login |

Lucifer: kezdett a 2. évad

2016. 09. 21. 14:30 - Írta: human

147 hozzászólás | kategória: kritika,

Egy nagy baj volt ezzel a premierrel: igazából nem most kezdett a 2. évad, hanem csak a rész végén. Vicces, hogy amit ott kaptunk, az még jobb cliffhanger is lett volna, mint a májusi.

lucifteam1

Az előbbinek megfelelően igazából nem is tudok sok mindent mondani a részről, mivel nagyon nem vezették fel, hogy innen merrefelé fognak haladni az események. Enyhe alapozás volt, a sakkbábukat a helyükre tolták az írók, de valójában végig pusztán töltelékszaga volt.

Ugyebár a pokolból való szökéssel zártunk. Rendben, elismerem, valamennyire megalapozták, hogy az ördög mit gondol erről, és utána rájön, hogy ez nem lesz olyan egyszerű, de nagyjából ez volt valamennyire érdekes a részben.

lucifteam2

Az előbbiek alapján egyértelmű, hogy a bedobott bűnügy még a szokásosnál is jobban elsikkadt. Nem azt mondom, hogy a krimi volt eddig a sorozat erőssége, de basszus, még a korábbiakat is alulmúlták, méghozzá pont a premierben.

Azt már nem is említem, hogy milyen kamu indokkal hoztak vissza egy olyan szereplőt, akiről el sem tudom hinni, hogy közönségkedvenc lenne, és amiatt úszta meg. Ráadásul így egy mozdulattal aláásták a következményeket is, hiszen ezek szerint még a mellékszereplők is nyugiban lazíthatnak. De hogy pont ‘miatta’ tették ezt?? Nevetséges.

lucifteam3

Pár egysoros miatt adok mondjuk egy 5/10-et a szezonnyitóra, de ha ezen a részen múlna, hogy folytatom-e, akkor lehet, hogy most kiszállnék. Mondjuk, ha jön pár érdekes, új nyomozós sorozat, akkor talán így is dobbantok, kiderül pár héten belül. A lényeg, hogy most ez a premier annyira nem működött.

147 hozzászólás Ne habozz!

Necridus - 2016. 09. 20. 22:22

Kire gondolsz közönségkedvenc alatt? Mert nekem nem igazán esett le, ki itt ez a személy.

Kissur - 2016. 09. 20. 22:43

Köszönöm, ezzel a kritikával meggyőztetek, hogy jól tettem, hogy kaszáltam. Halál unalmas volt számomra. Több képesség, meg ördögösködés mehetett volna. Ez így kevés nekem.

LasDen - 2016. 09. 20. 23:01

Én is pöppet csalódtam. Ha így marad, akkor én is megválók majd tőle…

Szaby59 - 2016. 09. 20. 23:46

Kit hoztak vissza ?
(még nem láttam, de nem zavar ha előre tudom)

Delilah - 2016. 09. 21. 01:39

Én jól szórakoztam, főleg, amikor a csaj rámászik Luciferre, meg a rész végi montázs, ami alatt Tom Ellis énekel:)) de abban egyetértek, hogy nagyon töltelék szaga volt, az új állandó/visszatérő (?) karaktert sem értem, hogy ő minek kell ebbe az egészbe (a laboros csajszi)

SPOILER
sztm winnie Dan-re gondol, mert nevetségesen, gyakorlatilag visszaerőszakolták a részekbe, egyértelműen börtönben lenne a helye, de az írók találtak vmi mondvacsinált kiskaput, amivel megtarthatták, hogy maradjon egy kis szerelmi háromszög
SPOILER

human - 2016. 09. 21. 01:43

Necridus: épp arra gondolok, hogy nem közönségkedvenc.

Delilah: winnie? amúgy igen, Danre.

arcfej - 2016. 09. 21. 04:30

Én még mindig imádom ezt a sorozatot! A bűnügy meg csak háttér volt a főszálnak, de az jó is volt így! Alig várom a folytatást!
És tényleg nagyon jó volt a zongora és ének a végén :)

winnie - 2016. 09. 21. 06:28

arcfej: a főszál az az átívelő szál, nem? mert a fő szál a nyomozás szokott lenni.

Delilah - 2016. 09. 21. 15:19

human: bocsi, valahogy rossz név volt a fejemben, természetesen rád gondoltam:D

Szaby59 - 2016. 09. 21. 16:26

Ja, Dan tényleg nem kellett azt hittem Mazere gondoltok, mert ő is “eltűnt” a rész felére :D
Na ő érte tényleg kár lett volna…

kiskiraly - 2016. 09. 21. 17:33

A Dan-es visszatérés nekem se jött be.

Neoprimitiv - 2016. 09. 21. 18:02

– Még mindig a zene és a részenként stabilan szállított egy-két sorosok a fő vonzerő.
– Sajnos e mellett változatlanul valahogy rossz a tempóérzékük, a petárdának szént dolgok inkább csak puffognak.
– Az új csajt szerintem Trixie helyett/mellett hozták be. Gondolom a kislánynak valamiért kevesebb ideje van forgatni, az ő “gyerekszáját” pótolják vele. Majd meglátjuk, hogyan működik, Trixie-t szerettem az első évadban, de ez nem ugyan az.
– Dan – mi a fenének kellett? Nem lehetett volna legalább egy-két részt kihúzni nélküle? Esetleg valami értelmet adni a visszahozásának? Passz, ez egyszerűen szar írói munka.
– Dokinéni lassan a teljes Al- és Felvilág pszichiátere lesz…

Összességében maradt a számomra ugyan az a guilty pleasure, ami az előző évad végén is volt, némileg erősebb guilty-vel.

Kérdés: Miért nem érdekli Lucifert egy cseppet sem, hogy hé, Chloe nélkül is majdnem szarrá verte valaki, ez eddig nem volt a pakliban?

Szaby59 - 2016. 09. 21. 19:33

Chloe már ott lehetett a ház előtt azért tudta szarrá verni :D

nargli - 2016. 09. 21. 19:44

Soha nem lesz kiemelkedő sorozat, és soha nem lesz olyan szerethető, mint a Forever. De szórakozásnak tökéletes. Neoprimitív: nekem is ugyanez jutott eszembe. Én majdnem végig azt hittem, hogy a nőről ki fog derülni, hogy az anyja, ezért tudta megsebezni. Gondolom ez, hogy Lucifer vérzett rendőrnő nélkül is, azzal van összefüggésben, hogy a testvére meg most nem tudja sokáig “kimerevíteni a képet”. Nyilván beleillik a nagyobb tervükbe (remélem), de ez így akkor is zavaros és rossz volt.

nargli - 2016. 09. 21. 19:46

Én úgy emlékszem, amikor Chloe megjött, akkor már vérzett, de ki tudja… nekem az sem tiszta, Chloe “hatósugara” mekkora. :))

Zora - 2016. 09. 21. 20:17

Hát, igen, a hatósugár lehet kb 20 méter, úgyhogy elég volt, ha csak a ház előtt ácsorog 1 percet, aztán felsétál az ajtóhoz, bekopog stb, közben már verekedhetett Luci simán.
Szegény Amendiel-nek meg nagyon röpke ereje van…

Dan egyáltalán nem hiányzott! Trixie viszont igen.

Neoprimitiv - 2016. 09. 21. 20:38

Zora, nargli, Szaby59: ezzel csak az a gond (mondjuk már az előző évad óta), hogy a pilotban Chloe-tól karnyújtásnyira eresztettek bele hat golyót és azok nem fogtak rajta.

Itt is előjön ugyan az a baj, amibe a procedural sorozatok rendszeresen belefutnak. Kitalálnak egy átívelő problémát, de nem akarnak igazán foglalkozni vele, mert akkor nem tartana ki az évad(ok)on keresztül. Ezért aztán az érintett karakterek egyszerűen negligálják. Viszont ha őket nem érdekli, akkor miért kellene engem érdekeljen?

pudli - 2016. 09. 21. 20:59

Én telejsen egyetértek ez nagyon semmilyen volt. Az első évadban se azért tartottam ki mert rettenetesen jó volt de ez a rész “érthetetlen” volt számomra. Nekem az igazi plusz pont, a végén a zene és persze Tom Ellis.

heidfeld - 2016. 09. 21. 21:06

Már az elején megvolt a szokásos hangulata. Volt pár jó elszólás, vicces helyzet. Dan, angyal- tesó felesleges, Doki, új csaj rendben, Maze nagyon jó “anyu” ígéretes. Trixie hiányzott..
Szerintem azért nem lehet kiemelkedő sorozat, mert nem tudják többnyire helyesen eltalálni az arányokat, vagy félnek egy határozott irányba eltolni a szériát. Mondjuk az ügyek lehetnének bonyolultabbak, vagy több misztikum, esetleg magánélet erősítése, még több humor – utóbbira szavazok..
Én imádom a Lucifert. Egyedi hangulata van, és jó ez a lazaság, jókat nevetek rajta, szimpatikusak a karakterek. Ja, a lényeg: Lauren German még mindig nagyon tetszik..

arcfej - 2016. 09. 22. 05:23

Igen, az átívelő szálra gondoltam, mint fő szál :) Az én értelmezésemben ugyanis az átívelésre vannak ráhúzva az egyes részek, tehát értelemszerűen az a fő szál. Ebven a részben biztosan így hatott, hiszen a bűnügy tényleg csak háttér volt, véletlen egybeesések és metafórák a “fő” szálhoz.

arcfej - 2016. 09. 22. 05:30

@neoprimitiv
A pilotban szerintem szimplán csak azért nem halt meg Lucifer a lövésektől, mert még nem kezdett el hatni Chloé. Mint egy gyógyszernél, várni kel, amíg felszívódik a hatóanyag. Egy kis késleltetett hatás. Nekem ez egyáltalán nem szúrt szemet, amíg itt nem olvastam tőled. Pedig egybe néztem végig az 1. évadot. Így is volt felvezetve. Megismerjük Lucifer erejét, hatalmát, aztán egyszer csak elkezd valami nem stimmelni. Volt az egészben egy átmenet.

arcfej - 2016. 09. 22. 07:08

Most döbbentem rá, hogy az “All alonge the watchtower” szám feldolgozását legutóbb a Batlestar Galacticában hallottam 2011ben :D
Ott teljesen más volt! Ott ugye egy döbbenetes fordulat aláfestő zenéje volt, hatalmas monumentalitással, mint egy hadsereg elsöprő ereje! Itt meg egy ember játszik és énekel, és az ő egyéni, személyes ereje jön át az előadásból. Mindkét verzió erőteljes, de teljesen máshogy és másmiért (már csak a hangszerelés miatt is)! Tök érdekes volt most visszahallgatni a Battlestar Galactucából is a számot és összehasonlítani a kettőt :)

Ambriel - 2016. 09. 22. 07:48

Annyira idegesített mindenki, az ügy pedig az unalmasnál is unalmasabb volt, hogy részemről ez a sorozat is ment a süllyesztőbe.

Neoprimitiv - 2016. 09. 22. 16:28

arcfej: Chloéra már az első pillanattól kezdve nem volt hatással, nem működött a “mire vágysz igazán” sem. A képességei viszont működtek Chloé közelében is.

Ha nagyon magyarázatot próbálok adni, akkor attól, hogy Chloé meglátta az ördögi arcát a 4. rész végén, attól veszt(h)ette el az immunitását a közelében – csak éppen ez egy elég fontos dolog ahhoz, hogy ne a nézőnek kelljen barkochbáznia, hanem a készítők szenteljenek neki figyelmet.

Annatar - 2016. 09. 22. 16:28

Lucifer visszahozta Chloet a halálból (_miután_ bekapta azt a több golyót), ennek lehet a mellékhatása, hogy sebezhető a közelében.

Narakh - 2016. 09. 22. 20:08

Előbb All Along the Watchtower, aztán Tricia Helfer…elég lapos rész volt, de a végére majdnem elsírtam magam a gyönyörűségtől.

emese - 2016. 09. 22. 20:35

Ez pont az volt, amiért megszerettem: egy iszonyatosan szórakoztató kis hülyeség, egy kellemes hülyeség.

Rengeteget lehet rajta vidulni, Tom Ellis meg nagyon jó a szerepben. Az ének tényleg ő volt? Mert akkor hűha, még menőbb a pasas.

Az ügy semmilyen, de nem is érdekel, az anyu-story épp jó lesz, örülök, hogy Maze megkerült a végére, az új forensic kis csajt bírom, Dan meg nem zavar. Tehát összességében pozitív, heti nézős lesz.

nargli - 2016. 09. 22. 21:32

emese: szerintem ő éneket, ugyanúgy, mint az első évadban, amikor a Sinnerman volt.

emese - 2016. 09. 22. 23:44

@nargli: kösz! Bevallom, én azt gondoltam, hogy ügyesen meg van csinálva, de ez szuper!

arcfej - 2016. 09. 24. 20:35

Én is általában hangulat miatt nézek egy sorozatot, az pedig itt maximálisan megvan :)
Az agents of shieldnél pl pont emiatt rezeg a rész nálam, pedig a képregényes témákat nagyon szeretem!

MetaLika - 2016. 09. 25. 08:31

Tricia Helfer + All Along The Watchtower… kicsit sem volt BSG feelingem a rész végén :D
Mellesleg lövésem sem volt korábban arról, hogy ő játssza majd Anyut, de a rész elején a nevek között rögtön kiszúrtam… mennyivel jobban ütött volna, ha nem, a fene belé!

DarkEagle - 2016. 09. 25. 23:23

Szerintem tűrhető nyitány volt. A végem meg zseniális.
Mármint a zene meg minden.

Egyébként nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a mamival mert most Amenadiel ereje is kezd tünedezni. Valószínűleg azért mert anyu a Földön van.

Egy dolgot nem tudok lenyelni egyébként a sorozattól. Hogy ennyi szarság után is képes kételkedni Chloe. Ha ennyire nem hiszi el hogy Luci az ördög akkor miért nem hitte el amit a tesó mondott? Utána meg azt nem hitte el. Fuck logic komolyan. :D És ahelyett hogy elvinné a vért tesztelni inkább kidobja valami mondvacsinált indokkal. Komolyan mintha átjöttek volna az írók a Castle-től. Abban voltak ennyire nagy baromságok. Ezt leszámítva egyébként még mindig nagyon csípem a sorit de ez mindig is zavart hogy egy nyomozó ennyire vakegér.

Neoprimitiv - 2016. 09. 27. 20:24

MetaLika: volt már így ezzel más sorozat is – sajnos ez pénzkérdés odakint. Mármint a színészek pénze, akiknél a stábon belüli besorolás (recurring guest star, guest star, starring, etc.) a stáblistán való feltüntetésüket is tartalmazza.

Kívülállóként nyilván én is úgy gondolom, hogy ez hülyeség, miért nem lehet tőle legalább az első megjelenéskor eltérni, de ez egy jogászokkal és szerződésekkel vastagon körülbástyázott iparág, annak minden hátrányával.

emese - 2016. 10. 04. 23:13

Második rész után: én nem tudom, röhögtem-e valaha is ennyit bármin. A teljes jelenet az ügyvédnő eunuch férje és Luci között…. fergeteges!

Nem is igazán érdekel, hogy mennyire jó a történet, amíg Tom Ellis így tolja. Tuti, hogy marad nálam heti nézős, kell ez a 40+ perc önfeledt baromkodás az élethez. :D

DarkEagle - 2016. 10. 04. 23:21

Oké a heti rész valami fergeteges volt. Instant bedobnék vagy 10 egy sorost a hét idézetei közé. :D

Luci mami nagyon jó egyébként. És ahogy elnézem nem Lucival van baja és szövetkezni akar Isten ellen. Érdekes kis háború lehet ebből. :P

Tyberius06 - 2016. 10. 05. 00:24

Amadiel eléggé szopóágon van jelenleg. Anyuci meg jól tollja, de az egész rész nevetős volt. Ahogy Lucifer folyamat ossza Chloe ex-ét az hatalmas.
Mondjuk nekem kicsit sántít ez a háború Isten ellen dolog. Mármint nekem ez túl nagy falat… A Supnatot is az ilyenek miatt kaszáltam anno…

Isaac - 2016. 10. 05. 10:32

Az első rész…nem volt rossz,de ez a második ott volt a szeren :) Többször hangosan nevettem,de majdnem végig mosolyogtam. Anyuról szólva, Hatos még mindig top3-as a sci-fy hölgyek közül…nála talán csak 7of9 jobb ;)

Bender - 2016. 10. 05. 19:29

A második rész nekem nagyon ott volt. Mondjuk felvetődött bennem a kérdés, hogy akkor Lucifer is úgy kezdte a Földön, mint anyu? Na meg ez az egyszer gyógyulnak be a sebek dolog is érdekes volt.
Egyébként nagyon jót tett a résznek, hogy most nem volt “Chloe közelbe ér és Lucit agyonverik”-sztori.

Mia - 2016. 10. 05. 20:02

Én imádom. :) Még most is annyit vihogok apróságokon, mint az első évadban. Ja, tudom, talán kicsit gyerekes visítva röhögni egy odatapadt szalámiszeleten, de ilyen is kell. Végre egy sori, ami azt sugallja, hogy nem kell olyan komolyan venni az életet. :)

heidfeld - 2016. 10. 06. 03:54

Nagyon jó rész volt. Most kezdődött a második évad. Bizony feküdtem a nevetéstől, többször is.. Nagyon tetszik, ahogy Lucifer “kezeli” a gondokat, sokat nem vacakol.
Áradt belőle ismét a lazaság. Rengeteg apróságnak tűnő dolgon lehetett nevetni, pl amikor kapcsolgatta a lámpát.. Lecsúsztam a fotelben, úgy nevettem…

bkitten - 2016. 10. 06. 18:11

igen, laza volt ,faxa volt, Hatoson meglepődtem de jól néz ki még mindig. Amit nagyon hiányolok, ha már eddig megmutatta Luc a démoni arcát s az erejét, most ezeket miért hanyagolják? Nagyon is emberivé kezd válni..lehet ez lesz a sori célja?

Zora - 2016. 10. 09. 22:08

*** @Bender – 2016. 10. 05. 19:29
A második rész nekem nagyon ott volt. Mondjuk felvetődött bennem a kérdés, hogy akkor Lucifer is úgy kezdte a Földön, mint anyu? ***

Szerintem nem. Anyu el volt zárva, semmi rálátása nem volt az emberek világára. Míg Luci évezredek óta figyelte őket, vágyott hozzájuk, így minden szokásukkal, viselkedésükkel tisztában volt.

Bender - 2016. 10. 10. 12:12

@Zora

Nem erre értettem. Hanem arra, hogy ő is egy éppen elhalálozott ember bőrébe bújt bele 5-6 éve, mint anyu? Mert akkor még pár dolgot előhúzhatnak a tarsolyból az írók.

Neoprimitiv - 2016. 10. 12. 10:29

kezd kikerülni a kalapból a sorozat.

Ami a Lucifer-Anyu-Amenadiel-Maze vonalon történik, az érdekel(ne), de a nyomozások és Chloé vonala annyira hidegen hagy, hogy a mostani részben a bevezető után már át is tekertem. Ami biztosan nem jó, mert Lucifer jobb poénjai rendszerint oda kerülnek, de nincs hozzá türelmem.

Kérdés: mi van most Amenadiel szárnyával? a Maze-zel való etyepetye miatt hullottak ki a tollai vagy én ugrottam át valami lényegi infót?

Ayrons - 2016. 10. 12. 10:33

Szerintem sokat tölt Lucival és a Földön.

Starlark - 2016. 10. 12. 13:40

A 2.évad pilot elég satnyára sikeredett, kezdtem is félni hogy elcseszik. A kövérnyanyás részt nem is értem, a fizikai erejét nem veszti el Chloe közelében, a nagydarab Spidert is hogy felrakta a templom falára. Ez így elég szánalmas volt.

A 2. rész hozta az átlagot :) Jó beszólások, action…

A 3. rész se lett rossz, kíváncsi vagyok Amenadiel meddig tudja titkolni hogy bajban van.

heidfeld - 2016. 10. 13. 06:55

Sajnos ismét túlzásba vitték a nyomozást, pedig nem volt túl bonyolult. Doki néni, Cloe férje teljesen felesleges lett.Hanyagolják Luci és Cloe közti civódást, amit a régi rajongók jogosan hiányolnak.
Remélem anyu “földi” családja visz új lendületet a szálba, mert múlik az újdonság hatása. Pozitív lehet, hogy van egy Trixivel hasonló korú lánya.
Továbbra is biztos vagyok benne, hogy Tom Kapinos irányítása alatt ez egy legendás sorozat lehetne, bár nem hiszem, hogy stílusa egy országos csatornára való lenne.

anarchoid - 2016. 10. 14. 01:25

Amennyire elveztem az elso evadot annyira utalom a 2. evadot kinkeserves megnezni az epizodokat.. csipazom Helfer -t de itt most nagyon faraszt

Thorongil - 2016. 10. 15. 10:19

Eddig nem vagyok annyira lenyűgözve ezzel az évaddal. A bűnesetek szerintem nem rosszak, de a nyomozás az bűn rossz. Anyuci szál se hozott lázba eddig.

De a beoszlások szerintem továbbra is hatalmasak. A zene se rossz.

Illetve szerintem megint túl gyorsan akarnak haladni 1-2 dologgal. Most épp az s02e03-ban anyucival.
Megkapja a büntetését majd nagyjából 1 perc múlva rájön hogy mégse lett annyira földi lény.
Szerintem az utolsó jelenetet a következő részbe kellett volna áttenni miután kicsit már szenvedett a földi családjával…

Neoprimitiv - 2016. 10. 15. 19:12

Thorongil: nekem inkább az a bajom vele, hogy kezd inkább ilyen itt a piros, hol a piros kategóriába átmenni a természetfölötti vonal. Hol van, hol nincs, semmi értelmes magyarázatot nem kapunk rá, de ami a legrosszabb, a karakterek se akarnak rá választ kapni.

Lucifer évad eleji lepofozása szóba sem kerül, pedig tavaly a papos rész végén Chloé közelebb volt hozzá, mégsem vesztette el az erejét. Most anyu hipp-hopp megint überfrau lett – vagy lehet, hogy eddig is az volt (ld. a világrekord idejű sztriptízt), de akkor miért meglepetés most neki?

Az ilyen extra képesség dolgok nálam csak akkor adnak egy sztorihoz, ha konzekvensen használják őket. Különben csak az összecsapott írás leplezésére szolgálnak.

Zora - 2016. 10. 16. 22:11

@Neo, lehet, hülyeség amit gondolok – de nem lehet, hogy Anyunak meg Luci mellett nincs ereje? Ahogy kikerült a hatósugarából, máris Hulk lett?

Amendiel meg lett támadva valami angyali ölőszerszámmal, és hiába épült fel, szerintem az ereje emiatt fogy.

Férj teljesen felesleges, a dokinő már nem.

emese - 2016. 10. 17. 01:04

Gondolom Amenadiel kórságának oka a pia meg a démoni szex.
Ez a harmadik rész elment, de a második sokkal jobb volt. Most egy kicsit leült a dolog.

mikroman - 2016. 10. 17. 14:43

A pia biztos nem bűnös a tollvesztésben. Lehet a szárnyasokra káros hosszú távon a földi jelenlét. Vagy ha anyuci ugyanott van, akkor elerőtlenednek a csemeték ő meg erősödik. Vagy csak kezd hozzászokni a testéhez anyuci és attól lett erősebb.
Lucifer meg ugyan sérülékeny ha “jó” társaságba keveredik, de eddig azért az ereje és gyorsasága ezt nem sínylette elvileg meg (legalábbis a season 1-ben). Lehet az is elsatnyult a hosszú földi vakáció alatt, csak nem használja a képességeit gyakran és ezt nem vette még észre. No, majd meglátjuk merre vezetik az eseményeket. Ebből még bármi lehet. :)

amaranta - 2016. 10. 19. 20:02

Lucifer és Chloe mikor fekszenek már le??

heidfeld - 2016. 10. 19. 21:43

Hát, ez a 2×4 nagyon jó volt. 8.5/10. Nagyon-nagy volt a lazaság, jó beszólások. Remélem Lucifer és Chloe még jó ideig nem jön össze, mert elmúlna a sorozat egyik kellemes varázsa..

Starlark - 2016. 10. 20. 15:32

Igen, jó lett ez a 4. rész, de továbbra is hiányolom pl azt ahogy Lucifer játszott az emberekkel az 1. évadban /pl: közlekedési rendőr, az utcai hittérítő vagy az öngyilkos jelölt/.
Kevesebb a múltjára visszautalás és a képességeit is alig használja, igazából eltűnni látszik mint különleges karakter. Szinte csak egy gazdag, öntelt playboy.
Okosabbnak, manipulatívabbnak kellene lennie.

Kriszta - 2016. 10. 20. 16:38

Engem az zavar hogy ennyire hanyagolják a Luci sebezhetőségét Chloe közelében témát…de a kövi rész promója meg a mostani rész vége talán arra utalhat hogy előjön végre ez a szál is

Starlark - 2016. 10. 20. 18:54

Megnéztem most a promót :)
Ígéretesnek tűnik, de eddig úgy tudtam Urielt csak a 6. részben hozzák be.

DarkEagle - 2016. 10. 21. 15:39

Na végre egy jó rész megint. :D Jókat röhögtem de most már ideje lenne rendesen beavatni Chloe-t mert kezd zavaró lenni hogy hiába mondják neki a szitut semmit se hisz el. Talán kövi részben mikor veszélybe kerül. Meglepő hogy ilyen hamar megjött Uriel, tippre évad végére betér Michael is. :D

Az viszont engem is baromira zavar hogy nem tértek még ki arra miért nincs ereje Chloe mellett Lucinak és hát ugye az nyilvánvaló hogy maminak miért nem volt Luci mellett. Ahogy szerintem az is hogy hova tűnt Amenadiel szárnya. Tudnék örülni ha évad végére kicsit megszállnák az angyalok városát a démonok meg az angyalok, kicsit felforgatná ezt a mindennapi “oldjunk meg egy újabb ügyet” cuccost.

szelesmalom - 2016. 10. 22. 14:00

2×04
az a bajom, amit korábban már írtak itt,
hogy a mitológia teljesen hanyagolva lett.

degesítőek ezek a nyomozásos témák
nem értem miért ezeket tolják

igen, vannak érdekes, humoros jelenetek
de összeségében az feszültség kavarog az
emberben hogy:
“HALADJUNK MAR BAZMEG!”

ezek az állando morzsaszemek, amiket behintenek
csak felidegesit.
miértnem halad a mitológia vonal?
ezerszer érdekesebb lenne, mint ez sok idióta
ripacskodás a heti ügyekben.

Az ex férj…hát az valami szánalom, átkell tekerni
azokat a jeleneteket, mert egyszerűen elviselhetetlen.

Neoprimitiv - 2016. 10. 25. 09:38

Ejha, egész jó drámát rittyentettek a végére az epizódnak.

A nyomozásokat változatlanul inkább tehernek érzem. Ha a készítőknek lenne vér a pucájában, akkor dobnák az eredeti Lucifer-Chloé koncepciót és inkább a kvartettre koncentrálnának. Chloé és a többi ember megmaradhat comic reliefnek, háttér eseménynek, illetve végre elkezdhetnének foglalkozni azzal, hogy miért van különleges hatása Luciferre.

Azok után, amit Lucifer most tett érte, külön kíváncsi vagyok, hogy mi Celeste valódi motivációja, mert hogy nem csak az anyai szeretet, az biztos. Sanszos, hogy egy puccs apuci ellen, a fiúk segítségével.

Dixon - 2016. 10. 26. 23:13

A heti nyomozás most sem volt túl bonyolult, de talán viccesebb volt a szokottnál. Legalábbis Lucifer és Detective Douche – aki egyébként továbbra is egész sokat szerepel – elég jól szórakoztak közben.
De most kivételesen nem a nyomozáson volt a hangsúly.

SPOILER
Végre volt valami haladás a fő szállal is, Uriel megjelenése kicsit felkavarta az állóvizet.
Bár ez a “csak a fiaim közelében szeretnék lenni” szöveg amúgy is elég hihetetlen volt anyucitól…
Mindenesetre kíváncsi leszek a következő részekre. Egyrészt arra, hogy milyen hatással lesz Luciferre a tette, illetve hogy csepegtetnek e némi infót anyuci szándékairól.
+ azt sem tudjuk, hogy Azrael kardjával mi lett a rész végén.

DarkEagle - 2016. 10. 26. 23:13

Én is puccs-ra gondolok de nyilván sajnálja hogy Uriel meghalt hisz minden gyerekét át akarja állítani. De ez úgyse fog sikerülni. Chloe-val semmi baj nincs egyébként, leszámítva hogy nem avatták be még rendesen.

Nem gondoltam volna hogy ilyen hamar lezárják Uriel szálat de nem bánom mert annyira nem jött be a fószer. Ettől függetlenül nagyon erős rész volt, sok poénnal és jó drámai részekkel. A vége meg leírhatatlan. Sejtettem hogy lesz valami de nem vártam hogy megöli őt Luci. Azt hittem átmegy full rage módba és ad neki de semmi. Pedig bírom a piros pofiját.

Arra meg külön kíváncsi vagyok hogy mit mondott Uriel, nyilván a nagy tervet.

Ja és azért említsük meg Charisma Carpentert is mint vendéget bár nem volt nagy szerepe vagy annyi se de jó volt látni megint sorozatban. :D Sajnos eléggé megöregedett és nem javára. :/

Előzetes alapján a kövi rész is folytatja a történéseket aminek örülök hogy nem az lesz mint anno a Castle-ben szokott hogy egyből tovább lépnek. Ja és remélem nem lesz több bromance jelenet Luci és a barom nyomozó közt. Nagyon ciki volt. :D

arcfej - 2016. 10. 27. 06:09

2×5
Wow!!!

Elsőre csak ennyit akartam írni, de itt elolvasva a kommenteket, nekem pont tetszett, hogy Douche és Luci talált közös témát. Egy kis újdonság volt már az örökös csípkelődés mellett. És úgy látszik, hogy a vonzerejét is kezdi elveszíteni :) Az új detektív csajra semmi hatással sem volt :P

De ez a rész akkoris wow!!! Luci kirohanása, hogy senki se tudja, mit akar Isten…. Felállt a szőr a hátamon! Végre megy a mitológia :)

Thorongil - 2016. 10. 27. 12:11

Nekem nem igazán jött be az s02e05

Korábban nem nagyon volt kifogásom a Chloe-t játszó színésznő ellen, de ebben a részben olyan faarccal dumálta le az ázsiai csávót az ölésről hogy az fájt…

Szerintem nem volt olyan rossz Uriel karaktere, legalábbis ahogy Chloe balesetét összehozta az érdekes volt(szerintem). A verekedős jelenetei nem annyira. Az pedig teljesen érthetetlen számomra hogy minek hozták be hogyha ugyanabban a részbe ki is írják.

Egyedül Lucifer menti meg a részt attól hogy sz*r legyen. Főleg az @arcfej által is említett senki sem tudja mit akar jelenet.

Detective Douche pedig végleg eltűnhetne, amúgy is börtönben lenne a helye.

Starlark - 2016. 10. 27. 12:56

Egyet kell értenem Thorongil-al.

Továbbá nekem az sem jön be hogy gyökeresen eltérnek a DC képregénytől, szinte csak a címe ugyanaz a kettőnek, nem az történetre gondolok hanem hogy az alapokat rendezik át teljesen, nem tetszik ahogy ezt az öcsi-bátyus témát hozzák. És az sem hogy ennyire könnyen legyőzhető.
Vki érti hogy azt az oszlopot miért dobta ki az ablakon?!

Remélem a következő részekbe így a Lucifert ért trauma után a karakter visszatalál az 1. évadbeli énjéhez.

Tyberius06 - 2016. 10. 28. 23:41

Szerintem hatalmas volt Luci és a nyomozó a filmekkel. Egyszer-egyszer belefér szerintem. Uriel kinyírása meg az angyalokat ölő kard nem hiányzott. Nemtom mi az írók szándéka de ez gyors volt. Egyrészt eröltetett volt Uriel indítéka hisz a végén el is ismeri, leszarja mit akar az apja, a kard meg baromi felesleges ide. Ez nem a tököm Supernatural.
De majd meglássuk mi lesz.

Zora - 2016. 10. 30. 14:04

2×04

Hát, ez nagyon jó volt. A csajos este, a pasis este, meg Maze beszólásai…

A vége ütős volt. :-(

Zora - 2016. 10. 30. 15:33

2×05

Hú, ez kemény volt. Végig az volt a fejemben, hogy hát Luci nem ölheti meg, mert a tesója. Vajon, ha U. nem fenyegetőzik MINDKETTŐ elvitelével, Luci akkor is megölte volna? Ha csak az anyját látja veszélyben?

Izgalmas rész volt, és legalább ebben használta a “bűvös-kérdést”, míg az előző részben nem.

Tod - 2016. 11. 01. 10:22

A dokinő most megkapta. :D

DarkEagle - 2016. 11. 01. 22:16

AZT A ROHADT ÉLET! Sok felkiáltójellel! :D

Na ezt a részt nagyon durván odatették. Még Dany boy is jó volt. Először is Maze és Trixie még mindig zseniálisak együtt. Ez a kislány nagyon jól tolja az ipart. :D Maze azért kicsit parázott hogy Trixie bekakil a bugyiba a démoni énjétől, bár azért kíváncsi lennék hogy mit szólna ha nem Halloween-kor csinálta volna ezt. :D És milyen cukik voltak ott együtt az ágyon.

Luci vergődését totálisan át lehetett érezni. Nem volt túljátszva, megjátszva és a zongorás jelent is zseniális volt. Bár Tom papa ezekben mindig jó. Kíváncsi vagyok Chloe mikor látja meg az igazi énjét. Bár elnézve a dokinő reakcióját ami megjegyzem beszabehu volt XD nem hiszem hogy hamar eljön a pillanat mikor Chloe-nak is bemutatkozik rendesen. :D

Hát gyerekek, ez a sima 10/10 volt! És elnézve a kövi rész előzetesét ott sem fognak lelassítani. Ja és baromira érdekel mégis hogy akarja visszaadni mami Amenadiel-nek az erejét.

Tyberius06 - 2016. 11. 02. 01:37

Ha nem is 10/10, de jah, odabaszott ez a rész rendesen. Kicsit paráztam, hogy túltolják a gyászt, de gond nélkül vették az írók az akadályt. és igen, Dokinő arca a végén… Igen, van mit megemésztenie. Egyébként Chloe-nak nem biztos, hogy meg tudja mutatni magát, mert mellette nem igen működnek a képességei.
Egyébként anyuci nagyon jól kavarja a szálakat. Lucifer amúgy is pipa apucira, most hogy Amadiel letaszított lett és hozzájött a tesó halála, ő is apuci ellen fordult, szép kis családi perpatvar van kialakulóban arra felé… :) Anyici ereje meg tér vissza. Hurrá…!

emese - 2016. 11. 02. 01:37

Basssszzzzz! Véééégre!
10 pont a dokinőt játszó színésznőnek, a mimikája mindent elmondott.
Végig éreztem, hogy ebben a részben valamikor meglátjuk Luci igazi énjét, és tényleg.
Tom Ellis iszonyat jó játszott végig, és nem tudom, hogy a sátáni fejet hogyan applikálták oda, de bejött, hogy a tekintetén ekkor is látszott a fájdalom.

Trixie és Maze jó volt szintén, illetve engem Dan sem idegesít az évadban. Lauren German a gyenge láncszem.

Zora - 2016. 11. 02. 19:47

2×06

Nagyon jó volt! Szegény dokinő – de itt volt már az ideje…
Tetszett, hogy a hetiügy és a karakterek élete – ez esetben Lucifer – jelképesen egy hullámhosszon voltak.
Maradjon ez a koncepció!!!!

Mala - 2016. 11. 02. 21:23

2×06 Ez most nagyon jó rész volt. Végre láthattuk Lucifert teljes valójában. Remélem még bontogatják ezt a szálat most, hogy kapott +9 részt :)

heidfeld - 2016. 11. 03. 05:32

Nem volt rossz rész, de láttam már jobbat. 7.5/10
Sajnos 3 karakterről is Winnie megállapítása jut eszembe: “Semmilyen”. Ez teljesen az írók hibája.
Dokinő, Maze, Trixie remek volt, de Tom Ellis nagyot játszott.
Chloe-Lcifer koncepciót meg azért nem lehet dobni, mert ördögünket semmi nem érdekelné. Iszogatna, szexelne, énekelgetne, alig mozdulna ki a bárból. Pár rész még szórakoztató lehetne, de egy teljes évad biztos nem.

Aguillon - 2016. 11. 03. 19:54

Úristen ez a 6. rész..!! Eszméletlen jó volt az utolsó jelenet, a beszűrődő fényekkel, a dokinő arcával… A zongorás Metallica is nagyon helyén volt.
Trixie+Maze nagyon jók együtt. :)

nargli - 2016. 11. 03. 20:45

Tényleg nagyon jó rész volt a legutóbbi. Csodák csodája engem most még Chloe sem idegesített annyira. Ez persze nem változtat a tényen, hogy kezdenie kell vele az íróknak valamit, mert tényleg ő a gyenge láncszem. (Meg persze, Dan minek kell egyáltalán, de most ő se volt rossz.)

arcfej - 2016. 11. 04. 05:53

Wáo! Tényleg 10/10!
Ezt nézve igazából kedvem támad kaszálni a többi sorozatot, amit nézek most hetente (agents of shield, supergirl). Nagyon tetszik a mitológiája, nagyon tetszik Lucifer karaktere, Isten meg egy köcsög fasznak tűnik egyelőre, de igazából nem tudni, pontosan mi is van a háttérben. Ez a sorozat hat rám érzelmileg! És én pont ezt akarom! Ezzel szemben pl a Flash-ben, amit kb a 3. rész után kaszáltam, nyomatják a morális tanmesét, ami tök erőltetett, hiteltelen és unalmas. Ez a koncepció sokkal jobb, így kell egy képregényes témához nyúlni :) Amúgy a Lucifer képregényeket nem ismerem, nem tudom hozzá hasonlítani.

caeiro - 2016. 11. 04. 10:44

És milyen jól passzolt ide az Unforgiven! szeretem, hogy a zeneválasztás ennyire passzol a történethez. Már az előző évadban is nagyon jól válogattak, de a mostani résznél telitalálat volt a Metalluca feldolgozás.

Dixon - 2016. 11. 06. 19:26

Egész jól megoldották a múlt heti dráma folytatását. Ellis jól játszott, a heti nyomozás elment egynek, Maze és Trixie együtt pedig mindig öröm :)
Kíváncsi leszek mi lesz Daddy következő lépése, erről ha jól figyeltem nem volt szó a heti részben.
Ugye Uriel halott, Mom még a földön és Chloe is él. Nem lepne meg, ha további tesók érkeznének LA-be – Luciferék többször is mondták, hogy sok testvérük van.
Aztán az évad végére pedig nyilván Lucifer szeme felnyílik és anyuci ellen fordul…

amaranta - 2016. 11. 07. 09:59

Az 5.rész nagyon unalmas volt, nem is néztem végig…

speedster - 2016. 11. 07. 20:25

imádom ezt a sorozatot, igaz engem nem hoz lázba a nyomozós részek, de a többi k*rva jó. Remélem Isten soha nem fog megjelenni a sorozatban, de arra kíváncsi vagyok, hogy Jézus fel fog-e.
de tényleg, most nekem ez nagyon favorit sorozat lett, 6. rész utolsó jelenete valami briliáns volt.

Marcipánmacska - 2016. 11. 08. 09:28

Ebbe a sorozatba egy dolog nem kéne: a rém gyenge nyomozós részek.

majsz - 2016. 11. 08. 17:09

@Marcipánmacska anélkül nehéz lenne kitölteni egy heti ügyes sorozatot :)

7. rész után:
A aktuális nyomozás valamivel érdekesebb volt, lévén most főszereplőhöz köthető ügyet hoztak, illetve jól használták fel a dolgot Luci karakterépítgetéséhez. Bónuszként detektív Douche is be lett vonva ehhez, nem csak kellékként szavalta sorait.
Anyu, tesó, misztikus szál most elmaradt de nem bántam, mert jól működött az epizód, nem beszélve valami remény megcsillant, hogy ez a dolog is előbbre fog mozdulni kedves pszichológusunk jóvoltából.

Zora - 2016. 11. 09. 20:13

2×07

Nagyon jó volt, nagyon aranyosak voltak a végén – mindkét “pár” -, de nem és nem akarom, hogy Chloe és Luci összejöjjenek!!! Nem!
:-)))

heidfeld - 2016. 11. 09. 21:10

“Pantomin”! Még szerencse, hogy jó masszív szegény Toshiba- gépem, mert ismét sikerült lefejelnem a nevetéstől…
Kár, hogy Luci és Trixi keveset szerepel együtt! Hogy befalta a szenyót a kislány elől! Az érvelés külön tetszett..

Dixon - 2016. 11. 09. 22:09

Linda ki volt bukva Lucifer miatt, eddig ok. Maze elment hozzá, de elküldte ez is rendben volt.
Majd Maze másodszor is elment hozzá, amikor úgy tűnt megint elküldi, de Maze mosolygott egy szépet aztán már mentek is bulizni?
Én simán elfogadtam volna, ha kicsit jobban kiakad és 1-2 részig nem enyhül meg, na mind1.

emese - 2016. 11. 11. 02:25

2X07: Szerintem a sorozat történetének legjobb nyomozós szálát kaptuk a 7-esben. Persze nyilván mert ennyire köthető volt az egyik főszereplőhöz.

Luci elég jó volt a Dan lekövetésével, hozott néhány vicces pillanatot. De ami engem ezúttal igazán meglepett és bejött, hogy a Dan karakterét is milyen jól építették. És még a színész is jól hozta.r

Maze-zel és Trixivel / Lindával az írók nem tudnak mellélőni, egyszerűen mindig remekel.

Szerintem jó volt a rész üteme, jó az is, hogy anyut és Amenadiel-t szabira küldték most, velük már túlterhelt lett volna ez az epizód. Újabb pacsi az íróknak.

ravengirl - 2016. 11. 11. 11:05

A halloweenes rész viszi nálam eddig a pálmát. Maze az egyik kedvencem: Trixivel, és majd a későbbi részben a dokinővel is nagyon jók a jelenetei.
Szexhinta a nappaliban :))) — nemcsak egy témában hasznosítható ezek szerint :)

A zeneválasztás valami hihetetlen jó, egyetértek az előttem szólókkal, a Metallica nagyot ütött zongorán előadva,remélem erre továbbra is nagy hangsúlyt fektetnek.
És Marc Dacascost is lehetett látni, ami számomra külön öröm :))

És +1 amellett, hogy Luci és Chloe ne jöjjenek össze! El se tudom képzelni, hogy abból hogy sülne ki bármi jól. Ez így jó, ahogy van.

Cave - 2016. 11. 12. 08:28

Luci+Chloe= a Sátán gyermeke :)

arcfej - 2016. 11. 14. 04:15

Imádom!
Elkezdtem nézni a white collar-t darában, 2. évadnál járok, de azután annyira felüdülés volt ez a 7. rész! Az se rossz, de ez a Lucifer remekmű! Imádom a karaktereket, az írók nem viszik túlzásba a drámát, a karakterek bátrak (lásd a dokit, kinyitja az ajtót Maze-nek, mer kockáztatni, utat hagyni annak, hogy valami jó történhessen). Lucifer is konstansan fejlődik, tetszik az útkeresése, szerethető, átélhető karakter. És fura ilyet mondani, mert nem gyakori soorozatokban, de nem érzem azt, hogy a szereplők logikátlan döntéseket hoznának. Emögött szerintem általában az lehet, hogy az írók vinnék valamerre a történetet, de a szereplők máshová, az írók pedig önkényesen ráeröltetik az akaratukat a történetre. Pedig az sokkal jobb irányba is fejlődhetne, ha lenne bátorsága az íróknak! Én ezeket rühellni szoktam, utálom, ha egy író egy csak úgy képes egy fordulatot írni a sztoriba, hogy a szereplői logikátlan döntéseket hoznak! Ilyenkor van szerintem az, hogy a karakterek jobb emberek, mint az írók maguk :D (pl Once upon a time karakterei. Mennyi értelmetlen, logikátlan döntés volt abban a sorozatban!)
És nagyon-nagyon örülök neki, hogy a Lucifer olyan sorozat, ahol az összes karaktert hitelesnek érzem! :) Minden tiszteletem az íróké!
Dan tényleg végre jól szerepelt, nem csak díszlet volt. Eddig tényleg talán ő volt a leggyengébb láncszem a karakterek között, jó látni a fejlődést nála is :)
És a Lucifer-Chloé páros… abból még lehet bármi! Sima összejövés biztos nem, de ezek után kinézem az írókból, hogy hihetőt fognak alkotni akkor is, ha végül összejönnek, és akkor is, ha nem! :) Kíváncsi vagyok, lepjenek meg!
Amúgy olyan aranyos, hogy Lucifer nem érti, hogy Chloé meghatódott :) Olyan kis szerencsétlenül hülye :P

Cave - 2016. 11. 14. 15:15

Csak most esett le : Lucifer a hatalmával tartja fenn az álcáját, amikor az lehullik, előjön a valódi arca, alá dokinéni ! Chloé közelében nincs hatalma, akkor ez most hogy :) ?

ciniminy - 2016. 11. 15. 22:38

Cave: Az én értelmezésem szerint, Lucifer is a kezdet-kezdetén lenyúlt egy halott emberi testet, mint Anyu, az igazi, ördögi alakját meg annak mutatja meg, akinek akarja, bár Chloé-nak talán fel se tudná fedni magát, de mivel az egyik első évados részben látta, hogy Luficer szemei vörösbe váltanak, így szerintem Chloé jelenléte inkább csak a testi sérthetetlenségére, meg erejére van hatással.

arcfej - 2016. 11. 16. 05:34

@speedster:
Azért az apokalipszist csak nem akarják elhozni Jézus 2. eljövetelével XD

kovax - 2016. 11. 16. 13:54

valahol az alkotók nyilatkozták, hogy az anyu esete más, mert neki azért kellett lenyúlni egy halott testét, mert ő a pokolból “test nélkül” lógott meg. Nem volt kimondva, de ebből az következik, hogy Lucifer/Amad/Maze számára nem kellett igy testes szerválni. Habár akkor persze miért van, hogy Lucifernek ilyen az arca.Habár ez sem volt kimondva, de nem ugy tűnik, hogy Amadiel-nek lenne hasonló, “nem emberi fogyasztára” szóló arca.

Tyberius06 - 2016. 11. 17. 03:23

8-dik rész megint rendesen odapakolt. De ez inkább volt a vicces kategória megint, még akkor is ha ezúttal anyu kavarta a szart. Csak röpködtek minden fele a beszólások, a tömeggyilok végigjátszása Lucifer és a halottkém csaj között Chloe előtt hatalmas volt. Szakadtam a röhögéstől…

Kiváncsi vagyok merre kanyarítják a sztorit, de eddig sokkal erősebbnek érzem ezt az évadott, mint az elsőt…

heidfeld - 2016. 11. 17. 08:59

Jó volt ez nagyon, ismét. Néha vissza kellett tekernem, mert annyit nevettem. Nagyon-nagy volt a lazaság. Tetszik, ahogy Luci megpróbálja megérteni az embereket, de nagyon nem megy neki.
Igen, jóval erősebb a második évad, mint az első. Igazi ereje abban rejlik, hogy lehet borzasztó szar napom, este megnézem az aktuális részét, és kellemesen szórakozom a jó 40 percén.

DarkEagle - 2016. 11. 17. 21:19

Ez valami hihetetlen zseniális rész volt filler szagú pedig vitte a főszálat is tovább.

Amikor a tömeg gyilkosságnál bemutatta Lucin a csaj hogy hogy történhetett a gyilkolászás majdnem leköptem a tévét annyira röhögtem Chloe feje meg szerintem minden pénzt megért. :D

Eddig baromi jó az évad és végre viszik szépen előre a mitológiát is. A rész végén nem tudom mi lehetett a tőrrel de az előzetes eléggé beszédes. Kíváncsi vagyok Chloe mikor lesz már beavatva. Ideje lenne már nagyon.

Zora - 2016. 11. 17. 21:33

2×08

Hú, de jó volt. Ez az Isteni Anyu nagyon kavar…
:-(
Chloe meg féltékeny. Dan szuper volt. A dokinő is.
Így tovább!

Zora - 2016. 11. 18. 19:22

Olyan jók ezek a legutóbbi részek, hogy még napok múltán is eszembe jutnak poénok.

Pl, 2×08-ban, mikor a gödörnél majdnem belelökte Ellát, az tök jó volt. És a színésznő képe az ijedtségtől! :-)
Viszont, a végén nem kellett volna a kozmikus hatalmakkal jönnie Lucinak, mikor a két cipőlemyomatot próbálta kimagyarázni.
Szerintem, mondhatta volna azt is, hogy a tőr családi ereklye, de mindig veszekedtek, kié legyen, ezért ő elásta, és csak emiatt kíváncsi arra, ki ásta ki. Pl.

A végén a tőr viselkedését két módon magyaráztam:
Az egyik, Luci annyira gyűlöli az apját, hogy az anyja meglátta a lehetőséget, esetleg Lucival legyilkolni Istent.

A másik magyarázatom: Luci kezd emberiesedni, ezért lett a tőrnek egy pici hatalma felette. Bár ennek nem örülnék, maradjon ő Lucifer.

Fantasztikus ez a sorozat, imádom.

kovax - 2016. 11. 19. 17:09

“Szerintem, mondhatta volna azt is, hogy a tőr családi ereklye, de mindig veszekedtek, kié legyen, ezért ő elásta, és csak emiatt kíváncsi arra, ki ásta ki. Pl.”

Lucifer számára (igy van megirva a karakter) fontos, hogy mindig igazat mond. Amikor Ella rákérdez, hogy van-e köze a gyilkosságokhoz (habár Ella a yoga gyilkosságokra gondol), el is bizonytalanodik egy pillanatra Lucifer, hogyan vágja ki magát hazugság nélkül. Végül ugy, hogy nem tagadja egyenesen, hogy köze lenne a gyilkosságokhoz, hanem ugy, hogy a kozmikus dumát levágja. Angolul jobban kijön, hogy óvatosan lavirozik annak érdekében, hogy ne kellen hazudnia.

amaranta - 2016. 11. 22. 20:31

ajjajaj, mi lesz itt, de már mikor??
A 9.rész…tetszett.

Thorongil - 2016. 11. 22. 20:37

Anyuci igazán akcióba lendült a 9. részben. Érdekes rész volt. Mondjuk a befejezés kissé súlytalan volt számomra, nem hiszem hogy meglépnék.Vagy legalábbis még nem

Tyberius06 - 2016. 11. 23. 04:03

Anyuci félelmetes. Totál kiszámíthatatlan. Azért baromi sok poén volt benne most is. Ahogy mérgelődik anyuci, hogy nem volt hajlandó a “robbantási szaki” a levegőbe repíteni a Luxot tele emberekkel. Doki néni is hozza a formáját, mostanra lenyugodott kellően. Nagyon ügyesen építkezik a sorozat, de elkerülhetetlen, hogy hamarosan csúnyaságok történjenek.
Én se hiszem, hogy meglépnék a köv. részben azt, amivel itt zártak, legalábbis az előzetes alapján nem fogják. Mondjuk szerintem Chloe valami köv. generációs angyal szerűség lehet, aki még nem ébredt öntudatra.

Érdekes-érdekes…

Zora - 2016. 11. 24. 10:44

2×09

Hú, ekkora cliff!!!!
Bár biztos életben marad/nem robban fel.

Szóval, amit kilogikáztam: Luci azért jött LA-be, hogy szerelmet találjon. És Chloe személyében megtalálta és meg van ijedve.
Jól gondolom? Vagy ennél prózaibb az ok?

Bence - 2016. 11. 24. 15:31

Legjobb szoveg ebben a reszben volt:

“Dr. Linda had a crash course on celestial beings. It only melted her brain for about a week.”

DenisaW - 2016. 11. 24. 16:32

Egyre jobb részeket hoznak, és remélem, hogy ez a szint maradni is fog. Luci mintha kicsit kikészült volna attól, amit a doki mondott neki, miszerint megtalálta azt, akit/amit keresett. Ez némileg ki is ült az arcára.. :D
Anyuci kezd kevésbé szimpi lenni,és rendesen kavarja a dolgokat, Dan viszont épül, alakul. Maze egy igazi troll, ahogy lőtt egy képet Amenadielről. :D

Zora - 2016. 11. 24. 18:31

Kedves @DenisaW, a spoilert nem szeressem!!!!!
:-(((

(Persze, gondoltam amúgy, hogy a színésznő marad, de azért ez mégiscsak spoiler.)

Ha tényleg következő generációs angyal, ez talán látszódni is fog rajta ott a kocsija mellett állva? Mondjuk egy félkész glória? És Anyu ezért gondolja meg magát?

Aguillon - 2016. 11. 24. 19:44

Maze feje az étteremben… :D

heidfeld - 2016. 11. 25. 05:40

Amikor Maze elment, anyuci szánakozva mondott róla véleményt. Nagyon-nagyon nevettem.
Hihetetlen jó rész volt. Nyomozás meglepően nem idegesített. Chloe és Lucifer ne jöjjön össze, mert elszállna a sorozat varázsának egy jelentős része.
Egy apróság nem tetszett. Dan milyen béna volt a “randin”.

nargli - 2016. 11. 29. 14:51

Most tényleg januárig nem lesz új rész? Ez is jó volt egyébként. A “rendes” heti nyomozás már megint nem hiányzott, a főszálhoz kapcsolva viszont nagyon jó volt.

Nekem az eddigi lassabb építkezés után Chloe és Lucifer érzelemnyilvánításai is túl gyorsnak tűntek, de persze, izgi helyen hagyták abba… Dan és Maze barátságának alakulása pedig gyönyörű. :) Ha eltekintünk attól az alapvető baromságtól, hogy Dan miért nem börtönben ül, akkor ő is egész jól kezdi megtalálni a helyét.

Zac - 2016. 11. 29. 17:54

Én is azt néztem, hogy a következő január 11, ami csütörtök (péntek), gondolom akkor napot váltunk.

nargli - 2016. 11. 29. 18:11

Én január 16-át láttam. :)

Zac - 2016. 11. 29. 19:40

Azt nem gyengén benéztem, tényleg 01.16 a 2×11 :D

emese - 2016. 11. 29. 20:34

9-10-et egyben néztem.
9-ben Maze nagyon nagy volt az éttermes jeleneteknél, lopja a show-t rendesen.
A 10-ben meg még L. German is érdemi színészi játékot nyújtott a tanúvallomásnál. Dan-nel már rég megbarátkoztam, még az impro-nál, elfelejtem az íróknak, hogy Douche-nak a sitten volna a helye, mert legalább jól írják a karakterét.
Most januárig nem lesz rész? OMG, pedig az egyik legjobb heti nézősöm, sőt, konkrétan a 2. legjobb nálam.

Thorongil - 2016. 11. 29. 20:51

hát nyomozásnak alig lehet nevezni azt ami a 10. részben volt.

De mindenki egész jó alakítást nyújtott. Persze senki se volt olyan jó mint Lucifer.

Azt már tudjuk,hogy Chloe mitől különleges, már csak a miért érdekes….

tényleg jan 16ig kell várni a következő részig??? az még messze van :(

Ancsa - 2016. 11. 30. 00:56

Ezt a jan. 16-ot honnan szeditek? Az imdb jövő hetet ír, aztán jan. 30-at (bár sokszor az ottani infó is kapitális butaság). Szóval dobhatna valaki egy linket megbízható infóval.
A sztorihoz: lehet értetlen vagyok, de Apunak mi célja lehet(ett) Cloé “bedobásával”? És a többieknek ez mér’ jó?

winnie - 2016. 11. 30. 04:34

ancsa: nem kell sehonnan sem szedni, illetve tévés oldalakról, tévéműsorokból:) az imdb-n csak akkor lesz fent, ha valaki felviszi, azzal nem érdemes foglalkozni, oda nem kerül fel ilyesmi automatikusan.

januárban visszatér 3 részre a lucifer, utána pedig hosszú, téli szünetre vonul.

winnie - 2016. 11. 30. 04:37

mondjuk az ilyen kommenteket mellőzzük, ha lehet

“Én is azt néztem, hogy a következő január 11, ami csütörtök (péntek),”

mármint, ha valaki nem tudja, vagy nem biztos helyen nézi meg, akkor írja oda, hogy hol nézi, hogy mások jelezhessék neki, hogy ne ott nézze:)

mi is írjuk mindig, ha történik valami a sorozatokkal, de a lucifer a legnézettebb dráma hétfőn, nem fog napot váltani.

nargli - 2016. 11. 30. 08:50

Ancsa: megnéztem az előzetest: https://www.youtube.com/watch?v=w24vwiotnKA , onnan “szedem” :)

Zora - 2016. 11. 30. 11:03

2×10

Ugye, nem fogják megcsókolni egymást??? Ugye, nem?

Szóval, ha nem is angyal, de Isten közbenjárására született. Vagy, vegyem úgy, Isten szó szerinti gyereke, ezáltal Luci tesója?
Ez lehetséges?

Hú, de jó rész volt. Másfél hónap a következőig. :-(((

Ancsa - 2016. 11. 30. 11:06

Köszi, winnie! 3 rész januárban, aztán megint szünet? Szomorú vagyok :(

heidfeld - 2016. 11. 30. 16:12

1×5-nél éreztem ezt: Nagyon helyén volt minden a részben. Luci nagyon kemény volt a tárgyaláson. Folyt a könny szememből, annyira nevettem. Amit meg a kínaiaknál műveltek… Nincsenek rá szavak.
Lauren German helyzete nem könnyű. Láttam már vagy 100 sorozatot, de az ő, és az I Zombie nyomozójának van szó-szerint semmilyenre megírva a karaktere. Oscar-t kapni nem fog, de tud közepesnél picit jobb lenni, ha kell. Egyébként tegnap volt a szülinapja. Istenek éltessék!
Nagyon kellemes sorozat ez a Lucifer.Kicsit bonyolultabb ügyekkel, picit több misztikummal, nem csökkenő humorral legjobbak között a helye. Nálam biztosan.

Zora - 2016. 11. 30. 18:34

Szerintem én az elkövetkezendő másfél hónap alatt elkezdem előlről a sorit – más fényben látva Chloe-t…

DarkEagle - 2016. 11. 30. 22:52

“Szóval, ha nem is angyal, de Isten közbenjárására született. Vagy, vegyem úgy, Isten szó szerinti gyereke, ezáltal Luci tesója? Ez lehetséges?”

Nem testvérek ez tuti, hiszen van apja és anyja is.
Szimplán annyi történt, hogy egy angyalon keresztül Isten megáldotta az anyját hogy teherbe tudjon esni. Áldott gyermek, semmi több. Vagyis van benne olyan képesség amitől egyszer angyallás is válhat lényegében, feltéve ha követik a mitológiát. Egyébként nem halhatatlan vagy ilyesmi, legalábbis egyelőre nem az. Aztán ki tudja mit kezdenek vele. Mondjuk ez még mindig nem magyarázza hogy miért nincs Lucinak ereje mellette.
Remélem nem csak annyi az egész magyarázat hogy Lucifer szerelmes belé és mivel mindketten őszintén szeretik egymást, ugye ez kiderült a heti részből, ezért Luci szó szerint emberesedik mellette.

Egyébként szerintem (sajnos) ez lesz a megoldás mert Isten előre látta hogy mi lesz ezért megáldotta az anyját, hogy Chloe megszülessen és Lucit megismerhesse majd szépen egymásba szeretnek, ezért Luci a földön marad így az anyuska nem tud feljönni a mennyországba stb. Szóval lényegében egy bő 30 éves tervet eszelt ki a Mindenható Urunk. :D De hát halhatatlan szóval ráért gondolkodni a tervén. XD

Mindenesetre a rész zseniális volt és szerintem én is végig nézem újra mert lerágom a 10 körmöm mire visszatérnek a kedvenckéim. Egyébként én örülnék neki ha már most összejönnének és el is mondom miért. Láttunk már olyat hogy évekig húzták az ilyen szálakat (Khmm Castle pl) és nagyon nem tett jót a sorozatnak mert jobbról balról láttuk szenvedni a feleket, viszont ha most összehoznák őket és egyben is tartanák őket, és ugye EZ Isten terve is valószínűleg, akkor egy szállal kevesebb és mehet tovább a mitológia vagyis a háború elindítása Anyu és Apu közt. :D

Szóval ja így belegondolva érthetőek és logikusak a fejlemények. Viszont az meglepett hogy Chloe így született mert arra számítottam hogy köze lesz Istenhez de arra nem hogy ekkora. Jó, nyilván ő is csak eszköz de azért nagyon érdekelne mit is tervez Apus a fiával mert ha nem tetszene neki hogy a földön van nem adott volna neki maradásra indokot. Szóval ezért is említettem a háborút és oda a legerősebb angyal kell, hogy védje az embereket.

Zora - 2016. 12. 01. 20:55

Hm. Érdekes meglátás.

Tegnap amúgy megnéztem az 1. részt.
Oké, ha összehozzák őket, akkor legyen több Lucis-hatalom – az elsőben a tettes előtt is megmutatta magát, meg egy 12 éves előtt is, akivel Trixi verekedett a suliban. Meg több ember mondta el neki a leghőbb vágyát – ez tök jó poénforrás!

Dixon - 2016. 12. 02. 22:04

Újabb remek rész.
Amikor elgurult az égő kérek Amenadiel mellett azon szakadtam :D
Na meg ami utána jött.

Linda: Let me ask you though, why do you think that she reacted so passionately? Amenadiel: Because she’s a complete maniac fueled by rage and violence.

Amenadiel:And as my friend, your advice is?
Linda:Apologize your ass off.

caeiro - 2016. 12. 02. 22:47

Szóval nincs szabad akarat, még Lucifernek se. Pedig ezt vágták a fejéhez már nem is tudom melyik részben, (hogy anno azért lázadt fel).De ha minden így előre ki volt kalkulálva, akkor Uriel halála hogy következhetett be? Ja, a véletlen, mi?
Kissé kínos volt a tárgyalótermi “vallomásokat” hallgatni. Gondolom a szerelmi szál elhúzása fog következni, a szokott receptek alapján (bár ne lenne igazam!) ld. Castle, Bones, stb. Egyébként kíváncsi leszek, mire megy a sori a telepakolt januárban, csak nehogy pofára esés következzen a nézettségi harc miatt!

Zora - 2016. 12. 03. 18:59

.
(Már túl vagyok az első 3 részen. :-D)

Tudom, ez egy képregényből készült sorozat. Ezt lehet valahol olvasni? Vagy kiadták könyvben? Vagy a képregényt e-book-on? Van egyáltalán magyarul?
Köszi a válaszokat!

Starlark - 2016. 12. 04. 14:06

A képregény teljesen más mint a sorozat.

Itt tudod olvasni

Régi részek:
http://www.readcomics.tv/comic/lucifer

2016-os sorozat:
http://www.readcomics.tv/lucifer-2016/chapter-1

Magyarul nem tudom létezik-e

Zora - 2016. 12. 04. 17:23

Köszi, @Starlark.

(Amúgy már 8 részt megnéztem.)

Zora - 2016. 12. 04. 20:36

Na. Miután megnéztem az 1×10-et, újabb gondolatom lett.
Ebben van, hogy itt volt Decker-anyu, Chloe berúgott, és rámászott Lucie-ra, aki nem akarta megcsókolni. Ahogy mondta: Nem bírom megtenni!
Namost, vagy a lelkiismerete mondott ellent, merthogy C részeg, vagy – amit a 2×10 után mondtam -, hogy esetleg mégis közelebbi tesók, és emiatt nem tudta.
És akkor talán – TALÁN – a 2×11-ben sem fogja tudni.
Már nem is tudom, ÉN mit akarok.
:-)))

nargli - 2016. 12. 04. 22:33

Zora: biztos, hogy nem testvérek. Az az egész eddig épített kapcsolatukat megborítaná, és hatalmas baromság is lenne, ilyen felvezetés után. Amit te említesz, ott Lucifer egyszerűen nem akarta kihasználni a helyzetet. Nyilván azért is, mert már érzett valamit Chloe iránt.

Gitta - 2016. 12. 05. 14:50

Nekem az első évad jobb volt ,a második évadból a 8.rész tetszett ,de jó volna több Luciferes ,,ördögi varázst, átváltozást látni.

Thorongil - 2016. 12. 07. 17:42

ez kellően elméleti/feltevés jellegű kérdés,de azért bedobom. Kellően sok idő van a következő részig, hogy ilyeneken filozofáljunk :(

Chole különleges az “isteni közbenjárás” miatt, de vajon Trixie-re is öröklődött valami,vagy ő egyszerű ember?

Amennyire emlékszem Trixie mellett is volt szemvillanás meg ilyesmi a pilotban, de akkor még Chloe mellette is ment neki mindent.

Szóval ki mit tippel?
1. Trixie is különleges
2. Trixie egyszerű halandó
3. Ennyire nem következetesek a sorozat készítői

Én alapból az 1-est tippelném, de azért a 3-as opció is kellően esélyes.

Zora - 2016. 12. 08. 18:59

Hát, ez jó kérdés. De, mivel csupán Chloe született angyali közbenjárásra, ezért szerintem Trixie normális.

DarkEagle - 2016. 12. 10. 16:12

Ami azt illeti mindketten halandók. Trixie tuti hogy rendesen született, Chloe attól meg nem lesz halhatatlan csak mert egy angyal megáldotta az anyját. Amenadiel ezt az áldás dolgot alapból nem is úgy mondta az anyjának mintha akkora nagy szám dolog lenne. Biztos nem Chloe családja az első csak a sorozat szempontjából fontos ugye. Nyilván van egy hely ami ajtót tud nyitni a Mennyországba és ehhez Chloe kell mivel Isteni közbenjárással született. Ha halhatatlan lenne alapból meg sem tudna sérülni.

Részemről ő tényleg csak egy kulcs ahogy mami mondta. Elvégre az ereje is annyi hogy mellette Lucifer elveszti az erejét ergo semlegesíti a különleges erőket. Azt mondjuk nem tudjuk MÉG hogy pl Anyus meg Amenadielel mi lenne ha a közelében lenne utóbbit nem is fogjuk hogy nincs már ereje és Maze ugye démon így ő kiesik a pikszisből. Chloe ereje gondolom csak isteni teremtményekre hat és a démonok nem azok.

Ami a kapcsolatukat illeti Lucival nem kérdéses számomra. FOX azért nem ABC hogy évekig szarakodnak ilyennel, Bones esetében azért más mert ott a főhősnő is egy idióta. :D De nem is ez a fontos szerintem. Hanem az hogy hogyan fog reagálni Chloe ha megtudja hogy isteni közbenjárással született.

És vajon a 3. évad az Ezüst Városban fog játszódni? Azért az eléggé adná. :D Bár én kétlem.

Ja ige még valami. Uriel halála szerintem tervezett volt, pont azért mert szó nélkül vitte le a tűrt ugye és bármire képes volt. RÁADÁSUL őt nem is küldte senki. Hiszen ő maga mondta hogy nem tudja mik Isten tervei, senki sem tudja de valahogy mégis jönnek az angyalok sorban megállítani Lucit. Ezért is mondtam, hogy lesz itt valami háború féle mert Anyu is erre utalgatott hogy anno fenn már volt valami lázadás de azt nem mondta hogy kik közt. Szabad akarata szerintem mindenkinek van még Lucinak is de nyilván van egy központi dolog ami összefogja az egészet, van egy nagyobb terv amiről csak Isten tud. Én csak abban reménykedem hogy Ő maga nem fog megjelenni még jó sokáig mert eléggé illúzió romboló lenne. :D

Brynden Rivers - 2017. 01. 06. 18:04

A régi Lucifer képregények egész jók, ajánlom őket :)

Kár hogy a sorozat semmit nem emelt át abból.

Zora - 2017. 01. 12. 21:47

Na, végeztem újra az eddig leadott részekkel.
Talán 1 hét múlva már láthatom a folytatást is.
Nagyon jó volt újranézni! Mindenkinek ajánlom.

Zora - 2017. 01. 13. 16:10

Kitaláltam egy lehetséges folytatást a sorozatnak.
Mégpedig, ugye, a 10. rész azzal ért véget, hogy egymás felé hajolnak, megcsókolni egymást.
A következő snitt az, hogy Luci Chloe mellett ébred az ágyban, és – NEM EMLÉKSZIK SEMMIRE.
Chloe mindenre emlékszik, viszont Luci sem csókra, sem egyéb ágyban történt dologra nem. És az ezutáni csókra meg egyebekre sem. De csak ezekre. (Olyasféleképpen, mint amikor Dan kezében volt Azrael kardja, és ő sem emlékezett a cselekedeteire vele.)
Ez szerintem tök poénos lenne, hogy együtt is vannak, meg nem is.

(Remélem, az írók is valamilyen köztes dolgot fognak kitalálni, mert nem akarom, hogy összejöjjenek.)

Dixon - 2017. 01. 17. 21:26

Korrekt rész volt.
A fekete kalapos idegennek és az ismeretlen csomagnak pedig külön örültem. Régen volt már ilyen csavar a történetben.

Zora - 2017. 01. 18. 15:31

2×11

Hát, Jana hülye pillanatban jött, viszont a rész utolsó másodpercét jó volt látni!
:-D
Kíváncsi vagyok, hogy lesz tovább.

Zora - 2017. 01. 18. 15:32

2×11

Lehet, az a feketekalapos szintén egy angyal? Aki járványokat hoz?

DarkEagle - 2017. 01. 19. 21:49

Végre Luci rész! Sajnos már csak 2 jön aztán több mint 4 hónap szünet bakterház. -.-‘

Ez a sorozat egyre jobb emberek. És, hogy őszinte legyek kicsit féltem, hogy miképp oldják meg Luci-Chloe románcot de nem csalódtam, hihető volt minden, ráadásul elnézve a kövi rész előzetesét (Chloe, SO HOT :D) bekavar rendesen a fekete kalapos bácsi.

Egyébként én is angyalra tippelek de az se lepne meg ha maga Isten lenne elnézve, hogy milyen címeket kaptak a következő részek. Lehet, hogy felhergelték mamiék aput azzal, hogy fel akarják gyorsítani a dolgot Luci és Chloe közt mert Istennek nyilván nem csak annyi a terve, hogy Luci szerelmes legyen hanem, hogy szerelmes legyen és ezáltal megszeresse a földi életet mert valami durva közeleg. Na most ez lehet a fekete kalapos ürge is, aki lehet ugye démon is de lehet angyal is de lehet egy másik nagyobb fenyegetés is. Az a baj, hogy képregényből semmi infót nem tudok áthozni ide mert kb köze nincs hozzá a sorozatnak. :D De legalább engem is fog meglepetés érni.

Viszont a vér szerintem valami démoni vér lehet, mivel az emberekre rossz hatással, megöli őket. Egy angyal vére nyilván nem lehet végzetes hatású, hiszen a jót képviselik. Szóval én valami nagyon badass démonra tippelek inkább. Elvégre anno mondták, hogy mivel Luci nincs lenne így sok démon kiszabadulhat.

DarkEagle - 2017. 01. 19. 21:50

Beragadt egy kommentem.

DarkEagle - 2017. 01. 19. 21:54

Egyébként ha ő egy angyal akkor tippre Sariel-t mondanám mivel ő a halál angyala és ő bünteti a gonoszokat is. És nyilván a vér azért kell neki mert angyalok vagy démonok vére valahogy lekerült a földre.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz