login |

Mégis lesz Lucifer 4. évad (frissítve)

2018. 06. 15. 22:41 - Írta: winnie

58 hozzászólás | kategória: az év híre, hírek,

Nem sokkal a színészek szerződésének lejárta előtt sikerült a mentés: a Netflix berendelte a Lucifer 4. évadját. Itt is az volt tényező, hogy az amerikai streaming jogok, mint a The Expanse esetében máshol (jelen esetben a Hulu-nál) voltak.

Az, hogy a költözés jár-e változásokkal, az elkövetkező hónapokban ki fog derülni. De az biztos, hogy a Netflix-sorozatok között nem nagyon vannak epizodikus nyomozósok, szóval érdekes lesz látni, hogy ettől a komponenstől búcsúzni kell-e.

Érdekes kérdés lesz majd, hogy mostantól ez a sorozat olyan lesz-e, ami esetében itthonról is lehet tenni a sikeréért, azaz szavazhatunk-e a pénzünkkel – vagyis felkerül-e hozzánk is. Eddig ugyanis a Netflix által megmentett, de itthon tévében is sugárzott The Killing vagy Arrested Development nem került fel a hazai Netflix-re, cserébe a sorozatot sugárzó csatornán folytatódtak. Most viszont annyiban más a helyzet, hogy a Lucifer S1-S2 eleve fent van a magyar Netflix-en.

UPDATE: Hivatalos infó nincs, de megerősített sajtóforrások szerint 10 részre szól a berendelés.

58 hozzászólás Ne habozz!

Kiváncsi Fáncsi - 2018. 06. 15. 22:45

hoppácska :) bármennyire is béna volt a harmadik évad, én ennek azért örülök, ez egy szerethető sorozat :)

Máté - 2018. 06. 15. 22:48

Ez nem semmi, én nem vagyok rajongó, ezért fájlalom, hogy más sorozatokat nem mentenek meg így.

Deny - 2018. 06. 15. 22:51

Nem hittem volna!
Bár kaszáltam, lehet, hogy belenézek majd az új évadba, mert kíváncsi vagyok, hogy a Netflix mit hoz ki belőle.

Tyberius06 - 2018. 06. 15. 22:53

Hol volt a Netflix, az Amazon meg a Hulu, amikor kaszálták a Firefly-t…???????

Így, hogy megy a Netflixre elkezdett érdekelni a 4-dik évad. A rém gyenge 3-dik után ez a hír így duplán hamvaiból szárnyra kapó főnix-effekt. Reméljük a minőségre is igaz lesz végső soron…

Pr13m - 2018. 06. 15. 22:53

a Netflix szerződést kötött az ördöggel, és milyen jól tette! Ezután a cliffhanger után muszáj legalább valami lezárást kapnia! :)

cherockee - 2018. 06. 15. 23:00

Mit kellett vajon ahhoz mondania a csapatnak, hogy a Netflix ebbe pénzt rakjon? Bocsi bocsi, az előző évad nem számít? :)

Avera - 2018. 06. 15. 23:11

Van Iste… akarom mondani Ördög! :)

DarkEagle - 2018. 06. 15. 23:20

Nem hinném, hogy bármit is kellett volna mondania a csapatnak a Netflixnek. Figyelték ők az eseményeket és azért nem kevés ideig uralta a Twittert pl a Lucifer. És itt most nem pár ezer hanem több 100 ezer emberről beszélünk, ami egy Netflix esetében azért nem kevés pénz, még akkor se ha csak a fele fizet elő náluk újra vagy újoncként. Nyilván nem csak ez volt az oka, hogy alkut kötöttek és de szerintem ez is közre játszott. Régóta sorozatozok de ekkora támogatást ritkán láttam, amit a Luci kapott a rajongóktól.

Arra én is kíváncsi vagyok mi lesz a 4. évaddal mert a stílusa nem épp Netflixre való, gondolok itt arra amit Winnie is írt. De legyünk őszinték. Mindenki jól jár évi 10-13 Lucifer résszel ami nem heti ügyes hanem konkrét sztori végig. Plusz most már tényleg nem kell cenzúrázni semmit. Talán elmehetnek a képregényes irányba végre.

Nagyon örülök még így is hogy a 3 évad 90%-a nagyon cinkes volt. De még mindig azt mondom, hogy ez főleg a FOX sara volt.

Máté - 2018. 06. 15. 23:24

Javítom az előző megnyilvánulásomat, mentenek meg azért sorozatokat, csak nem azokat amiket én várok :D

winnie - 2018. 06. 15. 23:28

Hivatalos infó nincs, de megerősített sajtóforrások szerint 10 részre szól a berendelés.

winnie - 2018. 06. 15. 23:34

DarkEagle: “Figyelték ők az eseményeket és azért nem kevés ideig uralta a Twittert”

igen, sokan ezt fogják hinni, és akkor tovább folytatódnak ezek az akciók, mert az emberek tényleg hisznek abban, hogy ők döntenek róla, és sajnos a színészek öntik is az olajat a tűzre.

ne érts félre, nincs bajom a jelenséggel, de így kvázi lehetetlen lesz kaszálni rajongói sorozatokat, mert mindent néznek százezrek vagy milliók. nyilván random, ne közösségi háló-kompatibilis sorozatokkal más lesz a helyzet, de eljuthatunk egy elég kényelmetlen szituációba, hogy ellepik a neten az effélék, amikre a “tetszettek volna nézni” reakció is valid lehet, mert tippre a többség megtehette volna a hulun vagy a netflixen.

ahogy te is írod, ez csak tényező lehet – és elég gáz egyes alkotóknak, hogy az ő kaszált sorozataikért senki sem sír:)

mivel a streaming platformnál csak az új előfizetők számítanak (oké, egy kicsit az imidzs is). hiába a sok tweet és efféle, a netflix szerintem nem annyira ezt fogja nézni, tudták ők is, hogy fansorozat, hogy mennyien nézik náluk. ha valaki nézte, akkor a warner, amely elkezdett sáfárkodni a sorozattal, mert volt mire. a vásárló pedig bízik abban, hogy lesznek új előfizetőik. és most tényleg mindenki fizethet majd érte. és ha az emberek megint csak letölteni fogják, akkor lendül a kasza.

és mi lesz ennek a végeredménye? lehet, hogy elrugaszkodott a kijelentés, de eljuthatunk oda, hogy egyes sorozatokért, illetve azok túléléséért konkrétan fizetnünk kell – közvetetten ezt fogjuk tenni, még, ha nem is kötelező. ld. amire fent célzok, hogy aki életben akarja tartani a lucifert, az most fizethet egyszer 3000 forintot, ha hozzájárulna az esetleges 5. évadhoz.

(nem tudom, hogy a netflix mennyire nézi a friss előfizetőket és azok első darálásait, de az amazon beismerte, hogy egy sorozat túlélése érdekében nagyon sokat számít az, aki a premier idején csatlakozik és azzal a sorozattal kezdi a streamingelést. ergó én, aki már fix előfizető vagyok, nem sokat tudok tenni. tudják, hogy engem nem veszítenek el, én meglettem.

Silver-sama - 2018. 06. 15. 23:44

De dúrva :O Sose gondoltam volna, hogy ez történik!
Nem néztem a sorozatot, de majd ezt a 4.évadot bepróbálom.

Krityu - 2018. 06. 15. 23:46

winnie: Én például pont részben Lucifer miatt fizettem elő rá, erre kiderült hogy csak két évad van fent. Torrenten már csak azt nézem ami nincs Netflixen vagy HBO GO-n.

Benjy - 2018. 06. 15. 23:47

Uhh, ezzel kezdünk ingoványos terepre tévedni… Nincs azzal bajom, hogy megmentették, de lassan kvázi bármelyik sorozatot bármikor felkarolhatja akármelyik streaming szolgáltató. És most nem feltétlenül arra a problémára gondolok amire winnie az előbb rávilágított, hanem jöhetnek majd a kérdések, hogy miért pont nem xy sorozatot mentették meg? Mi alapján lehet azt megítélni, hogy egyik kaszált sorozat megérdemel egy feltámasztást míg egy másik nem?

winnie - 2018. 06. 15. 23:50

(már írom is a hét kérdése posztot:)

DarkEagle - 2018. 06. 15. 23:52

Igen, ez igaz, viszont a Netflix esetében könnyebb a dolga a sorozatnak. Itt nincsenek reklámok, egyedül csak a Netflixnek, meg talán a Warnernek kell megfelelniük. Nem feltétlen kell azonnal megnézni az egész évadot, hiszen ez Streaming és ki tudja, hogy milyen formában kerülnek fel a részek, lehet egyben, lehet hetiben. De nyilván nem egy évadra tervez a Netflix sem, különben nem hiszem, hogy megmentette volna a sorozatot. Bár tudom, hogy erre rávágod úgyis, hogy nekik 1 évad miatt is megéri ha sok új előfizetőt bevonzanak és megtartják emiatt a régieket. Ráadásul ez azért nem semmi imázs növelés a számukra.

És nyilván lenne hátránya is annak, ha idővel az úgymond Trendek alapján döntenének a csatornák, hogy mit tartanak meg és mit nem, de ahogy te szoktad mondani, a Stream sose fogja leváltani a TV-t, vagy legalábbis nem teljesen. :D Így nyilván az ilyen kivételes esetek se fogják átvenni a megszokott rendet.

De azért legyünk őszinték. Mindenki azt néz amit akar. És ha az egyik kedvencét elkaszálják de mondjuk egy havidíj ellenében, amiért ráadásul sok másik sorozatot/filmet is kap, megkapná a kedvence újabb évadát, ki az aki nem fizetne elő? Én pl alapból előfizetek a Netflixre amint olyan van rajta ami érdekel. Akkor ne tenném ezt meg azért a sorozatért amit már akár évek óta követek és szeretek? Ugyan.

Nem több ez annál, mikor mozizni megyünk, vagy megveszünk egy zenei albumot. Vagy elmegyünk enni valahova vagy csak rendelünk kaját. Szerintem ezzel nincs semmi baj. Amíg van rá keret és lehetőség, igen is legyen meg a lehetőség hogy a rajongók megmenthessék a kedvencüket. Akár anyagi áron.

Egyébként jelenleg is így működik a rendszer Winnie de szerintem ezt te is tudod. Havidíj ellenében nézünk minden filmet és sorozatot a tévében. Csak mi nem a tévének hanem a kábel szolgáltatónak fizetünk. De a végkimenetel ugyan az.

LaCRossE - 2018. 06. 15. 23:53

Nem örülök.
Még nem tudom, hogy nézni fogom-e.

DarkEagle - 2018. 06. 15. 23:54

Egyébként most nem flame indításból írom de eddig nem merült fel senkiben, hogy mi alapján kerül kaszálásra egy sorozat vagy mentik meg? Hiszen több ezerszer láttunk már olyat, hogy egy csatorna elkaszált egy jobb nézettséggel bíró sorozatot, míg ami konkrétan a béka segge alatt volt azt megtartotta.

Miben is másabb akkor ez? Mert szerintem semmiben.

winnie - 2018. 06. 16. 00:08

DarkEagle: csak arra célzok, hogy lesznek olyanok, akik eddig nem fizettek semmit a luciferért (mert tévében nézték vagy letöltötték), és most konkrétan egy sorozatért fognak fizetni. amiért kapnak sok minden mást is, amiért korábban nem fizettek. szóval nyilván kapnak értéket érte, de ettől még lecsupaszítva fizetniük kell – nem a 4. évad megnézéséért, hanem azért, hogy lehessen 5. évad is.

de engem inkább az érdekel, amit a tweetben írtam. ha nekik csak az új előfizetők számítanak (és a világdominancia), akkor azok az előfizetők, akik már megvannak és (tegyük fel, hogy) nem mennek sehová (pl. én), számítanak vajon valamit? a józan ész azt mondatja velem, hogy igen, de a logika alapján ők nem lenne szabad, hogy számítsanak, hiszen megvannak, csak meg kell tartani őket. viszont az újakat a luciferrel vagy mással lehet megszerezni (és egy részüket a kínálattal megtartani, hogy később már ők se számítsanak egy megmentett sorozat esetében. és utána már látják a nézői szokásait, és tudnak a megtartása érdekében újabb és újabb sorozatokat szállítani neki.)

Mate4182 - 2018. 06. 16. 00:18

Mondhat barki bármit, azt amikor a Jericho rajongok k%*’asok repülősmogyorot kuldtek a csatorna székházoz hogy legyen második evad, ugyse fogja uberelni semmi :D

DarkEagle - 2018. 06. 16. 00:23

De Winnie, eddig is fizettünk azért, hogy folytatódhasson XY sorozat, nem? Vagy te a kábelszolgáltatónak fizetett díjat nem annak veszed? Bár nyilván abból nem látnak semmit a cégek de ha szigorúan vesszük, akkor fizetünk értük.

A letöltést nem lehet megszüntetni, ez nem hiszem, hogy érdekelné bármelyik céget is. Nem hülyék azok sem, tudják, hogy a warezt nem lehet megszüntetni, maximum visszafogni kicsit. És őszintén szólva, már csak magamból kiindulva és sikerrel jártak. Az elmúlt 10+ évben soha, semmit nem töltöttem le, ami nincs fenn Netflixen, Amazonon vagy HBO GO-n és akkor majd ide vehetjük még a DC Universe-et is. De ha Amerikában élnék akkor 100%, hogy semmit se töltenék le, hiszen itthon azért nem nézek tévében sorozatot, filmet, mert nincs mit, ami van azt már láttam, ha meg premierbe megy mint manapság pár sorozat ugye, akkor azért mert nem vagyok szinkron párti. De ha kinn laknék akkor tuti, hogy mindent tévében néznék. De a tévének az a hátránya, hogy nem tudsz mindent azonnal nézni. Erre van a DVR vagy az On Demand ugye.

Egyébként butaság lenne azt hinni, hogy a Netflixet vagy más szolgáltatót nem érdekelné a már meglevő ügyféllistája. Ez olyan lenne mintha azt mondanád, hogy te egyszer már vásároltál a Tescóban de többször már nincs rád szükség. :D Nyilván a főszempont újakat szerezni de újakat szerezni könnyebb olyan filmekkel, sorozatokkal, amiket már ismernek. Látatlanban senki se szeret szerintem fizetni. Egyébként te is azt írod, hogy a már meglevő előfizetőket is meg kéne tartani és mi lenne erre jobb megoldás mint egy ilyen húzás? Ha csak a meglevők felét maradásra késztetik ezzel a húzással már jól jártak és ehhez még jön egy csomó új is.

zolkó - 2018. 06. 16. 00:31

“4-dik” “3-dik”
Aúúúú….

Hallak65 - 2018. 06. 16. 00:43

Szerintem egy csodálatos dolog, hogy fan favorite sorozatokat van lehetősége megmentenie valakinek. Az meg hogy “fizetni kell” érte, miért nagy dolog? Sorozatjunkie közönsége 80%-ban torrenten szerzi be a legújabb részeket, reklám nélkül. Kvázi az általunk generált nézettség semmi beleszólása egy sorozat kasszájában vagy berendelésébe. Ha pár sorozatot Mo-ról elérhető stream szolgáltató veszi át, nem lenne tisztességes hozzájárulni a megújításához ténylegesen? Magamról tudom, hogy az HBO GO előfizetés GoT alatt számomra kötelező. Annyi crowd funding dolog van már, miért ne a kedvenc sorozataink legyenek azok? Hatalmat a népnek!

Korosifb - 2018. 06. 16. 01:29

Na én azt kérdezném a nálam okosabbaktól hogy ez mit jelent a sorozatnak? Arra értem hogy pl fog változni várhatóan a részek hossza hogy nincs megkötés mint az országos adón?Emellett hogy épül majd a sorozat évada fel ha nem epizódikus részek lesznek és rövidebb is lesz?Plusz adott esetben durvulhat e sorozat? És ez vizuális megjelenésen(Cgi, stb) pozitív vagy negatív lesz hogy a Netflixre kerül. Ha bármelyik kérdés hülyeség volt előre is bocs.

heidfeld - 2018. 06. 16. 06:10

Imádtam a Lucifert, de alapvető változások kellenének! Felesleges szereplők, béna írók eltávolítása.Simán jöhetne Tom Kapinos. Annak idején vázolta az elképzeléseit, de nem kértek belőle. Én előre küldeném a pénzt, csak láthatnám az ő verzióját..
Hangoskodhatnak a rajongók, színészek, ahogy akarnak. Netflix, Hulu, Amazon profit orientált cégek. Ritka kivételek lehetnek, de egyre kíméletlenül kaszálnak sorozatokat, ha nem hozzák az elvártakat.

Caeiro - 2018. 06. 16. 07:02

Na végre, valami jó hír! A kasza bejelentése óta figyeltem én is a twittert. Az, hogy egy sori miatt fizessek elő egy streaming szolgáltatóra nekem se új, én az hbogo-ra fizettem be tavaly a Twin Peaks miatt. Aztán szépen ott ragadtam, de eddig még mindig volt valami ami miatt érdemes volt maradni. Nem mondom, hogy csak ezért átpártolok a Netflix-hez, de nincs kizárva.
A sorozathoz visszatérve remélem elmegy egy sötétebb tónus felé, nagyon ráférne – mondjuk ebben viszont annak a veszélyét látom, hogy elfordulnak tőle azok akik a limonádét szerették.

winnie - 2018. 06. 16. 07:31

Korosifb: nem tudni. lehet, hogy pont ugyanilyen lesz. idővel ki fog derülni. az biztos, hogy _lehetnek_ hosszabbak a részek, lehet végig átívelő és lehet durvább vagy szókimondóbb (a killing például az lett). de van, ahol nem akarnak nagyon változtatni a korábbiakon. ez készítői szándéktól függ.

winnie - 2018. 06. 16. 07:41

Hallak65: csodálatos, de erre mindig volt lehetőség, szóval nem újkeletű a dolog, hogy egy digitális platform fogad arra, hogy lehet jövője náluk valaminek.

“Az meg hogy “fizetni kell” érte, miért nagy dolog? Sorozatjunkie közönsége 80%-ban torrenten szerzi be”

pont ezért.

én olyan sok mindenért fizetek, hogy nem izgat, de mások fejével próbálok gondolkodni. nagyon sokan szavaztak arra anno és gondolkodnak úgy, hogy semmiképp sem fizetnének olyasmiért, amit ingyen is megkaphatnak. és, mint írtam, ezt most is megtehetik.

“Kvázi az általunk generált nézettség semmi beleszólása egy sorozat kasszájában vagy berendelésébe. Ha pár sorozatot Mo-ról elérhető stream szolgáltató veszi át, nem lenne tisztességes hozzájárulni a megújításához ténylegesen?”

megint csak pont erre célzok. eddig nem volt beleszólás. most LEHET beleszólás. változik a globális szolgáltatók miatt a helyzet. tökéletesen tisztességes. viszont mondhatni most az a helyzet, hogy mondhatjuk, hogy nyomás van a nemfizetős embereken, hogy fizessenek egyetlen sorozat miatt a hobbijukért és a rajongásukért. ami önmagában is komoly változás lesz nekik. ha pedig lesz 5-10 megmentett sorozat 5-10 szolgáltatónál, akkor még érdekesebb lesz a helyzet.

félre ne érts, ez még mindig minimális összeg. egy lucifer 5. évadért 3000 forintot fizetni, szóval lehet, hogy vihar egy pohár vízben és senki nem fog emiatt szót emelni, mert még egyszer mondom, hogy nem kötelező, de egy nagyon érdekes változás szerintem.

eddig is a nép kezében volt a hatalom, a nép szavaz a távirányítóval is, a különbség, hogy most már minden egyes ember megteheti. más kérdés, hogy senki nem fogja látni, hogy mi az eredmény:) gond csak akkor van, a “nép” elhiszi, hogy ő dönti el, hogy mi menjen, mert akkor az mennyiségben fog megnyilvánulni, és elég agresszív nyomulásig is elmehet. ha valami elég népszerű, akkor eleve nem lesz kasza. ha valami elég népszerű, hogy máshol túléljen, akkor meg a “nép” nélkül is át fogja venni a platform.

Ambriel - 2018. 06. 16. 08:06

Ez egy nagyszerű hír! Tekintve, hogy hogyan ért véget a 3. évad, nem hiszem, hogy nagyon nyomozással folytatták volna a sztorit, legalábbis az írók helyében biztos, hogy azok után a természetfeletti szálra fektetném a hangsúlyt. Kíváncsian várom, hogy hogyan fog megváltozni.

winnie - 2018. 06. 16. 08:11

ambriel: az íróknak kényelmesebb átívelésként egy 90 perces sztorit írni, amit elszórnak sok részre, mint 10 vagy 22-szer 40 perceset, tehát az epizodikus struktúra ezt remekül elősegíti. de szerintem e tekintetben a fox diktált, biztos megvoltak a tervek, hogy lehetne folytatni ugyanebben a mederben náluk a cliff után is, viszont a netflixnek nyilván mások lesznek az elvárásaik, így ezért is írtam, hogy érdekes lesz látni, hogy merre kanyarítják a sorozatot.

Aldo - 2018. 06. 16. 10:15

Ez jó hír, remélhetőleg sikerül összekapniuk magukat. A Lucifernek szerintem részben a túl magas epizódszám is sokat ártott. 13 rész bőven elég lenne egy évadra.

Aredhel - 2018. 06. 16. 11:28

Nem tudom, örüljek-e. Annyira rossz volt az előző évad, hogy legszívesebben kitörölném az agyamból az emlékét. Könnyebb volt úgy, hogy kaszálták, és nem kellett döntést hozni, hogy tovább nézzem-e.

Anonymus - 2018. 06. 16. 12:22

Hát, ennek kivételesen örülök, mivel így normális befejezést kaphat a sorozat, de ez a sok megmentősdi egyrészt jóval csökkenti az új sorozatok számát, meg ha rákapnak onnantól kezdve nincs megállás. Most képzeljük el, most még csak a kaszált/félbehagyott sorozatokat mentik meg és rontják/javítják azokat. De pl teljesen más lenne a véleményünk, ha pl megvenné valaki a Breaking Bad-et és folytatná, “há mert 10 milliós nézettséggel zárt és az jó”, amire igen nagy esélyeket látok, hogy hamarosan befejezett sorozatok is terítékre kerülnek majd, (oké, a Breaking Bad-es példa egy kicsit sarkított volt, de kevésbé mainstream jól lezárt sorozatoknál lehetséges lehet) akkor már kevésbé fognak örülni az emberek az effajta megmentéseknek.

winnie - 2018. 06. 16. 14:40

Anonymus: nem lezárásra veszi a netflix – szóval akkor fog normális befejezést kapni, ha berendelnek még egy további évadot azzal, hogy az lesz az utolsó. vagy ha kap a 4. évad egy kevésbé nyitott, kvázi lezárt, de folytathatü véget, de akkor az nem sorozatzárós lesz.

Kissur - 2018. 06. 16. 14:51

Hol volt a Netflix, amikor a 24-et kaszálták? Oké, ott az írók kifulladtak az ötletekből, de mennyire király lett volna már egy 24 részes évad, ami egyben felkerül.
Csak az 1.évadát néztem a Lucifernek, de kicsit most az irigység forr bennem, hogy volt pár sorozat, amit kaszáltak, pedig imádtam, és azokat senki nem karolta fel…

steewolf88 - 2018. 06. 16. 14:54
winnie - 2018. 06. 16. 15:02

kissur: a 24-et szerintem nem árulta sosem a gyártó stúdió, ráadásul a foxnak mindig megvoltak a tervei, most is fejlesztenek.

Aldo - 2018. 06. 16. 15:33

A 24-et tényleg nem kéne már erőltetni.

Wisp - 2018. 06. 16. 15:34

De jó, hogy felnéztem ide. Szükségem volt egy jó hírre.

Aszusz - 2018. 06. 16. 16:13

Éljen! Akármilyen is volt a harmadik évad, azért hiányzott volna. Kíváncsi vagyok, a Netflix mit hoz ki belőle.

nade - 2018. 06. 16. 17:13

lol
jellemző. netflix lecsap a limonádéra, a komolyabb sorozatot meg veszni hagyta volna.

Olvastam vhol egy cikket hogy majdnem az amazon karolta fel ezt is https://deadline.com/2018/06/amazon-studios-the-expanse-saved-lucifer-amazon-jennifer-salke-1202407447/

Máté - 2018. 06. 16. 17:32

Kissur: teljesen egyetértek veled, én is féltékeny vagyok a Luciferre, mert konkrétan volt is egy 22-es sorozatom, amire nagyon ráfért volna mégegy évad, ha csak rövidebb is. A sztori nagyon megkívánta volna, így meg elég rosszul sült el.

DenisaW - 2018. 06. 16. 19:32

Volt egy interjú Tom Ellis színésszel még a kasza előtt, és akkor mondta, hogy reméli a 4. évados berendelést, és ő személy szerint sokkal jobban örülne annak, ha darkosabbra vennék a sorozatot, mert akkor élvezte a forgatást igazán, amikor Lucifer Lucifer lehetett. :)
Nem tudom, hogy mekkora beleszólásuk lesz a színészeknek a sorozat készítésébe, de én remélem, hogy azért kezdik elvinni darkosabb irányba, ha már ugye Lucifer. Ma megnéztük a plusz két részt, amit utólag kiadtak, és nekem mindkettő bejött. Főleg a 25. rész, amiben megjelent egy újabb “tesója” Lucifernek, a halál angyala. Egyébként sokszor teljesen jó témákat boncolgattak, és jó néhány rész esetében ezt tényleg sikerült is jól csinálniuk.(3. évadból a 23. részt, na azt tényleg összerakták) Remélem, hogy a Netflixen majd sikerült jobban figyelniük erre, és hogy nem cseszik el egy ilyen Káin témával, amivel a 3. évadot sikerült. Bár még ezt is lehetett volna jó irányba elvinni, csak éppen az íróknak nem sikerült.
Majd kiderül, de én örülnék egy kicsit sötétebb Lucifernek, amihez mondjuk az alapot meg is adták azzal, hogy Chloe meglátta Lucifer valódi arcát..

nargli - 2018. 06. 16. 22:59
winnie - 2018. 06. 17. 08:41

nade: ez a cikk, amit mi is említettünk hírben, csak arról szól, hogy tárgyaltak, mint ahogy a huluval is tárgyalt a warner, nyilván a kaszált sorozatok gyártói mindig megpróbálkoznak pár platformmal, hatha valamelyiknek kell. az meg, hogy ki mit vesz át, csakis rentabilitás kérdése. ők erre látnak nagyobb esélyt.

Tod - 2018. 06. 17. 11:43

winnie: Arra visszatérve, hogy a netflixnek mennyire számítanak a régi előfizetők. Én szinte rögtön regisztráltam, amikor lett rá lehetőség. Az ingyen hónap után is maradtam vagy fél évig. Volt, hogy egy napot végigdaráltam, volt egy hétig rá sem néztem. Aztán időhiány miatt lemondtam. Lemondás után is kaptam az emaileket az újdonságokról. Aztán egyszer csak egy olyat küldtek, hogy kapok megint egy hónapot ingyen, ha visszajövök. Gyorsan újra aktiváltam a fiókomat és azóta is ott vagyok. Ez kb 1 éve lehetett.
Szóval megbecsülik a régi előfizetőket, mernek fizetni azért, hogy ne menjek el.

A másik, ami tetszik, hogy még jó régen rákerestem a Bourne trilógiára. Kb évente megnézem, netflixen lett volna a legegyszerűbb. Akkor még nem volt fent. Most áprilisban pedig küldték az emailt, hogy már fent van.
Biztos részletesen monitorozzák, hogy mi az, amire van igény a régi usereknél.

Deny - 2018. 06. 17. 11:49

Tod: Pont valamelyik nap kaptam én is egy ilyen mailt. Magamban poénkodtam is rajta egy kicsit, hogy “Desperate much, Netflix?”, de tök jó, hogy próbálják visszacsábítani azokat is, akik valamilyen oknál fogva lemondták előfizetésüket.

Starlark - 2018. 06. 18. 22:20

Elég morci leszek ha nem kerül fel a magyar Netflixre akkor mikor az amcsira…
Nem akarom nCore-zni ha már netflixes lesz és már kb 2 éve előfizetem.

Nem tudom milyen az itthoni nézettsége, de remélem nem tesznek keresztbe.

winnie - 2018. 06. 19. 05:21

az egésznek az az érdekessége, hogy a lucifer első 3 szezonja meg az amerikai netflixen nincs rajta:)

Starlark - 2018. 06. 19. 07:54

Tényleg?
Vmelyik angol nyelvterületen pedig tuti fent van már a 3. is mert FB-n beszéltek róla.

winnie - 2018. 06. 20. 06:20

igen, minden területre mások a szerződések – ahogy írom is a posztban, a lucifer amerikában hulus.

lvjtn - 2018. 06. 20. 14:58

lehet azt bárhonnan tudni/sejteni, hogy milyen sorozat melyik régióban mikor lesz elérhető a netflixen? vagy nincs semmilyen publikus roadmap?

engem nem zavarna, ha olyan irányba mozdulna el a sorozatok világa, hogy a rajongók pénzügyi támogatásán múljon egy-egy sorozat jövője, sőt, így kellene már lennie régesrég. minden meddő vita helyett, hogy mi népszerű és mi nem, ez (lenne) a legtisztább

Bamboo - 2018. 06. 22. 17:45

lvjtn: “engem nem zavarna, ha olyan irányba mozdulna el a sorozatok világa, hogy a rajongók pénzügyi támogatásán múljon egy-egy sorozat jövője, sőt, így kellene már lennie régesrég.”

Tökéletesen egyet értek. Már csak kíváncsiságból is benne lennék egy 5 éves próba időben. Mennyivel lenne több Barátok közt és Szulejmán, mint Expanse vagy SG:Universe, Bones, Big bang stb.

(Nem ide való, de azért passzol. Az Expanse megmentése is örömteli hír!)

Adreee - 2018. 07. 02. 19:01

Bárcsak a Forevert mentették volna meg így.. :( Hol volt akkor a Netflix?

wrom - 2018. 07. 02. 23:58

Szerintem a harmadik évad meglehetősen gyenge volt. Az első kettő sem vitt mindent, de összességében tetszettek. Megnéztem minden részt, most pedig örülök annak, hogy lesz még egy elrugaszkodás, nem is akarok agyalni a hátterén. Csalódott lettem volna, ha a harmadik évados befejezéssel lett volna lezárva.

Sancho Pansa - 2018. 07. 03. 05:15

de…, ha meglehetősen gyenge egy sorozat, akkor miért érdekel bárkit is? mármint én is néztem, de a 3. évad első négy része bőven elég volt, utána eszembe sem jutott a lucifer, marad a kukában.

Crias - 2018. 07. 04. 13:30

@Sancho Pansa
Mert mondjuk van akinek tetszik és nem tartja gyengének? :)
Igen voltak üresjáratok a 3. évadban is meg idegesítő dolgok de nekem speciel tetszett és örülök a megmentésnek

Pal - 2018. 07. 13. 13:33

Az bizakodásra ad okot, hogy ha jól láttam 10 részt terveznek, nem kéne abba hibába esni, mint a 3.évadban, meg úgy általában a sorozatok nagy részében, a 126 epizódos rétestészta évadokkal meg ezt a szappanopera szerelmi szálat is jó lenne mellőzni, ami a vége fele volt már.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz