeszélőn. Közben sem egy People’s Choice Awards 4/3-az megnyert hír, se Stana ilyen-olyan ruhában megjelenős bejegyzés (na jó, csak most :))
A PCA-t nem értem, még mindig ekkora rajongótábora vagy, vagy ilyen kitartó a kemény mag?
Ruhák: ha a linkelt csúnya (tényleg nem szép), akkor a ELLE’s Annual Women in TV-s borzasztó, de a PCA-s nagyon szép volt!

Új rész: még gyűjtöm az erőt, hogy folytassam az évadot.

Berann Morak - 2015. 01. 19. 19:39

6×11 nekem nagyon tetszett. Külön öröm volt számomra, hogy Perlmutter szerepelt benne.

@ Memari: Esküszöm, én akartam írni a PCA-ról! Ha megnézed a többi jelöltet akkor nem igazán meglepő, hogy nyertek abban a 3 kategóriában (főleg amelyikben Stana volt). Egyetértek abban, hogy szép volt a ruhája és ő is. Megnéztem az ELLE’s Annual Women is TV-set, szerintem annyira nem rossz, csak a modell lányon aki a kifutón mutatta be valahogy jobban áll. Egyébként a kommentelőknek inkább a haja nem tetszett. Viszont a natúr smink jó választás volt. Nálam a tavaly decemberben viselt barna ruhája érte el azt a szintet amire azt mondtam, hogy ezt nagyon nem kellett volna.

Memari - 2015. 01. 21. 01:37

A France2 tv elég komoly (sok mindenre kitérő) Castle anyagot rakott össze – franciások előnyben! :D
1.rész: https://www.youtube.com/watch?v=04rJfYdC4Qo
2. rész: https://www.youtube.com/watch?v=ITrQfWri_Es
A 2. videóban kb 7:20-tól Stana franciául is mond pár mondatot :)

DarkEagle - 2015. 01. 21. 18:12

Azta kiráz a hideg ettől a csiga nyelvtől. :D
Olyan mintha folyamatosan csak köpködnének. xD

7×11: Remek rész volt hibát se nagyon tudnék mondani max ha nagyon megerőltetném magam. annyira élveztem hogy még én magam sem hittem el. Remélem berendelik a 8. évadot mert kár lenne most abbahagyni. Végre ismét friss és változatos a sorozat. Érdekes hogy pont most esik a nézettség. Úgy látszik az amcsi nézők nem értékelik a normális történetet. Pedig telenyomják fanservice-zel a részeket rendesen.

Nagyon jót tett a sorozatnak hogy megmerték lépni hogy Castlet kitették az őrsről bár ahogy látom nem lesz ez végleges de remélem azért magánnyomozó marad mert remek ötlet kár lenne pár érsz után abbahagyni.

Most pedig neki esek a 7×12-nek remélem az is ilyen jó rész lesz. Előzetes alapján khmm khmm érdekes lesz. :D

kri - 2015. 01. 22. 19:32

Már megint csak a sekélyes témák, de Nathan Fillion sokkal jobban néz ki a mostani részekben, mint az elmúlt évadokban. Olyan, mintha megfiatalodott volna az arca, és fogyott is talán.

Memari - 2015. 01. 24. 16:16

DarkEagle: már elérhető angol felirattal is :)

11-12-es rész: Permutter üdítő színfolt és a beszólásai Castleről! Sajnálom, de Lanie abszolút nem hiányzik.
Ismét egyre több kis játékosságot lehet felfedezni a jelenetekben, csibészes nézések, beszólások, B reakciói amikor C beállít az első tetthelyre (csodálkozás, mosoly mielőtt elmondja, h ezt el kellett volna mondania, a mosom kezeimet mozdulat) ezek megmosolyogtatna és így már kevésbé figyelek a bukfencekre és jobban élvezem ami van.

kyngcsy - 2015. 01. 26. 16:04

Sziasztok, szerintetek ha 6.évad első pár részénél kaszáltam a sorozatot akkor érdemes megnézni a maradékot? Vagy inkább egyből a 7.évadot kezdjem?

sherlock20 - 2015. 01. 30. 12:34

Nézd meg a 6. végét, és utána mehetsz is a 7.re;)

sherlock20 - 2015. 01. 30. 12:36

Valaki tudja, hogy ami kis ideig fent volt “internetboltban” 7×13-as részként, ami a CTV-n ment le, melyik rész? Mert ami most lesz abc-n 13. rész, az teljesen más, mint ami a CTV-n lement, mint 7×13.

sherlock20 - 2015. 01. 30. 12:41

Közben rájöttem, egy régebbi rész… Látszik, hogy az előző évadok mennyire voltak maradandóak, kellett vagy 10 perc míg leesett hogy ezt láttam.

bobi64 - 2015. 01. 31. 11:47

Az utóbbi két rész üdítően szórakoztató lett. Vicces, nem a megszokott sémák ismétlésére alapul. A legjobb, hogy így visszahozták a két főszereplő versengését, ami igazából nagyon jót tett a sorozatnak. A régi részek ettől voltak igazán élvezhetők.

Berann Morak - 2015. 02. 01. 17:38

Most vettem észre, hogy legutóbb 6×11-et írtam a 7×11 helyett. Na, mindegy.
A 7×12-ben újra lehetett örülni Perlmutter jelenlétének. Azt viszont soha nem gondoltam volna, hogy Beckett szájából valaha is hallani fogom azt, hogy ‘dick’. A legviccesebb az volt, hogy a részhez készült magyar feliratnál ezt a szót kipontozták. :)
Jé, Espo már a 3.évadban is említette, hogy nézte a Chiquitas nevű telenovellát.

Neoprimitiv - 2015. 02. 02. 20:58

Ez mondjuk várható volt, különösen a Community után :)

http://www.ew.com/article/2015/02/02/nathan-fillion-cameo-big-bang-theory-exclusive

snapshot - 2015. 02. 05. 09:30

Kifejezetten jónak tűnnek az aktuális szezon részei, bár sejtésem szerint a következő (dupla?) résztől alapos visszarendeződés várható.

Kár (legalábbis a Castle szempontjából), hogy megérkezett a Chuck csomagom, s így összehasonlítva a két sorozatot Stana Katic és Nathan Fillion közötti kémia számomra egyáltalán nem működik (már). Hiteltelenné vált, legalábbis az a zsenialitás alapján, ahogy Yvonne Strahovski és Zachary Levi eljátsza a karaktereik közötti megkérdőjelezhetetlen vonzalmat.

Pedig milyen jól indult a Castle is…

Neoprimitiv - 2015. 02. 05. 11:33

snapshot: a múltkor néztem pár részt belőle – hát sajnos tényleg ég és föld.

snapshot - 2015. 02. 05. 14:56

Neoprimitiv: Az a gáz, hogy amíg nem láttam, addig nem zavart a Castle-ben tapasztalható töketlenkedés (mindenféle értelemben), merthogy kis túlzással: ez volt a standard – nem vártam (el) többet egy könnyed, 42 perces szórakoztató műsortól. Aztán belefeledkeztem a Chuckba és láttam, hogy a “will-they-won’t-they” alapvetést hogyan lehet kreatív(abban) kezelni. Hogyan lehet olyan párbeszédeket írni, játszani, hogy elhiszed a színészeknek, amit mondanak. Hogyan lehet úgy akadályokat gördíteni a színészek elé, hogy a néző ne utálja meg az egészet, hanem inkább szurkoljon nekik, vagy éppen örüljön/sírjon velük együtt. Persze, nem tökéletes ez sem. Elismerem. Viszont összességében mégis annyira bájos, kedves és eszes, hogy nem is akarok hibát keresni benne.

Mindezen azért szoktam morfondírozni, mert ez alapján jöttem rá, hogy nekem ma mi hiányzik a Castle-ből. Nem az a baj, hogy összekötötte az életét a két főszereplő. (illetve, hogy hosszú szezonokon keresztül miért nem…) Inkább a szar írással van bajom, azt hiszem.

Kebelbarat77 - 2015. 02. 05. 22:26

snapshot, Neoprimitív:

ezért sem fogtok rajongani, ha jól sejtem. :)

http://tvline.com/2015/02/05/castle-season-7-video-3xk-returns/

Neoprimitiv - 2015. 02. 06. 05:53

Kebelbarát77: erről tudtam, sőt gyakorlatilag ez a fordulat az egyetlen, ami valami értelmet adhat az előző “megjelenésekor” történteknek. Az én gondom ezzel a szállal az, hogy a mindenható bűnöző, akinek egyetlen célja az, hogy a kiszemelt egy-két lúzernek demonstrálja, hogy ő mindenható (akik közben ráadásul szarnak is az egészre, a legkevésbé sem izgatja őket), egyszerűen unalmas a számomra. Olyan, mint ha a Gyalogkakukkon kellene izgulnom.

snapshot - 2015. 02. 06. 10:41

Talán meglepő lesz, de nekem tetszett ez a jelenet. (Kíváncsi vagyok, hogy mit írnak ebbe a helyzetbe. Szóval nem vagyok alapból elutasító.) Kifejezetten jól indult. Igaz, hogy a végére előkerülnek a szokásos klisék. Lehet, hogy mégsem vagyok bizakodó mostmár?! O.o

Neoprimitiv - 2015. 02. 06. 12:17

snapshot: a jelenet jó (Michael Mosley mindig is jó volt), a szituáció, az elképzelés az, amibe nem tudom magam beleélni. Ehhez a 3XK-hoz képest a korai képregények és ZS filmek öncélú főgonoszai kimunkált alakok. (Azt a lényegtelen apróságot most hagyjuk, hogy attól, hogy a papírok eltűntek, a számítógépes adatbázisban benne van Tyson ujjlenyomata, a DNS mintája, stb., annak az elvesztéséről szó sem volt…) Ráadásul a második részt Marlowe írta és az ő elképzelését a nagy drámáról már ismerem.

Zora - 2015. 02. 07. 13:54

7×13

Hű, de csalafinta ügy volt! Nagyon kellett koncentrálnom, hogy ne gabalyodjak bele.
Az elején fura volt, hogy 1 db elkövető el tudott menni 2 kocsival, de “szerencsére” (mármint, a forgatókönyvíró is gondolkodott) csak 100 m-rel arréb volt C kocsija.
Kommenteket még nem olvastam, volt a részben logikátlanság?

LaCRossE - 2015. 02. 07. 19:13
DarkEagle - 2015. 02. 10. 18:06

7×14

Ez igen. Nem tudom ki hogy van vele de végig izgultam a részt pedig végig tudtam mi lesz. :D
És milyen epic volt ahogy kézen fogva kisétálnak a dokinővel a lifthez. A következő rész pedig még erre is rá fog tenni egy lapáttal az előzetes alapján. Már a rész végén is érdekes volt mert B hangja volt a telefonban. Így eléggé egyértelmű mire megy ki a játék. Vajon hány fős amúgy a csapatuk? :D Remélem ezen nem lendülnek túl egy rész alatt mert ahogy az előzetest láttam durva dolgok várhatóak és ha ezt is elintézik egy rész alatt akkor eldobom az agyam. Amann eddig jól hozza a részeket remélhetőleg nem cseszi el. Jót tenne a sorozatnak ha egy ideig fake Kate szerepelne. De az előzetesből totál nem ez jött le. Aki nem akar spoilert az ne nagyon nézze meg mert a vak is kitalálja mit csináltak.

sherlock20 - 2015. 02. 10. 19:23

Na, a dupla részünk jól indult. Kezd egy stabil 7/10-re beállni az évad, örülünk, örülünk.

Neo, neked h tetszett? Komolyan érdekel.

Neoprimitiv - 2015. 02. 10. 20:41

sherlock20: nem tudom, nem láttam még, majd ha sort tudok rá keríteni, akkor jelentkezem.

Kebelbarat77 - 2015. 02. 10. 21:15

Van, akit június elején Berlin felé visz az útja?

https://alwaysfevents.com/en/conventions/castle.html

Konen - 2015. 02. 11. 13:48

Baromi kiváncsi vagyok a jövő7i tészre,rég volt ilyen izgalmas a Castle ;)

Konen - 2015. 02. 11. 13:48

-t +r (részre természetesen) :)

Neoprimitiv - 2015. 02. 13. 20:49

Most jutottam hozzá – ígéretes. Először is szerencsére inkább kamaradrámára hangszerelték, így lehetősége volt a színészeknek (első sorban Michael Mosley-nak és Anne Wersching-nek) a játékra és a korábbi 3XK részek is ezért voltak emlékezetesek. Másrészt az eddigi három részből kettőt Amann írt és ez érződött is a mostani részen. Jók voltak a szétszórt flashbackek, hogy nem egyetlen “previously on Castle” blokkal tudták le az elején a visszatekintést.

Vannak dolgok, amikkel nem tudott mit csinálni. Várható volt, hogy a new york-i rendőrség tavaly óta számítógépes adatbázissal sem rendelkezik (ujjlenyomat, DNS minta). Az ujjlenyomatos kavarás is tipikusan az a kategória volt, amikor igyekeznek olyan gyorsan össze-vissza beszélni, hogy a nézőnek ne tűnjön fel a hülyeség. A végső cliffhanger felvezetése is kriminálisan szar volt, amint Beckett egyedül indult el tudni lehetett, hogy mi lesz. Ezzel együtt valóban volt egy hangulata, feszültsége a dolognak, sokkal inkább, mint a Tick, tick-Boom páros óta bármelyik dupla résznek.

A következő részt viszont megint Marlowe írja és sajnos az ő szavatossága a “nagy” epizódokra nálam régen lejárt. Meglátjuk, változott-e a helyzet a fordított felállással, hogy ő az író és Amann a showrunner.

Memari - 2015. 02. 14. 11:19

Köszi a hírd LaCRossE az újraéledő Beckett’s-ről :)
Lehet, h ez a sorozatra is kihat. Egész tűrhető színvonalat szállít.

Amikor először meghallotta a dalt B (évadokkal ezelőtt, a flashbackben is látszik), h szinte kővé dermedt. Miért válthatott ki ilyen reakciót, ha először hallotta? a többedik alkalommal érthető, de először miért?

LaCRossE - 2015. 02. 14. 19:15

Memari: szívesen. Szeptemberben Pestre költözöm, remélem, néhányszor eljutok oda.

Megnéztem a részt. Az esküvős rész után kaszáltam, de most visszatértem a duplarészre. Bár jobb a sorozat színvonala, mint volt, de ez sem győzött meg a folytatásra. Ahogy látom, Castle most kevésbé tökkelütött, mint volt, ennek örülök, hogy nem az az állandó poénforrás, hogy Richard mennyire tökkelütött. A 3XK ügy nekem már unalmas, bár a rész egész tűrhető volt, igaz, baromságokkal így is tömve volt. A cliffhanger kiszámítható és gagyi volt.

Neoprimitiv - 2015. 02. 14. 19:42

LaCRossE: csak attól félek, hogy a Liszt Ferenc téren még az Alkotmány utcainál is magasabb árak lesznek… :( Azért ezzel együtt egy látogatás kötelező lesz.

B &C - 2015. 02. 15. 09:48

Észrevétel: Beckett és Castle között nagy a szerelem az utóbbi részekben, de egy kicsit zavar, hogy nem “szájrapuszi”, hanem “arcrapuszi” van. Szerintem a barátnak adunk az arcára puszit, a szerelmünknek a szájára, nem kell csók, de legalább a szájára adná a puszit.

LaCRossE - 2015. 02. 16. 19:13

Neo: majd szólok mindenképp, ha már Pestre költöztem. :D

Am te most visszatértél a sorozathoz, vagy te is csak a duplarésznél maradsz, mint én?

Neoprimitiv - 2015. 02. 16. 19:25

LaCRossE: nézegettem én eddig is (bár most már volt olyan, ami teljesen kimaradt), csak már régen nem volt elsőbbsége a listán és ahogy tavaly megfogadtam, kommentelni inkább nem szoktam. Még ennél az egyébként tényleg egész jól sikerült első résznél is az volt a végén az érzésem, hogy jó, jó, de igazából nem érdekel, mi lesz velük. (Nyilván mindenki túléli és – sajnos – szintén nyilván a következő részre mindenki el is felejti.)

LaCRossE - 2015. 02. 16. 19:33

Én viszont kitartok a kaszám mellett, az utóbbi 2 hónapban folyamatosan kaszálok sorozatokat, mert a jövőben erősen meg fog csappanni az időm. Egyszerre nem merek kaszálni sokat, így néha-néha lendítek egyet a kaszán. :) A Castle nálam az esküvős résznél írta le magát, annyira gejl volt, hogy konkrétan rosszul voltam tőle.

Még annak ellenére sem bánom a döntésem, hogy tényleg érezhetően jobb. Csak kár, hogy a Castle-nél ezer ezerszer jobb sorozat van, és ha azokat nem tudom nézni időhiány miatt, nehogy már ezt meg nézzem…

Neoprimitiv - 2015. 02. 17. 13:59

Tegnap nem volt Forever, így az ebédszünetbe belefért a Castle.

Meglepetés meglepetés hátán.
– jó tempó, néhány valóban feszült és váratlan jelenet (a drogos csajt halálánál az első reakcióm egy jóízű WTF volt, pedig ilyenre a Castle esetében már nem is emlékszem, mikor volt példa)
– a szokásos “Castle már megint mi a f*szt csinál” fordulat kivételesen értelmet kapott
– Nathan Fillion két év után megint kapott egy órát, amiben időnként színész lehetett
– Mosley és Wersching most is nagyon jó volt
– a végén mindkét Castle-Beckett jelenet teljesen emberi, átélhető volt, elmaradt a nyáltenger. (Én mondjuk már elhagynám az állandó always-ozást, de tisztában vagyok vele, hogy a nézők nagyobb részének ez úgy kell, mint Pavlov kutyájának a csengő.)

Távolról sem volt hibátlan (Marlowe képtelen meglenni valami idióta teatralitás nélkül, ld. Tyson a végén), a történet változatlanul kátyútól kátyúig sántikált (miért nem tudnak egyszer az életben egy logikailag is működő who/whydunnit forgatókönyvet írni?), de ahogy az első felében is, itt is menet közben a tempó elvitte a hátán az epizódot, a nézése közben nem foglalkoztam vele.

Egy szó mint száz, a második évad óta a legjobb dupla rész volt, nem számítottam rá.

Neoprimitiv - 2015. 02. 17. 14:09

Ja, és ha valaki szeretne találkozni Stana-val, benézni a kulisszák mögé, potom 5400 dollárért (plusz utazás és szállás) meg is teheti. (Vagy többért, mert az aukció még csak most indult. Kíváncsi leszek, hogy a híres levágott aljú blúz vagy az OUaT szignált forgatókönyve mennyiért megy majd el a végén?

http://givingworks.ebay.com/charity-auctions/charity/alternative-travel-project/73824/

Memari - 2015. 02. 17. 19:43

azért egy képet rakhattak volna fel, h hogy is néz ki az a híres blúz :)

Szépen kinőtte magát az ATP, és külön jó, h nem csak Castles cuccok vannak. Az OUAT, amivel közös csatornán megy – még logikus, de az X akták az FOX-os volt és Judie Foster? Akkor haveri alap/más ATP támogató is benne van. ?

Neoprimitiv - 2015. 02. 17. 20:04

Memari: igen, én is néztem, hogy elég sok más donor is van, az egyes ajándékcsomagokban is vannak szignált dolgok, Johnny Depp kulacsa, egy táska Anne Hathaway szignójával, stb. Ez gondolom ilyen “szakmai szívesség” kategória, ha a menedzsereik ismerik egymást, akkor összehozható, legközelebb Stana jön egy hasonló szívességgel.

Az OUaT forgatókönyv egyelőre nagyon bagóért van szerintem a 200 dollárért, de persze nem tudni, hol van az autobid teteje?

Csilla0422 - 2015. 02. 17. 23:01

Vagy az elvárásaim csökkentek vagy tényleg összekapták magukat az írók. Közel sem tökéletes minden, de a szünet után egyre jobbak a részek. A dupla rész meg tök jó volt. Az örökös kedvenc szerintem a 2. évados marad.

Neo, az írásaid, értékeléseid hiányoztak! Jó volt most olvasni!

Khaal - 2015. 02. 18. 11:22

Na számomra kb ez volt a mélypont. Összességében nem volt rosszabb a két rész az előző évad végéhez képest, de amennyire korrekt volt a dupla első fele, az eheti rész annyira hozta a szokásos formáját. Nekem ez már guilty pleasure kategória. Hányszor akarják még közvetlen életveszélybe tenni a főszereplőket? Esetleg ha Ryan, Espo vagy Lanie lenne veszélyben akkor azt mondom rendben, de amikor Castle vagy Beckett kerül fogságba már csak ásítani tudok. Létezik olyan aki elhitte egy pillanatra is, hogy a raktárépületben Beckett van a székben? Továbbra is azt mondom, hogy baromi nem áll jól a sorozatnak amikor túlságosan komolyra akarják venni a figurát, a limonádé részek jobban működnek.

sherlock20 - 2015. 02. 18. 12:35

Khaal
Összességében nem azt kell nézni, amikor (bármelyik) sorozatot nézi az ember, hogy “én úgyis tudom, hogy az ő/nem ő”, a többi karakter szerepéből (is) kell nézni – hisz egy sorozat nem rólad/rólunk szól, hogy kívülről ki mit lát/tud, hanem a sorozaton belül ki mit lát/tud. Ezt lehet érdekesen és kívülre is izgalmasan eladni, vagy kevésbé.
Amúgy Ryan és Espo is volt már veszélyben, nem mindig B meg C kerül bajba.

A dupla meg abszolút vállalható volt, én élveztem. Mondjuk egy kis drámát belevihettek volna, hogy a doki elkezdi felvágni Kate arcát, aztán lehetne egy kis apró, de szexi heg az arcán.

Neoprimitiv - 2015. 02. 18. 12:50

sherlock20: azt az egy darab lőtt sebhelyet is állandóan elfelejtették felrakni rá a sminkesek, pedig az egy évben jó ha kétszer került (volna) elő, ne támassz már teljesíthetetlen elvárásokat egy állandóan látszó sebhellyel.

Khaal: az a jelenet kivételesen nálam is működött, pont azért, mert a pillanatnyi látvány teljesen ellentétben volt azzal, amiről persze én is tudtam, hogy történni fog. (Mármint, hogy nem halhat meg.) Utána szinte azonnal hozták a megoldást, a köztes időt pedig kitöltötte NF játéka. Jó volt a tempó, nem húzták el.

Zora - 2015. 02. 18. 16:24

7×14-15

Jó volt, de őszintén, elhiszi valaki, hogy attól, hogy egy embernek lenyúzom az arcbőrét, és a sajátomra teszem, ugyanúgy fogok kinézni, mint a lenyúzott arcú??? Ahhoz az izmoknak és csontoknak is más formájúnak kell lenni!
Mi volt az értelme annak a számítógépes grafikának a bőr áthelyezéséről?

Neoprimitiv - 2015. 02. 18. 16:41

Zora: mi volt az értelme annak, hogy úgy akarjon eltűnni a rendőrök elől, hogy egy közismert és halálban hozzá köthető valakinek az arcát aplikálja magára? (Ami nem mellesleg szintén világcsúcs lenne: altatás nélkül végzett ön-arcplasztika…)

Réka - 2015. 02. 18. 18:04

Annyira imádtam hogy beckett egy szikével öli meg niement de rá kellett jönnöm hogy könyörgöm N-nek még ott volt a másik keze meg durvább esetbe a lábait is használhatja miközben B-nek csak egy keze volt szabad.
Nem értem az írok hogy mehetnek el ezek mellett:(

karit - 2015. 02. 19. 01:22

Nagyon mellbe vágott a rész vége, erősebben, mint az időutazósé. Szinte Lost-érzés járt át, pedig itt nem egyszerűen vállat vontak az írók válaszok helyett, hanem még annál is bátrabbat léptek.

Mivel mindkét gazember kinyiffant (a csomagtartót vajon kinyitotta azóta Castle?), valószínűleg a büdös életben nem tudom már meg, hogy a korábbi klónozásokkal együtt mi a fészkes fenéért csinálták ezt az egészet?

Kebelbarat77 - 2015. 02. 19. 02:57
zöldkendő - 2015. 02. 19. 22:54

Nálam pl. nagyon működött a szikés jelenet, ahogy Beckett azzal a fejjel elkapja a doki kezét, közben ment az a nagyon fura zene/hangeffekt (ami egyébként számomra végig megteremtette a hangulatot is a részhez), és kész, még el is kezdtem fészkelődni, hogy ijj, na most nem lennék a doktornő helyében, és pont ezért nem is tudtam továbbgondolni, mert elhittem neki, hogy az egy kezével (és a nézésével) most egy 200 kilós kamionost is elintézne. Aztán ahogy állt, meg csöpögött a vér, engem kilóra megvett, brutálisabbnak láttam, mint amilyennek ábrázolni tudták volna.
Akkor voltam mérges, mikor Castle egyedül indult akciózni, de jó volt látni, hogy nem véletlenül voltak azok a béna kameraállások.. :-)

Memari - 2015. 02. 21. 12:26

Néhány elemen kívül egész tűrhető volt a dupla, de messze a régi szép időktől.

Castle akciózása még oké, de nem vették sietősre a figurát, miközben az asszony arcát épp felvágni készüli a dokinő. Valamint szupergyorsan (biztos nem több tízpercig dulakodtak Beckették) átérnek A-ból B-be, ami azért feltehetően nem a szomszédban van.

Beckett bosszúszomja feje durva volt, de azért nagyon elcsalták a hogyan szabadítja ki magát Beckett és kaszabolja szét Niemannt részt. Nem egy harcművész, és többször vették már el tőle a fegyverét, oké lehetett most halálfélelme, ami doppingolta őt. Elég sokkos állapotban volt amikor rátaláltak.
Más sorozatos élmény (Fringe, Alias) alapján azért 1 percre megfordult a fejembe, h ha ez scifi lenne, akkor kicserélték volna Beckettet. :D

DarkEagle - 2015. 02. 25. 19:11

No nekem is sikerült végre megnézni a dupla részt.

Meg kell mondjam nagyon tetszett. A hangulat és a NF és Stana játéka mindent elvitt. No meg persze Tyson és a Dokinő. Jó volt végre megint látni hogy Castle igen is férfi és ki tud állni ha kell. Itt most arra gondolok hogy majdnem kinyírta Tysont. Aztán ugye ott volt a magán akciója. Ott végig elhittem szinte hogy egyedül ment misszióra. De a vége felé már rájöttem hogy nem volt egyedül. Bár merész húzás volt mert ha Kate nem szabadul ki a Dokinő akár tényleg ki is nyírhatta volna. Mindenesetre elég jó dupla rész volt. Egy percig sem filóztam azon hogy mit rontottak el.

Viszont ez a Mars-os rész hát na annyira nem jött be. Érdekes hogy amikor ilyen scifi részeket csinálnak azok mindig suták és nem túl élvezetesek. Viszont most már túl sokszor emlegetik a terhességet szóval szerintem idén az lesz a cliffhanger. :D Vagy Castle titkos múltja. Brackent még tuti hogy hanyagolják egy jó ideig.

Neoprimitiv - 2015. 02. 25. 19:30

DarkEagle: én csak a kommenteket olvastam a marsos részről (és gyanítom, hogy ki is hagyom az egészet, kívülről tudom már a Castle scifi részeinek a sablonját), de ha ennyi “finom” utalás után Beckett nem lesz terhes az évad végére, akkor a rajongók sírógörcsöt fognak kapni.

Neoprimitiv - 2015. 02. 25. 19:36

DarkEagle: “Egy percig sem filóztam azon hogy mit rontottak el.”

azért itt is meghirdetem a kihívást, hogy aki a börtönkartotékos-ujjlenyomatos részre értelmes magyarázatot tud adni, az a vendégem a következő hogyvoltos sörözésen egy sörre.

snapshot - 2015. 02. 26. 09:14

Érdekes, pedig biztos voltam benne, hogy inkább pozitív visszhangja lesz az aktuális résznek. Volt benne csomó utalás korábbi részekre (pl. az egyik kedvenc epizódomra, a Demonsra), osztoztak a nerdségben és Castle a lehető legpozitívabban értve volt idióta, ahogy “landoltak a Marson”. Sőt, még Beckett frizurája is változott – legalábbis amennyire férfiként észrevettem, gondolom ez is utalás volt korábbi részekre. :)

Nekem az üggyel és a megoldásával sem volt semmi bajom.

Neoprimitiv - 2015. 03. 09. 18:40

Ma 6 éves a sorozat, 2009. március 9-én ment le az első rész. Egyrészt gratula, ez ma mindenképpen teljesítmény.

Másrészt nosztalgiából beraktam a pilotot – atya ég, hová lett ez a sorozat? Nem csak NF, aki akkor tényleg ruggedly handsome volt azzal az ötórai borostával, de a tempó, a Rejtőt idéző kifacsart poénok és főleg Castle maga! Aki komolytalan volt, de nem gügye, magabiztos, de nem önelégült, aki flörtölni kezdett egy csinos nővel, nem pánikrohamot kapott tőle. Aki lecseszte az anyját, ha az nem törődött azzal, amit megbeszéltek, nem pedig kétségbeesetten állt, hogy valaki intézkedjen már helyette! Ahogy Alexis-szel beszélgettek, minden “magasabb forgatókönyvi cél” nélkül.
Fuit.

Kebelbarat77 - 2015. 03. 09. 22:23

Neoprimitiv, hogy te miket nyilván nem tartasz! :)
Mennyiben látod másnak, másképp a pilotot most, ahhoz képest amikor először láttad?

A közösségi médiában én is belefutottam ilyen tartalmú bejegyzésekbe, pl. “Kirk” kapitány (aka William Shatner) bejegyzésénél. :)

A pilot legerősebb jelente szerintem ez:
https://www.youtube.com/watch?v=yp9a2yh7rXc

Neoprimitiv - 2015. 03. 09. 22:54

Kebelbarát77: én sem tartom nyilván, a FB áldása (vagy átka).

Nem hiszem, hogy most másképpen látnám, mint először, mert nem a pilotnál kapcsolódtam be :). A Mistress always spanks twice volt az első, aztán az éppen akkor adott és nagyon dicsért dupla rész a 2. évadban és csak aztán daráltam le egy hétvége alatt az egészet az elejétől.

DarkEagle - 2015. 03. 19. 18:54

Jó kis rész volt a Honk Kong-os. :D
De megint bejátszották a szokásos tanulságos témát.
Valahogy sejtettem hogy ez lesz de ettől függetlenül a dinamika és minden más klappolt. Szórakoztató rész volt megint. Talán tényleg feltámad a sorozat. :D

Neoprimitiv - 2015. 03. 19. 19:25

DarkEagle: hát, nem tudom. Amikor lazán lebaszta Castle, hogy ő “csak” egy író, bezzeg a másik csaj akciósztár férje, akkor már egy kicsit összevontam a szemöldököm. Amikor közölte, hogy ő soha nem volt bizonytalan amióta elmúltak a pattanásai, akkor nem tudtam, hogy sírjak, vagy röhögjek – esetleg menjek Castle után, hátha én is elfelejtek mindent, ami az elmúlt négy évben történt? Amikor meg a végén oda lyukadtak ki, hogy persze, a másik csaj “perfektsége” csak kamu, romokban heverő házasság, elhanyagolt gyerekek, akkor már csak szomorú voltam.

Érdekes, hogy amikor még nem rollereztek kétezerrel ezen a Beckett gyereket akar témán (kb. olyan finomsággal, mint egy cro-magnoni kőbunkó), akkor Shaw ügynöknek ment a család, gyerek, profizmus egyszerre.

Most muszáj volt lenullázni a csajt, csak azért, hogy Szuperbarbi Beckett (gyorsan elrohant még a fodrászhoz is új loknikért, vááá) tökéletességén egy folt se essék. Amit ő nem tud, arra más sem lehet képes.

Sajnálom, a számomra már csak nyomokban szerethetők ezek a karakterek. Castle is ahogy folyamatosan az “ahogy te mondod mucikám” stílusban próbált mindenre reagálni – régebben már írtam, hogy ha a két karakter kapcsolata tényleg a Marlowe-Miller házaspáréból merít, akkor annál felszínesebb, üresebb kapcsolat kevés lehet.

Berann Morak - 2015. 03. 23. 20:46

@ Neoprimitiv: Megint jót derültem a soraidon! :)

Emlékeim szerint Shaw ügynökre is azért volt ‘féltékeny’ mert C-t nagyon érdekelte a nő, legalábbis munkaügyileg és mert jól össze tudtak dolgozni.

B közölte, hogy nem kellett volna otthagynia az ügynökséget…de hát kirúgták!

Lehet esetleg arról hallani, hogy lesz-e következő évad?

Neoprimitiv - 2015. 03. 23. 21:39

Berann Morak: éppen ma jelent meg három interjú is Seamus Dever-rel (megint Ryan epizód jön), amelyekben azt mondta, hogy őt (és gondolom akkor ez áll a többi mellékszereplőre is) még meg sem keresték a hosszabbítás miatt.

Mivel a szerződés hosszabbítást sokszor a színészek jelentik be, véleményem szerint egyértelmű, hogy nincs megállapodás Nathan-ékkel a következő évadról.
Ez – megint csak szerintem – két dolgot jelenthet:

– maradnának, de az évad végéig, a pilotokról születő végső döntésig az ABC sem akar elköteleződni. Meglátják, hogy hogyan zár a sorozat, milyen esélyeket jósolnak a pilotoknak és majd akkor eldöntik, megadják-e azt, amit kérnek.

– eldőlt, hogy nincs tovább, de legalább addig, amíg még tart a forgatás, nem akarják nyilvánosságra hozni. Más se hiányzik a munkához, mint a stúdió bejáratát elzáró vagy a külső helyszíneken megjelenő hisztérikus rajongók. A két érintett bűnbak pedig gondolom a bejelentés után szeretne mély illegalitásba vonulni egy pár hétre, szóval egyelőre top secret.

Mondjuk Dever sem tombolt éppen a boldogságtól. Elmondta (kicsit finomabban), hogy kurva egysíkú munkát várnak tőle, és rohadtul hiányzik neki, hogy időnként “kinyújtózzon”, olyan dolgokat is csináljon, amelyekre a Castle előtt volt lehetősége, de lassan elfelejti őket.

Neoprimitiv - 2015. 03. 24. 09:19

Seamus Dever mai tweetje:
“Thanks for watching tonight’s Ryan centric episode. Might be the last one. G’night folks.”

bobi64 - 2015. 03. 24. 12:01

Erős duplaepizódok után jön a szokásos visszaesés. A Mars féle rész még csak-csak, de ez a kínai nyomozónős már csak szódával megy el. Vagy azzal sem. A Castle-ből faragott töketlen, férfiatlan és gügye figura egyszerűen szerethetetlen. A magánnyomozós vonalat is kár volt abbahagyni mert ez vitt egy kis érdekességet a két főhős kapcsolatába. Amikor volt egy kis versengés köztük akkor azonnal beindultak a dolgok, érdekesebb lett a történet. Azon viszont nagyon meglepődnék, ha lenne következő évad.

Neoprimitiv - 2015. 03. 24. 15:20

bobi64: én még csak a sziszegést láttam, hogy Beckett egy laza cápaugrással rögtön kapitány szeretne lenni. Kovács XXIII. József főtörzs megpályázza a BRFK vezetői posztját. (Nem ekkora ugrás, de előbb őrmester, aztán hadnagy, mindkét poszton szolgálati idő és utána lehet szó a kapitányságról. Már persze ha a sorozatos függelemsértések, az FBI-tól való kirúgás és Castle dokumentált maffiózó kapcsolatai ezt nem tennék eleve esélytelenné Tündérországon kívül.)

Berann M.: jobban belegondolva, meg SD tweetje alapján mégis úgy néz ki, hogy szó sincs még semmilyen megállapodásról, talán még a hosszabbítási szándék sem komoly. Ha ugyanis tényleg csak a két főszereplőn múlna, akkor a stáb többi részével letárgyalhatnák a feltételeket, hogy ha a sztárok is igent mondanak, akkor csak alá érvényesíteni kelljen a szerződéseket.

április 17-én fejezik be a forgatást, utána mindenki elhúz pihenni, érdemi tárgyalásokra akkor nem nagyon lesz lehetőség. Marad a májusi upfronts, amikor már hivatalosan is be kell jelentsék, hogy lesz-e folytatás.

sherlock20 - 2015. 03. 24. 15:28

bobi64
Igazából a következő évad csak azon fog múlni, hogy meg tudnak-e egyezni a pénzügyeken. A Castle nézettsége (ami mondjuk durva) de jónak számít a csatornán. Az idei újoncok meg sorra buknak el az abc-n. Kivéve pl a HTGAWM-t, de a lényeg hogy nem sok mindenre verheti a mellét a csatorna. A kérdés az lesz mi éri meg majd jobban. Egy veterán stabil közepes nézettség vagy sok újonc képlékeny kimenetelekkel.

Neoprimitiv - 2015. 03. 24. 16:19

sherlock20: a stabil közepes nézettség sajnos nem igaz. Most is már a közepes alján van (1.5-ös átlaggal), a jelenleg is futó sorozatok közül csak a Revenge, a Forever és a Nashville alacsonyabb nála.

Ehhez viszont hozzá kell számolni, hogy évről évre veszít is kb. 15%-ot. Vagyis a nyolcadik évadnál már 1.2-1.3 átlaggal és 1.0 évad minimummal kell számolni, az pedig már önmagában is kaszaszint. Ennyit egy új sorozattól is el lehet várni és annak alacsonyabbak a költségei.

Ráadásul az ABC most egyáltalán nem áll rosszul, nem igaz, hogy buknak az újoncai. A vígjátékoknál teljesen jók, a Last Man Standing, a Black-ish és a Fresh Off The Boat szinte biztosan folytatódik, a The Middle a számai alapján szintén (bár ott sincs még szerződés). Drámáknál a Nashville szinte biztos, hogy megkapja a 4. évadot a szindikátusi sugárzás miatt.

Ez azt jelenti, hogy igazából két fix kieső van, a Revenge és a Forever és talán egy kiadó midseason hely az American Crime helyén. Ehhez képest berendeltek 12 dráma és 13 vígjáték pilotot. A hat napból a szerda és a csütörtök teljesen stabil, hozzá sem kell nyúlni, a péntek szintén elvan, vasárnap az OUaT megint magára talált, a keddi SHIELD-et pedig csak a Marvel csődje lőhetné ki, így sokkal könnyebb kockáztatni.

Neoprimitiv - 2015. 03. 24. 16:27

Még csak a nézettséghez: a tegnapi részé 1.4 volt, az NCIS:LA 1.6 és a Night Shift is 1.6. Idejére nem emlékszem, mikor volt utoljára, hogy a Castle utolsó legyen a sávjában.

sherlock20 - 2015. 03. 24. 20:45

Legutóbbi rész demóját még nem láttam akkor – ez már tényleg nagyon alacsony…

Neoprimitiv - 2015. 03. 24. 21:12

sherlock20: volt már idén kétszer is 1.3, szóval éppen ez a gond, hogy nem igazán tud már visszakapaszkodni. De ha nem most kellene megújítani a szerződéseket, akkor még ezzel is biztos lenne a következő évad – csak ugye egy kifutó termékből a régi áron még rendel a bolt, de ha a kereslet is csökken és az árat is emelni akarják, akkor már kétszer is meggondolja.

Még ezzel együtt is azt mondom, hogy ha a színészek hajlandók (ami alatt egy reális emelést értek, nem milliós gázsit), akkor kapni fog legalább egy rövid évadot. De pont mivel egy rövid évadról lenne csak szó, nem biztos, hogy annyira vonzó.

Ráadásul azt se felejtsük el, hogy Nathan Fillion éppen az indiegogo legnagyobb finanszírozását hozta össze, már 2,3 milliónál tart az eredetileg 425 ezerrel induló projektje. Ennél nagyobb megerősítés ahhoz, hogy leszarhatja ő az ABC-t, van rá fizetőképes kereslet önmagáért is, nehezen elképzelhető.

747 - 2015. 03. 29. 16:17

Sziasztok!

Vége lesz ennek. Nem véletlenül kezdett el NF a volt Firefly csapat egy részével más és önálló munkába.

Neoprimitiv - 2015. 03. 29. 17:06

747: a Con Man csak 12 rész és csak rövid, 15-20 perces webizódok, szóval ezeket le lehet zavarni akár egy hónap alatt, főleg, ha ilyen haverok-buli-fanta szervezésben áll össze a stáb. Ettől még csinálhatná a Castle-t és a Con Man-re befolyt pénz sem az övé, még ha a több rész nem is kerül arányosan többe. Viszont egyértelmű jelzés, hogy piacképes színész.

Kicsit szomorú is vagyok, mert ezzel párhuzamosan Seamus Dever is belekezdett egy indiegogo-s projektbe, Marsha Thomasonnal (akit szintén nagyon kedvelek). Szegények a nyamvadt 250 ezer dollárnak még a felét sem tudták összekalapozni, pedig színészként én Dever ízlésében és felfogásában jobban bízom, mint NF-ében.

https://www.indiegogo.com/projects/the-extraordinary-farewell

Zora - 2015. 04. 02. 20:02

7×19

Hú, de szeretem Stana énekhangját! Már a Titkok könyvtára óta…

Csilla0422 - 2015. 04. 05. 22:36

7X18, 7×19 bejött. Ryan háttere jó és ötletes volt. 19-ben a verseny, majd az utsó jelenet. Mekkora poén lett volna már, ha a kapitány arra kéri Castlet, hogy hívja már fel vmelyik híres barátját beugrás miatt. :)

A hetedik évadban voltak és vannak olyan jelenetek, ami miatt megszerettem a sorozatot.
Tavaly úgy voltam vele, hogy ezt így nem köszönöm. Most viszont sajnálnám ha vége lenne.

Memari - 2015. 04. 06. 00:50

a Castle után énekelhetne kicsit Stana, a teljes Hey blue eyest és több dal is meghallgatnék tőle. :)

A kapitánytól én is azt vártam volna, h azért kéri Castletől, h szóljon már egy celeb ismerősének, h ugorjon be – a reakciója viccesebb lehetett volna :)
De ezer év óta újra volt 1 fél mondat arról, h C jóban van hírességekkel.

Memari - 2015. 04. 06. 23:09

Utolsó előtti rész tartalmából – “hű de várós” (nem az)

http://www.spoilertv.com/2015/04/castle-episode-720-sleeper-press-release.html

Neoprimitiv - 2015. 04. 07. 00:55

Már megint utólag fogjuk megtudni, hogy visszatérő rémálmai voltak? Megint a “hat hete figyeljük Jason Marks-t” felállás? Mérges is lehetnék, de minek?

747 - 2015. 04. 08. 15:31

Valami info van a hovatovábbról?

Bár a múltkori részben (19?) azt gondoltam az ásós jelenetnél, hogy ezt a gyógyegér hülyeséget hagyjuk, kár minden pillanatért. Ismét mélyrepülés.

SC haja furcsán változik jelenetről jelenetre az elmúlt 2 részben.

Neoprimitiv - 2015. 04. 08. 15:51

747: egyelőre csak ennyi:

https://instagram.com/p/1LxUvfx4UM/

17-én ér véget a forgatás, addig szerintem kizárt, hogy bármi nyilvánosságra kerüljön. (ha igen, akkor az a hosszabbítás lesz.) Stana már vagy két hete minden nap posztol valami “retró” képet, elég búcsúzás szaga van a dolognak, de hivatalos infó nincs.

A Nina Dobrev hír után viszont azt mondom, hogy ha a záróbuli alkalmából nem adnak ki nyilatkozatot, hogy ennyi, akkor tényleg érdemi tárgyalás folyik a következő évadról. Ott túl sok ember van ahhoz, hogy egy bejelentés titokban maradhasson, viszont ha már tényleg döntött(ek), akkor a stáb megérdemli, hogy normálisan elköszönjenek tőlük, ne egy újsághírből tudják meg.

Kitti - 2015. 04. 10. 18:59

Memari: már csak 2 rész lesz?? :O nagyon lemaradtam,mert régebben kb a 3.évadig láttam tv-ben aztán nemrég kaptam kedvet újranézni és most jutottam el kb 2-3 napja a 7.évadig,ma nézem a 19.részt. de amúgy eddig volt 23 részes is egy évad ha jól emlékszem..vagy nem? meg most valami szünet van,jól érzékelem?

Neoprimitiv - 2015. 04. 10. 19:09

Kitti: 23 rész lesz, majd április 20-tól kezdve jön az utolsó négy.

Neoprimitiv - 2015. 04. 15. 19:24

Egy tegnapi Ausiello poszt szerint még mindig folyamatosan tárgyalnak a két főszereplővel – ha ez igaz, akkor viszont szerintem szinte biztos, hogy lesz 8. évad.

Neoprimitiv - 2015. 04. 15. 20:58
sherlock20 - 2015. 04. 16. 18:43

Castle showrunner to step down as Nathan Fillion signs season 8 deal

http://www.ew.com/article/2015/04/16/castle-showrunner-nathan-fillion?asdf

Eszerint NF megvan, bár újabb showrunner váltás lesz ha berendelik – de így egyre esélyesebb.

Neoprimitiv - 2015. 04. 16. 20:31

Ez meglepi, mármint a csere. Főleg úgy, hogy ezek szerint még utód sincs.

Marlowe ugye azzal a szöveggel lépett le tavaly, hogy nagyon kell dolgozzon a már két éve bejelentett Philip Marlowe sorozaton – ehhez képest még egy nyavalyás pilotig nem sikerült elvergődnie vele. Most Amann is kiszáll, de őt nem hozzák vissza.

Nehéz a két egyidejű bejelentést máshogy értelmezni (különösen a tegnap előtti “keményen tárgyalnak” hír után), mint hogy van köztük ok-okozati összefüggés. Amann Marlowe másodhegedűse volt korábban, alkalmasint ezért is, de lehet, hogy az azonos látásmód miatt is maradt meg idén is a korábbi formulánál.

Ahhoz képest, hogy nyáron de még ősszel is arról volt szó, hogy hat évig Beckett volt a központ, de most majd Castle kerül a fókuszba, ebből semmi nem látszott.

Neoprimitiv - 2015. 04. 16. 20:52

A TVLine annyiban írt többet/mást, hogy AM és a felesége, társírója, korábban társproducere a sorozatban, Terri Miller teljesen kilép a sorozatból, vagyis az új showrunnernek Amann-nál sokkal szabadabb keze lehet a dolgok alakításában.

Stana ezzel (akármi is volt a terve) gyakorlatilag döntéskényszerbe került és nehezen hiszem, hogy ne írjon alá.

Memari - 2015. 04. 16. 21:54

Mekkora népharag lenne, ha Stanát ki kellene írni a sorozatból, mert nem írt alá a folytatásra?! :D
Ha így vesszük- mivel szükség van rá, ezért – talán tud egy kicsit jobb feltételeket kérni.

Legyen egy rövid évad, ami elvarrja a szálakat és picit betekintést ad a boldogan élnek, míg meg nem halnakba és pont.

Neoprimitiv - 2015. 04. 16. 22:20

Memari: eddig elég különböző cikkeket olvastam, ami azt jelenti, hogy minden portál gőzerővel igyekezett a beépített embereit valami plusz infóért megfejni. Az egyik ilyen volt, hogy egy 13 részes rövid évad lesz csak.

Elvileg (ha nem döntött már korábban arról, hogy nem akarja folytatni), akkor most valóban jobb helyzetben van. Ha viszont eldöntötte, csak mondjuk ki akarta várni a bejelentéssel a forgatás végét, akkor sokkal rosszabban. Hiszen ha ezek után kiszáll, akkor akár azonnal letesz az ABC a folytatásról, akár folytatják nélküle (ezt nem hiszem), akkora adag “dögölj meg”-et fog kapni, amit senkinek sem kívánok.

(Maximálisan negatív konteo: NF tudta, hogy nem akar aláírni és a köztük lévő régóta találgatott feszültség okáért akart így törleszteni, bár ő sem folytatná. Hangsúlyozom: SEMMI alapja nincs, csak az emberek imádnak valami összeesküvést keresni a dolgok mögött.)

Ráadásul azt se felejtsük, hogy az interim filmjei se szakmailag, se üzletileg nem voltak nagy durranások, igazából az egyetlen “értéknövelő tényezője” a Castle után a rajongótábora. Ezt, vagy egy jelentős részét elidegeníteni nagyon rossz stratégia lenne.

Neoprimitiv - 2015. 04. 17. 13:12

Új, nem megerősített információ: rendezési lehetőséggel próbálják rávenni az aláírásra Stana-t? Korábban már mondta, hogy szeretné a kamera másik oldalán is kipróbálni magát.

http://www.tvwise.co.uk/2015/04/castle-scoop-nathan-fillion-inks-new-deal-david-amann-steps-down-as-showrunner/

Berann Morak - 2015. 04. 18. 23:14

7×18: üdítőbb volt a legutóbbi Kate ‘pánikbaestemmertneménvagyokalegjobb’ Beckett-es epizód után. David Conrad jelenlétének kifejezetten örültem. Amint megláttam rögtön be is ugrott az a rész a Szellemekkel suttogó-ból amiben Seamus Dever is szerepelt( mert ugye David alapból benne volt).

7×19: tetszett az elején B és Alexis között az a ‘felmondom a leckét anyunak’ típusú szösszenet.
Az elolvasott kommentek után azt hittem Stana többet énekel ebben a részben. :(
Követelek egy musical epizódot!(még akkor is ha béna sztorija lenne)

Úgy tűnik a gyerek témát most pihentetik, inkább a kapitány akarok lenni vonalra gyúrnak. Nagyon remélem, hogy az évadzáróban nem az lesz, hogy Beckett átmegy a vizsgán majd kiderül, hogy terhes!

Neoprimitiv - 2015. 04. 21. 12:19

Én édes jó anyukám, miért nem hallgatok a józan eszemre? Pedig sejtettem, hogy nem tudnak majd normálisan kimászni ebből a szarból. Mindent visszaszívok, amit a Pandora-Linchpin duóról mondtam anno. Az egy hibátlan formállogikai iskolapélda volt ehhez képest.

És persze megint megkaptuk a sorozat fő jellemzőjét: nem volt nap, hogy Castle-t ne kísértette volna a rejtély – csak minket nem akartak untatni vele.

LaCRossE - 2015. 04. 21. 16:05

Muhahha, ez de szar megoldás volt :D Miért is néztem meg a részt?

Castle, mint a világ megmentője. Tippre nem fogják elővenni többet a dolgot, így legalább nem kell megmagyarázniuk egy csomó dolgot – kényelmes és lusta megoldás nagyon, emellett a legnagyobb bullshit a sorozat történelmében.

Neoprimitiv - 2015. 04. 21. 16:30

LaCRossE: könyörgöm, elő ne vegyék! Hála istennek, ha lesz 8. évad (bár ez után a rész után nagyon remélem, hogy nem lesz), se Marlowe, se Amann, a két elkövető nem lesz már a sorozatnál. Az utódjuknak meg remélem lesz annyi esze, hogy bottal se piszkáljon hozzá ehhez a kupac izéhez.

Ha az évadnyitóban kiderül, hogy az egész telefon-baleset csak Beckett rémálma volt, mert Castle mégse kapta meg a papírt és le kellett mondják a ceremóniát, ehhez képest az egy tripla Oscar-t és Emmy-t érő megoldás lett volna.

Ja, és megint megkaptuk a Castle védjegyet: Egyetlen nap nem telt el, hogy ne kísértette volna az eltűnése. De kurva jó, hogy ebből egy tizedmásodpercnyi villanást sem láttunk az elmúlt kilenc hónapban! Valaki szóljon már nekik, hogy a “storytelling” a tévében egy metafora! Nem szó szerint kell érteni, hogy utólag elmondanak mindenféle sztorikat, ahelyett, hogy megmutatnák.

Neoprimitiv - 2015. 04. 21. 16:46

Elveszett a kommentem, de ne rakjátok vissza!

LaCrossE: Remélem az új showrunnernek lesz annyi esze, hogy ha már Marlowe és Amann sem rontja ott a levegőt, akkor egy bottal se piszkálja újra ezt a rakás borzalmat. Már ha lesz következő évad. Remélem nem, mert ez a színvonal egyszerűen méltatlan. A hatéves unokahúgom értelmesebb történeteket talál ki amikor babázik.

sherlock20 - 2015. 04. 21. 17:32

Ezt az egész Castle elrablósat kár volt eljátszani…. Várható volt hogy nem tudnak nem röhejes megoldással előrukkolni.
Ha lesz is új évad, komolyan nagy kérés lenne visszanyúlni az alapokhoz? Hagyják is az átívelést – azt a keveset is felejtsék el, úgyse tudnak rendeset írni – maradjon egy nézhető epizodikus krimi. Amilyen volt.

Btw szinte biztos, hogy megpróbálnak SK-val valahogy megegyezni. Igazából Stananak se érdeke elmenni, hiába bontogatta máshol a szárnyait, Castle-n kívül nem hallani róla semmit.De itt legalább mint rendező kaphat esélyt, hátha azzal jobban tud majd kezdeni valamit.
Főleg, hogy nem csak a Castle számai romlanak, már egy OUAT se tud sokkal többet vasárnap…

Visszatérve az aktuális részhez. Vicc. Nyilván muszáj volt valami “komoly” dolgot kitalálni, de ez inkább fulladt önmaga paródiájába…

Pedig évad elején komolyan azt hittem hogy most visszanyúlnak az alapokhoz. Sikerült is pár jó momentumot alkotni, többet mint az előző évadokban. De nagy minőségi javulás összességében nem hozott az évad.
Az új showrunnernek legalább lesz lehetősége szarból várat építenie.

Neoprimitiv - 2015. 04. 21. 17:47

sherlock20: a rendezési lehetőség egyelőre csak pletyka, semmilyen forrás nem erősítette meg. A Castle-ön kívül pedig nehéz hallani róla, ha a Castle-ön kívül semmi másra nincs ideje.

Elvileg nyáron bemutatják a tavaly forgatott filmjét (Brett Dalton-nal), idén nyáron is forgat, de ez azért úgy néz ki, hogy csak olyan szerepet tud elvállalni, ami éppen a forgatási szünetben készül. Mint ha zárás előtt tíz perccel mennél a közértbe friss kenyérért.

A Castle a nézettségétől vígan megkapná a 8. évadot, azzal nincs probléma.

LaCRossE - 2015. 04. 21. 18:23

Én szorítok, hogy ne legyen új évad. Jó lenne már NF-t és Stanát máshol látni.

Berann Morak - 2015. 04. 26. 17:38

El sem hiszem, hogy Stana 37 éves lett! Ennek örömére lehet, megpróbálkozom a 20. rész megnézésével.

Zora - 2015. 04. 26. 17:54

Sajnos annyit agyaltam a részen, hogy rájöttem: nem is tetszett annyira. Ami idegesítő volt, hogy Martha meg a kapitány is ott nyavalyogtak, hogy jaj, szegény Rick, mi lesz, ha valami rossz fog kiderülni arról a 2 hónapról.
Lehet ENNÉL rosszabb??? Nem tudni 2 hónapról???
Miért tartott 2 hónapig a világ megmentése? Hiszen, ha nem tudtak várni 1 napot az esküvő miatt, akkor már 2 nappal később lezajlott a dolog, tehát mehetett volna vissza Thaiföldről.
Ez meg a másik. Miért Thaiföld? Ha Alkaidások voltak a rosszfiúk.
Ja, és nekem ez egy fantazmagória, az emlékek kicserélése. (Vagy tényleg létezik?)

A rész, a megnézése után egy óra hosszat még tetszett, de aztán halványult az érzés.

Neoprimitiv - 2015. 04. 26. 18:20

Zora: nem létezik, túl sok Emlékmást néztek az írók dolgozóban. Az időkérdésnél a 2 hónap mellett (amire semmi érdemi magyarázatot nem kaptunk, de elvileg még visszatérhetnek rá) nagyobb hülyeség, hogy Castle-t az esküvőjéről sitty-sutty elhappolták, mert SOS világvége. Ehhez képest előbb még személyesen slattyogott el bedugni a kukába a pénzt a bezúzott kocsiért, a bezúzás után. Valakinek nagyon ráérős volt az az SOS.
Thaiföld pedig azért, mert gondolom ott nyaralt valamelyik író. (Mellesleg buddhista ország, a szomszédai is, szóval szimpla műveletlenség.)

LaCRossE - 2015. 04. 26. 19:45

Arról már nem is beszélve, hogy ha már azt akarják, megmentse a világot, miért is szorítják le az útról és rabolják el? Sokkal egyszerűbb lett volna MEGKÉRNI rá.

Neoprimitiv - 2015. 04. 26. 19:51

LaCRossE: na de hát TITKOS!!!! olyan titkos, hogy nem is szabadott tudnia róla. Vagy emlékezni rá. De most, hogy tud róla, így sem gond, csak ne mondja el. Ja, erre tényleg elég lett volna megkérni. Akkor meg: CSAK.

esőjáró - 2015. 04. 27. 11:25

Hali!

Évadzáró sörözés az új Beckettsben? Régen láttalak titeket. :)

LaCRossE - 2015. 04. 27. 12:24

esőjáró: majd helyettem is igyatok egy sört!

(évadnyitó – ha lesz – sörözés ha lesz, akkor viszont arra már megyek)

Neoprimitiv - 2015. 04. 27. 13:01

esőjáró: szerintem okvetlenül, ha már újra megnyílt!

Neoprimitiv - 2015. 04. 27. 20:56

A Stanathan és Caskett rajongók kezdhetnek zokogni, egyébként pedig nagyon sok boldogságot:

http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/stana-katic-married-castle-weds-kris-brkljac-2015274

Memari - 2015. 04. 28. 00:39

Jó Stanás szülinapi hír, köszi Neo az infót! :)

Nincsen évadzáró/nyitó Becketts nélkül! ;)

sherlock20 - 2015. 04. 28. 22:25

Lehet, mert már túl sok sorozatot láttam, vagy kiismertem az írókat, de annyira tudtam már az elején hogy az egyik stewie lesz a hunyó…
Maga a rész amúgy nem volt vállalhatatlan, főleg mivel végre volt Alexis többet képernyőn mint 5 mp.

Kebelbarat77 - 2015. 04. 29. 06:39
747 - 2015. 04. 29. 14:47

@Neo kösz a híreket!

Stana úgyis túl magas lett volna hozzám :)

Isten Éltesse + Sok Boldogságot kívánok Nekik innen!

esőjáró - 2015. 05. 04. 09:39

Azt mondjuk nem tudom elkepzelni, hogy Beckett nelkul mukodjon a sorozat, bar azt nagyon is, hogy Stana-nak tele van mar a puttonya az egesszel.

http://tvline.com/2015/04/16/castle-season-8-stana-katic-leaving-nathan-fillion-returning/

Neoprimitiv - 2015. 05. 04. 20:59

esőjáró: az én puttonyom már biztosan tele lenne, de végül is az ő karrierje, az ő élete.

Az viszont jópofa véletlen, hogy pont ma lesz 7 éve, hogy megkapta a szerepet és ma kerül adásba a 150. rész.

Zora - 2015. 05. 07. 20:59

7×21

Hát, ez, így, most tetszett…
Vajon holnap is, többszöri átgondolással tetszeni fog?
:-)
Majd meglátjuk.

Neoprimitiv - 2015. 05. 08. 05:44

Lesz következő évad, Stana is aláírt, az új showrunner Barry Schindel.

http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/abc-renews-shonda-rhimes-trio-794331

DarkEagle - 2015. 05. 08. 05:56

Tök jó hír lenne ha közben a Forever nem ment volna a levesbe. :(

Neoprimitiv - 2015. 05. 08. 08:13

Na jó, nem én vagyok hülye, hanem a THR. Módosították a cikket, kivették belőle a showrunner-t és az új változat szerint csak “várhatóan közel az aláírás” Stana-val is – magyarán semmi sem végleges.

Neoprimitiv - 2015. 05. 09. 09:43

Legfrissebb hír szerint Terence Paul Winter (Veritas, Once Upon a Time in the West) az új showrunner. Még mindig csak tárgyalnak Stana-val.

http://tvline.com/2015/05/08/castle-new-showrunner-season-8-terence-paul-winter/

Neoprimitiv - 2015. 05. 09. 14:51

Na, ez még újabb hír. Nem mint ha a két zsaru sok vizet zavart volna, semmit sem kezdtek velük az évek alatt.

http://castletv.net/shocking-castle-news-we-didnt-expect-your-help-needed-now/

esőjáró - 2015. 05. 10. 14:09

Nekem mar a hetedik evad sem hianyzott, most meg plane nem erdekel, szinten a Forevert gyaszolom. :D

Kebelbarat77 - 2015. 05. 12. 08:35

Az elmúlt 2-3 évad alapján 7×23 egy elfogadható rész sorozat finálénak. Nincs cliffhanger, van viszont “Always” és hinta. Ez a két dolog nyilván kell, mert lassan, de biztosan a sorozat védjegyei lettek. Továbbá igen csak érződött, hogy közel sem volt még meg a 8. évad berendelése.

sherlock20 - 2015. 05. 12. 15:05

Limonádéval elment. Szerencsére nem akartak semmi “sokkolót”, “meglepőt”, nagyot húzni, igazából a Castle múlt se lett nagyon bolygatva -szerencsére – sima heti ügynek meg jó volt.
A végén meg érződött hogy olyannak írták ami finálénak is betudható.
7/10 részemről a zárás, amivel már ki is emelkedik az évados átlagból…

Kebelbarat77 - 2015. 05. 12. 18:20
Zora - 2015. 05. 14. 13:25

7×23

Hát, jó, jó, de nem az igazi…
Bennem teljesen úgy volt, mindenféle visszaemlékezős-dolgokból összerakva, hogy C 1970-es születésű. Erre, fiatalítják 2 évvel… Vagy, lehet, úgy 3 év múlva azt fogják mondani, hogy ’73-as születésű?
Na, mindegy. Ez a kisebbik dolog.
Ami zavart, hogy ennyire elkámpicsorodott azon, hogy 11 évesen nem segített egy halott nőn… ???????

Miért hívtak amúgy NY-i rendőröket városon kívülre?
Én nem szeretném, ha Kate szenátor lenne. Abba kellett volna itt hagyni a sorozatot, tényleg azzal, hogy Kate leteszi a pezsgőspoharat, és odasúgja C-nek: mostantól nem ihatok alkoholt!
Ja, meghallgatás meg: már kezdtem örülni, hogy a kihágásait végre a fejére olvassák. Erre mi a következtetés? Ha megszeged a törvényt, és a saját fejed után mész, rendőr nem lehet belőled, de politikus igen…Miiii?????

És még valami: hogy van most a munkaidő? Ha történik egy gyilkosság, nem azt a csapatot ugrasztják, amelyik bent van az őrsön? Van olyan, aki kiismeri magát ebben? mert úgy látom, szinte mindig ugrásra készen kell állniuk…

(Azt hiszem, a Forever miatt haragszom most a Castle-re…)

Neoprimitiv - 2015. 05. 14. 13:39

Zora: nem ér, te beleolvasol a még ki sem rakott posztomba! :))

A munkaidő, NY-kon kívüli áldozat, stb. terén a válasz egyszerű: csak. Ez jutott eszükbe és joggal építenek arra, hogy aki még lelkesen nézi a sorozatot, annak ezek nem számítanak. (A riasztásnál van olyan, hogy valaki ügyeleti fokozatban van. ez amolyan félig pihenő, azt csinál, amit akar, de ha riasztják, akkor szolgálatba kell lépjen. De Beckett soha nem szolgálatban kapta az ügyeket – úgy látszik ő a leglazábban dolgozó rendőr NY-ban.)

Zora - 2015. 05. 14. 17:03

Neo: Azért nyugodtan írd meg a posztodat! :-)

pöttyösbögre - 2015. 05. 14. 17:48

Tudom,tudom, minek keresek logikát a sorozatban, de ez a Castle-t-évek-óta-nyomasztja-a-sorozatgyilkosság ügy borzasztóan légbőlkapott, és karakteridegen volt.

YNWA - 2015. 05. 15. 00:50

kellene egy Kate rászáll Frank Underwoodra crossover rész :D

Kebelbarat77 - 2015. 05. 22. 16:57

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz