login |

Fear The Walking Dead: folytatódott a 2. évad

2016. 08. 22. 21:35 - Írta: winnie

102 hozzászólás | kategória: kritika,

Rájöttem, hogy mi a baj a Fear The Walking Dead-del. A sorozat ugyanis annak ellenére nem működik, hogy bőven akadnak benne jó ötletek, olyan elképzelések, amik az írószobában még működőképesnek hatnak, de mire megvalósítják őket, besülnek. Hogy miért, azt nem akarom megfejteni (szkript? karakterek? rendezés? színészek?), de a 2×08 (és a 2×09) csak megerősített abban, hogy nálam marad kasza a sorozat. Talán majd a 3. évad.

A mostani ötlet például az volt, hogy a 2. évad második felének indítására csupán egyetlen karakter használnak. Ha már a tavaszi zárásban több részre szakadt a csapat, akkor ez egy teljesen logikus döntés volt, főleg, hogy Nick talán az egyik legizgalmasabb figura az egész sorozatban. Azonban hiába a jó elképzelés, ezt is sikerült elba… kizniuk.

Fear The Walking Dead - 2x08-07

A helyszín továbbra is Mexikó, Nick csatlakozott tehát a halottakhoz, ami egy számára egyértelmű döntés, de érdekes beleélni magunkat a helyébe és a gondolkodásába. Persze a kóborlós sztorija vékony lett volna önmagában, így kapott egy kellemes meglepetést jelentő flashback-et egy rég látott szereplővel

A sztori kapcsán nem hiszem, hogy sok meglepetés érné a nézőt (hacsak az nem, hogy egy kaktusz is megtámadja Nick-et), nyilván találkozik ezzel-azzal, és nem mindenki lesz barátságos, “akció” is akad, valami embertelenül idióta és lelombozó halállal (ld. fent, amit a megvalósításról írtam, nem hittem el, hogy csak ennyire futotta). No meg túlélési kisokossal, de manapság, Bear Grylls korában az, hogy valaki növényt eszik, nem fogja felajzani a nézőt.

Fear The Walking Dead - 2x08-02

A tovább mögött folytatom spoilerek nélkül.

Ha pedig már akció és megvalósítás. Én aztán végképp nem vagyok akciópárti, a monoton és tét nélküli darálás mindig is untatott, de a Fear-ben képesek arra, hogy amikor nagy nehezen valahol esemény történik, akkor egy másik szálra váltanak. Hogy még tovább késleltessék, ami esetleg oldhat a monotónián.

Fear The Walking Dead - 2x08-04

Akkor pedig végképp a fejemet fogtam, amikor képesek voltak olyan idióta módon konfliktust generálni az írók, hogy (ez nem akkora spoiler, de 2×09-es infó, így kifehérítem) egy bevásárló kocsit telerakhattak, meg is pakolták vizes tartályokkal (amik nem töltik ki a teret, hanem hatalmas réseket hagynak egymás között), de egy kis öklömnyi árura azt mondják, hogy nem fér bele.

Oké, síkhülyeség, elfogadom, de utána kiderült, hogy mindez csak a balhé miatt lett így megírva, hiszen az illető zsebben csempészte ki az apróságot és lebukott – jött is a konfliktus. Ahelyett, hogy belepottyantotta, volna a kosárba, ami “legális” lépés lett volna.

Fear The Walking Dead - 2x08-01

A Fear The Walking Dead készítői a csapat szétszedésével kockázatot vállaltak, és ez becsülendő, hiszen így nem egy sztorival, hanem rögtön hárommal kell majd megfelelni a nézői elvárásoknak – legalább végre karakterizálhatnak komolyabban is (ld. Ofelia). Azonban hiába merészek, a sorozat egyszerűen képtelen idén megütni azt a szintet, hogy bármi is érdekeljen benne – pedig az első évad kifejezetten bejött.

Nick 2×08-as sztorijában nem volt sok minden, és bár nála a folytatásban történik érdekesség (amit a készítő már rég ellőtt az interjúkban), Madison-ék sztorija unalmasan folytatódott (némi felfedezés, tánc és sok mélynek szánt, de valójában érdektelen dialóg). Travis-ék gondolom, majd a 2×10-ben következnek. Már legalábbis annak, aki velem ellentétben kitart a folytatásban is.

Fear The Walking Dead - 2x08-08

Az érdektelenség kapcsán még az jutott eszembe, hogy a The Walking Dead esetében hiába emlegetik sokan, hogy a karakterek így meg úgy, én mindig azt válaszoltam erre, hogy az ottani karakterizálás röhejesen vékony. Nos, lehet, hogy valamit a TWD-ben mégis nagyon jól csinálnak, mert itt sokszor vég nélkül dumálnak a szereplők, a beszélgetések tárgya elvileg gazdagítani hivatott őket, és mégis, ezek olyan jelenetek, amik nélkül nem lenne hiányérzetünk.

Nem tudom, hogy a párbeszédek sekélyesek-e, vagy miért éreztem őket sokkal érdekesebbnek az első szezonban, de megint csak oda lyukadok ki, hogy ötlet szintjén nem lenne gond a sorozattal, de az a végeredmény, ami elém kerül, valahol kisiklik.

Fear The Walking Dead - 2x08-03

A maradókat mindenesetre azzal biztatom, hogy a 2×09 végén van egy érdekes fejlemény, ami adja magát, hogy kamu, de mi van, ha mégsem az?

A 2. évad visszatérésének első két részét az AMC jóvoltából láthattuk, még a tévés premier előtt.

102 hozzászólás Ne habozz!

krisz - 2016. 08. 22. 21:46

Nálam azért nem működik, mert túl nagy az elvárás a nagytestvér miatt. Ott működnek a drámai részek, itt abszolút nem. Egyszerűen nem tudnak érdekelni a karakterek, pedig Nick nagyon erős karakter, meg a néger faszi is.

sledge - 2016. 08. 22. 22:00

Két dolog: Ezek szerint Ti láttátok a 9. részt is?

Másrészt: Azért nem működik, mert öncélú. Idióta karakterek idióta motivációkkal és lépésekkel, unalmas módon előadva. Kicsit hasonló ebből a szempontból a TWD-hez, de ott legalább a színészek és a karakterek jók, itt még az sem.

winnie - 2016. 08. 22. 22:05

sledge: igen, ezt nem irtam oda, kiegeszitem a posztot. (ha nem kapunk screenert, akkor nem neztem volna meg szerintem, de igy legalabb van kibeszelo.)

Reea - 2016. 08. 22. 22:08

Végül is nem jöttél rá, mi a baj a sorozattal… :D
(rájöttem nem akarom megfejteni) A “besülés” nem a kiváltó oka, következménye. Csak kötözködöm…
Számomra a karakterek érdektelenek, a twd-ben izgalmasabbak.

Csilla0422 - 2016. 08. 22. 22:12

Nick elméletileg kedvelt karakter, de egy ilyen unalmas évadban képtelen elvinni egy részt. Főleg ilyen kivitelezés mellett.
Értem, hogy nem félek a holtaktól, járkálok mellettük… de itt élők és állatok is vannak, ha találok egy magas helyet, akkor oda mászok fel és nem lent alszok a földön.
A két random karakter halála ennél idiótább nem is lehetett volna.
Ha nem sajnáltam volna a fejemet, többször is lefejeltem volna monitort. Hullámzó rész volt: unalmas jelenetek, majd olyan cselekmények, hogy a vérnyomás a hülyeség láttán az egekben.
Hurrá jövő héten jön a két “statiszta” lány Madisonnal és Strandel karöltve. Ezek után nincs sok reményem.

Rodney - 2016. 08. 22. 22:38

Hát ez határozottan alulmúlta az elvárásaim. Pedig tényleg akadnak jó ötletek, színészek, de ez az epizód valahogy rém unalmas lett. Azért meglesem a következőt, de na, szedjék már össze magukat.

Polgár Jenő - 2016. 08. 22. 22:45

Nálam FTWD-ből eddig ez volt a legjobb rész. Nagyon remélem, hogy így megy tovább és nem lesz felesleges meleg szál, meg bolond vallásos halott imádók és egyéb lassúzás, haladjunk a történettel ilyen tempóban mint most. Uff

Nyílméregbéka - 2016. 08. 22. 23:20

Nálam működik

apost - 2016. 08. 22. 23:24

Az jó :) Az AMC oda adta az első két részt, hogy legyen promoja a sorozatnak, ehelyett jönnek a negatív kritikák :)

Egyébként érdekes, hogy az alap TWD-hez viszonyítva ez egy unalmas, rossz rész lenne, de a FTWD-ben ez a legjobbak közé sorolható. Bár az előző félévad zárása annyira alulmúlt mindent, hogy az után már nem volt nehéz jobbat összehozni.

Kéne egy TWD és FTWD összehasonlító írás :)

A lassúság egyébként nem zavarna, inkább a karakterek és a helyszínek. Itt a második évadban élből olyan helyeken közlekednek ahol el vannak szeparálva mindentől. A víz vagy akár a sivatag közepén kevésbé érződik a globális zombi krízis, mint mondjuk a TWD-ben a kiürült nagyvárosban, ami ugye sokkal hangulatosabb volt. Emellett a TWD-ben mindenki félt és sokkos volt a kialakult helyzet miatt és legfőképp sokkal csendesebbek voltak, itt meg mindenki folyton szervezkedni akar mintha csak a szülői munkaközösség hétköznapjairól szólna a sorozat. Plusz ott van Nick, az egyetlen karakter, akivel még lehetett szimpatizálni, erre most a zombik egyenjogúságáért tüntet. Kb mintha valami paródiát néznék. Olyan a helyzet, mint anno a Hősöknél volt, mikor Peter (Petrelli) fel lett vezetve mint fő-főszereplő és leendő világmegváltó, erre folyamatosan leépítették a karaktert míg végül csak egy bugyuta hülye maradt belőle. Nick is mintha erre az útra lépett volna. Remélem egy crossover lesz ennek a spinoffnak a vége, ahol Rick és csapata bedarálja őket :)

Bagosz - 2016. 08. 22. 23:31

spoiler
Akkor ehet a zombik által meghagyott kutyahusiból? És az állatok nem változnak át,ez már a TWD-ben is így van,de a Z Nationban átváltoznak.
Amúgy sztem nincs baj a Nick-es résszel.De hogy velük vonul,összeesik,mégse nyamizzák meg.
Nézni fogom,mert a téma és a nagytesó elég vonzerő marad.

v0m1t - 2016. 08. 22. 23:52

Jobb volt ez mint a fő sorozat átlagja.

Geza Kovacs - 2016. 08. 22. 23:53

Ne szórakozzatok, a sorozat legjobb része volt eddig. Volt eleje, volt vége, haladt valamerre, a gyerek életigenlése és derűs hozzáállása jól ki van találva, most látszik csak, nem akartak túldrámázni semmit, és nem markoltak túl nagyot egy egész családnyi(+társak) szerepeltetésével. Továbbá Mexikó nagyon sokat dob a sztorin. Végre nem a sablon USA-környezet.

Megjegyzem, az anyasorozatból is az első pár rész volt az igazi kedvencem, amikor Rick lovagol meg egyedül ismerkedik az új viszonyokkal.

sledge - 2016. 08. 23. 04:42

Ami kimaradt: Művészieskedés, drámázás, naturalita ábrázolásmód erőltetése, tévében szokatlanul brutális képsorok erőltetése, oda nem illő, az adott részhez érdemben nem hozzájáruló flashbackek. Csak értelmes történetet, motivációt és karaktereket nem írnak.

A legnagyobb zombiapokalipszis közepén háromfelé szakad a család? WTF?

SPOILER: Nick lefekszik a földre, hátha megtalálja valamelyik járkáló, aztán nekiáll mocorogni, hogy meghallják. Aztán random lövöldözés a távolban, hogy a járkálók elinduljanak más irányba, Nick pedig beáll a járkálók közé csoszogni. A fegyveres fickók odamennek random lövöldözni, majd az egyik megeteti magát a csigalassú járkálókkal úgy, hogy leejti a töltényeket és nekiáll őket felvenni, majd betölteni futás helyett. Aztán a csapat ahelyett, hogy segítene Nick-nek, hagyják ott szenvedni, aztán amikor legyalogol x km-t és beér a városba, elviszik orvoshoz. Ja, hogy addig nem volt meg a 42 perc. :D

Értem én, hogy drogos meg nem teljesen 100-as és ez kell, hogy eljusson a szektához, de nem lehetne esetleg, hogy ne ilyen agysebész és Darwin-díjas karaktereket és cselekményt kelljen nézni?

Sheen - 2016. 08. 23. 04:50

A New Kids Nitro mélyebben árnyalt karakterekkel, drámaibb atmoszférával és logikusabb történetvezetéssel rendelkezik mint a FTWD. Inkább azt nézem meg újra mint még egy részt ebből a… ehh.

Quantumleap - 2016. 08. 23. 06:05

winnie, hogy érted azt, hogy a flashback beli csaj rég nem látott szereplő? Láttuk már őt korábban? Esetleg ő volt a zombi a pilot nyitójelenetben?
Amúgy az efféle flashbackeket hiányolom az anyasorozatból is. A második évadban még láthattunk, azt hittem, akkor, hogy ez alkalmankénti szerves része lesz.

winnie - 2016. 08. 23. 06:22

“Esetleg ő volt a zombi a pilot nyitójelenetben?”

igen.

az eredeti sorozatban tervbe volt véve a flashback, de frank darabont távozott, és utána nem erőltették, aminek az is volt az oka, hogy plusz költség lett volna egy részre új díszleteket felhúzni.

Quantumleap - 2016. 08. 23. 06:32

winnie: Oké, de azt ne mondják már, hogy mondjuk évadonként 2 flashback nem fért volna bele.

winnie - 2016. 08. 23. 06:35

Quantumleap: persze, nem is azt mondom, hogy nem lenne jó, csak gondolom, felvették ezt a filozófiát, és eleve nem is gondolkodnak ilyesmin. de most, az új arcoknál megint van esély arra, hogy legyen ilyesmi, de lehet, hogy direkt nem akarnak majd foglalkozni negan hátterével.

a fear esetleg kopenzálhat, ha másoknál is előkapják a flashbacket, hiszen strand már volt korábban.

Sookie - 2016. 08. 23. 09:18

Nem tudom, nekem valahogy az eddigi részekhez képest sokkal jobb volt. Oké, voltak benne oltári nagy marhaságok, de nekem az egyik legkedveltebb karakterem került középpontba – és nem csak a FTWD-ből, hanem az egész Walking Dead témából -, úgyhogy nálam ezért működött. És szívesebben elnézném még egy részen keresztül Nick történetét, mint esetleg hogy mi lesz Madisonékkal vagy éppen Chrisszel.

Tamara - 2016. 08. 23. 09:50

Egyetlen karaktert se sikerült megszeretni, egyáltalán nem érdekel, mi lesz velük. Idegesítőek, baromi hülye dolgokat csinálnak. Részemről kasza.

_Peter - 2016. 08. 23. 11:36

Amikor pár perc után leesett csak Nick rész lesz, végül is örültem. Így megúsztunk pár béna párbeszédet. Szerintem azért sem működik a FTWD, mert már láttuk a TWD-ben, pedig annyira mondták ez más lesz. Aztán a kitörés nagy részét is átugrották. Farm/hacienda idill mégsem az és pajtában/pincében zombik mert hát vallás. Látványos képen Rick/Nick lovagol/csoszog az üres autópályán Tijuana/Atlanta felé. Erdőben/sivatagban mászkálnak. A terepjárós banditák ahogy Benny Hill kabaré módon meghaltak, fák hiányában itt nem lehet a teleportáló néma zombikat megjátszani, az áldozatoknak feladva az előnyt meg kell várni őket. :) Nem tudom meddig lehet Nick véres trutyis zombisimogató jeleneteit eladni, a másikban mondták ez az álca nem működhet állandóan a betegségek miatt. A kutyás jelenet jó volt, kígyó vagy skorpió klisét vártam, Bear Grylls is volt, kaktusz is legyőzve, baseball ütős nőt is megúszta, Nick nagy nehezen megérkezett Woodbury-be, izé Los Woodos Burritos-ba.

NoFearthewalkingdead - 2016. 08. 23. 11:36

Szerintem az lenne igazi tökösség, ha elfelejtenék a többi karaktert és maradna ez a Nick szál. :D Ő az egyetlen értékelhető karakter véleményem szerint. Strand volt a másik, de a picsogós jelenetekkel hamarabb dőlt össze a karaktere, mint egy kártyavár.

sepörd - 2016. 08. 23. 11:37

Ja hogy ilyen komoly kapcsolata volt ezzel a szőke csajjal? Ahhoz képest szerintem egy percig nem gyászolta mikor bezombult az elején :D

NoFearthewalkingdead - 2016. 08. 23. 11:40

Amúgy Bear Grylls keményebb volt, ő egy kigyóba pisilt bele, amit később megivott. :D

dexike3 - 2016. 08. 23. 12:36

aki marad az marad, aki megy hadd menjen.
nekem tetszenek ezek a “változatos” helyszínek a 2. évadban (hajó, sziget, ranch, sivatag, stb.). nem csak azt látom hogy ugyanabban az erdőben, utakon császkálnak évadok óta (ja és másnak akarják eladni a nézőknek). egy szó mint száz tetszik ez a nyitottsága a világnak. de nem is mérem a FTWD-t a TWD-hez két külön dologként kezelem (még akkor is ha esetleg lesz valamikor crossover közöttük). vannak persze unalmas és klisés dolgok, vagy a TWD-ből átlopott megoldások, de kíváncsi vagyok itt, hogy kezelik majd ezt az megváltozott világ témakört. (spoiler: ugye van egy álláspont, hogy azok nem szörnyetegek, csak halottak.)

rapguruz - 2016. 08. 23. 12:43

Winnie ha kaszalod akkor minek térnél vissza a harmadik évadra? :)

winnie - 2016. 08. 23. 12:52

rapguruz: az évadpremiereket meg szoktam nézni a legtöbb sorozatból, mert szeretek képben lenni, ha már van ez a blog:) (és olykor előfordul, hogy azt mondom, hogy “ínnye, de jó rész volt, akkor most maradok a folytatásra”)

Elis - 2016. 08. 23. 16:18

azon gondolkodtam a rész nézése közben, hogy vajon a nagytesó TWD-ben miért nem zavart az, hogy nincs benne igazából mélység. ott mit csináltak másképpen, hogy ez nem zavart ilyen szinten, mint a Fearben ez alatt a rész alatt.
mert igazából a hangulat rendben volt, tetszett, hogy a zombik valahogy mindig szinte megmentették, ezzel is hangsúlyozva, hogy miért érez velük Nick ennyire testvériséget, azt sem éreztem bugyutának, hogy a földön aludt, hiszen a kietlen vidéken bandukolva nem találkozott sem zombival sem élő emberrel, nyilván ez hamis biztonságérzetet adott, igazából a mexikói környezetet is elfogadtam a második évadra (vagyis inkább azt fogadtam el, hogy ebből sem fogok semmit megtudni egy civilizáció összeomlásáról) és a mexikóiak eltérő kultúrája pl az, hogy ők mondjuk halottak napján hatalmas bulit csapnak…stb. adhat egy külön ízt a sorozatnak és még ráadásul egy viszonylag érdekesebb karakter is kezdett tegnap. DE mégsem működött és igazából nem tudom megfejteni miért. a flashback-ek meg egyenesen szánalmasak voltak…ennyi? komolyan ennyi telt tőlük?
pedig tényleg ott volt a hangulat, az ötlet és valahogy nem és nem és nem. (abba meg belegondolni sem merek, hogy ha egy Nick rész ilyen lett, akkor hogyan tudnak majd izgalmassá tenni egy senkit nem érdeklő Travis – Chris párost?)

Sheen - 2016. 08. 23. 16:42

Lehet hogy csak én nem értem pedig próbálkozom, mégsem látom a különbséget a drogos nick idióta semmiről sem szóló töketlenkedése és például az éjjel nappal budapestből csóró lali szintén agyzsibbasztó szerencsétlenkedései között (asszony miatt annak idején pár részt meg kellett néznem belőle). Az anyasorozat folytatását várom, ennek a megnézése viszont olyan hiba volt amivel most már együtt kell élnem.

snitt - 2016. 08. 23. 18:44

Szintén azt mondom hogy legjobb része volt eddig a sorozatnak, és a franchisenak is egyik legjobb része lett.
Összerakott, folyamatos, 0 hamis drámázás/kamerába székrekedéses fejjel bámulás, és nem az időt nézegettem 5 percenként mint általában szoktam ennél a guilty pleasurebe süllyedt cuccnál.
Persze néhány faszság megmaradt, mégis csak twd (leáll revolvert tárazni a hombre hordával szemben; véletlen mód épp akkor kap fehérzajt a cb mikor közelednek a liget secus kopaszok; ott hagyja minden cuccát és a világ végéig fut bézbóz ütő gabitól riadva), de ezektől eltekintve kellemesen eltelt az a 41 perc.

Esztus - 2016. 08. 23. 20:15

Gyomor felkavaró élmény volt! Részemről Kaszatibi

karit - 2016. 08. 23. 20:21

Próbálom szeretni, de nem nagyon hagyja. Nem értettem, miért állt be Nick a járkálók közé, és várta egykedvűen, hátha őt is fejbe durrantják. Ha annyira meg akar halni, annak ezer módja lett volna.

Ezt, és a két hülyehalált leszámítva tényleg jó rész volt, valahogy jobban átjött az eddigieknél, milyen szar érzés volna ott lenni.

dexike3 - 2016. 08. 24. 08:07

nem gondolom Nicket a kedvencemnek, sem Christ, de jó hogy vannak ilyen periférián mozgó karakterek, akiknek nincs ki a négy kerekük. a kidolgozottságuk az már más tészta. kíváncsi vagyok ez a zombijedi mentalitás hova vezet majd (nyilván nagy katasztrófához).

Benzin - 2016. 08. 24. 12:29

Az utolsó pár perc elég lett volna nekem: balfék Miki megérkezik Alexandriába.

Sokkolóan rossz epizód volt. Kuka. A 3. évadra visszajövök, ha addig nem áll földbe ez a kupleráj.

Bazsi - 2016. 08. 24. 16:20

Amilyen jó volt az első évad, most kb ugyanolyan fos lett mint a testvérsorozat. nem történik szinte semmi, de az rohadt lassan.
Az első évadot kifejezetten szerettem, nem volt olyan unalmas mint a wd 4-6.évadja, inkább az első 3ra hasonlított. ez a második viszont egy az egybe az a lagymatag fos mint a wd 4.évad óta

Divexa - 2016. 08. 24. 19:45

Csalódtam! Annyira unalmas lett, majdnem bealudtam rajta. Ha 25 percre vágják, lehet, fenntartotta volna az érdeklődésem. TWDben is volt aki nem akarta elhinni, hogy a zombulás nem végleges lsd H doki, de Nicknél valahogy idegesít. Azért nem hagyom ott a sorit, de remélem picit gyorsítanak az eseményeken.

Kri - 2016. 08. 24. 20:54

Hát kérem ez szenvedés. Nem mondom,a testvír sorozatban is volt gyenge rész, de ez valami bortány volt. Zs kategóriás forgatókönyv egy elképesztően irritáló emberrel a főszerepben.

Szánamalas, teljesen indokolatlan történetvezetés, a józan észt meghazudtoló döntések sokaságával.

A faszikat elkapó zombis jelenet után AZONNAL lemondtam volna a sorozat többi részét. Botrányosan nevetséges David Hasselhoff és szélben repülő cápák színvonala.

Nem hiszem el, hogy ebből lesz 3. évad is.
Szegény Chris Curtis, mit keres itt….

Itchap - 2016. 08. 25. 14:32

Adtam neki egy utolsó esélyt. Nem élt vele, sőt még fel is idegesített. Nekem ezzel a FTWD ennyi is volt. Kasza.

Chiplecsap - 2016. 08. 25. 19:28

CSak tudnám miért érzik szükségét egyesek, hogy bejelentsék hogy “huh ők most bizony kaszáltak egy sorozatot” – oké tedd azt, kövi résznél már ne rontsátok itt a levegőt :D lol

Enzo - 2016. 08. 26. 17:05

2×08
Hű, hát ez erősen vontatott volt. Erre meg a következő részre írta sixx, hogy jobb volt, mint eddig bármi a sorozatban? Húha…
Az első 10 percben kb annyi történt, hogy Nick evett egy almát. Aztán már megörültem, hogy Negan átnéz a TWD-ből a baseballütőjével, de csak valami random spanyol rinya volt. Én mondjuk Nick helyében azért csak jobban megpróbáltam volna elvinni a vizemet legalább, mint hogy utána napokig szenvedjek meg a saját vizeletemet igyam (fúj1) meg döglött kutyát egyek (fúj2).
A 2 random halál béna volt, Nick helyében én egyébként az első pár lövés után ledőlök a zombik közé, így csak a plot armor védte a golyótól. A rész vége legalább okés volt, aranyos kis hely ez a tijuanai menekülttábor, mindezzel együtt azért pazarlás volt egy egész rész ennyike kis történésre áldozni.
A következőben legalább a hotel mint helyszín tetszik, meg több szereplőt látunk.

bkitten - 2016. 08. 29. 10:23

khm, hát igen, valamennyire élvezhető volt, nem szidtam magam, hogy már megint elpazarlok 40 percet…
valaki azt írta, hogy Nicket miért hagyták ott amikor a zombicsordából összeesett, úgy emlékszem, már a kutyaharapás megvolt a lábán tehát valszeg a csajék azt hitték, zombi harapta meg és ámen.
Végre nem láttam az irritáló szőke rinya anyust.Lassú, de kíváncsi vagyok ki milyen módon és mikor fog kinyiffani.. :D amúgy jó megoldás lenne,valóban ha a végén Rickékkel futnának össze zombiként. :DD

Chiplecsap - 2016. 09. 06. 04:29

2×10
Jó rész volt, tán az évad legjobbja, ha ezt a szintet képesek tartani, akkor rendben lessz. Tényleg jo volt, és nekem Nick nem is hiányzott. XD

Asidotus - 2016. 09. 06. 13:56

a 10. rész tényleg kiemelkedően jó volt, így kéne ezt

Elis - 2016. 09. 06. 14:52

a 10. rész valóban jobb volt, mint az eddigiek.

azon túl, hogy végre Alicia nem csak eye candyként funkcionál, tetszett pl. ahogy elszánta magát a cselekvésre és Rambóként kivágtázott, aztán az első liftaknás akadálynál majdnem otthagyta a fogát :) mert ebben a csapatban pont az tetszett elsőre, hogy egyszerű emberek, mint mi, valszeg mi is ott bénáznánk két viszonylag ügyes megmozdulás között, amíg bele nem jönnénk a túlélősdibe. (viszont az ajtókinyitást kicsit karakteridegennek éreztem tőle, vagy nem vezették jól fel…)
a másik, pedig, hogy végtelen módon irritál Chris, azért ez is egy jó ötlet, hogy nem csak pozitív (vagy legalábbis a szürke zónában mozgolódó) hőseink vannak
az ötletek és szituációk ismét jók voltak, a megvalósítással sem volt gond annyira, mint eddig és furcsa módon jelenleg Nick szála tökre nem érdekel valamiért… a folytatást meg meglátjuk.

Enzo - 2016. 09. 07. 01:27

2×10

Az elején elgondolkoztam, hogy vajon jó sorozatot nézek-e, de aztán később világos lett, hogy miért volt ez a felvezetés. Viszonylag érdekes ez az Elena-szál, Alicia meg egész kis talpraesett lett. A “csavarok” messziről kitalálhatóak voltak: a túszos jelenetnél rájuk nyitja a zombiajtót, nyilván, a bezárt ajtó mögött Madisonék vannak, nyilván. Az ő cliffhangerüket mondjuk mutathatták volna onnan, ahol abbahagyták, de ha jól látom az előzetesből, flashbackként megkapjuk.

Travis&Chris szál: elég meh szálnak indult, a vezetni tanulás mondjuk vicces (emlékszünk az anyasorozatból Lorira, aki forgalom nélkül is képes volt autóbalesetet szenvedni?), a 3 random srácot meg elsőre gyanúsnak néztem, de szerintem csak a 6 évad TWD mondatta ezt velem. Aztán már egész megkedveltem őket, ja és jegyezzük fel az újabb zombi-szinonimát: “wasted”. Kicsit Rick Grimes utánérzésem volt az egyik beszélgetésnél, mikor megkérdezte a csávó, hogy “hányat öltél meg?” :D Travis/Chris közt egyre mélyebb szakadék, még a végén valamelyik otthagyja a másikat.

Szóval egy egész korrekt rész volt szerintem, kirívóbb butaságok nélkül, néhol kiszámíthatóan, de legalább messze nem volt olyan vontatott. Örülök, hogy eddig minden komment hasonlóan vélekedett. Továbbá, Nick szála abszolút nem hiányzott.

Enzo - 2016. 09. 07. 01:33

LOL :D
Közvetlenül a rész megnézése után még felugrottam Facebookra, és a hírfolyamban ez jött szembe :D Nem röhögtem ám fel…
http://i.imgur.com/owANhdi.png

_Peter - 2016. 09. 07. 14:55

Nick szálát a vastag plot armor teszi unalmassá. TWD-ben csak végszükség esetén sminkelnek, itt ő folyton zombivérben fürdik. Fegyveres rablók, sivatag, zombihorda, túlél mindent. Kidumálja magát minden helyzetből, az a gengszteres csokis jelenet is gyenge volt.

Chris bekattanós szála érdekesebb lenne, csak Carl-Rick kapcsán már ellőtték a sötét oldal erejét. És Lincolnhoz képest itt vicc a színészi alakítás.

Alycia = Maggie mint eyecandy és mint alakuló kemény csaj

Farm, vallás téma ők csak betegek: láttuk már, túl nagy hangsúlyt fektetnek rá

titokban bezárva a pincébe/pajtába szintén egy az egyben

hotelben Ofelia öngyilkos hajlama vs Alycia nem szabad feladni = Beth és Maggie a farmon

hoteles nő bűntudata rájuk zárta a termet = pap és az erdei templom

Salazar valószínűleg túlélte, majd kellő pillanatra tartogatják. Kínai nőt is látjuk még szerintem.

A zombik itt is összevissza viselkednek, ahogy a jelenet megkívánja: sivatagban nehéz a teleportáló néma zombis trükköt eljátszani mint a TWD erdeiben, itt az áldozatok kínálják fel magukat önként: don’t fear the walking dead. Hotelnél erkélyről lepotyognak, liftaknánál kapaszkodnak. Meg a gagyi, amikor pl. Travis először betöri a kocsi ablakát, majd _kívülről_ lazán kinyitja az ajtót. Bemennek valahova, megállapítják tiszta a terep és nyitva hagyják maguk mögött az ajtót.

Nem tart ez sehova, nincs benne újdonság. Hajókázás és Strand karaktere, Nick függősége még jól indult, aztán a semmibe futott. Csak dobálják az írók az újrahasznosított paneleket gyenge párbeszédekkel. Pedig itt nincs követni való képregény, lehetne tök új dolgot csinálni szabadon.

Csilla0422 - 2016. 09. 07. 14:57

Ha csak a részt veszem akkor az átlagos alja volt. Ha figyelembe veszem az eddigieket S2-ből, akkor viszont jó rész volt.

Az ötlet ismét jó volt, a kivitelezés valahol megint nem jött össze. Ez valahogy nem megy. Kevesebb logikátlan dolog volt, bár sokszor kiszámítható dolgok történtek. Pörgősebb volt mint szokott lenni, de még így is voltak kifejezetten unalmas, vontatott jelenetek.

Jó lenne ha leszoknának a hirtelen jelenetváltásokról, mert az zavaró.

Chrisnél az évad során felvezették, hogy valami nincs rendben nála mentális vonalon. Ha így folytatja komoly gondot fog jelenteni társainak.

Alicia cselekedetei előtt viszont értetlenül állok. A lány, aki nagyrészt eddig a háttérből integetett most hirtelen badass lesz??? Idegen emberekre zombikat enged ki??? Ez tőle minden felvezetés nélkül karakteridegen volt. Ha ezt Madison teszi meg, akkor egy szót sem szólok. De egy olyan 17 éves lánytól eléggé hihetetlen ez, aki eddig csak eyecandy volt.
Az tetszett, hogy Alicia “próbálgatta” a határait és akcióba kezdett. Többször is majd ottmaradt ez teljesen elfogadható. Csak azt nem értem, hogy az akciójával miért nem volt képes reggelig várni, hiszen látta a lépcsőházat… ha nincs Elena, akkor Alicia sincs már.

Remélem, hogy Brenda Strongot még látni fogjuk. Ahogy abban is bízok, hogy Travis szeme végre kinyílt.

Isaac - 2016. 09. 07. 21:05

Ha ez így megy tovább,a sorozat végére Alycia itt és nevet változtathat Lexára ;)

Rezsidémon - 2016. 09. 12. 16:13

Alycia terve valahonnan ismerős volt, aztán rájöttem hol láttam én már ilyet:

https://www.youtube.com/watch?v=oboBqX4O40o

Rezsidémon - 2016. 09. 12. 16:15

még a zombimozgást is innen lopták, nem csak a kanál-edényfedél csörömpöléses terelő technikát :D

Rezsidémon - 2016. 09. 12. 16:46

Különben meg mi értelme volt a tengerbe terelni őket, 100 méterre a parttól? Ugyebár ők nem tudnak megfulladni. A nagy hullámzás éppen hogy ki viszi őket. A móló cölöpjeihez csapódást is túlélik, elvégre élőhalottak. Ettől az egész művelettől nem lettek nagyobb biztonságban, sőt. Most van egy kontrollálatlan hordájuk a kapuik előtt.
Nem érte volna meg inkább egyesével leöldösni őket szobánként? Abba már inkább bele sem megyek, hogy 17 emelet ajtajait egyenként kinyitni és kiékelni miért akkora fene nagy időmegtakarítás, az ugyanebből + a zombi leütéséből álló első tervhez képest? Az miért tartana “hetekig” a stégre tereléshez képest? A hullák leszállítását a végén, egybe is meg tudták volna oldani (elvégre a TWD univerzumban az oszló hullák nem fertőzőek)…
Eleve nem tudok átsiklani azon, hogy többen, egyszerre elkezdik a hotel különböző pontjain kiengedni a zombikat, majd kényelmes tempóban elterelgetik őket egy irányba. Ha ez ilyen egyszerű, és egyszerű léptekben sem képes a zombi utolérni, akkor az eddigi veszélyhelyzeteket tették nevetségessé visszamenőleg.
A TWD kibeszélőkben általában még én vagyok az, aki nyugalomra int mindenkit, hogy nem akadjon fent a képtelenségeken, de ezt már én sem bírom ki, annyira értelmetlen volt.

bellarea - 2016. 09. 12. 17:18

Nagyon érik a kasza, az anyukájának a közelében sincs ez a sorozat. Ilyet még nem láttam, hogy egy sorozat egyetlen szerethető főszereplőt sem tud felvonultatni.

Nick szála meg maga a karakter is rémes. Bár még talán az egyik legjobban felépített, még így is harmatgyenge. Egyszerűen… hülye. És mikor a szánalmas vallási hercehurcát/közösséget látom, mennyire visszasírom a Kormányzót meg Terminust. És még tetszik is Nicknek, amit lát. Nagyon meg kéne őt tanítani az életre, vagy ki kéne írni. Kb. szerelmes a zombikba.

Chris: erősen pszichopata beütésű, ami néha szükséges is, de már egy kicsit túltolják őt is. Azért nem okés a karakter, mert túl hamar eljutott egy olyan szintre, mint kb. Carl, és emiatt tűnik pszichónak, nem ismerjük a jellemét, nem követhettük a jellemfejlődést. Megkaptuk zavart tiniként, és az is maradt, azzal a különbséggel, hogy már öl is. Ő sem szerethető karakter.

Travis: Egy papucs, aki hisz még a jobb világban és az elvekben. Elvileg Chris mellé jó lenne visszahúzó erőnek, de annyira töketlen, hogy erre sem képes. Nem jósolok neki hosszú jövőt.

Alicia: Naiv és hülye, de még az egyetlen olyan, akivel nem követtek el óriási baklövéseket, és helyre lehetne hozni a karaktert, meg egy kis személyiséget adni neki.

Fekete fickó: jó, hogy adtak neki egy kis kerettörténetet, ez az egyetlen karakter, amit még nem temetnék.azonnal. Csak ne legyen nyálas.

Öreg: az egyetlen olyan karakter volt, aki sejtette, hogy mi vár mindenkire, sajnálom, hogy ilyen véget ért.

Öreg lánya: nem tudom hova tenni, személyiséget nem kaptunk, eddig csak dísz volt.

És végül, és utolsó sorban, a Csodálatos Madison: Ő lenne a női Rick Grimes? Esetleg az írók álmaiban. Ő nem megvédeni akarja a gyerekeit, hanem rájuk csimpaszkodik, nem csoda, ha már nem bírták elviselni, ahogy a volt férje sem. És ő sem akarja látni a fától az erdőt, de már kapizsgálja legalább. Egyetlen mozzanata tetszett, mikor bezárta a bolond spanyol dajka nénit a “családhoz”. Ő Lori továbbfejlesztett, 5.0-ás verziója, már ami az idegesítést illeti.

Na, már most ennyi szerethetetlen, hülye karakterből hogy akarnak összerakni egy JÓ sorozatot?

Egyébként egy csomó elemet kiloptak a Telltale Walking Dead szériáiból.

Chiplecsap - 2016. 09. 13. 06:00

Jó kis sorozat ez, van benne potenciál, kicsit még érződik hogy keresik saját magukat, de ha egszer megtalálják a formulát akkor még jobb lessz.

Összeségében arra jöttem rá hogy tetszik a 2. évad, az évad első felében az első rész kicsit lassu volt, de a 2, 3,4,5 rész jo volt, aztán 6-7 picit leült, 8., gyenge, az tényleg nagyon gyenge, de a 9-10-11 az megitn pozítívabb képet fest.

Aztán ugy is a 3. évad leszs a make or break évad mint rendesen.

Quantumleap - 2016. 09. 13. 07:37

Rezsidémon: Ha beleterelik őket a vízbe, az áramlás befele viszi őket, ez volt a lényeg.

Quantumleap - 2016. 09. 13. 07:43

Chiplecsap: Szerintem ha kaszát kap, jó eséllyel átmentenek majd egy vagy több karaktert az anyasorozatba. Vagy esetleg van valami jogi akafály, ami miatt ez nem mehetne ilyen símán? Bevallom, ehhez nem értek.

winnie - 2016. 09. 13. 08:12

Quantumleap: nem kap kaszát:)

de nem hiszem, hogy a színészek ilyesmire vágynának. meg egyébként is, van vagy 3-5 év különbség a két sorozat között, szóval maximum cameo szerepre lehetne szerintem.

winnie - 2016. 09. 13. 08:13

Chiplecsap: “kicsit még érződik hogy keresik saját magukat, de ha egszer megtalálják a formulát akkor még jobb lessz. ”

HA megtalálják, de nem hiszem, hogy formula kell. addig jó, amíg nincs formula. egyébként egyetértek, és épp azért nem nézem, mert hangokat keresnek. ha viszont a 3. vagy a 4. évad elején jó lesz, akkor elkezdem megint. (más kérdés, hogy a készítők szerint az elejétől fogva megvan a hang, szóval nekik meg sem fordul a fejükben, hogy most csak keresgélnek.)

winnie - 2016. 09. 13. 08:14

egyébként van valaki, akinek hiányzik ofelia?

Quantumleap - 2016. 09. 13. 08:25

winnie: Ha jól tudom, 3 év van a két sorozat között, tehát nem igazán lennének életkorbeli problémák vagy ilyesmi. És miért csak cameo lehetne? Mondjuk ez kaszát kapna, és utána az anyasorozat következő évadában feltűnnek a szereplők, és szóban elmesélve megtudjuk, hogy mi történt velük a köztes időben, és hogy kerültek oda, ahol Rickék vannak.

Elis - 2016. 09. 13. 09:17

winnie: és elméletileg mi kellene ahhoz, hogy kaszát kapjon? mármint tudom, hogy a harmadik évad zsebben, de a múlt heti esés elég kemény volt.

egyébként ez a rész ismét jó volt, hibákat nem akarok keresni (pl a szuperlassú zombik a bárban, meg az wgész vezetgetés…Madison-Alicia dolog ennyivel való lerendezése…) de pl élvezem, hogy a hotelben lévőknel nincs lőfegyvere, vagy tovább gondolva, hogy eddig azt hallgattuk, hogy Nick mint junkie mekkora túlélő, és most kiderült, hogy a huga golden childként is rendelkezik ezekkel a skillekkel. szóval.izgalmas gondolatok vannak benne és csak így tovább (félek nem így lesz)

Quantumleap - 2016. 09. 13. 09:26

Én amit nem értettem, hogy Madison miért ruhástól ugrott a vízbe? Még ha idő hiányában nem is tudnának fürdőruhát vagy hasonló alkalmas öltözéket keríteni (amit mondjuk kétlek), akkor mondjuk ugorhatott volna melltartóra vetkőzve. Megéri egy tüdőgyuszit megkockáztatni, csak hogy a zombik elmenjenek? :)

Csilla0422 - 2016. 09. 13. 12:44

Nem, nem, nem és nem. Vannak jó ötletek, logikus dolgok is, de még mindig több az “ordas baromság”. Ha az idegesítő dolgokat nem veszem figyelembe, akkor azt mondanám, hogy jó rész volt. De lehet, hogy csak az elvárásaim csökkentek már.

Nem értem, hogy időben a terelés miért volt kevesebb, mint az öldöklés? Így is minden “ne zavarjon” szobát ki kellett nyitni. Miért nem használtak olyan bárdokat, ami Elenanak is van. Minden szinten kellene, hogy legyen.

Madison és Strand megy szövetségest keresni, hangosan beszélnek, kiabálnak – zombi sehol az egész udvaron. Amikor kezdik a terelést az udvar már tele van és még az épületből egy sem jött ki.

Anya – lánya párbeszédekre inkább no komment.

Madisonnak abban igaza van, hogy össze kell fogniuk és meg kell védeniük a hotelt. Viszont ha nincs fegyverük, akkor nem a zombikat kellett volna annak használni? Luciana is azt mondta, hogy védelmet nyújtanak. Ha nem is 100%-os, de legalább hátráltatja a támadókat.

Időben nekem sokkal hosszabbnak tűnt (a múlt heti részben) Alicia akciója, mint most Madison menekülése.

Nick szála most nem volt annyira unalmas – az akciója nem marad következmény nélkül és csúnya vége lesz.

Mercedes Mason nyaralt Mexikóban vagy forgatott is? A játékidő alapján eddig úgy tűnik, hogy nyaralni volt…

Rezsidémon - 2016. 09. 13. 13:17

“Ha beleterelik őket a vízbe, az áramlás befele viszi őket, ez volt a lényeg.” – hát, ööö, ez estben jobb lett volna akkor, ha olyan hullámokat mutatnak, amelyek nem feltartóztathatatlan erővel sodornak KIFELÉ. Ahelyett, hogy három különböző vágóképen is egyértelművé teszik, hogy a móló alatt a hullámok a part irányába csapnak. És még külön ki is hangsúlyozzák, hogy ezek akkora hullámok, hogy még a motorcsónakot is majdnem visszatartják (márpedig a motorcsónak a partról BEFELÉ indult, a hullámok meg ellentétes irányból hatottak rá).

Enzo - 2016. 09. 13. 17:14

2×11
A hoteles szál egészen tetszett: megmutatták, amit legutóbb hiányoltam, aztán Madison ügyesen elment érvelni a vendégekhez, Alicia meg előállt egy elsőre zseniálisnak tűnő tervvel (na jó, azt én se értem, hogy a hullámverés mitől ne mosná őket ki a partra).
Egyébként ez a “fogjunk össze, ez egy jó hely, védhető, termeszthetünk növényeket, stb.” vonal egy az egyben Walking Dead. De még a kontinuitásba is illeszkedik:
TWD: farmos balhé, felgyújtás / Fear: Strandék haciendájának felgyújtása
-> utána:
TWD: börtön mint élhető hely / Fear: hotel, mint élhető hely.

Nicknek is volt egy jó kis terve, kezd beilleszkedni a közösségbe – erről ezernyi kisebb-nagyobb jelet kaptunk: laza cigizés, új kecó, spanyoltanulás, tudja az emberek nevét, beállt focizni, stb. (de jó volt látni egy kis posztapok focit :))
A doki különös sérüléséről már majdnem megtudtunk valamit. Evidens lett volna, hogy a gyerek, akiről mesélt hogy vmi fura drogot szedett be, végül az harapta meg és azért nem változott át, de aztán meg tök nem így mesélte, szóval akkor megint nem értem.
A vége meg akármilyen fura volt, csak egy dolog a lényege: Frank Dillane te mocskos kis máker… :P

Darabkák:
-Az elején Madison hogy hallotta onnan bentről a bárpulttól Alicia kiáltását? Akkor a lány még sztem bőven az emeleten volt.
-Enyhe kokain utánérzés a gyógyszercsinálásnál, ahogy csíkozta, még a szín is stimmelt :D
-Milyen vicces lehetett felvenni a tengerbe potyogós jelenetet – vajon mind CGI, vagy statisztáknak kellett bevállalniuk a zuhanást? :D

#hétidézete:
“You’re a pharmacist, I’m a junkie, OK? Trust me.”

Crias - 2016. 09. 13. 22:56

Enzo
Az ablakon kiabált amikor potyogtak le a Zámbók

Crias - 2016. 09. 13. 22:59

Aprpó a Zámbókról igen ezt rick meg Abraham egyedül lekaszabolta volna michone-ról nem is beszélve :D
Azért nem voltak ezek olyan sokan hogy hetekig kelljen írtani őket, egyhelyre terelni és legyakni.
Amúgy feltűnően lassúak is voltak ebben a részben… máskor meg elszaladni se lehet előlük.

Bagosz - 2016. 09. 14. 09:13

Tudtommal pár hét telt el, így az akkori Rick meg Michonne se volt még ennyire Rambo.
Talán Rick rendőri előképzettsége se mellékes. Amúgy elég tehetségesek már itt is egy páran zombiirtásban, főleg a csajok.

noodles - 2016. 09. 14. 15:49

nekem bejön, az utóbbi pár rész meg egyre jobb :) a szereplők is rendben vannak, már travis meg a kölyke is kezd érdekes lenni.

Isaac - 2016. 09. 16. 15:03

Szerintem,az utolsó két rész határozottan vállalható volt :)

Chiplecsap - 2016. 09. 20. 02:57

lehet velem van a baj de azon kapom magam hogy kezd ien csak tetszeni a soroat :D , ofeliat leszámítva aki tényleg hidegen hagy, azon kapom magam hogy érdekelnek a karakterek, a személyes történeteik, lassan lassan bontakozik ki tán tul lassan is, minden esetre lassab mint az alap sorozat.
DE szerencsére it nincsnek hossu monologok mitn az alap sorozatban, :D.
Így a vége felé igen csak kezd jo lenni szerintem Tetszik ahogy szépen érnek össze részben a szálak, megspékelve a személyes történetekkel, ugy érződikhogy halad azért a történet jo volt a párhuzam Madison és Elena családja között is, . Szinte ugyan abban a szituációban vannak, ugyan ugy az egyik gyerek lelépett, bár rola tudják holvan ő mégsem aar jönni, ugyan ugy megvan a két testvér közöt az ellentét, szal érdekes kis sorozat ez :D
És az is emlitésre mélto hogy bár Travis és Chris sokkal kevesebb szerepet kaptak, még az ő történetüket is érdekessé tették, mert kiváncsi vagy mi lessz velük. Vajon Travis-nek meg kelelt ölni Christ, önvédelemböl, vagy meghalt balesetben, vagy csak simán elválnak, ?! Trav igen csak meg gyötörtnek látszott. És akkor azért ott van még a Colonia és a Cartel története is, és még akár a hotelével is össze érhet valahogy. Kiváncsian várom a folytatást a hátra lévő 3 részhez,

Quantumleap - 2016. 09. 20. 08:52

Ami nekem eszembe jut, hogy vajon mi van Alex-szel, az ázsiai csajjal, aki túlélte a 462-es járatot? Fogjuk még látni? Csak kellene, ha már úgy harangozták be a websorozat alatt, hogy állandó szereplő lesz a sorozatban. Vagy majd Morganeset akarnak vele játszani?

Chiplecsap - 2016. 09. 20. 11:26

Quantumleap

A szinésznő aki Alex-et játzotta terhes, így valószinüleg ez az oka annak hogy az évad 2. felében nem szerepelt. Talán a 3. évadban majd visszatér, bár én magam azt a repülös kis mini sorozatot nem néztem, igy ezt az “érdeklődést” a karaktere iránt sosem éreztem annyira.

Enzo - 2016. 09. 20. 11:38

2×12
Na, ez is egy egész jó rész volt. Felötlött bennem, hogy Travisékból kicsit többet kéne látni, de így is 2 (és fél) szállal kellett zsonglőrködni, meg egy rakat cliffhangert felépíteni, elvégre már csak 2 hét van a végéig.

A hotelban most értünk el ugyanahhoz a részhez, ami a TWD-ben az “élünk vidáman, kiűztük a zombikat, növényeket termesztünk a börtönben” periódus. Persze nem tartott sokáig, Strand megkéselése eléggé váratlanul ért :O (fene gondolta, hogy a múltkori zárójelenetnek lesz utóhatása)

Közben Nick és Luciana csak összejött (melltartós jelenet yummy), és gyűlnek a viharfelhők a kis közösség fölött. Az elején kicsit fura volt ennyit látni egy látszólag ismeretlen karaktert, de aztán később érthető lett + a buszos zombikat fentről mutatós jelenet marha jól nézett ki, jár a keksz a fényképezésért.

Szépen összeért a két szál a Pelicanoknál, mondjuk Madison rizikózásában azért volt egy erős adag anyai megérzés is, mert hát ugye azért létezhetnének más lenyalt hajú amcsik is arrafelé… Alicia jól le is cseszte, részben a Stranddel folytatott beszélgetés hatására. Ja és múltkor Nick beszélt a húgáról, most megkaptuk a fordított jelenetet is.

Ofelia szála volt a fél szál, kaptuk 2 random flashbacket, de mondjuk kellett már az elszakadás neki, hogy történjen egyáltalán valami vele. Milyen kis gyakorlatias amúgy meg, kalapáccsal öl járkálót, leszívja a benzint, nem semmi. Vajon hova megy? Én úgy értelmezném, hogy megkeresi a Will nevű pasiját.

Mindenhol cliffhangerek: Nickék kolóniáját észrevették a rosszarcok, Madisonék hotelét meg Travis (Christ szerintem otthagyta, de majd megtudjuk). Kicsi a világ, de hogy ennyire, azért az egy kicsit érdekes…

winnie - 2016. 09. 20. 12:35

“Csak kellene, ha már úgy harangozták be a websorozat alatt, hogy állandó szereplő lesz a sorozatban.”

nem csak azt mondták, hogy szerepelni fog?

az, hogy gyereket vár, nem hiszem, hogy faktor lenne, az egész 2. évadban látható lehetett volna, viszont épp a szülés miatt a 3. évad elején nem szerepelhetne.

Csilla0422 - 2016. 09. 20. 15:00

Amikor Nick és Luciana ment ki alig pár zombi kószált arra, most a 3 tagú családnál min. 100, de lehet, hogy több. Itt a zombik osztódással is szaporodnak? Esetleg a szállodai zombik teleportáltak ide? Roppant érdekes módon a víz egyet sem sodort a partra, pedig a hullámok a part irányába tartottak. Amúgy a dagály is partra “hozta” volna őket.

Kiterelem a zombikat a vízbe, feltételezem, hogy egy-kettő még akad ott. Ha nem jön ki Madison Alicia és Hector bement volna szörfözni. Agyatlanok!

Alicia hidegvérrel zombikat enged ki élőkre, Elena élőket zár be zombikkal, de ez rendben van. “Nia’, aki a lányáért bosszút állt Stranden – na ő közveszélyes és zárjuk el. Orvosi szempont szerint Strand sérülése ellentmondásos volt, de ez volt itt még a legkisebb gond. Másrészt ha ölni akart volna, akkor simán a nyakába vágja kést és nem hasába.

Ofélia végre kapott egy jó történetet. Mercedes Mason előtt le a kalappal, mert kb. 3 perc játékidővel, ami jutott neki, simán lejátszott mindenkit a részben.
Ofélia S1-ben, amikor a katonával nyalakodott, akkor miért nem jutott eszébe a vőlegénye? Persze mert a gab.sz közepén sokkal érdekesebb.

Colonia sokkal jobb volt, mint Strand nyafogása. A hotel borzasztóan unalmas szál volt. A maffia is kezd feljönni. Mivel Madison felhívta magára a figyelmet nem lepődnék meg egy látogatáson sem. Ráadásként még “jelzőtűz” is volt. Amit részben értek, hiszen anyaként mindent feláldozna a gyerekéért.

Ha Alycia Debnam-Careyt nem láttam volna a 100-ban Lexaként, az itteni teljesítménye alapján nem tartanám igazán tehetséges színésznek. Bár lehet, hogy csak a karaktere rossz és ő kihozott belőle mindent, amit tudott.

Elis - 2016. 09. 20. 16:42

valahol Enzo és Csilla véleménye között őrlődöm :) mármint ismét nem akarok hibákat keresni (miért a jégcsinálás a legnagyobb gondjuk? miért Madison a főnök? elfogadnék-e főnöknek valakit, akinek a lánya hidegvérrel rámereszt egy rakat zombit? Strand sérülését sem láttam ennyire halálosnak és a kolóniában hogyan lett hirtelen ennyi zombi? és ezek sak úgy felvetődtek bennem) inkább az járt a fejemben a rész közben, hogy most érződik igazán az alapozás hiánya, hiszen túl sok szereplő van, a túl sok szereplőről még szinte semmit nem tudunk (Ofelia, Alicia..stb.) ezért önállóan nem állnak meg a lábukon. elfecséreltek egy egész részt egy önálló Nick epizódra, de azóta a sok szálat egyben próbálják valahogy mozgatni és kifutnak az időből. pedig a szétválasztás jó döntés volt, lehet bízni kellett volna a szereplőkben annyira, hogy kockáztassanak több önálló történettel. mert bevallom, engem megfogott ez az új Ofelia. Mercedes Mason, eddig köbö háromszor szólalt meg, most pedig a kis idejében mindenkit lemosott a részben azzal a pár perc idővel, amit rászántak, de gondolom a harmadik évadig őt most letudták. amit ki akarok nyögni, ezzel az az hogy bár egészen jó kis alapozó rész volt a záró részekhez, valahogy ez a sok szál, pár percekre felosztva mégsem működik, mert igazából nem elég, hogy berántsa az embert, csak dühöng, hogy “komolyan? ennyi?”
az ötletek ismét jók, Ofelia badass magányos farkas, remélhetőleg Alicia az anyja ellen fordul végre és a végére adott lesz egy jó kis testvér konfliktus, Travis és Chris között vajon mi történt?…stb.stb.

asterix - 2016. 09. 20. 17:53

Nekem az első évad határozottan tetszett, a második évadnál reméljük mostantól ennél alább nem adják. Az csak jót tett a sorozatnak, hogy szétszedték a csapatot.
Ofeliával kapcsolatban egyetértek az előttem szólókkal, kezd érdekes lenni a története, tovább is néztem volna.

Quantumleap - 2016. 09. 20. 20:57

winnie: Volt, ahol főszereplőnek írták. De mondjuk, hogy nem lesz többet. Akkor mi értelme volt az egész hóbelevancnak? (16 részes websorozat, egyik szereplő feltűnik a FTWD-ben) Most azért vezették elő a karaktert, hogy két epizódban nyúlfarknyi szerepet kapjon, aztán szevasz? Ebben én sehol nem látok logikát.

winnie - 2016. 09. 20. 21:27

a twd-hez is volt websorozat, több is. itt kaptunk annyi bónuszt, hogy megjelent a karakter. ennyi. megtehették volna, hogy nem jelenik meg, de összekötötték a kettőt jófejségből. nyilván vissza is hozhatják, ha akarják.

irgum76 - 2016. 09. 21. 00:49

2×12

kicsit fura, hogy a gangszták megörültek a halnak de még jobban a jégnek és vidáman kötszert, _gyógyszert_ adtak amiből kifogyóban vannak és pont arra hajtanak a seftelésnél

Ofeliát nem tudom miért istenítitek berúgott egy ajtót (nagyon tökösen de mondjuk a WD világában nem túl praktikus esetleg 20-an 30-an is lehetnek egy csukott kapu mögött akkor meg nem sokra megy egyedül a kalapácsával) meg fejbe kólintott egy császkálót és kb ennyi az egész sorozatban nyújtott szereplése

Strand-nek szerintem egy ilyen sebbe el kéne patkolnia azért nem egy körömreszelővel bökték meg
de sajnálnám felőlem mind megpusztulhat őt kivéve

összességében szerintem jót tett a sorozatnak ez a szétlövés az új karakterek, különböző világnézetek, érték rendek stb

szenvedésből nézhetővé vált
igaz a TWD-nél is feladtam egyszer a 2. széria közepe tájt

irgum76 - 2016. 09. 21. 01:05

ja még annyi, hogy azt nem értem, hogy egy mittum én pl 100 fős tömegre rázárják az ajtót hogyhogy nem zombul meg az összes pláne épp az örömanya és a ifjú férj ússzák meg akik gondolom elsőként mentek oda a leharapott arcú arához
az hogy utána még fel is kísérték a nászutaslakosztályba csak hab a tortán :)

39lépcsőfok - 2016. 09. 26. 12:02

A Travisos szál egész jó volt, függetlenül a realitásától. Én mondjuk arra számítottam, hogy csak ő maradt életben közülük…

Hogy veszi észre ennyi ember, ha tíz másodpercig világít a hotel és miért akarnak ezért most mind odamenni?
Azelőtt is tudhatták volna, hogy erőforrások vannak ott.

Enzo - 2016. 09. 27. 17:54

2×13
Ahogy megláttam az első jelenetet, na mondom good job Madison, most a környékről mindenki oda akar jönni. Jó idióta ötlet volt, csodálom hogy sikerült csak Travist beengedni az elején.
Az egész rész egy nagy flashback volt gyakorlatilag, meg érzelmes filler beszélgetések, de ezt le lehetett volna tudni fele ennyi idő alatt is. (Jó, még az is kiderült, hogy Clark apuka öngyilkos lett. Oké.)
A végén a cliff meg mennyire olcsó húzás már, te jó ég…

Ja és még a hírblokkból egy jó hír:
“A Fear The Walking Dead showrunnerje, Dave Erickson vissza szeretné hozni a harmadik évad során a Flight 462-websorozatból Alex karakterét, mert ő nyilván életben van, és érez benne potenciált. Ez nyilván csak egyszeri alkalom lenne jelen állás szerint.”
Hát illett volna eddig is többet szerepeltetni, de legalább valamennyire visszajön.

Elis - 2016. 09. 28. 13:05

hát ez a rész megint valahogy nem sikerült olyan jól. valahogy a drámázás/érzelmes dolgok nem mennek. pedig itt elvileg jobb színészek vannak, mint az anyasorozatban, ott is nagyon hogy is mondjam nem igazán mélyek a dolgok, de itt a párbeszédek már megint döcögtek, még ha mondjuk Kim Dickens van annyira jó színész, hogy elhiggyem neki a dolgokat…
ejjj. kár, mert ebből a Chris + Travis dologból többet is ki lehetett volna hozni.

Csilla0422 - 2016. 09. 30. 13:43

Ez a rész pont olyan volt, mint az évad eddig – unalmas.

Chris megöl egy embert és még ő van felháborodva, hogy az apja számom meri kérni? Kifejtette, hogy milyen világot élnek, de meg is cáfolta azzal, hogy két nap után egy ilyen világban valakit a barátjának mond.

A fiatal srácot meg nem értem, hogy miért kellett megölni. Csak a dráma miatt?

Jobb lenne ha ezeket a drámai szálakat elfelejtenék, mert az ebből fakadó párbeszédek nem mennek.

Azok után, hogy Alicia kiengedte a zombikat az élőkre, nem lepődnék meg, ha embereket is leöldösné úgy, mint Chris. Természetesen mindezt következmény nélkül.

Ha már a zombik szóba kerültek érdekes módon most mászkáltak a parton… #teamzombie

Ha a fináléban esetleg valaki meghal, abban biztos vagyok, hogy hiányozni nem fog. Az meg nem a színészek hibája, hogy ilyen érdektelen karaktereket, történeteket kaptak. Ők túl jók ehhez a…

Quantumleap - 2016. 10. 01. 11:23

Nem jól találták el a drámai arányokat ennél a résznél. Tegye fel a kezét, aki Travis “Nem volt más választásom.”-kijelentése után nem arra gondolt, hogy megölte Christ.

Chiplecsap - 2016. 10. 01. 21:55

Quantumleap
Tegye fel a kezét, aki : Én :)

39lépcsőfok - 2016. 10. 04. 00:02

Ez az évadzáró nagyon gyenge volt. Ennnyi klisével már inkább a paródia műfajába kellene sorolni. Kezdve Travis hotelbeli ámokfutásával, folytatva a pisztolyos jelenttel, a kerítésen való áthajtással.
Már vártam, hogy felrobbantják a rosszfiúkat, amikor belépnek a táborba… Mégis mekkora esélye volt annak, hogy sikerül a terv és mi volt egyáltalán az értelme? És miért nem sikerült automata fegyverekkel elintézni a zombikat, Rickéknek nem volt gond…
Ugyanakkor főszereplőinket látványosan védi a plot armor.

Nálam kasza

Enzo - 2016. 10. 04. 00:21

2×14
Ofelia: Szexi és viszonylag badass volt az elején, jól áll neki :) elsőre azt hittem, stoppolni fog, azért veszi le a felsőjét ;)
Amúgy csak én éreztem némi szimbolikus fricskát abban, hogy rögvest ahogy átért az USÁba, lőttek rá? :D

Nick: A terv megért egy próbát, mert így legalább tudták, hogy mi a szitu, de egyébként besült. A doki lelepleződött, de hogy ezek után még Lucy úgy mire számít azzal, hogy nem akar elmenni, na azt nem teljesen értem. A kórházban az orrleharapós és főleg a szemkinyomós jelenet marha erős volt, utóbbinál talán az egész sorozatban nem volt gore-abb jelenet.

Hotel: Érdekes volt a központi sztori, meg hogy Madison egyből Strandhez ment megvitatni a döntést. Fura indok, hogy “nem küldhetjük el őket, mert akkor sose derül ki az igazság Chrisről”, hát csak meg kéne kérdezni őket előtte, csókolom. Az persze várható volt, hogy Travis megtudja a dolgot, és ez lesz a végén a konfliktus, de még így ütős lett a zárás, Travis igazi vadállattá változott (első évados nyámnyilasága óta azért fejlődött, ha nem is teljesen jó irányba). Elsőre furcsálltam, hogy Christ csak így kvázi off-screen írták ki, de végülis a flashbackek segítségével láttuk, hogy mi történt. Hát, most gondolom Travisnek mennie kell, és akkor íme az új évadzárós dilemma.

2×15
Nick:
-Hangulatos volt a “távozása” alá bevágva Alejandro beszéde. Először nem értettem, hogy miért megy vissza, de aztán végülis logikus, fogjuk rá.
-A terv a Pelicano banda kinyírására egész zseniális volt, és láthatóan tökéletesen is sikerült. Alejandro viszont kínzóan hosszan maradt életben, és nagyon klisésen még pont megvárta Madisonékat, hogy elmondja Nick hollétét, eh.
-Na, szépen odaértek a határhoz, erre jött a border patrol. Úgy látom, ez lesz a főszál a 3.évadban (ami be van rendelve, igen).

Hotel:
-Madison éjszakai beszéde Travisnak meglepően érzelmes lett, pedig néha herótom van a beszélgetős jelenetektől ebben a sorozatban, de ez tetszett.
-Bedurvult ez a szál rendesen, sokkal egyszerűbb lett volna, hogyha csak reggel hagyják őket elmenni. Szegény Alicia milyen letargiába esett a gyilkolástól, jól játszotta.
-De most komolyan eljátszották ugyanazt Stranddel, mint a félévadzáróban Nickkel? :D (amúgy ő mire számít? hogy majd ugyanúgy megtűrik ott?)

Féltem, hogy nagyon szétszakad a bagázs, aminek az lenne a baj, hogy vagy sok szálat kell folyton vinni tovább váltogatva, vagy valakiét elhagyni, egyik se jó igazán. De a végére meg inkább úgy gondolom, hogy pont hogy összeérnek a szálak, tuti a határnál lövöldöző amcsik fogták el Ofeliát is, és tippre Travisék is oda tartanak.

Pluszpont a zenés zárásért :) Én maradok a 3.évadra, egy bizonyos szintet azért megüt a sorozat.

Csilla0422 - 2016. 10. 04. 15:19

Az évad után kb. ilyen finálét vártam így semmilyen irányban sem csalódtam.

Ofélia az elején badass volt, tetszett is a keménysége. A lopakodó zombi csapat viszont vicces volt. Az első támadás után már hörgés is volt. :)

Ki az, aki nem ilyen gyógyszerész sztorira számított? Az viszont nem semmi, hogy ennyi embert “megetetett” ezzel. Colonia zombik is akkor vannak sokan, amikor a helyzet úgy kívánja. Viszont tetszett az ötlet, ahogyan “átverték” a maffiát. Bejött a Colonia menetelése is, kár, hogy a vége így alakult.

Ki gondolta volna, hogy a drogos Nick marad egyedül tiszta… ő nem ölt embert még a családból. Alicia viszont felnőtt a családhoz, méltó társa lett anyunak és Travisnek a gyilkolásban. Bár miután hidegvérrel kiengedte a zombikat, ez már annyira nem lepett meg. Az viszont igen, hogy arról a helyről ahol állt, egy ember visszatartotta mégis hogyan tudta ezt a szúrást kivitelezni.

Madison jó döntést hozott a szálloda elhagyásával, mert Travis brutalitása, az ő fényjelzése után nem sok esélyük lett volna ott megmaradni.

Strand kb. 2 napja még haldoklott – most meg keménykedett. A vinnyogó p.csából egy barom lett.

Chris karaktere kezdett érdekes lenni, erre…

Alicia viszont csalódás. Egy 17 éves lánytól, aki úgy nőtt fel mint ő az ilyen cselekedetek nehezen hihetőek el. Egy gyerek nyakába meg ilyen terhet rakni…
Nick hős lett, Alicia meg gyilkos.

Úgy tűnik, hogy a mexikói kalandnak vége is lesz, hiszen mindenki északra tart. Akkor mi értelme volt ennek?

#teamzombi – néha úgy tűnik, hogy több eszük van, mint a karaktereknek

ender1112 - 2016. 10. 04. 15:36

“Strand kb. 2 napja még haldoklott – most meg keménykedett.”
Plusz Strand két napja még azt mondta, hogy ez a szálloda nem az otthona, ezért semmiképp nem marad itt… ;)

Enzo - 2016. 10. 04. 16:38

Mercedes Mason (Ofelia) mekkora jó arc lehet már ezen interjú alapján :O nagyon király :D
http://index.hu/kultur/media/2016/10/03/konyorogtem_hogy_bezuzhassak_egy_koponyat/

Elis - 2016. 10. 04. 17:15

olyan volt ez az évadzáró, mintha nem is évadzáró lett volna, hanem valami sima rész. oké, kicsit koncentrálták az Enzo által is említett undiskodást, kicsit több akció volt, de összességében nincs hatalmas vad “a fenébe, várnom kell hónapokat, hogy mi lesz” érzésem :)
el sem hiszem, hogy ezt mondom, de Ofélia ismét jó volt :) (még a lopakodó zombikat is elnézem nekik) és a Colonia rész is tetszett, főleg a vonulás azzal a zenével.
a hotel viszont…nekem valahol olyan szomorú volt, hogy egy fiatal lány azt gondolja/látja, hogy csak az ölés a jó megoldás…tudom, bármit is csinál ADC az badass meg minden, de akkor sem éreztem ezt annak most. Hectorral sem igazán értem, hogy mi lett egy rész alatt, ahogy Elena hirtelen vezetővé válása is fura volt, és az egész Madison családegyesítése majd Coloniába jutása sem volt számomra életszerű. Összességében tehát egy fearhez képest jobb rész volt, de évadzárónak még mindig gyenge.

Im99 - 2016. 10. 04. 20:14

Elég fura lezárást kapott az évad, a 14. rész szerintem erősebb volt mint az utolsó, Travis szála jól sikerült. Volt pár logikátlan dolog, ami rontott az összképen, pl Strand pár résszel ezelőtt még nagyon azt hangoztatta, hogy nem érdekli a hotel, a végén meg, mint egy hős várkapitány úgy viselkedett.

_Peter - 2016. 10. 04. 21:58

Unalmas ez így. Kétszer eladni a szektás-vallásos dolgot?! Hardcore formában az Abigail birtokon a nővel, light módon a kolónián a patikus fickóval. Mint a rétestészta csak nyújtották a szentbeszédekkel ki nem állhatom az ilyeneket. És nekünk nézőknek a TWD után felesleges volt sokáig húzni a jéé nem is immunis a hitgyülis dolgot, szerintem ez még azokat se kötötte le ha van olyan aki nincs képben a nagytestvér sorozattal.

Chris megkattanása annyira béna szál volt, legalább végre lezárták. Színész is rémes volt, Travis-t játszó se nagy szám. Travis ugye az első évadban direkt lett idegesítően teszetoszára írva, hogy most kihozzák belőle az állatot. Az milyen vicces volt két másodperc alatt lezavarták a száműzni kell témát, hirtelen milyen morális jóemberek lettek a mexikóiak, akik előtte halálra ítéltek egy egész lagzit, a menyasszony anyja is maradhat hiába késelte meg Strandet…
Strand egyszer nem akar maradni a hotelben, most meg mégse ment Madisonékkal. Tavaly Nick maradt hátra, most Strand. Madison karakterével szinte semmi emlékezetes nem történt.

Unalmas volt a zombivér smink trükk minden részben, ezzel nagyon átestek a ló túloldalára a TWD-hez képest. Drogos gengszterek szál jézusom de gagyi volt és az akciózás is.

Nicket tavaly koncentrációs táborba zárták, most meg lelkendezik hurrá talált egy másik katonai tábort? Tessék?! Összevissza vannak az írók. Egy vicc.

A “határőrök” egyből lőnek szó nélkül elég furcsa így, a céltalan gonoszok unalmasak. Úgy lett vége mintha nem is finálé csak mezei epizód, így még jövő hétre se keltené fel az érdeklődésem, nemhogy jövőre.

Ofelia és Alycia keménykedése, mit csinál Strand ezek lennének talán ígéretesek, de… azt hiszem kasza lesz a 3. évadnál, max. darára eltenni még jó lehet majd.

irgum76 - 2016. 10. 05. 08:42

Számomra az egyetlen érdekesé váló szálat vágták el
Chris (ha más sem tudta megjegyezni rajtam kívül a neveket akkor az emos hülyegyerek) sztorijával bemutathadták volna a dark side-ot, hogy hogy alakultak ki a wolf-okhoz hasonló pszihó bandák de ezt rövidre zárták

Travis ( tanítóbácsi apuka mecgájver) most már a terminátor nevet is felveheti
könyörgöm egy iskolában tanított ahol feltehetőleg voltak problémás gyerekek azokat is halálra verte vagy mi?
azt, hogy ki sebesült meg a bunyó közben nem értettem vissza kellett néznem volt egy 2 másodperces snitt ahol be akart menni valaki az ajtón és a tanító bácsi rácseszte a fejére(!) az ajtót úgy hogy belemördelt az illető

Ez a zomi vérrel bekenés meg egy vicc TWD-ben egyik kedvenc részem amikor Rick-ék először csinálják ezt öklendezve, undorodva
itt meg mintha a napi sminkeléshez hozzá tartozna “ide felteszek egy kis vért oda maszatolok egy picit és kész” nem hogy tocsognak a vérben, belsőségben de TWD-ben egy szimpla zombi gyilok után több vér kerül rájuk mint itt aszt simán mászkálnak a zombik között

idegesítően ostoba sorozat

_Peter - 2016. 10. 05. 19:33

irgum76 – 2016. 10. 05. 08:42

Az ajtós jelenetet nekem is vissza kellett tekerni, elég furcsán volt megcsinálva. Zárva volt, hozták a kulcsot, Travis rácsapta a fejére, betette az ajtót, de biztos nem kulcsra verekedés közben, de Madison csak ugyanúgy csapkodta nyissák ki “drámaian”…

A zombi véres trükkről csak a gengszterek nem tudtak, aztán ünneplésként ellövöldözték a fele lőszerüket (!), aztán képernyőn kívül megzombultak. Mert ugye azt nem lehetett reálisan előadni tucatnyi gépfegyverest házak közt hogyan tud 10 perc alatt lerendezni egy zombi banda. Mint korábban az autópályán amikor tálcán kínálták magukat. Pont vicces a mostani Z Nationnel összevetni ahol poénból mondták elég idiótának kell lenni egy lassú zombi az utcán elkapjon. Szokásos Walking Dead betegség, nem az a gond a banditáknak pusztulni kellett, az volt megírva, hanem a megvalósítás gagyi.

irgum76 - 2016. 10. 06. 04:58

ja tényleg a banda benyomulása is mókás volt :)
“kifigyeltünk benneteket, tudjuk hogy kell bejutni”
aszt hol mennek be? természetesen a zombi ketrecen keresztül…

irgum76 - 2016. 10. 06. 05:40

ja meg az volt még furcsa, hogy összespanolt a két banda
anyu azt mondta legalább 100-an voltak a raktárban
megérkeznek 20 kocsival és kb 10 fegyveres nyomul be a faluba
ennyit még mángorlóval és piszkavassal is letudtak volna szedni lesből a bent lakók
de lehet nem volt pénz statisztákra

irgum76 - 2016. 10. 06. 05:42

ja meg az volt még furcsa, hogy összespanolt a két banda
anyu azt mondta legalább 100-an voltak a raktárban
megérkeznek 20 kocsival és kb 10 fegyveres nyomul be a faluba
ennyit még mángorlóval és piszkavassal is letudtak volna szedni lesből a bent lakók
de lehet nem volt pénz statisztákra…

Divexa - 2016. 10. 06. 19:20

Vegyes érzelmeim vannak a befejezést illetően. Ahogy nő az akciók száma 1-1 részben, úgy sokasodik az ostoba, logikátlan lépés a történetvezetésben. A fináléban nagyon a látványra mentek, már-már unalmas volt Travis őrjöngős jelenete annyira elhúzták, háttérben Anyuci béna ajtópüffölésével. A többiről ne is beszéljünk. Viszont ha nem megy az anyasorozat, a semminél ez is több :) Biztos belenézek a 3. évadba, aztán lesz ami lesz.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz