login |

Gyerekek nélkül is akár a vídia

2015. 09. 23. 11:30 - Írta: winnie

Szólj hozzá | kategória: kampány,

Az NBC tavaly egyetlen újoncának rendelte be a folytatását, a The Mysteries of Laura-nak, de annak sem azért, mert akkora siker lett volna (10,2M, 18-49: 2.0-ról 7M, 18-49: 1.1-re csökkent évad végére a nézettsége), hanem mert egyrészt a nulla berendelés blama lett volna, másrészt a krimiket a legkönnyebb berúgni.

Itt annyit változtatnak, hogy lenullázzák a premier előtti fő marketingelemnek és eladási pontnak (értsd: egyetlen “csavarnak”) számító családi életet és a nyomozásra fektetik a hangsúlyt, hogy végképp ne legyen benne semmi sajátos íz.

Meglátjuk, bejön-e az, hogy Laura olyan kemény, mint a város, amelyet véd.

The Mysteries of Laura-poster

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz