login |

Magyar jelenlét: America’s Got Talent Champions

2019. 02. 05. 15:20 - Írta: winnie

5 hozzászólás | kategória: magyar jelenlét, reality, video,

Tegnap volt jelenése az America’s Got Talent bajnoki különkiadásában a magyar Attraction-nek, és az árnyéktáncosok a tovább mögötti produkcióval rukkoltak elő. A klikk után azt is leírom, hogy továbbjutottak-e, hátha spoiler valakinek.

Mivel az egyik fellépő kapott egy Golden Buzzer-t, azaz azonnal továbbjutott, így a nézők nem kettő, csak egy produkciót lökhettek tovább, és ez Shin Lim lett, az Attraction a 2. helyet szerezte meg az elődöntőjében.

5 hozzászólás Ne habozz!

Mate4182 - 2019. 02. 05. 17:35

sajnalkoznom kene, de sajnos elfogult Shin Lim rajongo vagyok

ettol fuggetlenul le a kalappal az Attraction elott, kicsit felraktak minket megint a terkepre

Piros11 - 2019. 02. 05. 18:02

Zseniális produkció volt megint,sajna ez a kiesési rendszer nem a legjobb,húzhatnák picit tovább is,főleg,hogy a nézettség sem indokolja a gyors lerendezést.
Viszont a golden buzzer teljesen megérdemelt volt,Shinnek pedig tavaly is nagyon drukkoltam,hisz a “varázslat” mindig is a gyengém volt,így azért szomorkodni sem tudok,
legalább nem énekesek ellen estek ki,mint a másik kedvenc clairvoyants.

Thomas - 2019. 02. 06. 02:26

Á, én meg tök szomorú vagyok, hogy Jackie Evancho is kiesett:( Én már a bűvészeket képtelen vagyok megnézni, csak azon jár az agyam, hogy hogy csinálja. Ha nem jövök rá, akkor bosszant, mert nem szeretem, ha átvernek, ha meg rájövök, vagy sejtem, hogyan csinálhatja, akkor meg csalódott, hogy milyen gagyi, szóval jól nem jövök ki ezekből. Nekem ezek a kártyatrükkök a preparált paklikkal meg még a bűvészetnek is a legalja, azonnal tekerem, ha meglátom a kártyát. A másik, amit nem értek, hogy mi a jó abban, ha árnyjátékban vagy homokkal rajzolva adnak elő valami ötsnittes, tök alap sztorit életről meg halálról, ennél egy átlagos videoklip is többet nyújt. Szóval én abszolút nem tudom már értékelni ezeket a produkciókat, akiket én szerettem, mind ki is estek:(

winnie - 2019. 02. 06. 05:00

azt megértem, ha nem tetszik, de szerintem a legalja helyett ez a top. mert tényleg a kártyatrükk, és a többi mikromágia a legtisztább, ami rengeteg kézügyességet igényel – ha másért nem, ezért lehet értékelni. ugye, a mentalista dolgokat bárki megtudja csinálni, alapvetően az a legtisztább becsapás, mert ott az ember elhitet dolgokat (vagy látszólagos veszélybe sodorja magát, holott szó sincs róla). azt is, hogy eltüntet az ember valakit, vagy lebegtet, vagy egyéb nagyszabású színpadi dolgot (prepearált eszközökkel:). ott elmondják neked a feladatot, kimész színpadra és juhéj – ezért nem tudom értékelni például azt a kislány “bűvészt”.

ebben a műfajban viszont hiába tudom, hogy mit kell csinálni, sosem fogom megcsinálni sem elsőre, sem tizedikre. a másik, ami miatt biztosan értékelném például a kártyát, az az innováció. itt a bűvész rá van szorulva, hogy gondolkodjon, saját dolgokat találjon ki. aki elkezd bűvészkedni, az másol, színpadi mágiában sem sok újat találnak ki (ott inkább a saját stílus a fontos), viszont itt lehet újat, mint ahogy rengeteg újszerű megoldás is van. ami azért is lenyűgöző, mert az ember azt hitte volna pár éve, hogy ennek a műfajnak befellegzett.

nyilván az innováció technikai téren is ott van, és ez az az aspektus, ami miatt egyes táncelőadókat ostorozni szoktam, sőt, talán az attractiont is. volt az a magyar táncegyüttes, meg a pár hasonló, ahol a tánc semmi tudást nem igényel, csak a számítógépes vetítés adja az élményt, a színpadon ember nem teljesít nagyot. nyilván egy attraction franchise-ként már nem olyan nagy durranás, de ők is remélhetőleg innoválnak és megújulnak, de az biztos, hogy itt is a színfalak mögött tervezés az, ami a nagyobb rész, és nem az előadás. (ami ugye nem annyira tudáson múlik, hanem gyakorláson és összehangoláson.)

és ugye kérdés, hogy mit értékeljen az ember: a konkrét teljesítményt vagy a tervezést?

(és, ha rosszmájú vagyok, akkor ide még az adottság is bejöhet, ami az énekhangot illeti, hiszen akinek a természet jó hangot ad, annak mondhatnám, hogy nem kell sokat tennie a sikerért, elég csak kimennie a színpadra mikrofonnal:)

Thomas - 2019. 02. 06. 14:19

Igazad van, innen is lehet nézni. Valóban, kézügyesség, és pontosan előkészített kellékek, ebből áll a bűvészet. Értékelni lehet mindkettőt, mert sok ideje van benne, meg kreatívnak kell lenni, de annyira nem tudom, mert nem szórakoztat a végeredmény.

Talán egy előadását sem sikerült végignéznem Shin Limnek már a rendes évadban sem, mert annyira unalmas volt nekem, szóval nyilván nem mérvadó a véleményem, de ahol belenéztem, mindig csak azt láttam, hogy szétugranak, meg összetapadnak a kártyák, innen eltűnik, ott megjelenik, maximum a tálalásban tűnt jobbnak, mint a többiek.

És tényleg, én is azt hihetném, hogy befellegzett a műfajnak, mert az AGT-ben ebből áll a bűvész produkciók 95%-a mostanában, vagy ezek a sablon kártyatrükkök, vagy az “előre megjósolom, hogy valaki mit fog választani, vagy mit fog kihúzni”. A Clairvoyants-t még egy ideig tényleg élveztem, mert Amelie olyan aranyosan adja elő magát, meg csináltak érdekesebb dolgokat, de mostanában már ők is ugyanezt a trükköt adják elő folyton egy kicsit más kellékekkel.

Lehet, hogy a kártya innovatívabb, de ott csak bután nézek általában, mert olyan gyorsan mozgatja a kezét, hogy esélyem sincs lekövetni, hogy mit csinál, hiába kockázom ki. Akkor már egy fokkal érdekesebbek nekem azok a nagyszabású színpadi dolgok, de azokból meg egyre kevesebb van a műsorban. Ebben az évadban egy Darcy Oake nevű brit csávó volt, aki csinált egy lebegtetést, na azt tízszer megnéztem, kikockáztam, fogalmam sem volt, hogy csinálhatja, utána még elkezdtem kommenteket is vadászni, de mintha senki sem jött volna rá, ez meg így bosszantó:) Pedig biztos ez is egy sablon trükk újrahasznosítása, láttam már én is hasonlót, de az sokkal átlátszóbb volt.

Aztán igazad van, ide tartoznak a veszély produkciók is többnyire, a mostaniban pl. volt egy szabadulóművész (Cosentino), aki mindig az utolsó pillanatban tért ki a halálos veszélyek elől:) Ez megint élvezhetetlen számomra, mert csak arra tudok gondolni, hogy azok a lakatok egy rántással levehetők, csak addig matat ott rajtuk, amíg valaki a fülére nem mondja, hogy “most”. Szóval ez is átverős dolog, meg akarnak vezetni a feszült zenével, a látszólagos veszéllyel, és nem szeretem, ha át akarnak verni, ez nem szórakoztató.

Szóval nem vagyok én ezeknek a fogyasztója, biztos ehhez is kell azért tehetség, meg teljesítmény is, de ha nem élvezetes a végeredmény, akkor úgyis csak vállat vonok. Így 13 évadnyi AGT után meg nehéz már újszerű dolgokat elővenni bármely téren, amit még nem láttam, gondolom ez lesz a World’s Best veszte is nálam. Az ének az más, az mindig lehet élvezetes, csak ide általában közepes énekesek jönnek, akik valami miatt érdekesek esetleg. Vagy mondjuk ott van Stevie Starr, ő is “bűvész” lényegében, de őt valahogy még mindig ugyanazzal az ámulattal nézem, mint tizenévesen a Friderikusz show-ban:) Azt már rég elfogadtam, hogy annak nincs “megoldása”, meg senki sem tudja utána csinálni, az az ember egy UFO:)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz