login |

The Good Wife: kezdett a 7. évad – írta foxxmulder

2015. 10. 12. 18:03 - Írta: vendegblogger

128 hozzászólás | kategória: kritika,

Kevés olyan sorozatot tudok mondani aminek a folytatását ennyire vártam volna, mint a The Good Wife-ét. És nem a cliffhanger miatt. Hat évad ugyanis alatt tettek róla a készítők és a szereplők, hogy ne lehessen elveszíteni az érdeklődést. Ráadásul a sorozat kezdetektől fogva azzal fogott meg, hogy képes volt évadról évadra újat nyújtani, mindig magasabb szintre emelve az elvárást.

gww1

Ehhez persze az is kellett, hogy legyen egy nagyon jól eltalált főhősünk, és tényleg lehetett látni a folyamatos fejlődést, ahogy egyszerű háziasszonyból először elismert ügyvéd lesz, majd partner, később pedig céget is alapít, míg végül eljutott abba a bizonyos pozícióba, hogy onnan a porba hulljon vissza.

És innen folytatódott a történet, mely láttán erős déja vu érzésem támadt. Ami kicsit csalódottá tett, mert a korábbi kezdésekkel ellentétben ezt már láthattuk korábban. Összességében persze rendben van a premier rendben, olyan 6/10-nyire, de most először lehetett érezni, hogy talán fogyóban lehetnek King-ék ötletei.

gww2

A tovább mögött spoilerekkel folytatom.

Alicia egy botrány után újraértékeli az életét és nulláról kell felépíteni a karrierjét. Senki nem bízik a munkájában, önbizalma romokban, nincsenek barátai. Megismerkedik egy tökös csajjal , aki szintén ügyvéd, és a kezdeti ódzkodást követően, miután mindketten helyt állnak a másik munkájában, közösen mennek el italozni. Annyira ismerős volt ez a helyzet, szinte kiáltott a tavalyi Alicia-Kalinda (botrányos) búcsújelenetért.

gww3

Lockhart/Agos fronton nagyon úgy érezni, hogy rossz irányba mennek a dolgok, és a cég nincs jó passzban. Nagy változásoknak kellene történnie. Cary ugyan próbálkozik, de nem nagyon boldogul egyedül. Túl sok régi vágású ügyvéd van, akik nem képesek az új dolgok felé nyitni.

De azért felcsillant a remény is. Peter indulni akar az alelnöki posztért, ezért kapásból repül Eli, mint kabinetfőnök és jön Ruth, akin látszik hogy nem egy szívbajos perszóna. Természetesen Eli ezt eléggé zokon veszi, és bosszúból Alicia személyzeti tanácsadója lesz, hogy „rehabilitálja” őt. Nem titkolt szándéka, hogy megtorpedózza Peter választási kampányát. Ebben elég nagy szövetségese lehet Alicia is, bár a motiváció jelenleg még kérdéses a részéről.

gww4

Nagy eséllyel tehát az évad ennek a szálnak a mentén fog zajlani. Lesz itt Eli-Ruth, Peter-Eli, Alicia-Peter harc bőven. Csak még az nem világos, hogy Aliciával mik a szándékaik. A puszta rehabilitása túl egyszerű folyamat lenne, nem?

Ismerős motívumok ide vagy oda, azért a The Good Wife továbbra is kötelező marad, és ha Alicia is kap egy normális szálat az évadban, akkor még a kezdeti eredetiség-deficitet is el lehet nézni.

128 hozzászólás Ne habozz!

Tatala - 2015. 10. 12. 18:46

Hát, én megvárom a novemberi szinkronos részeket, de így látatlanban, ha nem lesznek erős tárgyalótermi részek, nálam a 3. rész után kasza lesz sajna… lecsúszott rossz irányba, nekem nem tetszik már így..
Kalinda hiányáról nem is beszélve :)

Benjy - 2015. 10. 12. 19:42

Tetszett ez a kezdés, annak ellenére hogy arra számítottam hogy az Alicia-Canning szálat rendesen végigviszik és nem egy heti ügy meg Peter és Eli balhézása lesz a középpontban. Remélem nem a politikai szál lesz a hangsúlyosabb idén, mert tavalyi évad is akkor csúszott el nálam amikor Alicia kampánya került a középpontba.

sehrezad - 2015. 10. 12. 20:02

Baromi jó kezdés volt, hangulatában végre megint olyan, mind a korábbi évadokban :) Tetszik, hogy Alicia megint nem olyan “nagy”, hogy újra alapszinten kell küzdenie. Kíváncsi vagyok, Caryékkel mi lesz. Kalinda nem igazán hiányzik.

Tr7 - 2015. 10. 12. 20:12

Nekem elegge tetszett ez a kezdes..marmint tenyleg kicsit berozsdasodott az evad de valoszinuleg ez lesz az utolso( vannak erre utalo jelek) es emiatt remenykedek egy jo evadban es lezarasban.
Ezek a problemaim:
1. Alicia karakrtere egy ideje egy helyben topog.
2. Cary a 3. evad ota semmit sem fejlodott..komolyan unalmas mar.
3. Peter….ennyi, rola semmi mast nem tudok, csak, hogy minden evben lefutja a kotelezo koroket.
Egyetlen, mindvegig erdekes es szimpatikus karakter Grace maradt.
Pont.

Tr7 - 2015. 10. 12. 20:12

* a sorozat rozsdasodott be, upsz

Cyrax - 2015. 10. 12. 21:19

Én is érzem a kifulladást sajnos, szerintem ők se számítottak, hogy ilyen sokáig fog menni a sorozat amikor a 2. évadnál is akadtak necces nézettségi számok.

Az 5×02 heti ügye valami hihetetlen gáz volt, a kampányos dolgok meg már unalmasak, viszont szerencsére az új állandó férfi szereplő karaktere érdekesnek tűnik.

Mandala - 2015. 10. 12. 21:36

Ezek szerint kisebbségben vagyok, mert nekem NAGYON tetszett most is! Jó volt a festményes ügy (you are making up these jobs, right?), az óvadéki tárgyalások is, szerintem még mindig a legokosabb sorozat…

eszemix - 2015. 10. 13. 00:20

Három szó: Jeffrey Dean Morgan!
Óh, a kedvenc eyecandy-m a kedvenc sorozatomban. Korán jött a karácsony idén! :)))

sehrezad - 2015. 10. 13. 07:59

Én nem érzem a kifulladást – inkább azt, hogy ez az a sorozat, amit igazán hiányolni fogok… A második rész is teljesen szórakoztató lett.

Encsi - 2015. 10. 13. 11:21

Szerintem is nagyon jó! Előző évadban fanyalogtam ezen a politikás-választós vonalon, azt meg sosem értettem, mit hype-olják Kalindát az egészben. Nem hiányzik egyáltalán, és külön jó pont, hogy az ügyvédes felálláson újra csavartak egyet, és megint tudnak újat mutatni… Új lendület, és még mindig az egyik legjobb!

JKJ - 2015. 10. 13. 11:33

KAlinda túl erős karakter volt már. Nem tudta volna a sorozat tartani az egyensúlyt. Jó hogy nincs már. Az új karakterek viszont érdekesek.

foxxmulder - 2015. 10. 13. 14:08

Kevesen tudják,de Illinois állam,Cook megyéjében női államügyész van 2008 óta – Anita Alvarez. (http://www.statesattorney.org/anitabio.html)
Ő az első nő ebben a pozícióban. Ezért volt számomra csalódás az előző évad nagy csavarja,és a mostani súlytalan állapot Alicia körül. Kingék előszeretettel használják a jelenlegi politikai helyzetet, sőt jogi ügyeket is. Biztos voltam benne, hogy beleül az államügyészi székbe. Sőt, még most is azt gondolom,hogy a sorozat vége kb ez lesz.

Stanlee - 2015. 10. 14. 14:33

Remelem en is, hogy egy kicsivel tobb birosagi ugy lesz, mert a politikai szal nagyon gyenge volt az elozo evadban.

Kalindat meg mar untam, mivel o volt az, aki a terepen minden ugyet megoldott 5 perc alatt.

gio - 2015. 10. 16. 23:28

a sorozat erejét az adta, hogy aprólékos volt, jól kidolgozott, jó jogi és karakter szállal rendelkezett.

a 6. évadra viszont minden felületessé vált. össze-vissza társult mindenki mindenkivel (követni sem lehetett), a drogdíler súlytalan és hiteltelen volt, a politikai szál, a kampány egyszerűen kurva szar (The Wire, valaki?).

a 7×01 könnyedebbnek tűnt, de megint volt egy rakás elnagyoltság benne. remélem, hogy a készítők nem szakadnak ezer felé. egy 40 perces epizódba nem fér bele egy jó jogi szál, a karakterezés és a kampányozás egyszerre.

(hozzáteszem, nagyon kínos volt itt is, hogy a probation lawyer pont ismeri a 20 ezer dolláros törvényt, a bíró, vagy Lockharték meg nem. azt sem értettem ott, hogy hogy került a házvezetőnő Lockharték csapatába? először a család másik tagját képviselték, aztán jött a kínos bénázás a cetlikkel, végül azt sajnálták, hogy 50-50 lesz (ami nekik is jó volt eredetileg), és nem az ápoló visz mindent, WTF!?)

össze kell szedniük magukat, kijelölni egy irányt, ez régen ment, reméljük, újra sikerül majd. szkeptikus vagyok azért.

naughtyl - 2015. 10. 19. 18:56

Jó kis pörgős részek voltak ezek. Eddig jól működik Alicia rebootolása.
Kriminális, mennyire nincs használva Diane.
És ezt most hagyják abba, hogy félreértések vígjátéka szintű kavarásokkal próbálják meg állandóan szítani az Alicia vs. Diane összetűzéseket. Nagyon sokszor kellett ilyet végignéznünk és most már kifejezetten felháborító.

Mi van Grace nem jár oskolába? Amúgy nagyon aranyos szerepkört találtak neki. És említés szintjén eszünkbe juttatták, hogy van egy fiú gyermek is.

Huh Stockard Channing rendesen nekiesett az arcának, elég durva lett. de mindig jó őt látni.

el is felejtettem, hogy micsoda jó pasi Jeffrey Dean Morgan. kíváncsian várom milyen lesz, ha többet szerepel.

Diane legyen többet. egyébként jöhet a folytatás.

Eli mindig alap. és kifejezetten jót tett, hogy szólt a készítőknek Cumming, hogy rendes sztorit akar.

foxxmulder - 2015. 10. 19. 19:03

Alicia szála még nem látszik (számomra). A Diane/Alicia félreértés megint egy ismétlés volt…egyébként alakul azért, de továbbra is fenntartom, hogy döcögősebb, mint bármelyik korábbi évad.

Cyrax - 2015. 10. 19. 20:15

naughtyl: Nekem is feltűnt Stockard Channing arca, szerintem már túlzásba vitte szegény, az előző évadokban normálisabban nézett ki…

naughtyl - 2015. 10. 19. 22:29

@foxxmulder
természetes, hogy döcögősebb. én a tavalyi évadnál éreztem először, hogy valami elfogyott. ötlet, lendület, nem tudom.
plusz sajnos nagyon érződött, hogy nem minden karakterrel tudnak mit kezdeni. sőt.
micsoda mellényúlás lett végül a Finn szál is. érződött, hogy nem azt akarták.
Én kifejezetten örültem, hogy nincs Kalinda.
És szegény Cary. 7 év telt el, és semmit nem tudunk róla, ez azért gáz. és az izzadságszagú Kalinda összebújások, nem számítanak.
És nem értem miért erőltetik ennyire, hogy Diane mindenáron haragudjon Alicia-ra. Nem ebből áll a karaktere, ez volt benne a legjobb. Nem tipikus egyik nő a másik ellen volt az alapfelállás. erre a második évet kezdjük ennek erőltetésével.

ennek ellenére még mindig rohadt messze van a rossztól. csak magához képest. de ezek engem már régen is zavartak. csak most jobban kijönnek.

payskin - 2015. 10. 26. 15:50

Felhívták Jeffrey Dean Morgant:

– Jeffrey, befejezted már az Extant forgatását?
– Be, igen.
– Nem jönnél át a The Good Wife-ba is nyomozónak?
– De, csak még az itteni ruhámban vagyok.
– Sebaj, jó lesz az is.

Gyakorlatilag “ugyanaz” a szerep.

foxxmulder - 2015. 10. 26. 16:20

@payskin

szerintem ő minden sorozatban ilyen karaktert hoz a Supernatural óta :)

e - 2015. 10. 27. 19:44

Ez meg mi volt?
Hardcore fannak tartom magam, de szamomra ez a resz maga volt a dogunalom. Nekem nem hianyzik Kalinda, josh Charles-t ugyan szivesen elnezegetnem, de nelkule is megvagyok…a tortenet hianyzik.
Kifulladt volna?

Monguszta - 2015. 11. 01. 12:30

Én azt vettem észre, hogy mióta kiesett Tony Scott a rendezésből (tudom, sajnálatos események miatt), az egész sorozat megváltozott. Például Aliciának azok a fura skizo gondolatai, amikor képzelődött… Többször előjöttek.
És szerintem a 6. évadban teljesen összekavartak mindent, mert egyáltalán nem értettem, hogyan lett Diane és Lee a top vezető, és került Cary háttérbe, hogy változott meg hirtelen a cég neve újból, és Canning hogy került ki a képből. Azt sem értettem, hogy Alicia miért került újra padlóra. Kicsit megmagyarázhatták volna, hogy miért nem jön neki össze ez a dolog. Persze értem én, csak nem lett elég szépen kidolgozva.

Egyébként ettől eltekintve alig várom már, hogy meglegyenek a feliratok az új részekhez, mert nem győzöm kivárni a folytatást.

Wall-E - 2015. 11. 02. 18:49

A 7×05 nagyon jó volt, valóban picit szolidabb ez az évad, de így is magas a színvonal, viszont ez a rész nagyon nagyon élvezetes volt, imádtam.

Cyrax - 2015. 11. 02. 18:54

Megint az a nap végi borivászat… :)

naughtyl - 2015. 11. 02. 21:23

remélem lesz valami ebből a Howard dologból, mert nagyon sokat foglalkoznak vele. túl sokat.

gondolom még vissza fog ütni, hogy Jason nem törvényes keretek között szerezte vissza a pénzt.

sehrezad - 2015. 11. 03. 10:33

A négyes magához mérten kicsit gyengébb rész után az ötöst “megint nem tudtam letenni”, végig pörgött.

Cyrax - 2015. 11. 09. 18:56

7×06 szinte teljes önismétlés már. A gyakornok szál kimenetele ordított előre, a többi meg kb. szóra sem érdemes, a lehallgatósdit a földbe döngöltük…

eszemix - 2015. 11. 09. 19:41

Nekem viszont pont ezek a visszatérő motívumok okoznak vidám pillanatokat. Mekkora arcok már ezek a srácok a fülhallgatóval! Oh, The Good Wife, I will always love you… :D

Cyrax - 2015. 11. 09. 20:11

Vannak jó visszatérő vendégszereplők, pl. ma gondoltam rá, hogy Martha Plimpton jöhetne megint, de a választás meg a lehallgatás teljesen lerágott csont, a heti ügyeknél meg most direkt rámentek a bagatellre?

Piszkosfred - 2015. 11. 10. 22:31

Alicia fele vonal elvezheto, az ugyek sem rosszak, de a Lockhart/Agos vonal teljesen sulytalan, nem is ertem miert szerepelnek meg a sorozatban. Csak felesleges idorablas (ok, az oreg neha okoz par vidam pillanatot es ennyi)

Az ismetles szerintem is zavaro, reg rossz, ha semmi nem jut az eszukbe ezert nyuljunk vissza valamihez. A kovetkezo reszben majd jon a bortonbol szabadult (nem is emlekszem mar hol van) Lemond Bishop?

foxxmulder - 2015. 11. 11. 15:05

nekem még most is csapongó és ötlettelen az évad sajnos :/

Hkim - 2015. 11. 12. 19:25

Fanboy lévén nálam még mindig nagyon bejövős a sorozat, számolom vissza a perceket a részek végéig. (Azt hozzá kell tenni hogy ex-junkie lévén ez az utolsó sorozat amit nézek :D)
Egyedül az volt nagyon gáz amikor a 4. rész környékén megin egy hülye félreértésen kapott volna össze Diane meg Alica. Egyszereűen nem hiteles, hogy Diane még mindig nem bízik Alicában. Szerencsére rövidre zárták az ügyet.
Az nsa-s gyerekek visszahozása is kicsit kétségbeesettnek lépésnek tűnik, de szerintem nem lesznek sokat.

Most Eli szálát élvezem a legjobban, jó nézni ahogy Mr. Cumming lubickol a szerepben. A legutóbbi rész végén vajon miért nézte annyira a tv-ben Florrickékat? Mintha az járt volna a fejében, hogy basszus, ezek nyerhetnének is.

nestel - 2015. 11. 14. 16:09

Hú, hát ez az évad valahogy nekem nem tetszik. A 6. rész pedig… A gyakornoki szál kiszámítható, s lehallgatósdit pedig már láttuk… Én örülök, hogy Dianék még itt vannak, de kezdhetnének már velük is valami érdekeset. Az új nyomozó szerintem jó, feldobja a sorozatot, csak a többiekkel is kezdjenek már valamit.
(Nekem Eli úgy tűnt, mint aki épp most dönti el, hogy Alicát indítja az elnökségért. :D )

tulipán - 2015. 11. 17. 02:48

végre igazo tgw-os rész volt, nem? bár a l-a-l vonal a legerőtlenebb még mindig, de legalább visszatért a vér aliciaba és eliba is :) a “wanna get laid” hét dumája esélyes ;)
én azt is birom, h. mennyire kurrens ügyeik vannak: racial zavargások, 3d nyomtatás, bitcoin, okosautó, sztem ez nagyon nagy érdem.
howard&jackie + eli spinoffért kiált!

sehrezad - 2015. 11. 17. 08:15

Lehet (biztos), hogy nem ez a legjobb évad, de azért minden percét nagyon élvezem. Julianna is mintha így lenne vele, úgy érzem, ez afféle jutalomjáték neki, lubickol a szerep apróságaiban, amik most nem a nagy drámák, de nem is baj. És mellesleg egyre jobban néz ki :)
Eli sem rossz, ott különösen átható volt a játéka, amikor láttam, hogy mi megy Peter és Alicia között. Norával meg bírom a közös jeleneteiket, lehetne több :)

Cyrax - 2015. 11. 17. 09:42

Ez a rész tényleg jobb volt már, de a heti ügyektől komolyan a falat kaparom már, nem lehetne ezeket elhagyni? Annyira semmitmondóak és nyilvánvalóan nem ezek viszik előre a történetet.

foxxmulder - 2015. 11. 17. 13:04

pedig a heti ügyek voltak a nagy erősségei korábban, sokszor aktuális témát dolgozva fel

Cyrax - 2015. 11. 17. 15:56

Igen, de ezekben mi az aktuális? Mondjuk végre túlléptünk a “futószalagos” boltlopásos ügyeken, de ebben a részben amikor ilyen jó jelenetei voltak Alicia-nak és Eli-nak, tök idegesítő volt a heti ügyes huzavona és Michael J. Fox karaktere is túl sokat szerepelt már.

Nem volt olyan rég a Desperate Housewives finálé, de Vanessa Williams azért láthatóan öregedett azóta. :-/

foxxmulder - 2015. 11. 17. 17:23

Azért az önjáró autó eléggé aktuális, de ettől függetlenül hiányzott belőle vmi nekem is,viszont Alicia szála végre kezd erősödni…remélem nem rontják el.

sehrezad - 2015. 11. 17. 17:50

Nekem bejönnek a heti ügyek témájukban és problémájukban, talán azzal a kivétellel, hogy a megoldásuk általában gyengére sikerül, és szinte észre sem veszem. A mostaniban bírtam a hármas meghallgatás-jeleneteket, bár J. Foxról már nem tudom eldönteni, mi is vezérli :)

Giuli - 2015. 11. 26. 22:36

Amúgy a Good Wife-hoz nem szoktak előzetest adni minden rész végén? Kerestem már youtube-on, de nem találtam :( Sneak peak-et sem :( Én nem voltam körültekintő, vagy már tényleg nem adnak le előzeteseket? (mert emlékszem, múlt évadban voltak)

foxxmulder - 2015. 11. 27. 15:52

mindig van pedig egy 20-25 mp-es a következő részből

Giuli - 2015. 11. 27. 16:05

foxxmulder: a cbs oldalán lokációs, youtube-on meg nem találtam. Te hol szoktad látni?

foxxmulder - 2015. 11. 27. 20:24
BubuMaczko - 2015. 11. 27. 21:30

Mivel szinkronosan nézem, csak két részt láttam, de Alicia 2.0 tetszik :)
Ami szerintem már kicsit unalmas az A Lockhart…stb cégen belüli kavarás. Örülnék, ha szépen, lassan eltávolodna a fókusz a cégről. Állhatnának egymással szembe a bíróságon alkalmanként, de nekem már sok a kavarás.
A napi ügyekhez való visszatérés tetszik, Kalinda nem hiányzik, főleg ha marad az új nyomozó. Alicia pedig ne essen ki a fókuszból, elvégre ő a főszereplő. És tetszik, hogy a legalján kezdi, teljesen más ritmust kell felvegyen, és kihívások elé állítják több fronton is. Az előző évad eléggé leült már, és aránytalan lett, remélem, azon javítanak.
Persze messze az egyik legintelligensebb sorozat, csak maradjon is így…

ender1112 - 2015. 11. 30. 17:28

Uncsi már, hogy Alicia megint a nulláról kell kezdje. Most adják elő ezt harmadjára, és miért? Azt látjuk majd megint, hogy sikerül neki felküzdenie magát, csak a szereplők változnak körülötte. Kár, hogy nem lett belőle ügyész, képviselő, akármi.

foxxmulder - 2015. 11. 30. 19:26

most éppen szenátornak akarja Eli…

Cyrax - 2015. 12. 01. 08:58

Az ügynél már nem is bírtam figyelni, egyszerűen feladtam, ez a keresőprogram is már annyiszor volt… Viszont megint volt egypár annyira jól eljátszott jelenet, Eli és Alicia meg az új csávó most is alakított!

foxxmulder - 2015. 12. 01. 12:40

egyébként ahhoz képest,hogy még mindig férjnél van – legalább is papíron – Will, Finn és most ez a nyomozó pasi…hát elég nagy rüfke :D

BubuMaczko - 2015. 12. 01. 20:41

Finnel nem történt semmi, a kampányfőnököt viszont kihagytad…
De a férjéhez képest sehol sincs… Sosem értettem az ilyet. Miért nem válnak el végre? Az betenne végleg Peternek politikailag :)

foxxmulder - 2015. 12. 02. 12:59

ó igazad van,teljesen kiment a fejemből

foxxmulder - 2015. 12. 02. 16:16

egyébként csak nekem tűnt iszonyatosan öregnek és nyúzottnak a 7×09 végén Alicia?
mint ha egy kicsit túl tolták volna a sminket a színésznőn vagy vmi ilyesmi

tulipán - 2015. 12. 14. 17:07

foxxmulder: kettősértékrend much? 1 db szerelem, 1 db egyéjszakás kaland, 2 db flört = rüfke? Petert minek mondanád akkor?
amúgy mekkora rész volt már! Cary is, Eli is nagyon jó szálakat kaptak. végre, I might add. Eddig is nagyon kemény volt Alicia, nem tudom ebből az árulásból hogy jön ki. Kalinda után azért nagyon bezárkózott, Elijal volt a legemberibb viszonya minden kampány-cucc ellenére. Az új csajnak nincs esélye még bizalmi viszonyra “in my opinion” :)

Shannen - 2015. 12. 14. 22:40

Na végre egy igazán ütős rész az évadban.
Alan Cumming mekkorát játszott (megint). Kellet már neki egy ilyen jó szál.
Szegény Alicia-t nem irigylem. Totál egyedül maradt. Egyre kíváncsibb vagyok, hogy fogják lezárni évad végén a sztoriját.

sehrezad - 2015. 12. 15. 09:03

Caryék ügyködését a fiatalokkal elég kisstílűnek éreztem, és Eli romantikus szála is rezgett, a végén a beismerés meg fura volt (az azért Elinál is túlzás, hogy nem nagyon látja a különbséget aközött, hogy mit jelentett Alicia “boldogsága” szempontjából Will, és mit jelent ez a nyomozó).

foxxmulder - 2015. 12. 15. 13:03

tulipán: Peter-nek hány afférja is volt a sorozat kezdete óta? én 1-re emlékszem – cáfoljatok meg ha nem így van.
Egyébként kicsit felpezsdült a sorozat szerintem is, jó volt a végén nagyon az Alicia-Eli beszélgetés.Ahogy elhúzta a poharat Eli elől, és az undor az arcán, szinte félelmetes volt…

foxxmulder - 2015. 12. 15. 13:04

Ja, és díjat Alan Cummingnak!!!!

tulipán - 2015. 12. 16. 07:52

foxxmulder: hát, nem a sorozat kezdetétől néztem én, és asszem az alapvető megoldás, h. a nemi élete alapján ítélünk meg egy nőt nem jött be. de igazából annak hívod, aminek csak akarod :)
és minden díjat Alan Cummingnak, igen! eszméletlen milyen színész. Richard Schiffre emlékeztet a visszafogottsága, de neki azért rendesen vannak kitörései is.

e - 2015. 12. 16. 17:30

Ez a sorozat sokaig non plus ultra volt, de asszem szamomra itt a vege, fuss el vele.
Majd benezek ide, a kibeszelobe, hogy mi tortent…:(

adam - 2015. 12. 23. 09:19

A következő rész előzetese:
https://www.youtube.com/watch?v=GsdyENrTGIo

úgy néz ki, a következő rész ott folytatódik, ahol abbahagytuk :)

ender1112 - 2015. 12. 23. 16:22

e: számomra is messze ez a leggyengébb évad eddig, sajnos; de azért még kitartok, egy ideig legalábbis.

Marianna - 2015. 12. 25. 21:49

Most láttam az évadnyitót. Engem nagyon berántott, szerintem minden szál rendben volt. Leginkább Elit imádtam. Nem is értem, hogy Alan Cumming miért nem kapott eddig semmilyen díjat sem. Alicia meg építkezik.

foxxmulder - 2016. 01. 11. 09:20

hűha,ütős visszatérés volt, most jön a Ruth-Alicia kampány?

Cyrax - 2016. 01. 11. 21:17

Csaknem… Nincsenek ahhoz már elkésve? Az epizód eleje miatt ez lesz az Emmy-re küldött rész? :)

foxxmulder - 2016. 01. 11. 21:42

ezért Alan Cummings-nak tuti járna a díj, sajnáltam is hogy ma nem nyert a Golden Globe-on

Cyrax - 2016. 01. 18. 19:31

A 7×12 egészen elfogadható rész volt, annak ellenére, hogy tényleg nem halad ez már sehova.

foxxmulder - 2016. 01. 19. 10:38

meh, a tányércsapkodás után én többet vártam tőle, mint “I’m hurt”… a heti ügy (és a csávó) nagyon idegesítő volt számomra, és megint belengették a vissza a céghez szálat. (Lucca szerintem odamegy Alicia nélkül.) Az évadközi kritikámnál még bizakodtam, szeretném azt hinni, hogy lesz normális, kerek történet az évadban. De nem tudom, ez már nagyon semmilyen :(

Hkim - 2016. 01. 19. 13:16

Nekem nagyon összecsapottnak és sietősnek tűnt a legutóbbi rész, mintha egy 3 részt összefoglaló hosszú “previously”-t néztem volna. Legalább 5 szál volt a részben: Grace vs kilakoltatás, Alicia vs Eli, ügyfelek mennek ide-oda, a heti ügy + a random románc. Remélem csak gyorsan akarják tologatni a bábukat hogy kijöjjön valami érdekes szitu, és nem ilyen lesz az egész évad.

sehrezad - 2016. 02. 02. 08:08

Hú, ez a rész most nagyon tetszett, Julianna Margulies jutalomjátéka kezd lenni a sorozat egyre inkább.

foxxmulder - 2016. 02. 02. 12:30

én inkább úgy mondanám, hogy Alan Cummings brilliáns alakítása mellett a mostani részben végre láttunk JM-től is kiemelkedő játékot

nagyon jó rész volt

Cyrax - 2016. 02. 03. 10:25

Julianna Margulies tényleg nagyon jót alakított most, de szerintem Alicia “out of character” most, pl. amit a gyerekekről mondott, az nekem fura volt. De örülök, hogy Eli-nak megbocsájtott. :)

foxxmulder - 2016. 02. 03. 10:57

Cyrax:
szerintem nem kell szó szerint érteni azt a kijelentését a gyerekeiről – ez inkább arról szól, hogy kezdi elfogadni az új énjét, ami lehet nem olyan “good wife”-os, mint eddig volt,de ez a változás kell ahhoz, hogy vmi új és jobb élete lehessen.

giuli - 2016. 02. 08. 02:43

Mostmár tényleg hivatalos… Ez az utolsó évad :( utolsónak mondjuk elég “méltatlan”, többet is kihozhattak volna belőleakkor már…

sehrezad - 2016. 02. 08. 13:52

Ha már így alakult, remélem, hogy olyat írtak a végére, de olyat…

lynx - 2016. 02. 08. 21:01

A CBS elkaszálta a The Good Wife-ot, és ezt egy, a Super Bowl alatti promó végén közölték velünk.
(Ez annyiban ugye pozitívumként is felfogható, hogy a készítő, Michelle és Robert King már korábban bejelentették, hogy ők kiszállnak. Az új sorozatuk, a BrainDead nyáron indul a CBS-en.)

Hkim - 2016. 02. 09. 20:20

Én örülök hogy lezárják most. Sok jel utal arra, hogy legalább nagyvonalakban ki volt találva előre a sztori. Én bízok benne, hogy lesz még tűzijáték a fináléig.

Az viszont elég fura, hogy egy promóból tudjuk meg…

Cyrax - 2016. 02. 10. 11:35

Hkim: Miből kellene megtudnunk? A promó után kiadták a közleményt is. Ez a “tisztességes” menet és nem a “lekapjuk a műsorról”. Simán lehetett volna úgy is, hogy lemegy a finálé és utána a májusi upfrontson a sorozat sehol sincs a CBS őszi műsorrendjében, de az nem jó marketing. Így legalább mindenki tudja előre, hogy finálé és lehet esetlegesen visszacsalogatni a nézőket.

heidfeld - 2016. 02. 11. 22:57

7/7-ig láttam Nagy kedvencem volt a sorozat, de egyre több benne a hiba.Az első és legnagyobb, amikor Cary visszatért az ügyészségtől. Nagyon király volt, ahogy keresztbe tettek egymásnak.
Sajnos rettenetesen nem tetszik Alicia személyisége. Hihetetlen, miért nem válik el férjétől,adja a liberálist-sokat borozgatva, de a gyerekeivel kapcsolatban még egy konzervatív is néha pironkodna.
Túl konzervatívok a készítők. Pl az ír ügyvéd, Kalinda rendőr barátnője mind érdekesek voltak- kaptak talán 4 részt..Ha nincs már Kalinda hol a szöszi nyomozó csaj??
Régen volt olyan rész, amit háromszor láttam pl. átültetéses részt, amikor az asszisztens-csaj randizni hívja Kalindát. Most volt olyan, hogy bealudtam.
Alan Cummings viszont továbbra is briliáns.

ender1112 - 2016. 02. 15. 05:49

Szvsz az Alicia-t játszó színésznő elszabadult hajóágyú lett, és miatta csúszik szét ez az egész sorozat.

Cyrax - 2016. 02. 15. 18:14

7×14 elég jó volt, de valszeg ezt a kasza tudata miatt mondom. :) De tényleg, a mostani szál izginek tűnik…

foxxmulder - 2016. 02. 16. 12:32

a Budapest-es viccen 5 percig röhögtem :D
egyébként érdekes így nézni,hogy tudni lehet a hátra lévő részek számát.fel kell kötniük a gatyát Kingéknek ha kerek sztorit szeretnének a végére…

Cyrax - 2016. 02. 16. 15:48

A Budapest-es dolgot én is akartam írni, mekkora volt már. :D Eli meg a lánya is viccesek voltak.

naughtyl - 2016. 02. 16. 16:59

Budapest, mint lehetséges név egy gyereknek? hmm. na ilyet sem hallottam még.

foxxmulder - 2016. 02. 16. 18:35

egyébként a Lucca egy észak-olasz város neve (Puccini szülővárosa)

AnarchoiD - 2016. 02. 23. 18:55

Most lattam a 15-os reszt… es abba fogjak hagyni EZT a sorozatot ?:) hat en ettol az eptol kicsit leseggeltem, marhajooo volt ;) marhajo ugyekkel foglalkozott ez a sorozat mindigis de ezzel a “top secret” meetingel feltettek ire a pontot ;)

ezekutan uccso par reszre az en predikciom :

1. Elvalik Peter-tol…

es vagy

biro lesz ;)

Hkim - 2016. 02. 23. 20:40

Cyrax: ok, lehet én kerítek nagy feneket a dolognak :)

Az utóbbi két rész nagyon rendben volt, kicsit én is sajnálom hogy vége lesz.

Nem tudom mit adnak a színészeknek a forgatáson, de elképesztő milyen szintet hoznak, már csak ezért érdemes nézni a sorit. Most Will Patton volt nagyon jó.

Még amit kiemelnék, azok az Alicia és Jason közös jelenetei. Egész más oldalát látni ilyenkor Alicinák, és szerintem jól hozza a színésznő.

Cyrax - 2016. 02. 24. 09:00

Én is a válásra tippelnék, mivel akkor kiüresedik az amúgy régóta szerencsétlen cím…

Pazar - 2016. 02. 24. 20:54

A 15. részből nekem úgy tűnik, Jason lehet olyan erős, hogy Aliciát és Petert szétszedje.

e - 2016. 02. 29. 23:24

Nah, a kaszalos hirre visszatertem gyorsan. ;)
Szerintem Peter ismet bortonbe kerul. Ezzel szep keretbe zarnank a tortenetet, ezuttal azonban Alicia nem all ki mellette.

Hkim - 2016. 03. 06. 19:09

e: Ugyan ez a tippem, így Alicia nem játszaná tovább a jó feleséget. Sztori lezárva, karakterfejlődés kipipálva.

De azt is el tudom képzelni, hogy valami bonyolultabb és keserédesebb végkifejlet lesz.

Brynden Rivers - 2016. 03. 08. 01:33

Humorban nagyon magára talált a sorozat.

Azt hittem a rész elején hogy vasárnap mindenki becsönget Alicia-hoz :)

sehrezad - 2016. 03. 08. 09:12

Szórakoztató rész volt, egy kis feelgood hangulattal :)

Cyrax - 2016. 03. 08. 09:12

Az ágyjeleneteket leszámítva elég filler rész volt. Nem is emlékszem, mikor volt utoljára csak 40 perces a rip…

foxxmulder - 2016. 03. 08. 21:43

nem véletlenül volt különlges, ez volt a 150.rész – ahogy azt mutatták is a tárgyalótermi ajtón :)

heidfeld - 2016. 03. 19. 21:48

14, 15 nagyon tetszett, de a 7/13 sorozat minimum volt. Írójának, rendezőnek, de még Julianna – nak is egyenként kellene bocsánatot kérni minden nézőtől. Sajnos nem az első gyenge rész az évadban. Lucca teljesen felesleges. Az őt ‘alakító’ csaj még az’ Egyszer volt, hol nem volt’ borzalmas színészeit is alulmúlja..Nagyon kilóg a remek színészi gárdából.

foxxmulder - 2016. 03. 20. 12:14

heidfeld:
szerintem meg ez a rész volt, ahol a legjobban “kijött” Aliciából az eddig felgyülemlett feszültség – eltekintve a tányér dobálós jelenettől – és Lucca is itt találta meg a helyét végre.
A színészi alakítás pedig kiváló volt mindkettőjük részéről.

Cyrax - 2016. 03. 22. 18:35

Már csak öt rész…

naughtyl - 2016. 03. 22. 19:54

azért azt értékelem, hogy senki nem úgy nyomja le ezeket az utolsó részeket, hogy csak legyünk túl rajta.

egész jól összerakták az utóbbi részeket. és tényleg másként nézi így az emeber, hogy előre tudja ez a vége.

végre valahára sikerült életszerűre csinálni Alicia parókáját. rövidebb és adtak neki egy kis életet. nem olyan szörnyű lenyalt. mondjuk gondolom nem véletlen, hogy a haja is lazább lett.

az viszont érződik, hogy Alicia történetének írása a végére, mindenki mástól elvette az energiát.
Carey meg Diane sem megy semerre. Mondjuk azért durva visszagondolni, hogy Carey 7 év alatt nem sokat fejlődött és szinte semmit nem tudunk a karakterről.

szóval az utóbbi részek megint hozták a szintet.
jöhet a folytatás.

heidfeld - 2016. 03. 23. 22:32

Foxxmulder:
Nem értünk egyet. A tányér dobálós jelenet volt a csúcs, az igazi színészet. Teljesen le voltam nyűgözve. 7/13 – ban egyszerűen túl volt játszva.
Nagyon sajnálom, hogy véget ér a sorozat. Viszont érthetetlen, hogy 7 év után is annyit tudunk Cary karakteréről, hogy szereti az egzotikus csajokat. Azt szerettem a legjobban , amikor az ügyészségnél tett keresztbe az irodának.

eszemix - 2016. 03. 29. 00:02

Carey-vel tényleg nem sokat kezdtek, sajnos… Most már minden arcra úgy nézek, hogy már csak párszor jelenik meg a karakter… Peter tényleg mehetne a dutyiba, remélem Alicia nemet mond, és nem az lesz a vége, ahogy az egész sorozat indult. Különben is mit pattog, szinte végig volt valakije, meg nem is egy szent… Itt a vége, most már nem kell good wife-nak lenni.
Eli is hiányozni fog, bírtam a figuráját. :(

sehrezad - 2016. 03. 29. 15:57

Azért az szép jelenet volt, amikor Alicia bemegy Peterhöz, főleg a néma párbeszédes rész :)
Cary valóban méltatlanul végzi, most már azt éreztem, hogy a készítők is feladták, és egy szomorú kiléptetéssel gyakorlatilag rányomták a lúzer-pecsétet a karakterre.

naughtyl - 2016. 03. 31. 17:09

Peter micsoda pöcsfej. Tipikus az beszél, aki fingott. mindjárt jobban kiakad, ha őt csalják.

Eli dolog nagyon tetszik. Kíváncsi vagyok, hova futtatják ki.
Amúgy Matthew Morrison karaktere viccesen béna. tényeg semmi nem jön be neki.

Az utóbbi pár rész óta konstatálom, hogy Margulies mennyire élvezi a szerepet és micsoda jó energiát ad ez a sorozatnak és, hogy ezért én mennyire hálás vagyok. nem tudom, hogy Jeffrey Dean Morgan miatt vagy egyszerűen jót tett, hogy eljutottunk a végéhez, de élvezet nézni.

Az mondjuk még mindig igaz, hogy csak Alicia sztorijának van rendes íve.

Cary szegény. Nem tudom honnan jött ez a paranoia dolog nála, de tényleg. Annyit küzdött, hogy a falra kerüljön a neve.

ahhoz képest, hogy indult az évad. megint egy szórakoztató rész. annyiszor volt már, hogy kész gyötrelem volt nézni az utolsó évadot valamiből, szóval nekem már ez a pár jobb rész, nagyon nagy meglepetés. és még nem is értünk a végére.

tulipán - 2016. 04. 20. 09:27

mekkora amerika v kanada rész volt már!! what it’s abooot? muhahaha!!!

Cyrax - 2016. 04. 20. 18:49

Azok a beszólások tényleg viccesek voltak, de Kingéknek durván “big brother” fétisük van. És szerintem jobb lett volna a sorozat, ha nem ragaszkodtak volna ennyire görcsösen a heti ügyekhez, persze a CBS-en csak így működhetett. Ja és szegény csaj a Smash-ből csak ennyire szerepelhetett?

eszemix - 2016. 04. 21. 16:43

Mar csak 3 resz? :-(

foxxmulder - 2016. 04. 21. 22:32

kevés ez a maradék 3 rész értelmes, 100%-os lezáráshoz, kerek sztorival :S

Wall-E - 2016. 05. 03. 00:39

Zseniális ez a sorozat, de vannak nagyon bosszantó dolgok is benne. Értem, hogy valamiképpen keretbe akarják foglalni a történetet ezzel az egész Peter-üggyel, csak tán most Alicia ugye más döntéseket hoz majd végül, és így akkor Alicia karakterfejlődése elvileg végbement.

Ezzel csak az a baj, hogy szerintem Peter már jó ideje teljesen érdektelen, számomra pár évad után kifújt az ő jelenléte, és elég furcsa, hogy a sorozat legutolsó epizódjait elég nagy részben ennek szentelik.

Az volt kicsit a probléma a sorozattal, így visszatekintve erre a hét évadra, hogy a készítők amellett, hogy fantasztikus párbeszédeket, meg jeleneteket írtak, de a karakterek annyira lassan haladtak az útjaikon, hogy igazából nem is haladtak, pedig nagy potenciállal rendelkező karakterek voltak, akikre sokkal több új impulzust lehetett volna dobálni és kibontani a személyiségük különböző aspektusait, rengetegszer volt az, hogy egy-egy potenciálisan nagyszerűnek ígérkező szál végül nem is szál lett, hanem egyszer bedobták, aztán ott is hagyták. Cary karaktere ugye remek példa ezekre. Én úgy érzem, hogy itt a sorozat zárásának kapujába akár lehetne már egy egész más központi konfliktus is, még a hetedik évad végén is ehhez nyúltak, hogy Alicia és Peter, nem is tudom hihető e mindazok után, amik történtek kettőjükkel, hogy még ilyen jellegű kapcsolatban vannak egyáltalán, és nem arra gondolok, hogy érdekházasságban maradtak, hanem emberileg szemlélve a dolgot.

Talán sokkal jobb lett volna, ha Alicia már kb. a 4-5-dik évad környékén elválik, és akkor nagyon izgalmas lett volna felfedezni, hogy hogyan kezd új életet, mit csinál, merre indul, ez számomra sokkal izgalmasabban hangzik, mint ami végül lett, ezért érzem úgy, hogy a hihetetlen színvonal mellett is rengeteg volt a kihagyott ziccer.

Mindezek ellenére durva minőséget hozott ez a hét évad, Julianna Marguiles pedig fantasztikus színésznő.

sehrezad - 2016. 05. 03. 13:14

Wall-E: ha abból indulunk ki, hogy a cím valamiképpen a sorozat központi témáját emeli ki, akkor teljesen logikusnak tűnik a készítői elképzelés, és jól felépített az egész széria. Persze teljesen rendben van, ha nem tetszik így, viszont a koncepció szerintem működik, nem azért maradtak ilyen pozícióban, mert nem tudtak mit kezdeni velük mint karakterekkel, hanem ezt a fajta viszonyt igyekeztek bemutatni (egyebek mellett). Alicia valami miatt ragaszkodik Peterhez, és ezt Jason is pontosan látja…

lindello - 2016. 05. 06. 14:19

Úgy érzem ugyan úgy fog befejeződni, ahogy elkezdődött a sorozat, Alicia jó feleség lesz.

Zagrebačka Mačka - 2016. 05. 08. 19:00

Szerintem is kifulladt a sorozat.
A választási/politikai szál baromi unalmas, még akkor is, ha tkp. el kell ismernem, hogy valamilyen szinten mindig új felállásokat sikerült eddig kitalálni…. ellenben az emberek benne ugyanazok maradnak.
Aztán mostanra annyi szálra szakadtak a szereplők, akik korábban egy helyen működtek, hogy mindenkinek csak egy villanás jut, nem több. Olyan rush van itt, hogy egy stresszebb, rohanósabb saját nap után komolyan meg tud fájdulni a fejem :-D
Ennek az irtózatos rohanásnak teljesen áldozatul estek a bírósági esetek: szerintem korábbi évadokban jóval többet kaptunk volna mindegyikből (bár, azt elhiszem, hogy ennek részletes kitalálása, fordulatos megírása is fárasztó lehetett már, és így könnyebb.
És talán ezzel a véleményemmel egyedül vagyok női néző, de engem baromira idegesít Jason: ahogy megbillenti a fejét és nézi Aliciát…. kb. ennyi minden a színészi eszköztára.
Ha mindehhez hozzáadom, hogy az évad elején baromi nehezen találtam vissza a sorozatba (totál elfelejtettem, hogy miért is vádolták Aliciát csalással, és mi miatt bukta a választást), de még fontosabb, hogy Julianna Margulies valami hihetetlen ellenszenves volt már a beharangozó összes fotón: merev arcú/testű, vagy egyszerűen mű mosollyal, és ez valahogy még az első részekben sem nagyon tudott nekem lekopni róla. Baromira nem érdekelt, hogy mi lesz vele, az új Alicia sem volt túlzottan előkészítve és fokozatosan bevezetve, hanem hopp, egyszer csak ott volt a “new me” (és ez sem volt sokkal jobb a réginél)
Azzal kezdtem, hogy kifulladt a sorozat, ezzel is zárom: tkp. már évadok óta elég valószerűtlen, hogy nem vált el, de hogy úgy menjen bele egy újabb kampányba, hogy tkp. már nincs semmi köze a férjéhez, ezerszer kapott ízelítőt a mocskos politikai játszmákból, mégis beáll Peter mögé műmosolyogni meg műjópofizni, arra szerintem már nincs indok, pláne, egy olyan okosnak, inteligensnek bemutatott nőnél, mint ő (ráadásul Peter akar politikus lenni, ő nem, szóval miért is kellene kitenni magát és a családját a sokadik élve boncolásnak?
Ja, és a kedvencemből, Eliból is inkább egy bohócszámot csináltak, az icipici irodája és az ott művelt hallgatózása max. egy burleszk filmbe illett volna, ide nem.

Cyrax - 2016. 05. 09. 18:30

Nekem ez a finálé egyáltalán nem azt tükrözte, hogy 7 évaddal számoltak a készítők és már régóta tudják. Inkább olyan “váratlanul érte őket a kasza” feelingje volt sajnos. :(

Benjy - 2016. 05. 09. 21:10

Nekem még két rész van vissza, de muszáj kiírnom magamból a dühömet, mert most nagyon felhúzott ez a 7×20. Meg úgy általában is az évad. Amit a céggel műveltek az kb. egy hatalmas, már-már Suits szerű vicc. Csak azért kvázi retconozták a bond courtot, hogy Alicia visszamehessen a céghez, egyből name partner legyen, és akkor hepiend lesz a vége. Zachről semmit nem tudunk már kb. két éve, erre most felhúznak köré egy epizódot, csak hogy tőle is elbúcsúzhassunk. Minek? Visszahozták Elsbethet csak azért, hogy a férjét be tudják hozni, aki szinte semmit nem csinált, csak simogatta a kutyáját. Erre random kiírják, ezzel aláhúzva a céltalanságát.
Igazából jó lenne tudni, hogy Kingék tényleg foglalkoztak-e még a sorozattal, vagy már az új projektjükön dolgoztak gőzerővel. Mert utóbbi esetben kisebb lenne a csalódás mértéke.

Kár hogy megugrották azt a bizonyos cápát az 5. évaddal.

eszemix - 2016. 05. 09. 23:49

Ez mi a túró volt?!
Ehhh, méltatlan ez még évad lezárásnak is, nemhogy az egész sorozaténak…

zso - 2016. 05. 10. 09:50

Felháborító, ahogy befejezték a sorozatot.. És ráadásul volt idejük felkészülni rá, hogy ez egy sorozatzáró rész, és mégis egy ilyen zárást voltak képesek összehozni. Ahogy előttem is írták, ez még évadzárónak is rossz volt.

sehrezad - 2016. 05. 10. 11:13

Talán a teljes sorozat (mind a 7 évadot beleértve) leggyengébb része lett az évadzáró. Hatalmas csalódás…

vikkancs - 2016. 05. 10. 14:29

Ahogy az egész évad, az utolsó rész is csalódás….

foxxmulder - 2016. 05. 10. 17:02

érdemes elolvasni a winnie által belinkelt cikkeket,próbálják a készítők megmagyarázni a finálét

eszemix - 2016. 05. 10. 17:37

Jaja, en is olvastam, de csak felhuztam magam rajta. Rizsa

Szaby59 - 2016. 05. 10. 17:54

Egyik legrosszabb sorozatzárás volt. Bár ilyen évad után nem is csoda.

Danzig - 2016. 05. 11. 02:38

Az a pofont a végén nem Diane adta Aliciának, hanem a készítők a nézőknek..
Inkább ment volna el favágónak…pedig azt nehéz alúlmúlni :)

Kiflina - 2016. 05. 11. 08:39

Méltatlan.
Az ember nem azt várja, h nyitva hagyják a sztorit.
Ha már ennyire tudvalevő volt, h nem lesz folytatás, akkor igenis várjuk a konkrét (de legalább is ennél konkrétabb) történetet, valami lezárásfélét. Nem csak úgy a levegőben hagyott dolgokat!

A “winnie által linkelt” oldalakat nem találom. Mivel magyarázzák a készítők a finálénak csúfolt vackot?

foxxmulder - 2016. 05. 11. 09:16
foxxmulder - 2016. 05. 11. 09:17

a hírek között van

AnarchoiD - 2016. 05. 11. 10:15

Eleg szar volt a vege(pedig szerintem a 7. evad meg vallalhato volt)

napocskin - 2016. 05. 11. 10:57

Fura ez a háborgás, bár lehet, hogy én vagyok fura, hogy semmi bajom nem volt ezzel a lezárással. (Mármint a véleményeket olvasgatva szerte a neten.) Pontosan ezt vártam, hogy a mondat közepén hagyják abba, az élet megy tovább. Persze, azzal se lett volna bajom, hogy szépen, szalaggal átkötve megkapunk valamit, mint lezárást, de nem értem, miért kell magyarázkodnia a készítőknek emiatt a befejezés miatt.
Azért van egy dolog, amit sajnáltam, hogy az Alicia-Cary kapcsolatot nem bontották ki egy kicsit jobban ebben az évadban.

kateelee - 2016. 05. 11. 12:19

Hatalma csalódás. Gondoltam elolvasom a rajongóknak írt levelet, és ezek után még inkább nem értem mi volt ez az egész. Értem, hogy a pofonra ment ki a játék, de úgy gondolom, pont azért nem szabadott volna ezen az úton elindítani Alicia-t, mert ő maga is áldozat volt. Ráadásul egy olyan ember miatt tette mind ezt, aki nem csak egyszer csapta be az évek során. Érthetetlen számomra.
Ilyet még sose írtam, de azok az igazán szerencsések, akik útközben kiszálltak.

sehrezad - 2016. 05. 11. 19:06

Engem legkevésbé a pofon és a vége zavart, egyedül abban volt egy kis spiritusz. Ami baj, hogy az egész záróepizód nagyon gyenge felépítésű volt, erőltetett, kimódolt párbeszédekkel, a megszokottnál jóval több csöpögéssel, nagyjelenettel, értelmezhetetlen gesztusokkal.
A 7. évadot nem bánom, csak ezt a részt.

Lindello - 2016. 05. 15. 21:13

Nem hiszem, hogy lehet egy sorozatnak tökéletes befejezése, de ez nagyon méltatlan lezárás volt!

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz