login |

11.22.63: vége az 1. évadnak

2016. 05. 06. 21:43 - Írta: human

45 hozzászólás | kategória: kritika,

Átvertetek, csalók! Pár negatív megjegyzés miatt halogattam a 11.22.63 utolsó 3 részének megnézését, és hiába volt egy mélypont az évadban, nagyon szépen fejezték be a szezont. Persze, aki a rejtélyért jött, az megszívta. (Könyves spoilereket és a könyves sztorira vonatkozó kérdéseket, a könyves kibeszélőbe írjatok csak.)

112363fin1

A sorozat alapja ugye az volt, hogy 1960-ba érkezve a főszereplő igyekszik megakadályozni a Kennedy elleni merényletet. Mindezt azért, hogy jobbra változtassa a Föld, de legalábbis Amerika sorsát. A sorozat készítői ezzel a rejtéllyel rántották be az egyszeri nézőt, akit utána ráültettek egy érzelmi hullámvasútra.

Bár a gyilkosság elkerülésére tett dolgok folyamatosan lökdösték előre a történetet, és sok konfliktust szültek Jake életébe, de pár filozofikusabb kérdés mellett, amikre a finálé elég jól igyekezett válaszolni, bizony itt is az emberi sorsok kerültek előtérbe. A komoly időutazásos történetet várók viszont biztosan csalódtak.

smokeitout2

Mondjuk a tényleges cél már a diák családjával kapcsolatos cselekményben is észrevehető volt, de utána végig haladt előre a feltételezett merénylő, az Oswald utáni kémkedés, és ennek bonyodalmai, hogy közben beosonjon a szerelmi szál, ami teljesen megváltoztatta a főszereplőt, megalapozva annak későbbi döntéseit, amik bizony szíven találhatták a nézőt.

Egyetlen igazi negatívumot tudok csak felhozni a sorozat ellen, mégpedig az amnéziára pazarolt időt. Ez kicsit spoileres volt, de ha esetleg daráljátok a sorozatot, akkor ne adjátok fel. Rendben, közben még volt egy kicsit tipikus Kinges “látomásos” móka is, vagy épp a forgatókönyvírók választották a könnyebb utat a tetőponthoz való eljutáshoz, de megéri kitartani a fináléig.

1123-1

Az ember néha hajlamos elfelejteni, hogy mikre képes James Franco (nála szinte minden 127 Hours mellé jut egy The Interview-kaliberű munka). Elsőre furcsa lehet a castingja, mégis tökéletes működik vele a sorozat.

Arról nem is beszélve, hogy szinte minden mellékszerepre sikerült jól választaniuk. Bár van, aki csak egy jellemvonást képviselt, nem kapott elég mélységet, viszont tökéletesen illeszkedett a történet folyamába.

112363fin2

Bár 8/10 fölé nem tudom pontozni, az előbb említett negatívum bizony pár olcsó szálelvarrást jelentett, de nem húzta le nagyon az összképet. Hihetetlen, hogy a végére a tipikus Franco mosoly mögé is mennyi apróságot tudtak besorolni. Basszus, miért tologattam a megnézést? Bár szerencsére nem örökre tettem így.

45 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2016. 05. 06. 21:47

én direkt nem akartam írni róla, mert mindent leírtam korábban: http://www.sorozatjunkie.hu/2016/03/24/11-22-63-1×06-bukas-a-celegyenesben/

a lényeg, hogy annak ellenére, hogy másra számítottam, abszolút bejött, és főleg a színészek nagyon sokat dobtak, szép sztori volt, szép befejezéssel.

fv - 2016. 05. 06. 21:56

Nem volt rossz, de a fő poént az első részt nézve már lehetett sejteni. Így az is csalódás volt, hogy ha már eljutottunk az előre látható alternatív jelenig, legalább kifejthették volna jobban, hogy mi miért történt úgy ahogy, de sajnos össze lett csapva az egész. A hajléktalan cowboy pedig annyira béna volt, hogy alig-alig tudta bármi is kompenzálni.

SPOILER (Meg belegondolva: egy angoltanár meg tud akadályozni több gyilkosságot is elsőre, ez a szerencsétlen cowboy meg többszöri próbálkozás után se tudja megmenteni a medencébe esett gyerekét?)
SPOILER OFF

Nálam hetesről indult, és a végére 5 pontot tudtam rá adni.

Hegedda - 2016. 05. 06. 22:02

Jó volt, de néha nagy üresjárat volt, mindösszesen szép kerek történetet meséltek el. A helyszínek a korabeli jelmezekkel,zenékkel, illetve a főszereplő egynémely tettére adott reakciókkal mind mind hozzátett a történethez.

winnie - 2016. 05. 06. 22:04

fv: összecsapni az alapján, hogy eredetileg 4 rész lett volna, és folyamatosan egyre jobban és jobban tágították a berendelést, biztos, hogy nem csapták, legalábbis a szó eredeti értelmében nem. egész egyszerűen arról van szó, hogy megtalálták a fókuszt, és végig arra koncentráltak a sok kiegészítő elem mellett.

alattam Lajosék a másodikról kapkodást ír, s ez esetben is csak arról van szó, hogy, mint mondjuk a game of thrones, a 11.22.63 is hosszabb, kulcsjelenetekkel operált, amikkel egyszerre karakterizáltak és festettek le időszakokat, majd léptek tovább a következő fejezetre – ez a stílus mindig is megosztó lesz, hiszen egyszerre lehet túl gyorsnak és túl lassúnak találni.

Lajosék a másodikról - 2016. 05. 06. 22:07

A színészek és a díszletek nagyon jók voltak, látszott, hogy van pénz. Ezt vélhetően a dramaturgon spórolták meg, mert a cselekmény végig eszméletlenül kapkodott.

Ezt még valamennyire tolerálnám, de a befejezés, amiben gyakorlatilag pofán köpnek, és röhögve kérdik, hogy na, te hülye, ezt ugyan minek nézted meg, az már keményen kiveri a biztosítékot.

Nem tudom, mire fut ki a könyv, de a Dexter elmegy favágónak ehhez képest egy mestermű.

Szajko - 2016. 05. 06. 22:26

SPOILER

Katasztrofális befejezés volt. Annak lett volna értelme, ha visszatérvén a jövőbe egy szebb világot lát, de így, hogy még a jövő is rosszabb lett, kérdés sem volt, hogy mindent vissza kell csinálnia… Az pedig, hogy Bill egyáltalán nem érdeklte (mi is lett vele? Ja, hogy miattam lett öngyilkos? Annyira szerelmes vagyok, hogy ez nem is számít?!?!) Jól indult, de nagyon nehezen tudok elképzelni még ennél butább sorozatbefejezést…

Gábor - 2016. 05. 06. 22:34

A könyv után nekem egyértelműen csalódás volt a sorozat, még ha vannak benne pozitívumok is, amelyek számomra a színészek és a kor megjelenítése. Nem csupán kapkodónak éreztem, de tipikusan beleestek a “King-adaptációbetegségbe” is, így egyszerűen nem találom a fenyegetettségérzést és nem érzem a konfliktust a karakteren belül. Ha van is, közel nem olyan mélységben…

Értem én, hogy filmkészítéskor néhány dolgon változtatni kell (ezt általában el is fogadom), de James Franco segítőjét (hogy is hívták?) szerintem teljesen felesleges volt (bocs… tudom, könyves téma) beleírni, feleslegesen vitte el a műsoridőt, főleg azzal, ahogyan távozott a történetből.

Mivel a sárga kártyás ember karaktere még inkább össze lett kutyulva, ezért a befejezés is olyan lett, amilyen, ami amúgy meg alapjában véve jól fel van építve (eredetileg)… Szóval, aki amúgy szeret olvasni és még ez nem volt a kezében, ajánlom, így talán jobban érthető lesz a történet.

Sajnálom, hogy ilyen lett, lelkesen vártam.

Olvastam valahol pletyka szinten egy lehetséges második évadról. Remélem, nem teszik meg! A búra alatt is katasztrofális volt!

fv - 2016. 05. 06. 22:39

winnie: Úgy értem, össze lett csapva az alternatív jelen bemutatása.

SPOILERes

Innen, Közép-Európából nem nagyon tudjuk elképzelni, hogy hogyan lehetne még jobb Amerikában, legalábbis én nem, úgyhogy nekem tök egyértelmű volt, hogy rosszabb lesz. De ha már így lett, szánhattak volna rá csak egy kicsivel többet, hogy pontosan mi és miért történt az elmúlt ötven évben. Mert engem, mint SF-rajongót, a részletek is érdekelnek, nem csak a hangulatok. Persze, az is érdekes lett volna, ha meglepődök. De ez nem történt meg.

fv - 2016. 05. 06. 22:42

Gábor: a sárga kártyás ember borzasztó volt. Írd már meg pár szóban, hogy a regényben mi értelme volt, légy szíves! Ide, a könyves kibeszélőbe: http://www.sorozatjunkie.hu/2016/02/28/11-22-63-konyves-kibeszelo/

human - 2016. 05. 06. 22:53

“Ezt még valamennyire tolerálnám, de a befejezés, amiben gyakorlatilag pofán köpnek, és röhögve kérdik, hogy na, te hülye, ezt ugyan minek nézted meg, az már keményen kiveri a biztosítékot.”

senkit nem köptek pofán.

edg - 2016. 05. 06. 22:54

Bár néhol pörgettem, de alapvetően tetszett. Pedig Kinget nem szeretem. Jó kis sori volt, Franco meg király!

Gábor - 2016. 05. 06. 23:07
winnie - 2016. 05. 06. 23:12

Gábor: “de James Franco segítőjét (hogy is hívták?) szerintem teljesen felesleges volt (bocs… tudom, könyves téma) beleírni”

technikai szempontból ő váltotta ki a könyves narrációt, hiszen meg kellett oldani valahogy, hogy ne a tévés írói szempontból cikinek narrálás legyen a motor a sorozatban.

viszont gyakorlati szempontból szerintem nagyon jó figura volt (igaz kissé fura véget ért), nélküle elég sok minden sokkal szegényesebb lett volna (bár nyilván, akkor a sztori is másképp alakul), szerintem jake-nek nagyon jól jött egy ilyen társ. a pálfordulás hirtelenségéről talán írtam a legutóbbi írásomba, de ez egybecseng a sorozat szerkezetével, amit kommentben is említek fent.

tobias88 - 2016. 05. 06. 23:24

“A könyv után nekem egyértelműen csalódás volt a sorozat, még ha vannak benne pozitívumok is, amelyek számomra a színészek és a kor megjelenítése.”

Én még nem láttam jó könyv adaptációt. Pontosabban olyant ami elérte a könyv szintjét. Kiváló film a ragyogás, halálsoron és a remény rabjai meg még sok másik, de könyvben mindegyik jobb, jobban kidolgozott. De persze egy könyvet nem annyi idő elolvasni mint egy sorozat vagy egy film :)

liberatore - 2016. 05. 07. 01:00

Annyit tudtam, hogy könyvadaptáció, de egyéb mást nem, ahogy a könyvet sem olvastam. Így is kellemes sorozat volt számomra. Nem lesz egy alapmű, de teljesen megállta a helyét, jó színészi játékokkal és egy szép befejezéssel.

Quantumleap - 2016. 05. 07. 08:41

Jól sikerült adaptáció lett, de a végét eléggé összecsapták. A könyvet nem ismerő néző alig tud meg valamit az alternatív idősík (ahol Kennedy életben maradt) eseményeiről, valamint az sem lehet számára teljesen világos, hogy Jake végül miért dönt úgy, hogy nem próbálkozik újra összejönni Sadie-vel a múltban. A könyvben ugyebár bővebben elbeszélget a kártyás emberrel.
De ezekkel együtt jól sikerült, valamikor talán újranézős.

seven - 2016. 05. 07. 10:21

Én csatlakozom a csalódottak táborához. Nagyon csúnya bait&switch volt a sorozat első 3 része. Számomra sokkal érdekesebb volt a rejtély, az időutazás, és Jake beilleszkedése az akkori korba.

Az időugrás már alapból nem tetszett, és végül az egészet ugye a szerelmi szálra hegyezték ki. Olyannyira, hogy a könyvhöz képest is eléggé tömörítették a befejezést, ami azért frusztrál mert szerintem nem volt egyenletes a tempó – helyenként túl sok volt a kapkodás, míg másutt teljesen behúzták a kéziféket.

De ami méginkább zavart, az Oswald – abszolút nem jött át a motivációja.

Azért nem volt rossz. Az első rész úgy rántott be mint sorozat eddig még soha a TWD és Lost óta, és a színészi játék, fényképezés, korábrázolás tényleg jó volt.

human - 2016. 05. 07. 13:04

“valamint az sem lehet számára teljesen világos, hogy Jake végül miért dönt úgy, hogy nem próbálkozik újra összejönni Sadie-vel a múltban. ”

szerintem világos volt, lehet nem pont ugyanaz, mint a könyvben, de a sorozatban értelmes és érthető volt, hogy miért nem jött össze vele.

Gevin - 2016. 05. 07. 13:23

Hiába minisorozat, és kaptunk majdnem nyolc órát, ez tipikusan az az eset (mint általában), hogy a könyv hatmilliószor jobb lehet. De tényleg azért, mert látom az ívet, ismerem Kinget, és tudom, hogy könyvben ezt mocskos jól fel tudja húzni a karakterekre. Tele emocionális töltettel. Itt a sorozatban ez sajnos messze nem sikerült olyan erősre, de tény, hogy még így is élvezhető volt egyszer. A korbemutatás, ruhák, autók, akcentusok mind-mind jók voltak, sőt, még a színészek java is.

Apropó, ha már Franco: Végig azon gondolkodtam, hogy a 127 óra mellett volt-e / láttam-e bármit tőle, amiben komolyabb szerepet hozott jól. És végül nem találtam semmit, mert Franco a vicces gyerek, és a 127 óra valószínűleg élete alakítása, annál jobbat az életben nem fog hozni. A Spring Breakersben is baromi jó, de az a karakter passzol hozzá, és hát messze nem túl komoly…

Engem a karakterek érdekeltek, mint sem a merénylet, de sajnos Billyt nagyon összecsapták, pedig nekem kifejezetten tetszett az ő szála, ahogy hasznos akar lenni, elszakadni a semmit sem jelentő otthontól, majd szép lassan beleőrül a lehallgatásba (teljesen érthetően). Aztán azt hiszi, hogy talált magának egy családot, amely befogadja (Oswaldék).

A Sadiet játszó színésznő elbűvölően szép, abszolút passzolt a 60-as évek szépségideáljába. És a csaj sem teljesen tehetségtelen.

A fináléig valóban érdemes kitartani, bár azért nekem minden második résznél voltak mélypontok, de a téma miatt valahogy mégis maradtam.

A befejezés érzelmi telítettségéről sokan áradoztak korábban itt a Junkien, úgyhogy sokat vártam, csalódtam, de így sem volt végül is rossz. Szép, de nagyon messze a tetőponttól.

6/10, viszont egyáltalán nem bánom. Egy hétig elvoltam vele, meló utáni vacsorázós sorozatnak rendben van.

Thomas - 2016. 05. 07. 13:54

Pont tegnap fejeztem be, nem sokkal a kritika kikerülése előtt, szóval a legjobbkor jött:)
Mit mondjak, nekem baromira tetszett, és azóta is ezen kattog az agyam:) Nem gondoltam volna, hogy ebben a szezonban nem országos sorozat lesz nálam a legjobb újonc, de most nagyon így tűnik, ez lemosta nálam a teljes országos kínálatot:) Jelenleg semminek sem szeretném jobban látni a folytatását, mint ennek, mert nem vagyok képes elszakadni a karakterektől. Most azon gondolkozom éppen, hogy a könyvet is el kéne olvasni.

Nem nevezném azért tökéletes sorozatélménynek, hozzá kell tenni, hogy sokszor nagyon untatott, a hosszas lehallgatások, követések, nyomozgatás, meg mikor az utolsó részekben egyre több olyan jelenet volt, ami Lee-vel és a barátnőjével foglalkozott, ez olyan tipikus “kit érdekel” kategóriába estek nálam, de más aspektusaiban meg annyira kiemelkedő volt, hogy azok simán ellensúlyozták. A 2 éves ugrás sem tetszett, mert számomra sokkal érdekesebb lett volna Jake beilleszkedése abba a korba, hogy milyen emberi kapcsolatokat alakít ki, mint a JFK-ügy, jobban örültem volna, ha az inkább fokozatosan feledésbe merül, és mikor már kialakította az életét Sadie-vel, inkább nem kockáztatja ezt egy teljesen bizonytalan kimenetelű történelem-módosítással.

Szóval nekem emiatt volt egy 9/10-es sorozatélmény, a modern ember rácsodálkozása a 60-as évekre, a beilleszkedése, amiből sajnos nem sokat kaptunk, és az utóbbi évek leginkább eltalált szerelmi szála egy gyönyörű színésznővel egy imádnivaló szerepben. A vége meg könnyfacsaró volt, de nem lehet így vége:( Én legalábbis azért szeretem a sorozatokat, mert folytatódnak akkor is, amikor egy filmnek vagy egy könyvnek vége lenne:)

dAve - 2016. 05. 07. 14:25

Thomas: ha tetszett a sorozat mindenképp olvasd el a könyvet is. Sokkal nagyobb élményt nyújt. Én imádtam a könyvet de a sorozat csak elmegy kategória. Kevés volt ez a 8 rész ahoz hogy igazán jó adaptációja legyen a könyvnek.

winnie - 2016. 05. 07. 14:42

dave: mint ahogy siman meglehet az is, hogy sokaknak, foleg a sorozat utan kevesbe fog bejonni a konyv – aki utobbit ajanlja, az sosem ugy teszi, hogy elobb a sorozatot latta, pedig az sokat szamit. de persze altalaban igaz, hogy a konyv nyer, de sokat szamit, ki milyen (hosszu) elmenyre vagyik.

hiszem egyebknet, hogy filmben is megoldhato lett volna az adaptacio. nem a percek szaman mulik annyira, hanem a koncepcion.

Thomas - 2016. 05. 07. 15:01

Én nagyon hosszú élményre vágynék ebből, szóval hacsak nem kezdem el keresni az időkaput, hogy meghódíthassam Sadie-t, akkor marad a könyv:)
Kedvem lenne amúgy azonnal elkezdeni elölről, annyira tetszett, csak az unalmasabb részek miatt… Kéne belőle egy olyan verzió, amiből kivágják a nyomozós részeket, lehet, hogy megcsinálom:) Szerintem a 90%-át ezeknek a Lee-s, Bill-es részeknek ki lehetne szedni, és még úgy is értelmes maradna a sztori, a legtöbb csak vakvágány volt, nem vezetett sehova. Pl. amikor annyit készültek rá, hogy megfigyelik a merényletet az ellen a tábornok ellen, aztán végül lemaradtak róla. Egyedül a 2. részt nem bántanám, az jó volt, ahogy volt, bár végső soron azt is ki lehetne hagyni, a főszálhoz nem elengedhetetlen:)

dAve - 2016. 05. 07. 15:20

Winnie: teljesen igazad van. Természetesen más élményt nyújt ha a film/sorozat előtt olvasod a könyvet. Én csak azért irtam mert ha bejött neki a sorozat és van kedve olvasni egy próbát mindenképp megér. De ebben is igazad van hogy elég lehetett volna akár a 8 rész is ha kicsit más a kivitelezés.

Pete - 2016. 05. 07. 16:15

A cikk cime ‘Vége aaz első évadnak” Hát hogy lehet ezt folytatni? Hirtelen majd az a lyuk másik évbe viszi majd őt vagy micsoda?

Lin's Lawyer - 2016. 05. 07. 16:37

Pete – Igen, ez engem is zavar – ez egy lezárt minisorozat volt, nem értem miért kell 1.évadnak titulálni.

Orni - 2016. 05. 07. 21:57

Imádom az időutazós filmeket. Szeretem az 50-es évek Amerikáját (tudom, 60-as évek volt, de a feeling ötvenes), Sadie imádni való volt, a befejezés pedig szívszorító, édes-szomorú. Nekem ez volt az év sorozata, sajnálom, hogy vége.

zagloba - 2016. 05. 08. 02:57

Nagyon jó sorozat volt, volt minden szempontból- egészen az utolsó részig.
Szépen épült a nyomozás, szépen alakultak az emberi kapcsolatok, a szerelmi szál, a beilleszkedés, és nehézségei.

És jött az utolsó rész.
Valami rémesen összekapkodott lett, ezzel az alternatív idősíkkal, igazából nem volt se füle, se farka.
A totális züllés, káosz, romok, 5 percben.
Kennendy életben maradt, és minden elromlott.
De miért? Ő tehet róla, vagy utána jött a baj?
Hű, akkor mégis jobb, ha meghal.
Az egész azért történt, hogy legyen egy jobb világ. Igazán megérdemelt volna pár mondatos kifejtést, hogy lássuk mi történt ott.
Persze, nem erről szólt a mese. De akkor miről?
Így eltolni a végét!
Persze a megható szipogás a zárásnál, az megvolt.
No comment.

Sancho Pansa - 2016. 05. 08. 04:44

zagloba: “De miért? Ő tehet róla, vagy utána jött a baj?”

Na, ez tipikusan az erőltetettség és a szájbarágás netovábbja lett volna, ha választ adnak rá. Épp az a lényeg, hogy nem érdekes. Valamiért. Válassz magadnak valamit. Mivel nem érdekes, ha az író meg akarta volna magyarázni, ő is választ valamit a súllyal nem rendelkező válaszok közül. De akármi is a válasz, egyáltalán nem az a lényeg.

winnie - 2016. 05. 08. 07:50

“A cikk cime ‘Vége aaz első évadnak” Hát hogy lehet ezt folytatni? Hirtelen majd az a lyuk másik évbe viszi majd őt vagy micsoda?”

ezt szerintem sokan sok, általuk egy évados sorozatnál leírták, amolyan híres utolsó mondatok kategória:) jobb félni, mint megijedni, sok olyan, alapból minisorozatnak titulált sorozatnál is volt második évad, ahol fel sem merült a folytatás lehetősége. de ez csak elnevezés, teljesen lényegtelen. az első évad volt? igen. vége lett? igen.

nem hiszem, hogy vannak köztünk olyanok, akik “újszülöttek” lennének, akiknek minden vicc új. ha folytatni akarják, akkor folytatják. ha a hulunak nagyon bejött, akkor folytatni fogja. ha nem halt meg a szereplő, akkor lehet folytatni. attól, hogy neked nem jutna eszedbe semmi, az írókat még nem kell félteni.

egyébként korábban arról volt szó, hogy benne lesz a folytatás lehetősége, később azt mondta a készítő egy évados eventként tekint rá, de dönteni nem ő dönti el, hogy lesz-e második évad, hanem a hulu. akik, ha akarják (és franco-t meg tudják szerezni), akkor bekérik. nem rátok rá túl sok esélyt, de ha a nézettsége annyira jobb, mint sok más hulu-sorozaté, akkor valamit ki fognak találni rá.

Thomas - 2016. 05. 08. 12:06

Ez az, hogy bármit lehet folytatni, pláne egy időutazós sorozatot, ahol még a szereplők halála sem jelent semmit. És én speciel nagyon szurkolok, mert szeretném még Sadie-t és Jake-et látni, és valahogy olyan érzésem van, hogy bármit is találnának ki, csak jobb lehetne annál, mint hogy a JFK-gyilkosság utáni nyomozásra elmegy a játékidő fele. Bár arra kevés esélyt látok, hogy csinálnának belőle egy 60-as években játszó szappant, de azzal teljesen elégedett lennék:)

fv - 2016. 05. 08. 13:52

Sancho Pansa: “tipikusan az erőltetettség és a szájbarágás netovábbja lett volna”
Csak így most azt se tudjuk, hogy Kennedy nem-halála, vagy az a pár másik ember halála – akit kinyírt a főhősünk – okozta pillangó-hatásként. (Vagy a CIA-es fickó megfenegetése, stb.)

Enzo - 2016. 05. 08. 23:06

@Thomas: olvasd el a könyvet, mindenképpen, 100%-ig tudom ajánlani :)
Az én összegző véleményem pedig itt:
http://www.sorozatjunkie.hu/2016/02/16/pilot-112263/#comment-2304897

Enzo - 2016. 05. 10. 16:10

@human: tudom, jókor, de el van írva a cím! :D
nem volt egyszerű megtalálni ezt a posztot, egészen random hogy a 11/22/63-ról szóló írások közül melyikeket lehet megtalálni a “112263”, “11.22.63” és “11/22/63” keresőkifejezésekkel :D

Lemoni - 2016. 05. 20. 23:56

Jól kezdett, aztán nagyon ellaposodott nekem, a végére kicsit emelkedett, összességében nem tettem le a hajamat tőle, de azt sem mondanám, hogy időpocsékolás volt a megnézése. A 6. rész volt nálam a mélypont, ott már rettenetesen untam a lehallgatásos vonalat. Nekem 4 részben jobb lett volna a dinamika. Tetszett a kor megjelenítése, a szereplők zöme, nem tetszett, hogy sokszor és sokat tipródtak engem kevésbé érdeklő jelenetekben, ezek pont a Lee Oswaldos részek voltak, pedig éppen ezeknek kellett volna megadni a történet esszenciáját. Franco a végére lett igazán frankó, a Sadie-t játszó színésznő nekem eddig ismeretlen volt, de ő volt talán a legjobb.

Enzo - 2016. 05. 23. 21:06

Aki még csodálná Sarah Gadon-t, mostanában mutatják be A lánykirály c.filmet, amiben komoly szerepet kapott :3
http://www.filmkatalogus.hu/Lanykiraly–f40306

Sawyer - 2016. 06. 05. 18:33

Most fejeztem be…
Az első rész eléggé bejött, bár nagyon Vissza a jövőbe!-koppintásnak tűnt, aztán a második sem volt rossz, de amikor ez a szerelmi szál és a lehallgatás képbe került, na onnan nagyon ellaposodott.

Hiába a jó színészek, nagyon rossz volt a sztorivezetés, nem éreztem, hogy tétje lenne bárminek, nem éreztem át a drámát, szóval megvalósítás szempontjából nálam megbukott, pedig aztán pénzt öltek bele, az látszik.

Vártam volna valami csavart, valami csattanót, de ez is elmaradt, ez a fajta vég pedig egy kiszámítható, sablonszerű vég lett, úgyhogy nálam ez egy Vissza a jövőbe! & Pillangó hatás katyvaszként marad meg.

Sawyer - 2016. 06. 05. 18:33

6/10, bocs.

lostfanka - 2016. 06. 12. 07:48

Na a vegere ertem en is. Ha lesz masodik evad amit ketlek a zaras utan, akkor en tuti nem maradok. Nekem az egesz nagyon hiteltelen volt, es errol sajnos Franco tehet. Egy percet se hittem el az egeszbol, lehet nem az o hibaja hanema rendezoe.

AJ - 2016. 06. 12. 18:50

A REDRUM utalást lehet, hogy nem olvastam még itt a Junkien? Vagy ez nem olyan nagy dolog, mint amilyennek én gondolom? Mégiscsak King utalás a fináléban.

http://m.cdn.blog.hu/mu/musorvizio/vlcsnap-2016-06-02-08h37m06s950.png

NoFearthewalkingdead - 2016. 07. 20. 00:02

Nekem egyetlen kérdésem lenne, ha még olvas valaki. Mi az a péniszcsipesz?????

Tamkir - 2016. 08. 24. 22:17

Nehezen emésztem meg, hogy a sorozat szerint jobb az a verzió, amikor apu szétveri a családot kalapáccsal. Lehet, hogy elolvasom a könyvet, mert sok mindent nem értek.

szabimabli - 2016. 10. 15. 16:48

Nos, én azthittem egészen érthető volt a sorozat, de ezek szerint másoknak még mindig hiányzik a csattanó meg a nagy lezárás.. Pedig tökéletesen érthető volt, hogy mi miért történik, miről miért nem beszélnek. Szerintem.

fermentator - 2016. 11. 04. 17:30

Most néztem meg a sorozatot, három napon belül a 8 részt.
Teljesen a hatása alatt vagyok. Jó, néhány dolgot hiányolok, de hát nyilván nem azokról a részletekről szólt a film.

9/10

idioty - 2017. 01. 03. 11:35

Könyvet nem olvastam, most daráltam le pár nap alatt. Nekem baromira tetszett. 9/10. Én is értettem mindent, sőt azt is megmagyarázzák benne, hogy miért jobb az a változata az életnek, ahol kalapáccsal kinyírnak egy családot.
Egyetlen egy amit sajnálok, hogy Billyről nem derült ki semmi sem, hogy mi lett vele évekkel később. Szerintem jó karakter lett belőle.
És én sem tudok elképzelni folytatást, de ha lenne, tuti nézném.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz