login |

The Flash: kezdett az 5. évad

2018. 10. 10. 21:20 - Írta: Necridus

158 hozzászólás | kategória: kritika,

Ez mi volt? Valami furcsa érzés fogott el. Lehet, hogy élveztem a The Flash 5. évados kezdését?

Na jó, nyilván túlzok, mert azért láttunk kimondottan jó részeket az Arrow spinoffjától, de ilyet tényleg régen éreztem már, főleg azért, mert a 4. évad egyáltalán nem sikerült olyan jóra, mint amilyenre tervezték. Na de majd az új szezon lehet követi elődjét, s az 5. etappal ismét hatalmas javulást látunk minőség terén?

A tovább mögött máris spoileresen folytatom.

Az évadnyitó pont ott kezdett, ahol anno az előző májusban befejezte: Nora megjelent, és beszámolt arról, hogy ő a sorozat álompárjának (érzitek a szarkazmust, ugye?) gyermeke a jövőből, s visszajött, hogy elrontsa az idővonalat.

Természetesen nem ez volt a terve, de ez lett belőle. Eredetileg Barry-vel akart (több) időt tölteni, mert ugye 2024-ben rejtélyes módon eltűnt, és csak Iris nevelte fel, akivel nincs túl jó kapcsolata. Ezt már most elég jól érzékeltették, hiszen Barry-vel élettel teli, vidám jelenetei voltak, amiben látszódott, mennyire hasonlítanak, ezzel szemben Iris-szal rettentő kínos szemforgatásokat és egy kudarcba fulladt közös kávézást láthattuk.

Nora, vagyis XS egyébként azon kívül, hogy kicsit túljátszott, ígéretes karakter, hiszen hatalmas változást hoz mindenki életébe azáltal, hogy megjelent, így nem felesleges, több évadnyi történetet képes hozni magával. Ezen kívül egy megtestesült fangirl, aki nagyjából úgy viselkedik, mint a képregény és/vagy sorozat rajongói. Mindent és még többet tud a Flash-ről, ellenfeleiről, képességeiről és a történeteiről.

Éppen ezért igen sokat tudtuk már most meg a jövőről: a Flash-múzeum, a Flash-gyűrű, amiből Barry borzalmasan kinéző gumiruhája ( és még páncélzatra se alkalmas) jön ki, Barry és Iris sorsa, és az évadnyitós rosszfiúról is kaptunk némi információt, aki beállhat a heti random felvezetés nélküli ellenségek soraiba, s aki igen hamar kikerült a képből. Ezt az évad főgonosza okozta, Cicada, aki egyelőre elég kispályásnak tűnik, de az utolsó percekben lévő jelenete kísértetiesen hasonlított Prometheus első jeleneteire, aki valljuk be, elég jóra sikeredett az Arrow-nál.

Rengeteg utalás is érkezett az előző évad kapcsán: Ralph megvilágosodása a multiverzummal kapcsolatban, Cisco és Gypsy szakítása, aminek következtében Vibe ittas állapotban jelent meg a részben, s kevésbé tolták túl, mint ahogy az utóbbi időben. Lehet, hogy többször látjuk majd ilyen állapotban, elvégre a Star Labs-ban létrehoztak egy bárpultot, ahol Ralph feltárta Caitlinnek, hogy az apja halotti bizonyítványa hamis, így Mr. Snow talán még életben van. (Egyébként Ralph, Cisco és Caitlin miért járkálhatnak csak úgy bűntettek helyszínén?)

És még a premier része volt a frissen állandónak kiemelt Cecile, aki csak azért volt jelen, hogy megtudjuk, még megvannak a képességei. Joe, aki egy eddig teljesen ismeretlen szobában kuksolt a Star Labs-ban (ami már Nora lakásaként fog szolgálni a következő részektől), majd rövidesen Wally-nak adott tanácsokat, hogy mitévő is legyen, ezzel felvezetve Keiynan Lonsdale távozását az Arrowverse-ből. Mellesleg kellett ahhoz, hogy a repülőgépet, ami Central City közepe felé zuhanyt, átvibrálják az épületeken, így az utasokat megmentve Barry megtanította Norának ezt a képességet – plusz a rajongók nagy örömére hárman futhattak keresztül a városon.

És ez fel is vázolta az évad fő szálait: Nora tanítgatása, Caitlin metaságának a rejtélye, Ralph nyomozgatása, Iris és Nora feszült viszonya, valamint Cicada metamészárlása, s azt se felejtsük el, hogy egy új Wells csatlakozik majd a csapathoz. Nem mondom, hogy életem kedvenc része, de korrekt volt, s szórakoztatott. 6,5-7/10-re értékelem, s remélem, hogy hasonló benyomásaim lesznek az évadról.

158 hozzászólás Ne habozz!

Pr13m - 2018. 10. 10. 21:36

Szappan volt, de a jó fajtából. Nekem nagyon tetszett ez az évad kezdés.

gebe2001@freemail.hu - 2018. 10. 10. 21:48

Hat ez basszus most bejott. Meg is lepodtem rendesen, mit ne mondjak. Engem leginkabb Caitlin szala erdekel, foleg mivel szerintem o a 2.evadtol elegge hatterbe lett szoritva. Nora is igeretesnek tunik egyelore es a Barry-vek valo dinamikaja egesz udito. 7/10

LaCRossE - 2018. 10. 10. 21:50

Nem volt borzalmas.
Ha sikerül húzniuk egy Arrow-t ugyanarra az évadra, akkor emelem a kalapom.

Flash ruhája nagyon bazári.

FP Jones - 2018. 10. 10. 21:52

8/10. Új ruha meg menő

LasDen - 2018. 10. 10. 22:20

Ígéretes karakter? Egy idegesítő picsa, aki idióta. 10 perc elég volt az egész sorozatból és soha többé nem nézek Flasht a crossoverig…

Pocok - 2018. 10. 10. 22:24

Oké, akkor lehet egyedül leszek ezzel, de nekem nem tetszett. Sem a több Iris (miért van még mindig itt?), sem az új karakter, se a jövőbeli utalgatások, se az új ruha. Túl világos.

4/10

jessm - 2018. 10. 10. 22:24

Amugy voltak első évados utalások, mint az Arrow 5. évadában. Szóvql egy hasonló receptet követnének.

Flash részt régen élveztem ennyire, talán mióta Patty elment. A hiánya még mindig fáj. :(. De Nora bőven pótolja , sőt eddig imádtam a karaktert.
Csak így tovább!

Anonymus - 2018. 10. 10. 22:43

“Amugy voltak első évados utalások, mint az Arrow 5. évadában. Szóvql egy hasonló receptet követnének.”

Szerintem nyilvánvaló, hogy egykaptafára készül az összes CW-s szuperhős sorozat :D

DarkEagle - 2018. 10. 10. 23:43

Silver kérésére belenéztem az új évadba mert arról áradozott, hogy milyen jó és ahogy látom ezzel mások is így vannak. Megmondom őszintén kezdem unni ezt a CW trendet. Az első 2 évadot megcsinálják jóra majd elkezdenek szívatni 2 évadon át és aztán jön az 5. évad ami zseni lesz lásd a fent említett Arrow pl. Eddig ugye Supergirl, Arrow és Flash ugyan ezt a sémát követte csak SG-nek még van egy esélye a szar évadra és majd jövőre húzhatnak egy jót. De kérdem én ha tudnak jót is csinálni akkor miért nem csinálnak azt mindig?
Mondjuk ez alól egyedül a LOT kivétel mert annak az elejétől fogva jó minden évada, oké az 1. évad nem volt a legjobb de élvezhető volt. Mondjuk ott a sok agyf.asz sokat segít azon hogy ne agyaljon rajta sokat az ember.

Tekintsünk el Barry gagyi ruhájától ami egyébként csak azért gázos mert nem jó hogy látszik az egész feje. Oké hogy a képregényben ez jól néz ki sőt animációsban is de élőben ez elég cinket. DE, ha csak ennyi gond lesz az évaddal akkor lehet tényleg húznak megint egy Arrow S5-öt de még nem kiabálom.

Nora tényleg sokat dobott a részen Jessica lejátszott mindenkit, viszont Cisco most már AA-vá degradálódott, gyakorlatilag nincs is haszna majdnem, remélem ez az alkesz dolog nem tart sokáig. Barry fényévekkel jobb és Grant mikor Jessicával nyomja az ipart mint mikor Iris mellett lófrál. VISZONT, nem lenne rossz ha végre 5 év után Iris is kapna valami érdemi szerepet és most itt az esélye a lányával. Remélem nem abból áll majd az egész hogy egymást szapulják mert nyilvánvaló hogy nincsenek jóban.

A rengeteg képregényes utalást és konkrét képregényes oldalak behozatalát most nem írom viszont a New52-es széria repülős megmentős akciója tényleg fasza volt. Dibny továbbra is jó, azért a multiverzumos dolognál mosolyogtam egy jót. :D

Cait szálára leszek még nagyon kíváncsi hogy mit kezdenek az apjával. Vajon húznak egy merészet vagy csak totál átírják a fatert.

Ja és várom a Cápali vs Grodd harcot. :D

Kissur - 2018. 10. 11. 07:06

Kiszálltam a 3.évad végén, de van pár dolog. Az egyik, hogy nem Bart Allen Barry és Iris gyereke? Azt hittem, hogy Nora az unoka lesz.
A másik, hogy szerintetek azért lőtték be anno a 2024-et, mert azt remélték, hogy addig eljut a sorozat? És szerintetek el fog jutni addig?

winnie - 2018. 10. 11. 07:26

szerepelt bart allen a sorozatban? ha a képregényben van, akkor az irreleváns. 2024-hez nem hiszem, hogy sok mindent érdemes társítani, bármikor eljuthatnak oda egy nagy időugrással, ha akarnak, meg tudod, hogy nem kell egy évet felölelnie egy szezonnak sem.

Kissur - 2018. 10. 11. 07:37

Képregényben, meg minden filmben/történetben Bart volt Barry gyereke, aki már speedsterként született. A sorozatban tudtommal nem volt Bart.

tvolker - 2018. 10. 11. 08:03

Tényleg meglepően korrekt rész volt. Kíváncsi vagyok, hogyan alakítják majd a fő szálat.

Nálam egyébként a Ralphnak megírt “Earth 2 – Earth too” poén vitte a prímet :)

winnie - 2018. 10. 11. 08:27

kissur: ezt mondom. az, hogy máshol mi van, irreleváns. sok minden át fog jönni más pltformokról, de nincs olyan, hogy “xy barry gyereke”, mert egyelőre csak nora az ő gyereke, őt mutatták. sok mindent remixelhetnek, betehetnek, kihagyhatnak, a képregény mindig jó mankó, de nem több annál.

CrashBoostZoom - 2018. 10. 11. 08:31

Éppen az a baj Nora-val, hogy pontosan olyan mint Barry. Amit egy részt azért gond mert belőle egy is elég, másrészt valószínűleg ugyanazokat a hibákat fogja elkövetni mint Barry (egyet már meg is tett), hogy így szemléltessék a “karakter fejlődését” és azokat is elég volt egyszer látni mert a többségük elég bugyuta volt.

Shiwo - 2018. 10. 11. 08:49

“Egyébként Ralph, Cisco és Caitlin miért járkálhatnak csak úgy bűntettek helyszínén?”

Mintha már korábban metahumán-szakértőnek lettek volna beállítva, és Cisco amúgy is készített kütyüket a rendőrségnek, szóval ismerik őket, már megszokásból is őket hívják

Ralph bár nem tudós, de max ráfogták, hogy a S.T.A.R. Labs munkatársa, és rendőrségi előéletével, nyomozói ismereteivel segíti a “szakértőket”..

jessm - 2018. 10. 11. 10:03

Shiwo: Igan , Cisco kb. 2. évad ota rendőrségnek dolgozik. Rémlik, hogy Barry emo lett Thawn miatt és bezárkozott a Star labs-ba, eközben Cisco elkezdett rendőrségnek dolgozni.
Mondjuk ezeken fel sem akadok, amikor nagyobb gondok is voltak már,de ez se érdekelt.

DarkEagle - 2018. 10. 11. 13:04

@kissur: Bart sosem volt Barry és Iris fia. Ő is az unokájuk volt mindig is ahogy Jennie. Csak amíg Bart Barry és Iris fiának a fia addig Jenni Barry és Iris lányának a lánya. Barrynek és Irisnak ikreik vannak, más néven a Tornádó Ikrek.

Nora itt gyakorlatilag a képregényes Dawn és az ő lányának Jenni Ognatsnak avagy XS-nek a keveréke. Hiszen ugye XS az unokájuk a képregényben míg itt a lányuk. Persze ha sokat szarakodnak majd az idővonallal akkor visszatérhetnek az alapokhoz de ezt kétlem. Max annyi változhat majd hogy Norának lesz egy ikertesója esetleg.

Silver-sama - 2018. 10. 11. 16:38

(Ahh, a régi szép kibeszélős idők)
Úgy éreztem, mintha egy évadközi részt néztem volna, nem adta meg azt a feelinget. Habár az új csaj színésznőjét nagyon du– akarom mondani nagyon dumálnék vele, a karakterét egyszerűen idegesítőre írták. Ugyanakkor az egyetlen szórakoztató dolog, amit a részben találtam azok a spoilerei voltak.
Az új főboss úgy tűnik még csak belekezd a dolgokba, ezért egy szép, lassú felvezetésben reménykedek, hogy nem vele kell majd minden részben megküzdeni.
(Jut eszembe, a gumiember teorizálgatása is szórakoztató volt.)
A fekete srác szerepelt – de minek? Amikor ott voltak a laborban és valaki először megszólította csak néztem, hogy “mi, ez ott van?” Szerencsére el is húzott a végén. (Megy vissza a selejtek brigádjába, akik már senkit sem érdekelnek. Bocs.)
Azt hiszem én vagyok az egyetlen, akit Caitlin szála hangyányit sem érdekel. “Úúú, vajon tényleg életben van az apja?” Felettébb izgalmas.

piszkosfred - 2018. 10. 11. 16:45

Ez jo volt, kivancsi vagyok hogy forditjak:

– What did you think we meant when we said Harry was from Earth-2?
– That he is from Earth “also.”

Alexforever - 2018. 10. 12. 01:23

Minden percét élveztem, még tudnak valamit az írók, úgy érzem :) Nem hiába, már nagyon hiányzott :)

terminadmin - 2018. 10. 12. 12:24

Nekem tetszett a nyitó epizód, van benne potenciál.
De gondolom nem Cicada lesz a fő-fő gonosz az évadban.

Külön tetszett a Mob Rule-os utalás a New 52-es képregényre :)

winnie - 2018. 10. 12. 12:33

pedig azt mondták, hogy ő lesz, de hátha altatnak.

Mate815 - 2018. 10. 12. 15:06

“Megy vissza a selejtek brigádjába, akik már senkit sem érdekelnek. Bocs.”

Elég erős kijelentés tekintve, hogy a LOT messze a legjobb CW/DC sorozattá nőtte ki magát.

Lighter - 2018. 10. 14. 18:26

Nem emlekszem mar a 4 evad utolso reszere, hogy mi volt benne. De nem ugy volt, hogy a Thinker doki meg siman elt es elmenekult? Barry meg nekifutott a levegonek, hogy kiiktassa a muholdakat?
Hogy gyoztek le a gonosz dokit, a felesege olte meg, hogy volt?
Ralph nem meghalt?

Necridus - 2018. 10. 14. 18:32

Lighter: Thinker agyába bejutott Barry, ott találta meg Ralph-ot, kihozta, aztán a “doki” (legyen inkább prof) már csak a gépben élt tovább, amit a felesége nemes egyszerűséggel áramtalanított. Raplh így életben maradt, sőt, valójában sosem volt halott, csak Devoe elméjében ragadt.

Lighter - 2018. 10. 14. 18:34

Ez a reg nekem kicsit unalmas volt, egy jo atlagos resz, semmi tobb. A gyurugol kijoves nagyon bena, meg maga a ruha is tul retro, bena szovet. A regi bor ruha volt a legjobb, az elso es masodik evadbol.

Lighter - 2018. 10. 14. 22:25

Koszi Necridus.
Kozben megneztem az utolso reszet is. Sztem nem lattam anno az utolso reszt. :)
égés, de lehet azt hittem sztem, hogy 22 reszes csak, mert az utolso kepsorok szamomra az volt, hogy Barry “repul” a levegoben. Hat vagy lattam, csak kevertem. Na mindegy, most teljesen uj reszkent neztem a 4×23-at. :)

Desmond Wallace - 2018. 10. 16. 16:53

Korrekt kezdés, de semmi több. 6/10

Jesustomer - 2018. 10. 17. 14:19

Nagyon harmatos volt a kezdés de a második rész az már jobb volt. A következő rész talán epic lesz aki látta az előzetest az tudja mire gondolok.

jessm - 2018. 10. 17. 20:33

Kicsit kevésbé jött be a mostani rész, mint az első. De nagyjából szinten volt.

Joe minek a sorozatba? Két részen aludt vagy tanácsokat osztogatott mint valami orákulum.

Iristól kivételesen nem vakartam a falat, de nem értem ha tud maga nyomozgatni, akkor minek hozzák az ujabb doktor wells? Teljesen jól elnyomzogathatna Ralph, Iris, Cisco., mert új wells behozatalával teljesen feleslegesek lesznek megint. Cisco és Ralph már így is tök feleseleges volt egy egész részen keresztül. Ralph könyvéről totál Barney Stinson jutott eszembe XD

Barry- Nora dinamika most is érdekes volt, kiváncsi vagyo k hoghy alakul az idő előrehaladtával.

Caitlin szál még mindig totál hidegen hagy.

DarkEagle - 2018. 10. 18. 02:07

Nem volt rossz ez a 2. rész. Iris valóban “hasznosabbnak” tűnt most. Remélem hogy elmennek végre abba az irányba amibe kéne vinni őt. A trió sem volt rossz bár Cisco szenvedése nagyon az ideimre megy és ha idén is nyomatja a hülye filmes/tévés utalásait akkor falnak megyek eskü. Legyen már végre önmaga az isten szerelmére! Az új Wells meg nyilván kell mert Tom nélkül nem Flash a Flash sorozat de basszus miért nem hoznak vissza inkább egy már ismert Wellset akkor már? Na meg tényleg ezzel a Sherlock Wells-szel elveszik az egyetlen esélyt kvázi hogy Iris értelmes szálat kapjon, hiszen idén is csak dráma van körülötte.

Barry-Nora páros továbbra is remek, nagyon jó a kémia köztük. Valószínű már csak miattuk és Cait miatt maradnék. Utóbbinak a története különösen érdekel hiszen tudom, hogy ki az apja szóval kíváncsian várom mennyire lesznek merészek az írók.

Cicada pedig nem lesz rossz ellenség.

Mate4182 - 2018. 10. 18. 19:14

biztosra akartam menni ezert egybe neztem meg az elso ket reszt.
ezek alapjan en siman maradok evad vegeig!

Nora valoban csemege (bar en Irist is annak tartom, Cecilert meg egyenesen rajongok :D) es jo a kemiajuk Barryvel.
Valaki emlitette fennt (talan DarkEagle) hogy remelhetoeleg nem eroltetik a kozos jeleneteket Irissal mert nem csipik egymast. most a masodik reszbol kiderult hogy miert nem erdekli annyira mint Barry ..

Cisco reszegen is szorakoztato, de a vidam Cisco az igazi!
A mellek arcok is rendben voltak es azt hiszem ez a honap dumaja/poenja is lehetne:

– What did you think we meant when we said Harry was from Earth-2?
– That he is from Earth “also.”

Morgana - 2018. 10. 20. 09:20

Tetszett nekem az első két rész, amit egyben néztem végig, mert nem nagyon bíztam benne az előző évadok miatt, de Nora megjelenése elcsábított. Szerettem minden jelenetét. Várom, hogy végre felfedezze az anyját Barry mellett, mert eddig csak Barry nélkül énjét ismerte, ami nem az igazi.

Minnie - 2018. 10. 21. 18:51

Végre egy évadkezdés ami után várom,hogy milyen lesz a folytatás…..VÉGRE

Senki - 2018. 10. 25. 06:25

Nem gondoltam volna, hogy ez a Jessica ilyen jól képes eljátszani az ártatlan, szeleburdi gyereket, de tetszik :)
Az új Wells egyelőre meg se közelíti “Harry”-t, aki számomra még mindig az elsőszámú, de talán lesznek jó jelenetei később…

Mate815 - 2018. 10. 25. 08:06

Szerintem a legkirályabb Wells a harmadik évados volt de ez az új is mókásnak ígérkezik!

Succ - 2018. 10. 25. 08:15

@Senki: Főleg a Black Sailsben látottak után :D

DarkEagle - 2018. 10. 25. 13:33

Nem volt ez rossz rész, sőt. Wells először nagyon idegesítő volt aztán ahogy levedlette az idióta személyiségét meg lehetett szokni. Tom papa egyébként tényleg zseniális, megérdemelne valami komolyabb díjat mert magasan ő a legjobb a sorozatban. Anno ezt mondtam volna pl Jesse L. Martinra is de mára csak az ügyeletes megmondó ember lett sajnos. Lehetne akár az új Dr Phil. :D Nora továbbra is érdekes és úgy fest hogy sokkal komolyabb dolog van itt a háttérben legalábbis az utolsó jelenet ezt sugallta, nem beszélve a kövi rész előzeteséről. Nagyon remélem hogy hamar megbékél az anyjával mert egyre kínosabb őket nézni ahogy átnéznek egymáson és Iris szenved.

A rész fénypontja nálam továbbra is a gumimaci meg Caitlin. Nagyon jó párost alkotnak de könyörgöm ne hozzák őket össze. :D Cisco meg lassan már tovább léphetne mert eddig is irritáló volt az elmúlt 2 évben de most már piás easter egg mester lett belőle. És ez sajnos nem a színész hibája.

reelc - 2018. 10. 28. 20:16

A 3-ik évadot végigszenvedtem, akkora csalódás volt, hogy a 4-iket el sem kezdtem.
Érdemes visszajönni?
Látom most eléggé pozitív vélemények vannak.

Necridus - 2018. 10. 30. 14:54

reelc: erre nehéz válaszolni 3 rész után. Én azt mondom, nem rossz az eddigi néhány rész, nem egy első évados (vagy második, nekem az jobban bejött) színvonal, de azért sokkal jobban leköt, mint a csúfos negyedik évad. Megvannak a hibái, azért nem tűnt el mindegyik, de mégis összekutyulták olyan jó dolgokkal, hogy az eredmény egy közepesnél jobb, élvezhető 5. évados kezdés. Megpróbálni érdemes szerintem, ha valamennyire érdekel a Flash.

dani154 - 2018. 10. 31. 09:26

Édes jó istenem ez az IRIS annyira idegesitő karakter ,hogy azt nem lehet szavakba önteni!!!!
Annyi kémia van közte és barry közt mint egy etiop futó és egy oroszlán kozt…Nem hiszem el,hogy ennyire vakok voltak a castingnál anno….
Maga a story nekem kicsit langyos,bár vannak benne potenciálok, csak ahogyan észre veszem a történet kb arról fog szólni,hogy Iris sirogat az évad közepéig ,hogy rossz a viszonya a lányával ,majd kiderül ,hogy valami durva dolog történt amit a lánya félreértett ( a mai részben utalnak is rá) és lás csodát happy mámor lesz majd utána….Nekem az első évad viszi a primet mint fögonosz mint story alapján ,na meg a 2 évad is elég penge volt ,főleg az évad vége fele !

Darkeagle - 2018. 10. 31. 13:39

Hát egyelőre teljesen oké ez az évad. Az különösen tetszik, ahogy Nora alázza az anyját. :D Nem tudom amúgy miért de valamiért nekem most működött Iris. Én is totál megértem a döntését ami Nora erejének elnyomását illeti mert nyilvánvaló az oka hiszen Nora elmondta hogy Cicadát sosem kapta el Barry és ugye az apja eltűnt szóval gyakorlatilag nincs senki aki megtaníthatná igazán a dolgokra. Szóval ja eléggé nyilvánvaló hogy Cicada miatt nyomta el az erejét. Persze érthető Nora kiborulása is elvégre az apja erejét se nyomta el senki mégis volt sokkal nagyobb veszélyekben már, persze egy szülőként ezt máshogy látja az ember. Mondjuk Iris pálfordulása eléggé hamar megtörtént, gyorsan elkönyvelte hogy igen is jól tette amit tett. Viszont innentől eléggé egyértelmű az is hogy Nora kitől tanulta az erejét használni hiszen apja nincs, az anyja nem foglalkozott vele állítólag szóval maradt Reverse Flash és nyilván ő küldte vissza az időben is hiszen az új Wells is ugye kitalálta hogy más is közrejátszott a dologban.

Ez az új meta-kütyük dolog érdekes lehet ha normálisan használják. Jövőhéten jön Rag Doll aki azért eléggé creepy.

Amúgy csak nekem jut állandóan eszembe a pizza mikor Nora Papa Joe-t emelgeti? :D Ja még annyi hogy szerintem eléggé nyilvánvalóvá tették azt is hogy Nora meleg, legalábbis nagyon rá voltak gerjedve egymásra azzal a blogger libával. Érdekes hogy egyszerre “lett” meleg Oliver és Barry gyereke is bár utóbbié ha tényleg az akkor legalább kevésbé erőltetetten lett tálalva.

winnie - 2018. 10. 31. 14:13

” Jövőhéten jön Rag Doll aki azért eléggé creepy. ”

a guy tavaly is elég emlékezetes volt a channel zero-ban, az idei évadot kábé az ő mutatványaira építették. érdemes megnézni.

vagy ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=9ZoY6PoYcks (vagy az idei AGT-s produkcióját: https://www.youtube.com/watch?v=njWL8woekB8

DarkEagle - 2018. 10. 31. 18:08

Egyébként elírtam mert nem 1 hét múlva hanem 2 mivel szünetre megy a sorozat. :D

Basszus tudtam hogy valahonnan ismerős a fazon de így már értem honnan. Láttam az AGT-ben. :D

jessm - 2018. 10. 31. 19:03

Kérdés , Joe-t alakító színésznek valami baja van , hogy egyfolytában ül? Vagy ennyire nem tudnak mit kezdeni a karakterrel?

Engem érdekes módon , most először nem idegesít Iris. Barryvel nem jobb a kémia, de azt már elfogadtam. Végre csinál valamit és még érdekes is az hogy az újságíró vonaat elővették. Plusz van kémia közte és Nora közöttt , így nekem elment.

Az új Wells , Ralph, Caitlin jól müködnek együtt. A többiek nem is hiányoznak.
Meták is tetszettek. Eddig rendben van az évad.

Necridus - 2018. 10. 31. 20:02

Jessm:
Igen, most nyilatkozták, hogy egy időre lelép a színész, mert még a forgatás előtt megsérült a háta. Bizonytalan időre tehát nem fogjuk látni.

Mate4182 - 2018. 11. 02. 10:21

ez a ,,legyen meleg a kovetkezo generacio” vonal nekem is feltunt, de a velemenyem ugyanaz mint Arrownal: amig az indok csak az hogy elmondhassak: van meleg karakter, addig eroltetett marhasag. vagy legyen funkcioja vagy kezeljek teljesen termeszetesen.

tetszik az idei evad es imadom az uj Wellst :D
komolyan elneznek egy kulon sorozatot amiben csak az o karakterei vannak, olyasmi komolysaggal mint a LoT !

Nekem ez a ,,mostmar a targyak is metak” otlet nem tetszik, latszolag csak arra jo hogy az 5. evadra is kitartson a weeklymonster rendszer

aztan ne legyen igazam, hiszen az evad eddig jo! maradjon is igy

speedster - 2018. 11. 03. 22:28

ez a rész nekem annyiból nem tetszett, hogy Barry letudta győzni Reverse Flasht, Zoom-ot, Savitart….de Nora-t nem tudja? vagy legalább elmenekülni előle? értem, hogy a lánya, bántani nem akarja, de sztem akkor is ki kellett volna tudnia játszania. De egyébként jó rész volt, érdekes mód fel se tűnt, hogy Cisco benne se volt. Siránkozása úgy se hiányzik, meg néha már uncsi a sok utalása.

Silver-sama - 2018. 11. 04. 16:52

Ciscot ki tudnám nyírni amiatt, hogy Cicada dagger-ét Thor pörölyéhez hasonlította. Azóta is mindig az jut eszembe róla. Miért kell mindig mindent valami létezőhöz hasonlítani kiölve az “eredetiség” leghalványabb szikráját is?

Úgy hiszem Cicada nagyon jó gonosz. Tulajdonképpen jobb nem-speedster főgonoszt el sem tudnék képzelni – mármint, ha valaki el tudja nyelni a sebességet, akkor nem kell a logikát kiherélniük, hogy egy szupergyors ember ne tudjon egy pl. elektromosságot lövő fickót 1 másodperc alatt földhöz b@szni.

Ja… most más nem jut eszembe. Az Arrow idén is jobb.

heidfeld - 2018. 11. 04. 17:39

Egyben néztem meg a négy részt.
Az új Wells nagyon jó. Jessica Parker Kennedy nagyon kellemes jelenség. Ralph komolyabb oldala is érthető. Az új ellenség is ok. / Jó ismét látni az alakítóját, ismét.
Ez a meleg-dolog eszembe sem jutott, amikor JPK felbukkant. De igen. Itt kezelik természetesként, vagy lesz saját szála.
Legnagyobb gond, a sok, felesleges karakter. Joe-papa, meg az asszony, sőt. Ez a rinyáló Cisco sem hiányzik…
És a könnyedség is csak pillanatokra tűnik fel, pedig én ezért is szerettem meg, anno.
Egy jó 6.5/10.

szotyi - 2018. 11. 14. 19:29

Amikor az estélyen jöttek be lassítva egyből az jutott az eszembe, hogy atya ég ezek mennyire nem illenek össze.

Nish - 2018. 11. 14. 19:37

szotyi

Ez volt a rész fénypontja neked, gondolom…

szotyi - 2018. 11. 14. 20:10

Amúgy nem, jó kis rész volt csak egyszerűen nem tudtam ez mellet elmenni :). (miközben néztem akkor írtam)

wondorog - 2018. 11. 14. 22:01

Nálam Ragdoll simán bekerült a top Arowverse villain-ek közé, annyira creepy volt. Aki esetleg nem tudná, a mozgásainak kb. 90%-a valóságos volt, Troy James aki játszotta, szerepelt ezzel az AGT-ben is:
https://www.youtube.com/watch?v=l2oO3G3u4I0

Nem tudom mennyire SPOILER, de azért jelzem. Itt egy kivágott jelenet a részből (nem is értem, miért vágták ki): https://www.youtube.com/watch?v=rIyANtx5Wso
Úgy néz ki, idén is kapunk Rogue Galleryt.

Mate815 - 2018. 11. 15. 09:04

wondorog: Aztakurva!

Ragdoll tényleg hatalmas volt, remélem lesz még sokat! Iris most igazán odatette magát, nem semmi amit művelt! Végre a lánya is kezdi értékelni!

winnie - 2018. 11. 15. 09:23

“Aki esetleg nem tudná, a mozgásainak kb. 90%-a valóságos volt, Troy James aki játszotta, szerepelt ezzel az AGT-ben is:”

:) ld. pár kommenttel feljebb. ahogy írtam, most elég freaky a channel zero 4. évadban, amit ráépítettek.

wondorog - 2018. 11. 15. 20:14

Winnie: bocs, úgy rémlett youtube-on olvastam a promónál kommentek között, hogy Troy James lesz Ragdoll, de akkor tévedtem.

Jesustomer - 2018. 11. 16. 11:27

Nem volt rossz ez a rész de az arrow megint köröket ver erre. Sajnos azt kell mondjam, hogy eddig a 3. évad színvonalát se éri el. Annyi dráma van benne te jó ég.
Nora egyáltalán nem kellett volna ide, elég dráma lenne nélküle is.

heidfeld - 2018. 11. 17. 17:21

Akár jó rész is lehetett volna, csak ez a felesleges drámázás…
Le sem kell menni a boltba, hogy mennyi, vagy milyen a krumpli. Jön Cisco a shufniba/oldalsó, tároló helység/, kéz rá egy darabra, és ennyi..
Ha nem kedvelném ennyire JPK-t, még a környékét is elkerülném, e jobb sorsra érdemes sorozatnak.

Mate4182 - 2018. 11. 18. 14:29

te jo eg ez a villain … baromi jo :D eddigi kedvenc flash-gonoszom! nagyon remelem hogy nem cask par reszig okoz fejtorest a csapatnak!!!

az epizod amugy rendben volt, de eskuszom reszrol reszre egyre kevesbe kedvelem Norat …

ma mar az is felmerult bennem hogy cask azert alakulnak igy a szalak hogy akik eddig utaltak Irist, most kicsit vele erezhessenek es utaljanak valaki mast :D (nalam legalabbis mukodik a dolog)

az epizodban egy dolog volt ami nem tetszett csupan, de azert pofan is vagnam az irokat (okollel, negyszer, nekifutasbol): epizodok ota tart a problema hogy nincsenek muholdak, vakon es suketen okoskodunk az iranyitokozpontbol … najo akkor legyen megoldas > 1 perccel kesobb megoldodik minden mert vegig ott volt az a 4 muhold, amikrol ok is tudtak vegig… eddig miert nem lehetett bekapcsolni oket?

vagy en maradtam le valamirol?

DarkEagle - 2018. 11. 19. 18:52

Norával szerintem nincs gond sőt. Végre jött valaki aki helyre tette Irist. :D Persze mindkét félnek igaza van a dologban de talán most végre lezárhatjuk ezt az anya-lánya drámát. Amúgy Nora egy az egyben olyan mint Barry az 1. évadban, ráadásul szinte tuti hogy RF irányítja őt is elvégre mind RF, Zoom sőt még Savitar is visszatérnek a 100. részre ami ugye a 8. rész lesz és gondolom hogy RF lesz a fő szempont és nem Zoom vagy a Transformer Barry. :D Mondjuk én azért remélem hogy nem merül ki ennyiben Nora szála hogy RF visszaküldte hogy kuszálja meg az idővonalat ahogy az apja szokta. :D

DarkEagle - 2018. 11. 21. 15:02

Na, végre megint egy igazán jó rész. Durva hogy ehhez mindig az eredeti Team Flash kell. Nora, Iris és Sherlock hármasa valami borzalom volt. Oké hogy Nora végre megbékélt de könyörgöm most ne menjünk át Iris fangirlbe csak mert leugrott egy tetőről. :D Cecille és Gumimaci párosa nem volt rossz de nem volt nagy kunszt.

Ami igazán vitte a részt az nyilván Caity szála volt. KF végre visszatért. Az apját is jól oldották meg. Plusz kaptunk két elég komoly utalást is a többi mellett. Ugye először is már most felvezették hogy Föld-1-en létezik Mr Freez avagy Victor Fries, aki ugye jön a crossoverben is, plusz említették Louise Lincolnt is. Kíváncsi vagyok hogy ő csak szimpla easter egg volt-e vagy elő is veszik komolyabban.

A Terminator 2-es utalás is poén volt az elején ugye a kard kezű csajjal.

BTW ez az új külső sokkal jobb KF-nek mint ami eddig volt. Végre nem paróka van rajta és a haja színe is barátságosabb. Kíváncsi vagyok hogy az apját megcsinálják-e full Jégcsap külsővel. Eléggé epic lenne. :D

_Peter - 2018. 11. 23. 12:33

Cisco: “My face just went full Weeknd!” – ez jó volt :D

Szula - 2018. 11. 25. 08:08

Ugye azt is megtudtuk az 5. részben hogy Gotham is van ebben az univerzumban mikor is Ragdoll lerombolta a házat a faszi előtte említette a telefonban hogy Gothamban is sok házat felhúzott már. Mivel a sztoriját is tudjuk a crossovernak valószínű Batwoman is ebben a Gothamban tevékenykedik majd.

Caitlin szála a legjobb eddig az évadban és végre Cisco sajnálkozását is abba hagyták már mert rohadt idegesítő volt.

DarkEagle - 2018. 11. 29. 01:15

Ez igen jó rész volt viszont hiába láttunk 3 féle apa-lánya kapcsolatot amiből 2 ugye nagyon jó volt mert mindeközben pont Barry-Nora kapcsolata miatt kaptunk egy igen nagy WTF-et is. Mégpedig a Boszi legyőzését. Tudom ezt sokszor fel lehetne hozni a sorozat ellen de nekem nem rémlik olyan hogy ne lehetne elvenni a meta kütyüket a használóktól. Barry szó szerint meg tudja állítani az időt miért nem kapta ki egyszerűen a kezéből a csajnak vagy ha nem lehet akkor odafut és mire a csaj pislog egyet már ki is ütötte.

Persze nyilvánvaló hogy akkor nem mehetett volna a drámázás de hát na. Egyébként Grant és Jessica nagyon jó párost alkotnak a drámai jeleneteik mind hatásosak csak hát nekem az is fura hogy Nora nem érti hogy miért ilyen az apja hiszen ő maga is hős féle. Tudnia kéne az alapokat hogy a megmentendő emberek az elsők mindig. Szóval kicsit mesterkélt volt ez a dráma de ettől még nagyon jó rész volt.

Jövőhéten pedig jön a 100. rész visszatérő gyorshajtókkal. Láttam az előzetest szóval kissé félek az önismétléstől de remélem bele adnak apait anyait.

jessm - 2018. 11. 29. 10:47

Egyszer visszahozhatnák Pattyt is, mondjuk segítséget kér Barrytől vagy ilyesmi.

Nish - 2018. 11. 29. 10:50

Szerintem Patty már nem is létezik és vagy Meta lett. :D

Yooha - 2018. 12. 01. 04:33

Ralph hova lett?
És miért nem lehet elvenni a cuccokat a metáktól?
Ez egy állandó probléma, hogy a Flash időnként flashtime-ban nyomja, máskor viszont nem hajlandó 1 mp alatt legyőzni az ellenfelet.
Erre a képregényben van valami megoldás, vagy az íróknak mindig mindenhol vissza kell fogni Flash képességét?

Jesustomer - 2018. 12. 05. 09:49

Ez nagyon jó rész volt.
SPOILER:
Basszus és tényleg Harrison Wells/Eobard Thawne a legérdekesebb karakter még mindig. Mivan ha Sherlock is Thawne, illetve csak Sherlock-nak adja ki magát?
Ennyi Wells-t rég láttunk és ez csak feldobja a részt.

wondorog - 2018. 12. 05. 11:21

Tényleg jó rész volt ez a 100., viszont egy dolog nagyon felcseszte az agyam:

Ott van a harc a végén, blokkolták Cicada tőrét, annyi kellett volna csak, hogy bezárják a Star Labs-ba, vagy IH-ba, de nem ehelyett elkezdtek előbb b@szakodni, a jelenleg használhatatlan tőrrel. Komolyan miért? Persze az írók nem akarták, hogy Cicadát már elkapják, de ez a megoldás annyira béna volt, hogy még a jó részek miatt is keserű szájízt hagyott bennem.

jessm - 2018. 12. 05. 13:34

Wow! Nagyon ütős volt ez a rész is. Mondjuk azzal megint bajom van, hogy hamar fedték fel a gonoszt . rendszerint ezért szokott elromlani az évad 2. fele Majd máglátjuk.

Jó volt látni a régi speedstereket. Amugy Caitlin mellett kiállt amikor hallgatták a Thawne beszédét a Star LAbs eőtt? totál elfelejtettem ki az, úgy nézett ki Cicada.

Gratula azoknak akik 1. rész után megmondták ,hogy Nora Thawne-val dolgozik.

DarkEagle - 2018. 12. 05. 16:07

Nagyon jó rész volt több ok miatt is. Azt nyilván nem volt nehéz kitalálni, hogy ki irányítja Norát hiszen a jövőből jött és Thawne még él ugye.

Az viszont meglepett hogy ennyi titka van Norának. Ugyanis az 1. évados Wells eléggé utalt a Tornádó Ikrekre és nem Norának hívta hanem Dawn-nak ami ugye a képregényben a neve. Kíváncsi vagyok hogy évad végére kiderül-e hogy Norának van vagy volt-e ikertesója mert anno mikor Barry kihozták a SF-ból akkor hablatyolta ugye hogy több pelenkára lesz szükség.

Plusz említett 3 másik gyorshajtót is egyet a jövőből 2-t pedig a múltból bár szerintem velük nem fognak kezdeni semmit. Na meg ugye Gideon itt is megemlítette ill. próbálta csak megint félbevágták hogy Nora az 5 tagja a Légiónak, ugye akik Supergirlben is voltak. Na meg ez az Időutazó Iskola amit elvileg Nora alapított nekem fura mert képregényből nem rémlik ilyen. Lehet csak kamu volt. És ugye Holmes barátunk kezdi megfejteni a naplóját amiből egy rész kiderült hogy az időt lehet nyújtani vagy mi, már nem rémlik pontosan mert reggel láttam a részt. Lényegében annyi lehet gondolom hogy változtathatunk dolgokon ha ügyesen csináljuk. Ezt láttuk ugye most. Egyébként Holmes barátunk tuti hogy nem Thawne csak nem hülye.

Cisco úgy Flash gyűrűjére leszek kíváncsi milyen fejlesztést csinált mert sokan azt mondják hogy a crossover után lehet megint lesz állvédő a ruhához.

Nagyon sok dolgot lehetne még írni szerintem 5 oldalba se férne bele de minden elismerésem mert kitettek magukért a készítők. Nagyon jó 100. rész volt. És igen Cicadával való harc tényleg bugyuta volt de nem ez az első alkalom hogy elhúznak egy harcot a sorozatban. Ez is ugye tipikus sorozatos húzás. Viszont megint Killer Frost lesz a megmentő. Anno Zoomtól majd Savitártól most meg Cicadától is ő fogja megmenteni őket. :D

Chiplecsap - 2018. 12. 05. 16:24

100. Rész miatt, megnéztem, vagy 3 hete hypolták, ahoz képest szerintem elég gyenge lagymatag, semmien volt, és kiszámíthato. lényegében megint Tom Reverse-Flash-e volt az egyetlen igazán érdemleges pillanat, de pusztán az alakitása miatt, nem azért mert huh micsoda nagy csavar miatt. Érdekes hogy Grant-böl is mindig kitudja hozni a jo alakitást, mert az a jelenet kettejük közt megint az idö páncélteremben vagy miben az valoban jo volt, mig Jessica parker Kennedy csak statisztált mint eye candy, és ez volt léynegében az egyetlen érdemelges jelenet. Bonusz pont hogy rendkivül minimális Iris volt, de ez a cicada vagy ki elég béna ellenfél, plussz hogy Frost, akit a fenének hívank Killer Frostnak senkit nem ölt meg , megjelenése szintén jo volt, de az is kiszámíthato volt,

Szal egy 100. részhez képest a nagy hype miatt, inkább tünt ez csak egy simma mid season finálénak, mint valami igazán nagy különlegeségnek,

Mate815 - 2018. 12. 05. 21:29

Jó rész voltam, élveztem de Cisco ezt, hogy gondolta? Könyörgöm egy univerzummal arrébb kellett volna kitenni azt a tőrt és problem solved. Onnan már bajosan hozta volna vissza Cicada.

Valaki frissítse már fel az emlékeimet Thawne papával kapcsolatban mert nekem az utolsó emlékem, hogy a Legends S2 finaleban végleg meghal. Vagy rosszul emlékszem?

DarkEagle - 2018. 12. 05. 23:19

Nem halt meg, mert még a crossoverben is benne volt ugye, a nácisban. Akkor engedte el őt Barry és mondta is asszem neki hogy még találkoznak. :D Thawne egyébként “nagyon sokszor” meghalt a képregényekben is de mindig visszajött, ez ilyen képregényes dolog. :D

Mate815 - 2018. 12. 06. 10:57

Tényleg ott is szerepelt! RF mindig jó bár jobb lenne ha a másik színész játszaná.

Jesustomer - 2018. 12. 10. 11:44

Úristen, smallville! Annyira elfogott a nosztalgia.

Senki - 2018. 12. 10. 12:53

GG és SA között megint kijött a különbség, GG nagyon jó volt arrow-ként és hát a smallville theme… Aaaa de, jó volt :D

_Peter - 2018. 12. 10. 18:03

Végig nevettem, hatalmas fan service rész volt az önkritikus poénokkal!

“Oh Barry mit csináltál megint”

“Mit csináltok? Követünk a folyosóra!”

A CW megmutatta van WC!!! :D

A nyílvesszős tréningnél milyet röhögött Barry amiért visszavágott :D

“Füles nélkül magadtól kitalálnál valamit?”
“Kilenc órát se bírnál ki nyálas motivációs beszéd nélkül!”
“Ha jól használnád a sebességed hozzád se érhetnék”

Oliver vigyorgó feje a Flash ruhában
You have failed this city

– Barry vedd komolyan!
– Naa ez tök cool!
– Egy ágyban ébredtem Iris-szel
– Azonnal helyre kell hozni!

Barry Karának: a kuzinod, úgy érted a szuper kuzin?
Kara mély hangja Barry-nek

Somebody save me

Marianna - 2018. 12. 10. 19:03

Jókat nevettem és mosolyogtam a részen.

A dumák tényleg jók voltak :D Oliver Flashként szerintem nagyon komikus. Olyan kis esetlen volt. Meg mennyit nevetett. Mondjuk ez a jelmez, talán még hülyébben állt Stephenen, mint szegény Granten.

Grant amúgy az Íjászt nagyon jól hozta, de szegény Oliver meg kapta az ívet Iristól a börtönös dolog miatt. Barry nem lépett le kérdezés nélkül Speed Force-ba anno?

Pacsi a készítőknek az önreflektáló poénokért. Az ilyenekért tudom szeretni ezt az univerzumot.

Marianna - 2018. 12. 10. 20:05

Amúgy Olivernek a karakterfejlődéséről így totál megfeledkeztek ebben a részben. Plusz hirtelen az ő sötétsége lett Barrynek a főgonosz, what the hell? Azért szerintem ennél Oliver karaktere bőven többet mutatott, meg fejlődött szemben Barryvel. Több tiszteletet szerencsétlennek, mennyit szívott már ez az ember a hét év alatt. Barrynek a kis börtönös kiruccanása is fun volt igazából.

jessm - 2019. 01. 18. 17:52

Nem tudom hogy lesz-e írás a kezdésről, szóal gondoltam ide írom.

Érdekes volt a kerdés, nem ezt vártam volna a visszatérésre,inkább egy későbbi résznek vártam volna, hogy Nora főszereplő. Eddig jó volt az évad, de most megint beléptünk az évad második felére ahol mintha megint nem tudnak mit kezdeni magukkal készítők .
Arrownak is vannak bőven rossz pontjai/évadai, de ott még ha rossz az évad akkor is le tudják zárni a történetet. Flash-nél pedig az első évad óta komoly gond, hogy a fő gonosz /ok az évad 2. második felére teljesen nevetséges lesz vagy teljes katyvasz lesz a dolog vége.
Most ugy tünnik , hogy több gonosz lesz és nem Cicada a főellenség, ami rendben lenne ha nem lennének az említett gondok.

DarkEagle - 2019. 01. 24. 12:42

Egy külföldi ismerősöm nem rég hívta fel a figyelmem arra, hogy az egész rész mekkora bazi nagy Plote Hole-ra épült és nagyon igaz amit írt.

Ugyanis az egész rész arra épül ugye hogy Nora lebénul. Ami még oké is lenne hiszen eltörte a gerincét de azt mondták hogy DM került a testébe és az miatt nem tud gyógyulni. De ez baromság mert ő nem meta, ő képességgel született mint Caity. És rá sincs hatással a tőr. Szóval szép volt Flash írók. :D

Egyébként arra is rávilágított bár ezt eddig is sejtettem és tipikus CW húzás lenne hogy a nővérke itt a főgenya és ő tartja a lányát kómában Cicadanak. És ugye Barryék most meg akarják menteni szóval kíváncsian várom hogy mit fog tenni. Mert eddig is nagyon gyengus volt az egész Cicada karakter és nem csak színészileg de a karakter maga is gyér ha azt nézzük mit miért csinál. Arról nem beszélve hogy lassan piálós játékot lehetne játszani abból hogy hányszor kerül szar helyzetbe ahonnan mindig megmenekül. Csak a heti részben 5-ször el tudták volna simán kapni. Annyira utálom mikor az írók ilyen helyzetekbe hozzák a karaktereket és ez sajnos általános sorozatos betegség nem csak CW-s.

A következő rész viszont előzetes alapján jónak tűnik. Nora az egyetlen reményem idén. Meglátjuk mi lesz vele.

winnie - 2019. 01. 24. 13:52

“ő képességgel született mint Caity. És rá sincs hatással a tőr. ”

vagy feltesszük a kérdést, hogy ha ez így van (és így van), akkor miért volt rá hatással?:) és ez a nagy kérdés.

DarkEagle - 2019. 01. 24. 16:06

Bírom benned hogy te mindig megpróbálod másik oldalról is nézni a dolgokat csak hogy itt egyértelmű a szitu. Magyarázatot meg nyilván nem fogunk rá kapni hiszen akkor már megmagyarázták volna a heti részben is. Az egyetlen dolog vele kapcsolatban amit nem tudnak a szereplők hogy kivel “szövetkezett” úgymond. De ettől ő még a lányuk ergo örökölte a képességeit és nem fekete anyag által vált gyorshajtóvá mint az apja. Tehát nem meta így a tőr nincs rá hatással. Egyébként így visszagondolva lehet rosszul emlékszem de Nora sosem harcolt még Cicada-val mindig akkor ért oda mikor már lenyomták vagy mikor elmenekült tehát ellene még egyszer se használta a tőrt, kivéve a heti részben.

De igazából ez mindegy mert mondom, az írók nem agyalnak ezen ennyit mint a nézők. :D Legalábbis nekem nem rémlik hogy az 5 év alatt volt-e bármilyen tech, bio, kémiai vagy egyéb más dologra magyarázat valami halandzsán kívül.

zolij - 2019. 01. 25. 12:02

DarkEagle: Caitlin nem képességgel született, hanem az apja által az ALS ellen alkalmazott kúra mellékhatásaként jött létre Killer Frost.

Az meg hogy Nora képességgel született, semmit nem jelent, hiszen a fogantatás pillanatában került a sejtjeibe sötét anyag (dark matternek ez a fordítása, nem fekete anyag) és ettől van képessége.

Amit viszont nem értek, az még az előző rész, nevezetesen hogy Reverse Flashből hogy lehet börtönben a Barry anyját meggyilkoló változat, amikor ő abban az időben ragadt és később szét is foszlott Eddie halálakor.

ata - 2019. 01. 25. 17:33

Eddie halála után Eobard főgonosz volt a LoT-ban is azóta már,hiába porladt el

DarkEagle - 2019. 01. 25. 23:24

Igen azt tudom hogy Caity nem úgy született de gyakorlatilag ugyan az az elv nála mint Nora-nál. Egyébként ezt nem állíthatod biztosra hiszen a sorozat nem támasztotta ezt alá. Mi nézők állandóan csak tippelünk hogy mi hogy van és ez elég szomorú. Ugyanis arról még soha nem volt szó hogy a sötét anyagot lehet örökölni mivel az nem DNS. Nora magát a gyorsasági erőt örökölte de az meg teljesen más. Legalábbis a képregényekben. Itt ugye ez sincs letisztázva. Még szerencse hogy ez a sorozat alapja 5 éve. :D

Henry - 2019. 01. 28. 10:37

Tényleg baromi rossz színész a Cicadát játszó ex-amerikai pités srác:D Már az ottani nevére nem emlékszem, de a kor sem tett jót neki:D

kriol - 2019. 01. 28. 20:19

Cicada karakteréből olyan sokat ki lehetett volna hozni, de ez így gagyi. Már nem is számolom hányszor tudták volna elkapni. Pedig lehetett volna belőle egy eléggé félelmetes főgonosz. De nem lett. Sőt, ha Barry-ék felébresztik a kislányt, le sem kell győzniük… na, de meglátjuk, az évad fele még hátra van.
Ami viszont izgalmasnak tűnik az a Nora körüli rejtély kibontakozása. Persze bármire is jön rá Sherloque, előbb úgyis mindenki le fogja támadni, hogy hagyja békén szegény Norát (ebből Iris már adott is egy kis ízelítőt), de ettől függetlenül várom, hogy kiderüljön mit nem tudunk még.

És végül Thawne. Ha belegondolok szinte semmit nem értek vele kapcsolatban. Miután Eddie megölte magát s ezzel úgymond kitörölte Thawne-t a létezésből, még visszatért a LoT-ba, de ott már nem Wells alakjában, hanem a saját arcával. De ott legalább adtak valamiféle magyarázatot, hogy mindez hogyan lehetséges (folyton mozgásban az időben és menekülés az időlidérc elől). Aztán végül ott is megsemmisült, de az Earth X-es crossoverben megint visszatért ismét Harrison Wells arccal. És még a Nora jövőjében is ott van. Valaki érti, hogy mi történik?

Mate815 - 2019. 01. 31. 11:20

Kriol: Szerintem már az írók sem értik :D

Animefan - 2019. 02. 02. 15:49

Thawne halálát már megmagyarázta 2. vagy 3. évadban Cisco, azzal hogy egy táblázatban lerajzolta az idővonalakat. Attól, hogy Eddie megölte magát, azzal csak azt akadályozta meg, hogy Barryék idősíkjában (A)nem fog megszületni Thawne. Viszont egy másik idősík (B) jövőjében vígan ott van, hiszen az nem hatott rá ami az A idősíkban történt. Wells arccal meg jobban eladható a karakter meg amúgy is Wells színész az egyik főszereplő, a másik pali meg nem.

Mate4182 - 2019. 02. 03. 11:47

ezt most ugy irom hogy 4 percet lattam eddig a 12. reszbol :

szerintem nora baromira nem a lanyuk, vagy legalabbis nem ebben a formajaban

ezert volt ra hatassal a tor

Mate4182 - 2019. 02. 03. 11:59

bocs a duplazasert de en cask most kapcsoltam hogy Cicada tenyleg Chris Klein a pitebol :D Oz!!!!

Animefan - 2019. 02. 09. 04:06

Gyerekek ez a flash sorozat egyre rosszabb. Megnéztem a 13. részt egyszerűen semerre nem megy a storyban már részek óta. Ez a fullánk is barryéket folyton elveri, de irisszal nem tud elbánni. Sőt iris még vállon szúrja és kb le is győzte. Még párat odaszúrt volna és el is intézték . Annyira mese ez flash, és rossz irányba megy. A titanst és a daredevilt néztem előtte hát agyonverik ezt a sorit.

Nish - 2019. 02. 09. 09:32

:D ki az a fullánk? :D nyilván beazonosítottam :D
felirattal lesem , ami igényes és ott nem fordítja a kedves fordító a neveket hála istennek

Isaac - 2019. 02. 14. 09:14

Tudom kicsit kekeckedés,de az a tető tisztább volt ,mint egyik másik konyha. Jó stúdióban veszik fel,de valaki egy vödörnyi koszt meg pár szemetet szétszórhatott volna :D

Szula - 2019. 02. 14. 21:20

5×14
Megint egy nagyon gyenge rész. Nem gondoltam volna hogy az Irist játszó színésznőnél lesz gyengébb a sorozatban de azt kell mondani hogy Cris Klein alias Cicada kitesz magáért. Valami borzalom hogy mennyire gyenge színész. Amit meg Cicadavál is művelnek tényleg vicc. Már nem is tudom hányadszórra intézhetnék el de megint hagyták sebesülten elmenekülni. :D
Nora is amilyen cuki volt az első pár részben már annyira idegesítő és irritáló. Előre félek attól hogy mi lesz mikor kiderül hogy mit is csinál Thawnel. Az biztosnak tűnik hogy csak át lesz verve hogy Thawne kiszabaduljon.

jenga - 2019. 02. 16. 23:33

Nem tudom mi a baj az Irist alakito csajjal, de ha mar ennyien irjatok biztos ugy van.
Viszont Jessica Parkert szeretnem beszavazni a het alakitasaba! Imadom

Necridus - 2019. 02. 17. 09:27

jenga:

Talán az, amilyen szerepet írtak neki, és hogy más karakterrel Barrynek sokkal több kémiája volt (lsd. Patty, vagy azok a Barry-Caitlin pillanatok). De hát ízlések és pofonok, nekem például Jessica Parker rettentően irritáló, túlerőltetett játékkal jön minden héten.

De hát annyi vélemény létezik, ahány ember van, és nem gáz, ha eltér a sajátunk, az nem azt jelenti, hogy valami olyan baj van, amit nem veszünk észre. Szimplán más értéket tartunk fontosabbnak, amitől más véleményünk van. – mondja ezt a Laurel-gyűlölők közt élő Laurel-fanatikus :)

Mate815 - 2019. 02. 18. 08:31

Biztos nagyon sekélyes vagyok de Candice Patton annyira hot, hogy tökre nem izgat milyen színésznő. Engem mondjuk a karakter sem zavar, badass csaj. Csípem Irist.

Mate4182 - 2019. 02. 20. 12:18

Mate815 – azt leszamitva hogy a karaktere szerintem nem bsdass, tokre egyetertek. en is cask azert tudom elviselni mert csemege (atkozott felicityvel ellentetben :D)

Mate4182 - 2019. 02. 22. 15:38

na, nagy nehezen de legyurtem a 14. reszt (nem cask az epizod miatt, de tobbszor kellett szuneteltetnem)

nem mondom hogy jo volt, de nem is huzott le annyira mint tartottam tole

Cicadat lassan inkabb tartom az evad felesleges kirakatbabujanak, amolyan patika merleg szerint kimert kotelezo fogonosznak mintsem barmi masnak…

latszolag barmelyik speedster konnyeden elintezhetne, de megsem teszik. azt hittem az elejen hogy tok jo less hogy verge nem egy ujabb speedster a fogonosz, de mostmar azt mondom hogy a 6. evadban Barryek alljanak ra a koztisztasag fenntartas, a kozlekedesi dugok feloldasa es kulonbozo varosepitos mellekfeladatokra mert ez a bunuldozes egyre unalmasabba vallik

es mostanra elertek hogy teljesen leszarom hogy mit akar Nora, kicsoda Nora, kinek a kije, kinek a mije miatt van ott ahol es amikor stb stb
amikor fincsi, akkor szeretm screenen de neha cask egy idegesito 12 evest latok benne, olyankor meg nem konnyu elviselni

DarkEagle - 2019. 02. 23. 20:35

Oké,elkezdett komolyabban érdekelni megint a sorozat.
Nem akarok spoilerezni de szerintem keressen rá akit érdekel a “Godspeed” kulcsszóra. :D Nagyon remélem, hogy nem lesz ebből is egy újabb gagyi Savitar vagy Zoom. Bár ő félévadig kibírta hogy epic legyen.

DarkEagle - 2019. 03. 07. 19:20

Mia franc volt ez a King Shark vs Grodd rész? Azt most hagyjuk hogy a CGI annyira gáz volt mintha csak kidobtak volna egy fél kész anyagot. Nem is értem mit akartak ezzel a résszel, nem látták hogy milyen béta verzió mint valami 2000-es évekbeli játék grafikája kb. De basszus. Nyomni egy ilyen rossz koppintást az amúgy is tré az “A víz érintése” filmből? :D

És igen visszajött Joe papa és egyből lement a színvonal mert Irisnak szenvednie kellett megint a semmi miatt kb és kellett valami hülye ürügy hogy megüsse kicsit a zsákot és keménynek tűnjön. Ütött kettőt kb és már ki mer állni Cicada ellen? WTF? :D
best CW logic EVER. XD

Mate4182 - 2019. 03. 09. 18:14

Dark Eagle cafolnom kell!
ugyanis a cgi messze sokkal jobb volt mint barmikor korabban amikor Grod vagy King Shark szerepelt

meg a bnomnek is feltunt aki mar egy-masfel eve nem is nezi ezeket, cask elsetalt mogottem, odanezett es azt mondta:
– jobb a cgi mint amikor meg neztem

es igaza volt

persze meg mindig vicc kategoria, de gondolom a koltsegvetesuk is

osszessegeben: volt mar par rosszabb resz

DarkEagle - 2019. 03. 10. 00:43

Én nem magukra a karakterekre gondoltam mert ők valóban jók de amikor pl a tetőn harcolnak, na az tiszta 2000-es évek szintű játék kb. :D De bár csak ennyi gond lenne a sorozattal mert a CGI sosem érdekelt igazából. Annyira rossz azért nem volt hogy állandóan arra figyeljek csak ugye jelenleg mi másra figyeljen az ember mert sztori nem igen van.

kriol - 2019. 03. 13. 10:13

Töltelék rész volt ez a King Shark vs Grodd. Igazából az a lényeg, hogy működik a kifejlesztett meta-ellenszer.
Nekem ami vicces volt, hogy már szinte szabályszerűen jött a vita, amiért Barry akarata ellenére adta be az ellenszert King Shark-nak. Az senkit nem hatott meg, hogy Cisco-nak az élete volt a tét. Persze, értem én, Cisco és Caitlin félelme az alap, hogy mi lenne velük a képességeik nélkül, s hogy esélyt kell adni mindenkinek a választásra, de King Shark esetében nem holmi szuperképességekkel rendelkező személyről van szó, hanem egy vadállatról, ami elnyomja az emberséget.
Na de mindegy, menjünk kérdezzük meg az eddigi “legdurvább” főellenséget, hogy van-e kedve megszabadulni a képességeitől?

U.I. Várom már a Nora-Thawne szál kibontakozását.

krigin - 2019. 03. 13. 16:26

1×13 után ideiglenes kaszára raktam a sorit (életemben előszőr :( ), majd olvasom mit irtok, ha kikerül Cicada a képből akkor visszatérek, addig meg elolvasom itt mi volt a heti részben. Valahol sajnálom, hogy eddig jutottam a sorival, de tényleg mikor 1 rész alatt 2x is bealszol, ott már vannak gondok.

krigin - 2019. 03. 13. 16:26

az az 1×13 az 5×13 akart volna lenni :D

Necridus - 2019. 03. 13. 19:05

krigin:
Tulajdonképpen kikerült. Vagyis… sort of. Dwyer-től elvették az erejét, viszont az unokahúga valamilyen verziója lett az új Cicada, sokkal erősebb formában. Végre van valami ereje is a bigbadnek.

DarkEagle - 2019. 03. 14. 03:52

Nem volt rossz rész és végre talán Dwyer is kikerült a képből. A nevelt lánya nyilván a jövőből jött, a nagy kérdés hogy ki hozta mert nyilván hozta valaki hiszen ő nem időutazó. Nem akarok spoilerezni de azok alapján amit láttam hogy mi várható szinte biztos vagyok benne hogy Ő hozta vissza. És akkor nagyon durva csihipuhi lehet a végére.

Ami viszont nagyon nem jön be hogy 16 rész alatt eszükbe nem jutott volna beszélni a dokinővel, erre megjelenik papa Joe is egyedül kiderít mindent hogy legyen némi haszna. Úgy utálom az ilyen tipikus megoldásokat.

Amúgy jövőre új showrunner lesz ami talán jó hír mert nagyon ráfér a sorozatra a vérfrissítés. Ráadásul elvileg nem csak a Ciscót alakító Valdes lép le hanem Tom Cavanagh is, bár erről hivatalosat még nem olvastam csak pletykáltak róla. Nyilván nem is baj hiszen így is túl sok szerepe van és túl erős színész ő ide. Plusz RF-hez elég a szöszi színész is aki ugye az alap külseje.

Mate4182 - 2019. 03. 15. 19:36

Tehat a kozonseg kedvenc karakterrel egyutt tavozik a csatorna egyetlen jo szinesze.

johet itt akarmilyen showrunner, ezek alapjan most felteszek egy 5 fontost arra hogy a kovi evad vegen jon a kasza

Szula - 2019. 03. 16. 06:48

Szerintem az utolsó pár percet leszámítva gyenge rész volt. Nora szála meg már nagyon idegesítő azzal a sok titkolózással. Vajon ebben az évadban fény derül rá?

Ami meg a távozókat illeti a sorozatból én pont olyan cikket olvastam hogy a távozó Valdes mellett a Caitlint alakító Danielle Panabaker is nagyon a kilépés felé hajlik a soriból. Nagy esély van rá hogy ő sem lesz a következő évadban már.

jessm - 2019. 03. 17. 22:48

Szóval a Flah fő képessége, hogy lebeszéli a gonoszokat?
Pff.

Komolyan gondolkodom , hogy nem nézzem tovább, pedig érdekelt mi jön ki a Nora Thawne szálból, de lehet hogy már az sem fog érdekelni, ha ennyire borzalmas lesz következő rész..

DarkEagle - 2019. 03. 18. 00:32

Én is csak egy dolog miatt maradok mert nagyon érdekel hogy rontják majd el. Godspeed. Semmi másért. Nora szála egyébként a héten fog mindenki számára világossá válni a szereplők számára is. Legalábbis az előzetes alapján ezt mondanám.

jessm - 2019. 03. 20. 11:08

Ahogy sejteni lehetett az utolsó 5 percben derült ki a titok, hogy aztán egy hosszú szünetre menjenek.

Jobb rész volt mint az elöző, szóval most már megvárom az évad végét, remélhetőleg nem szúrják el a Nora rejtélyt.

DarkEagle - 2019. 03. 20. 23:26

Öcsém így elhúzni. Ráadásul most 2 hét szünet vagy mennyi. Barry reakciója Nora titkára hát megérne egy misét. Bevágja a saját lányát a dutyiba mintha ő nem csinált volna hasonló hülyeségeket vagy rosszabbakat. Ráadásul hirtelen mindenki elítéli. Annyira bírom a Flash íróit hogy ennyire karakterhűek. Ráadásul Barry pont a család értékéről és arról magyarázott a lányának hogy sokkal jobb ha kiderülnek a titkok. Képmutatás rulez. :D Kíváncsi vagy mi lesz ez a Godspeed rész legközelebb.

flydomi - 2019. 03. 21. 23:54

Ha az 5-ik evad pozitiv visszhangot kap,akkor majd megint elkezdem nezni a sorozatot. :) A 4-ik valahogy nem erdekelt,ha mar a 3-ik lement a sullyesztobe. :)

Mate4182 - 2019. 03. 23. 13:43

furcsa erzes volt latni ezt a reszt. egyfelol orultem hogy verge kiderult Nora titka.
Masfelol furcsa volt latni a reakciokat Barryektol (bortonbe egybol…)

masfelol baromira huztak vontak ezt a dolgot

az uj cicada? hagyjuk mar … egy vicc komolyan

szoval cask hogy tisztazzuk hogy jovore mi less a valtozas:

no cisco
no sherloque
no Kaitlin

no Mate4182 :D

DarkEagle - 2019. 03. 23. 14:40

Caitlin még csak pletyka hogy lelép, legalábbis én még nem láttam erről hivatalos cikket. Sőt még Wellsről se szerintem.

Amúgy tényleg eszméletlen bullshit ahogy az írók kezelik a szereplőket. Barry gyakorlatilag mindenki életét elb.szta de őt senki se zárta be. Pár hétig morcosak voltak rá és kész. Nora technikailag senki életét sem változtatta meg, nem írta át az idővonalat MÉG :D de egyből dutyiba vágja a kétszínű apja. Helyében ezek után meg se akarnám menteni mert ugye gyakorlatilag az egész Iris és az ő hibája. Főleg Irisé hiszen a jövőben lószart se mondott szerencsétlen lánynak, nem csoda hogy megbízott az első útba jövő gonosszal.

DE legalább Barry arcán volt érzelem. Iris meg nézett mint egy darab fa kb. Borzalmas színésznő ez a Candice Patton. :D

kriol - 2019. 03. 23. 15:13

Thawne Barrynek egy olyan ellensége, aki végigkísérte és meghatározta az egész életét. Én valamilyen szinten megértem, hogy az első reakciója a cella, ha azt hallja, hogy bárki is Thawne-al szövetkezik.
Nekem nagyon tetszett Barry arckifejezése amikor kiderült a titok.

A Grace féle időutazás viszont egy vicc. Lehet én nem értem, de komolyan azért jött vissza pont ebbe az időbe, hogy pont itt, pont ekkor keresse meg a szülei gyilkosát és bosszút álljon? Ha már úgyis időutazik, akkor miért nem ment vissza a gyilkosság napjára?
És Dwyer-t is megöli. Az nem kéne változást hozzon a saját jövőjére? Vagy az is lehet, hogy pont itt jön képbe az, hogy az idővonal formálható? …

Ayrons - 2019. 03. 24. 10:01

Eobardot pont Barry engedte el a NÁCI crossoverbe. Szóval logikátlan az egész. Plusz a Godspeed eddig Savitar volt. Minden Speeder azt mondta, hogy Savitar a God náluk.

Szula - 2019. 03. 24. 11:07

Darkeagle
Nora technikailag senki életét sem változtatta meg, nem írta át az idővonalat MÉG :D
Pont hogy Wells életét már megváltoztatta azzal ahogy játszott az idővonallal mikor is össze hozta Sherloqueot itt is azzal a nővel aki más földeken már volt a felesége. Eobard kérte ezt tőle és meg is tette. Ja és a sok apró beavatkozásának hála alakúlt át az idővonal nem?

Barry hirtelen reakciója meg szerintem tök normális volt mert konkrétan a lánya azzal szövetkezett aki megölte a nagyanyját, és azután is folytatta ezt mikor is megtudta az igazságot Thawnról. Mert igenis mindent megkérdőjelezne az ember ha ez vele történne hogy ha megtudná hogy a lánya a legnagyobb ellenségével szövetkezne.

CrashBoostZoom - 2019. 03. 24. 15:03

Amint Nora segített elpusztítani a műholdat Barry-nek átírta az időt és ugyanezt teszi azóta is. Innentől kezdve nincs miről beszélni.

Továbbá igen, Barry is tett rossz és/vagy megkérdőjelezhető dolgokat. Viszont Ő elég hamar felfedte a titkot a barátainak és bevallotta, hogy megbánta amit tett.

Nora a kezdetek óta szemrebbenés nélkül az arcukba hazudik mindenről. Ez az árulásnak az a formája amit Barry (és személy szerint én is a valóságban) mindenek felett gyűlöl az első évad óta. Bárki mástól számított erre csak nem a saját lányától.

Szóval igen. Barry reakciója teljesen jogos és Nora is megérdemelten lett bezárva. Remélem ott is marad amíg vissza nem rugdossák a saját idejébe.

DarkEagle - 2019. 03. 24. 17:13

Ti miről beszéltek? Nora nem csinált semmi nagy változtatást. Max tényleg annyit hogy segített elpusztítani a műholdat. A többi dolgok csak apró változások voltak amik nem igazán voltak kihatással semmire.

De nem is ez a lényeg most hanem hogy Barry sokkal többször ráadásul önös érdekből cseszte szét mások életét. Az nem mentesíti a hibái alól hogy ő elmondta magától. A lánya az apját akarta megmenteni. De az egész alapból nem történt volna meg ha Barry pl nem engedi el RF-et ugye ahogy fentebb is említették a crossoverben. Plusz ha a jövőben Iris jobb anya és nem nyomja el a gyereke képességét vagy legalább beszél neki róla hogy miért tette.

Na meg ne vicceljünk már emberek. Nora azt se tudta ki RF? Nem tudta hogy ő ölte meg a nagymamáját. Ez nem az ő sara hanem a szüleié. Barry ugye nem volt ott de Iris nyugodtan elmondhatta volna a lányának a sztorit hogy ezzel is védje.

Akármit is mondtok Nora viselkedés 100%-ig nevelési hiba.

Egyébként az időutazó Cicada csaj tényleg elég nagy WTF. Megöli a nevelőapját de akkor ki fogja most felnevelni? De hát megszokhattuk a Flashtől hogy nem következetesek.

Ja és még egy dolog. Savitar gyakorlatilag ugye Barry szóval nem csoda hogy ő a speedsterek Istene. Godspeedről meg ugye még nem tudjuk mit kezdenek vele és a képregényből hiába mondanék bármit is mert a többieket se adaptálták úgy ahogy kéne.

CrashBoostZoom - 2019. 03. 25. 10:18

Nora puszta jelentése és minden csip-csup ügybe beleavatkozása hatással van az idővonalra. Attól, hogy Eobard segít neki a jövőből az lényegtelen. Folyamatosan hatást gyakorol az idővonalra. Láttunk már erre példát. Ezért is fogom a fejem már egy ideje, hogy engedik Nora-t itt rohangálni a múltban mindazok után. Nyilván még nem mutatták de én biztos vagyok benne, hogy minden amit tesz RF malmára hajtja a vizet a végül.

Valóban, nem mentesíti Barry-t semmit sem a hibái alól de ugyanez igaz Nora-ra is. A bünti továbbra is 100%-osan jogos és érthető.

jessm - 2019. 03. 25. 18:15

Szerintem az idő vonalat nem ugy befolyásolják, hogy valami megváltozik, hanem felgyorsítják. Eobard 4 évvel gyorsította az eredeti vonalat. Most Nora megint gyorsít rajta. Mármint a crossoverből gondolom, hogy az később történt volna ha Nora nem ügyeskedik. Gondolom ezáltal reméli, hogy megmenti az apját. De majd kiderül

CrashBoostZoom - 2019. 03. 29. 09:50

Ha valami hamarabb történik meg mert valaki bekavar akkor az nem megváltoztatás?

Animefan - 2019. 04. 07. 01:42

Behoztam a folytatást amióta nem néztem flasht. Hát ez darálva is rossz, pedig csak 3 részt néztem meg. Ez olyan sablonos , hogy Barry mindenkit lebeszél mindenről és ennyi. Grace karaktere és indoka nevetséges, azzal hogy nem ölte meg a flasht amikor már a nevelő bácsikáját hátbaszurta. Komolyan ott fekszik földön flash és elrepül. Hihetetlen milyen ócska módon oldják meg a dolgkat. És nem ez a első eset. Minek hozzák a karaktereket ilyen helyzetbe, ha 0, módon fejezik be.Akkor a kamu drámákat minden részben eljátsszák. Jól tette, hogy Barry börtönbe dugta a lányát de úgyis köv részben feloldják és mindenki újra boldog lesz. Remélem következő évad lesz az utolsó mert nagyon gyenge volt ez az évad de azelőtt is.

jessm - 2019. 04. 17. 10:57

Hát aki várta GodSpeed-et az feleslegesen várta, csak egy szimpla heti metának tűnt. Persze lehet , hogy később még folytatják.

Jó össze-vissza az évad. Amugy 5×18 nem volt rossz, elég jó Nora háttértönetet írtak. Csak aztán elszúrták azzal, hogy Barry visszavitte jövőbe. Ez már túl sok dráma .

Amugy uj Cicadat legyőzték? olyan sok idő maradt ki és akkora unalmoba fordult a sztori hogy elfelejtettem.

DarkEagle - 2019. 04. 17. 14:41

Na jó akkor jöhet a rage? :D

Oké, nem ért meglepetésként hogy egy újabb epic speedster esett áldozatul a Disney Channel szintű Flash írók markának de basszus ez most komoly? Egy szimpla heti gonoszt csináltak belőle? Na takarodjanak a bús picsába. Az hagyján hogy a kinézete eléggé béta hiszen sehol a sárga szín a ruháról de főleg a szeméből ugye és az eredet sztori is más ami nem is lenne akkora gond hisz csak nem rég lett bemutatva a karakter a képregényben is na de ami sok az sok.

Konkrétan, nem is, szó szerint rebootolták a Pilot részt a Flashből csak más szereplőkkel. A jövőben játszódó jelenetek sokkal több mint fele ugyan az mint anno az 1. részben. Ami egyébként nem lett volna rossz. Danielle Panabaker mint rendező megállta a helyét ez tény de a sztori az egy nagy rakás förmedvény. Még ha valahogy RF gyakja le GodSpeed-et azt mondom oké, na de a full kezdő Nora? Takarodjanak már de komolyan.

Az új csaj aki elvileg Nora legjobb barátja volt hál’ Isten kimúlt mert baromira idegesítő Cisco klón volt és azok az idióta nevek amiket kitalált te jó Isten. :D

Egyébként nagyon meglátszik hogy a szar sztori ellenére is kik a jó színészek mert Jessica Parker megint lejátszott mindenkit, gyakorlatilag csak Grant meg Tom ér fel mellé.

Magam sem hiszem el Iris volt az ész a csapatban és Barry az idióta. Annyira unom már a képmutatását. Hányszor cseszte el mások életét önös érdekből erre a saját lányát úgy vágja vissza a jövőbe mint macskát szarni? Egyébként a kiborulását még megérteném főleg azok után hogy Nora visszament segítségért RF-hez miután megtudta mit tett Barry-vel de azért na. A többi szereplő nem is értem mit keresett ott. Volt mindenkinek kb 1 sora de amúgy csak tartották a gyertyát a családi drámázók mellett.

Egyébként Barry üzenetéből kiderült a ruha alapján hogy valószínűleg a crossoverben tűnik majd el. Nagyon kíváncsi vagyok hogy akarják ezt majd megoldani mert gyakorlatilag egyetlen egy fontos Flash történetet csináltak meg eddig jól. az pedig az 1. évados RF szál volt. Ha olyan epic speedsterekkel nem tudnak mit kezdeni mint Zoom, Savitar vagy GodSpeed és olyan sztorikkal mint a Flashpoint akkor mit fognak kezdeni a világ talán legnagyobb volumenűjével, a Végtelen Világok Krízisével? :D

@jessm: Nézd meg a kövi rész előzetesét. De elmondhatom hogy nem maradsz dráma nélkül. Sőt Iris kiborulások érkeznek ezerrel. :D Amúgy a csaj Cicadát nem kapták el még.

CrashBoostZoom - 2019. 04. 17. 14:43

Annyi pozitívuma volt a résznek, hogy Barry megtette azt amit már kb. 10 résszel ezelőtt kellett volna neki és hazarugdosta a lányát a jövőbe.

Az évad végéhez közeledve már nyugodtan elmondhatom, hogy szerintem ez a leggyengébb évad. Súlytalan főgonosz, céltalan epizódok. Még ha be is dobnak valami csavart a végére azzal nem lesz megbocsátva az összes többi rész.

terminadmin - 2019. 04. 17. 14:57

Hát ez a Godspeed egy jó nagy lóf@sz volt. :D
Azért elég szomorú, hogy egy jó alapanyagból ilyen forgatókönyveket írnak. Na mindegy, talán majd jövőre :)

Mate815 - 2019. 04. 17. 21:36

Mekkora egy képmutató seggfej ez a Barry. Jesus! Mi lett ezzel a sorozattal?

Ayrons - 2019. 04. 17. 22:53

Szerintem maradjunk meg annál, hogy a Future Flash Savitar volt a Godspeeder mindig és akkor annyira nem vészes ez lévén ez egy imposztor volt csak. Mondjuk Savitar is siralmas volt de jobb volt mint ez a fehér szerencsétlenség.

Mate4182 - 2019. 04. 18. 15:36

egy hete nincs telefonom es sorozatokbol cask a GOTot nezem gepen szoval mar kezdett aggasztani hogy kb 40 epizoddal vagyok lemaradva magamhoz kepest

de ahogy latom a Flash miatt nem kell aggodnom :D

CrashBoostZoom - 2019. 04. 26. 14:11

Gratulálok Nora. Tedd megint azt amiért eleve le lettél cseszve és visszaküldve a jövőbe. Ezúttal a komolyabb következményeit is viselned kell.

DarkEagle - 2019. 04. 26. 18:39

Édes Istenem. Mi lenne ha csak egyszer maguktól jönnének rá a szereplők a megoldásra és nem úgy hogy látják hogy mások hogy csinálják? Barry ennél szánalmasabb nem is lehetne. Ez a Nora szál eddig jó volt de így most már szánalmas. Nem csoda hogy lelépnek a színészek. Eye candy szavazás mellé mehetne egy ki a legképmutatóbb karakter szavazás is. :D

CrashBoostZoom - 2019. 04. 28. 10:15

Barry egyáltalán nem szánalmas. Mindenkinek csak böki a szemét, hogy lassan Ő de facto főnök de mindenki hős akar lenni de Flash mellé már nem férnek be. Ez igaz mind a sorozatbeli karakterekre és arra ami IRL megy ott.

DJackson - 2019. 05. 01. 20:22

LOL 37:33 nál ott egy Icarus Bases láda az Stargate Universe-ből! Szépen kifejezi mennyira szar ez a sorozat, ha már az SGU-s propokat hasznosítják újra…

winnie - 2019. 05. 01. 20:32

az nem hiszem, hogy az írás minőségére utal, hogy később milyen felajánlott kelléket hagynak jóvá akár random, akãr tisztelgés miatt. arról nem is beszélve, hogy ha valamit nem semmisítenek meg, akkor használni érdemes, és ki tudja, hogy a kedvenc sorozataidban volt-e olyan kellék, amit újrafelhasználtak ės nem vetted észre. ha tudnál ilyesmiről, azt a sorozatot is szarnak tartanád?:)

DJackson - 2019. 05. 02. 02:08

Nyilván nem az számít egy sorozatnál, ha máshonnét vannak a kellékek. Ha már Stargate, az Atlantis volt a kedvencem, ami egy csomó díszletet kapott a Blade 3 tól, ami szintén nem volt egy remekmű. Egyszerűen annyit akartam írni, hogy illő egy ilyen rossz sorozathoz, hogy a legrosszabb SG sorozatból használnak fel kellékeket.

Szula - 2019. 05. 02. 10:52

A 19 és a 20. rész valami förtelem volt. Pedig Candice Patton talán a legértékelhetőbb alakítását láttuk a sorozat során mikor is Iris Barryt végre helyre tette. Most már azért kezdek szurkolni hogy Caitlin és Ralph valahogy kerüljön a Legendák közé míg őket is szét nem barmolják ebben a sorozatban.

Necridus - 2019. 05. 02. 11:36

Szual:

Caitlin a legendákhoz? Ralph még oké, de Caitlin szerintem abszolút nem az a karakter, aki oda illene. Ő a legendák súlytalan, elvicceskedős stílusához túl komoly karakter. Igaz, Sara személyiségét is eldeformálták, hogy beilleszkedjen, de Caitlin esetében ez abszolút negatívan hatna szerintem.

jessm - 2019. 05. 02. 12:56

Ez a Nora gonosszá válik sztori eltarthatott volna 2-3 részen keresztül, még akár meg is ölhetette volna Cicada2-öt vagy közel került volna hozzá. Legalább valami tétje lett volna a dolgonak, de 1 részen belül lerendezték.

CrashBoostZoom - 2019. 05. 02. 20:05

Nora, Cicada 1-2 nem számít semmit. Sosem számított. Legalábbis amint a Reverse Flash ismét megjelent borítékolható volt, hogy ismét Ő lesz az évadvégi ellenség. Minden más csak olcsó időhúzás volt a sztoriban és ennek bizony az évad látta kárát.

Mindegy, hogy ezek után mit riggyentenek elénk már elmondtam, hogy ez a leggyengébb évad és ez már sajnos nagyon látszik. Az előző sem volt olyan hú de szuper miután a Thinker-ből csak egy über metát csináltak ahelyett, hogy végig csak az eszét használva egy lépéssel mindig előttük jár.

Szula - 2019. 05. 03. 13:45

Necridus

Killer Krosttal karöltve szerintem pedig bele illene a legendák közé. Értem hogy miért írtad azt Caitlinról de szerintem az ő komolysága és tudása/esze elférne ott és mint Killer Frost sziporkázhatna a Legendák közt.

heidfeld - 2019. 05. 05. 20:58

Erőt vettem magamon, megnéztem az elmaradt részeket. 20. még tetszett is, nagyon, amíg nem jött a fordulat…
Pedig.. Ez a felállást, következő évadban is néztem volna! Nora is megérdemelne egy kapcsolatot, de annyi hibája van a szériának, hogy fura is lenne…
Ellenségek súlytalanok, Barry személyisége egy rossz vicc, Ralph-féle humor, Cisco-beszólások max. nyomokban, felesleges karakterek, évadok óta, stb.
És Grant Gustin gyenge színész De láthatóan unja az egészet /Igaz, sokan vagyunk így a sorozattal/
Candice Patton határozottan fejlődött, de tényleg J.P:K adja el?? Meg az Öreg Tom…
Ralph, Caitlin jöhetne a Legendákba!
És Sara személyisége most az igazi, hogy komoly kapcsolatot kapott.
Fáj elengedni, ezt is, de hiába akarnám szeretni, csak pillanatokig lehet.

2zok - 2019. 05. 08. 19:25

Barry meg Iris miért aggódtak azon, hogy She-cada meglatta hogy a Star Labsben vannak? nem onnan vitte el a nagybátyját a műtéte után?

Mate4182 - 2019. 05. 11. 17:47

na, Flashbol is bedaraltam a 18-19-20-21et

a godspeed epizoddal max a popperomat torolnem ki ha lenne egy peldanyom a forgatokonyvbol …

a 19 sem kotott le kulonosebben
a 20adik mar egesz jo volt

es basszki a 21edik bejott !!!

Persze ez a shecada egy baromsag, tele van logikai bakikkel mint a Flash ugy altalaban, de verge volt csapat munka
volt Ralph volt Cisco volt Killer Frost volt Joe volt Flash
es a cliffhanger az epizod vegen kb a legjobb volt amit en flash epizodok vegen eddig valaha lattam!

Sheen - 2019. 05. 12. 14:41

Szólt ez a rész valamiről, bármiről?
Joe-nak hatalmas szíve van. Lányunk, szülői értekezlet. Pusztítsuk el a tőrt. De nem megy. Menni kell. Nem megy. Jajj, mégis megy. Lőjj! Ne tedd! End of episode.

wondorog - 2019. 05. 15. 10:42

Thawne még mindig nagyon jó, sajnálom, hogy a rész első felét elpazarolták Cicadára, több RF-t akartam. Azóta meg régóta gondolkodom, hogy oldják meg a Crisit, mert az újságcikk ugye eddig 2024-et írt, de most már helyrerakták a dolgokat.

_Peter - 2019. 05. 15. 11:09

@Sheen

Hát fogjuk rá Nórika bőrszerkós fenekéről szólt, másról nem nagyon szerintem se. Talán a mai jobb lesz.

jessm - 2019. 05. 15. 13:40

A finálé egész jól skerült ahhoz képest, hogy mennyire rosszak voltak előtte a lévő részek. Rf nagyszerű volt. Kicsit meglepődtem, hogy Nora kinyírta magát.Így teljesen úgyanaz lett a vége mint a Bűbájos boszorkák/ Charmed 6. évadának ahol szintén meghalt a gyerek.

A rész közepén amikor RF mondta, hogy Barry eltünik mindeképp meg hogy találkozunk a következő krizisbe, akkor lehetett tudni, hogy az újság cikk meg fog változni. Azért kiváncsi vagyok, hogy fog visszatérni.
Szóval akkor ezért írta ki magát Nora, mert később születettt volna.

CrashBoostZoom - 2019. 05. 15. 14:58

Nora megérdemelte amit kapott. Pontosan ezért nem baszakodunk az idővonallal soha.

Az pedig, hogy a dátum meg fog változni az azóta borítékolható volt amint bejelentették mi lesz az idei crossover.

Ez egy ritka gyenge évad volt.

Lacus - 2019. 05. 16. 09:20

Tom Cavanagh még mindig minden szerepében zseniális, remélem jövőre kapunk másik Wellst, barry és iris nyűglédése nem vinné el a hátán a sorozatot legalábbis számomra :)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz