login |

Two and a Half Men: vége a 12. évadnak. És a sorozatnak is.

2015. 02. 20. 21:20 - Írta: human

36 hozzászólás | kategória: 2014/15 finálék, kritika,

After 12 years everybody slept with everybody.

Ideje volt ennek a befejezésnek. Konkrétan idén csak és kizárólag amiatt tartottam magam szinten a sorozattal, mert tudtam, hogy vége lesz, és a bennem lakó kompletista nem akarta eldobni a 11 végignézett évadot csak úgy.

Gyorsan nyilvánvaló lett, hogy milyen fő szállal akarják lezárni ezt a hosszú történetet, amikor újra “fél ember” került a villába, de sajnos nem a legjobb poénok születtek belőle. Ellenben a fináléra megérte maradni, sőt, aki valaha látott 4-nél több részt a sorozatból, az mindenképp nézze meg a lezárást.

A legtöbb hosszú sitcomnak sírós a vége, elég csak a Scrubs távozására gondolni, vagy az örök klasszikus, a Friends utolsó részére, de a Two and a Half Men készítője, Chuck Lorre inkább ledobta a láncot. Hiába na, ép ésszel nem lehet ezt csinálni ilyen sok éven át. Ez az a sorozat, amiben a szereplők átugranak egy cápa fölött, miközben az a parton röplabdázik és épp lecsapja a magas labdát, miközben szép lányok drukkolnak neki.

A héten sok meta dolgot kaptunk, de amit ebben a fináléban sütöttek el az mindent felülmúlt. Szerintem aki a sorozat hibáit nem látva szerette a Two and a Half Ment, az nem szórakozott jól rajta, de aki valamennyire is sorozatjunkie, az végig vigyorgott.

Voltak itt durva cameók, rengeteg utalás Charlie Sheenre, a színészek a szemüket forgatták egy szar poénon és közben a közönségre néztek, hogy ilyesmiken nevettek sok éven át, és még sorolhatnám. A fináléban az volt furcsa, amikor nem kifelé kacsintottak, hanem tényleges történetet próbáltak erőltetni.

Amúgy azt éreztem közben, hogy mintha a 14. résznél jártak volna a forgatással, amikor szóltak, hogy cancel, mert a több részen át vezetett szálak simán lepihentek, a karakterek máshogy viselkedtek, mint ahol tartottak a történetben és hasonlóak. De igazából ez a helyzet is illett a láncledobós befejezéshez.

Nem tudom éltetni a 12. évadot, ahogy sosem tudtam igazán, főleg Sheen távozása óta, annyira nem is fog hiányozni, de az utolsó két részen nagyon sokat nevettem, és méltó befejezése annak, ahol jelenleg tartott a Two and a Half Men.

36 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2015. 02. 20. 21:04

basszus, a 12×16 valami kegyetlen jó volt. mármint nekem, annak, aki nem szerette a taahm-et (oké, nem nézte, mert 3 rész után kaszálta 12 éve) és imádja a kikacsintásokat. ennek megfelelően nem lepődtem meg, hogy a rajongók többsége meg utálta a részt – de azért remélem, még így is sokaknak bejött a fanatikusok közül.

ez a rész…, nem tudom, legyen 9/10, mert annyira jó volt, ami jó volt.

a 12×15 pár kikacsintáson kívül semmi extra nem volt, a sztorira való ráerősítés miatt volt talán 5/10.

majd jövök egy idézetes poszttal, mert szakajtónyi zsenialitás akadt benne.

szala - 2015. 02. 20. 21:35

A rész maga jó volt, de!

Az egész valahogy “tiszteletlen” volt Ashton karakterével (az mindegy h ki kedvelte meg ki nem, ő “mentette meg Sheen távozása után a sorozatot). Az ő szála, gondolok itt ez alatt pl arra h Louis benne sem volt a részben, teljesen lezáratlan maradt. Alané is, simán belefért volna az esküvője Lindseyvel, vagy akár foglalkozhattak volna azzal amit pár évaddal ezelőtt felvetettek, hogy van egy másik gyereke Judith-tól, -bár ezzel igazából évek óta nem foglalkoztak, el is felejtették szerintem-. Valahogy maga Walden és Alan 4 évada kicsit lezáratlannak tűnt, az egész inkább arra ment rá, hogy megalázzák Charlie Sheent.

Értem én h seggfej volt, -tényleg az volt, bár egyébként én Sheen rajongó vagyok – de a BOSSZÚRA felhasználni egy SOROZATFINÁLÉT, azért eléggé gyerekes és szintén seggfej dolog volt Lorre részéről, amivel elérte h semmivel se legyen jobb Sheentől.

Ezen a linken ott vannak a konkrét példák, hogy miről beszélek
http://www.washingtonpost.com/blogs/style-blog/wp/2015/02/20/two-and-a-half-men-finally-gets-revenge-on-charlie-sheen-with-insult-filled-series-finale/

Voltak hírek arról h Charlie-t vissza akarták hozni az utolsó jelenetre, hogy aztán a csengetés után a kamerába forduljon és beszéljen arról h “a drog az rossz én meg egy rocksztár vagyok a marsról” mielőtt a fejére ejtik a zongorát, de komolyan… ennyi alázás után (főleg h még egy kecskével is összehozták (komolyan, ez mekkora WTF már)) ki vállalta volna be ezt a szarságot a helyébe?

Nem tudom mi lett volna a legjobb megoldás, ha visszahozzák Charliet akkor a rajongók örültek volna, azzal viszont Walden karakterét teszik teljesen feleslegessé, viszont a stáb egyértelművé tette, hogy a balhéi miatt nem érdemli meg, ha meg egyátalán meg se említik az is felhúzza a közönséget, szóval tényleg nem is tudom mi lett volna a legjobb megoldás.

Személy szerint én úgy zártam volna le, h Alan összeköltözik Lindseyvel, kiköltözik a házból, megjön Charlie, Walden felajánlja neki a vendégszobát, míg nem talál egy másik lakást, és mindenki boldog.

Aminek örültem, hogy rengeteg szereplő tért vissza, különösen Jake-nek, (én mindig is bírtam a karakterét) (egyébként Lindsey fia is eltűnt a süllyesztőben), jó volt látni a régi arcokat is. Ami extra gagyi volt, az az animáció, és a vége, (azt külön nem értettem h Lorre miért dobatott magára is zongorát)

Lényegében tényleg vegyesek az érzéseim, mert maga a rész lekötött, szórakoztatott és egy bizonyos szinten tetszett is, de jó lett volna ha a sorozatfinálé nem arra megy el h Lorre előveszi az egóját, a kis sebeit nyalogassa, és 10 éves módon visszavágjon Sheennek. De azt kell mondanom h ezzel, hogy próbálta bizonyítani h Charlie nélkül is milyen jó világa volt, pont azt az üzenetet küldte h ezzel a “namajdénmegmutatomnekedkinyer” hozzáállással még mindig Charlienak akar megfelelni, így meg -akárhogy is nézzük- Sheené a ‘WINNING’.

Tuonela - 2015. 02. 20. 21:50

Éppen készültem leírni a benyomásaimat a fináléról, de úgy látom, az előző hozzászóló megtette helyettem, minden szavával egyetértek. :)

Félre kellett volna tenni az ellentéteket és legalább egy rövid vállalható (!) jelenetet felajánlani Charlienak ahelyett, hogy egy dupla epizódon át alázzák. Bennem így rossz szájízt hagyott a zárás, nagy kár érte, pedig nagyon jó is lehetett volna.

Lajosék a másodikról - 2015. 02. 20. 21:59

Ha igaz, ami a rész végi vanity cardon van, akkor egyértelműen Lorre mellett vagyok, Sheennek az a maradék kevés esze is elment.

A finálé hibátlan, látszott rajta, amit már régóta mondok, Lorre tudna írni jó szitkomot, de csak olyat csinál, ami sok pénzt hoz.

torjack - 2015. 02. 20. 22:03

A finálén-pláne a második részén-baromi jól szórakoztam, de kicsit át lettem verve. Hónapok óta ment a pletyka Charlie visszatéréséről, hogy aztán ne legyen belőle semmi, kb. azért mert Lorre nem tudta 4 év után sem lenyelni a békát. Az sem vall korrekt emberre, hogy egy sorozatfinálét a revansra használja. Még úgy sem, hogy amúgy baromi szórakoztató módon tette. Sheen is elkövette a maga hibáit, de egy ilyen alkalomból talán félre lehetett volna tenni a személyes konfliktusokat.

Ezt leszámítva azonban tényleg pazar volt.

DaMan - 2015. 02. 20. 22:06

Én is a 16 végén lévő vanity cardot akartam gyorsan megemlíteni, hogy aki nem látta az nézze meg. Bár talán addig igaz az egész, hogy ők azt akarták, hogy Sheen toljon egy anti-drog dumát, de egyértelmű volt, hogy azt nem fogja elvállalni. Így legalább lehet rá mutogatni, hogy azért nem volt, mert ő nem vállalta.
Én a 9×02 körül kaszáltam az egészet, ez az utolsó két rész oké volt, de nem is bánom, hogy kihagytam négy évet. Egyrészt mivel semmiről sem maradtam le, másrészt mivel ilyen egy ótvar gyenge búcsút ebben a népszerűségi zónában pofátlanság a TV-be küldeni. Ez még szezonzárónak is rém halovány.

Ja és kérjük a The Harpers-t :) Lehetőleg Lorre olyan messze legyen tőle, mint én vagyok Hollywoodtól.

Trolljaegeren - 2015. 02. 20. 22:10

A zongorás dolgot én sem értettem teljesen. Valaki esetleg?

ElemerAPiacRol - 2015. 02. 20. 22:13

jo volt ez!
es sajnos egy hoszu etapnak vege… :(

torjack - 2015. 02. 20. 22:17

Az én olvasatomban Lorre belerúgott még egy utolsót Sheen-be, majd elnézést kért.

The Harpers-t a népnek!

k.karas - 2015. 02. 20. 22:59

Jó ideje nem követem a sorozatot, sőt előtte sem részről-részre néztem, de viszonylag sokat láttam belőle. Nekem régen csak Charlie Sheen adta el, nem nagyon szeretem a Lorre által írt humort. Azonban ez a két rész betalált (az animációt félretéve). Bejöttek a beszólások, egy-kettő tényleg gyerekes bosszúnak tűnt, de azért nem csak Charlie kapott..

humorpalanta - 2015. 02. 20. 23:37

nekem az a véleményem, hogy akik szerint Lorre még egy utolsót belerúgott Charlieba, azok nem értik az egészet.
Szerintem ez egy lezárás. Az ő kapcsolatuknak is. Egyfajta békülés. Csak ilyen Lorre-os kifordított, megbolondított izé. Amúgy élveztem. Szerintem tök jó lett. Amúgy vártam, hogy felbukkanjon, de mindegy. A lezárásokat én is hiányoltam, de a sok meta, meg a vendégszínészek miatt szerintem tökéletes lett. Így kell lezárni valamit, nem úgy, mint a HIMYM.
Lorre magára is ejtett egy zongorát, ezzel elismerte, hogy nem csak Charlie hibája az egész helyzet. Ne úgy tűnjön, mintha ő bosszút állna, vagy megalázná, hiszen tulajdonképpen az egész lezárásban arról van szó, hogy Charlie nélkül nem volt az igazi a sorozat.
Mindegy. Pá, öreg harcos, a végén már én is csak a cancel miatt hoztam be magam, de az évad második fele felejthetetlen lett.

ALDO - 2015. 02. 20. 23:39

Ez volt az első sitcom, amivel tovább jutottam az ötödik évadnál. (A Scrubs a 2., de azt nem követtem teljesen, mert sok részt kihagytam). Szerintem a 7. évadnál kellett volna lezárni, amikor Charlie komolyan fontolóra vette, hogy megnősül. Már a 8. is gyenge volt, a begyógyult szemű, halál sápadt Sheennel, aki folyamatos alkohol és drog terápián volt akkor is. Akkor lett elegem, amikor a 9. évad poénjainak jó része a Charlie alázásokra mentek el. Alan élősködése és maszturbálási szokásai pedig egy idő után már inkább kínosak voltak, mint humorosak. Persze tudjuk a komédiákban általában nincs hatalmas karakterfejlődés és átívelőszálak, így óhatatlanul is önismétlővé válik egy idő után. A másik bajom, hogy a többi szereplő is hamar háttérbe szorult: Evelyn és Judith. Bár utóbbi nem volt egy nagy karakter, de sajnos Jake-kel sem tudtak mit kezdenek egy idő után. Kis srácként még aranyos volt, de utána.
Az meg, hogy kellett-e még egyet belerúgni Sheen-be mindenki döntse el maga. Én valami olyasmit írtam volna, hogy bekerült valamiért a tanúvédelembe és egy másik tengerparton éli a világát és küld egy képeslapot. Alan pedig végre továbblép és kiköltözik. Bár Walden ráíratta a ház felét, így hülye lenne lelépni. Amúgy Schwarzi vendég szereplése poén volt. A 10-12. évadokban talán ledarálom a jövőben.

tomah56 - 2015. 02. 20. 23:42

Nagyon összecsapott évad volt a poénok is üresek voltak. A magas labdákat nem csapták le. Egykét jobb rész volt csak.
Ez az utolsó pedig egyenesen borzalmas volt… értem én, hogy kikacsintás de azért azt is jól kell csinálni, csak úgy működik. A végén a zongora is… ötletnek jó de a kivitelezés csak úgy volt mint a táblán felírva, hogy ez lesz akkor. Az egész “és még is él” dolog anélkül, hogy a végén nem mutatták meg elég szánalmasan hatott. Az animációval meg a sétáló parókával együtt. Persze gondolták tök mind1 úgy is vége. Kb csak felhánytak 30 percnyi ötletet azt jóccakát…
Hiányzott a ragasztó. Az egész évadra igaz volt. Semmi nem tartotta össze a dolgokat.

human - 2015. 02. 20. 23:55

DaMan: hm, één pont az ellenkezőjét olvasom ott, Sheen akart nyomni, h építse az imidzsét

Zizi - 2015. 02. 21. 01:10

Én rajongója vagyok a sorozatnak, de nem látom ilyen borúsnak a helyzetet, mint néhányan előttem. Végignéztem a 12 évadot, sok részt többször is, és nekem nagyon bejött a finálé.

Egyetértek @humorpalanta-val, szerintem, aki szerint ez arról szólt, hogy Sheen-t alázzuk meg még egyszer, az nem érti a lényeget.

Én úgy értelmeztem a befejezést: hogy Chuck Lorre ráejtette a zongorát Sheen-re, azaz övé a “Winning”, mint ahogy mondja is, majd rá is ráesik egy, azaz: EBBEN a VITÁBAN nincsenek nyertesek és vesztesek! Ergo, zárjuk le a múltat, felejtsük el és béküljünk ki.

És is minden percben vártam, hogy feltűnik Charlie, de valahol legbelül tudtam, hogy nem fog megtörténni. Amúgy szerintem tök sok sorozatban van olyan, ahol egy színész/nő kilépése után állandóan már csak utalgatnak a karakterre, de többet soha nem mutatják, én ezt is kb. ilyen kategóriába sorolom.
A poénok tök jók voltak, tetszett mikor a színészek egy-egy poénnál kibámultak a nézőkre. Jah, és én rendkívül hálás vagyok, hogy nem Alan és Lynsey esküvőjével lett vége, és hogy nem igazán szerepeltették Miss McMartint sem. Annyiban máshogy fejeztem volna be, hogy valahogy örökre hivatalosan odakötöttem volna Alant a házhoz, ha már 12 évet sikerült ott élősködnie. Oh, és rendkívül hálás vagyok, hogy Jake-t visszahozták egy cameo erejéig.
Az animáció meg szerintem direkt volt ilyen gagyi, pont a vicc miatt.

“majd jövök egy idézetes poszttal, mert szakajtónyi zsenialitás akadt benne.”
Egyetértek, kb. 6-7 idézetet ki tudnék emelni a Hét idézete posztba.

@ALDO
“Bár Walden ráíratta a ház felét, így hülye lenne lelépni.”
Ez a fináléban volt, csak elkerülte a figyelmem? mert ha jól emlékszem házassági szerződést kötöttek, így Alan nem kapott semmit a válás után. (na jó, kivéve az ajándékot: az autót, majd a gyűrűt)

sherlock20 - 2015. 02. 21. 01:28

A 9. évad borzalmas volt, az utolsó kettő még Sheen nélkül is remekelt a maga ne,ében, a finálé meg basszus… Hiányzott Sheen de így is k*rva jó volt, szinte végig szakadtam a röhögéstől.
Szedem is le lassan az Anger M. 2. évadát lassan… :D

urbai - 2015. 02. 21. 01:38

tetszett az utolsó 2 rész, komoly beszólások voltak, mikor Alan anyja búcsúzik Waldentől, hogy fiamként szerettelek, majd Alanre néz, hogy Alan, neked pedig sok szerencsét:D.

nagyon mérges voltam hogy legalább 1 mondatra nem kapott esélyt Charlie, annyira hogy ha nem ez lett volna a finálé akkor most kaszálnám is mindörökre.;)

ALDO - 2015. 02. 21. 03:17

Zizi:
Passz. Az utolsó három évadot még nem láttam. A 9. szezonban volt egy rész, hogy megkapja a ház felét, és bekerül a cég igazgatótanácsába, ha cserébe mindig mellette szavaz az anyja és a volt felesége ellenében.

Zizi - 2015. 02. 21. 03:46

@ALDO
azt aztán valahogy “feloldották” (vagy elfelejtették?)
de Alan ugyanúgy csóró maradt a végén, Charlie sem adott neki pénzt és Walden sem íratta rá a háza felét.

human - 2015. 02. 21. 08:55

komoly ilyenek kerülnek el: mert akkor alapból hogy adták el a házat a halotti anyakönyvi kivonat nélkül ;)

sherlock20 - 2015. 02. 21. 09:55

human, nem az volt hogy adósságai miatt amúgy is elúszott volna a háza?

nfsu17 - 2015. 02. 21. 10:33

Még csak angolul néztem meg, angol felirattal, sok mindent értettem is belőle, sok mindent nem, de ez a befejezés nagyon “sok” volt. Semmi köze nem volt ahhoz, ami az előző részekben ment. Vagy túl sok volt egyes része, vagy túl kevés.
a poénok azért jók voltak benne, de nem is tudom, akkor inkább valami szomorúbb véggel ért volna véget, mint ez az agymenés, ami itt ment.

Bár az anger management inside joke az jó volt. :)

Ha random vissza akarok majd nézni részeket, csak úgy, ez nem lesz gyakran közte az tuti.

Engem annyira nem hatott meg charlie távozása, én bírtam az ashtonos részeket is.
Más lett tőle a sorozat, de nekem vicces maradt továbbra is, és csak ez számított nekem.

_Peter - 2015. 02. 21. 15:39

Már jó ideje kaszáltam, nem Sheen miatt, mert az Ashton részeket is néztem kb. Zoey téma után szálltam ki. Amikor minden rész már egyedül Alan smucigságáról és a homo poénokról szólt. A leszbi lánnyal kezdtek valamit az elmúlt évadokban? Most a finálét megnéztem kíváncsiságból. Hát valami rettenet. Az volt csak vicces mikor kiszóltak mennyi pénzt kerestek ugyanazokkal a poénokkal éveken át. Ez is inkább ilyen facepalm nevetés volt, nem igazi. Schwarzi még jó volt persze és rég láttam Rose-t.

Fikázzuk Sheent, önparódia, direkt csináljuk a lehető legrosszabbra alapon írták? Jobb lett volna ha utoljára megnevettetnek.
Az animációt és a Charlie mégis él dolgot nem hiszem el komolyan viccesnek gondolta Lorrie, mennyire gyenge volt te jó ég. A vége is ahogy ott ül a székben. Winning? 3-4 éves meme? És kb. beismerésnek jött le ahogy Charlie-val foglalkoztak végig, de legalább őszinte volt ahogy Ashtonnal is elmondatták fogalma nincs mit keres ott. Washington Post cikkben vagy redditen olvastam egy olyan hasonlatot a Lorre-Sheen vita olyan mint amikor az egyik fél rég tovább lépett, a másik még évek múlva is csak visszafele mutogat a másikra. Ennél még az is viccesebb lett volna, ha annyit látunk a végén Charlie Alaszkában favágó.

Már a TBBT-n is csak ötből egy részen nevetek, Lorre lett ennyivel rosszabb? Vagy az a baj 4-5 év után ezek a sitcomok rendszerint kifulladnak, csak a pénzgépezet és nézettség viszi tovább őket?

szala - 2015. 02. 21. 19:41

Rajongói alternatív befejezés :D
https://www.youtube.com/watch?v=jew5DaWNpPQ

human - 2015. 02. 21. 20:43

látom páran nem nézték az Anger Managementet, ahol ugyanígy szurkálták ám a Two and a Half Ment közben, plusz Sheen maga is viccelődött a Tiger Blood dologgal ha jól emlékszem. Nincs itt semmi olyan, hogy az egyik fél már rég túllépett a dolgon

Zizi - 2015. 02. 22. 00:44

@human
nekem is mindjárt ez jutott eszembe, hogy hivatalos halotti anyakönyvi kivonat nélkül mégis hogy adták el Waldennek a házat?

Amúgy sokan szerintem túl sokat magyaráztok bele a fináléba, belekötöttek Charlieba pár poénnal, persze, mert Sheen is lépten-nyomon ezt teszi, mióta kirúgták.

Különben meg Lorre pont azért nyíratta ki magát is a zongorával, hogy így kvázi azt mutassa meg: Kettőjük vitájának nincs sem nyertese, sem vesztese.
A sorozatot befejezték, valószínűleg ketten már nem fognak többet együtt dolgozni (?), így mindenki felejtse el a másikat és hagyják már maguk mögött ezt az egész “viszályt”…

_Peter - 2015. 02. 22. 10:13

Azért lehetett volna Lorre nagyobb ember azzal, hogy nem erre a gyerekes szintre viszi le. Charlie megdugott egy kecskét hahahahaha de vicces. (nem) A legegyszerűbb módszer volt Charlie fikázás köré építeni a finálét, engem mint nézőt nem érdekel a viszályuk én utoljára szívesebben röhögtem volna egy jót. Egyáltalán minek hozták fel a Charlie témát, amikor kirúgták pont azt gondoltam amíg Alan szállítja a poénokat észre se vesszük a hiányát. Csak hát valahogy amíg Charlie-Alan közt volt egyensúly, Waldennel teljesen átbillent Alan irányába ami már sok lett a százszor hallott és messziről látszó poénokkal. Főleg hogy Jake kiszállt és Berta, Rose kevesebb. Tényleg visszahozták Jake-et a fináléra miért csak egy sort írtak neki? A zongorát értem miért dobta magára is Lorre, de ennél még a fenti Dallas-os rajongói változat is jobb lett volna. Vagy Walden hirtelen elveszíti a vagyonát és Alan módszereivel akaszkodnak rá egy másik milliomosra Walden mint Alan mester tanítványa. Bármi jobb lett volna ennél.

Kittus - 2015. 02. 23. 00:27

Szép kis 12 év volt :)

winnie - 2015. 02. 23. 04:44

_Peter: ezt félreérted, ez nem nagy emberség kérdése. azt értem (vagyis nem), hogy miért nem tetszett sok rajongónak és miért tartom én zseniálisnak a részt, csak az a fura, hogy sokan ennyire szívükre vesznek olyan dolgokat, amiknek hihetetlen módon nincs jelentősége. egy sorozat egy halottnak vélt karakteréről van szó.

“Tényleg visszahozták Jake-et a fináléra miért csak egy sort írtak neki?”

??? szerintem túl sok volt belőle. ha csak egy sor lett volna, belefér, de elég sokat képernyőn volt, még kétszer is a kamerába nézett.

oldman - 2015. 02. 23. 15:06

szerintem az mond el mindent errol az egeszrol hogy az utolso 3-4 evad legjobb reszet ugy tudtak osszehozni hogy dobtak minden eddigi szalat es Charliera koncentraltak. Astonnal semmi bajom de egyszeruen nem mukodott vele ez a sorozat ugy, es finaleba is eltorpult a szerepe. Es ha ilyen jo lett a finale sheen nelkul is, akkor gondoljunk bele mi lett volna ha tenyleg szerepel benne vegig :).

btw en is folyamat remenykedtem hogy csak benne lesz, viszont amikor jott az animacio akkor mar szinte biztos voltam hogy ha szerepelne akkor nem valaljak be azt a gagyi reszt.

Azert annak orulok hogy nem vmi erzelgos finalet irtak. es jo volt megint akkorakat rohogni mint az elso 7-8 evadon.

nemo - 2015. 02. 23. 20:35

ez a befejezés katasztrófa volt humortalan, gyerekes,unalmas, gyenge, méltatlan ehhez a sorozathoz talán a legrosszabb finálé volt amit valaha láttam

Rea - 2015. 02. 23. 20:54

Én Ashtonnal kezdtem bele a sorozatba. C.S. karaktere nem volt szimpatikus -amit láttam innen-onnan, tudatosan sose néztem meg vele egy részt.

Paladin - 2015. 02. 24. 17:58

Szerintem talán annak tetszett, aki mindkét sorozatot kedvelte (mármint a Sheen féle TAAHM-et, meg a Kutcher féle TAAHM-et).
Nekem bejött.
Talán a végén ráncoltam volna a homlokom kicsit, ha Lorre nem dob magára is zongorát :)

Tommy Drama - 2015. 02. 25. 15:31

Hát ez a finálé nagyon elborult volt, nekem tetszett. A cameok, a kiszólások, és a vége..:D Hiányozni fog a sorozat, bár ez az utolsó évad már tényleg nem volt az igazi, de nekem Kutcher-el se volt bajom, persze a Charlie-s évadok voltak a legjobbak.

hoze - 2015. 03. 05. 21:17

Én követtem a sorozatot többé kevésbé folyamatosan, sok részt/évadot láttam többször is és igazából nem tudtam, hogy most jön a vége :)

Azt kell hogy mondjam, így kell lezárni egy 12 évadnyi – valljuk be – sehova se tartó sitcomot. Remek összefoglaló volt, jó kis abszurd köntösben, különösen jó volt látni a régi- és vendégszínészeket is :). Én még elnéztem volna a sorozatot egy darabig, de ezzel a két résszel adtak – nekem legalább – egy jó lezárást.

Pipacs - 2015. 11. 16. 20:09

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz