login |

Kell nekünk Netflix?

2015. 02. 10. 20:28 - Írta: winnie

84 hozzászólás | kategória: a hét kérdése, szavazás

Tudom, hogy már beszéltünk hasonlóról, de most érdemes megint átrágni a témát, mert kíváncsi vagyok a válaszokra. A reggeli hírekben szerepelt az, hogy a Netflix a 2016-os év végére szeretne minden országba eljutni.

Tegyük fel, hogy eljut. tegyük fel, hogy itthon is lesz Netflix a mostani VOD-szolgáltatók mellett. Fizetnétek érte vagy megmaradnátok a mostani nézési metódusaitoknál? Havi 8-9 dollár, vagyis kábé 2500 forint lenne a szolgáltatás ára, s ezért a pénzért nyilván a megjelenés napján nézni lehetne a saját gyártású sorozatokat (magyar felirattal, bár nem tudom, mi a rendszer), plusz mindenféle más sorozatot (és filmet) is, ami valamennyi ideig elérhető náluk más gyártóktól.

(Nem tudom, hogy van-e link a teljes kínálatukról, de itt van a februárban a Netflix-re felkerülő sorozatok és filmek listája.)

Ez az egész Netflix-témakör azért is érdekes szerintem, mert aki belevág, az kvázi életmódot is válthat és nekem ez lenne a nehezebb. Aki ugyanis Netflix-felhasználó, az elfelejtheti a sorozatok normál premierdátumát, mert csak az fogja érdekelni, hogy mikor jön az adott sorozat a szolgáltatóra (1-2-3 évvel később), s elég csak akkor néznie. A kínálattal pedig van akkora, hogy bőven nyújtson néznivalót. Így persze ugrik az aktualitások napi kibeszélésének lehetősége is.

Fizetnél a Netflixért havi díjat?

  • Igen, mindenképp. (40%, 949 Votes)
  • Nem, semmiképp sem. (30%, 713 Votes)
  • Talán akkor, ha feleennyibe kerülne. Talán. (30%, 701 Votes)

Total Voters: 2,363

Loading ... Loading ...

Mi kéne ahhoz, hogy fizess? (A kérdés egyébként vonatkozhatna az HBO GO-ra is, mely nemsokára ugyancsak nem lesz tévés előfizetéshez kötve külföldön. Nyilván sorozatok szempontjából elég jó a kínálata (a premierfilmek és a kvázi rotálódó régiek engem nem annyira izgatnak, de azok is tényezők lehetnek). Igaz, hogy zömében csak sajátgyártásokkal szolgál, de az archívuma igazi aranybánya. Persze annak, aki már nem látta az összes őt érdeklő HBO-szériát.)

84 hozzászólás Ne habozz!

mikkamakka - 2015. 02. 10. 20:38

várom mint a messiást:)

Enzo - 2015. 02. 10. 20:43

” Így persze ugrik az aktualitások napi kibeszélésének lehetősége is.”
na _ezért_ nem.
pedig nem egy elvetendő ötlet amúgy.

yeeeyha - 2015. 02. 10. 20:44

Bár ott tartanánk már, hogy előfizethetnék rá :) A sorozatnéző életmódomon szerintem nem is nagyon változtatna, így is rengeteg régit darálok, csak (az aktualitásoktól függően) 2-3 sorozatot követek hetiben, míg dara folyamatosan van és halad. Ráadásul a darák is úgy szoktak kezdődni, hogy hirtelen bekattan, hogy ezt nézni kéne, vagy meglátom, hogy csak megemlítik és megtetszik. A Netflixen is imádnék mazsolázgatni.

a Kati néni - 2015. 02. 10. 20:45

Kellene hát, csak az a baj, hogy nálunk az áfa meg a mindenféle ilyen-olyan adó miatt tuti, hogy többe kerülne, mint Amerikában. És vessük össze az ottani legszegényebb tagállam átlagbérét a magyar átlagjövedelemmel.

Lengabor - 2015. 02. 10. 20:48

Csak és kizárólag abban az esetben, ha a kínálata elég széles lenne, bőséges választékkal (többek között animével), nem csak azzal a kommersz szarral, ami a csapból is folyik nálunk, mindezt magyar szinkronnal (a feliratos megoldásért egy fillért sem adnék, bár opcionális megoldásként felőlem lehet, nem izgat). Az pedig a minimum lenne, hogy az adott sorozat teljes egészében legyen elérhető. Nem a negyede, nem a harmada, nem a fele – az egész. Részmegoldásra jók a mi “fantasztikus” tévécsatornáink is. Elsősorban akkor érné meg nekem, ha olyan dolgokat mentene meg vagy bányászna elő, ami akár X éve is futott idehaza, de sehol sem fellelhető, mert bizonyos csatornák archívumában porosodik.
Filmek különösebben nem érdekelnének, de felőlem azok is elférnének, ha tényleg találnék magamnak néznivalót. Ha túl tud lépni azon a szinten, amit a magyar csatornák jelentenek, hogy évekig várunk valamire, reménykedünk, hátha kegyeskednek folytatni, ha nem filléreskednének a jogokkal és a minőségi szolgáltatással, akkor igen. Máskülönben nem. De ha aranyárban mérik a szolgáltatást, akkor sajnos rossz helyen kopogtatnak, mert nem vagyok Krőzus király.

monana - 2015. 02. 10. 20:48

Kár, hogy nincs olyan választási lehetőség, hogy nekem már van.

patkanyfiu - 2015. 02. 10. 20:49

még mindig nem láttam a killing 4. évadját, mert nem kerûl fel a sorozatnézõs oldalaimra beleégetett felirattal. Bocs de én nem tudom és nem is akarom megtanulni ezeket csinálni. Itt jõn be a netflix, simán fizetnék, ha ott tudnám egybõl nézni.
Más. House of cards. minden tiszteletem a felirat készitõé, innen is pacsi neki, de tavaj pl hozzà kellett alkalmazkodni, ugye egybe kijött az évad, ö meg heti egyett nézet, gondolom nem volt idelye tôbbre, én meg rágtam a körmöm, hogy nézd má a kövit. simán fizetnék, hogy egybõl nézhessem. én tuti xboxon vagy playstationõn használnám, ugye nyugaton már most is van, csak nálunk disz a netflix ikon…
hbo got is igy tudom elképzelni. konzol nagytévé hadszòljon. holnap fizetném ha lehetne, és a netflix magában 24 órás szorakozàs, pont annyi lenne kb mint a visszamondott tv csomag a diginél.

Isteee - 2015. 02. 10. 20:54

Nálam egy esetben jelentene opciót bármelyik szolgáltató: jó minőségű HD és 5.1-es hang kellene.

sherlock20 - 2015. 02. 10. 20:58

Hát nem tudom… Hacsak nem pakolnának fel olyat is olyan minőségben, ami-ahogy “torrentboltban” nem kapható. Szóval ha tudnának valami “extrát” adni ezért a pénzért, talán.

Mondjuk ha nálunk is csinálnának ütős sorozatokat, biztos, már csak azért is hogy támogassam az irányt.

m76 - 2015. 02. 10. 21:00

Csak akkor fizetnék ha 4K lenne, és reklámmentes és nézhetném Media Player Classic-al, de hát ez utópia.

spy - 2015. 02. 10. 21:02

Ha viszonylag gyorsan felkerülnének sorozatok(max pár hónap) és tudom nézni őket HD-ben és elég nagy lenne a kínálat nem csak a populáris szarok sorozatok lennének akkor szó nélkül. A holland kínálatot volt szerencsém megnézni kb. 1 éve, hát az elég siralmas volt…

m76 - 2015. 02. 10. 21:03

Azt akarom még írni, hogy nem a pénz számít, ha nyújtana pluszt a torrentes beszerzéshez képpest akkor 2x ennyit is fizetnék, de ahogy sejtem inkább csak hátránya lesz, magam szivatásáért meg nehogymár én fizessek.

Destrock - 2015. 02. 10. 21:07

Szerintem a következő 10 évben még felesleges, mert ahhoz hogy igazán élvezhető legyen egy Netflix szolgáltatás Magyarországon nem áll rendelkezésre megfelelő infrastruktúra, gondolok itt a hálózati sebességre, megfelelő TV-készülékekre (telefonon/laptopon vagy tableten ki a fene tud élvezni bármilyen filmet vagy sorozatot???)

everest456 - 2015. 02. 10. 21:08

Nem, nem várom, amíg nincs egységes szolgáltató, addig nincs értelme (számomra). Netflixen friss sorozatok sosem lesznek, reggelre már a legtöbb sorozathoz van webrip release eredeti nyelvű felirattal xvid-től 1080p-ig minden létező formátumban.
Esetleg ha nosztalgiázáshoz lehetne jó, mivel régebbi sorozatrészeket nehezebb önállóan leszedni.
Kb olyan, mint a stream/origin (meg még pár kicsi) csatája játéktéren. Amit nem lehet GOG-on keresztül megvenni, az számomra kiesik a képből.

Esti Kornélia - 2015. 02. 10. 21:09

Én ennyit fizetek pluszba a HBO-kért, és nem bántam meg, bár nem is használom ki teljesen. Jó ez az On Demand, meg minden, de a sorozatok 3/4-e nem érdekel, a filmek meg mindig ugyanazok. Akkor már inkább Netflixre fizetnék. A másik meg, hogy nekem mindig tele van a gépem, mert mindent letöltök azt meg se nézem.
Ilyen szempontból is jobb lenne a szerintem.
Az már más kérdés, hogy a kedves UPC mennyire támogatna ebben engem, ha már napjában 5-ször nincs net nálam.
Összességében támogatom.

ThomassLord - 2015. 02. 10. 21:11

AZONNAL regisztrálnék.

Ha legkésőbb másnap felkerülnek az új részek, és van fullHD, eredeti hang, felirat.

Mighty Duck - 2015. 02. 10. 21:13

Több országban netflix-eztem már “életvitelszerűen” és a véleményem vegyes.

A szolgáltatás technikai színvonala szerintem nagyszerű, nincsenek pufferelési problémák, minden platformon tökéletesen működik.

Azonban a tartalom – amiért már nem vagyok előfizetőjük – szerintem messze nem kielégítő. Sokminden megtalálható, de nagyon sokminden nem. 1-2 hónapig nem győztem válogatni az első pár film alapján kapott ajánlások közül, ledaráltam a saját sorozatokat, amik érdekeltek, aztán megtört a varázs. A munkától fáradtan az ajánlások helyett ténylegesen “on demand” módon azokat szerettem volna látni, amik a régi kedvenceim és nem kell figyeljek rájuk annyira. Vessetek a mókusok elé, de néha akarom látni Johnny Depp-et, vagy Tom Hanks-et és nem csak fejenként 2-3 filmjükben, amikből a személyes kedvenceim egytől-egyig hiányoztak. Sorozatok terén is, ami költözéskor hátramaradt és szerettem volna újranézni, maximum 1/3 arányban volt fent. Sajnos azt kell mondjam, az északi konkurencia, a viaplay és a blikbox is előttük jár ilyen téren (utóbbi lehet ezért is veszteséges) és számomra azért volt csalódás, mert ha random módon akarok nézni valamit, arra a tv is jó, ha pedig nem tudom azt nézni, amit szeretnék, tulajdonképpen miért is fizetek?

Platschu - 2015. 02. 10. 21:17

S akkor mi történik, ha valaki 1 hónap alatt mindent megnéz, aztán lemondja az előfizetését?

Lajosék a másodikról - 2015. 02. 10. 21:19

Ausztriában havi 8 eurót kérnek érte, a sávszél elvileg itthon is megvan, de erős kétségeim vannak afelől, hogy épp a torrentezés világbajnokai felé kívánnának terjeszkedni.

bopeti02 - 2015. 02. 10. 21:20

Az HBO-ra jelenleg is előfizetünk ( HBO GO hozzáféréssel ). A sorozatokat természetesen ezen nézzük, meg a vasárnapi mozifilm premiereket is a GO-n nézzük vissza, ha a TV-be éppen nem tudtuk megnézni. Nem bántuk meg hogy előfizettünk. Rendszeresen használjuk is. Nagy valószínűséggel a Netflix-re is előfizetnénk, bár az a 2 x 2500 Ft már lehet sok lenne.
Egyébként egy kis infó: A Telekomnál jelenleg is elő lehet fizetni HBO GO-ra anélkül hogy lenne bármiféle TV előfizetésed. Elég ha csak a net tőlük van: http://www.t-home.hu/lakossagi/internet/tovabbi_szolgaltatasok/hbo_go_opcio

DarkEagle - 2015. 02. 10. 21:24

Ha minden sorozatot és filmet lehetne nézni és nem csak olyat amit ők úgy gondolnak akkor azt mondom oké.

Addig semmiképp nem vagyok hajlandó fizetni, pláne ebben a formában. Már belegondolni is rossz hogy milyen lenne a magyar felirat ha aznap kész lenne. :D

De még így is nagyon drága. MO-on meg rájönne egy csomó adó plusz még ez a szemét VAT adó amit a drágáim kitaláltak az Unióban. ami MO-on plusz 27% minden digitális vásárlásra!!! Hát kösz nem. Inkább letöltöm és ami tényleg jó megveszem DVD-n.

Semmi értelme mert mellé amúgy is kell kábel tv hisz Netflixen sincs meg minden. Ahogy azt már írta itt valaki, egy EGYSÉGES kábel szolgáltató kéne normális árban ami mindent sugároz reális áron. De internet mg kábel szolgáltatás mellé csak a milliomosoknak éri meg.
Akiknek kenyérre is alig telik azoknak semmiképp. MO-on amúgy is halálra van ítélve az ilyen Stream cucc. Pedig régóta vágyom arra hogy itthonról nézzek premier filmeket és ne kelljen a sok barom közé bemenni a Moziba.

Ihi - 2015. 02. 10. 21:25

Hogyan lehet így feltenni egy kérdést? Milyen opciók ezek? Az igen és nem, mint szélső pontok rendben is vannak, de ezek között azért bőven van még opció és (mint a kommentekből már kiderült) valószínűleg a nagy többségnél nem az ár lenne a döntő tényező. Teljesen hülyének nézitek az olvasót, hogy csak az ár (nem is ár/érték) alapján tud dönteni?

Tudom, hogy nem kéne ezt ennyire komolyan venni, de akkor is szánalmasnak tartom. Ha már felteszitek a kérdést legalább a látszata legyen meg annak, hogy érdekel az eredménye.

nfsu17 - 2015. 02. 10. 21:26

Amíg van más mód is, addig nem fogok fizetni.
Ha nem lesz más mód, akkor sem fizetnék annyit, mint amennyibe ez kerülne Mo-n.

Andro - 2015. 02. 10. 21:26

Nem. Elég az HBO, azt se igen nézem, mondjuk tévézni se igen tévézek. Nem kell még valami, amire csak úgymond kidobnám a pénzt az ablakon.

Poghy - 2015. 02. 10. 21:28

Hupsz, félreszavaztam. Igen, mindenképp kell nekünk a Netflix (mert biztosan van rá igény, talán több sorozat is kapna magyar szinkront, bár nem tudom, ebben lehet hogy tévedek), és nem, semmiképp nem fizetnék érte nyilvánvaló okok miatt.

hiroo - 2015. 02. 10. 21:33

Miota netflixem van egy darab epizodot nem lattam semmibol, elkepeszto mennyisegu sorozatot kapsz az arcodba, ha csak nem vagy idomilliomos akkor eselytelen hogy ki tudnad elvezni :D

hGabesz - 2015. 02. 10. 21:34

Nem fizetnék. Drága is lenne (nekem) és sok helyen a net is gyenge hozzá, nálam pl. 10mbit, és az nem hiányzik hogy megálljon nézés közben tölteni.

crashland - 2015. 02. 10. 21:42

atyaeg nehany kommentelo hozzaallasa.. :D

reszemrol KELL.

Skate - 2015. 02. 10. 21:45

Annyira sokrétű az érdeklődésem, hogy a jelenlegi szolgáltatásuk nem fedné le az ízléskörömet. Szeretek azt megnézni, amihez éppen kedvem szottyan. Legyen sorozat, film vagy anime műfajtól függetlenül újak vagy régiek. És ezt a szabadságot nem tudnám egy behatárolt kínálatért feladni. Túl nagyok az elvárásaim. Az HBO kínálata se érdekel másfél évtizede, nemhogy a go.

_Peter - 2015. 02. 10. 21:46

Azt hiszem nem. Sorozatok miatt legalábbis nem, az életmód váltás miatt. Miközben mindenki beszél adott sorozatról, te meg várjál 2 évet mire felkerül Netflixre? A sajátgyártás még kevés, 1 fő Frank Underwooddal még nem fognak meg legyen akármilyen jó is.

Régi sorozatok miatt időszakosan viszont előnyösebb lenne előfizetni, mint vadászni rá máshol.

Zenében mióta van Spotify itthon is, használom. Csak a jogi és licence ügyek miatt ott is van baj. Ez a szám nem elérhető a régióban, ezzel az előadóval nincs szerződés, ennek a dalnak csak ez a változata van meg… ilyenkor a halandó mit tud csinálni? 2 perc alatt letorrentezi. A torrent nem diszkriminál, ott mindegy hol élsz megkapod ugyanazt.

Az ár is téma a havidíjas dolgoknál, lehet önmagában korrekt a 10 dollár, de szerintem még amerikai átlagfizetéssel is húzós, ha az ember összeszámolja a sokszor 10 dollárokat: Xbox/Playstation, TV, telefon, XY szoftver, New York Times, Spotify stb.

plebs - 2015. 02. 10. 21:53

Ez a magyar virtus = ha lehet lopni akkor minek fizetni? Ertem en hogy szar az elet, keves a fizu de ha valamit elvezel akkor fizetni is lehetne, nem?

Pl. en Spotify elofizeto vagyok mert imadom a zenet. 1 eve meg torrentoztam az albumokat de amiota van Spotify azota mar a pirate bayt nem is lattam :D

Kerdesre a valasz Igen,
de orulnek neki ha magyar szinkronos filmek is elerhetoek lennenek. Btw: 10mbites net boven eleg a NetFlixnek a lenyeg = jo ping es stabil kapcsolat

zagloba - 2015. 02. 10. 22:12

crashland
“atyaeg nehany kommentelo hozzaallasa.. :D
reszemrol KELL.”

Én erre meg azt válaszolom, amit Patsy Kensit /Rika Van Den Haas szerepében/ mondott a Halálos fegyver 2-ben Mel Gibsonnak:

“-Nem jó egész hétre előre bevásárolni!
-Miért nem?
-Mert nem tudom, hogy másnap mihez támad kedvem…”

David R. Blake - 2015. 02. 10. 22:12

“Ez az egész Netflix-témakör azért is érdekes szerintem, mert aki belevág, az kvázi életmódot is válthat és nekem ez lenne a nehezebb. Aki ugyanis Netflix-felhasználó, az elfelejtheti a sorozatok normál premierdátumát, mert csak az fogja érdekelni, hogy mikor jön az adott sorozat a szolgáltatóra (1-2-3 évvel később), s elég csak akkor néznie. A kínálattal pedig van akkora, hogy bőven nyújtson néznivalót. Így persze ugrik az aktualitások napi kibeszélésének lehetősége is.”

Miért is?
Szerintem a kettő simán működhet egymás mellett is!
Olyan ez, mint az a játékfelhasználó, aki a friss ropogós premiercímeket le kalózkodja, viszont a régebbi AAA-s, meg neki tetsző címeket simán megveszi Steam-en, ha értelmesebb árkategóriába kerülnek.

Nimand - 2015. 02. 10. 22:15

Nem kérdés, fizetnék, mint állat!

bara - 2015. 02. 10. 22:26

Netflixtől függetlenül, szívesen fizetnék a sorozatokért, amiket most online és ingyen látok. Ugyanúgy, ahogy a zenéért is szívesen fizetek.

DE. Amikor a tartalom fizetősen nem elérhető, ingyen viszont igen, akkor marad az ingyenes csatorna, zene és film/sorozat terén is.

Amíg ennek az egésznek a jogi és liszenszelési ökörségein motoroznak, ahelyett, hogy megoldanák, addig rám nem számíthatnak, mert amit premierrel követek, azt nem fogom nem követni, csak, mert a szolgáltatónak az kellemesebb lenne. Tess’ szíves szolgáltatni, szívesen fizetek érte!! A 2500 többszörösét is.

sorozat/gyilkos - 2015. 02. 10. 22:35

Én talán igen, de az árazás a helyi piacnak magas. USA-ban havi 8-12 ezer ft egy havi előfizetés, azaz a keurópainál jóval magasabb, igaz sokkal több csatornával is.

Itthon ma földfelszíni, műholdas vagy kábelszolgáltatóval 40-50+ csatorna kapható (az alapnál egyel magasabb csomagokban) kb 3-5 ezer ft-ért.

USA előfizetés 40$ – Magyar előfizetés 15$
USA netflix 9$ – Magyar netflix 10$

Tehát amíg az USA-ban kevesebb mint a negyedét fizeted egy netflix accountra, itthon a kétharmadát.

Ok ez prémium, de az HBO kb 3 rugóért már adja a Go-t is, EHHEZ KÉPEST fizet a kábelszolgáltatóknak, szinkronizál (olykor saját hazai programot fejleszt) ÉS TV, nem egy szoftver. Ez utóbbinak sokkal nagyobb a jelentősége, mint gondolnánk, a digitális félanalfabétizmus (amikor nem készségszintű a net kezelése, hanem mechanikus, betanult) jelentősen szűkíti (az amúgy sem tág piacot) piacot.

Ha nem

sorozat/gyilkos - 2015. 02. 10. 22:43

folyt (véletlenül küldtem)

Mivel a netsemlegesség jegyében a netflixnek gyakorlatilag ingyen van a terjesztési hálózat (ellentétben a tv csatornákkal), ez a díj pofátlanság. Még akkor is, ha mindent leszinkronizálnak majd, amit kétlek.
Mivel a magyar piac jóval szegényebb, a tv az amerikaihoz képest olcsóbb, és mivel időbe telik majd megtanulnia a népnek a kezelését (mondjuk a 60 fölötti pl), ez a díj nem csak pofátlan, de ostobaság is.

Azért nem írok bukást, mert a költségei ezen a szinten nevetségesen alacsonyak.

Szóval én talán megrendelem, de szerintem ezzel kevesen lesznek így.

DarylD - 2015. 02. 10. 22:44

Nem az árral lenne a probléma, hanem azzal, hogy a sorozataim 70 %-ánál nem bírnám ki, hogy csak az említett egy-két év elteltével nézzem meg az aktuális epizódjait. Szóval ha lenne is lehetőség Magyarországon, maradnék torrentnél.

tDr1v3r - 2015. 02. 10. 22:52

Előfizetnék, a heti szinten követett sorozatokat meg tölteném torrenten.

sorozat/gyilkos - 2015. 02. 10. 23:00

Kiegészítés:

Bár a kérdés itt és nekünk lett feltéve, a Netflix nem a 18-39 éves A+ státuszú sorozatfüggőkre szeretné építeni a bizniszt, mert az itt nem biznisz.

Ilyen értelemben írtam, amit.

Thusor - 2015. 02. 10. 23:00

Én is előfizetnék a Netflix-re ha hazánkban is elérhetővé válna. Ezzel igazából szinte teljesen legalizálódna az életem a neten. Zene terén teljesen kielégíti igényeimet a Spotify. Ha gépközelben vagyok a zenéket online hallgatom róla, amikor pedig utazom a városban akkor offline módban zenehallgatás. Netflix-el legálissá válna a sorozat és filmnéző függőségem is. Bár ezen a táren vegyesek az érzelmeim, ugyanis a Netflix kijelentette hogy náluk soha nem lesz offline lehetőség, tehát a hossza vonatos utakon kénytelen leszek egy-két sorozatot vagy filmet lekalózkodni mert akkor a Netflix nem fog játszani de egyébként a hétköznapokban nagyon jó szolgálatot tenne.

Piszkosfred - 2015. 02. 10. 23:05

Hello,

Én UK-ban lakom, itt van Netflix, de nem egyértelmű a dolog. 1-2 éve megrendeltem, de a próbahónap végén le is mondtam, mert nem találtam elég tartalmat, és TV-m sem volt (böngészőben pedig nem HD ha jól emlékszem).

Most kb egy hónapja megint van (vettem egy TV-t amiben benne van), a minősége jó, feliratos (nagy pluszpont az Amazon Instant Videohoz képest).

Amit sokan elfelejtenek, hogy a tartalom országonként is _nagyon_ különböző lehet. USA-ban majdnem 3x annyi cím érhető el, mint Angliában (8588 vs 3192 január végén)

Itt konkrét összehasonlítás és lista is van a teljes kínálatról: http://netflixukvsusa.blogspot.com/

(És pl Svájcban élő barátom megint sok olyat nem lát amit én igen)

A véleményem az, hogy aki torrentezik annak nem akkora durranás. Főleg nem új tartalmakra. Régi sorozatokat darálni viszont kitűnő, főleg, hogy azok a neten is nehezebben szerezhetőek be. Annál sokkal kényelmesebb is. Egyelőre maradok, kiegészítő szolgáltatásnak jó, aztán majd meglátjuk :)

Solmyr - 2015. 02. 10. 23:15

Ha nem kéne várni sokat az aktualitásokra. Akkor viszont a kétszeresét is kifizetném.

szerintem - 2015. 02. 10. 23:19

nekem van netflixem es bar valoban nincs fent az osszes sorozat es ha megis, akkor sem a legfrissebb, regi sorozatok daralasara tokeletes. meg a netflixes sorikat nezni, peldaul a beter call sault.

viszont, hogy a kerdesre is valaszoljak, siman elofizetnek egy hbo go-ra. mert az is szimpatikus es jo lenne, ha a tv nelkul is lehetne hasznalni.

Archer - 2015. 02. 10. 23:51

azzal van a probléma, hogy ha itt olvasok egy jó kritikát egy adott sorozatról, ami mondjuk első évados, akkor kizárt dolognak tartom, hogy tudnék várni éveket.
ettől függetlenül, ha régi sorozatokat jó minőségben felraknak eredeti nyelven+angol felirattal(ez nekem fontos, de persze másnak meg az a fontos, hogy magyar legyen), akkor TALÁN. nagyon talán.

Thomas - 2015. 02. 10. 23:53

Engem ebben a formában ingyen sem érdekelne, ahogy a Hulut is kb. évente egyszer használom.

Hogy mi kéne ahhoz, hogy fizessek? Hogy tényleg minden sorozatepizód az adott napon felkerüljön, magyar felirattal (a reality-k is!), és le lehessen tölteni, ne streamelve kelljen nézni. Akkor még többet is megérne:)

bboti86 - 2015. 02. 11. 00:07

beszélek angolul, nem érdekel a felirat, abban a percben elvágnám a kábelTV madzagját…..

ace05 - 2015. 02. 11. 00:11

Én is Netflix előfizető vagyok. És meg kell, hogy mondjam nem nagyon érdekelne ha lenne magyar verzió. Mert angolul tudok, magyarul meg már nem nagyon nézek dolgokat. Viszont nagyon “ellustítja” az embert a Netflix.

Már az első hónapom végén, levelet kaptam a kedvenc “kölcsönző helyemről”, hogy nem ártana belépnem, mert inaktivitás miatt törölni fognak. Ráadásul nem először fordult elő, hogy megakartam nézni valamit de a Netflixen nem volt fent, ezért ki se “kölcsönöztem”.

Aki tartalom miatt sír. Annak tessék hola böngésző kiegészítőt használnia. Így összes ország Netflix kínálatát meglehet nézni, így tényleg megéri nekem a havi 2k-t. Viszont Us, Uk, Can, Mexikón kívűl, angol hang van, de angol felirat nem nagyon akad a filmeken/sorozatokon.

res - 2015. 02. 11. 01:20

Én 4 hónapja használom itthon mo-n. VPN Helló.
Sorozatra parádés, filmre nem mivel sima hd, sztereó hang.
De stand upok, sorozatok minden mennyiségben. Pl better Call sault ma ott néztem

human - 2015. 02. 11. 01:33

” ha nyújtana pluszt a torrentes beszerzéshez képpest akkor 2x ennyit is fizetnék”

ezt én nem hiszem el, hiszen ha saját szinkront gyártanának akkor rögtön az is felkerülne ncore és társaira és el is veszne amit nyújt pluszt.

sandor555 - 2015. 02. 11. 02:04

Lopjatok, ha már lehet. Lol.

Egyébként én már várom, hogy jöjjön. Simán megéri.

bodoka - 2015. 02. 11. 05:07

Erdeklne, ha:

– 1 nappal elobb lehetne megnezni mint a Syfy, Showcase, AMC, Cw stb kabelcsatornakon lemegy amerikaban a resz.

– min. HD minoseg (nem otvar youtube bitrataval)

– minden aktualis kabeles sorozat rajta lenne ami erdekel. Gotham, Arrow, Flash mokaktol kezdve a Hells on Wheels-en at, Banshee, Castle, Mentalist, Lost girl, Vampire Dairies stb.

Amig penzbe kerul es csak hatranyai vannak a torrenthez kepest addig nincs ertelme.
Nem beszelve hogy a lol,dimension stb. release-ekhez sokszor napokon belul van mar magyar felirat is angolul nem tudoknak.

winnie - 2015. 02. 11. 05:26

“- 1 nappal elobb lehetne megnezni mint a Syfy, Showcase, AMC, Cw stb kabelcsatornakon lemegy amerikaban a resz.”

inkább pár hónappal vagy évvel utána fogod látni

ördöghöm van - 2015. 02. 11. 07:49

jó lenne, perkálnék is érte, nem zavarna, ha csak feliratosan menne, az is jobb, mint a semmi, mert soxor hetekig nincs meg 1-1 kevésbé népszerű sorozathoz a sub sehol, így szinte ajándék lenne ennyiért…más tészta hogy nálunk a helyi “adottságoknak” megfelelően sztem 1.5-szeres szorzóval adnák, mert a szolgáltatók búbánatos dédmamájának is kell a mindenféle adók/jogok után fizetnünk

Fragohol1C - 2015. 02. 11. 07:59

Kb negyed éve használom a Netflixet, a hola-val minimális sebesség vagy minőség csökkenés nélkül. Nem csak a számítógépen, tableten is tudom használni. Ha itthon lenne természetes, hogy tovább fizetném. 8$ havonta (cca 2200 ft) szerintem rohadtul megéri.

Volt szó itt korábban az hbogo-ról, szvsz az sehol nincs a netflixhez.

Fragohol1C - 2015. 02. 11. 08:01

Egyébként érdemes kirpóbálni, az első egy hónap ingyenes, csak regisztrálni kell. Hola.org, firefox vagy chrome plugint letöltöd, netflix.com-nál kiválasztod, hogy usa, és már ott is vagy.

unitee - 2015. 02. 11. 08:25

Sziasztok

Egyébként a telekomnál van egy elég jo Akcio a Hbora

990 ft mindössze a max pack amiben persze minden benne van esetleg ha valaki bövebb infot akar irjn rám nyugodtan :D

NitRo - 2015. 02. 11. 08:55

Engem a Netflix érdekelne, de kétlem, hogy a közeljövőben eljutna Romániába is, ugyanis ide még a Spotify, az iTunes Movie Store és a Google Play Movie Store sem jött el. A HBO Go fizetős változata is nagyon érdekelne, de csak akkor ha végre megszabadulnak a Silverlight plugintól és áttérnek html5-re, mint a Netflix, hogy tudjam nézni Linuxon is. Egyébként az angol Netflixet a Hola chrome kiegészítőn keresztül használom, ugyanis a volt barátnőm Angliában él és megadta a netflixes jelszavát, hogy én is tudjam használni. Fasz,a HD-ban lehet bármit nézni, ami fent van, azon is fogom nézni az új House of Cards-ot.

Roxi - 2015. 02. 11. 09:04

Talán akkor ha feleannyiba kerülne,talán…
És ha többet adna,mint a jelenleg ingyenes torrent.

exile - 2015. 02. 11. 09:59

Egyértelmű nem. 2500 Ft-ot lazán fizetnék egy ilyen szolgáltatásért, de akkor, ha úgy működne mint a Spotify (tényleg szinte minden zenét rögtön el lehet érni)

Netflixnél nap, mint nap belefutnék olyanba, hogy már néznék egy sorozatot, de még nem elérhető, vagy esetleg olyanok gyártották a sorozatot, filmet, akiknek egyáltalán nem kerülnek be a produkciói netflixbe.

És ez a baj, hiába fizetnék érte, mellette ugyanúgy kellene a szokásos “illegális” forrásokhoz is folyamodnom.

Kliff - 2015. 02. 11. 10:10

Ha eljutna hozzánk is a netflix és a magyar szinkronnal sem állna hadilábon, akkor fizetnék érte.
Addig míg ideér, az appzee-t próbálgatom.

CrM - 2015. 02. 11. 10:32

Az egyetlen ok, amiért számomra esetleg nem lenne haszontalan, ha a saját gyártású / exkluzív animációs tartalmak kaphatnának szinkront (Clone Wars S6, All Hail King Julien, Puss in Boots,…) a gyerekek miatt. Ezért talán fizetnék is (ha megállna mx. 2e-nél).

Khaal - 2015. 02. 11. 11:10

Én fizetnék érte. Akár egy havi kábeltv előfizetés árát megközelítő összeget is, ha a tematikus csatornák programjából is kerülnének fel dolgok (természet-, és ismeretterjesztő-filmek, dokumentumfilmek, esetleg vetélkedők, realityk…stb).

Persze csak akkor ha ugyanazt tudná mint a torrent.

Gondolok itt például arra, hogy a saját gépemen tárolhatnám az epizódokat (akár csak ideiglenesen is), hogy akkor és ott tudjam megnézni amikor és ahol akarom, szélessávú net nélkül. Legyen ugyanúgy választható a minőség, 720p és 5.1 akinek kell (én jelenleg még elvagyok sima hdtvrip képpel és sztereó hanggal).

Sőt talán még az se zavarna, ha mondjuk max. fél évet várni kellene mindenre (filmeknél úgyis ki kell várni a bluray megjelenést most is az esetek nagy részében). Ha elegen használnák a Netflixet, akkor a kibeszélésre is meg lenne a lehetőség. Ezentúl nem a myepisodes-on ellenőrizném napi szinten, hogy mi jött ki éppen, hanem a Netflix-en.

A magyar felirat / szinkron nekem nem szempont, de nem lenne rossz dolog, ha a most ingyen hobbiból dolgozó feliratfordítók egy kis pénzt kapnának a fáradságos munkájukért.

NPeete - 2015. 02. 11. 11:14

“Amerikai” feltételekkel mindenképp: akkora választékkal, annyiért. Viszont ahogy érzem, ha el is indul itthon, tizede lesz a választék (még UK ben is jóval kisebb mint USAban), viszont legalább 2x annyiba fog kerülni. Ilyen feltételekkel viszont már nem vállalnám be.

Cápi - 2015. 02. 11. 11:42

Nem igazán látom azt, hogy hogyan lennének képesek olyan mennyiségben és minőségben új dogokat biztosítani, mint amit ingyen és bérmentve be lehet szerezni.
Azt ki merném jelenteni, hogy biztos közel se lesz akkora kínálat, mint amekkora az amerikai felhasználók számára elérhető egyrészt, másrészt hogy az egyszeri magyar felhasználó (értsd: aki alig vagy semennyire nem tud angolul, de szívesen nézne számára új filmeket/sorozatokat), miként kapna így többet, mint egy többcsatornás tévé előfizetéssel vagy akár az HBO-val.
Itthon ahhoz valami nagyon kellene virítania a Netflixnek, hogy komolyabb húzóereje legyen és lehet köpködni a “magyar mentalitás” kifejezéssel egész nyugodtan (magát minősíti vele az illető), amíg valami ingyen, ugyanolyan minőségben és hamarabb beszerezhető, addig nemes egyszerűséggel a többségnek nincs motivációja, hogy fizessen a “rosszabb” szolgáltatásért. Más szemszögből nézve, ha ez áll fent, nem elég jó a marketing és a nyújtott szolgáltatás, ergó nehogy már a mi k anyánkat, mert nem kérjük…

Stanlee - 2015. 02. 11. 13:34

Igaz csak Amazon Instant Prime elofizetesunk van otthon, de nem nyerte el a tetszesem a valasztekot illetoen (ugyanez igaz a Netflix-re is). Nincsenek nagy igenyeink, hetkozben kb. egy epizodot nezunk meg a 40 perces kategoriaban, mig sitcom-bol megint egyet. Ezzel a napi TV es sorozat letudva. A regi sorozatokbol jo a valasztek, uj csak extra fizetosen van, vagy egyaltalan nincs. Van, hogy kibeszelo alapjan meg akarok nezni valamit, persze hogy nincs, szoval mas forrasbol kell beszerezni.

Ami meg zavar, hogy napszaktol fuggoen ugyanaz az epizod a halozat terheltsegetol fuggoen csak SD-ben jon, vagy SD es HD kozott valtogat, van, hogy a legrosszabb VHS korszak digitalizalt videoival egyenlo a minoseg. Van, hogy random modon pufferel, es epizod kozben hosszu masodpercekig varunk arra, hogy a film visszajojjon.

Szoval a valasztek es az erzekeny technologia miatt NEM fizetnek elo ra, pedig jobb erzes lenne ezt hasznalni, mint mas forrasbol barmit beszerezni.

Captain Phillips - 2015. 02. 11. 17:09

Ugy latom nagyon sok a nem tiszta informacio, hadd ontsek tiszta vizet a poharba, hatam mogott tobb ev Netflix tapasztalattal.

1) Elerhetoseg
Semmi akadalya annak, hogy valaki akar Magyarorszagon hasznalja a Netflix szolgaltatasat. Igazabol meg VPN-szolgaltatas sem kell hozza, mert a Netflix csak DNS-cimet ellenoriz, igy peldaul az Overplay SmartDNS szolgaltatasa is megfelel a celra havi 4.95 dollarert. Ujabb hirek szerint viszont ezen valtoztati szeretnenek, szoval nem biztos mennyi ideig mukodik meg.

2) Regisztracio
Nem tamogatott orszagbol ugy kell regisztralni, hogy VPN-el felmegyunk a Netflix oldalara (USA pelda). Nem ennyire egyszeru a dolog, mivel a Netflix amerikai lakhelyet es telefonszamot ker a regisztraciohoz. Sebaj, a Fake Name Generator oldal ingyen biztosit mindent. A hab a tortan, hogy a fizeteshez viszont mar barmilyen hitelkartyat meg lehet adni, nem kell USA bank, szoval egy magyar Visa vagy MasterCard is jo. Ennyi.

3) Ar
8.99 dollar full HD, 11.99 dollar 4K felbontassal. Szoval Magyarorszagrol jelenleg nagyjabol 14 dollarra jon ki az alapcsomag DNS-el.

4) Tartalom
Orszagonkent kulonbozo, mas orszag tartalmat csak VPN-el vagy SmartDNS-el lehet latni. 4K-s tartalom jelenleg “csak” a Breaking Bad, House of Cards, Marco Polo es nehany dokumentumfilm.

5) Hang
Nem csak sztereo, az adott tartalomtol fugg. A csatlakoztatott hazimozi-rendszer automatikusan erzekeli a jelet es atvalt, akar 5.1-re is.

6) Kep
Nekem otthon 15Mbps savszelessegem van, azon gond nelkul megy 4K felbontasban. Csak az elejen bufferel par masodpercet, utan egyszer sem. Ha hirtelen leesik a savszelesseg nem all le a lejatszas, hanem automatikusn egyel kisebb felbontasra kapcsol. Okosteven nezem, azok kozul csak olyanon mukodik 4K-ban amelyik tamogatja a HEVC codeket. Maskent a savszelesseg sem lenne eleg.

7) Platform
Smartphone, tablet, smart TV, BluRay lejatszo, konzol, stb. Az iOS app letoltesehez is olyan Apple ID kell ami az adott orszagra vonatkozik, kulonben a Netflix alkalmazas ertelemszeruen nem lesz elerheto. Tipp: Apple ID hitelkartya nelkuli regisztraciojahoz kijelentkezett allapotban le kell tolteni egy ingyenes alkalmazast, utana mar nem ker hitelkartyat es siman ki lehet valasztani a kivant orszagot.

Remelem azert lesz, akinek ez a kis leiras hasznosnak bizonyul :)

szebe - 2015. 02. 11. 19:59

Ha lesz próbahónap, akkor tuti kipróbálom, aztán majd meglátjuk. Spotifyért könnyebb szívvel adom ki a havi pár eurót, mivel azt ugye mobilon magammal viszem, na a Netflixnél fogalmam sincs ez hogy megy.

gaborm - 2015. 02. 12. 17:29

Nekem tavaly szeptember ota van itt Belgiumban. Ha csak ez az egyetlen forras akkor nem eri meg. Mivel nekem fura a lelkiismeretem ezert fizetek erte mikozben alig nezem, hisz mindent alternativan szerzek be.

Szoval par pelda miert nem nedvesedik a bugyi a Netflix hallatan (szoval csak a tisztanlatas kedveert a belga Netflix tartalomrol beszelek):

– Meg a sajat gyartas sem erheto el minden esetben -> nincs Lilyhammer. Egy szezon se nemhogy mind a harom
– Skandinav sorozatokhoz az USA Netflixen van angol felirat, a belga Netflixen csak holland. Igen a Netflix _nem_ adja az angol feliratot holott van neki.
– Nem minden szezon erheto el. Pl. Family Guy USA Netflix 1-12 elerheto. Belgiumban csak 8-12.

Nyolcadannyi (se) elerheto tartalomrol nem is beszelek…

Es sorolhatnam.

G. - 2015. 02. 13. 21:42

“ThomassLord – 2015. 02. 10. 21:11
AZONNAL regisztrálnék.

Ha legkésőbb másnap felkerülnek az új részek, és van fullHD, eredeti hang, felirat.”

Pontosan így!
G.

gaborm - 2015. 02. 15. 15:08

“legkésőbb másnap…” ilyen a HULU Plus. De az is limitált még az USA-n belül is. Pl. a 12 Monkeys elérhető másnap de csak ha PC-ről nézed a HULU Plus weboldalán. A HULU Plus appokban (tv, iOs, Android, Roku) csak egy felirat van, hogy bocsi mobil eszközhöz a csatorna nem adott engedélyt. Aztan jópár csatorna pl. a FOX csak akkor engedi ha a HULU Plus belépés után belépsz a kábelszolgáltatód weboldalára is. Ha tehát nincs kábel előfizetésed, akkor nem nézheted hiába fizetsz havi díjat a HULU-nak. Aztán van amikor a legfrissebb részt csak 1 hét/2 hét/1 hónap után engedik streamelni. Nem is beszélve arról, hogy még így előfizetéssel is kb. 4-5 alkalommal megszakítják a műsort reklámokkal.

Beyzie - 2015. 05. 26. 03:33

Netflix, jaj, a warez egyik nagy hazájában ne bolondozzunk ilyenekkel..

Majd ha max. pár óra késéssel fent lesznek a legújabb részek, minőségben, akár felirattal, meggondolandó – nekem, akinek külföldi fizetése van. Itthoniból eszembe se jutna azért fizetni, amit ingyen is pont olyan kényelmesen megoldok, sőt, jelenleg jobban.

winnie - 2015. 05. 26. 04:28

igen, magyarország, a számítógépes és internetes ellátottság, a sok “csak levelezés+facebook” felhasználó hazája hirtelen a warez nagy hazája lesz:) ne becsüljük túl magunkat.

egyébként meg:

Fizetnél a Netflixért havi díjat?

Igen, mindenképp. (40%)
Nem, semmiképp sem. (30%)

ld. a szavazást, olvasd el a fenti kommenteket és kiderül, hogy nem bolondozik senki. ne lepődj meg azon, hogy vannak sokan, akik úgy gondolkodnak, mint te. de azon sem kéne, hogy jé, nem mindenki tesz így. van, akinek csak az ár számít. na, bumm. nem vagyunk ugyanolyanok. sokk.

Stormraven - 2015. 06. 05. 21:55

Nem fizetnék rá elő, mert a szolgáltatás nem versenyképes egy torrent oldallal és itt most nem az árról beszélek. A film és sorozat gyártó cégeknek fel kéne már ébredniük, rájönni, hogy nem akarjuk bérelni a tartalmaikat. Amit el tudnának nekem adni minden hónapban, akár valamivel drágábban is az nem tartalom, hanem korlátlan hozzáférés. Azért szivesen fizetnék, de ameddig a fizetős szolgáltatások nem plusz “szolgáltatást”, hanem plusz korlátozást jelentenek, addig erre nem sok esélyt látok.

idioty - 2015. 06. 09. 10:29

A sorozatjunkienak köszönhetően erősen elgondolkodom, hogy kell-e a netflix. Mert a Netflix csak az 1/3-át oldja meg a gondomnak (sorozatnézési szokásaimnak), és azok nagy része is sokkal később jön mint a premier. Ha mindent szeretnék nézni szinte rögtön, akkor kellene Netflix, HBO előfizetés, és még maradna a torrent is néhány sorozatra.
Nemrég összeszámoltam, hogy az Amerikai (ráadásul még csak nem is magyar régó ahol bizonyára sokkal kevesebb lenne) Netflixen és a magyarul elérhető HBO Go nem található meg 9 olyan sorozat, amit jelenleg is nézek, persze ebből 3 elhanyagolható lenne, de másik három meg tervbe van véve.
Szóval ez azt jelenti, hogy Netflix+HBO+Torrent lenne a számomra a legmegfelelőbb. Akkor meg már tökmindegy, ha csak torrentezek. (bár az HBO-s dokumentum filmeket meg nagyon szeretem).

Gabor - 2015. 09. 13. 18:49

Birom az olyan hszekez ahol azt teszik kitetelnek hogyha lenne magyarorszagnak megfelelo infrastrukturaja… gondolok itt a mobilnetre vezetekes netre hogy elvezheto legyen a minoseg. Nem tudom mennyire vannak egyesek tisztaban azzal hogy pl Europan belul magyarorszagon van az egyik legfejlettem mobilnetes halozat mind lefedettsegben mind minosegben. Vezetekes szolgaltatokrol nem is beszelve… gigabites net megfizetheto aron, ugy hogy 1080p elvezheto streamjehez mar szerintem az 50 megabit is boven eleg. Mo reges regen fel van keszulve a nyugati szolgaltatasok befogadadara. A fogyasztoi tarsadalmunk nem eleg erett hozza, mert mindent torrentezunk. Nem veletlen buntetik a nagyobb filgyarak mo-t azzal, hogy majd 1 honappal kesobb jelennek meg a hivatalos dvd-k es van hogy 2-3 hettel tolodik nalunk a mozis premier is. Nagyon kicsi a hajlandosag idehaza arra hogy fizessunk digitalis tartalmakert. En alig varom a netflixet es hajlando vagyok fizetni erte mert minosegi tartalmat biztosithat csak ehhez evekre lesz szukseg, mint mas orszagokban is.

idioty - 2015. 09. 14. 16:55

Az a gond, hogy nagyvárosokban talán igaz ez a lefedettség vezetékes net terén, de kisebb falvakban, viszont már közel sem ilyen rózsás a helyzet. Az igaz, hogy Magyarország talán fele le van fedve normális(abb) nettel, de nem az egész. És abból kell kiindulni, hogy Magyarország lakossága kicsi. Tehát kis lakosságra lehet jobb lefedettséget elérni.
Mobil netről meg csak annyit, hogy a 4G-s modemek is sokszor lecsatlakoznak Budapest belvárosában is. És akkor bizonyos területeken még talán van valami 4G halovány emlék, de ott is örülni kell a 3G-nek. Bár az igaz, hogy 3G lefedettsége tényleg nem rossz Magyarországnak még a kisebb falvak esetén sem.

Talán nem évek kérdése a Netflix, hanem remélhetőleg csak egy év. Talán egy éve röppent fel a hír, hogy a Netflix magyar nyelvű kollégát keres. Hátha már elkezdték a “honosítást”.

Aztán a torrent sajnos igaz. Magyarországon az emberek hozzá vannak szok(at)va a torrenthez. Egyáltalán nem kényelmetlen, ha valaki már használja egy ideje. Ráadásul bizonyos tartalmak terén még legális is a nézése (persze csak akkor lenne az, ha nem töltenénk vissza a cuccot…). Szóval így meg tényleg ki a franc fog fizetni azért, hogy aztán a többi tartalmat meg letorrentezze, ami nem érhető el fizetős szolgáltatásként.

idioty - 2016. 01. 06. 18:53

Elérhető mostantól a netflix?
Most néztem az élő stream-et a CES-ről, ahol bejelentették (ha jól értettem), hogy az egész világon elérhető lesz a Netflix. Mindenhol.
Fel is mentem a netflix.com-ra és nem az van most kiírva, hogy nem elérhető a mi országunkban, hanem 8 euró az előfizetési díj!!!

Neoprimitiv - 2016. 01. 06. 21:13

idioty: azt hiszem a 444-en írták, hogy már be lehet rá regisztrálni, működik. 7,99 Euró a SD, 9,99 a HD havidíj, az első hónap ingyenes, nincs kötöttség, bármikor lemondhatod. Én megvárom a hétvégét, addig úgy sem lenne időm rá, aztán kipróbálom.

Neoprimitiv - 2016. 01. 06. 21:16

Apropó: mivel nem tudom, hogyan működik a helpdeskjük, szerintem ha elindul, akkor nem lenne rossz egy oldalra állandóra kitett kis technikai “mit hova kössek” gyorstalpaló.

Mikilós - 2016. 01. 06. 21:17

Én maradnék a régi rendszerben. Csak azért fizessek egy filmért/sorozatért amit a neten is megtudok nézni ingyen. Nekem ez annyira nem éri meg.

Mikilós - 2016. 01. 06. 21:27

Meg mondjon bárki bármit engem annyira sose érdekeltek a Netflixes sorozatok. Igaz van egy két sorozat ami érdekel (Orange is the new black, House of Cards).

Kyp - 2016. 01. 07. 10:44

Meg tudja valaki mondani hogy ha előfizetek a magyar Netflix-re és Angliából loggolok be az angol Netflixre akkor elérhető az angol tartalom, vagy akkor is csak a magyart látnám?

Köszönöm.

Futaki - 2016. 01. 07. 14:36

Ha van felirat, és megfelelő mennyiségű, minőségű a tartalom, akkor mindenképpen megér 3-4000 forintot. Hogy mi a megfelelő? Nincsenek lehetetlen elvárásaim, a Netflix és a torrentezés jól megférne egymás mellett. Ha a sorozat- és filmigényem 50 százalékát kielégítené a Netflix, már fizetnék érte.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz