login |

A Super Bowl 50 reklámjai

2016. 02. 08. 15:26 - Írta: human

22 hozzászólás | kategória: fun, video,

Ahogy minden évben, úgy idén is lehozunk egy válogatást a legnézettebb tévés esemény alatt menő reklámokból. Mivel egy 30 másodperces spot 5 millió dollárba került idén, így elvileg a maximumot dobta be az összes cég. Az biztos, hogy rengeteg pénzbe kerültek a reklámok, nem csak a sugárzási költségük, de a megvett celebek miatt is.

A filmes, vagy filmekhez köthető spotok a Filmbuzin nézhetőek (Bourne, X-Men, ID4-2 és a többi), itt lejjebb pedig a rendes reklámok.

Az USA Today Ad mérője szerint a legnépszerűbb a Kevin Hartos Hyundai reklám volt. Hiába na, az egészségtelen viselkedés egyenes út Amerika szívébe.

De a Hyundai Ryan Reynolds-ot is bevetette a reklámokban, ha valakinek Hart humora nem jönne be.

A Honda Queen-dallal érkezik.

A Kia-t pedig Christopher Walken adja el.

A Mountain Dew próbált meme-alapot szállítani a reklámjával.

Az AXE azt mondja, hogy legyünk önmagunk, csak több önbizalommal és jobb illattal.

A zene eladja a Heinz ketchupot, miközben tényleges forró kutyák futnak.

Key & Peele a Squarespace webes szolgáltatásait reklámozza viccesen.

Steve Tyler miatt rohanok Skittles-t venni.

Vagy Snickers-t Willem Dafoe miatt?

A T-Mobile Drake-kel reklámozza, hogy ők mennyire mások, mint a többi szolgáltató.

Helen Mirren Budweisert iszik és prédikál.

A Bud Light Amy Schumert és Seth Rogent veti be ellene.

A Mini Cooper… nem is tudom, mit akart.

Az Amazon Echo-t Alec Baldwin próbálja eladni. A termék egyelőre nem érint minket (már ha akarnánk folyamatos lehallgatót a szobánk közepére), na de akkor is Baldwin van benne.

A Colgate meg sem próbálja a fogkrémjét eladni, inkább egy tényleg fontos üzenettel nyomul.

20 éves a Pokemon.

Liam Neeson a jövőből érkezett ebben az LG reklámban, ami az Oled kijelzők drogozás közbeni használatára sarkall minket.

Audi R8, igazi űrtechnológia.

Azokban a percekben nem szar az élet, amikor a Prius-ban ülsz. Tényleg ezt a szöveg értelme!

T.J. Miller hozta az egyetlen tényleg jó poént ebben a Shock Top reklámban?

A kutyák szeretik a Doritos-t?

De a Doritos ultrahangos reklámja is teljesen kész van.

A Paypal nem fizette meg a Kanye dalt ebben a Wolf of Wall Street-ihletésű reklámban.

Mindenki vegyen fel jelzáloghitelt egyszerűen? Okééé.

22 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2016. 02. 08. 15:31

nem tudom, hogy csak azért mondom-e, mert most először néztem reklámokkal együtt a meccset (mert tudtam, hogy utólag úgyis megnézem őket, szóval tök mindegy idő szempontjából), de döbbenet, hogy mennyire nem nyűgöztek le. oké, nem is zavartak, mindet kíváncsian vártam, de nem volt semmi nagyon ütős.

a majomkutyabébi wtf (ott lettem volna a reklámos ülésen, amikor ötleteltek), a jelzálog meg teljesen WTFWTF. először csak azt hittem, hogy poén, hogy “verd adósságba magad!”

Hegedda - 2016. 02. 08. 15:33

A Doritos tényleg állat :D:D:D:D

polovcev - 2016. 02. 08. 15:40

winnie: az utolsó nem annyira meglepő. Közgazdászok, politikusok és újságírók már évek óta arról beszélnek, hogy a gazdasági növekedés fenntartása csak nagyobb hitelek felvételével elérhető.

Marci - 2016. 02. 08. 15:42

Ha már Amy Schumer, akkor ezt kellett volna bevágniuk a Super Bowl alatt: http://coub.com/view/a8j1j

polovcev - 2016. 02. 08. 15:43

Sosem szerettem Rogent. Azzal, hogy beállt alkoholmentes sört reklámozni nem változtatott ezen :)

Casey Novak - 2016. 02. 08. 15:46

Walken-closet. Hehe.

winnie - 2016. 02. 08. 16:34

polovcev: tiszta sor, a logikát is értem mögött természetesen, meg tudom, hogy hasonló más dolgokat is reklámoznak, de az én fejemmel pont az sb alatt iszonyat fura volt hallani.

Hkim - 2016. 02. 08. 17:05

Colgate-nek óriási pirospont.

GodBadka - 2016. 02. 08. 17:52

A puppymonkeybaby azért kiakasztott és nem a legjobb értelemben. Jézusom. A kreatív csapat biztos be volt lőve, mikor ötleteltek.

dinnyemano - 2016. 02. 08. 18:02

Innen is pacsi a COLGATE-nek. bár használni továbbra sem fogom, maradok az organicnál…
A majomkutyásnál nem tudom elképzelni h bejött amit akartak és bárki is megosztotta h ez vicces…

eszeveszett kapálózás az egész.
olyan kár h marketing nélkül nem lehet eladni semmit…

ElPadre - 2016. 02. 08. 18:40

szerintem évek óta nem volt ilyen gyenge eresztés reklámfronton. ez nagyon szar volt.

a snickersen röhögtem, és az nagyon jól is van megcsinálva. a doritos ultrahangos is jópofa.

a többi vagy álmosítóan semmilyen, vagy WTF, de rossz értelemben.

ElPadre - 2016. 02. 08. 18:41

ja igen, colgate és helen mirren FTW, igaz.

ldavid - 2016. 02. 08. 18:44

szinte az összes borzalmas, főleg a autósok.
instant thumbs down volt nálam az állatosak meg TJ Miller (bár majdnem ugyanaz)
a BudLight-ost pedig egyedüliként végig sem bírtam nézni

@Hkim semmit sem számít igazából, csak fényezni akarták magukat, a nép meg benyeli az egészet

human - 2016. 02. 08. 19:04

ldavid: nem biztos, ha pár hülye nem folyó víznél mos fogat mostantól, akkor már megérte. ez nem bonyolult és megerőltető dolog. nyilván nem hatalmas tömegek változnak meg, de páran talán.

zsemlye - 2016. 02. 08. 21:21

top: Reynolds, Dafoe és McConaughey 3 mp a budlightban

felnőttként: Colgate & Mirren

goodjohnwin - 2016. 02. 08. 23:43

Sok a kilóra megvett sztár és kevés a jó ötlet.

A hitelezős engem is felhúzott, a Colgate szerintem is a legjobbat húzta ezzel a megközelítéssel.

zako1 - 2016. 02. 09. 07:18

Nekem az audis tetszett a legjobban, ötletes volt. Plusz pacsi a Starman-ért! RIP Bowie.

A jelzálogosat pedig arra akarták kifuttatni, hogy ha házat veszel hitelre, akkor pörgeted az amerikai gazdaságot, és az mindenkinek jó, nem?

Egyébként pedig mindegyik elérte a célját, hiszen beszélünk róluk… :)

winnie - 2016. 02. 09. 07:28

zako1: kivéve annak, aki adósságba kerül?:)

zako1 - 2016. 02. 09. 07:39

Az amerikai gazdaság erősen hitelközpontú, ott nem szitokszó a jelzálog, a lakáshitel, stb. mint mostanában mifelénk. Van, akinek több jelzálog is van a házán. Nem véletlen, hogy a hitelkártya is amerikai találmány.

Scoo - 2016. 02. 09. 09:42

Az ingatlan adósságos tényleg kicsit gyomorforgató, főleg úgy, hogy amikor kidurrant az ingatlanlufi Amerikában az egész világgazdaság megérezte.

A Colgatenek jár a pacsi. Tényleg zárjuk el a csapot fogmosás közben. Ha nem tetted, akkor ideje erre ráébredned.
Az Audi R8 szintén megvett, bár pénzem sose lesz rá :)

A Doritos ultrahangos már nem elérhető.

Kádi - 2016. 02. 09. 13:53

Nem igazán vagyok oda az autókért, de az Audi R8-as reklám vége kicsit megérintett. Pacsi a Colgatenek, és Helen Mirrennek :) Amy Schumer pedig ugyanolyan irritáló mint mindig

ThomassLord - 2016. 02. 10. 21:32

Jóságos ég, mit műveltek Harvey Keitel fejével a Mini reklám végén. Rosszat fogok álmodni.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz