login |

Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D: kezdett a 4. évad

2016. 09. 22. 16:20 - Írta: superpityu

162 hozzászólás | kategória: kritika,

So, you got the devil inside you too?

Az Agents of SHIELD 4. évadja egy új világot fog felvezetni, egy másfajta természetfelettit, mint amilyet eddig a Marvel-filmekben és -sorozatokban láttunk. Bevallom, kicsit én is idegenkedve tekintek most az AoS-re, hiszen elmondhatatlanul szokatlan látni egy szellemet(?) ebben az univerzumban. Igaz, még ősszel jön a Doctor Strange is a mozikba, ami ehhez a témához kapcsolódik.

bscap0260

A történetet ott hagytuk abba, hogy nagy veszteségek árán sikerült legyűrni Hive-ot, Daisy kivett egy kis “szabadságot”, hogy feldolgozza a történteket, Coulson pedig átadta az igazgatói széket valaki másnak.

El is ment alapozásra a rész, de egyelőre a SHIELD új igazgatójáról semmit sem tudunk. Cserébe megkaptuk Ghost Rider belépőjét, ami igazából főleg vizuálisan, elég impozáns lett.

bscap0266

Spoilerekkel folytatom a tovább után. 

A SHIELD az új igazgató keze alatt nem semmi változáson esett át. Igaz, egyelőre nem ismerjük a fickót, de a SHIELD működését nem az érzelmek, hanem a szabályok befolyásolják. Ezek közül a legfontosabb a szokóviai egyezmény betartása és azt ezt megszegők elkapása, így kerül Daisy, vagyis Quake a szervezet legkeresettebb emberei közé.

bscap0271

Daisy kiesése a csapatból csak a kezdet volt, hiszen Jemma az igazgató egyik legfőbb bizalmasává vált. Miközben Fitz a laborban marad, May egy saját csapatot kapott, Coulson és Mack pedig küldetésekre mennek, hogy elkapják Daisy-t.

Egyelőre Jemma helyzete a legstabilabb, de ugyanakkor a legkellemetlenebb is, hiszen a régi társai felett áll a SHIELD új rendszerében. Ezzel pedig ismét kicsit karót nyelt lett a karaktere és a többiek sem bíznak benne annyira. Teljesen jogosan.

bscap0259

Dr. Radcliffe sikeresen létrehozott egy robotot, ami lényegében változtathatja meg csapat működését. Bár simán benne van a pakliban, hogy rossz kezekbe kerülve egy Ultron-szerű szörnnyé váljon ez a kísérlet, de ha Aida tökéletesítése után tényleg öngyilkos küldetésekre küldenének hasonló robotokat, akkor jó eséllyel összecsomagolhat pár felesleges ügynök a bázison.

bscap0257

A kezdés nagy része arról szólt, hogy Daisy, hogyan próbál rosszfiúkat elintézni egymaga, minden segítség nélkül. Igaz egy nagyon kicsi támaszt kap Elena személyében, de mivel az ő kezei is meg vannak kötve, így csak némi fájdalomcsillapítóra és infóra futja tőle.

Teljesen véletlennek tűnik, hogy Daisy és Ghost Rider pont ugyanarra a csapatra pályáztak. Persze gyorsan össze kellett engedni ezt a két karaktert, hiszen mindketten törvényen kívüliek, de még egyelőre nem sejtik, hogy hiába mások az eszközeik a céljaik egy cseppet sem különbözőek.

bscap0289

Mivel Daisy-ék pont egymás püfölésével voltak elfoglalva így az általuk keresett doboz a SHIELD kezébe került. A doboz tartalma pedig egy szellem-szerűség lehetett. Mondom, hogy furcsa itt ilyen dolgokról beszélni. Szóval akármi is volt a ládában, úgy tűnik, képes őrültbe kergetni az embereket.

Bár nem igazán értem, hogy miféle koncepció alapján fertőz ez a dolog, de furcsa húzás volt, hogy May is elkezdett látni minenfélét, miközben ő majdnem utoljára ért a helyszínre.

bscap0277

Ennyi változtatás után kíváncsi vagyok, milyen is az igazgató. Megvallom, kicsit langyos volt maga a kezdés, de eddig sem igazán éltek vissza a bizalmammal, szóval tuti, hogy van puskapor ebben a paranormális témában is. 

162 hozzászólás Ne habozz!

heidfeld - 2016. 09. 22. 17:03

Első évad 4 része után kiszálltam. Most láttam a harmadik évad első 8 részét. Az idegen bolygón játszódó piszok jó volt, a többi nem győzött meg. Majd talán egyszer, a nagyon távoli jövőben ismét megpróbálom.

Wall-E - 2016. 09. 22. 17:17

Szerintem ütős volt a nyitány, az első jelenet különösen, egyből gondoltam is, így kell egy show-t elkezdeni. Egyelőre lehet, hogy szokatlan az új vonal, de az egész remekül össze van rakva, feszes tempójú, végig pörgős, szórakoztató. Nagyon megszerettem az évek alatt.

Nekem az nem tiszta, hogy Daisy keze miért romlik az ereje használatától? Amikor először megkapta az erejét, akkor ugye nem tudta használni és azért volt neki baja, de miután megtanulta, azóta ez nem volt téma nem? Vagy mivel nincsa SHIELD-nél, így nem fér hozzá valami kütyühöz, ami segít rajta? Nekem ez a szál most nem volt ismerős, hogy ha túl sokat használja az erejét, akkor baja lesz.

z - 2016. 09. 22. 17:35

“They say when the Rider burns you, he burns your soul. And a soul can never heal.”

Wall-E: Jóval többet és nagyobb mértékben használja az erejét, mint eddig valaha és az elején is az volt a para, hogy szétrezegtette a saját csontjait…

Silver-sama - 2016. 09. 22. 17:46

Csalódtam, de méghozzá: megbántott.
Unalmas szar – Így tudnám kifejezni a kezdést… Nem tudok szebbet mondani rá. Az biztos, hogy engem nem nyert meg hetiben.

z - 2016. 09. 22. 17:58

Ne aggódj hamarosan kezdődik az Arrow az majd megvigasztal, vagy élveboncol… valamelyik :D

Zuzu - 2016. 09. 22. 18:16

Maria Hill director?

mse - 2016. 09. 22. 18:33

Nekem egyelőre bejött az irány, látszik a 10 órás műsorsávváltás is a vérhasználatnál pl, de a zenén is érződik, hogy tényleg egy kis atmoszféraváltásra törekednek idén. Ahol pl. nem értek egyet az “karót nyelt Simmons”. Jemma szála számomra kifejezetten érdekes lehet, hisz neki minden egyes ilyen döntésnél mérlegelnie kell, hogy megéri-e a hosszú játszmát játszani, vagy itt kell kihasználni azt a megszerzett befolyást… Bár félek hogy ezt az írók nem fogják kihasználni, és pár rész után egyik vagy másik extrémbe rántják. Majd kiderül.

Egyelőre örülök, hogy behoztam magam még a premier előtt. Tartottam egy hosszú szünetet még a tavalyi premier után nem sokkal, mert már nagyon ütögette a biztosítékot, de úgy tűnik egy kis távolság és idő kellett csak, hogy ismét értékelni tudjam a SHIELD-et. Talán Daisy-nek is ez lesz a gyógyír. :)

JH94 - 2016. 09. 22. 18:39

Vegyesek az érzelmeim. Egyfelől kiváncsi vagyok az új S.H.I.E.L.D. directorra meg az új rend boncolgatására, kellett már a frissítés a sorozatba. Viszont ez a Ghost Rider téma túl misztikusnak hat ebbe a világba.
Még mindig úgy hiszem, hogy Daisy jobban működne egy spin-off sorozatban a többi inhumans-el.
Amúgy sokkal több easter egg volt ebben a részben, mint szokott. Legalább is említés szintjén. Pl:Ultron, Sokovia accord stb. Remélem ez azt jelenti, hogy közelebb hozzák a filmes dolgokat és így nagyobb hatása lenne a sorozatra, mint eddig.

Dober - 2016. 09. 22. 18:49

Az igazgató gondolom valamelyik film főszereplő (vagy mellékszereplő). Egy részre bedobják majd, hogy kicsit felpörgesse a sorozatot.

A Ghost rider elég badass lett. Nekem kellemes csalódás.

energy - 2016. 09. 22. 19:00

SHIELD nem érdekel, de a szellemlovas jó volt! Kár, hogy nem kapott saját sorozatot!

Papama - 2016. 09. 22. 19:12

A marvel cinametic universe wikia-ján meg lehet nézni az új igazgatót. A neve nincs meg, de egy kép van már róla.

emese - 2016. 09. 22. 19:21

Hát, még adok neki 1-2 részt, de ha így marad, akkor megint nem heti nézős lesz, hanem dara.

Semmi értelme nincs, hogy Daisy saját magára káros, korábban csak akkor repedeztek a csontjai, amikor a Jemmától kapott tompító kesztyűben próbálta visszafogni az erejét. Most épp kiengedi, tehát fizikailag ez épp nem kéne, hogy megviselje.

Jemma. Ő nekem első évadban semleges, második évadban inkább ellenszenves, harmadik évadban semleges, kicsit idegesítő, most megint ellenszenveske. Nem lehetne kiírni?

Ghost Rider: vizuálisan badass, de a színész kicsit sem győzött meg. A kocsi tetszik.

Szétdarabolt csapat: gáz, remélem, nem maradnak így.

Összességében a tempó kicsit lassú volt, hiányzik a komplex főellenség, amit tavaly Hive jelentett. Nem tudom, most egyáltalán lesz-e ilyen.

winnie - 2016. 09. 22. 19:53

SHIELD nem érdekel, de a szellemlovas jó volt! Kár, hogy nem kapott saját sorozatot!

egy spinoff megalapozásának ez tökéletes lehet:)

Silver-sama - 2016. 09. 22. 21:10

z: attól félek még csak xD

Amúgy ahogy itt olvasom a kommenteket (meg magát a posztot), én vagyok az egyetlen, akit teljesen hidegen hagy az új igazgató? XD

energy: cinikusan megjegyezném, ez a saját sorozata :P

Cardas - 2016. 09. 22. 22:17

az igazgatót megpróbálják érdekessé tenni, hogy furdaljon bennünket a kíváncsiság, de ennél jobban nem is tudok rá tenni.
az, hogy nem Johnny a szellemlovas most tiszta hülyeség, mert ennek az új arcnak az volt a lényege, hogy igazából nem is szellemlovas, csak egy ember szelleme megszállta és manipulálta: nyilván a sorozatban egybeolvasztják kettejüket, mert a régi az túl menő, az új meg nem fehér bőrű és van egy béna tesója is, tökéletes a tolerancia kampányba amit a marvel nyomat. az ötlet kaki, a színész egy háttérszereplőnek elmenne, semmi karakteresség nincs benne. max egy részes gonoszként elnéztem volna.
maga a rész közepes, nem volt rossz, jó se, csak.. volt.
a csapat így szétszedve nem igazán működik, és totál hiteltelen ez a sok szokóvia szöveg úgy, hogy közben vasember elvileg gond nélkül megúszott mindent a filmben. látszik hogy filmbe nem mertek semmit meglépni a pénz miatt, de itt a sorozatban bemutathatják a tényleges hatást – egy univerzum, két végkifejlet, WTF.
5,5/10, ennél csak jobb legyen:D

PuMa - 2016. 09. 22. 22:21

Hűha, lehet, hogy túl nagy Marvel fan vagyok, de nekem továbbra is nagyon bejön ez a sorozat. Örülök, hogy elkezdődött :) bár egy kicsit vissza kéne hozni az emlékeket, mert nekem az maradt meg, hogy Coulson Mack-nek adja az igazgatóságot. Na mindegy, Trónok harca után ezzel a résszel továbbra is második helyen maradt a sorozat :)

Silver-sama
annyira engem sem izgat, inkább a ládára vagyok kíváncsi. Tavaly tetszett az, hogy folyton változott, ki a főellenség (elején még azt hittük az állami szerv, aztán Lash, aztán kiderült, hogy Hive), remélem idén is ez lesz :)

Shiwo - 2016. 09. 23. 09:01

nekem úgy rémlik, eleinte nem igazán tudta kontrollálni a hullámait, de nem is sérült.. kapott hát egy kesztyűt, ami segített neki fókuszálni az erejét, de a fúkuszált rezgésektől sérült a keze.. így kapott egy új kesztyűt, amiben a koncentrált rezgések nem okoztak kárt a csontjaiban..
úgy tűnik, hogy ez a kesztyű már nincs nála

már képes kesztyű nélkül kontroll alatt tartani a képességét, de ez a saját testi épségének kárára megy
(szóval most ott tart kesztyű nélkül, mint korábban az első kesztyűvel)

szóval nekem nem tűnt érthetetlennek, hogy miért is fáj a keze..

wouhn - 2016. 09. 23. 09:51

Azért volt csak May ügynökre hatással a láda, mert ő is ázsiai, mint az összes többi emberke, aki látta a szellemet. Tök logikus :)

drusilla - 2016. 09. 23. 16:29

“Azért volt csak May ügynökre hatással a láda, mert ő is ázsiai, mint az összes többi emberke, aki látta a szellemet. Tök logikus :)”
Milyen igaz :D Csak mi az oka annak, hogy nem hat rá olyan durván?

Ez a szellem úgy néz ki, mint egy unatkozó háziasszony a Desperate Housewives sorozatból. :o

A mesterséges intelligenciával játszadozás eddig nem sok jóra vezetett (The 100, PoI, stb..)

Enzo - 2016. 09. 23. 18:11

4×01
Végre új évad! Érdekes az új felállás, kíváncsi vagyok, meddig lesz így (tippre nem sokáig). A szétdarabolt csapat nekem se tetszik jobban, mint magának a csapatnak, most számok helyett színek vannak, és May-hez hasonlóan nekem is az lenne logikus, hogy a vörös a narancssárga felett áll. :D

Meglátszik a 10 órás slot is, az elején szépen fröcsögött a vér, meg talán nem csak sötétebb, de pöttyet szexibb is lesz a sorozat (talán? légyszi?), erre utalt Skye kezdő öltözős jelenete (yummy!), meg AIDA behozása is.

Apropó AIDA…erősen Ex Machina feelingem volt a rész közben :D
A színésznő eddig jól nyomja a szerepet ezzel a robotos mozgással, és az alig észrevehetően android beszéddel. A Mr.Robotból mondjuk Stephanie Corneliussen nagyon megnézném ebben a szerepben. Amit már előre látok, hogy Fitz-Simmons vonalon nagy összeveszés lesz a titkolózás miatt, és azt nem akarom :(

Szóval masszívan látványos volt a rész, gyorsan behozták Ghost Ridert is, mindkét megjelenési formájában (hé, a tesója az Chris a FearTWD-ből), és rögtön össze is eresztették Skye-jal (én akkor is így hívom, nem Daisy nem Quake), erre nem számítottam volna. Jó volt látni Elenát is, és jé, Skye meg ő összedolgoznak, ez aranyos :)

Talán a legjobb szál viszont a titokzatos szellemláda volt, erre nagyon kíváncsi vagyok. A vége adta :O
Ja és válaszok a “miért csak Mayre volt hatással” kérdésre @superpityu, @wouhn, @drusilla:
Ti nem láttátok a jelenetet, amikor May sétált, és a háta mögött (vagy félig rajta) átment a szellem? A kínai fő fickót is “megérintette”, azért kezdte el a társait olyan fekete szeműen látni.

#hétidézetei (végre újra beindulhat ez a rovat is):

“Yeah, Special Advisor to the Director in Science and Technology. Or ‘SADIST.'” […] “Calls it his Widespread Infiltration Monitoring Program. Or ‘WIMP.'”

“She. It’s a … It’s definitely a ‘she’ cause I saw …”

“You want tech like this, you should’ve cut off your own hand.”
(Coulson röntgenkéz FTW!)

superpityu - 2016. 09. 23. 20:25

Enzo: persze láttam, hogy átment ott a szellem, de végülis azt sem mutatták, hogy az összes ázsia muksónak megcirógatta a fülét. szóval csak ezért furcsa, hogy miért éppen ő lett a “szerencsés”.

Enzo - 2016. 09. 23. 23:30

@superpityu: most így visszanézve eddig úgy tűnik, hogy akit konkrétan megcirógat a szellem, az látja a többieket ilyen feketén kifolyós szeműnek – a kínai főmuksó kezdett el lövöldözni, aztán láttunk egy jelenetet ahogy 2 figura elfut a helyszínről, és May csapata lőtte le a többit elvileg. Szóval zavaros, de egyébként meg az se kizárt, hogy valaki még a csapatából is megfertőződött.

Vielon - 2016. 09. 24. 13:45

A kezdés kicsit elment az alapozásra, szépen egyenként megtudtuk, hogy kivel mi történt / történik azóta…ezzel mondjuk nincs bajom..a Szellemlovast viszont pillanatnyilag még súlytalannak érzem…bár a belépője (ahol még alig mutattak belőle valamit) tetszett…de valami nagyon hiányzik ..karizma?…talán..vagy a kevesebb több / jobb lenne…túl nagy volt a hype, és talán többet vártam?…nem tudom.

…persze ez változhat…amúgy érdekes, hogy pl. a Megtorló már az első pillanatban vitte a hátán a jeleneteket a Daredevilben, lángoló CGI kobak nélkül is…ez a Szellemlovasnak most sajnos nem jött össze…bár az előzetes reményre ad okot…bizakodom, hogy nem lesz ez rossz, és Ő is megérkezik lassan, mint erős / hatásos karakter..csak kell neki egy kis idő, mire ráeszmél, hogy hol van :)

Szula 25 - 2016. 09. 24. 18:37

Jó volt a kezdés és a szellemlovas is tetszett. Tartani fogják ezt a szintet nem lesz vele gond idén sem.

Jason O’Mara mint igazgató hát kiváncsi vagyok rá. :)

John Doe - 2016. 09. 25. 00:22

Most volt időm megnézni az epizódot, hát érdekes volt.

Az még rendben van hogy Skye elment és külön nyomja a csapattól, és hogy azóta sem tudta őt elkapni Coulson, viszont ez az egész csapat szétkapása, nekem nem jött be. Pont ez volt az egyik legnagyobb pozitívuma számomra a sorozatnak.

A Szellemlovas dolog meg… na mindegy, majd meglátjuk mi sűl ki belőle. Szerintem ez a szellemes sztori nem igazán illik ide, előbb gondolnám egy SupNat-ba mint sem a Shield-be.

Ez így max. 5/10, többre nem futja. Valamelyest érdekel ki az Igazgató, (Más-e az igazgató?) Ja, és ez a színrendszer… na ne. :)

DarkEagle - 2016. 09. 25. 22:08

Egynek elment. Felvezették a szálakat azt jó napot.
Az új igazgató engem se érdekel, hiába próbálják ennyire erőltetni de maga a feszkó amit okoz az jó is lehet. Jemma pedig királyság mint góré. :D

Ghos Rider viszont adja rendes, a srác is telitalálat és jól passzolnak Daisy-vel. Mondjuk a csajszinak nem kéne erőltetni a bunyót mert esélye sincs. De szerintem ők most szépen összefognak és lerendezik az ellenségeket. Más szálat nem igazán tudok nekik elképzelni. De az is lehet hogy GR csak pár rész erejéig ugrik be.

Ez a szellemes izé May-jel még érdekes lehet de egyelőre fogalmam sincs mit akarnak vele és tippem sincs. Mindenesetre a kezdés biztató.

ItsmeeMartina - 2016. 09. 26. 21:06

Mit tudni a nézettségről? Mennyire volt magas? Én bevallom, minden héten felkeltem tavaly, hogy élőben nézzem az epizódokat, de most az évadnyitónál pont elszállt az internet szóval nem tudtam rendesen végignézni.
Nekem kicsit uncsi volt, mondjuk lehet azért mert utálom Daisyt és az írók mégis rendesen nyomatják, ami szerintem nagyon idegesítő.
Mondjuk engem nem is a szellem lovas rész érdekel, hanem, amit Fitz/Radcliffe fog művelni A.I.D.A.val.
Sokkal izgalmasabbnak tűnik az a történetszál.

DarkEagle - 2016. 09. 26. 21:17

A nézettség elmegy kategória. Se rossz se jó. Azt mondanám szokásos. Nem hiszem hogy van félnivalója a sorozatnak ha ennyin marad és nem csökken.

energy - 2016. 09. 28. 12:50

A szellemek nagyon bénák voltak!
Mikor megláttam Jason O’Mara nevét, már tudtam kit fog alakítani.
Nem fogom nézni a sorozatot, csak a szellemlovas miatt.

LaCRossE - 2016. 09. 28. 15:32

4×02

Szóval az új igazgató egyben Enhanced is? Egyébként kedvelem Jason O’Marát, de valamiért állandóan összekeverem Matt Passmore-ral, pedig annyira nem hasonlítanak.

Egyébként kíváncsivá tett a figura.

Az sejthető volt, hogy Quake és Ghost Rider egy idő után együtt fognak dolgozni, és GR végre a SHIELD számára is ismert lett.

Mit lehetne még mondani? Nem volt Batiatus, pedig őt imádom (most nem jut eszembe még az itteni neve). Pedig az ő szála is érdekes nekem.

emese - 2016. 09. 28. 16:01

4X02
Nekem jobban adta, mint az első rész. A szellemes story érdekel. A Ghost Rider civilben most már sokkal hitelesebb lett. Coulson és az új igazgató történetszála is érdekes, és szerintem valamelyest igaza is van a pasasnak. Az AIDA-szál hiánya nem tűnt fel most, szerintem jó, hogy nem zsúfolták ide, nem fért volna el a részben.

Szerintem ha a gyerekes rinyagép durca-borca Daisy-től megszabadulna végre a sorozat, akkor sokkal jobb lenne. Egy érzelmileg teljesen éretlen karakter.

arcfej - 2016. 09. 29. 02:59

4×2
Ki ez az igazgató? Luke Cage fehérben? A szellem a családnál igen rémisztőre sikeredett. El is gondolkoztam, hogy át fog-e menni lassan horrorba a sorozat. Várom a folytatást! És még jobban holnap Luke Cage-et holnap :D

Succ - 2016. 09. 29. 12:08

Szerintem az új igazgató Patriot, legalábbis az ő polgári neve is Jeffrey.

LaCRossE - 2016. 09. 29. 20:45

Igen, az új igazgató Patriot.

lacus - 2016. 09. 29. 23:47

kár ezért a sorozatért, lehetne sokkal jobb is, legalábbis amikor indult reménykedtem hogy ténylegesen lesz köze az MCU-hoz, de csak említés szintjén jönnek elő az ottani történetek, az itteni történetek pedig említés szintjén sem jönnek elő a Marvel Cinematic Univers-ban, ide csak azok a sztorik jutnak amik nem kapnak külön filmet az MCU-ban: lásd Inhumans végül törölték a 2019-re tervezett filmet ugyanez a a helyzet a szellemlovassal, a N.C. filmek buktája után nem kap saját új filmet a karakter, ide pont jó volt a PC verziója kitöltő storynak

LaCRossE - 2016. 09. 30. 00:17

Persze jó lenne nagyobb összeköttetés a filmek és a sorozat között, én is rendkívül örülnék neki, de sajnos nem reális elvárás.

Az egyetlen, amit el tudnék képzelni, hogy esetleg meg fog történni, hogy Daisy valahogyan bekerül a filmekbe. (esetleg Caulson) Bár akkor már inkább a The Defenders kerülne be a filmekbe.

drusilla - 2016. 09. 30. 13:49

Második rész nekem csalódás volt, a nyáron daráltam az első három évadot és most nem érzem a sorozat hangulatát.
Szellem dologtól is vártam valamit, de nagyon gyengék.
Nincs csapategység.
Fitz agykárosodása is “elmúlt”, újra egy lángelme :)
Az új igazgatónak semmi funciója, hűűű ő is egy embertelen, meg volt a rácsodálkozás, tessék visszaállítani a hangulatot. Talbot – Coulson egyezkedéseket szeretnék :)

e-batta - 2016. 09. 30. 19:40

Jól láttam, May-t ugyanazzal a repülővel vitték el, amin a szenátorok és képviselők is utaztak? Milyen kettős játékot űz az új igazgató?

MT90 - 2016. 10. 01. 19:20
emese - 2016. 10. 02. 14:28

Végre megvan honnan olyan ismerősek a szellemek. Tavaly a Doctor Who-ban a víz alatti részben kb ugyanez volt a szellemkoncepció. Mondjuk azok talán kissé rémisztőbbek voltak.

Enzo - 2016. 10. 02. 21:14

4×02
AZ elején elbizonytalanodtam, hogy a SHIELD-et nézem-e, vagy véletlenül a The Exorcist/Outcast új részét szedtem le. Örülök, hogy a szellemes szállal foglalkoztak, ez érdekelt a legjobban, és néhol megfelelően para is lett. És szerencsére nincs is vége, ugye 5-en maradtak még.

Skye ügyesen közelített GR-hez, mondjuk kicsit túltolta :D de a végén meglett az eredménye…kíváncsi leszek a kapcsolatra a Momentum Labs-Pasadena-szellemek-GR szálon.

Új diri: először csak rémlett, hogy ismerős, aztán rájöttem hogy a Terra Nova főszereplője is ő volt (amit meg most nézek újra épp :D)
Pont gondolkodtam rajta, hogy vmelyik részben majd kaphatna valami szupererőt, erre…ő is inhuman :D király arc eddig, csak azt nem értem, hova viszi Mayt? (és én is úgy láttam, hogy a szenátoros járatra rakta fel…)

Darabkák:
-Skye álneve az útlevélen vagy min, amit GR nézegetett, Jacqueline Rippon volt. Ha ez vmi MCU inside joke, szóljatok :)
-Mack-től kicsit 4th wall breaking volt ez a “miért nem nyomozunk sose napfényben, barátságos emberekkel?” kiszólás :D
-Fura volt Mayt ilyen zavartnak látni, ritkán fordul elő ez a sorozatban :D
-Mack hogy összerakta, hogy miért hiányoznak gyógyszerek a leltárból, jó jelenet volt.

LaCRossE - 2016. 10. 03. 11:38

“-Skye álneve az útlevélen vagy min, amit GR nézegetett, Jacqueline Rippon volt. Ha ez vmi MCU inside joke, szóljatok :)”

Ennek a névnek csupán annyi a jelentősége, hogy Daisy már a 3. évadban is használta álnévként, amikor Bogotába mennek és először találkoznak Yo-Yo-val.

Enzo - 2016. 10. 05. 13:32

FYI: ezen a héten nincs új rész, majd jövő héten lesz.

bobi64 - 2016. 10. 07. 11:08

Részemről vége a sorozatnak.

emese - 2016. 10. 12. 21:39

4X03:
Tetszett, sőt, talán nekem eddigiek alapján ez az évad fog legjobban bejönni.
Kifejezetten bírom a dirit, jól voltak Yo-Yo effektjei. Sajnálom, hogy most nem kaptunk egy kis GR-kodást.

Wall-E - 2016. 10. 13. 20:26

Nagyon jó. Valahogy egyszerűen rosszul jöttek ki a dolgok ennek a sorozatnak, és nem lehet visszacsinálni, papíron szerintem korrekt nézettséget kellene hoznia egy ilyen szériának. Tele olyan karakterrel, akinek lehet szurkolni, aki mögé oda lehet állni, ütős a csapatdinamika, pörgős folyamatosan. Kár, hogy alacsony a nézettsége.

VvD - 2016. 10. 14. 18:36

Na most fejeztem be a 4×03-t. Kurva jó kis sorozat. A karakterek sokkal emberibbek és szerethetőbben mint a CW sorozatoknál. Remélem nem kaszálják el.

(A CW-s sorozatokat is szeretem, de vhogy más a stílusok. Ez sokkal emberközelibb sztem.)

Enzo - 2016. 10. 16. 01:19

4×03
Jó kis rész volt. Ügyes húzás a megváltoztatott főcím, az “Embertelen Ellenállás” videoközleményénél kicsit a Mr.Robot világába csöppenve éreztem magam, és hát persze hogy a Watchdogs állt a háttérben. De ki áll az ő hátterükben? És mit kavar ez a Nadeer szenátornő? És ki a tesója? Marhára gondolkoztam, hogy ki volt az a karbonitba fagyasztott (jó, nyilván nem :D) ember a végén, de nem ugrik be.

A hoteles harcjelenet Coulsonék megérkezésekor rohadt menő volt, vetekedett a korábbi egysnittes Skye-verekedésekkel, meg utána a villódzó fényben játszódó másik bunyó is hatalmas volt, Jojó jutalomjátéka.

Darabkák:
-May-ről már-már majdnem ügyesen elhitették, hogy meghalt, egy fél pillanatra kezdtem elhinni, de szerencsére nem, meg hát azért ő dicsőbb kiírást érdemelne.
-Mondjuk felöltött bennem már korábban is, hogy AIDÁnak valahogy köze lesz a megmentéséhez, csak nem tudtam hogyan…remélem ettől nem lesz semmi baja az AI-nak.
-Gabe még szép, hogy kilogikázta Skye embertelenségét, elég feltűnő volt a képességhasználat, nem is értem, hogy akarta eltitkolni a csaj :D
-Coulson keze az EMP-től odaszorul a kormányhoz, zseniális :D
-A végén a SHIELD rollout egy elég nagy gamechanger… (hű, ezt a magyaros mondatot!)

#hétidézete:
“Please don’t tell me you’re vegan too” :DDD

Enzo - 2016. 10. 16. 22:49

úúúúú, Robbie Reyes ha meglovagolja az egyik szellemnőt, akkor lesz csak igazán Ghost Rider! ;)

*ba dum tss*

PuMa - 2016. 10. 17. 23:58

ENZO :DDDDD

LaCRossE - 2016. 10. 19. 18:35

Azért általában a lovaglás fordítva szokott lenni.

DJackson - 2016. 10. 19. 21:09

4×04
Na ez király volt! Imádom ezt a sorozatot, nincs benne semmi tökölés. Más sorozatban negyed évad alatt kaptuk volna ennyit. Bárcsak az első évad is így kezdett volna, most nem itt tartana a nézettség.

Hellfire vs Ghost Rider nagyon ott volt, és ahogy nézem a láncot is megtartotta.
Nem hittem volna, hogy jól be lehet hozni ebbe a világba a szellemlovast és elsőre a szereposztás sem tűnt túl meggyőzőnek, de úgy néz ki tévedtem! Marvelék tényleg nem tudnak semmit elcseszni.

Kicsit nosztalgikus volt Coulsont újra hivatalos SHIELD ügynökként látni.
Jól összeállít a csapat a végére, lesz itt még durvulás idén!

emese - 2016. 10. 20. 00:46

4X04: woow, az év pozitív csalódása nekem eddig a SHIELD.
Két dolgot emelnék ki: Phil a kis piros kocsiban nyakiban, oh jeee, régi szép idők.

És GR vs Hellfire! Igaz, a GR égő koponya közeli nem a legmeggyőzőbb volt, de az egész ahogyan ki volt találva az nagyon bejött!

Malachi - 2016. 10. 20. 17:09

tényleg nagyon jó az évad eddig, megkockáztatom, hogy a legjobb kezdés az összes közül. a második rész óta pörög és nincs megállás, jó a Szellemlovas, jó az új prof a robotcsajjal, jó az új diri, most végre Daisy is talán visszakerül a csapatba – egy rossz szavam nincs.

DarkEagle - 2016. 10. 21. 19:06

Eddig jó ez az évad nagyon. GR bejön szóval remélem tényleg lesz saját sorozata. A kocsiján én is mindig elcsöppenek nem csak Mack. :D Tuti ellopta Toretto-tól. XD

Valahogy sejtettem hogy nem lesz sokáig távol Daisy a SHIELD-től, az új górét meg tudtam hogy ki is ő úgy hogy nem volt nagy meglepi. Annyira nem is érdekel totál érdektelen karakter hiába erős meg Kapitány v2.0.

Viszont nem tudom ki hogy van vele de az idei évad legjobb karaktere MEGINT Simmons. Ha róla lenne egy külön sorozat tuti hogy nézném. :D Daisy köpni nyelni nem tudott mikor oda ment hogy átadja a pendrive-ot és benyögte hogy ő a góré. :D ÉS mily’ meglepő hogy ő az egyetlen akinek leesett hogy a csaj egy android.

GR vs Hellfire harc jó volt bár szívesen láttam volna többet is belőle. Az a könyv meg hozni fog még pár érdekes dolgot. :P

Mimi - 2016. 10. 21. 21:19

Tetszik az új évad és a részek is egyre jobbak. Azt szeretem ebben a sorozatban, hogy mindig képes megújulni és többet produkálni. Egy dolog van ami idegesít az pedig Daisy. Annyira irritál és szerintem erőltetett az egész. Én már rég kiírtam volna, egyáltalán nem hiányozna. De ami még jobban idegesít, hogy amikor róla van szó mindenki ész nélkül rohan hogy segítsen neki pedig rohadtul nem érdemli meg. Jó lenne ha valaki picit helyretenné már.

Fakocka - 2016. 10. 22. 15:13

“Annyira irritál és szerintem erőltetett az egész”
Vegyük sorjában::)
Daisy megtudja, hogy az apja egy gyilkos, aki átváltozva darabokra tud tépni egy embert. Az anyja kurva sok embert ki akar irtani, csak, hogy inhuman legyen mindenkiből aki képes átváltozni, aztán meghal a szeme láttára.
Jön Hive, aki gyakorlatilag függővé teszi, s bár sikerül “kiszabadítani, mégis vissza akar menni hozzá, egyszóval totális bukás, ráadásul a szerelme is meghal. Egyébként egy teljesen szerethető karakter, igazi csapatjátékos, aki világ életében szerette volna megtalálni a családját, csak hát ez nem sült el túl jól és akkor még finoman fogalmaztam. :)
Minden lépése teljesen érthető ezek után. Szerintem. :)

Llew - 2016. 10. 23. 11:24

Az évad nyitó annyira nem jött be, de most felhoztam magam és ugyan azt gondolom amit tavaly is. Nem kiemelkedő a sorozat, nem kihagyhatatlan, de van pár jó karakter, hol jobb, hol rosszabb sztori, jó beszólások és így összességében egy nagyon jó kikapcsolódást biztosító, szórakoztató kis sorozat.

emese - 2016. 10. 23. 15:44

@Mimi: én veled vagyok Daisy ügyben, a leggázabb karakter az egészben. Amit Fakocka leírt, csak azt bizonyítja, hogy az írók oda-vissza vannak ezzel a karakterrel, Skye, Daisy, Quake… mikor lesz belőle Thanos vagy Gamora?
Mondjuk a sminkesek idén elbánnak vele, egy darab faszénnel nyomnak neki két monoklit és csá, ettől badasssssass. :D

Enzo - 2016. 10. 24. 15:17

4×04
-Hű, az elején meglepődtem, hogy Skye hívta oda Simmonst, jó kis cold open volt a vérnyommal.
-A 2 ikonikus kocsi, GR járgánya és Lola között nagyon kellett ez a jó kis üldözés, a csavarral a végén, szerintem ezt már akkor kitalálták, amikor behozták a GR szálat.
-Vicces volt, hogy May-t használták Aida Turing-tesztjének :D Ezek szerint sikeres volt…Fitz azért rendesen leizzadt közben, pláne a végén, amikor mindenki megérkezett :D Simmonst meg nem sikerült átvernie, de örülök, hogy nem vesztek össze ezen az eltitkoláson *fingers crossed*
-Van egy olyan érzésem, hogy Aida valamikor hazudni fog, mivel most Radcliffe elmesélte neki a kegyes hazugság fogalmát.
-Ghost Rider mindig jókor jön, már másodszor menti meg Skye-ék seggét, harmadszor azért ne játsszák már el.
-A GR vs James tűzharc szintúgy egy olyan momentum volt, amit el kellett sütni, jól nézett ki, jár a keksz!

És…te jó ég, rég volt ennyi #hétidézete egy részben, párszor megállítottam, annyira kellett röhögnöm :D

“Well, in order to quell the hyperactivity in your reticular activating system, we had to… very carefully, gently… kill you.” /Radcliffe/

Coulson sok GTA-t nézett:
“I get his car now, right? Isn’t that how this works?” :D

Simmons mennyire badass volt már:
“Well, technically, as S.H.I.E.L.D.’s Special Advisor in Science and Technology, she works for me. I’m the boss.”

GR beoltotta Jamest, hatalmas :D
“Funny. I was gonna say the same thing… without the accent.”

Ez meg kicsit 4th wall break volt Coulsontól:
“-Did two fire dudes just drop into a warehouse full of fireworks?
-You had to see that coming.”

PuMa - 2016. 10. 25. 02:09

DJackson
+1

az első évad egy-két döcögését leszámítva nem untam egy darab részt sem, mindig pörög mint az állat. Úgy örülök, hogy létezik ez a sorozat, ez a sötétebb tónus is szerintem nagyon jól áll neki, és adja ég, hogy ne kaszálják el a rossz nézettség miatt

PK - 2016. 10. 25. 12:43

Tudja valaki, hogy a Doctor Strange melyik S.H.I.E.L.D. epizód után lesz/van kronológiailag?
Csak mert össze-vissza vannak a premier időpontok.
Nekem az Amerikai premier (November 4-e) tűnik a leglogikusabbnak, ami a 6.-7. duplaepizód utánra tenné a filmet

winnie - 2016. 10. 25. 12:51

a 4×06 után, nem?
11/1/16 (Tu.) 10:00 PM ABC (#406) The Good Samaritan
10/25/16 (Tu.) 10:00 PM ABC (#405) Lockup

ezek a dátumok a biztosak, és az is, hogy 11.15-én nem lesz rész. azt nem tudom, hogy 11.08-án lesz-e.

Ayrons - 2016. 10. 26. 16:31

Jövőheti rész fog foglalkozni Stranger. Abba fog kiderül ,hogy GR honnan származik stb.

emese - 2016. 10. 27. 01:17

Jó kis rész volt az 5-ös. GR nagy kedvencemmé nőtte ki magát, Phil meg megunhatatlan a kis szövegeivel, és a pajzs is jól áll neki. Cant help himself with the cool! :)

Patriotnak végre elhangzott a neve is. Nem tudom, mit hazudhatott, amire Jemma rájött, mindenesetre az a húzás tetszett. De nem hinném, hogy az új diri alapvetően rossz volna, pozitív vibe-ot ad le. Évad végére biztosan ez is tiszta lesz.

Ami nem hiányzik ide, az Skye lelki nyomora, ami így 5 résszel az évadban már tényleg uncsi, meg ez a politikai szál a nőcivel, akinek olyan tenyérbe mászó vigyora van, hogy szívem szerint egyenként húznám ki a fogait egy harapófogóval, csak hogy leradírozzam a fejéről.

“Ghost, busted!”

Ayrons - 2016. 10. 27. 13:42

Mivé vált ez a sorozat :O Eddigi részek mind ütöttek. Jó tett a sorinak az időpont változás. És hát GR a legjobb az egészben. Casting is betalált.
Minden szálon érdekesek a történések és a karakterek is jók.
Am Daisy tényleg idegesítő egy kicsit de ez kell neki hogy ismét fejlődjön. És hát ő a főszereplő.

Mimi - 2016. 10. 28. 23:05

Én nem gondolom hogy Daisy lenne itt a főszereplő. Szerintem ha kiírnák a sorozatből akkor is simán elmenne. A felesleges mártírkodása már az agyamra megy. Jó lenne ha csapat is kigyógyulna már ebből a mentsük meg Daisyst, meg falazzunk neki és pátyolgassuk a pici lelkét dologból. Ha nem kér belőle minek erőltetik.

PuMa - 2016. 10. 29. 00:14

Ayrons

Ugyanez, hétről-hétre nézem, és nem hiszem el, hogy már kb 1,5-2 éve nincs olyan rész, ahol ne rágnám szét a körmeimet. És tényleg borzalmas abban a tudatban élni, hogy fejünk fölött lebeg a kasza az alacsony nézettség miatt. Pedig minőségben mennyire felülmúlja bármelyik másik képregénysorozatot… Pont most az 5-ös résznél, amikor Daisy szétverte a Wacthdogokat gondolkodtam el azon, hogy mennyire kiválóan megkoreografált a bunyózás! Mi ehhez képest az Arrow bénázása…

Enzo - 2016. 10. 29. 01:21

4×05
Menő volt, pláne a két szál párhuzamos ellentéte (“They have everything completely under control” :D). Na meg a sok akció is remek volt – ez az évad sem okoz csalódást eddig, valaki szóljon rá a sok hülye amerikaira, hogy nézzék má’!

– Micsoda szép ambigramma a Darkhold borítója :)
– Na, elkiabáltam ezt a FitzSimmons nemösszeveszést az előző részes kommentemben :/
– Ghost Ridernek nagyon megtetszett ez a lánc dolog, úgy látom.
– #hétidézete1 Macktől: “Ghost, busted.” :DD
– Hogy bemenekült mindenki a cellájába, amikor GR végigment köztük égő fejjel :DD
– Simmons érve a végén mire vonatkozott? Vajon miről hazudhatott az igazgató?
– Amúgy Simmons most egyszer így megmentette magát, de a következő poligráfozásnál ugyanúgy bajban lehet…
– hétidézete#2 Maytől: “I invented that move.” :D
– Az utolsó jelenet, ááá…szemét Nadeer :@ Ebből elég nagy balhé lesz, marha sokmindenből hagyták ki Jeffrey-t…

PuMa - 2016. 10. 29. 10:41

Enzo

Kis javítás. Ha jól értettem Simmonst teljesen felmentették a további tesztelés alól, úgyhogy nem nagyon keveredhet bajba Aida miatt

Enzo - 2016. 10. 29. 13:31

@PuMa: akkor viszont valami nagyon durva hazugság lehet a bécsi események mögött, hogy Jeffrey ekkora szívességet tett neki…

Ayrons - 2016. 10. 29. 22:58

Szerintem egyértelműen látszik ,hogy Daisy ( ha nem is van a képünkbe tolva)a főszereplő. Minden karakternek fontos kapcsolata van vele. Történéseknek is legtöbbször hozzá voltak kötve. Nevének a változása mindig.
Nem lepnék meglepve ,ha később őt emelnék át a filmekben mint a Shield igazgatója.

Elnöknél valami nagy sunnyogós van szerintem valamit elmismásoltak a háttérben.
Am az is érdekes volt ,hogy GR lakhelyén az előző lovas cuccai voltak.
Én reménykedek egy évadban még pedig ezelőtt két évvel azt mondtam hogy kasza lesz a sorozatnak de most már nem akarom.

Bender - 2016. 11. 02. 09:36

Hát ez nagyon genya rész volt, főleg a vége. És az új rész 4 hét múlva (november 29) jön csak. Bár jó volt az összekötés a Carter ügynök 2.évadjával is.

emese - 2016. 11. 03. 01:13

Nem volt ez a rész rossz, csak félbe van vágva. és persze, hogy ilyenkor jön egy hónapos szünet.
Azért Phil szövegei:

“Geese? I have zero geese. We are goose-free.”

“The skull on fire presents a pretty compelling argument for “Hail Satan.”

Malachi - 2016. 11. 03. 09:07

Mack, Mack!

“Who names these? Are there focus groups for evil things?”

:D azonnali hét dumája győztes.

Enzo - 2016. 11. 04. 18:28

4×06
Hú, érdekes volt, Ghost Rider teljes eredettörténet, Isodyne utalás, látványos égő koponyák és múltbeli autós ütközés! Az mondjuk meglepő adalék volt, hogy Joseph Bauer bérelte fel a locókat Eli kocsijának szétlövésére, mint ahogy a nagy csavaron is meglepődtem. Na de ilyen cliffhangerrel zárni egy négyhetes szünet előtt, ááááá… most akkor Fitz, Coulson és GR is szellemek lettek? :D
És marha jó, hogy Simmons szálát csak elindították az elején, aztán nem mutattak belőle semmit…

A dumák viszont jók voltak, párat fel se írtam (a goosechase-es szövegek pl), nálam ez nyert:
“-Just get in the damn box. You, too, Ironside!
-Hey, screw you, Black Kojak! No one moves this thing except for me!” :DDD

andus - 2016. 11. 17. 09:53

Fiúk/Lányok!

Vannak itt olyanok, akik már csak Ghost Rider miatt nézik a sorozatot? Volt egy ilyen feltevés, és kíváncsi vagyok, hogy hány ilyen néző van.

Ayrons - 2016. 11. 23. 15:40

Én Daisy és Rider miatt nézzem :D Megérdekel mit hoznak ki a sztoriból.

LaCRossE - 2016. 11. 30. 14:02

Na hát akkor jövő héten félévadfinálé, amiben legyőzik Uncle akárkit, közben pedig… Aida Ultron útjára lépett?

Legalábbis szerintem rendkívül veszélyes, hogy elolvasta azt a könyvet, és ennek még lesznek súlyos implikációi. Ahogy Ultront is azért teremtette Stark, hogy az emberiséget segítse, Aida is hasonló gondolatok alapján született meg. És láttuk, hogy mi történt a filmben. Itt is valami hasonlót látok, hogy Aida ötlete az emberiség megmentésére nem lesz közkedvelt.

Szaby59 - 2016. 11. 30. 14:13

Az is lehet, hogy saját magának csinál egy “upgrade”-et. Nem bánnám, ha nem lenne gonosz, érdekes karakter lehetne belőle…

LaCRossE - 2016. 11. 30. 14:34

Szerintem nem lesz gonosz, még ha ellenség is lesz belőle, inkább a tipikus “én csak segíteni akarok rajtatok” figura, aki jót akar, de rossz meggondolással.

emese - 2016. 11. 30. 20:40

Remek résszel jött vissza a SHIELD. Szerintem eddig messze ez a legjobb évad. Már kezdtem attól tartani, hogy Robbie-t elveszítjük, pedig nagyon megkedveltem.
Remélem, az évad másik fele felfedezi majd az android-problematikát is, az irány, amelyre elvitték AIDA-t, tetszik.

DarkEagle - 2016. 12. 01. 22:54

Alapjáraton Ultron sem volt gonosz csak mivel az is egy gép volt máshogy látta a világot ahogy mi. Ráadásul neki volt igaza. Ahhoz, hogy a világot jobbá tegyük az embereket meg kell ölni. :D Igaza van nincs más megoldás, azt úgysem fogjuk megérni, hogy utópia legyen ahol mindenki boldog.

Mondjuk szerintem is csak upgradeli magát Aida. :D
Túl sablonos lenne ha most ő is ellenséggé válna ráadásul mit tudna tenni? Fogják aztán lekapcsolják és vége is az akciójának. Attól, hogy okos még nem lesz mindenható szóval belenőnek egy sorozatot aztán csóközön.

Ami engem jobban érdekelne hogy ki az az Inhuman akivel Jemma pajtizott mert nagyon titkolóznak. Egy pillanatra azt hittem hogy a új sorozathoz lesz felvezetés de azt már elmondták hogy nem fog kapcsolódni egymáshoz a két sori. Ráadásul ennyi hónapig abban a stádiumban volt akkor tuti, hogy nem gyenge csávó lesz.

Egyébként jó rész volt de nem jönnek be az ilyen nézzük meg kb ugyan azt a jelenetet duplán csak mindkét fél szemszögéből. Néha már majdnem elpörgettem mert Coulsonék jelenetei igazából semmi lényegeset nem tettek hozzá.

Ja és igen Mack azzal a dátummal még talán érdekes lesz. Remélem valami komolyabb dolog és nem egy régi random családi dráma amit most előkaptak a semmiből.

Enzo - 2016. 12. 02. 01:55

4×07
Egy kicsi átpörgetés kellett, hogy mi is történt, de szó szerint ott folytattuk, ahol abbahagyták, szóval nem volt gond. Érdekes volt ennyi jelenetet 2 szemszögből látni, mondjuk a sorozat “fizikája”, márhogy a dimenziók között mely tárgyakat tudják megérinteni Coulsonék, az elég szabadon volt kezelve :D Kicsit húztam a szám, hogy ilyen gyorsan feloldották ezt a helyzetet, én legalább egy részig még bennhagytam volna őket – ugyanez volt akkor is, mikor Simmons a Maveth-re került.
Tetszett a dilemma, hogy hogyan hozzák ki őket, és igazánból nem volt más feloldása, mint ez – cserébe az AI+Darkhold kombóból még nagyon veszélyes dolgok születhetnek, Ultronnál csak sima mindenféle elérhető tudásból is mi lett ugye…

1. Áh, hogy Simmonst Nadeer tesójához hívták! Na ez egy érdekes szál lehet még, főleg hogy mi lesz a fickóból.
2. Hah, éreztem, hogy Ghost Rider máshogy fog reagálni a dimenziók közé rekedésre, és tényleg!
3. Fitz kifakadása Coulsonra kicsit váratlan volt, Coulsonnak meg főleg, hiszen ő nem volt ott, amikor kihallgatták, hogy Mace elküldte Simmonst. De abszolút érthető a skót idegessége :)
4. Lol, Aidának 1-esek és 0-k voltak a könyvben, ez elsőre fura volt, de igazából tök jogos :D
5. Enyhe Doctor Strange feelingem volt a dimenziókapu-nyitásnál, nem tudom mit csinált Aida (még Fitz se tudja), de marha látványosan csinálta.
6. Pont felírtam a jegyzeteim közé, hogy “Robbie még bármikor előhúzható így”, erre rögtön átjött a kapun és becsatlakozott Mackhez :D Apropó szegény Macknek kijut a jóból, már mindenféle megszállta :D És az a dátum, amit tartott, na arról fogalmam sincs, hogy mi volt.

#hétidézetei:
“My ax is plenty sharp… And a shotgun.”

“-Uh, you… What’s your name?
-Nathanson, ma’am. What can I do?
-Get lost, Nathanson.” :DDD ez nyert nálam :D

“Shush! You’re developing a catchphrase.”

Enzo - 2016. 12. 02. 02:08

Még valami: szerintem nagyon ügyesen játszanak a történetszálakkal a készítők, pont úgy építik a mellékszálakat, hogy amikor a főszál elfogy, ne legyen üresjárat, hanem egyből már egy részben felépített addigi mellékszál válhat az új fenyegetéssé/problémává, stb.

e-batta - 2016. 12. 03. 18:41

Akárki olvasott a Darkholdból, idáig mindenkit rabul ejtett. Radcliffe-et miért nem? Mi jelenhetett meg neki, hogy halálra rémült és becsapta?

PuMa - 2016. 12. 03. 23:20

Továbbra is részről-részre lenyűgöz ez a sorozat. Nálam abszolút favorittá lépett elő, nem tudok körömrágás nélkül végnézni egy részt se, gyakorlatilag 3/4 óra garantáltan önfeledt szórakozás minden alkalommal

arcfej - 2016. 12. 05. 08:51

Valóban nagyon jó a történetvezetés :)
És ez a rendezés is nagyon tetszett, hogy újra láthattuk a történéseket a “szellemvilágból”. Szellemlovast pedig nem ismerem a képregényekből, úgyhogy igen csak kíváncsi vagyok, mi a múltja.

arcfej - 2016. 12. 05. 10:07

Tényleg, hol van jojó? Ez a másik dimenzió meg a negatív zóna lesz? Mi az a hely, ahonnan az ördög is menekül? (Vagy egy démon)

Kriszta - 2016. 12. 07. 10:29

Szegény May!Ezt már komolyan nem hiszem el :D
Határozottan kijárna neki egy hosszabb szabi….valahol nagyon messze a shieldtől….

LaCRossE - 2016. 12. 07. 13:40

Tudtam! Úgy tudtam, hogy ez lesz. :)

Kíváncsi vagyok, mi Aida célja az egésszel.

torjack - 2016. 12. 07. 16:00

Oh, Melinda…May the Force be with you!

:D

Előbb a 33-as ügynök, most egy LMD…már csak a Skrullok hiányoznak :D

MT90 - 2016. 12. 07. 17:10

6 részes websorozatot kap YoYo.

zolij - 2016. 12. 07. 20:53

– I thought the new face of S.H.I.E.L.D. should be an Inhuman … didn’t mean him, though.
– Yeah, right. Maybe in the comic-book version.

Enzo - 2016. 12. 09. 18:57

4×08
Ebből a részből több idézetet írtam fel, mint egyéb történést. Maga a fő konfliktus nem volt olyan húdenagyon, inkább gamechanger jellege volt a résznek, Skye visszahozatalával, és a végével pláne.

-Eh, Robbie komolyan még egyszer visszatérhet? Most vagy írják ki vagy maradjon, de ez a visszarángatás…
-Jó volt újra együtt látni az egész csapatot a társalgóban :) (persze akkor még nem tudtam, hogy ez nem egészen igaz)

A végén Nathanson “végzete” sejthető volt, a May-es csavar viszont nem, azon eléggé néztem :O Szerencsétlennek tényleg kijut a jóból, valahogy olyan déjá vu érzésem volt a fakeMay láttan, aztán rájöttem hogy miért :D Januárban folytatás…

És akkor a legjobb #hétidézetei:

“Okay. I mean, forget about the fact that I was mildly attracted to her. That totally goes against the Sokovia Accords.” /Mace/

“-It’s not a mask … it’s a balaclava.
-Thought that was a dessert.
-What? No, ma… Never mind.” /az baklava, kedves Robbie/

“-[…]it’s the next step in the evolution of my power … creating life.
-You know, you might want to get a girlfriend first.” /mekkora oltás Coulsontól :D/

“Yeah, right. Maybe in the comic-book version.” /ééés 4th wall breaking!/

“-Level blue.
-Thrilling, isn’t it?
-What does that mean?
-We have no idea.” :D

DarkEagle - 2016. 12. 09. 23:44

Elmennek a jó édes, pont oda! Eddig tök jó évad volt erre jön a szexi Ultron? Amilyen a nézettsége a sorozatnak jobb ha most kaszálom mert önmaga paródiája.
Megint betelne a lap mire leírnám minden gondomat szóval inkább ezúttal megkímélek mindenkit. De azért röhej hogy a Marvel nem tud újat nyújtani. Azt hittem végre kapunk egy normális androidot, hát nem. Mert az Age of Ultron olyan jól sikerült kapunk egy új női verziót is belőle. Most komolyan nincs más ötletük?

Eddig nem értettem miért nem nézem meg rögtön a részeket most már végképp tudatosult bennem, azért mert egyszerűen szar lett a sorozat. És számomra tényleg csak Fitz-Simmons páros, Daisy meg GR adták el ezt az új évadot.

emese - 2016. 12. 10. 19:16

DarkEgale:
Don’t let the door hit you on your way out! :D

VvD - 2016. 12. 12. 20:00

Szerintem sokkal jobb a sorozat, mint bármelyik CW-s képregényes szappanopera. Természetesen a mostani helyzetre utalok, perpillre. Érdekes, izgalmas és misztikus az egész + nincs benne felesleges szappanopera.

De komolyan. Miért ilyen szar a nézettsége ennek a sorozatnak?

arcfej - 2016. 12. 14. 03:00

valóban sokkal jobb mint a cw-s sorozatok :D
De ez az Aidás változás nekem se tetszik.
A legjobb sorozat most akkoris a a Lucifer!

wondorog - 2017. 01. 11. 09:46

Na most megleptek erősen, viszont örülök, mert így megmaradt az esélye, hogy Aida megmaradhat.

LaCRossE - 2017. 01. 11. 14:52

Szóval… elég meglepő csavarral álltak elő, pedig valahol lehetett volna sejteni. Így, hogy nem csak Aida a gonosz, hanem Radcliffe is, valamivel másabb a helyzet, szóval egyelőre nem Ultron 2.0 a 4. évad második fele. Ellenben van egy olyan érzésem, hogy a tudós nem fog sokáig életben maradni.

Szaby59 - 2017. 01. 11. 16:24

Mesterien keverik a szálakat komolyan mondom. Amikor már azt hitted, hogy Aidat lerendezték, kiderül, hogy nem és nem is ő volt a főkolompos. A háttérben pedig már alakul a következő: feltehetőleg az elárult és óceán mélyén hagyott inhumanunk nem lesz valami békés miután befejezi a második átalakulását…

Martialis - 2017. 01. 11. 18:22

Az én értelmezésem szerint Radcliffe nem gonosz, vagy legalábbis nem olyan egysíkú-ős-gonosz értelemben, hanem csak nagyon kíváncsi a Darkholdra. De senkit sem akar bántani, ezért tartja May-t is életben. Viszont nekem tetszik, amikor ilyen összetett karakterekkel dolgoznak, és remélem nem fogják kiírni Radcliffe-t.

z - 2017. 01. 12. 11:47

Nekem az L.M.D. reklámkampány tetszett, hogy orrba-szájba nyomták a sztori fő csavarját XDD

Enzo - 2017. 01. 13. 00:32

4×09
Végre visszatért a SHIELD! Gyanús is volt, hogy ilyen gyorsan lerendezték volna az Aida szálat (nem ez lett volna az első eset khm khm), de szerencsére nem. A Radcliffe-csavaron őszintén meglepődtem, a fene gondolta, hogy ő is benne van.
Az eszmecsere érdekes volt Fitzcel, hogy végülis Aida ilyen módosításokkal (tapasztalat, gondolat, szabad akarat) akkor miért is nem számít embernek?

Darabkák:
-Évad elején Skye öltözésével indítottunk, most Aidáéval, remek, yumyum :P
-Hm, ki lehet ez az Elöljáró, akit a Watchkutyák emlegetnek?
-Ez amúgy normális, hogy megölnek egy inhumant és begubózódik még egyszer? Elég fura…

#hétidézetei:
“-I think Simmons has been kidnapped like three times since I’ve known her.
-Really?
-Yeah, well, only twice on this planet.” :D (és utána Mace amilyen fejet vágott, hatalmas :D)

“Roll credits.” (meg Mack többi szövegei is jó volt, ebben az egy részben szerintem több filmes utalást tett, mint DiNozzo az NCIS-ben legjobb napjai során.)

superpityu - 2017. 01. 13. 17:43

“-Ez amúgy normális, hogy megölnek egy inhumant és begubózódik még egyszer? Elég fura…”

szerintem is furcsa. de lehet, hogy ez is valami spéci plusz képesség, vagy ahhoz lehet köze, hogy a terrigen kristályok közelébe dobták le a srácot. az pedig puszta véletlen lehet.

z - 2017. 01. 13. 20:27

Vagy, hogy nem természetes módon bújt ki a bábból mármint kvázi leszedték róla, lehet, hogy még átalakulás közben volt és a tengerben lévő terrigen elég volt, hogy újra begyorsítsa a folyamatot… Lash sem azonnal változott hanem elég hosszasan, de nem érintkezett utána terrigennel így nem gubózódott be újra…

F.Enci - 2017. 01. 15. 01:09

Nekem ez a May vs. RobotMay dolog fura. Meghozza nagyon. Ha egyszer o egy elektronikus tortenet, akkor az hogy a piklibe nem tunik fel senkinek? Simmons Aidarol a pillanat tortresze alatt megmondta. Mayt ismeri hosszu evrk ota, o a kikepzoje, es akkor nala nem jon ra? Es az EMP hogy nem hat ra? (Bar lehet, itt most keverem egy kicsit a sorrendet). Na es ez a dupla gubozas… ez is rettento fura.
Daraltam az egesz sorozatot a heten, es meg kell mondjam, Bobbi es Hunter nagyon hianyzik. A kemek bucsujat en megsirattam. Es most fura, h nincs tobb resz…

Enzo - 2017. 01. 15. 11:10

@F.Enci: szerintem 2 dolog játszhat közre abban, hogy Simmons nem ismeri fel Mayt:
-egyrészt Aidánál ugye még sose találkozott vele, nem volt mire építenie, “új szereplőként” felismerte hogy mi a fura benne, Mayt viszont ismeri évek óta, így ott semmi alapja nincs azt gondolni, hogy kicserélődött
-másrészt lehet, hogy a Darkhold alapján még élethűbb androidot tudott kreálni mint saját maga – őróla meg ugye tudják, hogy android, még akkor is ha magát is felfejleszti.

MT90 - 2017. 01. 17. 15:24

“megölnek egy inhumant és begubózódik még egyszer?”

Vagy így vezetik fel az Inhumans-sorozat egyik szereplőjét. (Triton) Haha.

Szaby59 - 2017. 01. 18. 14:52

Ez az új Aida eléggé potenciális Ultron utódnak néz ki. Nem lennék meglepődve ha végül önállósodna és a “régi” Aida segítene nekik legyőzni, főleg a Fitzes jelenet után.

LaCRossE - 2017. 01. 18. 19:22

A nézettség újabb mélységekben.

Ayrons - 2017. 01. 19. 20:36

5. évad lesz az utolsó itt !

MT90 - 2017. 01. 20. 07:56

Már az se kellene.

winnie - 2017. 01. 20. 08:01

“5. évad lesz az utolsó itt !”

egyelőre csoda lenne, ha lenne. még akkor is, ha minden logika ellenére berendelik, amit továbbra sem tartok kizártnak.

viszont:

“Már az se kellene.”

mindenki be tudja fejezni, ha akarja, nem kell megvárni, hogy a csatorna tegye:)

Enzo - 2017. 01. 23. 15:53

Először érjük meg, hogy lesz 5.évad…

Szóval, 4×10:
Na, végre kiderült a bécsi sztori meg Mace valódi énje … várható volt, hogy valami hasonló lesz a csavar, de jól oldották meg. Amúgy Simmons a múltkor pont a bécsi hazugságra hivatkozva kapott felmentést a poligráfos vizsgálat alól, akkor most miért volt meglepődve a sztorin? (Vagy csak Talbot előtt játszotta meg, hogy nem tudja?)

– Hé, ez a robbanó töltet amit kilőttek az emelvényre, az nem az a Stryker-féle technológia, amit a Luke Cage-ben is használtak?
– Simmons kihallgatási módszere tetszett, bár nemtom mennyire hihető, hogy egy ilyen keménycsávó ennyire berezel egy levágott fejtől :D
– May görbíti a fűrészt, nagy show lett volna, ha Mack észreveszi…a vége meg így kicsit Westworldösre sikerült, ahogy (fake)May felfedezi hogy micsoda is ő.
– Fitz letölti Aida adatait, lesznek még ebből bajok…
– Örülök hogy a tényleges bécsi eseményeket is megmutatták, zavart volna ha kihagyják ezt a jelenetet.

#hétidézetei:
“Burrows isn’t helping, either. If he gets any further up Talbot’s ass, he’ll need a snorkel.”

“I’ll make you… DayGlo pink, or whatever’s high enough.”

“-We’re not idiots. We took the bad stuff out. Most of it, anyway.
-Oh, oh, okay. So you’re just… You’re just mostly idiots.”

bad boomer - 2017. 01. 24. 16:16

Talbot amúgy is hasít: Agent May, with the possible exception of my mother, you are the single most intimidating woman I have ever met.

Neoprimitiv - 2017. 01. 25. 10:32

valahogy nekem sokká vált ez a robot klón robot klón hátán sztori. Olyan “van mááásiiik!” érzésem lett tőle, pláne, hogy úgy tűnik, még nincs vége és tényleg van még belőlük.

LaCRossE - 2017. 01. 25. 21:45

4×11
– Valahogy lehetett sejteni, hogy az elkapott Radcliffe csak egy L.M.D. lesz.
– Kaptunk egy újabb szeletet Mack múltjából, ami mondjuk nekem egy kicsit a semmiből jött, de ettől függetlenül örülök neki.
– Nem számítottam arra, hogy May harca Aidával csak szimuláció lesz, pedig egész nyilvánvaló volt.
– Viszont Radcliffe és Nadeer kooperálása kicsit meglepett. Miért pont a szenátorhoz ment oda a férfi? Remélem, ezt még kifejtik később.
– Egyre jobban bírom Mace-t.
– Ming-Na Wen szerintem ebben az epizódban lenyűgözőt alakított.
– Ne hozzák már össze Coulsont és Mayt. Az ő kapcsolatuk plátóinak pont tökéletes.
– Összességében számomra May volt a rész csúcspontja, a többi szál most egy picit unalmas volt.

DarkEagle - 2017. 01. 28. 19:20

Na, végre én is beértem a sorozatot. Anno ott hagytam abba mikor úgy volt hogy Aida az új Ultron. Ott elegem lett aztán belefutottam pár spoilerbe így folytattam. Nem bántam mert megnyugtató hogy az egész Radcliffe ötlete.

Először is May-coulson szál. NEM, NEM, NEM és NEM! SOHA! Nincs az az Isten hogy én ezt benyeljem. Egyik jobban robot mint a másik.

Mace dolga engem is meglepett de jól jöttek ki belőle, tetszik.

Nadeer bitch remélem hamar fűbe harap mert nagyon unom a képmutató ocsmány képét. Nekem olyan “ember” ne ossza az észt erkölcsről meg a világmegváltásról aki lelövi a saját testvérét csak mert más. Egyébként nem lepne meg az egész Nadeer-Radcliff társulás kamu lenne és végső soron ezért vitték magukkal Mayt is mert kelleni fog nekik. Nagyon elcsépelt lenne ha a doki megint átállna a rosszakhoz. Szerintem csak tudni akarja, ki van a háttérben mert ez a csóka/nő franc tudja akit Nadeer emleget állandóan pl most hogy találkozni fog vele. Nagyon érdekel hogy ki lesz az. Ha tippelnem kellene azt mondanám hogy a Hidra megint él és virul és a könyv kell nekik.

Nadeer tesója meg újra bebábozódott, ebben semmi különös nincs, nyilván azért mert meghalt vagy halálán volt és így védekezik. Ráadásul ahogy írtátok az se biztos hogy befejeződött az átalakulás. De azért durva ereje lehet ha 7 hónapon keresztül benne volt a cuccban és akkor is csak erőszakkal szedték ki.

Az mondjuk nekem se esett le elsőre hogy May csak képzeli a harcot a robot chickennel. :D Az utolsó percig azt hittem valós dolog. Ming-Na tényleg nagyon jól alkotott.

Egyébként a legröhejesebb az egészben, hogy mennyire megvezethetőek az emberek. Eleinte mindenki utálta Daisy-t mert azt hitték gonosz és terrorista, majd Patrióta barátunk kiáll, kikiáltja hősnek és minden hülye elkezdi imádni. Most meg Nadeer a tárgyaláson elkezdi sarazni erre megint utálják. Komolyan mondom, az emberi fajnál nincs szánalmasabb. Birkáknál is rosszabbak vagyunk. :D

DarkEagle - 2017. 01. 28. 19:22

Egyébként ha lesz 5. évad nézni fogom én is de ha nem akkor sem fog hiányozni a sorozat mert már rég nem ad annyi pluszt amennyit anno. És igen, tudom @Winnie bármikor lehet kaszálni egy sorozatot de én és szerintem sokan mások nem úgy néznek sorikat mint te hogy bármikor beugranak 1-1 részre vagy féltávon kaszálják. Nálam nagyon ritka hogy kaszálok valamit ha már éveket beleöltem, ahhoz kb olyan trágyának kell lennie mint a TVD-nek. :D

Enzo - 2017. 01. 29. 03:13

4×11
Ááá, de kis csavaros rész volt ez.
Ahogy az elején mondta Radcliffe, hogy van egy második LMD, rögtön mindenki gyanús lett … Skye (bár inhumant nem biztos hogy le tudnának másolni, nem?), Simmons, Fitz, Mack (ő éppen eleget volt megszállva) … végül Fitzre tettem volna a voksom, de aztán jött az egészen nyilvánvaló opció, amire nem is gondoltam, hogy magából Radcliffe-ből van kettő. És ki más fedezné fel, mint Fitz :) Korábban felmerült bennem, hogy a tégla és a second LMD összefügg, de elvetettem, mondván Radcliffe miért dolgozna együtt Nadeer-rel – hát akkor ez a kérdés most ugyanúgy fennáll.

May szimulációs csavarján is meglepődtem rendesen, maga az elmélet mondjuk ügyes, hogy a relax nem való neki, hanem harcolnia kell, ezért teremtették neki a pályát. A végén meg Bahreint berakni, wow, nem semmi.

Mack háttérsztorija ha nem ennyire random és a többi száltól különállóan jön, akkor még megindítóbb lett volna, de így se volt semmi. Egy YouTube-komment alapján pedig utaltak már erre a szálra: a 4×07 végén a papírra, amit Mack a kezében tart, “Hope” volt írva és a dátum. :)

#hétidézete:
“-Today wasn’t great.
-Cauliflower isn’t great. Today was a kick in the balls.” :D

Következő rész epizódcím és vendégszereplő for the win! :)

Bender - 2017. 02. 04. 00:43

4×12: Nem tudom, ki hogy van vele, de engem az utolsó jelenet eléggé felcsigázott. Koeinigék kocka poénjai a szokásosak voltak, a hugin nem lepődtem meg, a 2×21-ben már volt rá utalás.

Bence - 2017. 02. 04. 18:15

4×12 is jó volt. Bár szúrta a szemem, hogy milyen bugyuta mód került a Darkhold Radcliffe-hez.

Összességében meg kellemes heti 40 perces kikapcsolódást nyújt, még ha nem is ez a legerősebb évad.

MT90 - 2017. 02. 04. 18:41

Egy orosz fickó egy tengerbenjáróban tudja, hogy Coulson él, de a Bosszúállók még mindig nem?

Enzo - 2017. 02. 05. 02:20

4×12
Koenigék feldobták ezt az epizódot :D Valamiért az rémlett egy régebbi részből, hogy 12-en vannak, de a 4+1 is éppen elég. A lánytesón mondjuk meglepődtem, na :D

És végre eljutottunk az epifániáig is, amikor May lelepleződik … hát gyorsan rájöttek a “brains” szó használatából, és Coulson is kitalálta magától (de legalább nem sütötték el a “pont időben rácsörögnek Philre, hogy mi van” klisét). Izgalmas volt a tetőpont, bár nem értem, miért nem lett volna egyszerűbb bennhagyni a Darkholdot a helyén, és úgy várni a rosszfiúkat. Továbbá én Coulson helyében tuti kicseréltem volna egy másik könyvre, és azt rakom bele a táskába, vártam ezt a csavart, és nem jött :(

Az utolsó jelenet tényleg érdekes, Ivanov megszállottsága miatt főleg, hát kicsit furán gondolkodik, na.

Darabkák:
-Néztem, hogy ez az Ivanov miért olyan ismerős, mintha tegnap láttam volna… aztán rájöttem hogy tényleg tegnap láttam, mert ugyanez a színész játssza Roant a The 100-ban :D
-Úúúú, Coulson-May csók! :)

#hétidézetei:
“The only thing worse than a robot is a possessed one.” -> amúgy Radcliffe remekül játszott ebben a jelenetben :D

Az abszolút nyertes az Sam Koenig kínos monológja :D
“-Did you know that online, there’s a library of fan fiction about Quake?
-Did not need to know that.
-Oh, well, you should Google it. Because it’s … it’s… Actually, no, you shouldn’t. You shouldn’t. Forget I said that.” :DD (meg még ami utána volt, csak nem akartam az egészet bemásolni…:D)

“My brother? What, are you kidding? I’ve never seen this guy before in my life.” :DD

DarkEagle - 2017. 02. 06. 17:03

Őszintén szólva elég kínos egy rész volt. Próbálják lenyomni a torkunkon hogy May és Coulson szerelmes holott SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN nem volt erre máskor utalás.

Egyébként nem volt rossz rész de ez nálam nagyon rányomta a bélyegét a dologra. A tesók jók voltak már hiányoztak mert ők legalább tényleg poénosak.

Én hülye amúgy kezdtem elhinni hogy ez a tipikus agyhalott orosz majom tud valami komolyat erre kiderül hogy csak Coulsont akarja. MOST KOMOLYAN, ez a nagy dobásuk a készítőknek? Coulson tehet mindenről? :D Ha legalább bedobták volna mondjuk Thanost vagy legalább valami komolyabb ellenséget mondjuk az Inhumansből Black Boltot vagy mit tudom én de Coulsont? Ez már nagyon unalmas mintha ez a csávó végig aludta volna az elmúlt 10 évet ami a Marvel univerzumban történt volna. :D

Legalább Jemma meg Fitz jók együtt, őket MÉG nem rontották el.

DarkEagle - 2017. 02. 06. 17:04

Benn maradt egy kommentem!

tuning7 - 2017. 02. 07. 12:05

DarkEagle
Nagyon sok utalás volt, mindig is rra, hogy coulson és may között van szikra! Elég, csak az egymáshoz vló viszonyukat nézni, vagy, hogy mindig ők voltak a legfontosabbak egymásnak, mindig egymás mellett voltak! Igen, nem mondták ki, de voltak jelek, meg ebben az évadban kidolgozták ezt! Figyelni kéne a részletekre, nem csak nézni! ;)

DarkEagle - 2017. 02. 07. 14:08

Mikor is volt utalás? Amikor összejött Warddal az elején vagy mikor az ex-férjével kavart? Mert konkrétan akkor kezdték el ezt felépíteni mikor bejött a képbe Aida. Előtte egy komoly barátság volt csak köztük. Lényegében ők a csapat vezetői ennyi van köztük.

tuning7 - 2017. 02. 07. 14:55

DarkEagle
Azóta, mióta andrew végleg lash lett, azóta lehetett érezni, de ebben az évadban kezdték el, éreztetni, már az 1.részben is!

Bender - 2017. 02. 08. 12:09

4×13 ez az új rész tetszett, az új embertelen egész érdekes lett. Na meg Radcliffeék totálban elkezdik építeni a Mátrixot. Vagyis engem nagyon arra emlékeztetett.

Szaby59 - 2017. 02. 08. 15:23

Látom a készítők is nézik a The 100-at, ez a “Framework” gyakorlatilag a City of Life itteni megfelelője.
Mallory Jansen már a Galavantban is kedvenc volt, itt is nagyon jól alakítja Aidat. Főleg ezt az újat(?) frászt hozza rám a merev testtartásával meg azokkal a nézésekkel :D Ha lesz még egy évad remélem benne lesz ő is.

Szaby59 - 2017. 02. 08. 15:23

*City of light

rodosto13 - 2017. 02. 08. 18:30

Érdekes, kicsit olyan érzésem van, mintha a sorozat nem tudná, hogy merre felé tart… ez az utóbbi két rész amolyan erre is tart arra is tart.
Viszont a szenátor kiírása meglepett, nem hittem volna, hogy megtörténne ilyen hamar.

superpityu - 2017. 02. 08. 20:26

@darkeagle: már a sorozat legelején is volt köztük szikra, de akkor bejött a képbe ward, majd andrew. coulson pedig rosalinddal kavart egy sort. de mindig is volt köztük valamiféle mélyebb kapocs. az, hogy most ebből csinálnak is valamit, hát üsse kő, nem hiszem, hogy ez olyan dolog, amire nem lehetett számítani idővel.

egyébként ha nem írnál egy csomó kommentedbe nagybetűkkel talán, mondom talán, nem hinné azt a rendszer, hogy spam vagy.

superpityu - 2017. 02. 08. 20:35

amúgy a szenátor kinyírása elég meglepő volt. nem számítottam rá azelőtt, hogy öcsi újra megjelent volna.

ezen kívül szerintem kicsit céltalanul halad a sztori. nem olyan átütő, mint korábban. ráadásul radcliff elég szimpatikus figura így nehezen tudom ellenségnek nézni. aida viszont egyre jobb. viszont ez a superior tök wtf. kevés, nagyon kevés olyan színész van, akitől konstans hányingerem van, de zach mcgowan majom feje ilyen. a shamelessben még csak-csak elviseltem, de a black sails miatta van parkolópályán, ahogyan a the 100 darámat is pont akkor hagytam abba, amikor megjelent ott is. ja, szóval itt is tökre idegesít és szívesen áttekerném a jelneteit, de hátha nem lesz itt sokáig.

Hardy - 2017. 02. 09. 21:20

Darkeagle te eddig mit néztél? 1. pillanattól kezdve kerülgetik egymást, rengeteg apró utalás, félmondat volt már erre vonatkozólag. Néha laza flört is.

István - 2017. 02. 10. 13:33

Szaby: A The 100-ben nem találták ki nagyon újat a City of Lightal, szimplán lekopizták a Mátrixot.

Neoprimitiv - 2017. 02. 11. 22:55

Nagyon ritkán értek egyet DarkEagle-lel, de most kivételesen igen: a Coulson-May románc nagyon erősen sorozatzáró “adjunk valamit a nézőknek” ízű.

Azzal, amit mindenki leírt, hogy nagyon szoros kapocs volt köztük, teljesen egyetértek. De ezt pont az tette lehetővé, hogy ebben nem volt szerelem. A szerelem mindig a másik birtoklását (annak az igényét) is jelenti. A második évadban, amikor Coulson azt hitte, meg fog őrülni és veszélyt jelenthet majd a SHIELD-re, akkor May pont azért lehetett az az ember, aki akár le is lőtte volna, mert Coulson volt fontos neki, nem az, hogy mi lesz vele (velük) nélküle.

Persze nem ez lenne az első eset, amikor egy kapcsolat átlép egy másik színtérre és itt mindkét félnél lehet príma magyarázatot is találni. (Andrew illetve Rosalind elvesztése utáni űr.) De ettől még ennek előszele valóban nem volt eddig az évadig és őszintén szólva most is meg lettem volna nélküle. Úgy érzem, ez egy kötelező kűr a készítőktől, hogy ha már (szinte biztosan) vége lesz ezzel az évaddal, akkor gyorsan csinálnak valami “shipelhető” párt. Yoyo alig szerepel és Mack sem központi figura, Daisy mellől rossz tempóérzékkel kinyírtak mindenkit, Fitzék pedig egy külön műsor. Szerintem az ABC fejesei úgy gondolták, hogy egy pár nem pár, ezért tolták most be ezt.

Brynden Rivers - 2017. 02. 12. 22:55

“Daisy mellől rossz tempóérzékkel kinyírtak mindenkit”

Mivel ez az utolsó évad, akkor simán visszahozhatják a k Ghost Ridert – problem solved.

Tényleg csapongó a sorozat, de hát sose szánták valódi átívelés drámának, csak két Marvel film közötti BR-extrának. Az hogy a 2. évad jó volt kész szerencse

Dodge77 - 2017. 02. 13. 00:27

Brynden Rivers
Miről beszélsz, ez a legjobb képregény sorozat, a 3. Évada meg a legjobb volt, minden téren! Tutu nem ezt nézted!

Enzo - 2017. 02. 13. 01:04

4×13
A rész eleje abszolút flashback feeling volt, de aztán mégsem. Az Agnes szál érdekes volt, meg a fordulat a végén… Aida érzelemrepertoárja a féltékenységgel bővült :)

Vajon szándékos volt az “Earth is round” kiszólás a laposföldes idiótáknak, akik egyre jobban elharapóznak? Meg szerintem az se véletlen, hogy pont a SuperBowl utáni részben volt ennyi amerikaifocis utalás (Mace-től főleg).

A robbanásos részen meglepődtem, nem mondom hogy RIP Nadeer, mert egy liba volt. Érdekes amúgy, hogy 4 áldozatról beszéltek, amikor Shockley kiszökött, de Nadeer-on kívül 2 embere volt benne a szobában, persze a robbanás simán megölhetett más közelben levőt is. Shockley képessége amúgy menő, ezt nevezem, főleg az első bemutatását, ahogy a porból CGI segítségével összeáll. A ruhanélküliség meg kicsit Terminátor utánérzés :D

Jó kis cserebere volt a végén, Ivanovék meg elkapták Mace-t, összességében 2:1 a rossz oldalnak, mert Agnest is elvesztettük. Fitzék amúgy most építették azt a Pokélabdát, amibe Shockleyt bezárták?

LaCRossE - 2017. 02. 15. 13:47

4×14
– Oké, kezd az egész félévad rendkívül baljós lenni. Imádtam a rész végső csavarját.
– Kicserélték Coulsont, Daisyt, Mace-t és Macket is L.M.D.-re. Ami azért nem lehetett kis feladat, kíváncsi lennék, hogy oldották meg. Hacsak nem Aidát küldték mindenki ellen…
– Egyébként nem is tudom, mikor volt olyan küldetése a csapatnak, ami ennyire félrement volna. Nemcsak, hogy nem sikerült kiszabadítani Mace-t és Mayt, de még meg is szállták az L.M.D.-k a bázist.
– Kíváncsi vagyok, a következő részben Fitz és Simmons hogyan fognak szembeszállni az L.M.D.-kel.
– Mack beszélgetése Fitz-el egy kicsit idegesített
– Kíváncsi vagyok, mi Aida terve Ivanovval. Valószínű őt sem hús és vérként látjuk viszont.
– Ha már Ivanov: eddig elég unalmas ellenség ő.
– Egyébként szépen rotálja ez a félévad a villaineket: Aida, Radcliffe, Ivanov, és most úgy tűnik, megint csak Aida az, akire figyelni kell. Radcliffe szándékai, bár el vannak tévedve, és rossz eszközöket használ, mégis csak jó, nem akar ártani senkinek.
– Vajon mit csinálhat Radcliffe a frameworkben?
– Nekem valahogy a flashbackek egyáltalán nem jöttek be. Talán csak furcsa volt Mayt és Coulsont így látni.

DarkEagle - 2017. 02. 15. 18:10

“Nagyon ritkán értek egyet DarkEagle-lel, de most kivételesen igen: a Coulson-May románc nagyon erősen sorozatzáró “adjunk valamit a nézőknek” ízű.”

És milyen jól bizonyítja a mai rész az állításom, miszerint eddig nem volt tervezve semmi szerelmi szál Coulson és May közt. És talán a legfelháborítóbb a részben az, hogy úgy próbálták beadagolni a nézőnek, hogy évek óta ezt tervezték és a flashback lényege igazából nem is Coulson-May szerelmi szál hanem az hogy végre megtudtuk miért is mérges Coulsonra Ivanov, vagy mi a neve a csókának. Pedig igazából a szerelmi szálat akarták belemagyarázni, hogy azt higgyék évtizedek óta kerülgetik egymást. Sajnos nem ez az első sorozat ami ezt meglépi és az ilyen húzásokat baromira utálom. Nem is az a gond hogy őket össze akarják hozni, tegyék, kit érdekel, még akkor se zavar ha semmi kémia nincs köztük, mármint szerelmi téren, de legalább ne legyenek tipikus Marvel megint és próbálják beadni hogy évek óta terveznek, mert EZ tipikus Marvel.

Egyébként nem véletlen hogy erről írtam inkább mert a részről magáról konkrétan semmit se tudnék mondani a rész végi csavaron kívül ami már kezd az agyamra menni, hogy komolytalan feszültséget próbálnak teremteni azzal hogy lassan mindenki robot lesz. Nem tudom ki hogy van vele de Coulson már baromi unalmas, May nem is hiányzik igazából, Mack mindig is idegesítő volt, főleg most, hogy szerencsétlen Fitzt hibáztatja konkrétan a történtekért. De örülök hogy Fitz legalább jól kiosztotta. Utálom a képmutató embereket. Mack egy kigyúrt agyhalott fegyverrel a kezében de arról fröcsög, hogy milyen rossz dolog olyan dolgokat feltalálni amit rosszra is használhatnak. Nem is értem az írók mit gondoltak mikor ezt a mondatot a szájába adták.

Ami még zavar, hogy Daisyvel konkrétan nem kezdtek semmit, az évad elején történt rajta némi változás most meg konkrétan mintha mi se történt volna ugyan ott van ahol kezdte. Az a harc is Ivanovval milyen röhejes volt már? Inhuman a csaj de nekiáll boxolni vele ahelyett hogy eltörné a csontjait. Nem tudom mikor lettek ennyire hülyék a karakterek de nem igazán fogom hiányolni a sorozatot ha kaszálják, pedig az elején még nagyon bejött az évad.

Szóval összességében ez volt talán az évad legröhejesebb és legunalmasabb része. A kövi rész előzetese meg mindent elmond arról hogy mennyire hatásvadász az egész.

winnie - 2017. 02. 15. 18:35

” a Coulson-May románc nagyon erősen sorozatzáró “adjunk valamit a nézőknek” ízű.””

http://ew.com/article/2016/10/26/agents-shield-philinda-may-coulson-romance/

csak hogy ne annak tűnjön, itt egy októberi interjú, amiben clark gregg beszél arról, hogy a 4. évad első pár szkriptjében mintha a karakterek viselkedése azt jelezte volna előre, hogy van vagy lehet köztük valami. szóval, ha van, akkor nem azért, mert sorozatzárásra készülnek.

nyilván korábban is téma volt, de szerintem csak rajongói téren, persze kérdésre beszéltek róla a szereplők is: http://www.cbr.com/fan-expo-ming-na-wen-addresses-agents-of-shield-secrets-and-civil-war-tie-ins/

viszont ezt nem nagyon lehet értelmezni, hogy “eddig nem volt tervezve semmi szerelmi szál”

nyilván a romantikus szálak nagy részét nem tervezik, hiszen az a legnagyobb marhaság lenne, ha nem alakíthatnák szabadon a karaktereket. épp fordítva, ahogy formálják a karaktereket és kitalálják a történéseket, úgy alakulhat ki esetleg románc karakterek között (plusz még ide bele lehet venni a színészek közti összhangot, ami legtöbbször indukálja ezt), ahogy látják, hogy mely karakterek viszonyulnak “úgy” egymáshoz.

természetesen gőzöm sincs, hogy itt mi a helyzet, de akármi is, másképp nem alakulhat ki két karakter között szorosabb kapcsolat, csak úgy, hogy az egyik író azt mondja, hogy legyen. olykor az írókat is meglepi az, hogy a karakterek milyen utat futnak be, hogy kivel kerülnek össze.

(a fenti persze állandó és régi szereplőkre vonatkozik. amikor valakinek eleve tervezett romantikus szálat írnak be egy új karakter képébe, az más kategória.)

superpityu - 2017. 02. 15. 19:27

“Kicserélték Coulsont, Daisyt, Mace-t és Macket is L.M.D.-re. Ami azért nem lehetett kis feladat, kíváncsi lennék, hogy oldották meg. Hacsak nem Aidát küldték mindenki ellen…”

azért itt várok még csavart. simán várok egy olyat, hogy fitz is lmd. viszont a fenti 4 közül nem mindenki az.

a rész maga meh. aida jó. viszont a flashback rossz volt.

tuning7 - 2017. 02. 15. 20:02

superpityu
De mindegyik az, ki írta a gép, hogy amikor átmentek 4en az ajtón, hogy 4 LMD! Szóval, mindegyik az!

Brynden Rivers - 2017. 02. 15. 22:57

+1 “a rész maga meh”

Láthatóan elfogyott a pénz meg az energia, rengeteg a kis szobában kevés statisztával felvett jelenet. Ráadásul Ward halála és újrafelhasználása óta nincs értelmes főgonosz.

Őszintén lehet nem nézem végig a 4. évadot. :(

Brynden Rivers - 2017. 02. 15. 23:02

@Dodge77:

Szerinted a legjobb, szerintem meg messze Netflix-Marvel sorozatok mögött van. :)

De amúgy írtam hogy 2. évad jó volt. és a 3. évad se volt rossz, csak már látszottak a fáradság és a költségcsökkentés a sorozaton.

rodosto13 - 2017. 02. 16. 01:18

Azért a kutyaszán + jet alaszkai jelenet szép volt :)

Viszont tényleg érződik az ötlettelenség(?) vagy nem tudom megfogalmazni; ez az elmúlt pár rész elég legalja a sorozatnak eddig talán. Tényleg azt számolgatom, hogyan fogják kitölteni a maradék nyolc részt. Egy epizód tuti lesz nagyrészt a frameworkben, mert az ilyen témaköröknél mindig kell, a végén meg majd akik benn vannak, egységes akaraterővel kitörnek a FW-ből (esetleg kívülről Fitz vagy Simmons utolsó pillanatban átkapcsol valamit, hogy lehetséges legyen), valaki megküzd a saját LDM-vel, esetleg valaki meghal, de a tudatát utolsó pillanatban áttöltik egy LMD-be, hogy utána az egyre kevésbé valószínű ötödik szezonra legyen egy robotunk is… – másik szezonban nem mertem volna ilyen kijelentéseket tenni, és nagyon remélem, hogy nem válnak be és meglepnek még valamivel.

(Továbbra is szeretem a sorozatot, csak így ezek a gyengébb részek elkedvtelenítenek).

rodosto13 - 2017. 02. 16. 01:32

Plusz még olyan apróságok zavarnak, mint például a SHIELD Director elrablása. CA2-ben Nick Fury-t nem bírta leszedni egy rakás képzett specialista, itt pedig öten körbevették és ketten lesokkolták. (Értem én, hogy sorozat, és más kategória a költségkeret na de akkor is eléggé rombolja a Shield profizmusáról alkotott képemet :D )

Ayrons - 2017. 02. 16. 07:48

Sikerült felhoznom magam a sorozattal !
Kezdeném azzal ,hogy nekem az évad első fele nagyon bejött a Szellemlovas miatt ,de aztán a végére az is kipukkant és nagyobb lett a füstje mint a lángja…Nagyon sajnáltam ahova kifutott a félévadzáró sokkal jobb lehetett volna.
Na de a mostani részek. Kínszenvedés volt őket végig nézni, de ha már eddig néztem ezután is fogom.
4. évadban nincs egy értelmes jó fő gonosz. Emiatt ahogy már fentebb is írták a sorozat sehová se tart. Céltalanul megy előre. Egy pár jó jelenet és beszólás van ennyi.
Ruszki barátunk és motivációja teljesen mehhh kategória. Én valami mást vártam mikor behozták a szenátort és a kutyusokat újra de hát semmi. A doki és Aida is sehová se tartanak. Ennél már az is jobb lett volna ,ha Aida egy Ultron kettő lesz vagy mondjuk a Darkhold miatt démonokat idézget. Ott lett volna a lehetőség ,hogy Dr. Strange világát vigyék tovább itt és valami ősi dimenziós démon lett volna a gonosz és Strangek egyik iskolája is szerepet kapott volna. Ehelyett a céltalan és súlytalan gonoszokat és történetek kapjuk.

Karakterek meg… Maxknél már túltolják ezt a minden újhoz való negatív hozzáállását. Ennyi év után hozzászokhatott volna a dolgokhoz. De legalább jó beszólásai vannak. Simmons -Fitz felőlem meg is halhatnak annyira érdektelenek lettek. Coulson-May hidegen hagy. Daisey jó lenne mondjuk ő az egyik főszereplő és központi figura de egy mellékszereplő szintjén van most. Yoyo és a kis csapat meg eltűnt az éterbe. Nincs pénz nagyon…
Daisey kívül már senki nem érdekel a csapat egyedül az igazgatót bírom még (akinél ellőtték a klisét ,hogy csak a szer a segítségével erős). Legutóbbi rész meg jesus ekkora balfácánok hogy lehettek ? És akkor most mindenki robot wwáááá de izgalmas lesz ja nem. Időhúzásnak tökéletes lesz. Ennél a pszichopata Ward is jobb volt. Hive meg a top 3 Shield gonoszok között van. Nagyon leépült a sorozat pedig a 2-3 évad nagyon jó volt. Ha pedig az lesz a vége ,hogy Coulson-May elmennek együtt nyugdíjba és Daisey most lesz igazgató én lefejelem a gépet. Daisey jelenleg nem igazgató szinten van. Kellene egy félévados 5.évad aminek a vége Daisey igazgató lesz.

Neoprimitiv - 2017. 02. 16. 10:35

winnie: a valóságban is könnyen előfordulhat, hogy ha két ember állandóan együtt dolgozik, szabadok és fizikailag nem taszítóak egymás számára, akkor összejönnek. Egy SHIELD jellegű sorozatban, ahol ráadásul nincs is a karaktereknek munkán kívüli élete, ez még könnyebb. Nem ezzel van a baj. (Már akinek ez baj, nekem igen.)

Azt hiszem lip service-nek mondják a sorozatokban, amikor a karakterek mondanak valamit, de a (korábbi) tetteik ehhez semmi alapot nem szolgáltatnak. Ez ugyan inkább konfliktus építésnél szokott előfordulni, hiszen összehozni két embert kevésbé trükkös, mint összeugrasztani, a képernyőn legalább is. Ezzel együtt is a számomra a Phil-May románc ha nem is a nonszensz kategória, de egyértelműen a fantáziátlanság jele. A kettejük közti bizalmi viszonyhoz képest a szerelmi szál nem ad újat.

Az meg, hogy egyes rajongók kit kivel boronálnak össze had ne legyen hivatkozási alap. A Philinda (Caskett, Clexa, Lyatt, Esplanie, stb., stb.) shipperek aktív része nagyjából egy három éves gyerek érzelmi érettségét produkálja, Barbie és Ken helyett sorozatszereplőkkel babázik.

DarkEagle - 2017. 02. 16. 14:28

“shipperek aktív része nagyjából egy három éves gyerek érzelmi érettségét produkálja, Barbie és Ken helyett sorozatszereplőkkel babázik.”

Ezt én se mondhattam volna szebben. :D

Wall-E - 2017. 02. 18. 00:35

Én úgy érzem, hogy a May-Coulson szál abszolút megalapozott, én mindig éreztem köztük, de főleg a második évadtól, hogy mennyire fontosak egymásnak, abszolút ott voltak az ilyen irányú érzelmeknek a jelei, csak az életük egész máshogy alakult, de így, hogy Andrew is gyakorlatilag kiesett a képből, előjöhetnek ezek a dolgok. Hozzátéve, hogy May ugye elég hamar lecserélődött androidra, szóval ezeknek a dolgoknak May nem is volt részese, csak az agylemásolásból tudjuk, amit addig ugye inkább csak levonhattunk, mint következtetést, hogy mennyit jelent neki Coulson. Az sem hátrány, hogy a két színész és karakter igen igen jó együtt a képernyőn. Ha jól vitelezik ki és viszik végig, nekem kifejezetten szimpatikus ez a szál.

jesustomer - 2017. 02. 18. 16:05

nekem nagyon tetszett ez a rész is, pláne a vége. De Mace elvileg nem lehetne android.. vagy Fitz vagy Simmons az.
Kár, hogy sokan úgy gondolják ennek nincs értelme de éppen most jó ez a sorozat. És a may-phil románc szerintem meg van alapozva kellőképp bár kit érdekel, nagyon jól hozták be. Ha lesz még 1 évad annak még jobban örülnék de sanszos az ellentéte.. pedig tényleg minőségi lett.

e-batta - 2017. 02. 18. 22:14

csak egy költői kérdés: az LMD az inhuman-ek szuperképességeit is képes lemásolni?

korum - 2017. 02. 19. 11:36

Képességtől függ, pl. szupererőt minden probléma nélkül.

Szula 25 - 2017. 02. 19. 13:26

A tavalyi évad és az idei évad első fele nagyon jó volt, de az LMD-és szál számomra nagyon gyenge. Nekem egyértelmű visszaesés megint a sorozat ezzel a szálal.Most én is ott tartok hogy Daisyn kívül már senki nem érdekel, Coulson meg tényleg kezd unalmas lenni. A számomra kedvelhető karaktereket vagy kiírják mint Bobby és Hunter akikben bíztam hogy láthatom még őket vagy Ghost Ridert aki bejövős volt vagy szépen leépítették őket mint Fizt-Simmons páros akik teljesen érdektelenek már, talán Fitz aki még valamit próbálkozik.

andus - 2017. 02. 19. 23:46

@Ayrons tökéletesen leírta az első bekezdésében, amit gondolok a mostani részekről.

Súlytalan, unalmas, érdektelen, semerre nem haladó sztoriszál, amikben az a nagy csavar, hogy ki a robot és ki nem.
És akkor most magamnak mondok ellent, amikor azt írom, hogy addig volt jó az évad, amíg Ghost Rider is benne volt.

Minden rész végén azt várom, hogy na most van vége ennek a robot szálnak, de nem, még tovább nyújtják a semmibe. Nagyon sajnálom, pedig a 2-3. évadot imádtam.

Enzo - 2017. 02. 20. 02:29

4×14
Jó kis rész volt. Ivanov megszállottsága Coulsonnal furának hatott már elsőre is, de a “xenofób” hozzáállása szerintem egy újszerű motiváció a főgonoszok terén. A flashback se volt rossz, bár tényleg érezni lehetett benn egy kis utólagos-visszamenőleges romantika-beiktatási szándékot Coulson és May közé.

A végén a csavar elsőre abszolút hidegrázós, ahogy FitzSimmons rájött, másodszorra már kicsit fura, hogy ezt egyrészt hogy hozták össze Radcliffe-ék, másrészt lassan eljutunk arra a pontra, hogy ne csavarjuk tovább ezeket az “XY valójában LMD” meglepetéseket, mert egy idő után már unalmas. Hogy ebből hogy fognak kimászni Fitzék, nem tudom… de nagyon ajánlom hogy élve történjen.

Darabkák:
-“There’s a… biohazard contamination. Bio always works.” micsoda kis visszatérő poén, na kinek esett le hogy ez a duma volt régebben is? :D
-Érdekes volt, hogy Mack most mennyire “nekiment” Fitznek, pedig legjobb spanok voltak. Simmons vigasztaló beszéde meg annyira kedves volt :)
-Mintha előrevetítettek volna némi Aida-Ivanov összetűzést, reméltem hogy lesz valami törés a gonoszok oldalán.
-Apropó…Skye most komolyan le se csekkolja hogy Ivanov meghalt-e, hanem csak simán otthagyja, mint akinek megy a busza? Há’persze hogy nem halt meg… (Az “Even filth has a purpose.” beszólás Aidától meg kilométerekről várható volt, de azért tetszett :D)
-Amúgy ötletesebb lett volna a végére, hogy a 4 emberből csak 3 LMD, és akkor ott a plusz bizonytalanság, hogy melyik 3 :D

#hétidézetei:
“This is why I don’t have Facebook.” :D

“And since we know Ivanov has a submarine, like all good Bond villains…” :D

“We may face strong opposition … trap doors, sharks with lasers … who knows?” :DD (kész, ez nyert :D)

“Cool origin story, bro, but this means nothing to me.” :D (meg Coulson egész beszéde előtte)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz