login |

Titans: kezdett a 2. évad

2019. 09. 12. 22:00 - Írta: winnie

128 hozzászólás | kategória: kritika,

Are we back in business? How about it, old man?

Hát, ez valami szuper volt. Igaz, hogy az egész évadnyitó kábé 10 perc volt, de azt nagyon szerettem. És ahogy felvezették az idei szezon (talán) főgonoszát, Deathstroke-ot, az rögtön felidézte bennem, hogy miért is szerettem annyira a Titans-t annak ellenére, hogy szinte semmi szuperhősös cuccot nem nézek. Szeretni akarom őket, de nem jönnek be. Pont azért, amiért a 2×01, az első évados fináléból (szó szerint!) itt maradt első 35 percét képtelen voltam elviselni.

Korábban nem nagyon foglalkoztam a Titans produkciós gondjaival. Mivel alapból nem nagyon izgatott a sorozat, nem is nagyon mélyedtem el a hátterében, nem tudtam, hogy elég durván újraforgattak, az egész szezont újravágták, hogy Dick-et kiemeljék, konkrét szálakat szorítottak háttérbe, mellékszálakat tüntettek el, több, mint két résznyi anyagot kukáztak – és valamiért úgy döntöttek, hogy piszok jó lesz a nézőnek az első évad fináléját megszakítják és a második felét a 2×01-re hagyják.

Így máris érthető, hogy a tavalyi zárásban mit keresett az az elég hosszú álom/halu jelenet. És ha azt mondom, hogy azért az amellé betolt főgonoszos hercehurcáért már nem nagyon voltam oda, akkor az is világos, hogy az évadnyitó nagy része miért nem kötött le egy cseppet sem. A tovább mögött folytatom spoilerekkel.

Nem véletlen, hogy egy remek első szezon után képes voltam azt írni, hogy annyira nem várom a folytatást, és hogy nem lepődnék meg, ha 2 rész után kaszálom a sorozatot, ugyanis nagyon tartok tőle, hogy az S1 szerkezetét, mely minden részben újat hozott, nem fogják megtartani, s mivel együtt a csapat, ezért már nem kell eredetsztorizni, kezdődhet a gyakás, de ostobaság lenne nem bíznom a készítőkben.

Azt mondjuk már sosem tudjuk meg, hogy ezek a hatalmas változtatások, amik révén 13 részről 11 részre vágták a szezont, jobbá tették a Titans-t vagy gyöngítették, de az biztos, hogy az a leszámolás, amivel nyitott ez az epizód rém unalmas és (képregényes módra) tét nélküli volt számomra. Főleg úgy, hogy kábé senki nem csinált semmit, csak bámult, Rachel meg a végén csettintett egyet. (Persze ezt olyan szubjektív elemek is táplálták részemről a hallucináció-utálatom mellett, hogy a görcsmutánsoknál már csak a démonok és a fekete trutyik untatnak jobban.)

Ha már Rachel… Bár az nyilvánvaló volt, hogy a Trigon-os jeleneteket már tavaly felvették, de ettől az ócskaságukat csak tetézte az, hogy Rachel az egyik jelenetről a másikra idősebb lett – nem nagyon erőltették meg magukat a sminkesek Teagan Croft esetében, hogy visszaállítsák a tavalyi kinézetét, amikor ziláltabb hajjal előlépett a füstfelhőből, nem akartak fürdőszobában eltűnős, fazonigazítós jelenetet forgatni.

Gőzöm nincs, hogy milyen lesz a folytatás, de a szörnyű első kétharmad után kifejezetten üdítő volt az általam is kedvelt karaktereket beszélgetni és viccelődni hallani. Dick és Bruce jelenetét még lehet, hogy megnézem megint, azt egyelőre nem tudom értékelni, de minden más teljesen rendben volt (értelemszerűen az új otthon nem nagyon hoz lázba, Gar “látomását” pedig nem is nagyon fogtam), kifejezetten Deathstroke felvezetése. Ez az, amihez eddig is nagyon értett a Titans.

Még mindig ódzkodok azért a folytatástól, és azt egyelőre nem is tudom hova tenni, hogy jó pár új, kiemelt karakter lesz. Mert egyrészt örülök, hogy megint fel lehet vezetni őket változatos módokon (és az első évadban szinte mindenkit sikerült jól, kezdve a Doom Patrol-tól, Hank-en és Dove-on át egészen Jason Todd-ig és Donna Troy-ig), másrészt pedig igencsak kockázatos ennyire megosztani, és elvonni a Titánokról a figyelmet.

Értékelnem szerintem felesleges a kezdést, mert ha átlagolnék, akkor elég alacsony lenne a végeredmény, de fogjuk ezt fel szükséges rossznak, afféle prológusnak a valódi 2. évad elé, aminek az elejére odatettek egy emlékeztető szegmenset.

128 hozzászólás Ne habozz!

krigin - 2019. 09. 06. 16:49

hozta az első évad szintjét a kezdés is szerintem. A CGI pofásabb lett ahogy néztem, remélem ez a Dick-Rachel “apa-lánya” kapcsolat megmarad végig, aranyosak együtt. :)

DarkEagle - 2019. 09. 06. 17:43

Jó volt nagyon a kezdés de azért észere lehetett venni hogy honnan is kezdődik az igazi 2. évad és onnantól lett igazán sokkal jobb mint a tavalyi évad.

Mate4182 - 2019. 09. 07. 11:56

en is megneztem az elso reszt es bar tetszett, sok minden volt ami nem jot be.

eloszor is olyan volt mintha ez lenne az elso evad zaro resze.
konkretan minden jelenet jobban passzolt volna ha ez egy finale es nem egy evadnyito.
Trigon legyozese is CW kategoria volt de elnezem a sorozatnak mert meg a dolgok kezdeten vagyunk.

viszont az is felmerult benne mhogyha Raven ekkora badass akkor hogy lehet majd neki ellenfel Deathstroke? vagy akarki?

Minka Kelly meg mindig csemege :)

Kobun - 2019. 09. 08. 13:27

Az első rész nekem is mehetett volna az első évad zaronak, semmivel sem lett volna kevesebb, sem az, sem ez.
Trigon nekem elment, legalább mutatták.
Ami nekem Deathstroke-kal furcsa volt, az az arckifejezés, amikor meglátta őket a TV-ben.
Nekem nem úgy tunt, hogy harag, kihívás, inkább mintha félelem lett volna az arcára írva.
A ruha nagyon jó, sokkal jobb, mint az Arrowban.
(ez már csak kotekedes: a tükörnek a kishazban minek kellett darabokra törtek lenni. Annyira hatasvadasz vol :) )

winnie - 2019. 09. 12. 22:03

“viszont az is felmerult benne mhogyha Raven ekkora badass akkor hogy lehet majd neki ellenfel Deathstroke? vagy akarki?”

a képregényesek általában azért kitalálnak valamit arra, hogy ha nagyon OP valaki. a balck lightning is működik, pedig ott aztán végképp. egyszerűen másban kell keresni a konfliktust, és nem abban, hogy ki bokszolja le a másikat. másképp is lehet valakire hatni.

DarkEagle - 2019. 09. 12. 22:46

Azzal egyetértek hogy nagyon nem jó megoldás amit csináltak de a rész második fele engem kárpótolt. Bár én könnyen beszélek hiszen az általad írd Rachel-es stílus váltós jelenetet simán ki tudtam tölteni a képregényből/animációsokból vett tudásom alapján. Nyilván anyagi oka volt annak hogy nem magyarázták meg hogy miért változott ennyit Rachel és kétlem hogy később ez előkerülne. Viszont az hogy nem ölte meg az apját és nem is zárta a rubinba hanem csak elküldte haza a Démon világba, nyilvánvalóan azt jelenti hogy látjuk még később, sőt az őt alakító Seamus Dever mondta is hogy jelen lesz még Trigon az évadban csak nem feltétlen személyesen. Mondjuk az a teljes előzetesből is kiderült. Amúgy elég sok embernek nem tetszett Trigon külseje mert pl hiányzik a hosszú sérója meg a harci felszerelése is meg hogy nem világosabb piros de szerintem nagyon jól megcsinálták.

Szép lassan de kiforr ez a Titans csapat és akkor tuti átállnak majd szuperhős módba de én nem félek hogy CW szintű baromság lesz, itt a hősködés is teljesen más. Na meg ugye még elég sok csapattag hiányzik, kettő pl idén jön és ők mindketten elég komoly sztorit kapnak szóval a karakter drámázás nem fog elmaradni.

Én abban reménykedek hogy ha nem is idén de jövőre látjuk a Júdás szerződést hiszen itt van ugye Deathstroke is, aki amúgy valami eszméletlen BADASS volt pedig nem is csinált még semmit. A színész rohadt jó választás volt és a gúnyája valami eszméletlen EPIC lett. :D A CW-s verzió elbújhat mellette, sőt még az Batman v Superman filmes verzió is szerintem. A héten ugye jön a lánya, lehet a fia is, rájuk is nagyon kíváncsi vagyok. Tippre a lánya lesz Terra helyettesítője.

Egyébként nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan fogják megoldani mikor a teljes csapat meglesz hiszen vannak páran a csapatban. :D

@Winnie: Gar csak képzelte azt a jelenetet mert ugye ő mindenről tud, ő gyakorlatilag minket alakít nézőket akik ismerik ezeket a karaktereket évtizedek óta rajong értük. Egyébként a Titans kecó nem új és nekem nagyon bejön főleg a Japán kert részleg.

A kezdés nálam 6.5/10 mert tényleg lehetett volna jobb ha tavaly zárják le a Trigon szálat és NAGYON REMÉLEM, hogy a képregényeket nem ismerőknek is kifejtik miért is olyan erős Raven és mi van vele.

Egy kis plusz mert szerintem sokan nem vették észre, legalábbis neten nem láttam sehol még képregényes topikokban sem és nekem is csak második megnézésre esett le de nem semmi utalás volt a Hét Halálos Bűnre. Hiszen Trigon 7 szereplőt változtatott át a lányával együtt és Rachel anyja mondja hogy ők heten a gyerekei Trigonnak és akkor mondja az öreg hogy neki csak egy lánya van szóval Trigon itt még nagyon az elején lehet mert alapból ugye nem így van hiszen sok gyereke van köztük a Hét Halálos Bűn amibe Raven is beletartozik, ő a Büszkeség. Nagyon remélem hogy idővel ezt kifejtik.

mSO - 2019. 09. 12. 23:20

Volt, ami nagyon jó volt benne (Raven, Gar és az álomjelenetek, Deathstroke), de volt, ami mindent alulmúlóan pocsék (például az autónál a búcsúzkodós jelenet rettenetes volt, nem is értem hogy gondolták; Trigon CGI-kidolgozása is hagyott kívánnivalót maga után). Nekem Bruce fura ilyen alkattal és mozgással, nem látszott rajta semmi a képregényes ábrázolásokból. Kiválóan álcázza, hogy képzett harcművész. :D

mSO - 2019. 09. 12. 23:22

DarkEagle: köszi az infót az utalásokról, izgalmasnak tűnik!

Csigusz - 2019. 09. 13. 08:37

Elment. 6/10
És akkor bővebben:
– Trigon cgi elég ócska volt, kb lesétált a vászonról minden pillanatban. Brrr, a hideg kirázott tőle.
– Míg az első szezonban erre utalásra sem emlékszem (valaki úgyis kijavít), itt már bőszen dobálták magukra a Titánok megnevezést, többször is. ¯\_(ツ)_/¯
– Kicsit csalódás, hogy az épület nem T-alakú. (Jó nyilván, ezt nem is vártam :) )
– Iain Glen egyelőre nekem nagyon rossz casting.
– Raven végre megfelelő idős :D Mármint számomra. Az elsőben nagyon zavart, hogy mintha ált.suli alsóból hoztak volna egy gyerekszínészt, most már nőtt annyit, hogy komolyan tudom venni.
– Minka Kelly csodálatos <3

Nyilván maradok, és továbbra is tervezem hetiben nézni, ami nálam más sorozatnál évek óta nincs.

DarkEagle - 2019. 09. 13. 10:18

@mSO: a kocsis jelenet szerintem tipikus igazi Titános dolog volt, én ott meg a Titans toronyban éreztem hogy na, végre kezd igazi Titános lenni a hangulat a szereplők közt. Cikizések, meghitt hangulat etc. :D

Ami Bruce-t illeti, én imádom Iain Glen-t, remek színész de egyelőre nekem se igazán Bruce-os, vagyis inkább azt mondom hogy nem látom benne a Batmant.
VISZONT Bruce-t azért párszor megláttam benne mármint azt a Bruce-t aki anno láttam pl Adam West-ben is. SŐT szerintem a készítők pont ezért castingolták őt mert szerintem baromira hasonlóak külsőre és stílusra is. Nyilván idő kell hogy beleszokjon a szerepbe és azt már tudjuk hogy tud alakítani badass karaktereket hiszen Jorah-ként is kemény csávó volt. De ahogy olvastam Batmanként nem biztos hogy látjuk de Bruce-ként azt mondják elmélyítik a karakterét szóval kíváncsi vagyok.

@Csigusz: Igen a Titánok megnevezésre külföldön is sokan felkapták a fejüket hogy WTF? Kori honnan tud erről ez igazából nem akkora baki mert off-screen beszélhettek róla na meg ő elég régóta járja a bolygót Raven-t keresve tudhatott a Titánokról. De ha nem is akkor ez is betudható az utóforgatásoknak. Sajnos ezeket a hibákat le kell nyelni hogy a 2. évadot rendesen fel tudják vezetni. Nyilván meglehetett volna oldani jobban is de ki tudja mi miért történt szóval ezúttal nem hibáztatnám az írókat hiszen tuti nem ők döntöttek erről. A CGI Trigon meg ugye még a tavalyi büdzséből van ami nagyon kevés de ahhoz képest nem volt az olyan rossz csak kevés volt rajta a részlet.

sleepwalker77 - 2019. 09. 13. 15:21

Ahogyan összecsapták a Trigon sztori végét az valami iszonyat gagyi volt, remélem Deathstroke nem így végzi. :)

krigin - 2019. 09. 13. 16:43

Szerintem még közel sincs vége a Trigon sztorinak, csak kis időre “nyugdijba” ment :D

DarkEalge - 2019. 09. 13. 18:09

Egyelőre most nincs időm hosszan leírni mit gondolok a heti részről, max annyit írhatok hogy fényévekkel jobb mint az 1. Egyszerűen minden működött benne.

A kérdésre válaszolva, a mai részben pont látszik, hogy Trigon még nem tűnt el olyan messze, lesz itt még vele galiba. Mondjuk én kétlem hogy komolyabban előveszik majd idén is. Talán jövőre ha lesz 3. évad.

Kobun - 2019. 09. 13. 21:10

Nekem az eheti rész nem jött be. Kicsit olyan volt mint az Arrow egyik random része. Minek kellett behozni Dr. Lightot, Shimmert meg Kory világából egy karaktert. Nem lesz ennyi része a sorozatnak, hogy ilyenekkel töltsék ki…

krigin - 2019. 09. 14. 19:08

Minka Kelly egy már törölt insta storyjában kicsit megszellőztette Brentonon a Nightwing rucit :D remélem idén felveszi már.

DarkEagle - 2019. 09. 14. 20:21

@Kobun: Ez minden volt csak nem random. Elég szépen felvezették Rose karakterét és azt hogy mit is tervez Deathstroke. Elvégre ha figyeltél Dr. Light azért került elő mert Slade küldte rájuk, ő szabadította ki Light-ot még ha nem is láttuk ők de hallottuk hogy kinyírta az őröket.

Shimmer teljesen jó volt ő csak arra kellett hogy bemutassák a dinamikát Kory és Donna közt. Ő max 1-2 részes ellenség lesz, néha feltűnik hogy bosszantsa majd Donnát ahogy a képregényekben. Ezek az apró dolgok az igazi Titans alapelemei nem filler részek mint egy CW-s sorozatban. :D Itt a főszál egyedül Deathstroke és kész. Az hogy Kory-val mit kezdenek nem tudni de mivel jön a húga van egy jó tippem erre hiszen ők a koronáért harcolnak szóval aligha fogják ezt sokáig húzni. Na meg azért még vissza van 11 rész az évadból szóval ja. Ráadásul még Rachelnek is meg kell szenvednie az apjával hiszen már most is látható volt hogy hatással van rá mert nem zárta el csak hazaküldte démon földére. Ezért is tudta őt megkarcolni.

Az edzés Gar és Jason közt nagyon fasza volt, a kamera mozgások külön hozzáadtak ami elég ritka manapság és Dick végre Nightwing-ként viselkedik. Rose meg egyelőre nagyon menő és örülök hogy nem szimpla embert csináltak belőle hanem megvan a regeneráló képessége is. Csak attól félek hogy Terrát akarnak belőle csinálni elvégre mi másért csinálta volna az akcióját pont a Titánok tornya előtt? :D Kíváncsi vagyok a tesójával mit kezdenek majd főleg mivel ő néma.

Említsük meg a rész elején a Dick-es poént mert az valami fergeteges volt szerintem. Jók ezek a Dick-es poénok. :D Na meg Rachel és Dick kapcsolata min. annyira jó mint Hank és Dawn-é. Úgy tűnik Hank még nem fog visszavonulni egy ideig mert Slade papa nem engedi.

Kory-nak meg hosszú egyenes haja van. :D Amúgy nagyon jól néz ki és még nincs is rajta az eredeti jelmeze sem. Mondjuk azt kétlem hogy meglépik de nem lenne rossz látni a bolygóját, nyilván flashback-ben hiszen elpusztult.

Szóval ja összegezve nagyon erős 8/10-es nálam az S2 igazi évadnyitó része. Nagyon jó a dinamikák a tagok közt.

JA és említsük már meg hogy Donna és nyilván a többi régi tag is ismeri már Roy Harpert szóval lehet hogy őt is látjuk hamarosan és akkor már csak Wally West hiányzik a csapatból.

Ayrons - 2019. 09. 19. 21:51

Iaun Glen azt nyilatkozta ,hogy lesz egy közös akciója Jason Toddal plusz ő képzett harcmester és a jógában is jártas. A Gotban is ő csinálta az összes harci jelenetét.

Nekem van egy olyan érzésem ,hogy a Red Hood sztoriitt nem Batman vs Red Hoodra fog kimenni hanem Dick vs Red Hoodra. Plusz lehetséges ,hogy meglépik azt is ,hogy Bruce meghal majd azt Dick lesz az utód.

Amúgy ott kellett volna az első évadnak vége lennie ,hogy Slade visszamegy a páncéljáért.

Shed - 2019. 09. 21. 06:48

Szerintem “Jorah” nagyon jól hozta a kiöregedés útján megindult Batmant. Eleve Dick 15 évesen került hozzá, most meg 30. Ha Bruce 35 év körül volt, mikor magához vette, akkor most a sorozat világában kb 50 évesenek kell lennnie.

Nekem nem volt csalódás a második évad kezdése sem. Jó a csapat, jó a dinamika köztük, még tán a legjobb ilyen sorozat eddig. Bár a Flash és Supergirl első évada is versenyben van nálam ezért a címért.

Kobun - 2019. 09. 21. 08:31

Mondjuk nekem Iain Glen nem 58 évesnél tűnik, mint valójában, hanem majd 10+el többnek. Szerintem ezért akkora a kontraszt közt es Dick között…

DarkEagle - 2019. 09. 22. 17:31

Végre van egy kis időm szóval gyorsan le is írom a véleményem a heti részről (2×03).

Röviden: Eddigi talán legjobb Titans részt láthattunk szerintem. A harcok koreográfiája továbbra is az egyik legjobb amit tv-s fronton láttam eddigi életem során és idén ezt egy újabb szintre emelték. Elég csak megemlíteni a kedvenc jelenetem mikor Rachel, Gar és Jason edzenek. Király volt úgy ahogy volt. Nem beszélve arról hogy milyen fasza kis effekteket kapott Raven és VÉGRE élőszereplős adaptációban láthattuk ahogy használja az igazi erejét és repült is szóval tuti hogy repülni fog. A szeme pedig jól tükrözi hogy ki is irányítja jelenleg a cselekedeteit.

A régi Titans csapat feszült beszélgetései szintén a rész fénypontjai, látszik hogy hatalmas titkot őriznek és nyilván nem csak annyi hogy megölték Slade fiát. Mert tippre erről lesz szó. Szerintem tuti hogy lesz valami Aqualaddel is mert nagyon erre mentek rá. Más különben nem lett volna ennyire kiakadva Donna is.

Slade és Dr Light furcsa páros de imádtam őket. :D Ráadásul ahogy vártam Slade szép lassan intézi el a csapatot. Hát igen pont jókor jött mert az új csapat még nagyon nincs kész a régiek meg egyre inkább eltávolodnak egymástól, nem lesz nehéz őket szétzilálni. Jasont mondjuk nem tippeltem volna első áldozatnak és egyelőre nem is merek olyan következtetéseket levonni hogy esetleg megölné és aztán jöhetne Red Hood de aki ismeri a képregényeket az valószínű gondolt már hasonlóra.

Rose és Dick edzése is érdekes volt főleg hogy ismét kaptunk egy kis Nightwing kikacsintást a két botos harc miatt. Na meg ugye már kiszivárgott Nightwing rucija ami eléggé jónak tűnik és úgy tűnik hogy a 8-9. rész körül mutatkozik meg majd először. Egyébként Rose képregényes ruhája is.

Kory sztorija is érdekes lesz mert ha megszállják a Földet az idegen pajtásai akkor eléggé el fog durvulni a helyzet. De továbbra is nagyon tetszik ahogy a kapcsolatokat intézik a sorozatban. Kory és Rachel beszélgetése mindent elmond arról miért is szeretik az emberek a sorozatot.

Ja még annyit mert eléggé epic volt ahogy Dick egy mozdulattal padlóra küldte Jason-t szóval szerencsétlen gyereket egy részen belül 3-an is megagyalták. :D

Kobun - 2019. 09. 23. 21:53

Nekem is ez a rész tetszett a legjobban, mondjuk Deathstroke belepoje szerintem nagyon jó lett. Dr Lighy nekem továbbra is sulytalan, illetve Dick kezd egy kicsit zavarni, hogy túlzottan irányít mindenkit..
Nem a problémákat akarom állandóan sulykolni a sorozattal, mert mindig várom az új részeket :)
Amúgy nem hiszem, hogy Jericho megolese lenne a titok.. Nekem inkább valaki elvesztése sanszos. Miért is mondtál volna, hogy szellemek vannak a házban..

DarkEagle - 2019. 09. 24. 14:04

Dick szerintem nem irányít túlzottan meg alapjáraton ez a feladata hisz ő alapította a csapatot és egyelőre még nem is Nightwing akkor lesz majd csak igazán főnök.

Az hogy ki ölte meg Jericho-t nem tudom csak tippelek. Az én tippem alapból hogy Aqualad tuti meghalt és ugye azt kimondták hogy Jericho is de én kétlem hogy őt csak flashbackben akarnák használni. Igazából mindkettejük túl nagy karakter hogy csak múltas részekre használják.

torjack - 2019. 09. 24. 15:21

Nekem eléggé úgy tűnt, hogy Aqualad halt meg. Tippre jön majd egy flashback epizód,amiből a hogyan is kiderül.

Iain Glen meg nekem is túl öregnek tűnik, akcióban-ha lesz-lehet más lesz majd a leányzó fekvése. De eddig inkább Alfredra hajaz.

DarkEagle - 2019. 09. 24. 16:17

Ahogy fentebb is írták már korban teljesen jó választás Iain Glen. És azt is tudjuk hogy tud ő badass lenni ha akar, láttuk nem egyszer a GOT-ban. Egyébként a készítők nem fogják mutugatni Batmant szóval marad ilyen háttérben megmutatkozó tanácsadóként. Arra meg teljesen jó.

Kobun - 2019. 09. 24. 17:26

@torjack: Nekem is ez a gyanúm…

torjack - 2019. 09. 24. 22:20

Nem kételkedem Glen képességeiben, de tényleg elég öregnek hat…pláne úgy, hogy ott tartunk, hogy Dick már nem Robin, Jason éppen csak beszállt…Tim Drake még a kanyarban sincs. Oké, nem kell követni a képregényeket, de furán hat. Inkább hajaz nálam a kiöregedő Roger Moore Bondjára, mint Batman-re. Ez van.

Sajnos eddig nem hiszem el róla, hogy egy aktív, Gotham-ben és a Ligában is kompetens Batman. Vót valamikor…

Tanácsadónak elmenne, ha a sztori szerint is már a nyugdíj előtt állna…de elvileg még nagyon is aktív.

De ez legyen a legnagyobb gond, amúgy a sorozat nagyon szépen össze van rakva.

Ayrons - 2019. 09. 25. 11:51

Lesz egy rész aminek a címe Bruce Wayne szóval látni fogjuk akcióba és fontos szerepe lesz. Plusz Glen azt nyilatkozta Toddal lesz akciója.

Szerintem egy bevetés félrement és Slade fia és Aqualad is meghalt. Deathstroke meg remete lett miután feloszlott a csapat. Kérdés az, hogy ő tette tönkre a Titanokat vagy megegyezett a Ligaval hogy ő elvonul cserébe a csapatnak annyi.

Kobun - 2019. 09. 29. 12:02

Ep4 vélemény? :)
Mindig a hibákat soroltam eddig,most ami eszembe jut: Deathstroke kardja. Az a szerelesehez képest búcsús. Még talán Aqualad CGI jelenetei lettek kicsit elnagyolva. De azt lassan megszokjuk.
A rész meg gyorsan elment.

Mate4182 - 2019. 09. 30. 15:29

a 4. resz nem volt rossz. szeretme amikor egy filler epizod is megallja a helyet :)

spoileresen irok kicsit

kar aqualadert azt hittem kicsit tobb szerep jut neki. ezek alapjan neekm o most olyan mint Deep a Boysbol :D (nem jellemre!)

DarkEagle irta fenn hogy o ilyen koreografiat meg sehol se latott soha. Ajanlom figyelmedbe a Banshee-t a Punisher 2. evadjat es a Titans elso evadjat.

nagyon szeretem ezt a sorozatot de eddig a verekedesek kicsivel voltak cask jobbak a CW kategorianal (gondolok itt az edezeses jelenetekre aminek inkabb amiatt volt jelentoseguk hogy mi let Ravennel tole)
az elso evad Robin bunyoi eddig sokkal kemenyebbek es tokosebbek voltak.

es ha mar Robin tema

az elso evadbol megismertuk Jason Toddot aki nagyon forrofeju volt, de kepzett bunyos aki elbanik egy tucat rendorrel konnyeden, akibe Dicknek se akarodzott belekotnie abban a jelenetben es akit Batman melto tarsnak itelt illetve melto utodjanak Dicknek

ehhez kepest Jason Todd egy 12 eves gyerek szellemi es testi kepessegeivel tert vissza az uj evadra. wtf?

az epizod amugy remek volt akarcsak az evad!

Kobun - 2019. 10. 02. 09:58

Mate: Toddal kapcsolatban ez nekem is feltűnt, de mar nem akartam irni, mert csak negatív dolgokat írtam eddig..

Mate4182 - 2019. 10. 02. 17:08

en ugy gondolom (bar nem vok bennfentes) hogy az elso evadban JAson Toddot bedobtak mint lehetseges karakter. aztan baromi nepszeru let es rajottek hogy kene a masodik evadba allandonak.
viszont arra is rajottek hogy az elso evados Jason Todd szemrebbenes nelkul alkapcson vagna Garrt ha ugy tartja kedve, es ugy altalaban a csapat nagy reszet elfenekelne hip hop

igy most legyengitettek az o szintjukre

Ayrons - 2019. 10. 02. 20:02

Szerintem Jasont egyszerűen csak padlóra küldte az, hogy Batman kidobta.
Mondjuk Dick nem tudom hogyan lett ettől függetlenül hirtelen egy mozdulatból leverek mindenkit csávó.

krigin - 2019. 10. 05. 10:24

2×05
Ez is egy jó rész volt, Rachel nagyon badass volt, végre Kory is visszatért és Jason…..utálom a cliffhangereket :(
Jövőhéten jön Conner, remélem elkapja Jasont :D

Ayrons - 2019. 10. 05. 18:45

Vagy itt Joker helyett Slade papa öli meg :D

Kobun - 2019. 10. 06. 14:21

Az 5. Rész utolsó 5 perce elég fasza lett. Féltem, hogy Deathstroke csak pózol ebben a részben is, de szerencsére nem.
A fegyverkezeles kifejezetten tetszett. Most Dick sem volt idegesítő :))

Mate4182 - 2019. 10. 07. 23:49

A golyoallomellenyes bunyos jelenet baromi jol sikerült. Nem vágom a kepregenyeket de Superboy vagy ki a tököm valoszinuleg megoldja az epizod vegi cliffhangert.

DarkEagle - 2019. 10. 08. 02:14

Igazából Superboy nem kéne ide hogy megmentse Jasont mert ha Kory levenné a karkötőjén elég valószínű hogy tudna repülni is. Nem beszélve Ravenről és persze Donnáról. Más kérdés hogy a sorozat mit kezd velük mert eddig csak Ravent láttuk repülni és annak nem nagyon örült Jasont, talán most kárpótolhatná őt. :D

Mate4182 - 2019. 10. 08. 17:09

Mondjuk Kory ott van helyszínen vegulis… De sztem Superboy lesz a megoldas itt

Ayrons - 2019. 10. 08. 20:06

Szerintem Donna itt nem tud repülni max nagyot ugrani.
Raven őrzi Rose-t.
Superboy meg passz de a kinézetéből kiindulva szerintem a Young Justice verziót veszik alapul az meg nem tud repülni.
Kory marad és lehetséges ,hogy leveszi a karkötőt és átalakul és erre jön a tesó majd aki Deathstroke-kal szövetkezik.

DarkEagle - 2019. 10. 09. 00:53

Superboy a képregényben is így néz ki vagyis van ilyen formája is és abban tud repülni szóval bármi lehet. Ez is csak azt mutatja hogy bármerre el lehet indulni. Engem nagyon meglepne ha nem jutnának el oda hogy mindenki megkapja majd idővel a teljes erejét. Raven már eléggé arra felé halad. Egyébként ő nem őrzi Rose-t mert őt Gar őrzi. Hogy Raven mit csinál nem tudom elvileg fekszik a szobájában mert letaglózta hogy megölte Rose-t vagyis hát nem mert őt nem lehet megölni hisz mindig meggyógyul.

Egyébként nálam Superboy vagy Kory az esélye. Esetleg még az lehet hogy valami csoda folytán megmenti magát Jason. De az tuti hogy meghalni nem fog.

krigin - 2019. 10. 11. 17:00

Úgy éreztem, hogy ő lesz a befutó Jason megmentésében, most pedig őt kell majd megmenteni :D

DarkEagle - 2019. 10. 11. 18:28

Itt akit meg kell menteni az inkább Krypto lesz mert Conner-ből kiveszik a golyót aztán úgyis meggyógyul.

De egyébként annyira epic módon vezették fel a nyilvánvalót megint hogy WOW. Messze a legjobb részt láthattuk szerintem a Titansből. Conner baromi jó eredet sztorit kapott és nem szarakodtak azzal hogy: “Jaj te jó vagy mert Superman-ből klónoztak felejtsd el Lex-et.” hanem tényleg megmutatták minden oldalát ahogy az volt és lenni kell. Taps az íróknak.

És a a színészeknek is mert ez a Joshua Orpin srác nagyon jól hozta a szerepet tökéletes Conner. PEdig ő is baromi kezdő még. És említsük meg a Genevieve Angelson-t is mert zseniális volt Eve-ként aki elméletileg új karakter nem képregényes. Nem mintha számítana. Ja és persze az imádni való badass Krypto-t is. Tökéletes casting. :D

Ami meglepett hogy Lionel Luthor egy farmon él kicsit kifordították a karaktert de tetszett amit csináltak vele. Úgy fest idén elmondható a Titáns-ről hogy minden héten egyre jobb és jobb részeket produkálnak.

Mate4182 - 2019. 10. 12. 13:32

ezt mar tavaly is elmondhattak magukrol (kacsintos smile)

Ayrons - 2019. 10. 12. 19:20

Innentől adja magát, hogy a Cadmus kit bérel fel

DarkEagle - 2019. 10. 13. 12:16

Én nem hiszem, hogy a Cadmus-nak szüksége lenne Slade-re főleg hogy alapból is ki akarja őket iktatni. Plusz a Cadmus mögött Lex áll és elég hamar lerendezték Conner-t meg szegény Krypto-t is. Nyilván most már nem fognak lépni hanem megvárják amíg Conner megy megkeresni a kutyusát.

Shed - 2019. 10. 13. 20:15

Baromi jó rész volt, nagyon tetszett az egész. Bemutatták az új srácot, akinek tényleg elég sűrű volt az első napja :)

Ez a Titans tényleg jól van összerakva, minden a helyén van.

Ayrons - 2019. 10. 14. 17:48

Szerintem a Cadmus nem fog bírni a csapattal így jön a képbe Deathstroke.

Mate4182 - 2019. 10. 15. 11:52

Na, megneztem a hatodik részt. De ezuttal az érzelmeim vegyesek…

Most konkrétan ugyanazt kaptuk mint Aqualaddal. Megint meghalt valaki azert hogy mi tudjuk, milyen veszélyes deathstroke…
Megjegyzem nem veszem 100%ra hogy Ő volt, hiszen addig lepattantak a golyók a srác ról (talán azok kamu golyók voltak?) ez most meg…. Nemtom

Ha ezúttal is Deathstroke huzta meg a ravaszt azt nekem nagyon nem tetszene

Ad 1.: Connernek nem lenne ellenfél DS (sot ahogy látom senki, ugyanaz agebasz mint szupival)

Ad 2.: hány epizód lesz még erre felaldozva és hány érdekesnek tűnő mellekkarakter?

Ayrons - 2019. 10. 15. 14:27

Végén kryptonit golyókkal lőtték meg azért sérült meg.

Mate4182 - 2019. 10. 15. 16:02

Ha nem DS lőtte azokat a golyókat akkor jobb egy fokkal. Hülyét kaptam volna ha minden második rész ugyanazt a sémát koveti

krigin - 2019. 10. 15. 16:18

Szerintem tuti nem DS lőtt, nem hiszem hogy tudna még Connerről és a kutyáról. Godnolom a Cadmusos nő érte utol.

Ayrons - 2019. 10. 15. 18:12

Egyértelmű ,hogy a Cadmus lőtte. A következő részekben majd együtt leverik a Cadmust akik nem bírnak el a csapattal így felkeresik Deathstroket é összeállnak.

DarkEagle - 2019. 10. 15. 22:03

Nekem is az a tippem hogy mennek Cadmust lerendezni Krypto miatt és akkor talán tényleg az lesz hogy Cadmus feltúrbózza Slade-et mert jelenleg is ugye elvileg már van benne valami plusz de a sima fegyvereivel nem sokra menne Conner ellen.

Egyébként nekem nagyon tetszik ahogy bemutatták hogy egy 2 éves szemével lát mindent de közben meg ott van benne Lex agya is ezért is tudta használni rögtön minden képességét ösztönösen. Az mikor Krypto elkapta az rgp-t az meg a legjobb dolog számomra amit eddig tévében láttam pedig láttam már pár epic dolgot. :D

Shed - 2019. 10. 15. 22:11

Szerintem egyértelmű, hogy DS és a Cadmus külön szál. Mutatták is a kommandós csajt, hogy zölden világító lőszerekkel volt tele a pisztolytára, mikor a doki csajnak mondta hogy átveszi a dolgot. Meg eleve ez egy véletlen találkozás volt. Connernek mondta a doki hogy meneküljön, az elindult, a Cadmus utána és pont akkor érték utol, mikor haverkodott Robinnal.

Meg mutatták a kutyán a szintén zölden világító nyakörvet.

A Cadmus tudta hogy mivel lehet elkapni a kutyát és Connert, DS meg nem számíthatott rá, hogy épp akkor mikor Robin leesik, pont arra jár egy Superman klón.

krigin - 2019. 10. 16. 17:09

Nekem a Titans csapatból már csak egy Wally hiányzik (nem a CW féle) hanem a normális fajta.

DarkEagle - 2019. 10. 18. 17:54

Azt a rohadt micsoda rész volt ez. Ráadásul úgy hogy még csak akció sem volt benne. Igazi hullámvasút epizód volt. Egyszer baromi poénos, máskor nagyon menő, utána meg kicseszettűl depresszív. Curran Walters (Jason) olyan játszott a héten hogy letettem tőle a hajamat.

Ami Superboy-t illeti és Krypto-t hát mit ne mondjak jól megleptek. Konkrétan mindenre számítottam de erre nem. :D De menő volt az a repülés tőle. Ez az évad tényleg hétről hétre egyre zsenibb lesz.

Iain Glen zseniális volt ebben a fake szerepben, annyit nevettem hogy fáj a hasam tőle. :D És Dick végre kitálal. Ideje volt már. Főleg hogy hamarosan jön elvileg Nightwing 1-2 részen belül ha igaz.

Raven és Kory ahogy megmentették Conner-t az elég menő volt meg kell hagyni. Imádom ahogy Raven erejét kezelik, baromi jól néz ki.

Mondjuk arra kíváncsi lennék ki a beépített ember mert DS tuti hogy nem jár-kel a lakásban. Bár ennél a sorozatnál ki tudja már. :D De nagyon kemény volt ahogy szépen utalgatott minden tagnak a mélypontjára.

krigin - 2019. 10. 19. 11:19

Elvileg egy pletyka alapján a Stargirl átcsatangol a CW-ra….remélem csak fake hir lesz :D
Ha igaz, akkor mi lesz igy a DCUniversével? 1 sorijuk marad (Titans) meg egy animált (YJ), a Doom Patrol meg ugye HBO Max.

Ayrons - 2019. 10. 19. 14:17

Beolvadnak a Maxba

Mate4182 - 2019. 10. 19. 19:42

az elmult evben ugy kiabrandultam a cwbol hogy ha Stargirl koltozik akkor azzal veszit egy nezot (nem mintha szamitana neki a velemenyem, plane hogy nem is tvben neznem :D de a szandek oszinte!) mert azok a kreativitasban korlatolt keretek amik ott uralkodnak nem jo otthon semmilyen bevallalos temanak es a DC ujgeneracios sorozatok eddig ilyenek voltak

hogy nezett volna ki egy doomspatrol a cwn? :D

DarkEagle - 2019. 10. 19. 20:00

“hogy nezett volna ki egy doomspatrol a cwn? :D”

Jane terápiára járt volna és a 64 személyiségéből 52-vel valószínű hogy romantikus kapcsolata lett volna. :D Larry az egyetlen aki talán megmaradt volna de tuti hogy nem került volna le róla a kötés. Cyborgot valószínű csak az aktuális Cisco-nak használták volna. Rita meg nyilvánvalóan egy szimpla guminő lett volna mint a Flashben pl Ralph és nyitott volna egy színitanodát.

Cliff meg tuti hogy minden héten arról depizett volna hogy nem ehet igazi kaját. És ilyen videó sem készülhetett volna el róla. :D

https://www.youtube.com/watch?v=s-x3T5wMkEc

Ja és persze Chief lett volna a másik Wells. Mr Nobody pedig ledegradálódott szimpla narrátorrá. XD

Chiplecsap - 2019. 10. 20. 00:30

“Elvileg egy pletyka alapján a Stargirl átcsatangol a CW-ra”

azóta már Cáfolta a WB ez ta pletykát :)

Mate4182 - 2019. 10. 20. 10:21

az is tuti hogy Larry levenne a kotest a felevadzaroban es baromi jokepu lenne, serulesek nelkul

Cliff meg kapna robotbaratnot :D

na, szoval ezert ne keruljon oda semmi:D

Chiplecsap koszi! ez a nap hire most

Shed - 2019. 10. 22. 15:17

Ez a sorozat egyre jobb, semmi nyál és műrinya.

Van még valaki, akinek nem tetszik az itteni Bruce Wayne? Ez a saját gondolatokból megformált élő lelkiismeret és etikai, erkölcsi zsinór, amit a Batman játszott, nagyon odavert.

És egyben nagyon szépen árnyalta a két karakter viszonyát is, ami sokkal mélyebb, mint ami az első évadban feltételezhető volt.

Az hogy a Nap és a Sötét erejét vegyitve meggyógyították Superboyt, szintén ütős volt.

Egyetlen apróság van most, ami gond lehet. Sokan vannak. Túl sok karakter van most egybezárva, ennél kevesebb kellene.

DarkEagle - 2019. 10. 22. 18:33

Shed: Nem várható el hogy kevesebb karakter legyen hiszen a Titanst általában 6-8 ember alkotja szóval én nagyon nem szeretném ha lecsökkenne a létszám. Egyébként még 2 tag simán hiányzik Roy Harper és Bart vagy Wally aka Kid-Flash attól függ melyiket akarják. Na meg ugye Cyborg is. Eme három közül szerintem tuti hogy legalább 2 csatlakozni fog idővel. Nightwing valószínű mellékszereplő lesz idővel mert a csapat vezetője Starfire. Az hogy mi lesz Robinnal még kérdéses mert behozhatják Damien Wayne-t is vagy akár Red Robint Tim Drake-et is.

Amúgy Hank és Dawn tuti hogy vissza fog vonulni, lehet hogy még idén. Donna kérdéses de helyette behozhatják Cassie-t a másik Wonder Girl-t is. Ezen kívül még jöhet Blue Beetle aki remélem Jaime Reyes lenne ha hoznák. És anno említett valamit Geoff Johns hogy tervezik idővel behozni a Júdás Szerződést ami esélyes tekintve hogy itt van Slade és akkor jönnie kell Terrának is.

Szóval ja van bőven karakter. És ezek csak azok akik hosszú távon részei voltak a csapatnak. :D

Deanlegend - 2019. 10. 22. 18:56

DarkEagle

“Mondjuk arra kíváncsi lennék ki a beépített ember mert DS tuti hogy nem jár-kel a lakásban.”

Gondold végig mi történt ebben a részben különös tekintettel Dick és Jason jeleneteire, és rájössz, hogy ki nem illik a képbe a toronyban lévők közül… :)

DarkEagle - 2019. 10. 22. 22:48

Igen, az nekem is átfutott az agyamon hogy átmosta Jason agyát valahogy. Elvégre elég sokat haluzott a rész során de ennél a sorinál sose tudni lehet csak szimpla PTSD volt.

Deanlegend - 2019. 10. 23. 00:58

Én pont nem rá gondoltam, illetve nekem is átfutott az agyamon az agymosás, de aztán elvetettem az ötletet, mert valakinek kimosni az agyát annyira, hogy a saját barátait is elárulja, az hosszadalmas procedúra, nem volt annyi ideig DS fogja, hogy ez megtörténhessen. :D

Ennél van egy kézenfekvőbb megoldás is, annyira kézenfekvő, hogy már hülyének érzi magát a néző, hogy nem látott át a szitán, és egész végig azért áll gyanú felett, mert Dick meghagyta a toronyban lévőket abban a tévhitben, hogy DS ölte meg Jericho-t. :)

Ayrons - 2019. 10. 23. 08:15

Szerintem itt Nightwing lesz az egyik vezér a másik meg Kory. Nem gondolom, hogy Dick mellékszereplővé válik, mikor szép utat jár be a karakterek. Azt se szabad elfelejteni, hogy ez egy adaptáció.
Szerintem a Júdás sztorit már most megkapjuk csak Terra nélkül. Valaki a csapatból Slade embere. Rose és Jason túlságosan egyértelmű lenne szóval ők kizárva.
Deanlegendel értek egyet, valaki Dicken kívül is tudja, hogy nem Slade ölte meg a Jerichot és ezért segít Sladenek.

Wonder kizárva mivel csak kicsinalta a pasiját Deathstroke.

Hanket se hiszem, ő ehhez nem elég okos

Gnar és Raven is kizárva, ők eddig végig Dickkel voltak.

Kory is távol volt.

Dawn. Na ő lehet. Eleve hazudott Hanknek a sorozat elején, plusz amiket mond néha Dicknek. Simán kinézem, hogy ő Slade embere és szeretné örökre eltorolni a Titánokat és Dicket megbüntetni.

DarkEagle - 2019. 10. 23. 15:37

Én kétlem hogy az OG Titans csapatból bárki Slade embere lenne tekintve hogy itt se lenne egyik sem ha Slade nem jelenik meg. Dick tuti hogy nem a társa. Gart és Reachel nyilván nem.

Szóval marad Rose és Jason. Rose vagy nagyon jó színész vagy Jason lesz az. Rose remélem hogy nem lesz besúgó mert nem akarom hogy Terrát csináljanak belőle. A Júdás Szerződéshez meg nincs itt mindenki hogy lehessen belőle valami.

Szerintem vagy Jason vagy tényleg Slade valahogy besurrant. Simán kinézem belőle hogy van valami kütyüje pl egy kisebb drón pl de az a baj hogy az egész alapból bukta mert senki sem léphet be csak úgy az épületbe. Szóval én Jason-re tippelek. Azért ott volt pár napig Slade-el és ha adott neki valami szert akkor simán átprogramozhatta az agyát 1-2 nap alatt. És azt már tudjuk hogy a lányát is átalakította hogy ne tudjon meghalni.

Amúgy az lenne az igazi csavar ha Jericho csinálná az egészet. Elvégre ő tuti hogy be tud járni a házba. Valahogy még mindig nem hiszem el hogy Dick tényleg megölte és utána úgy is maradt az nem vallana Slade-re.

Ayrons - 2019. 10. 23. 16:10

Amúgy most jövök rá, hogy Jason nem lehet, mivel ha nincs Connor őt megölte volna Slade.
Szerintem az kizárt, hogy Slade járkál a hazba.
Vagy Rose lesz, akit alibiből támadt az apja be vagy Dawn.
Az meg hogy a kepregenybe mi volt nem mérvadó egy adaptációnál.

Deanlegend - 2019. 10. 23. 22:42

Szerintem Rose az, és ha tényleg így van, akkor elképesztően ügyes színész, mondjuk a lemezes dolog ébreszt némi kételyt, mert nem tudhatta, hogy a lemez ott van (bár volt ideje körbenézni a toronyban, amíg a többiek Slade-ékkel voltak elfoglalva), és kérdés, hogy honnan tudhat ennyit a többiek múltjáról, mondjuk erre magyarázat lehet az, hogy Slade-nek és neki volt 3 hónapja felkészülni erre az egészre…

“Rose lesz, akit alibiből támadt az apja be.”

És pont ez teszi a leggyanúsabbá, ő mondta Dicknek, hogy az apja meg akarja ölni, de mivel nem Slade ölte meg Jerichot ezért ez az alibi a 7. részben logikailag megbukott, hiszem ha a fiáért képes így bosszút állni, akkor miért ölné meg a lányát?

Mate4182 - 2019. 10. 23. 23:05

Minka Kelly túlságosan gyönyörű hogy az általa alakított karakter ilyet tegyen :D

bocs srácok de Dawn gyanú felett áll

szerintem Rose a ludas vagy Gar

DarkEagle - 2019. 10. 23. 23:05

A bosszút tuti hogy nem 3 hónapja szövi hiszen a fia 5 éve halt meg elvileg és az hogy elment kunyhóba nem biztos hogy azt jelenti hogy közben nem volt terve. Eléggé érdekes lenne ha csak akkor kezdte volna el tervezgetni az egészet miután a Titánok újra összejöttek. Az hogy mindent tud róluk nem túl nagy meglepetés, ez a dolga.

Egyébként Rose tényleg adná magát épp ezért remélem hogy nem ő lesz. Ha már a Júdás Szerződést akarják megcsinálni akkor ne vele tegyék meg. Főleg hogy Rose-t még csak nem is fogatta be a csapat egyik tagja se igazán így nem lenne igazi árlás sem. Plusz maga a tény hogy a bátyja haláláért ők a felelősek pláne nem erősíteni az árulást. Jason se épp a legjobb barátja a csapatnak de azért ő már régebb óta tagja úgymond a csapatnak. De ha ő lesz akkor tuti hogy agymosás van mögötte.

Ayrons - 2019. 10. 24. 08:17

Deanlegend: Dick nem tudja, hogy Rose mondjuk tudja az igazat. Az egész üldözés és öles simán lehet csel. Csak azért üldözi a lányát, hogy az beférkőzzön könnyen a csapatba.

Jason szerintem kiesik, ha nincs Connor akkor már palacsinta lenne és Slade biztos nem látta előre, hogy valaki megmenti.

Szerintem lesz egy beépített embere a csapatba.

Ayrons - 2019. 10. 24. 08:21

Amúgy a kepregenybe elsőnek Terra úgy kerül kapcsolatba a Titanokkal, hogy Deathstroke üldözi és megakarja ölni.
Rose esetében is ez volt itt.

DarkEagle - 2019. 10. 25. 17:13

Na hát ezt gyorsan lezárták. Ahogy várható volt Dick nem ölte meg Jericho-t. Persze nyilván felelősnek érzi magát bár szerintem nem az. Oké ő IS behozta a csapatba és ő engedte el az apjához de nem miatta ugrott az apja elé.

Amúgy nagyon jó rész volt. Arra végképp nem számítottam hogy ennyire durván szétveri Donnát is Slade. Oké hogy neki is van szuper-ereje de nem gondoltam hogy egy Amazon erejével is elbír. Mondjuk Donna nem olyan Amazon mint Diana aki ugye félisten szóval valamilyen szinten érthető.

Jericho-t nagyon megkedveltem, a srác nagyon jól hozta a karaktert. Kicsit bánom is hogy kiírták. Legalábbis egyelőre. Nem tudom mit terveznek vele hiszen neki van azért képessége és nem csak az amit láttunk a részben, hiszen a képregényben tud asztrális kivetítést is és gyógyulni is tud. Jó lenne viszontlátni. Egyébként nagyon tetszett Jericho eredet sztorija is. Kíváncsi vagyok az anyjával kezdenek-e még valamit hiszen a comic-ban elég fontos szerepe van neki is.

Egyébként az akaratátviteles ereje nagyon menő és baromi viccesen volt megoldva. Főleg akkor mikor Hanket táncra bírta. :D

Ayrons - 2019. 10. 25. 20:28

Egyértelműen benne van a keze abba ,hogy Jericho a kard elé ugrott. Befolyásolta bőven ő is plusz felhasználta. Slade és Dick is hibásak bőven.

Kobun - 2019. 10. 26. 12:26

Nektek az nem jutott eszetekbe, hogy esetleg Jericho valakinek a testébe “költözött be”?
Mondjuk mondok egy verziot: átment Deathstroke-ba, majd mondjuk a tetőn lévő harcnal Koriba. Neki van helyismerete a toronyban, nem Jason, nem Rose, rá elég kevesen gondolnank, es siman tudta bomlasztani belülről…
Mondjuk ezzel az lehet a gond, hogy amíg Jericho használta a képességet, addig a másik test lefagyott. Ez az elsonel meg mehet, mert akkor leszurtak, de utána már kérdéses. Bar ki tudja…
A rész amúgy nagyon tetszett, Deathstroke szerintem eszmeletlenul jó. Tökéletes, hogyne Donnanak, se Dicknek nem volt esélye. Csak a kard, es a kes túl bazári :D

DarkEagle - 2019. 10. 27. 00:22

“átment Deathstroke-ba”

Ez ha jól rémlik megtörtént a képregényben is szóval bármi lehet. De kétlem hogy a készítők ezt most elővennék mert nem így építették fel a karakterét. Főleg hogy ő maga ugrott oda szóval nem haragudhat senkire hogy megölte őt az apja.

Ayrons - 2019. 10. 27. 09:38

Én nem szeretném ,hogy Jericho életbe legyen. Így pont jó ahogy van az egész. Pont a drámai vonalát venné el az egésznek ha kiderülne ,hogy él.

Kobun - 2019. 10. 27. 13:11

Nyilvan csak egy ötlet volt, csak fura volt, hogy a képességerol korábban nem volt szó a sorozatban…
En személy szerint jobban örülnék egy ilyen verziónak, mint valaki Slade embere lenne a toronyban, vagy ő maga tudná jarni kelni ott…
Mondjuk a drámai vonalat valóban elveszíteni.
Na meglátjuk.

Mate4182 - 2019. 10. 29. 11:59

Ez valoban egy baromi jo resz volt! A Jerichot alakito szinesz jol hozta a figurat, kulon tetszett hogy a multban megoldottak hogy beszel a karakter (aki ismeri a szineszt az tudja miert, aki nem az csekkolja le bar kell egy adag tolerancia hozza ;-))

Engem ledobbentett hogy Slade igy elfenekelte Donnat en azt hittem o is olyan eros szinte mint Diana
Igy mar ertem hogy lehet ellenfel a csapatnak, ezek alapjan a Dawn Hank Robin Dick vonal egyutt is keves ellene…

Kobun - 2019. 11. 03. 14:58

2×09:

Nekem a csapat hirtelen elfordulása eroltetett volt.
Értem, hogy kell a történet szempontjából a dráma, de tegyük már szívünkre a kezünket, Dick titka nem volt akkora, hogy így kellett volna reagálni…
A rész összességében tetszett, talán Conner akció nem. Hagyjuk már, hogy senki nem tudta volna korábban elmondani, hogy mi/ki a jó, és mi, vagy ki nem. Legalább alap szinten..
Hank és Dawn kareoki része jó volt. Legalább nem a búval b@szott karaktert kellett játszaniuk.
Amúgy a sztori szempontjából bennem továbbra is el a gyanú, hogy Jericho nem halt meg. Furán gyenge volt Deathstroke, és a felesége is mondott valamit, hogy pihenni kell, vagy mi..
Nehogy már a Dick-el , Csillagtuzzel való pár mozdulat ennyire kivette volna…

ender1112 - 2019. 11. 05. 05:19

Ezt a drámázást, amit ez a banda művelt ebben a részben xD

Mate4182 - 2019. 11. 05. 10:20

kicsit vegyes erzeseim vannak az epizoddal kapcsoaltban ugyanis

baromira tetszett a Gar es Connor paros. jol mukodtek, szorakoztatok voltak egeszen a bedurvulos rendori balheig.
elso problemam: ez meg sose merult fel bennem, de ahogy Gar arca egy pillanatra atvaltozott es a lezersugar Connor szemebol azok konkretan CW kategorias cgi fosok voltak. alapvetoen nem zavarna az ilyesmi, de ez a sorozat eddig annyira jol csinalta a dolgait hogy egy ilyen apro kis hiba is rogton szemet szurt…

Dawn es Hank parosa meglepoen jol enekel :O
viszont nem tudok elmenni a teny mellett hogy Minka KEllyt dobni meg kepernyon se , meg viccbol se …

a Kory vonal meg erdekes lehet, viszont igy hogy a titanok szet vannak valasztva, deathstroke latszolag nyugdijjas es Korynak urbalhera is kell szamitania, nem tudom mire lehet eleg a maradek par resz :/

Ayrons - 2019. 11. 05. 11:14

Cadmus+Deathstroke+Kory tesó összefognak és együtt mennek levadászni a jó népet.

krigin - 2019. 11. 05. 11:58

Nem hivatalos infók szerint, be lett rendelve a 3.évad, és mint s1-nél a finálé végén felvezetnek egy új karaktert.

DarkEagle - 2019. 11. 05. 12:33

“Dawn es Hank parosa meglepoen jol enekel :O”

A jelenetben Minka nem énekelt. Instáján mutatott pár képet hogy egy másik csaj énekelt helyette de Alan viszont valójában énekes szóval az ő volt. Így legalább valamennyire fair mert utálom ha valaki ilyen szép, tehetséges és még énekelni is tud. Így is épp eléggé unfair az élet. :D

Egyébként nem volt rossz rész de eddig ez a leggyengébb talán. Látszik hogy most akarják a csapatot mélypontra süllyeszteni mert innentől jön majd az igazi New Titans csapat. A Conner dolgot meg tudom érteni igazából mindenkinek volt jobb dolga hogy elmagyarázzon neki mindent meg egész végig feküdt. Meg szerintem Eve nem is mondta nekik hogy mi a szitu. Viszont Eve mondhatta volna neki a dolgokat. Gar arcán a CGI amúgy szerintem direkt volt fura mert nem akarta megmutatni az egész arcát a népek miatt.

Amúgy az engem is zavart hogy a többiek ennyire kibuktak. A régieket még talán megérteném de azt hogy Raven mire fel volt így kibukva azt nem vágom. Donna alapból ki akarta nyírni a csávót a többiek meg amúgy is tudták hogy mi a szitu ha jól rémlik. És egyébként sem Dick ölte meg, gyakorlatilag mindenkinek a hibája ami történt Jericho-val.

Szerintem most 1 részig megy majd a durci aztán Kory tesója felkavarja az állóvizet és kénytelenek lesznek összefogni mert az tuti hogy visszaáll majd a rend csak kérdés hogy miért.

Egyébként az is érdekelne hogy Raven hová ment mert nagyon hirtelen lelépett.

Mate4182 - 2019. 11. 05. 13:47

A jelenetben Minka nem énekelt. – akkoris imadom :D

Raven hisztijet en se ertem (meg Donna se ertette a hogy latom hogy miert pont o ra akaszkodott ra, + ha mar itt tartunk miert nem Garral lepett le ?) plane hogy az evad elejen meg mennyire rajongott Dickert …

meg az evad elejen vmikor tema volt hogy a Brucet alakito szinesz emlitette hogy van vmi kozos jelenete Jasonnel, na az vajon kacsa volt? vagy cask kesobbre szanjak vmi flashbackhez?

az egyetlen ami bejon ebbol a szetszakadasbol az Jason es KalozLany parosa. ott meg lehet is valami

Ambriel - 2019. 11. 06. 06:14

s2e09 – Összességében nem volt rossz rész, de a túltolt behisztizés nagyon unszimpatikussá tette a régi csapatot. Oké, hogy haragszanak, de akkor sem kellene cserben hagyni a barátjukat, főleg, hogy egy bérgyilkossal harcolnak. Dick “bűne” különben sem megbocsáthatatlan, nem ő ölte meg a srácot, hanem kicsit elferdítette az igazságot. Az ilyesmin azért egy értelmes felnőtt néhány nap alatt túlteszi magát, nem kell ahhoz elrobogni.
De később, amikor Dick is indulni készült, Gar elmondta neki mindazt, amit én is gondoltam erről. A részben Gar, Connor és Kory részei voltak a legjobbak.

Kobun - 2019. 11. 10. 18:24

Nem akarok állandóan kritizálni, de ez a rész is csak töltelékre volt jó.
Érdemi dolog most sem nagyon történt…
Az évadban eddig nekem a legnagyobb problémám, hogy Deathstroke kevés szépet kapott. Kb. Minden második részben volt, de ott is több visszaemlékezés volt…es érdemi akció nem is nagyon.
Remélem a 2 rész pörgés lesz.

DarkEagle - 2019. 11. 11. 17:31

Én egyáltalán nem nevezném tölteléknek tekintve hogy kaptunk egy elég fasza kis Nightwing eredet sztorit. ami nyilván más mint a képregényes hiszen Superman még nem tűnhet fel a sorozatban. De nagyon bejött hogy spanyolul utaltak Éjszárnyra. Ugye nem csak a cella falán levő rajzra értem hanem az Alazul konkrétan azt jelenti hogy Kék-szárny. Mondjuk az nekem fura hogy nem szökött meg velük de tuti hogy van valami terve.

Raven is kapott egy felvezetést mert nagyon úgy fest hogy visszatérő vendég lesz az apja de az is lehet hogy egyelőre csak a testvérei jönnek. Legalábbis szerintem az hogy az erejének egy része megszállta a szobrot erre utal. Azt már tuti hogy nem ő irányítja még tudat alatt sem hanem vagy az apja vagy valamelyik testvére. Nem lepne meg ha pont emiatt térne vissza mindenki majd az utolsó 2-3 részre. Mert hogy már csak 3 rész van szóval felvezetések már nem igen lesznek.

A kövi részben meg pont Raven és Kory megy majd nyomozni ami szintén azt erősíti amit fentebb írtam. Azt is el tudom képzelni hogy Kory nővére összeáll Rachel apjával.

A Cadmusra még kíváncsi vagyok mit alkotnak mert az odáig oké hogy felerősítik gondolom Gartot hogy több formát is feltudjon venni majd és talán Connerrel is hasonlókat tesznek de nyilván nem jó szándékból. A projektjük neve is arra utal hogy lefordítva hogy valami alakváltó erőt akarnak irányítani. Ez lehet Gar de lehet Raven is.

Ayrons - 2019. 11. 11. 20:43

Úgyis az lesz ,hogy a csapat összeáll ,hogy kiszabadítsák a Gartot és Connort és gondolom ennek híre megy és befut Deathstroke ,hogy megöljön mindenki akit Dick legyőzz és lesz valami lezárás a kettejük sztorijának.
Supi meg kellene lassan Connor miatt. Plusz Batman is jöhetne.
Szerintem Kory tesója max a kövi évadban ami jövőre jön. Meg a démonok is. Szerintem most lezárják a Cadmus és Deathstroke sztorit.

Mate4182 - 2019. 11. 11. 23:39

A csodálatos Minka Kelly megosztotta hogy a 3. Evad 2020 őszén jön
(nem tudom volt e már hír a harmadik évad berendeleserol)

Mate4182 - 2019. 11. 12. 14:08

en sem ertem miert nem szokott meg a bortonbol…
illetve nekem kicsit boki a csorom hogy mikent oldotta meg offscreen ezt a ,,cellabol a fobejarathoz” akciot

spanyolul nem tudok es az eredetsztorit se ismerem (sot az Injustice game elott azt se tudtam hogy Nightwing letezik :D) de a falba karcolt szarnyas mintabol osszeraktam hogy ez less majd az uj ruha fo ihletforrasa (ezzel cask arra utalok hogy pacsi a keszitoknek hogy laikuskent is kovethetoen csinaljak)

Gar tud bunyozni :D vegre lathattuk hasznosnak !!!

mennyire biztos hogy latjuk meg ebben a 3 reszben Deathstroket ? cask mert azon gondolkoztam ma reggel miutan megneztem a reszt hogy nem lepodnek meg ha mostmar nem is mutatnak Sladet hanem Kory rokonsaga es/vagy a Cadmus es/vagy Raven szornykivetulesizeje

(en lennek a legboldogabb ha az egyik epizod cask abbol allna hogy mesteri koreografiaval megkomponalt Slade Vs mindenki kozelharc menne)

Kobun - 2019. 11. 12. 17:37

Deathstroke 99% hogy lesz még, mert jön Ravager is, így elég fura lenne, ha Slade nem lenne.
Most latom, hogy a T9 milyen jól módosította amit írtam :)
A töltelék részt tényleg arra írtam, hogy míg minden poszter és trailer Deathstroke-ra fokuszalt, addig pont belőle kaptunk eddig keveset. Pedig az a pár akció kifejezetten jó volt vele…es mindenkore húzták egy sértődos, szethuzos, onmarcangolos csapatsztorit.
Azért az első évadban Dick nem agonizalt ölni, itt meg lelkiismereti problémát csinál Jericho halálból úgy, hogy a felelossege véleményem szerint nem annyira hangsúlyos, mint ahogy eladja.
Amúgy csak kérdem en, utána DS miért nem fejezte be? Sok ellenállás nem lett volna..
Nyilvan ez már csak kekeckedes, és már engem is zavar a más szemében a szalkat, csak az egyik apró logikai bukfencbol következik számomra a másik, majd a harmadik…

Mate4182 - 2019. 11. 12. 18:27

Amúgy csak kérdem en, utána DS miért nem fejezte be? Sok ellenállás nem lett volna..

marmint masodpercekkel azutan hogy megolte a sajat fiat? :D szerintem akkor, ott, nem igazan torodott massal

a Deathstroke ,,otletem” inkabb arra lyukadt volna ki hogy DS at less tolva a 3. evadra es amolyan evadokon at, mindig tartalekban allo ellenseguk less

Ayrons :

Supi meg kellene lassan Connor miatt. Plusz Batman is jöhetne.

nem hiszem hogy ok jonni fognak :/
egyfelol szerintem nem is tervezik oket keverni a Titans-al masfelol nem hiszem hogy le vannak elegge tisztazva a dolgok ott DC hazatajan ha valami komolyabbrol van szo mint egy homalyos cameo mint az elozo evad vegen

DarkEagle - 2019. 11. 12. 22:27

Nem tudom mennyire igaz de én hallottam olyat hogy Supi is fel fog tűnni ha máshogy nem is de hasonlóan mint Bruce tuti. Egyébként Slde tuti hogy lesz még mivel van egy hivatalos poszter amin mindenki a csapatból Superboy-al együtt meg Rose-al szemben áll Slade-el. Mondjuk képekből kér levonni következtetéseket de azért elég valószínű hogy Slade még nem adta fel csak gondolom most nyalogatja a sebeit vagy nem tudom. Elég fura hogy ott ül a felesége házában és tévét bámul.

Bár szerintem vagy Raven dolga vagy Kory nővére miatt újra összeáll a banda és akkor fog Slade is megjelenni. Jövőre meg szerintem tuti előveszik a Júdás szerződést. Roy egyébként elég valószínű hogy a fináléban feltűnik mert ha minden igaz castingolnak rá. A forgatásoknak vége mondjuk de nála is csinálhatják azt amit pl tavaly Conner-nél hogy más alakítja és nem látjuk az arcát csak a kövi évadban.

Batman vagyis jobban mondva Bruce pedig a héten jelenik meg ismét amúgy.

Mate4182 - 2019. 11. 13. 09:43

Roy mint Roy Harper (Arsenal) ?

realisan milyen eselyei lehetnek Sladenek Connorral szemben? mondjuk tudom, Donnat is elverte de Connor azert cask kryptoni megha cask felig is …

es most hagyjuk a kriptonit golyokat mert akkor meg tok egyertelmu, barki el tudja ugy intezni az osszes Supert kb

DarkEagle - 2019. 11. 13. 17:18

Hát, Kryptonit nélkül semmi esélye nem lehetne ellene ez tuti. Oké hogy Slade is fel van turbózva de Donna nem félisten mint pl Diana hanem szimpla amazon ezért is volt könnyebb vele elbánnia. Conner ellen nem győzhet sima harcban. De igazából Ravennek egyedül le kéne nyomnia. De még mondhatnánk Starfire-t is de akkor ha végre kihasználja a teljes erejét.

Kobun - 2019. 11. 13. 17:36

@Mate: számítottam erre a válaszra. Amúgy nekem az a velemenyem, hogy ha már akkor is Dicket okozta volna, akkor nem vacilalt volna… Inkább mint hagyja csak simán elsetalni. Az az eletszerutlen nekem

Mate4182 - 2019. 11. 13. 18:51

igen abban is van valamit amit te mondasz.
franc tudja, nehez kerdes ez.

szerencsere nem oltem meg soha (es nagyon remelem hogy nem is kell soha :D ) szoval nem tudom milyen erzes lehet, de valoszinuleg eleg megrazo.
na most aki bergyilkos annak nem megrazo.
viszont megolni a sajat fiadat lehet annyira megrazo mint mondjuk nekem aki sose olt cask ugy random szemelyt megolni.
en speciel szerintem leblokkolnek. sot kapasbol megtippelem hogy en lennek utana a konnyu celpont Dicknek.

meg persze latom azt a kepet is hogy a rutin es az evek miatt magan a cselekedeten egy pillanat alatt tulteszi magat es azonnal tudja hogy ezert nem magat hanem Dicket hibaztatja es akkor tenyleg nem realis hogy nem vegez vele ott helyhben

talan less meg jelentoisege annak a jelenetnek a maradek 3 reszben es less meg flashback amibol kiderul valami(tokre off de nagyon deja vum van ahogy ezt most leirtam :D)

DarkEagle - 2019. 11. 13. 20:11

Szerintem túlgondoljátok azt a jelenetet. Slade is ember és hiába bérgyilkos attól még ő ölte meg a saját fiát és látszott rajta hogy megrázta elvégre ezért lett 5 évig remete.

Az hogy nem ölte meg Dick-et nyilvánvaló hogy miért nem. El is mondta egyébként asszem valamelyik részben meg ezt már ezerszer hallottuk mástól is más filmben vagy soriban. A bosszút nem azon végzed be aki a gondot okozta neked hanem annak a szerettein. Ha megöli Dick-et akkor Dick nem szenved.

Ayrons - 2019. 11. 13. 22:54

De itt Slade nem akart bosszút állni rajta egyből. Ha Jason nem promozza be őket Slade nem jön vissza. Szóval itt vélhetőleg volt egy megegyezés, hogy mindketten remeték lesznek stb,mert mindketten felőlesek.

DarkEagle - 2019. 11. 14. 00:17

Így van, mondta is asszem az egyik jelenetben Dick-nek hogy ha összehozza megint a csapatot akkor kinyírja mindet aztán őt is.

Kobun - 2019. 11. 16. 19:11

Ep11: Na mit szóltok?? Bennem sok kérdés van…Az, hogy hogyan jöttek össze Elko-ban rohadt fura. Kíváncsi vagyok kapunk-e magyarázatot… A két fordulat szerintem várható volt. :)

DarkEagle - 2019. 11. 16. 21:37

De hát azt hogy hogyan jöttek össze azt megmagyarázták. Bruce hozatta őket oda. :D

Egyébként az várható volt hogy Jericho az apjában van de úgy tűnik hogy nem feltétlen a saját akaratából. Más kérdés hogy mi lesz vele hiszen a teste halott szóval nem igen van hová mennie. Az hogy Rose összedolgozott az apjával az szintén várható volt de legalább nem lett belőle Terra.

Ami nagyon tetszett az ahogy megoldották az Éjszárny dolgot. A rendezés nagyon jó volt és végre láthatták az emberek hogy miért is kell komolyan venni Bruce-t. Nem csak azért mert még így öregen is kemény harcos hanem ahogy elintézte hogy egy helyen legyen mindenki és ahogy okította őket majd mint aki jól végezte a dolgát lelépett az ízig-vérig Bruce/Batman volt. :D Igaz hogy fake volt de a harca Dick-el zseniális volt és ahogy odavarázsolták Dick köré a szárnyat hát WOW!

Ami a Cadmust illeti az nagyon elcseszett volt amit Garral csináltak. Nagyon úgy fest hogy át akarják írni az agyát. Vagyis hát már át is írták hiszen a zene hatására megölte a nőt. az utolsó 2 rész nagyon ígéretesnek tűnik ennyi alapján. Jövőhéten már szerintem látni fogjuk teljes pompájában Éjszárnyat is.

Szóval ja, nálam eddig ez volt a legjobb rész.

Kobun - 2019. 11. 17. 08:17

Nekem az, hogy Bruce hozta őket össze ott, az kicsit sem egyértelmű, annak ellenére, hogy ő maga is ezt mondta.
Korynal a TV, Dawn kocsija, a telefonhívás, Rachel álma.. Ezeket mind Bruce intézte volna? Elég furcsa..
Jericho-val kapcsolatban pedig pont azt írtad, hogy kétled, hogy ez lenne a lépés ;)

DarkEagle - 2019. 11. 17. 20:38

Miért nem egyértelmű? Egyedül Rachel álmára lehetne mondani hogy nehezen kivitelezhető. Minden mást simán meg lehet csinálni pláne Bruce-nak. :D Egyébként mivel az Igazság Liga létezik így könnyen ki lehetne magyarázni ha elővennék pl a Marsbélit. De szerintem szimplán csak valamilyen kütyüvel üzent az álmain keresztül. De az is lehet hogy Rachelnek nem üzent semmi hanem csak ő maga látta hogy mi fog történni hiszen Rachelben sosem bízott Bruce a képregényekben sem. Tegyük hozzá joggal. :D

Kory tévén látta a hívást amit simán lehet intézni elvégre nem semmi hacker. Ugyan ez igaz Donna telójára. Bruce-nak vannak hangmódosító kütyüjei. Dawn kocsiját meg simán meghackelhette messziről egy drónnal. Nyilván érthetőbb lett volna ha látjuk is ezeket de akkor elveszne a varázs és pont ebben jó Batman.

Jericho-val kapcsolatban azért kételkedtem mert nem látnám értelmét hogy ha ott a halott teste akkor mi lesz vele ha pl az apja végleg átveszi az irányítást, akkor hová menne? Már most is úgy tűnik hogy nagyon el van nyomva a srác. Más kérdés ha Slade mondjuk bedobja a Lazarus kútba de akkor meg a személyisége totál átformálódik. De ez a sors szerintem majd inkább Jason-re vár főleg most hogy Rose kilépett. Mert az 100% hogy Slade ezt meg fogja torolni azzal hogy megöli Jasont.

Ayrons - 2019. 11. 18. 07:30

Rose Jason vagy Jericho miatt visszatér majd apucihoz.
Jericho mrg hogy él nekem mehh. Így végképp az egész konfliktus hülyeség volt Dickeknel

Kobun - 2019. 11. 18. 12:30

Jerichoval kapcsolatban nekem az a tippem, hogy vagy Slade, vagy az anyja testében van, ezért néha ő beszélt Dickkel, azonban amikor harc volt, akkor meg Slade.
A Titans csapattal kapcsolatos dolgok meg teljesen családi vállalkozás keretében ment eddig.

ender1112 - 2019. 11. 19. 10:49

Remélhetőleg a következő résztől már nem lesz ez a szappanoperás nyavajgás…

Mate4182 - 2019. 11. 19. 20:23

na, csak szakitottam idot munkaban erre az epizodra is :D

elolvastam DarkEagle kommentjet hogy hogyan is muvelhette ezeket Bruce … hat nekem meg mindig santit kicsit de usse ko, ennyin nem akadok fel

a resz alapvetoen baromi jo volt (ilyen teren eleg egyszeru srac vagyok, Minka Kelly screen time novekedese aranyos az epizod iranti rajongasommal :D)

Dick szokese (megint)offscreen kicsit mar faraszto az igazat megvallva

Hank es Conner pedig fel sem tunt hogy nincsenek, ami pedig megfogalmazza az egyetlen negative erzesemet a sorozattal kapcsolatban.
tul sok a karakter.
Dick
Kory
Rachel
Dawn
Hank
Donna
Gar
Conner
Jason
mostmar Kalozlany
olykor Krypto

ez igy nagyon sok. azok az epizodok mukodnek a legjobban ahol a csapat legalabb 30% kimarad. mindegy hogy ki marad ki mert barki marad, az jo, de ne legyen mindenki mert az ugy nagyon sok karakter.
(ezert sem latom ertelmet hogy Batmant Supit vagy Marsit vagy barki mast meg bevonjanak)

krigin - 2019. 11. 22. 17:27

Ez a finálé promó… ahhh, van valakinél időgép?

DarkEagle - 2019. 11. 22. 19:12

Ja, tényleg kéne egy de én akkor már a kövi évad végére mennék hogy egyben ledaráljam azt is. :D

Amúgy a heti rész sem volt rossz, érdekes volt látni hogy hol készülnek a ruhák Bruce-nak. Meg az a fasza kis feket-fehér stílusú jelenet is nagyon bejött Jericho meg az apja közt. Rose origin story-ja is tetszett. Jason most szerintem egy időre lelép.
Slade nem nagyon indulhatna az év apja díjért. :D

Szerencsétlen Gar-t meg tényleg jól átprogramozták.

Hank szála sem volt rossz bár nem hiányzott volna ha nem lett volna, ez tény.

A finálé meg nyilván epic lesz szóval tűkön ülve várom. Nagyon úgy fest hogy tényleg meghal valaki és tippre Donna lesz az.És az is érdekelne mi lesz Rachellel mert őt sem láttam a csapattal. Jason meg ugye nyilván máshol van.

Mate4182 - 2019. 11. 24. 00:36

Ne legyen igazam de én el tudom képzelni hogy Jericho valahogy “meghaljon” és ő legyen a titán aki meghal.
Eléggé nyakatekert de az egyik flashbackben Meg kérik hogy legyen egy közülük.

Ha nem ez akkor Donna/Conner/Hank

Kobun - 2019. 11. 24. 07:53

Ez a rész is fasza volt, az utolso meg remélem még jobb lesz.
Láttátok az utolso epizód promo traileret?
Elég sok mindent elárul…

DarkEagle - 2019. 11. 24. 13:12

Mate4182 ha megnézed a finálé előzetesét abban láthatod hogy ki hal meg mert ott a koporsó mellett a cumója. Hank tuti nem hal meg hiszen ott áll a többiekkel. A hiányzók Rachel, Donna és Jason. Utóbbi valószínű hogy magasról tesz az egészre. Raven pedig szerintem lemehetett pl az alvilágba az apja után mivel ahogy láttuk az ereje még mindig eléggé limitált és önműködő néha. Talán most megcsinálja a próbákat.

Szerintem meg fogják lépni hogy Donna meghal ahol a képregényben is ő volt az első halott, bár itt már nem hiszen Gart meghalt előtte de ezzel viszi majd előre a Titánokat.

Mate4182 - 2019. 11. 29. 12:12

ma este kiderul :D

amig nem nyirjak ki Minka KEllyt en maradok !

DarkEagle - 2019. 11. 29. 21:37

Nekem nagyon tetszett a finálé. Volt itt minden ami kellett. Nyilván a legtöbb dolog nem lepett meg főleg hogy láttam az előzetest is de ettől még minden a helyén volt. Már most is nagyon sok ember tiszta ideg is telenyomja a DCU oldalait a haterkedéssel ami elég szomorú de ami ennél is szomorúbb hogy hülyék is.

Ugye aki látta a finálét az már tudja hogy Donna meghalt. Legalábbis egyelőre úgy fest mert ki tudja hogy Rachellel mit terveznek jövőre. Bár halottakat nem tud visszahozni szóval ja. Na de a lényeg hogy ugye az emberek azzal jönnek hogy Donna kikapott Slade-től de állta Superboy ütéseit és most meg sima elektromosság öli meg? Amit aláírok hogy távozhatott volna menőbb módon is pl ahogy a képregényeben a robot Superman által vagy itt pl Conner öli meg. DE nem értem miért hiszik azt az emberek pláne a Wonder Woman film óta hogy az Amazonok halhatatlanok. Egyáltalán nem azok. Slade azért győzte le mert letudta szúrni, Dianát is le lehet ő sem golyóálló. A különbség az ugye hogy Diana Zeusz lánya ergo félistennő tehát ő valóban halhatatlan és ezért nem árt neki pl az elektromosság sem. Donna viszont csak egy átlagos Amazon, sőt még az sem hiszen Diana klónja bár a sorozat erre nem tért ki. Az amazonok csak akkor halhatatlanok ha nem ölik meg őket tehát akár örökké is élhetnek de ha lelövöd őket meghalnak.

A másik dolog amire sokan haragszanak hogy Slade-et megölték. És ez megint egy hatalmas baromság mert egyáltalán nem ölték meg. Egyrészt csak gyomron szúrták másrészt neki is van gyógyító ereje. Ráadásul ketten harcoltak ellene. És itt jegyezném meg hogy Dick aka Nightwing 100%-ig úgy volt EPIC ahogy volt. Zseniális volt az egész harc. A ruha remek és botok, főleg azzal az elektromos résszel nagyon menők és hasznosak is. Azt meg ugye gondolhattuk hogy Jericho visszatér az volt az egyedüli kérdés hogy hogyan. És tetszett hogy a húgába költözött be mert ez jövőre elég sok érdekes jelenetet fog szülni. :D

Rachel és Gar jeleneteit szerettem jó kis visszacsatolás volt ahogy őt is meggyógyította. És külön kiemelném a rész talán legmeglepőbb fordulatát ugyanis nem Bruce hozatott oda mindenkit az étterembe hanem nagyon úgy fest hogy Rachel ráadásul még ő maga sem tud róla szóval jövőre vele is lesz még valami itt. Remélem valóban ellátogatunk Temiscirára.

Úgy tűnik hogy Han kés Dawn kapcsolatának annyi de legalább megmaradnak hősnek ami jó. És végre helyreállt a rend most már csak pár csapattag hiányzik és összeállt a csapat. Ja és úgy fest hogy Conner mégis fog repülni. De lehet hogy az csak az elméjében történt meg, mármint ott történt de úgy értem hogy ez úgy is marad. Majd kiderül.

Egyébként mikor az amazonok elvitték Donnát az egyik szőke nekem nagyon hajazott Cassie-re aki ugye az új Wonder Girl. De lehet hogy nem ő volt az.

Jason pedig azért mégsem szar le mindenkit hiszen azért eljött a búcsúra. Még ha Dick-en kívül más nem is látta őt.

Szóval összességében nagyon jó évad volt a finálé remek volt és nyilván bele lehetne kötni a dolgokba pl hogy miért nem Conner kapta el azt a valamit ami kinyírta Donnát de minek? Egyébként sem érzem azt hogy Donna örökre halt meg mert nekem az az érzésem hogy vele még lesz valami. Lásd képregények.

Na meg ugye jövőre Kory lesz a központban hiszen megjött a tesója. Már elő is jöttek a haterek hogy nem lesz ez így jó meg a többi hülyeség. Szerintem jövőre megkapjuk őt is úgy ahogy most Nightwinget csak valószínű előbb. Hiszen ő sem fejlődött még ki teljesen. A másik ilyen talán Rachel lehet majd jövőre hisz mindkettejük erejének kb 15%-át láttuk eddig.

És annak is tudnék örülni ha pl feltűnne Miss Marsi, Wally West és Roy Harper is. Idővel talán Kék bogár is.

Kobun - 2019. 11. 29. 22:08

Haaat mi is mondjak…

torjack - 2019. 11. 29. 22:13

Ehh…nem megy ez az évadzárós dolog úgy néz ki.

Nagyon béna lett az egész.

Borzasztóan összecsapott és…simán csak gagyi.

Kár érte, maga az évad nem volt rossz…de a finálé egyenesen arckaparós.

Nem is értem, mit gondoltak.

piszkosfred - 2019. 11. 29. 23:43

Miert pont Donna? Konyorgom, a kedvenc karakterem volt, eyecandy is, all-in-one.

Miatta kicsit csalodott vagyok, amugy jo evad volt, de inkabb felvezetesnek tunt a kovetkezohoz, ami egy elso evadnal mar elmegy, masodiknal mar sok.

Mate4182 - 2019. 12. 01. 01:08

Hát ez… Hmm… Nem vagyok maradéktalanul elégedett.

Az hogy tizenkét percnél meghalt Death stroke az baba! Az nagyon adta.

Viszont Donna halála valami röhejes volt. Miért nem lehetett hogy amikor vezetnek odafelé, nem a motorhaztetőt lövi szét DS hanem mondjuk a kormánynál ülő Donnat lövi le? Abba bele se megyek mekkora baromság hogy Dick azért csap össze egyedül DSel mert ez az ő harca. A többiek meg addig nek a kocsiban…
Amúgy DS halála után Dick gyalog ment utánuk a Conneres balheba? Csak mert tíz percig nem bukkant fel

Osszessegeben a finálé az évad többi részének a közelébe se ért nálam.
Volt pár baromi jó pillanat, meg persze érdekel a harmadik évad (bar az utolsó scene az égvilágon semmit nem mozgatott meg bennem) de evad záró meg mindig a Titans gyengesége

Kobun - 2019. 12. 01. 09:10

@DarkEagle: A hozzászólásodban tobbszor szerepel a haterek kifejezés, amivel nagyon nem értek egyet, mivel nem hater valaki, ha logikatlannak találja az evedzaro részben történtekek, vagy egyszerüen csalódott a kivitelezést illetoen…
Vagy ha igen akkor lehet a te szemedben en is az vagyok, de nem tudok elmenni a sok értelmetlen dolog mellett:
Pl. Miért lett vege érdemben a történetnek kb. 20 perc után. Eddig nem volt jellemző a sorozata, hogy osszecsapjak.
Rachel, Donna, Rachel miért hagyta ott Dicket Slade-el? (Erre tudom a válaszod, hogy mert ő azt mondta, de akkor is. Lenyomat már többlet korábban, es Rose nélkül esélye se lett volna)
Miért ennyire gagyi kellett Donnanak meghalni. Bárki bármit mond, az totál ócska volt. Nyilván tudtam, hogy Donna hal meg, de a módja eszmeletlenul blama volt. Kérlek ne írd erre, hogy ez volt a fordulat.
Slade nyilván nem halt meg, de az is nevetséges, hogy Rose atlovi a sajat kezét mozdulatlanul, míg ő a pancelon keresztül történő hasbaszuras után mozdulni is képtelen.

Amugy mi történt Slade előző részben említett mozgositsuk a csapatot (vagy hogyan fogalmazott) embereivel. Az Rose lett volna egyedül? Megvan afro haverjai sem jött? Jo volt a harc Slade-el, de a legyozoset kidolgozottabban, hosszabban várta mindenki, es nem a Cadmus baromsagainak eloterbe helyezését..
Még kellett menteni Gart, meg Connert, de lehetett volna máshogy.
Azt már nem is említem, hogy egy tigrissel ennyire nem lehet mit kezdeni??
..es továbbra sem tartom magam haternek, viszont nagyot csalódtam a zaroreszben

Ayrons - 2019. 12. 01. 15:48

Ha nem lenne az előző évad és ennek az első fele akkor repülne a kasza ezután a rész után. Egyszerűen szar volt. Már 3 rész óta amúgy se találja magat a sorozat így nem csoda, hogy ezt kaptuk.
Rengeteg a karakter a felüket ki kellene dobni.
Mintha sokat akartak volna markolni de nem sikerült nekik

DarkEagle - 2019. 12. 01. 16:42

@Kobun: Haterek alatt sosem azokat értem akik normálisan kifejtik a véleményüket hanem azokat akik leírnak egy mondatot mint pl: “Donna halála fos, ezért fos az egész sorozat.” ez nem vélemény ez színtiszta haterkedés.

De engem igazából nem is a negatív vélemény zavar hiszen az nem is érdekel, nekem tetszett és azokat a hibákat én is elismerem amiket te is írtál pl de attól még tetszett. De mikor olyan baromságokat látok leírva hogy Donna hogy a fenébe halhatott meg egyáltalán hiszen halhatatlan mert Amazon akkor leesek a székről. Az Amazonok rohadtul nem halhatatlanok. Nyilván Donna halála lehetett volna úgymond menőbb is ahogy fentebb is írtam pl úgy ahogy a képregényben egy robot Superman öli meg de mivel itt még ilyen nincs megölhette volna pl Superboy de akkor meg azért sírt volna mindenki hogy a 3. évad arról szólt volna hogy Conner végig szenvedi majd, ugyan ez igaz Garra is hiszen volt rá utalás hogy esetleg tigris formában megölheti. Szóval én úgy vagyok vele hogy oké hogy kaphatott volna jobb halált is de mégis megmentette Dawn-t plusz elég sok embert és hősként halt meg.

Ráadásul Rachel nem véletlen ment el vele. Maradjunk annyiban hogy Donna elég sokszor meghalt a képregényekben és valahogy mindig visszahozták. Így ez a része annyira nem is zavart.

Slade meg nyilvánvalóan nem halt meg hiszen neki is ugyan úgy megvan a regeneráló képessége mint a lányának. Ezt a sorozat emlékeim szerint be is mutatta. Slade-nél egyébként sem tudni előre mit tervez hiába mond dolgokat. A Csapat alatt meg nyilván a lányára meg Wintergreen-re célzott aki nem mellesleg feltűnően hiányzott szóval nem lepne meg ha jövőre folytatódna a bosszúhadjárat.

Rose egyébként azért volt mozdulatlan mert nem érez fájdalmat. Persze ezt a sorozat nem fejtette ki szóval ja.

Egyébként nekem se ez a kedvenc részem az évadból de mikor egy sorozat olyan jó mint a Titans én az ilyen kis hülyeségeket meg tudom neki bocsájtani. Főleg azért mert látszik hogy fejlődik a sorozat nem is kicsit. Ég és föld a különbség az 1. és a 2. évad közt.

Kobun - 2019. 12. 01. 21:41

@DarkEagle: Ezzel egyetértek. ;)
Szerintem is nagyon jó, pont ezért vagyok kritikus vele. Végigolvasva az összes hozzászólásom (nem tettem meg, de emlékszem) szinte végig kritizáltam.
Valójában pont azert, mert sokkal eletszerubben volt megalkotta, mint bármelyik korábbi DC sorozat, es pont azok az apróságok bántottak a szemem, es azok nélkül, vagy kijavitasaval lehetett volna megjobb. Legalábbis szerintem.
Azt meg amiket az olyan hülye hozzaszolasokkal kapcsolatosan irtal, az teljesen jogos.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz