login |

Supergirl: kezdett a 2. évad

2016. 10. 13. 14:50 - Írta: superpityu

115 hozzászólás | kategória: kritika,

Immáron a CW ad otthont a Supergirl folytatásának, ám minden előzetes feltételezés ellenére nem igazán érezni éles váltást vagy költségcsökkentést a sorozaton. Egyelőre. Igaz az egyik állandó díszlet átalakult, és egy-két helyen mintha a megszokottnál hangosabban szólt volna valami popzene, de nincs kevesebb röpködés, vagy rosszabb látványvilág.

bscap0328

Talán a visszatérő országos szériák közül a Supergirl kezdésére voltam a leginkább kíváncsi. Nemcsak a csatornaváltás miatt, hanem a Superman tényleges megjelenése is feltornázta a várakozási fokomat. A felfokozott elvárások miatt benne volt, hogy majd puffanok egy nagyot, erre nem. 

Persze nem volt tökéletes a kezdés, sőt azt sem mondanám, hogy mindenek előtt új nézőkre mentek volna rá. Persze, aki most akar próbát tenni vele, annak sem lesz érthetetlen a történet.

bscap0340

A Supergirl továbbra is megmaradt egy bájos és szerethető sorozatnak, amilyen az első szezonban volt. Sőt, azért a többi DC-sorozathoz képest itt van benne egy nagy adag feelgoodság is, ami még kedvesebbé teszi.

A történet rögtön a finálé zárása után vette fel a fonalat. Bár a cliffhanger feloldása elég béna volt, hiszen teljesen úgy tűnt akkor, mintha Kara ismerné az idegent, de végül más irányba indultak el vele. De ez annyira háttérbe szorult, hogy egyelőre csak úgy van.

bscap0326

Superman érkezése jól sült el. Tyler Hoechlin vette az akadályokat és sikerült egészen gyorsan kedvelhetővé tennie az Acélember karakterét. Nem is tudom, mikor volt valaki utoljára ennyire laza ebben a szerepben, tényleg átjárta valami coolság minden pillanatban. A tovább mögött folytatom spoilerek nélkül.

Superman érkezésével pedig más, ismertebb figurák is megjelentek a színtéren. Bár Lex Luthor éppen börtönben ül, azért a testvére, Lena Luthor tiszteletét tette National City-ben. Kíváncsi vagyok, mihez kezdenek vele később, egyelőre nem sok vizet zavar a történet folyásában.

bscap0330

Hiába volt béna a heti gonosz a kezdésben, a végére csak sikerült bemutatni, hogy kivel is kell szembenéznie Supergirlnek. A Project Cadmus biztatónak tűnik, de remélem nem fognak minden héten valami random arcot Kara ellen küldeni, mert hosszútávon mégis unalmas lenne.

A CW-ra való költözés forgatási helyszín váltással is járt, ami nem minden közreműködőnek volt ínyére: Calista Flockhart nem is maradt állandó szereplő, viszont visszatérő státuszt kapott és rögtön a premierben elkezdték felvezetni a karakterének pihentetését. Cat Grant elég meghatározó pont Kara életében, így érdekes lesz látni, hogy milyen lesz a sorozat nélküle.

bscap0333

A romantikus szál kicsit unalmas ugyan, de még mindig nem túlzottan zavaró, kár, hogy Jimmy Olsen ettől még csapnivaló karakter. Cserébe a többiek viszont teljesen rendben voltak, igaz sok szerep nem jutott most senkinek Kara-n és Clark-on kívül.

A kezdés biztató volt, jól sikerült a váltás (nézettségileg is), ráadásul az új szereplőkkel sem lőttek mellé. Meglátjuk, hogy a folytatásra is sikerül-e valami hasonlóval előállniuk.

115 hozzászólás Ne habozz!

Dalmayr - 2016. 10. 13. 15:10

Én is azt éreztem, hogy Tyler Hoechlin nagyon lazán vette a dolgot szerencsére, nem volt olyan karótnyelt Supermanként, Clarkként pedig főleg nem. Bíztató volt a kezdés, a csatornaváltást nem lehetett érezni. Nálam eddig is a kicsit 90-es évek beli bájával talált be a sorozat és ezt hozta most is.

DarkEagle - 2016. 10. 13. 15:16

“Nem is tudom, mikor volt valaki utoljára ennyire laza ebben a szerepben, tényleg átjárta valami coolság minden pillanatban.”

Reeve! Se előtte se utána nem volt még egy ilyen Superman. És egyértelműen őt akarták kicsit imitálni Tyler-el is szerintem, ráadásul kicsit hasonlítanak is.

Amúgy érdekes dolog: Pont, Reeve halálának 12. évfordulóján kezdett a Supergirl 2. évada és akkor láttunk életünkben először élőszereplős Superman-t képernyőn.Legalábbis Reeve óta. Bár ha jól rémlik a Reeve előtti Supi-k sem mentek tévében.

Egyébként az 1. rész nekem nagyon bejött. Én elég sok változást láttam. Maga a sorozat hangulata megmaradt, viszont sokkal lazább is lett, poénosabb és ahogy írtad FEELGOOD-abb, ha van ilyen szó egyáltalán. :D Sokan attól féltek, hogy elnyomja majd Karát Superman de nem, kicsit sem. Baromi jó Tyler és Melissa közt a kémia és viccesek együtt, a PELENKÁS beszólása Karának nagyon ütött. XD

Cat/Kara továbbra is zseniális és nagyon fogom sajnálni, hogy nem lesz minden részben. Inkább Olsen-t kéne lecserélni, pláne a felröppenő hírek után gondolom ezt. Winn és a többiek is hozták amit kell és szoktak. Az újak telitalálatok egytől egyig.

A CADMUS pedig nagyon sok potenciállal rendelkezik és tudni kell, hogy csak az évad feléig lesznek képben.

Végül pedig, azt is tudni érdemes azért, hogy ez csak a PART1 a 2 részes nyitányból. És, hogy Mon-El vagyis Chris Wood, a titokzatos idegen ugye a 3. részben lesz elindítva rendesen. Gondolom nem akarták túlnyomni az első két részt ha már itt van Superman mellette sok lett volna még Mon-El is. És ezzel teljesen egyet is értek. A lecke fel van adva a többieknek mert idén ebben van a legtöbb potenciál a CW-n.

energy - 2016. 10. 13. 15:22

Remélem James Guardian-os dolga megszabadít minket a románctól. Amúgy a sisakja egy wc-re emlékeztet engem.
http://supergirl.tv/images/guardian.jpg

Lena Luthor nem tetszik, ő Lex Luthor a Supergirlben! Csajos sorozatba csaj főgonosz?! Előbb-utóbb úgy is az lesz.

Ez a fickó nem az általam szeretett Lois és Clark: Superman legújabb kalandjai-s Superman:(

Szaby59 - 2016. 10. 13. 15:39

Cat kevesebb szereplését nagyon sajnálom, az első évadban is a Cat/Kara jelenetek voltak a legjobbak és a mostani epizódban is volt pár jó hozzá kapcsolódó dolog…
Jamest bezzeg nem tudták kiírni, nem tudom annyira ellenszenves figura, hogy az fogalom.

Amúgy Lucyval mi van ? Jenna Dewan Tatum se vállalta a költözést ?

GodBadka - 2016. 10. 13. 15:50

DarkEagle – vagy félreértem vagy pedig butaság írtál. A Louis és Clark, meg a Smallville mi volt, ha nem élőszereplős Superman a TV-ben?

A rész, amúgy tipikusan Supergirlös volt szerintem. Nem igazán éreztem pozitív változást, pedig lehetne min javítani.
A rész amúgy zsúfolt volt, nem is kicsit. Szerencsére a Kara – James kapcsolatnak úgy néz ki vége.
A kapott Supermannel meg nem volt semmi nagyobb gond. Egy kicsit más, mint a többi, ami nem is baj. Majd meglátjuk hogyan formálódik. Gondolom párszor majd előkapják még a következő részen kívül is, ha már behozták a sorozatba.

winnie - 2016. 10. 13. 15:57

Szaby59: JDT nem volt állandó, nem?

UPDATE: ezt írtuk augusztusban hírben: “Egyelőre még nem tudni, hogy Jenna Dewan (Lucy) visszatér-e a Supergirl-be. Terv még nincs rá.”

Szaby59 - 2016. 10. 13. 16:12

Nem tudom, de igencsak úgy zárták az évadot mintha ő is komolyabb szerepet kapna a DEO-s dolgokban.

GodBadka - 2016. 10. 13. 17:04

Na jah, de az még CBS volt LA-ben és nem a CW Kanadában.

GodBadka - 2016. 10. 13. 17:10

Meg gondolom a történettel kapcsolatos tervek is változtak, hogy átkerült a CW-re. Most már közösen építik a világot a többi sorozattal, függetlenül attól, hogy a Supergirl egy másik Földön van.
Simán elképzelhető, hogy komolyabban megváltoztatták az eredeti elképzeléseket. És az is lehet, hogy eredetileg sem terveztek vele tovább. Ki tudja.

Wall-E - 2016. 10. 13. 17:42

Nekem nagyon tetszett, persze vannak hibái, de nem éreztem, hogy ez most annyira számít, nagyon jó a hangulata, élvezetes tényleg.

A James romantikus szálat úgy tűnik szépen le is zárták egy rész alatt, ez jó döntésnek tűnik és szerintem korrekt volt a megvalósítás is, Superman pedig teljesen jó lett, a két karakter is jól működik együtt.

DarkEagle - 2016. 10. 13. 18:39

@GodBadka: Jogos, nem is tudom, hogy felejthettem ki L&C-ot. :D Smallville nem Superman sorozat az ifjú Clark sorozat. Az, hogy betoltak egy szar CGI Supermant a végére számomra nem jelent semmit. Viszont a L&C az valóban léőszereplős Superman sorozat. A többi amit írtam ettől még áll és tényleg nem semmi és TUTI, hogy direkt Reeve halálának évfordulójára tervezték ezt vagy ha nem akkor nagyon kedves mázli.

Jenna egyébként vissza fog térni csak nem tudni mikor és hogyan. A készítők pont a minap nyilatkoztak, hogy szeretnék visszahozni de még ők se tudják, hogyan.

Egyébként Kara sem kerül egyelőre a Flarrow féle földre de lehetséges ez is ha hihetünk a készítőknek. Bár én jobb szeretném, ha elővennék a Föld1-es Karát mert tavaly mondták hogy van olyan is csak ott nem Kara Danvers és még nem Supergirl. Tippre Powergirl lenne jó megoldás. De meglátjuk. Már az is hatalmas előrelépés, hogy egy csatornánk vannak így bármikor lehet crossover. :D

winnie - 2016. 10. 13. 19:00

Na jah, de az még CBS volt LA-ben és nem a CW Kanadában.

nem hiszem, hogy ez zavart okozna, főleg, ha nem akarják állandósítani. legközelebb cw-sorozatban lesz látható, előtte meg két évig forgatott kanadában egy másik sorozatot. lehet, hogy kreatív okok miatt nem erőltetik egy ideig, másra koncentrálnak?

mSO - 2016. 10. 13. 20:16

Az előzetes alapján lesz is crossover, ráadásul a Legend of Tomorrow-val is…

majsz - 2016. 10. 13. 20:56

Jimmy rettentő rossz. Nem tudom, hogy lehetett az ügyetlen de szerethető fotóriporterből bitang “adonisz” szuperhirót csinálni.. ráadásul totál faarc. Pl a Smallvilleben Ashmore teljesen passzolt. Értemén hogy tolni kell a afro frontot de akkor is a bad cast az bad cast. Szerintem manapság már épp az a gáz, hogy feketéket beleerőltetnek ilyen szerepekbe.
Visszatérve a 2. évadhoz remélem a CW tud az egésznek valami stílust adni, mert eddig ez a lájtos kis family show volt, ideje lenne valami jelleget felvenni. Supermannek is elég lájt vezrióját kapjuk, annyira nem kötött le. Lehet csak a corossoverek miatt marad félszemmel nézős.

John Doe - 2016. 10. 13. 22:00

Nekem össszességében bejött a kezdés, meg voltam vele elégedve. Jobban nyitottak mint az előző évet zárták, habár ez annyira nem nagy bravúr, a gyenge évadzárónak köszönhetően. Tyler jól hozta Clark és Superman szerepét is. Ugyan az ellenség nem volt túl acélos, de felvezetésnek jó, a jövőheti részben még itt lesz Superman. Jó irány lehet ez, csak azt sajnálom hogy Cat nem marad állandóban.

A nézettségi számok is kellően megfelelőek voltak, szóval várom a folytatást.

DarkEagle - 2016. 10. 13. 23:26

Az ellenség még fel se tűnt igazán, a Part2-ben jön csak elő. :D

apost - 2016. 10. 13. 23:43

Nem ismerem a supergirl képregényt, de nekem szomorú hogy ellenségek tekintetében legtöbbször csak superman vagy azok női verziójára futja. Pl Lex Luthor huga…miért pont húga és miért kell egyáltalán luthor, még Lois Lane-nek is a húga jön át. Brainiek-nek is a női verziója jött elő. A másik meg hogy Marsi fejvadász, Metallo, meg még egy csomó dolog, mind tipikus superman képregény alakok. Értem hogy csajos sorozatot akarnak és e még tetszene is, csak végtelenül unalmas ez másolás. A sorozat hangulata egész eredeti, miért kell a szereplők kilétét ennyire erőltetetté tenni. Sokkal jobban működne számomra, ha a sok superman-es erőltetett utalgatás helyett noname alakok lennének a szereplők. Persze szerepelhet benne mondjuk Lex mikor épp supermannek kell segíteni legyőzni őt, de ne hozzák már be harmadunokatestvérének valami rokonát aki véletlenül épp szintén egy nő…
Egyébként ezektől eltekintve meglepően szórakoztató volt a rész, még ha superman nem is volt szimpi, a dinamika tényleg jó volt.

Mom - 2016. 10. 14. 09:07

Melissa Benoist lubickol a szerepben. Nem tudom, hogy a színésznő eleve ilyen típus és ez egy jutalomjáték neki, vagy ennyire jól eltalálta az arányokat, de nekem nagyon-nagyon tetszik amit csinál.

Ezzel valószínűleg kisebbségben leszek, de én bármilyen random, jellegtelen gonosztevő ellen elnézegetném hétről hétre, annyira jó kedvem lesz ahogy nézem. Többet mosolyogtam ezen az epizódon, mint jó pár sitcom epizódon, amit mostanában láttam.

Szerintem remek a kémiája Tyler Hoechlinnel, aki szintén egy ilyen könnyed karaktert formált meg, jóval kevésbé volt karót nyelt, mint sok más Spuerman, akiket láttam és ez nekem pozitív.

A mellékkarakterek, James Olsent leszámítva, vagy betaláltak nálam, vagy nincs gondom velük. Cat hiányozni fog, remélem azért gyakran beugrik majd és az új karakter ügyesen átveszi a “funkcióit”.

Persze teljesen megértem, hogy aki otthon van a képregényekben, vagy inkább a szuperhősködés miatt néz ilyen sorozatokat, az nem annyira elégedett, mint én és azt is elfgoadom, hogy valószínűleg ők a nézők többsége, akik többet várnak.

Én a magam részéről teljesen elégedett vagyok a kezdéssel, és drukkolok, hogy a könnyedsége megmaradjon.

DarkEagle - 2016. 10. 14. 12:27

@apost: Supergirl 1959 óta létezik a képregényekben és azóta folyamatosan Superman ellenségeinek JÓ NAGY részét meg is kapta. Csinálhatnák a 31. századba játszódó Supergirlt is aki inkább Powergirl de jóval több pénzbe kerülne. Szerintem semmi gond nincs azzal, hogy megkapta Superman ellenségeinek java részét vagy azok női változatát. Ha valaki normálisan belegondol akkor láthatja, hogy ez a valóságban sincs máshogy. Super család legnagyobb ellensége mindig a Luthorok voltak. Márpedig nem csak egy Luthor létezik a képregényekben sem. Ahogy Brainiac-ből is van ezer féle és Indigo sem copy paste ő is létező karakter nyilván avatatlan szemnek csak annyi látszik hogy próbálják utánozni Supermant de erről szó sincs.

Egyébként ilyenkor mindig felmerül bennem a kérdés, hogy ha egy pasi kapja meg a nő ellenségét, csak mert olyan is volt már a sok év alatt akkor miért nem szólal fel egy pasi sem hogy ezt azért nem kéne? Láthatóan CSAK A “FÉRFIAK” siránkoznak hogy a nők is egyenjogúak. Pedig már nem 100 évvel ezelőtt élünk mégis rinya van ha egy erős nőt látnak.

Végül 3. részben akadjatok majd ki vagy melyikben jön Linda Carter mint az Amerika Elnöke! :D

Röhejes egyébként mert a sorozatok és filmek 99,99%-ban FÉRFI a főszereplő mégse sír senki.

DarkEagle - 2016. 10. 14. 12:28

@Mom: Melissa pont ilyen amilyen Kara szóval nem véletlen választották. :D ha megnézel pár interjút látni fogod.

Mom - 2016. 10. 14. 12:38

@DarkEagle: Akkor mindenképpen megnézek párat :)

LBClairefield - 2016. 10. 14. 13:37

Eddig nem követtem túlzottan Supergirlt, promokat láttam, de annyira nem fogott meg, hogy a többi cw mellé még őt is betegyem.
Ellenben jött tavaly a crossover Flash-al és rajongóként látnom kellett. A rész akkor nem jött be, de a Supergirl-Flash páros kémiája nagyon tetszett, de nem kezdtem el a Supergirlt nézni.
De ahogy átkerült ez is a cw-re gondoltam legyen, bepróbálom és mondhatni elsőnézőként is érthető volt és beszipantott supergirl karaktere.
Supermannal itt is megvolt a kémia és örülök, hogy, egy boldogabb, viccesebb Clark/Supermant ismertünk meg.
Azt hiszem még maradni fogok ennél a sorozatnál.

apost - 2016. 10. 14. 16:48

@DarkEagle:
A képregényeket nem annyira ismerem, de az animációs sorozatokat és filmeket rendszerint követem, a régi Superman rajzfilm sorozat óta. Supergirl azonban csak ritkán szerepelt bennük így őt kevésbé ismerem. Arrow esetében nem zavar, hogy néha Batman ellenfeleket kap, mert Arrownak mások a képességei, így egy más jellegű harcot kapunk, de Supergirl ugyan azt tudja mint Superman és ha még az ellenfelei is ugyan azok vagy az eredetiekkel egyenértékű női verziók, akkor ez nem több mint egy superman remake nőkkel, miközben én valami újat vártam. Melissa meg még pár karakter mondjuk ad hozzá annyi plus-t, hogy érdemes nézni, de a történet részemről nagyon gyenge. Egyébként szerintem superman-t annyiszor láthattuk már küzdeni ezekkel az ellenfelekkel (én legalábbis mindenképpen), hogy ha most indulna egy Superman sorozat valószínűleg azt is unnám (Smallville-t is már untam), de szerintem pont ezért is indult Supergirl sorozat, mert nem akartak n+1-edik superman történetet.

Amúgy köszi a felirataidat! :)

“Egyébként ilyenkor mindig felmerül bennem a kérdés, hogy ha egy pasi kapja meg a nő ellenségét, csak mert olyan is volt már a sok év alatt akkor miért nem szólal fel egy pasi sem hogy ezt azért nem kéne?”
Erre még annyit mondanék, hogy nem a női egyenjogúság szerintem a gond, hanem inkább, hogy a képregényekben rendszerint előbb voltak a férfi hősök és az ő utódjaik/másolataik lettek a női hősök. Pont ez is a bajom az egésszel. Engem első sorban a történet érdekel, így nem szeretem az ilyen “adjuk el ugyanazt a történetet más szereplőkkel” jellegű dolgokat.

DarkEagle - 2016. 10. 14. 19:25

Lényegében az egész képregény ipar erről szól már kb 20 éve. Ha nem több. Eleinte csak néha bedobtak egy reboot-ot most viszont konkrétan újraindítanak egy szériát, lásd New52 éra vagy most a legújabb REBIRTH univerzum aminek a címe magáért beszél. Egyébként az eddigi legjobb reboot. Ezek általában azzal a közmondással kerülnek nyomtatásba, hogy új fanokat is akarnak ami szép és jó de nem mindig sül el úgy ahogy kéne hiszen ott vannak a megkövült fanok is akik szeretnének némi újat is. :D

És ezt nem csak a DC hanem a Marvel is csinálja. Hogy ez rossz vagy sem azt meg döntse el mindenki maga.

Amúgy ha valamiben nagyon jó a Supergirl akkor az a példakép mutatás a kislányoknak, hiszen a kislányok nem fognak a büdös életbe felnézni Superman-re elvégre férfi. A supergirl pedig az első reklámok óta kedvence a kislányoknak és családjaiknak is rengeteg olyan kommentet olvastam képekkel vagy akár videókkal tűzdelve ahogy egy család együtt nézi a Supergirlt a kisgyerekekkel.

Szerintem ez nagyon jó mert ha kapásból kéne mondanom olyan sorozatot amit az ember nézhet nyugodtan a családjával korosztálytól függetlenül akkor eléggé meg lennék szorítva. Szóval egyéni nézőként megértem ha valakinek túl fellengzős, unalmas vagy esetleg nyálasnak hat a Supergirl de nyíltan arra is építenek hogy ne csak Kara a szereplő hanem Melissa is közkedvelt és példakép legyen. hogy ez jó vagy nem azt megint döntse el mindenki maga. Szerintem jó hogy vannak olyan sorozatok is amik nem akarnak nagyot alkotni és a család is leülhet elé és tanít valamit a gyereknek.

apost - 2016. 10. 14. 23:14

@DarkEagle:
Hát a képregényekről tényleg nem sokat tudok, de az eddig elkészült dc sorozatok és filmek már annyira kiaknázták volna a képregényeket, hogy már ők sem tudnak újat mutatni? Egyébként részemről jöhetne egy földönkívüli hadsereg vagy akár Joker is :) Annyi megkötéssel, hogy a földönkívüli sereg ne kriponiakból álljon mert már azt is láttuk ezerszer :)

Ez a példakép dolog érdekesen hangzik, bár kicsit meglepő is. Eredetileg különálló univerzum volt, így még lehetett alapja, de most hogy hivatalosan is az Arrowerzum része, így meglepő egy gyerekbarátnak szánt társsorozat a másik 2-3 vérengző mellett :)
Mondjuk amég a Flash-ben nem tolták túl a drámát ott is vicces volt, ahogy a flashben felbukkanó komor Arrow karakterek hirtelen mosolyalbummá váltak :) Ugyanígy Flash önmagához képest is túl vidámnak hatott a Supergirlben :)

Amúgy attól szerintem, hogy ha nem a superman univerzumot majmolnák a supergirlben még nem alkotnának nagyot, csak olyanok számára is élvezhetőbbek lennének a részek, akik követték az elmúlt superman sorozatokat, miközben még mindig maradhatna gyerek és családbarát. Ezerszer szívesebben néznék meg mondjuk meg Supergirl vs Captain Cold csatát mint egy vs Metallo-t vagy vs bármelyik Luthor vagy vs bármelyik kriptoni. De amúgy jó eséllyel a Cadmus szállal elégedett leszek, ez a Gurdian plakát is egészen tetszetős volt és őt pl még sosem láttam sehol sem rajzfilmben sem.

korum - 2016. 10. 14. 23:24

A gyerekbarát és a véres egy univerzumban azért volt már, pl. a The Sarah Jane Adventures és a Torchwood… de ott is figyeltek, hogy a gyerekek ne nagyon jussanak el a Torchwoodig – ha jól tudom ezért is minimalizálták benne a Doki jelenlétét, hogy miatta se nézzenek bele.

hokuszpk - 2016. 10. 18. 09:24

ez a kopasz faszi jo lesz. vegre egy igazi fog*ci a sorozatban.
hasonlit ram :)

DarkEagle - 2016. 10. 18. 14:24

Na ez a 2. rész ütött egy jó nagyot. Azt hiszem leszögezhetjük, hogy már nem gyerek mese a Supergirl. Legalábbis ez a rész nem volt az.

Először kiemelném Cat és Kara búcsúját. Nagyon fog hiányozni és nagyon megható jelenet lett és egyáltalán nem lett túltolva. Remélem Snapper Carr-al jó lesz a dinamika mert Catk/Kara dinamikát nehéz lesz felülmúlni bár nem is várom el hisz azt úgysem fogják tudni pótolni de hál’ Isten még látjuk Cat-et. Cat-Supergirl búcsú is jó volt, szokásos laza beszélgetés mintha két cimbora beszélgetne. :D Bár a végére azért vártam egy mondatot Cat-től az ütött volna, mikor Kara nem mondja el az igazi nevét és miután lelép Cat odaszúrja hogy “Viszlát, Kara!” De sajnos csak nem akarják ezt ellőni a készítők.

Kara-Alex kapcsolati szál is totál érthető volt de hál’ Isten megint csak nem nyúzták szét ahogy a tavalyi évadban sem, igaz itt most nem is volt olyan komoly a szitu.

Kara és Clark meg továbbra is zseniálisak együtt, akárki akármit is mond, Tyler srác tökéletes választás volt. Laza, vicces, “jó az illata” :D és jó Superman is, nem egy begyepesedett komoly arc hanem néha azért poénos is. Kara mellette tényleg szó szerint megújult, kivirágzott. Nem gondoltam hogy Melissa tud ennél is aranyosabb lenni de mellette tudott. :D

Ahogy sejthető volt Clark és J’onn is gyorsan rövidre zárták a vitát és Clark megkapta a kryptonit pakkot. Azért az ilyen húzások miatt nagy pacsi a készítőknek mert tényleg nem csinálnak fölösleges drámát olyanokból amikből nem kéne. Úgy hogy reménykedem a James-es szál sem lesz agyon bonyolítva. Ha már James, azt hittem meg se jelenik a részben de mikor csomaggal láttam azt hittem lelép de nem, ú lett az új főnök. Nem túl meglepő de mindenképp érdekes lesz látni hogy áll helyt húsként meg főnökként. :D

És akkor a végére CADMUS vs Super család/Alex, J’onn és Winn. Előre leszögezem, nem gondoltam volna, hogy Metallo ennyire jó lesz. Tényleg kiborgot csináltak belőle, leolvad a bőre, alatta fémváz meg minden plusz kryptonit sugár is volt. Alex továbbra is BADASS nagy betűkkel, ja és nagyon jó volt látni J’onn és Superman team up-ot. JL feeling adta rendesen. A továbbfejlesztett Magányerődje is baromi szép lett. Winn pedig, rá nincsenek szavak, annyi élettel tölti meg a DEO-t hogy tényleg hihetetlen. Ja és persze megint tolt egy Star Wars utalást. :D

Rengeteg dolgot tudnék még írni a részről mert annyi minden történt, köztük ugye az is hogy felébredt a hétalvó Mon-El és be is mutatkozott Karának. :D

Ja és ha lenne itt az oldalon “NAP KÉPE” rovat most rögtön mehetne ki a főoldalra ahogy Clark tartja a kezében Karát. Crisis on Infinite Earths képregény borító ugye!

Nagyon szeretem a sorozatot az 1. rész óta de még sosem adtam 10/10-et egy részre sem. MOST VISZONT ADOK!

Egyébként az előzetes alapján a jövőheti rész sem lesz semmi. Nyilván hiszen most Superman helyett kapunk Mon-El-t és más egyebet, plusz jön Linda Carter is.

DarkEagle - 2016. 10. 18. 14:26

Ja Snapper Carr-t kihagytam róla azért emlékezzünk meg mert nagyon jó jelenetei voltak Karával főleg az utolsó. Azt már tudjuk hogy Kara képes kiállni magáért ha nagyon kell de ahogy próbálta inzultálni Carr-t azon sírva röhögtem és akkor ha szabad küldeném is a hét idézete rovatba:

“Jerk guy” by Kara xD

heidfeld - 2016. 10. 23. 08:23

Szerintem javult a színvonal, az igazi változások csak most jönnek. Optimista alkat vagyok, remélem nem kell csalódnom!

bobi64 - 2016. 10. 23. 08:48

Gyermeteg, nézhetetlen, unalmas. Melissa viszont überfrankó aranyos…

Tyberius06 - 2016. 10. 26. 01:24

Hm… éppen kaszálni készültem az utolsó DC szuperhősös sorozatot is (a Gothamnek van esélye a visszatérésre miután tavaly abbahagytam vhol Pingvin lelövésénél – évad eleje/közepe), de ez a 3-dik rész tolt rajta valamennyit.
Épül itt a mitológia ezerrel. Daxan, utolsó marsi lány, leszbi nyomozónő (izzik ott vmi a levegőben Alex körül), alien elnök, idegen detektáló by Luthors…
Azért akadtak necces részek. Az mondjuk jó volt, ahogy James a végén fordított egy picit, okés kellett meg erőltetett volt, de nem volt vérgáz. Ellenben Kara improja a detektálóval… Baromi felelőtlen húzás volt, azt mondjuk nem értem, hogy mit sütött meg rajta hogy működött de mégsem. Azt ott elbaszták az írók…
A heti gonosz is elég jelentéktelen lett, nem is volt sok szerepe, csak valahogy be kellett hozni az új karaktereket… És igazából emiatt maradok. Kiváncsi vagyok mit kezdenek a nyomozónővel. Kara és Mon-El románcára nem leszek kiváncsi, azokat a részeket majd skippelem. Az elnök/alien szerintem kapcsolatban lesz a Cadmussal, ami most nincs meg, hogy mi lett az első évados másik bagázzsal (Maxwell Lord), akik a DEO mellett szórakoztak idegen technológiával. Az a vonal totál nincs meg, nyilván a csatornaváltás áldozatai lettek, mint Cat, és őket helyettesíti a Luthor Corp mint passzív-agresszív háttérben manipuláló szervezet, de azt valahogy nagyon némán vágták rövidre…

DarkEagle - 2016. 10. 26. 13:56

Miért b@szták volna el az írok azt a részt mikor Kara kisütötte a kütyüt?

1. Ez egy fikció, bármi realitást keresni hülyeség. :D
2. Kara egy 200x fejlettebb világból való így nyilván nem agyilag zokni ha technikáról van szó, legalábbis én ezt is el tudom képzelni, hogy tudta mit hol süssön meg. A nagy fordulat igazából csak az lenne ha Lena sejtené a dolgot és rejtett kamerával felvette volna, de ezt már eljátszották anno Lorddal. :D De nem lepne meg hiszen Luthor de ahogy elnézem ő lesz az új “Cat”.
Egyébként nem lesz semmiféle románc Kara meg Mon-El közt, szimpla barátok lesznek, sőt Kara lesz a mentora nyilvánvaló okok miatt.

Egyébként Mon-El-t is jól eltalálták, nem is vártam kevesebbet, ő volt kb a TVD-ben is az egyetlen értelmes gonosz, leszámítva az Eredetieket.

Maggie szintén telitalálat és szerintem is lesz valami ott Alex-szel. :D Lena továbbra is nagyon jó, de alapból is bírom a színésznőt.

James most kifejezetten jó volt önmagához képest és fura mód az irodában Kara lett Cat, most ő tanítja James-szet. :D A végén azért örültem hogy végre mutatott valamit Jimmy-boy is Snapper köpni nyelni nem tudott. :D

És hát itt van nekünk Wonder Woman elnök asszony is aki idegen, egyelőre nincs tippem, hogy mi féle és kinek az oldalán áll de tippre nem a jókkal van. SŐT az se lepne meg ha köze lenne a crossoveres lényekhez.

Egyébként ki vette észre a WW-s utalást, mármint azon felül hogy ő volt WW. :D Karának mondja, hogy “Még nem láttam a másik repülőjét, ami WW repülőjére utalás ugye. Ezért pacsi a készítőknek!

És végül, az “Idegen kocsma” és persze VÉGRE megérkezett Miss Martian is avagy M’gann. Baromi jó lett a külseje de nem is vártam mást. J’onn feje minden pénzt megér. :D

Tartalmas évadnak nézünk elébe az tuti.

Egy dolog zavart csak hogy ez a tüzes csaj túl gyenge ráadásul a CGI tűz is elég gyatra volt mintha nem is lett volna tűz az odáig oké hogy Karát nem égette meg a többieket se? Bár lehet hogy az őrei is idegenek. Elvégre szimplán csak kifeküdtek tőle de nem láttuk őket pl égni. Oké tudom ez nem horror sorozat de azért na. Egyébként jó rész volt nagyon.

DarkEagle - 2016. 10. 26. 13:56

Megint benn maradt a komment. PLS!

GodBadka - 2016. 10. 26. 16:57

A tüzes effektek eddig mindig bénák voltak a Supergirlben. Az 1×16-ban, amikor felgyújtotta a ruháit, majd miután Alex eloltotta, semmi változás nem volt rajtuk, 1×18-ban, amikor kigyulladt a pulcsija. Ezek, amik hirtelen eszembe jutottak és nagyon szemet szúrtak, de volt több is.

Egyszer talán beletanulnak :)

DarkEagle - 2016. 10. 26. 17:29

Az 1. évadban ha jól rémlik aki megégett az egyedül Supergirl volt. VISZONT azért azt illik tudni hogy a kryptoniak nem égnek meg és az sem ami rajtuk van. Pont ezért tűnik ilyen gagyinak amúgy. Régen ez nem így volt de a sorozatok az új vonalat követik. Mondjuk ez mentesíti őket a csúnya CGI-tól. Mondjuk ez csak a tűzre igaz a többivel nincs gondom.

DarkEagle - 2016. 10. 26. 17:30

*nem mentesíti lemaradt. :D

Tyberius06 - 2016. 10. 26. 21:39

Kara és a technika gondolattal nem értek egyet. Ha annyira vágná ezeket, semmi szüksèg nem lenne Winnre. Értem én hogy ez fikció nem is szoktak zavarni, de ez ugyan más szinten de legalább akkora baromság volt mint ahogy Oliver az Arrowban túlélte azt hogy keresztül szúrták, majd lehajították egy szikláról. Igazából baromi lusta megoldás. És jah Lordnál eljátszották a rejtett kamerát, de szerintem Luthornál ugyanúgy eljátszhatják.
Ha csak Kara lézerszemébe nincs egy mini programozó beépítve akkor a kisütéssel ki is nyírta a cuccot nem csak “elterelte”.

DarkEagle - 2016. 10. 26. 21:49

Na ácsi, ez a lézerrel elrontunk valamit nem most lett kitalálva a képregényes dolgokban. Szóval ezt nem a készítők találták ki. :D Egyébként ennek is vannak fokozatai tehát nem feltétlen csak acélt megolvasztó szintet tudja használni, itt lehet hogy forrasztott egyet és pont sikerült “megjavítani”. Nem akarok nagyon belemagyarázni mert úgyis mindegy, nem hinném hogy ennek lenne bármi következménye.

Oliveres dologhoz meg végképp nem hasonlítanám. Teljesen más szituáció a kettő, ez itt egy gyors megoldás az meg konkrét baki volt. :D

Amúgy nyilván nem olyan okos mint Winn pl de azért technikai dolgokban ő se hülye. Az alapokat tuti hogy tudja elvégre a bolygóján olyan dolgokat használt napi szinten ami itt a Földön olyan mintha a NASA csinálta volna legalább. De még annak a közelében sincs. Kár ilyeneken agyalni mert elrontja az élményt. :D

Smallville-ben vagy Lois és Clark-ban RENGETEG ilyet láttunk anno. :D

arcfej - 2016. 10. 27. 05:00

2×5:
na, ebben a részben én már azt éreztem, hogy erőltetetten túlsúlyban vannak a nők. Egyszerűen nem éreztem természetesnek, pedig biztos meg lehetne úgy is csinálni. Olsen főnöknek meg borzalmas! Én sose engedelmeskednék neki!

arcfej - 2016. 10. 27. 05:08

Lehet, ez a túlsúly igazából abból adódik, hogy nincs erős férfi karakter :) Nagy hiba! Még John’z a legerősebb talán, de ő inkább csak főnök és vezető szerepben van, semmi nemiséget nem hangsúlyoztak eddig. Na ez most változni fog! Mon-el még új, kibonthatják. Férfi gonosz nincs is egyáltalán! Winn rendben van, de nem karizmatikus karakter, jelenleg a vicces fiú szerep jut neki, Olsen meg egy nyálgép. Egyszerűen nem tudom máshogy jellemezni :D Az újságíró főnök meg lepukkant. Nincs is több férfi szereplő!

DarkEagle - 2016. 10. 28. 01:47

Nem az a gond hogy kevés a férfi szereplő és azok is háttérbe szorulnak. J’onn-t kivéve. Winn meg ugye csak Winn neki ennél többet nem is kell mutatnia. A gondom nekem is néha az pl a mostani részben is túl van tolva a feminizmus. Választások miatt ráadásul meg is lépték hogy nő az amerikai elnök. Ami nem lenne baj ha nem erről szólna a sajtó már hónapok óta és mi lesz ha Clinton megnyeri a választásokat. Már pedig tuti hogy megfogja és amcsik megkapják az első néger elnök után az első női elnöküket is. No de visszatérve a sorira, bármennyire is szeretem pl Linda Cartert kaphatott volna kevésbé fontos szerepet. Ráadásul így hogy ő is idegen félek hogy eljátsszák hogy ő is gonosz aztán mégsem, mint tavaly J’onn ugye. Őt is így mutatták be hogy elsétál és a szeme pirosan felvillan. Mondjuk Carter karaktere tuti hogy nem a Cadmus-szal van akkor eleve nem csinálna ilyen törvény izét de mindenképp érdekes ez a dolog és lehet hogy köze van a crossover szörnyeihez is épp a törvény segítené elő hogy belepjék a Földet. :D

Egyébként Mon-El-t ha nem szarják el akkor nagyon jó karakter lehet. Színész telitalálat azt már látni. J’onn meg most lesz csak igazán kibontva hogy megjelent M’gann is.

James-ről meg tudjuk hogy mi lesz de az már más kérdés hogy ez jó is lesz-e nekünk. :D Snapper Carr egyébként nem rossz csak nagyon tipikus. Én jobban örültem volna a képregényes Snapper-nek.

hokuszpk - 2016. 10. 28. 09:09

mint kiderult nem no az elnok, hanem nonek latszo valami.
idonkent az az erzesem van, az idegenek a kepregenzeken es a kepregenyekbol keszult a sorozatokon keresztul tesztelik felkeszultunk-e az erkezesukre.

Szula 25 - 2016. 10. 31. 07:36

Ezt a feminizmus dolgot tényleg kezdik túltolni már. Az szerintem senkit nem zavar hogy nő az elnök de most behoztak Alex mellé még egy badass csajt is. Az meg hogy netán össze is boronálják Alexal aki ugye eddig a férfiakhoz vonzódott pl. Maxvel Lord nekem már sok hiába szeretem a sorozatot. Ja és még a Cadmussnál ugye Brenda Srtong is a keményebb női vonalat képviseli. Csak nehogy ettől a túltolt feminista nézet miatt kezdjenek elpártolni a nézők.

Szula 25 - 2016. 10. 31. 07:45

Ja és Lena Luthor vagy a most jött marsbéli csajt még sem említettem.

heidfeld - 2016. 10. 31. 17:18

Lehet, hogy a feminizmus kicsit sok, de határozottan jók a változások. Maggie Sawyer karaktere remek, Floriana Lima Franklin és Bash óta nagy kedvencem. Talán Supergirl is kap egy pasit, nagy szüksége lenne rá..
Egy dolog viszont nagyon nem tetszett a 2×3-ban. Határozottal letették a voksot Hillary-mellett, pedig ő csak egy báb. Igaz, Donald sem jobb. Szerencsére nem kell szavaznom.

Silver-sama - 2016. 11. 01. 19:02

Engem már most teljesen megnyert Mon-El, és a kedvenc karakterem is lett :D. Nagyon remélem, hogy összejön Kara-val. Vitatkozna valaki ezzel?

Shed - 2016. 11. 01. 21:48

Silver-sama: Valójában kb. 70%-ban azért nézem a sorozatot, mert Supergirlt játszó szinésznő ennyire cuki, vicces, meg bájos. Férfiként nézve a sorozatot, nincs nagy szükségem az ő szerelmi vivódásaira. Ellenben a testvére és a zsaru csaj közötti forró levegő kapcsolatért kiált :)

Egyébként ezek a fehér marsiak gondolom sokkal erősebbek mint a zöld marsiak voltak. Bár az hogy kb 2,5 méter magassá változott, az is sokat elárul. Remélem mikor az utolsó marsi rájön, hogy csak ő az utolsó, akkor nem egy rész alatt rendezik le azt hogy azért mégis barátok maradnak. Gondolom a Megan csaj azért csak kinyirt néhány zöld marsit.

heidfeld - 2016. 11. 02. 20:11

Egyre jobban tetszik ez a Supergirl. Jó lesz Mon-El, és tuti találkozni fog bolygójáról valakivel.
Floriana Lima is remek választás volt. Franklin és Bash 1×9-ben amilyen mosolyt varázsolt a csók előtt…Hihetetlen!
Megelőlegeztem a bizalmat a Supergirl második évadjának. De jó leírni, hogy felülmúlták várakozásomat, és jó irányba indultak el.

hokuszpk - 2016. 11. 03. 09:51

ahogy az elozetest elnezem, Mon sem lesz olyan buvalbelelt figura, mint Kara.

DarkEagle - 2016. 11. 08. 17:27

Hát gyerekek ez a mai rész valami fergeteges volt. Komolyan mondom, amit elvárnék a Flashtől, tehát, hogy vicces legyen, ugyanakkor komoly is azt mind a Supergirl hozza idén. Mon-El – vagy mondjam úgy hogy Mike? :D – és Kara tökéletesek együtt és NAGYON remélem, hogy nem hozzák őket össze, mert ők inkább pajtik mint szeretők, bár Mon-El nyilván benne lenne egy kis hancúrba. :D Annyi jó egysorost kapott Mon-El, hogy be se férne a hét idézete rovatba. Alig várom, hogy végre felvegye a köpenyt. Chris Wood egyszerűen zseniális színész. Nem véletlen, hogy őt bírtam a legjobban a TVD-ben is.

Egyébként most már azt is tudjuk, hogy Kara NSYNC fangirl. XD

Alex és Maggie, anyám szerintem még soha nem shippeltem ennyire senkit mint őket és mindkét színésznő remek. Ez a része a fordulatoknak ami ugye kicsit sem volt meglepő de szerintem annál inkább várt. Nem volt túljátszva kicsit sem, sőt. És Maggie milyen elégedett volt, hogy Alex beismerte, hogy bejönnek neki a csajok is. Floriana Lima mimikái megérnek minden pénzt. XD

Kivételesen most James sem idegesített, kezdem elhinni, hogy jó lesz Guardienként. Bár a “Fekete övem van.” kijelentésén jót röhögtem. XD

Ja amúgy remélem hogy Lex Luthor asszisztense több szerepet kap majd. Ms. Teschmacher-re gondolok aki nem tudná, akivel Mon-El kamatyolt. :D Régi Superman filmre kikacsintás egyébként. Amiért nagy pacsi!

És akkor a nem várt fordulat. Az nagyon tetszik, hogy Lena tényleg nem tipikus Luthor lesz, legalábbis egyelőre úgy fest és inkább egy Cat Grant “helyettes”. Az viszont még engem is meglepett, hogy az anyja a CADMUS vezetője az meg pláne, hogy az anyja él mert ilyen nem igazán volt még egy Superman feldolgozásban sem.

Szóval ja eddigi legjobb rész szerintem. És szerintem már kijelenthetjük, hogy Supergirl megállja a helyét Superman nélkül is. Nem miatta lett jobb az évad.

Ja amúgy rajtam kívül kinek jönne be egy Lena/Winn páros? Milyen kis cukin röhögött rajtuk Kara meg Jimmy is. :D

Wall-E - 2016. 11. 08. 19:18

Tényleg nagyon jó rész volt a 2×05, minden tetszett benne gyakorlatilag. Egyértelműen jobb, mint tavaly.

Shed - 2016. 11. 08. 19:59

Kár is tagadni, a szuperhősös sorozatok közül most ez a legjobb. És valóban jó az egyensúly a vicc és a dráma között. Meg most tényleg tele van a Supergirl nagyon jó arcokkal. Lényegében Olson az egyetlen aki hiteltelen nekem, de így hogy nem erőltetik a kapcsolatot Karával, elmegy. A két kőkemény csajnak adok még 2 részt és összejönnek. Nem is baj, a rendőrcsaj mondjuk jobb színésznőnek tűnik mint Maggie. Lehetett volna ő a tesó.

Az egyetlen keserédes érzés bennem az egésszel kapcsolatban csak az, hogy a Flashben is ugyanekkora potenciál van, és mégsem tudják a szintet hozni. Pedig lehetne ugyanennyire jó.

Nero - 2016. 11. 08. 23:16

Nagyjából egyetértek a fentebb írtakkal, de ha megnézitek ennek a készítő brigádnak úgy tűnik ez a gyenge pontja, vagy pont h erőssége nem tudom, de mindegyik sorozatuk 1. vagy 2. évada volt a legjobb. Gondolok ezalatt az Arrowra, ami egyértelműen a 2. évadban volt a legjobb, a Flashnél az 1. volt a legjobb és a 2. kezdett nagyon erősen aztán picit gyengült (nekem mondjuk még mindig nagy kedvenc). Most meg a Legends of Tomorrown és a Supergirlön szórakozom a legjobban :D A második évadokban jók Berlantiék :D

Tyberius06 - 2016. 11. 10. 02:42

Az egész rész klappolt nekem, a legvégét kivéve. Ez a helló baromi hosszú hatásszünet… Mom! (okés nem pont így volt, de nagyon ki volt tartva az a szünet – mint az SW7-ben a lightsaber ;) :) ). Plusz nekem nem jött be ez a fordulat.

Egyébként az Alex-Maggie jelenetek jók voltak és kifejezetten tetszett, hogy nem szarták el valami hülyeséggel meg magyarázkodással Alex bizonytalan beismerését.

Eddig jobb mint az első szezon. A többit már kaszáltam a brancsból, szóval ez most stabilan maradt…

heidfeld - 2016. 11. 10. 20:04

Annyit tudok mondani, hogy nagyon jók a változások. Floriana Lima mimikája bámulatos, nagyon jó színésznő. Kara és Mon-el addig lesz jó, amíg össze nem jönnek. Maggie-Alex dolog pedig pont onnan lesz még érdekesebb, hogyan működhet közöttük a kapcsolat. Kara reakciójára nagyon kíváncsi leszek.

Silver-sama - 2016. 11. 11. 13:01

Nekem nagyon nem tetszett, amilyen irányba eltolták Mon-El-t. Most már nem menő, hanem egy gyökér. De remélem, ez csak egy kilengés, és betudható annak, hogy Kara próbálta ráerőltetni az akaratát.

Maggie megcsókolhatta volna már a csajt :S. Annyira vártam, mikor hajol közelebb, mikor teszi meg, csak mondogattam egyre hangosabban, hogy “Csókold meg. Csókold már meg! Csókold már meg, b*zdmeg!!” Erre végül otthagyta, én meg üvöltöttem a fenébe XD

Ahogy Eagle mondta, a Luthorok anyja él, és ilyen nem fordult elő még egy Superman feldolgozásban sem. Ezzel én pedig nem vagyok kibékülve. Már megint az, hogy “kell egy bizonyos karakter, ó de rakjuk már bele a női megfelelőjét, mert ez egy csajos sorozat” Jelen esetben az apja helyett az anyja szerepel. Kíváncsi vagyok, az apja él-e egyáltalán. De ez így nem jó. Az anya legyen csak halott. Bár Lex nem szerepel, de számára meghatározó volt az anyja elvesztése, jelen nem léte. Ezt ne döntsék már romba…

Connor MacLeod - 2016. 11. 11. 13:56

Ez a második évad sokkal jobb, viszont nem igen tartogat nekem újdonságokat, úgy,hogy a Young Justice-t is láttam, illetve az összes Superman sorozatot,(kivéve a George Reeves féle) Most szerencsére megvan az egyensúly a CatCo és a DEO között műsoridőben. A Smallville-ben sokkal eredetibbek voltak szerintem a történetek, és a karakterek eredetének kidolgozása. Betudom ezt a multiverzumnak, hogy itt máshogy van minden, pl. Lena Luthor… de az zavar, hogy úgy nem igazán érzek mélységet pár szereplőnél, illetve mintha kihagytam volna pár évadot. :D Itt jobban kezdik már az arányokat eltalálni mint az előző évadban. Ami érdekes, hogy kb az összes Superman ellenfél itt mutatkozik be először, akkor Superman kivel harcolt az elmúlt 10x évben? :)

DarkEagle - 2016. 11. 11. 15:11

Képregényekben is ugyan így megkapta Kara Superman ellenségeinek kb 80%-át. :D Főleg azért mert Supin akartak bosszút állni és azt hitték Kara gyengébb, pedig nagyon nem. XD

winnie - 2016. 11. 12. 07:01

“nem igen tartogat nekem újdonságokat, úgy,hogy a Young Justice-t is láttam”

ne hidd, hogy nem fognak újdonságokat szállítani. éppen az a céljuk, hogy mindenki számára érdekes legyen a sorozat.

Shed - 2016. 11. 15. 16:51

Néztem most a 7ik rész promóját. Abban a már nem annyira kedves zöld marsi emberünk üti Karát.A vérátömlesztés miatt gonoszságot is kapott, amit a vért adó csajszi valahogy legyűrt magában?

superpityu - 2016. 11. 15. 18:08

guardian nem, nagyon nem jön be. gondoltam, hogy talán most eljött az idő és tudnak majd mit kezdeni jimmyvel, erre ez. meh.

hokuszpk - 2016. 11. 15. 18:27

@shed: szerintem az a valodi Hank Henso lesz a Cadmus szineiben.

Silver-sama - 2016. 11. 15. 19:32

2×06
(Eagle, hallod, na most igazán komoly témákkal foglalkoztak! :D)

Guardian nekem sem jött be, de még így is Sokkal jobb Olsen :D
Nekem valahogy ez a rész üdítően hatot, bár mégis inkább csalódás a végére. Az eleje elment volna egy Fringe-kezdésnek, érdekes volt. De sajnos aztán jött a sablon, a monoton szerkezet..
Még azt megjegyzem, hogy Mon-El azzal az idegen csávóval kisebb wtf-nak hatott xd. Azt várja az ember, hogy Kara repül a 2.menetre a heti ellennel, erre jön az.. xd

DarkEagle - 2016. 11. 15. 21:46

@Silver: Igen, komoly témák voltak. :D

Hát ez a rész nem egy gyerekbarát rész volt. :D
Creepy faktor megvolt benne, durva maszkokat kapott J’onn meg Kara. :D

James apó elmegy kategória de egyáltalán nem látom értelmét az ő jelenlétének és a kövi rész előzeteséből csak még több gondot fog okozni.

Kara az elején ahogy lerészegedett az nagyon állat volt, Melissa cukisága végtelen úgy tűnik. XD

Mon-El mintha le lenne kicsit butítva talán csak azért hogy később jobban kijöjjön az ereje, legalábbis remélem.

Alex dráma nagyon jó volt, szokás szerint nem aprózták el de nem is játszották túl. Azért meg pláne pacsi hogy egyelőre nem jött össze Maggie-vel. Illetve fordítva. Alex megint kapott az élettől egy jó nagy pofont. Kicsit úgymond meg is utáltam Maggie-t mert végig kb erőltette hogy Alex higgye magáról hogy meleg ez sikerrel járt majd lekoptatta. :D Remélem ebből nem lesz már több dráma.

J’onn vérátömlesztése még érdekes dolgokat hozhat magával mert ez elég nagy ziccer lenne ha kihagynák. Nyilván lesz mellékhatása hiszen hiába Marsbéli mindkettő akkor sem egy faj.

Parazita nagyon tetszett, jó volt a CGI. Winn ahogy kiosztotta a majom pofát az is nagyon bejött. :D De még mindig hiányolom a színeket Guardian rucijáról. És persze meglépték amit vártam, ólomból van a ruha hogy Kara ne lásson át rajta. De nem kell azon átlátni hogy rájöjjön, bár mit várunk ugye mikor egy szemüveg elég álcának. :P

A vége pedig érdekes volt kíváncsi vagyok mit akarnak kezdeni Mon-El-el Cadmusban ha tippelnem kéne köze lesz Cyborg Supihoz még ha nem is Mon-El lesz az.

Összességében átlagos résznek mondanám pár jó momentummal de nem is csoda hiszen hamarosan jön a féltáv plusz 2 hét múlva a crossover.

heidfeld - 2016. 11. 16. 19:39

Hát, ez kemény dolog volt. Talán túlságosan is… Sokan kritizálták a sorozatot, hogy gyerekes, néha jogosan. Ezt a részt ajánlom figyelmükbe.
Nagyon felnőtt rész volt.Talán ez rá a legjobb jelző.
Egyébként sok minden történt, szépen építik a karaktereket.

arcfej - 2016. 11. 17. 01:55

Hát én kérem vissza azt a “gyerekességet”. Amiatt volt jó nézni!
@Nero: Írtad, hogy az Arrow 2. évad, meg a Flash 1. évad volt a legjobb. Hát én mindkettőt pont ott kaszáltam, és ez a mostani új CW-s Supergirl is közelít a kaszához nálam. Úgy látszik pont az tetszik neked, ami nekem nem.
Én féltem is, amikor a CW vette át a sorozatot, úgy látszik be is igazolódik. Nem tetszik már a hangulata!

Tyberius06 - 2016. 11. 17. 13:12

Komoly volt a téma Alex körül es vhol totál várható volt a végkifejlett. És igazából meg lehet érteni a nyomozót is, az érvelésével nem volt hiba, az mondjuk más kérdés, hogy ő korbácsolta fel Alex érzelmeit. Well, mondjuk innen egyszerűbb lenne nem tagadnia. Az írók megkímélhetnének minket ettől a szenvedéstől.

Marianna - 2016. 11. 20. 05:37

A rész kapcsán ugye nem csak én vettem észre a John Carpenter-féle Dologra meg az Alienre az utalásokat? :)

Amúgy nagyon jó kis rész volt. Valahogy a sorozatnak egyszerűen jót tett szerintem, hogy a CW átvette.

Ettől függetlenül James Olsent ne, Guardian hát ő kategória. Nagyon örülök, hogy szétszedték őket Kara-val nulla volt a kémia.

Alex előbújása meglepően jól kezelt dráma volt. Abszolút együtt tudtam érezni vele. Imádom, hogy Kara ott volt vele. Sajnáltam, hogy Maggie elhajtotta.

Nero - 2016. 11. 22. 02:51

arcfej: Hát igen, más az ízlésünk, de pont ez a lényeg :) Mondjuk a legtöbb junkienak pont azok az évadok tetszettek a legjobban ahogy olvastam a kommenteket. Az Arrow 4. évada nagyon gyenge volt, pedig én is nagyon védtem éveken át a sorozatot, de ez már az a szint volt, amiben én sem láttam a pozitív dolgokat sajnos. Flashel nekem nem volt különösebb bajom eddig sem, jelenleg is a kedvencem a LoT-al együtt, viszont most a Supergirl is nagyon sokat fejlődött szerintem jó irányba, sokkal jobb, mint tavaly, de persze megértem ha neked nem tetszik, hiszen vannak benne olyan dolgok, amik felett én is csak szemet hunyok :)

Mon-Elről én kezdettől fogva azt hittem, hogy Superboyt csinálnak belőle, lehet hogy a Cadmusban pont ez lesz a funkciója? (tudom, hogy más az eredettörténete) Vélemények?

DarkEagle - 2016. 11. 22. 16:25

Na hát a mai részre mindent lehet mondani csak azt nem, hogy unalmas volt. Konkrétan vagy 3 részre elég történ volt benne. :D Akkor szép sorban.

Alex-Maggie dolog úgy fest hamar rövidre zárult és csak pajtik lesznek, nem mondom, hogy örülök de legalább nem húzták a fölös drámát megint. Ezt a részt a Supergirl csinálja a legjobban, minden más CW sori annyira gagyin csinálja a drámázást hogy szó nincs rá.

James szál nem mondom hogy érdektelen de itt máris ellőtték a szokásos klisét és sajnos ez képregény hiba ugyanis már azokban sem szerettem, hogy feltűnik egy hős vagy ahogy ők nevezik igazságosztó és egyből jön valami random csóka aki gyilkol és egyből az új srác a gonosz gyilkos pedig bizonyíték az semmi nincs rá. De legalább gyorsan rövidre zárták ezt is. Ja és remélem nem húzzál sokáig a titkolózást mert nem tenne jót a sorinak.

Jut eszembe egy újabb nagyon durva easter egg, ami nem is az hiszen szó szerint igazolták, hogy Batman együtt dolgozik Supermannel. :D Igazság Liga vajon létezik már vagy csak kialakulóban van? Nyilván az utóbbi hiszen Flashről pl senki nem tudott tavaly mikor megjelent. Mondjuk azok után, hogy Maggie átruccant Gothamből nem csoda hogy ezt így bedobták. De jó is lenne ha komolyabban is kezdenének ezzel valamit.

J’onn szála is nagyon érdekes durva lesz ha tényleg átalakul Fehér Marsbélivá. Na az ő drámájukat nem húzták és ezt nagyon jól tették mert J’onn drámája már tavaly is szívbemarkoló volt.

Cadmus szál: Hát igen, hogy is mondjam. Visszatért az igazi Hank aki most már Cyborg Superman. Meg kell hagyni nem szarakodnak a készítők mert nem csak easter eggnek jött hanem komolyan részt vesz majd az elkövetkező részekben. Viszont remélem Kara vérét nem csak infó szerzésre akarják használni. És itt jön képbe @Nero által említett Superboy. Tudnék örülni, ha meglépnék ezt is mondjuk évad végére pl.

Jeremia él! Jó ezt eddig is tudtuk de most már azt is tudjuk, hogy Cadmusnak dolgozik nagy valószínűséggel. Oké ezt csak azt abból gondolom, hogy van ajtónyitó kártyája meg 15 éve ott van és nincs semmi baja így ránézésre de tuti, hogy zsarolják a családjával. Kíváncsi vagyok mit kezdenek vele.

Végül pedig Kara és Mon-El. annyira jók együtt, hogy tényleg már csak azt vártam mikor jön a szerelmi szál és TESSÉK, megérkezett és láthatóan Kara sem közömbös, persze James nagyon gyorsan felkapta a fejét. :D Remélem ha Kar összejön bárkivel is az Mon-El lesz mert rajta kívül egy Cat fiával volt jó. És hát ő ugye már nincs. A Daxami barátunkkal mert szó szerint izzik a levegő és baromi cukik együtt. :D

És ha már Mon-El. Lelakatolásuk alatt elhintette az első előzetest a jövőheti crossoverre. Nyilván ezt csak az tudja aki olvasta a képregényt de gondolom sejti hogy jönnek a Dominátorok ezért akart mesélni Karának csak aztán jött Jeremia. Jövőhéten gondolom ez is kiderül elvégre CROSSOVER HÉT! El sem hiszem!

Ez egy jó erős 8/10-es rész volt! Csak így tovább. Eddig messze ez a legjobb CW-s comic sori. Sőt szerintem a legjobb comic sori Lucifer után.

Silver-sama - 2016. 11. 22. 20:24

“Jut eszembe egy újabb nagyon durva easter egg, ami nem is az hiszen szó szerint igazolták, hogy Batman együtt dolgozik Supermannel.” Mi? Hol? Mikor?

Engem most felhúzott ez a rész -_-“. Kara simán végezhetett volna Lex anyjával meg az egész Cadmussal, de nem, csináljuk meg csak azt amit akarnak, mert megígértük… (De várjunk, már eleve a ketrecben is simán lelézerezhette volna mindenkinek az arcát…) Ez olyan, mint a Flashben volt Zoommal.
Öcsém, felveszi a sisakot és legyengíti magát, ahelyett, hogy azon nyomban kinyír mindenkit és Mon-El-lel elrepül XD
Aztán meg úgy izélt, hogy “Dehát azt ígérték, hogy elengedik Mon-Elt! Alkut kötöttünk!” XD Pofám leszakad…

Maggie meg csak engem idegesít azzal a mosolyával, miközben összetöri Alex szívét?

Az igazi Hank, amikor kimondta, hogy “Cyborg Superman”, kiröhögtem :DDDD. Ilyen “mi a… most hülyéskedsz? na húzzál el innen!”

Olsen sz*r. Az a rivális meg ki a fene? Honnan volt a ruhája? Miért most tűnt fel?

És már megint egy projektet indítanak. De miért??

Még tudnék 1-2 dolgot felsorolni, ami nem tetszett, de nem húzom fel magam jobban. Jut eszembe! Ami nagyon tetszett (és talán az egyetlen dolog, ami tetszett), hogy Hank kis híján megölte M’gan-t. Sajnos nem tette meg:(.

De tök király, hogy csak most először idegesít ennyire egy rész ebben az évadban.

DarkEagle - 2016. 11. 22. 21:15

Szerintem azért idegesített mert nem értetted amit láttál Silver. :D

Először is Kara nem ugrálhatott mert Mon-El bajban volt ráadásul Alex apja is náluk van, arról nem beszélve, hogy se ő se Superman nem öl mégis úgy írod mintha az Arrow-t néznéd aki nyugodt szívvel öl meg embereket. :D
Mondjuk furcsállom hogy ez nem jött hiszen köztudott hogy a Super család tagjai inkább megteszik amit kérnek mint hogy meghaljon bárki is. Ráadásul el is mondták hogy az a ketrec nem sima ketrec. Szóval hiába lövöldözte volna a lézereket is. Flashben történt dolgok teljesen mások ott az bullshit volt itt ez logikus mert Flashben visszakapták Wally-t és utána adta át az erejét. Itt viszont nem.

Maggie néha engem is idegesít és Alex jól beolvasott neki szóval annak örültem is nagyon.

Olsent kifejtettem. Tipikus esete az ilyen dolgoknak. Ezt minden új hőssel eljátszotta eddig minden képregény adaptáció készítő. És nem értem miért nem unják még. :D

A Medusa projekt nem olyan mint a Myriad volt tavaly ha az amire gondolok akkor durva dolgok várhatóak jövőhéten. M’gannal nem értem mi bajod egyébként ő teljesen jó karakter és az egyetlen J’onnal akik tényleges drámát szállítanak. Ráadásul ő nem gonosz miért kéne megölnie?

Szóval szerintem csak elragadtattad magad kicsit mert nem volt ebben ennyi probléma azért, ha nagyon kielemezném akkor sem.

Amúgy a Batman említés a kocsmai jelentben volt mikor Kara mondja a többieknek hogy nem érti hogy miért kell maszkot hordani, ő sem teszi, meg hogy Superman is összedolgozott egy maszkossal akinek sok ketyeréje van. :D

Tyberius06 - 2016. 11. 22. 21:51

Utálom, hogy beigazolódni látszik a gyanum :(

Kis múltidézés:

“Tyberius06 – 2016. 10. 26. 01:24
Kara és Mon-El románcára nem leszek kiváncsi, azokat a részeket majd skippelem.

DarkEagle – 2016. 10. 26. 13:56

Egyébként nem lesz semmiféle románc Kara meg Mon-El közt, szimpla barátok lesznek, sőt Kara lesz a mentora nyilvánvaló okok miatt.

DarkEagle – 2016. 11. 22. 16:25

Végül pedig Kara és Mon-El. annyira jók együtt, hogy tényleg már csak azt vártam mikor jön a szerelmi szál és TESSÉK, megérkezett és láthatóan Kara sem közömbös, persze James nagyon gyorsan felkapta a fejét. :D Remélem ha Kar összejön bárkivel is az Mon-El lesz mert rajta kívül egy Cat fiával volt jó. És hát ő ugye már nincs. A Daxami barátunkkal mert szó szerint izzik a levegő és baromi cukik együtt. :D”

Idézet vége!

Akkor most hogy is van ez??? :D :D :D :D

Noh, ha tényleg összejönnek, legalább a 42 percből 12 percet átpörgethetek, akkor már inkább Alex-Maggie szenvedés egy évadon át, a leszbi-szál izgalmasabb.

Egyébként csatlakozom Silver-sama elmélkedéséhez. Nevetséges volt a rész. Azt én se értettem Kara mit szerencsétlenkedett ott, mégiscsak emberfeletti képességei vannak és Cyborg barátunk ott se volt a jelenetben, hogy bevédje anyucit, szóval ha nem is öli meg, de egy maflástól megfeküdt volna a nőci, és láttuk tavaly, hogy majdnem olyan gyors tud lenni, mint Flash, szóval gyakorlatilag fel se fogták volna, mielőtt mindet a padlóra küldi, aztán szépen kinyitja a ketrecet. És ha ezután még jött is volna a kyborg barátunk, jah akkor azzal meg kellett volna esetleg küzdenie, feltéve ha egyáltalán a közelben volt. És igen. Pont az ilyen balfaszságok miatt kaszáltam a Flasht is.
A másik kedvencem. Ott egy mesterséges intelligencia által vezért security program, ami érzékeli az idegen életformát, de nem érzékeli, hogy a vér, amivel deaktíválni akarják az nem az eredeti tulajhoz tartozik. WTF???? Egy ilyen rendszer a vér ide vagy oda, de hogy a répába téveszt össze egy szőke muffot egy benga niggerrel?
Nekem még a két marsi harca se tetszett. Okés, értem én hogy az öreg pipa, de az a szál is olyan meh… Majd jön valami fenyegetés azt úgy is szükség lesz a csajra.
Nekem fura mód bejön ez a Guardian téma, de ebben a részben a random ellenfél túl random volt. Egy kb ugyanolyan kinézetű alak csinálja a feszkót egy képágyúval… Mondjuk az vicces volt, hogy a gépfegyver lövedékek lepattantak Guardian páncéljáról, de a szaros kis 9 mm lövéseitől hátrarepült vagy 80 métert…
Eléggé vérszegény rész volt ez…

Tyberius06 - 2016. 11. 22. 22:00

@Darkeagle: Nem kell megölnie, de majdnem olyan gyors mint Flash, láttuk tavaly a crossoverben, szóval simán elkaphatta volna a nőt is meg a másik faszit is még mielőtt a nő megsebesíti Mon-Elt. Azt mondja, hogy okés, aztán amikor kinyitják a ketrecet, egy ütés a nőnek, az megfekszik a másik csávót is egy kicsit megfújja az is megborul aztán mehetnek boldogan haza. Plusz az az érvelés, hogy nem ugrálhat mert náluk van az apja is sántít, mert folyton neki mennek a Cadmusnak és egyszer se vágott vissza a Cadmus Jeremiahval, illetve őket se érdekelte eddig, hogy ott van, plusz azt se tudhatta Kara, hogy J. ott van azon a bázison. És mivel láttuk, hogy a ketrecen kívül működik a képessége, hiszen lézerezett, minek engedte, hogy a fejére tegyék a sisakot. Lásd fentebbi sorok. Millió ideje és lehetősége lett volna ártalmatlanítani (nem megölni) mindkét a teremben levő embert.

Wall-E - 2016. 11. 22. 23:55

Ez egyértelmű, tökugyanaz volt, mint a Flash-ben, amikor odaadták Barry erejét Zoom-nak… miután kiengedték KaraT, két másodperc alatt le kellett volna csapnia őket és végeztünk. Nem szeretem, mikor így írnak, mert nincs rá semmi indok, akkor csinálják meg úgy, hogy Mon-elhez valami gép fegyvert szegez, vagy akármi, de ez így ügyetlen nagyon.

Wall-E - 2016. 11. 22. 23:57

Még egy dolog, a ketrec valamiféle törhetetlen anyagból volt, de egyéb tulajdonsága nem volt, tehát amíg benne voltak, nem tudott kijutni, próbált is Kara, de utána ott volt a világ összes ideje.

DarkEagle - 2016. 11. 23. 14:48

Oké kijutott és onnan hogyan tovább? Mon-El még mindig be volt zárva, és a sorozatokat ne nézőként nézzétek hanem mintha ti élnétek meg. Elvégre így írják őket. Kara annyit tudott hogy ha ugrál Mon-Elnek kampeca. Vagy ti megkockáztattátok volna hogy kiütitek Luthor mamit meg az őrséget aztán egyszer csak bumm? Elvégre ez a nő mindenre gondol szerintetek csak úgy kiengedné ha nem lenne tartalék terve? :D Ugyan már srácok, ez fényévekkel jobban össze volt rakva mint a Flash-es dolog. Mon-El nem sérthetetlen Kara fejében meg csak annyi volt hogy ha ugrál megölhetik totál ésszerűen cselekedett. Ti is ugyan ezt tettétek volna ez tuti és ne mondjátok hogy nem mert úgysem igaz. Nézőként könnyű bírálni a döntését de ha pl a ti barátotok lett volna bezárva nem hinném hogy akcióznátok elvégre a nő nem egyedül volt és hiába gyors tuti hogy kamerákkal figyelték és ha Kara megmozdul rázúdítanak egy adag kryptonitot pl. Néha nem ártana belegondolni a dolgokba és nem csak azt látni amit mutatnak mert úgy sosem fog értelmet nyerni amit látunk. :D

DarkEagle - 2016. 11. 23. 14:53

“Akkor most hogy is van ez??? :D”

Válaszoltam erre a kérdésre. És igen tévedtem mert nem számoltam az internet népével. :D Nyilván elfelejtettem hogy a nép akarata szent és jelenleg a neten csak azt látni hogy Kara és Mon-El milyen jók együtt ezért össze akarják őket hozni de hogy ebből lesz-e valami nem tudni. Egy biztos Karát jövőhéten felvilágosítja megint a mostoha mamija hogy szerelmesek belé. :D

És őszintén szólva akár összejönnek akár nem nekem mindegy de nagyon jó párt alkotnak és náluk is azt érzem mint anno Barry-nél is Caitlinnél hogy jobb páros mint azzal akivel kéne lennie csak itt ki is van mondva a dolog. James-en kívül bárkivel jobb lenne. :D Kár elpörgetni amúgy azokat a jeleneteket mert úgysem fogják elvenni a rész felét, ha esetleg össze is jönnek az elején kicsit sutáskodnak aztán szépen átmegy minden okéba. Úgysem az ő románcukra fogják kihegyezni a sorit eddig se csináltak ilyet.

DarkEagle - 2016. 11. 23. 14:57

Ja egyébként a kryptoni robi meg a gép azért ismerte fel Karának Hank-et mert ellopták a vérét. Ennyi a történet. Nem értem ezen miért akadtatok fenn. Oké kicsit fura hogy a robi nem látja hogy az nem Kara és elég neki a vére is hogy azt higgye Kara az és még a hangját se ismeri fel de erre tuti kitérnek majd remélem mert tény hogy érdekes és nem tudjuk hogy működnek ezek a robik. De nyilván a konzollal felülírta a robit is elvégre nem véletlen kellett a vér és nem véletlen hívják Cyborg Supermannek. Csak mondom. :P

Szaby59 - 2016. 11. 23. 17:47

Annyira amúgy tényleg nem volt rossz ez a Mon-El-el zsarolós dolog. Én mind a 4 sorozatot (Flash, Supergirl, Arrow, Legends) nézem, de az utóbbi időbe na Supergirl a legátgondoltabb :D

Szaby59 - 2016. 11. 23. 18:47

“hogy jönnek a Dominátorok ezért akart mesélni Karának csak aztán jött Jeremia. ”

Nem hiszem, elvileg a Flashék Földjére jönnek az alienek és Karat segíteni viszik majd át.
Szerintem Mon-El=Daxami herceg, ezt akarta elárulni amikor említette a herceget ez megmagyarázna pár dolgot a viselkedésével kapcsolatban.

Tyberius06 - 2016. 11. 23. 18:51

DarkEagle nem kell egyik balfaszságba se sokat belemagyarázni, egyszerűen lusták voltak az írók és egyszerűbbnek vélték ha hülyének nézik a nézőt. Újabb hülyeséget mondtál: amint Karát kiengedték az kiüti a nőt meg az őrt és a kulccsal amivel őt kieengedték kiengedi Mon-Elt. :D
És pont ez az, ha az írók el tudnák adni nekem a sztorit úgy hogy beleéljem magam, akkor nem akadnék fenn ezeken, de ehhez az kéne, hogy ilyen hülyeségekkel ne rombolják az élvezeti faktort.
A robot meg egyszerűen szar, de valószínűbb megint az írói lustaság.

DarkEagle - 2016. 11. 23. 22:24

@Tyberius06: Nem akarok személyeskedni de nem mindig az írók a lusták meg a hülyék csak azért mert nincs minden szájba rágva. :D Gondolj már bele ésszerűen hogy te ugráltál-e volna Kara helyében ha egy fontos személyt elzárnak. Oké leüti a nőt meg az őrt de szerinted nem volt egy LUTHOR-NAK tartalék terve ilyen esetre? Ugyan már. Oké az írók erre nem térnek ki de nem is kell kitérni mert rohadtul nyilvánvaló. :D

Egyébként hogy tudsz bármilyen sorozatot is élvezni hiszen ilyen apróságok amik szerinted rontják az élményt hemzsegnek szinte minden sorozatban. :D

@Szaby59: Hogy lenne már ő a herceg mikor a múltkori flasback-ben pont ő mondta a másik csávóra hogy herceg mikor az betessékelte a hajóba. :D

Egyébként de, a Dominátorokra gondolt mivel Daxamnak szoros kapcsolata van a képregényekben velük. Az, hogy a crossover a Föld1-en játszódik nem jelent semmit. Persze én sem állíthatom 100%-osan hogy rájuk célzott Mon-El de eléggé valószínű hogy nem azt akarta mondani hogy ő a herceg mikor ez köztudott hogy ő nem herceg. Egyébként Daxamon kb mindenki ilyen stílust képvisel pont ezért utálják őket a kryptoniak. De ezt is elmondta Kara. :D

Szaby59 - 2016. 11. 23. 22:45

Nem tudom nekem fura, hogy a herceg csak úgy átadná a helyét egy szolgának – főleg ha olyan arrogánsak voltak ahogy mondták. Még azt eltudom képzelni, hogy valójában ő vette el a podot a hercegtől.
Viselkedésre annyi, hogy ahhoz képest, hogy testőr volt, Kara simán elpüfölte többször is.

DarkEagle - 2016. 11. 24. 02:46

Kara jóval erősebb nála attól hogy neki is hasonló ereje van a földön mint a kryptoniaknak még nem lesz erősebb, bár a képregényben kb egy szinten vannak szóval kíváncsi vagyok hogy idővel ahogy megszokja az erejét erősebb lesz-e mert a képregényben repülni is tud itt meg ugye még nem.

Tyberius06 - 2016. 11. 24. 02:52

@DarkEagle: nos egyetértünk abban, hogy nem értünk egyet. ÉN azt csináltam volna, amit leírtam, nem véletlen írom. Ha ott a lehetőség és megvan a hatalmam, akkor bepróbálom, márpedig Karának megvolt a lehetősége. Az meg, hogy volt e Luthornak tartalék terve vagy sem azért sem releváns és ezáltal nem is nyilvánvaló, mert
1. honnan kéne nekem, mint egyszeri nézőnek tudni, hogy ki a répa az a Luthor… Bedobták eddig Lex nevét párszor, hogy Superman nagy ellenfele és most rács mögött van, meg a tesót, aki másik utat választana az önmegvalósítás terén, meg most az idegengyűlölő anyucit, de az sehol nincs lefektetve, hogy hány tartalék terve kellene, hogy legyen. Az hogy Te olvastál millióegy képregényt a témában és azokban a Luthoroknak mindig volt tartalék tervük, egyrészt megintcsak rohadtul nem releváns, mert ez nem a képregény, csak az alapján készült, másrészt engem nem érdekel a képregény, egyet sem olvastam, szóval honnan kéne tudnom?
2. mert ahhoz, hogy ez beigazlódjon Karának úgy kellett volna cselekednie, hogy az a tartalék terv aktiválódjon.
Totál nem nyilvánvaló, mert a Luthorok nincsenek felépítve ebben az univerzumban, csak a neveket dobálták be eddig.

És igen, ebben igazad van, az ilyen “apróságok” (rossz szóválasztás, én inkább ordas nagy faszságnak hívnám) hemzsegnek a sorozatokban, ezért szokta nagyon kevés túlélni nálam már rögtön az elején azt a pár részt. Az nem apróság, amikor az írók írnak egy szituációt, amibe belekényszerítik a karaktereket és aztán amikor a feloldást kéne kitalálniuk, annyit írnak a scriptbe, hogy “csak mert”…

De én itt lezártnak tekintem ezt a nézetütközést… Van egy olyan érzésem, hogy még fokozni fogják az ehhez hasonló faszságokat a köv. részekben…

Izsák Krisztián - 2016. 11. 24. 12:33

A robot tévedésével kapcsolatban,az jutott eszembe,hogy a az igazság hajnala moziban is simán másnak azonosította Lexet a hajó mi-je miután átverte a Zodtól vett mintákkal…itt max annyi volt különbség, teste is volt a “számítógépnek” ;)

DarkEagle - 2016. 11. 24. 14:09

@Tyberius06: Egyébként nagyon is fel lettek építve elvégre már a tavalyi év is Cadmusról szólt félig meddig és a 2. évadban meg is láthattuk mire képes Luthor mama. Az hogy a karaktere nem lett felépítve tehát nem ismertük meg őt magát nem jelent semmit viszont a képességeit ismerjük mert eddig bárki fordult ellene zsákban végezte. Pl a múltheti részben volt asszem hogy egy kütyüvel simán megölte a 3 rablót akit felbérelt hogy lövöldözzenek Karára. Vagy hányan voltak. Ott is volt tartalék terve ahogy az első 2 részben is mikor elővette a Metallo duót. :D

Silver-sama - 2016. 11. 24. 17:58

Nem, egyáltalán nem volt Luthor mamának tartalék terve. Nem alkalmazta, nem mondta, nem utalt rá, egyszerűen nem volt. Nem létezik, hogy legyen. Nincs alapja. Ez csak ilyen utólagos belemagyarázás. Akármit is tett bármikor is, itt, abban a szituációban nem mérvadó. Azokat a dolgokat kell figyelembe venni, amik adottak voltak.
Kara többféleképpen is megtudta volna oldani a helyzetet.
A szemével még akár meg is védhette volna Mon-Elt attól a golyótól. A fegyvert tönkretehette volna.
Vagy kiengedteti magát, aztán kiüt mindenkit, kiengedi Mon-Elt, jön a rendőrség/DEO, lecsuknak mindenkit, és puff, vége a Cadmus-nak. Győzelem.
De hát ostoba liba volt :-/.

(EGyébként. Az jutott eszembe, amikor a részről írtam, akkor úgy fogalmaztam, hogy Kara “kinyírhatott volna mindenkit”. Erre te, (Eagle), azt reagáltad, hogy “se ő se Superman nem öl”, amiben elsőre azt mondanám, igazad van. De. Volt már rá példa, hogy Kara ölt, méghozzá idegent. Nem is kell messzire menni, azelőtti részben Parasite-ot ölte meg. És nem is érdekelte. Embereket nem ölünk, de az rendben van, ha idegeneket igen? Hogy van ez? A földönkívüli élet nem olyan értékes? Mégis hogy hirdetheti valaki azt, és állhat ki amellett, hogy az emberek és idegenek élhetnek egymással békében, ha nem tiszteli a nem-emberi életet?! Miben különbözik ő a Cadmus-tól?)

Tyberius06 - 2016. 11. 24. 20:39

@DarkEagle: Ahogy Silver-sama írta, semmi utalás nem volt arra, hogy van Luthor mamának tartalék terve, márpedig ezáltal nem is volt neki.
Kifejezetten nem szeretem, ha valami szájbarágós, szeretem ha van a sztoriban talány, de ez itt nem talány volt, hanem egy baromi nagy lyuk a sztori szövetében és ez készítői hiba és nemtörődömség. Mint a BvS-ben Bruce Wayne látomásai, amik a mozis verzióban érthetetlenek voltak, és csak a bővített verzióban kaptak értelmet. Egy hiba, nem apró, ellenben csalódást keltő. Abban egyet értünk, hogy ez klisé (is) volt, de a klisét is lehet jól használni, itt egyszerűen logikátlan volt.
Az a szar, hogy az ilyen hülyeségeket rendre előveszik pont ezek az alkotók: Oliver túléli, hogy keresztül szúrnak rajta egy kardot, majd lelökik egy szakadékba (igen, ott volt a tea, amivel meggyógyították, ami valszeg a Lazarus Pitből nyert elixír lehetett, de nem volt megmagyarázva. Bele magyarázhatjuk, hogy igen az az volt, de nem tettek rá utalás, csak hagyták a készítők lebegni egy “csak mert” kiséretében az egészet.
Barry és a speedforce elvesztés stb… vitathatatlan faszság…
Ez is kb olyasmi. De megsúgok valamit. Elég lett volna Hanksawt a kép hátterébe pakolni és akkor semmi gondom nem lenne a jelenettel, mert az esetben érhető, hogy Kara nem akart ugrálni, hiszen épp előtte rúgta szét a seggét a droid. DE NEM VOLT OTT.

winnie - 2016. 11. 24. 20:40

OFF, de tetszik az ökörségnek ez az evolúciója:)

1. a földön mindenki ismeri.
2. mindenki ismeri legalább 1 képregényes adaptációt látott.
3. Aki ismeri Supermant az tudja

ja, meg volt 5 éven felüli is. kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a következő szűkítés.

akkor a lényeg az, hogy aki látott már olyat, amiben szerepelnek a luthorok, azok jó eséllyel tudják, hogy kik a luthorotok. wow. ezzel nem lehet vitába szállni.

(tényleg nem kell messzire mennem, hogy tudjam, két 5 éven felüli gyerek a családban nem ismerné, a szüleimnek sem lenne fogalmuk róla, stb. bár a JSA meg a JLA is vicces volt, hiszen itthon még a miniszterelnök ismertsége sem 100%-os.)

DarkEagle - 2016. 11. 25. 02:08

Nézőként könnyű kritizálni az ilyen apró dolgokat de abba is gondoljatok bele hogy a készítőknek konkrétan 1-2 hetük van kb egy rész megírására leforgatására majd véglegesítésére CGI meg miegymás ugye. Persze nem védeni akarom őket de ha belegondoltok Flashben sem ugrálhatott Barry mert tudta hogy Zoom szemrebbenés nélkül öl és neki esélye nincs.

És igen ezerszer leírtam már hogy Kara csinálhatta volna azt amit ti írtok de semmi értelme nem lett volna. Csak még nagyobb galibát okozott volna. Ha minden ilyen konfliktust úgy oldanának meg a készítők ahogy ti írjátok minden sorozat 1 részes lenne. :D

Egyébként meg Luthor mama nagyon is előrelátó ha ez nem jött át nektek az nem az írók hibája mert ez a része NAGYON is szájba volt rágva és ehhez a Luthor nevet sem kell ismerni mert Kis Pista névvel is nyilvánvaló lenne hogy nem kispályás a nő.

Kara SOHA NEM ÖLT! Parazita nem idegen és még csak nem is ember, benne van a nevében hogy mi. Egyszerű parazita Kara azt csinálta amit egy átlag orvos tenne egy influenzás beteggel, előzte a bacikat. :D Ráadásul választása sem volt mert vagy hagyja tombolni a szörnyet vagy megöli. Emberré pedig már nem alakíthatta vissza.

heidfeld - 2016. 11. 25. 05:58

Mon-el családja, vagy a kijelölt párja elő fog kerülni, szinte 100%. Maggie – Alex vonalon meg bezavarhat egy harmadik, lehetőleg utóbbi részéről.
Floriana Lima mosolyával maximum annyi a bajom, hogy nem mellette, élőben élvezhetem hossz-hosszú órákig..
Ez az “Őrző”-dolog, meg annyira érdekel, mint kb. mennyibe kerül a hurka, amit nem is birok megenni.

Szula 25 - 2016. 11. 25. 10:53

Egyetértek Darkeaglevel túl bonyolítjátok a dolgokat most. Fegyvert fogtak Mon-Elra és Kara nem kockáztatta az életét és ezt Luthor anyu is tudta. Persze lehetett volna hogy mikor kilép a ketrecből lecsapja a Luthor anyut meg a többieket de mi van ha nem elég gyors és elsül egy fegyver Mon-Elra aki ugye be volt zárva a ketrecbe és mondjuk fejbe találja a golyó? Hiába gyors Kara de 3 vagy 4 embert lecsapni és még ha elsül a fegyver kinyitni a ketrecet és a golyó elé állni még Flashnek is necces lenne. Hiába gyors de Flash sokkal gyorsabb nála. Tényleg kár ezen vitatkoznotok. :)

DarkEagle - 2016. 11. 25. 15:08

Mon-El családjából nem hiszem hogy jön bárki is hisz ott is meghalt mindenki a bolygón.

winnie - 2016. 11. 25. 18:41

a szájbarágás és a “nem érted” dumákat szerintem hagyjuk, mert túl dzsókerek és csikicsukihoz vezetnek, ezt mindenre rá lehet sütni, ha valaki nem akar érvelni. viszont valamiben helyesbítek

“hogy a készítőknek konkrétan 1-2 hetük van kb egy rész megírására leforgatására majd véglegesítésére CGI meg miegymás ugye.”

általában 8 naposak a ciklusok (8 hétköznap), ennyi a forgatás, ennyi a rész megtervezése és ennyi a rész megírása is. az 3*8 nap. és utána jön a vágás, ami még 22-24 nap. a vágás közben párhuzamosan már mehet a cgi és a hangkeverés, tehát elég sok idő van, nemcsak 1-2 hét, sokáig lehet is változtatni, akár utószinkronnal is. a lényeg, hogy egyszerre 6-7 epizód van különféle elkészítési fázisban, és ezeket kell a showrunnernek egyszerre felügyelnie.

DarkEagle - 2016. 11. 25. 19:05

Igen de én főleg a felvételekre meg a szöveg megírására gondoltam és arra nincs 1 hónapjuk csak 8 max 10 napjuk ahogy te is írtad. És hatalmas változásokat akkor sem eszközölhetnek. Mondjuk ilyen utószinkron dolog még nem tűnt fel ahhoz alapból újra kéne forgatni a jelenetet is elvégre ha más szöveget mondanak fel egy kész jelenetnél az eléggé meglátszik. :D

Azt tudom hogy van hangalámondás hiszen tisztább hang érdekében stúdióban fel kell mondaniuk a szöveget de az meg megint más ugye.

A lényeg, hogy nem ugrálhatnak nagyon mert eléggé egyszerre készül minden és ezt nem egyszer pl Amell (Arrow) el is mondta pl Facebook live-oknál hogy mennyire rohanós az egész, hisz ahogy befejeznek egy részt már mennek is a következőre és van 1-2 nappal a forgatás előtt kapják meg a rész fogatókönyvét. Ami azért elég brutális. És így nézve nem csoda hogy ennyi hiba van a közszolgálati sorikban. Hiszen ezek a klisék meg apróbb hibák szinte mindegyikben benne vannak. És szerintem ez az oka hogy pl a kábeles sorozatok vagy a streamesek sokkal minőségibbek hiszen ott nincs ennyi megkötés, főleg streamnél mivel egyben jön minden rész.

bobi64 - 2016. 11. 25. 22:38

már nem gyermeteg, csak irtózatosan szar…

hokuszpk - 2016. 11. 29. 09:09

tipikus amerikai sorozat.
randira mindig pizzat visznek :)

Martialis - 2016. 11. 29. 09:24

Hát ez a crossover a Supergirl részéről nagy beetetés volt! :( Reméltem, hogy több köze lesz a másik három sorozathoz, de az, hogy csak a végén betoppant Barry és Cisco, illetve, hogy a rész közben próbálkoznak portált nyitni, alulmúlta a várakozásaimat. De úgy tűnik, hogy a Flashben lesz a fő cselekmény, szóval bizakodó vagyok a jövőre nézve. :)

GodBadka - 2016. 11. 29. 09:42

Igen. Aki csak a crossover miatt nézne Supergirlt, nyugodtan kihagyhatja. Ennél én is többre számítottam egy kicsivel ilyen téren.

jessm - 2016. 11. 29. 10:15

Én egyáltalán nem lepőtem meg ez egy tipikus crossover stratégia, főleg több sorozat crossoverezik, az első sorozatban csak elindítják egy telefonhívással vagy hogy másik sorozat szereplője segítséget kér.

winnie - 2016. 11. 29. 10:43

Martialis: “Hát ez a crossover a Supergirl részéről nagy beetetés volt! :(”

a mentségükre legyen mondva, hogy a készítők is elmondták, mi is megírtuk, hogy a supergirl nem lesz benne igazán, a sztori majd a flash-ben kezdődik el-

Martialis - 2016. 11. 29. 11:16

Igazatok van, én nem figyeltem igazán a promókra. :) Arra azért kíváncsi vagyok, hogy a Flash itt veszi fel a fonalat, vagy megmutatják, hogy Barryék miért mentek át. Utóbbira tippelek.

energy - 2016. 11. 29. 12:53

Barry csak az epizód utolsó 2-3 percében jön át, szóval a crossover miatt senki ne nézze.

spike0007 - 2016. 11. 29. 13:16

Crossover csak most indul majd be a holnapi Flash-ben.
Gondolom a Legendákban ér véget!
Ettől függetlenül jó volt a Supergirl mai része!

Szaby59 - 2016. 11. 29. 13:47

41:05-kor nyílt ki a portál és 42:25-kor vége volt az epizódnak :D
Azért legalább az utolsó 3-4 percet rájuk szánhatták volna…

korum - 2016. 11. 29. 20:44

De már rész elején meg akart nyílni :)

Edrick - 2016. 11. 29. 20:52

Jól értettem egy készítői félmondatból, hogy kiderült, Karáék Földje az Earth-38?

DarkEagle - 2016. 11. 30. 01:35

Igen, Karáék földje a 38-as. :D Utánanéztem közben elég sok képregényes utalás van erre a földre de ezt most hagyjuk nem hinném hogy bármi megvalósul ezekből. :D

No de a rész:

NAGYON JÓ RÉSZ VOLT!

Az most nem érdekel, hogy mennyi köze votl a crossoverhez mert tudtuk hogy nem lesz köze kb semennyire. De önmagában is baromi erős rész volt. Szép sorban akkor.

Lassan hagyomány lesz hogy a Danvers vacsin Alex leissza magát. Remélem jövőre meg azt jelenti be hogy terhes, bár akkor meg nem igaz. Minden esetre vicces volt. XD Mon-El egyszerűen zseniális. Annyira nem tud még semmit a földi szokásokról hogy hihetetlen. Végül is hozott tölteléket, na. Szó nem érheti a ház elejét, hogy nem próbálkozott. XD Kara Mon-El kapcsolat elég szépen ki lett bontva a héten és jégre is tették. Fun volt ahogy játszottak a dutyi előtt és hogy Kara milyen rámenős lett te jó Isten. :D Régen évekig epekedett Jimmyke után Mon-El-től meg szimplán megkérdi hogy akar-e vele párosodni. Azt hittem hátasd dobok. :D Szegény milyen csalódott volt mikor Mon-El “kikosarazta”. De csak Melissa tudja ilyen cukin mondani azt is hogy “Akarsz velem párosodni?” :D
Aztán ugye a vírus dolog és a csók. Mikor először láttam, konkrétan felsikítottam mint egy fangirl pedig nem szoktam ilyet. Aki nem tudná képregényben is együtt voltak hébehóba ezért a sikítás, mert nem gondoltam hogy ilyen hamar meglépik. De szép jelenet volt egyébként. hát igen ebből is látszik kik valók Karához. Az viszont nem meglepő hogy másnap már eljátszotta Mon-El a tudatlant és most már egyre biztosabb hogy arra megy ki a játék hogy ő valójában a herceg és nem egy szimpla őr. Kíváncsi vagyok kik az idegenek akik érte jönnek és miért jönnek egyáltalán mert kicsit sem ismerősek de a hangjuk alapján csajok szóval lehet hogy csak féltékenyek. :D

Alex-Maggie dolgot végre rövidre zárték és Alex megkapta végre a megérdemelt boldogságot. Örülök nekik, jók együtt. Én is ilyen cuki pizzafutárt akarok mint Maggie. :D Az is tetszett hogy az anyjával milyen elbeszélgettek erről a dologról. Nagyon jól kezelik még mindig a kapcsolatokat.

És akkor a főszál. A vírus. Már hiányoltam hogy mikor derül ki, hogy a Zor-El ház koránt sem olyan aranyos és kedves mint a Jor-El-ék családja. És meg kell mondjam egy pillanatra Lena is átvert azt hittem tényleg átment gonoszba de aztán észbe kaptam és eszembe jutott hogy ez tuti hogy csel és hál’ Isten tényleg az volt. Mamit gyorsan hidegre is tették de Cyborg Supi úgyis átveszi majd a helyét. :D

Egyébként milyen poén hogy mindenki idegenezik közben meg ők maguk is látják hogy itt a vég de azért kamerázzák a feléjük közeledő veszélyt. Inkább emberek ők is mint idegenek. :D

J’onn vírusa is lerendezve elég gyorsan, erre mondjuk nem számítottam de legalább ezt is letudtuk akkor.

És hát említsük meg Barry-éket mert olyan sok percet kaptak. :D

Nálam a rész sima 9/10 volt. Nem is igazán tudom mi hiányzott belőle. Talán ha kevesebb szálat zártak volna jobb lett volna de végül is Cadmusnak még nincs vége és jön hamarosan az évad 2. főszála Mon-El-hez kapcsolódó dologgal.

És akkor most várunk JANUÁR 16-ig, ugyanis addig nem lesz rész! :/

DarkEagle - 2016. 11. 30. 01:36

“Remélem jövőre meg azt jelenti be hogy terhes, bár akkor meg nem igaz.”

Ez “Remélem jövőre meg azt jelenti be hogy terhes, bár akkor meg nem ihat.” akart lenni. :D

heidfeld - 2016. 11. 30. 14:07

Igazságtalan, hogy én nem kapok ilyen bájos pizzafutárt, néha még össze is keverik a rendelésünk..
Mondjuk nem tudom, Évi mit szólna hozzá, de Floriana Lima mosolya elég meggyőző lehet..
Ismét egy jó részt kaptunk, bár emelje fel a kezét, aki elhitte, hogy Lana azt csinálja, amit az anyja mond. Alex-Maggie dolgot sem lehetett volna tovább húzni, csak ha belép egy harmadik.
Múltkor is említettem, hogy a Daxamiak is érkezhetnek. Szinte biztos, hogy Mon-el kijelölt párja is a hajón van
Ez a Január 16 de messze van!

Silver-sama - 2016. 11. 30. 15:30

Én ezt a részt nem nézem meg, kaszálom a sorozatot. Aztán meglátom, fog-e hiányozni.

DarkEagle - 2016. 11. 30. 18:13

Ha kaszálod akkor nem hiszem, hogy fog. Tavaly még megértettem a kaszát idén viszont baromi jó a sori szerintem, minden elfogultság nélkül mondhatom hogy a nagy négyesből a legjobb, talán csak az Arrow szorongatja meg ami nagy szó.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz