login |

Super Bowl 2019: a reklámok

2019. 02. 04. 13:28 - Írta: human

Szólj hozzá | kategória: video,

Ahogy minden évben, úgy idén is közölnénk egy válogatást a Super Bowl reklámjaiból, amik fél perce 5-6 millió dollárba került idén. Ennyiért lehet iszonyat sok néző előtt bevetni a legújabb reklámokat, és úgy tűnik, hogy ez egyre kisebb szó így 2019-ben a native advertisinggel és influencerekkel teli világban.

Azért csak akad pár jó spot,ha véletlen kimaradt, és nem értesz egyet ezzel a döntéssel, akkor mindenképp jelezzétek kommentben. Azt is, hogy mi tetszett a legjobban. A sorozatos előzetesekből a lényeget délelőtt már kiraktuk, a filmes trailerek pedig a Filmbuzin vannak, pár hozzájuk köthető videóval karöltve, mint például a filmes autós Walmartos vagy a Ridley Scottos Turkish Airlines-os.

Kezdjük az NFL saját reklámjával, ami a focirajongók körében biztos, hogy vitte a prímet, tele ismert arcokkal – így készült:

Az elejére a Verizon-t venném. Nem a spot hangulata miatt, hanem mert érdekes, hogy miképp próbálják a brandjüket rendbe hozni miután a tavalyi kaliforniai tüzek közben a hírek szerint korlátozta az életmentők “korlátlan” netjét. Ezt azóta kedvezményes csomaggal korrigálták, most pedig egy teljes kampányt építettek a first responderekre.

A spotban is látható NFL-es emberekkel külön-külön is forgattak reklámokat, amikben az ő történeteiket ismerhetjük meg – ezek itt láthatók. A meccs alatt csak Anthony Lynn spotja ment le:

A talán legjobb reklám a Luke Wilsonos Colgate volt.

Vagy az, amiben Andy Warhol Burger King-hamburgert eszik (itt az eredeti videó).

A Bud Light a konkurenciát oltotta több reklámban is:

Itt a Game of Thrones-os spot rövid változata is:

Persze más sörmárka is jelen volt, például a Michelob.

2 Chainz és… Adam Scott. Ez a páros rémálmokban juthat csak eszünkbe, meg ha egy Expensify reklámról van szó.

Charlie Sheen és a mogyoró? NUTS!

A Doritos… egy Backstreet Boys és Chance the Rapper összefogással jön.

Bőrápolást csak slasher horrorral.

Harrison Ford, Forest Whitaker, Abbi és Ilana. Hogy mit reklámoznak? Az Amazon Alexa-t, amit majdnem minden termékbe beletesznek.

A kólák ideje lejárt? Legalábbis a trend egyértelmű, amiről a Pepsi új reklámja is tudósít.

Vagy az is lehet tévedek, hiszen Steve Carell meg a Pepsi kólát árulja.

Christina “quick shoutout to” Applegate és az M&M’s.

A Microsofttól sírunk?

Az ASMR a reklámok világába is eljutott.

Skechers – olyan kényelmes használni, nem csak járni benne.

A Mercedes végre beépített Alexával?

A Toyota válasza?

És az Audié?

Hyundai, méghozzá Jason Batemannel.

És itt a Ram, amiben a Super Bowl-reklámokon filóznak, és azon, hogy a netre való korai kikerülésük tönkreteszi az egészet.

Serena Williams egy olyan randiappot reklámoz, amiben az első lépést a nők tehetik meg.

A Skittles szerint a reklámozás mindent elront, kivéve ha jótékonykodással van összekötve?

Előzmény:

Kristin Chenoweth és a mexikói avokádó.

Milyen sok Pringles ízkombó van. Kár, hogy csak a sós az igazi?

A Budweiser a nosztalgia érzésével jön.

A Sprint is próbálkozott a telefonos szolgáltatásával.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz