login |

Legacies: vége az 1. évadnak – írta Zsanna

2019. 04. 02. 21:40 - Írta: vendegblogger

21 hozzászólás | kategória: 2018/19 finálék, kritika,

Először is egy vallomással kezdenék.

Lelkes The Vampire Diaires-néző voltam olyan 5-6 évad erejéig, de aztán nem bírtam elviselni, hogy ugyanazokat a köröket futjuk újra meg újra. A készítők még arra sem vették a fáradtságot, hogy legalább a részeket más szerkezetben építsék fel. Untam, így kaszáltam a TVD-t. Persze azért tisztában voltam a történésekkel, követtem itt a kritikákat, és azért a finálét is megnéztem.

Imádtam Klaus-t, és bár a karaktere maga volt a két lábon járó ellentmondás, nem bírt olyan gonosz dolgot tenni, ami miatt megutáltam volna. Belepillantottam a The Originals-be is, de az nem ragadott magával, így arról is csak itt olvastam. Persze a finálét ott is megnéztem, hiszen Klaus ott is meredeket lépett.

Ennek alapján nem volt kérdés, hogy ahogy a többi, ehhez az univerzumhoz tartozó sorozatot, úgy a Legacies-t is be fogom próbálni. És a legnagyobb meglepetésemre maradtam!

A titkos varázslényes iskolás történet alapjairól winnie már írt a kritikájában, így azzal nem traktálnálak benneteket. Az évad szerintem 6,5/10-ös szintű volt, ami kezdő szezonnak remek, jó a hangulata, elég fantasy-s és újszerű a történet. Így aki most vág bele az univerzumba az bátran megteheti, mert nem kell hozzá ismerni az előzményeket, ugyanakkor a régi rajongókat is képes megszólítani.

Csapjunk bele a tovább mögött spoilerekkel tarkítva.

Szóval a sorozat tipikus első évados CW-kategória. Itt egészen pontosan arra gondolok, hogy ugyan 16 részből állt a szezon, de senki nem szerepelt az összesben, még a két főszereplő Hope és Alaric sem. Konkrétan volt olyan, amikor a főbb karakterek közül csak négyen-négyen szerepeltek, így lement talán négy rész is. Ezt mindig is furcsának tartottam, de persze a költséghatékonyság (és 13/16-os szerződések) mindenekfelett, meg aztán így nincsenek muszájsztorik, nem aprózódik szét a történet.

Kedvelem azt, ahogy a készítők a zenei aláfestésekkel bánnak a sorozataikban. A Legacies-ben konkrétan fel tudok idézni hat olyan epizódot, amiben a nyitány egyszerűen lenyűgözött, és most is látom magam előtt a jelenetet, s hallom a taktusokat.

Maga a megjelenítés azért hagyott némi kívánnivalót maga után, de egyébként hozta a két anyasorozat szintjét. Nyilván lehetne szebb a CGI, de mondjuk egy Merlinhez képest igencsak odatették magukat.

A központi rejtélyt az jelentette, hogy különféle mitológiai lények bukkantak fel az iskolában, hogy megszerezzenek egy tőrt, amivel kapcsolatban Landon is igencsak ragaszkodó volt. Persze hamarosan kiderült, hogy ezek a lények nem csak a mesékben léteznek, hanem valóban éltek, és a Földön jártak, de száműzték őket egy Malivore nevű helyre, ami nyomtalanul elnyelte őket.

Megismertük a TRIAD nevű szervezetet is, amely kontrollálja Malivore-t, és gondoskodik arról, hogy minél több varázserejű lény kerüljön bele, és ezzel nyomtalanul eltűnjön a Föld színéről.

A történet egyébként néhol aranyos volt, máshol megdöbbentő és véres. A készítők a korábbi sorozatokban sem fukarkodtak a váratlan meglepetésekkel, vagy a hirtelen halálokkal. Itt sem volt ez másként. Persze nem bírtak nem létrehozni minimum négy szerelmi háromszöget, amik azért hála Istennek nem voltak olyan tartósok és hangsúlyosak, mint az előzménysorozatokban. Ez még változhat, attól függ meddig tart ez a széria, és mikor kell valami stílustalan cliffhangerrel megbolygatni az állóvizet.

Voltak tipikus középiskolai részek, tudományoskodós pillanatok, verekedések és persze utazgatások, és ezzel már több lett a Legacies, mint a TVD, mert ott minden részben volt egy bál/iskolai rendezvény/parti/adománygyűjtés/stb., és ott történtek a szörnyűségek.

Pár epizód után kiderült, hogy Landonnak fontos szerepe lesz a történetben. Nyilván az sem volt meglepetés senki számára, hogy a sokat dumáló, esetlen, mindig bajba kerülő fiú szintén halhatatlan, és hogy kapcsolata van Malivore-ral.

Az elfeledett mitikus lények eközben végig azon dolgoztak, hogy megszerezzék Malivore felszabadításhoz szükséges kulcsokat, és ezzel végre mindenki kiszabaduljon onnan. Hőseink Alaric vezetésével szintén meg szerették volna kaparintani ezeket, hogy az ő őrizetükben tartsák, és a TRIAD is ezen dolgozott.

Nem akarok ellőni minden fordulatot, így inkább beszélnék kicsit a szereplőkről.

Hope érdekes karakter, és ugyan néhol nagynak érzem a kabátot a színésznőre, de azért alapvetően megállta a helyét Klaus lányaként. Landon nagyon cuki, biztos sok csajszi odáig van érte, remekül ment neki a bénázás. Dr. Alaric Saltzman karakterét egészen pontosan Matt Davis-re szabták, és bár csak egy-két idősebb szereplőt kapott maga mellé, a fiatalokkal is nagyon jól működött.

Kiemelném még az ikreket, akik ugyan megkapták a maguk rejtélyét, – amit nyilván minden TVD rajongó ismert – de nekem valahogy idegesítően sótlanok. Ha nem lennének benne a sztoriban, akkor sem hiányoznának.

És ez még nagyon sok mellékszereplőre igaz, nem is bántam amikor a boszorkány csaj elköltözött az anyjához Svájcba (?!). MG, Raphael, Kaleb, Dorian, Emma mind-mind vannak, de néhány kellékmondat elmondása, a szerelmi háromszögek fenntartása, kellemetlenkedések vagy váratlan megoldások prezentálására. Nincs annyi idejük a képernyőn, hogy megszeressük őket, vagy hogy igazán érdekeljen a sorsuk.

Félreértés ne essék, voltak velük kapcsolatban is karakterizálások, de olyan unalmas volt, hogy közben végig arra gondoltam, haladjunk már, mi helyzet Malivore-ral, vagy egész egyszerűen arra kellettek, hogy a fenti hármasból valakinek a sorsát alakítsák.

Ebben az évadban nem igazán bukkantak fel a franchise korábbi karakterei. Többet vártam volna, pl. Caroline-t, de ami késik nem múlik. Volt azért egy-két ismerős arc, és beszéltek is nagyon sok mindenkiről, tehát az előzmények nem múltak el nyomtalanul.

Alapvetően nem tartom hibának, hogy saját, korábbi történetek felhasználása nélküli storyline van, de valahogy végig bennem volt az, hogy na mindjárt felbukkan valaki a múltból, és kezdődik is a szokásos drámázás. Ami hiányzik is, de ha jobban belegondolok, talán annyira mégsem.

Végezetül megjegyezném még, hogy elég szimpatikus az, hogy nem nagyon húzzák a rejtélyeket. Viszonylag hamar rájöttek kicsoda Landon, mi Malivore, és az ikreket fenyegető Összeolvadás is terítékre került.

Az évadzáró cliffhanger nem különösebben hozott lázba, nyilvánvalóan pár rész alatt feloldják, és visszatér a főhősünk. Az ebből fakadó kérdés inkább az, hogy a következő évad is Malivore-ról fog szólni vagy elő tudnak állni valami újjal? Mondanom sem kell, hogy engem kifejezetten érdekel a folytatás,

21 hozzászólás Ne habozz!

DarkEagle - 2019. 03. 29. 17:21

“Plec: We are going to take a page out of Harry Potter and hope that Malivore can be an ongoing threat, much like Voldemort was able to be over the course of all the books. That is the goal and we will see how long we are able to do that.”

Amikor a sorozat készítője ilyeneket nyilatkozik a finálé után szerintem nincs is miről beszélni. Pofám leszakadna komolyan ha ilyeneket jelentenék ki. Nem is akarja tagadni hogy nincs kedve új sztorikat írni csak másolni akar.

Ez a finálé mocskosul szar volt. Megint az a tipikus Plec féle kamu drámázás. Hope-ot így beáldozni mintha nem tudná mindenki hogy a következő évad 1. részében úgyis feloldják a szitut. Szánalmas ez a nő, nem tudok rá mit mondani. Gyakorlatilag kitörölte az egész Mikaelson családot hiszen most a megmaradt testvérek és barátok nem tudják miért halott Elijah és Klaus mivel nem emlékeznek Hope-ra ugye ezáltal Hayley-re sem hiszen ő csak azért volt a család része mert Hope-al volt várandós. A pláne az egészben, hogy Hope Alaricot hívja fel basszus hogy elköszönjön és nem az igazi családját. Hát igen így szarik magasról Plec az egész TVD univerzumra és rajongóira is.

Az meg hagyján hogy Hope megjelenik menőzve hogy megállítja az utolsó pillanatban a kulcsot de másodjára már csak nézik mint ha megdermedtek volna. Komolyan mondom nem hiszem el hogy ez a nő állást kap HW-ban mikor ennyire telibeszarja az alapvető írás fogalmát is.

A másik nagy plot hole meg az hogy ugye Hope cuccait elégették de mi van a telefonokkal, Penelope naplójával stb? Nyilván ezek adják a kulcsot majd az emlékeihez mint pl a vére vagy Rafael aki ugye farkas maradt és nyilván a zavaros emlékei miatt fog majd emlékezni Hope-ra csak nem tudja elmondani majd.

Kibírtam valahogy ezt az évadot mert mikor nem a szerelmi szarságokról szólt akkor elment egynek de jövőre nem hiszem hogy esélyt adok neki mert elegem van már Plec szarságaiból hogy még egy apró energiát sem próbál belefektetni az írásba. Így is egyedül Hope és Alaric miatt maradtam mert bírom őket.

Ja egyébként az milyen fucked up már hogy Alaric hozta ide azt az izét ami elvette a kölykök erejét? Jesszus. Újabb fölöslegesen és szarul megírt “drámai” baromság.

Egyébként az mekkora plothole már hogy létezhet egy ilyen lény mint a Malivore? Mármint őt egy boszi, egy vérfarkas meg egy vámpír alkotott. De őt elvileg még a Mikaelsonok előtt hozták létre ami lehetetlen mert akkor még nem is voltak vámpírok. :D

e-batta - 2019. 03. 30. 14:28

Egy nem túl meggyőző cliffhangerrel lezárták az évadot, és az utolsó részben olyan ordas bakik voltak, hogy sírni tudnék. Párat DarkEagle már megemlített, de nekem leginkább az b*szta a csőrömet, hogy Malivore ugyebár nem árthatott semmi módon a boszorkány-vérfarkas-vámpír közösség egy tagjának sem, akkor hogy a redvába sebezhette meg Josie-t a Malivore-sárból készült golyó? És erre a sebesülésre fűzték fel a megoldást is, hogy Hope-nak nem ártott, tehát ő a kiskapu. Meg a nagy túrót! Plec igazán átadhatná az egészet Michael Narduccinak, mert ezerszer jobb ötletei vannak, és sokkal élvezetesebb alakításokat tud kihozni a színészeiből. (kár, hogy Tha Crossingot bütyköli).

DarkEagle - 2019. 03. 30. 15:09

Én úgy értelmeztem Malivore féle dolgot hogy csak azoknak nem tud ártani akikben megvan mind a három “képesség” lásd boszi, vérfarkas és vámpír. Egyenként elvileg le tudja őket gyűrni de ha összefognak akkor nem. De igazából már én se tudom annyira sok baromság volt a fináléban hogy erre még én se figyeltem.

Alapból az egész Hope szitu át lett írva mert anno ugye azt mondták ő hozza el New Orleans végét ami később ugye kiderült azt jelentené hogy uralni fogja mindhárom közösséget. Majd ugye jött a Hollow akiről azt mondták nincs nála erősebb, gyakorlatilag miatta halt ki a fél Mikaelson család de úgy fest egy sárból összeeszkábált valami erősebb mint maga a lény aki az egészet elkezdte. Tipikus fuck logic mert Plec nem szereti ha nem az ő általa kitalált lények az urak. Pedig simán folytathatta volna mondjuk az egészet azzal hogy a Hollow továbbra is él és virul hiába áldozta fel magát a két tesó és akkor legalább egy komoly motivációja is lehetett volna Hope-nak nem csak annyi hogy egy random csávóért feláldozza magát. Ráadásul a Hollow most nem azért a húsz fillért sokkal keményebb ellenfélnek tűnik mint ez a sárlény ha már annyira Voldemortot akar a sorozatnak hosszútávon akkor arra a tökéletes jelölt pont a Hollow lehetett volna. Elvégre könyörgöm, az eredendő gonoszról beszélünk.

Mom - 2019. 03. 30. 16:59

Két meglátás a finálé kapcsán:
1, miért akarta megsemmisíttetni a bizonyítékokat Hope a saját létezéséről? Ha meghal, úgysem emlékeznek rá, nem fognak nyomozgatni utána. Ha meg túléli nem akar majd visszamenni a szeretteihez? Emlékek és bizonyítékok nélkül hogy fogja megmagyarázni, hogy ki ő és mi közük egymáshoz? Ja, hogy egy érzelmes, hosszan győzködős jelent során magyarázza majd magát szemtől-szembe Alaric-kal. Az tényleg sokkal jobb lesz…

2, Végig azért drukoltam, hogy legalább Landon emlékezzen rá ahogy feltámad, mert simán rá lehetett volna fogni, hogy a két világ között lebegve nem hatott rá, vagy mit tudom én, mi. Annyira üdítő változatosság lehetett volna, de sajnos nem lett. Helyette most lesz egy epizód, ami alatt Hope győzködi a többieket, hogy ki is ő, meg még jó pár, amíg felépíti mindenkivel a korábbi bázist. Kivéve ha egy road trip keretében lesz némi időugrás, mert akkor egész más lesz a forgatókönyv, de nem ekvésbé kiszámítható és sablonos.

Egyébként kb a 30. percig az szerepelt volna a kommentemben, hogy a szerelmi sokszögektől eltekintve azt mondanám, szórakoztató volt, tuti ott leszek a folytatásnál és engem még a kopizás sem zavart igazán, mert volt benne pár kreatív megoldás. De hogy Plecnek miért kell a legostobább konfliktusokat kigyűjteni a klisé nagykönyvből és miért nem lehet csak egy kicsit is fantáziadúsabban csavarni a szálakat? Nincs bajom a színészekkel, a karakterek nagy részét kifejezetten kedvelem, a sztori bejött, az alapfelállás abszolút jó, stb. De minden drámai fordulat ezerszer látott, még akkor is, ha körülötte vannak eredeti megoldások, meg jópofa dialógusok, mégis elviszi az élményt a “kérlek, csak ne ezt!!” kezdetű mantra felé. Hogy szed össze a WB(CW) rendre olyan írókat, akik bele vannak szeretve az amnéziába, mint meglepetésamiresenkisemszámított csavarba?

DarkEagle - 2019. 03. 30. 21:54

Amúgy itt a legfurább az, hogy az egész sulit Hope családja finanszírozza. De most hogy senki nem emlékszik rá ki fogja majd fenntartani a sulit? :D

e-batta - 2019. 03. 31. 14:42

Az iskolatanács meg eltűnődhet azon, hogy Raf ugyan már, hogy a fenében fog szavazni, ha kinn bolyong az erdőben farkasbőrbe zárva, ki a fene fogja kiszabadítani onnan?
Az ikrek meg hosszasan töprenghetnek azon, hogy került hozzájuk az összeolvadáshoz szükséges kütyü? Amúgy valaki emlékszik erre a szerkezetre? Nekem úgy rémlik, hogy a TVD-ben ez ripityára tört.
És igaza van DarkEagle-nek, az iskolát a Mikaelson család finanszírozta, éppenséggel Hope miatt. Most akkor ki fog pénzt adni nekik? Hiszen Hope nem létezik, Freya miért fizetne tovább?
Azt meg pláne nem értem, hogy Malivore fiára, Landonra miért hat az emléktörlés? Nem kellene neki kívül esnie ezen a körön?
Abban viszont biztos vagyok, hogy Landonnak szánnak még jó néhány extra képességet. A főnix-lét önmagában eléggé kevés egy ilyen felmenővel rendelkező srácnak. (A gazdatestet inkább hagyjuk, teljesen kiakadtam ezen az ötleten.)

DarkEagle - 2019. 03. 31. 16:38

Igaz a TVD-t kaszáltam de a Kai-os részeket még láttam és nekem az rémlik hogy az ikrek Bonnie segítéségével zárták be a csávókát abba a kütyübe ami a piros dobozban van ugye.

Amúgy ha az ember belegondol Hope kitörlése rengeteg baromságot szül már önmagában a Mikealson családban.

Amúgy most hogy írod Landon tényleg igen érdekes hogy nem emlékezett az anyjára sem így nyilván Hope-ra sem fog. Ami tényleg elég nagy bullshit hiszen gyakorlatilag az ő vére ugyan ami Malivoré. Meg az a Mortal Kombatos mozdulat tőle mi volt már? Az annyira random volt. :D Nyilván badass volt de totál a semmiből jött. Mert aki ilyet tud azt hogy a francba tudja elkalapálni pár suttyó?

Egyébként Plec-et ismerve nem lepne ha idővel Landonba bele tudna költözni az apja és akkor onnantól vége is a dalnak.

Natália - 2019. 04. 02. 22:39

Engem az zavar igazán, hogy Plec Hope karakterét nagyon háttérbe szorítja, kicsit furi, hogy Tribrid létére, nem fut gyorsan mint a vámpírok, nincs szuper hallása, tehát inkább a boszorkány énjét illetve a vérfarkas mivoltát rakják előtérbe.

DarkEagle : Boszorkány, Vérfarkas és Vámpír vérével hozták létre, tehát ezekre a lényekre nincs veszélyben, és szerintem Hope-t azért nem tudja majd bántani, mert 3 az 1ben illetve, gondolom mivel Landon apja fejlődött érzelmileg így fogja tudni, hogy Hope szereti a fiát, tuti meglépik ezt a részt is.

DarkEalge - 2019. 04. 03. 00:16

Egyébként Malivore hosszútávú gonosz lesz elvileg. Legalábbis Plec ezt mondta. Az hogy Hope visszatér az nyilvánvaló. Én nem pár részt tennék erre hanem konkrétan az évad nyitányát. 1000% hogy már az 1. részben feloldják az egész problémát. Nagyon max a 2-ban.

Amúgy ha valaki körül akarná írni a sorozatot így egy évad után a legjobban talán úgy lehetne ahogy Plec legtöbb sorozatát is: Kihagyott ziccer.

Egyszerűen hihetetlen mennyire jó alap szitukat állít fel ez a nő és utána milyen gyors tempóval szarja le őket. Állandóan a fake dráma meg a sok gagyi románc mert a tini lányok arra nyáladzanak.

Az ahogy a szereplőkkel bánik pedig gyomorforgató. Hope-ot alakító Danielle nyilván nem színész óriás de igen is jó színésznő. Láttam már jó pár alkotását TVD univerzumon kívül is. És ha normális lehetőséget kap akkor itt is működött. Egyszerűen olyan gyerekes mondatokat kap a szájába hogy azzal még Meryl Streep se tudna mit kezdeni. És ez sajnos igaz kb mindenkire. Mert van jó pár irritáló szereplő de azért pl Kaleb vagy MG vagy épp az ikrek mikor nem nyáladzanak hanem komolyra váltanak akkor igen is látszott hogy lehetne ebből jó sorozat és ez tényleg nem a pénzen múlik.

Amúgy szerintem ha valami akkor az mindenképp elárul mindent a sorozatról, hogy a főbb szereplők közül gyakorlatilag senki neve nem ragadt meg bennem az ikrekén kívül. Nyilván Ric és Hope-on kívül hisz ők nem újak. Azért ilyen még a TVD-nél sem volt mert ott évad közepére már kívülről tudtam mindenkit itt meg konkrétan magasról teszek szinte mindenkire.

Nálam kedvességből egy 5/10 az évad. Legszívesebben felpofoznám Plec-et hogy egy szinte tökéletes Originals után ami végre egy felnőtteknek szóló sorozat volt, ezt is elcseszi.

Amúgy lehet az én memóriámmal van gond de én ezt a sorozatot még távolról se nevezném véresnek. Konkrétan alig láttunk benne vért. :D Még a TVD-hez mérten is mert az se volt nagyon véres de ott azért voltak szakadó karok meg fejek. Az Originals meg ugye konkrétan vérfürdő ehhez képest.

Lilith Dark - 2019. 04. 03. 00:16

Érdekes, mert nekem épp hogy az tűnt fel, hogy a kezdetek után, amikor szinte csak főszereplőket (Hope, Landon és Alaric)kedveltem meg, mostanra már fordult a kocka, és majdnemhogy jobban érdekelt MJ, Kaleb, és időnként még Raphael sorsa. ;) Bírom őket, időnként jól el is szórakoztatnak pluszban. :)
Hope-on látszik a fejlődés, a színésznő már természetesebben ölti magára a szerepet, mint anno a The Originalsban, de még itt, évadon belül is észlelhető volt a változás.
Ja, és nem mellesleg, én ilyen bájos mosolyt rég nem láttam, mint Danielle Rose Russellé; menet közben már esküszöm, azért kezdtem drukkolni, hogy legyen oka minél többször elmosolyodni, megszépíti a mosolygós szeme, kifejezetten gyönyörű lesz tőle ez az amúgy is szép csaj. :D

Mom - 2019. 04. 03. 07:07

DarkEagle: nekem azért bevillan Landon nyaka, ahogy kinyírják az erdőben, és utána ott hever, vagy a városi suliban a csaj, aki szétfolyt az aszfalton. Kicsit szürreálisan véresek, már-már Tim Burton-szerűen, de azért volt pár ilyen jelenet.

Nekem Hope-Alaric-Landon színészei kifejezetten bejöttek, és nem csak olyan “meglepődtem, hogy kettőről még nem is nagyon hallottam korábban, de ez fel sem tűnt volna”, hanem egészen konkrétan emlékszem olyan gesztusokra, hanghordozásra, reakcióra, mimikára, amit vissza is kellett tekernem, mert tényleg baromira elkapott. Szerintem tipikusan ezek azok, amiket egy rendező se tud koreografálni. Ha a színész elkapja a figurát, akkor nagyot tud ezekkel hozzáadni. Ha nem, akkor szörnyen sablonos lesz ahogy felmondja a szövegkönyvet. Például az ikrek közül a szőke baromira irritált az elején. Még most is párszor elveti a sulykot, de ha csak a színészeket nézem, a barna az egész sorozat legjelentéktelenebb alkotását nyújtotta számomra a visszatérők közül. Szerintem pontosan egy darab arckifejezését láttam egész szezonban.

És pontosan ezért morgok én is Plecra, amit fentebb említettek. Van egy szuper alapszitu, meg egy közpiskolai ezerszer látott környezet, amibe tud frissességet hozni. Aztán mintha két sztoriszál között sztrókot kapna, olyankor előveszi a klisékönyvet és én érzem magam kínosan. Abban én is biztos vagyok, hogy Hope a nyitányban visszaállítja magát, vagy üzen, hogy a többiek állítsák vissza, de már előre látom ahogy az okozott érzelmi hullámok még részeken át kitartanak és pontos koreográfiákat tudnék hozzá megírni, amikkel mondjuk 80-90%-ban lefedném azt, amit Plec fog “kitalálni”.

Bevallom töredelmesen, hogy már rengeteg CW sorozatot láttam, de erről a 13/16-os szabályról most hallottam először, és ami még ennél is szebb, hogy soha fel se tűnt, hogy főszereplők eltűnnek részekre az első évadban. Mégsem láttam még mindent? :)

Ayrons - 2019. 04. 03. 08:34

Szóval van egy hely ahová bezárták és száműzték a varázslényeket akik nem szeretnek ott enni?
Plec véletlenül nem a Lot íróival kajált valamikor?

DarkEagle - 2019. 04. 03. 14:26

Mom: Igen van pár véresebb jelenet de azért meg se közelíti a TVD szintjét sem. Ez jóval lightosabb ilyen téren is. Nagyon durván látszik rajta hogy kiknek készül. Ráadásul talán ez az első olyan CW sori amit én láttam amiben a tinik valóban tinik és nem 25-30 évesek alakítanak 15 éveseket.

A többivel kapcsolatban amit írtál 100%-ig egyetértek. Tipikus Plec húzás lenne.

Viszont én továbbra se látom ebben a mocsári lényben az erőt hogy kitartson évadokon át pláne egy Voldemort szintet mert ugye azt nyilatkozta hogy ezt akarja. Pontosan olyan sorozatot akar mint a Harry Potter. És hát valljuk be, ő nem egy JK Rowling. :D

Bár ha elszakadna a kliséktől meg a sok szerelmi ezerszögtől akkor azért tudna normális dolgokat csinálni.

Amúgy én mai napig nem bocsájtottam meg nekik hogy Klaus vérfarkas formáját nem láttuk soha. Állítólag az Originalsban akkor akarta meglépni mikor Hope átváltozott és közösen akarta őket megcsinálni ami baromi jó ötlet de elvileg nem volt elég lóvé rá. Meg 1-2 alkalom volt régen de akkor se volt pénz aztán ugye azóta vége lett a sorinak és ki is nyírta Klaust. Azért kíváncsi lennék hogy kábelen több pénzzel mit tudna alakítani.

karli - 2019. 04. 05. 14:18

Pont ez a bajom nekem is Plec-el, hogy annyira tinilányos gondolkodása van. Amit a TVD-vel és Originals-al csinált, azután meg is fogadtam, hogy nem nézek olyat, amihez köze van. Azért ebbe belenéztem, na mondom nem is olyan rossz ez, de úgy látom hosszútávon csak belebarmol. Nem értem, hogy miért nem látják, hogy tök jó sztorikat tesz tönkre.

Natália - 2019. 04. 05. 17:17

Plecel az a baj, hogy bocsánat a kifejezésért, hogy szerintem amikor kitalálja szerintem a saját tinédzserkori vágyait rakja bele, a TO-ban az votl a legjobb, hogy volt benne szerelmi szál, de nem fröcsögött mint a TVD és a Legacies, a TVD és a Legacies a szerelmi drámái és, hogy majdnem mindenki lefeküdt mindenkivel ugyan az.

DarkEagle – Írtad, hogy Malivore-t Vámpír, Vérfarkas és Boszi hozta létre és, hogy még akkor nem volt Vámpír, elfelejtetted, hogy Amara és Silas voltak az első vámpírok és utánna jöttek a Mikalesonok, tehát a köztes állapotáról nem tudunk semmit, igaz nem is számít, mert Plec az ugy is leszar mindent és ugy csinálj a dolgokat ahogy neki jó.

Én hiányoltam azt is, hogy oké, hogy Hope az iskolában van, de banyek, hogy se egy telefon sem egy családtag nem látogatta meg a 16 rész alatt azért ez elég durva volt számomra.

Szonja - 2019. 04. 06. 01:28

Nekem az első évad után az a gyanúm, hogy a előzménysorozatok karakterei nem akarnak részt venni eme alkotásban. Annyira nem, hogy meg az ikrek anyja, Caroline se mutatkozik. Már az indulás előtt bejelentették, hogy a korábbi karakterek szerződései nem hosszabbodnak, gondoltam, csak titkolóznak.
Most azt gondolom, mikor Plec feltette a kérdést a színészeknek a további terveikről, komolytalannak tartottak a természetfeletti High School Musical remaket a 12-16 éves korosztálynak, így nemet mondtak. Nekem ez a konklúzió abból,hogy a hangjukat se adják a telefonbeszélgetésekhez.

A szomorú az, hogy az univerzum, amit a 3 sorozat felépített, zseniális ugyan, azonban a faék egyszerűségű írás és rendezés tönkreteszi. Lebutítja. Az első kettő sorozatot nagyon vitte a jó színészgárda, hitelesen hozták a karaktereiket. Itt nincs szerintem ekkora erő a csapatban. A sorozat ettől függetlenül teljesen nézhető a 12-16 évesnek. Én többet vártam az elődök alapján.

Az első évad befejezésében sok lehetőség van, de szerintem is a legegyszerűbb megoldást választják majd. Ismerve Plec szokásait, a stori vége valami értelmetlen halál lesz, amit megmagyaráznak azzal, hogy az önfeláldozás szép és nemes cselekedet.

Pedig megnéznék valami erős fordulatot, hangsúlyosabb karakterekkel. Időugrással az összeolvadáshoz, hogy lássuk mi lesz az ikrek sorsa. Landon nélkül, nem igazán kedvelem.

Álom, édes álom….

winnie - 2019. 04. 06. 09:13

nem terveztek régi szereplőkkel, nem lenne rájuk pénz, ők sem feltélenül akarnak visszatérni, plusz nem egy elkaszált sorozatot akarnek feléleszteni, ráadásul azt akarták, hogy új nézők is könnyen be tudjanak kapcsolódni, hogy ne legyen túl sok régi karakter. éppen ezért, ha ráér valaki, akkor vendégszereplőként visszatérhetnek, de ennyi.

Hasler - 2019. 04. 12. 22:13

Azt tudja valaki hogy Hope miért nem használja a vámpír erejét ?
A másik hogy mikor Malivor múltját mutatták be ha jól emlékszem akkor valami olyat emlegettek hogy miután eltörölte a mágikus lényeket az étvágya nem csökkent és már másokat is megtámadott, csak gondoljatok bele mert volt egy jelenet amikor a boszorka kezét megragadta mikor le akarták törölni a jelet a homlokáról.
Mondjuk logikáról itt ne is beszéljünk inkább már csak azért se mert az Ősvámpírok ezer év alatt egyszer se találkoztak se Malivorral se a Triad-al ?Mondjuk én személy szerint ezeket az apróbb hibákat még el is nézem csak ne menjen át oda mint a Vámpír naplók.(Megküzdöttünk a gonosz Ős hibriddel akinél nincs régebbi vagy erősebb: erre kiderül a kövi évadban mégis van másik).

Szonja - 2019. 06. 10. 12:19

Nekem is feltűnt, hogy a vámpírerejét nem használja, de az egyik alternatív síkban, ahol a dzsinn alkotott, Hope egy apjához hasonló gyilkológép. Lehet, h nem ivott még ember vért? (Most nézem vissza a The Originals második felét, meglátjuk :D ) De sztem lesz köze ennek az egészhez ahhoz, hogy nem sikerült elpusztítania Malivort. Vagy alapból nem is volt ár esélye, csak túlteng benne az öngyilkos hajlam. Én továbbra is remmélem, hogy nem két nap fog eltelni a az első évad végre és a folytatás közt.
Plec nyilatkozata szerint voldemort szintű ellenfelet akarnak létrehozni. mondjuk én inkább a triádot tudnám elképzelni annak.

Pribi - 2019. 07. 22. 14:26

Nagyon tinis, nagyon lightos, de engem megtudtak néha lepni. Az zavart a legjobban, hogy Hope másodszorra nem akadályozta meg, hogy az ereklye a tócsába essen. De összerakták az évadot. Lassan csúszott le az évad, de tuti belenézek a folytatásba. Ha nem tetszik, abbahagyom, én már nem várok semmit.

Szonja - 2019. 07. 31. 12:18

A comic con kapcsán szivárogtattak némi infót.

Spoleir!!
TVD-s börtönvilághoz hasonlóban nyitunk majd, Hope meg a csávó akit magával vitt M.-ba egy olyasmi világba jutnak, mint anno B+D. Aszondják: “Érdekes lesz látni, hogy alakul a kapcsolatuk.” (remélem tényleg érdekes lesz :D)
Spoiler!!!

Plec nyilatozata szerint Hope felfedezi a sexualitását, h erre mi szükség van és pontosan mit takar, kitudja. Bőven elég sztem egy meleg lány a csapatba, de mindegy.
Említette továbbá, hogy Hope családjával kell majd foglalkozni és talán Freya kap néhány jelenetet. Másokat is említettek, de konkrétum nincs. Ha sorozat megél több évadot, akkor biztos lesznek további családtagok is, de jelenleg a színészek elfoglaltak.
Amit nagyon sajnálok, úgy tűnik Kai, azaz Chris Wood, nem fog feltűnni a színen. Legalábbis amennyire én tudom, nem ér rá. :(
Illetve egy kérdés, szerintetek Mallivor és a Gemini koven között lehet valami kapcsolat?

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz