login |

Hírkedd

2019. 01. 15. 09:14 - Írta: winnie

34 hozzászólás | kategória: hírek

  • Mai magyar premier: Dinószakik 8. évad, Diagnózis 1. évad
  • Premier: The Passage S1, Those Who Can’t S3, Last Call S1, Cold Feet S8, Common Knowledge S1, Home Town S3, Teen Mom 2 S9, Lost Gold S1, Made in Staten Island S1, Street Outlaws: No Prep Kings S2, Getaways S10, Inside Hotel Chocolat S1, DHL Delivering The World To You S1
  • + felkerült a netre a The Valley of The Boom teljes évadja, valamint a The Bletchley Circle San Francisco 1. évad második fele
  • Új standup-külökiadás: Sebastian Maniscalco: Stay Hungry (Netflix)
  • Magyar premier – RTL Spike: 01.31 iZombie (iZombie) 4. évad
  • Magyar premier – HBO: 04.15 Trónok harca (Game of Thrones) 8. évad
  • Magyar premier – Cartoon Network: 01.21 Csoda Kitty (Unikitty) 1. évad (folytatás)
  • A Speakerine szinkronhangjai.
  • Ma este 21:30-ig tart az Exatlon, amiben a magyarok a velük egyszerre forgató románokkal fognak megmérkőzni egy különleges epizód keretében.
  • Pilotberendelés: Evil – CBS, készítő: Robert és Michelle King, a tudomány és a vallás harcáról. a középpontban egy szkeptikus klinikai pszichológusnővel, aki egy papnövendékkel és egy jómunkásember kivitelezővel állítólagos csodák, démoni megszállások és más különleges jelenések után nyomoz, hátha talál rájuk tudományos magyarázatot, vagy kénytelen a természetfölötti létezésének betudni őket.
  • Újabb két Star Trek-sorozat fejlesztésének elkezdését jelentették be, ami azt jelenti, hogy ha mind megvalósul, akkor egyszerre 5 ST-széria lesz a képernyőn, plusz a Short Treks, amit folytatni fognak. Az egyik sorozat Michelle Yeoh főszereplésével készül és Georgiou-val a középpontban egy black ops-os darab lenne, míg a másik egy újabb animációs projekt.
  • A Game of Thrones-előzménysorozat pilotjának forgatását tavasszal kezdik a Kanári-szigeteken, majd Észak-Írországban folytatják.
  • A Cardinal 3. évadja 01.24-én kezd a CTV-n, és az alcíme By The Time You Read lesz. Az időpontja pedig ősz, szóval adja magát a barna évad. És egy kettős gyilkosság, valamint egy világvége szekta. Billy Campbell és Karine Vanasse mellett visszatér Glen Gould, Kristen Thomson, Stephen Ouimette és Alanna Bale, új szereplőként pedig érkezik Rya Kihlstedt, Aaron Ashmore, Alex Ozerov, Sophia Lauchlin, Nick Serino, Tom Jackson, Jennifer Podemski, Susan Coyne és Devery Jacobs.
  • Emmy-hír: ÚJ KATEGÓRIA! “A legjobb szerzett zene dokusorozatban vagy különkiadásban”
  • A Netflix nem árulja el, hogy Amerikán kívül országonként mennyi előfizetője van, de becslések szerint a 137M-ból 30-40M lehet európai, és az a terv, hogy 15-20M-val fog nőni a számuk a kontinensen az elkövetkező 5 évben, megelőzve így növekedési ütemben az amerikai piacot.
  • A fél órássá változó Conan 01.22-én kezd a TBS-en. Ez lesz a 9. évad.
  • Stephen Falk, a You’re The Worst készítője beszél a különleges évadnyitóról.
  • Maril Davis, az Outlander executive producere beszél a legutóbbi epizódról és a könyvektől való újabb eltérések okairól.
  • Állandó szerep: Travis Fimmel – Raised By Wolves (TNT), James Badge Dale – Hightown (Starz),
  • Vendégszerep: Eyas Younis – NCIS: Los Angeles, Kyra Sedgwick, Sasheer Zamata, Kristen Schaal, Andy Richter – Corporate, Kal Penn, Sean Astin – The Big Bang Theory, Ana Gasteyer, Clancy Brown, Lennon Parham – Schooled (visszatérők),
  • Interjú: Indira Eisley (Fauna Hodel – I Am The Night), Jamie Payne (a Luther S5 rendezője), Chris Harrison (a The Bachelor műsorvezetője), Serinda Swan (Jenny – Coroner),
  • A budapesti Műcsarnokban lesz fotókiállítása David Lynch-nek, a Twin Peaks rendezőjének, a tárlatával nyitják meg február 28-án a Budapesti Fotófesztivált. Egészen június elejéig lesznek láthatóak a 2014-espárizsi fotóhónapra készült képei.
  • Új sorozat: The One – Netflix, angol, 10 rész, készítő: Howard Overman – John Marrs könyve (itthon: The One – A tökéletes páritt a magyar nyelvű tartalma) alapján, legyen bármilyen jó is egy párkapcsolat, ki tudja 100%-os bizonyossággal állítani, hogy nincs valaki a világban, aki még jobb partner lenne? Mi lenne akkor, ha egy hajminta alapján meg lehetne találni őket? Egyszerű ötlet, de a következmények igen súlyosak lehetnek. A sorozat a közeli jövőben játszódik egy olyan világban, amiben DNS-teszt segítségével meg lehet találni mindenki tökéletes társát, akibe az ember genetikailag elrendeltetett módon beleszeret.
  • Pilotszkript: The B-Team – koreai és kínai (2 változat!), készítő: Kang Eun-kyung – Stan Lee ötlete alapján, B-listás hősök egy csoportjáról, akik az őket létrehozó őrült tudós ellen veszik fel a küzdelmet
  • A Character 7 megvásárolta Liza Klausmann könyvének, a Tigers In Red Weather-nek a tévésorozatos adaptációs jogait. A II. világháború végén Martha’s Vineyard-ben játszódó történet két unokanővérről és családjaikról, akiknek az élete eléggé megváltozik, amikor egy holttestet találnak az erdőben. Érzelmes történet a kétszínűségről, a női lélek komplexitásáról és a döntésekről, amiket hozunk.
  • Az amerikai Big Brother: Celebrity Edition 2. évados játékosai: Jonathan Bennett, Tamar Braxton, Kandi Burruss, Tom Green, Lolo Jones, Kato Kaelin, Joey Lawrence, Ryan Lochte, Dina Lohan, Natalie Eva Marie, Anthony Scaramucci, Ricky Williams.
  • Az American Chopper újkori 2. évadja 02.12-én kezd a Discovery-n.

34 hozzászólás Ne habozz!

Tibi - 2019. 01. 15. 10:02

Ha legalább a saját tartalmaikhoz lenne magyar felirat, gyanítom többen fizetnének elő Európa-szerte…

Kissur - 2019. 01. 15. 10:11

Régóta mondom, hogy ha több magyar felirat, vagy esetleg szinkron is lenne a Netflixen, akkor én nem sajnálnám a pénzt előfizetésre. De így nem. Vajon megérné megvenni nekik a szinkront, ezzel nyerve egy csomó új előfizetőt, vagy “veszteséges” lenne a projekt?

Anonymus - 2019. 01. 15. 10:11

nemtudom, hogy volt-e már, de a Taboo 2. évadját 2019 végén vagy 2020 elején kezdik el forgatni.

http://collider.com/taboo-season-2-update/

Saját vélemény: Hát nemtudom, igen nagy emberek dolgoznak rajta, de 3 évente 1 éved szerintem még angol sorozatos mércével is nagyon sok. Nagyon ráérősen dolgoznak vele…

Xtian - 2019. 01. 15. 10:29

Csak átívelős sorozatok nézek és lehet, hogy vagyunk ezzel még páran.
Biztos van jópár amire még nem akadtam rá mert nem is tudok róla. Valamilyen formában lehetne ezeket kereshetővé tenni vagy egy külön kibeszélőt csinálni nekik?

winnie - 2019. 01. 15. 10:37

“Ha legalább a saját tartalmaikhoz lenne magyar felirat, gyanítom többen fizetnének elő Európa-szerte…”

a legtöbb európai nyelven van felirat és szinkron is szinte minden tartalomhoz, és egyre több és több piacot vonnak be – ehhez képest a többi szolgáltató mind lefedettségben, mind lokalizálásban sehol sem tart, szóval ilyen szempontból durván jó a helyzet. ez főleg annak fényében nem semmi, hogy egyrészt mennyi tartalomról van szó, másrészt, hogy milyen rövid idő alatt lett az egész kiépítve, és nem is állnak le.

winnie - 2019. 01. 15. 10:40

Kissur: egyelőre nem te vagy a célpiac, de attól, hogy valamihez szinkront veszel, még nem garantálja, hogy több lesz az előfizető. a vásárolt dolgok szerintem nem annyira relevánsak, nyilván megtehetik, hogy költenek, de az már nehezebben kimutatható, hogy ennek van-e haszna, illetve, hogy mennyi a haszna. a lényeg, hogy szerintem akik előfizetnének, azok nem annyira régi filmekért és sorozatokért tennék, hanem az újakért, azokhoz meg nem lehet venni szinkront. viszont lehet csinálni, és valamikor eljutnak arra a pontra talán, hogy minden új tartalom azonnal magyar felirattal és szinkronnal fog megjelenni. az elég kemény lesz:)

(ki tudja, miért, de 1-2 szinkron ugye elérhető.)

winnie - 2019. 01. 15. 10:41

Anonymus: wow. nem sietik el.

winnie - 2019. 01. 15. 10:43

“Csak átívelős sorozatok nézek és lehet, hogy vagyunk ezzel még páran.”

az mindig megoldás, hogy beírod a szót a keresőbe és szinte biztos, hogy jobbára kritikákat fog kidobni, hiszen próbáljuk mindnél kiemelni, hogy átível vagy epizodikus.

de ettől eltekintve, egyrészt lesz nemsokára egy olyan poszt, ahol sorozatokat lehet keresni és ötleteket kérni, és azonnal kapsz választ tőlünk vagy az olvasóktól, másrészt le kéne szűkítened műfajra a dolgot, mert krimi, scifi, tini és szappan is lehet átívelős.

gromit - 2019. 01. 15. 10:53

“átívelős”:
hm, a legtöbb európai sorozat, amiről írok, átívelős, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt a szót is bele szoktam-e konkrétan írni…

winnie - 2019. 01. 15. 10:55

igen, az európa megmutatja címke alatti sorozatok javarészt mind jó példák, sőt, bármi ami netflixes, szinte biztos, hogy az lesz.

Tomi - 2019. 01. 15. 10:58

American Chopper 2. évad?! Eszerint sikeres volt az első?

Xtian - 2019. 01. 15. 11:03

“de ettől eltekintve, egyrészt lesz nemsokára egy olyan poszt, ahol sorozatokat lehet keresni és ötleteket kérni”

Köszi winnie, már ez is segítség lesz a keresésben. Krimi is sci-fi sorozatokat preferálom és ezeknél jobban bejön a karakterek és a sztori hosszabb kibontása.

gromit: pedig szerintemaz átívelés vagy epizodikusság ugyanolyan fontos, mit a műfaj. :)

gromit - 2019. 01. 15. 11:13

az epizodikusságot tényleg külön ki szoktam emelni – az “európai” kategóriában az a kivételes :)

juhaszvik - 2019. 01. 15. 11:20

” 30-40M lehet európai, és az a terv, hogy 15-20M-val fog nőni a számuk a kontinensen”

ez mondjuk elég brutális növekedési terv, amit egy ennyire diverz kontinensen nem lehet a szélesebb körű lokalizáció nélkül megoldani. szerintem ez nekünk jó hír.

én egy 1-3 éven belül számítok egy komolyabb hazai kampányra, szinkronos, feliratos tartalombővítéssel. hiába tudok valamennyire angolul (angol felirattal megértem, hogy miről van szó), de magyar nyelv (felirat) nélkül nem szórakozás, inkább kínlódás sorozatozni, és gondolom ezzel nem vagyok egyedül.

Franky - 2019. 01. 15. 11:28

Nem tudja valaki mikor folytatódik nàlunk A zöld ijàsz meg a Flash?

PositiveRush97 - 2019. 01. 15. 11:47

a Flash-t ismétli a Sony Movie Channel, a Port.hu szerint 28-án fejezik be a 3.évadot, ha az után ők esetleg nem folytatják a 4.évaddal akkor passz.

heidfeld - 2019. 01. 15. 12:01

Nagyon szépek a növekedési tervek. Viszont a verseny egyre komolyabb lesz. Jön a Disney+, és meglátjuk, mondjuk öt év után , mi lesz a helyzet.
Nagyon komoly változás az Uniós szabályozás elfogadása után lehet. Gyakorlatilag kényszeríteni fogják a netes szolgáltatókat, torrentezők büntetésére. Pedig tízezrek így is nézünk/néznek sorozatot..
Nekem nem okozna gondot előfizetni HBO, Disney, Nelfix, Disney+, Amazon, Cbs A.., stb előfizetésére, de rengeteg embernek igen.
És ekkor jön el az, amit a Netflix elnöke, pár éve sem ismert el: Konkurensek közötti verseny élesedése. Többet, jobbat kell kínálni. És ez jóval többe is kerülhet a szolgáltatónak.
Ha van egy torta, hiába vágod 50 szeletre. Attól még nem lesz több.
És nem egy ismerősöm inkább nem nézi meg a kedvenc sorozatai új évadjait, feliratosan. Még mindig jelentős igény van a szinkronra!
Tanultam németül, így nekem nem akkora probléma, de sokaknak igen.

winnie - 2019. 01. 15. 12:02

heidfeld: továbbra is totális tévút azt hinni, hogy egy 10 év alatt fokozatosan felfuttatott, idővel hatalmas infrastruktúrát kiépített digitális platformnak bármilyen versenytársa lehet bármelyik apró, korlátozott könyvtárral és saját cuccokkal, talán csak egy országban jelen lévő, FRISSEN INDULÓ szolgáltató. talán majd 10 év múlva., de értelemszerűen akkor is csak töredéke lehetne nagyságban, mint a mostani netflix, amely akkor már újabb 10 év gyarapodást mondhat magáénak.

winnie - 2019. 01. 15. 12:03

de hogy bővebben is kifejtsem, mert az egyik fő félreértést szerintem érdemes mihamarabb eloszlatni.

“Viszont a verseny egyre komolyabb lesz. Jön a Disney+, és meglátjuk, mondjuk öt év után , mi lesz a helyzet.”

a növekedési terveket a piaci változásait figyelembe véve közlik, és eddig nem volt szó arról, hogy a disney+ európai is lenne. az ráadásul hatalmas félreértés, hogy ezek a szolgáltatások jelentenék a konkurenciát. látva az európai példákat, minden országban a helyi szolgáltatás a legnagyobb konkurenciája a netflixnek. itthon például az hbo go, más országokban is ott vannak a saját dolgok, amik hol piacvezetők, hol második helyen állnak. egy nagy össznépi szolgáltatásnak nincs sok esélye.

a másik félreértés, hogy a disney+ nem a hulu, amazon és netflix (meg az hbo go) piacára lép be, felhasználó, kontent és saját projekt számban is csak töredékét fogja képviselni, csak kis szeletke lesz, amit senki sem a netflix vagy a hulu helyett fog választani, hanem MELLÉ. olyan nem lesz, aki lemond egy folyamatosan új cuccokkal, havi 50-100 címmel bővülő platformot csak azért, hogy újdonságként kapjon heti egy sorozatepizódot és kéthavonta egy videófilmet. lesz ugyan konzervkínálat, sok film, esetleg sorozatok, de azoknak a végére lehet érni és csak egyetlen stúdió darabjait fogják képviselni.

nagyjából arra kell gondolni, hogy egy kis kábelcsatorna hiába hoz másféle kontentet, mint egy nagy, kereskedelmi adó, nem lesz annyira nézett.

“nagyon komoly változás az Uniós szabályozás elfogadása után lehet.”

ez nem történt meg? még előtte lennénk?

“Nekem nem okozna gondot előfizetni HBO, Disney, Nelfix, Disney+, Amazon, Cbs A.., stb előfizetésére, de rengeteg embernek igen.”

gondot senkinek nem okozna, mert 7 előfizetés sem olyan drága, mint egy családi mozidélután, a kérdés az, hogy mennyire van értelme? nekem van amazon, netflix, hbo go, sőt, a filmplus digitális cucca is (amin van egy csomó sorozat), de nyilván egyiket sem tudom teljesen kihasználni, és a nagyokkal (netflix, hbo go) egy átlagember simán elvan egyedül is, ha nem valami konkrétat akar nézni. kettőnél több (egy általános és egy tematikus) szolgáltatás szerint fizikailag luxus.

winnie - 2019. 01. 15. 12:05

“az után ők esetleg nem folytatják a 4.évaddal ”

nem folytatják.

Fulcrum - 2019. 01. 15. 12:14

Game of Thrones-előzménysorozat forgatás híréhez hozzá tartozik hogy ez csak még a pilot epizódra vonatkozik. A sorozatberendelést még nem kapta meg.

winnie - 2019. 01. 15. 12:15

Fulcrum: jaja, természetesen, javítottam.

juhaszvik - 2019. 01. 15. 12:41

heidfeld: “Gyakorlatilag kényszeríteni fogják a netes szolgáltatókat, torrentezők büntetésére”

na ez az, ami soha nem fog megtörténni, mert 1. jogi nonszensz, mivel a fájlmegosztás nem illegális, a tartalmat pedig nem látja a szolgáltató, 2. technikai nonszensz, mivel a “torrent” csak egy megoldás a sok millióból, ami már létezik vagy fog létezni, mire meglépnék ezt (amiben pedig nem hiszek). ez olyan, mintha arról hoznának törvényt, hogy holnaptól nem lesznek számítógépes vírusok.

heidfeld - 2019. 01. 15. 12:55

Winnie: 7 előfizetés, mondjuk 25000, ma.. 5 év múlva valószínűleg drágább lesz. Családi mozidélután nem olcsó, igaz.
De milliók nem tudnak kifizetni 25 ezret, sokan meg nem is akarnak.
Igazad van, átlagembernek nem kell mind, és szelektálni fog./ Ugye idő sem korlátlan, amit sorozatozással tudunk eltölteni/ Nekem is csak Amazon van, bár barátnőm most akar előfizetni HBO-ra. Elég is. Konkurencia lebecsülése nagyon merész dolog. Sok-sok milliárdos cégnél éltem át, hogy milyen hamar vertek le minket, rugalmatlanság, fejlesztések hiánya, és a “Pár év múlva lesznek ott, ahol, mi..”
Disney kiveszi az összes saját és Fox tartalmat, ahogy globálisan beindul a saját szolgáltatásuk. Nyilván a futó szerződések időtartalmától függően.
Disney+-nak nem kellenek évek. Pénz és elhatározás kérdése. Szándék megvan, pénzük is van. És rengeteg joggal rendelkeznek.
Az Uniós szabályozásról nagy viták vannak, de az a lényege, hogy a 3. illegális tartalom letöltése után, pár hétre megvonják az internet felhasználását. Egy közös listára kerül a felhasználó, tehát máshová sem lehet menni. És vagy legálisan előfizetsz, vagy nem látod.

winnie - 2019. 01. 15. 13:24

heidfeld: jézusom, ne a számmal foglalkozz, hiszen pont azt mondom, hogy senki nem fog 7-re előfizetni (és 2-re is csak alig), ergó nem konkurenciái a mikroszolgáltatói a nagyoknak.

“Konkurencia lebecsülése nagyon merész dolog.”

így van. nem becsüli senki, csak tudni kell, hogy ki a konkurencia. a disney+ nem az és sosem lesz – nem helyettesítő terméknek tervezik. ők sem konkurenciaként akarnak fellépni a netflix ellen, amely egyébként sem kapná fel a fejét a cincogásukra.

vagy nem olvastál utána, hogy mit fog kínálni, vagy nem vagy tisztában vele. az éveket udvariasságból mondtam, nyilvánvalóan sosem lesz az, hiszen mennyiségi piacról beszélünk, ahol annak hatalmas előnye van, aki már piacon van jó ideje. (most komolyan, a netflix csak spanyolországban 13 ezer fős szakmai bázissal rendelkező hubot épített ki.)

“Disney+-nak nem kellenek évek. Pénz és elhatározás kérdése. Szándék megvan, pénzük is van.”

ha globálisak lennének, akkor a kis kínálat miatt valóban előnyben lesznek, elég hamar lehet lokalizálni 100%-ra a tartalmakat, és az új sorozatepizódokat egy ember is tudja majd fordítani, szemben a több száz főt foglalkoztató netflixszel:)

de akkor megvan, itt a félreértés. nincs szándék, és nincs pénz sem. a disney-nek van pénze, de a disney+-ra nem költenek annyit – mert teljesen mások a szándékok. miért akarnának csinálni egy másik netflix-et tartalom nélkül, ha bőven tudnának nyereséget hajtani a netflix-deal révén. a stúdiók saját szolgáltatásai más piaci szegmens bevételére törnek.

“Az Uniós szabályozásról nagy viták vannak”

nem találtam linket.

juhaszvik - 2019. 01. 15. 13:28

heidfeld: akkor leírom még egyszer. szolgáltató nem képes különbséget tenni az illegális és a nem illegális fájlmegosztás között, ha pedig mégis találna rá módot, másnap már lenne mód, hogy mégse legyen képes.

a netflixes témában: a netflix az a cég, aki már jó pár éve veri rugalmatlanság és fejlesztések hiánya miatt a konkurenseket. persze nem jelenti azt, hogy őket sem lehet leverni, de nekem nem úgy tűnik, hogy olyan cég lenne, amelyik belekényelmesedik a helyzetébe.

kiskiraly - 2019. 01. 15. 13:44

Universal is készül a saját netes videos szolgáltatásra (USA+Európa). Indukás: 2020-ban
https://www.broadbandtvnews.com/2019/01/15/nbcuniversal-streaming-ott-service-to-include-europe/

gromit - 2019. 01. 15. 14:35

“szolgáltató nem képes különbséget tenni az illegális és a nem illegális fájlmegosztás között”

Hát igen. Esetleg szívsz akár open source szoftver beszerzésénél is, ha azt torrentre teszik fel, a szolgáltatód meg kerek perec letiltja a torrentoldalakat, nehogy véletlen illegalizálhass.

(Évek óta nem torrentezek, mert jött a behajttilosos figyelmeztetés, aztán nem is próbálkoztam. Errefelé szigorúbban veszik (nem Mo., persze), én meg nem vagyok elég nagy májer, hogy hogyan lehetne kikerülni. Meg akkora kínálatot kapok a kábeles előfizetéssel, hogy elvagyok vele.)

Enzo - 2019. 01. 15. 17:42

Gotham meg Runaways írás és/vagy kommentfogó mikor várható? *-*

Lengabor - 2019. 01. 15. 18:48

Ahhoz képest, hogy se szinkron, se felirat, még drágább lesz. Ez se nagyon ösztönzi a magyarokat arra, hogy előfizessenek.
https://variety.com/2019/digital/news/netflix-us-streaming-price-increases-2019-1203108254/

kiskiraly - 2019. 01. 15. 19:46

Dombóvári István (Testbeszéd)
https://dumaszinhaz.hu/blog/2019/01/13/dombi-a-teszt-ordoge

Youtuberek a Honfogalóban.
Adásba nem került, A Youtube-on az egész adás elérhető
https://www.youtube.com/watch?v=KSYdsLZSKmA

winnie - 2019. 01. 16. 07:13

enzo: szerintem mindkettő a héten.

winnie - 2019. 01. 16. 07:17

“Ahhoz képest, hogy se szinkron, se felirat, még drágább lesz. Ez se nagyon ösztönzi a magyarokat arra, hogy előfizessenek.”

1. amerikában lett drágább, nálunk még mindig 2500/3200/400 a három csomag.
2. itthon tök mindegy az ár, a kínálat számít és fog számítani
3. aki nem fizetett elő, az nem tudja, hogy áremelés volt, neki az lesz az ár, amivel először szembesül. és mivel még mindig elég olcsók ezek az előfizetések, nem pár száz forint fog számítani. amíg ennyibe kerül, addig mindig lehet érvelni azzal, hogy egy vagy két mozizás egyszemélyre, ami főleg akkor lesz vonzó, ha a netflix hoz havi 1-2 mozis szintű filmet. ld. az elmúlt hónapokban már megvolt a kiemelt premier, ami mehetett volna mozikban, és így még vonzóbb azoknak, akik nem akarnak sorozatozni.

winnie - 2019. 01. 16. 07:20

ha már netflix, akkor ez meglepett. nyilván a twitteres közeg nem az átlagember, csak egy kis szegmens, de sosem hittem volna:

Milyen előfizetésed van? 2647 szavazattal:

21% Netflix
18% HBO GO
13% Mindkettő
48% Egyik sem

egyrészt az, hogy a válaszolók több, mint felének van előfizetése. másrészt az, hogy a netflix 34%-kal veri az HBO-t.

nyilván a teljes lakosságban nem valószínű, hogy így van, de ettől még meglepődtem az eredményen.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz