login |

Whiskey Cavalier: minden, amit tudni kell a sorozatról

2019. 02. 25. 17:30 - Írta: winnie

10 hozzászólás | kategória: 2018/19, ajánló, kampány, video,

Az ABC az Oscar után már leadta a Whiskey Cavalier pilotját, amit szerda 22:00-kor, a rendszeres (eléggé béna sávban…) helyén meg fog ismételni. A jelek szerint egy könnyed, akciózós sorozatról van szó, két szimpatikus színésszel (Lauren Cohan ezt a sorozatot választotta a The Walking Dead-es kilépése után rá hulló szkriptekből), szóval papíron akár még sikert is arathatna.

A nagy kérdés, hogy a lazább műfaj mennyire fogja érdekelni az esetlegesen karcosabb kábeles sorozathoz szokott junkie-kat, ki mennyire keres ilyen sorozatot, vagy a Whiskey Cavalier már csak és kizárólag a tévés közönséget akarja megcélozni? Akárhogy is, a sikerről utóbbiak fognak dönteni, bár tippre ezt a sorozatot elég jól lehetett nemzetközileg értékesíteni, többek között a nemzetközi aspektusa miatt is.

A másik nagy kérdés, hogy be merik-e vállalni a készítők, hogy felületesebbek lesznek és inkább a fun faktorra helyezik a hangsúlyt, vagy komolyabb húrokat is fognak pengetni, mélyebben karakterizálni, és megpróbálnak valami egyensúlyt találni aközött, ami fajsúlyosabb, és ami könnyedebb. Mindenesetre az látszik a promóanyagokon is, hogy mit akarnak sugározni magukból, a lenti plakáton még a ‘fun’ szó is kiemelésre került.

A plakát alatt, a tovább mögött további rövidebb-hosszabb előzetesek, majd pedig pár pilotrészlet.

10 hozzászólás Ne habozz!

Necridus - 2019. 02. 25. 18:12

Ez az első midseason újonc, amit megnézek majd, de ezt is csak Lauren Cohan miatt, hátha bejön majd a sorozat, ami eddig a promók alapján nem nekem valónak tűnik.

Energiavampir - 2019. 02. 25. 19:20

A két főszereplő korrekt kis sorozatokban bizonyított, jónak tűnik elsőre, meglátjuk, csak ne ilyen kibővített Castle CSI NCIS keverék legyen..

VanillaSky - 2019. 02. 25. 20:08

Scott Foley? Komolyan? ggwp

Kimmelnél is megkapta a savat, talán szó szerint.

winnie - 2019. 02. 25. 20:16

” ne ilyen kibővített Castle CSI NCIS keverék legyen”

milyen egy castle-ncis keverék? miben más a caste-ncis keverék, mint a castle? milyen egy csi-ncis keverék? miben más, mint egy csi? vagy egy ncis? ha valaki tudja, hogy mit jelentenek ezek a szavak, szerintem nem ír ilyet. ha nem tudja, akkor meg miért ír? mégiscsak egy sorozatos oldalon vagyunk, ilyen laikus oldalakon szokás látni.

egyszerűbb a műfajt leírni, nem? krimisorozat. az a castle. és az ncis. és a csi is. az egyik egy komikus-romantikus kétszereplős karakterizálós, a másik egy csapatos karakterizálós, a harmadik egy csapatos procedurális. ha bármelyik keverjük bármelyikhez, akkor nem egy harmadik lesz, hanem ugyanaz marad.

DaMan - 2019. 02. 25. 21:11

Bill Lawrence = 1. évad végignézése. Fogalmam sincs ki ez a nő – mármint olvastam a posztot, de egy árva TWD részt sem láttam -, Scott Foley meg jó volt az Undateable-ben. Amit szintén BL jegyzett. Szóval ja. Remélem jó lesz.

Energiavampir - 2019. 02. 25. 21:42

A te véleményed a tied, nem értetted, sebaj. Attól még nekem is lehet sajátom, ugye? és én tudom mit jelentenek ezek a szavak, és úgy gondolom pontosan és jól határoztam meg mi lenne a gondom a sorozattal.
Ha azt írom pl nem szeretném ha egy sorozat olyan lenne mint a Barátok közt/Jóban rosszban combó, szerintem sokaknak lejön mit nem szeretnék.
De készséggel elfogadom, ezt nem mindenki érti meg. Sajnálom.

winnie - 2019. 02. 26. 05:05

Energiavampir: ez nem úgy működik, hogy mindenki el akar kapni téged. az a paranoia. az emberi nagyság abban áll, ha elfogadod, hogy valamit nem értesz, vagy ha másnak igaza van. írtál valamit, én megpróbáltalak rávezetni arra, hogy mit rontottál el. erre megsértődtél. not cool. ez az internet. not a place for cry babies.

de reagálok, és kezdem azzal, hogy nem írtam semmi véleményt. már ebből látszik, hogy valamit zokon vettél, hiszen ilyenkor jön a passzív-agresszív védekezés és a kamu. 14 mondatot írtam, amiből 7 kérdés (ergó nem vélemény). 4 mondat a következő: “krimisorozat. az a castle. és az ncis. és a csi is.” – ez nem vélemény, hanem tény, szerintem te sem vitatod, hogy krimik. írtam, hogy “az egyik egy komikus-romantikus kétszereplős karakterizálós, a másik egy csapatos karakterizálós, a harmadik egy csapatos procedurális.” – ez megint tény. a maradék kettő már nem ilyen egyértelmű, de egyik sem vélemény.

(ilyenkor egyébként tényleg csak azért válaszolok ilyen hosszan és körmönfontan, mert őszintén kíváncsi vagyok, hogy egy tanító jellegű, minden rosszindulatot nélkülöző megjegyzésemet valaki miért veszi a lelkére. ha kiderül, abból én is tanulok.)

szóval én tényleg csak sorozatelmélet 101-et írtam, mert láthatóan nem értetted, hogy mit írsz, csak pár általad hallott szót/címet írtál. ezért próbáltam tanító jelleggel elmagyarázni, hogy miért nincs értelme annak, amit írsz.

ha sorozatcímeket használsz, akkor tisztában kell lenned a sorozatokkal. ha nem vagy tisztában, akkor sokkal, de sokkal egyszerűbb műfajokra hivatkozni. de a lényeg: ha valamit le tudsz írni röviden, akkor nem racionális hosszzabban. ezért most hosszan válaszolok.

” ha egy sorozat olyan lenne mint a Barátok közt/Jóban rosszban combó, szerintem sokaknak lejön mit nem szeretnék.”

ezzel pont ugyanaz a probléma, mint az előző kommenttel: nincs értelme. olyan nincs, hogy BK/JR-combó. a BK szappanopera. a JR szappanopera. a kérdéseim:

1. a BK/JR combó minden különbözik a BK-tól?
2. a BK/JR combó minden különbözik a JR-tól?
3. a BK/JR combó minden különbözik attól, hogy “szappanopera”?

nyilván, ha ezekre a kérdésekre van normális válasz, akkor elfogadom (mert ugye “az emberi nagyság abban áll, ha elfogadod, hogy valamit nem értesz, vagy ha másnak igaza van”), hogy volt értelme használni a kifejezést. és lehet, hogy van normális válasz azon kívül, hogy “semmiben”, mert aki műfajprofi, az pontosan tudja, hogy mi a különbség a BK és a JR között, ami a mixüket mássá teszi. én egyiket sem láttam még, tehát simán benne van. de épp ezért értelmes ilyenkor kifejteni.

egyébként pedig az a válaszom, hogy attól, hogy valaki leír három krimicímet, majd után, hogy kombó, vagy leír két szappanoperacímet, majd utána, hogy kombó, azzal a világon semmivel nem mond többet annál, mintha 1 címet írna le – vagy egy műfajt.

winnie - 2019. 02. 26. 05:07

kezelési utasítás a kommentemhez: nem megsértődni rajta. értelmezni. és adott esetben válaszolni. én nem bántani akarok senkit, csak egyetlen dolgot jeleztem szigorúan objektív oldalról, hogy az ncis/csi-keverék az pont az ncis.

Kissur - 2019. 02. 26. 08:32

A minap tette ki Lauren Cohan, hogy Prágában fejezték be az évad forgatását. Szóval ez ilyen interkontinentális sorozat? Ha lesz időm, lehet, hogy bepróbálom, de csak Lauren Cohan miatt.

Energiavampir - 2019. 02. 26. 17:54

Eszembe sincs sértődni,csak hát tudom, itt óvatosan kell fogalmazni, ha vitába merek szállni a sorozatjunkie-ság istenével :))
respekt :)

Nem vettem a lelkemre, de visszakereshetnénk 100 beírásomat, beírásodat, és abból ha 1-2x egyetértesz valakivel az ritka :) Persze, ilyen tudással rendelkezel sorozatokról, filmekről, ezt soha senki nem vitatta, én sem. De még egyszer se fordult elő, hogy ne oltottál volna le, ha határozottabb más véleménnyel voltam akármiről. (oltást ne szó szerint értsd) bármi beírás volt, hótt ellenkezője jött. Persze én hibám, tudom, nem értek hozzá, és hülye nézeteim vannak, szó se róla :)
Itt konkrétan a három sorozat névvel stílus meghatározást adtam…pont amiket leírtál, 3 mondatban 20 szóval, azt én három rövidítésben.
és az hogy szerinted az CSI=NCIS, az tévedés. persze hasonló, de nem ua. Ez a véleményem.
Nyilván neked más, ebbe kár belemenni
A BK/JR combó pont az amit írtam, egy szappanopera szörnyűség, és erre utaltam, ha ezt írom le, mindenki tudja mire utalok, sokkal hamarabb lejön, mintha stílus tanulmányba mennék bele..mert lehet hogy szappanopera a török borzadályok,(szulejmán stb) meg a BK/JR de én szerintem különböznek nagyon is.
Amit írtál értettem, elfogadom, de a véleményem fenntartom, a három sorozattal jól jeleztem mit nem akarnék a Whiskey-s sorozatban látni :)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz