login |

Megérkezett a Netflix Magyarországra (folyamatosan frissítve az új sorozatcímekkel)

2016. 01. 06. 21:06 - Írta: winnie

173 hozzászólás | kategória: az év híre, hírek, magyar hírek

Elindult Magyarországon a Netflix. (Meg 130 másik országban. Egész pályás letámadás, vagy mi.)

Tudtuk, hogy jönni fog, de ez így elég derült égből a villámcsapás volt, szóval a New Girl-évadnyitó kritikája megy holnapra, mi meg gyorsan regisztrálunk.

Netflix-hun

Oké, viccet félretéve, nem eszik olyan forrón a kását. Igen, elérhető itthon a Netflix, most már azoknak is, akik nem trükköznek (mert aki akarta, az eddig is nézhette okosba’). 8, 10, illetve 12 dollárért euróért, csomagtól függően – az első hónap ingyenes, szóval aki lemondja, annak nem kell fizetnie. Azonban: az oldal még nem magyar nyelvű, és egyelőre nincs magyar specifikáció a tartalmakon. Gondolom, idővel lesz, de ettől még csak az örülhet mostantól, aki boldogul az angol nyelvvel.

Örülhet. De fog-e örülni? A nagy kérdés ugyanis az, hogy kell-e nekünk Netflix? Ha emlékeztek, akkor februárban ezt már megkérdeztük tőletek – nem tudom, hogy változott-e valami azóta.

Netflix-kérdés

Egyrészt ugyanis tök jó a kényelem és az azonnaliság, erről már áradoztam az HBO GO esetében, sőt már NFL-t (és NFL Network-öt) is közvetlenül NFL Game Pass-szel nézek, de ettől még pénzbe kerül a dolog, és tudjuk, hogy a 0 forint bármilyen árnál olcsóbb. 

A lényeg, hogy elkezdődött, illetve folytatódott valami.

Mivel nem vagyok bennfentes (tök jó lenne ezen a téren is “informátort” szerezni), ezért plusz infót nem tudok, nem nagyon van közöm ahhoz, hogy a kint kínálatnak mekkora részét kapjuk meg. Első blikkre a saját gyártású sorozatok, filmek, standup különkiadások mind elérhetőek, s vannak egyéb sorozatok (és filmek) is, rengeteg angol cucc, de biztos, hogy nem minden, ami odakint, sok minden korlátozott elérésű. Plusz a nemzetközi kínálatban bent lévő nem Netflix-es cuccoknak a magyarországi streamjogai nem biztos, hogy megszerezhetőek, ami ugyancsak okozhat némi zűrt.

Facebook-os kommentek alapján, amit érdemes megjegyezni:

  • Ahogy az HBO GO az HBO-tartalmakat, úgy a Netflix a Netflix-tartalmakat teszi  azonnal elérhetővé. Kevés kivételtől (ld. külön kötött szerződések) eltekintve a Netflix vagy retró sorozatévadokat von be (és ki) a kínálatába, illetve a tévés évadok végén (+ pár hónap) tesz elérhetővé teljes tévés szezonokat.
    Ld. Amerikában havi rendszerességgel hozza le a sajtó, hogy az ottani kínálatba mi fog bekerülni, és mi kerül ki onnan. Ez a januári kínálatváltozás – megérkezett például (oda) a Person of Interest S4 vagy a The Following S3, jövő héten megkapják a Z Nation S2-t, stb.
  • Jelenleg angol felirat érhető csak el a tartalmakhoz, illetve egyes sorozatoknál pár nemangol szinkron is. Idővel lesz mindenhez elvileg magyar felirat is, szinkront viszont a papírforma szerint nem csinálnak a saját sorozataikhoz, viszont a más által gyártott tartalmakhoz lehet, hogy átveszik a szinkronokat is.
  • A Magyarországra vonatkozó tévés és a stream jogokat sorozatok esetében meg kell különböztetni. Fontos, hogy a Netflix a sorozatok stream jogaiban “utazik”. Ha egy sorozatot más platform streamelhet, akkor az nem lesz elvileg Netflix-en. Gondolom ezért (egyelőre?) nincs House of Cards sem a kínálatban, mert azt 2014. tavaszától a Sony streamelhette – és közeleg a premierje a Dunán. (A The Killing-et sem látom, az nemrég az M2-n ment, talán ehhez van köze.)

Ennyi. Tiétek a szó, akár infó, akár leendő magyar specifikáció, akár tesztelés ügyileg – technikai, minőségi kérdésekben meg pláne, azokhoz végképp hülye vagyok. Én a Vexed – 1×01 zseniális, sírva röhögős első jelenetét néztem meg teszt gyanánt. Működött, volt kép és hang – másnak a megállapítására nem is nagyon vagyok képes.

UPDATE: A Netflix jelenlegi sorozatos kínálata (az évadszámok változóak):

  • a Netflix-es sorozatok: Orange Is The New Black, Hemlock Grove, Daredevil, Jessica Jones, Between, Real Rob, Grace and Frankie, Bloodline, Sense8, Making a Murderer, Marco Polo, Lilyhammer, BoJack Horseman, With Bob and David, Unbreakable Kimmy Schmidt, Wet Hot American Summer: First Day of Camp, Narcos
  • (Vagyis nincs a fent említett House of Cards, valamint a “megmentett” The Killing, Longmire, Arrested Development, de nem látom a Versailles-t sem.) (UPDATE: F is For Family sincs – ha ezt képes valaki megfejteni…)
  • futó amerikai sorozatok: Scream, Arrow, The Blacklist, The Originals, Brooklyn Nine-Nine, From Dusk Till Dawn, Suits, Archer, Elementary, Ray Donovan, Penny Dreadful, Better Call Saul, Pretty Little Liars, How To Get Away with Murder, Bates Motel, Video Game High School, Black Sails,
  • véget ért amerikai sorozatok: Weeds, Under The Dome, Dexter, Spartacus, The Returned, Blue Mountain State, Ascension, That ’70s Show, Hannibal, Rosemary’s Baby, HALO: Forward Unto Dawn
  • angol sorozatok: Skins, Black Mirror, Broadhurch, Run, The Fall, The Driver, Hinterland, Peaky Blinders, Vexed, The Bletcheley Circle, Top Boy, The IT Crowd, The Inbetweeners, Derek, Fresh Meat, Line of Duty, The Delivery Man, The Great Train Robbery, Residue, Life’s Too Short,
  • ausztrál sorozatok: Rake, Miss Fisher’s Murder Mysteries, Utopia
  • kanadai sorozatok: Continuum, Degrassi: The Next Class
  • gyereksorozatok: My Babysitter’s a Vampire, Goosebumps, Richie Rich
  • animációs sorozatok: iszonyat sok, köztük My Little Pony: Friendship Is Magic, Transformers: Prime,Happy Tree Friends,
  • és jó pár anime: Knights of Sidonia, Mushishi, The Seven Deadly Sins, Little Witch Academia, Gunslinger Girl, Wakfu, Yuki Yuna Is A Hero, Glitter Force, Pokémon Indigo League, Case Closed, Ghost Hunt, Tweeny Witches,

UPDATE: 01.15 Empresses in the Palace, Atelier, Trailer Park Boys, Shadowhunters, The Lost Honour of Christopher Jefferies

01.18: Koreai sorozatok érkeztek: Secret Affair, Beating Again, Can We Get Married?, This Is My Love
01.26: Az angol Shameless és a Peep Show, valamint a kanadai Strange Empire vált elérhetővé.
01.27: Red vs Blue
02.01: 12 Monkeys, Pokemon XY, Babylon + egy dokusorozat, a The Story of Maths
02.05: The Divide (magyar szinkronnal) + két koreai (Schoolgirl Detectives, Syndrome)
02.11: megint koreai sorozatok: A Man Called God, Cain and Abel, Birdie Buddy, Tomorrow’s Cantabile, Tamra, The Island, Playful Kiss
02.12: Good Morning Call (hetiben) + Miss Fisher’s Murder Mysteries 2. évad
02.14: Open Heart
02.15: The Vampire Diaries, Gossip Girl, An Idiot Abroad
02.19 Love, Doc Martin + újabb koreai sorozatok: Padam Padam, Love Again, Go! Mrs Go! + dokusorozat: Cooked
02.26 Fuller House + a koreai Heartless City
03.01 Breaking Bad, Wilfred (ausztrál), The Code, Merlin, Housos, Better Man + a Blue State Mountain-film
03.04 House of Cards, River, Lego Bionicle, Lego Friends: The Power of Friendship
03.07 Cuckoo
03.11 Flaked, The Characters, Full House
03.15 9 Seconds – Eternal Time (koreai)
03.18 Daredevil S2
03.21 Never Die,
04.01 The Ranch, Lost and Found Music Studios, Orphan Black, The Shield, Hatfields and McCoys, Sherlock, Luther, Doctor Who, Happy Valley, Bag of Bones, Drop Dead Diva, The Musketeers, The Red Tent, Top of The Lake, Cyborg 009 VS Devilman, Outlander, Rick and Morty + reality: An Idiot Abroad, Ru Paul’s Drag Race, Terrace House: Boys and Girls in the City + dokusorozat: Africa, The Blue Planet, Planet Earth, Life, Human Planet, Frozen Planet, The Ascent of Woman, She-Wolves: England’s Warly Queens, Warrior Women + Top Gear + Littlest Pet Shop
04.09 Z Nation, Rebellion
04.13 Ajin, Jane The Virgin,
04.16 Misfits, H2O: Mermaid Adventures, People of Tomorrow, Unbreakable Kimmy Schmidt S2, Kong: King of The Apes S1
04.24 F is For Family
04.25 Freaks and Geeks
05.12 Chelsea
05.15 Vikings, Teen Wolf

Netflix-winnie

173 hozzászólás Ne habozz!

Neoprimitiv - 2016. 01. 06. 21:22

Az eredeti felmérés poszthoz írtam, de itt is jelzem: akiknek van tapasztalata a mit-mivel-hova összedugdosásra, az írja meg, utána esetleg lehetne belőle egy fixen oldalsávba kirakott link. Itt főleg arra gondolok, amikor a tévén szeretné nézni valaki a műsort, nem a monitoron.

Én a hétvégén regisztrálok, addig nem lesz időm nézni, annyival is tovább tart a hónap :) Aztán majd meglátom, a tévé előfizetést hogyan módosítjuk.

ensa - 2016. 01. 06. 21:27

Jöhet ide, hogy mivel fértem hozzá a (valószínűleg) összes tartalomhoz? Pl. találtam dán sorozatot, amihez még angol felirat sincs, de nem tudom, mennyire biztonságos, ahogy azt se, hogy legális-e, szóval nagyjából semmit azon kívül, hogy hirtelen lett minden és nézhetők is.

Dregnarr1 - 2016. 01. 06. 21:28

@Neo:
Gép -> HDMI kábel -> TV :D

CyClotroniC - 2016. 01. 06. 21:31

Én egyelőre kivárok, de abszolút azt a réteget erősítem, aki szívesen előfizetne, ha látja a kínálaton hogy van értelme.

A legalitás és az azonnali elérés simán megérné nekem megfelelő választék mellett, a visszatartó erő pedig egyelőre tényleg maga a választék. Ha ugyanis a sorozataim felét követném onnan a másikat meg úgy, ahogy eddig is, akkor nem igen vagyok kisegítve, sőt talán még bonyolultabbá is válna az egész.

Ha mennyiségre és magyar nyelvre kellően erős lesz a kínálat, akkor viszont instant ez válik egy jó sorozatjunkie tukmálós csodafegyverévé, mert bármikor elérhető egy konkrét jelenet, pilot vagy akármi, ha példálóznál vele vagy ajánlanád.

bannoltfelhasznalo - 2016. 01. 06. 21:32

house of cards jelenleg nem elérhető

netflixes sorozat

netflixen nem elérhető

kb. eddig érdekelt, marad az öböl.

winnie - 2016. 01. 06. 21:36

bannoltfelhasznalo: és a posztot olvastad?:)

winnie - 2016. 01. 06. 21:38

“mert bármikor elérhető egy konkrét jelenet, ”

a vexed után a második dolgom az volt, hogy megnézzem azt a bizonyos részt a master of none-ból. letölteni, azóta sem töltöttem le, de itt kéznél volt:)

Maradék - 2016. 01. 06. 21:39

Bocsánat, ha buta a kérdésem, de szinkronnál csak magyart választhatok majd ki, vagy esetleg más nyelveket is? Mert sok esetben embert próbáló feladat más nyelven szinkronos filmeket/sorozatokat találni, és ha nem csak magyar – eredeti lesz, akkor megfontolnám az előfizetést.

Dr. Agy - 2016. 01. 06. 21:41

Nem dollár, hanem euró.

Flanker - 2016. 01. 06. 21:46

Maradék: Minimum az eredeti/angol nyelv tuti lesz mindenből, a magyar szinkron lesz az “extra”, ott ahol lesz majd.

bannoltfelhasznalo - 2016. 01. 06. 21:49

winnie: sajnos, de te nem tartod ezt nevetségesnek? hazai licensing ide vagy oda, ha már előfizetnék akkor legyen egy helyen minden, főleg az a sorozat ami a szolgáltatóé is egyben.
de persze ez megint csak idealizmus, inkább fizessek 3 szolgáltató felé hogy megkapjam azt a tartalmat amit a hanyatló, dekadens nyugatiak 1 helyen.

Monstertime - 2016. 01. 06. 21:50

Hát, amíg le lehet tölteni, addig biztosan nem fizetek elő.

baggio - 2016. 01. 06. 21:50

Samsung smart tv-n néztem most, de egyelőre nem látom az alkalmazások között a netflixet, nálam nyilván ez lenne a döntő szempont.

Megdöbbentő amúgy számomra, hogy a pc/laptop tv-re kötése mennyi embernek gondot okoz (vagy egyáltalán bele se gondolnak, hogy ilyet lehet), pedig a mai tévéknél tényleg annyi kell csak, hogy fogod a pár ezer forintos HDMI kábelt, egyik végét a gépbe, másikat a készülékbe dugod, távirányítón általában a “source” gombra kell nyomni és ott kiválasztani a HDMI-t, a windows-nál meg a kép beállítása a “display settings”-nél és kész.

winnie - 2016. 01. 06. 21:51

frissítebannoltfelhasznalo: egyrészt itt most a gondot az jelenti, hogy a netflixnek köszönhetően már két éve nézhető itthon a house of cards és még szinkron is van hozzá. ha nem így lenne, akkor ez nem lenne igaz.

attól függetlenül, hogy ez a kivétel, ami erősíti a szabály, egyetértek, de tényleg soeciális eset. viszont látod, tanultak belőle, az volt az első sorozatuk, utána már semmit sem adtak el máshova.

EDIT: a stream világban egyébként, ahogy korábban volt róla poszt, a gond tényleg az, hogy több szolgáltató van exkluzív tartalmakkal, és verseny, így a letöltésekkel csak az veheti fel a versenyt, aki mindenhova előfizet, és akkor máris nem olcsó a mulatság, de ez csak zárójel.

winnie - 2016. 01. 06. 21:51

frissítettem sorozatcímekkel a posztot. nem teljes a lista, nem is volt célom.

a Netflix-es sorozatok (a fent említettek kivételével – ha mégsem, szóljatok)
futó amerikai sorozatok: Arrow, The Blacklist, The Originals, Brooklyn Nine-Nine, From Dusk Till Dawn, Suits, Hannibal, Archer, Elementary, Ray Donovan, Penny Dreadful, Better Call Saul, Pretty Little Liars, How To Get Away with Murder, Bates Motel, Video Game High School,
régebbi amerikai sorozatok: Weeds, Under The Dome, Dexter, Spartacus, The Returned, Blue Mountain State, Ascension, That ’70s Show,
angol sorozatok: Skins, Black Mirror, Broadhurch, Run, The Fall, The Driver, Hinterland, Peaky Blinders, Vexed, The Bletcheley Circle, Top Boy, The IT Crowd, The Inbetweeners, Derek, Fresh Meat
ausztrál sorozatok: Rake, Miss Fisher’s Murder Mysteries,
kanadai sorozatok: Continuum, My Babysitter’s a Vampire

Flanker - 2016. 01. 06. 21:53

bannoltfelhasznalo: Amikor a német Netflix indult, volt 5 német film és csókolom. hónaok kellettek, de azóta sézepn kiforrott a tartalom. itt is ez lesz:

Okostévéseknek (áldom a fejem hogy LG-t vettem, ők a fejlesztő partner :) ) ugyanez pepitában: Lesz Netflix app, csak ki kell várni, még a weboldalakon se száradt meg a tinta a bejelentésről :)

Szaby59 - 2016. 01. 06. 21:57

Tavaly az Orange is The New Blacknél elég “lassan” (na jó 3-4 nap, de hétvége volt :D) jöttek a részek és az angol feliratok.
Annyit simán megérne, hogy egy hónapra befizetek akár tesztszerűen is, de kiváltani egyszerűen nem tudja a torrentezést.

superpityu - 2016. 01. 06. 21:57

Ha nem én barmoltam el a keresést, akkor szerintem arrested development sincs fent.

David191 - 2016. 01. 06. 21:58

8. Honapja vagyok elofizeto.

Film szempontbol elegge gyenge.

A legjobb benne az, hogy csomo regi sorozat van felpakolva: Mult heten Twin Peaks-eztem, azelott Weeeds re-runs.

Ajanlom :)

CyClotroniC - 2016. 01. 06. 22:00

baggio: Nem okoz gondot, de napi 100 Forintért többek között ezt is megspórolhatnám szívesen, ha a Netflix hozná közel azt kínálatban, ami mondjuk számomra már megvan vagy elérhető.

Egyébként még egyszerűbb az életem, mert van egy 2TB-s médialejátszós külső vinyóm a tévéhez, ami kvázi “házi Netflix”, de ennek ellenére szó nélkül fizetnék elő, ha kellően sok cucc felkerül rá.

Flanker - 2016. 01. 06. 22:06

Szaby59: Nem is az a célja. Le is van írva a posztban is hogy miért nem alkalmas rá, lásd az HBO sorozatok kiesése pl.

Snoopyzit30 - 2016. 01. 06. 22:07

Én csak a feliratos cuccért fizetnék. Az angol nyelvűt nem értem teljesen felirat nélkül, a magyar szinkron meg (hmmm…) hát nem olyan, mint felirattal na.

emese - 2016. 01. 06. 22:09

Ha bővül a kínálat, akkor én szívesen előfizetnék rá.

Letöltést már régen nem csinálom, a live stream meg sokszor nem megbízható, akadozik, ami idegesít – és az sem feltétlenül jogtiszta.

Nálam az, hogy van-e magyar felirat, akármi, nem szempont, szinkronnal úgyis max. nem angol nyelvű sorit néznék meg.

Samott - 2016. 01. 06. 22:10

Az az igazsag, hogy decemberben egy ingyenes kuponnal kaptam 30 nap HBO GO-t… es karacsony ide vagy oda, kb. negyedorat hasznalam egy honap alatt. A felvevos dobozom annyit rogzit, hogy azt se tudom megnezni. Szoval megleszek netflix nelkul is.

Flanker - 2016. 01. 06. 22:11

“Letöltést már régen nem csinálom, a live stream meg sokszor nem megbízható, akadozik, ami idegesít – és az sem feltétlenül jogtiszta.”
Konkrétan semennyire se jogtiszta :)

nagylord - 2016. 01. 06. 22:13

Régóta szeretnék előfizetni, most már meg is teszem…
A tv-vel összekötés tv, gép és kütyüfüggő dolog, de a legegyszerűbb a fent említett HDMI-s megoldás (de a DVI is jó lehet ha az van). Amúgy lehet használni pl ChromeCast-ot szerintem (gépről küld képet), vagy Android-sticket (mini PC néven is fut) is, mert a Play-en van Netflix app.

Kissur - 2016. 01. 06. 22:14

Jön a House of Cards, jön a Dunára, de mikor? Talán fél éve, vagy még több ideje olvasom már ezt. Nem akar robbantani egyet a nézettségével a Duna, vagy mire várnak? Van 2 évad szinkronnal. Az 26 hétnyi fix program.
A Netflix pedig szinkronos tartalom nélkül egyelőre nem érdekel.

winnie - 2016. 01. 06. 22:16

kissur: mi fél éve azt írtuk, hogy 2016. elején. ha jól rémlik.

Kissur - 2016. 01. 06. 22:18

winnie: Én 2015. őszére emlékeztem.

daniba - 2016. 01. 06. 22:20

Előfizettem egyből de azt nem gondoltam hogy legalább magyar felirat sem lesz. Ha más nem a saját contentre rakhattak volna.

Ipaden egyből megjelent, Apple tvn csak airplayyel megy egyenlőre.

Képminőség jobb mint az HBO GO-nál.

Tudok angolul de ez így rablás mondjuk egy full magyarított HBO Go-hoz.

Ha lejár egy hónap lemondom ameddig nem lesz legalább feliratos anyag.

winnie - 2016. 01. 06. 22:20
bopeti02 - 2016. 01. 06. 22:21

Én a magyar tartalom hiányában egyenlőre passzolom a dolgot az 1 hónapos kipróbálási lehetőséggel együtt. Azt inkább megtartom azokra az időkre, amikor már jobban kiforrja magát itthon is a Netflix.

bullseye - 2016. 01. 06. 22:22

Engem ez a kivezetés kifejezés ijeszt meg. Ez csak ritkaság, ha valami jogi balhé van, vagy rendszeres?

Mert én eléggé a Steamhez vagyok szokva, ahol nagyon ritka, és elég nagy botránnyal jár ha 1 játék a 8000-ből eltűnik (pl. Deadpool, ami mostanában tért vissza), de legutóbb még abból is volt, hogy az egyik GTA-ból töröltek 1db. zenét.

Lajosék a másodikról - 2016. 01. 06. 22:22

A Chromecast működik, a tartalom a saját sorozatokon kívül minimális, filmeknél még HD sincs. Amíg ingyen van, oké, de egy igazi junkie-nak ez nem megoldás.

winnie - 2016. 01. 06. 22:23

daniba: ez az átka az egész világos launch-nak. azt lehetetlen lett volna megszervezni, hogy mindenhol minden legyen.

(tidbit: én annyit tudok, hogy már jó ideje szerveződik egy feliratgyártó csapat. amit nem igazán tudtam, hova rakni. ma rögtön az jutott eszembe, hogy a netflix miatt történt ez a szerveződés. ha igen, akkor a folyamat elindult, és eredményt is fog hozni nemsokára.)

Flanker - 2016. 01. 06. 22:23

Kissur: A sorozatot nem bántva: Sok mindent fog a Dunán csinálna HoC, csak nem robbantani, ezt itt most aláírom neked. A 18-49-s nézőket alapból nagyítóval kell keresni a csatornán..

winnie - 2016. 01. 06. 22:25

bullseye: “Engem ez a kivezetés kifejezés ijeszt meg. Ez csak ritkaság, ha valami jogi balhé van, vagy rendszeres?”

abszolút nem vagyok képben, de tippre időszakos jogokat értékesítenek, nem örökre tartókat. pár hónap vagy év után kikerül a kínálatból ez-az. nyilván nem a sajátgyártás. de ez nem tudom, hogy mitől függ.

de ez elvileg megszokott, az hbo go-n is rotálódnak a filmek, sőt, az hbo-n is kivezetésre kerülnek a cuccok. csak a saját gyártás a fix, a vásárolt anyagért kvázi kölcsönzési díjat fizet a netflix, épp úgy, ahogy az abc vagy az nbc egy-egy sorozatért.

AJ - 2016. 01. 06. 22:25

A fenti listát átfutva nem érné meg a Netflix jelenlegi formájában. A legtöbb sorozattal szinten vannak a magyar tévéadók (szinkronosan!), vagy csak egy évad a lemaradás, vagy több, de kevés a kivétel. A Netflix azon kívül, hogy HD felbontásban, egyszerre elérhetővé tesz számomra évadokat egy sorozatban nem igazán látom, hogy mit kínálna most, szinkron, de még felirat nélkül is. Oké, filmek, oké, sorozatok, de ott az HBO GO az HBO-s sorozatokhoz, HBO-s filmekhez és sokszor nem HBO-s sorozatokhoz és filmekhez is. A Telekomnál rengeteg film megvan 500 Ft az ár átlagban, fele egy mozijegynek és többen is megnézhetjük. A letöltésre most nem beszélek, legyünk legálisak, de ezzel a kínálattal, ebben a formában, magyar érthetőség nélkül pénzkidobás a Netflix szerintem.

baggio - 2016. 01. 06. 22:26

CyClotroniC, ja ezt nem neked írtam, hanem inkább az első kommentre reagálva, nyilván azért jegyeztem meg én is, hogy ha már egyszer netflixre előfizetek, akkor az alap, hogy smart tv-s applikáció legyen hozzá (a HDMI-s dolog amúgy is inkább meccsnézéshez jó, filmeknél/sorozatoknál az usb-s megoldás sokkal kényelmesebb).

ace05 - 2016. 01. 06. 22:32

Én vagy 1,5 éve vagyok előfizető. Nekem úgy, hogy az összes Netflixes ország tartalmát nézem proxyn keresztül, úgy bőven megéri az árát. Amúgy aki az országok kínálata között akar bóklászni annak ajánlom a következő oldalt, nagyon hasznos. https://flixsearch.io/

Amúgy most beszéltem az ügyfélszolgálattal. Ha már itt tartunk, akinek sok rossz tapasztalata van velük, a Netflix supportjával egyszerűen felüdülés lesz beszélniük. Sejtem, hogy a munkaköri leírásuk, de nagyon jó fejek.
Szóval az egyik azt mondta, hogy napok kérdése a magyar felirat és hang, de mivel ezt nem nagyon hittem el, ezért megkérdeztem egy másikat is, aki hamarosant mondott.

Kissur - 2016. 01. 06. 22:34

Flanker: Tudom én ezt. Sőt, félek, hogy Killingi mélységekbe fog süllyedni (18-49-ben kevesebb, mint 10e néző). De az első rész biztos mérhetően nagy lesz. Én is azért fogom nézni, mert érdekel a szinkron. Meg már szeretném újrázni.

bopeti02 - 2016. 01. 06. 22:40

Az jó lenne ha jönne a Netflix-re magyar szinkron legalább a már leszinkronizált ( és TV-be leadott ) sorozatokhoz, de ez pontosan hogy működik? Csak mert nem hiszem hogy a TV csatornák “jófejségből” odapasszolnák a szinkront.

winnie - 2016. 01. 06. 22:41

aj: az angolok közül szinte egyik sincs, azok teljesen magyarszűzek. de mint írtam, a stream szolgáltatók általában a sajátgyártással versengenek egymással. minden mást másodkézből vesznek. szóval szerintem a “ment a tévében”-tartalommal annyira nem kell foglalkozni.

és itt van más – olyan, ami nincs tévében, vagy nem lesz (gondolom, ha eddig nem volt). az hbo go-n csak hbo-s cucc van, ami 95%-ban ment tévében, vagy 1-2 hónap múlva menni fog.

(félre ne érts, nem vagyok a netflix mellett, sőt, ha választanék, az hbo go-t választnám a régebbi és nem amerikai sorozatok miatt, csak jelzem a fentieket.)

winnie - 2016. 01. 06. 22:43

bopeti02: meg kell vásárolni a szinkront. ahogy más csatornák is megvásárolják más csatornáktól.

winnie - 2016. 01. 06. 22:44

baggio: “alap, hogy smart tv-s applikáció legyen hozzá ”

ezek nem folyamatosan lesznek nemsokára élesek?

Flanker - 2016. 01. 06. 22:47

Winnie: ami szinkron szempontjából “döntő” is lehet ugye azok a saját sorozataik. Ott simán joguk van (kivéve Killing, HoC) szinkront gyártatni, ha akarnak. Ők is kivárnak ebből szempontból szerintem, megnézik mennyi előfizető lesz, számolnak és döntenek majd. Ugyanez lesz pepitába a nem Netflix sorozatok meglévő szinkronjainak megvétele.

AJ - 2016. 01. 06. 22:52

winnie

Igen, az angolok valóban nem nagyon mennek itthon magyarul, pedig a Broadchurch anno nagyon köztévésnek nézett ki, mintha pletyka is lett volna, hogy náluk van. Nem vagyok a Netflix ellen, jöhet, de vagy legyen magyar szinkron hozzá, vagy magyar felirat, mert így a mezei tévéző (jelen) nem tudja ezt kihasználni. A netflix saját gyártásai közül igazán most egyik sem érdekel, de ha lenne hozzá szinkron, nem lenne kérdés, hogy mivel telne a holnap :D.

winnie - 2016. 01. 06. 22:53

egyébként a netflix, annak ellenére, hogy junkie-knak is van vagy lesz, igazából a fotelnézőknek hatalmas táp.

nyilván a torrentet (amíg ilyen formában létezik) nem is fogja kiváltani a stream. és mégsem kell ecsetelnem a népszerűségét. a kérdés az, hogy mi a fontosabb: hogy mindent elérhesse vagy azonnal nézhessen _valamit_. erre erősít rá az ajánlós rendszer, ami nem a képben lévők kedvéért van.

az egész gondolkodásmód váltást kíván. amerikában sok sorozat esetében az ember nem törődik a tévés premierrel, csak a netflixes premiert várja, és akkor úgy nézi meg, ahogy akarja.

Zizi - 2016. 01. 06. 22:59

Oké, most sokkban vagyok. már tök régóta várok rá, most kb. nem tudom elhinni. :)

De! én is hasonló véleményen vagyok, mint CyClotroniC:
“A legalitás és az azonnali elérés simán megérné nekem megfelelő választék mellett, a visszatartó erő pedig egyelőre tényleg maga a választék.”

Engem az sem érdekel, hogy csak angol nyelv/felirat van, most is így nézem a részeket. Nem tudom, mennyi hétnek/hónapnak kell eltelnie, hogy igazán kiforrja magát: megjelenjenek a magyar szinkronok, feliratok, esetleg bővüljön a kínálat, de nagyon nagy a kísértés az azonnali regisztrációra…

CyClotroniC - 2016. 01. 06. 23:01

Egyébként érdekes ez a gondolkodásbeli különbség, mert ez már az USA-ban közel egyenértékű kifejezés a tévézéssel. Nézem ugye a YouTube-on a REACT-et, ahol gyerkőcöket meg tiniket kérdeznek erről-arról és ott rendszerint előjön, hogy ki mit látott Netflix-en. A moziban még csak-csak előfordul filmeknél, de maga a “tévé” már egyáltalán nem. Egyszer nem hallottam még azt tőlük, hogy ezt a sorozatot láttam a tévében, mindig a Netflix volt a mondatban, mint “platform”, sőt sok sorozatnál hallom, hogy “láttam ezt a Netflix show”-t, amikor az amúgy másik csatornáé, szóval nem nagyon görcsölnek ők ilyesmiket.

Alapvetően ők sem tudatosan, dátumra pontosan követik a kedvenceket, hanem belefognak valamibe, amit ajánlottak nekik a haverok és erre ugye tökéletes, mert hazamész és ott van, elérhető, nézheted azonnal. Szóval ja, ez szerintem is a fotelnézőknek szól inkább, kvázi tényleg a “mi van a tévében” korszerűbb változata, ahol nem teljes a kínálat, de jelentősebb több, mint amit X csatorna akkor és ott ajánlani tud. Itthon viszont ez kétségtelen nyelvfüggő mutatvány.

bopeti02 - 2016. 01. 06. 23:05

Értem.
Hát remélem azért a későbbiekben ráfekszenek jobban erre a magyar szinkron témára. Főleg hogy Magyarországon szerintem csak azzal van esélyük jobban befutni. Az egyszeri sorozatnéző emberek a szinkront preferálják. Elég csak megnézni a letöltős oldalakat. A szinkronos évadokat általában jóval többen szedik le, mint az eredeti nyelveset ( Aztán a TV-s nézettséget, meg az online nézős oldalakat nem is vettem számításba ). Na mindegy. Kíváncsi vagyok hogy mi fog kisülni ebből.

Cápi - 2016. 01. 06. 23:21

A magyar felirat nekem totálisan szükségtelen, így megnézegettem a kínálatot, semmi extra, HD anyagot amúgy is be tudok szerezni ingyen. Jelenleg az a 10 euró csak kidobott pénz lenne.

Goku2000 - 2016. 01. 06. 23:30

Jó sok sorozat/film van. Egyelőre angol/dán/francia/spanyol/német nyelvvel és felirattal találkoztam. Ekkora tartalomhoz idő kell, mire mindet ellátják magyar felirattal, de remélem a következő 1 hónapban lehet majd látni a törekvést. Úgy lenne értelme, ha minimum felirat lenne mindenhez, főleg a premiertartalmakhoz, és legalább azok lehetnének szinkronizáltak, amihez létezik magyar változat.

ThomassLord - 2016. 01. 06. 23:34

Ezt is megeltuk, vegre…

Ket dolog kellene nagyon gyorsan, (vagy kellett volna mar indulasra). App legyen megint elerheto okostevekre (par honapja veletlenul megjelent az app itthon a 2012-es LG-n, csak hasznalni nem lehetett – gondolom valami hiba folytan teszteles kozben). Mert a legnagyobb elonye az lenne, hogy mindenfele letoltes, kabeldugdosas, es/vagy media szerverezes helyett kozvetlenul teverol nezhessem a tartalmat streamelve. Masik a magyar felirat. Nekem jo nelkule is, vagy angol felirattal, de pl. mar felesegemnek nem, es mivel szinte mindent egyutt nezunk, ez nalam is kilovi, hogy azokat netflixrol nezzem. A szelesebb kozonsegnek meg tuti ez is keves lesz, annak fenyeben mekkora szinkronbuzi nemzet vagyunk sajnos.

Ezek megvannak, plusz a kinalat folyamatos csiszolgatasa biztos adott, es jo lesz ez, majd egy ev mulva mint a nemeteknel :) A free trial alatt figyelgetem, aztan ha nincs nagyobb elorelepes, akkor par havonta beruhazok egy-egy honapra, mig ugy nem erzem, hogy megeri folyamatosan fenntartani.

Natale - 2016. 01. 06. 23:39

Hehe, én a Netflix ajánlott tartalmainál találtam rá a Vexed-re pár hónapja, és zseniális, olvastam itt is a posztokat róla, jó tudni hogy így megmarad másnak is.

Elementary meg sem az angol, sem az amerikai Netflixen nincs, micsoda privilégium!

Zizi - 2016. 01. 06. 23:44

Aki regisztrált már: régi amerikai sorozatok elérhetőek? (Nagyon régiek, mint az I Love Lucy, I Dream of Jeannie vagy esetleg Golden Girls stb.)

Látom a That ’70s Show a kínálat része.

Zizi - 2016. 01. 06. 23:46

Magamat kiegészítve: tudom, hogy a That ’70s Show nem olyan régi! :D
Azért vettem egy kalap alá, mert ugyanazon a listámon szerepel. :)

DarkEagle - 2016. 01. 06. 23:54

SZERINTEM, a magyar szinkron esélytelen Netflixen. Legalábbis új dolgokhoz tuti hogy nem lesz mostanában. Nem azért mert nem lenne rá igény hanem azért mert nem éri meg a gyártóknak. Nálunk nem milliókat kapnak a szinkron színészek hanem csak 2-300 ezret. Ez meg is látszik a mai szinkronok minőségén. Mintha olvasnák és közben aludnának.

Egyébként az hírlik hogy ahova betette a Netflix a lábát a torrent meg a warezolás eléggé kiapadt. Hát nem tudom szerintem ha MO mindent megkapna amit pl Amerika akkor is szinte mindenki letöltené a dolgokat. Magyaroknál nem divat az ilyen. Ahogy fentebb írták kinn a Netflix ugyan olyan mint a tévé nálunk csak egy újabb szolgáltató amit nem érdemes megfizetni. Legalábbis a többség így gondolja. Hisz a kérdésre a válasz általában az, hogy miért vegyek meg bármit is ha le is tölthetem.

Ami a DVD kiadásokat illeti meg is értem mert egy DVD film is 6-8 ezer forint. De azért egy Stream más dolog. Ott havi díjat fizetsz. Havi 4000Ft-ért olyan tartalmat kapsz amit egy szolgáltató sem ad legalábbis MO-on nem.

Szóval összegezném. Számomra remek dolog hogy van végre Netflix be is regisztráltam az ingyen hónapra és nekem jó angolul is minden nem érdekel se szinkron se felirat. Viszont jelenleg még elég gyatra a felhozatal. És ez nem hiszem hogy a közeljövőben sokat fog változni. Főleg azért mert ez nem Amerika, MO-on nem éri meg. Új filmek alapból nem kerülhetnek fel a sorozatokról ne is beszéljünk. Ma már egyre több premier sorozat megy tévében. Ha meg az ember fizeti a tévét akkor minek neki Netflix is mellé?

HA, ismétlem, HA a Netflix-szel mindenki megtudna állapodni, hogy minden elérhető legyen akkor lehetne mindenki elégedett. De ez úgysem fog megtörténni. Ha a Netflix adja amit a tévé akkor senki se fog kb tévét nézni és fordítva. Nem csodálom hogy ennyit torrenteznek az emberek hiszen ha meg akarsz mindent nézni amit szeretnél, RÁADÁSUL LEGÁLISAN, akkor csomó oldalra be kéne fizetned plusz kéne vagy 100 csatorna mellé.

Egyszerűen nem éri meg! Bármekkora is lesz a kínálat SOHA nem lesz akkora hogy MO-on leváltsa a tévét végleg és mindenki vagy legalább a tévézők/torrentezők fele áttérjen a Netflixre.

DarkEagle - 2016. 01. 06. 23:57

Egyébként sokan példáztak az HBO GO-val de az meg csak HBO dolgokat ad nem? Akkor annak fele annyi értelme sincs mint a NEtflixnek. És akkor itt jön képbe az amit írtam hogy miért fizessen az ember be ezer oldalra ha egy torrent oldalon megtalál mindent ingyen? :D

winnie - 2016. 01. 07. 00:03

kiegészítettem a címek listáját, most már elvileg teljes (kivéve a rajzoltakat)

a netflixesek közül nincs a house of cardson kívül the killing, longmire és arrested development (a 3 másik csatoránáról megmentett), és nincs a versailles.

winnie - 2016. 01. 07. 00:07

DarkEagle: nem váltja le a tévét – egyelőre biztos, hogy nem. viszont a tévés szokásokat, és a sorozatfogyasztási szokásokat már elég komolyan befolyásolta:)

még amerikában sem váltja le. a netflixes nézettségek fasorban sincsenek a nagyobb vagy közepes tévés nézettségekhez képest. egész egyszerűen a tévé mellé jön, mint ahogy már más szolgáltatók is próbálkoztak ezzel.

a szinkron kapcsán azért írom, hogy vehetnek szinkront. (csinálni, csak akkor fognak, ha rájönnek, hogy nagyot lehet szakítani, de ezt nem hiszem.)

az hbo go az itthon adott nem hbo-s sorozatok egy részét is elérhetővé teszi, amiket az hbo ad. plusz filmek ott is vannak, mint itt. bőven.

(a warez meg nem kiapad, hanem értelemszerűen csökken, de nagyot nem változik.)

elkon - 2016. 01. 07. 00:16

Én vártam, most kipróbáltam, de csalódás. Le is mondom. Pedig a PS4en nagyon kényelmes lenne.

Lehet én voltam a hülye, nem olvastam utána és azt hittem kb minden fent lesz, de HBO-s cuccok nélkül passzolom. Még a Rick and Mortyt követem, de az sincs.

Pedig tetszik, fizetnék is érte, de nekem nagyon sovány a felhozatal. Még azért nézegetem az ingyenhónap alatt, pár doku érdekesnek tűnt, de nem hiszem, hogy maradok.

bibe - 2016. 01. 07. 00:19

Akinek van Windows 10-e és Miracast-os TV-je, annak semmilyen kábel nem kell… :)

http://www.howtogeek.com/233663/how-to-cast-websites-to-your-tv-from-microsoft-edge/

butch - 2016. 01. 07. 00:26

Regisztráltam, ha lúd akkor legyen kövér felkiáltással az UHD-s, 4 konkurens eszközös csomagot válaszottam (12 EUR/hó lesz a februártól, ha nem mondom addig le). PayPal és bankkártyás fizetési opciók vannak, nálam az előbbi játszott, pénzt nem vontak le, tényleg ingyenes.

Böngészőből (FireFox) minden SD-ben megy nem túl jó minőségben, de a karácsonyra vett UHD-s Philips tv-men végre értelmet nyert a Netflix gomb/app. :) Szépen beléptem a regisztrált fiókkal, azután mégkérdezte, hogy melyik user vagyok és már tolta is az arcomba az ajánlott tartalmat (regisztrációnál ki lehet választani kedvelt filmeket sorozatokat és azok alapján ajánl fel néznivalókat). A TV-s appban már szinte minden minimum FHD-sként van jelölve, és elég sok UHD-s sorozat van a kínálatban (leginkább saját gyártású cuccok).

Telefonon/tableten még nem néztem meg mit tud az app, talán holnap lesz rá időm.

Pozitív, hogy a kisgyerkőcként felvitt lányom nevével indítva egyből a gyerekfilmeket/sorozatokat dobta fel (Eperke, Peppa Pig, Barbie ilyesmi), ilyenkor nincs belezős horror, csak a felnőttnek beállított usereknél. Holnap majd tesztelem a kiscsajon, hogy mennyire bírja angol hanggal a szokásos meséit. :) Szerintem nem lesz gond, mert a YouTube-on is állandóan orosz meg mindenféle egzotikus szinkronnal néz meséket. Ha itt lesz majd magyar szinkron, akkor ez totál kiválthatja az M2-t nálunk. :)

Sok filmet és sorozatot csekkoltam, de sehol sem találtam magyar hang és/vagy felirat opciót, viszont van német/spanyol/francia/stb szinkron és felirat is akad több nyelven – angol/angol meg szinte mindenütt kiválasztható.

Aztán hirtelen felindulásból megnéztem az UHD-s Daredevil S1E1 és a Better Call Saul S1E1 részeket és nagyon ott volt a szeren a képminőség. Az elején még 480p/720p, de aztán szépen felmegy 2160p-re és ott is marad a végig, sőt a BCS esetén egyből UHD-ban kezdte. Végre van vmi normális UHD-s anyag a TV-re. Pont tegnap panaszkodott egy kolléga, hogy nem is kellett volna UHD-s Samut venni karácsonyra, mert nincs hozzá tartalom, majd neki is mondom, hogy nézze meg ezzel. :)

Szóval jó lesz ez, csak meg kell várni, hogy magyar hang/felirat is legyen (mondjuk engem nem zavar ezek hiánya, de asszonypajtinak sajna nem fog így tetszeni).

Egyébként úgy tűnik, hogy simán meg lehet osztani egy accot vmi ismerőssel, ha pl. a 4 eszközös UHD-s csomagot osztja ketté az ember (nem néztem még a “szerződést”, lehet, h ez hivatalosan tilos). Így már csak 6 EUR az ára ami kb egy mozijegyre sem elég manapság, ez meg egy havi szórakozást garantál ÉS jogtiszta.

Na, van ebben ráció, és az UHD, ha megvan hozzá otthon a technika, akkor nagyon nagy plusz, mert UHD-s cuccot letölteni és bármivel lejátszani manapság nem triviális (pl. az aktuális PC-mmel – Core 2 Quad – nem tudok 4k-s tartalmat lejátszani és a Popcorn C200 se tud vele mit kezdeni, csak a TV játsza le USB-s kütyüről, NAS-ról az se). De egyébként is csak a Netflixről leszedett sorozatok részei tölthetőek le, szóval… :)

Ha lesz magyar felirat akkor az eddigi “letöltöm, feliratot vadászok hozzá aztán mindet bemásolom a megfelelő könyvtárba és utána nézhetem” elfelejthető, csak leülök és nézem és közben nem kell a “lopnom” sem.

Egyelőre marad az ingyen hónap végig, és lehet, hogy tovább is (mondom ezt úgy, hogy egyébként itt áll a NAS-on a BCS első évada magyar felirattal – igaz csak 720p-ben, de ezek után lehet, hogy törölhetem is :)).

tobias88 - 2016. 01. 07. 00:32

“futó amerikai sorozatok: Arrow, The Blacklist, The Originals, Brooklyn Nine-Nine, From Dusk Till Dawn, Suits, Archer, Elementary, Ray Donovan, Penny Dreadful, Better Call Saul, Pretty Little Liars, How To Get Away with Murder, Bates Motel, Video Game High School, Black Sails,
véget ért amerikai sorozatok: Weeds, Under The Dome, Dexter, Spartacus, The Returned, Blue Mountain State, Ascension, That ’70s Show, Hannibal,”

Ezzel azért eléggé nagy részt lefednek. Persze a kimaradó 4es elég nagy érvágás a nagy rajongó tábor miatt.

Edrick - 2016. 01. 07. 00:33

Ez most váratlan volt. Délután még néztem, és talán pont a bővítménnyel volt valami gond, mert néha gonoszkodik. Hát már nem feltétlenül kell, én ennek csak örülni tudok.:) Kipróbáltam, működik. Csak egy gondom van, hogy a Srubs dara közepén vagyok, az meg nincs a magyar kínálatban. Szóval nekem most még marad a régi változat, de mindenképpen üditő tudni, hogy már van.
Véleményem szerint pedig azokat, akik eddig nem ismerték, de szeretnek sorozatokat nézni, most a különböző hírportálokon való jelzéssel, és az egy hónap próbaidővel szerintem nagyon könnyen megnyerhetik maguknak.

winnie - 2016. 01. 07. 00:38

elkon: az hbo sorozatok sehol máshol nincsenek. ugyanígy a netflixes sorozatok is csak itt vannak. meg az amazonosok is csak az amazonon.

a hazai kínálat egyelőre jóval szűkebb, mint a kinti, de az sem maximális, hiszen az említett amazonnal és a huluval osztozik a régi sorozatok egy részén (a hulu archívuma rettenet nagy).

a fő koncepciója ezeknek a videótékáknak mindig egy bizonyos nagyságú, változó tartalmú könyvtár volt, amiből lehet választani jó eséllyel néznivalót. ehhez jött hozzá pár éve a saját gyártású sorozatozás, hogy legyen exkluzív tartalom.

elkon - 2016. 01. 07. 00:56

winnie: Értem miért van, csak közben sajnálom is, mert mindnek van saját exkluzíva amit követek (bojack, orange itt, máshol más), és akkor vagy mindre előfizetsz (ami drága vagy nincs is itthon) vagy választasz egyet, de akkor a fele vagy több marad továbbra is torrent és akkor inkább legyint is rá az ember, hogy jó hagyjuk, maradok a jól beváltnál.

Úgy érzem sokaknál ez játszódhat le.

Poghy - 2016. 01. 07. 02:52

Továbbra sem értem, hogy miért változtatna valaki a netflix miatt a sorozatnézési szokásain. Eddig ingyen nézte az ember, most meg fizet érte és akkor nem furdalja a lelkiismeret, de ami nem érhető el netflixen és kíváncsi rá azt mégiscsak letölti, akkor meg mi értelme az egésznek?

idioty - 2016. 01. 07. 05:21

Élőben (streamen) néztem a bejelentést, amint elhangzott a mondat, hogy mostantól elérhető, azonnal regisztráltam. (Amúgy alig hittem a fülemnek, amikor hallottam, hogy mostantól, gondolkodtam rajta, hogy rosszul hallok-e :D)
A lényeg, hogy én magyar felirattal nézek sorozatokat. Szóval nekem hiányzik, de kibírom addig is. Van megoldás, de kicsit macerás:
Chrome böngészőhöz van egy Super Netflix kiegészítő, aminek a segítségével be lehet tölteni feliratot. Az egyetlen egy gond vele, hogy dfxp formátumot vár, szóval ehhez át kell alakítani a feliratokat. Erre van egy ilyen oldal: http://subflicks.com/ A jó ebben, hogy el lehet csúsztatni is a feliratot, nekem szükségem is volt rá, mert 2 másodpercet sietett.

Ingyenes torrenthez annyit, hogy azért az sincs ingyen, azaz: vissza kell tölteni a torrentet, tehát egyfolytában megy a gép vagy legalábbis elég sokat. Nem beszélve arról, hogy akkor kevesebb ideig bírja a hardver. Ezen kívül tárolásra is költeni kell. Persze nem azt mondom, hogy drágább, mint a netflix, de azért nem is egészen ingyen van.

Egyébként előfizettem azonnal, ahogy írtam, viszont az érdekesség az, hogy kaptam egy számlát emailben az Apple-től, hogy előfizetett az unokaöcsém (akivel egy családi megosztásban vagyunk) a Netflixre. Tehát az Apple-től jött a netflix számla. Ez hogy is van? Ráadásul nem tudom megnézni az előfizetést, mert nem aktív a subscription menüpont nekem mivel nincs előfizetésem egy sem. A vicces az, hogy a levélben az van, hogy az első hónapban nem terhelik meg a számlát csak a második hónaptól kezdve. Szóval olyan, mint ha duplán fizettem volna elő… vagyis nem is én, hanem az unokaöcsém, akinek nyilván nincs engedélye előfizetni….

idioty - 2016. 01. 07. 05:22

Mondjuk azért az Arrow-ból nem érhető el az aktuális évad. Persze értem miért, csak hiába ott van a futó sorozatok között még nem érhetőek el az aktuális részek.

DarkEagle - 2016. 01. 07. 05:23

@idioty: Arrowból fenn van végig mind a 3 évad. A 4. évad meg ugye még fut a tévében. Az aktuális évad egyébként egyik sorozatnál sem elérhető ami nem Netflixes ugye. De ez érthető.

winnie - 2016. 01. 07. 05:34

idioty: azért futó sorozat, mert ég nem kasza, de a netflix egyszerre pakolja fel az egész szezont, nem?

Flanker - 2016. 01. 07. 05:37

Poghy
Jogos, de az ertelme az hogy a varhatoan novekvo bazis novekvo kinalatot fog gernealni ,meg nalunk is. plusz amit winnie szokott emlegetni az HBO GO es mas hasonlo appok kapcsan: rettentoen, iszonyatosan kenyelmes. HA fent van amit nezni akarasz, a Netflix verhetetlen.
Amiota par honapja lett Steam accountom, sokkal jobban aterzem :)

winnie - 2016. 01. 07. 05:40

“Továbbra sem értem, hogy miért változtatna valaki a netflix miatt a sorozatnézési szokásain. ”

nem változtatNA. hanem már változtatott.

a netflix forradalmasította az egész sorozatos ipart azzal, hogy elkezdte az általa gyártott sorozatok teljes szezonját egyszerre elérhetővé tenni. más csatornák bemutatási filozófiája változott. a blogunk hozzáállása változott a kritikákhoz. megváltoztatta a sorozatkibeszélési szokásokat. alapjaiban rengette meg a “spoilerkultúrát”. olyannyira megváltoztatta az emberek sorozatnézési szokásait, hogy a binge watching totálisan használt lett, meg valami év szava díjat is kapott tavaly.

összességében: a korábban inkább csak junkie-k álal űzött darálás néptevékenységgé vált. mert korábban a netflix sorozatokból inkább csak ezt-azt megnéztek egy este, belöktek részeket. az eredeti, ilyen fogyasztásra gyártott sorozatok viszont totál hurrikánként kapták el a nézőket.

(és én is szoktam írni, hogy cuki dolog volt, ahogy a kinti kritikusok pár éve szembesültek a jelenséggel, hogy ilyen is van, amikor mi már rég űztük, és amikor már sok-sok éve voltak a piacon dvd-k, amik pontosan ugyanezzel a hatásmechanizmussal éltek, de ettől még az egész jelenség a netflix révén vált tömegjelenséggé, fogalommá.)

winnie - 2016. 01. 07. 05:42

darkeagle: a subot pont előtted írta idioty is (csak későbbra dátomoztam a kommentjét) + a másik nem túl legális, de inkább külön posztban, valami GYIK-es okos bejegyzésbe írunk ezekről.

idioty - 2016. 01. 07. 06:42

@elkoon:
Én pont azon gondolkodtam el, hogy változtatok a sorozatokon, amiket nézek. Ugyanis már most sem tudom követni napi szintem a kedvenceimet, hiszen annyi van. Kb fél éves lemaradással nézek meg mindent.
Szóval én azon agyalok, hogy lehet legközelebb ha új sorozatot akarok megnézni, akkor biztos, hogy a Netflixről fogok választani (valószínű, hogy netflixes sorozat lesz), továbbá lehet, hogy mondjuk pont az Arrow-t nem fogom megnézni addig, amíg ott nem jelenik meg.
Csak ennek meg az a következménye, hogy a netflixes sorozatokon kívül egyáltalán nem leszek képben napi szinten még úgy sem, mint előtte. Pedig szeretem olvasni az itteni kritikákat, viszont így nem fogom tudni. Pontosabban így is rengeteg poszt van betéve későbbi olvasásra.

szujonor - 2016. 01. 07. 07:05

Ha minden angol-szász sorozathoz lesz magyar, és minden egyéb nyelvű sorozathoz lesz (minimum) angol felirat, és még szinkronos is lesz néhány, akkor megfontolom, hiszen eleve tetszik a szisztéma. De van egy visszatartó erő:
A család miatt megmarad a sima TV a Discovery-vel, TLC-vel, ilyenekkel. Márpedig ez így 7000 ft a gyors nettel (ami a Netflixhez sem árt). Ha ehhez hozzájön egy 3000 Ft/hó, akkor már az nem olyan olcsó. Az egy évad/nap jól hangzik, még fiatalon ment is (egy 24 évad nekem két nap volt, de kiszámoltam, hogy ha jó évadokat választok, akkor menne 25 epizód egy nap alatt). Ma már munka, család és egyéb kikapcsolódási formák mellett nem megy. Tehát a rendszer minden előnyét soha sem tudnám kihasználni. De majd meglátjuk. Mert mondom: tetszik a szisztéma. Szerintem 20 éven belül csak ez a terjesztési forma marad és minden gondom megoldódik.

Anthonz - 2016. 01. 07. 09:58

Szinkron nélkül a fotelnézőnek nem lesz valami nagy dobás a Netfix, legaglábbis szerintem.

Nekem bőven elég lenne az angol felirat, de valóban ameddig van torrent nem hinném hogy előfizessek rá, legalábbis most biztosan nem.

De jó hogy van, mert sosem lehet tudni, lehet egyszer nálunk is eljön az, ami Németországban van letöltés ügyben, és akkor máris nagyon jó opció lesz a Netfix :)

winnie - 2016. 01. 07. 10:11

Anthonz: szerintem sem, ezért remélem, hogy a régi sorozatoknak átveszik a szinkronját.

mi van németországban?

Flanker - 2016. 01. 07. 10:19

“mi van németországban?”
Durván bünteti a a törvény a torrentezést, és be is tartatják német módra.

Martin - 2016. 01. 07. 10:21

Aki szerint a Netflix nem fogja kiváltani a torrentet, az gondoljan csak a Spotifyra… Anno mindent zenét leszedtem, mert ingyen volt, most a Spotifyon nincs fent minden, de kényelmes és megfizethető!

szerintem - 2016. 01. 07. 10:23

ez nagyon jo hir, orulok neki, tutira befizetem a csaladot. ket dolog azonban elgondolkodtatott.
az egyik az ara. svedorszagban 7 eurot fizetek erte, nincs harom arkategoria, mindent elerek ezert az arert. szerintem eleg szomoru, hogy otthon ennel sokkal dragabb lesz, neverteken is, es aranyaiban is.
a masik, hogy a kommenteket olvasva teljesen elszomorit, hogy a gyakori junkie fiatalok koreben ekkora gond, hogy nincs szinkron vagy felirat. nem szeretnek vitat generalni, de nagyon meglep, hogy mi meg mindig ennyire nem tudunk angolul, mas europai orszagokhoz kepest.

muDao - 2016. 01. 07. 10:32

Vártam, mint a messiást, simán áldoznék 10 EUR-t havonta, hogy mindenféle letöltéses hókuszpókusz nélkül, rendesen tudjak filmeket/sorozatokat nézni.

Rá is vetettem magam, azonban csalódás volt a minősége. Közelében nincs a HD-nak (pedig a beállításoknál is átállítottam), több filmet/sorozatot megpróbáltam, direkt vártam is egy kicsit, hátha csak tölt a háttérben de semmi. :( Szomorú vagyok, főleg azt látva, hogy a Popcorn Time olyan szépen streameli az 1080p-t is, itt meg a 720 sem megy.

120 megás a net, nem lehet kifogás.

Remélem, ez idővel változik, akkor simán beleugrok.

Drukkolok nekik!

Mardred - 2016. 01. 07. 10:43

muDao: gépről nézted vagy TV-ről? Nem mindegy, ha jól tudom.

winnie - 2016. 01. 07. 11:01

Martin: egyrészt, ha valaki csak netflixezik, bizonyos sorozatokat sosem fog látni, de az biztos, hogy mindig el lesz látva jóságokkal – de egy junkie-nak több kell.

lesz, akinek kiváltja, naná. de aki mindenevő, annak nem fogja. meg ez azért kicsit más, mint a zene. hiába van aranykor, sorozat még így is csak pár száz van, zeneszám meg…, több tízezer.

winnie - 2016. 01. 07. 11:02

szerintem: a legutóbbi szavazásunk szerint nagyon jó az angolos/nemangolos arány. de nemangolos érthető módon mindig lesz. és nem csak azért, mert valaki nem tud nyelveket, hanem lehet, hogy más nyelvek felé tendál.

muDao - 2016. 01. 07. 11:20

Mardred: PC-ről néztem, PlayStation-ről akartam, de az EU storeban nincs fent a Netflix app. Egy ismerős PS-ről nézte, de szerinte se szép.

Próbáltam Chrome AddOnként is telepíteni, rendkívül komoly szoftver, annyit csinál, hogy átirányít a netflix.com/browse oldalra. :D

Jeol - 2016. 01. 07. 11:21

A szavazáshoz:

azzal az érveléssel én sem értek egyet, hogy ne tölts le filmeket, inkább nézd meg moziban, hiszen ettől függ, hogy milyen minőségű filmek jönnek ki a jövőben… (így is sz@rrá keresik magukat a producerek,stb, plusz az a 2 ezer ft rohadt sok egy filmért, plusz az óriási bevételek miatt pont lesz@rják milyen filmet adnak ki a kezük közül).

Na de, aki a Netflixre sajnál 10€-t /hó, az tényleg nézzen már kicsit magába, és ne mártírkodjon, amikor ez 2 doboz cigi , egy esti sörözés,stb ára. Egész hónapban annyit sorozatozhat, amennyit akar, és itt tényleg garantált, hogy nagyobb bevételnél egyre jobb lesz a minőség. Persze megértem azokat, akiknek 10€-juk sincs erre, de az emberek nagyon nagy részének nem okozna gondot kiperkálni ennyit. Szerintem undorító ebben a konkrét helyzetben az, hogy valaki mondjuk néz 3-4 sorozatot a Netflixtől, de inkább letorrentezi….

winnie - 2016. 01. 07. 11:22

Jeol: teljesen off, a többivel egyetértek, de nem a producerek keresik halálra magukat, max a stúdiók, de ők is csak ritkán, tekintve, hogy rengeteg bukó film is van, és ha buknak, akkor hatalmasat. de ez egy rohadt nagy befektetéseket kívánó biznisz, ahol a bevételeket vissza is forgatják, és a “gazdagtól szabad lopni” logika azért sántít. főleg, ha mindenki így gondolkodna. akkor legyen szabad a szegénytől is, de ne kivételezzünk.

és a filmnézésnek van egy ára – és nem csak azért, mert a gyártótól először a forgalmazóhoz, majd a mozihoz kerül a film, így ketten is levámolják, ezért is jó a netflixnek, hogy csinál saját filmet. de maga a mozizás luxus dolog. 2000 kábéra pont megfelelőnek tűnik. akár kereslet/kínálat alapján. az átterem, az esti egyéb szórakozóhely jó eséllyel drágább.

_Peter - 2016. 01. 07. 11:36

Aki számítógépen nézné: Firefox és Chrome csak 720-at viszi tudtommal. Internet Explorer, Edge, Safari kell 1080-hoz. Indításkor elvileg skálázódik, lehet pár percet várni kell. Windows 10-re van külön Netflix app.

Engem egyelőre nem érdekel két dolog miatt.
1. Szegényes a kínálat. A jogrendszer mindig óriási késésben van az élethez.
2. 10 euró? Ausztriában nem 8 euró volt? Vagy most mindenhol emeltek? Szerintem kicsit sok, a Spotify jól igazította a magyar viszonyokhoz az 5 eurós árat.

sziszi0129 - 2016. 01. 07. 11:38

Lehet kicsit off, de junkie-ként a többség még mindig tévét néz???!
Én évek óta nem nézek semmit a tv-ben, max a híradót( de minek)

Most nem arra vagyok kiváncsi, hogy mivel lehet kiváltani a tv-t.
Hanem, hogy valaki még tényleg képes hetente emlékezni, hogy kedd van és este 8-kor Klinika? és bekapcsolja az adást.
Furcsa:)

Mardred - 2016. 01. 07. 12:19

Amúgy közben kaptam és megerősítem a dolgot: Samsung Smartnál már kint van az app, lehet TV-n is nézni!

szpojleres mókus - 2016. 01. 07. 12:49

Ha kipróbálhatnám anélkül az ingyen egy hónapot hogy megadnék bankkártya adatokat akkor biztosan ki is próbálmám. De nem szívesen adom meg az adataimat neten úgy, hogy azelőtt nem tudom mibe megyek bele.

m76 - 2016. 01. 07. 12:50

Én is úgy vagyok ezzel mint Cyclotronic.
Ha nem minden érhető el rajta akkor csak bonyolítja az életet.

Szüleimnek lenne jó ez, hogy közvetlen tv-n nézhessenek dolgokat és ne nekem kelljen beszereznem sorozatokat, de magyar tartalom hiányában felejtős a dolog.

unrealnoise - 2016. 01. 07. 14:09

Örültem, előfizettem. De baromságot csináltak. Para, hogy az a pár menüpont sem magyar a böngészőben. para, hogy egy rohadt fgeliratos filmet sem találtam. Bár ezzel http://subflicks.com/ meg egy google chrome-os kiegészítővel magyar feliratokat lehet varázsolni a sorozatok alá, de ugye ehhez feliratot is vadászni kell, és nem is biztos, hogy passzolni fog mind.

A natív, original feliratozás sokkal jobb lenne.

Nem értem mi tartott eddig. A jogi huzavona? Értem én, hogy az is idő, pénz. DE KÖNYÖRGÖM:

ADDIG MI A TÖKÖMET csináltak?!

Ezt nem így kellett volna elindítani. Ez így paródia.

Mondom ezt én, aki lehet maradni fog, türelemmel kivárja a tartalmakat, meg a magyar feliratokat esetleg szinkronokat…

_Peter - 2016. 01. 07. 14:30

szpojleres mókus – 2016. 01. 07. 12:49

Minden ilyen előfizetéses szolgáltatás ilyen mert muszáj, megadod és lemondod ennyi, akkor nem fog levonni a próba után. Más kérdés az ingyen próba hónapot szerintem érdemesebb később ellőni amikor gazdagabb lesz a kínálat.

winnie - 2016. 01. 07. 14:37

én úgy vagyok vele, hogy ha előfizetek, úgyis megadom, szóval mindegy, hogy mikor:) persze nyilván, ha valamikor kár fog érni, akkor kétszer is meggondolom majd.

CyClotroniC - 2016. 01. 07. 15:38

Én elvagyok angol felirat nélkül is, viszont számomra ennek főleg közösségi haszna lenne, azaz ismerősöknek, családnak mutogatni róla dolgokat és főleg a család azért igényli a feliratot. Szerintem junkie körökben azért eléggé felülreprezentált a nyalvtudás, viszont a Netflix döntően nem nekünk szól.

Toma - 2016. 01. 07. 16:02

Aki a legjobb minőséget akarja és nem biztos benne hogy az van beálítva az lejátszás közbe nyomja meg a CTRL+SHIFT+ALT+S billentyükombinációt és előjön a beállitás menü.

Edrick - 2016. 01. 07. 16:06

Van egy kérdésem. Igazabol ketto. Lehet, hogy már volt, akkor elnézést, nem tudom, hol olvastam, de már lefekvéskor is a fejemben volt, muszáj megkérdeznem.
1.) Bekerülnek e a magyar kínálatba most magyar tvben sugárzott műsorok? Mert ugye a House of Cards lesz a Duna TVn, es nem kerul be a kínálatba, hiaba Netflix original. De ilyenek pl hogy Bones meg Mentalist, meg foleg a House bekerülnek e ugy, hogy közben valamelyik ado sugarozza őket? Mert siman lehet az, hogy a néző rajon, hogy Netflixen ott van minden, es nem fog napot vagy hetet várni egy új epizodra, hanem beregisztral, es megnézi ott, de az meg ugye az adonak nem jo, mert csokkenhet a nezettseg. Lehet, hogy a kerdes teljesen egyértelmű, de nekem nem esik le. (A kerdes azelőtt fogalmazódott meg bennem, hogy rajottem, Archer 6. évad van a magyar kinalatban – amerikaiban meg nincs – de itthon a Comedy Central is leadta. Ettol fuggetlenul nem ertem, hogy megy ez, igy különösen zavarodott vagyok)
2.) Ha nem kerülnek be most sugarzottak, akkor bekerülnek e olyan műsorok, amiket magyar ado mar nem sugároz? Gondolok itt például a Doctor Who-ra, amit mar 2012 vege – 2013 eleje óta nem adnak, es a hatodik evaddal ert veget. Azota ugye kint lement meg harom, itthon meg semmi. Ha bekerülnek ilyenek, akkor csak addig, ameddig magyarul is lement, vagy tovabb is? Esetleg ok fogjak e leszinkronizaltatni valahogy a maradékot, ha egyik tv sem veszi meg a jogokat? Vagy csak simán lesz eredetiben?

NitRo - 2016. 01. 07. 16:10

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ha beírom, hogy hulu.com, akkor rendesen bejön az oldal és azt mondja, hogy Start your free trial. Ezt azt jelenti, hogy az is elérhető lett?

kecskebégető - 2016. 01. 07. 16:12

Az egyiken got nincs a másikon JEssica jones.Torrent győz…

Edrick - 2016. 01. 07. 16:13

Más: muDao szerintem Mardrednek van igaza, simán lehet készülékfüggő, nálam simán fogja a HD-t, pedig azert a net nem tul gyors

hvic - 2016. 01. 07. 16:14

Nagyon örülök neki, remélem majd bővülni fog a kínálat, és lesz magyar felirat is.:) Vmint, esetleg valakinek van Panasonic okostévéje? mi kb. 1 hónapja vettünk, és a tvirányítón van Netflix gomb, de ha rányomok még mindig azt írja, hogy Az ön országában nem elérhető. Az Appok között nincsen, és nem is lehet letölteni. Valakinek működik?

glarion - 2016. 01. 07. 17:29

Lassan egy éve élek az USA-ban és azóta vagyok Netflix előfizető. Nagyon szeretem, de még itt kint is erősen korlátozottnak tartom a kínálatot. Sorozatokban so-so, de így is sok minden inkább Hulu-n van, ami érdekelne (két különböző streaming szolgáltatásra meg nem fogok előfizetni), viszont filmekben nagyon gyenge. A saját rating rendszere alapján top rated filmek azok jellemzően olyan noname, alacsonyköltségvetésű borzalmak, hogy fél óránál tovább nem bírtam a legtöbbet. Ennek ellenére nekem még pont megéri, újranéztem egy-két klasszikust (House, Doctor Who), néha benyomok egy-egy random himym-et, vagy friends-et, meg persze ott vannak a Netflix original sorik.
Magyarországon viszont ilyen korlátozásokkal már nem biztos, hogy előfizető maradnék. Engem a szinkron/felirat hiánya nem zavar egyáltalán, de a kínálat beli további korlátozások nagyon. Talán ez jobb lesz idővel.

zsedan - 2016. 01. 07. 17:32

Torrent és kész, minden egy helyen akkor, amikor akarom, ingyen.
Mellesleg bőven lehet Németben is torrentezni, ha nem vagy totál analfabéta..

winnie - 2016. 01. 07. 17:33

zsedan: jó lenne, ha minden. és ha egy helyen. sajnos az obskúrus sorozatok egy része már egy év után elkopik, de én is hiába keresek mostanság régebbi cuccokat.

de az biztos, hogy a torrent nem képes azzal versenyezni, hogy reflexszerűen előkapok és elkezdek nézni rajta valamit. más kérdés, hogy eddig megvoltam nélküle, most is megleszek, a műfaj nem nekem van kitalálva, de amikor van/volt hbo go-m, akkor rengeteg előnyét kihasználtam. kényelmi szempontból. (és onnan sincs minden torrenten. és nem arra gondolok, hogy meglepetésemre az aranyélet sem került ki az ottani megjelenéssel egy időben.)

danger - 2016. 01. 07. 18:07

muDao: nalam is az elso fel perc altalaban sd aztan hd lesz, meg chathelpet is zargattam emiatt, de mas is irta, h a tvjen meg egybol hdben megy, valoszinu savszelt sporolnak azokon akik allandoan kattintgatnak

danger - 2016. 01. 07. 18:08

http://www.theverge.com/2016/1/6/10726300/netflix-ted-sarandos-interview-ces-2016

Azt mondja a tag, hogy az arak meg lehet, h valtozni fognak a kesobbiekben.

Dark Energy - 2016. 01. 07. 18:30

Szép, szép, örülök neki, de majd ha elérhető lesz a Longmire, akkor előfizetek.
Régi sorozatokkal hogy állunk, Star Trek-re, Quantum Leap-re gondolok, esélytelen?

tomex - 2016. 01. 07. 19:04

Én személy szerint örülök h végre itt is van netflix, bár az is hozzátartozik h nem fogok előfizetni rá, legalább is nem mostanában. De…! Szóval nem vagyok benne biztos h ez így ebben a formában telitalálat. Semmi magyar felirat semmihez. Még a menük sem lettek lefordítva. ez így elég trehány dolog igazából. Nem hiszem h túl jó üzleti stratégia. Van pl itt is egy jó pár ember aki tudja h milyen ez valójában de sokan lesznek akik ránéznek és azt mondják h jó ez nekem nem kell. És remélem h nem a mostani előfizetési adatokból fog messzemenő következtetéseket levonni a netflix sem. Illet volna legalább a saját gyártású dolgait minimum felirattal ellátni már az első perctől, és a menüt lefordítani. Idő volt ezekre az előkészületekre bőven. Nem szapulni akarom a netflixet még véletlen sem mert szerintem egyébként tuti dolog ez és én is jó pár sorozatot nézek tőlük, de ez így elég odadobott hanyag munka. Legjobban pont pl anyumnak tudnám elképzelni aki nem tud és nem is akar tudni letölteni ő csak inditani akarja a filmeket. CSak ugye a bökkenő h minden angol ezért kilőve neki. Pedig egy HBO max packnál ezerszer többet ér a dolog. Másik problémám az ár. Az usában 10 $ itt pedig 10 euró és a tartalom enyhén szólva is harmat gyenge ahhoz képest, mint ahogy az itteni keresetek is kb ilyen viszonyban vannak. Körültekintőbbnek és igényesebbnek kellett volna lenni, hogy már az első benyomások pozitívak legyenek, így most hendikepből indítanak, mert a vélemények ahogy látom inkább a negatív felé húznak.

bopeti02 - 2016. 01. 07. 19:33

Látom páran meglepődtek azon hogy sokaknak fontos a szinkron.
Ez szerintem nem csak az angol tudás/nem tudásról szól.
Én például a magam szintjén tudok angolul, de csak nem ez az anyanyelvem, így az angol szövegben egy csomó poént, vagy kifejezést, ami nem szerepelt az angol tankönyvekben, nem értek meg és így máris értelmét veszti az egész.
Magyar felirattal már elmegy a dolog, de én mint egyszerű fotelnéző aki csupán sima hétköznap esti kikapcsolódás céljából néz sorozatokat a TV-be vagy pár gombnyomás után az HBO Go-n, sokkal kényelmesebbnek tartom a magyar szinkront. Például nem feltétlenül kell árgus szemekkel figyelni. Közben csinálhatok mást, mert úgy is hallom. Aztán ha valami izgalmas történik akkor jobban odafigyelek.
Írtátok, hogy a Netflix nem igazán a junkieknak ( remélem jól írtam ) szól. Hát pontosan emiatt kéne rá a magyar szinkron, hogy a fotelnézők érdeklődését felkeltsék.

hallak65 - 2016. 01. 07. 19:42

danger

Mint az HBO GO esetében itt is egy olyan stream eljárást használnak, ami a sávszélességedhez igazodik.

Dark Energy
A chrome-hoz le lehet szedni egy app-ot ami proxy és felenged az amcsi netflixre. Ott fent van az összes star trek.

Durva, hogy az amcsi kínálat valami háromszorosa a magyarnak. Komolyan, ha valaki előfizet a netflix-re, fizessen elő valami jobb proxyra is és ugráljon az országokon, mert kb megtízszerezheti a pénzéért kapott tartalmat.

Hombre - 2016. 01. 07. 19:48

Elolvastam a fenti komment-folyamot :-) Csak pár gondolat, hiszen már úgyis lefutott ez a téma:

– Már több mint egy éve Netflix előfizető vagyok, azóta _semmit_ nem “kölcsönöztem” ki a nem jogtiszta tékákból. (Ez megnyugtató érzés, mert csak a naivak hiszik azt, hogy a szolgáltató nem köteles kiadni bárki adatait egy esetleges vizsgálat során.) Kb. ennyi idő is kellett hogy az egy évvel ezelőtt abbahagyott sorozatok nézését jogtisztán tudjuk folytatni :-)

– Csak azoknak való a Netlifx, akik együtt tudnak élni ekkora csúszással.

– Csak azoknak való a Netflix, akik kifejezetten szeretik eredetiben élvezni a tartalmat. Mi a párommal – szerencsére – mindketten hülyét tudunk kapni a magyar szinkrontól, konkrétan nagyságrendekkel ront egy film élményén. Tisztelet a kivételnek, de sajnos abból _nagyon_ kevés van.

– A “mi van és hol” kérdésre itt egy link adott tartalomra tudsz keresni, s meg is mondja melyik régió kinálatában van fent. A mostani bejentés még nincs átvezetve: https://flixsearch.io/

– Minden kicsit okosabb média kütyüben van már Netflix kliens. A Sony TV-kben már régóta, Apple TV, médialejátszók, stb.

– A 10 euró pedig kettő mozijegy ára.

idioty - 2016. 01. 07. 20:03

@_Peter: kösz a tippet, én Chrome-ban néztem a chrome-os feliratos kiegészítő miatt és csodálkoztam is, hogy nem ment a végére FullHD-ben a film. Ami persze egyáltalán nem látszott főleg mert laptopról néztem (bár rMBP), valamint a feliratos kiegészítő kiírta, hogy kb 11-14Mbit között jött az adás (720p). Szerintem nagyon szép volt a kép még így is.

A rossz minőségben indulásnak nem csak a sávszélesség vagy forgalom megtakarítási okai vannak. Hanem amikor elindul a film, akkor még a lejátszó nem tudja, hogy milyen internet sebessége van a felhasználónak. Valamint nincs még elegendő idő becachelve arra az esetre, hogy ha jön valami internetes probléma, akkor is egy ideig akadás mentesen tudja játszani a filmet. Aztán amikor érzékeli, hogy tudja ezt a sebességet stabilan és van már becachelve elég tartalom, akkor felkapcsol nagyobb sebességre/minőségre. És ez megy addig, amíg van hova “fejlődni” ezen metódus alapján. Szóval az egész csak arról szól, hogy a néző akadásmentes streamet kapjon.

Amúgy átnéztem kíváncsiságból, hogy milyen sorozatot nézek vagy érdekel. Kb 20-at számoltam meg. Ebből 11 található meg az Amcsi Netflixen, 9 a magyaron, valamint ebből 3 vagy 4 HBO-s csak. És még van 4-5 olyan Netflixes sorozat, ami még érdekel is, és ebben a listában nem szerepel, csak az előfizetés óta találtam rá. Szóval nálam nagyrészt lefedi a sorozatos szokásaimat, nekem biztos be fog jönni!

idioty - 2016. 01. 07. 20:04

@Hombre: +1

Zem - 2016. 01. 07. 21:29

But equally important will be figuring out what content works not just in New York and Mexico City, but Seoul and Nairobi.

Ahelyett a fránya New York helyett miért nem Chicagót, vagy SF-t írták :D

winnie - 2016. 01. 07. 21:36

“Ez szerintem nem csak az angol tudás/nem tudásról szól.”

ó, kényelem. vannak sorozatok, amiket inkább szinkronnal nézek. de vannak olyanok, amiket elkezdtem úgy, majd 5 perc után menekültem vissza (the newsroom) az eredeti hanghoz a fordítás miatt.

winnie - 2016. 01. 07. 21:37

hallak65: az országhopp megint macera kategória, nem véletlen, hogy nem űzik soha. nekem sem jutna eszembe soha, akkor már inkább az alternatív sorozatnézés:)

Sadie - 2016. 01. 07. 22:24

Levették a kártyámról a 8 eurót…

_Peter - 2016. 01. 07. 22:24

Nem veszekedni akarok, csak egyedül vagyok azzal egyformán izének érzem mindkét végletet:

A) minek fizessek zenéért, filmekért ott a torrent
B) jogtisztán nézem és 10 euró csak 2 mozijegy

:S

A) örüljön hogy lehet, nincs büntetés, de legalább ne dicsekedjen büszkén, mindenki tudja a 100 mbps neten a 2 TB winchesterre nem linux iso-kat tölt a fél ország
B) jogtisztán fizetni egy vagyont 10 helyre és még trükközni is és még lemaradni a jóságok többségéről és még várni is rengeteget, mert a jog le van maradva az élettől, aztán a kiadás számításnál azért a több 10 eurós tétel könnyen összeadódik ám a havi szórakozás keretben

A hírnek örülök (aláhúzva, félkövér, felkiáltójel és sárga szövegkiemelő), de egyelőre CyClotroniC – 2016. 01. 06. 21:31 véleményén vagyok. Ár/érték/macera nem passzol nekem. A Spotify előfizetésen nem gondolkoztam, szinte ugyanaz a kínálat és magyar piachoz igazított ár. Netflix nyugati ár nem ugyanolyan kínálatért és vásárlóként is ügyeskedni kelljen VPN, feliratok… biztos idővel bővül a kínálat, magyarul lesz a honlap, magyar feliratok. Csak most még kevés ez így. HoC egyelőre nincs, ami kicsit vicces, cserébe rögtön lehet ugorni az este chill részéhez! :)
Nekem mondjuk nem kell magyar felirat, de gondolom jogilag azt is rendezni kell hivatalosan. Ez érdekelne hogy megy, a Netflix Mo. megkeresi majd bruzsy-t President Underwood miatt, hogy szia hány forint lesz per srt?

Zizi - 2016. 01. 08. 05:56

Azért gondolom, ha tovább bővül a kínálat, akkor frissül tovább a poszt is, ugye? :)

Egyébként, ha lassacskán elérhetőek lesznek nálunk is azok a sorozatok és filmek, amelyek Amerikában (valahol azt olvastam, hogy most kb. 5700 körül van ott), pláne, ha már magyar szinkron/ felirat is lesz (a család többi tagja miatt), akkor én gondolkozás nélkül fogok regisztrálni… most még várok.

muDao - 2016. 01. 08. 09:49

Na annyit változtatnék a véleményemen, hogy PC-ről tényleg undorítóan néz ki, azonban a PlayStation-ös App-ban már normális a minőség.

Már csak a magyar felirat hiányzik, ha az is lesz, előfizetek rá, lássák van rá igény itthon. :)

Hombre - 2016. 01. 08. 11:35

@_Peter,

Én vagyok a 10 eurós egyik véglet, s valóban igazad van, a multimédia content fogyasztásból kihagytam a zenét. Ha lúd, legyen kövér, a drágábbik Apple Music most 8 euró. Ezenkívül internetrádiót hallgatunk, de az ingyen van. A szumma tehát 18 fabatka.

Ez nem egy vagyon. De – mint írtam is – valóban várnod kell, míg a sorozatok/filmek megjönnek Netflix-re. Nem az addict-oknak való setup, ezt teljesen aláírom.

idioty - 2016. 01. 08. 18:10

Az Apple Music-ra még nem fizetek elő, mert ott én is a családi csomagra akarok előfizetni. De most veszünk a páromnak egy újabb iPhone-t és akkor majd előfizetek.
Aztán ha jön Magyarországra az HBO Now is, akkor arra is előfizetek.
Jelenleg nincs TV előfizetésem, de most éppen az HBO GO-n sincs számomra érdekes tartalom. Szóval egyre kevésbé érdekel az HBO.
Viszont ettől függetlenül valószínű arra is előfizetnék. Összesen kb 28 euróra saccolom havonta. Egy 10-es. De szerintem ennyit megér.

Viszont még egy dolog nem került szóba (vagy csak nem láttam), hogy a Netflixről le lehet tölteni valahogy a filmeket? Na nem azért, hogy feltegyem torrentre, hanem mondjuk vonatozás/utazás közben és olyan helyen, ahol nincs net, olyan helyen is lehessen nézni előre kiválasztott filmeket/sorozatokat. Mint ahogy általában a Music szolgáltatásnál is van offline lehetőség.

Vitalea - 2016. 01. 08. 19:22

1,5 éve nincs TV előfizetésem, de Netflix lesz. Még szélessávú antennám is csak fél éve van, azt is akkor vettem amikor lerohadt a régi TV és újat vettünk. Így most ingyen van közszolgálati TV, ami egyrészt rendelkezik egy normális gyerek csatornával ami jó dolog és akad egy-két jó szinkronos sorozat is rajtuk, no meg ott a két nagy kereskedelmi, amit kb soha nem nézünk. Egyéb fogyasztás a nem mondom meg honnan.
Évekig fizettük elő a legnagyobb csomagokat hbo max pakkal, végül az IPTV-s előfizetésről álltunk át a nullára, gond probléma nélkül, mert egyszercsak rájöttünk hogy nem használjuk. Nem volt jó a magyar csatornák kínálata többek között pont a sorozatok miatt és rühellem a hűségidős szerződéseket, ami nélkül az HBO csomag is jelentősen drágább, mint a Netflix Standard 10 eurós havidíja. A Netflix megfizethető áron és legálisan kínálja amire igényünk van.
Akinek fontos a szinkron annak nem valószínű hogy bejön. Akinek elég a magyar felirat, annak szerintem már esélyes, akinek pedig elég az angol felirat mankónak, annak tuti. Lábjegyzetbe írom, hogy nekem ez a sorozatnézési fejlődésem. Először szinkronosan, aztán magyar felirattal azután már a nem nehéz nyelvezetű sorozatokat simán angol felirattal, a szinkronosat meg már kifejezetten nem szívesen, mert az átlag magyar szinkron bizony gyenge.
Nekem az is szempont, hogy így a gyerekeim már a feliratos film/sorozat fogyasztáshoz szoknak hozzá.
Az indexen megírták hogy “Házibarkács módszerrel van magyar felirat a Netflixhez” ha valakit érdekel. http://index.hu/kultur/media/2016/01/07/hazibarkacs_modszerrel_van_magyar_felirat_a_netflixhez/,

Flanker - 2016. 01. 08. 22:53

“Viszont még egy dolog nem került szóba (vagy csak nem láttam), hogy a Netflixről le lehet tölteni valahogy a filmeket? ”
Nem lehet, a Netflixnél nincs offline mód

winnie - 2016. 01. 09. 09:35

“Az indexen megírták hogy “Házibarkács módszerrel van magyar felirat a Netflixhez” ha valakit érdekel”

ti gyorsabbak voltatok, kommentben feljebb már megírtátok

artschi - 2016. 01. 09. 18:23

Xbox alól (is) tökéletesen megy, viszont a feliratok hiánya miatt egyelőre cancel membership, aztán meglátjuk.

winnie - 2016. 01. 09. 21:37

egyébként, ma rögtön előjött, hogy én miben veszem hasznát – nem ennek, hanem a legál streamnek. ipaden nincs semmilyen filmem, azon torrent nem jön szóba. nyilván van alternatív, de ahhoz nem értek (tippre, az átlagfelhasználó sem), a lényeg, hogy míg egy laptopot sosem vennék elő és kapcsolnék (macera és ki tudja, mi van rajta), most, amikor 10 percig fektetés után a sötét nappaliban maradtam, kézbe kaptam az ipadet és megnéztem rajta a with bob and david – 1×01 első negyedóráját. (szkeccsorozat, szóval még a flow-ból sem esik ki azzal, hogy megállítom)

ez nyilván minden streamre igaz, de a netflix aktuálsorozatos kínálata másabb, talán jobb, mint az hbo go-é, itt könnyebben kezdek el valamit csak úgy, hogy folytassam. és csak ezért nem biztos, hogy megéri a havi díj fizetése, de az igazából arra jó nekem, hogy rendelkezésemre álljon a lehetőség mindig. aztán vagy használom, vagy nem.

de mindenki más felhasználó, más igényekkel.

nayrobi - 2016. 01. 10. 01:06

LG tv-nél lehet az appok beállításánál országot váltani, uk-ra váltva már megy a netflix az első naptól kezdve, ahogy ps4-en angol profilt használva is.

Kukabúvár - 2016. 01. 10. 07:45

1 éves Samsung tv-n ott figyel az app és működik is. Egyelőre beneveztem, de ha nem bővül a kínálat, nem maradok.

idioty - 2016. 01. 10. 13:34

Ha má HBO GO, akkor leírom: tegnap megnéztem rajta a Leftovers egyik részét. Mac OSx-et használok, a Sikverlight plugin lemerítette a gépemet 50%-ra. Máskor amikor – igaz hálózaton belüli forrásról – nézek filmet, akkor max 25%-ot merül a gépem, de akkor is Wifin jön a film. És nem beszélve arról, hogy annak mérföldekkel szebb képe volt (pedig az csak 720p), mint mit az HBO ad legálisan. Az HBO képe valami gyalázat volt. Most kuponnal van nekem, de ezek után nem fogok előfizetni az tuti.
Egyébként a netflixet még nem mértem, mennyire meríti le a gépemet.

_Peter - 2016. 01. 11. 11:41

idioty – 2016. 01. 10. 13:34

A Silverlight technikailag hasonlóan elavult plugin mint a Flash. Ideje lenne már temetőbe küldeni ezeket a cégeknek. A Netflix szerencsére már HTML5 lejátszót használ, az nem zabálja úgy a gépet.

idioty - 2016. 01. 12. 07:04

Egyébként van más hibája is. De lehet, ez csak Safarival jön elő, nem tudom. Az egyik, hogy nem lesz aktív az ablak, azaz csak egérrel lehet megállítani a filmet. A másik ennek a következménye lehet, hogy nem kapcsol ki a képernyő kímélő és idegesít amikor megszűnik a kép film nézése közben. A harmadik pedig egyszer fordul elő, hogy egyszerűen egyik pillanatról a másikra eltűnt a felirat. Pedig előtte volt. Azóta sem találkoztam ez utóbbi hibával.
Amúgy kezelhetőségre is iszonyat szar az HBO, főleg sorozatoknál. Nem emlékszik arra, hogy melyik sorozat epizódot néztem utoljára. Egyszerűen meg kell keresnem, hogy hol jártam. (Szerencsére vezetem). Viszont az jó, hogy emlékszik ő is, hogy hol hagytam abba az adott epizódot és onnan folytatja.
De azért van egy jó érv mellette: igen sok érdekes dokumentumfilmje van, ami még érdekelne is. És tudom, hogy azok a dokumentum filmek minőségiek!

Mr Freeman - 2016. 01. 12. 11:59

egy kérdésem lenne: How I Met Your Mother fent van Netflixen nálunk?

winnie - 2016. 01. 12. 12:04

Mr Freeman: a posztban olvashatod az összes, itthon elérhető sorozat címét

lappa - 2016. 01. 17. 13:16

megjelent a magyar Netflixen a The Lost Honour of Christopher Jefferies is. (kétrészes “sorozat” aaz ITV-ről, tavaly elnyerte a minisorozatos BAFTA-díjat.)

YNWA - 2016. 01. 18. 12:56

jólenne lenne alapból magyar felirat, akkor fogok előfizetni, addig macera :( :)

(sok sorozathoz elég az angolom, de pl egy House of Cardsnak tippre a felét sem érteném felirat nélkül.. mondjuk az pont nincs is, de nem ez a lényeg :D)

winnie - 2016. 01. 18. 17:03

01.18: Koreai sorozatok érkeztek: Secret Affair, Beating Again, Can We Get Married?, This Is My Love

Thomas - 2016. 01. 19. 14:02

Hmm, végre valami, ami miatt nekem is érdekes a Netflix?:) A koreai sorozatokat szívesen bepróbálnám, ha csinálnának hozzá magyar feliratot…:) Bár nem tudom, angollal elérhetőek-e egyáltalán, annak meg már most is kell lennie náluk:) A címekből ítélve elég szappanosak lehetnek:)
(Amúgy csak 4 van? A hírekben ötöt írtál.)

winnie - 2016. 01. 19. 16:59

na, akkor javítva:)

mr2000 - 2016. 01. 19. 17:31

A kóreai sorozatokat jó hogy fel tették. Érdemes őket megtekinteni mivek nagyon jó sorozatok. Tudom ajánlani másokank is.

Sheera - 2016. 01. 22. 01:45

Nekem a sorozatkonál a felirat a kritikus pont. Szóval ha a nézős sorozataim nagy része elérhető lenne a megjelenést követő pár napon belül magyar felirattal, akkor boldogan fizetnék érte. Így viszont még az ingyen hónap sem pálya.

Réta - 2016. 01. 24. 16:57

Én örülök, hogy elindult a Netflix Magyarországon, de egy-két évig még biztos nem fogok rá előfizetni. Az első problémám az, hogy ugyanannyit kell fizetnünk érte, mint az amerikaiaknak, miközben a mi fizetésünk a tizede az ottaninak. Ráadásul kb. 10%-át kapjuk csak meg a tartalomnak, ami nem túl igazságos dolog. Persze, tudom én, hogy ez üzlet, de hosszú távon csak úgy működhet, ha mindenhonnan minden elérhető. Gondoljunk csak arra, hogy hányan járják a világot, akik szeretnék más országokból is nézni a kedvenc sorozataikat.
Mivel én már nagyon régóta csak darálok, nem probléma, ha a prémium sorozatok később kerülnek fel, de csak akkor fizetnék a szolgáltatásért, ha az összes régi sorozat elérhető lenne. Vannak olyan kis rétegsorozatok is, amiknek nem túl nagy a nézettsége, de engem érdekelnének a téma, vagy egy kedvenc színészem miatt.
Nekem nem létkérdés, hogy legyen szinkron, de családi előfizetésnél ez is fontos szempont.
Úgy gondolom, hogy a jövőben már eleve úgy fogják eladni a sorozatok sugárzási jogát, hogy erre is kitérnek egy háromoldalú megállapodás keretében.
Jó lenne, ha a magyar gyártású sorozatok is felkerülnének a Netflixre, sőt hosszú távon a klasszikus magyar sorozatoknak is örülnék.
Klassz lenne, ha a különféle nemzetek által gyártott kisebb nézettségű sorozatokat is könnyebben elérhetnénk. Az eredeti nyelvű tartalom is fontos lehet a nyelvtanulás szempontjából. Én például folyamatosan francia nyelvű sorozatot keresek, mert szeretném megtanulni ezt a nyelvet.
Kíváncsi vagyok, hogy a kormány próbálkozik-e ismét az internetadó bevezetésével, hiszen ha az adatátvitelt megadóztatják, az a Netflix halála is lenne.
A kétségeim ellenére is én drukkolok, hogy elterjedjen a szolgáltatás, remélem, hogy egy-két éven belül eléri azt a színvonalat, amiért érdemes lesz pénzt adnom. Igaz, hogy a torrent ingyenes, de szívesebben néznék jogtiszta tartalmat.

winnie - 2016. 01. 26. 15:19

A kóreai sorozatokat jó hogy fel tették. Érdemes őket megtekinteni mivek nagyon jó sorozatok. Tudom ajánlani másokank is.

ha írnál róluk pár szót, akkor szerintem sokan megköszönnék.

Plevi - 2016. 02. 15. 10:59

Mi a helyzet a feliratokkal?

winnie - 2016. 02. 15. 11:04
Jhonnny - 2016. 02. 16. 09:52

Örülök, hogy hozzánk is eljutott végre, de sajnos ebben a formában nekem még nem éri meg a próbahónap sem. Ha majd nagyobb lesz a kínálat illetve lesznek magyar feliratos tartalmak akkor igen. Álmom, hogy legalább az eredeti Netflix tartalmak megjelenés napján (vagy néhány napra rá) magyar felirattal elérhetőek legyenek… akkor biztos állandó előfizetőjük lennék.

winnie - 2016. 02. 19. 07:41

Jhonnny: arra én is kíváncsi leszek, hogy ha lesznek már feliratok, akkor a sajátok, mikor fogják megkapni őket, folyamatosan, vagy már rögtön. de a kínálatnál mit oszt vagy szoroz, hogy 100 vagy 500 sorozat van? esélytelen mindet megnézni, nem?

meg a netflixnél a netflixes sorozatok számítanak igazán.

idioty - 2016. 02. 19. 18:51

Most jelent meg a Love és ahhoz sincs sajnos magyar felirat. Pedig vártam volna, hogy egy vadonatúj saját gyártású sorozatnál már legyen elérhető.

winnie - 2016. 02. 21. 21:36

idioty: azért az elég durva lenne, ha a saját gyártáshoz kijönne a felirat. akkor elég hamar neki kéne esni. persze megoldható, de.

idioty - 2016. 02. 22. 06:43

Ha jól értettem, akkor a felirat és szinkronért az eredeti kiadó a felelős. Szóval hogyan máshogy ösztönözhetné a kiadókat a fordítások elkészítésére?
Pletykák alapján van Magyarországon is fordító csapatuk. Ha itt van, akkor máshol is kell lennie. Szóval a helyükben pont a saját gyártású tartalmakhoz csinálnék minél hamarabb fordítást.
Vagyis ezt most nem értem, a netflix gyárthat feliratot vagy szinkront nem saját gyártású tartalomhoz? Mert ha nem, akkor mi értelme van saját fordító csapatnak?

winnie - 2016. 02. 22. 08:15

miért ne gyárthatnának? ha van sugárzási joguk, akkor honosítási jogot is kapnak. ha viszont más fordítását/szinkronját akarják felhasználni, azért fizetniük kell, gondolom. szóval agy csinálnak sajátot, vagy vesznek.

institucio - 2016. 03. 07. 09:56

Jómagam is azok táborát gyarapítom, akik ha lesz magyar felirat, akkor előfizetnék a netflixre, plusz ez lehet, hogy réteg igény, de a klasszikus amerikai mozik magyar feliratos verziója is nagyon érdekelne, amikhez itthon alig lehet hozzáférni pl: Sullivan utazásai, Mrs. Muir és a kísértet, Vakmerő pillanat csak egy pár jó klasszik mozi, amit nemrégiben láttam angolul, de jól jött volna hozzá magyar felirat.

Kovács Milán - 2016. 03. 08. 19:45

Hogyan lehet lemondani a szolgáltatást?

winnie - 2016. 03. 08. 20:42

bemész a profilodba, és beállítod, hogy nem akarod tovább előfizetni.

Rudymester - 2016. 03. 28. 19:17

A próbahónap meggyőzött. Nem vagyok nagy filmezős ember, van pár dvd-m amit még meg sem néztem, a letöltések meg számomra macerásak (lusta vagyok, na).

Részemről nekem megér ennyit a kényelmes filmezés (tv-n, telefonon, tableten, pc-n), onnan folytathatom bármelyik eszközön, ahol akár egy másikon abbahagytam. Azt gondoltam nem vagyok túl jó angolból, de meglepődtem hogy az angol felirattal az eddigi filmek elég jól mentek. Persze, jobb lenne a magyar felirat, de ha nem lesz elég nagy felhasználó bázis, nem lesz egyhamar honosítás semmihez sem. Feleségem nagy sorozat néző, őt a koreai sorozatok húzták be, na neki nem gond az angol és esténként már ő sem tv-t bambul, hanem a Netflixen sorozatozik a tabletjén.

izellajos - 2016. 03. 29. 21:21

Ti honnan szerzitek az információkat az újdonságokról a “magyar” NetFlixhez?

Edrick - 2016. 03. 30. 21:34

És akkor most jól érzékelem, hogy lekapcsolták a blokkolókat? :( Jó, a Daredevilt magyaron néztem, de más sorozatokhoz nem azt használtam. Más országhoz már nem lehet hozzáférni. Valami ötlet? Vagy szokjam meg végleg a magyar kínálatot?

idioty - 2016. 03. 31. 09:23

@izellajos: http://unogs.com
Itt be lehet állítani a beállításokban, hogy mely országok kínálata érdekel. Lehet szűrni felirat nyelvre, szinkron nyelvre vagy szinte bármire.

Rob - 2016. 04. 01. 18:51

Március 31.-vel úgy néz ki van egy új deal a BBC-vel amiben a Mo.-i jogok is érintettek, mert egész sok komoly cucc jött tőlük, pl. Sherlock, Luther, Doctor Who, Top Gear, Frozen Planet, The Musketeers plusz van The Shield is már.

idioty - 2016. 04. 02. 07:14

Tényleg felrakták sokmindent megint. Rengeteg olyan sorozat ami érdekel. Viszont érdekes, hogy február eleje óta semmi sem jelent meg sem magyar felirattal sem szinkronnal. Még mindig csak az a két sorozat érhető el magyarul.

Lengabor - 2016. 04. 02. 16:14

Én meg azt nem értem, és megmondom őszintén, hogy felháborítónak is tartom, hogy pl. a Lost and Found Music Studios 2016. április 2-án felkerült több, mint 150 ország kínálatába. Ha megnézzük például Olaszországot vagy Svájcot, akkor látható, hogy ott máris van hozzá német, kínai(!), francia és olasz szinkron, Uruguayban pedig latin-amerikai spanyol szinkron, bezzeg Magyarországon még véletlenül sincs se magyar szinkron, se magyar felirat! Én nem tudom mit képzelnek ezek, de ha azt hiszik, hogy ezzel a mentalitással itt labdába rúghatnak, akkor nagyon tévednek. Lassan három hónapos lesz itthon a szolgáltatás, ideje lenne összekapniuk magukat, mert ez így parasztvakítás, aminek nagyobb volt a füstje, mint a lángja.

Lengabor - 2016. 04. 03. 17:43

2016. április 3.
A Rick and Morty 60 országban érhető el. Magyarországon angol és német szinkron + ugyanilyen felirat van hozzá. Bezzeg pl. Belgiumban és Luxemburgban máris ott a német és a francia szinkron + felirat, Spanyolországban a spanyol szinkron + felirat, itt meg semmi sincs. Szlovákiában van hozzá lengyel felirat, Szlovéniában olasz felirat, de magyar az istenért sem készülget semmihez sem.

Lengabor - 2016. 04. 09. 16:33

Azért becsületükre szóljon, hogy legalább próbálkoznak. A Rick and Morty most már 180 országban érhető el, hiszen április 5-én és 6-án újabb államokban jelent meg. Ugyanez igaz az Outlanderre is, ami nálunk április 3. óta érhető el, de 5-én és 9-én újabb országok csatlakoztak, így most 168 országot tart számon a kereső.

2016. április 9.
A Z Nation 229 országban érhető el, köztük Magyarországon is. Angol és német hangsáv + ugyanilyen felirat használható hozzá. Viszont: legalább 44 országban a francia szinkron is elérhető. A maiak közül pl. Algéria, Benin, Burkina Faso, Burundi, Csád, Dzsibuti, Gabon, Guinea, Mali, Niger, Ruanda vagy Szenegál tartozik közéjük. Szó sincs róla, hogy lenézném ezeket az afrikai országokat, de azért sokat elmond, hogy oda rögtön eljut a francia szinkron, hozzánk viszont a magyar szinkron nem, holott létezik.
Ha meg a feliratokat nézzük, akkor olasz felirat van Horvátországban, a Vatikánban, San Marinoban és Szlovéniában, lengyel felirat pedig pl. Csehországban, Szlovákiában vagy Ukrajnában. A magyar ebből sem készülget.
De éppenséggel az Outlander is jó példa, hiszen magyar szinkron nincs hozzá, de Németországban használható a latin-amerikai spanyol, a lengyel, a francia és a német szinkron is. Szóval a lényeg, hogy egyelőre csalódás a szolgáltatás hazai “színvonala”, de a szándékot látom, csak éppen nem nálunk. Nem tudom, hogy Magyarországon mi gátolja őket ennyire.

idioty - 2016. 04. 10. 12:07

Az lenne a jó, ha a beállításokban meg lehetne adni nyelveket, hogy miket szeretnék, ha megjelennének feliratként vagy szinkronként. De úgy, hogy sorrendben ajánlaná a filmekhez. Pl én így állítanám be a szinkronhoz, hogy: angol, magyar, német, míg a feliratoknál meg: magyar, angol, német. Mert én első sorban angolul (vagyis inkább eredeti nyelven) szeretem hallgatni a filmeket, viszont szeretném a feliratokat is megjeleníteni.
De amúgy már az is előrelépés lenne, ha a beállításokat legalább eszközönként adhatnám meg. Gondolok arra, hogy a TV-men állandóan 5.1 hanggal akarja lejátszani a filmeket, pedig csak stereo hangfalak vannak rákötve. És minden egyes film lejátszás előtt be kell állítanom a hangsávot.
Valamint a felirat méretét is másra állítanám a TV-men és másra az iPhone-on. Szóval jó-jó, de sok minden hiányzik még belőle.
Nem beszélve arról, hogy legalább engedhetnék a külső feliratok hozzáadását minden féle külső kiegészítő nélkül. Mert akkor megoldódna az egyik problémám: nem tudok külső felirattal fullHD filmet nézni.

idioty - 2016. 04. 10. 12:36

Egyébként egyre durvább a felhozatal sorozatok terén. Az utóbbi időben rengeteg sorozat jelent meg, amit vagy már láttam és megdobban a szívem a sorozat láttán, vagy nagyon sokat hallottam róla.
Nem beszélve arról, hogy rengeteg Netflix saját gyártású sorozat van mindenféle kategóriában.
Leírok néhány címet, de leszögezném azt, hogy nem néztem meg, hogy ezeknek mennyi évada elérhető, elérhető-e az aktuális új évada. Valamint nem fontossági sorrend.

Általam már látott, befejezett sorozatok, amit bármikor ajánlanék bárkinek: The Shield, Breaking Bad, Hannibal, Coninuum, The IT Crowd, Spartacus

Jelenleg folyó sorozatok, amiket imádok: Daredevil, House of Cards, Orange is the new Black, Jessica Jones, Black Sails, Top of the Lake (kérdéses ez még, hogy fog-e folytatódni…), Broadchurch, Arrow, Love, Flaked, Master of None

Olyan sorozatok, amiket nem néztem még meg idő hiányában és ezt nagyon bánom: Better Call Saul, Dexter, Under the Dome

Egyéb olyan sorozat, amit még nem láttam, de érdekel: Doctor Who, Suits, Rick and Morty, Sherlock, Luther, 12 Monkeys, Sense 8, Orphan Black, The Musketeers, Making a Murderer, How to get Away with Murder, Marco Polo, Narcos, Lilyhammer, Merlin, Bojack Horseman, Arher, That 70s Show

Pár olyan sorozat, amit még nézek vagy néztem és még nem fejeztem be, de azért nem tartoznak a kedvenceim közé :D: Vampire Diaries, Originals, Bates Motel

Tehát csak nekem van fent olyan 30 sorozat, ami vagy érdekel vagy már nézem is. Továbbá találtam legalább 5 olyan Netflix sorozatot, amibe szintén bele fogok legalább nézni. De azért érdemes megnézni amiket kiírtam, mert azokról mindegyikről volt szó legalább egy pár szó a Sorozatjunkien.

izellajos - 2016. 05. 03. 17:47

van esetleg egy olyan lista ami azt mutatja, hogy mi várható idén (hónapokra lebontva) a magyar Netflixre?

Bituz - 2016. 05. 10. 16:53

Az induláskor kipróbáltam a tesztidőszakot, tetszett…Gondoltam ma megnéztem újra a kínálatot az http://unogs.com segítségével. Tudom, hogy az én hibám, hogy csak cca. 70%-os az angol nyelvtudásom, de azon meglepődtem, hogy 2 (kettő) tartalomnak van magyar szinkronja, és 0 (nulla) a magyar felirat darabszáma? Ez komoly előrelépés 5 hónap alatt…

idioty - 2016. 05. 12. 13:54

Ez a két szinkron már a második hónap elején érkezett. Azóta nem lett előrelépés az ügyben. Pedig az elején hogy mondták, hogy csak napok kérdése, hogy megjelennek majd a magyar feliratok.
(amúgy nekem addig jó, míg nincs magyar felirat, mert legalább addig intenzívebben tanulok angolul :D)

idioty - 2016. 08. 03. 22:40

Kicsit mérges vagyok, mert az Outlander második évada nem érhető el nálunk. Gondolom jogi dolgok miatt lehet ez, mert most Ukrajnában vagyok, és itt mind a két évad elérhető már. De hiába kezdeném el itt nézni, nem tudnám befejezni.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz