login |

Pilot: Star Wars: Rebels – írta Csiki

2014. 10. 17. 19:20 - Írta: vendegblogger

179 hozzászólás | kategória: animáció, kritika, pilot-mustra,

Jó pár napja annak, hogy megnéztem a Rebels pilotját, azóta érlelem a látottakat, mert nem akaródzott puszta panaszáradatot rátok zúdítani, még akkor sem, ha biztosan a rajongók is megosztottak valamilyen szinten – hiszen ahány ember, annyiféle elvárás volt az új Csillagok háborúja-szériával kapcsolatosan. Mégis a negatívumokkal kezdem, hogy utána kicsit szépítsenek rajta a pozitív dolgok.

Sajnos már a Star Wars: The Clone Wars is gyakran tele volt logikátlanságokkal, de a Rebels kezdése még inkább hemzsegett tőlük. Amikor megnéztem a premiert, akkor még egyes húzások jópofának tűntek, de az idő ezeket is inkább gyerekes ostobasággá változtatta. Olyasmikre gondolok, mint amikor egy kamasz szinte az ujja megmozdítása nélkül csinál hülyét két birodalmi tisztből, majd teszi ugyanezt egy összeszokott lázadó csapattal.

Az, hogy ezt követően milyen “szerencséje” volt a csapdára egy percig sem gyanakodókkal ellentétben, főleg ötlettelen írói húzás, az meg nem tűnt túl következetesnek, hogy a lopkodásai ellenére mégis látnak benne fantáziát a Jedik. (Ráadásul míg a Clone Wars-nál nem zavart a droidok hülyesége, addig itt fájó volt látni, hogy a rohamosztagosok lesznek az ügyeletes balfékek.)

A mérleg másik serpenyőjébe egyelőre nem sok mindent tudok pakolni, a mandalór páncélt viselő csaj esetleg ígéretes lehet, de még véletlenül sem akarom elkiabálni, mint ahogy az Inkvizítorban is látok elsőre fantáziát, főleg, ha igaz az, amit a származásáról hallani.

6 éves korom óta vagyok SW-rajongó, de ez a Disney-s verzió, legalábbis annak kezdése most kicsit fájt. Bár a csatornát figyelembe véve, azt el kell ismernem, hogy ennek a sorozatnak már semmiképp sem én vagyok a célközönsége. Azért pár részig még biztosan maradok, aztán meglátjuk. Mindenesetre, a premier a közepesnél gyengébb lett, vagyis ha nagyon jószívű akarok lenni, akkor ez maximum 4,5/10-et jelent.

179 hozzászólás Ne habozz!

Dexter Morgan - 2014. 10. 17. 19:31

Részemről, még várok néhány részt, hogy végleges(ebb) véleményt alkossak… Még be kell járatni a gépezetet. Elsőre: nem volt szörnyű, nem volt nézhetetlen, nem volt hű, de rossz, úgyhogy bizakodó vagyok.

Ami nagyon gáz: komplett hangeffekteket vágnak ki és vesznek át változtatás nélkül a Régi Trilógia hangsávjából. Nagyon gagyi.

Skate - 2014. 10. 17. 19:40

Nálam működött a nosztalgia, ha van is mit szépíteni a grafikán. Sokkal kedvelhetőbbnek éreztem ezeket az új szereplőket, mint a CW-t többnyire. Egyelőre egy kellemes űrkalandozásnak elmegy. Bármikor lehet több is belőle.

jky - 2014. 10. 17. 19:54

Nekem nem ennyire negatív a véleményem.

Számomra az első, ami legjobban képen vágott, az a grafika. Főleg a hajak, főleg Ezra haja. Disney ellenére nem túl nagy büdzsét rakhattak alá, de remélhetőleg majd javulni fog. Viszont a hátterek, távoli képek egész jók.

A történet kicsit egyszerű, hiszen gyerekcsatorna, de azért nem vették teljesen gyerekesre az egészet, amin meg is lepődtem. Gondoljuk csak arra a jelenetre, amikor Kallus lerúgta a mélybe azt a rohamosztagost. Vagy pl. a második részben kiderült Zeb múltja (népirtás). Szóval talán lesznek itt kicsit mélyebb dolgok is, ami a karakterfejlődés szempontjából jól jönnek majd.

A karakterek számomra kedvelhetőek (és ez nagyon fontos), a klasszikus trilógiából merítették őket is, vagy mondhatnánk akár a Firefly-t is. Zeb szerintem tök jó lett, az angol szinkronja telitalálat.

Nekem már ott előnnyel indul, hogy a régi trilógia stílusát, zenéjét és hangulatát vette át, mert az újabb részek (ep. 1-3) nálam erősen felejtősek, úgy, ahogy vannak (TCW ezért sem érdekelt igazán).

Ha tud komolyodni, mélyülni a történet, és a grafika is fog javulni, akkor jó kis sorozat lehet belőle. Reméljük a legjobbakat.

Malachi - 2014. 10. 17. 20:10

te láttad amúgy a Star Warst? amiben egy faluszéli poros tanya lakója, bizonyos Luke Skywalker egy héttel azután, hogy életében először látott fénykardot, egy X-szárnyúban ülve szétlövi a Halálcsillagot?

szóval a kamasz, aki mindenkiből hülyét csinál az ERŐ segítségével, éppenhogy ős SW panel. szerencse, aha.

az egész hemzsegett az apró tisztelgésektől az eredeti felé, beállítások, effektek, dumák. nagyon szépen, és a SW világhoz hűen lett elkészítve és már két rész után jobban tetszik, mint a Clone Wars, pedig azt is szerettem – de ez sokkal közelebb áll az első trilógiához, ami azért nyilván a szívem csücske.

egészen reménytelni ez a Disney-től, így a nagy filmre készülve. pedig az első képek alapján sokkal rosszabbra számítottam.

m76 - 2014. 10. 17. 20:21

Számomra sose a filmek jelentették az igazi SW-t, hanem a világban készült videójátékok mutatták meg, hogy az SW több is lehet mint bugyuta könnyed űrkaland.

Jedi Knight sorozat, Shadows of the Empire, Tie Fighter, X-wing Alliance. Force Unleashed 1.

korum - 2014. 10. 17. 20:26

A virsliszerű vukikat leszámítva eddig tetszik. Fiatalabb korosztálynak szól ugyan, de ez nem olyan nagy baj, de értem, hogy ha valakinek néha túl infantilis. Az eredeti hangokért meg még egy jó pontot kapnak.

123456 - 2014. 10. 17. 20:28

nem volt olyan rossz

de mint minden filmben itt is a falat kaparom ha egy lövöldözős jelenetben mintha genetikailag képtelen lenne egy negatív karakter 100 lövésből egyet is eltalálni, de az biztos hha kétszer rálőnek akkor abból egy talál

Zordon - 2014. 10. 17. 20:32

123456: stormtrooper effect :)

Assa - 2014. 10. 17. 20:38

Nem vagyok otthon az animációs SW szériák terén, a Clone Warsból egy-két véletlenül elcsípett részt láttam (ami nem győzött meg arról, hogy a többit is érdemes lenne megnézni, plusz az a korszak nem a kedvencem).
A Rebels nyitánya viszont tetszett. Az igazi SW hangulatot idézte fel, a régi trilógiájét, és ezzel ott marasztalt a képernyő előtt. Persze van hova fejlődni, de az eddig látottak alapján egyelőre optimista vagyok.

lordviktor - 2014. 10. 17. 21:12

Nekem egyértelműen bejött, nagy pacsi a Disney-nek, ez a sorozat szerintem üzenet a régi rajongóknak: igen pénzt akarunk csinálni belőle, lesznek változások de tiszteletbe tartjuk a régi trilógiát és annak hangulatát akarjuk visszaadni (amit maga Lucas sem tudott megtenni), ezért jár a képzeletbeli pacsi én bízom bennük. Nekem mindig kicsit libabőrös lesz a hátam ha felhangzik egy-egy kultikus szólam a Trilógiából, 10/10-es ahogy ezt felhasználják itt is, nem sokszor teszik nem lesz elhasznált de mégis hatásos.

Faehren - 2014. 10. 17. 21:44

Nekem nagyon bejött!

CW volt gagyi, gyerekes, logikátlan nálam, ez disney létére sokkal “star warsosabb”. Tényleg sok apró szösszenet hajaz az eredeti trilógiára, ehhez pedig tettek egy adag olyan fűszert, ami viszont a videó játékokra emlékeztet. Szóval várom nagyon a többi részt :)

everest456 - 2014. 10. 17. 22:51

A nyitó dupla rész semmi extra nem volt, a droidos nagyon hangulatos lett, de a legutóbbi bohóckodás a legsötétebb TCW-s részeket is alulmúlta és sajnos az ilyen filer részek fogják kitenni az évad 60% százalékát. Sorrendben 10/6 ,10/8,5 10/1
Sajnos az előzeteseket megnézve nem lesz jobb, pörgő forgó duplapengás fénykard, még a végén elérünk a fénykard-ostorhoz is, trollol
Tömbösítve, több részt egyszerre megnézve/beletekerve még éppen tolerálható lesz.

zolij - 2014. 10. 17. 23:11

Szerintem 4,5-nél bőven jobb volt, olyan 6-7 körüli. A rohamosztagosok az eredeti trilógiában is tucattermékek voltak, itt csak hozták a színvonalat. Azért ne feledjük, hogy ezek már nem tenyésztett harcosok, hanem a birodalmi akadémiám gyorsképzett ágyútöltelékek. A kicsit is tehetségesebbek elmennek tisztnek, speciális ügynöknek, stb.

Egyelőre bizakodó vagyok (3. részt még nem láttam), meglátjuk.

Fireblade - 2014. 10. 17. 23:13

Nekem is bejött, nagyon tetszett hogy a klasszikus trilogia hatása érződött szinte mindegyik jeleneten.
Tartotta magát az eredeti világ dolgaihoz, és beleilleszkedik a történetbe..ezért utáltam rendesen a Clone Wars-t na az volt a gagyi, elrugaszkodott izé—

Ez jöhet nyugodtan, annak ellenére hogy érezhető hogy piciknek is készül, és hát a grafika..hm…wukik nagyon gázak voltak….
hasonló stílusban és történetben jöhetne egy élő sorozat is…

Rgyszerűen felfoghatatlan nekem, hogy látva és tudva a világ star wars hisztijét, s jogtulajdonos, és készítők nem hisznek egy élő sorozatban….akkor siker lenne, hogy csak na..vagy egy olyan animációs kellene, mint az old rebublic átvezető filmjei..na az lenne csak ütős sorozat..olyan kellene!

JimmyL - 2014. 10. 17. 23:14

Abszolút szeretem! Engem megvett. A rohamosztagosok már a New Hope-ban is totál debilek voltak. Ez a dolguk.

Llew - 2014. 10. 17. 23:39

A pilot, majd különösen a második rész után magamat is meglepve az volt az érzésem, hogy ez nem rossz. Egy csomó minden nem tetszik benne, de az összkép egyelőre mégis pozitív.

Az abszolút érződik rajta, hogy gyerek közönségnek készült, főleg a TCW némely utóbbi sztorijához viszonyítva. Ugyan akkor ezzel fura kontrasztot ad az első két részben hőseink által hátrahagyott rohamosztagos hullahegy.
A célközönséghez belőtt főhös kölyök még csak-csak elmegy, de az ő idétlenkedése mellé már túlzás a rohamasztagosok idiótasága, ami néha már most alulról veri a TCW-s droidok szintjét.

Az animáció nekem nem tetszik. Olyan szegényes. Bár a régi trilógia látványterveire épül a sorozat stílusa, szerintem több egyediség jót tenne neki. Túlzásba viszik a stílusmásolást, ahogy visszautalásokat is. A kevesebb több lenne.

Mindezek ellenére tényleg klasszikus SW hangulat áraszt magából még úgy is, hogy a csapat összeállítás inkább Firefly-os, sem mint előzmény trilógiás.

Malachi - 2014. 10. 17. 23:42

ez a harmadik tényleg könnyedebb lett kicsit. de azért ide is benyomtak egy legendás idézetet. :)

DarkEagle - 2014. 10. 18. 00:33

Nekem nagy bajom nem volt vele csak ezt az moslék grafikát cserélnék le. Nem értem mit látnak benne hogy ezt erőltetik.

Bezzeg a Galaxis Őrzőiben ahogy elnéztem szép rajzolt stílus lesz nem ez a gané. Pedig ugyan az a csatorna. Ott miért lehet normálisan megcsinálni itt miért nem?
Egyébként tök olyan mintha egy Aladin mesét néznék felújítva kicsit Star Wars-osítva.

5/10 az első 2 rész kb. Hangulat nem volt meg egyáltalán. Pár részt még adok neki de ez a grafika nekem nagyon elveszi a kedvem. Nem véletlen hagytam félbe a CW-t is. Ezek már tényleg nem a nagy öreg SW rajongóknak készült hanem kis gyerekeknek.

Fireblade - 2014. 10. 18. 01:15

tényleg, szerintetek az Old Republic átkötő meg intro filmjeinek stílusa nem jönne be?
Én bírnám ha hasonló minőségben nyomnák a sorozatot…

Jence4 - 2014. 10. 18. 06:57

Én személy szerint bírom a sorozatot , benne van az ami a Star Wars sajátja.A Star Wars része az hogy teljesen képtelen dolgok vannak benne. Pl : Luke talál egy öreget és megtanul fénykardozni seperc alatt, mert vele van az erő és betör egy halálcsillagba, a birodalom gonosz és hülye, Darth Vader-en kívül az összes hülye pojáca volt, a birodalmi katonák nem tudnak célozni 5 méterről beépített célzó berendezéssel, mert ez a dolguk hogy elbassszák , a filmben sem tudtak itt sem. (Van az a poén hogy 5 Birodali Rohamosztagos el kezd lőni 5 redshirt-öt a star trekből, mi fog történni?Hát a redshirtök meghalnak..:D ) Ez az a gyerekmese szint amit az eredeti mozi is képviselt , és emiatt jó nézni ma is , és emiatt szeretem, akinek ez bejön az nézze ezt a sorozatot is akinek nem az keressen rá Christopher Nolan-ra mert ő az aki komolytalan dolgokat hoz fel olyan szintre hogy azon agyalsz miért nem működhet az hogy egy ember kevlárban miért akar egy denevérre hasonlítani, és miért kell valakinek a pénzhegy helyett a káosz, félreértés ne essék C.N. hatalmas rendező , de ő is teszi a dolgát, a Batmannek jól állt ez a változtatás, a Star Warsnak sose menne, egy komorabb reálisabb beállítás már csak a világ hangulata miatt, szóval rúgjuk seggbe a Birodalmat, és éljen a hurráoptimizmus :) .

zolij - 2014. 10. 18. 09:38

akik ay Old Republic átvezetőinek minőségét hiányolják: azok a CGI animációk rohadt drágák a Rebels költségvetéséhez képest, ráadásul az elkészítésük is jóval tovább tart (egy 3 perces animáción ülnek kb. egy hónapot).

pytta - 2014. 10. 18. 09:58

“Ezek már tényleg nem a nagy öreg SW rajongóknak készült hanem kis gyerekeknek.”

Volt egy ilyen vélemény. Szerintem meg ez pont azokból a “nagy öregekből”, akik ugyanolyan kisgyerekként szerették meg a SW világot, mint a mostani gyerekek fogják, szóval belőlök hozhatja elő újra a kisgyereket. Mert a SW tényleg csak egy mese, és nem kell, hogy valaki felkarolja, és ultrarealisztikus noir-t, vagy akármi mást csináljon belőle. Így nézve viszont már nem is olyan rossz. Persze a grafikától én is hányok, de cserébe pl. a hanghatások pótoltak. Pár részre még maradok, egy fasza kis filler-sorozatnak (vagy guilty pleasure?) teljesen jó erre az évadra.

szpojleres mókus - 2014. 10. 18. 12:16

A Tartakovsky szériát tartom az egyetlen reális clone warsnak. Amit Dave Filoni csinál és csinált ezzel a zseniális címmel utána az semmi más csak a egész meggyalázása, és “hogyan adjunk el még több anakyn skywalker dezodor” c. sorozat.

Ez is ugyanolyan szemét mint az ásokás széria volt.

Fireblade - 2014. 10. 18. 13:35

zolij:

Nem vitatom, hogy többe kerülne, de szerinted a kb fél milliárd star wars hivő a földön :) nem ugranának rá?? és nehogy má ne legyen pénzük rá..rommá keresték magukat az ilyen olyan elit kiadásokkal, meg 3d-vel..igényesen komolyan megcsinált pl: előzmény sorozat nagyon futna az biztos…akkora nézettség lenne, szerintem a mostani első 10 összesen nem lenne annyi.

Inzume - 2014. 10. 18. 15:54

Én sem nagyon értem, hogy miért ennyire negatív a kritika, de persze nem mindenkinek tetszhet a sorozat. :)

Én is úgy voltam vele, mint itt páran, hogy két rész után már jobban tetszett, mint a legutóbbi Clone Wars-sorozat. (A Tartakovsky-féle nekem is nagyon bejött.) Ha így haladnak és tartják a szintet, esetleg még növelnek is rajta, akkor én biztosan maradok a 2. évadra is. :)

Arra pedig jól emlékszem, hogy ez a sorozat beletartozik a kánonba, igaz?

sehrezad - 2014. 10. 18. 16:17

Nos, a második SW-trilógiánál és a Clone Warsnál ez sokkal-sokkal közelebb áll a New Hope hangulatához (és a jobb SW-könyvek hangulatához) – tkp. majd minden benne van abból, amiért sokan megszerettük anno. A Disney mintha jobban tudná, mire van szükség, mint maga Lucas…

andras94 - 2014. 10. 18. 20:33

A Pilot nekem 5/10 . Élvezhető volt mert átadta az eredeti trillógia hangulatát, és igy kellemeset csalódtam a Disneyben, de tényleg nagyon gagyi az CGI.
Ha a történeti színvonal marad és javitanak az CGIn egész türhető kis sorzat lesz .

Exorcist - 2014. 10. 19. 14:01

világosítson fel valaki, pls, aki jobban képben van: akik/amik régen a klónok voltak fehér páncélöltözetben, azok a 66-os parancsot követően, és a rebels idején, na meg később, azok lettek a rohamosztagosok? vagy csak véletlen, hogy nagyon hasonlít egymásra a két csapat? (persze a sisak nagyon elüt). vagy a klónok gyártását a 66-os után leállították, és lett egy emberhadsereg, akik hasonlóan néznek ki? köszi

jky - 2014. 10. 19. 14:31

@Exorcist

A Rebelsben már nem klón stormtrooperek szerepelnek, hanem besorozott emberek. Ezt a készítők nyilatkozták, tehát hivatalos infó.

Fireblade - 2014. 10. 19. 21:59

stormtrooper??? ok, vágod az eredeti ángol nyelvet, de szerintem sokaknak érthetőbb a rohamosztagos..

Exorcist:

eleinte nyilván sok klón volt, de azért ők is fogytak, és sorozás volt..ezek már nagy részt sima katonák páncélban..elvileg elitalakulata a birodalomnak, de akkor milyen lehet a maradék??:)

jky - 2014. 10. 19. 22:56

@Fireblade

Mi a sok kérdőjel? Ez a nevük. :) Ehhez azért nem kell igazán nagy angoltudás, aki nem most hall életében először a Star Wars-ról, az tudja miről van szó. :) Nem mellékesen, én (meg szerintem sokan mások is) eredeti nyelven nézzük, ott meg sosem fognak rohamosztagost mondani. :D

Fireblade - 2014. 10. 19. 23:21

@jky

Ok, nem akarok hosszas vitát, mert winnie bemorcosul,
Mindenesetre, vagy 20 havert megkérdezem, akik nagy fanok,(legkevesebb 100x látták) hogy tudják-e mi az a : “stormtrooper”

hát egynek se ugrott be..így igazolva látom a felvetésem jogosságát, de ha neked jó, felőlem…
jaa..és én is eredetiben nézem :)

Llew - 2014. 10. 20. 00:30

Óriási fanok lehetnek, ha nem tudják mi a stormtrooper.
Az külön jópofa, hogy megkérdezed a környezetedet és mivel téged igazolnak, te eldöntöd, hogy akkor az az egyetlen igazság. Kikezdhetetlen logika.

Fireblade - 2014. 10. 20. 08:03

Llew: már bocs, de olyant írsz amit én soha nem állítottam…
hol írtam, hogy: ” az az egyetlen igazság” ??
A felvetésem jogosságát láttam igazolva, ez azért nem ua.
Lehet nem akkora fanok mint te, de visszaolvasva, te is rohamosztagost írtál :):) ennyit erről.
De tényleg befejeztem, mert megin hibás leszek :)
inkább a sorozatról írjunk :)

Csiki - 2014. 10. 20. 08:47

Így a második résszel a hátam mögött azt mondom annyira nem is rossz, mint első blikkre tűnt… Marha érdekes, hogy a kommentek után egész más megvilágításban néztem meg az eheti epizódot. A zenék valóban nosztalgikusan hatnak és igencsak megbizsergetett, viszont a főhős még mindig baromira irritál… Akik meg a grafikán fanyalogtak, hát valóban fura még a CW-hez képest is… De hogy változtatnának rajta, azt kötve hiszem. Újabb kritikát egyenlőre nem hiszem, hogy írok, talán majd féltávon.

jky - 2014. 10. 20. 08:47

@Fireblade

Kis szaros gyerekkoromban is tudtam, mi az a stormtrooper, mert így szerepelt a játékfigurák dobozán, vagy éppen a videojátékokban is. :) Nem “felvágni” akartam vele, nem azért írtam, mert tudok angolul, egyszerűen ez ugrott be elsőre és nem a magyar megfelelője. Egyébként még csak kőkemény SW fan sem vagyok (régi trilógiát szeretem, pár könyvet olvastam, és pár játékkal játszottam, ezzel elég messze vagyok az igazi fanoktól).

Na de tényleg maradjunk inkább a sorozatnál (remélhetőleg most már mindenki tudja, mi az a stormtrooper :D).

lynx - 2014. 10. 20. 18:30

Fura, de nekem nagyon bejött. A clone wars-os animációs széria nálam pár tucat rész után kifulladt, leginkább azért, mert láttam a határait, hogy ez nem fog egyhamar kilyukadni sehova.

Itt viszont azért van 20 év a III. és IV. rész között.

Fireblade - 2014. 10. 20. 19:23

@lynx:

Így igaz, kérdés az, hogy pontosan mikor vették fel a történet fonalat, mennyivel vagyunk Sithek bosszúja után?
Rögtön, vagy kb 2-3év eltelt?
Mekkora lenne már ha nem csak Vader, hanem az összes főszereplő valahogy felbukkanna benne, akár csak a háttérben, vagy mellékes szereplőként pár pillanatra, gondolok itt: Han-ra, vagy Ackbarra, vagy akár Leia-ra :)

Assa - 2014. 10. 20. 20:05

@Fireblade

Öt évvel vagyunk Yavin előtt, vagyis bő tizennéggyel a Sithek bosszúja után.

Llew - 2014. 10. 20. 21:11

@Assa:
Ezt honnan lehet tudni? A történet alapján úgy néz ki mintha éppen most alakulna a birodalom.
Ha ekkor időugrást csináltak, akkor azt nem tudom miért tették. Ezzel csak direkt csinálnak maguknak olyan korlátot, ami a TCW-nál a két film közti szűk idő miatt adott volt. Ott is elég problémás volt szerintem már a vége felé, hogy túl sok történést akartak besűríteni a három évbe. Miért ismételnék ezt meg itt?

Assa - 2014. 10. 20. 21:26

@Llew

Star Wars Rebels panel 2013 őszén a New York-i Comic Conon.

“The panel, hosted by Lucasfilm’s Pablo Hidalgo, focused on the Empire and how it is central to the story of Star Wars Rebels. Hidalgo revealed that the series takes place about 14 years after the events of Star Wars: Episode III Revenge of the Sith, a time in which the Emperor’s rule is secure and the Empire is seeking to expand its power to Outer Rim territories.”

Fireblade - 2014. 10. 20. 21:50

@Assa:

Köszi, ez tényleg érdekes, hogy elég szűkre szabták…és kérdés hogy a felkelők mennyire léteznek, és szervezettek már? Leia, ugye az egyik vezetőjük lesz 5 év múlva..csekély 20 évesen :):) most ugyebár 15 körül lehet…Han meg már vígan csempészkedik…
és az is érdekes, hogy létezik egy fiatal Jedi mester..meg Vaderen kívül egy sötét lovag? vajon az is Sith?? és hogy lehet, hiszen az Uralkodó tanítványa Vader..és mint köztudott :) egy Sith mester és egy tanítvány, se több se kevesebb :)
Kíváncsi vagyok mennyire merik bevonni az eredeti trilogia történéseit, előzményként..

Assa - 2014. 10. 20. 22:05

@Fireblade

Én arra tippelek, hogy ez a mostani csapat jelenti majd a felkelők magját. Organa tapogatózik, keresi, kik gondolkodnak és cselekszenek hasonlóan, mint ő, aztán majd idővel egymásra találnak ezek az elemek, és szervezettebbé válnak.

Kanan életéről lehet infókat találni Wookieepedián, de nem akarom leírni, spoiler lenne.

Ripazha - 2014. 10. 21. 15:45

Hadd kérdezzek valamit, a force unleashed mint játék az valahol konkrétan jelöli hogy úgymondjam igaz star warsos történetet mutat be ( hogy tényleg Galen Marek starkiller hatására robbant ki a lázadás) és ez az új animációs cucc mennyire fog bele illeni és mennyire rombolja szét az egész sztorit?

Hwang - 2014. 10. 21. 18:53

Hello.
10 percig bírtam nézni.
Amikor 15. Embert gyilkolták meg hidegvérrel a “jófiúk”, közben meg viccelődtek. Az azert kicsit sok volt.
Mintha elfelejtenek, hogy a rohamosztagosok nem klónok vagy droidok. Emberek. Valakinek a fiai valakinek a testvérei stb.
Amikor lazán nekikvagnak egy gránátot az azert kemény.
Ezek nem lázadók es nem jófiúk.
Ezek gyilkosok.
Star Wars killers.

Fireblade - 2014. 10. 21. 19:06

@Hwang:

IIIgen, és Obi Van is gyilkos, vagy 100x..meg kb mindenki aki szerepelt a filmben, Leia asszem 60-70 emberrel végzett..
De Han Solo, az nagyon durva több mint 500 :) A csúcsot Luke vezeti, a halálcsillaggal vagy 50e emberrel végzett…nem is értem ezt..

Szerintem inkább te ne nézd ezt, meg mást sem..sétálj a kertben, szedjél hangyát…élj békében..több hozzásólás nem kéne :):)

Llew - 2014. 10. 21. 19:17

@Rapizha:
Amikor a Disney kezébe került a SW, akkor kukáztak minden korábbi EU (Expandend universe) sztorit, így a Force Unleashed-et is. Ezek többé nem részei a hivatalos “kánonnak”, mintha meg sem történtek volna.
A Rebels valószínűleg felülírja az egész lázadás kialakulását. Illetve motívumokat átvehetnek a FU-ből, ahogy korábban a TCW írók is ötlet forrásnak használták az addigi EU-t.

@Hwang:
Valóban kicsit ellentmondásos a gyilkolás meg a gyerekbarát poénkodás, de végső soron ez egy lázadó csapat, akik az életükért küzdenek, egyúttal gerilla harcot folytatnak a fennálló rendszer ellen.
A rohamosztagosokat tényleg lazán kezelik az írók, de azért azok nem ártatlanok, hanem katonák, akiknek úgymond benne van a munkaköri leírásában, hogy meghallhatnak. Ha meg már tényleg nem klónok, hanem sorozott figurák, akkor önként jelentkeztek erre.

Hwang - 2014. 10. 21. 19:44

Fireblade
Tudod az a durva, hogy most éreztem először azt, hogy “aku…anyját a lázadóknak”
Es ez pont a gyilkolok es közben poenkodok dolog miatt van.
Csak, hogy értsd az ep4ben es gyakorlatilag végig a trilógiaban a birodalom az agresszor . Lásd a halál csillag elpusztítja az alderant. Majd jönnek a lázadók es elpusztítják a halál csillagot (miközben az épp a yavin4-et akarja kilőni ) ergo önvédelem.
Leia a halalsorrol menekülve kényszerül ölni. Stb stb.
A jedi mindig megismerésére es önvédelemre használja az erőt, sohasem támadásra. Az a sötét oldal…
Csak hogy értsd a filmben a birodalom meggyilkol többmillió embert vs Luke megöl 50ezret mielőtt azok újabb bolygót pusztitananak el.
Ez szerintem érthető, elfogadható.

Itt az agresszor motívum annyi, hogy elkapnak egy illegálisan árusító fickót es börtönbe akarjak zárni . Erre lehet azt mondani, hogy rohadekok pl.
De az azert túlzás, hogy röhögve legyilkoljak mindet.

Assa - 2014. 10. 21. 19:53

Közben azért fajokat irtanak ki (wookiee-k Kesselre szállítása múltkor, a lasatok sztorija most), utóbbit az ügynök még jól az orruk alá is dörgölte.

Hwang - 2014. 10. 21. 19:53

Lliew.
Itt a lázadók nem az életükért küzdenek. Ők mennek rabolni.
Ha valakit besoroznak, az nem Önként van ott.
Ráadásul az, hogy egy tiszt genyó egy illegális árussal szemben vs legyilkoljuk oket (ráadásul nem is a genyot) az valahogy nincs aranyban egymással.
Elég rossz az üzenete ennek.
Ha nem velünk vagy, akkor az életed nem ér semmit. Ha nem olyan egyenruha van rajtad, amivel szimpatizálunk, akkor lazán kinyirhatunk mindenféle lelkiismeret furdalás nelkul.

Ez nem lehet a jedik útja…

Hwang - 2014. 10. 21. 19:56

Ja Han shot First :)

Hwang - 2014. 10. 21. 20:03

Obi-Wan kit ölt meg?

Ayron - 2014. 10. 21. 21:04

501 osztag maradt egyedül klón osztag ez Vader személyes csapata és ők vannak jelen a Hoth ütközetnél(egyetlen sikeres akció a trilógiában ).
Egy kicsit szűk az idő tényleg , jobb lett volna ha inkább a Birodalom hatalmáának kiterjesztését látjuk. Bár a hatalom átvétel sima volt.
Birodalmiakat se kell félteni a trilógiából kiderül hogy terror általi béke van minenhol és a szenátust ami még a demokrácia maradéka volt fel is oszlatták. Rabszolgatáborok/Munkatáborok,bolygó írtások stb.

Nekem tetszik a sorozat a gyerekkoromba remít vissza :) SW egy űr mese volt. Egyedüé az V. rész volt sötétebb másik kettő nem.
Engem az érdekel hogy az inkvizítor az lesz akire gondolok e. És ugye ami fontos VI. részre már csak 2 Jedi marad Yoda és LUke szóval érdekes lesz cowboy jedinek a sztorija. ÉS még valami Ashoka és a többiek elő kerülnek e .

Llew - 2014. 10. 21. 22:17

@Hwang:
Kanan pontosan az életéért küzd a 66-os parancs óta, vagyis 14-15 éve. Zed a népe kiírtása óta, és nyilván a többiek sem véletlenül vannak velük. Az, hogy mi pont egy rablásnál kapcsolódunk a történetükbe, az mellékes ilyen szempontból.
Persze mondhatod, hogy nem kötelező a harc, bujkálhatnának is, de ahogy látjuk a Birodalom lassan az utolsó peremvidéki bolygón is utol éri őket és van amikor már nincs lehetőség bujkálni.

Ok, a sorozott az rossz szóhasználat. A rohamosztagosok elvileg itt már önkéntes, toborzott katonák.

@Ayron:
A hothi csatában már az 501-esek sem lehettek klónok. Legalábbis nem az eredeti Jango félék, mert egyszerűen kiöregedtek volna. Biológiailag 20 évesek a klónháborúk kitörésekor, erre jön [a háborúk 3 éve + az azóta eltelt 14 év] * 2 a dupla tempós öregedés miatt = biológia életkor 54 év, nem az a kimondott csúcs katona kor.
Ha meg folyamatosan klónozták és cserélték őket, hogy mindig csúcsformában legyenek az aktívak, akkor a többi osztagba miért toboroztak. Sokkal egyszerűbb lett volna mindenhol az elit alapanyagot használni?

Maradjunk abba, hogy Lukeról és Yodáról tudunk, de a jelen állás szerint simán lehettek és lesznek is még életben lévő jedik az EP VI idején.

Fireblade - 2014. 10. 21. 23:00

@Hwang:

Obi Van? név szerint kéred? mert akkor betelik az oldal :)
Elnyomó rendszer van, totális diktatúra..elhurcolások, bolygóleigázások, nép kiirtások, ezeket többek közt a rohamosztagosok csinálják..hadd ne sajnáljam már őket..
Olyan érv nem létezik, hogy valaki megöl ezer embert, akkor nekem is jogom van ezer emberre :)

@Ayron: hát nagyon remélem Ashoka féle vonal soha nem merül fel itt….

@Llew:
Nem hiszem hogy a klónozók dolgoznának tovább…akkor már iszonyat nagy serege lenne az uralkodónak….lehet megtagadták a rendelést, Vader lenyomta őket, és így kénytelenek voltak sorozni.

3 Jedi volt…Leia is tesó :) valami ugye benne is van, volt rá utalás…

Csiki - 2014. 10. 22. 00:17

Fireblade: Emlékszem a Battlefront talán második részében volt egy Kamino-i ütközet… Talán ott meg volt magyarázva mi is lett a klónozókkal, de akkor még taknyos voltam, és nem igazán ment az angol… :D Lehet újra elő kellene szedni…

Ayrons - 2014. 10. 22. 08:29

Battlefronnál az volt a szitu hogy a klónok egy része fellázadt és a klónozók se voltak elragadtatva a birodalom új politikai nézeteitől . Veszniük kellett.
Az már más kérdés , hogy a clone warsban ami ugye kanonizált (BF már nem) a klónozók nagyon is tisztában voltak mire szánják a klónokat.

De igazából már semmit nem lehet tudni , wookiepédián is mi a kanonizált ? 501 kemény magja veterán klónok voltak még hothi ütközetben, mellettük elit rohamosztagosok szolgálták akik pótolták a klónokat.

Érdekel hogy a kanonizált változatokban is voltak 66-os parancs megtagadó klónok ?

Remélem nem derül ki hogy VI. résznél is voltak jedik még pluszban.

Fireblade - 2014. 10. 22. 09:22

@Ayrons:

Igen, akkor lenne korrekt a dolog, ha addigra valahogy meghalna az összes Jedi Luke Yoda kívül, meg ugye a Sithek is…
Mondjuk azt nem értem az Inkvizitor, az most mi?? Sith? vagy átállt Jedi? vagy csak egy senki aki kicsit ért az erőhöz??

Ayrons - 2014. 10. 22. 10:59

INkivizítor a legérdekesebb főképp pár pletyka miatt is .

Fireblade - 2014. 10. 22. 11:12

Mit pletykálnak róla? összejött valami Hutt cafkával? és van titokban egy Jabba nevű gyerekük?

Llew - 2014. 10. 22. 11:38

Ő Vader unokatestvérének az unokabátyjának a régi szobatársa.

Ayrons - 2014. 10. 22. 13:50

Nézz utána érdekes karakter lesz ha tényleg az lesz akire gondolnak. Képek is megjelentek róla egy bizonyos filmmel kapcsolatban.

Ripazha - 2014. 10. 22. 17:11

@Llew:
Értem, bár ez kissé gáz ha ezt így megcsinálták, így akkor lehet hogy kihagyom ezt a dolgot(animációs sorozatot) nekem tökéletesen megfelel az eredeti :D és nem igazán akarom elrontani felesleges logikai bukfencekkel. Amúgy is az eredetire vagyok hangolva, és az él bennem, és most ha megcsavarja az egész sztorit akkor csak összezavarna, meg simában is zavarna. Köszi az infót :)

Waszabi - 2014. 10. 22. 17:41

Nekem bejön a rebels sőt már láttam a rise of the old masters’t is… na aki szerint kis gyerekeknek szól majd szépen lassan elhallgatnak :)

Egyébként a wookipedián el lehet menni.. a Legends a régi Kánon, a Cannon meg a disney kanon. Mellesleg a régi kánonba is (EU) is tűntek fel a semmiből jedik a 6. rész után párhuzamosan vele, és mégse szólt senki hogy az így nem jó.. most a Disney csinálja akkor az már rossz.

Egyébként Kanan szó szoros értelmébe nem is Jedi mivel csak Padawan volt az order 66 alatt

Hwang - 2014. 10. 22. 18:36

Fireblade
Ha 3 karaktert tudsz mondani név szerint, akkor azzal mar megelekszem. :)
Droidok es klónok nem érnek :)
Ep4ben Obi pl senkit sem ölt meg.

Fireblade - 2014. 10. 22. 20:31

@Hwang:

Grievous tábornok számít? vagy Darth Maul?

de abban igazad van, hogy Ő látványosan nem nagyon öldökölt..de nyilván a Klón háború 3-5 éve alatt csak akadt ilyesféle dolga :)

Hwang - 2014. 10. 22. 22:42

Eddig kettő
:) várom a harmadikat.

Csiki - 2014. 10. 23. 00:37

@Fireblade: Viszont a régi trilógiában nem ölt meg senkit… :) Nem tudom második blikkre egy picit jobban bejött a Rebels, remélem mihamarabb megtudunk többet Sabine-ról, vagy az Inkvizítorról…

Ayron - 2014. 10. 23. 07:33

EU világában is fogtam a fejem azokon…. Meg egypár más idióta dolgon, nekem bejött hogy ketté szedték az uiverzumot , csak akkor részleteket adjanak meg a cannon részekről.

everest456 - 2014. 10. 23. 09:14

Rise of the Old Masters:

összességében pozitív volt a rész, a droidos mellett eddig ez volt a legjobb:

Maga a jedi kiképzés és Yoda szavainak értelmezése
Thranta-k felbukkanása
Chopper mekkora egy szemét volt :)

ami nem tetszett:
Az inkvizítor fénykardja, teljesen ellentmond az eddigi lore-nak (igen a hivatalos Disney-snek is), ezen alapján simán felbukkanhat fényostor is….
A minimális karakterfejlődés Zeb és Ezra között mintha meg sem történt volna (bár lehet hogy a részek sorrendjét megkavarták)
Maga az inkvizítor sem tűnik valami komoly ellenfélnek
a párbaj hozta a szokásos Star Wars-os betegségeket, a küzdő felek ereje mindig a kivánt szituációnak megfelelően változik. Elsőnek Kanaan-nak esélye sem volt, majd simán a plafonhoz vágja az ellent…
És komolyan, lézerkard? Ráadásul egy jedi szájából? Ne már…

Fireblade - 2014. 10. 23. 09:30

@Csiki: hát mert ideje nagy részében csak szellemeskedett :) egyébként lehet hogy a karlevágott turcsi kinyiffant…ki tudja? :)

@Hwang:

rendben, legyen neked. Csak kettőt találtam….meg sok robotot, rohamosztagost, meg ilyen-olyan élőlényeket :)

Csiki - 2014. 10. 23. 10:09

@Fireblade: Elvileg a fénykard rögtön össze kellett hogy süsse az ereket a csonkban, vagyis nem vérezne el… Bár ez esetben kérdéses, hogy a földön miért volt véres a levágott kar… :? :D

Fireblade - 2014. 10. 23. 11:36

Viszont a 3. részben már látszott, mi az irány: egy 6-9 éveseknek szóló kis mese, kezd kialakulni.sajnálom, de kell ilyen is..kár hogy nem hiszik el a Disneynél hogy vannak felnőtt rajongók is, megérdemelnénk már egy komolyabb sorozatot, asszem.

jky - 2014. 10. 23. 21:41

Szerintem még ne írjunk le teljesen gyerekmesének. Valószínűleg sosem lesz durva, felnőttes, de remélhetőleg azért komolyodni fog a történet, emelkednek majd a tétek.

A 3. rész sem volt annyira borzasztó szerintem. Persze, filler volt, meg totál bénák a rohamosztagosok (akik amúgy a filmben is azok, még ha talán nem is ennyire), de a cél a két karakter közötti kapcsolat megerősítése volt, és annak többnyire működött. Igaz, lehetett volna inkább egy hosszabb folyamat.

A Tie Fighter-rel száguldozás tök kis hangulatos volt, és persze ez a duma is nagy volt: “That’s not the TIE you’re looking for.”

:)

Dark Energy - 2014. 10. 24. 20:13

Nekem tetszett. Vicces és szórakoztató.
Nem bánnám, ha kevesebb lenne az Erő és a Jedi képességek használata, szóval OK, hogy ott van Ezra és Kanaan, de jobb szeretném, ha Han Solo módban folytatnák lézerstukkerrel, hiába van velük az Erő. Ha Obi és Yoda marad a fenekén elbújva, ezek ketten ne kezdjenek nekem “jediskedni”.
Mindenesetre az azért marhára érdekel, Kannan hogy úszta meg az Order 66-et, biztos ezt is megtudjuk majd.
A Sith inkvizítorra kíváncsi vagyok, eddig a legtitokzatosabb és legizgalmasabb szereplő.
Ja, igen. Külön poén a lassú, Disney-re annyira jellemző lágy karaktermozgások, komolyan náluk Mickey egér óta más a gravitáció.

everest456 - 2014. 10. 25. 18:47

Nézettség:
A Rebels eléggé megzuhant sajnos . Most 580e néző volt ( Fighter Flight) , múlt héten még 1 millió felett voltak, mázli hogy presztízsből és gyártási okokból már bekérték a második évadot. A The Clone Wars leggyengébb epizódja is bőven efelett hozott, igaz a Disney csatornák kevésbé elterjedtek min a Cartoon Network.

Zordon - 2014. 10. 26. 12:17

Hat, hmmm… s01e04… hatooo… mit is mondjak. Gyer? Gyenge? Ha az evad vegeig nem emelkedik jelentosen a szinvonal, nalam kasza lesz.

Vajon ki nem vette eszre ezt az orbitalis baklovest: “lasersword”… Atyaeg, az mindig lightsabre volt. Ha csak az eredeti trilogia beszolasaival akarjak eladni ezt a rajzfilmsorozatot, akkor az hosszu tavon biztos nem fog mukodni. Lassan mar poennak se lesznek jok.

Szoval nem csodalkozok a durva esesen.

Llew - 2014. 10. 26. 22:11

Eretnekség egy kánonnak számító SW produkcióban! Mi az hogy “lasersword”? Force choke mindenkinek, aki felelős.

@Zordon:

Ha csak az eredeti trilogia beszolasaival akarjak eladni ezt a rajzfilmsorozatot, akkor az hosszu tavon biztos nem fog mukodni.

“(A sötét oldal erősebb?) Nem. Simább, könnyebben járható.” – Yoda

everest456 - 2014. 10. 27. 11:15

Itt a bonus jelenet a Spark of the Rebellin-hoz, ami tegnap lement az ABC-n

http://www.youtube.com/watch?v=d0PgF_cfrhM

nem a legjobb minőség, de egyelőre ez van

Terminator47 - 2014. 10. 27. 13:42

Látom a “lasersword” nem csak nálam kongatta meg a vészharangokat…

everest456 - 2014. 10. 28. 14:55

Mivel hivatalosan csak tegnap ment a Rise of The Old Masters rész a Rebels-ből, itt egy interjú hozzá, ami talán megmagyaráz pár dolgot:

http://www.ign.com/articles/2014/10/28/star-wars-rebels-dave-filoni-on-the-luminara-twist-in-rise-of-the-old-masters

Zordon - 2014. 10. 28. 20:29

A korabbi adasok is hivatalosak voltak, csak nem USAban, hanem talan Europaban vagy Kanadaban (passz, pontosan nem tudom).

Ez az interju nem magyaraz meg semmit.

Legkevesbe a “lasersword” szo hasznalatat. Ez ugyan lehet banalis, de nalam kiverte a biztositekot.
A grafika eleg sok kivannivalot hagy maga utan, az eddigi tortenetek pedig laposak es kiszamithatok voltak. Nehany hangeffekt meg egysoros a filmekbol, az “extra” Darth Vader jelenet keves lesz ahhoz, hogy egy jo animacios sorozat legyen belole.

Szemely szerint evad vegeig adok turelmi idot, de mar egyre kevesbe varom a heti reszeket.

lazaruspoti - 2014. 10. 28. 23:39

Obi-Wan Kenobi átvitt értelemben megölte Anakin Skywalker-t is :), hogy 3. név is legyen :)

everest456 - 2014. 10. 29. 08:22

Elérhető a legújabb rész, a Breaking Ranks.

Malachi - 2014. 10. 29. 10:58

mi volt ez a lasersword marhaság? jó ég, összerezzentem mikor meghallottam. ilyet többet ne!

Malachi - 2014. 10. 29. 11:08

ahha, közben megvan. a kis Anakin mondta Qui-Gonnak mikor először találkoztak.

“”I saw your laser sword, only Jedi carry that kind of weapon.”

ez is csak egy finom utalás volt a filmekre, de azért fura egy Jedi szájából hallani.

NLZ - 2014. 10. 29. 16:37

Ez a laser sword elszólás csak a jéghegy csúcsa.
Az zavar a Rebelsben, ami az előzményrészekben is, hogy nem mernek újítani, bővíteni, ahol pedig mégis, az minden logikát nélkülözött, nevetségessé téve azt.
Előveszik a trilógiából a már meglévő elemeket, hogy ezzel próbálják az érdeklődést fenntartani, de ez annyira szomorú. Az előzményfilmekhez nem szólnék többet, azt már megfelelően kivesézték azt Mr Plinkett rendesen kivesézte, viszont most a Rebels kb ugyan ezt csinálja. Oké persze, 5 évvel a trilógia előtt játszódik, így nem várok hatalmas csodát.
De ez, hogy pl C3PO és R2D2 már megint előkerül, teljesen indokolatlanul. Komolyan adott ez bármit a részhez, amiért szükség volt rájuk?
Ezek az egysoros dumák is borzalmasak voltak, mert láthatóak semelyik sem értette őket, egyszerűen csak elpoénkodták.
Na meg hogy a mostani részben a gyerek kezébe adta a fénykardot, bekötötte a szemét, aztán elkezdték dobálni, mindezt a mozgó hajó tetején? Anno Obi-Wan csinált egy ilyen ad-hoc képzést néhány kacatból, amit a sólymon talált, erre visszamenőleg ez lesz az alapképzés. Komolyan mi indokolta, hogy egy nem látó gyerek kezébe ilyen körülmények között kerüljön először egy életveszélyes tárgy? Életében nem használt semmiféle kardot, elkezdik dobálni, elveszíti az egyensúlyát és a környezeti érzékét. Kb hajszálnyira volt attól, hogy egyszerűen kettévágja magát. Ne értsetek félre, a gyerek épségét pont leszarom, azt védi a plot, de az egész annyira irreális és abszurd, hogy már fáj.
A motoros fénykard pedig már csak a nevetés tárgya lett. Nem azt mondom, impozáns kütyü, de kb csak arról szólt, hogy a sorozat készítői megmutassák, milyen látványos játékot találtak ki a gyerekek szórakoztatására, nem pedig arról, hogy valójában mennyire is praktikus abban a szituációban.
Szóval én jóval többet vártam volna a Disneytől, kár érte. Pedig annyi mindennel több lehetne ez a Rebels, ezért bosszant igazán.

jky - 2014. 10. 29. 19:09

“Laser sword”

Úristen! Vissza kellett tekernem, mert azt hittem, rosszul hallok. Ez mi a büdös franc volt? Star Wars-ban ilyet hallani egy Jedi szájából? Szerintem ezt direkt csinálták, troll-marketing a sorozatnak, hogy terjedjen a híre, vagy én nem is tudom, ezt hogy sikerült összehozni… A résztől meg többet vártam, főleg az Inkvizítortól, aki kb. Darth Maul 2.0 :-/

Tényleg a régi trilógia hátán akar kapaszkodni, túl sok már az utalás meg az egysorosok, nem kellene túlzásba vinni a fanservice-t.

NLZ - 2014. 10. 29. 22:48

Heh, de durva, most látom, hogy még George Lukas is laser swordnak hívta az egyik Behind the Scenes videóban:
http://youtu.be/Blkx6axytKQ?t=5m28s

Banderas - 2014. 11. 01. 09:48

Szerintem felesleges ezen a “lasersword”-on fennakadni.
Most vagy véletlenül került bele vagy direkt poénként, nem tudom. De emberek vagyunk, a tévedés márpedig emberi dolog. Ahogy látjuk George is félre mondta már az egyik interjúban.

Én is meglepődtem rajta, de engem sokkal inkább foglalkoztatott, hogy marha jó volt a rész. Jó alapötlet, egész jó kivitelezés, egy hangulatos kis fordulat. Szóval meg volt benne az, ami számomra az eddigi egyik legjobb részé tette.
Egyébként jól áll a sorozatnak ez a sötétebb hangulat, nem bánnám, ha inkább ebbe az irányba mennének majd el.

Fireblade - 2014. 11. 02. 00:23

nem tudom, nekem a fénykard, olyan volt mint valami mitikus fegyver…megtestesítése a Jedi lényegnek, az erőn kívül…..erre ilyen bohóc izét csinálnak belőle… ehh.
már Maul fegyvere is kicsit sok volt..de még belefért..nem értem, van egy adott remekül kitalált világ…akkora sorozatokat lehetne csinálni belőle..erre mese mese hátán..és még vacak is.
Nem értem mért nem hiszik el, hogy egy komorabb felnőttes, kemény sorozat sikeres lenne?

nyecmester - 2014. 11. 02. 16:29

Elsöre azt mondanám hogy tipikus Disney,túlságossan is sok olyat raknak bele amit nem kellene ezzel elveszik az eredeti SW lényegét.Ott van például az inkvizitor,namármost ahogy leszürtem ez a köztérsaság bukása után játszodik amikor elvileg csak 2 sith van,ennek ellenére az inkvizitor is nagyon annak tünik.túlságossan is eröltetik a dolgot probálnak olyant létrehozni amit el tudnak adni de valljuk be ök nem G.Lucas.(kiváncsi leszek az SW 7 ben mi lesz de az elözetes pletyiket hallva talán Darh Caedus várható)

Én nagyon régota SW rajongó vagyok,személy szerint a CW jobban bejött,nemcsaka grafika miatt hanem az összetetsége miatt is.igaz hogy eddig 4 rész van csak de nemsok jót füzök hozzá.én ennyit adok 10 böl 4,2

Banderas - 2014. 11. 02. 16:37

nyecmester: Ha szigorúan vesszük az Inkvizítor nem mond ellent a kettős-szabálynak, mert ő nem Sith. Ő egy sötét erő-használó. Ráadásul valószínű, hogy képességeiben meg sem közelíti a kettőt.
Az EU-ban (Expanded Universe) is számtalan hasonló példa akadt. Sőt az Inkvizítor kifejezés is onnan lett átemelve. Az EU-ban az Inkvizítorok a Birodalom szolgálatában álló, erő-érzékeny ügynökök voltak.

A Klónok háborújában is voltak részek, ahol a kettős-szabály elég szabad értelmezést kapott: vagyis mindössze egy mester és egy tanítvány lehet, de ezenfelül lehetnek, olyan erő-érzékeny “szolgák”, akik hűen szolgálják a Sithek érdekeit.

zolij - 2014. 11. 03. 14:51

kicsit vissza: 501-esek lehetnek aktív szolgálatban még a Hoth-i csata idején (22 évvel a Sithek bosszúja, azaz 25 évvel a klónháború kezdete után), a gyorsított öregedést biztosító gén csak a “harcérett” kor eléréséig aktív.

Kettős-szabály: a TCW-ben is volt rá pár kibúvó, hogy mást ne mondjak Ventress és Savage Opress.

Llew - 2014. 11. 03. 17:56

@zolij:
“kicsit vissza: 501-esek lehetnek aktív szolgálatban még a Hoth-i csata idején (22 évvel a Sithek bosszúja, azaz 25 évvel a klónháború kezdete után), a gyorsított öregedést biztosító gén csak a “harcérett” kor eléréséig aktív.”
Mi alapján mondod? Mert tudtommal egész életükben gyorsabban öregedtek. A Republic Commando regénysorozatban legalábbis igen. Jango klónozásakor belepiszkáltak a génjeibe, de utána a létrehozott klónokét már nem piszkálták.

zolij - 2014. 11. 04. 15:08

Llew: nincs konkrét forrás, csak nem lenne logikus :) Mindenesetre a Republic Commando nem kánon, szóval kb. mint ha nem is létezne :(

Llew - 2014. 11. 04. 17:05

Tekintve, hogy már csak a filmek, meg a TCW van a kánonban, így nem mondtál nagyot. De nekem legalább volt forrásom. :) Egyébként nem látom, hogy mitől logikusabb a te verziód, mint az RC-s.

zolij - 2014. 11. 04. 21:13

szimplán nem lenne költséghatékony, ha egy katona, akinek a “létrehozása” 10 évbe telik, 20 év után szolgálatra alkalmatlan lenne, amikor kétszer ennyi ideig is bevethető lenne. Persze az is tény, hogy valszeg már 20 év alatt is elesik a csatában, de minek korlátozni a felhasználhatóságot.

everest456 - 2014. 11. 05. 09:40

Az hogy az EU nem kánon, még nem jelenti azt hogy nem vehetnek át 1:1-ben dolgokat (inkvizítor) vagy még nagyobb baromságokat nem találhatnak ki ( az inq. pörgő fénykardja) De nagyrészt valószínűleg már sorozott katonák alkotják a rohamosztagosokat, mert olcsóbbak.

Out of Darkness: megint kaptunk egy filler epizódot, minimális háttérinfóval Sabine-ről (tényleg birodalmi kadét volt). Megfutották a kötelező köröket, Hera és Kanaan a sötétben tarja a csapat többi tagját ( a saját érdekükben) Fulcrumról még nem tudunk konkrétat, de poén lenne, ha a lázadó sejteket maga a birodalmi hírszerzés irányítaná , adna nekik tippeket közvetítőkön keresztül és a végén kicsúszna az irányítás és tényleg belőlük alakulna ki a lázadás (kicsit TFU-s lenne, de nekem bejönne)

A Zeb/Ezra/Chopper trió burleszkjeleneteiből nekem kicsit már elegem van, nekem ez a visszatérő gag nem jön be.

Zordon - 2014. 11. 06. 13:36

Egy spoiler alertet azert bedobhattal volna… :)

Ha kerhetlek, legkozelebb legyszi tegyel valami figyelmeztetest, mert a “kinti” adas egy hetet csuszik, es nem mindenkinek sikerul lelonie az EU/Kanada adast (a torrent csodas dolog, de nem mindig mindenhato) :)

Ideje volt valamit megtudni Sabine-rol, mert rola eddig szinte nem is hallottunk. Meg Hera eredettortenete hianyos. Valoszinuleg ot is kicsit boncolgatni fogjak valamikor.

everest456 - 2014. 11. 06. 13:48

Zordon: okés, bár egy kis “erőfeszítéssel” lépést lehet tartani a friss részekkel.(igaz még angol felirat sincs hozzá)

Hera: ő elvileg annak a lázadónak a rokona akit a TCW-ben is láthattunk
Sabine: benne lehetne potenciál, hogy önállósodik, mivel bizalmi problémái vannak (ami jogos is)

Amúgy kb az évad felénél (2-3 rész múlva) várható valami nagy dobás, bár eléggé homályos utalások vannak csak rá-

Zordon - 2014. 11. 06. 15:24

Pontosan tudom, mit hol lehet elerni, de most pont nem volt erkezesem meg megnezni, es nem mindenki olyan tajekozott a 21. szazadi Karib-tenger vilagaban, mint mondjuk te meg en, legyel rajuk is tekintettel :)

Lassan jobban beszelem az angolt, mint a magyart, szoval ez sem problema (pedig Mo-n elek (meg))

TCW-ben lazado? A Twi’lek (vagyhogyirjak) bolygos sztorira gondolsz a partizanokkal? Mert hirtelen mas nem jut eszembe.

Kivancsi leszek arra a “nagy dobas”-ra, mert igencsak raferne a sztorira (en meg csak a Breaking Ranks reszig lattam).

Csiki - 2014. 11. 06. 16:14

Zordon: Akkor én mit mondjak? én magyarul nézem, úgy még egy hét csúszás van… :D

everest456 - 2014. 11. 06. 16:48

Zordon: Igen a “Liberty on Ryloth”-os részben volt benne.
Eléggé lassan csordogálnak a részek. Nyilván nehezebb helyzetből is indul a sorozat, meg ez a még fiatalabb korosztályt célozza, de reménykedni még szabad. :)

Csiki: Ennyi “lemaradás” szerintem simán belefér az eredeti sugárzáshoz képest

Zordon - 2014. 11. 06. 17:02

Csiki: Igen, leginkabb ezert celszeru ilyenkor egy spoiler alertet beletenni.

Az, hogy egy vagy ket het csuszas van az angol meg a szinkronos leadas kozott, az nemhogy keves, hanem egyenesen nagyon-nagyon keves. Hisz sokszor honapokat kell varni a szinkron megerkezeseig.

lemon - 2014. 11. 07. 00:54

A 9 éves fiam könnyes szemmel követelte a olytatást …

Csiki - 2014. 11. 07. 23:18

Zordon, everest456: Nem azért írtam, hogy zavar, csak reagáltam, hogy előttem spoiler volt kiáltva… Valahogy ez az a sorozat, aminél nem annyira zavar, ha belefutok egy-egy spoilerbe, a story annyira banális, hogy szinte előre ki lehet számolni merre halad majd az adott rész történése…

lemon: Azt elhiszem, mert hát ha bevallja a Disney, ha nem, itt most ők a célközönség… Amúgy TCW tetszett neki? Nekünk az idősebbeknek azt is folytathatták volna…

Zordon - 2014. 11. 07. 23:45

Majd a SW VII. is gyerekmese lesz, mint ez. Na de akkor tor majd csak ki igazan a lazadas…

everest456 - 2014. 11. 08. 16:59

Vettem a lapot, ezentúl próbálok észnél lenni és jelezni a spoilert :D
Amúgy ha jól vettem ki, idővel azért fog állni egyfajta “high-concept”-re a sorozat

off:
EpVII: Engem személy szerint annyira nem zavar, mivel a TCW 100+ epizódja bennem mélyebb nyomot hagyott mint egy film. (függetlenül a minőségtől) És ott van még Az Old Republic kora, (játékok, regények, képregények) ami nekem nagyon bejött és ha minden jól megy évekig kitart még.

everest456 - 2014. 11. 11. 11:05

Empire Day

Spoiler:

Nagyon jó kis rész volt. (leszámítva a blokádáttörést, de elmegy)Kicsit visszavettek abból hogy mindenki teljesen hülye a birodalmiaknál. kíváncsi vagyok mi derül ki Ezra szüleiről, bár halvány támpont lehet hogy pont aznap született mikor a birodalmat kikiáltotta Palpi.

Banderas - 2014. 11. 12. 19:02

Zordon: A VII. epizóddal kapcsolatban, azért tegyük hozzá, hogy az egy mozifilm lesz elég széles célközönségnek.
A Rebels ezzel szemben egy sorozat, elsősorban gyerekeknek. Természetesen ettől független a sorozatot is nézheti és élvezheti egy felnőtt, mert nekem is tetszik, de mind a tálalás, mind a karakterek viselkedése, gyakran inkább az előbbi csoport számára van kivitelezve.

Banderas - 2014. 11. 12. 19:11

everest456: Hera háttértörténetének egy szeletét már meg lehet ismeri, bár nem a sorozatból, hanem a New Dawn regényből, bár ehhez nem hátrány az angol nyelvtudás :D

Egyébként én magam már elkezdtem olvasni és eddig nagyon érdekesnek találom és különösen üdítő, hogy a könyv már a felnőtt korosztály számára van belőve.

Banderas - 2014. 11. 12. 20:04

everest456: Egyébként a pörgős fénykardot eredetileg a The Force Unleashed játékhoz tervezték, onnan emelték át a tervezők. (bár azt nem tudom, hogy ott is forgott-e volna)

everest456 - 2014. 11. 18. 17:17

Gathering Forces spoiler:

Nem volt rossz, de pár mini cápaugrás volt a dupla rész során. Az inkvizítor miért hagyta elmenekülni őket? kicsit béna volt hogy a jeladót rálövi de előtte fél perccel még darabokra akarták robbantani.

Az hogy hova landolt a jeladó az inkább történetvezetési miatt volt, de elfogadható. Nem zavart sosem ha egy élőlényt le tudtak csillapítani, de támadásba vezetni és koordinálni őket elég komoly előképzettséget igényel ( Onderoni Beast Lordok) itt meg mintha egy mini sereg lettek volna.
Kanaan-t most is elég hamar ledarálta az inkvi, hiába próbálta még a blaster-t is használni, viszont az “anyamacin” jól meglepődött :D, kár volt felhergelni Ezrá-t. Itt lenne potenciál még bőven, Kanaan belátta hogy ő kevés tanítónak.

Viszont az hogy pont azelőtt veszik el a képet hogy kiderülne ki Fulcrum és a végén sem tudjuk meg mi történt a szülőkkel azért egy méretes paripahús járna a készítőknek.

Összességében valamivel gyengébb volt, mint az Emipre Day, de simán nézős marad. 7/10 a rész és 6,5/10 az évad

Aang - 2014. 11. 22. 01:40

Borzalmas sorozat. Az egész nem szól másról mint az eredeti trilogia másolásáról. Gagyi akciók és történetek, idegesítő karakterek, és fantáziátlan képi világ. Nem csoda hogy az amcsiknál alig nézi valaki. Baljós elöre jelzéls a további börlehuzásokra, öh filmekre nézve. Néhány elvakult prequel trilogia gyülőlőn kivűl, nem hiszem hogy ez bárkinek is tettszene. A starwars 7 is a netes fikagépeknek készűl, mert hát az a jó film ami pont úgy néz ki mint a 30 évvel ezelötti epiz
ódja. Gratula.

Zordon - 2014. 11. 23. 21:58

Na, ez a duplaresz vegre villantott valami epkezlab tortenetet is. Ha ezt a szintet sikerulne legalabb tartani, akkor maradok.

everest456: Fulcrum Bail Organa lesz, mar csak a hajobol kiindulva. Az meg teljesen termeszetes, hogy az egyik foszalat nem lovik le az elso evad felenel (Ezra szulei).

pytta - 2014. 11. 25. 11:15

Jól tudom, hogy akkor a Gathering Forces után most akkor szünetelnek, és valamikor januárban folytatódik a történet?
Amúgy az ígéretes Empire Day után valami jobb részre számítottam, de megint csak a “szokásost” hozta, ezzel együtt még mindig szórakoztató kikapcsolt aggyal :)

everest456 - 2014. 11. 25. 16:13

Nem volt rossz, de az Empire Day-hez képes jóval gyengébb lett. voltak ismét következetlenségek benne, de már megszokhattuk. Viszont az tényleg gáz megoldás volt, hogy kétszer is kritikus pillanatban “vették el a kamerát”/terelték el az információt.

Január ötödikén jön új rész

spoiler

“path of the Jedi” lesz a címe itt egy rövid előzetes

https://www.youtube.com/watch?v=gjVDhjujB8I

Malachi - 2014. 11. 25. 19:59

ó kösz az infót, akkor most öt hét pihi? hát jó.

minden csetlés-botlása ellenére én egészen megkedveltem ezt a sorozatot. Ezra mostanra ért be végre, Kanaan az elejétől rokonszenves volt… hát a többiekkel kezdhetnének valamit majd, mert eddig elég súlytalanok. a fejvadász csaj pl. a világon semmit nem csinált nyolc rész alatt, amennyire emlékszem. oké, tolmács meg egy-két kis akció, de egyébként nulla a karakter sajnos.

everest456 - 2014. 11. 25. 20:23

Lehet nem fog sokáig kitartani a rebels,( 3, max 4 13 részes évad) disney gyorsan ki akarja pörgetni ami a brand-ben van.

http://www.slashfilm.com/new-star-wars-animated-series/

Zordon - 2014. 11. 25. 20:42

SW:TCW is 5 evadosra volt tervezve elso korben, de ha a Miki eger nem szalad el vele anno, meg most is megy.

Nem elkepzelhetetlen, amit irsz, de lehet, hogy a Rebels csak egy spinoffot kap.

everest456 - 2014. 11. 25. 20:47

TCW: tudja a fene, a kasza pillanatában a hatodik évad nagy része már megvolt, pár rész félkész állapotban volt ( Utapu/kristály ) és a 7/8 évad forgatókönyve készen volt, talán fel is vették már a hangokat.

Nyilván az ötödik évad zárását simán lehetett volna az egész sorozat zárásának tekinteni, de menet közben változott a terv, amibe a disney belekavart.

winnie - 2014. 11. 26. 07:33

“SW:TCW is 5 evadosra volt tervezve elso korben, ”

ezeket a “tervezve” dolgokat ne hangoztassuk, mert nem mondanak semmit. minden sorozatot sok évadra terveznek, de ha sikeresek, akkor folytatják őket. szóval nem sok infótartalommal bír egy ilyen kijelentés.

Zordon - 2014. 11. 26. 09:47

Winnie: ezt olvastam valahol, mar meg nem mondom, hol. nyilvan, ha sikeres, elnyujtjak, azt mar lehet latni a nezettsegbol, hogy erdemes-e tovabb huzni, vagy rovidebbre kell vagni, vagy csak siman kukazni, de ha jol emlekszem, az eredeti elkepzeles az 5 evadot olelt fel.

zolij - 2014. 11. 27. 22:12

Ezra a Rebels folyamán átáll a sötét oldalra és ő lesz a főellenség a 7. részben :)

Blobov - 2014. 12. 14. 13:25

Azt tudja valaki, hogy a Disney miért nem adja le a 8. (illetve helyesen: 9. részt) már hetek óta?

Llew - 2014. 12. 14. 15:34

Januárig szünet van.

everest456 - 2014. 12. 14. 15:50

A folytatás januárban lesz, ha a magyar Disney-re gondolsz akkor passzolom a kérdést.

Blobov - 2014. 12. 17. 20:16

Magyar Disney-re gondolok. Az véget ért a 7. (vagy 8.) résznél, to be continued felirattal, és nem adták le azt, ami angolul már rég lement.

bobi64 - 2014. 12. 18. 09:15

Ez ritka pocsék Star Wars sorozat…

everest456 - 2014. 12. 29. 21:20

kint van a kövi rész: Patg of the Jedi
Szerintem az animáció mindenképpen szintet lépett.
Viszont az új “konstrukció” eléggé sok vitát fog generálni.

Zordon - 2015. 01. 05. 12:16

Ez az uj lightsabre, amit Ezra csinalt semmivel sem rosszabb, mint a porgo-forgo helikopterrotor az Inquisitornal meg a keresztvasas baromsag a SWVII filmbol.

Viszont en nem latom az elorelepest az animacioban.

Dark Energy - 2015. 01. 07. 22:17

Az utóbbi rész tiszta olyan volt, mintha Disney-sített Star Wars: The Old Republic mmorpg walkthrough1-t néztem volna… :-)

Zordon - 2015. 01. 08. 11:55

En nem jatszottam ezekkel a jatekokkal, de nekem kapasbol beugrott a Return of the Jedi alagutja.

Nincs itt kerem semmi latvanyossag, rajzfilmesitett eredeti trilogia majmolas. Ezt az evadot vegignezem, de ha nem huznak valami nagyon meglepot, ennyi volt. Ez igy gyenge.

Random Galamb - 2015. 01. 09. 06:36

^Ami úgy egyébként a Birodalom visszavág alagútja, így aztán nagyon hitelesen lehet bemondani az uncsit.

everest456 - 2015. 01. 09. 09:18

“Disney-sített Star Wars: The Old Republic”
ilyet még viccből se, még képesek és megcsinálják… :D :D

A következő részben is egy régi ismerős fog cameozni szóval próbálnak hype-ot generálni. Amúgy za a fura, hogy tavaly év végével a dark horse elvesztette a képregényjogokat, de a marvel elvileg elkezdte kiadni a régi EU-s anyagokat, bár az Old Republic timeline valahol még mindig a canon és legend között lebeg amíg el nem döntik hogy mi lesz vele.

Zordon - 2015. 01. 09. 16:37

Random Galamb:
Bocs, altalaban egyszerre neztem a 3 reszt, szoval nem mindig megy a kulonvalogatas, mi melyikben volt pontosan.

Ettol miert ne mondhatnam be az unalmast hitelesen? Mert egy utoljara 5 evvel ezelott egyben megnezett trilogia filmjei kozul rosszra emlekeztem egy jelentnel?

Ettol meg ismerem a tortenetet es az univerzumot, de ami meg lenyegesebb, ettol teljesen fuggetlenul egy gyenge animacios sorozat az egesz, amit 30 eves otletekkel probalnak elsozni, kizarolag a nosztalgiara alapozva. Viszont a tortenet alapvetoen unalmas, a karakterek “hotecceruek”, a grafika pedig legjobb esetben is gyenge. Bocs, de ez igy keves.

Ayrons - 2015. 01. 10. 07:12

Old Republic egy érdekes kérdés ugye a Disney mondta hogy nincs ideje most a múltat építeni stb és valamit egyeztetett a EA és a Bioware-ral erről.
Másik érdekesség , hogy a Clone Wars sorozat 3.évadában feltűnik Revan. Bár ezt a részt kivágták és csak a DVD lehet megtekinteni de ott van. Rajzok készültek hozzá,animációt csináltak hozzá, itt még Bane is feltünik. Ez a rész pontosan az mikor Anakinék a fiú,lány és az apával találkoznak és Anakin látja a jövőjét.
Fiúnak megjelenik Revan aki elmondja hogy a Jedi rend és a Köztársaság gyenge és korrupt és ezért fordult ellenük és megreformálni akarta.
Érdekesség hogy az Inkvizítor full úgy néz ki mint a Fiú a Clone warsból.

Banderas - 2015. 01. 10. 17:19

Érdekes, hogy amit valaki az eredeti trilógia majmolásának hív, azt mások az eredeti trilógiához hű szellemiségnek és igazi SW-nek neveznek. Kérdem én, miért ne lehetne – az SW történelem alapján – az ifjú Jedik szempontjából igencsak fontos problémával foglalkozni ebben a sorozatban is? (nevezetesen a saját félelmeink feldolgozásával). Szerintem remekül emelték át a Birodalom Visszavágban látott jelenetet, kicsit kibővített és módosított formában. Emlékeztetett a régi jelenetre, de mégis elég egyedi volt ahhoz, hogy ne teljes másolásnak tekintsem.
Az előző epizód történései után adott volt, hogy Kanan elérkezettnek lássa az időt arra, hogy Ezra elvégezze ezt a próbát is.

Ez a sorozat elsősorban egyébként is a fiatalabb korosztálynak szól, akik nem feltétlen vannak tisztában az eredeti trilógia történéseivel, így kézenfekvő volt, hogy az abban lefektetett dolgokat újra elővegyék (vagy még inkább feldolgozzák) más formában.

Banderas - 2015. 01. 10. 17:31

Ayrons:
Eredetileg valóban szerepeltetni akarták Revan-t és Bane-t abban a részben, de a lényeg, hogy végül nem lett belőle semmi, így nem része a kánonnak.

Bane-t végül mégis elővették a The Lost Missions-ben, de érdemes megfigyelni, hogy míg az előbb említett kivágott jelenetnél, karakterét az EU-s megjelenése után mintázták, addig itt már teljesen új megjelenést kapott, így a kánon megjelenése teljesen eltér az EU-stól.

Egyébként ha jól emlékszem Bane eredetileg Lucas-tól ered, aki a Baljós árnyak könyvváltozatánál adott instrukciókat az írónak, a karakterét illetően.

Valóban igazad van, a Lucasfilm (ugyanis a stúdió még mindig létezik és felelős az SW médiaanyagokért, csupán a tulajdonos változott) még nem döntött a Régi Köztársaságban játszódó történetekkel kapcsolatban. Remélhetőleg a VII. epizódban kiderül néhány dolog erről is.

Banderas - 2015. 01. 10. 18:44

Engem sokkal inkább zavarnak a sorozatban lévő logikai buktatók:
Vegyük például a mostani részt. Ugyebár tudjuk, hogy a Birodalom hozzáfér a teljes Jedi adatbázishoz. Ezt ebben a részben maga Kanan is említi, sőt kiemeli, hogy igyekezniük kell, hisz lehet, hogy a templomot most is figyelik. De miért nem figyelték? Az Inkvizítor tudja, hogy egy Jedivel és a tanítványával van dolga. Tisztában van vele, hogy a tanítvány még viszonylag korai kiképzési fázisban járhat, mert tapasztalatlan és nincs is saját fénykardja. Ezenfelül azt is tudja, hogy fő tartózkodási helyük Lothal. Akkor miért nem tartották állandó megfigyelés alatt, az ott lévő Jedi templomot.

Természetesen ilyen buktatók vannak más sorozatokban és filmekben is (sőt, sokkal nagyobbak) és ezek egy része az epizódok rövidségének és a fiatalabb célközönségnek tudható be. De egy kicsit mégis zavaró.

Llew - 2015. 01. 11. 10:56

Engem most már az kezd zavarni, hogy teljesen beszorultak erre a világvégi kis bolygóra. Néha ugyan elugranak, de mindig visszatérnek, mikor semmi fontos nincs rajta. Illetve most már a sztori miatt írtak ide egy jedi templomot is, mikor azt elrakhatták volna más helyszínre is.

Zordon - 2015. 01. 11. 11:30

Banderas:

Logikai buktatok minden sorozatban vannak, plane sci-fikben, de azokon nagylelkuen atsiklik a kozonseg legnagyobb resze – mar persze ha nem befolyasolja alapjaiban a tortenetet.

TCW egy kicsit relisztikusabb volt, talan azert tetszik/nem tetszik valakinek.

Pl.: A Ghost pajzsat egyszeruen nem lehet atloni, egy karcolas sincs a hajon tobb telitalalt utan sem, megis sikerult valahogy kiiktatni Choppert az Inquisitornak egy jol iranyzott lovessel, mikor a masik x db tie meg eltalalni is keptelen, a Ghost ket vagy harom lovessel felrobbantja az epp megszokni keszulo nem kicsi urhajot…

Ezzel szemben TCW-ben a pajzs nem tette serthetetlenne a hajot, ami kicsit kozelebb all a valosaghoz, kevesbe meseszeru (nem, nem realitykent akarom nezni). Ahogy olyan szempontbol is kovetkezetesebb a TCW, hogy nagyjabol azonos mennyisegu talalatot birnak ki az azonos tipusu urhajok a kulonbozo reszekben, ellenben a TIE Fighterek felrobbantasahoz 2×2 telitalalat vagy 1×1 talalat kell, attol fugg, melyik reszt nezzuk. Egyszeruen kovetkezetlen a Rebels. At lehet siklani nehany ilyenen, de mikor minden reszben elojon legalabb egyszer valami hasonlo, a gyok2 IQ-ju, 2 meterrol celozni keptelen rohamosztagosokkal egyutt, az mar azert kicsit sok.

Az eredeti trilogia ota eltelt 30+ ev. Nem csak a technika fejlodott, hanem az elvarasok is. A Rebels pedig nagy ivben tesz erre, nem vagyok biztos benne, hogy ez jo otlet.

everest456 - 2015. 01. 12. 08:22

Banderas:
A templom Lothalon nem biztos hogy eredetileh a jediké volt, csak később használatba vették. Nekem a design kissé hasonlít a Dantooine-i Rakata erődre ahol az egyik star map volt ( KotOR 1), illetve a jedik tuti nem csinálnak olyan próbát, amibe meghalhat akár a padawan akár a mestere.

Old Republic:
A legújabban swtor kiegészítő történetét már az új story-ért felelős branccsal egyeztetve készítették, bár így is eléggé érdekesre sikeredet, hosszabb távon lehet benne potenciál, csak valamely irányba fel kellene oldani az ellentmondásokat ( Sith pureblood, Bane teljesen félreérti Revan “tanítását” és ebből fakad a kettő szabálya , stb)

Banderas - 2015. 01. 12. 12:38

everest456:
Igen, azon én is meglepődtem, hogy a Jedik olyan templomot is használtak, ami “bünteti” a félresikerült tanítványokkal odaérkező Jediket. Lehetséges, hogy csak néhány Jedi merte vállalni a lothal-i templommal járó veszélyeket. Hogy mi lehet pontosan a templom eredete, arra kíváncsi lennék.

A Régi Köztársasággal kapcsolatban én úgy értesültem (a neten fellelhető nyilatkozatok alapján), hogy még nem született végleges döntés a történettel kapcsolatban és, hogy az SW:TOR még a Legends kategóriába tartozik, a Revan-os kiegészítővel együtt.
Szóval várnunk kell még valami egyértelmű nyilatkozatra a témával kapcsolatban. Bizonyos dolgokat muszáj átvenniük, mert a Klónok háborújában többször is említették a Régi Köztársaságot és az egyik részben szereplő, azt hiszem kb. 1000 éves hajó, a TOR-ban lévő köztársasági szimbólumot viseli és a TOR-ban szereplő egyik hajóról mintázták. Természetesen ettől független lehet, hogy teljesen átdolgozzák ezt az időszakot.

Banderas - 2015. 01. 13. 17:36

Zordon:

Úgy tűnik az üzenetem elveszett valahol a digitális rengetegben, szóval megint leírom :D

Teljesen egyetértek veled. Bár a Ghost elviekben egy jelentősen módosított teherszállító-hajó (a lopakodó berendezés sem szériatartozék), így a pajzs is elég tápos lehet. De ez egyáltalán nem magyarázza, hogy az Inkvizítor, hogy volt képes kilőni Chopper-t. Talán ügyesen és jó helyre célzott. Nem tudom.

A “kánon” szerint azok a birodalmi hajók, harci feladatokra is felszerelt szállítóhajók, így valószínűleg nem tekinthetők a legveszélyesebb ellenfélnek. Ennek ellenére számomra is nehezen emészthető, hogy a Ghost képes ennyi ideig bírni, 3 ilyen hajó, és jó néhány TIE vadász folyamatos támadását. Még úgy is, hogy a végén, ha jól emlékszem említik, hogy mindjárt vége a pajzsnak és a vezérhajó felrobbanása nélkül valószínűleg oda vesztek volna.
Szóval egy kicsit túl tápos hajót sikerült összehozniuk az alkotóknak.

A rohamosztagosok bénázásával telibe találtál, ugyanis az az, amit már én sem tudok feldolgozni. 2 méterről képesek mellélőni. Ha valamelyik főhőst bekerítik, elég megvárnia míg közelebb jönnek és valami nindzsa mozdulattal leütni őket.
Bár az Empire’s Day és a Gathering Forces epizódokban már felcsillant a remény, ugyanis ott a birodalmi hadsereg már képes volt valami effektív dolgot is véghezvinni (pl. motoros átugrása a mozgó járműre és kézitusa Kanan-nal, az aszteroida bázisra érkező rohamosztagosok is egész jól tartották magukat a lényekkel szemben).

De a legnagyobb poén az egészben, hogy annak ellenére, hogy mindössze Lothal-on és környékén tevékenykednek, senki nem ismeri fel őket. Pedig kettőjük igencsak feltűnő személyiség. Egy állig felfegyverkezett, kifestett páncélzatú mandalor nő, és egy közel kihalt faj, 2 méteres példánya.

everest456 - 2015. 01. 27. 12:56

Vision of Hope

Tegye fel a kezét aki meglepődött a fordulaton? Senki, köszönöm :)

Amúgy nem értem miért nem mondták meg Ezrának korábban, mi történt a szüleivel, mert most a szenátor elég erősen arra utalt hogy meghaltak. Már csak három rész van vissza, azt még mindenképpen megnézem, de nálam a félévadzáró dupla rész óta folyamatosan esett a lelkesedés.

Zordon - 2015. 01. 27. 13:10

Tegye fel a kezet, aki barmikor is szamitott meglepetesre ennel a valaminel. Annyira linearis es kiszamithato, hogy az valami brutalis.

Tragikus.

everest456 - 2015. 01. 27. 13:32

Az Empire Day nagyon kritikus szemmel nézve is minőségi benyomást keltett, pozitív csalódás volt, ill akadt még 3-5 jó rész, nyilván a legtöbb rész eléggé limonádé volt.
Fulcrum is eléggé jól betippelhető, főleg a magyar szinkron ismeretében, esetleg Lothar kormányzója okozhat meglepetést, de elég kicsi esélyt adok rá.

bobi64 - 2015. 01. 31. 12:00

Szerintem ez a sorozat olyan gyenge, mint a harmat. Csak azért van, hogy a következő filmre kiéhezzünk.

everest456 - 2015. 02. 02. 20:32

Call To Action:
Ez viszont megint jó rész volt, kár hogy 3 hetet várhatunk a következőre.

A kivégzés “érdekes” volt, nem tudom számít e valamit, hogy Ezra beszéde célba ért, érdekes lenne látni egy civil engedetlenségi mozgalmat Lothalon. Tippre vagy Kallus vagy az Inkvizítor nem éli meg a következő szezont.

Malachi - 2015. 02. 25. 01:13

most egyszerre pótoltam négy rész kihagyást. nem jobb, nem is rosszabb, mint volt.

valaki írta, hogy csak sima bőrlehúzás a filmekről. nem. ez a filmes univerzum kibővítése. kicsit újrakanonizálása. gondolok itt pl. a kaiburr kristályos részre, ami szerintem tökéletes volt.

nem olvastam híreket, meg nem figyeltem annyira előzeteseket, szóval nem tudtam Landoról, de abban a pillanatban, mikor feltűnt háttal a sziluettje, TUDTAM, hogy ő az. :D szóval egész jól áthozták a karakterét.

Zordon - 2015. 03. 03. 08:47

Oke, szoval az elso duplaresz kimondottan jo volt, kozeptajt az Empire Day-sztori szinten jo volt, az utolso 2-3 resz, foleg az utolso, pedig vegre tenyleg nagyon jol sikerult, messze kiemelkedett az evadbol.

Megcsillant a remeny, hogy a masodik evadban esetleg vegre ujra normalis torteneteket kaphatunk.

Utolso resz elott biztos voltam, hogy megy a levesbe nalam, most ugy all, hogy legalabb az elso par reszt megnezem s2-bol is. Ha tartjak az utolso reszek szinvonalat, akkor maradok.

zolij - 2015. 03. 03. 10:26

ah, ha ilyen lenne minden rész, mint az évadzáró, határtalanul boldog lennék :)

zolij - 2015. 03. 03. 10:34

Ja és végre megtudtuk kicsoda Fulcrum :)

Zordon - 2015. 03. 03. 10:45

Igen, ezzel a minoseggel en is tobb, mint kiegyeznek.

En mellelottem Fulcrummal, mert en Bail Organara tippeltem. De ez igy meg jobb.

De azt elarulna valaki, hogy miert raknak minden noi szereplore mellvertet? Ez valami Disney eloiras, hogy zsaknak nezzenek ki?
Viszont Ahsoka hajlitott lightsabre markolata eleg erdekes, csak nem fogunk hajlitott penget is kapni hozza?

zolij - 2015. 03. 03. 10:49

nem hiszem, Ventressnek is hajlított volt a markolata a TCW-ben.

Malachi - 2015. 03. 03. 14:12

AZTA. :D ezért az egy részért is megérte volna végignézni az egészet. és Ahsoka? a Clone Wars-t félbehagytam a harmadik évaddal, de most miatta végignézem.

lehet, hogy én vagyok figyelmetlen, vagy rosszul tájékozott, de azt hittem a ez EP3-ban, a végén őt is elintézik az Order 66 végrehajtásakor. szerencsére tévedtem!

zolij - 2015. 03. 03. 14:42

Malaci: az EP3-ban egy Twi’lek csajt ölnek meg (Aayla Secura), Ahsoka pedig a Togruta fajba tartozik.

zolij - 2015. 03. 03. 14:42

Malachi: bocs, lemaradt egy h :)

Banderas - 2015. 03. 03. 15:42

Nagyon jó rész volt és remek évadzáró. Bár én összességében is meg vagyok elégedve a sorozattal (de azért messze nem teljesen elégedett :D ).

Féltem, hogy elrontják a dolgot, mivel az elején Sabine ugrabugrája nagyon nem nyerte el a tetszésemet, de a jelenet után hamar megenyhült a szívem (még talán a rohamosztagosok alacsony száma zavart a hajón).

A kardpárbaj nagyon jól sikerült és külön meglepett, hogy az Inkvizítor végül kilehelte a lelkét (legalábbis remélem nem akarják ugyanazt eljátszani, mint Maul-lal).

A csúcspontot számomra a Lázadó hajók megérkezése, valamint Organa és Ashoka feltűnése jelentette.

Én is meglennék elégedve, ha a sorozat tartaná ezt a színvonalat.

Malachi - 2015. 03. 03. 16:34

kösz, akkor figyelmetlenség/rosszul emlékeztem.

everest456 - 2015. 03. 03. 16:40

Évadzáró:

– Megint előjött a szokásos, szinte az összes birodalmi inkompetens idióta volt, de ehhez sajnos már hozzászokhattunk
– Az EMP kiüti a rohamosztagosokat is, no comment
– Maga a párbaj tetszett, Kanaan használta a fejét, alkalmazkodott , nagy ötlet volt használni Ezra hibrid kardját, az inkvizítor is meglepődött, nem tudta teljesen letámadni a jedit, elvesztette valamelyest a kezdeményezést és neki is alkalmazkodni kellett.
– Az is jó pont volt, hogy Ezra egy minimális időt leszámítva nem vett részt a párbajban.
– Inkvi megint eljátszotta, hogy addig cseszegeti az ellenfelét ( dun möch), amíg az felspannolja magát és partiban lesz vele, egyszer már megégette magát vele (mama szörny- gathering forces) és nem tanult belőle. Lehet Ezránál még az átállást akarta vele elérni, de Kanaan esetében max. az egója lehetett az ok., ahogy várható volt, hogy a pörgetős mutatványára egyszer rá fog fázni :D
– A pár perccel az EMP után a TIE vadász teljesen működőképes, no comment nr 2.
– Viszont az, hogy Tarkin-t sikerült kicsit árnyalni az tetszett, így már valamennyire érthető miért nem hagyja ez a halálcsillagot az EP IV-kor, itt sem igazán tudta elviselni hogy hazai pályán megverték.
– A menkülés szintén a szokásos volt, szóra sem érdemes.

Fulcrum:
Bejött amit a többség tippelt. Kár, hogy egyre több karaktert vonnak be korábbról, ebből egyedül Tarkin-nak lehetne jogosultsága, a többi aki már volt ( Lando, Bail Organa, Vader, most Ashoka ill Hondo valamint pár ismerős arc köv évadban) csak a kreativitás hiányával magyarázható.

Nagyon sok kikacsintás van, ami számomra már már erőltetett. Most a párbaj az EP1-et juttatja az eszembe, de ahogy Kannan ott ált az ink. felett az eléggé Batman Begins-re hajazott, stb. Túl sok már az in és out univerzum lopás.

Az évad:
A TCW-vel ellentétben, ami inkább egyfajta antológia volt, sok 2-5 részes történetszálakkal, amik eleinte nem kapcsolódtak össze, csak akár évadokkal később, a Rebels egyfajta High-concept vonalat akar követni, de ahhoz túl sok a töltelék/filler rész, így 13 résszel is, köv. évad 22 részes lesz, vicces lesz ha 5-7 rész ami a fővonulatot viszi előre és a többi ilyen Fighter Fight és cameo részek lesznek, nyilván kb 6-9 éves korosztálynak készül, de akkor is zavaró :)

A grafikát én megszoktam, nagy bajom nincs vele, ha nem követnek el olyan baklövést mint a wookiekal történt akkor annyira nagy baj nem lehet, jó eléggé tesco gazdaságos a grafika, de ez van. Hangok rendben vannak, az, hogy a fénykardoknál próbálják a régi trilógiát követni az sem zavaró. Maguk a karakterek semmi extra kategória, kaptafa, de újfent, 10 év alattiaknak készült a sorozat. Chopper viszont a szívembe lopta magát, egy astrodroid testbe született HK-47 :)

Minden bénasága ellenére várom a folytatást, reméljük kicsit normálisabb vetítési rendre számíthatunk mind kint, mind itthon ( a kint és az itthoni tb premier kb 1 hét ! különbséggel történt, majd jött a szünet a félévadzáró duplarész közben ! és azóta egy darab rész sincs szinkronosan…)

Kádi - 2015. 03. 03. 17:01

Azért jó hallani a klasszikus betétdalokat, már ezrét is nézem csak :D
Egyébként elég hullámzó a minősége a részeknek szerintem is

Banderas - 2015. 03. 03. 17:28

everest456:
Az EMP-t lehet azzal magyarázni, hogy tulajdonképpen nem EMP, hanem valami másfajta energiakisülés, ami az emberi testre is negatívan hat. Vagy ha mégis EMP szerű vonalon akarunk haladni mondhatnánk, hogy a rohamosztagosok páncélja adta át valamilyen formában az emberi testnek. Annyira nem is lényeges. Engem sokkal jobban zavart az, hogy a hajó többi részéről egyetlen egy rohamosztagost sem küldtek a helyszínre. Nem hiszem, hogy a kisülés az egész hajón hatással lett volna az embereke. Vagy hol volt például a legénység?
Aztán itt van a már említett Sabine ökörködik a TIE-bázison vonal……

Egyszerűen úgy érzem, hogy a készítők sokszor nagyon jó irányba indulnának el, a folytonosságra is szépen odafigyelnek, például nekem kifejezetten tetszett eddig, hogy akár a filler-epizódokban történt dolgokat is szépen beleszövik a sztoriba (lásd: ebben az epizódban a festett TIE-vadász, vagy korábban az aszteroida bázis felhasználása). De amikor az “apróságokra” kerül a sor, sokszor egyszerűen elvéreznek. Valószínűleg az epizódok hossza és a fő célközönség életkora lehet a ludas, de akkor is kiábrándító.

Én sem erőltetném a korábbi karakterek túlzott szerepeltetését, de szerintem Ashoka és Organa feltűnése nagyon jó ötlet volt. Utóbbi ugyebár majdnemhogy “elkerülhetetlen”, az előbbi pedig remek összekötő kapocs a Klónok háborúja sorozattal és mint lázadó vezér, komolyan kiveheti a részét az eseményekből. Vader képbe kerülése is érthető, hisz a Lázadás – a Ghost legénysége meg főképp – épp most lépett szintet, ahol a Birodalom már nagyon komoly veszélyforrásként tekint rájuk. Nem meglepő, hogy az Uralkodó kijátssza az igazi nagy ütőkártyáit. (bár a pletykák szerint Vader bár nagyobb szerepet kap, még mindig nem lép teljesen előtérbe)
Én inkább az olyan karaktereket, mint Han Solo, vagy Lando nem erőltetném, még úgysem hogy valószínűleg a 2.évadban már jobban “megnyílik” a galaxis a legénység előtt. Ők nem igazán alkotják a lázadó vonal részét, így a feltűnésük is felesleges.

Anak - 2015. 03. 03. 19:13

Egész jó volt ez az évadzáró. Kimondottan jó lépés, hogy visszahozták Ashokát. Valamint azzal, hogy főellenként újra Vader kerül a szerepbe, azt hiszem bizton kijelenthetjük, hogy kettejük kapcsolatát a következő szezonban végérvényesen le tudják zárni. Ennek persze csak egy kimentele lehet: Ashoka halála. Talán ilyen módon a többi elvarratlan Clone Wars karakter története is beleszőhető lenne az új sorozatba (Captain Rex, Cad Bane, Assaj Ventress, Bariss Offee, Bo Katan, esetleg Jar-Jar?).
Persze volt az epizódban baromság is. Kanan a sokkolásoktól alig bír járni, Ezra támogatja. Majd összetalálkoznak az Inkvizitorral és Kanennek hirtelen semmi baja, olyan vehemenciával veti magát a harcba.

Anak - 2015. 03. 03. 19:16

Illetve: Az EMP miért is tudja kiütni a rohamosztagosokat, akik mellesleg az egész epizód alatt egy kutyaütő banda képességeit tudják csak felmutatni?

Zordon - 2015. 03. 03. 19:40

Anak

Abban egyetertek, hogy az egyik fontos szal Vader es Ahsoka szembenallasa lesz, de ha kinyirjak Ahsokat, azonnal meglenditem a kaszat. Viszont tenyleg jo lenne tudni, mi lett a TCW fontosabb szereploivel, akiket te is felsoroltal, meg meg nehannyal. Talan erre is valaszt kapunk.

Lacika - 2015. 03. 03. 20:55

Nem értem miért akadnak ki egyesek azon, hogy egy sci-fi sorozatban egy fegyver ki tud ütni embereket és gépeket is egyaránt, talán nem a valóságból kellene kiindulni :)

egyébként számomra élvezhető a sorozat, bár a Clone Wars valóban sokkal élvezetesebb volt.

Kádi - 2015. 03. 03. 22:54

spoilers noooooooooooo! :(

everest456 - 2015. 03. 04. 09:09

Banderas:
Igen, én is örülök, hogy van folytonosság a részek között, de sokszor a “gombhoz a kabát” jut eszembe, pl a TIE ellopása, az elhagyott klónbázis, stb. Olyan mintha előre megírták volna az évadott, de valamiért több részt kaptak a Disney-től és így pl a TIE-t nem a bázisról lopták el az utolsó részben, hanem csináltak egy részt neki, aminek amúgy semmi értelme nem volt.
EMP-hez, persze bele lehet magyarázni, de a TCW-ben (és az eddigi összes SW műben, játékok,stb) az EMP/ion fegyverek csak droidok ellen voltak jók és a hatása nem múlt el percek alatt.
Amúgy az erősítés hamar odaért, mivel Tarkin hajója pár percenként kiad egy “all clear” jelet és ha ez nem jön meg, indulnak kivizsgálni, hogy mi lehet.
Amúgy lelkiekben lehet készülni két dologra
Lesznek erőhasználó,fénykardot viselő, birodalmi ellenes egyedek, csak éppen nem jedinek hívják őket (ugye elvileg ezért lesz fehér Ashoka fénykardja, kikerült pár concept art) és mivel Filoni nagyon mondogatta, hogy az inkvizítor halott ( lsd orábban többször kijelentette, hogy Fulcrum nem Ashoka, ja persze :D) én félek, hogy ez egy kamu halál volt.
Ashoka: igen valószínűleg egy párbaj Vaderrel lesz a végső megoldás ( gondolom előtte megpróbálja megdumálni, hogy Sidi-t ki kellene iktatni a képből)

Sarah Michelle Gellar is szerephez jut a köv évadban, gondolom valami új karakterhez adja a hangját. (mivel a TCW-beli szereplők megtartották a hangjukat)
Vagy lehet, hogy elmennek a TCW irányba, más szereplőket mutatnak be, nem csak Ezráékon lesz a fókusz, ami még mindig jobb megoldás számomra, mint 22 részen keresztül lötyögést nézni.

Ventress: Jönni fog egy regény, Dark Disciple címen (és ha hinni lehet a pletykáknak, nem igazán gyerekbarát lesz) ami gondolom valamilyen lezárást fog adni neki, illetve elvileg kijöhet még a be nem fejezett TCW részek képregényváltozata (lsd Son of Dathomir)

everest456 - 2015. 03. 04. 09:24

Még pár apróság:
A nézettség semmi extra, a legtöbb részt 5-700e néző látta a Disney Xd 0.1 (néha 0.2)-es ratiggal, ami annyira nem rossz, ha a csatornaátlagot nézzük, de ennél sokkal többet vártak. Az ismétlés a fő adón 2.75M kezdett majd elég gyorsan zuhanni kezdett ott is, bár csak első 4 részről találtam adatot. Úgyhogy ez egyik exec. producer reptette lett, Greg Weisman , a másik Simon Kinberg pedig nem hivatalosan le lett fokozva és a TCW-s Henry Gilroy (aki szerintem ez éved legjobb részének, az Empire Day-nek az írója) lett a “nagyfőnök”. Talán az Empire Day-hez hasonlóan értelmes birodalmiakkal is találkozhatunk a jövőben? :D

Banderas - 2015. 03. 04. 17:08

Igen, remélem, hogy új karaktereket is középpontba fognak állítani a 2.évadban. A lázadás egyre jobban beindul és a hírek szerint más lázadó elemeket is láthatunk majd. (pl. Főnix század)

fffffff - 2015. 03. 04. 20:57

Na így kell lezárni egy évadot :) jobban várom a 2. évadot mint az elsőt , annak ellenére hogy egy nagyon hullámzó ,picit gyerekes(de még elfogadható szinten) és 3-4 jobb részen kívül vagy gyenge vagy csak átlagos részekkel teli évad után vagyunk , ahol bár viszonylag kedvelhető de sablon karakterekre épül a sorozat.
Élvezhető a sorozat ennek ellenére , és az is látszik hogy fiatal korosztálynak szánják a sorozatot , remélem azért Clone wars-hoz hasonlóan ez is komolyodni fog késöbb.

lumoss - 2015. 03. 07. 22:13

Jó a sorozat, bár picit gyerekes. Remélem komolyodni fog a jövőben, és nagyobb szerepet kap Vader, meg Palpatin is. Továbbá Obi-Wan feltűnése is jót tenne a sorozatnak.

Zordon - 2015. 03. 08. 08:47

En Obi-Wan feltunesere nem szamitok, mert elasta magat Tatooineon, hogy Luke-ot figyelhesse.

Szerintem az o biztonsaga erdekeben nem fog elojonni a hegyekbol, ugyhogy szerintem ot nem fogjuk latni.

Bar erdekes lenne, ha mondjuk Ahsokaval talalkoznanak es lehetne rendezni a bizalmi kerdest.

lumoss - 2015. 03. 08. 10:59

Szerintem valamikor fel fog tűnni. Ez elég nagy ‘kártya’, biztos ki fogják játszani a készítők. Lehet, hogy Luke-ot is fogjuk látni.

everest456 - 2015. 03. 08. 14:33

Én nagyon nem szeretném, ha több ismerős alak bukkanna fel, akár a clone wars-ból, akár a régi vagy új trilógiából. Az első részben Vador és Obi-Wan cameoja rendben volt, de a többi karakter feltűnés Tarkin kivételével nagyon nem, Fulcrum remélem nem lesz állandó szereplő, ahogy Vader sem. Sarah Michelle Gellar pedig ha hinni lehet a pletykáknak, egy a korábbi EU-ban ismert karakter kissé átszabott formájának fogja a hangját kölcsönözni (nagyon spoilerezni nem akarok a köv. évaddal kapcsolatban, aki akarja meg a neten pl reddit megtalálja)
Ami viszont érdekelni, hogy hogyan tervezik a második évadot, jövő hónapban a Celebration-on levetítik a nyitó (dupla?) részt, de hogy élseben mennyit kell rá várni az érdekelni inkább. Sajnos elképzelhető, hogy előveszik a régi SyFy-os megoldást és második évadot kettéveszik. (ami így valójában a 2. és3. is egyben, csak gondolom így olcsóbb valamiért)

lumoss - 2015. 03. 11. 20:13

Hát lehet csalódni fogsz, mert pár régi arc fel fog tűnni a 2. évadban.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz