Advertisement
login |

The Big Bang Theory: kezdett a 9. évad

2015. 09. 28. 14:50 - Írta: Desmond Wallace

76 hozzászólás | kategória: kritika,

Kilencedik évadjába lépett Amerika legnézettebb komédiája, és a premier sikeresen alulmúlta az elmúlt szezonok nem túl fényes átlagszínovanlát. Talán kár már azon keseregni, hogy a TBBT rég nem olyan vicces, mint az első évadokban volt, de azért lehetne sokkal ütősebb évadkezdést is produkálni. A gyenge indítás különösen azért is bosszantó, mert nem először játszották már ezt el velünk az írók.

TBBT 9×01

Igazából ez az epizód egy viccesnek szánt romantikus idétlenkedés volt, amelyben talán a sorozattörténelem legbénább Las Vegas-i esküvőjét is ellőtték, miközben Sheldont cefetül gyötörte a szerelmi bánat.

Nem viccelek, komolyan erről szólt a rész – gondolta volna valaki a pilot és az első szezon után, hogy ide jutunk? Persze mondhatjuk, hogy fejlődtek a karakterek, csak az a bosszantó, hogy közben megromlanak a humorbonbonok. Helyenként azért az utóbbi évadokban is tudott szórakoztató lenni a TBBT, de ezt a nyitányt csak a rosszul sikerült epizódok csoportjába tudnám sorolni.

Kiszámítható poénokkal és helyzetekkel tűzdelték tele az írók a 9×01-et, ami gyakorlatilag egy emlékezetes pillanatot sem nyújtott. A karakterek viszont már régen a szívemhez nőttek, így nehéz elengednem őket, pedig lehet, hogy az lenne a racionális döntés a részemről, mint ahogy sokan már meg is lépték.

TBBT 9×01

Ha valakit a pontszám érdekelne, akkor olyan 4/10 környékére tudnám belőni ezt a szezonkezdést. Nem tudom, hogy bízhatunk-e még a javulásban, mert ha továbbra is csak a párkapcsolati blabla körül forog minden, akkor nem sok jóra számíthatunk. Persze akit főként ez a szál érdekel, annak simán lehet, hogy jobban bejöttek a látottak, mint nekem.

Az viszont pozitívum, hogy már hosszabb Penny haja.

76 hozzászólás Ne habozz!

PGeri - 2015. 09. 28. 15:05

Egyetértek, nagyon gyenge rész volt…

Razi - 2015. 09. 28. 15:05

Javarészt egyetértek. Itt-ott engem megmosolyogtatott pár poén, de én még mindig azt vallom, hogy a szerelmi szálas/párkapcsolatos szálakat lehetne sokkal jobban kezelni. Főleg Amy/Sheldon az akinek a kapcsolata szabályosan frusztrál. Új barátnőt Sheldonnak!

LoGi - 2015. 09. 28. 15:19

Pont azt akartam írni, mint PGeri :D Egy darab poén nem volt benne, ami újdonság lett volna a sorozattól, még Lenoard fogadalma is egy nagy klisé volt szerintem.

Rainmagic - 2015. 09. 28. 15:53

Az egész rész alatt azon filóztam, hogy az tuti paróka. :D

A rész maga irtó gyengére sikerült. Pedig nekem bejön ez a kevésbé nördös vonal. Az egész inkább volt kínos, mint vicces.

tobias88 - 2015. 09. 28. 16:01

Első percben nevettem egyet, reménykedtem, de hiába :(

Dave - 2015. 09. 28. 16:08

Egy mosolyt nem hozott ki belőlem már. :(
Nagyon szomorkás vagyok emiatt.
Eljutott az “akármikor újranézem a tévében az epizódot, és minden epizód pihen a polcon” minőségtől, a letöltöm és törlöm -ig.
Hanyagolják már ezt a romantikus vonalat és kockuljon újra.

Paleee - 2015. 09. 28. 16:57

Ez a rész konkrétan nulla volt, értékelhetetlen.

DonMaros - 2015. 09. 28. 17:08

Ugyanazt érzem mint az AHS esetében. Amint rájöttek, hogy mivel lehet a középszeren szocializálódott nézőket bevonzani azonnal a háttérbe szorították az eredeti elképzeléseket és csak a bullshit-et kapjuk. Persze a számok őket igazolják, szóval nem várok már semmit ettől a sorozattól. Megszokásból meg Bernadette két szép nagy szeméért elnézegetem.

mark - 2015. 09. 28. 17:14

Szerintem az egész sorozat egyik leggyengébb része volt ez. Ha a következő 2-3 epizód is hasonló minőségű lesz, inkább darára hagyom, pedig a 3. évad óta hetiben nézem. A karakterek miatt úgyis végignézem, akármeddig tart, de azért szomorú látni, hogy egyre több az ilyen, megmolyogtató jelenet nélküli rész.

noodles - 2015. 09. 28. 17:15

tényleg gyenge volt….mintha már nem is próbálkoznának az írók

drakisz - 2015. 09. 28. 17:18

kicsit döcögött, de ez az évad még elmegy… oszt lassan ennek is vége lesz. Penny kezd frusztrálni, de még bírom. Nem igazán látom, hogy szeretné Leonardot, míg róla süt a rajongás, ha más nem is… Nekem a Bernadett és Whollowitz páros bejön, a többivel is lehetnevalamit kezdeni. Meh, majd meglátjuk.

tomex - 2015. 09. 28. 17:33

Hát velem valami baj lehet, de nekem tetszett ez a rész.. Nem mondom h ugyan úgy röhögök mint az első pár évadon, de szeretem nézni! Az okát viszont nem tudnám megmondani hogy miért :)

nfsu17 - 2015. 09. 28. 17:56

A legjobb a részben Stuart volt.

JKJ - 2015. 09. 28. 18:00

Olyan érzés volt, mintha ezzel alapoznának meg az évadnak. MEglátjuk. Én nem láttam ilyen rossznak.

dave - 2015. 09. 28. 18:19

A legjobb a részben Stuart volt, írja valaki, naná, mert ő maradt még egyedül, ő az aki a kínos csajozásával és antiszociális videlkedésével még emlékeztet a sorozat alapfelállására. A többiek: Howard kuka, Raj még csakcsak, de nem kap elég labdát, Leonard szintén értékelhetetlen és sikerült végre Sheldont is bekapcsolatosítani. El van ez szúrva teljesen.

humorpalanta - 2015. 09. 28. 18:29

Tényleg Stuart volt a legjobb, a többivel nem érdemes foglalkozni.

Viszont ne írjuk le még a sorit mert Cuoco válik, szal Leonardnak van esélye… :D :D

Treff86 - 2015. 09. 28. 18:31

Letölt, megnéz, letöröl, másnap mikor szóba kerül, már rég lövésem sincs, hogy miről szólt. Csak egy rossz szokás lett nézni, mint mondjuk a cigizés (nem cigizek, ezt se kellene, csak még egy részt megnézek, és kaszálom…na jó esetleg még kettőt, de tényleg annyi…vagy…)

Vitto - 2015. 09. 28. 19:02

Imádom a sorozatot, napi szinten megy minimum a háttérben egy-egy rész 4. Évadig bezáróan. 8. Évadban kaszáltam, addig még végig szenvedtem, egyszerűen fájt nézni ahogy kiherélték a karaktereket, pont azoktól a tulajdonságoktól megfosztva (kocka kultúra, tudományon alapuló poénok stb) amikért megszerettem a sorozatot. Sheldonba inkább bele sem megyek. Penny kb. 3. Évadig elment, de az a szenvedés Leonarddel ami megy folyamatosan miközben két totál nem összeillő karakter, rossz nézni egy pillanatig nem értem mit szeretnek egymáson. Pennyt kukázni kellett volna, Alexet a helyére és mehetett vna a kocka romkom.

elemerapioca - 2015. 09. 28. 19:11

en nem ertem hogymitt is akarnatok? Most akkor 9 evadon keresztul azt neznek hogy ez a par “geek” “geeekes” poenokat dobal ide oda? Ha ez igy maradt volna akkor mar a 4 evad utan kasza az egesznek. Ez most igy ilyen kiss laza csajos sitcom. Ilyenbol van vagy 1100 de szeretheto. Mar nincs benne sok es lassan kasza lesz (szerintem) :)

ba3525 - 2015. 09. 28. 19:20

Nekem ez a rész alapozta meg azt, hogy ha még 1-2 ilyen minőségű lesz akkor kasza…

_Peter - 2015. 09. 28. 20:08

Rettentő gyenge. A Stuart jelenet elért nálam egy félmosolyt, ennyi.

Ilyen szirupos kapcsolati romcom lesz ez már végleg?

“Ilyenbol van vagy 1100 de szeretheto.”

Ha van ilyenből elég, akkor miért kellett a TBBT-t is tönkrevágni? Ott volt a megbukott A to Z ugyanezzel a témával.

Pedig a geek téma pont azért jó, mert az élet folyamatosan adja hozzá az anyagot. Sheldonék sorbaállnak az új iphonért vagy ilyesmi egy kis Mr Bean humorral.

Vártam Leonard mikor mondja Penny-nek “de hát szakításban voltunk!” és nem az a problémám összehozzák a szereplőket, a Friends sem lett rossz a Ross-Rachel témától, mert a poénokat szállította a sorozat a szirup közben is. Elég a cukiságból és a nyálból, nevetni akarok!

Shyllard - 2015. 09. 28. 20:30

Kitartottam eddig, hiába volt a romlás, viszont ezután az évadnyitó után én elköszönök ettől a sorozattól. Pedig 20 perceseket tényleg ritkán kaszálok, mert azokat nagyon könnyű beilleszteni, de ezt már egyáltalán nem lehet élvezni. Szégyen, hogy hova süllyedtek.

Suttyom - 2015. 09. 28. 20:43

A poénok egyre rosszabbak, a sorozat egyre csajosabb, de a karakterfejlődés miatt mégis látok benne potenciált. Mert az kétségtelenül van benne, ha lassú is. Nem tudom, hogy Sheldon valaha fog-e szexelni, de kíváncsi vagyok, hogy ér véget az egész. Talán úgy, hogy Sheldon behúzza maga mögött a hálószoba ajtaját, és kiakaszt a kilincsre egy nyakkendőt?

Zizi - 2015. 09. 29. 00:33

Engem iszonyat idegesít pl. Stuart, amíg pár részben szerepelt, addig tűrhető volt, de minél többet feltűnik, annál irritálóbb számomra.
De lassan így vagyok Amy-vel is.

DarkEagle - 2015. 09. 29. 12:46

Szerintem nem volt vészes évadnyitány. 9 év után nem csoda hogy kifullad a poénfaktor. Viszont ami érdekes hogy kb azóta van lejtmenetben a sorozat mióta Pennynek rövid haja lett. :D Legalábbis nálam azóta tűnik másnak az egész. Remélem hamar visszanő a haja. xD Nálam olyan 6/10 volt a nyitány.

_Peter - 2015. 09. 29. 12:59

Első részen semmit, a második részen viszont szinte végig nevetettem. Érthetetlen ez a hullámzás. Ezért nem tudtam kaszálni soha, mert csak 20 perc és teljesen pocsék epizód után is jöhet egy teljesen jó.

sleepwalker77 - 2015. 09. 29. 13:13

Párkapcsolatokat le kellene építeni, akkor hasonlítana a sorozat a régi önmagára. Ennél rosszabb már csak akkor lehetne ha gyereke születne valamelyiknek…

Edinburgh - 2015. 09. 29. 14:14

Ugyan az a gyermekbetegsége mint, a HIMYM-nek volt amikor dominánsan belépet a romantikus szál, nem tudták azt a poénok szolgálatába állítani. Átcsúszott a sorozat sit-com-ból, rom-com-ba. Amit a Jóbarátokban pl jól tudtak működtetni, hogy a szereplők magánélete, mint körítés alá dolgzott a vicces helyzeteknek és sohasem uralta el túlzottan az éppen aktuális részben a főszerepet, azt itt az írók meg sem próbálják.

DarkEagle - 2015. 09. 29. 14:15

sleepwalker77: Már pedig jobb ha felkészülsz erre is mert ez az élet rendje és ha lesz még pár évad akkor tuti lesz gyerek is. Nem értem miért irtóztok a való élettől. Nem lehet egy sorozatot 9 éven keresztül csak majomkodó kockákkal eladni. Ha olyan lenne mint az 1. évadban akkor sehova se fejlődnének a karakterek. Egyszer mindenki felnő még ha nem is teljesen. :D A probléma itt nem a szerelmi szálakkal van vagy azzal hogy gyerekük lesz hanem azzal hogy idővel kifullad a poénzsák ezért kellenek új karakterek vagy új helyzetkomikumok de ezt elég nehéz úgy megtenni hogy a többségnek megfeleljen és a sorozat se változzon sokat már pedig a TBBT nem változott olyan sokat csak felnőttek a karakterek is és a nézők is.

Ahogy Sheldon úgy a nézők többsége se szereti a változást. :D

DarkEagle - 2015. 09. 29. 14:19

Edinburgh: A Jóbarátok se volt másabb hiába állítasz mást. Csak akkoriban máshogy álltunk a sorozatokhoz. Egyébként a HIMYM az elejétől kezdve ROM-Com volt elvégre az volt az alapja hogy Ted hogy találkozik anyuval. :D A TBBT esetében már az 1. résztől ROM-Com volt mondhattok mást. Az lehet akkoriban sokkal több geek cucc volt benne meg fizikus baromság de csak ennyivel nem lehet megtartani nézőket hosszú távon. Az élet velejárója, még akkor is ha kocka vagy a szerelem és a családalapítás. Nem értem mit problémáztok ezen.

winnie - 2015. 09. 29. 16:04

“a HIMYM-nek volt amikor dominánsan belépet a romantikus szál, ”

a himym-nél a pilotban benne volt dominánsan a romantikus szál, az alapból egy romkom volt. és remekül is működött romkomként.

edit: hehh, most látom, hogy pont ezt írta darkeagle is.

winnie - 2015. 09. 29. 16:06

DarkEagle: nem hiszem, hogy arról van szó, hogy bárki is irtózik az élettől. más sorozatokban nem zavarja az embert, itt zavarja. mert nem működik, mert a működő részektől veszik el az időt, mert… ezer oka lehet. ezt nem általánossággal kell magyarázni, hanem a tbbt-re lebontva.

a romantikus szálak is vannak, ahol működnek. máshol pedig nem.

“Nem lehet egy sorozatot 9 éven keresztül csak majomkodó kockákkal eladni. ”

amíg nem próbálja meg senki, addig nem derül ki. de nyilván el lehetne. a szitkomok egy része totál változatlan. az animációk is változatlanok, simpsonék huszoniksz év alatt nem öregednek, klasszikus szitkomok van, hogy ugyanolyanok nyolc év után is, mint az elején, ez készítői hozzáállás kérdése.

winnie - 2015. 09. 29. 16:08

persze a lényeg az, hogy jó vagy nem jó.

nem arról van szó általában, hogy “romantikus, ezért nem jó”, hanem arról, hogy “nem jó, mert romantikus”. – vagyis utóbbival csak megmagyarázzák sokan, hogy miért nem érzik jónak. szóval ne problémázásnak fogd fel azt, hogy valaki megindokolja a véleményét.

és ez az, amin nem tudsz változtatni. hiába mondod, hogy ez az élet rendje. attól még nem fogja valaki azt mondani, hogy “teljesen igazad van, akkor mégiscsak tetszett az epizód”.

sleepwalker77 - 2015. 09. 29. 17:08

DarkEagle: Nem ez az élet rendje, nem lesz mindenkinek gyereke, a való életben se. Simán lehetne más irányba vinni a sorozatot, de úgy látszik ennek a verziónak van a nézettsége, így ezt tolják.

winnie - 2015. 09. 30. 05:06

már hogyne:) ez szó szerint az életnek a rendje, az élőlények szaporodnak, így tartják fenn a fajt. ha nem tennék… nyilván nem mindenki.

és nem “ennek a verziónak” van nézettség, hanem a sorozatnak. nem arról van szó, hogy kipróbáltak egy másik verziót és annak nem volt.

sleepwalker77 - 2015. 09. 30. 09:28

winnie: azt hittem egyértelmű, hogy nem az emberi faj szaporodására gondoltam :)
A verzió alatt azt értettem, hogy behoztak romantikus szálakat, amivel olyan nézőket is tudtak szerezni, akik az eredeti, szinte csak a geek poénokra épülőt nem nézték volna annyira, ez megy. :)
Walking Dead-et is nézi olyan ismerősöm, akit az érdekel, hogy ki kivel jön össze, szóval nem meglepő, hogy ilyen húzásokkal lehet új nézőket szerezni, lehet még többet is.
De ez már kicsit off, szóval én off. :)

Dave - 2015. 09. 30. 09:40

Na az eheti rész már egy kicsivel jobb volt.

Lily - 2015. 09. 30. 10:54

A második részen már többször felnevettem.
Az évadnyitó halál unalmas volt.

jjujj - 2015. 09. 30. 10:58

fél off:
de miért próbálkoznának az “only geek” vonallal az írók, ha tudják, hogy mással jobban eladható a sorozat? Nem a saját ellenségük, márpedig ha van egy 18-15M-os nézettségű sorozatod, akkor nem fogod kockáztatni azzal, hogy csak lekorlátozod egy bizonyos rétegnek

on:

amúgy nekem különösebben nincs bajom vele, tényleg kicsit több a kelleténél a párkapcsolati dráma, a geekség kárára, de még számomra a tolerálható kategória volt, azért emlékezzünk vissza volt itt pl Hawking is a sorozatban, az azért elég komoly volt

2. rész nyitójelenete meg aztán már nagyon érett a levegőben(hogy mikor sütik el poénként), szerintem ez a rész nagyon rendben volt

dragon1986 - 2015. 09. 30. 12:54

Nekem mindkét rész tetszett :) Meg amugy a sorozattal sincs gondom. Minőség változó, de még élvezem a kalandjaikat. Ha a házasság is ilyen nekem nem lesz problémám :D

DarkEagle - 2015. 09. 30. 17:56

Oké a 2. rész már sokkal jobb volt. Penny/Sheldon smaci mindent vitt. :D Viszont a Penny/Leonard békülés kissé kínos lett. Penny jól mondta, ez már nyálas. :D
Remélem ezzel le is zártuk a házassági dolgot és megyünk tovább más irányba. Sheldon még így csaj után rohangálva is poénos tud lenne számomra. DE van egy olyan érzésem hogy az évad végére ő is megházasodik. Aztán már csaj Raj marad. Ki hitte volna az 1. évad után hogy Sheldon előbb jegyez el egy lányt mint Raj. :D Mondjuk én azt se hittem hogy lesz egyáltalán csaja. XD

dragon1986 - 2015. 09. 30. 19:53

csaj Raj hehe
Jó kis elgépelés de tényleg Raj néha úgy viselkedik mint egy rinyagép. Főleg most miert nem beszéltél róla nekem stb.

jjujj - 2015. 10. 01. 17:44

@dragon1986

De azért remélem leesett, hogy Rajnak az elejétől kezdve ez a szerepe, Howarddal a kezdetek óta poénjuk 75% arról szól, hogy a bromance-üket nagyon durván túltolják.

Lajosék a másodikról - 2015. 10. 06. 13:13

Az utóbbi idők messze legjobb részét rakták le a 9×03-ban. Elég volt szétszedni a nemeket, és máris van eredmény.

Treff86 - 2015. 10. 06. 18:11

Lajosék a másodikról: Ugyanerre gondoltam én is. Egyrészt külön jobban működnek, másrészt ki tudja mióta először volt fizikáról szó, ami azért fura, lévén tudósok…
Csak szerintem sokkal roddzabbak a lányok? Valahogy az ő jeleneteik nem fogtak meg, meg a színészi slakításuk sem (Penny folyton elröhögi a poént, hogy lehet, hogy még senki nem szólt rá…). Egyet értek azokkal, akik szerint a geekesidők jobbak voltak, és a romkom rontott a minőségen.

dragon1986 - 2015. 10. 07. 16:02

jjujj – 2015. 10. 01. 17:44
@dragon1986

De azért remélem leesett, hogy Rajnak az elejétől kezdve ez a szerepe, Howarddal a kezdetek óta poénjuk 75% arról szól, hogy a bromance-üket nagyon durván túltolják.

Tudom azt. itt nagyon zavart a haverod vagyok de egyben a feleséged is viselkedése.

Dav3883 - 2015. 10. 09. 16:39

Howard momentumai már viccesebbek mint Sheldoné. De néha Raj-al is ezt érzem.

Viszont ez tényleg egy jó rész volt.

lumiere - 2015. 10. 13. 13:01

Nekem nem az a bajom, hogy behozták a szerelmi szálat, hanem hogy talán túl sok jelenet megy el rá, amit félkomolyan kell venni, ezért eleve abban vagy nincsenek poénok, vagy tesznek bele, de minek, mert akkor vagy vegyük komolyan a jelenetet, vagy eleve legyen poénos. Sokszor nekem a kettő együtt nem megy.
A lányok poénjai nem viccesek. Kész. Penny akkor és addig volt az, amíg csak a fiúkkal lógott, de így hárman együtt 1-2 poént (nem maradandó) leszámítva borzasztóak. Főleg Penny. A korábbi jó nő voltamra játszanak rá, ami már 9 év után nem annyira üt. Egyszerűen eröltetett.
A fiúknál meg több ilyen kéne, mint a 3.részben. Hát mekkora volt már ez az ötlet, hogy elmennek Mexikóba azzal a busszal.😀😀😀 Raj-nak is jobb jelenetei voltak korábban, mint most. Méltatlanul hanyagolják.
Nézettségről van valami híretek? A múltkor mintha azt olvastam volna, hogy csökkent, eléggé jelentősen.

Treff86 - 2015. 10. 13. 17:59

Hamar örültem a 3. résznél, a 4. megint egy olyan közepes mehbrész volt. Nem mernek változtatni, minden marad ugyanolyan…körbe-körbe…

Dave - 2015. 10. 14. 10:32

Na!!! Egyre jobb részeket adnak. Iciri piciri a javulás, de már lehet röhögni.

neon - 2015. 10. 14. 17:29

Az első három rész úgy ahogy tetszett, de ez a negyedik…most valamelyik csatornán elkezdték vetíteni az első évadtól és sajnos újra nézve is jobban tetszenek a régiek :/

Anthonz - 2015. 10. 15. 11:49

Kaszáltam vagy 2 éve, most kíváncsiságból megnéztem pár részt, egész okésan indult de ez a negyedik rész elvette megint a kedvemet az egésztől.

Kate - 2015. 10. 20. 08:47

A 9. évad 3. , 4. része elég jó volt már, remélem marad ez a színvonal vagy akár nő is :) , az se baj :). Az 5. részt még nem láttam.

JKJ - 2015. 10. 20. 13:40

Az ötödik rész után elteszem későbbre. Ez hetiben túl kevés már nekem. Majd az évad végén egyben megnézem.

Lajosék a másodikról - 2015. 10. 22. 20:31

Hoppá, jön Stephen Merchant!

gabor36 - 2015. 10. 23. 14:54

Ha jön egy sorozat eredeti ötlettel, akkor kezd süllyedni a színvonal amikor a szerelmi szálakat kezdik erőltetni (azaz amikor átmennek nyavalygásba). Ennél a sorozatnál is így van sajnos, a 4-ik évadtól unalomba fullad, de a régi jó poénok miatt még mindig nagy kedvenc. A kilencedik évad első öt része csak ezzel a nyavalygós “szakítsunk/ne szakítsunk” témával ment el.

drake100 - 2015. 11. 02. 10:13

Engem, leginkább elszomorított a 9.évad eddigi részei.
Szimultán nézem épp az elejét is illetve az új részeket.
És a leginkább nem az volt a szembetűnő, hogy poén alig akadt benne, hanem az, hogy a szeretett szereplőink felnőttek. Látszódnak a ráncok, fáradtabbak a szemek, a poénok pedig kiégettek…Talán a szereplők is..
(Leonard konkrétan úgy néz ki, mint az amerikai pitében a főszereplő srác apja. Egy az egyben)
Szóval “megöregedtek”. Ahogy mi is akik az elejétől követik a sorozatot…
Mindenesetre még véletlenül se kaszálnám. Még ha szappanopera is vállna belőle pont attól érdekes számomra, mert ahogy minden, a sorozat is, ők is változnak.
Csakhogy szitkomként már valóban nem teljesen műkődik. Akkor már lehetne hosszabb egy kicsit… :)

neon - 2015. 11. 05. 19:21

Az normális, hogy felnőttek, de hogy Shelly-t milyen szintem kiherélték az borzalmas.

Móki - 2015. 11. 06. 10:27

Szerintem is gyengébbek a poénok, bár nekem a vívós rész kifejezetten bejött, ott többször is nevettem.
Szerintem egy élő szereplős sorozattal nem lehet megcsinálni, amit Simpsonékkal meg a South Park-kal.
Először is a TBBT mindig is a karakterekről szólt, a színészek pedig öregszenek.
Így is szerintem többet tudnak villantani mint a HIMYM, akik nem tudtak egyetlen új karaktert se hosszabb távon befogadni a sorozatba és a körül az öt ember körül forgott minden hosszú éveken keresztül. Ezáltal nekem az ő csoportuk sokkal egészségtelenebbnek tűnt. Itt azért van két új női karakterünk, plusz Stewart meg esetleg Emily majd bejön még később többet.
A szerelmi bánatos Sheldon valóban nem túl élvezetes jelenség, bár szerintem a színész elég ügyes, de szükséges a morális rend helyreállítása számomra, szerintem sokszor volt az elmúlt két évadban bicskanyitogatóan bunkó Amyvel. Különben is a változást utáló Sheldontól sosem volt elvárható hogy jól kezeljen egy szakítást.
Én maradok, érdekelnek a karakterek, én se röhögök fel annyit, mint az első pár évadban, bár számomra csak az utolsó három évad volt gyengébb poén fronton, szerintem a 4., 5., 6. évadban lavíroztak a legjobban a a készítők a szerelmi szálak és a humor között, az az arány nekem nagyon bejött. Azt nem értem, akik számára már a 4. évadtól veszített a sorozat, mert a 4. évados Amy például rohadt vicces volt, és szerintem nagyon sok jó rész született azóta. Nekem nagyon izgalmas volt új helyzetekben látni a karaktereket. Ez mára azért eltűnt.
Penny pl. nyilván veszített az érdekességéből, de nekem bejött az ő fejlődése is.

neon - 2015. 11. 09. 00:48

Nem csak erre az évadra gondoltam Sheldonnal kapcsolatban. Amy is teljesen más volt régen, az ő változása normális számomra. Ettől függetlenül megnézném az esküvőjüket :D

Cave - 2015. 11. 14. 14:44

Most néztem meg a “0”. részt ! Ott Sheldon már volt nővel ( egy spermabankban adomyányoznak, kell a pénz kajára), és a csaj is sokkal jobb mint Penny :) Kiváncsi vagyok, ha az a pilot, most hol tartanánk !

neon - 2015. 11. 18. 20:02

Sheldon jobb volt így, hogy nem volt nővel..sokkal izgalmasabb. A szimpla csajozásra ott van a másik 3 srác :)

Rammsch31n - 2015. 11. 20. 20:42

Bernadette valami förtelmes idegesítő, eddig nem tűnt föl ennyire, de ebben az évadban nagyon.olyan, mintha nem is lennének házasok Howard-dal, csak megvannak egyás mellett….na, válás egyszer? Talán feldobná ezt az alacsony színvonalat…

Szkotti - 2015. 11. 21. 12:16

HIMYM utalás: Penny nem szereti hallani azt a szót, hogy “moist”.

DarkEagle - 2015. 11. 23. 17:14

Ez a 9. rész jó volt. Rég nevettem ennyit TBBT-n. :D

Cave - 2015. 12. 10. 12:58

A post kikerült a kiemeltek közül !

Nuage - 2015. 12. 11. 10:28

Az utolsó pár rész szerintem kifejezetten jó volt. Amy új pasiján hangosan röhögtem, de Sheldonnak és Lenardnak is voltak király pillanatai. A “békítő tánc”-ot kétszer is meg kellett néznem.

rosickyz - 2015. 12. 16. 22:58

Az utolsó két rész valóban jó volt.
Viszont egyetértek azzal, hogy Bernadette-et el kell takarítani a sorozatból, semmi haszna már három éve, egyszerűen borzalmas.

Kata - 2016. 01. 02. 13:31

Az utolsó két epizód bájos volt, és végre fejlődtek a karakterek. Nekem penny karaktere kezd roppant lapos lenni, Bernadette pedig… csak úgy van, mit Stewart.

Hány évadot is terveznek ebből?

Cave - 2016. 01. 15. 08:40

Senki nem nézi ?

sapkamacska - 2016. 01. 16. 02:40

Nezem, de nincsenek a toppon.

JoeCole - 2016. 01. 28. 23:25

A 9/11 számomra talán a sorozat legerősebb része volt.

Cave - 2016. 02. 13. 18:37

Hát,a terhesség bejött

DarkEagle - 2016. 03. 04. 14:27

Hát ennyit még rég nem röhögtem mint a karaokés részen. :D

Edrick - 2016. 04. 16. 21:56

Ezt nem hiszem el. Már a 11-ik részt néztem meg, és tetszik, sőt, egészen jó! Nem tudom, hogy csak a dara miatt-e, de hihetetlenül bejöttek az eddig látott részek. Működtek a poénok, van kémia, minden jó! :) Nagyon régen tetszett már ennyire, remélem, a hátralévő részek is legalább ilyen jók lesznek :)

Cave - 2016. 05. 14. 16:24

Lesz szezonzáró elemzés ?

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz