login |

Grimm: kezdett a 4. évad – írta Serafina​

2014. 11. 13. 20:20 - Írta: vendegblogger

116 hozzászólás | kategória: kritika,

Itt vagyunk hát megint, egy ideje már elkezdődött a negyedik Grimm-évad, ami szokás szerint ott folytatódik ahol az előző véget ért, bár az átívelő szál végre erősebbé vált. Spoileresen kifejtem a véleményem a tovább mögött.

A folytatás tehát innen veszi fel a fonalat: Monroe és Rosalee összeházasodtak, Nick elvesztette a grimm-képességeit, Renard pedig kórházban van három lőtt sebbel.

Akárhogy is, így sem tartott sokáig hogy behozzák az aktuális heti esetet, ami természetesen egy új teremtményt jelent, bár itt ez már kissé háttérbe szorult, hiszen kellett idő a már említett átívelésnek. Az évad fő mozgatószála egy ideig biztosan Nick képességeinek a hiánya lesz, ami valószínűleg azt fogja eredményezni, hogy Trubel még sokáig képben marad, viszont kíváncsi leszek hogy mit kezdenek majd vele ezután.

És persze még mindig ott van az “Adalind kutatása a gyereke után”-szál is amire talán a szükségesnél több időt fordítottak az évadnyitóban. Ezzel már kicsit túl sűrűvé és időnként talán nehezen követhetővé vált az epizód, bár legalább nem lehetett unatkozni rajta.

Lehet hogy elfogult vagyok a kedvenc sorozatommal szemben, számomra ez még egy olyan széria amiben a maga módján az összes fontosabb karakter szerethető. Viszont kezdenek egy kicsit sokan lenni, ami túl sok mellékszálat eredményez, ezáltal csak némelyikük lehetőségeit használják ki igazán az írók. Egyelőre legalábbis úgy tűnik, hogy a Monroaslee-szálat erősen pihentetni fogják egy ideig, egyedül a „Wu rá fog jönni”-részre erősítettek rá.

Azt vettem egyébként észre, hogy szép lassan kezd a sorozat egy újabb, egyben kicsivel sötétebb, összetettebb irányt venni, és már igencsak távolodik attól a sorozattól, amibe én személy szerint a pilotnál beleszerettem. Tévedés ne essék, a Grimm összességében továbbra is tartja ugyanazt a nagyon jó és főképp érdekfeszítő szintet, amit a kezdet kezdetén, de remélem, hogy ebben az évadban talán végre ki is hozzák belőle a benne lakozó összes potenciált.

Ha pontozni akarnám az évadnyitót (nem akarom!) egy erős 6.5/10-et adnék rá. A lényeg úgy is az, hogy nézős és, hogy az új részek nagyon várósak.

116 hozzászólás Ne habozz!

werewere - 2014. 11. 13. 20:38

Nekem tetszik még mindig, bár jó lenne ,hogyha azért a kulcstérképek felé is történnének lépések. Remélem, kitart még két évadig, ahogy tervezték.

Ancsa - 2014. 11. 13. 20:51

Köszi az írást!
Eddig teljesen rendben van az évad, de azért szívből remélem, hogy nem vekengenek már sokáig Nick elvesztett képességén, mert hát ugye ő ‘A Grimm’ és kész. Oké, az előző évadban két rész alatt megoldották a zombi dolgot, ez a sebesség most túlzás lett volna, de ha még vagy tíz részig nyammognak rajta, akkor morcos leszek. És Wu-t is tessék beavatni, ha lehet minél előbb, már nagyon kilóg a lóláb.
Renard is kikelhetne lassan az ágyból. Ja, és anyuja egyelőre egész szimpatikus.
Nekem eddig (nemcsak az évadnyitó, hanem az eddigi részek) 7/10.

Lemoni - 2014. 11. 13. 20:53

Trubelt nagyon bírom, Adalindet meg már nagyon unom. Jó ez az európai royal vonal, csak fejtsék le róla az Adalind és gyereke szálat és koncentráljanak a hatalmi harcokra. Kíváncsi vagyok, a két anya (Nick és Renard mami) összefog vagy összetűz a fiaik érdekében. Nick meg nyerje vissza már a képességeit, mert nagyon gyámoltalan így normális emberként :)

Stiel - 2014. 11. 13. 21:00

Eddig jó. Korrekt megoldás, hogy az évadnyitó ronda szörny két rész alatt tudták le, és így jutott idő az átívelésre is.

Ennn - 2014. 11. 14. 12:18

Nagyon szeretem azt a sorozatot.
Főleg azt, hogy nicsenek tele a CV-féle kissés ál-drámákkal. Szerintem tudjátok miről beszélek. :)

Kittus - 2014. 11. 14. 17:49

Már rendesen hiányzott:)
Viszont örülnék, ha Monroenak kicsit több szerepe lenne :D

Lilith - 2014. 11. 14. 23:34

Trubelt eddig bírtam,de valamiért kezdem megutálni.Lehet csak a színésznő feje irritál kicsit.

Stiel - 2014. 11. 15. 21:02

Legutóbbi epizód alapján úgy tűnik, akarnak még foglalkozni ezzel a nem-Wesen szörnyek témával. Nem is baj amúgy, ez a téma eddig picit lógott a levegőben.

Stiel - 2014. 11. 29. 18:23

Eddig tartja a korábban megszokott színvonalat. Kicsit talán évad elejéhez képest hangsúlyosabb a ‘fő’ szál és a heti esetek némelyikét pikk-pakk letudják, de én nem is bánom, hogy nem oldották fel egyből az előző évad végi bonyodalmakat.

(Nem lesz rögzítve oldalt a kibeszélő? Tudom, hogy kevés a komment, de részben talán pont azért, mert nincs kint a link.)

Stiel - 2014. 11. 29. 19:13

A 4×06-os epizódban a 406-os országút tábla feltűnt valakinek? :)

eszemix - 2014. 11. 30. 10:59

Jah, úgy érted az erdő közepén? :D

Amúgy lehet, hogy nem figyeltem, de Trubel mit kavar a háttérben?

Makkay Zoltán - 2014. 12. 06. 12:12

4X06 és 406-os országút :-D (nem esett volna le ha nem írjátok). Nekem tetszik eddig az évad, igaz, az előzőek is tetszettek. Adalindet már kicsit unom, főleg azt, hogy egy buta tyúkként viselkedik, nem egy hideg fejű boszorkányként. Értem én, hogy anyaság, meg minden, de mégis csak boszorkány. Tulajdonképp, én abban reménykedem, hogy ettől a varázslattól, amivel elvette Nick erejét, (ha sikerül visszakapnia grimmségét), még profitál valahogy Nick (vagy Juliet). Trubel viszont picit felesleges lesz, abban az esetben ha minden visszazökken a régi kerékvágásba. Remélem azért nem akarják a készítők majd át állítani.

Stiel - 2014. 12. 15. 01:06

Hoppá, Juliette…

Serafina - 2014. 12. 19. 20:13

Na ez ütős egy fall finale volt… ez a Juliette-es cucc eléggé meglepett

Sue - 2014. 12. 20. 20:48

Arra számítottam, hogy nem marad következmények nélkül a varázsitalos Grimm-visszacsinálás Juliette részéről, de azért EZ nem fordult meg a fejemben :) Viszont kifejezetten érdekes lesz ez a Grimm-Hexenbiest párkapcsolat…

goodjohnwin - 2015. 01. 19. 12:56

Megint az évad közepére kapják össze magukat az írók :)

Makkay Zoltán - 2015. 01. 22. 11:44

S04e09 Jó kis folytatás, lehet izgulni továbbra is Monroe-ért. Nagyon remélem, hogy csak húzzák az idegeinket az írók, és nem akarnak sokkolni minket. Egyébként miért kezelik itt az oldalon, afféle mostoha gyerekként a Grimm-et? De lehet csak nem figyeltem, és volt egy “szünetre ment a Grimm” és egy “folytatódott a Grimm” poszt. És persze az is lehet, hogy nem valami nézett…

werewere - 2015. 01. 24. 18:09

Szép kis fordulatok születtek az elmúlt pár részben… ütős a sorozat!

werewere - 2015. 01. 24. 18:11

Trubel és az FBI madárnő csapat kapcsolata még biztos visszatér, simán érdekes lehet Trubel mint beépített ember a madárcsapatban, vagy akár Nickék ellen fordítva.

Ancsa - 2015. 01. 25. 00:25

Odáig vagyok az utóbbi két részért, meg vissza! Wu – végre!!!
Azon azért erősen vigyorogtam, hogy anno Hank-et Monroe arca avatta be, Wu-nak meg hozták a light-os Budot :) Viszont a reakció mindkét esetben ugyanaz volt: még egyszer! Ezen hatalmasat röhögtem.
Kíváncsi vagyok mi lesz Juliskával, bár picit csodálkoztam, hogy nem a hites urához, hanem a Kapitányhoz fordult. Bár végülis érthető, viszont remélem nem állnak neki titkolózni Nick előtt.

Dunna - 2015. 01. 28. 20:24

Hmmm nem tudom miért olyan nagy dolog h Juliette átalakul, hisz Nick el tudja venni az erejét, Adalindtól is elvette anno… De amúgy jó részek voltak mostanában. :)

Zora - 2015. 01. 29. 14:30

4×10

Szegény Juliette!
Egyben néztem meg a 9-10-et, nagyon jó volt, bár kicsit húzták-vonták… Az Adalind-szál nem érdekel, jó, hogy 1 perc ha volt belőle…

Zora - 2015. 01. 29. 14:31

Ja, és hogy Wu-nak elmondták, az nagyon jó volt!

Ancsa - 2015. 01. 31. 19:24

Mi jön még itt… Ezek a vérző sebek Renardon… Kíváncsi vagyok. Viszont a megvalósítás elég gagyi volt, konkrétan lehetett látni a hasán a kis tasakot, amiből kipréselte a nedűt.

Wu nagyon jól nyomja :)

Marcipáncica - 2015. 02. 02. 10:48

Az utolsó 3 részt egyben nyomtam le és hát előjött az a szitu, ami csak a legjobbak kapcsán szokott: a munka rovására ment a dara…!!! Wu-nak én is nagyon örülök, de az összes szál pozitív irányban fejlődik, talán Adalind az egyetlen kivétel már csak, ami nagy szám hiszen én régebben Juliettet és Renardot sem igazán csíptem.
A Grimm egyre jobb és jobb. Nagyon sajnálom hogy mégsem olyan népszerű itt a junkies körökben.

Lemoni - 2015. 02. 05. 20:27

Lehet örülni az újabb évad berendelésnek :)

Tak! - 2015. 02. 05. 21:31

Ez a sorozat tényleg egyre jobb! Pedig ilyenkorra szokott kifáradni, de eddig ez kivétel.

Stiel - 2015. 02. 07. 23:00

Úgy látszik, Nick megint rendszeresen kap majd a nyakába gyilokokat, mint az első két évadban.

Szula 25 - 2015. 02. 12. 08:09

4×12 után leszögezem hogy imádom a sorozatot de:
Lehet csak nekem tűnik úgy mintha túl sokat vállaltak volna ebbe az évadba? Szerintem túl sok a történet szál és a felesleges feszültség keltés.
-Wunak örülök hogy elmondták mi van mert ezt tovább szerintem nem is húzhatták volna.
-Monroes dolgot is jó hogy nem húzták tovább.
-Itt van ügye a kulcsos dolog amit idén eddig hanyagolnak.
-Trubelt is parkoló pályára tették ki tudja meddig.
-Itt van az Adalind és a gyerek szál amivel most kezdenek jobban foglalkozni.
-Teremtmény tanács is Nick életére tört már, aminek biztos hogy lesz folytatása.
-Közben itt vannak a napi ügyek is amivel foglalkoznak.
-Ja és ugye Juliette boszorkány lett, amit ugye el se mondott Nicknek amiből lesz még feszültség köztük, valamint ki tudja milyen rossz irányba terelik ezzel Juliettet.
Egyenlőre talán ennyi és még egyszer mondom szeretem a sorozatot de kicsit sok minden történik.Lehet csak én látom így nem tudom.

Tak! - 2015. 02. 14. 12:12

A kulcsok majd az 5. évadban kerülnek előtérbe, azt nyilatkozták korábban. Egyszerűen inkább történjen sok dolog, mint semmi. pl Vámpírnaplók vagy PLL.

Ancsa - 2015. 02. 15. 12:48

A 4×13 ezekkel a műanyag ‘hadianyag-cuccosokkal’ elég vicces volt (na jó, gagyi), de a vége… Catfight a köbön :)
Kíváncsi vagyok Nick hogyan fogadja az első sokk után.

Szula 25 - 2015. 02. 16. 06:35

Azért Adalind meglepődött hogy most mi a szitu. :)
Várhatunk március 20-ig a folytatásra.

Zora - 2015. 02. 16. 09:43

Nagyon jó volt a 4×12.

Egy dolgot nem értek. Valamikor régen Adalind úgy vesztette el teremtményi mivoltát, hogy grimmvér került a vérébe. Nem lehetne ugyanezt megcsinálni Juliette-tel is?
(Annak ellenére, hogy azért egész jól jön neki a jedi-erő…)

syxa - 2015. 02. 16. 13:21

@Zora
Ez nekem is eszembe jutott Juliette-el kapcsolatban. :)
A 4×13 promo alapján izgalmas dolgok jönnek. :)

Marcipáncica - 2015. 02. 16. 13:54

Nem gondoltam volna még 1-2 évvel ezelőtt hogy eljön az a pont, amikor majd Juliette-nek fogok drukkolni. Hát most mégis. Amennyire nem kedveltem korábban, most annyira jót tett a karakternek ez a – már egy jó ideje tartó – “tökösödés”. Március 20… hejj, messze van, pedig nézném már Nick képét amikor összerakja hogy mi is van Juliette-el. ;)

spin - 2015. 02. 23. 14:39

Szerintem nagyon nagy fejlődésen keresztül ment át a sorozat, osztom a véleményt, hogy Juliette karakterének nagyon jót tett az, hogy Boszorkányfajzat lett.
Én nagyon bírom, ha több erős női karakter van, a Grimmben most jóformán csak ilyenek vannak (Nick anyja, Trubel, Adalind, Rosalee), nekem nagyon tetszik.
Én szívesen mélyednék bele jobban az Ellenállás és a Királyi család körüli történésekbe is.

csikesz - 2015. 02. 27. 22:31

Sziasztok!
A 4×11 és 4×12 fenn van valahol magyar felirattal, mert 4×10-ig végig néztem minden részt, utána a 4×13-at és az a kettő kimaradt.
Köszi a segítséget!
Csikesz

Ancsa - 2015. 03. 21. 23:02

Azt a mindenit!!! Ez a két perc a végén… Ebből mit fognak kihozni?
Borzasztó kíváncsi vagyok az évad további részeire, hogy merre tekerik a sztorit.

Serafina - 2015. 03. 22. 14:52

A 4×14 valami hatalmas volt… Főleg a promo alapján lesznek még itt érdekes történések, de ez az utolsó jelenet… még mindig a hatása alatt vagyok

szula25 - 2015. 03. 23. 12:28

Jó volt csak nehogy megint össze melegítsék Renardot és Juliettet ha hozzá fordul segítségért, mert akkor fogok hátast dobni, ez nekem már egyáltalán nem hiányzik a sorozatból, elég volt ez a 2. évadban ezt végig nézni!!

goodjohnwin - 2015. 03. 23. 17:00

Ajjaj, attól félek, elkezdődik a szappanoperás rétestészta, mivel a készítők látják, hogy mindig megvan az újabb évadberendelés…

A jó kis mitológia-kibontás helyett párkapcsolat, terhességek jelennek meg, ahelyett, hogy újabb kulcsok kerülnének elő, történne valami az Ellenállás háza táján, meg egyáltalán: az egész Royals-vonal kicsit kibontódna. meg persze előkerülhetne GrimmAnyu is, örök kedvencem :)

Mondjuk az nem rossz, hogy Juliette-et bevonták a cselekménye aktív szereplőként biodíszlet helyett.

szula25 - 2015. 03. 24. 07:46

goodjohnwin: Jól megfogalmaztad pont ez a szappanoperás dolog szúrja nekem is a szemem egyre jobban a sorozattal kapcsolatban,nem kéne már bele koncentrálhatnának más dolgokra.

Ancsa - 2015. 03. 25. 11:10

Egyetértek az előttem szólókkal, izgalmasok ezek a fordulatok nagyon, de valóban kicsit szappanoperás kezd lenni. A második évadbeli vekengés utólag már csak kézlegyintést érdemel, de basszus akkor azért néha csapkodtam kínomban, hogy már megint Julis és Renard kínlódása a téma, meg Julis likas emlékezete…
Valóban elférne több mitológia, kulcsvadászat stb. Talán a 10. évadra meglesz az uccsó kulcs is :P

Bullseye - 2015. 03. 28. 13:49

Szóval, múlt héten már eszükbe jutott, hogy a Grimmek vére elveszi a HB-k erejét, de úgy döntöttek, nem lehet Nické, mert csak. Azóta nem sikerült rájönniük, hogy Truble továbbra is létezik? Majd a szezonzáróra talán sikerül.

Ancsa - 2015. 03. 29. 13:36

@Bullseye: nálad a pont. Amúgy én azt sem tartom kizártnak, hogy Julis egy darabig még így marad, akár az új évadra is.
Remélem nem gondolják komolyan, hogy Julist és Renardot összebútorozzák…

Stiel - 2015. 03. 29. 20:14

Most olvastam a hírekben, hogy Claire Coffee (Adalind) gyereket vár. Nohát. :)

Ancsa - 2015. 04. 04. 14:05

Anyám borogass!! Mi lesz még itt? Főleg a kövi rész előzetese…
@Stiel: ahogy elnézem beleírják a sorozatba :)

szula25 - 2015. 04. 05. 08:29

Pont az amitől tartottam csak össze boronálják ezeket,más nem is hiányzik ebből a sorozatból mint a még nagyobb drámázás!!
Még a végére azt is kitalálják hogy Juliette is terhes lesz de ugye nem Nicktől, na akkor fogom kaszálni a sorozatot!!!

szula25 - 2015. 04. 05. 08:46

Gondolom Nick szenvedni fog még jó pár részen keresztül, közben meg Juliettet jobban összemelegítik Renarddal!!
Csak nehogy Juliette is terhes legyen a végén mert akkor tényleg jön a kasza!!

Nekem nagy csalódás eddig ez az évad, főleg az utóbbi 4-5 rész miatt is kasza közelbe került a sorozat, pedig tényleg nagyon szerettem és nem gondoltam hogy ide jutok vele.

Ancsa - 2015. 04. 11. 17:23

Az a felhőből kinyúló kéz Renard felé… Anyám, de gagyi volt :)
Adalind-on mennyire meglátszik a terhesség. Olyan, mintha a két rész között eltelt volna vagy egy hónap… Szépen kigömbölyödött a színésznő.

NeonPink - 2015. 04. 12. 01:30

Renard képzelgése tényleg borzalmasan lett kivitelezve, és ez az egész nem gyógyulás folytonos majd elvérzés oka már nagyon fúrja az oldalam. Juliette-től meg teljesen agyf*szt kapok-.- Ez a rész valahogy olyan semmilyen volt, mintha vihar előtti csend lenne, és majd hirtelen fog minden beindulni, hogy aztán semmire se legyen elég idő. túl sok a szál…

szula25 - 2015. 04. 12. 07:10

Juliettből tényleg egy rohadt idegesítő valakit csináltak rendesen irritál a jelenléte, ráadásul csak összemelegedett Renarddal!!! Ha így folytatják még a végén tényleg bejön a jóslatom és terhes lesz Renardtól ami már tényleg a mélypontja lenne a sorozatnak.

NeonPink pont ezt fejtegettem úgy 5-6 résszel ezelőtt én is hogy túl sok szál van már a sorozatban mintha sokat vállaltak volna be idén.

Serafina - 2015. 04. 24. 11:44

Csak tudnám hogy minek vannak még a heti nyomozgatások amikor már annyira lényegtelen, nem olyan érdekesek az esetek mint régen, nem is nagyon érdekel már senkit se. Ha csak átívelés lenne azzal mindenre jutna legalább rendesen idő és valahogy összefüggőbb is lenne az egész vagy nem tudom, de ez így már kezd gagyivá válni, mintha az írók kezdenének ötletekből is kifogyni ezért előveszik a kliséket. Látszik a nézettségen is.

kecskebégető - 2015. 04. 28. 14:57

4×17 tényleg összejöttek ju+ren?
Mert akkor biztos ,hogy nálam kasza…
Valaki mentsen meg ugy ren ezt is csak képzelte?

kecskebégető - 2015. 04. 28. 14:58

Ui mennyire érdekes tavaly pont a 17 es résznél kaszáltam a vampire diariest is pont amiatt mert ott meg elana szerelmi nyavajgás dührohamot okozott.

Marcipáncica - 2015. 04. 29. 20:25

Nekem bejön az ami történik. Szerintem továbbra is kellemes irányba halad a sorozat. Juliette-et ezerszer jobban bírom így őrült üzemmódban, mint pl. anno az első évadban amikor nem történt vele semmi. Na akkor aztán tényleg irritált. Az hogy “összejöttek”… hát istenkém, d*gtak egyet megesik. Annyira nem kerítenek szerintem ennek már nagy feneket, Juliette karakterének a változásaiba meg pont beleillik még ez is. Kicsit lehetne több Monroe és Wu/Hank csapatás és akkor elégedettebb lennék. Az uralkodócsaládos és Renardos vonal eddig számomra nem tűnt túl érdekesnek, majd most új emberünk kavar talán kicsit a dolgokon.

szula25 - 2015. 04. 30. 12:04

Lehet most neked bejön Juliette őrült üzemmódja de mi lesz akkor ha lecsillapítják ezt benne és elkezd gondolkozni hogy miket is tett ezalatt?? Akkor jó pár részig csak az ő lelkiismeret furdalása lesz terítéken meg a Nickkel való kapcsolata hogy ki mit is tett a másikkal meg hogy mennyire szeretik egymást de megbocsájtani nem tudnak, mígnem valahogy újra egymásra nem találnak. Amit gondolom megoldanak mert azért ez is a sorozat egyik fő mozgató rugója hogy akármi történt eddig velük kitartottak egymás mellett. A kérdés az ezt mennyire nyújtsák el és még jobban szappanopera stílúsba csapnak-e át vele amiből már így is sok volt idén.

Ancsa - 2015. 05. 02. 18:08

… és még rá tudtak tenni egy lapáttal, pedig a múltkori rész zárása is nagyon meredek volt!
(Azért örülök, hogy a lakókocsiból tudtak megmenteni dolgokat, de nem ártana a könyveknek új, biztos helyet keresni. Plusz kicsit kevesebben tudjanak róla.)

Oké, nyilván nem lőtte le Monroe-t, max. megsebesítette, de akkor is…
Kíváncsi vagyok mi lesz a “szerelmi háromszög” + a gyerek(ek) sorsa.

Ja, és Bud :)

Brushturn - 2015. 05. 02. 22:19

Értem én, hogy Juliette szereti az új erejét, de azért kicsit elszaladt vele a ló. Eddig sem kedveltem a karaktert, és ahogy látom, ezután sem fogom. A bosziság nem feltétlenül jár együtt a pic*asággal. Az lenne a legjobb, ha Nick otthagyná, had bosszantson mást.

Amúgy tényleg, a kulcsokkal meg a királyi családokkal mi van? Kicsit boncolgatni kéne ezt a témát is, imádnám, ha felbukkanna mondjuk egy japán vagy orosz család és felpörgetnék az eseményeket. Na nem mintha nem jönne be a mostani történet.

Legutóbbi epizódhoz: Ugyanmár, Kelly nem olyan meggondolatlan, hogy ne járjon utána az eseményeknek, hogy Nick tényleg bajban van-e, biztos nem fogják annyira könnyen elkapni, mint amennyire azt tervezik. Teljesen elképzelhetőnek tartom, hogy ő akadályozta meg, hogy a fia lelője Monroet. Abból kiindulva, hogy biztos, hogy senkit nem lőnek le, úgy hogy abba belehaljon (hisz ez nem a trónok harca), valakinek közbe kellett lépnie, és a legelképzelhetőbb erre a szerepre szerintem Kelly. Amúgy Bud tuti el fogja szólni magát Adalindról.
A Sean-szálat tartom a legkevésbé izgalmasnak, bár az írók biztos valami nagy dobással készülnek az évadzáróra ezzel kapcsolatban.

Szegény Henriettát is sajnálom, érdekes karaktert lehetett volna kihozni belőle.

veva - 2015. 05. 03. 00:52

Valószínűleg a jó kapitány vagdossa át a teremtmény nőszemélyek torkát. Nem lehet véletlen, hogy vannak ezek a “kiesett” időszakai/máshol ébred és egyszer csak elkezdődnek ezek a gyilkosságok.
Az utolsó részben pedig vagy Kelly, vagy Juliette halála esélyes. Csak hogy Nick igazán kiakadhasson a királyi családra.

Egyébként én koránt sem veszem biztosra, hogy Juliette rögtön lenyugodna és átgondolná a dolgokat, ha megint ember lenne. Épp elég oka volt már “saját jószántából” is kiakadni. Most pedig hopp, ereje is van a visszavágáshoz.

szula25 - 2015. 05. 03. 08:09

Van egy sejtésem mi fog történni:
Szerintem is Kelly fog meghalni( esetleg Trubel amit kétlek) az évad végére és Nick rá fog jönni hogy Juliettnek is elég sok köze van a történtekhez meg a családhoz is, ami kiakasztja őt és ezért fog bosszút indítani a család ellen!!! Emiatt is fog előtérbe kerülni a kulcsos dolog jövőre.

Bullseye - 2015. 05. 03. 14:17

Még két részük van, hogy valami értelmessel és okossal álljanak elő, vagy kaszálom (most tuti rettegnek…).

A lakókocsi is már határeset, hogy nem jutott eszükbe, vagy nem feltételezték, hogy ennyire kiakad. De ez a pósönösdi? Igaz, hogy 2-3 korty elég, de adjuk oda neki a teljes italt, amiből többet nem tudunk készíteni, biztos nem lesz gond! Szerencsére legalább Truble eszükbe jutott, csak behozzák a végére. (Addigra talán az is kiderül, hogy a kapitány lett Jack.)

Ja, Monroe-ért meg nem aggódok, mert amúgy is a legjobb karakter.

Dylen - 2015. 05. 03. 23:58

Szerettem ezt a sorozatot, de nem gondoltam volna, hogy Juliette karakterét ennyire negatív irányba el fogják vinni.Mert felhasználhatta volna az új képességét jóra is, de a jelen állás szerint is már annyi rosszat tett, (több évszázados adatbázis elégetése, összefogás a legnagyobb ellenséggel, az összes barátja elárulása stb..) hogy ezeket szerintem már nem lehet megbocsátani, vagy jóvátenni.Persze ez még nem lesz a vége, az évad végére valószínü hogy vagy ő, vagy a királyi család megöli Nick anyját, persze az ő segítségével.Remélem az ötödik évadban már nem fog szerepelni a karaktere, mivel ebből a gonosz szerepből már lehetetlen pozítívan kijönni.Ha mégis benne lesz a következő évadban is Juliette, akkor csak mint Nick legnagyobb ellensége tudom elképzelni.

szula25 - 2015. 05. 04. 08:10

Nemcsak Juliette de Adalind karakterét is jól leépítették, vele mi lesz jövőre, boldogan fogja nevelni Nickkel a gyereket mintha eddig semmi rosszat nem tett volna, rendes családanyát faragnak belőle ami megint csak nevetséges volna.

veva - 2015. 05. 04. 10:32

Szvsz egyáltalán nem nevetséges. Attól, hogy valaki boszorkányfajzat még nem kell egyből pszichopatának is lennie. Az aktuális részben is nagyon szépen kifejtette, hogy ő tökéletesen boldog volt ügyvédként, amíg Nick nagynéni a városba nem látogatott.
Onnantól fogva meg utasításokat követett jóformán. Igen, elment a királyi családhoz, igen, elvette Nick erejét, de ma is azt mondom, hogy azt megérdemelték. Kellett nekik machinálni a gyerekkel.
Miért ne lehetne tele a töke az egésszel? Részemről ez nem leépítés, hanem karakterfejlődés. Nevelje csak a gyerekeit azt kész.
Már az sokat elmond, hogy megitta azt a löttyöt, amikor anno egy évadon át azért tepert, hogy visszaszerezze az erejét.

Dylen - 2015. 05. 04. 11:08

Persze ebben is van valami amit írsz veva.Viszont Juliett karaktere nem tudom ki jöhet-e ebből jól, vagyis visszatérhet-e még valaha Nick-hez.Mivel a gonosz szerepét választotta és esélyt sem adott magának, hogy megváltozzon és még csak további roossz dolgokat fog tenni ő mint jó karakter végleg elveszett.Számomra mint karakter ő a sorozat legnagyobb csalódása és ha mégis úgy írják át a forgatókönyvet, hogy jót megváltozik és jót csinálnak belőle az már nonszensz.Abban is igazad van, Igézlek “Attól, hogy valaki boszorkányfajzat még nem kell egyből pszichopatának is lennie.”Juliett viszont mégis ezt választotta (pld. lefeküdt Renard-al tudatosan, míg Nick nem tudta, hogy Adalind-el van).De ez volt a legkisebb rossz amit elkövetett.

veva - 2015. 05. 04. 12:09

Én nagyon remélem, hogy már nem próbálják “jóvá tenni” Juliett dolgait. Az tényleg NONSZENSZ lenne. Csupa nagybetűvel. Ennyit egy karakter személyiségével se lehet kavarni. Ha már megjátszották ezt, akkor a következményeket is merjék bevállalni és legyen végleg ámen a Nick/Juliett kapcsolatnak.
Főleg, ha tényleg része lesz Kelly halálában. Azok után nincs az az isten, hogy Nick megbocsásson neki.
Eleinte még emberként olyan kis sótlan karakter volt, akit nem értettem, hogy egyáltalán minek a sorozatba. Mikor most megtörtént az átváltozása, úgy gondoltam, érdekes lehet, de így, hogy totál pszichopatát csináltak belőle, teljesen ellenszenvessé vált a karakter.
Adalindot viszont egyszer inkább kedvelem. Igen, tett szemétségeket, de rajta tényleg látszik, hogy a gyerekei fontosak a számára és értük még megváltozni is hajlandó. Ezért éreztem nagyon jelzésértékűnek, hogy csak úgy megitta azt a löttyöt. Nagyon ellentétes irányba indították el a két karaktert. Nickék annyira meg voltak győződve róla, hogy ha Juliett megissza a löttyöt és minden jó lesz megint, hogy az szerintem röhej. Mintha eszükbe se jutott volna, hogy azért hülye, mert az akar lenni. Anno azt hiszem az első évadban voltak a fekete özvegyek, és Monroe elvitte Nicket az egyik példányhoz, valami teremtmény öregekotthonába. Na, az a csaj a természete ellenére úgy döntött, hogy nem támad embereket hanem szépen lassan meghal. Ezek után azt feltételezni, hogy egy teremtmény nem dönthet szabadon arról, hogy kreténkedik-e vagy sem, merő hülyeség. Elképzelni nem tudom, mit terveznek még Juliettel, de nagyon remélem, hogy nem fogják elcseszi valami idióta, utolsó pillanatos mentőakcióval.

szula25 - 2015. 05. 05. 07:59

Veva ebben egyetértek veled ha már ilyen pszihopatát csináltak belőle lehet jobb lenne ha végleg megromlana a viszonyuk és ellenségek lennének. Viszont amennyi pártfordulás volt a sorozatban én már azt is el tudom képzelni hogy az utolsó pillanatban jön a mit is tettem felismerés és jelez Nicknek valahogy de már késő lesz.
Azt sem tartom kizártnak hogy valami kettős ügynököt fog játszani jövőre a királyi családban és így fog segíteni Nicknek harcolni ellenük.

Bullseye - 2015. 05. 05. 12:21

Vagy csak úgy döntöttek, hogy nem elég szép a főszereplő trófeanőjének, és lecserélik Adalindre…

szula25 - 2015. 05. 05. 19:41

Jobban néz ki az biztos. :)

Ahogy olvastam utóbbi 2 szezon között pihentek az írók, az előre megírt forgató könyvet forgatták le. Nem értem őket hogy nem változtattak rajta ha látták a nézettség csökkenést az évad eleje óta? Ennyi ideig pihenni és nem változtatni rajta nagy önbizalomra vall, ami meg is látszik a sorozaton.

veva - 2015. 05. 05. 21:02

Egyébként tényleg jobban néz ki. xD
De Nick csajaként ugyanolyan abszurd lenne, mint ha Julietből megint jókislányt csinálnának. Nagyon remélem, hogy meg merik játszani a végleges változást.

veva - 2015. 05. 09. 11:14

És, Kellynek tényleg kampec.
Na, innentől fogva nem lehet jónak visszaírni Juliettet. Nagyon remélem, hogy meg merik játszani és Nick megöli a fináléban. Vagy szökjön el és dolgozzon végleg a királyi családnak, de többet nem akarom a “korábbi” formáját látni.
Anyu feje a dobozban azért durva volt. Ez a Kenneth is egy gyakorló pszichopata.

Ancsa - 2015. 05. 09. 14:59

Baszki, ez nagyon durva volt! Szegény Grimmanyu :(
Kíváncsi vagyok mi jön ezután. Juliskából innen már tényleg nem lehet ártatlan báránykát csinálni, még ha elveszik is az erejét, akkor sem lehet utána olyan, mintha mi sem történt volna. Jobb is, eddig elég lapos volt a karakter, ideje volt megmozgatni kicsit.
De Adalind sem lesz Nick szívszerelme soha (gyerek ide vagy oda), az tuti.

És már csak egy rész az évad…

veva - 2015. 05. 09. 15:58

Nem is kell, hogy a szívszerelme legyen.
Elég (és reális is) ha csak úgymond megbékülnek. Annak a gyereknek is jobb lesz, ha papa meg mama nem akarják kinyírni egymást.
Arra amúgy kíváncsi vagyok, hogy tényleg Dianát vitték-e el. Mert ugye mikor kisbaba volt, akadtak furcsa jelenségek. Az a két helyen egyszerre (meg ha jól rémlik, még az ultrahangnál is volt valami furcsaság), aztán az egyik eltűnt. Mondjuk tuti az igazit vitték el és majd őt is lehet eztán hajkurászni.
De az az utolsó jelenet tényleg ütött. Szegény Kelly. És szegény Nick. Épp hogy visszakapta az anyját, erre… Na de hát muszáj volt valamivel igazán felpiszkálni a királyi család ellen.

Brushturn - 2015. 05. 09. 21:35

Ugyanazt tudom elmondani, mint az előző rész után: ne már. Kellyt nem olyannak ismertük meg, mint aki odamegy mindenféle információgyűjtés nélkül -miközben mellesleg végig nála a gyerek (aki szerintem túl idős Adalind gyerekének, de mindegy, nem vagyok jó kormeghatározásban)- és ennyire hagyja magát, anélkül, hogy pár arcot elintézne…
Legalább Juliette kap egy kis bűntudatot, de nagyon remélem, hogy nem írják át ismét a jó oldalra. Az, hogy ebben is részt vett, már mindennek a teteje. Egyébként Nickék is használhatták volna az agyukat, fenének adták oda neki az egész bájitalt.. ennél már csak az lett volna okosabb húzás, ha el is árulják, hogy mi van benne. Ja, hogy ez is megtörtént? De legalább tanultak az esetből, Renarddal már nem így itatták meg.
Apropó kapitány. Annyira reménykedtem abban is, hogy Jack nem a kapitány lesz (persze ez eléggé nyilvánvaló volt, de lehetett volna egy csavar a végén).
De Trubel visszatért :)

Bullseye - 2015. 05. 09. 22:43

Milyen szép kis Se7en homázs volt. :)
Akármilyen gondok is voltak a filmmel, azért valahol klasszikus. És végre történt valami komoly dolog a sorozatban, hacsak vissza nem fordítják valamivel.

veva - 2015. 05. 09. 22:57

Csak nem. Mégis mivel tudnák?
Ha csak nem felvette neki is egy boszorkányszörny az alakját. De ez már csak ilyen összeesküvéselméletnek is abszurd gondolat. xD
Szóval piszkálni ezt már (szerintem) nehezen lehetne.
Ez a komoly dolog meg csak akkor marad igazán az, ha Juliska sem mászik ki a szószból.

szula25 - 2015. 05. 10. 08:19

Én is úgy gondoltam Kelly meghal de ahogy ezt megoldották már nem vennék rá mérget hogy Kelly feje volt a dobozban. Gondoljatok bele nem mutatták az arcát mikor a házba ment a gyerekkel de még csak a verekedést sem Kennethel csak egy fejet ami akár egy alakváltóé is lehet. Azért Kelly nem olyan hülye hogy bedőljön egy ilyen trükknek amit állítottak neki és se perc alatt elintézze őt Kenneth amit kétlek.Azt sem hiszem hogy nem tudott Nickről és Juliettről hiszen régen is figyelte-figyeltette Nickket hogy mi történik vele.Szerintem Kelly készül valamire meg fog ő még jelenni!!!!

Azért Juliettnek könnybe lábadt a szeme a harc hallgatása közben, ami jelzi hogy még nincs minden veszve közte és Nick között, főleg ha Kelly tényleg nem hallt meg.

Lehet hülyeség a teóriám de ha jobban belegondoltok nagyon is elképzelhető amit leírtam.

veva - 2015. 05. 10. 11:04

Nekem is eszembe jutott, hogy Kelly túl könnyen dőlt be a trükknek, de nem szeretném, ha kihátrálnának ebből a komoly dologból.
Mindig nagyon idegesít, amikor történik valami lényeges egy sorozatban, mondjuk egy haláleset, de utána mégsem merik megjátszani és kihátrálnak belőle.
Sajnálom Kellyt, de legyen csak halott.

szula25 - 2015. 05. 10. 11:29

Pont ez az hogy nem mutatták egyértelműen hogy ő halt meg, és ugye ezt már egyszer eljátszotta mikor Nick kicsi volt és akkor is bejött neki.Nicknek meg épp elég ez hogy bosszút indítson a család ellen, ha azt hiszi az anyja halott és Juliette keze is benne van. Meg HA mégis él a királyi család is azt hiszi meg halt így esetleg segíthet a harcban a háttérben maradva.
Nem mindegy hogy 2 vagy 3 Grimm indul ellenük.

goodjohnwin - 2015. 05. 10. 22:17

Szerintem kár reménykedni, Grimmanyu meghalt, elintézték. Óvatlan volt, mert hitt Juliettenek.
Amit nem értek, az az, hogy Trouble miért nem lépett közbe. De legalább itt van.

Ez a “Jack the ripper” b-plot nagyon erőltetett volt és tényleg csak arra jó, hogy Nick figyelme máshol legyen. Henriettát sajnálom, hasznos karakternek tűnt. Van még az a másfél évaddal ezelőtt megismert, spanyolul beszélő boszorkány, aki sokat tud, ő még segítségére lehet a csipet csapatnak, ha már Grimmanyu és a lakókocsi sincsenek már.

De az ötödik évadra össze kell kapnia magát a készítőknek, mert ha nem történik valami izgalmas, a nézők elpártolása folytatódni fog, és az NBC sem fog tudni sokáig türelmes maradni.

szula25 - 2015. 05. 11. 06:31

Persze meglehet hogy a Mary Elizabeth Mastrantonio nem vállalta már a szerepet és csak ilyen módon tudták megöletni, kiírni a sorozatból. Csak ugye ezt eddig nem jelezték sehol.Ezért is kételkedem a dologban.

veva - 2015. 05. 11. 10:13

Hát szerintem mellékszereplőnél nem feltétlenül szokták mindig bejelenteni előre, hogy már nem akar szerepelni. Vagy én vagyok túl tájékozatlan?
Kelly halott. Túl könnyen lépre ment, de hát ez van. Grimm ide vagy oda, azért mégiscsak anya volt és azt hitte, veszélyben van a fia.
Azt viszont remélem, hogy Dianát nem fogják egy évadon át kajtatni. Túl sokat ment már a kavarás a kislány körül. Szerezzék vissza, aztán adják oda szépen az anyjának és kész. Nem igaz, hogy nem lehetne mondjuk a kulcsokra koncentrálni végre, vagy hogy mi lehet elzárva. Oké, hogy Diana erős, mert anyu kavart, amit kavart, amíg terhes volt vele, de mégis úgy érzem, hogy kezd ez a szál már túl hosszúra nyúlni.
Egyébként most a másik gyereke mi lesz? Grimm? Boszorkányszörny még félig se lehet, mert ugye épp Juliett volt, mikor fogant. Vagy ez nem számít? Az már nagyon abszurd lenne, ha ő is valamiféle hibrid lenne.

szula25 - 2015. 05. 11. 14:57

Szokták jelezni azt is de mindegy hétvégére talán többet tudunk.
A gyereken meg én is gondolkoztam, most akkor elvileg Juliette DNS-e is benne van nem? Nehogy azt hozzák ki hogy Juliette és Nick gyereke lesz és Adalind csak valami béranya féleség legyen akaratán kívül.

veva - 2015. 05. 11. 15:25

Ezt remélem én is. Mármint, hogy nem ez lesz a vége.

veva - 2015. 05. 16. 07:37

Na, alapvetően tetszett a finálé.
Nagyon remélem, hogy tényleg meg merték lépni Juliet kiírását és nem derül ki rögtön a következő évad első részében, hogy mondjuk csak a boszorkányszörny halt meg benne. Az nagyon illúzióromboló lenne. Azt olvastam, hogy majd csak az ötödik évadban derül ki, meghalt-e, de hát nagyon remélem, hogy igen.
Meisner felbukkanása is stílusos volt. Remélem, visszaviszi szépen Dianát az anyjának. Eric után most kinyírta apucit is. Maradt még egyáltalán valaki ebből a királyi családból? xD

Ancsa - 2015. 05. 16. 12:54

@veva: Maradt hát, Renard :P

Amúgy egyetértek, nagyon jó volt az évadzáró, én sem mertem elhinni, hogy meglépik Julis kiírását, de nagyon örülök neki. Maradjon is így!! Csak nehogy utána meg elkezdjen picsogni Adalinddel, nem lenne hiteles.
Baszki, de messze van még szeptember :)

veva - 2015. 05. 16. 13:06

Igen. xD A végén pont a törvénytelen, félvér leszármazott marad az egyetlen. xD
Na meg ugye Diana. :D

Azt meg tényleg remélem, hogy Juliska tényleg halott és az is marad. A készítőktől olvastam valami olyat, hogy majd szeptemberben kiderül, mi lesz/lett, de annyira csak nem tennének komolytalanná egy ilyen súlyos eseményt.
Trubel laza volt: Viszlát, Juliet. És mentek a nyilak. Hát ez már időszerű volt. Innen tényleg nem lehetett volna “megjavítani”. Komolytalanná tette volna az egész szériát. Úgyis annyi az olyan sorozat, ahol mindent visszacsinálnak, mindenkit megmentenek, mindenki feltámad, mint égen a csillag.
Nem kell még egy.

Én azt remélem, Adalind majd Meisnerrel jön össze. Elég strapabíró az ürge. xD Autóbombával lepte meg Eric herceget, aput kivágta a helikopterből… Szerintem ők jól mutatnának együtt.
Nickel tényleg nem lehetne összehozni. Remélem nem is próbálják meg. Attól még, hogy van egy közös gyerek, nem kell rögtön házasodni.

alessa - 2015. 05. 16. 14:37

Nekem nagyon tetszett az évad. meg az évadzárás is rendben volt….kb…

mármint nick mit kezdett el picsogni amikor ott volt az alkalom h megölhesse juliettet? értem én h szereti meg stb DE MEGÖLTE AZ ANYJÁT!! azért van egy határ amit nem illik átlépni egy kapcsolatban.
illetve juliette karaktere a hexenbeast-sége előtt unalmas volt és megfáradt, utána lett most benne vmivel több, de sztem így is kevés. hisztizik hogy menő képességei lettek és ezért utál mindenkit, de közben ez neki is tetszik. hol logikus ez? na mind1. irják ki.

adalind továbbra is a kedvenc karakterem. én sem hoznám össze nickkel, habár vmilyen köztes megegyezés kéne a gyerek miatt. meisnerrel viszont nagyon összeillettek.

következő évadban kiváncsi leszek a grimm-hexenbeast gyerekre, még dianánál is érdekesebb lehet(pedig ő se semmi amikor belilul a szeme:D).

alessa - 2015. 05. 16. 14:41

ja és a kedvenc jelenetem az évadban amikor adalind rájön hogy megint terhet:

“I can’t have another baby, I don’t even know where the first one is!”

zseniális volt :D

Ancsa - 2015. 05. 16. 15:08

Jah, Adalind + Meisner nem is rossz kombó :)

Buksi - 2015. 05. 16. 16:53

Még ott van Viktor herceg is…

veva - 2015. 05. 16. 16:56

Jó, de ha ő tényleg steril (márpedig miért hazudta volna Kenneth, ha nem?), tőle nem nagyon származhat jövője ennek a gyorsan fogyó királyi családnak.
Mennek szépen a süllyesztőbe. xD

Lemoni - 2015. 05. 16. 23:36

Mondjátok, hogy végleg meghalt és nem hozzák vissza, mint Renard-t, mert akkor kidobom a gépem az ablakon. Félspoilerbe szaladtam bele a záró megnézése előtt, csak annyit tudtam, valaki meghal aztán végig rágtam a körmeimet, nehogy Trubel legyen az. A fináléval kicsit helyretették az évadot, ajánlom nekik, az 5. innen induljon és ne machináljanak valami életre keltő lötyivel.

Zora - 2015. 05. 17. 10:13

4×21

Az még oké, hogy nem jutott eszükbe, hogy Juli elpusztíthatja a lakókocsit, de miért nem írt Nick az anyjának Juliról??? Nagyon bénák voltak, miután nem itta meg az ital, már el kellett volna felejteniük a régi énjét.
Azért Diana visszakerülhetne valahogy Adalind-hez.
Örültem Trubel-nek.

ddd - 2015. 05. 17. 13:43

Trubel kivel telefonált a kocsiban mikor Buddal volt?

szula25 - 2015. 05. 18. 07:09

Biztos hogy nem Nickkel, valami nővel de hogy ki volt az nem tudni. Mivel az ügynöknő megjelent a végén valószínű vele, de én még mindig nem vagyok meggyőzve arról hogy Kelly halott és lehet hogy ő volt.
Azért Nick se perc alatt elintézte Kennethet míg Kelly 30 év tapasztalatával nem bírta? Ha meg tényleg így halt meg az nagyon gyenge húzás volt az íróktól.
Viszont furcsa hogy Trubel is pont akkor jelent meg a városban mikor Kelly meghalt és látszólag nem nagyon volt meghatva tőle.
Meg Meissner is honnan tudta hogy most kell felbukkannia és segíteni a kislánynak?
Juliette halála is kérdéses még, szerintem ő sem fog meghalni.

veva - 2015. 05. 18. 10:02

Kelly óvatlanságára tényleg ráfogható, hogy aggódott a fia miatt és Kenneth felkészületlenül érte.
Ő halott. A készítőknek ezt nagyon nem kellene piszkálniuk a jövőben.
Trubel pedig biztos, hogy az ügynöknővel telefonált. Nem véletlen, hogy pont most bukkant fel a végén. Meg ugye azt se tudjuk, hogy Trubel mit csinált, mióta nem láttuk. Koránt sem biztos, hogy azt, amit mondott.
És borzalmasan félek attól, hogy valahogy megmentik Juliskát, pedig nem kéne. Juliette-nek halottnak kellene lennie, meg kellett halnia és úgy is maradni. Komolyan, hülyét csinálnának a nézőkből, ha megjátszanának valami marhaságot megjavulás/visszacsinálás címén. Nekem legalábbis nem venné be a gyomrom. Ha úton-útfélen feltámadó főszereplőket szeretnék nézegetni, átkapcsolok máshová. Legyen már egy kis súlya a történteknek.
Nicknek különben is jót tenne egy kicsit sötétebb stílus a csaj árulása aztán halála miatt a következő évadban.
Meisner meg… hát ez tényleg passz. Mondjuk az, hogy a király utazgat, bizonyos körökben nyilván elég feltűnő. Talán ideküldték szaglászni? Remélhetőleg ez meg lesz magyarázva a következő szezonban.

veva - 2015. 05. 18. 10:03

És hová tűnt a kommentem? o.o

Mala - 2015. 05. 18. 10:10

Azért én remélem, hogy Juliette meghalt.
Nem kívántam neki igazán, meg is leptek vele, de nem szerettem őt sem jónak, sem rossznak. Valahogy nem volt számomra hiteles.
Trubelt nem Monroék hívták fel, hogy jöjjön el?

veva - 2015. 05. 18. 10:19

Na jó. Most már másodjára.
Nem fogom harmadjára is lekörmölni ugyanazt. Főleg, hogy már el is felejtettem.

szula25 - 2015. 05. 18. 10:42

Ha nagyot akartak húzni a készítők akkor persze megléphették hogy két rész alatt kinyíratták Kellyt és Juliettet is, de valahogy nem tudom elképzelni hogy ezt tették. Szerintem nem olyan bátrak hogy ezt bevállalják és inkább a jelen állás szerint Juliettet valahogy életben fogják hagyni. Az ügynökök se hiába jelentek meg a végén, lehet ők kezdenek vele majd valamit.

veva - 2015. 05. 18. 10:47

Kizárt, hogy Kelly éljen.
Ha pedig kiderül, hogy Juliett mégsem halott, a készítők saját maguk alatt vágnák el a fát.
Unalmas lenne a visszatáncolás. Ha meglépték, gondolják is komolyan. Elég volt, hogy tavaly Renard megúszta. Ne rendszeresítsék ezt.

Mala - 2015. 05. 18. 13:36

Kelly nem az a szereplő, akit fontos lenne visszahozni. Hányszor szerepelt? Háromszor, négyszer?
Elég bénán intézték a halálát, gyanús, hogy nem mutattak semmit és az is gyanús, hogy az ellenállásos fickó visszaszerezte a kislányt. Ennek ellenére nem hinném, hogy még él.
Juliette esetében pedig reménykedem :)
Az nem furcsa, hogy Nick látta Juliettet a helikopterbe beszállni, de amikor megjelenik nála egy árva kérdést nem tesz fel neki, hogy hogy kerül oda?

Mala - 2015. 05. 18. 13:37

Én azt hittem, hogy az ügynökök Trubel miatt vannak ott. Hiszen ők fogták el korábban és akarták a szolgálatait nem?
Bár ellentmond a tény, hogy Trubel valóban egy nővel beszélt mobilon..

Marcipáncica - 2015. 05. 18. 14:12

Szerintem pedig meghalt Juliette és Kelly is, és ez így van jól. Korábban írtam (páran lehurrogtatok érte), hogy jót tett a történéseknek Juliette pálfordulása. Most így a végén továbbra is fenntartom ezt a véleményemet, sőt azt hiszem a sztori engem igazolt. Sosem szerettem, bár azt meg kell valljam, hogy beavatottként már szimpatikusabb lett mint az első időkben, de ilyen bekattant üzemmódban kimondottan jól működött a karakter. (Még akkor is, ha nagyon túlzottak voltak ezek a reakciók… persze rá lehet fogni hogy boszorkányszörny, meg zabigyerek de akkor is.) Ami számomra kérdéses: hogyha a kislánynak van varázsereje (márpedig tudjuk hogy van), akkor miért nem avatkozott valahogy közbe amikor Kellyt megtámadták? És honnan tudta hogy nagypapi “gonosz”? No mindegy, tetszett a befejezés. Továbbra is szeretem a sorozatot. (A helikopterben felbukkanó férfinak pedig nagyon megörültem, visszajön egy igazi eyecandy szereplő a csajoknak!! ;) )

Mala - 2015. 05. 18. 14:18

Egyre jobban úgy gondolom, hogy Juliette nem halt meg.
Elolvastam jó pár cikket, mivel most megy a találgatás az interneten. A producerek csak mismásolnak, titokzatoskodnak, hogy majd a következő évadban megtudjuk.. tehát nem halt meg. Különben egyértelműen kijelentették volna, hogy halott.
Jaj, ennek nagyon nem örülök!

veva - 2015. 05. 18. 14:34

Tényleg érdekelne, hova tűnnek innen a kommentjeim.

Egyébként meg a mismásolás még nem jelenti, hogy él. Gyanús és félek tőle, de épp az ellenkezőjét is jelentheti. Nem lehetnek annyira ostobák, hogy ezt is visszacsinálják.
Juliette egyszerűen már nem kell ebbe a sorozatba. A korábbi énjébe nem lehetne visszapaszírozni. Engem végtelenül idegesítenek az olyan sorozatok, ahol semminek sincs tétje és egy kézlegyintéssel mindent el lehet intézni.
Juliettnek meg kellett halnia és pont ez adhat némileg új irányt jövőre Nick karakterének.

ddd - 2015. 05. 18. 15:47

Trubel, Kelly és Meisner összejátszottak!

Marcipáncica - 2015. 05. 19. 09:05

Hát ha visszahozzák akkor nagyon mérges leszek… :( (nem mintha ez bárkit is meghatna :D )

Mala - 2015. 05. 19. 10:45

Az az egyetlen reményem, hogy azt nyilatkozták, a következő évad komorabb és sötétebb lesz, mint az eddigiek.
Remélem azért, mert Nick nemcsak a mamáját, de a szerelmét is elvesztette! :)

Zora - 2015. 05. 21. 20:50

4×22

Nagyon jó volt!

DenisaW - 2015. 10. 08. 00:12

Kicsit elmaradtam a sorival és most sikerült ledarálnom a 3. évad közepétől a 4. végéig. Nem tudom mások is így vannak-e vele, de ha egyben darálok le sorikat, akkor valahogy teljesen más lesz az eredménye, mint részenként nézve. Ez a sori pedig fejlődött, sokat. Valószínűleg, ha részenként néztem volna, akkor nem így jött volna le, de így egyben egészen ütős lett az egész. Az új irányért, – amerre viszik a sztorit- pedig jár a pacsi a készítőknek. Örülök, hogy Juliette végre nem szenved, hanem kapott egy célt. Azt kell mondjam, hogy ez a boszorkány vonal jót tett neki, és hozta is rendesen a karaktert. Gonosznak nagyon jó ez a nő, viszont azelőtt eléggé irritáló volt. Wu beavatása szintén jó ötlet volt, mert kezdett már sokat szenvedni a végére, és idegesíteni is. A százados még mindig jó csávó, és ezt a Hasfelmetsző Jack megszállást csinálhatták volna rejtélyesebbre is, mert elég nyilvánvaló volt, hogy ő lesz az. Amit nagyon sajnálok az az, hogy teljesen eltüntették Nick “zombis” énjét, pedig elméletileg az megváltoztatta, méghozzá jó irányba. Ezt remélem, hogy jobban ki fogják majd használni a következő évadban. Mert azt biztosra veszem, hogy az anyja halála miatt kicsit bekattant lesz majd. Nekem bejött a zombis részek utáni “szuper” erejű Nick, sokkal hihetőbbé tette, hogy képes elbánni pusztakézzel is egy-két erősebb teremtménnyel is. Viszont azt már nem venném teljesen biztosra, hogy Kelly valóban meghalt. Évtizedekig tudott életben maradni, rejtőzködni, majd Juliette átvágja a palánkon?! Ez így egy kicsit gyenge. Ehhez még vegyük hozzá, hogy Trubel egy nővel beszélt telefonon, és nem Nickkel. Egyáltalán nem csodálkoznék rajta, ha találkozott volna Kellyvel vmikor. Kelly pedig szerintem most is figyelte, hogy mi történik a fiával, ahogyan eddig is tette. PErsze az is lehet, hogy Trubel az FBI-os nővel beszélt és nem Nick anyjával. És egy kicsit furán is viselkedett Trubel, még annál is furább volt, mint szokott. Ami egyedül Kelly halála mellett áll, az az hogy ő lett a főnök a Limitless soriban, bár ott meg annyit azért nem szerepel, hogy ne tudna egyszerre 2 sorozatban lenni. Egyelőre nem tekintem tutinak a halálát. Ami váratlan volt számomra, az az, hogy az egyik kedvenc karakterem Adalind lesz. Azt kell mondjam, hogy nagyon jól megalkották a karaktert. Kíváncsi leszek, hogy az újabb baby miatt milyen irányba is fogják majd elvinni. És hát az nagyon érdekel, hogy most akkor mi is lesz a gyerek? Grimm vagy boszorkányfajzat? Mert hát Nick még grimm volt, Adalind pedig már/még boszorkány, amikor összejött. Amit remélek, hogy lesz vmi különös képessége a gyereknek, mert az úgy lenne az igazi. Egyébként most hogy a királyt kinyíratta az unokája, így ki lesz a király?! Mit akar az FBI-os nő, és miért raboltatja el Trubelt?( erős a gyanúm, hogy kötöttek valami egyezséget, és azért viszik el) Juliette halálát díjazom, ráfért a sorozatra egy ilyen éles váltás, nagyon remélem, hogy véglegesen kiírták a karaktert, mert ha visszahozzák, akkor morci leszek. Összegezve nekem bejön ez a sori, és szerintem jó irányba indultak el a készítők, csak így tovább. Nagyon várom az új évadot, főleg, hogy a promók alapján tényleg darkosabb lesz, Nick pedig kattant…

juhadz tamas - 2015. 11. 17. 18:48

Mikor foly tatodik es melyik csatorman

Eszti - 2016. 03. 19. 19:24

Sziasztok!
Kétségbe esetten keresem szinkronosan a 4.évadot de még sehol nincsen.
Nem tudja valaki, hogy mikor fogják szinkronizálni?
Előre is köszönöm.:)

Réta - 2016. 06. 25. 15:16

Bim, bam the witch is dead! Ritkán örülök annyira egy karakter halálának, mint most Juliette esetében. Sosem kedveltem a karaktert és a színésznőt sem, de ez a boszivá válás csak még rosszabbá tette. Nekem egyáltalán nem volt hiteles gonoszként és ahogy fentebb is említették semmi motivációja nem volt a borzalmas tetteire, hiszen élvezte az új erejét. A lakókocsi felgyújtása barbár cselekedet volt. Hogy lehetett elégetni ennyi tudást és történelmi relikviát? Azzal is árthatott volna Nicknek, ha ellopja, hiszen kerekei voltak, csak oda kellett volna kötni a kocsija után. Mondjuk ahhoz képest, hogy már hányan jártak oda olvasgatni, nem értem, hogy még senkinek sem jutott eszébe, hogy digitalizálni is lehetne a könyvek tartalmát, aztán lehetne keresztreferenciákat keresni az adatokban.
Nekem nagyon fura volt, hogy lényegében senki sem vette komolyan, hogy Juliette erős és gonosz is, még azok után sem, hogy két ellenfelet is megölt. Túl nagy fáradtság lett volna egy zárcsere és elhúzni a lakókocsit egy másik tisztásra?
Egyébként ez az a sorozat, ahol a mellékszereplők sokkal szimpatikusabbak, mint a főszereplő. Nekem Adalind a kedvencem, a férfiak közül meg Renard és Monroe.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz