login |

Magyar nézettség (2019. július 1-7.)

2019. 07. 14. 17:53 - Írta: Desmond Wallace

8 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

(Múlt heti nézettség.) Folytatódott a nyári uborkaszezon. Teljes nézettségben a Tények volt a legnézettebb, míg 18-49-ben A mi kis falunk ismétlése utasította maga mögé az összes többi műsort. Úgy tűnik, hogy Gyuriék megmenthetik az RTL Klub hétköznap estéit. Hétfőtől szerdáig az Oltári csajok rombolták a csatorna főműsoridős nézettségét, de csütörtökön és pénteken a topkomédia már új életet lehelt a nézettségi görbébe, így pedig már le is tudták győzni a konkurenciát.

A konkrét számokat – és a legnézettebb műsorok toplistáit – a tovább mögött találjátok.

Hétfő:

Duna Kékfény: 199e (5,4% SHR), 18-49: 44e (3,8% SHR)
Duna A legendák hivatala: 66e (2% SHR), 18-49: 19e (1,6% SHR)
RTL A tanár (ism.): 153e (5,7% SHR), 18-49: 46e (4,5% SHR)
RTL Isten veled, Magyarország!: 127e (7,7% SHR), 18-49: 39e (5,7% SHR)

Kedd:

Duna Önök kérték: 135e (3,7% SHR), 18-49: 4e (0,4% SHR)
RTL Magnum: 154e (5,1% SHR), 18-49: 62e (5,7% SHR)
Duna Diagnózis: 86e (2,5% SHR), 18-49: 4e (0,4% SHR)
RTL Magnum: 142e (6,7% SHR), 18-49: 62e (7,7% SHR)

Szerda:

Duna Mattoni: 87e (2,4% SHR), 18-49: 12e (1,1% SHR)
RTL Mr. Whiskey: 142e (4,7% SHR), 18-49: 44e (4% SHR)
Duna Pietro szigete: 104e (3,2% SHR), 18-49: 22e (1,9% SHR)
RTL Mr. Whiskey: 92e (4,4% SHR), 18-49: 30e (3,7% SHR)

Péntek:

RTL Isten belájkolt: 215e (6,8% SHR), 18-49: 101e (8,6% SHR)
RTL Isten belájkolt: 156e (6,7% SHR), 18-49: 69e (7% SHR)

Szombat:

Duna Gasztroangyal: 222e (10,4% SHR), 18-49: 10e (1,6% SHR)

Duna SzerencseSzombat: 186e (7,1% SHR), 18-49: 21e (2,9% SHR)

Vasárnap:

Duna Szeretünk, doki!: 87e (2,5% SHR), 18-49: 7e (0,6% SHR)
RTL Cobra 11 (ism.): 406e (10,8% SHR), 18-49: 133e (10,9% SHR)

Toplisták (RTL Klub, TV2, ATV):

4+:

  1. Tények: 652e
  2. Híradó: 620e
  3. Bezár a bazár!: 594e
  4. A mi kis falunk: 567e
  5. Barátok közt: 539e
  6. Fókusz: 470e
  7. Cobra 11: 406e
  8. Bridget Jones babát vár: 391e
  9. Vaiana: 380e
  10. Heti Napló Sváby Andrással: 323e

18-49:

  1. A mi kis falunk: 207e
  2. Vaiana: 191e
  3. Fák Jú tanár úr! 3: 179e
  4. Bridget Jones babát vár: 170e
  5. Tények: 164e
  6. Bezár a bazár!: 163e
  7. Híradó: 161e
  8. Barátok közt: 158e
  9. Fókusz: 155e
  10. Cobra 11: 133e

Az adatok forrása: RTL Sajtóklub

8 hozzászólás Ne habozz!

Kati néni - 2019. 07. 14. 19:09

Sorry, hogy ideírom, de eléggé gáz, hogy a magyar nézők ennyire el vannak szándékosan butítva.
Az igaz, hogy a német két nagy közszolgálati tv hasonló műsorokat ad, mint a kereskedelmi társaik, de azok a programok mégis közszolgálatibbak a szórakoztató funkció mellett. És a két nagy közszolgálati bizony jóval nezettebb is, mint a privát csatornák.

Tények?! Úristen! Az csak bulvár és agymosás. A Tagesschau meg a Heute rendre veri a többi híradót. De nincs is bennük annyi szenny és legalább kiegyensúlyozottak.

Szörnyű valahol, hogy otthon alig kíváncsi valaki egy jó dokumentumfilmre. Alig akad olyan dokureality, amely igényesen szórakoztatna. Vegytiszta mocsok a magyar média. Nem is csodálom, hogy az értelmesebb fiatalok úgy 50 alatt inkább streamelt tartalmakat néznek eredeti nyelven.

Ja, és ezt nem lehet ráfogni csak arra, hogy kis ország, kis médiapiac, elég csak összehasonlítani a magyart a holland vagy bármelyik skandináv ország kínálatával.

winnie - 2019. 07. 14. 20:03

azzal ugye tisztãban vagy, hogy ez az apokaliptikus megállapítás abból a tėnyből indul ki, hogy a magyar lakosság 13%-a néz főműsoridőben híradót? ez elég alacsonynak tűnik.

“Az csak bulvár és agymosás”

már megbocsáss, de az lenne az abszurd, ha az embereket a politika jobban érdekelné, mint a bulvár, ami itt ugye nem annyira celeb, hanem bűnügyi és katasztrófa krónika. nem azért lett 20-ból 60 perc a műsoridő, mert a közéleti tartalom-mennyiség nőtt meg. nyilván ez nem üdvözítő, a kérdés, hogy ha a politikafogyasztás utalkodna, akkor mennyivel lennénk előrébb.

a dokufogyasztás régen sem volt topon, és a magyar fiataloknak azért nagyobb része néz tévet, mint streamelt tartalmat.

Kati néni - 2019. 07. 15. 00:22

Igenis, eléggé apokaliptikus, ugyanis Németországban régen nagy szokás volt, de konzervatívabb családoknál most is dívik az, hogy együtt nézik meg a 20 órás Tagesschaut (középosztály és felette), aztán a gyereket útba igazítja a szülő, ha kérdése van a látottakkal kapcsolatban. Szerencsére elég sok értelmiségi embert megismertem itt és általában nagyon szeretik az ő közszolgálati médiájukat és azoknak a hozzávetőleges pluralizmusát.

Merőben más az egész, az RTL-en és a Sat1-on is kiegyensúlyozottan van jelen mindegyik nagyobb politikai erő véleménye egy témával kapcsolatban. Egyszer nézd meg a német kereskedelmi tévék híradóit, hogy mennyiben térnek el a Tényektől. Mennyivel profibb meló van bennük (főleg a német RTL-ében). Látni fogod, hogy egy kissé másabbak az arányok a komoly javára a bulváréhoz képest.

Ha otthon bekapcsolom a tévét, nem sok eséllyel találok kulturális programot (talán az M5-ön esetleg, de ki kíváncsi a propagandára), itt meg létezik 7 (tágabb értelemben véve 9) regionális csatorna, plusz az Arte, a 3Sat, a Phoenix meg az Alpha.

A magyar köztévé meg se próbál szélesebb rétegeket elérni valami értékes műsorral (kivéve Gasztroangyal), csak ellébecol kemény milliárd forintokból egy egészségtelen rendszerben (miért nem a tévénézők fizetik a közmédiának közvetlenül az adót?). Nyugat-Európa legtöbb országában a köztévék még mindig a legnépszerűbb csatornák. Ausztria meg Svájc kisebb országok, mint a miénk, a lakosság döntően ÖRF-et vagy SRF-et fogyaszt, a helyi kertévék kb. Viasat3-szinten vannak.

Az egész magyar médiapiac egészségtelen, erről órák hosszat tudnék írni, különösen a rádiózásról.

winnie - 2019. 07. 15. 07:17

félreértettél, engem a médiapiac nem érdekel, nem is ismerem, híradóba 5 éve nem néztem bele, így gőzöm nincs mi van benne. azt meg bocs, nem fogom negatívumként értékelni, hogy a közszolgálati tévét, meg eleve a tévét kevesen nézik.

de annak örülök, hogy szemben a német családi programmal, itthon csak a lakosság 13%-át érdeklik a híradók a két nagy tévén.

Kempesbaba - 2019. 07. 15. 14:57

Bocs hogy beledumálok kettőtök dialógusába,de nem szabad összehasonlítani a magyar médiát a némettel.
A magyar tartalomfogyasztó polgárt a német társával meg végképp nem…

Chris1985 - 2019. 07. 15. 16:34

A Whiskey Hogy áll nézettségileg?

Kempesbaba - 2019. 07. 15. 17:56

Mintha azt olvastam volna (talán éppen itt) hogy elég gyengén

Flanker - 2019. 07. 15. 21:33

Múlt héten:
Mr. Whiskey 1×09: 117 ezer (6%), 18-49: 61 ezer (8,1%)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz