login |

Fekete Csütörtök: 14 kasza, 5 berendelés (folyamatosan frissül)

2016. 05. 12. 21:51 - Írta: winnie

146 hozzászólás | kategória: hírek, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

kaszás

Na, ma vajon lesz valamiről döntés? Kaszáról vagy folytatásról? Stay tuned.

Kaszák

  • A CBS kaszálta: CSI: Cyber, Supergirl
  • Az ABC kaszálta: Agent Carter, Galavant, Castle, Nashville, The Family, The Muppets,
  • A FOX kaszálta: The Grinder, Grandfathered, Second Chance, Bordertown, Cooper Barrett’s Guide To Surviving Life
  • A CW kaszálta: Containment

Berendelések

  • Az ABC berendelte: Dr. Ken 2. évad, The Catch 2. évad, The Real O’Neals 2. évad, American Crime 3. évad
  • A CW berendelte: Supergirl 2. évad

Hivatalos kaszahírt ugyan nem kapott, de műsorból eltakarított, így nyilvánvalóan kaszált sorozatok:

  • FOX: Minority Report,
  • ABC: Of Kings and Prophets, Wicked City, Blood & Oil,
  • CBS: Angel From Hell
  • NBC: The Player, Truth Be Told

Ami még érdekes hír lehet:

  • nem kapott berendelést az Agents of SHIELD-spinoff, a Marvel’s Most Wanted,
  • az NBC bekérte az új Chicago-sorozatot, a Chicago Justice-t,
  • míg a CBS All Access jelen állás szerint be fogja rendelni sorozatnak a The Good Wife spinoffját, amit Diane Lockhart köré fognak írni – de utóbbi még nincs betonba öntve.

146 hozzászólás Ne habozz!

John Doe - 2016. 05. 12. 20:56

hát kasza már lett…

DonMaros - 2016. 05. 12. 21:02

Mennyire vagyok szemét ha örülök neki?

CrM - 2016. 05. 12. 21:10

@DonMaros: ha helyette valami nézhetőt kapunk, akkor én is örülök neki :)

joe909 - 2016. 05. 12. 21:15

CSI: Cyber nálam már az 1. évad felénél kasza volt. Sajnos nem hozta azt amit vártam tőle, pedig lenne fantázia egy ilyen sorozatban.

marsters - 2016. 05. 12. 21:15

Remélem nem állnak meg 1-nél mint tegnap :D

Mindennap 1 akkor kitart június közepéig :)

ALDO - 2016. 05. 12. 21:19

A nemzetközi forgalmazás sem mentette meg.

malteros - 2016. 05. 12. 21:21

Supernatural 12. évad :)

John Doe - 2016. 05. 12. 21:29

DonMaros:

Én sosem örülök a kaszáknak, csak van aki szerette.:) Engem meg nem zavart hogy ment.:D

spamdog - 2016. 05. 12. 21:41

The Last man on Earth s3 volt már?

CrM - 2016. 05. 12. 21:44

@JohnDoe: Akkor sem örülsz a kaszának, ha helyette valami olyan kerül be, ami téged is érdekel? Az általam nem kedvelt sorozatok kaszája számomra mindig egy lehetőséget jelent valami újra, jóra. Ennek pedig nem tudok nem örülni, én már csak ilyen önző vagyok :) Kivételt képeznek valamennyire az olyan csatornák, ahol gyakorlatilag nincs esély, hogy valami számomra is nézhető legyen. Ott nem örülök a kaszának, csak szimplán nem érdekel :)

Ne - 2016. 05. 12. 21:47

NE

vbalazs91 - 2016. 05. 12. 21:50
Tomtaker - 2016. 05. 12. 22:12

hát már ideje lenne ha történne végre valami :D

energy - 2016. 05. 12. 22:17

winnie nem lehet könnyű neked. Ez már sokadik ilyen poszt, és a csatornák? csak húzzák az időt.

John Doe - 2016. 05. 12. 22:43

CrM:

Hát, annyi sorozat van, évről-évre, abból azért mindig találok 2-3 olyat ami érdekel.:) Szóval így én a kaszáknak, “nem örülök”, max. nem izgat.

pddchris - 2016. 05. 12. 22:49

Kár! Pedig jó kis sorozat volt!

Kéti - 2016. 05. 12. 23:04

CrM: Pedig ebben én is John Doeval tudok egyetérteni. Egyszerűen annyira sok sorozat van, annyira sok olyan, amit valszeg imádnék, de mégse nézem, mert nincs idő, nem ismerem stb, hogy nem drukkolok semmi kaszájának. Biztos van, aki szereti, aki most szomorú emiatt, úgyhogy emiatt meg pláne nem tudok örülni a kaszáknak. Én nem vesztek semmit a sorozat létével, más meg igen azzal, hogy nincs tovább. Így tiszta a képlet, nincs minek örülni, max engem nem érint meg az adott kasza.

johndoe - 2016. 05. 12. 23:05

Supergirl a CW-re kerül

DennyKeh - 2016. 05. 12. 23:06

Épp msot olvastam. Nem akartam elhinni. xd

LaCRossE - 2016. 05. 12. 23:07

Várható volt, hogy a Supergirl a CW-re kerül. Így viszont jöhet jövőre a hármas crossover :)

John Doe - 2016. 05. 12. 23:08

Na, Supergirl megy a CW-re, hát várható volt, de azért reménykedtem egy 2. évados CBS sztoriban.

Alexforever - 2016. 05. 12. 23:10

Az a hármas crossover négyes lesz :) Mert The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Arrow :)

Nesquik - 2016. 05. 12. 23:13

Már csak a Limitlessnek szurkolunk!

atg - 2016. 05. 12. 23:16

LOL a Supergirl CW-beszólása a történelemkönyvekbe kerül :D

hokuszpk - 2016. 05. 12. 23:38

na akkor most jonnek azok a reszek, ahol Kara elfelejti hogy is kell repulni.
rogvest kezdhetik a foldhoz kozelito meteorral, aminek majd jol nekirepul, es amneziaja lesz.

dukyka - 2016. 05. 12. 23:41

Containment elkaszálva

519 - 2016. 05. 12. 23:44

Én jobban örültem volna, ha marad a CBS-en, 13 részes évaddal. Kíváncsi vagyok, hogy hányan maradnak meg a szereplőgárdából. Ha Calista Flockhart, Jeremy Jordan és Chyler Leigh megy, akkor én sem maradok a második évadra. Meg gondolom a Henry Czerny kaliberű vendégszereplőknek is búcsút inthetünk. :\

davil - 2016. 05. 12. 23:45

Winnie:
Nem szőrszálhasogatás végett, de nem lenne jobb úgy kiírni hogy átkerül a cw-re?
Mert ez mégse kasza.

Na de nagyon örülök neki!!!!

davil - 2016. 05. 12. 23:46

Hokuszpk:
Mert? Ezt miből gondolod?

John Doe - 2016. 05. 12. 23:48

519:

Valamelyik nap olvastam, egyik Supergirl-s oldalon, hogy Calista belemenne a váltásba. Szóval ő valószínűbb hogy marad. Viszont Chyler nem biztos, Jeremy valószínűleg maradna szintén. Legalábbis azt nagyon remélem, bírtam Winn-t.

kokas bálint - 2016. 05. 12. 23:50

A Castle-l mi van? Annak is a sorsa most dől el?

LoGi - 2016. 05. 12. 23:54

CW kínálata darabszámra mennyivel bővült az utolsó pár évben? :D

519 - 2016. 05. 12. 23:55

@John Doe: igen, azt én is olvastam, hogy neki nem probléma a vancouveri forgatás, viszont attól még simán elköszönhetnek tőle költségmegtakarítás címszó alatt. De remélem, tisztában vannak vele, hogy mennyit dob a jelenléte a sorozaton, és nem piszkálják. Volt olyan rész, amit csak az ő szövegei mentettek meg. :D Chyler kilépése meg a történet szempontjából lenne problémás, figyelembe véve, hogy mi lesz a 2. évad egyik fő szála.

LaCRossE - 2016. 05. 12. 23:58

“Meg gondolom a Henry Czerny kaliberű vendégszereplőknek is búcsút inthetünk. :\”

Azért az Arrowban is ott volt például egy Vinnie Jones…

John Doe - 2016. 05. 13. 00:01

Az baromi nagy veszteség lenne. Tényleg voltak olyan részek, amit az ő beszólásai vittek el, vagy az Ő és Kara jelenetei. Hatalmas veszteség lenne.

DennyKeh - 2016. 05. 13. 00:02

Pfff, az ABC elkaszálta a Nashville-t is. Elmehetnek a jó…

energy - 2016. 05. 13. 00:12

Remélem több crossover lesz most, hogy a Supergirl átkerült a CW-re:)

DonMaros - 2016. 05. 13. 00:46

Agent Carter kaszálva

mse - 2016. 05. 13. 00:54

Igazán örültem volna ha távol tartják a Supergirl a CW-től… És igen, tudom hogy ugyanaz a produkciós cég, stb., de nekem speciel nagyon nem hiányzik több beleszólás a többi testvérsorozat készítőitől. Úgy távozz tőle Sátán szinten nem hiányzik. Plusz ez nyilván azzal is fog együtt járni, hogy lecsökkentik a stábot is a büdzsével együtt. Nekem ez nem jó hír úgy őszintén.

DonMaros - 2016. 05. 13. 00:57

American Crime, The Real O’Neals berendelve

DonMaros - 2016. 05. 13. 01:02

Castle kasza

bullseye - 2016. 05. 13. 01:13

Castle dolgait valaki összefoglalhatná, mert a netes tombolásból láttam csak valamit, de az alapján ebből külön szappan lehetne.

Vici - 2016. 05. 13. 01:19

bullseye: Költségcsökkentés címén úgy döntött a stúdió, hogy Stana Katic (Beckett) és Tamala Jones (Lanie) nélkül folytatná a 9. évadot. Ez egyenlő lett volna Beckett halálával, hiszen ő nem tért volna vissza a folytatásra. A nép viszont happy endet akart!

Vici - 2016. 05. 13. 01:23

… és akkor a két befejezés közül az sorozatzáró kerül adásba.

DonMaros - 2016. 05. 13. 01:24

The Muppets kasza

stiles - 2016. 05. 13. 01:42

supergirl miert nem csak sima kasza, nem kell a CWre, fuj. a Castle kapcsan meg az ABC leginkabb bekaphatja.

Vici - 2016. 05. 13. 01:45

Galavant kasza.

Zizi - 2016. 05. 13. 02:04

@DennyKeh

Egyetértek.
Legalább egy pár részes befejezést megérdemelnének a kitartó nézők…
A zene miatt nagyon fog hiányozni.

LaCRossE - 2016. 05. 13. 02:06

Most miért kell sírni, hogy a Supergirl a CW-re került? Egyelőre még az nem jelenti azt, hogy szar lesz, ha meg mégis, abba lehet hagyni. Én sem fogom nézni, ha szar lesz.

Zizi - 2016. 05. 13. 02:16

The Grinder és Grandfathered is kasza…

Zizi - 2016. 05. 13. 02:18

Bordertown is kuka (asszem végül “fekete” nap lesz)

bullseye - 2016. 05. 13. 02:21

Kösz Vici,
én arra (is) gondoltam, hogy a főszereplők állítólag gyűlölik egymást, és húde fúrások mentek, úgy tűnt Nathan nyert, de persze rögtön indult a részben rajongói részben SJW kampány a döntés ellen, ami most meg úgy tűnik célba ért.

John Doe - 2016. 05. 13. 02:34

Várjuk meg, hogy lesz-e fontos távozó, aztán majd meglátjuk hogy ősszel milyen lesz a sorozat, addig max találgathatunk.:)

mse - 2016. 05. 13. 02:40

LaCRosse: Azért van egy pár biztos, előrelátható következménye a költözésnek, a többi pedig a sikeresen összehozott bizonytalanságom a csatorna irányába – és itt konkrétan a többi DC sorozatukra gondolok (mínusz az iZombie, ami nyilván teljesen más sztori). Szóval ja, én továbbra is jogot formálok az előzetes fújolásra, de azért nyilván nem dobom látatlanból még.

human - 2016. 05. 13. 03:24

kemény este volt.

Thomas - 2016. 05. 13. 03:30

Fekete csütörtök:( Szipp, Nashville, pedig hittem benne, hogy legalább egy rövidebb lezáró évadot kapunk:(

Vici - 2016. 05. 13. 03:47

bullseye: a hosszabb változat: Az évad elején szétválasztották a főszereplőket. A történet szerint a Loksat-ügy miatt, a pletykák szerint meg azért mert nehezen viselték el egymást. Gyakorlatilag alig 6-8 percnyi közös jelenetük volt, ami a legkevesebb sorozat teljes időtartama alatt. Április közepén jött a hír, hogy ha lesz 9. évad, akkor abban már nem fog szerepelni Stana és Tamala… és egyre inkább úgy tünt, hogy Nathannek köze van Stana távozásához. Ráadásul ő mindjárt kijelentette, hogy akár évekig is eljátszaná Castle szerepét Beckett nélkül is. Az aláírást Dever (Ryan) és Huertas (Espo) maradásához kötötte. Természetesen ezután azonnal jöttek a szexista vádak, hiszen mindkét távozó: nő és mindkét maradó: férfi.
A stúdió közben megegyezett az elvi folytatás lehetőségéről a többi színésszel. Utolsóként 05.11-én Huertasszal.
Ebben a 3 hétben a rajongók egy része pedig egyre hangosabban nyilvánította ki, hogy nem kíváncsi egy Beckett-nélküli 9. évadra. Nos, végül ők nyertek.
Az idei új showrunner-páros olyan remek munkát végzett, hogy a nézők maguk követeltek kaszát a sorozatnak. Ez is ritka.

Edrick - 2016. 05. 13. 03:48

Dr. Ken, komolyan??

Edrick - 2016. 05. 13. 03:55

Elnézést kérek minden Dr. Ken rajongótól, sok kasza fáj, és csak megfogtam valamit haragomban

Zizi - 2016. 05. 13. 04:18

@Thomas

Azért szemétség, mert elgányolták az összes értelmes szereplőt, normális emberi kapcsolatot, és akkor gondolom ezután kapunk egy überspoileres, elcseszett évadzárót sorozatzárónak, ahol senki nem azzal végzi, akivel kellene…

Zizi - 2016. 05. 13. 04:19

@Zizi

ja, igen, elírtam… cliffhanger akart lenni, nem spoiler

winnie - 2016. 05. 13. 04:19

vici: túl kell lépni azon, hogy tetszik vagy nem tetszik. ez nem a nézőkön múlt, ekkora jelentőséget nem érdemes tulajdonítani nekik. (illetve annyiban kell, hogy a nézőkön múlt, mert a nézettség idén is, mint tavaly, gyenge volt. idén még gyengébb.)

“Az idei új showrunner-páros olyan remek munkát végzett, hogy a nézők maguk követeltek kaszát a sorozatnak. Ez is ritka.”

vagy azt is lehet mondani, hogy ez volt az egyetlen évad mostanában, amikor a nézettség szinte kőbe volt vésve, annyira stabil volt, amiből akár azt a következtetést is le lelehetne vonni, hogy a nézőknek abszolút bejött.

de egyik következtetés sem helyes, mindkettő értelmetlen, csak annyi a különbség, hogy ítélni inkább érdemes a számok alapján, mintsem a töredék töredéke komment alapján, ami sehol sincs az össznézőszámhoz képest. a néző eleve tud kaszálni, nagyfiú/nagylány ő, nem fog követelőzni, hogy egy csatorna kaszáljon. megteszi ő is – és akkor kaszál a csatorna.

Marci - 2016. 05. 13. 05:18

American Crime!!!
A Grandfathered záró részét viszont pont tegnap este néztem meg, sajnálom, hogy nem lesz folytatás.

Ancsa - 2016. 05. 13. 05:18

Good Wife spinoff Diane köré? Jöhet, remélem jó lesz, biztosan belenézek!
Castle kasza – köveket ide, de az volt az első gondolatom, hogy oké, és kérem vissza a Forevert (persze esélytelen, de… )

Casey Novak - 2016. 05. 13. 06:33

Azért csak folyt vér.
Én meg olyan mocsok vagyok, hogy a Cyber kaszahíren elmosolyodtam. sorrynotsorry

Rammschein - 2016. 05. 13. 06:44

Fura, itt pedzegettük, hogy a Containment túlélheti, erre…nem…
De akkor tényleg nagyon mérges leszek, ha a Limitlesst is elkaszálják. :'(

winnie - 2016. 05. 13. 06:48

Rammschein: túlélhette volna, de úgy, hogy a cw 3 pilotot is bekért, valamint a supergirlt átvette, szerintem végképp nem tehettek mást, mint hogy kaszálják.

lehet, hogy az is segített nekik, hogy lezárt az első évad.

Rammschein - 2016. 05. 13. 06:52

Persze, értem én. Ez nem is fáj annyira.
A Limitless inkább, gondolom arról még semmi hír, különben már, írtatok volna róla, nem? :)

Cyrax - 2016. 05. 13. 06:53

Természetesen a Last Man Standing most sincs ugyanakkor említve, mint a többi, de a 6 berendelt sitcom után lehet az már tényleg kasza lesz…

Azért azt fura látni, hogy a nagyjából egy szinten lévő sorozatoknál most inkább az újak győzedelmeskedtek, mint a Quantico és The Catch, valószínűleg a Castle és Nashville már túl drága ilyen nézettséghez.

American Crime az egyetlen, ami ténylegesen érint a felsoroltak közül, és nagyon örülök neki. :)

Freddie - 2016. 05. 13. 06:55

A Supergirl-re mekkora hatással lesz a csatornaváltás? Várható, hogy más stílusú lesz némiképp a felépítés?
Valamint most, hogy CW-s lesz a sori, szerintetek van-e esély arra, hogy visszakapjuk Laura Vandervoort-ot Supergirl-nek?

Rammschein - 2016. 05. 13. 07:01

Hát… a CW-s írók biztos hatással lesznek rá… :D aztán előbb utóbb, lehet el is cseszik, mint az Arrow-val, vagy az épp ebből kilábalni látszó Flash-sel. :D

dragon1986 - 2016. 05. 13. 07:15

RIP Supergirl Welcome Back Supergil

Kéti - 2016. 05. 13. 07:31

Rég sajnáltam ennyire sorozatot, mint a Nashvillet :((

Alexforever - 2016. 05. 13. 07:33

A Containment kaszát semmi nem indokolja :(

Crow - 2016. 05. 13. 07:36

Én csak azt nem értem hogy ha budget miatt áttolják a Supergirlt a CW-re, mert az olcsóbb, hogy tudott gagyibb lenni ezerszer mint a Flash…drágább a greensrceen mint a CGI? Flash-full animált karakterek (Grood, King Shark, Flash/Zoom kb minden részben, Cisco Vibe-jaistb. / kontra Supergirl gagyi beöltözött kosztümös red tornado, Jailer, anyi hogy néha dróton lóg meg fujják a haját szélgéppel, max martian manhuter de sokat nem láttuk mondjuk) Számomra hihetetlen hogy többe került volna…namindegy most olcsóbból jobb lesz…a pénzszüke serkentheti a kreativitást

-T - 2016. 05. 13. 07:38

Én nem nézem a Containment c. sorozatot(2 rész után abbahagytam), de azt nem értem, hogy akkor mi értelme volt elkezdeni leadni, ha kaszálták. Nem is volt rossz a nézettsége….

dragon1986 - 2016. 05. 13. 07:44

Laura maradjon farkas nekem aranyos Supergirl kell.

franny - 2016. 05. 13. 07:44

Nem nagy élmény arra ébredni, ha elkaszálják az egyik kedvenc sorozatunkat… nekem az Agent Carter volt az :( El se jutott oda a sorozat, ahova tervezve volt, még egy évadot összedobhattak volna zárásként, hogy azért lássuk, hogy kapja össze Peggy a shieldet :/

winnie - 2016. 05. 13. 07:45

t: tekintheto minisorozatnak, mert lezart. es ok sem szamoltak azzal, hogy a supergirlt at fogjak venni, igy meg nem maradt helytalan neki.

hokuszpk - 2016. 05. 13. 07:46

@davil : > költségcsökkentés <
kevesebb repülés, kevesebb trükk.

@DennyKeh: a Nashvillet az ejjel a San Jose Sharks kaszalta el igazan alaposan. 5:0
Vitte is a tippmixemet, meglepetesre szamitottam.

Roxi - 2016. 05. 13. 07:47

Akkor végleg vége a CSI franchisenak.
A Criminal minds spinoffnak mi lett a sorsa?

Alexforever - 2016. 05. 13. 07:47

winnie: Ha nem 3 új sorozatot kérnek be, akkor lett volna hely a Containmentnek is.Ráadásul most elég érdektelennek hangzó sorikat kért be a CW, meg egy brazil szappant :D Azt hittem, hogy a marsos sorit be fogják rendelni, arra kíváncsi lettem volna.

winnie - 2016. 05. 13. 07:48

roxi: talan ma eldol

Mike Monster - 2016. 05. 13. 07:52

A Most Wanted nem-berendelése akkor most azt jelenti, hogy nem lesz belőle semmi, vagy még lehet? Kár lenne azért a két karakterért, eddig remekül működtek…

hokuszpk - 2016. 05. 13. 07:53

@Freddie: remélem, ez a nyavajgós szenvedő gyenge Supergirl menjen nyugdijba, fulladjon meg az ürben vagy valami.
Supergirl legyen vagany és erős, bírja ki az atomrobbanást, mint anno Laura karaktere a Smallvilleben.
Mondjuk én még abba is belemennék, hogy Helen Slater játssza újra a főszerepet, csak ezt a semmit ne reszeljék tovább.

winnie - 2016. 05. 13. 07:53

mike monster: nem lesz, elvileg.

hokuszpk - 2016. 05. 13. 07:55

ja es ha attoljak a produkciot Kanadaba, akkor az Lauranak hazai palya…

vérnarancs - 2016. 05. 13. 08:00

A Supergirlnek örülök, hogy legalább kapott még egy esélyt. Az Agent Carter nagyon elszomorított, méltatlanul elhanyagolt sorozat (volt). A Containment-be én még látok lehetőséget, de ezek szerint hiába. Limitless 2. évadot szeretnék én is, de ki tudja.

Flanker - 2016. 05. 13. 08:11

@hokuszpk: bakker, hat pont itt nem vartam NHL spoliert, most akartam elkezdeni nezni felvetelrol.. :(

Kocsolas - 2016. 05. 13. 08:17

Olvasom a supergirl kaszáját és sajnáltam kicsit bár nem néztem.. elkezdek agyalni hogy van e esély rá hogy átkerül cw-re és hopp tényleg :) ennek igy jobban örülök mint bármelyik másik berendelésnek

marsters - 2016. 05. 13. 08:23

Gyanítom akkor Limitless ma derül ki hogy kaszálják vagy sem. Én elégedett vagyok 8-ból 6-ot biztosan kaszáltak. 7.re meg várni kell.

sleepwalker77 - 2016. 05. 13. 08:23

Ezek közül egyedül a Containment-et sajnálom kicsit, egész jól indult.
Supergirl-nek viszont nagyon örülök, CW-nél sokkal jobb helye lesz. :)

hokuszpk - 2016. 05. 13. 08:31

@Flanker: van aki ejjel amerikai sorozatokat nez egyenes adasban, en kizarolag sportot. nem gondoltam, hogy atfedes lesz, sorry :(

Zsolt - 2016. 05. 13. 08:33

A Galavant és Cooper Barrett című sorozatok elvesztése fájó pont a számomra.

barti - 2016. 05. 13. 08:43

Örülök a Supergirl kaszájának, mert így a CW berendelhette magára a 2. évadját, és hogy összehozzák az Arrow univerzummal, megcsinálhatják a Crisis on infinire Earth történetszálat. A Marvels Most Wanted nem berendelésének is örülök, mert így a karaktereket visszaírhatják a Shieldbe. De az Agent Cartert sajnálom. Annak azért egész jó 2. évada volt.

Cyrax - 2016. 05. 13. 08:46

Agent Carter & Galavant tavaly eleve meglepetésberendelésnek számított, most azért nem nagy sokk, hogy kaszák.

lacko90 - 2016. 05. 13. 08:49

Nem nézem a Supergirlt, de szerintem ez a drága-nem drága huzavonát nem úgy kell érteni, hogy most felére vágják a büdzsét, valamennyit spórolnak a Vancouverbe költözéssel, meg gondolom annak a vonzatával, hogy nem minden színész fog velük tartan Vancouverbe. De szerintem itt a drágán azt értik, hogy a CBS-nek “drága” volt ez a sorozat azért, hogy hozzon egy 1.3-as 18-49 ratinget, ennyit a CBS majdnem hogy alapból elér egy random, olcsóbb sorozattal. 1.3-al viszont a CW-n második legjobb lenne a The Flash után, nem mellesleg a CW-n a The Flash-en kívül egy sorozatnak sem sikerült még cask meg sem környékeznie egy 1.3-at az idén, szóval nekik megéri átvenni még akkor is ha drágább, mint a mostani sorozataik. Szerintem ezen nem kell parázni…

winnie - 2016. 05. 13. 08:52

barti: ez mind feltételes – nem feltétlenül fogják visszaírni bobbiékat (sőt – de persze előfordulhat), viszont az biztos, hogy több sztorilehetőségük lesz a supergirl kapcsán, de összehangolni nem nagyon lesz egyszerű a dolgokat, nem véletlen, hogy az arrow-val is csak évi egy komoly crossover van.

Snoopyzit30 - 2016. 05. 13. 08:52

Nagy csalódás, hogy a Containment elkaszálták. Nekem 3 rész után kifejezetten bejött. Mindegy, nem is írok semmit, nem értek hozzá. Aki döntött a kaszáról biztos tudja mit csinál (vagy nem).

winnie - 2016. 05. 13. 08:54

lacko90: a cw-nak szerintem nem fér bele egy cbs szinten is kiemelt költségvetésű újonc, így vissza kell venni bizonyos dolgokat, hogy át tudják venni. de ez az a pont, amikor lehet, hogy a stúdió is enged, mondjuk olcsóbban adja a csatornának, mert hosszabb távon meg fog térülni nekik a befektetés.

JH94 - 2016. 05. 13. 08:59

R.I.P. Agent Carter!
A Marvel’s Most Wanted körüli dolgot nem értem…Tavaly belengették, hogy lesz, aztán Bobbi és Hunter elmentek. Most meg mégsem lesz. Remélem visszahozzák őket valahogy.

winnie - 2016. 05. 13. 09:02

JH94: elsőre ugye volt egy szkript, ami nem tetszett az abc-nek, most a szkriptet leokézták, de a pilot nem lett annyira jó.

szóval ők meg akarták csinálni a sorozatot, de ha nem elég erős az alapanyag, úgy tűnik, hogy a brand sem elég a berendeléshez. (vagy lehet, hogy mivel a shield nem annyira nézett, ezért több kellett volna a most wantedtől, hogy berendeljék.)

Flanker - 2016. 05. 13. 09:11

“hokuszpk: semmi gond, a lényeg hogy most már tudod, és lesz még pár rájátszás meccs ;)

CsuDa - 2016. 05. 13. 09:16

A Grindert nagyon sajnálom, most kezdtem ráérezni… :(

heidfeld - 2016. 05. 13. 09:26

‘Galavant’ rohadt jó volt. imádtam. Nagyon szívesen néztem volna még..
‘Supergirl’ – nek nagyon örülök, de a készítőit nyugodtan kivihetnék a Taigetosz-szikláira, még a keselyűknek sem kellenének. Annyi amatőr hibát csináltak egy évad alatt, ami 5 sorozatot kinyírt volna.
Pár napja olvastam, hogy a ‘Lucifer’ teljes évadot kaphat. Nagyon várós részemről.

Laci - 2016. 05. 13. 09:38

Limitlessről nincs valami hír?

Sabinomi - 2016. 05. 13. 09:48

Most miért lepődött meg mindenki a Containment-en? Nem úgy volt alapból, hogy ez csak egy kimitált sorozat lesz? Akkor ez alapból így tervezzték, nem?

skim - 2016. 05. 13. 09:55

Agent Cartert egyrészt sajnálom, mert nézős volt, viszont valamilyen szinten meg is érdemlik, elővettek egy viszonylag random történetet a 2. évadra, ahelyett hogy ugrottak volna picit az időben és a shieldet építették volna, annyi potenciál lett volna benne, hydra hogyan terjeszkedik , tél katonája cameo stb ezer dologgal lehetett volna sokkal jobban kapcsolni a marvel univerzumhoz.

DonMaros - 2016. 05. 13. 09:56

Nem nagyon találtam CW-s számokat. Ugye a LoT a legdrágább sorozatuk. A Supernatural készül 2.2 millió/rész-ből. Ami azt jelentheti, hogy a LoT ott lehet a 3 millió környékén, ahol a Supergirl. Hogy mennyit vágnak ebből vissza nem tudom, de 2 ilyen drága sorozatot nem tudnak fenntartani. A pénz szerintem a szereplőkre megy el inkább. A Supergirl-ben sok a veterán tv-s arc, míg mondjuk a Flash-ben a főszereplők nagy része ismeretlen.

jessm - 2016. 05. 13. 09:59

Supergirl-re kiváncsi vagyok milyen lesz a cw-n

Nashvillet sejtettem ,hogy elkaszálják, már 3. évad vége borzalmas és nem javult.

Muppets és glalavant sajnálom mert viccesek voltak.

Limitless még kivábcsi vagyok.

topofthemorning - 2016. 05. 13. 10:02

Tudom, hogy szinte semmi esélye sem volt, de GALAVANT… francba

winnie - 2016. 05. 13. 10:06

“Nem úgy volt alapból, hogy ez csak egy kimitált sorozat lesz? ”

az, amire te gondolsz, az a minisorozat. a limitált sorozatnak nem igazán van definíciója, csak félrevezethet sokakat – jelentheti a rövidebb szezont, illetve a lezárt évadokat. viszont ettől még folytatásos és természetesen folytatásosnak is tervezték. ld. julie plec tweetjét, hogy ők folytatnák, ha máshol lenne rá lehetőség.

de igazából mindegy: a limitált sorozat formátumát tekintve teljesen normális. a minisorozat intézménye már jó ideje kvázi megszűnt, mert nagyon nem rentábilis, de kitalálták helyette az antológiákat, amik egyébként dettó limitált sorozatok.

winnie - 2016. 05. 13. 10:13

DonMaros: bármilyen költségvetési számok szerintem felejtősek, nem nagyon lehet ezt tudni,max találgatások vannak, és akkor is sokszor csak a licencdíj adott, hogy a csatorna mennyiért veszi a sorozatot, és nem az, hogy a stúdió mennyiért készíti.

viszont elvileg a legends of tomorrow nem olyan drága.

“A Supergirl-ben sok a veterán tv-s arc, míg mondjuk a Flash-ben a főszereplők nagy része ismeretlen.”

ahogy nézem, általában mindegyik dc-sorozat ugyanúgy épül fel karakterek tekintetében, de a flash és a supergirl eléggé paralell, és nemcsak a glee-s főszereplők miatt. a veteránok a flash-ben is megvannak, sőt, jesse l. martin és tom cavanagh “veteránabb”, mint david harewood, (nyilván flockhart ismertebb, de 10 évad law and orderrel nem lehet versenyezni:), és danielle panabaker is már bőven ismert volt sorozatokból.

Szula 25 - 2016. 05. 13. 10:16

Second Chance kicsit sajnálom nem volt ez olyan rossz sorozat.
Castlenál én is úgy voltam hogy inkább kasza minthogy Beckett nélküli folytatás.
Így hogy egyenlőre nem jön létre Marvel’s Most Wanted, Bobbyt és Huntert vissza a Shieldbe!!! :)

hokuszpk - 2016. 05. 13. 10:20

ha a szereplok dragak, majd megoldjak, hogy nem mindenki lesz minden reszben.
mittomen az intergang elrabolja Cat Grantet, aztan 3 reszen keresztul, amig Kara raszanja magat jol, hogy megkeresi es kiszabaditja a gazok fogsagabol, addig nem kell gázsit fizetni…

kokas bálint - 2016. 05. 13. 10:27

Hűha ezek most aprítottak rendesen! A Castle kaszának örülök, mert Beckett nélkül az egész semmi lett volna! Helyes döntést hoztak, jól van. :)

Noximilian - 2016. 05. 13. 10:33

Agent Carter, Galavant… NOOOOOOOOOOOooooooooo!!!

Legalább egy évadot még mindegyik kaphatott volna. Carterből, hogy lássuk hogyan lesz SSR-ből SHIELD, elvégre az volt az ígéret, hogy erről fog szólni, és azért érdekelt volna. Galavantból meg azért ígéretes volt az a befejezés.

Lemoni - 2016. 05. 13. 11:07

Galavant-kasza fáj, de piszkosul 😡

Enzo - 2016. 05. 13. 11:09

Agent Carter: valahol persze sajnálom, főleg Jarvis és a többi remek karakter miatt, de ha már valamit elkaszálnak, akkor inkább ezt..úgyis nagyobb ütemben jöttek az új nézősök, mint a kaszák :)

Most Wanted: na ezt jobban sajnálom, így még fájóbb Bobbi&Hunter búcsúja :(

Containment: na, akkor nem is baj, hogy nem kezdtem el nézni.

Szaby59 - 2016. 05. 13. 11:14

Supergirl először WTF volt aztán láttam a CW berendelte – örülök :D
Bár Catnek lehet nem fog tetszeni… :D
Agent Carter, Galavant amit sajnálok – nagyon. Containment nekem eléggé WTF, nincsenek rossz számai, bár valamit kaszálni is kell :D

Shannen - 2016. 05. 13. 11:26

Grinder kasza??? Ne máár!! Ezen most nagyon kiakadtam… Végre volt egy értékelhető network komédia, erre tessék… :(

winnie - 2016. 05. 13. 11:46

“Containment: na, akkor nem is baj, hogy nem kezdtem el nézni.”

akkor baj, ha jó, nem?:) én egyébként épp ezért örülök is, hogy nézem, mert tudom, hogy nem kell agyalnom azon, hogy megéri-e többet belefektetni. így, hogy fix egy évad és lezárt, sima ügy. a végén, ha csökkenne a minőség, már gondban lennék lehet.

egyébként meg ott az eredeti, a belga verzió, amiből lesz második évad, szóval nekem tényleg mindegy.

Neoprimitiv - 2016. 05. 13. 11:49

Az ABC kasza/berendelés döntéseinél eléggé látható, hogy az új vezetés szeretné demonstrálni, ők meg tudják változtatni a lejtmenetet.

Kiszórtak minden gyengén teljesítő, minimum 2 évadot megért sorozatot (amit korábban nem újítottak meg, ld. AoS), berendelték az első évados, “még lehet belőle talán valami” sorozatokat. Az American Crime pedig gyakorlatilag az egyetlen ABC sorozat mostanában, amelyik emlékeim szerint valami szakmai elismerést kapott, azért maradhatott meg.

A Most Wanted vélhetően azért lett kasza, mert ha az alap sorozat is már az 1.0 alatti sávban evickél, akkor nagyon erős anyag kellett volna ahhoz, hogy hihető legyen, a spinoff majd száguldani fog. Pedig az új, procedurális vágyaikhoz még passzolt is volna.

Alfdam - 2016. 05. 13. 11:53

Azért a Supergirl-ért nem fájt volna a szívem teljes tíz perccel ezelőttig, amikor is befejeztem a legends of tomorrow legúabb részét. Ha ez a rettenet képernyőn maradhaz, akkor a Supergirl is. Illetve szinte bármi.

CrM - 2016. 05. 13. 12:33

Az Agent Carter-t sajnálom. A Most Wanted anem igazán érdekelt, Bobbi-Hunterből bőven elég volt annyi, amennyit a shieldben kaptak. Néha még sok is.

DarkEagle - 2016. 05. 13. 13:13

Nem születtek meglepetések. :D

– Castle: Hát igen a fanok kikönyörögték a kaszát. Gondolom a szereplők se bánják. Kiérdemelt kasza volt.

– Supergirl: Ez sem lepett meg. CW sokkal jobb helye lesz. Csökkentés ide vagy oda, nem fog meglátszani rajta úgysem. A LOT fele annyiból készül kb mégis tele van CGI-jal. Szóval nem ezen fog múlni hogy milyen lesz az új évad. :D

– Carter: Hát igen ezt sajnálom de nagyon. :(

– Limitless: Erre még mindig várok, ha ezt is berendelik akkor minden király.

Gerusz - 2016. 05. 13. 13:51

Csak Guggenheimet tartsák kibaszott távol a Supergirltől. Épp elég, hogy az Arrowból “Felicity and Friends”-t csinált.

Lolo - 2016. 05. 13. 15:24

Supergirl: A kaszát olvastam, majd leestem a székről. Aztán tovább mentem és visszaestem a helyemre. Szuper.

Castle: Helyes.

Agent Carter: Oh, nagyon kár. Lett volna belőle szufla.

Most Wanted: Azért én megnéztem volna őket, akkor gondolom visszakerülnek? Majd kiderül. Huntert kedvelem, Bobbi elég ellenszenves, de valszeg pakkba jönnek, ha jönnek.

Second Chance: Egy kicsit sajnálom, de ez van.

Neoprimitiv - 2016. 05. 13. 15:31

Lolo: Bobbi és Hunter: attól függ, hogy visszakerülnek-e, hogy mekkora irtást csinálnak a szereplők között az idei fináléban és mennyire vágják meg a sorozat költségvetését jövőre. 0.9-es demóval nagyon a fogukhoz kell verjék a garast, szóval kétlem, hogy állandónak visszahozzák őket.

Bogyi007 - 2016. 05. 13. 15:35

Agent Carterből gondolom NetFlix ág sem lehet?

Fodriano - 2016. 05. 13. 16:15

Castle kasza, hivatalos.

winnie - 2016. 05. 13. 16:39

Gerusz: most wendy mericle a showrunner az arrow-nál, már ha erre a szezonra gondolsz.

winnie - 2016. 05. 13. 16:40

Bogyi007: lehetne, ha lenne rá igényük, de most hayley atwell kapott egy másik sorozatot, szóval nem lenne egyszerű megoldani.

esztisz - 2016. 05. 13. 16:41

Azt a két sorozatot sirattam meg legjobban, amelyeknek a legkevesebb esélyük volt a berendelésre
Galavant, Agent Carter.. Néztem volna még :'(

kaposzta - 2016. 05. 13. 17:26

Agent Carter… Nem volt 10/10-es sorozat, de jó volt nézni. Legalább nem az a tucat szar volt. Netflix átvehetné :) Bobbit és Huntert pedig követeljük vissza a MAO Shieldbe! :)

rapguruz - 2016. 05. 13. 18:45

Containment kasza?? Ez komoly??

uraoi69 - 2016. 05. 13. 19:14

Morzsoljunk el néhány könnycseppet, 796 epizód után a szögre akasztják a csi kesztyűket.

Denis - 2016. 05. 13. 19:47

Az Agents of Shield-ben nem kaphatna egy “backdoor finale”-t az Agent Carter? :D

VanillaSky - 2016. 05. 13. 23:49

Csak az”apró” hullott, semmi fontos vagy érdekes.

Sheera - 2016. 05. 14. 01:08

Huh, a Good Wife spinoff-nak nagyon örülnék. Már kezdtem elszomorodni, hogy most milyen ügyvédes sorit fogok nézni. A Chicago Justice-ra is felcsillant egy pillanatra a szemem, de a Med úgy emlékszem elég szappanos, a többit meg nem ismerem, de attól félek, hogy itt is inkább csak a környezetet adná a jogi rész – már ha egyáltalán berendelik.

MP - 2016. 05. 14. 01:21

CW-n szépen épülget az univerzum. Már csak a Constantine-t kéne feltámasztaniuk :D

a Kati néni - 2016. 05. 14. 09:30

Jó lenne még egy The Question-sorozat is a négyeshez, amolyan vicces-nyomozós.

stkaktusz - 2016. 05. 14. 09:44

A Castle kasza a kisebbik rossz volt, ami a lejtmenetre végre pontot tehetett… Sokáig nagy kedvenc volt, de ugye az ember a nagy kedvencekkel a legkritikusabb

Gedeon74 - 2016. 05. 14. 18:29

The Grinder :(
American Crime :)

Solamnia - 2016. 05. 15. 09:25

Carter kasza..ezért kár elkezdeni a sorozatokat.
Carterért kár volt…..

Kiccsi - 2016. 07. 21. 23:27

Nem találom a kaszát hol keressem milyen címen? köszi a segitséget

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz