login |

The Walking Dead – 7×05: Térdre!

2016. 11. 21. 21:30 - Írta: human

97 hozzászólás | kategória: kritika,

Szeretnék valami jót írni a részről, de mivel a múlt héten winnie vette át az aktuális írást, így csak ma néztem meg a 7×04-et, amire ráhúztam ugye a mostanit, és olyan kombót kaptam, aminek során elfilóztam a kaszán. Spoileresen folytatom a tovább mögött.

humanhatul
Bal szélén az arcom a rész közben…

A premier kapcsán erről beszéltem, ha Rick-et le is nyomja Negan, a csapatában még vannak erős személyiségek. Carolt már el is felejtettük, olyan rég láttunk, de most Maggie is villantott… izé, értitek. Betegen is kibújt belőle a vezető. Negan viselkedéséhez illik, hogy egy nő tapossa majd el.

maggievezet

És pont az mentette meg a részt, hogy ezúttal történet szempontjából jogos volt a Saviorök feltűnése, mivel egy közösségben változást idéztek elő. Szemben a múlt héttel, amikor 60 percben (minek volt hosszabb a rész?) csak aláhúzták a premierben előidézett dolgokat. Fogjuk rá, hogy kellett az alexandriai csapatnak az emlékeztető, mert páran még kapálóztak.

Ellenben most, Negan nélkül konkrétan jobb volt az adó behajtása. Mondjuk nem értem ezt hosszú távon hogyan gondolják, mert ha havonta elviszik a dolgok felét, ami a földművelést tekintve például éves forgatású, akkor idővel semmi nem marad, pedig Negan mintha működő birodalmat akarnak a földesúri címe mögé. Akkor lehet, hogy a fele nem is a fele.

Na, de ami jó volt a részben, az 10 percben összefoglalható, mellé meg kaptunk olyan remek B-szálat, amiben JSS és Carl boldogan szeli át a zombis erdőt, hogy a végén előjöjjenek a hormonok is.

carllucky

Amúgy pont Carl vonalán ismét csak eszembe jutott, hogy ennek a sorozatnak jobb rendező, vágó és operatőr kéne, olyanok akiket nem fojt meg a showrunner. Vagy csak egy jobb showrunner? Hm, lehet, hogy ez a megoldás.

Nem elég, hogy teljesen random módon feltűnt Carl kocsival, és rögtön egy zombi miatt össze is törte a járművet, amivel 10 perc alatt odaértek volna a céljukhoz (nonszensz írás, hiába alapozták a dartsszal, hogy rossz a térlátása), de mindez képileg is szarul állt össze. Ritmustalan, unalmas volt az egész, ami erővel egymás mögé erőltette a kirakós darabjait.

Arról már be is beszéljünk, hogy minek akarnak művészieskedni továbbra is, ha egyszerűen nem megy nekik? Ez a jelenet a zenével borzasztó volt.

azenvelwalking

És ha már írói baromságok: szeretnék légy lenni az írói szobában a falon, hogy vajon ilyenkor megveregetik-e a saját vállukat.

Konkrétan arra gondolok, hogy Enid az előző részben meghunyászkodott a lufiért, amit most a héten Abraham sírjára tett. De ha belegondolunk a jelenetbe, és ő is mondja “jelöletlenek a sírok”, akkor tök random friss ásásokra tett lufit! Odament, és lufizott, ami csak a plot miatt lett majdnem jó, de tuti büszkék az ilyen előre felvezetett apróságaikra, amiket el is baszva vittek a végéig.

Sok negatívumon át kitartottam már a The Walking Deaddel, de idén tényleg közel vagyok ahhoz, hogy kiszálljak. Nem azért, mert nincs gyilkolás, hiszen 7 évad alatt sokszor nem volt, hanem mert egyszerűen béna, és még sosem volt ennyire béna, ráadásul még dögönyözik is benne.

Például rendben, itt ez a rész, változott a Hilltop közösség, volt valami fejlődés ami egy érdekes cliffhangerszerűséghez vezetett, nézném a folytatását, újra elkaphatna a gépszíj, de, de, DE akkor most szünet jön ezen a szálon, mert a jövő héten tök más lesz a téma, mivel Tara és Heath (túlozva: kicsodák??) történetét kapjuk. Sőt, külön vicces, hogy “az elkövetkező hetekben” előzetest tett ki az AMC, mintha ők sem hinnék, hogy bárkit érdekelne a 7×06…

97 hozzászólás Ne habozz!

tobias88 - 2016. 11. 21. 21:41

“olyan kombó volt, aminek során elfilóztam a kaszán.”

Vannak így egy páran, de azért sokan hála ég a 6. évad végén kaszáltuk :)

dvflla - 2016. 11. 21. 21:51

Nagy most itt a katyvasz, valaki segítsen.. A Savior-ök azok most kik? Nem az a tigrises bohóc vezette falu ahol most Carol van? Vagy Negan-ék?

Egyébként újabb trágyadomb rész, viszont a Cliffhanger-nek örültem, régen alkalmaztak hasonlót évad közben.

cart - 2016. 11. 21. 21:51

Carlosz szál elég tré volt… Anno még bírtam a beszélgetős részeket, most meg ááá, tekerem át őket ezerrel. Ha most lenne szerintem a carol és a pszihó kislány rész, áttekertem volna…

rapguruz - 2016. 11. 21. 21:54

Előző rész sem volt extra izgalmas mégis nagyon bejott de ez… Egyik leggyengebb rész volt

Benjy - 2016. 11. 21. 22:00

Őszintén, szerintem ez jobb volt mint az utóbbi két epizód. Oké a Carl-Enid B-sztori valami eszméletlenül nevetséges volt, de a többi bejött. Annak ellenére, hogy többnyire tipikus húzásokkal volt tele a rész.

Sheriff Hood - 2016. 11. 21. 22:00

Ez az epizód nem volt valami nagy szám, előre kiszámítható volt és nagyjából oda is futott ki, ahova mindenki várhatta. Az utóbbi két rész, meg úgy az egész évad a nagyon durva nyitány után csalódás lehet sokaknak, de nem tudom, hogy te és winnie olvastátok -e az eredetit.

Ami sokan unalmas tartanak és idegesítőnek Negan-nel kapcsolatban, az igazából a karakter lényege: Kirkman egy színpadias, ripacskodó pszichopata szemétládának álmodta meg a megmentők vezetőjét, csakhogy amire volt 20 füzete, arra itt az általatok is említett, külön-külön futó szálak miatt lesz mondjuk 6 rész, utána már jön az összecsapás.

És sajnos ez számos ponton tetten érhető: ami a képregényben jól meg volt alapozva és fel volt építve, következetesen végigvezetve, azt az évadonkénti 16 részben nagyon durván megvágva, az eredetit ismerők miatt kiforgatva, új szálakkal kiegészítve kell tálalni, hogy izgalmas, érdekes maradjon, így gyakorlatilag egy felskiccelt fércmű lesz a végeredmény. Ez a “Maggie félholtan egy éjszaka alatt gyászoló özvegyből vezetői reménység lesz” még TWD szinten is elkapkodott és hiteltelen.

Ehhez képest még mindig nem rossz, ami látunk, de csak ehhez képest. Az első három rész nekem tetszett, a múlt heti valóban túlnyújtott volt, ez meg olyan semmilyen. Heath és Tara epizódja a tipikus filler lesz, amit már megszokhattunk, nyilván így spórolnak a főszereplők csúcsgázsiján, amit Reedus és Lincoln esetében épp most tárgyaltak újra a következő évadra is, tehát Daryl nem a Megmentők fogságában végzi, lehet háborogni. Ettől persze még meg lehetne csinálni érdekesen, mindezidáig a legdurvább epizód szerintem a The Grove volt Carollal, Tyreese-zel és a kislányokkal, ami az átívelő szál szempontjából (minden út Terminusba vezet) rohadt nagy filler volt, viszont azóta sem csináltak ilyen hatásos epizódot, ennyire váratlan, sokkoló befejezéssel.

Általában egyébként az évad második fele szokott jobb lenni, szóval nagy dolgokat nem várok már a hátralévő epizódoktól. Egy random arc még elhullik, belengetnek valami fordulatot, aztán győzzed kivárni. Összességében megértem azokat, akik többet vártak, lehetett volna ezt jobban is csinálni, mondom úgy, hogy 5-ből csak 2 rész nem tetszett.

Silas - 2016. 11. 21. 22:01

ez megint szar volt. sajnos….

seven - 2016. 11. 21. 22:16

Trevor kurva jó volt! :)

Hegedda - 2016. 11. 21. 22:17

Ennyire összecsapott részeket, ehh nem is tudom volt-e korábban, hogy szinte minden részben volt valami ordas nagy hiba…

krisz - 2016. 11. 21. 22:17

Nem hinném, hogy olyan rész jönne, ami folytán ne haladna előre a történet. Van három camp, akiknek se fegyverük, se kedvük nincs harcolni, ellenben van 2 ember, aki elindult keresni valamit. Fogadjunk hogy találni is fognak ;) Az aktuális részhez hozzászólva, ez semmivel nem volt jobb vagy rosszabb, mint az előző három, ellenben kaptunk infót arról, mit is terveznek elkapkodva felépíteni a készítők a midseason finalra.

Nézőke - 2016. 11. 21. 22:25

…azért a görkorizzunk esetlenül ,mert azzal nyilván könnyen el lehet menekülni az erdőbe befelé,ha egy teleport zombi elénk toppan = epic.

De könyörgöm,terhesgyógyász van,de FODRÁSZ az nincs? Carlnak.
Egyébiránt Maggie iszonyat jól néz ki így, rövid hajjal, maradhat :D

Szaby59 - 2016. 11. 21. 22:35

Az első három rész tetszett, a negyedik már erőltetett volt ez pedig rém érdektelenre sikerült.
Nagyon nagyon lassan csurog a történet…

Csilla0422 - 2016. 11. 21. 22:36

A múlt heti rész is tetszett, ez viszont nagyon unalmas és semmitmondó volt.

Maggie ilyen állapotban mit művelt már?! Ezt ők sem gondolhatták komolyan!

Viszont az autó, zombi bevonulás tetszett. De már láttunk ilyent.

JDM még itt tart, bár a sorozat önmaga paródiája lett.

irgum76 - 2016. 11. 21. 22:37

én csak pislogtam a rész végén, hogy most “ennyi?”
fel sem tűnt, hogy letelt a játékidő
mondjuk az előzőhöz képest ebben azért volt egy kis akció
de nem sokban különbözött attól a helyszínen kívül
új jelentést kapott az “én vagyok Negan” az alvezér ugyanazokat a mimikákat, manírokat, hanglejtést használta mint áldott vezérük
Negan is egy pojáca de egy pojácának a koppintása még szánalmasabb

a görkorizás nekem bejött mint a Zombieland-ben is mondják: “élvezd az élet apró örömeit”
minden zombis filmben van egy ilyen kis lazább rész ahol megfeledkeznek a külvilágról és élvezik az apokalipszis napos oldalát Pl a Holtak hajnalában a pláza

amit nem értek:
Maggie meg a másik csaj elcipelték a hullákat???
mert ha jól emlékszem gyalog indultak neki és Maggie alig állt a lábán nem hinném, hogy Abrahám piciny testét még a nyakába kapta volna
vagy csak jelképes sírok voltak?
de akkor mért akadt volna ki a polgármester, hogy nem hamvasztás volt

vérpistike - 2016. 11. 21. 22:49

“De ha belegondolunk a jelenetbe, és ő is mondja “jelöletlenek a sírok”, akkor tök random friss ásásokra tett lufit!”
Hát ez már csak azért sem igaz, mert Jézus virágokat tett a jelöletlen sírokra. Így már sejthette, hogy valószínűleg alulról szagolgatják azokat a virágokat. Azt tudta, hogy Maggie (jól írtam a nevét? nehogy nekem is bemosson egyet) ott van, hiszen azért indult. Azt is tudta, hogy Alexandriába nem lett elföldelve a vörös izomagy és a kiskínai (bocs nevek a gyengéim, most nem keresem meg őket). Hát akkor hol lehetnek eltemetve? Jééé megjöttem és van két jelöletlen sír, vajon kiék lehetnek, ha egyébként egy tetves sír sincs az egész favellába (Jézus megmondta). Na csak rá fér azokra az írókra egy kis virtuális vállveregetés..
Ettől függetlenül tényleg unalmas rész volt, de hát ettől lesz a jó rész jó, a rossz pedig rossz. Jó részekhez kellenek unalmas átvezetők, mert ebben a sorozatban ez a jellemző, nem egy Flash ahol minden részbe bele lehet tenni valami új és érdekesnek ható dolgot (nem mindig sikerül, de próbálkoznak azért).
Tudjuk, hogy kik terveznek még a történtek ellenére is Negan ellen, lassan történnek az események, utána pedig jön majd a dráma, pont mint az összes eddigi évadban (talán).

dbew - 2016. 11. 21. 23:26

Komolyan 2x bealudtam. De vontatott volt…
Maggie miért volt ennyire fehérre “sminkelve”?

walt - 2016. 11. 21. 23:51

Sajnos most az egyszer egyet kell értenem a fentiekkel, ilyen satnya rendezést már rég láttam. Egyszerűen béna volt. És bugyuta. :( Meg is néztem egyébként és ez volt a rendező(nő!) első munkája a sorozatban, reméljük több epizódot nem kap.

b.andrás - 2016. 11. 22. 00:10

Na meg arról ne is beszéljük, aki 2x bealudt, de azt se tudja miért fal fehér Maggie…

Pocok - 2016. 11. 22. 00:52

Fogalmam sincs, miért nézem még. Eddig 5 ből 5 ócska volt.
A rosszfiú megint egy cartoon character. Nevetséges. Tényleg nem tudom, miért nézem, fuk this show.

Pocok - 2016. 11. 22. 00:55

Még annyit, hogy ha így folytatódik az évad, rosszabb lesz, mint a második. Az unalmas volt, ezeket viszont kifejezetten utálom eddig. Az összeset.

typ! - 2016. 11. 22. 12:21

Hozzávetőlegesen 100%-ban másként értékeltem az eddigi évadot. A művészinek szánt részek is tetszenek, tetszik a dinamikája is. Számomra eddig messze ez a legnézhetőbb évad. Ez azért van, mert Negant egy nagyon jól felépített karakternek látom. Ahogy a Trónok harcában Joffrey-t vártam, hogy megkapja a magáét, úgy várom most Negan vesztét. És úgy érzem, ehhez készítik elő szép lassan a terepet.

Sancho Pansa - 2016. 11. 22. 12:25

Ne viccelj. Mit tudunk elmondani róla, mit építettek fel rajta? Szerintem eddig nem sokat építettek – amióta képernyőn van, ugyanazt csinálja, mint a tavalyi fináléban, szinte semmi plusz infót nem kapunk róla. Eleinte félelmetes volt és karizmatikus, mostanra inkább unalmas és idegesítő. Van benne potenciál, de jó lenne, ha valami újdonságot is csinálnának vele, vagy elkezdenék karakterizálni, mert eddig nudli, amit kapott.

Maga a rész egyébként nem volt rossz, többek között azért, mert Negan nem szerepelt benne. Ezt a Simont ezerszer inkább elnézem, mint azt a pojácát.

turing - 2016. 11. 22. 12:28

Ugy nez ki ez lesz az elso resz amit nem nezek meg.

ravengirl - 2016. 11. 22. 12:36

Nekem ez az első évad, amit már nem nézek, de a kommentekre visszajárok, kíváncsiságból. Még nem érzem azt, hogy be kellene pótolnom. Talán egyszer, ha sok időm lesz (olyan nem lesz :))

miertez - 2016. 11. 22. 12:41

Kész vége én most kaszáltam, elég volt a rakodómunkás szimulátorból, a sok kínos csendből, az oda nem illő zenékből.

Mégis mi volt ez a Carlos rész 2 zombiért hazavág egy autót aztán pont talál valami retró görkorit. Értem én, hogy kell a cuteness factor is, de komolyan a mai világban nem lát az ember görkorit mert nem lehet vele közlekedni. Erre nyilván jó ötlet egy poszt apokaliptikus világba előszedni és mit ad isten még jó is a lábukra. Komolyan azt vártam már, hogy mikor jön szembe egy zombi és tépi szét őket ezért a baromságért. Dehát megint csak csalódnom kellett.

winnie - 2016. 11. 22. 12:46

“mi volt ez a Carlos rész ”

én meg vagy ötször elolvastam, míg leesett, hogy ki a franc az a carlos:)

typ! - 2016. 11. 22. 13:07

@Sancho Pansa

Rosszul fejeztem ki magam. Hiteles pszichopata. Jól tölti be az utálható karakter funkcióját.
Engem egyáltalán nem idegesít. Háttértörténetet sem szükséges…

bëiz - 2016. 11. 22. 13:14

Nekem érdekes módon más bajom volt ezzel a résszel (ahogy látom, senki sem említette).

Jesus kungfuzása nekem nemgyerebe. XD Most komolyan! mik voltak ezek a karaterúgások? Gondolom a védelem azt tudja erre mondani, hogy “dehát a képregényben is így volt” (csak tippre mondom, fogalmam sincs), de mindegy is, mert ami képregényben jól mutat, az nem biztos, hogy filmként is megállja a helyét. Konkrétan volt egy gagyi 90-es évek fílingem, mikor elkezdett Jézus rúgkapálni, Istenem, gondoltam, mi ez a fullba tolt gagyiság? Iszonyatos bénán volt megoldva, nem is illett a walking deadbe, borzasztó volt nézni, konkrétan felröhögtem.

Carl kis filler szerelmi kalandja nekem belefért, még a görkori is. Ezzel is utaltak arra, hogy egy normális világban ők még gyermekek lennének.

A begyűjtés is tetszett, nem volt vele baj, Maggit kicsit túltolják, de nagy duzzogva ez még belefér. Jézus rúgkapálása nevetséges. (Nálam ugyanilyen nevetséges a tigrises csávó is… képregényben biztos állatul néz ki, de képernyőre szerintem túl sok már a marhaságból).

Kitartok még Rick, Carl, a nagyi és Negan miatt. A többiek egyre kevésbé érdekelnek már.

_Peter - 2016. 11. 22. 13:47

Egyetértek, silány a vágás és rendezés. De ezt már megszokhattuk.

A görkorizás tetszett, ha nem is praktikus kell néha pár örömteli pillanat. A tetőn pudingevés jutott eszembe, vagy amikor Glenn hajtotta a sportkocsit Atlantában.
Viszont akkor Rickék szempontjából két gyerek eltűnt csak úgy.

Hilltop: hasonló trükköt adtak elő mint a Governor a börtönnél, jó legyintettem hogy nem vette észre senki a saviorök kinyitották a kaput és tábortüzeket, bulit csaptak… pedig elvileg olyan népes a közösség, hogy Gregory Sashára is azt hitte hilltopi lakos. Maggie traktorozása látványos volt, de Jézus komikus akciózása nagyon fájt. “Marsha, Rich” ezeken mosolyogtam azért. Sashával nem jön át a gyászolás, Bob sztorival ellentétben a semmiből csinálták ezt az Abraham-Sasha szerelmi sztorit, Rositával hitelesebb lenne ha nem hozták volna össze Spencerrel. Összevissza van az egész.

Simon (?) stílusa Negan majomkodása után jó volt, kár ő szerintem csak ilyen évadbeli áldozat lesz a gonoszak oldaláról, mert Negan és Dwight kell Darylék szálához.

Téli szünetre eljutnak odáig Morganék is megtudják mi történt? Tara még azt se tudja Denise meghalt.

Kaszálnám, de nem megy, nézem mindig mint egy zombi.

Gabe85 - 2016. 11. 22. 13:57

Persze, hogy “cartoonos” Jesus karatézása, de hát ezen kibukni. :D Ez egy képregényadaptáció, és (gondolom emiatt is) eddig is sok “cartoon” dolog volt benne. Eleve a karakterek között is akadnak ilyenek szép számmal, ugye a mogorva, nyílpuskás Daryl, a kardos néger csaj (akinek az elején még ugye két láncon tartott zombija is volt), a nagydarab, “világmegmentő” kommandós, a Tomb Raiderre emlékeztető csaj… mind olyanok, mintha valami rejzfilmből-képregényből kerültek volna ide. :D (Neganról nem is beszélve, aki szintén olyan, mint valami egydimenziós, idegesítő pojáca/főgonosz egy cartoon-cuccból.) A tigrises négerről nem is beszélve. :D Ezek után Jesus pár karaterúgása már igazán semmiség. Szerintem badass volt amúgy. (Oké, amikor a jelenet végén a félhomályban, a lángoló épület vagy mi a csuda előtt, oldalról rúgott mellbe egy zombit, azon már én is nevettem… Tényleg mintha egy képregényből lopták volna ki, vagy pl. legjobb esetben is valami ’90-es ZS-akciófilmből.)
Amúgy engem az olyasmik sokkal jobban zavarnak, mint pl. ebben a részben a görcskorcsolyázás… oké, az még szódával elmegy, hogy találnak egy görkorit az út mellett… na de hogy KETTŐT? És mind a kettő épp jó a lábukra? :D Nemár… mindegy, ettől függetlenül persze nézem tovább. :)

Gabe85 - 2016. 11. 22. 14:06

Mellesleg ez a bajuszkirály is tisztára olyan, mintha valami ’80-as, ’90-es évekbeli akciófilmből került volna át ide. :D Egyáltalán nem lehet komolyan venni. Mondjuk tényleg sok mindent nem lehet a TWD-ben, úgyhogy mindegy. :)

bëiz - 2016. 11. 22. 14:15

Igen, a tűz előtt ugró/rúgó Jesus konkrétan olyan volt, mintha valami régi Van Damme filmet néznék. Nem hittem el amit látok. Ez a sorozat képregény-adaptáció volt már az első két évadban is, mégsem volt gagyi sehol. Sőt. Az első évad konkrétan mestermű.

Darylt felhozni meg hülyeség, mert azt hiszem ő pont nincs benne a képregényben. A Tomb Raideres csaj még a pont belefér kategória, mert IStenem, a nagy zombiaplokalipszisben ilyen ruhát talált magának. Na bumm. XD Negan is bőven belefér. Kissé nárcisztikus, billeg a túl tolom-nem tolom kategórián, de nincs vele semmi baj. De ez a karate rúgás mi volt? Meg a falon futás? Meg az a tigris x résszel ezelőtt? xd

Vagy ez olyan mint a GoT? Az egy fantasy sorozat, amibe szépen lassan, részről-részre szivárog be a fantasy? Ez meg egy képregénysorozat, amibe szépen lassan, részről-részre szivárog be a képregény?

Görkori: szerintem apróság. Találtak egy görkorit, ahogy láttam ilyen régi fajtát (párosával voltak rajta a kerekek). nekünk is volt ilyen gyerekkoromban, állítható volt a méret. Nyilván nem a végtelenségig, de valamit lehetett rajta állítani. Ezen kibukni sztem szőrözés. A karaterúgás… na az agyf*sz volt xd

És akkor még nem is írtam, hogy alapvetően egy baromi unalmas részt láttunk.

typ! - 2016. 11. 22. 14:16

Sokkal menőbbek lettek volna Jézus körbepörgőrúgásai, ha a Bud Spencer-filmek ütéshangjait is alájátsszák. :D

bëiz - 2016. 11. 22. 14:18

typ! – Igen, úgy csettintettem volna, hogy “ez igen!” ;-)

winnie - 2016. 11. 22. 14:36

“Ez egy képregényadaptáció, és (gondolom emiatt is) eddig is sok “cartoon” dolog”

hát, ez szerintem nem így működik.

Hobbit névtelen tahó - 2016. 11. 22. 15:07

Ja. A 7/1 -et megnéztem kritika miatt. Durva volt, de mégis oké. Persze zombik nélkül. Minek is az? 😃😃:-D

Pipacs - 2016. 11. 22. 15:17

“Negan is egy pojáca de egy pojácának a koppintása még szánalmasabb”

Nem tudom, nekem üdítő volt Negan után, azt se bánnám, ha ő lenne az “eredeti Negan”. Viszont most bebizonyították, hogy tényleg van, aki simán átvenné a helyét, gondolok itt a múlt heti rész kibeszélőjében nyílt vitára.

Carl és Enid cukik voltak, igen, volt benne némi erőltetett “pont jókor jöttem kocsival” rész is, de a görkori bejött, eskü, még a smaci is. :) A méretet említette valaki: azért ezeket gyakran tól-ig számozzák (35-38, stb.), tehát az nem annyira hihetetlen, hogy jó lett rájuk.

Nekem ami viszont rohadtul hiteltelen volt, az az éjszakai jelenet. Maggie, a falfehér állapotos terminátor pont talál egy megfelelő traktort, kipattan a tetőablakon, leugrik, elszalad, és mindenkit jól megment, de előtte még osztogatja a taktikai tanácsokat, mert persze a többiek annyira nem értik mi van, hogy le vannak teljesen sokkolódva, és állnak, mint a bálám szamara, vagy mi… Hááát… Amúgy meg ha direkt csinálták velük ezt az egészet Negan-ék, két kérdésem van:

1., Hogy a f@szomba nyitották ki kívülről a kaput?
2., Nem nézték, mi történik? Ha teszt volt… Maggie-ék nem tűntek fel nekik?

Tudom, az egész arra ment ki, hogy Maggie-t valóban kihozzák vmi potenciális vezető félének, de azért ez megint az az irreálisan gyors 180 fokos fordulat, mint az előzőekben Rick-é.

Még annyi jutott most eszembe, hogy ha itt előbb-utóbb hatalomátvétel lesz, és valóban Maggie kerül a “trónra”, és mondjuk a tigrises csávónál meg beindul a mi kis Carol gépezetünk, akkor az a bizonyos összefogás eléggé egyszerű menet lesz, csak Ricket kell kissé nyüstölni, hogy álljanak össze szépen.

Gabe85 - 2016. 11. 22. 15:22

“Darylt felhozni meg hülyeség, mert azt hiszem ő pont nincs benne a képregényben.”
Most az tökmindegy, hogy konkrétan benne van a TWD-képregényben, vagy nem, a lényeg, hogy ez a magányos, szótlan, nyílpuskázós figura, aki persze megtörhetetlen is, lásd a Neganék táboránál történteket, és úgy egyáltalán, “olyan kemény/badass mint a kád széle” egy az egyben olyan, mintha szintén valami rajzolt cuccból vagy esetleg videójátékból került volna át ide. :) Ahogy az említett többi alak.

Nem, szerintem a picsanadrágban flangáló badass bige nem “fér bele”, abszolút mű és életszerűtlen, hogy valaki ilyen ruhákban nyomja egy zombikkal meg nem mellesleg pszichopata és nyilván minden nőre gerjedő alakokkal teli világban, de mindegy. :) Ehhez képest most az, hogy az egyik tag (Jesus) anno karatézott, és ezt a tudását néha (ha épp nincs nála normális fegyver) használja, tényleg teljesen OK és hihető. Inkább a megvalósítás volt itt néhol vicces tényleg, ugye tűz előtt ugrálás stb. :) Maga a karatézás annyira nem gáz szerintem.
Negannal meg az a baj, hogy ilyen figura megint nincs az életben. :D Nincs olyan, aki nulla huszonnégyben vigyorog és részegen dülöngél (akárkivel is beszél, akármilyen helyzetben is van), és ezen, meg hogy viccesnek és badassnak szánt egysoros dumákat nyom és akit lehet, szívat, lényegében semmit sem csinál… még ha időnként lennének komoly pillanatai vagy felvillantana bármit mást, mutatná bármi jelét, hogy van másik énje, akkor oké, de így… hát szerintem minimum nevetséges. :D

“Vagy ez olyan mint a GoT? Az egy fantasy sorozat, amibe szépen lassan, részről-részre szivárog be a fantasy? Ez meg egy képregénysorozat, amibe szépen lassan, részről-részre szivárog be a képregény?”
Lehet. :D De szerintem eddig is épp elég képregényízű volt, ahogy írtam. Mindegy. :)

A görkoriban meg inkább az az életszerűtlen, hogy egyszerre KETTŐT is találtak.
Annyira nem “viselt meg”, persze, de hülyeségnek tartom.

ayren - 2016. 11. 22. 15:28

Pipacs
“és mondjuk a tigrises csávónál meg beindul a mi kis Carol gépezetünk”

:)))

Benzin - 2016. 11. 22. 15:35

A bicikli visszatért! Ha nem tévedek az első évadban volt belőle a sorozatban, azt sose többet. Már megérte megnézni, nem?

Nekem tetszett
10/7

Silver-sama - 2016. 11. 22. 15:46

“pedig Negan mintha működő birodalmat akarnak”
Ez “akarna” lenne :)

“Arról már be is beszéljünk”
“ne”

Szabby - 2016. 11. 22. 15:50

Srácok, elment két rész értékes műsorideje, mire is…??

Összefoglalnám a történtek lényegét:

7X04 > Negan és emberei ellátogatnak Alexandriába, ahonnan elviszik a helyiek cuccainak felét.

7X05 > Negan emberei ellátogatnak Hilltopba, ahonnan elviszik a helyiek cuccainak felét.

WTF??? Mi a francot csinálnak ezzel a sorozattal?

Pipacs - 2016. 11. 22. 16:08

Szabby:

Ilyen alapon a legtöbb részt le lehetne bontani egy-egy – bővített – mondatra. :)

Quantumleap - 2016. 11. 22. 16:47

Most akkor hogy van a sírokkal? Az még oké, hogy akkor Alexandriában csak kamu hantok vannak, de hogy kerültek a holttestek Hilltopba? Ki cipelte oda őket?
Szerintem Gregory hamarosan megmurdél, talán még ebben az évadban. Ez már csak azért is törvényszerú, mert Xander Berkeley játsza. :)
Simon amúgy úgy néz ki, mint egy elfuserált Billy Bob Thornton.

Szabby - 2016. 11. 22. 18:06

Pipacs:

Nagyon jól megragadtad a probléma lényegét! Éppen az a legszomorúbb, hogy pontosan ez a helyzet jó ideje! A legtöbb részt le lehet bontani egy-egy bővített mondatra.

Bazsi - 2016. 11. 22. 18:20

Ismét csak egy nagy nulla volt ez a rész. Sajnos.

randomguy23 - 2016. 11. 22. 18:39

Ennek a sorozatnak jobb rendező, vágó, operatőr és showrunner kellene. Ehelyett van házi maszkmesterből avanzsált rendező meg terebélyesedő exec producer lista. Ja, és bár én sem voltam még légy az írószoba falán, fel sem merül bennem, hogy ne lenne az (ön)hátraveregetés az irodai munkarend szerves része. De hát tudjuk, amíg nem panaszkodnak 30 millióan online…

@bëiz: Jesus HTH tudása lényeges, “csak” a sorozat ezt nem mutatta be. Rosita öltözködése szintén nem véletlen, ismerni kellene hozzá az előtörténetét. Hétről-hétre vannak olyan (jobbára karaktereket vagy helyeket érintő) kérdések, amikre van racionális, jól megalapozott magyarázat. Leírni őket viszont potenciális spoiler lenne, hiszen sosem tudhatod, nem építik-e be később.

@Gabe85: tévút lenne formátumbeli különbségekre kenni a készítők sorozatos marhaságait, pláne, hogy a pont a képregény egyértelműen színvonalasabb, koherensebb és komolyabb hangvételű a sorozatnál. Plusz egyes tévés karakterek vagy nem léteznek (Daryl) vagy markánsan eltérnek az eredetitől (Michonne), míg mások afféle fércmunkák több szereplőből összeollózva (Sasha). Szóval, bár én sem éreztem odaillőnek Jesus rugdalózását, messze nem ilyen egyszerű a leányzó fekvése.

@Pipacs: nem “pont talált” egy traktort, végig ott volt a síroktól vagy 25 méterre. Maggie farmon nőtt fel (így nem meglepő, hogy vezetni is tudja), ha nem más, Gregory jövetelekor akaratlanul is megakadhatott rajta a szeme. Szerintem ez még teljesen belefér.

_Peter - 2016. 11. 22. 18:42

“Az még oké, hogy akkor Alexandriában csak kamu hantok vannak, de hogy kerültek a holttestek Hilltopba? Ki cipelte oda őket?”

Negan mondta a kiszavazó show után hagy nekik egy kocsit. Lehet épp áttekerted. :)

_Peter - 2016. 11. 22. 19:14

“A görkoriban meg inkább az az életszerűtlen, hogy egyszerre KETTŐT is találtak.”

Mert ugye teljesen elképzelhetetlen korábban azon az úton sétált KÉT másik fiatal, akiknél volt KÉT görkori. Aztán zombik megették őket, vagy történt akármi hirtelen és a korik ottmaradtak. Például.

(Carl észrevétlenül elkocsikázik Alexandriából, mert kocsi és nafta mindig van, azt hittem ezen akadnak ki a szőrszálhasogatók, pedig ezt is meg lehet magyarázni két perccel hosszabb résszel és egy felesleges plusz jelenettel. Miért pont két talált kori a probléma, kétszer meglőtt Carlnak lehet már egy kis szerencséje nem? Legközelebb majd egy hajvágó készletet talál.)

irgum76 - 2016. 11. 22. 19:36

_Peter – 2016. 11. 22. 18:42

“Az még oké, hogy akkor Alexandriában csak kamu hantok vannak, de hogy kerültek a holttestek Hilltopba? Ki cipelte oda őket?”

Negan mondta a kiszavazó show után hagy nekik egy kocsit. Lehet épp áttekerted. :)

ez nekem se volt tiszta és igazából még most sem az hiába néztem vissza

Maggie nekiindul Hilltopnak erre mondja a feka csaj, hogy megy vele
erre mondja Maggie, hogy a hullát is viszi erre a többiek rádumálják, hogy nekünk is családtag volt babla
és elvileg bezsúpolják őket a kempingautóba (amit Negan hagyott meg nekik, hogy legyen mivel szállítani nekik az árút)
Maggieék ott maradnak kocsi nélkül
szóval elvileg Alexandriában kéne lenni a síroknak mégis Hilltopban vannak

winnie - 2016. 11. 22. 19:38

“Mert ugye teljesen elképzelhetetlen korábban azon az úton sétált KÉT másik fiatal, akiknél volt KÉT görkori. Aztán zombik megették őket, vagy történt akármi hirtelen és a korik ottmaradtak. Például.”

szerintem sincs a két korcsolyával gond. ha család volt, akkor jó eséllyel két gyerek is lehetett velük, vagy ahogy írod, két fiatal. vagy lehet, hogy volt 4-5 korcsolya, de azt nyilván nem mutatták, mennyi van. a méret más kérdés, de ha gyerekméret, akkor nincs gond. és még az is lehet, hogy állítható, de nem értek a korcsolyákhoz.

egyébként meg ez legyen a legnagyobb probléma:)

Shikork - 2016. 11. 22. 19:39

kiszálltam…. császtok

Nézőke - 2016. 11. 22. 19:47

..egyébként még pár teljesen nem gyakorlatias esemény egy ilyen világban:

eleddig csak elszigetelt csoportokat láttunk,most meg van itt több is,mégsem keresték egymás társaságát, holott egy ilyen helyzetben mi túlélők is megpróbálnánk tartozni egy nagyobb rendszerhez.
Egy ilyen helyzetben teljesen nem egyértelmű,hogy mi történt, mi több,az egész úgy kezeli a Rick fülébe súgott mondatot még az első évadban,miszerint “ott van a vírus mindenkiben már”, szóval úgy kezeli, mintha a többi random szereplő is együtt nézte volna velünk a sorozatot.
Ugyanez pl, hogy nem látunk kisérleteket arra vonatkozóan,hogy mások próbálnák megtalálni még az esélyt, az elnököt, a rádiókat figyelik, vagy bármi.
Egyetlen repülőt sem láttunk soha, valamint nagyon kevés állatot, még kevesebb erdőt,amint benőtték a betonutakat. (nem,az nem erdő volt. Az cserjés,amiben négy évad óta vánszorognak)

Ha Negan eljátszotta ezt már párszor másokkal is,amit Rickel, akkor kizárt,hogy ne állt volna a fejébe egy baráti székláb, tehát maga a karakter már rég nem létezne.

..és az a legnagyobb gond,hogy most már ilyeneken agyalok, mert ezt jobban élvezem,nem tudom beleélni már magam a világába.

Pedig ,ez lenne a dolga..

Pipacs - 2016. 11. 22. 20:24

Szabby:

Ok, de ezt majd’ minden sorozatnál is eljátszhatod, amit most írtál erre a két részre, az is sarkítva volt a “teljes történet”. De mindegy, ha így érzed, kaszáld, és ne bosszantsd magadat. :)

“ezért le sem írja senki, mert minek?”

winnie: Én azért leírtam…:) Mert idegesítő, hogy ennyire nyilvánvaló, hogy ez a gyors változás mire kell nekik. Kicsit valóban kapkodnak bizonyos lelki és személyiségfejlődési folyamatokkal, amikhez általában idő kell, plusz túlzásba is esnek, mint azt írtam, most Maggie-nél, múltkor Ricknél. Sok játékidő elmegy potyára, miközben erre meg nem figyelnek annyira.

_Peter - 2016. 11. 22. 20:45

winnie – 2016. 11. 22. 19:10

Főleg amilyen szájbarágósan csinálják az írók. Egy bekezdést írok most tök egyértelmű dolgokról feleslegesen: Múltkor a tigriskirály is marasztalta a rutinos Morgant és Carolt, elmondta csak színjáték nem igazi vezető ő, csak a közösségért teszi. Most Maggie-Sasha-Jesus triumvirátus elhárították a veszélyt, Maggie betegen félkézzel. És már ők is a főnökök, Gregory így csak pampoghat. Ő Ezekiellel ellentétben csak önzőségből játsza a főnököt, azt se tudja mi van a közösségével, csak nézegeti a festményeit. Gyakorlatilag a Kingdom-Hilltop részekkel Rick nélkül megágyaztak most az írók a 3 falu szövetségének és két legyet egy csapásra letudták mi történt Carolékkal, Maggie-vel témát is és még a tini l’amourt is beleszőtték.

irgum76 – 2016. 11. 22. 19:36

Én nem töltöm le újra, annyira azért nem érdekel. Mivel eredetileg azért indultak útnak a beteg Maggie-t elvigyék Hilltopba, akkor gondolom Rickék megoldották valahogy Maggiéknek mindenképp jusson egy járgány.

Nézőke – 2016. 11. 22. 19:47

A képregényt ugyan nem olvasom, de Kirkman interjúk alapján ez a világ így adott ahogy van. Ez nem az a sorozat lesz ahol a 17. évadban megtalálják az elnök bunkerét és egy másik CDC labort az ellenszerrel és Eugene sem fog csillagkaput építeni egy szebb világba.

Ezeket a mini közösségeket és vándorlást kapjuk képregényes figurákkal. Én inkább a sorozat világán belül agyalok máson, ha éppen unom a részt. Az Abraham-Sasha-Rosita-Spencer dolgot furcsálltam, feljebb kifejtettem. És néha azon agyalok lehet mindjárt bölcsödét nyitni, Judith bármikor beteg lehet mit csinálnának. Maggie terhes mi van ha mégsem lesz minden rendben, ha még a két kamasz is egymásnak esik úgy, hogy a kori zsákjában nem találtak óvszert. Annyit küzdenek a különböző gonoszokkal, a hétköznapi világvége van problémákkal idő/igény hiányában nem foglalkoznak. Lehet unalmas is lenne. A készítők is kényelmesek láthatóan: kisbaba képernyőn kívül, a teleket átugorják stb. Természetesen én sem akarok elfogyott a benzin és oda lett a termés drámát nézni. Na jó talán az elég fun lenne most úgyis Washington környékén vannak, hogy leesne egy méter hó és úgy az eddigi fa mögül teleportáló zombikat új nehézségi szintre emelhetnék. :)

Quantumleap - 2016. 11. 22. 20:50

winnie! Ahogy látom, újabban nem lehet kritizálni a “kaszás”-hozzászólókat, meg a beletekerve nézőket, az ilyen vonatkozású kommentek törlésre kerülnek. De akkor ennyi erővel törölni lehetne magukat az ilyen vonatkozású megnyilvánulásokat is, nem? Tényleg irritáló szinte minden epizód kibeszélőjében ezek garmadát olvasni.

Quantumleap - 2016. 11. 22. 20:53

_Peter:

“Negan mondta a kiszavazó show után hagy nekik egy kocsit. Lehet épp áttekerted. :)”

Nem tekertem át. Sose tudnék úgy nézni egy sorozatot.
Azt a kocsit azért hagyta, hogy avval gyűjtsék neki a dolgokat. De nem is ez a lényeg. Avval Rick visszaindult Alexandriába. Semmi utalás nem volt arra, hogy az elmúlt napokban közülük is megfordult volna bárki Hilltopban.

cart - 2016. 11. 22. 20:54

Mondjuk Negánék (a szévijór vagy mi a fakkom) is elég tré banda. Ráküldtek egy sereg zombit az áruló bázisra, oké, de azok túlélték. Utána bevonulnak badassesen, játsszák a janit, a kingofthehillt, de persze semmi megtorlás, semmi Luci éhes, semmi vágjuk le Jezus szakállát vagy ilyesmi. Á, mindennek a felét el, kis szemezés, térdeltetés oszt csók.
Én random agyon verettem volna Negan helyébe 1-2 embert, vagy minimum a polgármester húztam volna karóba.

winnie - 2016. 11. 22. 21:01

cart: “Én random agyon verettem volna Negan helyébe 1-2 embert, vagy minimum a polgármester húztam volna karóba.”
“semmi Luci éhes, ”

a gond csak az, hogy nem volt ott negan. ergó luci sem.

ugyanazt csinálták, mint alexandriánál demonstrált. megmutatták, hogy szolgáltatást nyújtanak. hogy van értelme a védelmi pénznek.

“Én random agyon verettem volna Negan helyébe 1-2 embert, ”

cart - 2016. 11. 22. 21:07

Azt értem, de itt tudták, hogy ők küldték rájuk Rickéket, vagy legalább sejtették. Ez meg eléggé Negan elvei ellen van. Sima liba lett volna egy brutális megtorlás. Így eléggé nevetséges lett a banda.

“a gond csak az, hogy nem volt ott negan.”
De, ott volt Negan :P Hisz mindenki Negan.

_Peter - 2016. 11. 22. 21:11

Pipacs – 2016. 11. 22. 20:24

Lehet úgy jobban jött volna le, ha nincs így szétdarabolva az évad. Minden részben egy kicsit látunk mindegyik helyszínből. Vagy legalább a múltkori egy órás Negan látogatás közben már látjuk Maggie jobban van, Jesus hogyan áll a sarkára, és a mostani részben csak ott kapcsolódunk be leverik a zombikat és Gregory-nak kuss. Az írók úgy döntöttek legyen külön Kingdom-Carol rész aminek a végére Ezekiel vallomást tesz, Daryl fogsága külön rész, Negan látogatás miért ez lett hosszú epizód ki tudja, Maggie-Hilltop lezavarva, még vissza van Tara és a raszta. Nem tudom jó-e ez így szétdarabolva, még hány rész mire naprakész lesz minden karakter a rossz hírekkel?

Pipacs - 2016. 11. 22. 22:45

“semmi vágjuk le Jezus szakállát vagy ilyesmi”

:D Az lenne ám a bünti…:)

_Peter:

Értem, hogy a struktúrából is adódik a dolog, csak azt mondom, hogy az egyes karakter csoportokra, párosokra/helyszínekre szánt részeken belül kellett volna jobban gazdálkodni az idővel és ezen fejlődések ábrázolásával, ahelyett, hogy sokszor felesleges időt pazaroljanak pl. az unásig hallgatott-nézett neganizmusra vagy éppen a “művészkedésre”. Nem értek az íráshoz, de szerintem ez megoldható lenne. Most így az van, hogy történt a “hosszú Lucille-ok éjszakája”, és 3-4 nap után kapunk egy teljesen önmagából kivetkőzött, térdeplő és egyáltalán nem előrelátó, ésszerűtlenül vezető Rick-et, és ugyanígy adott egy terhes nő, akinek levált a placentája részlegesen (amúgy attól volt lázas?), majdnem belehalt, közben a szeme láttára agyonverték a férjét, elvonszolták magukat és a hullákat erre a Hilltopra vagy hova, és 2-3 nap szundi után ő lesz atomlady, kemény kezű főnök jelölt Miss Rambo. Na ne már. Akkor is, ha “benne volt” ez eddig is a karakterben. Ez így sok és gyors. Legalább eltelhetett volna x idő, és közben jött volna egy-két történés, ami ezeket az ugrásszerű, vagy épp az eddigiekkel homlokegyenest ellenmondó jellemet eredményező változásokat magyarázza, árnyalja, stb.

Pipacs - 2016. 11. 22. 22:48

* ellenTmondó

Gabe85 - 2016. 11. 23. 00:53

“Mert ugye teljesen elképzelhetetlen korábban azon az úton sétált KÉT másik fiatal, akiknél volt KÉT görkori. Aztán zombik megették őket, vagy történt akármi hirtelen és a korik ottmaradtak.”
Ja, szerintem nem túl életszerű, hogy sétálsz a csajoddal egy elhagyatott úton, és akkor csak úgy ott van az út szélén egy táska, ami pont két görkorit tartalmaz úgymond. :) Na arról nem is beszélve, hogy ez elvileg egy olyan út, ami közel van az egyik közösséghez, tehát biztosan húszmilliószor jártak már arra mindenféle népek, és jó eséllyel minden mozdíthatót elvittek (tehát a görkorikat is rég el kellett volna már).
Na mindegy, neked-nektek ez nem hülyeség, nekem az, ennyi, túl van tárgyalva a dolog. :)

Enzo - 2016. 11. 23. 02:43

7×05
Nem volt ez olyan rossz rész. Na jó, a beszélgetések nagy része a szokásosnál is túlhúzottabb és semmitmondóbb volt, de ezen kívül elindultak fontos szálak, karakterépítés is volt, meg 1-2 aranyos jelenet is.

Amúgy az olyanok miért nézik a sorozatot, akik 6 évad alatt nem tudták megtanulni Glenn nevét, vagy azt se tudják hogy kik a Saviors, vagy mondjuk olyan baromságokat kérdeznek, hogy miért sápadt Maggie? Anyám borogass, a sorozat se szárnyal, de néhány komment igencsak alulmúlja.

Hilltop:
– Ezt írtam fel a rész közben: “Gregoryt felpofoznám egy traktorral.”
Kijárt a seggnyalónak a pofon a végén Maggie-től, pláne hogy benyúlta az órát Glenn sírjáról, te jó ég, ilyen ellenszenves karaktert írni…
És komolyan feladta volna Maggie-ékat, még úgy is, hogy nem volt “majdnem megtalálják őket” szituáció…
– Az éjszakai szabotázs ütős volt, Jézus ninjázik, Maggie traktorral öl zombit, látványos volt. Egy baki viszont maradt benne: Maggie hogy jutott le a tetőről? Mert az ajtó nem volt nyitva, Sasha ugye leugrott, de Maggie megcsinálta volna ugyanezt terhesen? Azért az nem ugyanaz, mint beülni a traktorba…
– A bajszos Savior alvezér (Trevor) szerintem hatalmas figura :D

CarlEnid:
– Végre valaki biciklit használ, köszönöm!! Annyira idegesített, hogy mennyire ki van hagyva ez a tök nyilvánvaló közlekedési eszköz a sorozatból, amikor egész hasznos sokféle helyzetben.
– A görkorizás viszont egészen nevetségesre sikerült, WTF :D
– Meg Carl random kocsikázása se volt a leglogikusabb szál valaha…észrevétlen kiszökés Alexandriából, aztán 1 zombi elgyúrása miatt tropára teszi a kocsit, és a végén amiket mondott, abból nekem az jött volna le, hogy mégse rejtőzik el a Negan-teherautóban.
– Na jó, a csók aranyos volt, szerintem határozottan megvolt a kémia megint a 2 szereplő közt, mint múltkor amikor a fába bújtak el a zombik elől, az is bejött.

Elindult 2 szál, ami nagyon gyorsan 1 szál lett, vicces volt, ahogy Jesus és Carl is ugyanoda rejtőzött el :D Persze jövő héten nem ezt fogjuk látni, de így is ez a legérdekesebb cliffhanger az összesből.

Sasháékkal aranyos volt a jelenet vége, Enid megérkezése, a lufik (jaaa, hogy ezek azok a lufik, amit felvezettek az előző részben! ez eszembe se jutott), meg az asztali áldásosdi is szerintem bájos lett.

#hétidézetei:
“We’re all gonna be one big happy dysfunctional family.” (Jesus)

“You ran over the boy?” (Enid bázzeg :DDD)

“This is our home now.
So you’ll learn to start to call me by my name.
Not Marsha, not ‘dear’, not ‘honey’.
Maggie. Maggie Rhee.” (ez mekkora jelenet volt már, hogy kiosztotta Gregoryt :D)

winnie - 2016. 11. 23. 06:47

” Maggie. Maggie Rhee.” (ez mekkora jelenet volt már, hogy kiosztotta Gregoryt :D)”

ezt írtam a kibeszélőben is: vajon mennyire lehetett hatásos? hányszor hangzott el eddig a sorozatban glenn vezetékneve, hogy a néző tudja, hogy mit jelent az, hogy “meggirí” – komolyan végignézem mindjárt az angol feliratokat, hogy mondták-e, vagy mikor mondták utoljára.

(meg egyébként is, tudja az átlagnéző a többiek vezetéknevét?)

ayren - 2016. 11. 23. 07:46

Rick és Carl Grimes, Daryl Dixon és Carol Peletier – az én tudományom eddig terjed, de Carolét már kizárólag azért tudom, mert írtam róla anno. :)

evergreen976 - 2016. 11. 23. 09:59

Nagyon belassult ez az évad.Kezd olyan lenni mint az “élet a farmon”, de még az is jobb volt ennél…
Még kitartok, de lehet hogy hagyom a francba…Egyszer már kiszálltam.

Enzo - 2016. 11. 23. 11:28

@winnie: nem feltétlenül a “Maggie Rhee.” mondat miatt volt hatásos, hanem úgy az egész – ha kihagyja azt, és csak addig mondja, hogy “Maggie.”, akkor is ugyanezt írtam volna :)
(egyébként egy csomó szereplőnek a vezetékneve el se hangzott tudtommal)

winnie - 2016. 11. 23. 11:40

enzo: inkább általánosságban kérdezem, mert abban mondatban benne volt az érzelmi döntés, és azért elég fontos kiállás ez glenn mellett. és épp a hangsúly miatt fura, hogy kábé senki nem tudja, hogy mi az a “rí”:) (én is csak azért tudom, mert egyszer régen utánanéztem, egyébként fogalmam nem lenne róla, de carolról sem.)

Mark Bolt - 2016. 11. 23. 11:58

Ezt az epizódot ma fogom megnézni, a képek alapján. Hétfőn képtelen voltam, mert arra gondoltam hogy

1. vagy Rick szívatását nézhetem, amihez nincs kedvem
2. vagy Carolék vergődését a tigrises társasággal, amihez nincs kedvem
3. vagy Daryl további szopását, amihez nincs kedvem

Gyakorlatilag itt belengett a kasza, mert ha egyszer zsákutcába futok egy sorival, azt nehezen kezdem újra. De hogy most megláttam Maggie-t, megjöttem a kedvem. El is feledkeztem erről a hilltopos társaságról. :)

irgum76 - 2016. 11. 23. 12:41

“vicces volt, ahogy Jesus és Carl is ugyanoda rejtőzött el :D”
ebben semmi vicc nem volt az az egy kocsi ment Neganhez
logikus ha Neganhez akarnak menni akkor mindketten ugyanarra a kocsira szálnak fel

noodles - 2016. 11. 23. 12:51

páran olyan hibákat hoztok fel ami a sorozat velejárója immáron 7 éve. ez nem fog változni, csak magatokat szivatjátok azzal, hogy még mindig nézitek. bénák a készítők ennyi, nem jól van vágva, szar a rendezés, Darabont nem véletlenül lett kipaterolva, ő nem ilyet akart csinálni.
az írók pedig igen, megveregetik a vállukat mivel szerintük ez így rendben van és úgy látják, hogy király amit összehoztak.
a következő részre meg köszi a spoilert…

bajan - 2016. 11. 23. 12:53

winnie – 2016. 11. 23. 11:40

Nekem nem kellett tudom, hogy ki az a rí, mert egyértelmű volt (nekem). Nem is kezdtem el keresni.

A rész/évad szerintem gyenge. Túl sok szál, túl kevés idő így szétcsúszik az egész.

winnie - 2016. 11. 23. 12:58

bajan: ezért írtam, hogy átlagnéző. a mondatból kiderül egyébként, de most már tényleg megnézem, hogy mondták-e a sorozatban.

winnie - 2016. 11. 23. 13:01

noodles: ” a következő részre meg köszi a spoilert…”

ez az első alkalom, amikor még ha akarna sem tudna spoilerezni senki szerintem, ugyanis nem adtak ki előzetest hozzá, csak az évad hátralévő részeire, amiből nem derül ki, hogy mi lesz a 7×06-ban. sem humannek, sem másnak sincs arról fogalma, hogy mi lesz benne, ergó nem nagyon spoilerezhet. ha pedig olyasmi infót írt, ami valóban a 7×06-ra vonatkozik, akkor az sem lő el belőle semmit, hiszen vélhetően az első másodpercben kiderül, így élményt nem rombol, a spoiler pedig azt jelentené elvileg.

noodles - 2016. 11. 23. 14:15

winnie: ok csak fentebb az van írva, hogy a következő részben tara és heath jön. nem nagy dolog de nagyon ritkán nézek előzetest és zavar bármilyen kis infó is.

amúgy a vezetéknevekről találtam ezt:
http://www.roamersandlurkers.com/topic/10232-last-and-first-names/

nem egy hivatalos infó de itt azt írják, hogy Glenn vezetékneve a 3.évadtól lett megemlítve a credit listán amúgy még a képregényben is csak Glenn. persze ez is itt 3 éves szóval azóta lehet mondták már a sorozatban.

bajan122 - 2016. 11. 23. 15:45

Winnie

En atlag nezonek tartom magam. Nem olvasok utana a dolgoknak, max a junkie kritikat olvasom(ezt is csak neha), meg a hozzaszolasok kozul a kritika iroket.

walkingmen - 2016. 11. 23. 16:00

Az a baj, hogy azért van a több-szálas sztorizás, a brutális évad nyitó meg ez a most hirtelen hunyászkodjunk meg más ember csoportok előtt, ahelyett egy szép tervvel azonnal jó messzire lelépnének!!!

Mert így azt hiszik a készítők, hogy most nézni fogjuk mert érdekel ez a sok “”izgi”” szál, túlságosan elbízták magukat, a hírnév miatt a TWD, ezért azt hiszik bármit megkajálunk, de így nem kóser.

De már eddig sem haladt a sztori nagyon. Valami fejlődés kellene ebben az apokaliptikus világ ügyben, ami kicsit szélesebb látókörű! Mert ez így bazi unalmas hogy ezeket az embereket kell nézni, most meg még be is csicskulnak vadidegeneknek. Annyi jót lehetne kezdeni a sorozattal pedig.

walkingmen - 2016. 11. 23. 16:03

És nagyon unalmas már most ez a másoknak becsicskulni, és félek még mennyi ilyet kell nézni, semmi értelme nem lesz a későbbiekben majd 10-en 20-on részek után, csak töltelék!

A fő karakterek egybeverődve leléphetnének titokba többieket ott hagyva, és jöhetnének új kalandok, emberek, szituk, infók a fertőzés eredetéről az lenne a tuti szerintem! Eléggé elcseszték, reméljük lesz kiút ebből.

human - 2016. 11. 23. 17:13

” (én is csak azért tudom, mert egyszer régen utánanéztem, egyébként fogalmam nem lenne róla, de carolról sem.)”

én sem emlékeztem, de a jelenetből egyértelműnek tűnt, h a volt pasija neve akinek a gyerekét hordja.

_Peter - 2016. 11. 23. 17:13

walkingmen – 2016. 11. 23. 16:03

Ilyesmiről kár álmodozni, Frank Darabont kirúgásával és a költségvetés lefaragásával elszállt ennek az esélye. Voltak tervei, ő szedte össze a színészeket is. Ő Atlanta elestét is be akarta mutatni. Emlékszel a katona zombira a tankban, akit Rick lelőtt? Külön szála lett volna, hogyan omlott össze a katonaság. A zombik is kicsit mások voltak. A viták miatt az AMC kirúgta, másodvonalbeli írók lettek showrunnerek, Kirkman nagyobb befolyást kapott, sminkesből lett rendező. Aztán csodálkozunk milyen a vágás és a sztori minősége, ócska cliffek mint pl. a kukás dolog, karakterek gyenge építése. Költségvetésnél ami eddig erdei mászkálás volt, most úgy látszik az a módszer folyamatos sztori helyett külön rész 1-2 karakternek és akkor nem kell fizetni a többi színészt akik éppen kispadoznak? Lehet ezt rosszul tudom. Kíváncsi leszek a nézettségre így, önmagához képest persze. A premiert megnézték sokan az olcsó finálé miatt, aztán egyébként is gyakran olyan egy évad ha premier és midseason közt nem látsz egy részt se, akkor is vágni mi van. Nekem az az érzésem Darabont tényleg csak alapnak tekintette a képregényt, a mostaniak meg szinte ahogy van átültetik olcsón. Aztán megy egymás vállbaveregetése milyen amazing minden, az ócska finálé cliff kritikákra is még Kirkman volt felháborodva LOL.

winnie - 2016. 11. 23. 19:09

“És nagyon unalmas már most ez a másoknak becsicskulni, ”

1. ha nem teszi, akkor meg mások részéről jönnek a “nem logikus” kommentek. a fotelrambó álláspont egyértelmű. a sok junkie “én megölném” kommentjét is értem (bár visszatetsző csicskulásról olvasni, amikor egy ember a szerelmével és a gyerekeivel akar lenni, és élni – ilyenkor adja magát, hogy aki ilyet ír, nem biztos, hogy keménylegény lenne:), de akár jó a sorozat, akár nem, ezt fel lett építve, ez érthető, ez logikus.

mint ahogy az is, hogy nem mindenki gondolkodik így.

ez után két megoldás lehetséges.

a.) vagy rögtön megváltoztatja az álláspontját rick (mert NYILVÁN valamikor meg fogja és az írók KIZÁRT, hogy túl sokáig egy helyben akarjanak járni.

b.) vagy még betolnak egy incidenst, ami véráldozatokkal jár, amikor valaki felkel negan ellen, hogy megmutassák, nincs értelme a partizánakcióknak. és csak ezt követően, némi idő után szedi össze magát rick.

winnie - 2016. 11. 23. 19:12

“ahelyett egy szép tervvel azonnal jó messzire lelépnének!!!”

aki ilyet ír, azon viszont a twd kifogott vagy nem nézte az eddigi szezonokat, vagy nem ismeri a karaktereket.

“Mert így azt hiszik a készítők, hogy most nézni fogjuk mert érdekel ez a sok “”izgi”” szál, túlságosan elbízták magukat, a hírnév miatt a TWD, ezért azt hiszik bármit megkajálunk, de így nem kóser.”

miért hinnék? ez teljes hülyeség. mind a hírnév, mind minden más. miért változnának meg hirtelen az írók. és főleg: ennek a sorozatnak van egy alapanyaga, ami visszamenőleg nem változik meg. egyébként az írók annak örülnek, ha nem beszél senki sem róluk. alapvetően introvertáltaknak való szakma, ők nem fogják keresni a hírnevet – bár kivételek mindig vannak.

“Valami fejlődés kellene ebben az apokaliptikus világ ügyben, ami kicsit szélesebb látókörű! Mert ez így bazi unalmas hogy ezeket az embereket”

ez a sorozat ezekről az emberekről szól, és tippre fog szólni. szélesebb látókörhöz más apokaliptikus sorozatot kell választani. elég sok van, és a nagy számok törvénye alapján kizárt, hogy a twd legyen a legjobb. csak ezt nézik a legtöbben.

winnie - 2016. 11. 23. 19:14

“másodvonalbeli írók lettek showrunnerek,”

ne túlozzunk, scott m. gimple inkább negyedvonal:) mármint nem volt előtte komoly pedigréje. (nagyon durva egyébként, hogy amikor indult a twd, gimple még csak executive story editor volt, 2011-ben pedig co-producer, ami még mindig nagyon alacsony szint és 2013-ra lett executive producer és showrunner, pedig vannak írók, akik ezt 20 év alatt sem érik el.)

(de előbb glenn mazzara lett a showrunner, aki azért korábban is volt showrunner, ő profi – a 4. évad körül rúgták ki, és sosem tudjuk meg, hogy miért. illetve nyilván kirkman keze van a dologban.)

_Peter - 2016. 11. 23. 22:50

Akkor lassan már a portás is készíthet epizódot. :)

Látszik a minőségen sajnos: párbeszédek, vágások, ócska cliffek. Színészeken spórolást is kinézem belőlük a feldarabolással. Ha egy milliót (mondtam valamit) is esik jövő héten a nézettség, van miből. Azt nem mutatja a Nielsen mennyi a guilty pleasure vagy már hate-watch. Aztán ahogy szokták évadonként 2-3 részre odateszik kicsit magukat nézőcsalogatónak. Én se bírom kaszálni, darára félre tudnám rakni, viszont jó a heti kibeszélő.

Kirkman szövegeitől általában rosszul vagyok. Ugyanez a banda csinálja a FTWD-t, ígértek fűt-fát bemutatják az összeomlást, aztán időugrás és újrahasznosított dolgokat adnak el újra olcsón több ostobasággal. Pedig ott nincs képregény kötöttség se. Ezzel dőlt el ettől a társaságtól kb. milyen szintet lehet várni, ha a nézettség miatt lesz akár 15 évad is.

Biztos Frank D. se szent, de remélem megkopasztja az AMC-t a bíróságon. Neki elhiszem volt egy elképzelése, Darylt is kitalálta, hozzáadott az első évad tényleg minőségi volt. Aztán az AMC mint a tőzsde egy céggel: volt egy sikeres termék, az alkotót kitúrták, a bólogató középszert helyzetbe hozták, a részvényesek diktálnak, minőség helyett más számít.

Nok3dli - 2016. 11. 24. 10:38

“Én se bírom kaszálni, darára félre tudnám rakni, viszont jó a heti kibeszélő.”

– Ugyanezt éreztem már többször is korábban. Jó lenne inkább darálni, de a heti kibeszélő miatt inkább csak hetente nézem. :)

Drakolder - 2016. 11. 24. 11:59

Én már nem is tudom mióta nézem ezt a sorozatot csak úgy megszokásból, vagy 3-4 évada tuti. És nem hiszem el, hogy mindig van lejjebb XD

Értem én, hogy ez a sorozat akarakterekről szól, nagy nehezen túltettem magam ezen, de hogy kurvára semmi ötletet nem tudnak belevinni a sorozatba mint, hogy mindig jön egy nagyon gonosz ember (kormányzó, Negan stb…), az baromi unalmas.

Alapvetően ez a Negan még jó figura is lenne, de már nem tudom komolyan venni ezt a sorozatot.

Számomra egyik karakter se fejlődik sehova, csak látványosan szenved az összes, ugyanazokba a konfliktusokba keverednek bele de én nem igazán érzem hogy nah tanulva az előző esetekből most hű de jól kivágták magukat ebből vagy abból a szituációból.

És amin mostanában szoktam gondolkodni, apuci portyázik, bátyus portyázik, a feka mostoha anyuci csak úgy kószál, de ki a faszom vigyáz arra a nyoorult gyerekre?! Valami random idegen alexandriából? szóval van egy tök felesleges gyerek a sorozatba (akinek kb anyni funkciója volt eddig hogy az annya belehalt a szülésbe) erre jön a grand surprise legyen gyereke carolnak is mert az ugye egy tök eredeti húzás a készítőktől…

Kíváncsi vagyok meddig zuhan most a nézettség, valami “nagy” dolog biztos lesz a szünet elűtt ami majd január végén vagy februárba visszaránt majd pár nézőt, aztán megint jönnek a filler részek amik senkit se érdekelnek mert, egy mondatba össze tudod foglalni mi történik bennük. És ez így megy évek óta, az emberek meg nézik és nézik… Meg is értem hogy semmi kreativitás nincs a készítőkben, ha így is van egy stabil tömeg aki nézi a sorozatot.

Nok3dli - 2016. 11. 24. 17:09

A motivál az erős kifejezés lenne, de érdekes számomra mások hogyan látják ugyanazt, amit én is. Ráadásul nem is mindig csak kétféle vélemény, vagy nézőpont van…

Ha figyelmesen olvasol láthatod, nem csak sírás-rívás van a kommentek között, de úgy látszik akkor csak ennyire vagy képes szövegértelmezés terén.

winnie - 2016. 11. 24. 17:34

Drakolder: de hiszen rick például elég komoly változáson esett át

” ki a faszom vigyáz arra a nyoorult gyerekre?! Valami random idegen alexandriából? ”

oké, nyilván nem kell mindenre emlékezni, mert egy-egy mondatról van szó, de judith-ra mindig odafigyeltek. volt, hogy carlt hagyták hátra, legutóbb pedig gabrielre bízták őt (a 6×16-ban) – erről volt szó, erre figyelnek az írók. nyilván, ha kell, akkor más alexandriaira bízzák, akinek van gyereke.

és a gyerek eddig nagyon fontos volt, még ha passzív módon is. ha nincs a gyerek, akkor talán rick sem hódol be negannek. korábban is sokat számított a kolonc, de a sorozat éppen azt akarja megmutatni, hogy milyen az, amikor valaki ebben a világban egy kisgyerekkel mászkál. akkor sokkal több mindenre kell gondolnia. (

“mert az ugye egy tök eredeti húzás a készítőktől…”

ez nem eredetiségről, hanem logikáról szól. sok minden baj van a sorozattal, de ez? ez hol baj? ha két ember szerelmes, szexelnek. akkor pedig gyerek lehet. főleg, ha akarnak. az lenne a meglepő valahol, ha maggie (nem carol, gondolom) és glenn nem akart volna gyereket.

“Meg is értem hogy semmi kreativitás nincs a készítőkben, ha így is van egy stabil tömeg aki nézi a sorozatot.”

a készítők általában nem a nézőkkel foglalkoznak, de igazából nekik is adott a képregény, szóval ez megint nem jó érv. ráadásul épp akkor lehetnének kreatívak, ha sokan nézik őket. mert akkor nagyobb a nyomás, hogy produkáljanak. és ők változtatnak is. rick évadokon át vándorolt – legutóbb letelepedett, rick éveken át badass volt, most változtattak rajta. egy csomó idei rick és bandája volt kábé a világ ura, most viszont szolgasorba kerül.

egy író éppen ezt szereti, ha kihívásokat támaszthat maga elé, ha új szituációkat teremthet. ehhez hozzávehetjük az új közösségeket, amiket behoztak a képbe, stb.

fireblade "pistike" - 2016. 11. 27. 23:00

Na, én msot daráltam le az utsó 2 részt
és továbbra is senyvedek, egyszerűen képtelenség hogy Negan ezt a fajta terror fele-fele kamu rendszert sokáig fenntarthatja..
lehet itt mesélgetni a karakterekről, meg hát ez történik mert csak..ez emberi ösztön és azt nem lehet semmivel felülírni..Nyílegyenes megy arrafelé hogy valaki őt is megismertesse Luci-val, mert akármibe lefogadom hogy ez lesz a vége.
Arról nem is beszélve hogy láthatóan az emberei nagy részének fogalma sincs mért is követik..hilltopos beözönlős jelenetnél jött ki ez nagyon..
Abba már bele se mennék, hogy mikor Negan látogatóba érkezett Alex-be, simán rájuk készülhettek volna, és az egész bagázst kiirthatták volna, majd szépen eltüntetni a tetemeket, és ennyi.
Ha jöttek volna megint hogy hol van Ngean: hát erre nem járt, bocs.ennyi.
mit tettek volna? nekiállnak keménykedni egy már nemlétező hatalomért?
ugyan minek? az a gond hogy faék egyszerűségű a történet, és épp ezért faék egyszerűen meg is lenne oldható.
De hát nem így írják meg a készítők, mi meg foghatjuk a fejünket :)
Hogy nappal vajon minek világít a háttérben hilltop-i főnöknél vagy 3 kislámpa? annyira vicces ez nekem :)
És Maggie bemutatta mért hülyeség az egész sorozat..kb 20 ilyen traktorral le lehetne nyomni az összes zombit kb :)
várom már a köv. részt

winnie - 2016. 11. 28. 04:48

“kb 20 ilyen traktorral le lehetne nyomni az összes zombit kb :)”

minek traktorral szenvedni, ha elég egy kés is? lehetne sokkal hülyébb zombirtási metódusokat is kitalálni, de mi értelme?

” egyszerűen képtelenség hogy Negan ezt a fajta terror fele-fele kamu rendszert sokáig fenntarthatja..”

ezzel most azt mondod, hogy a világon sem lehetne sokáig fenntartani abszurd rendszereket, márpedig bőven láthatunk példát ilyesmire. mennyi ideje tarthatja most fenn? eddig működött, és tippre sokáig működne is, ha nem lennének rickék. vagy addig, míg nem jönne kívülről valami fenyegetés.

“Abba már bele se mennék, hogy mikor Negan látogatóba érkezett Alex-be, simán rájuk készülhettek volna, és az egész bagázst kiirthatták volna,”

ha akarták volna. de nem akarták – épp ez a lényeg. persze akkor sem tehették volna meg. nemcsak azért, mert nem tudták, mikor mennek, hanem azért is, mert azzal magukat nyírták volna ki. ja, meg nem mindenki akart volna gyilkos lenni.

fura módon az alapvető történetmesélési technikákat nem veszed figyelembe. a fotelből a gyaknigyaknigyakni-hozzáállás a menő, és ez is lesz a végeredmény, a rambók örülni fognak, de éppen az a cél, hogy egy író nem azért teremt meg egy szituációt, hogy azonnal lerombolja, hanem azért, hogy bemutasson egy folyamatot. úgy logikus az általuk felépítettek alapján, hogy rick visszavonult és MEGPRÓBÁLJA elfogadni a dolgokat, kísérletet tesz arra, hogy így éljen. nyilván vagy évad végére, vagy félévadra, vagy jövőre be fog telni a pohár és el fog jönni a lázadás és a felkelés. de meg akarják mutatni, hogy ő partner, hogy tud racionálisan is viselkedni, a mások érdekében cselekedni. illetve megpróbál.

fireblade "pistike" - 2016. 11. 28. 08:32

értelek én..és sok mindenben igazad is van, de:

– Biztonság? hatékonyság?
– Fel lehet tartani, de a mai mostani társadalmi értékek miatt, mert itt ugye egy állampolgár mit tehet a hatalom elnyomása ellen? erőszak szervezetek uralják a hatalmat a médiát, a rendőrséget, katonaságot stb stb.Itt van vesztenivalója a polgárnak, itt meg lehet fogni törvényekkel stb..de abban a világban?
Az a Negan utánzat aki Hilltopba ment, mennyire hiányolná Negant? secpec alatt főnök akarna lenni..hullára nem érdekelné mi lett Negannel
– Így van, nem akarták, ami rendesen ellentmond az eddigi összes történésüknek..pont ők voltak akik simán nekiugrottak bármilyen ellencsapatnak, és ne mond hogy most sokkolva voltak, mert Kormi is adott nekik (Maggie apu kivégzése, ugye?) és szemük se rebbent pedig ott is nagy volt a túlerő. Mindegy, értem az érvedet, csak így ez ellentmondás..de így döntöttek. Csakhogy ez nem fenntartható, láthatóan olyan hatalmi mámorban úsznak Negan és csapata, hogy kihúzzák a gyufát hamar :)Senki nem akar gyilkos lenni, de ez néha nem döntés kérdése, nincs más.

Ez jogos, és ezért érdekel a dolog, és ebben elismerem teljesen igazad van..a folyamat érdekes, és a karakterek különböző reagálása miatt is az. Carl ugye meg Maggie, akinél Negan érzi a problémát.
Szerintem Negan eleve túl sokat foglalkozik Rickékkel, mert érzi, és ez látható is, hogy ne uralja őket még teljesen, sőt, és ezért veri ott magát, és alázza őket minden szinten, erősítve a megtörést, és azt hogy ő a BigBoss.
Hát majd kiderül..alapból igazat adok, de néhány szitun ha finomítottak volna, hitelesebb lenne.
Kösz a választ.

Mantera - 2016. 11. 30. 10:43

Kicsit késve tudtam elolvasni az ehhez a részhez írt kommenteket, de talán lesz még azért valaki, aki válaszol a kérdésemre :)
Honnan tudták Neganék, hogy a Hilltopiak szövetkeztek Rick-ékkel?

/A görkori témához annyit szólnék hozzá, hogy szerintem az legnagyobb baromság benne, hogy menekülés során egy (két) pár görkorcsolya a nyolcezer-hatszáztizenkettedik dolog lenne kb., amit bepakolna és cipelne az ember. Relatíve nehéz és sok helyet foglal. Inkább kaja, ital, ruha, gyógyszer, kés, stb…/

Stockes - 2016. 12. 04. 04:12

@_Peter: egyetértek minden posztoddal. A TWD úgy lett volna jó, ha csak a zombiapokaliptikus alapfelállást veszi át a képregényből, de más sztorit csinál belőle, úgy, ahogy Darabont csinálta. Ez is történt kb.-re az első évadban (bár jobb lett volna más cím alatt, más karakterekkel, hogy köze ne legyen Kirkmanhöz és a képregényhez), csak hát a pénzéhség miatt feladták a minőséget. Azóta egyre inkább mélyrepülés, egyre igénytelenebb, logikátlanabb, tényleg nagyon lerí róla a sminkmesteri színvonal (mint valami ZS kategóriás, 80-as évekbeli akciófilm) meg a képregényes gyerekesség. Már a második évadtól kezdve csak kínódtam a sorozattal, aztán a 6. évadnál kaszáltam kis időre, de aztán darával megint szintre hoztam magam, de a 6. évad végén kaszáltam. A 7×01-et azért megnéztem, hogy mit hoznak ki belőle, az a rész még vállalható is volt, úgy voltam vele, hogy a többi részt félreteszem darára, de annyira rosszakat olvasok róla, hogy inkább bele sem kezdek, ahogy a FTWD-et sem kezdem el.

Pedig csak az alapfelállást átvéve nagyon ütős sorozat lett volna egy Darabont-formátumú rendezővel. Rámehettek volna a vírus eredetére, az ellenszer kérdésére, hol maradtak még túlélők, azok hogy élték túl, hogy védekeznek, hogy találnak egymásra. Sajnos az első évadban is érezhető volt képregényes hatás, pl. Merle is elég cartoonkarakter volt, annak ellenére, hogy a képregényben nem is szerepel, de úgy olvastam, hogy Kirkman találta ki mégis a figurát. Az egész sorozatban így akkora potenciál lett volna, hogy köröket vert volna a képregényre.

winnie - 2016. 12. 04. 07:58

“Rámehettek volna a vírus eredetére, az ellenszer kérdésére, ”

kár lett volna, legalább ennyiben más, mint sok másik sorozat. és ne feledjük, hogy épp darabontnál lebegtették be ezt az irányt.

winnie - 2016. 12. 04. 08:00

“Honnan tudták Neganék, hogy a Hilltopiak szövetkeztek Rick-ékkel?”

lehet, hogy azért, mert azt követően ütöttek rajtuk, hogy megpróbálták kinyiratni gregory-t azzal a hilltopi fickóval, akit rick levágott.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz