login |

Viszlát, The Punisher, viszlát, Jessica Jones!

2019. 02. 18. 21:50 - Írta: human

39 hozzászólás | kategória: hírek, ,

Az eddigi hírek, avagy a Luke Cage, Daredevil és Iron Fist kaszája után valószínűleg nem lesz akkora meglepetés a hír, de immáron hivatalos: a Netflix elkaszálta a The Punisher-t és a Jessica Jones-t, azaz a két utolsó, még állva maradt Marvel-sorozatát.

Íme a Marvel Tv nyílt levele a hír kapcsán.

Our Network partner may have decided they no longer want to continue telling the tales of these great characters… but you know Marvel better than that.
As Matthew Murdock’s Dad once said, “The measure of a man is not how he gets knocked to the mat, it’s how he gets back up.”
To be continued…!

A The Punisher-nek a nemrég elérhetővé tett 2. évadja volt az utolsó, nem lesz folytatása. A Jessica Jones-ból leforgatták már a 3. évadot, így az még felkerül a szolgáltatóra, viszont azzal egyben le is zárul a sorozat. Maradt a The Defenders? Bármennyire is vicces, az még folytatódhat, mint ahogy filmeket is csinálhat a Netflix, hiszen két évig még náluk vannak a sorozatok jogai. Hogy utána mi lesz, nem tudni, de ahogy a reggeli hírekben olvastátok, a Hulu most kért be 4 új sorozatot és egy összekötő minit a Marvel Tv-től.

A Frank Castle-t alakító Jon Bernthal egyébként ezzel a képpel kommentálta a hírt – itt lehet elolvasni a szövegét:

39 hozzászólás Ne habozz!

Kati néni - 2019. 02. 18. 22:02

Kár. A Daredevilért kár.

De ha esetleg két évet várunk, akkor lehet, hogy a Hulun visszatérnek és akkor találkozhatnak a többi Marvel-hőssel.

kocsogok - 2019. 02. 18. 22:05

kocsogok!

Neoprimitiv - 2019. 02. 18. 22:12

“Our Network partner may have decided they no longer want to continue telling the tales of these great characters”

ez szerintem teljesen fölösleges és pitiáner köpködés volt Loebtől. Kb. az a szint, ahogy az MTA-t izélgetik, hogy de hát miért nem akar megegyezni, milyen marha jó ajánlataink vannak.

A Disney összeteheti a két mancsát, hogy a Netflix megcsinálta ezeknek a “nagyszerű karaktereknek” az alapozását. Mindenki képzelje el a Punishert vagy a Daredevilt mondjuk az ABC-n… Két év nem akkora idő, egyre gyakoribb, hogy kábeles vagy streaming sorozatok egy évnél hosszabb szünetre mennek. Kis lábmunkával bőven fenntartható az érdeklődés és akár még az eredeti szereplőket is megtarthatják – ha tényleg akarják. Aztán majd 2021-ben meglátjuk, hogy képesek lesznek-e legalább ezt a szintet hozni.

Rammsch - 2019. 02. 18. 22:29

Gratulálok nekik is ismét ezúttal! Ezek után rohadtul ne csináljanak még filmeket is… ha a jogok náluk vannak meg nem igazán értem… a Disney meg… hagyjuk…

Cardas - 2019. 02. 18. 22:36

amilyen pocsék irányba ment az összes a DD-n kívül, lényegében egyikért sem éri meg könnyet hullatni. remélem a loki, skarlát boszi meg egyéb projektek nem ennyire gyatrák lesznek a második évadokra.

Nikki - 2019. 02. 18. 23:25

Nem jó hír így estére.. én sajnálom, néztem mindet.

Quantumleap - 2019. 02. 18. 23:48

Egy Defenders 2.évad még jöhetne, de úgy, hogy Frank is benne legyen.

Silver - 2019. 02. 19. 02:09

DE MIÉRT???????????????

winnie - 2019. 02. 19. 05:11

Neoprimitiv: ez kommunikáció, imidzsfényezés, de teljesen igaza van. még jogosnak is mondható, hogy kiemelik, hogy ez netflix-döntés, hogy ne legyen félreértés, annak ellenére, hogy nyilván a marvel tv-nek is része volt abban, hogy nem tudtak megegyezni. az ultimate döntés a netflixé.

ld. itthon is volt, aki az hitte, hogy a disney el akarja venni a jogokat, holott az ő érdekük az, hogy menjenek sokáig a sorozatok.

Erja - 2019. 02. 19. 06:08

:-( Daredevil után a Punisher is… Nem indul jól a nap.

heidfeld - 2019. 02. 19. 06:53

Nem kedvencem a műfaj. Jessica Jones, 8. részéig jutottam el, másik kettőt, meg 3 rész után kaszáltam.
Disney nagyobb cég, mint a Netflix. Ha engedélyezik a Fox megvételét, nagyon kemény lesz. Leszednek mindent a konkurensektől, és ez a helyes döntés. Én is ezt tenném.
Oké. Most a Netflix döntése lehetett, de soha nem ismerjük meg a nézettségi, illetve jogdíj feltételeket. Ebben az átmeneti állapotban, sajnos, ezeket a sorozatokat kedvelők járnak pórul.

winnie - 2019. 02. 19. 06:54

“Disney nagyobb cég, mint a Netflix”

különböztessük meg a walt disney co.-t, a disney stúdiót, a buena vistát, illetve a marvel tv studios-t, mert nem mindegy, hogy miről van szó. a disney cakkpakk azért nagyobb cég, mert vidámparkjaik vannak, meg merchandise-jaik. de. a disney stúdió egyébként sokkal kevesebb filmet és sorozatot gyárt, mint a netflix, sokkal kevesebbet költ, és sokkal kevesebb embert foglalkoztat, stb – ergó jóval kisebb, mint a netflix. cserébe bevételei viszont vannak, mivel moziban terjesztenek és közvetlen profitot generálnak, és nem előfizetői díjakból élnek, amiket visszaforgatnak.

“Ha engedélyezik a Fox megvételét, nagyon kemény lesz.”

?? kemény? pont annyira kemény, mint amikor az at&t megvette a time warnert, és vele együtt a warner bros.-t meg az hbo-t. nem változik semmi, csak a tulajdonosi szerkezet és az, hogy a profit hova folyik be. a fox stúdiói ugyanúgy fognak tévésorozatokat és filmeket gyártani. mi ebből nem nagyon fogunk megtapasztalni sok mindent.

MrKrabs - 2019. 02. 19. 07:06

De a Netflixnek miért éri meg kaszálni őket? A Disney-nek lenne indítéka, a Netflixnek látszólag nincs.

winnie - 2019. 02. 19. 07:09

a disney-nek nem lenne oka. egyrészt nekik nagyon jó pénzt hoznak a sorozatok, másrészt nem is kaszálhatnák. (annyit tehetnek, hogy felverik az árukat és ezzel erőszakolják ki a netflixes kaszát.) a netflixnek nem a kasza éri meg, hanem a sorozatok folytatása nem éri meg. nem látunk bele az okokba, lehet, hogy tényleg annyi volt, hogy a költség és az érdeklődés nem állt összhangban, hogy ők rövidebb szezonokat akartak, amikbe a disney nem ment bele. passz.

Kissur - 2019. 02. 19. 07:36

Egyáltalán nem meglepő. Csak egyszerűen azt nem értem, hogy miért csinálja ezt a Disney. Nyilván megvette a jogokat, de a Disney+on nem lesznek ilyen tartalmak, szóval nem értem, hogy mi szükség erre. Vagy ez erőfitogtatás? Mert nem folytatják, ez szinte biztos. Akkor mi értelme volt elvenni a Netflixtől, elkaszálva ezzel egy működő univerzumot?

Kissur - 2019. 02. 19. 07:43

Oh, most látom, hogy MrKrabs is ezt kérdezte, akkor ez esetben egyik kérdésem sem releváns. :D

winnie - 2019. 02. 19. 07:47

kissur: nyilván nekik is érdekük, hogy bizonyos feltételek teljesüljenek, mint ahogy a netflixnek is – ld. a hosszabb szezon a marvel tv-nek azért jobb, mert több a licencdíj, a netflix viszont kreatív okokból akart kevesebbet, mondván így is nagyon, nagyon drágán kapta meg a sorozatokat. (egyébként a jogok per definitionem nem az övék, és később sem megvenni kell, hanem visszaszállnak a Marvel Tv stúdióra, amely tovább adhatja őket, akár a Hulu-nak is, de persze ez sem automatikus, mert a Hulu, ha átveszi, akkor nem fog annyit fizetni értük, mint a Netflix, plusz az is fontos tényező, hogy a Hulu messze nem globális, így sokkal kisebb közönséget tudnának elérni velük, ami miatt pláne nem lenne tartható az eddigi ár. nyilván a sorozat elkészítése nem nagyon drága, csak a licencdíj az, viszont, ha a marvel tv a netflix esetében kevesellte a pénzt, akkor nem biztos, hogy vonzó lesz számára a még kevesebb bevétel, akkor sem, ha vele egy akolban lévő partnernek adja el.)

Col-Lector - 2019. 02. 19. 08:19

A JessicaJones masodik evadjat latva (joresze massziv unalom) talan nem is banom annyira. Illetve csak akkor fogom majd, ha a harmadik evad valami csucsszuper lesz.

Neoprimitiv - 2019. 02. 19. 08:20

winnie: stimmel, a CEU jobb hasonlat lett volna, hiszen ők is maguk döntöttek arról, hogy befejezik – minden külső ráhatás nélkül. És nyilván a Marvel/Disney oldalnak nem jön jól, ha még az indulás előtt az önző dög címkéje ragadna rájuk, tehát a PR célt is értem. Csak mondjuk úgy, hogy nem volt elegáns.

A Netflix két ok miatt kaszálhatta a sorozatokat: nem volt elég jó a nézettségük, vagy nem tudtak olyan struktúrában megállapodni a Disneyvel, amitől megérte volna a jövőben is invesztálni beléjük. Egyik esetben sem tisztességes a “bezzeg mi” felhangú bírálat.

A másik, hogy a Netflix azzal, hogy “felnőtt sorozatokat” csinált a Marvel hősökből (a klasszikus, nem a szexfilm értelemben) és elfogadtatta, hogy ilyen is lehet egy képregény feldolgozás, borzasztó sokat tett nem a Disney-ért, hanem pont a Marvelért. Megnyitott egy olyan piacot, amire a kizárólag 12-es karikán túl nem merészkedő produktumokat gyártó Loebék soha egy vasat nem kaptak volna a Disneytől, ha nekik kellett volna bevezetni.

“They said it couldn’t be done” – aztán jött a Netflix és azt mondta, hajrá, csináljátok. Pillanatnyi PR haszon ide vagy oda, ezt illett volna legalább megemlíteni egy ilyen levélben.

Caligvla - 2019. 02. 19. 08:20

Egyrészt sajnálom, hogy így alakult, de ezek a sorozatok sajnos nem tudtak konzisztens teljes évadokat produkálni. Voltak egyes évadokon belül piszok jó etapok (DD 2. évad eleje a temetőig, LC 1. évad Cottonmouth haláláig, Punisher 2. évad első 3 rész), de jellemzően utána mindegyik nagyon erős minőségcsökkenést mutatott. A szokásos Marvel receptet (kevés történet, kevés szereplő) próbálták 10-13 részen át húzni, ami nem igazán működött. Persze voltak jó karakterek (Purple Man, Ward, Bushmaster) de a történet, ami körülöttük zajlott általában kiábrándító volt. A DD pedig szerintem egyáltalán nem emelkedett ki a többi közül, ugyanaz a változó minőségű biztonsági játék túltolt szenvedéssel, és egy régi Hulk sorozatból itt maradt ruhával. Az Iron Fist meg egy harcművészet központú sorozat kellett volna legyen, de néhány bunyójánál kis túlzással komolyabban vehető produkciót láttam gyerekeim óvodás taekwon-do edzésein. Ami nagyon kiábrándító volt.

clegane - 2019. 02. 19. 08:21

szuperhős sorik biztos lesznek a Disney+on (Loki, stb), akkor ezek miért ne lehetnének?
de lehet, hogy nem sorit akarnak csinálni velük, hanem filmeket. na mindegy, csak remélem, hogy kezdenek még velük valamit.
amúgy a fox megvételét már engedélyezték tudtommal.

tvolker - 2019. 02. 19. 08:22

@Kissur – 2019. 02. 19. 07:36

Úgy emlékszem a hírekre, hogy a FOX deal része az is, hogy a Hulu-ban többségi tulajdonos lesz a Disney. Szóval most azt tippelik sokan, hogy mivel a Disney+ az kifejezetten családbarát tartalmakat fog kínálni, minden más majd a Hulu-ra megy :) De ha nem is így lesz, biztos megoldják, hogy ami nem fér bele a Disney+ kínálatába, annak is legyen valahol helye, én ezen nem aggódnék. Abban igazad van a felvetéssel, hogy eddig csak annyit tudunk biztosan, hogy a Disney+ a családbarát szolgáltatás lesz, így a továbbiakban ki kell várni az újabb bejelentéseket, addig meg maradnak a találgatások.

winnie - 2019. 02. 19. 08:28

clegane: egyrészt mert korhatárosak, másrészt mert a büdzsét elköltik a loki, stb-re. megvan, hogy mennyi sorozatra van keretük, az is, hogy mennyi marvelt akarnak, és ha beindítják a sajátjaikat, akkor ezek közül egyet is csak a többi saját fejlesztés kárára hozhatnának be, többet meg pláne. biztos vannak terveik, nem vitatom, de sokkal inkább szeretnének saját tollakkal ékeskedni, mint másokéval. ők nem fogják bánni, ha a saját sorozataiknak köszönhetően elhal az érdeklődés a daredevilék iránt. de azt sem, ha marad és tudnak mit kezdeni velük.

CrashBoostZoom - 2019. 02. 19. 08:46

Ezekért nem nagy kár. El sem kellett volna készülniük. Kellett már ez a takarítás az ilyen szuperhősös sorozatok körül.

kpeter - 2019. 02. 19. 09:12

Kár érte, főleg a Daredevilért. Neoprimitiv nem tudom milyen álomvilágban él, hogy majd 2 év múlva folytatódnak ezek. Ha lesz is újra DD sorozat, gondolom a Disney majd rebootolja és kapunk valami mai trendnek megfelelő polkorrekt cuki szarságot. De ne legyem igazam.

Kissur - 2019. 02. 19. 09:31

CrashBoostZoom: A Daredevil nagyon kellett, pláne a pocsék mozifilm után. Kaptunk egy Sötét Lovag-szerű sorozatot, ami földhöz ragadt, és szuperképesség mentes. A többiből a pilotnál többet nem bírtam. Mondjuk a Punishert még nem néztem meg.

Tibo - 2019. 02. 19. 09:41

Sziasztok!

Sajnálom én is ezt a két sorozatot is. Megdöbbentő.

Kitana - 2019. 02. 19. 09:46

Várható volt a kasza, de azért sajnálom. A Jessica Jones, a Punisher és a Daredevil hiányozni fognak, az Iron Fist a cliffhanger miatt bosszant, a Luke Cage viszont számomra nézhetetlen volt, így azt az egy kaszát nem bánom. Jó lenne még egy Defenders évad (mind az öt sorozat főszereplőiel), de sok esélyt sajnos nem látok rá.

Neoprimitiv - 2019. 02. 19. 10:00

kpeter: “Our Network partner may have decided they no longer want to continue telling the tales of these great characters… but you know Marvel better than that. To be continued…!

nem álomvilág, pusztán Loeb levelére utaltam vele, aki úgy csinál, mint ha folytatni akarnák. Technikailag két év múlva megtehetik. Az más kérdés, hogy megteszik-e és ha igen, hogyan.

CrashBoostZoom - 2019. 02. 19. 10:18

@Kissur
Pontosan a Sötét Lovag majmolás az aminek sosem kellett volna megtörténnie. Miután olyan nagy siker lett a film, mindenki grimdark-ot akart tenni mindenhova. Meglátszik az utána történt sorozatokon és filmeken.

A szuperhősök jobban működtek amíg a saját idealizált világukban léteztek az emberek számára valótlanul tökéletes erkölcsi érzékükkel. Ez volt az eredeti céljuk, reményt sugároztak. A Dark Knight után pedig csak arra tudtak mindenkit emlékeztetni, hogy mennyi mocskos is a világunk valójában holott az az utolsó dolog amit az olvasók/nézők látni akarnak.

Én ezt egyszerűen nem tudom pozitívumként értékelni.

Már mutatkoztak jelei, hogy kifelé lábalunk ebből erre a jött a Daredevil és még adott egy utolsó lökést. Aztán meg hozzácsapták ezeket a ZS kategóriás karaktereket a többi Neflix-es sorozatukba. De sajnos a közhiedelemmel ellentétben nem minden képregényhősről készülhet jó sorozat/film mindegy, hogy ki írja/rendezi mert egyszerűen nincs olyan mélysége a karakternek vagy licenszproblémák miatt olyan dolgok/főgonosz/karakter nem kerülhetnek bele amik teljessebbé tennék vagy egyszerűen a karakter csak support karakternek jó és másra nem. És így csak a híg lé marad mint ezek a sorozatok.

Nem kár értük. Tűnjenek el a süllyesztőben az összes többi készülő Disney-s sorozatokkal együtt.

Neoprimitiv - 2019. 02. 19. 11:29

“A Dark Knight után pedig csak arra tudtak mindenkit emlékeztetni, hogy mennyi mocskos is a világunk valójában”

Ez finoman szólva egy marhaság, nem a Dark Knight találta fel a morálisan nem egyértelmű szuperhősöket. Az, hogy neked a kilúgozott, fekete-fehér világ jön be, az nem azt jelenti, hogy mások is erre vágynak. A DK 2008-as film, ehhez képest Jessica Jones 2001-es, Punisher 1974-es Daredevil pedig 1964-es – prímán elvoltak évtizedekkel a DK előtt már a tökéletlen erkölcsi érzékükkel együtt.

Necridus - 2019. 02. 19. 11:34

A daredevil évadról évadra jobb lett (emlékszem, az első évadot még kaszáltam is, aztán újrakezdtem, mert mégiscsak a kedvenc szuperhősöm a képregényekből, adnom kellett neki még egy esélyt… és milyen jól tettem!), a Jessica Jones nagyon tetszett, és mindkét főszereplő telitalálat lett castingot nézve, ezt a kettőt nagyon fogom sajnálni. A Punishert meg az Iron Fist-et elnézegettem (az IF még kb tetszett is), a Luke Cage szerintem botrányosan unalmas és nevetséges.

Az, hogy a Disney+ visszahozza őket, szerintem felejtős, cserébe adhatnának a karaktereknek az MCU-ban is teret… Legalábbis DD-nek. Megérdemel a karakter egy saját filmet, és szerintem még van potenciál is benne. Társulhatna hozzá még JJ, meg talán IF is, ők elvégre eléggé összefüggnek. Úgyis az MCU lassan átalakul és rámennek a kisebb hősökre, simán beleillene egy-egy Defender a felhozatalba.

Egyébként nem hiszem, hogy nézettségi probléma volt a Netflixnél a DD kapcsán. Az IF-nél megértem, de a DD-ről nem tudom elképzelni, hogy nem nézték elegen, amikor a 3. évad premiere után hetekig minden második netes cikk, amibe belefutottam, a DD-ről szólt.
Én azt mondanám, hogy itt szimplán a streaming servic-ek (az érkező Disney+ és a Netflix) közti tárgyalás sikertelensége okozta a kaszahullámot. De hát örüljünk ennek is, elvégre összesen 5 évadot kaptunk volna eredetileg, mégis 13 lett a vége:)

DarkEagle - 2019. 02. 19. 18:04

De Winnie, miért lenne érdeke a Disney-nek ha megy tovább a Netflixen? Ha a saját streamingjükön megy sokkal több pénzt kereshetnek vele. Oda csak feldobják és nem kell semmi fizetniük érte gondolom csak nyernek vele sőt ezzel a nyilatkozattal megint szokás szerint ők jönnek ki majd áldozatként és hősként. Én valahogy nem tudom elképzelni hogy a Disney+-on sosem lesz felnőtt tartalom, elég nagy baromság lenne. Azokkal a tartalmakkal amiket ők adnak majd azon nem fognak kb senkit se bevonzani.

Egyébként ne legyünk naivak. 2 év múlva lejárt volna így is úgyis a szerződés a felek közt, gyakorlatilag minden Disney cucc lekerül a Netflixről. Nyilvánvaló hogy miért történik. Így akar felülkerekedni a streaming óriáson a Disney, a Netflix pedig hálából kaszálta a sorozataikat. Az a baj hogy a Disney azt hiszi bármit megtehet. Be akarnak kebelezni mindenkit de a Netflix-szel pórul jártak mert őket nem fogják a büdös életbe sem lenyomni még a Huluval sem, főleg hogy a Hulu csak Amerikában elérhető.

Van itt olyan akik szerint egyébként a Disney+ sikeres lesz? Gyakorlatilag maradék cuccból állítják fel amit a Netflixtől lenyúltak meg lesz 1-2 új sorozatuk MCU mellékszereplőkkel. Szerintem nem fognak olyan sikereket elérni mint a DCU pl, elvégre náluk eddig 2-ből 2 sikeres újoncuk van mindenféle bekebelezés nélkül.

A Marvel egyébként is érezhetően szarik a sorozatokra. Nem mondom hogy a DC-nek sok jó sorozata van de SOKKAL erősebb a felhozataluk. Főleg most hogy képbe került a DCU is.

winnie - 2019. 02. 19. 18:34

darkeagle: ez nem disney. ez marvel tv studios. a disney nem játékos az ügyben. jeph loebnek nincs sok köze a korporét disney-hez-

de ez részletkérdés. a marvel tv-nek és rajta keresztül a disney-nek azért érdeke, mint bármelyik sorozat esetében a gyártó stúdiónak. mert ebből élnek. sorozatot gyártanak és licencelik őket. volt belőle x millió dollár bevételük tavalyelőtt, tavaly és lesz idén is. jövőre viszont nem lesz. a marvel tv hirtelen nem tudom, hány sorozatot gyárt, de ha eltűnik 5, a 5 legdrágább, az nagyon nagy bevételkiesés. a cloak and dagger például harmadannyiba sem kerül.

igen, saját streamingre mehetne, de egy daredevil nem generál bevételt, a streaming modell nem hoz közvetlen pénzt, nem lehet becsülni, hogy hány előfizetőt hozna, lehet, hogy nem is hozna, mert aki akar, előfizetne, de nem ez a lényeg, hanem, hogy a marvel tv abból nem lát bevételt, ha a disney+-ra felkerül valami. ők abban látnak, ha a hulu vagy a disney+ fizet nekik egy licencdíjat. a gond csak az, hogy azok nem fognak annyit fizetni, mint a netflix, ergó vagy kevesebb a profit, vagy vissza kell venniük a költségvetést.

akárhogy is, a disney konkrét casht kap a sorozatokért, évente sok millió dollárt. azzal, hogy nincsenek a sorozatok, elesik ettől a pénztől. ezért van oda jeph loeb, mert most elég nagy érvágás érte a stúdiót, a tervezett bevételeknek annyi, lehet újratevrezni.

winnie - 2019. 02. 19. 18:35

ahogy írod, attól, hogy egy stúdió elvesz valamit a netflixtől, nem fog felülkerekedni semmin. a disney kispálya lesz. egy stúdió, pár sorozat és film évente – annyi, mint a netflix egy héten. a kettő nem vethető össze, nem lesznek egymás konkurenciái. majd a több stúdiós streaming platformmal versenyezhet, de nem véletlen, hogy vannak stúdiók, amik azt mondják, hogy hagyják a netflixen és máshol a cuccaikat, nem lesznek exkluzívak. ez is egy modell. a disney-é is. gőzöm nincs, hogy mekkora siker lesz. mindkét kimenetelt el tudom képzelni.

CrashBoostZoom - 2019. 02. 19. 19:22

@Neoprimitív
Egy szóval nem írtam, hogy a Dark Knight találta fel hanem azt írtam, hogy utána boldog-boldogtalan majmolni akarta, még olyan sorozatokban és filmekben ahová egyáltalán nem illik/kell.

Az sem írtam, hogy nekem a fekete-fehér világ jön be. Felőlem lehet a szürke összes árnyalata, nem érdekel ha maga összhatás nagyon jó. Viszont mivel szinte bele lett erőltetve mindenbe a hősök csak kevesebbek lett tőle, nem többek. Nem csak a filmekben/sorozatokban hanem amikor oda is beszivárgott a képregényekben is.

Az, hogy felsoroltak a megjelenési dátumokat nem jelent semmit. Mint írtam, ZS kategóriák, nem valami népszerűek, a már említett okok miatt. Én elhiszem, hogy vannak emberek akiknek bejön ha grimdark folyik mindenhonnan de ők az elenyésző többség. Miután az embernek végre van egy kis szabad ideje és végre olvas/néz valami szuperhősöset a sokszor pocsék napja után akkor nem olyat fog választani (többnyire) ami a hétköznapi világ mocskára fogja emlékeztetni.

Lehet példálózni, hogy így árnyaltabban lehet érzékeltetni a dolgokat de végül csak annyit értek el vele, hogy áthúzták a sáron a hősöket és többé már nem lehet felnézni rájuk. És ezáltál a státuszuk és amit képviseltek, oda lett. Már szóval átlagossá váltak. Akkor meg mindek nézzük őket? N+1 olyan sorozat film ban ahol átlagos emberek átlagos problémáit nézhetjük. A különbség csak az, hogy az egyik színes ruhákban parádézik, a másik meg nem.

Ennyi a véleményem az egész témáról és elmúlt 10 év szuperhős dömpingjéről. A készítőknek biztos sok pénzt hozott de az alapanyaggal csúnyán elbántak. Részemről amint lemegy az idei Avengers film többé nem nézek ilyet sehol, mindegy, hogy mi az.

Ez az utolsó kommentem ebben a témában. Köszönöm, hogy elolvastad. Választ ne írj rá kérlek, úgyse nézek vissza ide.

winnie - 2019. 02. 19. 20:12

na, csak bizonyítva azt, amit fent írtam, hogy 2 év kihagyás után technikai okok is nehezhíthetik a sorozat készítését: mike colter (luke cage) most szerződött le egy országos pilothoz, ami mellett, ha az 22 részes berendelést kap, például nem tudna marvelezni saját sorozatban.

és ez a legkomolyabb gát, hiszen nem mondhatják, hogy lesz majd daredevil sorozat, hiszen senki nem tudja, hogy x év múlva aklamazható lesz-e például charlie cox. ugyanez a helyzet az írókkal. biztosra akkor lehet menni, ha már most elkezdneek neki fizetni, de bizonytalanra senki nem fog előre 2 évre pénzt adni, és egy színész sem akar szerintem munka nélkül ülni, és közben felvenni a pénzt, bármennyire is vonzó.

DarkEagle - 2019. 02. 19. 20:23

Viszont akkor végképp nem értem, mert ha a Disney/Marvel érdeke ugye a Netflix deal akkor miért nem próbáltak megegyezni velük? Mármint nyilván próbáltak de az eredmény azt mutatja hogy nem sikerült. Nem látok bele de van egy olyan tippem hogy a Netflix kevesebb pénzt akart adni nekik ezért lett a kasza a végítélet. Nyilván ezt én nem érthetem nézői szemmel de hosszútávon nem érte volna meg jobban a Marvelnek ha esetleg kevesebb pénzt termelnek? Elvégre a Netflixeseken kívül nincs is más elismert sorozatuk. A Cloak and Dagger baromi jó és a Runaways is jó de a kettő együtt nem jelenthet fele akkora bevételt szerintem mint egy fél Daredevil évad.

winnie - 2019. 02. 20. 04:52

“de van egy olyan tippem hogy a Netflix kevesebb pénzt akart adni nekik ezért lett a kasza a végítélet.”

ez a tippem. mármint a részek száma kapcsán ez a huzavona lényege. nem mindegy, hogy 13*8 millió vagy 8*8 milliót fizetnek licencdíjért.

ilyenkor gondolom, egyik sem akar engedni, izmoznak, és bíznak abban, hogy a másik pislog először. a netflix nem pislogott, és kaszált.

ez mindenképp egy szcenárió.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz