login |

Pilot-mustra: Lucifer – 1×01

2016. 01. 26. 21:39 - Írta: winnie

160 hozzászólás | kategória: 2015/16, kritika, pilot-mustra,

(A nyári pilotkritikánk itt olvasható.) Esküszöm, ezt nem így terveztem. Tényleg minden a Lucifer ellen szólt a részemről. A FOX idei sokadik “segít a civil a rendőrségnek” krimijéről van szó, amibe ráadásul angyalokat (meg talán démonokat is) kevernek, s ez nem villanyozott fel előre, de igazából a képregény-adaptációk is ritkán jönnek be nekem. Erre tök jól szórakoztam és röhögtem végig.

Nem mondom, hogy ez lesz a Forever utódja, de a halhatatlanság és a sárm, valamint az évődés a nyomozónővel itt is megvan. De a véleményemet lőném lábon, ha a Rosewood-ot hoznám fel párhuzamnak. De alapfelállásába és hangulatában tényleg arra hasonlított a Lucifer kezdése (mínusz a napfény, plusz a természetfölötti elem).

LUCIFER – 1×01 – 8/10

Lucifer -1x01-03

De előre jelzem, mint ahogy erre a korábbi kommentjeitek rávilágítottak, hogy amellett, hogy szerintem sokaknak tetszeni fog a kezdés, bőven lesznek, akikre semmilyen hatással nem lesz. Főleg azért, mert a Lucifer hókusz ide, pókusz oda, egy nyomozós sorozat. Illetve számomra 100%-ban az, akként működött, de belegondolva, s ebben megint rátok fogok hagyatkozni, lehet, hogy a főhős Ördög karaktere, illetve az emberek világához való hozzáállása, valamint a természetfölötti mitológia megnyerheti azokat is, akik nincsenek oda a krimiért.

I have a certain skill set.

Ja, a sztori. A pilot odafigyel, rögtön az elején mitológiával és a főhős, a pokolbéli gályázást megunó, Földre szállt ördög képességének bemutatásával nyit, szóval menten képbe kerülünk: Lucifer Morningstar ember formájában, kellemes, igazmondásra kényszerítő tekintetével és zongorakompatibilis ujjaival egy éjszakai szórakozóhelyet vezet. És ennyi. Nem nyomoz. Még.

Lucifer -1x01-07

I’ve obviously proven myself to be an invaluable crime-fighting tool. You’re a pariah in the department. I think this could be the start of a beautiful friendship.

Nyomozásba csak akkor kezd, amikor történik egy bűncselekmény, ami személyesen is érinti, elkezd utánfutózni az illetékes nyomozónővel, aki nem hülye, de azért profitál abból, hogy Lucifer előtt “megnyílnak” a kikérdezettek. Lucifer-t meg az indítja be, hogy valamiért a nyomozó immúnisnak tűnik a képességeire.

Nyilván a fő aduja a sorozatnak Tom Ellis lehet a címszerepben. Tőle előre tartottam, mert nagyon bennem volt a Rush antihős, drogos orvosa tavalyelőttről, de szerencsére a prekoncepciókat azonnal elfeledtem. Az már csak hab volt a tortán, hogy mellette Lauren German karaktere is működött, ketten szépen marták egymást, de már látszott a végén, hogy a pilot egy szép barátság kezdete lesz. És szerencsére úgy néz ki, nem romantikusé.

Lucifer -1x01-11

Aláírom, a két főhős kapcsolatában nincs semmi egyedi, de éppen azért működik, mert elég klasszikus, sok lájtos duzzogásra, szívatásra, poénkodásra ad lehetőséget. Arról nem is beszélve, hogy a többiek is rendben voltak: gyerekszereplő ennyire rég jött már be első látásra, és a végképp könnyed vonalat képviselő pszichiáter is remek volt, de persze Rachael Harris eleve komédiákból érkezett. (A természetfölötti alakok egyelőre hidegen hagynak.)

Félre ne értsen senki, egyelőre nincsenek komolyabban megírt karakterek, mindössze a színészek adják el őket, de még így is erősen szubjektív, hogy ki hogyan áll hozzájuk. Ellis simán áteshet sokaknál a ló túloldalára, és nem sármos és magabiztos, laza figuraként jön le, hanem tapló, nagyképű arcként, és a nyomozó sem egyszerű eset azért.

Lucifer -1x01-09

Ami meglepett, az a sötétebbre vett befejezés volt – ennyire könnyed (oké, volt gyilkosság, és Lucifer lelke is dúlt mindvégig) első fél óra után nem számítottam rá. Ez lehet, hogy hatásvadász volt, de nálam negatívumként inkább a zenére jutó túlzott hangsúly említhető, valamint az egész természetfölötti szál a tesóangyallal, illetve a gazdátlanul hagyott Pokol témakörével. Ez a vonal még totál nem izgat.

Összességében marhára élveztem ezt a pilotot, amit sosem hittem volna. Nem kell semmi mélységet keresni benne, de ettől még szórakoztató volt, sőt, vicces – a poénok egyszerűek, olykor túlságosan is, de szeretek egyszerű dolgokon nevetni, és a pilot közben többször is sikerült, fennhangon.

Lucifer -1x01-02

Egyébként itt látszik nagyon, hogy mennyire fontos az írás. Mint említettem, a Lucifer nekem sok mindenben a Rosewood-ra hajazott – de a kettő hatása ég és föld volt rá. A főhős stílusa abszolút egyezik (laza, magabiztos, nem túlbunkó), a a nyomozónővel való kezdő kapcsolat totál ugyanaz a beszólásokkal és hitetlenkedéssel, a kikérdezős, belebeszélős stílus is stimmt, és még az élvezkedve autózás is a helyén van.

És amíg a karakterek közti interakció megadja az alaphangot (még egyszer: a kapcsolatukba nincs semmi újszerű, de itt nekem működött, míg a Rosewood-ban untatott a hasonló viszony), a főkarakter pedig jól elvan a képességével, addig nincs gond. Főleg, hogy még a szkript is kellőképpen önironikus volt saját krimis aspektusával és kliséivel. És remekül csapta le a ziccereket.

Well, actually, I just have one more question before you proceed with the boring ones.

Lucifer -1x01-10

Előre félek tőle, mert ez nyilván a természetfölötti szál erősítésével járna, de szerintem a Lucifer alapfelállása remek lehetőséget ad arra, hogy idővel ráerősítsenek az átívelésre, és a heti ügyeket háttérbe szorítsa a mitológia, mint mondjuk a Person of Interest esetében. De ahogy olvasom a tartalmakat, a 2-3. rész a nyomozásra fog koncentrálni, szóval, ha lesz is váltás, akkor az leghamarabb féltávon lesz várható.

Más kérdés, hogy a pilotot író Tom Kapinos (Californication) nem maradt a sorozattal, van másik projektje is, így kívülről érkezett a showrunner. Szóval marha kíváncsi leszek, hogy a folytatásban sikerül-e feltűnésmentesen átvennie a marsallbotot. És azok számára, akinek nem jött be a kezdés, ez a váltás egy új reményt is jelenthet.

Lucifer -1x01-06

Yeah, good luck with that, Padre. Ooh, why you’re at it, say hey for me.

human azt írta nyáron a pilotra, hogy limonádé. Nem tiltakozom, van benne valami. De első kóstolásra ez nagyon finomra sikeredett.

A nyáron kikerült verzióhoz képest történetbeli változás nincs, mindössze pár zenét cseréltek le, valamint a nyomozó férjének karakterét. Az ő két jelenetét újraforgatták Kevin Alejandro-val.

160 hozzászólás Ne habozz!

Isteee - 2016. 01. 15. 20:15

Kellemesen csalódtam. Tom Ellis borzalmasan gyenge alakítást nyújtot a Miranda című sorozatban, elképzelni nem tudtam mi lesz vele főszereplőként. És bizony jó volt ez, még egy pilothoz képest is. :)

Drake - 2016. 01. 26. 17:26

Ez egyáltalán nem volt rossz. Olyan 6,5/10. Láttunk már ennél sokkal rosszabbat is. Érdekes a természetfölötti világ,a nyomozás kevésbé,de itt nem is az a lényeg szerintem. Még annyira nem működik a két főszereplő közötti összhang,de lehet ez ennél még jobb. Pár rész esélyt még simán kap nálam.

Cara-cartón - 2016. 01. 26. 22:00

Nekem nagyon bejött az a pilot, várakozáson felüli, tényleg szórakoztató volt. Nálam 9-est kapna a pilot.

szpojleres mókus - 2016. 01. 26. 22:59

ez igenjó volt

utálom az összes nyomozósos mentalista féle izét, például a limitless számomra nézhetetlen ez miatt a vonal miatt, de ez más volt mégis, a színész igenjó, a beszéde is, üde színfolt a néha nagyon nagyon üres palettán mostanában.

DarylD - 2016. 01. 26. 23:07

Eredetileg nem akartam bepróbálni, de akkor adok neki egy esélyt, úgy sincs most heti ügyes krimim.

spamdog - 2016. 01. 26. 23:39

Szerintem a Bowie nyitás a klubban nagyon eltalált volt, és a Devil’s haircut is pont jókor szólalt meg!

edg - 2016. 01. 26. 23:51

Szerintem megnézem majd a 2. részt is, de nekem egy kicsit túl életszerűtlen (már ha van értelme ennek ilyen sorozatnál) és divatosan pörgősre vágott volt, ezért 6/10.

DarkEagle - 2016. 01. 27. 00:10

Nekem is nagyon bejött a Pilot még így 2. megnézésre is hisz láttam a kiszivárgott verziót is. Örültem is hogy leszedálták a csaj férjét másra. :D

Simán 7/10!

Viszont kicsit félek most az előzetes láttán hogy mi lesz Lucival remélem nem tolják be azt a klisét amire számítok. A zenével amúgy én se voltam elégedett. De minden más remek volt.

DarkEagle - 2016. 01. 27. 00:11

Amit kicsit bánok hogy a feliratban nem fordították le a nevét. Mármint így hogy Lucifer Hajnalcsillag. :D Tök poén lett volna hisz alapból annak is van szánva.

moony - 2016. 01. 27. 00:13

baszsus, hogy ez nekem mennyire bejött. pedig alig akartam elkezdeni. igazi feelgood, mosolyogtatós, nagyon jóó. ha így folytatják, nekem ez lesz a tökéletes Forever pótlék.
9/10

fireblade - 2016. 01. 27. 00:24

Hm, ez nagyon érdekes…nem tudom, hogy untam vagy élveztem miközben néztem..tagadhatatlan hogy érdekes koncepció..keverni a heti uncsi nyomozós ügyes bajos részeket egy ilyen isten/bosszú/démonok, ördög vonallal..bár nekem egyelőre ez a bájologva vigyorgok mint a tejbetök, és ez a hatalmam, kissé röhejes, de valszeg azért Lucifer barátunk tud ennél többet is….persze isten útjai kifürkészhetetlenek, de ez Luciferrre is igaz?
Egyelőre maradok..

LaCRossE - 2016. 01. 27. 00:46

Országos nyomozós pilotot rég élveztem ennyire, ezek alapján nálam ez egyelőre tuti nézős marad. Pörgős volt, szórakoztató és vicces, minden, ami kell. Úgyse az ügyekért nézem az ilyen sorozatokat, hanem a karakterekért, illetve a köztük lévő dinamikáért.

8/10, várom a folytatást nagyon. :)

Nikki - 2016. 01. 27. 00:46

A múltkor is írtam, hogy odavoltam érte, azóta megnéztem még 2x, és ugyanannyira tetszett.
Örülök, hogy lecserélték a férjét, jó ismerős, kedvelt arcot látni a helyén.
Már csak azért szorítok, hogy a váltás miatt ne legyen gond.

Narakh - 2016. 01. 27. 00:52

Nem vártam, és nem is kaptam sokat, de azért tudtam rajta kellemeseket mosolyogni. Pár részt tőlem is kap még.

Judit Pecsi - 2016. 01. 27. 01:37

Csak tegnap lattam az elso reszt az NBC-n es nagyon tetszett.Vegre egy kis frisseseg,little humor,szeretnivalo foszereplo/az igaz,hogy a Rush-ban is tetszett/.Imadkozom,hogy a folytatas se legyen rosszabb.Mennyi tv show lett nagyon erosen beharangozva,de nemigen maradtam veluk.Talan a Second Chance meg erdekel,bar tenyleg hajaz a Foreverre. Na ,imadkozzunk!!!

Tyberius06 - 2016. 01. 27. 01:44

Nálam is a kellemes csalódás kategória, mivel az upfronts során alapon kiszórtam mondván nem érdekel. Aztán nyáron kijött a pilot előre és gondoltam adok neki egy esélyt, amire 1-2 hete került sor. És baromira élveztem szinte minden percét. Az egyedüli nem tetsző szál a tesó-angyalos vonal, de a többi rendben volt. Szóval így bekerült a sorozat a több rész esélyt kapók közé…

Bullseye - 2016. 01. 27. 01:53

Nekem valamiért teljesen bejött. Komolytalan, élvezhető limonádé, kicsit Mentalista, kicsit talán Lie to me (Rosewoodot akkor most csekkolom is a hasonlítgatás miatt), nagyon kicsit Pratchett is. Csak attól félek, hogy a nagy angyalos-háborús vonal túl hamar bejön sötétíteni a dolgot.

komasz - 2016. 01. 27. 08:05

nekem eppen a zene jott be legjobban. persze az epizodon is sokat rohogtem. ha ilyen marad a kesobbiekben is, en nezni fogom :)

Dalmayr - 2016. 01. 27. 08:16

Tegnap este volt egy üres órám, és elég jókat hallottam a Luciferről, szóval megnéztem. Nagyon szórakoztató volt, 1-2 dolgot leszámítva. Lucifer nekem pont egy kicsivel arrogánsabb a kelleténél, és kicsit sok volt az én halhatatlan vagyok/jajj ti emberek duma. Mindenképp maradok aztán majd meglátom merre megy a sztori. Ja és Tom Ellis nagyon dögös, az akcentussal meg főleg :D

mildi - 2016. 01. 27. 08:17

forever helyett jó lesz?
annak kaszálása még mindig egy gyulladt tüske az ujjamban :(

winnie - 2016. 01. 27. 08:35

komasz: jók voltak a zenék, engem csak a túltolás, az ekkora hangsúly érintett furán.

winnie - 2016. 01. 27. 08:37

dalmaye: szerintem ez nem bántó arrogancia a részéről. ő kvázi gyermeki kíváncsisággal látja ezt a fajt, lenyűgözi az emberi viselkedés. igazad van, hogy sokszor emlegette, de a halhatatlansággal sem felvágni akart, csak megnyugtatni. mondjuk elég szokatlan viselkedés, szó se róla.

ravengirl - 2016. 01. 27. 08:43

Nekem már az első körben kijött verzió is nagyon tetszett (érdekes, hogy akkor sokan leírták azzal, hogy túl ripacs Tom Ellis, úgy látszik, ők már nem is nézték újra a pilot részt :) Valaki említette, hogy a Lie to me-re hasonlít egy kicsit, ugyanígy éreztem én is (azzal meg egyébként is elfogult vagyok…), bírom az ilyen “beléd-látok-nincs-előttem-titkod” karaktert, ha hihetően adják elő.
Szerintem a két főszereplő közti összhang nagyon jó, nem éreztem semmi erőlködést, remélem, hogy nem viszik el valami kínlódós, romantikus irányba a kettőjük kapcsolatát, ez így most pont jó.
Én biztosan maradok.

Neoprimitiv - 2016. 01. 27. 12:28

A Forever utalás meghozta a kedvemet, ma belenézek.

természetesen a helyiérdekű bigottak már támadásba lendültek az erkölcsi fertő ellen :)

http://www.onemillionmoms.com/current-campaigns/tell-lucifer-sponsors-no-more-sympathy-for-the-devil/

ALDO - 2016. 01. 27. 13:31

Nem tudom, hogy számomra megér-e egy 8-as a tízes skálán, de tény, hogy ezerszer rosszabbra számítottam, bár nem láttam a nyáron kiadott pilotot.
Egyelőre nagyon kétszereplős volt a dolog. Lucifer és a nyomozónő közti kapcsolat hozza a kötelezőt, igazából az semmi újat nem mutatott. Az ügy sem volt valami szövevényes, bár az ilyen sorozatoknál nem is kell annak lennie. Volt egy-két humorosabb pillanat, például, amikor megkente a közlekedési járőrt és amikor halálra rémítette a kiscsajt a suliban. Kíváncsi leszek, hogy az angyalnak milyen szerepe lesz az egyjelenetes “ment vissza a pokolba” fenyegetésen kívül. Ha jól vettem ki, akkor Lucifernek nincs szuper képessége a halhatatlanságot kivéve. A Forever kasza tavaly nagyon kiakasztott – főleg, hogy pár napja elmondták, hogy mi lett volna a 2. évadban – és bár nagyon sok a párhuzam, nem tudom, hogy méltó utód lesz-e. Pár részre maradok.

Neoprimitiv - 2016. 01. 27. 13:49

Egy kicsit félek, mi lesz, ha elkezdik a misztikus részt nyomni, de a nyitány jó volt.

pudli - 2016. 01. 27. 14:11

Én szerettem a pilotot várom a folytatást. Limó sorozat de annak viszont jó. :)

Neoprimitiv - 2016. 01. 27. 14:40

ALDO: van más képessége is, ki tudja mondatni az emberekkel, amire gondolnak.

Ami viszont érdekes volt, az részéről az adott szó kötelez momentum. Ennek gondolom később még lesz szerepe.

A nyomozóval lévő kapcsolatnál annak örülök, hogy mivel annyi nője lehet, amennyit akar, ráadásul nem is fogja vissza magát, egyelőre a kötelező WTWT rész nincs napirenden. Arra kíváncsi leszek, hogy a bárpultos csaj miért jött el vele a pokolból, mert láthatóan nem igazán érzi itt jól magát.

Cyrax - 2016. 01. 27. 18:07

Ez nekem már csak a tipikus FOX recept. :) Nyomozós extrákkal + arrogáns antihős.

binczki - 2016. 01. 27. 19:35

Nagyon szórakoztató volt simán 9/10

Thomas - 2016. 01. 27. 21:01

Szerintem is elég jó volt, legalábbis nagyon szórakoztató, sokat vigyorogtam közben:) Tudom, hogy pár rész alatt úgyis egyhangúvá válik nekem a nyomozás miatt, a mitológiája meg nem érdekel, egyedül a főszereplők összhangja tudna megtartani. Hangulatában engem a Limitlessre emlékeztetett, a főszereplő is hasonló nagydumás, poénokat szóró pasi “szuperképességgel”. Lehet, hogy inkább ezt tartom meg nézős nyomozósnak, mert Lauren Germant szívesebben nézem, mint Jennifer Carpentert:)

ALDO - 2016. 01. 28. 00:37

Amit még nem értettem, hogy az epizód végén a lövöldöző pasival, mit csinált, akit halálra rémisztett a törött tükörnél. Megölte? Mert valami olyasmit mondott, hogy megkapta amit érdemelt.

Bullseye - 2016. 01. 28. 02:41

Tippem szerint a pasi meghalt volna amúgy is, csak előtte megijesztette “kicsit”.

Az elején kiderült, hogy van még egy képessége, késleltetheti a halált valamennyire. Ja, és saját állítása szerint a nők eszelősen vonzódnak hozzá. Szerény. :)

Aszusz - 2016. 01. 28. 13:29

A kritikáknak köszönhetően én is belenéztem tegnap, nem is csalódtam. A nyomozós sorozatok amúgy sincsenek ellenemre, ha jók a karakterek, és ez itt nagyon működött. Az esetleges átívelő száltól viszont én is félek, remélem, nem viszik túlzásba, és ha mégis, akkor jól nyúlnak hozzá. Egyszóval nekem bejött, maradok.

horiali - 2016. 01. 28. 13:49

Ez nagyon jó lett. 10/10.

Neoprimitiv - 2016. 01. 28. 14:04

“Lauren Germant szívesebben nézem, mint Jennifer Carpentert”

+1 :D

dildi - 2016. 01. 29. 21:22

Hát a Forever nagyon fog hiányozni, szerintem sokkal jobb volt mint ez, de azért valószinüleg nézős lesz, ha nem is heti szinten.

beth - 2016. 01. 30. 00:07

kb. 7 éve sorozatjunkie vagyok, de soha nem volt ennyire érvényes a guilty pleasure

Paladin - 2016. 01. 30. 16:35

Én sem gondoltam hogy tetszeni fog.
Engem az “Ain’t no rest for the wicked”-del már megvettek… na jó, nem, de legalábbis csináltak egy jó alaphangulatot, és a továbbiak ezt csak fokozták.
Nézős marad tutira, ha el nem b*sszák.

Qiny - 2016. 01. 31. 11:06

Nekem abszolut bejött. 10/10

zolkó - 2016. 01. 31. 20:53

Borzasztó volt a pilot, nulla sablonkrimi, ezúttal az ördöggel, mint főszereplő “mentalistával”, csinos rendőrnővel, röhejes démonnal, plusz egy rakat ostoba, funkciónélküli glamúr külsőséggel, és egy minden izgalmat nélkülöző sztorival, részemről itt kasza ez is. 2/10

jiliac - 2016. 02. 01. 09:35

Egy újabb tucat nyomozós sablon. Szerencsére nem akartak komolykodni, inkább maradtak a szimplán hülye természetfeletti témánál. Így egyszer szódával elment. Gyenge közepes sori, semmi extra. Sajnos időtöltésnek ez kevés.

Neoprimitiv - 2016. 02. 02. 11:12

A heti ügy most érdektelen volt, viszont a kiscsaj a hiányzó fogaival változatlanul aranyos. Valaki kisegítene azzal, hogy miért pont a gyerekektől irtózik Lucifer? Minden esetre a “hozd vissza! Még nem elég értelmes hozzá?” jelenet jó volt.

Nem vagyok realitás mániás, de Luci részvételét a nyomozásban kicsit jobban alátámaszthatnák, főleg úgy, hogy Chloéra nincs hatással a sármja.

Az angyaltárs és Maze még mindig csak töltelékek, az viszont érdekes lehet, ha most Chloé elkezdi elhinni, hogy tényleg az ördöggel mászkál. Illetve hogy a mama előkerül-e, mert jó eséllyel nála kell keresni az immunitás kulcsát.

Tom Ellis változatlanul jó és mivel a Castle mára az lett, ami, a Bones-t eddig sem néztem, egyelőre maradok.

Dexter Morgan - 2016. 02. 02. 21:36

Zéró sztorival, zéró színészekkel, zéró ötlettel ilyet lehet csinálni. Nem nézhetetlen, de totálisan érdektelen.

Mala - 2016. 02. 04. 10:00

Nekem így 2 rész után is nagyon szórakoztató.
A Lucifer, marad! Jó ördög!-től szakadtam :)

ravengirl - 2016. 02. 05. 20:22

Mala +1 Nekem is ez most a heti legjobb duma :))
A második rész még jobban is tetszett, mint az első, csak így maradjon tovább is.

Yetti - 2016. 02. 07. 13:58

Alapvetően tetszik egyelőre, csak arra vagyok kváncsi meddig marad meg izgalmasnak és nem válik unalmassá a stilusa.

elfeledettnick - 2016. 02. 08. 20:14

Lenne benne valamirevaló eyecandy, tökéletesen elégedett lennék. Tipikus lightos feelgood-sorozat, a korai Castle-t idézi.

winnie - 2016. 02. 09. 09:00

1×03: ez most abszolút nem kötött le, 5/10

winnie - 2016. 02. 09. 09:00

elfeledettnick: van olyan szereplő benne, aki nem eyecandy? mind a pasiknak, mind a csajoknak akad nem is egy. azért hollywoodban erre mindig figyelnek.

Mistress - 2016. 02. 09. 19:00

Nekem tetszett a pilot, de unos untalan a Constantin jutott eszembe erről a brit akcentusos fazonról, aki természetfeletti lényekkel képes beszélni és meg áll az idő körülötte. + a “mágiája”

Én imádtam a képregénysorozatot, amiből készült. Erős hiányérzetem van még, de esélyt adok neki. A humor és a sárm miatt megbocsátom, hogy Lucifer külseje köszönő viszonyban sincs az eredetivel, Mazikeenról meg még ne is beszéljünk. Kíváncsi vagyok mit hoznak ki ebből, mert eddig még csak Constantin koppintás, de van benne potenciál.

winnie - 2016. 02. 09. 19:29

mistress: pont a constantine? amellett, hogy tippre lucifer karaktere sokkal, de sokkal régebbi, ott természetfölötti, démonos volt a történet, legalábbis addig, amíg képes voltam nézni. ez viszont emberes. itt nincs semmilyen természetfölötti aspektus, csal egy képesség, meg átívelő sztorinak a tesószál, de az a 3. részben elő sem került.

bullseye - 2016. 02. 10. 03:47

Az tudja valaki, hogy mit nézett a zsarucsaj a végén a visszajátszásban annyira? A jelenetet nem sok értelme volt, hiszen ő is ott volt, aztán kicsit ráközelítettek Luci fejére, és ennyi. Ahhoz képest, hogy egyébként milyen szájbarágósak, ebből semmit nem értek.

Neoprimitiv - 2016. 02. 16. 10:52

Négy rész után sajnos csúszik lefelé. Vagy a készítők nem tudják, mit akarnak, vagy rossz a tempóérzékük, de egyre jobban zavarnak az első két részben is már látszó problémák.

Lucifer úgy reagál szinte mindenre, mint ha ez lenne az első napja a Földön, miközben öt éve itt él. Az rendben van, hogy amikor zavarba akar hozni vagy meg akar szégyeníteni valakit, akkor tenyérbe mászó, de akkor is úgy viselkedik, mint egy elefánt a porcelánboltban, amikor segíteni akar – öt év alatt nem találkozott emberekkel?

Remélem a sebesülése nem annak a jele, hogy majd jól elveszíti a képességeit és azokat akarja visszaszerezni. Nem rajongok a természetfölötti nyomozós koncepcióért, de ha egy sima zsarupárost akarnak, akkor ne pocsékolják el rá a pokol fejedelmét.

Maze és Amendiel kb. egy üzenetrögzítő változatosságával bírnak, pedig mindkettőben lehetne potenciál. Nem kell a negyedik részben ismernem a teljes sztorit, de ha már előszedik őket, akkor ne ugyan azt a három sort ismételgessék. Legyen valami jelzés, amitől érdekessé válik, hogy megjelentek.

Chloé pedig sajnos változatlanul harmatos. Főleg azért, mert a készítők nem tudtak még egy Castle szintű háttérsztorit sem adni ahhoz, hogy miért tűri meg Lucifert maga körül?

DenisaW - 2016. 02. 16. 22:09

WOOOW! Az 4. rész egyszerűen zseniális lett. Nekem nagyon bejött ez a rész. Hozta az első rész feelingjét, sőt, felül is múlta azt. Nagyon várom a következő részt, hogy mihez kezdenek a történtek után Chloé és Lucifer “kapcsolatával”. Mondjuk az nem gyenge, hogy tényleg lelőtte :D

Neoprimitiv: “Az rendben van, hogy amikor zavarba akar hozni vagy meg akar szégyeníteni valakit, akkor tenyérbe mászó, de akkor is úgy viselkedik, mint egy elefánt a porcelánboltban, amikor segíteni akar – öt év alatt nem találkozott emberekkel?”
Mivel ő nem ember, ezért kicsit messze állnak tőle a finomkodások. És ezt nagyon is jól hozza a színész is, és a karakter viselkedése is. Pont az a lényeg, hogy ő más. Találkozott emberekkel, csak nem érti őket, nem érti miért viselkednek úgy ahogy, miért játsszák meg magukat, stb. Ő nem hazudik, mindig igazat mond, őszinte, amit az emberek többsége nem igazán szeret, ettől olyan, mint az elefánt a porcelánboltban. De szerintem pont ez benne a jó, hogy Lucifer létére egyenes, és van “gerince”, tartja magát az adott szóhoz. Nekem ez a stílus nagyon bejön, ettől lesz hiteles.

Neoprimitiv - 2016. 02. 16. 22:35

DenisaW:

Valószínűleg az írók is így gondolják, de nekem ez nem működik. Egyrészt bizonyos esetekben pontosan érzi és használja is az emberi reakciók manipulálhatóságát. Vagyis nem alapból képtelen célszerűen viselkedni, hanem akkor, amikor az íróknak éppen nincs más ötletük.

Másrészt, már elnézést, de az öt év alatt mégis mit csinált, ha nem volt képes megérteni az embereket? Pontosabban nem is megérteni, csak kiismerni őket? A kettő között hatalmas a különbség, én sem tudom, pontosan hogyan működik a tévém, de azért be tudom állítani.

Az már csak kiegészítés, hogy négy rész után sem látom nyomát sem, miért érzi jól magát a Földön? Ha csak azt nem számítom, hogy kockázat és erőfeszítés nélkül megdughat mindenkit – de ettől gondolom a pokolban sem volt eltiltva. A bűnösök megbüntetését pedig most is élvezi – szóval mitől olyan nagyon vonzó neki a “felszín”, ha ennyi idő alatt sem fogott fel belőle semmit?

Abban egyetértünk, hogy Lucifer kényszerű igazmondása és ígéretének betartása az egyik legjobb lehetőség lenne a sorozatban – kár, hogy ezekkel szinte semmit nem tudnak kezdeni.

A Forever-ben az tetszett talán a legjobban, hogy a készítők folyamatosan új “felhasználási módokat” találtak ki a főhős halhatatlanságához. Itt úgy érzem, pont a speciális tulajdonságaival nem tudnak mit kezdeni, kizárólag az ördögi sármjára építkeznek.

elfeledettnick - 2016. 02. 17. 18:18

@winnie: Maximum Maze az, de keveset szerepel és nem az esetem :D

Annatar - 2016. 02. 17. 22:36

winnie:
Hát azért annyira nincs eleresztve a sorozat eyecandy ügyileg a pasik terén. Az ex fejét nem bírom, Lucifer határeset, fiatalabb korában (a Doctor Who-ban láttam először) kifejezetten tetszett, de mostanra eléggé kiélt feje lett. Ami amúgy tökéletesen illik a karakterhez, meg nagyon eszelős tekinteteket tud művelni a szénfekete szemeivel, de csak mint karakter jön be, pasiként (ebben a szerepben különösen) taszít. (Na jó, a teste szép :P) Az angyal meg nem az esetem. Szóval én nem az eyecandy faktor miatt nézem, mert azért nem is tudnám, hanem mert szórakoztató a sorozat :) De azért ez sem baj. Még akkor sem, ha időnként kiszámítható.

enges - 2016. 02. 19. 00:16

Nagyon jó volt az 1×4-es rész, kár, hogy várni kell 1 hetet a következőre. Kíváncsi vagyok, mit hoznak ki a sztoriból…. eddig mindenesetre nagyon jó kis kikapcsolódás a kemény munka után ez a rövid 45 perc, tetszik, hogy nem veszik komolyan magukat, mégis van benne vmi nagyon is szerethető, Tom Ellis pedig fürdik a szerepben, jobbat nem is találhattak volna:-). Nekem mindig mosolyt csal az arcomra, amikor csak nézem, de ezzel nem vagyok egyedül:-)

alihiru - 2016. 02. 19. 00:24

Most néztem meg az első 4 részt, mert már többen is ajánlották hogy milyen jó kis sorozat….és így is lett. Végre egy könnyed, szórakoztató, kissé limonádés üdefolt ebben az egyre darkosabbá váló és sokszor magát ismétlődő sorozatvilágban. Csak így tovább! Várom!

amaranta - 2016. 02. 19. 08:29

Az első két rész szórakoztató volt…az újabbak már bugyuták, a nyomozónő pedig nagyon nem bír ezzel a könnyed szereppel sem…

dinnyemano - 2016. 02. 19. 21:07

hát igen,
egyre bugyutábbak a részek, de annyit röhögök Luci hülyeségein, meg tenyérbemászó képén, beszédstílusán, hogy abszolút guilty pleasure lett. :)))
Pont elkezdtem gondolkozni, h biztos tök szőrös a teste is mint az arca, és erre levetkőzött a hülyéje és jajdeszééép! meg az a pojáca fej! :DDDD
jobb, mint egy sitcom. :D

heidfeld - 2016. 02. 20. 20:33

Elkövettem azt a hibát, hogy csak most néztem meg a negyedik részt.. Nagyon tetszett, kellemes szórakozás 7.5/10. Amilyen szar volt Tom Ellis, most zseniálisan jó. Sok függ a karaktertől,de írók, rendezők, stb munkájától is.
Sajnos az ügyek nagyon bugyuták: Az szintén hiteltelen, hogy ennyire kegyesen bánik még a bűnös lelkekkel is. Túl karót nyelt Lauren German karaktere. Szegény sokat játszott ilyen szerepeket, de nem rossz színésznő. Jó volt az ‘Ásó, kapa Vadkaland’ – ban is.
Jókat nevettem a negyedik részen. Nagyon helyes a kislány is. De milyen király volt, ahogy Luciferrel találkoztak! ‘Nesze egy kis nasi! Hát, feküdtem a kivitelezésen..
Nagyobb szerep a kisebb szereplőknek: Bonyolultabb Ügyek,és még több lazasággal legnagyobb kedvenc lehet.

Marcipáncica - 2016. 02. 23. 17:01

Hét idézete: “Cheesburger” :) LOL

Zora - 2016. 02. 24. 11:00

Most vagyok túl az 1-2. részen és nekem nagyon bejön! Most pedig nézem tovább!

heidfeld - 2016. 02. 25. 10:17

Hatalmas királyság volt ez az ötödik rész! 10/10, de még 20-is megért..Már kétszer megnéztem, de nem zárom ki, hogy még mindig lemaradtam pár poénról. Óriási volt, ahogy sántikálva bement Chloe főnökéhez, majd mosolyogva integetett neki. Maze nagyon rendben volt, de az egész rész is.
Remélem berendelik majd a második évadot 24 epizóddal! Nekem még kevés is lenne, nagyon bejön! Lauren German elképesztően szép nő, Tom Ellis nagyon jó színész.

Zora - 2016. 02. 25. 17:59

1×05

Nagyon jó volt, és a következő a teóriám: mivel Decker az egyetlen, aki ellen tud állni Lucifer elméjének, ezért ő az egyetlen, aki meg is tudja sebesíteni – testileg és lelkileg egyaránt.
Tehát egyedül a nő lövései károsak, másoké nem.

Hogy Decker miért nem csábul el, arra még nem jöttem rá. Talán van a múltjában valami. Vagy, évad végére kiderül, hogy agytumora van, vagy ilyesmi.

Aki a dokinőt játsza, az csúcsszuper. Imádom a hangját, meg a metakommunikációját. Az egész nő ÉL ebben a karakterben.

Lucifer meg… Hát, én nagyon el tudnék vele csábulni… :-))))))))

hummel - 2016. 02. 25. 19:59

Maze vitte a részt. A többiek is jók voltak, de ő most nagyon kiemelkedett. Szegény pincérnőnek feladta a leckét, nem is tudta megfejteni, hogyan is kéne írni a nevét. A főnököt pedig figyelmeztette, csak éppen Lucifer nem vette a lapot.

elfeledettnick - 2016. 02. 25. 23:33

Na ez elszaródott. Kaszálnám, de családi program :(

Zora - 2016. 02. 27. 10:27

Eszembe jutott még egy teória.

Luci ugye halhatatlan.
De, Chloe-nál késleltette a halálát – vagyis a saját halhatatlanságából adott neki pár percnyit – emiatt ő kezd ‘halandó lenni’.
Oké, tudom, valaki vagy halandó, vagy nem, de ezáltal mondjuk már érez fájdalmat és vérzik. De meghalni még nem tud.

Na, mit szóltok?

Neoprimitiv - 2016. 02. 27. 10:42

Zora: nekem jobban tetszene az a teória, hogy csak Chloé képes megsebezni. Egyrészt azért, mert ne csináljunk már egy szimpla kigyúrt mentalistát a pokol fejedelméből – ez olyan Michelangelo széklábat farag kategória.

Másrészt adna egy plusz vonalat ahhoz, hogy miért nem hat rá a sármja?

A Forever volt a példa arra, hogy attól, hogy egy hős halhatatlan, még nem lesznek okvetlenül tét nélküliek a nem-meghalásig vezető események. Remélem, az írók összekapják magukat és kihoznak ebből valami jót.

fyktyvf - 2016. 02. 27. 21:37

Nem lehetséges, hogy Lucifer elvesztette / elhagyta a szárnyait? Ha jól emlékszem a képregényekben volt egy ilyen szál, és amíg nem volt szárnya, addig jóval gyengébb volt, talán halandó is.

(mondjuk annyira eltérő itt már minden a képregénytől, hogy nem tudom van-e értelme ilyeneken spekulálni – az viszont engem is zavar, hogy Lucifer erő tekintetében sokkal inkább Patrick Jane pár pokoli extrával, mintsem egy közel mindenható, mindentudó, halhatatlan arkangyal)

DaMan - 2016. 03. 01. 10:08

A sorozat utolsó pár perce az eddigi összesnél jobb lett, pedig azokra sem volt panaszom. Mondjuk az meglep, hogy egy ilyen sztorit nem szezonzárásnak hagytak, hanem csak úgy bedobták, de nem bánom. Jól is állna a sorozatnak ha kicsit eldarkosodna.

nargli - 2016. 03. 01. 18:47

A 6. rész tényleg szuper volt, ha így haladnak tovább, még lehet is belőle valami…

Neoprimitiv - 2016. 03. 01. 19:14

Ez a rész tényleg javulást hozott. Chloé vallomása kicsit váratlan volt, szerintem eléggé a semmiből jött, de ezt leszámítva jól rakták össze. Megint volt pár szépségdíjas egysoros (“I know the Bible inside and out.”

Chloé exe kevésbé érdekel, de most itt is volt két értékelhető pont: az egyik a teljesen érthető és jogos kifakadás a gyerek és Lucifer kapcsolatáról (ha már szerepel az ex, akkor nem bánom, ha nem helyből seggfej), meg persze rózsaszín melegítő az NSync-es pólóval… :)

Tippre Amen (rövidítek, mindig elszúrom a betűzését) van a lopás mögött, de ha mégsem (az előzetes alapján nem biztos), akkor érdekes lehet, hogy ki az még, aki tud a dologról?

Ami viszont még mindig zavar, hogy Lucifer öt földi év után is úgy viselkedik egy csomószor, mint ha most találkozna először a társadalommal, mint rendszerrel.

dinnyemano - 2016. 03. 01. 22:45

tényleg nagyon ütős vége lett a 6. résznek, de nekem tetszett az 5-ös idiotizmusa is. :D

heidfeld - 2016. 03. 02. 19:27

Sajnos volt egy sanda gyanúm, hogy valamely Istennel ( Több, mint 30000 van) jobb lehetne a sorozat. Nem kellene morális kérdéseken annyit agyalni: Teljesen hiteltelen, hogy az ördög ilyen kegyesen bánjon bűnös lelkekkel, ha szabin is van a pokolból.. Sajnos Tom Ellis néha megbicsaklott a játékban: Régi énjét idézte, pedig egy hete sem volt, hogy dicsértem.
Viszont tetszett, hogy kisebb szereplők több teret kapnak. A kislány továbbra is aranyosan jó , doki hozta a magas szintet, de Maze rendkívül jó. Chloe exe is rendben volt.
Fájó szívvel ez nálam csak 6.5/10

Neoprimitiv - 2016. 03. 02. 19:57

heidfeld: Lucifer éppen azért “szabadságolta magát”, mert elege lett a ráosztott kápó szerepből. Eddig én nem láttam, hogy kegyesen bánt volna a bűnösökkel, legalább is azokkal nem, akikkel személyes elszámolni valója is volt.

heidfeld - 2016. 03. 02. 21:33

Neoprimitív: Tisztelem mindenki véleményét, de mi volt a sráccal, aki az ő nevével, személyiségével élt vissza ‘ Pár ingyen pia: Meg a csajok..’? Ő egy ‘márka’, de fogadjuk el, hogy nem érdeklik az emberek, nem is érti őket.
Nálam magasan volt a léc, mert nagyon bejött a múlt heti rész. Még a kislány hiánya is csak utólag esett le, pedig rég volt ilyen bájos gyerek sorozatokban. Külön kiemelném Maze-t, aki egyre jobb. Ja, és a Maze-féle ‘gyógyítást’ nem hagytam volna ki Lucifer helyében, bár lehetett már benne része pár alkalommal..
Jobban átgondolva 7.5/10

dragon1986 - 2016. 03. 02. 23:06

1×06

én Lucifer helyében rögtön tesóra gyanakodnék ki más tudna szárnyról?

és dokinéni is gyanús lenne. Hirtelen honnan tudja az igazi nevem?

elfeledettnick - 2016. 03. 02. 23:11

Unalomba fulladt.

Aszusz - 2016. 03. 03. 09:12

Tegnap elég későn néztem a részt, és nem emlékszem pontosan, hogy:
Kiderült, hogy milyen következménye van a szárny eltűnésének Luciferre nézve?
Egyszerűen csak presztízs, vagy érzelmi veszteség, esetleg érinti a képességeit?

Neoprimitiv - 2016. 03. 03. 09:46

Aszusz: nem derült még ki.

heidfeld: stimmel, nálad a pont. A többi esetben viszont (évadnyitó, előző epizód, mostani rész) nem volt toleráns velük, szóval inkább az utóbbi tűnik jellemző reakciónak a részéről. (Meg remélem az írók részéről is.)

Ayrons - 2016. 03. 03. 13:54

Hol vannak a démonok ? :D Pokol trónja megüresedett nem kellene valami hatalmi harc , vagy valakinek nem ugrik az be , hogy az addigi górét megölni és átvenni a helyét ?
Remélem egy pokolbéli lény van a szárnyak ellopása mögött.

Ami még zavar , hogy 5 éve van a halandó világba nem kellene valami hatással lenni a természetfelettire ? Mert az oké , hogy rá hatással van a halandó világ: gyengül de akkor is.

Neoprimitiv - 2016. 03. 03. 14:42

Ayrons: ez az öt év engem a második rész óta zavar, hogy miért kellett bedobni? Ha csak “előéletet” akartak neki csinálni (ld. az énekes csaj vagy a pingáló pasi) akkor az rossz hír, mert azt mutatná, hogy a készítők nem gondolkoznak koherens háttértörténetben. Nem a karakter határozza meg a sztorit, hanem a sztorihoz igazítgatják a karaktert.

Ayrons - 2016. 03. 03. 16:56

Pont erre gondoltam , hogy a készítők se tudják Luci háttértörténetét ami egy kicsit gond :/

Elég érdekes , hogy csak 5 éve után jön a tesó is… addig senkit nem zavart , hogy a Nagy Gonosz eltűnt és az egyensúlynak annyi vagy máskor is eltűnt csak mindig megkerült ?

hummel - 2016. 03. 03. 18:06

Ayrons: Ha nem is a trónért folyó harcot, de káoszt várna az ember, ha nincs mi lent tartsa a démonokat, elgyötört lelkeket.

Narakh - 2016. 03. 03. 21:44

Még mindig nem döntöttem el, hogy tetszik-e a sorozat – a karakterépítés következetlenségei engem is irritálnak, no meg a procedurális nyomozós cuccok sem a szívem csücskei -, de a dalra fakadt Lucifer engem megvett kilóra. Egyrészt marha jó volt, másrészt a dal vége felé egy ponton – aki otthonos a zenei terminológiában, majd megmondja, hol – pont el tudtam képzelni, hogy ez a figura egykor az angyalok kórusában csicsergett.

Ennek a cuccnak musicalnek kéne lennie, pont.

Csypi - 2016. 03. 04. 14:10

Kicsit nehezen szántam rá magam, hogy elkezdjem, mert a sztori nem hozott lázba, de pont új sorozatot kerestem és gondoltam mégis kipróbálom. Egyből ledaráltam az első 6 részt annyira tetszett. Könnyed, humoros, jó a dinamikája és részemről a szereposztás is teljesen találó. Nincsen olyan karakter, aki idegesítene, a sztori is kezd egyre érdekesebb lenni.
Azzal egyet értek, hogy a háttérsztori sántít, miért pont 5 év múlva áll elő a bratyó, és arra is kíváncsi leszek, hogy mitől kezd halandóvá válni Luci, bár nekem is megfordult a fejemben, hogy mi van, ha csak a csaj tudja megsebezni, ami miatt nem tud hatni rá.
Na majd gondolom később biztosan kiderül minden.
Egyelőre abszolút 9/10-es a sorozat. Én tuti maradok :)

majsz - 2016. 03. 04. 14:48

@Narakh a karakterbontogatás engem is aggaszt, de egyenlőre a lite kategóriában absz szórakoztat így nézős marad
@Csypi én úgy gyanítom ez a halandóság inkább a csajszihoz köthető, most hogy közvetlenül vagy a módon hogy halandó érzéseket vált ki belőle és amiatt..

A probléma talán a gyenge körítéssel lesz, egy viszonylag “karizmatikus” főszereplőn kívül van egy eyecandy parner, de azon felül nem sok, a pultos csajszi egysíkú, a ex meg a bratyó kb fillerek illetve a pszichológus nénje sem hoz sokat.
A misztikum részt nem kapkodják el, nem is baj, remélem teszik idétlenné a sorozatot később vele.

heidfeld - 2016. 03. 04. 17:31

Majsz: Nem értek egyet a ‘pultos csajszi’ és ‘gyenge körirtés’ felvetéssel. A Maze-t alakító színésznő jó, a karaktere zseniális. 5 részben nagyon sokat tett hozzá a 10/10 osztályzathoz. Cuki a kislány, és Luciferrel közös jelenetei egyszerűek, de roppant szórakoztatóak, még fogyok is a nevetéstől. Lauren German sokkal többet tudna, de roppant korlátozott karaktere mozgástere( Ez az írók hibája) Doki néniben is van még tartalék.
Sajnos pont Tom Ellis játéka nem volt szuper, főleg a komolyabb részeknél, de jobban megijedtem, hogy most csapott át ‘ripacskodásba’ Luci-stílusa(pár pillanatra). Az éneklés nálam kiverte a biztosítékot. ‘Galavant’ -ban zseniális, itt csak a Toshiba tv volt veszélyben…

muhaddib - 2016. 03. 05. 16:56

Nekem a Castle/Bones kezdete jut eszembe. Pontosan azt a sémát követik mint a Castle esetében. Az elején kötelező köröket lefutnak, megpróbálják a háttérkaraktereket bemutatni picit, de egyelőre nincs sok idő egyikre se.

Következő egy komolyabb epizód, az egyik főszereplő motivációja. Még 3-4 epizód átlagos, kicsit humoros epizód, majd egy háttérszereplő bemutatása.

Évad közepére egy cliffhanger-es epizód, valami “töréssel”. Egy dinamikának változnia kell. Maze-Lucifer / Chloe-Dan / Lucifer-Trixie / Amenadiel-Linda…

Évad második fele a komoly cliffhanger feloldása, végén valami könnyed humorral. Pár komolyabb epizód, kevesebb humorral, ismét egy mellékszereplő hosszasabb bemutatása.

Évad utolsó negyedében valami történik ami beindít egy több évados átívelő szálat. Évadzáró kicsit banális, hiszen első évad, úgy kell befejezni, hogy ha gáz van, lezárt sztori lehessen. Szerintem azzal záródik, hogy Lucifer látogatást tesz odalenn.

Tippre ezek lesznek még a sorozatban (Castle alapján):

1. Amenadiel is sebezhetővé válik. Megvágja a kezét mikor eltörik egy pohár Lindával való italozás közben, és ettől iszonyatosan berezel. Ez egy új átívelő szálat hozhat be – miért lettek az angyalok sebezhetőek?

2. Trixie meglátja Lucifer-t angyal formájában. Elkezdi követni és meg-megjelenik a bárban. Maze-t kikészíti a kiscsaj. Új dinamika kiépítésére tökéletes. Miután Trixie még gyerek, ezt akár le is lehet zárni könnyen pár epizód után, ha sok az íróknak.

3. Maze és Dan összejönnek – bár inkább ez 2-3-ik évados történet. Semmi komoly, csak élvezik a kötetlen szórakozást. Viszont miután titokban kell tartaniuk Chloe/Lucifer előtt folyamatos önszivatást látunk.

4. Chloe-t meglövik (mondjuk egy üldözésben, ahol szépen össze is törik az autója), de komoly seb nélkül megússza. A sebek percek alatt begyógyulnak, az orvosok azt mondják nem is találta el semmi, csak agyrázkódása van a balesettől. Még ő is elhiszi, aztán megtalálja a ruháját, amin ott van a golyónyom és a vérfolt. Újabb átívelő szál, nem kell örökké tartania, nem tudjuk, hogy mentette meg őt Lucifer.

Csak tippek. Eddig szépen építkezik a sorozat, úgy ahogy egy első évados sorozattól várom. A pénzt és minőségi írást arra 6 epizódra kell tartogatni, amit az írók eredetileg megálmodtak. A többi epizód amolyan filler epizód, amit azután álmodnak meg, mikor megvan a pénz a forgatáshoz. Viszont a mostani epizódon látszott, hogy ezt így tervezték.

DenisaW - 2016. 03. 05. 21:36

Ez a 6. rész nagyon ott volt. Lövésem sem volt arról, hogy ez a pasas tud énekelni, de ahogy a sinnerman-t hozta egyszerűen lenyűgözött. Szerintem egy jól sikerült jelenet volt ahogy énekel, és közben megölnek valakit. Az összhang nagyon betalált így. Remélem, hogy ez egyre gyakoribb lesz az írók részéről. Az a rózsaszín szerkó, és ‘N Sync-es póló :D, pedig kész, visítva röhögtem rajta. Ahogy bezsarolja az apját a kislány az király volt, bár tipikus, tényleg ilyenek a gyerekek, viszont a gyerek nagyon jó színész, bőven hozza azt, amit kell. Örülök, hogy kezdik használni a többi karaktert is, ez jót tesz ennek a sorozatnak. Dehogy ne csak áradozzak a sorozatról. Ez az 5 éve a földön van dolog valóban kicsit zavaró, és jó lenne, ha az írók erre figyelnének, és jobban kidolgoznák a múltat, mert ezen bukhat is a sorozat. Kíváncsi vagyok, hogy ki áll a lopás mögött, de valamiért úgy sejtem, hogy mégsem Amenadiel lesz a hunyó. Ő túlságosan a dokira koncentrál, hiszen általa megoldható lesz a “nem akarok visszamenni a pokolba” Lucifer dolog. Továbbra is nagyon bejön a sorozat, nagyon jó poénok és beszólások vannak benne. Jöhet a következő rész.
Majdnem lemaradt. A zenék nagyon ott vannak, az összes eddig használt zeneszám tökéletesen passzolt a jelenthez, ráerősít, és feldobja az egészet.

Szula 25 - 2016. 03. 08. 21:05

Nekem Dan teljesen felesleges karakter a sorozatban, egyáltalán nem érdekel csak a játékidőt veszi el másoktól. Egyetlen jó jelenete volt mikor a kislánya megzsarolta a tortával. Chloeval való kapcsolata is csak felesleges drámázásokhoz vezet, főleg ha még újra össze is hozzák őket.

Az hogy Lucifernek hogy nem lett gyanús a doki azután hogy a sexre nemet mondott és utána annyi mindent elmondott róla kicsit fura.

Mazivel mi is pontosan a kapcsolata? Ő tulajdonképpen a testőre aki hozzá van kötve Luciferhez, akit mindig meg kell védenie még ha nem is akarja azt?

Neoprimitiv - 2016. 03. 08. 22:53

Szula 25: nem tudom, láttad-e már a mai (tegnapi) részt, de a lottó ötösbe merném fogadni, hogy Dan nem csak a családi drámázás miatt szerepel.

DarkEagle - 2016. 03. 10. 14:55

@Neo jól szólott. Nekem is egyből az volt az érzésem hogy Dani barátunk egy korrupt zsaru míg meg nem tudtam, hogy ki a társa a lelőtt zsarunak. Szóval kettejük közül lesz valaki szerintem és hát az angyali barátunknak hála hamarosan fény derül az igazságra hiszen feltámasztotta a csávót. Megjegyzem elég jól játssza a lapjait a tesó.

Amit sajnálok hogy nem mutatták ahogy Luci kínozta a tolvaj árust. :D

Maga a rész messze a legjobb eddig. A szárnya baromi jól nézett ki. Kíváncsi vagyok mikor fogja már elhinni Chloe hogy tényleg ő az ördög. És hogy Maze megtartott egy tollat a szárnyból hát egyértelmű hogy mire utal. De valószínű csak évad végén lesz szerepe. Eddig meglepően jó a sorozat. A két főszereplő közt remek a dinamika, a kislány imádni való, Maze a tesó is remek. Dan aki kicsit kilóg de én már kezdem megszokni.

heidfeld - 2016. 03. 11. 09:51

Tom Ellis ismét jobb arcát mutatta, Lauren German nagyobb teret kapott, így bizonyítva, hogy jó színésznő. A két főszereplő között jó a dinamika.
Kezdek megbarátkozni a misztikus vonallal, csak az ördögről van szó, de nem kell túlzásba vinni. Több Maze, sok-sok lazaság jöhetne: “Én képviselem a jóképű bűnözőket!” Lefejeltem a tv-t a nevetéstől..
Egye-fene jó volt az ‘angyal-tesó’ is, Dan viszont halvány. Hiányzott a doki és a kislány. 8/10
Lauren German ‘pokolian’ jól néz ki, nagyon jó nő.

Zora - 2016. 03. 11. 17:26

1×07

Még mindig tartom, hogy csak Chloe tudja megsebezni, annak ellenére, hogy a verekedéskor is vérzett. HISZEN a tesójával verekedett!
(Nagyon makacs vagyok, mi? De tényleg nem akarom, hogy halandó legyen…)

Különben azt hittem, csak a másolatot égette el, mikor megtudta, a Tesó volt az áruló. (Én is mindig elfelejtem a nevét.)
A Constantine-ból tudom, 1 db angyaltollnak is micsoda hatalma van – kíváncsi vagyok, Maze mit kezd vele.
Jó rész volt, Malcolm feltámadásának örülök.

Ripazha - 2016. 03. 14. 14:07

@muhaddib igen ez simán helytálló lenne HA ez nem egy képregény adaptáció lenne, így mindig tudnak a képregényes csavarokhoz fordulni, és remélhetőleg fordulnak is hisz akkor a képregényeseket is meghazuttolnák. Nem aztmondom mármielőtt valaki félreértené, hogy konkrét adaptáció, hanem hogy merítkeznek belőle, ahogy eddig is.
És itt jön a másik pont Félnék a feltételezésedtől ha ez egy 22-23 részes évad lenne mint a Castle vagy a Bones, de mivel a Lucifer csak 13 részes, kevésbé lesznek az idegesítő fillerek, kábé a mostani részek feszessége marad majd, remélhetőleg, de kevesebb rá az esély mint ha 22 része lenne. Plusz fura ötleteid vannak, már meg ne sértődj ne menj forgatókönyv írónak, vagy pont igen, mert ugyan az a hablaty mint az általad említetteknél, és remélem nem megy át a Lucifer ilyenbe, mert instant kasza, nem vagyok kiváncsi még egy tipikus sablon nyomozósdira…

Perseus - 2016. 03. 16. 14:05

@Ripazha +1

Toma - 2016. 03. 17. 01:36

1×08 alpári jelzők nélkül nehezen tudom illetni hogy mennyire ROSSZ volt ez a rész! A rendezés a színészkedés minden szétesett. Ennyire pocsék green screen-t nagyon rég láttam sorozatban(kocsikázós jelentek). Azt is értem én hogy ez a epizód irigység stb, és hogy a színe sárga de, hogy ilyen undorítóan kellet átszínezni minden egyes jelentet ebben a részben sárgára. Azt hittem hányok tőle. Valamint behozták ezt az idióta senkit nem érdeklő földi átívelő szálat amit most “mélyíteni akarnak”.

Mért nem tud merész lenni a sorozat? Mert így csak befog állni a sorba és csak emlékeztetni fog arra, hogy mért nem nézek országos csatornán semmit a Limitlessen kívül.

Akik részt vettek ennek a résznek a készítésében főleg a rendező Eagle Egilsson remélem soha többet nem kerül semminek a közelébe.

1×09 alapján eldöntöm, hogy kasza vagy nem.

dittuu - 2016. 03. 18. 16:19

@Ripazha egyáltalán nem biztos, hogy a sorozat 13 részes lesz, láttam már ilyet, az első évad ilyen esetben egy teszt, hogy mennyire bírja. én örülnék a 22-23 részes verziónak, persze fillerek nélkül, amit megúszni nem nagyon lehet, de ettől még nagyon jó kis megoldásokat lehetne kitalálni. példának a Supnatot tudnám felhozni, ahol eszméletlen jó filler részt csináltak. mindössze annyival dobtak fel egy sima vadászatot, hogy az egész részt az Impala szemszögéből vették fel. :)
az a helyzet, hogy én teljesen odáig vagyok a sorozatért, a főszereplők megnyerőek, Tom Ellis szerintem nagyon jól testesíti meg Lucifert, viszont én most nagyon szívesen behúznék a készítőknek, hogy miért kell egy ilyen remek ötletet szétbarmolni. adott egy izgalmas természetfölötti alap, ráadásul nem is túl szokványos, mellékelve egy kis nyomozzással, szemléltetve, hogy Lucifer mit kezd magával a Földön. erre mit csinálnak? az alap 90/10-es arányból, amit az első részben láthattunk, a 8. részre kapunk egy 10/90-es arányt a nyomozósdni javára. én nem NCIS-t meg CSI-t akarok nézni, hanem Lucifert, amint elszórakozik a Földön. A 7. rész például iszonyatosan jó volt, hiszen az egész Lucifer szárnyai körül forgott. ugyanezt kéne visszakapni a többi részben is. ha ennek kasza lesz a vége, azt nagyon sajnálom, viszont aki nem él egy ilyen jó sztori lehetőségével, annak a sorozatát én is elkasználnám..

heidfeld - 2016. 03. 18. 20:31

Nekem az 1×5 hangulata tetszett igazán, de a misztikus dolgokkal is kezdtem megbarátkozni, csak az ördög..
Most túlnyomták a nyomozást. Rendezés pocsék, a színészek is szétcsúsztak. Még Lauren German sem volt annyira vonzó( Hihetetlen, hogy ilyet kell mondjak!)Tom Ellis meg borotválkozzon meg!Az írónak, rendezőnek, producereknek minden egyes nézőtől személyesen kellene bocsánatot kérni! Az 1/3 is gyenge volt, de ez minden képzeletet alulmúlt. Hogy lesz így következő évad, pláne 22-24 rész?!? Azért a remény hall meg utoljára!
Volt pár jó duma, de 4/10

szelesmalom - 2016. 03. 20. 21:34

1.8
unalmas szar volt.
nem értem ezt a nyomozást miért kell eröltetni.
van kismillió nyomozós sorozat.

kezdetben tetszett Lucifernek ez könnyed laza stílusa,
meg hogy keresi és rácsodálkozik az “érzelmekre”
de egyre inkább idegesítő az egész karakter.

ezt az angyalos, misztikus részét jobban kidomboríthatnák, mert így egyre inkább lecsökken
a szint egy átlagos idegesítő szar nyomozós sorozattá.

ez az új bajszos köcsög nyomozó is érdektelen lett.
meghalt, kit izgat? az egész súlytalan volt.

Marcipáncica - 2016. 03. 21. 12:08

Nem rossz, de a jótól messze van, így kaja közbeni tölteléknek elnézegetem, de a reményt – hogy majd egy kellemes Forever-pótló szer lesz – sajnos nem váltotta be.
Ördögünk karaktere kezdetben nagyon tetszett, de most már lassan inkább idegesítő mint sármosan vonzó az ipse. Lucifer néha megcsillogtathatná túlvilági mivoltát, mert jelenleg amit hoz, azzal lehetne egy teljesen átlagos nagyképű halandó is… holott ő ennél ugye jóval több… Nem értem miért nem élnek ezzel a lehetőséggel az írók. A csaj meg gyönyörű, de kb ennyi. Az utolsó pár rész lényegében arról szólt hogy Lucifer féltékenykedik és értetlenkedik hogy miért nem kell a nyomozónőnek… mindezt pontosan úgy, mint egy félérett kamasz. Na ez nem jó irány. Nézem még, de egyre kevesebb kedvvel.

heidfeld - 2016. 03. 22. 16:21

@Macipáncica: Véleményed két részével nem értek egyet. Lauren German tényleg szép, de elég jó színésznő is. Pl. jó volt az ‘Ásó, Kapa, Vadkanok’-ban ,de előző sorozatában volt a csúcs, amikor kulcsot adott a csajának, mire Devon kirabolta barátait. Teljesen hitelesen hozta a lelkileg összetört ember karakterét.
Nem tudom, mennyi ‘átlagos nagyképű halandó’ -t ismersz, én jó sokat. Egyikük sem beszél így mindenkivel-mindenhol. Ez nekem, pár kollégámnak nagyon tetszik, jókat derülünk rajta.
Nem tökéletes sorozat, vannak benne írói hibák, érthetetlen butaságok, de ha sikerül eltalálni az arányokat( pl. 1/5) nagyon jó lehet.
A dumák már most , mindent visznek nálam: “Ha lefekszem a főnökével sokkal közelebb kerülünk egymáshoz.” “Remek! Én képviselem itt a jóképű bűnözőket!” Nem semmi, ahogy Tom Ellis előadja ezeket..

Neoprimitiv - 2016. 03. 22. 20:48

– Az Úrnak megvan a terve.
– Tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez egy jó terv?

Az ilyen szövegekért vagyok hajlandó megbocsátani sok mindent még mindig a sorozatnak, pedig tény, hogy Lucifer talán a legrosszabbul felépített karakter, akit valaha láttam.

Pedig közben a háttérsztori egészen érdekes fordulatokat vesz, sokkal jobbat ki lehetne belőle hozni.

nargli - 2016. 03. 24. 20:02

Nem voltak olyan rémesen rosszak az utóbbi részek, de azt nem tudom, miért gondolják az írok, hogy ez így izgalmas, hogy Lucifer halandó. Egyáltalán nem izgalmas, sőt, ha ebben hamarosan nem lesz valami csavar, nem tudom, nézem-e tovább. Tudom, mindig előjön a Forever, de ott meg tudták oldani az írók, hogy a halhatatlansággal jól bánjanak.

heidfeld - 2016. 03. 24. 21:45

Tényleg többet is ki lehetne hozni a sorozatból. Tényleg nem izgalmas, hogy az ördög halandó ,bár amikor visszament elbújni a fúrógép mögé, fetrengtem a nevetéstől.. A bajuszos idióta teljesen felesleges, DE: Engem határozottan szórakoztat. Pár érdekes helyzet, sok jó duma volt: “Nem félek a haláltól!” Luci: “Hát pedig kéne. Ott nagyon unalmas, ahová tart.”
Lauren German a zongoránál hihetetlen jól nézett ki.

Ledita - 2016. 03. 25. 19:39

Beállok a sorba, nekem se tetszik, hogy Lucifer halandóvá kezd változni és hogy a “Mi a titkos vágyad?” delejezésén kívül nem csinál semmi ördögi trükköt. Kicsit a “gonosz Luci” stílus is hiánycikk, az utóbbi részekben mindig a nyomozónő előtt jön ki a sodrából, aki lebeszéli a végén a megtorlásról. :(
Mindenesetre én is vacsi közben nézem, így teljesen elvagyok vele, vicces és szórakoztató agymosás. :)

Aszusz - 2016. 03. 26. 11:08

Nekem bejött ez a rész. Luciferből halandó lesz? Nem tudom. Valamiért úgy érzem, hogy a bajszos csóka megszívja még, hogy Lucifert meg akarja ölni – ha tényleg meglövi, akkor okosabbak leszünk, jelenlegi állás szerint még mindig lehet, hogy csak a csaj tudja megsebezni.
Angyal-tesón nem igazodom ki. Értem, hogy vissza akarja küldeni Lucifert a pokolba minden áron, de kihozni egy halottat a pokolból, majd megbízni egy gyilkossággal kicsit erős. Lehet, hogy arra gondolt, hogy a bajszos lelkéért már úgysem kár, vagy nem tudom. Csórikám akkor sem lesz túl boldog, ha tényleg kinyírja Lucifert, aki visszakerül a pokolba, majd tárt karokkal várja a gyilkosát, amikor eljön az ideje…

Amúgy értem én, hogy miért tetszene mindenkinek jobban egy halhatatlan badass Lucifer, de ahogy hozzááll(t) a földi dolgokhoz, nagyon hamar kibújt volna a szög a zsákból – és nem csak a csaj előtt, hanem kb mindenki megtudja (és el is hiszi), ki ő valójában. Egy ilyen helyzetet nem tudom, hogy lehetne normálisan kezelni.

Neoprimitiv - 2016. 03. 26. 11:52

Aszusz: nem okvetlenül halhatatlan (bár a korábban említett Forever a példa arra, hogy lehet azt is kreatívan kezelni), de több, mint a mostani. Olyan “Michelangelo széklábat farag” érzésem van a fő karakterrel. Az évadnak bőven a közepén járunk, de Luciferből egyedül Tom Ellis érdekes, a figura egy nulla.

Amit eddig összeraktak róla, az annyi, hogy nem tetszett neki, hogy apuci őrá testálta a kápó szerepet. Miért nem, ha a bűnösök megbüntetését fontosnak tartja? Azért, mert az emberek – akiket egyébként semmibe vesz – így csúnyákat gondolnak róla? Miért érdekli ez?

Egyik oldalról próbálnak valami mély morális csavart adni a sztorinak, másik oldalról viszont van egy főszereplőnk, aki öt éve semmi mást nem csinált csak meghúzott minden nőt (és férfit) aki megtetszett neki – nulla erőfeszítéssel és az elutasítás kockázata nélkül. Nem vagyok egy dosztojevszkij hős, de ez ezért nekem egy csöppet sekélyesnek tűnik.

Így ez a “nemmmm mmmegyek vissza” konfliktus inkább egy hisztis ötéves durcáskodásának hat.

Thorongil - 2016. 03. 26. 12:47

nekem az egyik legfőbb bajom a sorozattal, hogy túl gyorsan akarnak haladni. valamit elkezdenek felépíteni a rész elején és még az aktuális rész végén el is vágják a dolgot…
pl.
rész elején: a pszichológusnál előjön a barátság téma
rész közepe: elkezd összebarátkozni valakivel
rész vége: az új barát meghal

ami már csak azért is probléma, mert szerintem elég szórakoztatók voltak együtt.főleg az a jelenet tetszett mikor együtt zongoráztak, azóta már többször is újranéztem a jelenetet

számomra a beszólások meg a zenék miatt egész jó esti kikapcsolódás a sorozat.

Aszusz - 2016. 03. 26. 13:44

Neoprimitiv: “Egyik oldalról próbálnak valami mély morális csavart adni a sztorinak, másik oldalról viszont van egy főszereplőnk, aki öt éve semmi mást nem csinált csak meghúzott minden nőt (és férfit) aki megtetszett neki – nulla erőfeszítéssel és az elutasítás kockázata nélkül. Nem vagyok egy dosztojevszkij hős, de ez ezért nekem egy csöppet sekélyesnek tűnik.”

Öt éven keresztül csak szórakozott, vakációzott. Aztán találkozott a csajjal, akire nem hat a sármja. Szerintem Lucifer konkrétan unatkozott, de a bulizások közepette ezt nem vette észre, és a csajjal kellett találkoznia, hogy valami izgalmat érezzen – először utasítják el. Én nem csodálkozom azon, hogy öt év után ugyanott tart, mintha tegnap érkezett volna a pokolból, hiszen eddig konkrétan leszarta, hogy az emberek mit gondolnak.
Most érkezett el az a pont, amikor valami megváltozik körülötte, és ezáltal benne is. És most ki akarja maxolni ezt az érzést, és végére járni, mi is zajlik benne/körülötte. Ezért nem akar visszamenni. És minél inkább érdekli a környezete, annál inkább megváltozik ő is. Vagy legalábbis gondolnám, hogy ez a végső cél.

Az persze jó kérdés, hogy ezt a változást meddig lehet erőltetni anélkül, hogy az alapkoncepció csorbát szenvedjen. Nálam még nem verte ki a biztosítékot, de látom, hogy sokaknál már igen.

Neoprimitiv - 2016. 03. 26. 14:15

Aszusz: az a gond, hogy teljesen az elutasítás vonalra mentek rá – mint ha ez egyszerű hiúsági kérdés lenne. Sima ego tripet csináltak a helyzetből, miközben a rejtély, a “mi lehet az oka” kellene érdekelje, hiszen ember nem tudott neki eddig ellenállni.

Másrészt ott van a koncepcionális ellentmondás, amit te is felhoztál, bár úgy látszik, nem vetted észre.

Ha leszarta, hogy az emberek mit gondolnak róla, akkor miért zavarta, hogy a pokol fejedelmeként rosszat gondolnak róla? (Mind a doki nénivel, mind Amendiellel ide lyukadtak ki, hogy ez volt a baja.) Ha unta magát a pokolban (ahol, had legyek ennyire fantáziadús, szintén bőven lehetett megdugni való delikvens és pia), mennyivel volt jobb a Földön unatkozni?

Önmagában engem a természetfölötti vonal nem hoz lázba, nem ezért kezdtem nézni. Ha viszont Luciferben nincs, vagy alig van természetfölötti (a “mondd el a vágyaidat” szöveg nagyon gyenge), akkor minek Lucifer?

Aszusz - 2016. 03. 27. 15:42

Neoprimitiv: Lehet, hogy a pokolban nem volt dugás és pia, ott csak meló volt, ezért vett ki szabit :) De nem tudhatjuk, hajlok rá, hogy igazad lehet…
És az, hogy leszarja, mit gondolnak az emberek (= mit miért csinálnak), az nem ugyanaz, mint hogy leszarja, hogy mit gondolnak az emberek róla. Lucifer igenis hiú, és törődik a saját hírnevével, ezért zavarja a sok tévképzet. És ez amúgy pont összhangban van azzal, hogy sosem hazudik (bár nyilván tudja, hogy az igazat úgyse nagyon hiszik el neki). De erre volt már utalás, az adott szó kötelez, meg ilyesmi.
És van még természetfeletti vonatkozás, pl a fizikai ereje még megvan, a pap gyilkosát (nem kis ember) fél kézzel, könnyedén kente a falra, ezt normál fizikummal nem nagyon tehette volna meg. Az mondjuk igaz, hogy ez nem sok.

nargli - 2016. 04. 01. 12:02

Látom, mindenkit fölkavart a mostani rész, és ami Dannel történt…:D

Aszusz - 2016. 04. 01. 20:45

Nagyon :)
Maze-féle vonulat vicces lehet majd, remélem, nem játsszák le ugyanazt szó szerint, amit Luciferrel, de van potenciál ezen a vonalon. Még akkor is, ha nem ezt vártuk tőle.

pehnemer - 2016. 04. 02. 17:08

Megnéztem két részt. Mint a Forever, csak tiniknek való szövegekkel és nagyon gáz főszereplővel. Nálam kasza…

majsz - 2016. 04. 06. 19:28

“Mint a Forever, csak tiniknek való szövegekkel és nagyon gáz főszereplővel. Nálam kasza…”

Nem lehet minden sorozat, GoT komolyságú meg uberkomplex, ez pont a lájt kategória, legalábbis én azért nézem, hogy elszórakozzak rajta ha nincs kedvem elmélyedni semmiben.
De sajnos nem mindig szórazkoztató, néha elég hanyag munkát végeznek főleg írói oldalról. Én nem bánom, ha nem lesznek túl összetett karakterek, vagy nincs az íróknak ördögi masterplanjük, csak lenne elég eredeti ötletük az epizódokra.

A fentebbi vitához: az, hogy egy ideje a földön van nem jelent semmit, amíg nem találkozik valakivel aki kivált belőle valami “érzelmi reakciót”. A pokolban pont az helyzet, hogy csak büntet, hisz ha már a delikvens oda került, valszeg bűnös (gondlom nem Luci dönt, h oda kerül e vki), a földön meg pont, hogy dönteni kéne, hogy bűnös e az illető, amiben ő nem jártas. Az 5 év alatt nem futott össze olyannal, aki ellenállt volna neki, így ez alapjaiban érinthette (hisz ilyet glom odalent se tapasztalt soha, a soha neki meg kissé hosszú idő), ami “halandó” érzéseket vált ki belőle, ami pedig a halandó “jelleget”. Ilyen morális problémákkal nem találkozott eddig, neki megvan(volt) a fix nézete az emberekkel kapcsolatban, ami miatt apu kidobta, ezek eddig nem is változtak nála. Ebben én nagy ellentmondást nem látok. Az hogy számít/nem számít neki mit gondolnak róla, az ördögben megvan a hiúság, mint egyik főbűn.. nem csoda :).
Egy kicsit hiányoltam én is a mindenható Lucifert, de lássuk be, bármilyen sorozatban egy sebezhetetlen főhős nem működik, érdektelenné teszi könnyen a témát.
Emellett még mindig bízok benne, hogy javul a sori és több jó húzást sikerül elsütniük, mint pl a pap vs Luci.

Cave - 2016. 04. 06. 20:31

Volt már berendelés a 2. évadra ?

Neoprimitiv - 2016. 04. 07. 06:51

Cave: még nincs. Több jó újonca is van az NBC-nek, nem kell kapkodniuk. Ráadásul a Blindspot-tal már úgy néz ki, törököt fogtak (novemberben berendelték, most meg megy lefelé, mint a balta), gondolom most már az évad végégig nem akarnak reszkírozni.

Cave - 2016. 04. 07. 09:37

Kösz

Neoprimitiv - 2016. 04. 07. 22:01

Berendelték a 2. évadot.

nargli - 2016. 04. 12. 18:12

Na, igazunk volt, csak a csaj közelében sebezhető. Egyébként semmi extra nem volt, hacsak az nem, hogy Dan nem nagyon lepődött meg, hogy Lucifert szitává lőtték és mégis él.

eClipse - 2016. 04. 12. 19:35

nargli: ez már természetes. Múltkor a csaj sem méltatta szóra sem, amikor a 120 kilós fazont félkézzel felemelte a templomban. Just usual stuff. Kár érte. Nagyon romlik a minőség. Vagy csak elvesztette a kezdeti varázsát, nem tudom.

Aszusz - 2016. 04. 12. 20:31

Dannek nem nagyon volt ideje meglepődni, Lucifer viszonylag hamar lelépett. Chloé pedig meglepődött már többször is, pl amikor Lucifer valamelyik csávót az üvegen “dobta” át fél kézzel, azt visszanézte párszor a kandi kamerán, szóval foglalkoztatja a dolog. Kicsit önismétlő lenne, ha minden ilyesmire időt szánnának. (egy mondatot amúgy megért volna…)

Bullseye - 2016. 04. 13. 09:44

Jól emlékszem, hogy a nyitórészben még közvetlenül a csajra hajolva lőttek bele egy fél tárat?

Neoprimitiv - 2016. 04. 13. 10:20

Bullseye: jól emlékszel, de a “sztori” szerint csak fokozatosan jött elő a sebezhetősége. Nem azt mondom, hogy cápáznak, de tény, hogy egy kicsit több időt tölthettek volna el a háttér mitológia összefésülésével.

Aszusz: “Kicsit önismétlő lenne, ha minden ilyesmire időt szánnának.”

Pedig muszáj lenne, ugyanis ettől jelentene valamit, hogy a főszereplő nem csak egy zizi alak, aki a Lucifer Morningstar művésznevet választotta magának, hanem a pokol fejedelme. Chloé és Dan is zsaruk, illene kicsit több érdeklődést tanúsítsanak.

Aszusz - 2016. 04. 13. 11:09

Neoprimitiv: Dan szerintem most először szembesült azzal, hogy pontosan mi is van Luciferrel, legalábbis nem emlékszem arra, hogy máskor első kézből tapasztalt volna meg bármit, szóval a következő részben még láthatjuk a reakcióját. Chloé meg: vele sebezhető. Neki lesz a legnehezebb bebizonyítani bármit is. Chloé jelenlétében eddig lőtt sebet kapott (Chloétól) és megégett. Ez önmagában elég ok arra, hogy C kételkedjen abban, hogy valóban az Ördöggel dolgozik. Az, hogy mekkora ereje van, nehezebben megfogható dolog.

hummel - 2016. 04. 13. 13:44

Ha szimplán a lány közelsége váltaná ki Lucifer erőtlenné válását, akkor az eye-voodoo sem működne a gyanúsítottaknál. Ennél egy kicsit komplikáltabb.

Bullseye - 2016. 04. 13. 14:04

Dan vagy hitt a társának, és nem lepődik meg ilyesmiken, vagy azt gondolta, hogy mellény volt Lucin – végül is vér sehol.

vérnarancs - 2016. 04. 13. 17:52

Hummelnek igaza van, valaminek kell még itt lennie a háttérben.

SlyZero - 2016. 04. 13. 23:25

Dan örült, hogy a társa nem tudott rávágni egy gyilkosságot, amilyen napja volt, szerintem még aludnia kell rá egyet, hogy egyáltalán felfogja mi történt.
Remélem a következő évvadban jobban ráfognak feküdni a természetfeletti vonalra, mert a főszereplő mellett (aki csak névrokonságban áll a képregényes “eredetivel”, de azért szórakoztató), a horrorosabb elemek voltak a sorozat csúcspontjai.

amaranta - 2016. 04. 14. 09:51

Kiábrándító, hogy Lucifer ilyen édi-bédi…

heidfeld - 2016. 04. 15. 10:27

Megint túlnyomták a nyomozást, szegény ‘Lucifer’- nek kurvára nem áll jól ez a nyálas, édi.béni stílus.. Azért a “Furcsa, kócos bandita” nagy duma volt, gurultam a nevetéstől.. De hiába néz ki Lauren German hihetetlen dögösen, ha le van engedve a haja, ez csak 5.5/10 Jó lenne, ha a bajszos idióta nem zabálna minden részben! Határozottan idegesít.

DarkEagle - 2016. 04. 15. 23:45

Nem tudom én nagyon csípem a sorozatot mert véletlen sem akarja magát komolyan venni SŐT rengeteg öniróniával van megáldva.

Viszont nem hiszem, hogy van bárki a nézők közt aki nem számított volna arra, hogy Luci csak Chloe mellett halandó. Mondjuk ja megértem, mellette én is az lennék. :D Viszont felmerül a kérdés, hogy miért? Nagyon rég olvastam a képregényt és ott nem is rémlik ilyesmi szóval ez valószínűleg sorozatos dolog de tippre azt mondanám, hogy a tipikus klisé. Belezúgott a csajba és halandó lett tőle. De könyörgöm ISTENEM csak ne ez legyen. Mekkora fordulat lenne már ha kiderülne, hogy maga Isten szállta meg a csajt? :D

amaranta - 2016. 04. 17. 21:27

And I’m pretty sure we
made Rosemary’s baby.

hahaha …a könyvet imádtam…

dragon1986 - 2016. 04. 17. 22:54

okos dolog volt egyszerre a product placement és filmes utalás

Az ördög tényleg parada-t visel :D

Marcipáncica - 2016. 04. 18. 13:30

Szerintem az utóbbi hetekben javult a sorozat. A végén még bekerül ez is a lazább tipusú kedvencek közé. :)

amaranta - 2016. 04. 19. 08:26

Sztem a sorozat nem javult, még mindig hetvasztó, h Lucifer egy rózsaszín póniló…várok valami igazan mocskosat tőle…de semmi…
De az Ira Levin regènyre (vagy Polanski filmre) való utalás nem volt rossz…

omoshiroi - 2016. 04. 19. 16:38

Sztem azért sebezhető Lucifer Chloe mellett, mert visszahozta, mikor az elején lelőtték… Tesóra is ki lehetne próbálni a rendőrrel, ha nem öli meg előtte…

Iceman - 2016. 04. 19. 21:56

Lucifer szőke aranyos kikacsintás volt:D

Bullseye - 2016. 04. 19. 22:53

Ja, én is épp írni akartam.
Mondjuk utána eléggé elment a dolog érzőcskébe, de a fejlemények feldobhatják következő részben.

heidfeld - 2016. 04. 20. 20:38

Ez a 12. rész nagyon jó volt. Erős 8/10-et simán megérdemel. Ahogy felébresztette Trixit az mindent vitt. Határozottan sok volt a jó duma, jókat nevettem.
Kicsit fura volt, hogy kicsit parázik Luci, de a történtek fényében érthető.
Jó lesz ez. Ha lesz egy határozott iránya a sorozatnak simán jöhet 24 rész.

DarkEagle - 2016. 04. 20. 22:06

Sokan félreértik amúgy Luci karakterét. Oké, hogy ő az ördög de ő is angyal, ahogy mondta is ő nem gonosz csak megbünteti a gonoszokat. :D

Egyébként baromi jó rész volt és a finálé ennél is jobb lesz. Bajusz nyomozó jobb ha vigyáz mert Maze ketté tépi azért amit csinált. :D

Remélem a 2. évad már nem 13 részes lesz.

Arra meg külön kíváncsi leszek hogy Chloe végre megtudja-e hogy ki is Lucifer mert hiába mondja neki nem hiszi el szóval jó lenne ha látná a valós alakját.
Mondjuk abban én is látok rációt hogy mivel megmentette még az a pilotban ugye ezért sebezhető mellette Luci. De az is lehet hogy más oka van. Bár ez lenne a leglogikusabb talán.

Zora - 2016. 04. 22. 13:35

1×12

Igen, Luci olyan, mint egy börtönőr: nem az ő dolga eldönteni, hogy ki miért kerül oda, az ő dolga csak a büntetés.

Szerintem nem azért sebezhető, mert megmentette C-t, hiszen a bűvereje már az első pillanattól nem működött C-vel szemben.
Ez, hogy C talán egy angyal, egy érdekes dolog.

Bebizonyítani az erejét úgy tudná, ha kamerán keresztül látná Luci sebezhetetlenségét.

Viszont: vajon hány méteres a hatósugár? A lábujját akkor sebezte meg, mikor C az ajtó mögött állt. Ha az utcán áll, akkor már védett?

A tiszteletes megölésére remélem felhasználják, hogy Luci éppen a tesóval verekedett, valamint, remélem van kamera a klubban.

kecskebégető - 2016. 04. 23. 21:08

Könyörgök elég jövöre is 13 rész

Neoprimitiv - 2016. 04. 26. 09:05

Hm, nem vagyok egy ász Bibliából, de who the f*ck is Mom? (Olvastam a készítői interjút, hogy ez egy friss agyszülemény, de kissé meredek.)

Amúgy nem volt rossz befejezés, ezek szerint Chloé “antipajzs” hatása kb. 10 méteren belül még érvényesül. A bunyóról először Piedone jutott az eszembe, de persze amerikai sorozatnál Jackie Chan valószínűbb.

DaMan - 2016. 04. 26. 11:01

Én sem tudom, de egy szó miatt ennyire folytatást szerintem még nem vártam. Örülök, hogy így megnyomták az évad végét, a Limitless mögött ez a második legjobb újonc amit idén láttam. Ki hitte volna..

majsz - 2016. 04. 26. 11:39

Erősödött a fináléra, lehetett volna egy jobb “főgonoszt” írni a bajuszos barátunk helyett, de őt inkább csak kellékként használták így azt mondom oké. Ha a 2. második évadra magára találna, egy jól megírt főszállal, tudna egyensúlyozni az epizódjelleg meg az átívelős részek között még ki is léphetne a lite kategóriából. A végét még detektív dús’ is jól hozta, de a pszichológus csajszit már csak kötelezőből hozták vissza, pedig abból a jelenetből többet ki lehetett volna hozni, de sajnos én a brotha’-t elég gyengének találom. Mom-t meg kicsit kötelező cliffhangernek érzem, remélem a köv évadban tényleg kezdenek is vele valamit, nem csak ilyen ímmelámmal behozott karakter lesz, hogy legyen valami a főszálon.

hummel - 2016. 04. 26. 15:22

Utólag elég gyanús Maze hiánya az utolsó jelenetekben. Talán tett egy kitérőt a pokolban egy szöktetés erejéig. Majd meglátjuk.

Lucifer egysorosai még mindig ütősek. A „Damn, you’re good”, plusz a „Right, I should warn you … this is hardly a fair fight” eléggé el lett találva.

Elég jó évad volt, viszont nekem is vannak fenntartásaim egy hosszabbra vett évad színvonalával kapcsolatban. Remélem azért sikerül megoldaniuk.

Bullseye - 2016. 04. 26. 20:38

Igazából pont azok a sorozatok lehetnek simán 20+ részesek, amik egyrészes történeteket használnak, minimális átívelésekkel.

A komoly íves sorozatoknál (pl. 24) az igazán szörnyű, amikor pumpálnak ezerrel, hogy kijöjjön a teljes USA évad, miközben 8-13 résszel klassz feszes lenne.

Thorongil - 2016. 04. 26. 21:56

Hát én annyira nem vagyok elégedett az évadzáró résszel. Max közepes volt.

Az várható volt már 1-2 résszel ezelőtt is, hogy Dan feladja magát. Én arra számítottam ebben a részben megint kapunk egy kis dühös Lucifert, a “What do you desire?” trükköt helyett…

Meg hát szép kis rendőrőrs az…Bárki bármit ellophat onnan és még az se tűnt fel nekik, hogy a gyilkos fegyvert a bizonyítékraktárból lopták…

Arról tud bárki bármit, hogy a sorozatban szereplő zenéket megjelentetik valamilyen formában? Mármint amikor Lucifer énekel/zongorázik,stb. volt 1-2 ami nagyon bejött :)

SlyZero - 2016. 04. 26. 22:10

Anyu? Hát ez nem szerepelt az eredetiben (mondjuk nagyon más se idáig), szóval ez nem az az adaptáció lesz, ahol a forrásművet ismerők majd gonoszul spoilerzhetnek (bár két tippem lenne rá). :D
Remélhetőleg a felbukkanásával sikerül majd több horrorelemet belevinni a második évvadba, hogy legyen valami érezhető is Lucifer luciferi mivoltából.

Nikki - 2016. 04. 27. 01:46

Fantasztikusan jó volt a finálé! :D

DarkEagle - 2016. 04. 27. 17:45

Baromi jó finálé volt. Tesók harca fun volt nagyon. A közös terápián is szakadtam. :D Agyatlan felügyelő nem lepett meg de kellett már egy ilyen. Maze remélem nem lesz kiírva jövőre mert tippre felkerült a mennybe. Azt azért kétlem hogy ő szabadította volna ki anyut. Aki megjegyzem eléggé meglepő fordulat. Tetszik hogy nem követik a képregényeket teljesen. Igazából a 3 angyalkán kívül nem igen van más képregényes karakter. Egyelőre. De jövőre kicsit megtolhatnák a mitológiát is mert idén nem volt sok minden. Oké fun volt nagyon szórakoztató meg minden de azért hiányzott belőle a fantasy elem. A képregényben rengeteg Isten van különböző országok Istenei, angyalok, démonok stb. Szóval remélem “Anyu” kiszabadít még párat. :D

Összességében simán az egyik legjobb újonc. 666/10 ;)

n5wrr7 - 2016. 04. 28. 08:20

Tucatkrimi, nem sokban különbözik a többi heti nyomozós sorozattól. De! Ettől még élvezetesen, tele van sziporkázó poénokkal, az átívelő szál is rendben volt. A legnagyobb pozitívum számomra egyértelműen Trixie volt. Gyűlölöm a gyerekszínészeket és a megírt karaktereiket is, falnak megyek mindegyiktől. Itt viszont imádtam a kislányt, nagyon cuki volt minden megnyilvánulása! Remélem a következő évadban több közös jelenete lesz Maze-zel! :D

Chris - 2016. 05. 03. 06:42

Nem igazán tudom eldönteni hogy várom-e a következő évadot vagy nem. tetszettek az utalások más “soroaztokra” de néha amit már írtak korábban is: egy kicsit hullámzó volt. Most akkor milyen távol kell állnia a nyomozónak hogy “Luci” megint halhatatlan legyen?

Neoprimitiv - 2016. 05. 03. 07:41

Chris: “milyen távol kell állnia a nyomozónak hogy “Luci” megint halhatatlan legyen?”

Amilyen távolságot az adott script éppen igényel :)

Nagyon valószínű, hogy ez egy gumiszabály lesz, ami már előre bosszant, mert ezek a rossz forgatókönyvek melegágyai.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz