login |

The Walking Dead – 7×03: That Guy

2016. 11. 07. 21:32 - Írta: human

119 hozzászólás | kategória: kritika,

Emlékeztek milyen pörgős részekkel kezdett tavaly a The Walking Dead? Mert a készítők már elfelejtették. Ahogy azt is, hogy erősen kell kezdeni és befejezni. Ez a hét mi volt? Spoileresen folytatom a tovább mögött.

walking703-1

Nem történt semmi. Kész.

Még ha félreteszem a viccet, akkor is kevés dolgot kaptunk. Azt természetesen elismerem, hogy a félig leégett arcú csávó építgetése elment, ez jó lehet, ha esetleg átáll, de ha miniboss lesz belőle, akkor sem vesztek kárba a percek.

walking703-2

Ellenben Daryl megtörése szinte semmit nem lépett előre. Daryl kemény. Pont. Lehet, ti másképp látjátok, de szerintem semmi íve nem volt annak, ami vele történt a részben, nincs máshol a végén, mint előtte. Nem hódolt be Negannek, szemben a megégetett arcúval, és ennek is, a közöttük lévő hasonlóságoknak és ellentéteknek jelentősége lesz később, de a részen biztos nem segített.

Főleg, ha figyelembe vesszük, hogy a stáb sem vitte túlzásba vizualitás terén: kimentek a terepre fél napra, ezen kívül egy udvar, egy folyosó és két szoba alkotta a díszletet.

Függöny?

119 hozzászólás Ne habozz!

Desmond Wallace - 2016. 11. 07. 21:49

Dögunalom.

Nagyon jót tenne a sorozatnak, ha lenne egy-két tehetséges írójuk.

Aragorn83 - 2016. 11. 07. 21:49

A következő számot szeretném küldeni Darylnek és mindenki másnak, aki szereti. :)

https://www.youtube.com/watch?v=JoQ4GidQP-k

yuuki - 2016. 11. 07. 21:51

A második és a harmadik rész is abszolút mehet a levesbe. Nem is tudom, mikor unatkoztam ennyire már walking deaden, mint az elmúlt két részben, talán csak a menetelős fél évad tesz túl rajta. Ha a továbbiakban is ez lesz, hogy a következőben Rickék, oké, utána Carol, ahol annak drukkolok, hogy legyen már valami, aztán Daryl, ahol szintén annak drukkolok, hogy legyen már valami, akkor elég lesz csak minden harmadik részt megnéznem. Kár érte.

Mate - 2016. 11. 07. 21:53

Lehet hogy en vagyok vak, de a fickonak mitol lett veres az arca, es mitol ment tropara a motorja? A zombidobalastol biztos nem. A Comic Con-os elozetesben volt egy jelenet, amikor valaki elcsuszik a motorjaval, gondolom ez Dwight volt. Szandekosan hagytak ki vagy szimplan kifelejtettek a jelenetet?

razs - 2016. 11. 07. 21:57

Ezzel a zenével engem is megkínoztak, mert már fél órája vége a résznek, de még mindig szól a fejemben és nem tudom kikapcsolni.
Az első rész sokaknak azért nem tetszett, mert túl durva volt, ez meg azért, mert túl unalmas. Nyilván mindkettőben van igazság, de hát ebből is az látszik, hogy nehéz az emberek kedvébe járni. Olyan nyilván nincs, ami MINDENKINEK tetszik (vagy nem tudom a film történelemben volt-e már ilyen). :)

Csilla0422 - 2016. 11. 07. 22:03

Annak ellenére, hogy nem sok haladás történ Daryl puhításában, mégis a legszórakoztatóbb rész volt.

Carolt bármennyire is szeretem, azt kívántam, hogy bárcsak haluzná az egészet, mert borzalom az Ezekiel bagázs. Darylt nem igazán szeretem, nem is értem a rajongást irányába és Norman R. iránt.

Míg az első részben JDM mellett Andrew L. játszott, addig ez Normannek nem ment.

Számítani lehetett arra, hogy a Negan “birodalomban” sincs minden rendben. Van egy-két lázadó, de ők meg zombiként végzik. Negan háttérsztorija sokkal jobban érdekel, mint Daryl és többiek története.

Az egyik legjobb jelenet, ahogyan Negan Daryl fölé magasodott. JDM jó volt ebben a részben.

“Easy street” – zseniális. Ahogyan és amikor bevágták, no meg maga a zene is.

winnie - 2016. 11. 07. 22:04

“hát ebből is az látszik, hogy nehéz az emberek kedvébe járni”

a készítők nem az emberek kedvében akarnak járni, hanem egyszerűen jót akarnak csinálni. ennyi. szerintük ez sikerült, ők büszkék a részre. ezzel nem azt mondom, hogy nem volt jó a rész, vagy hogy jó volt, de sok sorozat hozza konstansan a jót. (egyébként a twd-ban is voltak általánosan körberajongott részek, szóval.)

(az meg nyilván egyértelmű, hogy nem szerethet mindenki mindent, de aki nézi a sorozatot, az jó eséllyel azért teszi, mert a részek többségét jónak tartotta.)

Ananiila - 2016. 11. 07. 22:04

Nekem tetszett, végre beleláttunk a Negan tábor életébe, igaz csak keveset, ha valamivel problémám volt akkor ez az.
Én Rickéket unom, kimondottan jó volt másokat nézni.
Amit igazán szeretnék ez után, ha úgy mint a Trónokban, több szálat is mutatnának egy epizódban, most már van bőven választék.

Sgt. Doakes - 2016. 11. 07. 22:04
repeater aka Zsírfeka - 2016. 11. 07. 22:06

@Mate

A motort nem tudom, de Dwight arca akkor lett véres, amikor fentről potyogtak az élőhalottak és az egyik pont mellé esett.

Na meg mitől sérült meg? Mert ahogy a második képen is látjuk, a jobb kezével a bordáját fogja.

Ananiila - 2016. 11. 07. 22:06

Csilla 0422: minden szavaddal egyetértek. :) Norman színészi kínlódását fájt nézni.

winnie - 2016. 11. 07. 22:08

” Amit igazán szeretnék ez után, ha úgy mint a Trónokban, több szálat is mutatnának egy epizódban, most már van bőven választék.”

ez a nagy kérdés egyébként, hogy mi az üdvözítő. ez, ami eddig is jellemző volt, hogy csak egy sztorit visznek, vagy azt, hogy mindbe belekapnak, és cserébe semmire sincs idő, nem tudnak karakterizálni, sokan csak másodperceket vannak jelen.

ők inkább ezt a változatot részesítik előnyben. de ugye mindenki tudja, hogy ez mit jelent. lesz egy alexandria rész. lesz egy hilltop rész. és, ha rohadt nagy szerencsénk van, akkor lesz egy tara+heath portyázik rész, és kábé máris félévadfinálé.

Pocok - 2016. 11. 07. 22:09

Eddig 3ból semmi. Mindhárom egy f*s volt. Negan továbbra is a sorozat legnevetségesebb karaktere, részemről kasza az évad.

Ananiila - 2016. 11. 07. 22:15

winnie: meg kell találni az arányokat egy részen belül. De nehéz, ezt elismerem, a Trónokban sem sikerül mindig. Így viszont mindig lesz olyan aki fintorog, mert nem a kedvenc szereplői vannak az adott részben.
Nekem a karakterizálás a gyengém, ezért is szeretem az ilyen részeket, mint a mostani.
Tudom most kicsit ellentmondásba keveredtem magammal, de ez van. :)

Sheriff Hood - 2016. 11. 07. 22:15

Ez a rész erről szólt, Dwight-ról, Daryl-ről és a kettejük közötti mentalitásbeli különbségről.

Volt azért egy-két feszült pillanat, megismertük D és a felesége háttérsztoriját, de ez pont olyan epizód volt, mint amikor ezek a karakterek az erdőben először találkoztak: csak később lesz igazán jelentősége annak, ami itt történt.

A motoros rész viszont tényleg ostobán lett megoldva. Én arra már nem is emlékeztem, hogy valaki elesett a motorral az egyik előzetesben, de az, hogy itt egyszer csak tropa lett a gép, Dwight meg megsérült, az nonszensz. Egy 10 másodperces snittet, ahogy elesik, csak nem kellett volna kispórolni a reklámidőért. Ez a fajta igénytelenség sokkal jobban zavar, mint a lassú rész.

Egyébként nekem még mindig jobban bejön ez a kezdés, mint a tavalyi, epizódokon átívelő “csordaterelés”, azt sokkal inkább éreztem időhúzásnak.

Mephike - 2016. 11. 07. 22:16

Sokkal jobb rész volt, mint az előző oroszlánkirályos rész.Tetszett Negan táborának bemutatása, jó volt D. történetének megismerése.
Jót röhögtem, amikor a mellény és a motor új gazdára talált, kíváncsi vagyok meddig. :)
D. és a motor sérüléseit szerintem a hídról leeső zombik okozták, gondolom az egyik telibe verte a fekvő motort.

winnie - 2016. 11. 07. 22:16

gunner: igen. az ég meg kék, ez elég triviális, én is ezt írtam, mindenki maga dönti el, hogy finom-e a mcdonalds sajtburger vagy a kelkáposztafőzelék. de akkor mi a kérdés?:)

razs - 2016. 11. 07. 22:20

@winnie:
Szerintem valamilyen szinten a készítők már csak a saját munkájuk érdekében is “kénytelenek” a nézők kedvében járni. Mert ha olyan részeket csinálnak, ami sokaknak tetszik, akkor többen / tovább nézik a sorozatot, akkor nagyon eséllyel rendelnek hozzá folytatást, és akkor nekik is tovább lesz munkájuk. :)
Szerintem kevés sorozat engedhet meg olyan dolgot, hogy saját döntésből direktben bevállalnak egy olyan dolgot, amiről előre tudják hogy népszerűtlen lesz. Vagy ha valamivel melléfognak, akkor olyat irányt sem tarthatnak éveken keresztül, amivel fokozatosan veszítik a nézőket, mert senkinek sem tetszik. A nagy hype csak ideig/óráig képes eladni egy terméket, előbb utóbb szükség van hogy a nézők “jónak” találják.
(Ha túlságosan OFF, akkor természetesen törölhető.)

cart - 2016. 11. 07. 22:32

Tetszett, ahogy összehasonlították Darly és D. betörését. Valahogy azt hittem, Darly végül megtörik, hisz D. ezt sugallta, még a csaj is, de aztán, ugye Darly nem lett Negan. És a végén meg a “nincs senkim” kapcsoló D.-t is beindítja (hisz, neki sincs már jóformán senkije, asszonyt Negan húzza, a haverját meg lelőtte, és ugye ő is mondta, hogy nem maradt semmid.)
Mondjuk, lenyomhatták volna 5 percben is:
D.: – Törjé meg!
Darly: – Nem, fogok, nincs senkim.
D.: – Hallod bameg, nekem sincs.

D.: – Legyünk barátok?
The End.
D. majd a kritikus pillanatban ellent mond Neganának, v. valamit bekavar és kész. Most láttuk a motivációját, szépen felépítve. És volt csóré Darly is a lányoknak.

Nézőke - 2016. 11. 07. 22:34

én nem vagyok egy krav maga mester,de kb 5 olyan alkalom volt egy percen belül,amikor a sebzett Dwightot le lehetett volna fegyverezni. De nem, a noname barát inkább odarakja a fejét,hogy lője le,semmint megpróbálna közelharcban meghalni.
Persze,nyilván a hátbatámadás miatt, hogy lássuk,égettarcú koma képes bárki ellen hátbatámadni,mert most még egy gyáva alak,de majd később miylen jó lesz ez…
Ahogy a szobában is egy lövés,és Negannak annyi.
Ja,hogy nem fordult el háttal…az volt a baj. Mondjuk mit is keresek én életszerű szitukat egy olyan helyzetben,ahol halottak mászkálnak.. :D

Egyébként úgy vártam,hogy Lucille azért csak benéz majd a kövér ember fejébe,mert azért hibázott a nyitott ajtóval,nemde?
És büntetlenül hagyta ezt Negan…a szabálykövető…

Bad Land - 2016. 11. 07. 22:35

A 3 reszbol ez a legjobb :D
Nekem Daryl a kedvencem a sorozatbol.
Nem volt jo resz,de ha Daryl szerepel benne akkor mar + 2 pont a keszitoknek.
Azzal a szammal kinozni lehetne engem is, kb 3x – or lennek kepes meghalgatni utana ingyen semmikepp.
Lehet rarakom a ceges telon a csengohangnak ha a fonok hiv. (hogy keruljek olyan hangulatba :D )
Ez a folyamatos zombiutanpotlas azert mar picit nevetseges azert :D fix szamu zombi letezett x eve amikor kezdodott,azota mindenki csak ritkitotta siman 1000-et is megoltak csak az a kb 20 ember akiket lattunk, honnan van annyi?

Melkon - 2016. 11. 07. 22:44

Nézőke:
“lássuk,égettarcú koma képes bárki ellen hátbatámadni”
Heh? Azért könyörgött, hogy ölje meg. Megtette, kegyelemből.

“Egyébként úgy vártam,hogy Lucille azért csak benéz majd a kövér ember fejébe,mert azért hibázott a nyitott ajtóval,nemde?”

Öhm, nekem elég egyértelműen úgy tűnt, hogy direkt engedték ki. Vagy szerinted tök véletlenül jelent meg óramű pontossággal minden irányból X ember + Negan? oO

Alexejevic - 2016. 11. 07. 22:44

Én egyre inkább azt érzem a Walking Dead-en, hogy túlságosan meglovagolja a sikert. Ez most így hülyén hangzik, de több akar lenni annál, mint ami…Igen, alkotott ez a sorozat egy egyéni stílust a brutalitással, a karakterépítéssel, a zenével, a drámával…De utóbbi már túl sok, legalábbis nekem. Olyan dolgokat magyaráznak bele a történetbe és karakterekbe, ami nem illik ide. Magyarán a sorozat túl lassú. Tudjuk a felépítést…Elindul az évad, jön egy főgonosz, aki biztosan ember, vagy egy új csapat. bemutatjuk őket, Rickék padlón, felállnak, meghal 1-2 karakter és Rickék mennek tovább. Mindez csigalassúsággal.
A brutális amerikai nézettség és siker “rontja” a minőséget, ugyanis elkezdtek mennyiségre menni. Minél többet akarnak adni, tovább húzni a dolgokat…

human - 2016. 11. 07. 22:48

“Nekem tetszett, végre beleláttunk a Negan tábor életébe, igaz csak keveset, ha valamivel problémám volt akkor ez az.”

hát ezaz, hogy szinte semmit nem látttunk be. mit tudsz elmondani a 45 perc után?

winnie - 2016. 11. 07. 22:50

Alexejevic: “Tudjuk a felépítést…Elindul az évad, jön egy főgonosz, ”

biztos, hogy tudjuk? 7 évad alatt most jött el a 2. főgonosz – oké, ez lehet, hogy lassú, de nem valami ismétlődő felépítés. és épp ez az, hogy rickék nem mennek tovább. rickék letelepedtek. meg nem főgonoszt találtak, hanem egy főjót, aki befogadta őket. olyannyira le akar rick telepedni, hogy fel sem akar állni a padlóról, inkább elfogadja, hogy elnyomásban ugyan, de végre felnevelheti a kislányát. rohadtul nem hiányzik neki az, hogy folyton hadakozzon. hiszen az imént nyírták ki két barátját, és neki ez bőven elég volt.

épp az 5. évados egyik kritikában is írtam, hogy végre vége az alapozásnak, rickék elérték a céljukat, élhető közösséget találtak, vége a megyünk, harcolunk részeknek (amik eddig sem nagyon voltak, hiszen a szezonok zömében egy helyben voltak.)

“Minél többet akarnak adni, tovább húzni a dolgokat…”

mert ez egy tévésorozat. a húzás az műfaji jellemző, de egy képregény a sorozat alapja, ami jóval, de jóval előrébb tart. igen, be is fejezhetnék, de nem lenne sok értelme, ha még bőven van mit mesélni. és éppen ezért egyébként lehet csalni is. előre el lehet olvasni, hogy mi fog történni a következő 3 évadban. vagy akár azt is, hogy mi lesz a következő részben. mert ahogy látom, az előzetesben egy snitt egy az egyben a képregényből van. szóval még azt sem mondhatja az, aki inkább kiszállna, hogy nézi, mert érdekli, mi lesz a vége. oké, a végét nem lehet elolvasni, de elég skat igen.

fireblade "pistike" - 2016. 11. 07. 22:52

A rész egész jó volt, de nekem nagyon elrontja Negan ripacs nulla értéktelensége, ez egy főnök? a rettegett? röhejes inkább..Nem is értem mért nem lövik le egyszerűen D simán megtehette volna kb 10x eddig..
Persze tudom, nem meri meg pszihózis..ja..ez igaz lenn egy karizmatikus gonosz főnöknél, de Negan? ez a pojáca?
Ennél még Kormi is jobb volt.
Daryl naon kemény vagy csak lesz@rja, de még ő is lenyomhatta volna simán :)
A kerítés díszeket ne nagyon érettem, ez valami elrettenő bünti? vagy védelmi pajzs?
AZ egész elvet nem értem, egy ilyen banda fejének kell valamit adnia a csapatnak hogy elismerjék és rettegjék
Hatalmat (pénz vagyon itt nem játszik) biztonságot? ugyan..semmi ilyesmit nem ad..félelemmel uralkodik netán..lehet de nem egy swarci alkat ott láttam vagy 5-6 embert aki simán lenyomhatta volna..és egy ilyen bandában törvényszerű a rivalizálás a főnöki posztért. A msffiában vagy bármely kemény bandában a legerősebb legkegyetlenebb a főnök
Negan messze van bármelyiktől..egy 50-es giliszta vállú pocakos senki..egy fabottal..bárki besétálhatna a szobájába egy AK-val és rommá lőhetné.
és senki ne jöjjön azzal, hogy jaj félnek tőle..ránézésre kb mind gyilkos alakok ott a bandában..
Érdekes lenne megtudni vajon mivel tart mindenkit sakkban a Nagy Negan
remélem kiderül
Egy biztos, nagyon ráférne hogy valaki rendesen pofán verje :)
lehet pistikézni :)

krisz - 2016. 11. 07. 22:54

Nekem tetszett az utóbbi két rész is, alapozás nélkül nincs történet és most már van több történetszál is. Nem lehet a sorozat minden perce akció, aki ezt elvárja az… Na mind1. Abban egyet értek, hogy Daryl kínzása nem nagyon haladt sehova sem, nem értem miért nem raktak be legalább a végére valami brutálisat. Vagy lehet, hogy csak mi vártuk a kínzást résztől, közben a készítők nem ez volt a céljuk.

krisz - 2016. 11. 07. 22:56

Egyébként anno a Kormányzó jobb trükköket vetett be Glennel szemben, ahhoz képest Darylé semmi volt.

winnie - 2016. 11. 07. 22:57

krisz: “Nem lehet a sorozat minden perce akció, aki ezt elvárja az… ”

volt valaha is valaki, aki ilyet írt a twd kapcsán? mindenki arról beszél, hogy a karakterekért meg az emberi drámáért nézi. az akció általában dögunalmas. darálás. mennek a főszereplők és pár részenként valaki meghal közülük, nulla izgalom.

eléggé félreérted a fenti kommentelők zömét, ha azt gondolod, hogy az a baja bárkinek is, hogy nincs akció.

egyébként szerintem, amit láttunk, az nem alapozás volt. inkább pillanatfelvétel, de ha az is lett volna, akkor sem úgy működik, hogy pár rész “alapozás” (ez mostanság elég népszerű hívószó lett) és utána egy rész csúcspont. az íróknak sem ez a céljuk.

diumdisum - 2016. 11. 07. 22:58

Szerintem is ez a legjobb rész eddig az évadban. A második rész után felüdülés volt.

Daryl tényleg gyenge színész, nagy szerencséje van ezzel a szériával.

Negan még mindig nagyon fasza. És az az ari csajszi is. :D Persze mindkettő más okból.

Én úgy érzem az évadkezdéssel nem fogyott ki a puskapor és lesz még “idén” katarzis.

Benjy - 2016. 11. 07. 23:07

Hát ez szinte 0 plusz infót hozott, dögunalmas volt. És igen történtek dolgok, de semmi súlyuk nem volt. A kritikában leírttal egyetértek, hogy Dwightot építgették valamelyest , de könyörgöm az ő sztorijának bemutatása is olyan fantáziátlanul lett megoldva azzal hogy Negan tanmeseként ledarálta. A zenével pedig nem csak Darylt kínozták, hanem engem is.

bëiz - 2016. 11. 07. 23:11

Nekem tetszett a rész, sokkal jobban bejött, mint az a múlt heti tündérmese. Nagyon jó kis karakterépítő epizód volt. Nem Deril volt ennek a főszereplője, hanem Dwight. Tetszett. Csak így tovább, ilyesmiből kérek sokat, a múlt heti vonalat részemről el is felejthetjük.

Egy jobb fajta talking dead, simán jár neki a 8/10

dekklas - 2016. 11. 07. 23:14

Ha valaki kínozná magát:
https://youtu.be/emnfHy1HhZ8

habostoll - 2016. 11. 07. 23:54

Átlagos rész volt , de bejött .
Félre vezető volt az előzetes áttekintő , nem sokat mutattak a Negan-tábor életéről .
Elsőnek az jött le , hogy Negan nem zsarol itt senkit , az erőszakosak egymásra találtak a posztapokalipszis világában – az új uralkodó osztály . Aki nem áll be sorba az a plebs , mehet pontgyűjtögetőnek . De a Dwight-történettel és a végén akit D lelő , azzal mintha behoznák azt az ideát az írók , hogy csak Negan-en alapul az egész-rendszer . Vagy mégsem . Majd meglátjuk .

Pipacs - 2016. 11. 07. 23:57

Az első jelenet a “Ki a főnök”-től kezdve a szendvics “történetéig” eléggé ötletes volt, a TWD-ben ritkán látok ilyen frappáns és szellemes húzásokat.

Szinte sose esik szó arról, hogy milyen szagos világ lehet ez, de nekem folyton az jutott eszembe, hogy hová ürít Daryl, mennyi ideje ott rohad bent a cellában. :)

Nekem tetszett a rész, bár nekem sok volt az ismétlődés benne. Meg kicsit kiszámítható volt, amikor pl. megláttam a sok udvaron álló mocit, már sejtettem, hogy csapda, és azt is tudni lehetett, hogy D megkönyörül a szökevényen és lelövi, és azt is, hogy Daryl nem lesz Negan, inkább megdöglik.

Csak az a bajom, hogy minden szálat félbe hagynak és ugrálnak köztük, de ezt a múlt héten is elmondtam.

fireblade “pistike”:
Egyelőre nekem áll a zászló, ami a fogadásunkat illeti…;)

fireblade "pistike" - 2016. 11. 08. 00:04

Pipacs:

hát szerintem nem..simán kijátssza egymás ellen Negan D-t és D-t :)
Egyértelmű hogy nem bízik ágyasa volt férjében, és kellene neki egy ellenpont..
Daryl meg az a hirtelen átbillenős fajta
emlékezz a báty történetére..

Pietro - 2016. 11. 08. 00:06

Sokakhoz hasonlóan én is utáltam az előző évad befejezését. Nem gondoltam volna, hogy ennyit ki tudnak hozni az évadnyitóból, azok után, hogy pont a katarzis bekövetkezte előtt vágták el a történetet, de azt kell mondjam, majdhogynem a sírból sikerült visszahozniuk a dolgot. Bejött a kezdés a maga nyers brutaltásával, ebből a szempontból még jobb is mint a képregény, Rick megtörése valóban nem mehetett olyan “könnyen”. Aztán jött a második rész, ami tényleg mintha egy másik sorozatot néztem volna, a hangulati elemek domináltak, és végre újra foglalkoztak a karakter-építéssel. Nekem az a rész is bejött, Ezekiel már ennyi alapján is megvett, és ha ez nem elég, jó döntésnek érzem azt is, hogy “összeeresztették” Carollal.
Ebben a részben ismét a hangulat került előtérbe és a karakterizálás, főleg utóbbi, és az egésznek a helyszín adta meg a pikantériáját. Negan kevésbé teátrális, visszafogottabb alakítása valahol félelmetesebbé teszi, mint a szezonnyitó részben. A képregénnyel ellentétben azt is próbálják emészthetőbbé tenni, hogy egy ekkora banda behódol Negannek. Ahogy itt írták fentebb, nekem is az a gondom, hogy bármilyen hatást is gyakorol az emberekre, olyan nincs, hogy nem lázadtak még fel, ismerve, hogyan bánik velük. Nyílván félnek, félelemkeltéssel éri el a célját, és a sorozatban ezt, azaz a karakter brutalitását talán még jobban visszaadják. Ez bejön. Méghogy céltalan lett volna? Áhh! Be akarják mutatni, hogy milyen figura Negan, ennyire egyszerű.
Kaptunk ízelítőt a Negan-birodalomból, amit nyílván bontogatnak még később, de kezdésnek nem volt rossz, nem lehet mindent azonnal a szánkba adni (ha eszel egy jó adag levest, majd teletömöd magad töltöttkáposztával, deszertnek rá fagyit, meg lekíséred az egészet tejjel, nagy a valószínűsége, hogy összef*s*d magad). Megvan mindennek a helye és ideje. Ez itt főleg Daryl és Dwight karaktereiről, a köztük lévő hasonlóságokról és különbözőségekről, valamint az ellentétről szólt. Kövezzetek meg, de utóbbi érdekesebb volt, sőt, megkockáztatom, a színész is mérföldekkel jobb. Sajnálom, így érzem. Pedig az első felbukkanásakor még nem tűnt valami jó választásnak.
Gond azzal lehet, hogy nem jut mindenre, mindenkire idő ebben az évadban, így félő, hogy bizonyos történetszálakat összecsapnak, vagy kevésbé dolgoznak ki. Én nagyon elégedett vagyok az eddigi három résszel, pedig mindig kritikusan álltam/állok a sorozathoz, és eddig mindig azt éreztem, hogy nem képesek a képregény színvonalát meglőni. Talán most változhat ez. Nálam eddig 9,8,8 az osztályzatok sora, így tovább!

Pipacs - 2016. 11. 08. 00:11

fireblade “pistike”:

Hiszem, ha látjuk! :)

fireblade "pistike" - 2016. 11. 08. 00:15

Pipacs:

Csak így működhet eredményesen Negan rendszere, van 4-5 alfőnöke, helyettese, akiket kijátszik egymás ellen,folyamatosan bizalmatlanságot szít közöttük, és egyenként elhiteti velük, hogy ő a legfőbb bizalmasa.. és amelyik megerősödik, azt megöleti valamelyikkel, és újabb kör indul..
tudod: oszd meg és uralkodj

sepörd - 2016. 11. 08. 00:36

én szerettem, egyik kedvenc részem juttatta eszembe mikor csak Daryl és Beth volt egy házban. a Negan, Dwight, Daryl, csaj négyes tökéletesen mûködött, még néztem volna õket, komolyan nem hiányzott senki.

Kati néni - 2016. 11. 08. 00:39

A szezonnyito ota csak altatoval tudok aludni (komoly!), Nem nezem rendszeresen, ez nem az a sorozat mar, amilyennek Darabont elinditotta. A kepregeny rendszeres olvasoja vagyok, par dolgot itt nem ertek, annyit viszont leszurtem, hogy az AMC – talan – a legnagyobb beveteli forrasan sporol. Hihetetlen, hogy kepileg es stilisztikailag mennyit fejlodott vissza a sorozat az elso evadhoz kepest, ott azert valami muveszileg rendben volt. Nem tudom megmagyarazni, hogy mi hianyzik, de valami nincs rendben.

Jacques - 2016. 11. 08. 01:08

Kati néni! Megmondom én mi hiányzik: Darabont. ;)

El Diablo - 2016. 11. 08. 01:35

Nekem tetszett nagyon. Bejön ez a tempó és tagolás, olyan mintha egy jó könyvet olvasnék.
Külön jó, hogy végre láttunk egy újabb működő közösséget. Szerintem Daryl előnyben van Negan-nel szemben, mert Daryl egészséges, Negan viszont beteg.
A szendvics-készítős résznél sikongattam örömömben (nem!), egy nagyon jó reklámspot lehetne. :)

G0thM4n - 2016. 11. 08. 02:35

A kezdése faja volt a résznek,ahogy a lényegében 4 karakterrel végigvitt, saját (megszokott) tempóban,jó kis epizód kerekedjen ki belőle.Ami furcsa volt, legalábbis nem értem, Dwight részét az úton. Motor tropa,vérzik,ahol csak lehet… kitől-mitől.Nem lényeges csak furcsa volt.
A másik, Negan famíliáját és hierarchiáját mélyebben is megismertethették volna ,remélem lesz még rá alkalom.
Dwight és Negan-akiben nagyot csalódom,hogyha eddig olyan jól olvasott a tekintetekből és most nem kapcsol,hogy bizony a jobbkeze, az elsők közt lenne,aki elintézné. Jó volt látni kettejük párbeszédét is,átjött a feszültség,az is jó pillanata volt az epizódnak.

Boci - 2016. 11. 08. 05:43

EGy kicsit lassabb folyású, kevés díszletes rész volt. Ezzel mi a baj, ha majd beépül az egészbe? Valószínűleg éppen ennyi volt a lényeg Daryl szempontjából, hogy kemény és nem az ő változása, hanem égettarcú pacákunké lesz itt a lényeg.

Silas - 2016. 11. 08. 05:44

iszonyat unalmas volt… kapunk megint egy érdekesebb részt (7×16) és akkor kb ha kettő jó részt fel tud majd mutatni. a 7×02 borzalom, ez meg azon is túltett

dexike3 - 2016. 11. 08. 06:07

pontosan azt a végkifejlethez (gondolom mid season finale) vezető folyamatot láthattuk, amit a 7×01-es résznél jósoltam. ha ez igaz, az szerintem minden eddigi halált felülmúlhat és sokkal drámaibb lehet majd (legalábbis számomra). “Join to the Dark Side…”

rohadtT - 2016. 11. 08. 06:11

@dexike:
csak az a baj, hogy december után nem láthatjuk majd a TV-ben a sorozatot, ez az igazi kínzás, nem Darylé:
https://www.youtube.com/watch?v=CmSnE5N3LhA

Doványi Andris - 2016. 11. 08. 06:17

“Az első jelenet a “Ki a főnök”-től kezdve a szendvics “történetéig” eléggé ötletes volt, a TWD-ben ritkán látok ilyen frappáns és szellemes húzásokat.”

Pontosan. A minden király, szenyót eszek, főnök vagyok luxus v.s. kutyakaja, börtön, rab vagyok dologban elsőre egyértelműnek látszott, hogy melyik a jobb választás, de végül ugye, kiderült, hogy az elsőért k*rvának kell lenni, míg Darly választása a “szabadság” mellett volt. Nem térdelt le senki előtt, míg a D. végig térden csúszott. Képletesen ofc. Ilyen részek csipázom.

Kopasz - 2016. 11. 08. 06:58

Nekem valahogy egyértelmű volt, hogy Daryil egyhamar nem fog megtörni. Sokan azt hitték, hogy a rész végén majd szépen beadja a derekát, de gondolom ezt több részen keresztül elfogják húzni. :)

magdus87 - 2016. 11. 08. 07:35

@dexike3 Remélem nem lesz igazad, sajnos kopasz is ezt sugallja. Nekem Daryl a személyes kedvencem, szóval nehezn tudnám feldolgozni, ha átállna a sötét oldalra :( (Rosszabb lenne mint Glenn halála).
@rohadtT: Remélem a videó csak egy rossz vicc (annak jó volt) és nincs semmi alapja, mert én este szoktam nézni a Telekomnál. Nem is tudom mihez kezdenék, ha megszűnne a FOX.

winnie - 2016. 11. 08. 07:50

magdus87: írtuk hírben, hogy jelen állás szerint kikerül a fox a telekomtól. de ettől még megegyezhetnek.

winnie - 2016. 11. 08. 07:51

“egyértelműnek látszott, hogy melyik a jobb választás,”

talán nem egyértelmű? élet kontra halál. sőt, “jó élet” kontra. ez még most is egyértelműnek látszik.

beforesunset - 2016. 11. 08. 07:52
ayren - 2016. 11. 08. 08:00

Az epizódot nézve bennem egyetlen érzelem buzgott fel: úgy megmosnám és levágnám már Daryl haját!
Pulik se a kedvenc kutyafajtám, idegesít, hogy nem látom a szemüket.

monti - 2016. 11. 08. 08:01

idegölő volt a zene, mintha körömmel kaparnám a vaskapumat…nagyon leszálló ágban van a sori

gyerecske - 2016. 11. 08. 08:08

Az szerintem egy jó húzás lenne a készítőktől ,ha Daryl valóban átállna nem csak úgy tenne majd.Hozna egy kis változatosságot, mondjuk egy kis izgalmas “vizsgafeleadattal”, hogy öljön meg valakit Rickék csapatából. :-)

irgum76 - 2016. 11. 08. 08:30

nekem eléggé Lost utánérzésem volt
a kezdő szendvics készítés ami nagyon jól meg lett csinálva
de főleg Daryl “kínzása” tiszta déjà vu-m volt
debil vicces zene, ajtó kinyit, kaja bedob, újra
bár lehet nem is volt ilyen a Lostban
mindenesetre bejött
meg így vissza gondolva a rész is nem történetileg mert úgy nulla volt de a hangulatát jól eltalálták

egyébként: ha Dwight/D. kegyelemből ölte volna meg a barátját akkor fejbe lövi és ott hagyja
de ő hátba lőtte és vissza vitte Negan-nek zombiként ahogy azt elvárták tőle

Quantumleap - 2016. 11. 08. 08:41

Eddig Dwight nekem egy tenyérbemászó, ellenszenves kis rohadék volt. Mostantól inkább szánnivaló a szememben, mert megtudtuk, hogy ő is csak betört áldozat. Azért arra is kíváncsi lennék, hogy hányan vannak olyanok, akik nem kényszerből vannak Negan mellett. Meg arra, hogy Negan miképp kezdte kiépíteni ezt az egészet. Csakugyan kellene az a flashback-epizód.

Doványi Andris - 2016. 11. 08. 08:54

“talán nem egyértelmű? élet kontra halál. sőt, “jó élet” kontra. ez még most is egyértelműnek látszik.”

Nem :P Különben Darly egyből választana nem? :D Nem olvastál/láttál még olyan könyvet, filmet, sorozatot!, ahol pont azon megy a dráma, hogy behódoljunk, vagy haljunk meg szabadon. Itt is pont erről volt szó, mi, kis nézők ofc. elsőre beállítunk volna Negan bandájába, de a végén, ahogy írtam, és a filmben is mondták, sőt, D. is pedzegetni kezdte, nem szabad ember leszel, nem “jó élet” vár rád, hanem csak egy k*rva, csak egy Negan a sok közül. D. is elvesztett mindent, és nem csak fizikai értelemben. Darlynak legalább van/volt választása.
Szóval, nem, nem egyértelmű. Én pl. már nem biztos, hogy banda tag lennék ;)

winnie - 2016. 11. 08. 09:05

Doványi Andris: nem mindegy, hogy általánosságban beszélsz, vagy rá vonatkoztatva. nyilván, akit trauma ért, annak nem egyértelmű. dwight áldozata is a halál mellett döntött. de a nagytöbbségnek, negan embereinek vagy a negan által elnyomott közösségeknek teljesen magától értetődő, hogy ‘choose life’. eleve nem realisztikus, hogy valaki éveket küzd a túlélésért, aztán hirtelen úgy dönt, hogy á, nem éri meg, hogy letérdeljen. daryl most még dacolhat, de ha látja, hogy másokkal fog kiszúrni, ő is beáll (ideiglenesen) a sorba.

ayren - 2016. 11. 08. 09:13

Doványi Andris
Hát sanszosabb, hogy bandatag lennél te is. :)
Minden ezirányú szociológiai kutatás statisztikailag erre utal. Plusz a történelem tanúságtétele: lásd pl. náci Németország.
Szerintem ahhoz kivételesen erős lelkű embernek kell lenni (plusz ahogy arra Daryl is rávilágított, totál egyedülállónak, akit nem lehet a szeretteivel sakkban tartani), hogy valaki ne törjön meg, és vállalja, hogy inkább meghal, minthogy beáll a gonoszak köré.
Nagyon durva etikai kérdést vet fel amúgy, hogy mi számít erkölcsös választásnak abban a helyzetben, ha van mondjuk (sarkított helyzet) egy gyereked, és a te választásodtól függ az élete.
Van-e joga az embernek gerincesnek lenni egy olyan szituban, amikor nem csak ő fizet meg a döntéséért?

ayren - 2016. 11. 08. 09:17

winnie HELP, elszállt a kommentem!

dexike3 - 2016. 11. 08. 09:33

“daryl most még dacolhat, de ha látja, hogy másokkal fog kiszúrni, ő is beáll (ideiglenesen) a sorba.” igazad van winnie. nyilván zavaró, hogy mennyire kiszámítható a cselekmény, de akkor is megdöbbenve állok majd fel a szezon felénél a fotelből, ha Daryl (mégha kényszerből is) egy beavatási meló elvégzése után (“egy kis izgalmas “vizsgafeleadattal”, hogy öljön meg valakit Rickék csapatából.”-gyerecske) úgy mutatkozik be, hogy a nevem Negan.

Ronaldo - 2016. 11. 08. 10:34

“Ellenben Daryl megtörése szinte semmit nem lépett előre. Daryl kemény. Pont.”

Érdekes, hogy ezt írod miközben ha jól értelmezem, magad is elismered, hogy tulajdonképpen a viszonyokat és a “miértek” okait mutatják be (Daryl nem zsarolható, mert nincsen senkije, Dwighttal és a szökött faszival ellentétben, akik meg maguk is áldozatok.)

Amúgy teljesen rendben volt ez a rész. Érdekes volt, egy percig sem unatkoztam. Ahogy a múltkor a Carol és Ezekiel szálat mutatták, most betekinthettünk a megmentők életébe a szabályaiba, megismertük Dwight sztoriját, közben Daryl próbálták betörni… Legközelebb ismét Rickék jönnek… Szerintem jó, hogy így építkeznek. Vagyis kaptunk egy jó alapot, némi háttérismeretet, mert később nyilván összefutnak majd a szálak.

Ronaldo - 2016. 11. 08. 10:42

irgum76:
“ha Dwight/D. kegyelemből ölte volna meg a barátját akkor fejbe lövi és ott hagyja
de ő hátba lőtte és vissza vitte Negan-nek zombiként ahogy azt elvárták tőle”

Ha a barát halált kér, akkor nem tökmindegy, hogyan ölik meg? Meghalt, nem? Vagyis a barátnak is “kedvezett” és Negannek is, hogy elkapta. A legjobbat hozta ki a szituból.

Mantera - 2016. 11. 08. 10:54

Sajnos én is azok közé tartozom, akik unták ezt a részt :( Hol van a jó öreg TWD feeling?! Nem a brutalitásra vágyom, szeretem a karakterizálást, jókat tudunk dumálni otthon meg a haverokkal egyes karakterek jelleméről, esetleges fejlődésükről, stb. (nem csak ennél a sorozatnál), de ez annyira nulla volt :( Már évadok óta nem hoztak be olyan karaktert, aki tényleg felkeltette volna az érdeklődésemet. Nyilván ez egyéni szoc. problem :D Képregényt nem olvasóknak (mint pl. én) hatalmas belépője volt pl. Michonne-nak. Mennyire érdekes szál volt a börtönös érában egy olyan nevetségesen egyszerű dolog, mint pl. mi lesz az influenzával, ki az, aki eteti a kerítésnél a zombikat? Mennyivel érdekesebb karakter volt a Kormányzó, mint Negan! Hol vannak olyan karakterek mostanában, mint Hershel?

Számomra nevetséges volt ebben a részben Dwight karakterizálása, nevetséges Negan állandó monológja, teátrális, sok, unalmas…. Hidegen hagynak, sőt inkább felidegesítenek az olyan nyomulósan érzelgősnek szánt jelenetek, mint pl. Dwight barátjának a szövegelése, vagy Dwight és a felesége közti duma. Hidegen hagynak, mert ezek a karakterek nem jelentenek számomra semmit…. Az én érdeklődésemet nem kelti fel mindenesetre :) Ugyanígy voltam Denise-zel is…. És ez nem attól függ, hogy a karakter jó vagy rossz, mert pl. annak ellenére, hogy Lorit sokakkal együtt rühelltem, a sorozatnak jót tett a karaktere, mozgatta a story-t.

Szóval röviden: nekem hiányoznak az igazán jó karakterek, és az az érzés, amit régen nyújtott számomra a sorozat. Nézni fogom továbbra is, mert nem tudom abbahagyni, érdekel, hogy hova fut ki, de nagyon várom, hogy újra elkapjon és magába szippantson :)

dexike3 - 2016. 11. 08. 11:30

@Ronaldo nekem is ez jutott eszembe. meg ugye mondták is Darylnek vagy pontok, vagy Neganné válik, vagy fal lesz belőle, és az a karakter is így végezte. ennyit tehetett a “barátjáért”.

deadpool - 2016. 11. 08. 11:45

Minden idők egyik legjobb The Walking Dead-epizódja volt.

Lilia - 2016. 11. 08. 11:56

Sajnos nem láttam rendesen, mi van a fotón, de szétmarcangol a kíváncsiság :) Árulja el valaki, légyszi! :)

ayren - 2016. 11. 08. 12:11

Lilia
Nyilván Glenn szétvert feje.

Kissur - 2016. 11. 08. 13:06

Rengetegen panaszkodtak az 1.rész után, hogy mennyire brutális a sorozat. Na tessék, most akkor nem kérek a károgókból. Az 5-ös sebességi fokozatból, most rükvercbe kapcsolt a sorozat. Amúgy nekem elment ez a rész. Kicsit LOST hangulat volt a zene miatt. :D

Áron - 2016. 11. 08. 14:01

sepörd: Tényleg mi lett Beth-el? Ha jól emlékszem berakták egy kocsi csomagtartójába és ennyi…?

ayren - 2016. 11. 08. 14:37

Áron
Haha, átaludtál pár epizódot? Cirka két évaddal ezelőtt meghalt a kórházas időszakban.

Benzin - 2016. 11. 08. 14:52

Soha rosszabb epizódot.

A cold open zenés betétje, hát ilyet se láttam még ebbe’ a sorozatban.

Austin Amelio (Dwight) meg szimplán lenyomott mindenkit, ahhoz képest ugye, hogy a TWD elött nullakredites kezdő színész volt és a karaktere is egy árnyalattal összetettebb a megszokottnál, én simán elhittem neki ezt a széttört, mocskos, tróger figurát (a koravén zord külső érző szívet takar nekije, ez lesz a veszte, én azt mondom…).

A motorozás bénára sikerült. Minden jobb epizódba kell valami, ami nem egyenesen áll, hanem csálé, vagy görbe. Ez már TWD védjegy.

human - 2016. 11. 08. 15:25

“végre láttunk egy újabb működő közösséget.”

de nem láttunk.

csirmi - 2016. 11. 08. 15:32

ayren, kb. ennyire hatotta meg az embereket Beth kiírása, a Barátok Közt összes részére sem emlékszik mindenki. Sajnos egy ilyen helyzet jól mutatja a TWD lejtmenetét, míg az 1. évad összes része élénken él bennem, azt már nem tudom felidézni, hogy tavaly ilyenkor mi volt, és nem a memóriámmal van a gond.

fireblade "pistike" - 2016. 11. 08. 16:15

Egy “pistikés” kérdésem lenne
minek a vödör?? látnak? és ha látnak, akkor hogy cserkeltek ki közöttük a városban zombisra kenve??
:)
Egyébként ha látnak akkor elég egy fekete festékszóró flakon, és csak lefújni mindnek a szemét :)
tehát látnak hallanak, csak nem mind és nem mindig..ezt a rendező dönti el :)
Komolyan várom már az első hibridet, aki félzombi fél ember és gondolkodik,őlesz a nagyvezírük.. és zombihadsereggel támad majd Neganékra :))

Crias - 2016. 11. 08. 16:34

fireblade “pistike”
Gondolom azért hogy véletlen se harapják meg amíg vezetik ki a helyükre.
De ez csak egy merész tipp a részemről :D

Enzo - 2016. 11. 08. 17:24

7×03
Fontos volt a rész, fel kellett építeni ezt a szálat, ettől függetlenül elfért volna azért 1-2 jelenet máshonnan.

– A zenés kezdés a szendviccsel hatalmas, a bekapcsolt tévéműsorral kicsit a Mr.Robot egyik 2.évados szürreális kezdésére emlékeztetett.
– Daryl hogy utálhatja már ezt az Easy Street zenét :D
– A “kiszökés” tuti hogy megrendezett volt, csapdát állítottak neki, és szépen belengettek egy újabb mészárlást (“Are we pissin’ our pants yet?”), de persze tudtuk, hogy nem lesz :)
– A végén egyébként bármibe lefogadtam volna, hogy nem törik meg és a saját nevét mondja, mily meglepő.
– A félelemben tartáson kívül amúgy szervezettnek tűnik ez a bagázs, micsoda kifejezéseket használtak a rádión, csak néztem…
– Dwight balesete tényleg kicsit el lett kapkodva, a 2 perccel kevesebb zombinézés, és normálisan meg lehetett volna oldani, pl nem vágják el a küzdelem közepén.

Bazsi - 2016. 11. 08. 17:41

Ezt mondtam az első résznél egy jó rész után biztos h jön 3-4 dögunalom. ez hígfos volt megint.

Lya - 2016. 11. 08. 17:59

Sziasztok!

Új vagyok itt. Nekem az a véleményem, hogy Daryl sose fog megtörni. Vagy, ha ne adj Isten mégis, akkor csak tetteti a Neganhez való csapódást.

Mark Bolt - 2016. 11. 08. 18:11

Ebből az epizódból nekem az a benyomásom, hogy idén elköszönünk Daryltől. Egyszerűen kiöregedett szerintem. Ugye ő a koránál kábé 15-20 évvel fiatalabbat játszik, és ez kezd szarul állni neki. :D

De persze ez csak egy hirtelen benyomás.

Áron - 2016. 11. 08. 20:51

ayren: basszus, tényleg.
öszi

diumdisum - 2016. 11. 08. 21:26

Shawn: Pontot a foglyok gyűjtenek a zombik között.

Pipacs - 2016. 11. 08. 22:02

ayren – 2016. 11. 08. 08:00:

IGEN! :)

monti:

Az idegesítő zene nem véletlenül volt az. Ettől még nincs leszállóágban a sori…

irgum76:

D nyilván nem akart bajba kerülni, hogy nem volt elég tökös visszahozni a szökevényt. Így ez egy kompromisszum volt, és lett mire fogni a lövést. Zombiként már nem érez semmit a pasi, nekem pl. k*rvára nem számítana, hogy ha meghalok, zombi leszek-e és ha igen, mi lesz a zombimmal. :) Egy ilyen világban semmiképp.

“A zenés kezdés a szendviccsel hatalmas, a bekapcsolt tévéműsorral kicsit a Mr.Robot egyik 2.évados szürreális kezdésére emlékeztetett”

Igen, arra a bizonyos negyedórás tripre. Jó is volt! (Mindkettő.)

Egy kérdés:
Számomra nem világos, hogy a “küzdőtéren” mit csináltak a csuhás “rabok” a leláncolt, felnyársalt, bevödrözött zombikkal? Nekem ezekből a jelenetekből inkább úgy tűnt, mintha kb. csak táncoltak volna velük, vagy nem is tudom…:)

Asidotus - 2016. 11. 08. 22:02

Miért nem öli meg valaki Negant? (A bandából, mint pl. Dwight)
Mit érne el vele? A többiek nem emelnék pajzsra, hogy innentől ő lenne a vezér. Ezt a szándékot feltételeznék róla, és már ezért is gyorsan lecsapná valaki, hogy nehogymár más legyen az új vezér.
Most mindenki elfogadta, hogy Negan a főnök. Ha ő kiesne, akkor beindulna a hatalmi harc. És igen, ehhez az kell, hogy Negan több embert is úgy kezeljen, mint helyettesét, akiket ezzel kijátszhat egymás ellen

Huess - 2016. 11. 08. 22:39

Van egy olyan véleményem h teljesen más sorozatot fognak majd látni azok, akik mondjuk most nem nézik, a kommokat sem olvassák, hanem egyszerre puszilják be esetleg 2X3 órában a netről. Úgy már sokkal érdekesebben fonódnak majd egybe a szálak

Pipacs - 2016. 11. 08. 23:36

Huess:

Nyilván egy építkezős dolog darálva egész más élmény. Csak érted, az AMC nem erre kell, hogy építsen.

Quantumleap - 2016. 11. 09. 08:03

csirmi:

“kb. ennyire hatotta meg az embereket Beth kiírása, a Barátok Közt összes részére sem emlékszik mindenki. Sajnos egy ilyen helyzet jól mutatja a TWD lejtmenetét, míg az 1. évad összes része élénken él bennem, azt már nem tudom felidézni, hogy tavaly ilyenkor mi volt, és nem a memóriámmal van a gond.”

Inkább azt mutatja, hogy egyesek fura, alkalmi epizódkihagyásos módon nézik a sorozatot. (Vagy egyszerűen tévében, ami egyre érthetetlenebb a mai világban.) Azért egy karakter halálára nem emlékezni.

ayren - 2016. 11. 09. 08:13

pipacs
Hát ezeket a vödörfejű zombikat én se fogtam, mit csinálnak velük.
Lehet, hogy az újabb spin off címe Zombikkal táncoló lesz? :)

Darylt meg már rég meg kellett volna fürdetnie Carolnak. Ahogy befenyegette a tavalyi évad elején. :)

Ordas - 2016. 11. 09. 08:56

Szépen kérem nyugtasson meg valaki. Ugye nem csak én röhögök fel mindig, amikor Negan köcsögöl valakit? 😀 Hiányzott már egy ilyen gedva karakter, Remsey Bolton óta nem láttam ekkora arcot.

Pipacs - 2016. 11. 09. 11:26

Ordas:

Én inkább sírok. Ez egy antiszínész rémesen megírt szöveggel és egysíkú (“rohadék vagyok és kész”) karakterrel.

ayren:

“Lehet, hogy az újabb spin off címe Zombikkal táncoló lesz? :)”

https://lebeauleblog.files.wordpress.com/2015/01/waterworld-kevin-costner.jpg?w=350&h=200&crop=1

Pont megfelelne a szerepre. :)

winnie - 2016. 11. 09. 12:03

egyelőre tényleg nem nagy eresztés negan, de nem volt sok idő megalapozni – sorozatos fronton sokkal jobb és szemetebb gonosztevők is vannak, de van benne potenciál.

Ordas - 2016. 11. 09. 12:47

Pipacs:

Nekem személy szerint bejön JMD játéka, viszont a karakter valóban nem túl rétegelt, legalábbis jelenleg. Én még nem írnám le, a kormányzó hátsó szobája sem azonnal került elő, ha jól emlékszem.

Lehet a zombik előtt Negan árufeltöltő volt a helyi hiperben és most bosszút áll a korábbi sérelmekért.:P

Előfordulhat, hogy Lucille a civilizált rendet szeretné visszaállítani, csak nem válogat az eszközökben. :)

Pipacs - 2016. 11. 09. 13:00

Tippre az apja a hunyó, Negan valszeg egy nyüzüge, sokat vert kis takony volt kölyökkorában, és most, hogy itt a zombiapokalipszis, Lucille első – emberi – áldozata valszeg Negan örege volt. (Nem olvastam a képregényeket, szóval lehet, hogy tökre tévedek.) Ha lesz előzménysztori, én valami ilyesmit képzelek mögé.

Nekem modorosan játszik, a folytonos 32 fogas vigyorral meg a hatásszünetekkel… Nem teccik.

BigBadWolf - 2016. 11. 09. 14:59

Részemről ez után a rész után a TWD kaszálva lett, az első rész kifejeztten taszított, a másodiktól két napnyi facepalmot kaptam ha rágondoltam, ez pedig nem szólt semmiről, az égettarcú D kapott 50 percet hogy elmélyítsék… Ez utóbbi max 5 percbe belefért volna egy átlagos részbe. Nem tetszik a felállás, nem tetszik Negan, életszagútlannak (igen a zombik mellett is) tartom a csávót nem lőtte még le valaki az apokalipszis óta…
Részemről off!

Quantumleap - 2016. 11. 10. 07:43

Remélem, akik kaszálni akartak, azok most kiszálltak, és nem kell majd kibeszélőről kibeszélőre olvasgatni az “egyre sz*r*bb a sorozat, gondolkodom a kaszáláson”-kommenteket. Vagy ne legyek ilyen naív? :) :O

winnie - 2016. 11. 10. 07:47

Quantumleap: aki kaszálta, az kaszálta, de minden sorozatnál egyre többen és többen döntenek a kasza mellett, így mindig lesz olyan, aki épp az aktuális rész után sokall be.

gyerecske - 2016. 11. 10. 08:14

Én is kaszálom, meg majd a jövő héten is. :-P

Pipacs - 2016. 11. 10. 11:01

Quantumleap:

winnie-nek igaza van, pl. minden TWD résznél minimum 1-2 ember írja, hogy “na mostaztán kaszáltam”… Sokan nézik, ez természetes vhol. :)

Lilia - 2016. 11. 10. 12:58

Az már most is látszik, hogy Negan nem csak félelemkeltéssel irányít. Akik jók nála, azoknak ad is, hogy legyen értelme csinálniuk. A büntetéstől való félelem nem motiválja az embert, a jutalom viszont igen. Nekem eddig hiteles a karakter, de várom a folytatást, kibontást. Nekem okosnak tűnik, és szerintem már az apokalipszis előtt is pszichopata volt, tipikusan semmi empátia. A manipuláció az igazi fegyvere. Elhiteti mindenkivel, hogy ami bent van, még mindig jobb, mint ami kint várja őket, de ezt a húzd meg-ereszd meg megfelelő egyensúlyával csinálja, különben nem tisztelnék vagy ha túl nagy lenne a nyomás, és elszöknének (még többen). Mi elszöknénk? De hova? A bent lévők talán el sem tudják képzelni, hogy találhatnának olyan közösséget is, mint Rick-ék. Személyes kapcsolatokat alakít ki vszínűleg, (ezt D példája alapján következtetem) így manipulálja az egyént érzelmileg (pl dicsérettel is) és kikutatja a gyenge pontját, amivel sakkban tarthatja.

felix - 2016. 11. 10. 16:43

És még mindig vannak akik nem értik miről szól a sorozat.A 7. évadnál..szomorú…

Pipacs - 2016. 11. 10. 16:54

felix:

Mire gondolsz? Tényleg érdekel, nem kötekedés: miről szól szerinted?

Quantumleap - 2016. 11. 10. 17:30

Pipacs: De ha tényleg ennyire rosszul áll a sorozat szénája, hogy minden epizódnál kaszálja valaki, akkor hogy a fenébe nem lőtte még le az AMC? :) Hisz ez ment már az előző évadban is. Én inkább erős haterkedésszagot érzek ezekben a kommentekben.

winnie - 2016. 11. 10. 17:37

Quantumleap: attól, hogy részenként lelövi 1/5/10 magyar letöltő, az amc még nem fog nézőt veszíteni. vagy, ha veszítene, akkor is szezononként 16/90/160 nézőt, ami a 10+ millióhoz képest nem sok.

jó eséllyel minden sorozatra igaz, hogy minden rész után páran kiszállnak belőle. a twd miért lenne kivétel. én is kiszálltam idén pár sorozatból.

winnie - 2016. 11. 10. 17:38

“Mire gondolsz? Tényleg érdekel, nem kötekedés: miről szól szerinted?”

szerintem mindenki tudja: zombikról és hentelésről. vagy a túlélésért vívott harcról cudar körülmények között. inkább az előbbi, mert az ugye kötelező, hogy akkor is kell zombiölést tenni bele, amikor nem kívánja meg a sztori.

a lényeg, hogy nem a karakterekről, mert akkor némelyik nem csak minden negyedik részben tűnne fel 10-20 másodpercre:)

fireblade "pistike" - 2016. 11. 10. 18:11

Lilia:

nem kötekedésképp, de mit ad nekik Negan?
élelmet? biztonságot? fegyvert? mit? amit nem tudnának maguknak is megszerezni, hiszen láthattuk, emberei tapasztaltak, és kemények, kíméletlenek. Simán megélnének kint..és az hogy a bázisuk biztonságos, arról ők tesznek, akik őrködnek, meg dolgoznak rajta, és beszerzik a kaját stb stb..
Negan mit is tesz hozzá? a nagyképű pojácáskodáson kívül?

Liu - 2016. 11. 10. 18:34

fireblade “pistike”
“nem kötekedésképp, de mit ad nekik Negan?”

A csoportösztön befolyása alá került egyén magát és csoportjának tagjait értékesebbnek, erkölcsösebbnek, és felsőbbrendűnek tartja a csoporton kívülieknél – nyilván kell valami nyakatekert ideológia e mögé. Jelen esetben pl. a megalkuvás nélküli 2 opció: velünk vagy vagy ellenünk. Átmenet nélkül.
A csoportösztön befolyása alá került egyén a csoport élén álló falkavezért vagy alfát vakon követi és mindenben támogatja.

Negan manipulatív és jól csinálja. Szigor van és pszichopátia, de, ha valamit jól csinál randompisti-alvezérke (akiből mondjuk van 15) akkor jön a fejsimi.
Az alvezéreket nyilván egyénileg próbálja magához kötni, ami az av.-ek közt versengést okoz –> egyik sem erősödik meg túlságosan, ugyanakkor a vélt/valós “jutalom” miatt engedelmesek.
A húzd meg-ereszd el bizonyítottan függőséget alakít ki az áldozatnál.

Aki nem akar beilleszkedni- és így kvázi fenyegetést jelent, Lucille elintézi.

Decay - 2016. 11. 11. 02:15

Valaki érti, és el tudja magyarázni, hogy mi történik a zombi karámban?
Ide kerülsz, ha nem hódolsz be, ezt értem(?), de az egész, pontosan, gyakorlatiasan: mi történik? mert láttam élőket és holtakat is, meg a vödrök levétele a fejről, meg valami lökdösődéseket. Nem áll össze.

Quantumleap - 2016. 11. 11. 07:15

Arra, hogy Negant miért nem nyírják ki az emberei, valaki egy másik topikban remekül leírta a hozzáilleszkedő való életbeli példakérdést: Kim Jong-Un ellen miért nem lázadnak fel és ölik meg?

fireblade "pistike" - 2016. 11. 11. 09:00

Quantumleap:

mert Kim elérhetetlen az emberek számára..csak a saját emberei veszik körül, és nekik a mostani világban van veszteni valójuk, kapnak tőle, hatalmat befolyást stb
Negan mit ad? semmit..bármit ugyanugy meg tudnak szerezni Negan nélkül is
De Liu jól fogalmazta meg feljebb, korábban is írtam: “oszd meg és uralkodj”
Így csinálja Negan, valszeg ő is tudja milyen törékeny a hatalma, ezért manipulál folyamatosan

winnie - 2016. 11. 11. 09:08

biztonsagot ad es szervezettseget, joletet. abszolut nem all erdekukben megolni. nelkule jo esellyel nem lenne ilyen jo eletuk.

Lilia - 2016. 11. 11. 10:14

Fireblade pistike

Igen, Liu jól megfogalmazta, én is inkább a pszichológiai oldalát akartam kiemelni. Az embernek tudjuk, hogy nem csak fizikai szükségletei vannak, lásd Maslow-piramis, tehát amit Negan ad az akár a piramis összes lépcsőfokát jelentheti mondjuk már alvezér szinten. És ha te is épp egy szadista állat vagy, mondjuk 🙂

Ugyanakkor a fizikai szükségletek terén egyedül nem fogsz úgy boldogulni, mint csoportban. Nézd, ők mit értek el így, friss kenyeret ehetsz, és friss tojást, zöldséget, ennek a megtermeléséhez szervezett munka, csapat kell.

Felix
Nekem nem csak a zombizásról szól. Szeretem a karaktereit. Lehet, hogy én tévedek, de nekem jó így 🙂

Pipacs - 2016. 11. 11. 11:06

Decay:

Ezt én se vágom. Lehet, hogy Daryl bekerül, és akkor mutatnak vmi értelmesebb snittet erről. De lehet, hogy csak “hangulatkép”-nek kellettek ezek a jelenetek. :)

“szerintem mindenki tudja: zombikról és hentelésről”

winnie:

Reméltem, hogy kapok egy ennél jobb választ felixtől, eddig sajnos nem érkezett ilyen…:(

steweio - 2016. 11. 11. 14:53

Nagyon tetszett ez a rész. Az első pár perc főleg nagyon hangulatos lett.

Divexa - 2016. 11. 11. 19:17

Nekem is tetszett a rész. Főleg az, hogy megtudtak lepni. Valaki már írta, D mennyire unszimpi volt neki. Én is rüheltem, most már kifejezetten kedvelem a karaktert. A ficere is jól játszik, ez a rész az övé volt. Negan nálam bejön minden ripacskodása ellenére. Így jó a karakter. Én legalábbis összepisilném magam tőle. Látszik rajta, hogy az emberek csak eszközök a szemében, és hezitálás nélkül bárkit kinyír ha az útjába kerül. Azt is megkockáztatom, ritkán improvizál, több forgatókönyv is lehet a fejében kit hogy tör meg, stb. Nekem az eddigi tettei ezt sugalják.

NoFearthewalkingdead - 2016. 11. 12. 15:15

Nekem is Lost hasonlat jutott eszembe a kezdés nézve, hogy egy totál nem várt, oda nem illő jelenetsort láthattunk :) Kár h másban nem idézi meg azt.

Treff Bubi - 2016. 12. 08. 11:16

Én Dwight sminkjét tapsoltam meg. A végén hosszan, premier plánban mutatták a csókát, és az égett arca gyönyörűen el volt dolgozva egészen a szeméig, semmi jele nem látszott, hogy nem igazi a seb.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz