Advertisement
login |

Pilot-mustra: Quantico – 1×01

2015. 09. 29. 19:35 - Írta: winnie

51 hozzászólás | kategória: 2015/16, kritika, pilot-mustra,

(A másik pilotkritikánk itt olvasható.) Ehh… Megpróbálom rövidre fogni, mert a hányinger érzését nem tudom szavakba önteni, meg felesleges is lenne, abból nem igazán tudna senki tanulságokat leszűrni arra vonatkozóan, hogy mennyire nézős a Quantico. Az biztos, hogy javarészt pozitív kritikákat kap, de engem úgy telibe kapott negatív értelemben, hogy az maga volt a tökéletes vihar.

QUANTICO – 1×01 – 2,5/10

Quantico - 1x01-02

De tényleg. Az elején még nem volt gondom a pilottal, korrekt volt, gépiesen bemutatták a karaktereket. Utána döccenést éreztem a műélvezetben, némi ritmustalanságot véltem felfedezni, a párbeszédeknek nem volt tempója, a képvágással való trükközés, ami szinte mindig bejön, itt zavaró volt (és funkciótlan, ha lehet egyáltalán ilyet mondani), még a főszereplő sem keltette fel nagyon az érdeklődésemet (a többieket igyekeztek marha érdekesre és rejtélyesre megírni, mindegyiket Nagy Titokkal, naná, de no spoiler), bár azt aláírom, hogy az alapkoncepció és a két idősáv érdekes volt.

Ekkor szomorkodtam, hogy ez már csak közepes lehet az olvasatomban, de a lejtmenet csak folytatódott, minden negatívum egyre jobban kihangsúlyozásra került, a végén pedig az álbölcsességek, illetve a nevetséges túlhúzások (amik általában ismét csak be szoktak jönni) végképp betették a kaput.

Quantico - 1x01-07

Miről is szól a Quantico? A pilot elején egy indiai nő ébred fel valami hatalmas robbanás helyszínén (közben narrál, hogy My name is Alex Pareish), New York-ban terrortámadás történt ugyanis. Ezt követően visszaugrunk az időben, és azt láthatjuk, hogy a csaj éppen az FBI quantico-i akadémiájára indul, hogy ott kezdje meg kiképzését.

A flashforward a pilot során még többször is visszatér, az egész szezont végig fogja kísérni a két idősíkos (kezdők az akadémián + nyomozás a robbantás ügyében) történetmesélés. Az 1×01-ben a múltbéli idősávot részben Alex jövőbeni elmondásai elevenítik meg, de persze nem csak mese-mese-mesketéről van szó, hanem ott is zajlanak az események, vannak  visszautalások a múltban (a sorozatmúlt jövőjében) történt dolgokra, pörög a cselekmény, hiszen keresik a felelőst, akiről annyit tudnak, hogy ő is FBI-os akadémista volt.

(Ami ez utóbbi szálban “aggasztó” lehet, hogy az FBI-szálról csak a jövőben tudnak, így a múltas, akadémiás sztorit jóval nehezebb lesz izgalmas, szappanmentes dolgokkal feldobni.)

Quantico - 1x01-05

Valójában csakis az zavart a Quantico-ban, hogy nagyon látható az a sablon, ami alapján íródott. Úgy írták meg, ahogy kell, ezt elismerem (titkok, rejtélyek, gyanúk), már a pilotban is jó pár csavar van, néhány előre nem látható (és elmondva rém nevetségesen hangzó) WTF is, bizonyos kezdeti szálak sem arra kanyarodnak, amerre hinnénk, de az egész mégis folyamatosan a gyenge pontjaimat találta el, mint annak idején a The Blacklist. S ezt tűrtem egy ideig, de utána beindult a spirál, és a kezdeti tartózkodó közönyöm (“ez nem is olyan jó, mint azt vártam”) szép lassan mérhetetlen utálattá alakult át.

És sablon alatt nem a konkrét ABC-s párhuzamok zavartak. Tény, hogy a Grey’s Anatomy-ból a tanoncos szál (pár fiatalt fogunk nyomon követni) jött át, a How To Get Away with Murder-ből pedig a flashforward-os rész – utóbbiból és a Scandal-ből, ha akarom a pörgetős vizuális megvalósítás, aminek nem tudom, mi a neve. De ezeket ismerve volt várós a premier előtt a Quantico, ráadásul a pilotban nem nagyon volt idő szappanozásra, az akadémián nem volt dugi romantika. (Nyilván lesz majd.)

Quantico - 1x01-06

Érdemes megvárni a véleményeket és a másik kritikánkat árnyalásképp, de tényleg nagyon érdekes élmény volt, hogy miközben szerintem a pilot egyenletes színvonalú volt, az egész lavinaszerűen telepedett rám, és olyan dolgok, amik az elején cseppet sem zavartak, vagy csak alig, a végén szabályosan irritáltak, és nyilván így sokkal hangsúlyosabb az az érzés, ami záráskor volt bennem. Arról nem is beszélve, hogy az utolsó 10 percre már egyes mondatok, sőt, mozdulatok is kivágták nálam a biztosítékot, annyira kilógott a lóláb. Mondom, tökéletes vihar.

That man… if he wasn’t who I knew, who was he? Was he good? Was he bad? Was he both?

Amikor a vége felé ezt a monológot meghallottam, diszkréten belehánytam a számba. Komolyan, mintha valami Sikersorozat írása for dummies-könyv alapján lett volna elkészítve a szkript. Minden benne volt, ami kell, kellőképp figyelemfelkeltő a sztori, de a megvalósításon elvérzett nálam. Shonda Rhimes-sorozatot csak Shonda Rhimes-ék tudnak írni?

51 hozzászólás Ne habozz!

Neoprimitiv - 2015. 09. 29. 19:56

Ez nagyjából pontosan fedi az én véleményemet is. Még talán annyit, hogy nekem nem kunszt eladni törékeny nőket kemény csajoknak, de sajnos a főszereplőről végig az volt az érzésem, hogy senki sem szólt neki, hogy hé, ez nem Bollywood! Túl sok csücsörítés, túl sok fátyolos szem, túl sok jajistenemhogylehetez kétségbeesés.

A nyilvánvaló plothole-ok pedig engem irgalmatlanul zavartak. Ha már a pilotban sem képesek azt a 40 percnyi cselekményt úgy összerakni, hogy abban ne legyen hülyeség, akkor mire lehet később számítani? Ebből a legfájóbb az volt, hogy a főszereplő, aki gondolom a történet során baromi jó nyomozó lesz, csak rinyál a robbanás után, de nem hozza fel ő maga a nyilvánvaló kérdést: ha ő több sarokkal arrébb volt, hogy került a tetthelyre?

Rammschein - 2015. 09. 29. 19:57

Sorry. A negyedénél konkrétan majdnem kinyomtam, de sajnálatomra nem így tettem. De ez szerintem valami inkoherens borzadály…

Scott21 - 2015. 09. 29. 20:09

Azt hittem velen van a baj de en us igy ereztem magam… aztan nem kinoztam magam es kikapcsoltam

Lemoni - 2015. 09. 29. 20:18

Nálam is ketté esett a nyitó rész, az elején a karakterek bemutatásánál nagyon lazán cool-ok akartak lenni és túlflegmázták. Utána meg, nagyjából a piszkos titkok belengetésénél, átment erősen mondvacsinált feszültségkeltésbe. Nem nagyon konyítok az ügynökképzéshez, de nagyon hülyék, ha ilyen “apró” jellem- és elkövetett hibákat nem szúrtak ki korábban a felvetteknél. Tisztára, mintha egy college lenne, nem a világ egyik legjobb kiképző központja. A legnagyobb vicc mégis az volt, ahogy a robbantás után szépen meséltették a nővel Ádámtól kezdve a történetet, mert nyilván így kell egy terrortámadás után. A végén meg a jól kiképzett FBI-osoknak nem tűnt fel, hogy az egyensapkában mindenki egy irányba megy, csak egyvalaki nem. Eh, 2 rész esélyt még kap, de csak Jake McLaughlin miatt. (Vicces, hogy a két egykori Believe-főszereplőnek, neki és Delroy Lindo-nak /Blood and Oil/ pont tegnap volt az új sorozatpremierjük:)

szpojleres mókus - 2015. 09. 29. 20:21

Kicsit megdöbbentem, nagyon későn kezdtem el nézni, ott hagytam abba hogy majd folytatom amikor megmondták hogy köztük van terrorista, addig nekem nagyon tetszett, pont most akartam folytatni.

A terrorista amúgy csak szerintem a szöszi lesz így elsőre?

natasa - 2015. 09. 29. 20:25

Hát ez szappan Homeland. Egyetértek kb a kritikával, mondjuk nem voltam tőle ennyire rosszul. Végig olyan érzésem volt, hogy milyen kár. A koncepció annyira tetszett volna. A főszereplő helyett inkább a srácon voltam kiakadva, egek ilyen ostoba fejű színészt azért még az ABC-n se lehet gyakran látni. A fordulatok tényleg röhejesek voltak. Az ikresen forgattam a szemem. De nekem a legröhejesebb a szőke csaj volt a fémdarabbal how convenient.

tomah56 - 2015. 09. 29. 20:26

Akkor nem velem van a baj, az első 8 perc után elkezdett valami kapargálni belül, mint ha valaki a körmét húzná a táblán: Itt valami nem stimmel. Story? oké! Szereplők? oké! Idősíkok? oké?! Valahol itt hullott szét az egész. Az alapfelvetés jó volt de a kivitelezés. Mint egy zongora darab, amit egy rosszul hangolt zongorán játszanak. Épp minden csak fél Hz-es csúszásban van de az pont elég az agyvérzéshez. Lehet ,hogy a vágószobában valaki leültette a 2 éves kisgyerekét, gyere nyomkodd a gombokat nyugodtan! Az öngyilkosság meg valami olyan bődület volt amire szavak sincsenek. Komolyan abban reménykedtem ébredjen már fel valaki valahol és mondják hogy ezt csak álmodta… mert azzal még menthető lett volna. Elvégre is az álmok ilyen kuszák és értelmetlenek. Ha lenne időm újravágnám a részt és feltenném a netre…”amatőr” verzió jelzéssel.
Szerintem valami nagyon nagyot akartak gurítani és nagyon szarul sült el. Brian J. Smith meg lehet hirtelen kellett nekik kiírni? Nem tudom én nem olvasok ilyen híreket de mivel a Sense8-be is ott van meg is lepődtem, hogy mit keres itt. Főleg mivel az eleje még kicsit hasonlított is rá… amíg nézhető volt… aztán nagyon nem :) De ez se mentség az ilyen munkára…

winnie - 2015. 09. 29. 20:33

lemoni: azért kezdték ádámtól, mert fel akarták tartani őt (ld. cetli), hogy átkutathassák a lakását, talán – szóval ez szándékos volt, ha erre gondoltál.

Isteee - 2015. 09. 29. 20:37

Csak hogy legyen itt pozitív példa is, nekem tetszett.

Deny - 2015. 09. 29. 20:38

Én imádtam minden percét. Tényleg olyan, mint a GA meg a Murder keveréke csak FBI-kiadásban. Akkor most elsüllyedek szégyenemben, hogy ez bejött :D

C-DEF - 2015. 09. 29. 20:48

akkor folytatom a sort nekem is tetszett

winnie - 2015. 09. 29. 20:56

mondom, nem lesz gond osszessegeben a tetszessel, hiszen eleg jo kritikakat kapott. mondjuk kicsit blacklist vibe-om van, mert az is dicsert meg sikeres volt odakint, de itt nagyon sok negativ kommentet szult. pedig altalaban hasonloak a velemenyek, a magyarok tukrozik a kintieket.

de az olvasok, marmint a nemnezok miatt azert legalabb egy-ket mondatot erdemes irni arrol is, hogy miert jo, mert eddig kifejtest csak a masik oldalrol olvashatnak, de onnan boven:) es az a meggyozobb, ahol le is vannak irva az okok.

Paladin - 2015. 09. 29. 21:02

Érdekes, nekem is teljesen bejött. Az újoncok közül amit láttam, talán ez után éreztem leginkább, hogy kérem a következő részt.

ALDO - 2015. 09. 29. 21:26

Köszönöm a részletes kritikát. Ez csak megerősített abban, amit látatlanban gondoltam a sorozatról már a májusi upfronts során. Egyszerűen luxus rááldozni azt a 42 percet. Eddig eléggé felemás az idei újonc kínálat.

moony - 2015. 09. 29. 21:42

nekem simán 8/10es a pilot, felkeltette és fenntartotta az érdeklődésemet. nem voltak túl high hope-jaim, de 100% hogy maradok.

Alterego-x - 2015. 09. 29. 21:42

Így a kommentek alapján a Sense8 óta a legmegosztóbb sorozat, csak most a junkie kritika pont a másik irányba billen.

jessm - 2015. 09. 29. 22:03

nekem simán bejött, szerintem a szinészek között sokkal inkább meg van a kémia mint mondjuk a HTGAWM tanoncai között. Meg volt a kelő rejtély, bár az utolsó perc kitalálható volt, hogy az lesz.

Egy elég jó kezdés volt, az ilyen rejtélyes sorozatok mindig 2-3 rész után derül ki hogy igazán jók -e vagy unalom az egész.

Isteee - 2015. 09. 29. 22:19

No akkor néhány ok, hogy miért tetszett, bár picit spoileres lesz:
Az egyik az időben ugrálás. Az ehhez hasonló dolgokat nagyon szeretem, akaratlanul is dolgoztatják az agyamat, próbálom én is összerakni a képet, megkeresni a válaszokat, egészen jó agytorna, a változás is jót tesz.
Másik dolog, hogy amikor megkapták az első feladatot, akkor vált nálam picit komolytalanná a sorozat, de pontosítok picit: onnantól vált szórakoztatóvá.
Tényleg tele van sablonokkal, sokszor sírok én is ezek miatt, de itt valahogy úgy rakták össze őket, hogy nem zavartak ezek a dolgok. Pl. a csatos megoldás, rögtön elárulták a “titkot”. Apuci kicsi fia nem tagadja, hogy apuci kicsi fia. Még a sablonos karakterek is bejöttek, pedig nagyon felszínesek voltak, kezdve a lecsúszott alkoholista tanárral, apuci kicsi fiával, a titkolózó indiai és arab nővel, tipikus FBI viselkedésekkel, ésatöbbi.
Viszont annyi szálat dobtak be az első részben, hogy szerintem élvezet lesz az odavezető út, érdekes lesz kibogozni a szálakat.
Már ha a sztorira több figyelmet szántak, mint a szereplőkre a pilotban. Persze ennyi szereplővel ez szinte lehetetlen feladat, de csinálhatták volna lassabban is, több részre kiterjedően, mint a Sense8-ben. (Még véletlen sem szeretném hozzá hasonlítani, csak ott volt ilyen kezdés, megalapozás).
Szerintem kezdésnek bőven jó volt ez, aztán lehet tényleg nem javul és akkor kasza, de bizakodó vagyok.

nagylord - 2015. 09. 30. 00:12

Beállok a sorba: ez minősíthetetlen volt!
42 perc alatt ennyiszer kinyomni epizódot soha nem akartam, pedig láttam már rosszat. Ha nem pilot 10 perc után felállok a soha többet megjegyzéssel.
Remélem senki nem érti félre, de meg kell említenem, hogy az erős női karakterek vonalat olyan módon tömték, hogy nem volt elviselhető. Nincs baj ugyanis vele, lásd Shonda Rhimes sorozatok, Homeland, Revenge, bármelyik nyomozós párosos buddycopos női szereplős sorozat, de ezt túltolták. Szóval a főszereplő egy fantasztikus nyomozóvénájú, mindenkitlenyomokannyiraokosvagyok típusú hölgy, aki bekerül egy képzésre, ahol a főnök egy mindentmindenkinéljobbanbizonyítottam hölgy, aki mellesleg mások ballépéseit is a hátán tudja hordozni, és amikor valakinek meglepő módon az igazság élharcosaira van szüksége, akkor pont ők kerülnek elő. Szóval ha lehetne pici fordulat, kicsit árnyaltabb karakterábrázolás, vagy csak annak az esélye, akkor a másik irányba fordulnak az írók a pilot-ban. És elnézést a kirohanásért, de ezt a karakterhalmazt és alapcelállást fel lehetett volba rajzolni úgy is, hogy ne legyen ennyire tenyérbemászó, sőt akkor még remélhetnénk karakterfejlődést is.
Nem szoktam ilyet írni, de most fogok, mert ilyen rosszul összelapátolt kliséhalmot akár én is tudnék alkotni. Csak tudom, hogy rossz, ezért meg sem próbálom…

winnie - 2015. 09. 30. 04:37

Alterego-x: nem hiszem, hogy annyira megosztó lenne. a sense8-nél vannak végletek és érthető is, itt inkább csak pozitívabb és negatívabb vélemények.

Cyrax - 2015. 09. 30. 08:01

Nem nagyon tudtam hova tenni ezt a pilotot, az volt az érzésem, hogy görcsösen próbál “nem broadcast network-szerű” lenni, de pont emiatt mégse mutatott semmi újat. Nálam amúgy már ott necces volt, amikor Josh Hopkins megjelent, mint az egyik főnök, a Cougar Town (és Swingtown!) után nem tudom komolyan venni ilyen szerepben, nem hiszem el, hogy más nem volt alkalmas rá. :)

Amúgy azt hittem winnie, hogy nálad a lejtmenet a kocsis jelenettel kezdődött, amikor a csaj úgy tett, mintha tudná a csávó teljes önéletrajzát, szerintem az kifejezetten gáz jelenet volt.

Eni - 2015. 09. 30. 08:38

Szerintem annyira nem volt rossz mint ahogy itt mindenki lefesti. Voltak sokkal rosszabbak (nekem a Rosewood) is az elmúlt időkben, de mindenesetre érdekes látni, hogy mennyire ellentétesek a vélemények.

ravengirl - 2015. 09. 30. 10:08

Neoprimitív +1
Általában jól viselem, hogy a csajok is benne vannak a sűrűjében, pl. a Blindspotban teljesen hiteles a főszereplő csaj, ne de, hogy Miss World osztja itt a lapokat…., neeemár…. Tudom, hogy más sorozatokban is van ilyen, de ennél a csajnál nem tudtam elvonatkoztatni attól, hogy ő elsősorban jól akar mutatni a képernyőn. Persze, a srácok biztos mást gondolnak erről :)
Maga a sorozat is túl szimpla, számomra nincs benne semmi plusz, szóval én azt hiszem itt be is fejeztem.

Dave - 2015. 09. 30. 10:26

Azért 2,5 pontnál több volt ez. 5-6 kb. Viszont félek, hogy a többi epizód romlást fog hozni.

dvs - 2015. 09. 30. 12:12

Minden negatívat leszamitva en mindenképpen maradok, mert ez az FBI tanoncokról szóló felállás meggyőző, de számomra nem egyértelmű, mivel a kiképzési időszak az ami sokkal inkább a flashback és a terrorcselekmény a fő szál.

Túlzónak tartom azt a 2,5-öt, legalább egy közepes biztosan megvan.

winnie - 2015. 09. 30. 13:04

dave: láttam a részt, nem volt több – ha több lett volna, azt írom:) viszont én azt várom, hogy a többi rész javulást fog hozni.

winnie - 2015. 09. 30. 13:05

dvs: nem. a kiképzés a fő, a karakterek megismertetése, stb. a pilotban persze jóval nagyobb súlyban volt a múlt, a további részekben már ki fog egyenlítődni az arány, a készítők azt mondták, hogy kábé 60/40% lesz,

sorozat/gyilkos - 2015. 09. 30. 13:50

Ennél megúsztam szarkukta robbanást, de a Blindspot második részénél nem sikerült. Amikor benyögték a badguys-goodguys bölcsességet, majdnem kikxxtam a monitort az ablakon.

Amúgy hasonló fxs mindkettő. Egy ideje a network sorozatok jó részénél azt érzem, hogy scriptgenerátor csinálja a bevált panelekből és random hajléktalannak adják a creditet kb. egy doboz cigiért.

sorozat/gyilkos - 2015. 09. 30. 14:08

A Quanticoval kapcsolatban egyetlen kérdés motoszkált a fejemben. A főszereplő csaj ugye bollywoodi sztár. Vajon szándékos volt, vagy véletlen hiba, hogy a pilot 4 percében megfektették?

Úgy értem a csajjal nyilván rágyúrna a sorozat az indiai piacra is, 1.2 milliárd potenciális piacot még kisebb fizetőképességgel sem hülyeség egy egzotikus jócsajjal becélozni. Nem is játszik rosszabbul a helyi átlageyecandynél.

Viszont India meglehetősen konzervatív ország, voltak már botrányok abból, hogy a színésznők többet vállaltak be a múlt század 30-as éveinek erkölcseinél. A muzulmán régiókban ez pláne igaz. Szóval ott ez kelthet akár visszatetszést is, de persze az is simán lehet, hogy rásegít a helyi nézettségre.

Kíváncsi vagyok, mennyire volt ez tudatos.

winnie - 2015. 09. 30. 15:06

sorozat/gyilkos: inkább ő fektette meg a srácot, mint fordítva.

a szkript már a casting előtt megvolt, a szerepet pedig unirassz, és jelentősége is van a dolognak, mint később kiderül (elvileg), szóval ez csak érdekes egybeesésnek tűnik – arról nem is beszélve, hogy az adott szituban, illetve később is, amikor előkerül, a főszereplő jön ki “győztesen”.

sorozat/gyilkos - 2015. 09. 30. 18:14

@winnie úgy értettem, a forgatókönyvírók fektették meg. De ha quickienek van hosszabb távú jelentősége, akkor valsz tényleg nem ezért csinálták.

HoC - 2015. 09. 30. 20:49

sorozat/gyilkos

Semmit nem jelent, hogy papíron mi történt.
Látni nem láttál semmit.
A vizualizálás az, amit nem szeretnek “bollywoodban”, ami egyébként nem baj. Az amcsi sorozatoknál/filmeknél is nálam fast forward van a szexjeleneteknél, mert soha semmit sem ad a történethez pluszban, akárcsak a sokperces üldözéses jelenetek, vagy a főhős és a főellenség x perces csatajelenete.

Bollywood erről híres, bár sajnos ők is amerikanizálódnak lassan, de pl. SRK és Kajol, a helyi álompár, soha sem csókolta meg egymást a filmvásznon, pedig 7 filmben voltak eddig szerelmespár.

winnie - 2015. 10. 01. 08:50

hoc: ha fast forward van, akkor nem hiszem, hogy tudod, hogy mit ad hozzá vagy mit nem. mindkét típusnál bőven adhat.

Julian Plenti - 2015. 10. 03. 12:33

én nagyon nem szerettem az első részt, hiteltelen, felszínes, és tele volt rossz színész alakítással (főszereplő lány pl nagyon-nagyon szép, csak hát épp játszani nem tud). még egy esélyt adok neki, ha nem lesz jobb, kasza.

HoC - 2015. 10. 03. 19:48

winnie:

2x-es lejátszásnál még mindent látok, hallok, olvasok.
Tehát el tudom dönteni, hogy számít, vagy sem.
9x%-ban csak töltelék. A jelzése, ázsiai módra ugyanennyi százalékban bőven elég.
Hagy ne nézzem 3 percig, hogy mások szexelnek, ha olyat akarok, arra ott vannak az xxx oldalak.

HoC - 2015. 10. 03. 19:58

winnie:
Még annyit: nézz meg pár indiai filmet vagy koreai sorozatot, soha sincs ábrázolva szexualitás, mégis a legjobb romantikus filmeket/sorozatokat ők csinálják.
Lásd Hallyu.

De legyen USA: Tom Hanks vs. Meg Ryan klasszikust nézd meg, messze a legnépszerűbb “sorozat” szerelmesek (volt annyi filmjük, hogy sorozatnak nevezhessem), még sincs szexualitás a vásznon.

Az ábrázolt szexualitás a kőműves józsinak szól így a XXI. században. Azzal sajnos nem tudok azonosulni.
És itt kérnék elnézést a kőművesektől az általánosításért.

winnie - 2015. 10. 03. 20:07

hoc: ezt már leírtad. mint ahogy én is, hogy nem tudod. minek ismételjük magunkat?:)

nem írtam, hogy nézned kell, csak jeleztem, hogy tévedsz a “soha, semmit” kitétellel – nem muszáj elhinned. tudom, hogy a többség erre nem azt fogja reagálni, hogy “hmm, előfordulhat.”

Bazsi - 2015. 10. 03. 22:03

Ennyire azért nem volt rossz, nem untam, de tény h semmi extra, megnézzük a következő részeket is azért.
Amúgy ha ez 2,5 a rettenet scream queens mennyi? :D mert ehhez képest az 6 láb mélyen van :D

jessm - 2015. 10. 04. 13:03

Nem tudom ilyen jelentősége lesz annak , hogy összejött a főszereplő a pasival, bár láttunk már egy okot a rész végén. Egy biztos, hogy ki fog derülni, okkal teszik be az ilyesmit.
Az meg, egyéni izlés ki mennyit kedvel látni az erőszakból, egy összejövésből. Van , hogy van oka a naturalizmusnak és az írók ezzel kifejeznek valamit, de az is lehet hogy nem. Aki kevesebbet akar látni az áttekeri (mint ahogy valaki írta). Ez is kb a soha véget nem érő viták közé tartozik.

Snoopyzit30 - 2015. 10. 04. 19:01

Ez a sorozat valami rossz vicc??!! Ezt komolyan gondolta bárki? Édes Istenem folytatódjon már pl. a Homeland.

winnie - 2015. 10. 06. 07:18

“Amúgy ha ez 2,5 a rettenet scream queens mennyi? ”

írtam róla kritikát, el tudod olvasni. nem hiszem, hogy most fogod felfedezni először, hogy nem mindenki azt gondolja valamiről, amit te. nézd meg a kommenteket. sokak szerint trágya a quantico. mások szerint pedig remek. és vannak, akik szerint a scream queens a zseniális.

winnie - 2015. 10. 07. 14:41

1×02: uhh, ez legalább nem irritált, de ugyancsak nagyon rossz volt, ráadásul rém komolyan veszi magát és elhiszi, hogy rettenet okos. 3/10.

Paladin - 2015. 10. 12. 21:06

Hát nem az a része erősödött, ami tetszett a pilotban, hanem a buta szappanozás.
Ez a hisztis tini rutin, amit a harmadik részben levágtak, annyira elbaszott volt, hogy komolyan rezegni kezdett nálam a léc.

winnie - 2015. 10. 13. 21:11

A Quantico az 1×03-ra újabb mélységeket ért el, hihetetlen mennyire melodráma, tapló, idegesítő crybaby karakterekkel.

most rengeteg minden nagyon gáz volt, de én továbbra sem a szappant látom benne, hanem…, tényleg, ahogy paladin is írja, a hisztit. valaki kérdez valamit, amire a válasz valami anyázás, vagy pikírt genyóság, és ennyi a jelenet. megint egy kérdés, megint valami patkány válasz, és vége a jelenetnek. lehet, hogy én vagyok érzékeny, de amit levágtak, az a parasztság csimborasszója volt. aztán meg besérültek.

és a végén meg kapják a nagy elismerést, hogy mennyire összetartóak.

azt azért megnéztem volna, hogy az egyik tesó hogy oldotta meg, hogy pont olyan monoklit csináljon, mint amilyet ő kapott. ha véletlenül az első ütés nem jön be, tovább csépeli. ha pedig túl nagyot üt, akkor baj van?:)

Rezsidémon - 2015. 10. 15. 17:02

Üdvözlök mindenkit Quanticóban, az ország legkeményebb ügynökkiképzésén, a mai órán egymás magánéletében fogunk vájkálni, Story magazinos mélységekben, aztán olyan nemzetbiztonságilag releváns képességeket trenírozunk, mint páros összekötöttkézzelúszás medencében. Ennek nagy hasznát veszitek majd a terrorizmus elleni harcban, meg egymásnak is, úgyhogy estére további csapatépítő tréning jellegű feladatok várhatóak, amelyek során ismét egymásról kell felszínes véleményt alkotnotok, mert így kovácsolódik az egység. Amire nagy szükség van, hiszen tárasaitok egytől-egyig beépített informátorok.

A kiképzésvezető kollégával nagyon örülünk annak, hogy idén is szép számmal jöttetek a Jersey Shore és az Éjjel-Nappal Budapest soraiból, ahogy körülnézek, szimpatikus fiatalembereket látok mindenfelé.

Sok sikert, kiképzésre fel!

Dave - 2015. 10. 21. 09:34

Rezsidémon: hmm van benne valami. :)

anikoo - 2015. 10. 23. 00:54

hát, én imádtam! van olyan sorozat, ami csak a 3-4. részre tesz szerelmesévé, de ez nem. olyan mint a the flash vagy az arrow. Najó, annyira nem jó, de nekem nagyon tetszett. :)

Tyberius06 - 2015. 10. 23. 16:45

A 4-dik rész után azért ennyire nem érzem gáznak, bár tény, hogy semmi kiemelkedő nincs benne és hogy a 3-dik az valóban borzalmas volt, de valahogy leköt egyelőre.

Ami zavaró, hogy rengeteg dolgot lőnek el a jövőben a múlttal kapcsolatban, aminek perpill semmi értelme és mire a másik sztoriszál odáig ér, már nem lesz jelentősége a felfedésének. Pl. hogy Parrish mit derített ki a szőke csaj szüleiről, vagy hogy a “meleg” srácot miért baszták ki az Akadémiáról, de ettől függetlenül maradhatott az FBI-nál…

Az is igaz, hogy pl. az akadémiás részeknél, amikor egymással versenyeznek és beszólogatnak a másiknak folyamat az idegesítő, egyyszerűen túl gyerekes, azt ezek itt elvben nem azok, de lehet csak a kulturális különbségek miatt húzom a számat ezen…

Tyberius06 - 2015. 11. 04. 23:21

1×06-nál eljött a kasza asszem. Még a rész végén (úgy 5-10 perce úgy gondoltam, hogy folytatom, aztán visszagondoltam, hogy mi olyan van benne, ami miatt érdemes lenne tovább vinni a nézését, és rájöttem, hogy egyedül a robbantás utáni nyomozgatás érdekelne (mert, hogy az Akadémiás részeknek az ég egy adta világon semmi értelmük és nagyon funkciójuk sincs), de az kb 5-10 perc és meglehetősen kiszámítható, vagy épp érdektelen, a többi meg nyál, meg szerelmi vívódás meg nyál stb… Inkább nem folytatom. Főleg annak tükrében, hogy nem 13 részről van szó, hanem 18 vagy mi, szóval inkább hagyom. Itt max beletekergetve átpörgetem a dolgot a végén, hátha lesz valami érdekesség még, mert most rém unalmas.

Asszem egyébként, hogy Blindspot is így, hogy megkapta a teljes évados berendelést, megkapja a kaszát tőlem (is), és nem térek rá vissza akármilyenek lesznek a vélemények….

bobi64 - 2015. 12. 04. 07:15

Az első részbe belenéztem és azonnal lemondtam a további nézéséről…

Babrafax - 2016. 09. 24. 11:27

Jó régen írtak ide véleményt,amin annyira nem csodálkozom.Igaz ,eddig 8 részt néztem meg ,de kiakadtam a sorozat gyengeségén.Valami Blacklist szintű sorozatra számítottam erre egy tini hiszti baromság lett az egészből.A sorozat is nagyon kerüli a véres jeleneteket.Az FBI akadémia meg egy bulis helynek tűnik a film alapján.És kiakasztott más is : kötelező jellegű homokos a sorozatban.Az egyik csak álca volt, de az egyik részben a 2 férfi közti smaci elég kiábrándító volt.Persze ez kötelezeő jelleggel benne volt egy másik sorozatban is : Blindspot ,igaz ott leszbi szál volt.Nekem az egész vértelen ,amerikai tini baromság.Ha őket célozták meg ,hajrá.Az évad feléig még elmegyek ,de ha nem lesz változás,vagy pörgés ,nálam is kasza.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz