login |

Grey’s Anatomy: kezdett a 16. évad

2019. 10. 04. 17:20 - Írta: Deny

179 hozzászólás | kategória: kritika,

Míg a LO: SVU idén kezdte meg az amerikai élőszereplős főműsoridős sorozatok rekorddöntő évadját, addig a Grey’s Anatomy a kórházsorozatok rekorder szezonjába lépett be múlt héten.

Általános iskolás korom óta követem a sorozatot, most pedig friss diplomásként írom ezt a kritikát. Anno bele se mertem volna gondolni, hogy ilyen hosszú kalandra nevezek be a GA-val. Noha elképzelhetetlennek tűnt, emlékszem, a 10. évad körül elkezdtem szurkolni, hogy valami csoda folytán érje utol az ER-t az évadok és epizódok számát illetően, most pedig már ott tartunk, hogy minimum két szezonnal meg is haladja a korábbi csúcstartót. Döbbenet!

A májusi finálénál sokkal nagyobb izgalommal álltam fel a képernyőtől, mint egy évvel korábban. Nagyon tetszett ugyanis, hogy mennyire felrúgták a status quót (ha csak ideiglenesen is), mert úgy éreztem, rengeteg potenciál van a nyitva hagyott történetszálakban egy szuper évadkezdéshez.

Nos, ez többé-kevésbé be is igazolódott, ám valahogy mégis kisebb csalódásként éltem meg a premiert. Szuper rész volt, de premiernek kicsit mégis gyenge. A tovább mögött folytatom spoilerekkel.

Szóval ott hagytuk abba, hogy Meredith-t, Richardot és Alexet kirúgta Bailey, miután főszereplőnk biztosítási csalást követett el, a többiek pedig falaztak neki, DeLuca pedig őrizetbe került, mert magára vállalta a bűncselekményt.

Ez már önmagában is izgalmasnak ígérkezett, hiszen kíváncsi voltam, ebből hogy másznak ki a karakterek. Nem mintha egy percig is aggódtam volna bármelyikük sorsáért (ismerjük a sorozat stílusát), de én mindig is szerettem azt megtapasztalni, hogy hogyan fognak eljutni a szereplők a kiszámítható, egyértelmű megoldásig.

Nos, úgy tűnik, Krista Vernoffék nem akarják olyan könnyen elintézni az ügyet, inkább kavarnak kicsit a sztorin, ami kellemes meglepetés volt. Nagyon kíváncsi vagyok, mi sül ki Meredith közmunkájából és meddig húzzák Richardék az új kórházban. Utóbbi állásvadászatán egyébként nagyon jól szórakoztam, főleg, hogy most jómagam is próbálok elhelyezkedni, így át tudtam érezni a szenvedését.

Meredith esetében belebegtették az engedélybevonás veszélyét is, ami biztos, hogy nem fog bekövetkezni, de kíváncsi vagyok, hogyan fogja kimagyarázni magát a helyzetből. Ismerve a sorozatot, ez valószínűleg a téli fináléig vagy premierig téma lesz, én pedig bízom abban, hogy az írók fenn tudják addig tartani az érdekesség-faktort ezen a fronton.

Jo depresszióját kicsit gyorsan elintézték az egyhetes időugrásokkal, de ezt annyira nem is bánom, mert már eleget láttuk szenvedni az előző évadban is. Felesleges lett volna tovább nyújtani, mert már tavasszal is kezdtem kicsit a számat húzni a végére. A második lánykéréses jelenet nagyon aranyos és megható volt (Alex jellemfejlődése továbbra is az egyik kedvenc elemem a sorozatból), és remélem, hogy most már megindulnak a boldogság felé.

A Teddy–Owen–Tom Koracick háromszöget (vagy négyszöget, ha a babát is beleszámítjuk), nem igazán vártam, és attól félek, hogy Koracick is áldozatául eshet ennek a történetnek, ha túlzottan féltékeny lesz, amit azért nem szeretnék, mert számomra ő az utóbbi évadok egyik legjobb karaktere, és nem örülnék, ha nagyon hisztissé válna Teddy és Owen döntése miatt. Főleg most, hogy állandó szereplővé lépett elő.

Van egy olyan érzésem, hogy itt azért még lesz egy-két csavar, és Teddy rá fog döbbenni, hogy talán mégsem hozott jó választást. Őszintén szólva nem bánnám, mert imádtam őket Koracickkal tavaly, és szerintem sokkal jobban összeillenek.

A csavar Ameliával váratlanul ért, viszont imádtam azt a jelenetet, amelyben kiderült, mivel sírtam a röhögéstől. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy birkózik meg az új terhességével, hiszen ez volt a legnagyobb félelme, amióta az első alkalom tragédiába torkollott még a Private Practice-ben. Úgy gondolom, hogy a babával nem lesz gond, de Amelia áldott állapota valószínűleg éket ver majd a Linkkel alakuló kapcsolatába.

Csak abban bízom, hogy Owen nem keveredik valahogy bele az ügybe, mert már nem bírnék ki még több drámát köztük. És komolyan, nem hiszem el, hogy Stefania Spampinatót nem léptették elő állandó szereplővé. Egy percet volt csak képernyőn, de az is zseniális volt! Nagyon remélem, hogy fogjuk még látni, mivel nagyon jót tesz a sorozatnak az olasz pezsgés, amit a karakterével hozzáad.

És akkor eljutottunk a mélyponthoz: a szálhoz, ami a leginkább lehúzta számomra az epizódot. Jackson és Maggie. Mindig is hangoztattam, hogy mennyire gyűlölöm a párosukat, de ez az utálat mostanában a tetőpontra hágott. Akkora mélyrepülést írt le számomra mindkettejük karaktere az utóbbi időben, hogy már-már azért szurkoltam, hogy lapítsa ki őket egy autó a ködben. És igaz, hogy a szakításukkal megkaptam azt, amit vártam, de nagyon rossz volt, hogy az epizód jelentős hányada az ő vergődésükre ment rá. Azt se bánnám, ha többé közös jelenetet sem kapnának.

Szintén részben ennek a szálnak az eredménye a másik dolog, amit már most tudom, hogy nem fogok élvezni: a Station 19 közelebb hozása a sorozathoz. Az ABC elnöke és Krista Vernoff kijelentették az upfronts alatt, hogy a két sorozat univerzuma idén szorosabban össze fog fonódni, ami azt jelenti, hogy bele fogják erőltetni a tűzoltókat a képbe, amennyire csak lehet. Ennek pedig nem örülök, mivel valószínűleg csak rabolni fogják az értékes időt.

Ennek megfelelően máris elindítottak egy új show-közi románcot ennek örömére, és bár Jackson és Vic között már most több kémia volt, mint Maggie-vel valaha, erőltetettnek érzem.

Szóval nem volt tökéletes kezdés az izgalmasnak ígérkező felvázolt történetszálak ellenére, egy gyenge 7-esre értékelném, de nagyon örülök, hogy visszatért a sorozat, hiszen a mai napig ez az egyik legvárósabb heti darab a számomra.

179 hozzászólás Ne habozz!

Stuffy - 2019. 10. 04. 17:31

A friss diplomás miért kellett beleirni :-/
De egyébként szuper első rész kritika. Egyetértek vele. Nekem erősebb a tavalyi nyitásnal

Deny - 2019. 10. 04. 17:50

Stuffy: Az idő múlását volt hivatott érzékeltetni. Hogy anno, amikor áltsuliban elkezdtem nézni, bele sem gondoltam volna, hogy egy gimnázium és két egyetem után is új részeket nézhetek majd a sorozatból. És mint írtam, ebből kifolyólag az egyik történetszálat most még inkább át tudtam érezni. Bocsánat, ha túl szubjektív lett. :)

viorica - 2019. 10. 04. 18:56

A tegnapi rész számomra az utóbbi évek legjobbja volt!

szepi06 - 2019. 10. 04. 23:07

Köszönjük a kritikát 🙂 Már vártam. Huh, hát Jacksonéktól én is kivagyok. M. – nek már a nevét sem vagyok hajlandó leírni (nem Meredtihnek). Következtetések, amiket levontam az első rész után: DeLuca még mindig cuki, tök jól áll Alexnek, hogy már nem Evil Spawn, Richard újfent megszívta, Qadrit sajnos teljesen hanyagolják. Pedig örülnék akár egy eredet-storynak is vele kapcsolatban. Ja és Jackson egyik Nike cippője tök jó volt ;)

Mom - 2019. 10. 05. 08:38

Számomra az egyik legnagyobb kérdés az, hogy azzal, hogy Maggie-t és Jacksont szétszedték, azzal vajon elismerték, hogy nem volt jó ötlet a nézők nyilvánvaló ellenérzései ellenére erőltetni a párost? (Mert korábban kb azt nyilatkozták, hogy ezt is meg fogják majd szokni)

Abban, hogy akár mindhárman másik kórházban dolgozzanak egy átmeneti ideig én érdekes potenciált látok. Mind kásőbbi átigazoló karakterek, mint megváltozott dinamikák szempontjából. Jobban érdekelne, mint a tűzoltós vonal.

Egyébként nem csalódtam a kezdésben, hozta a színvonalat.

renka - 2019. 10. 05. 18:44

A Maggie-Jackson sztori azért (is) nagyon vicces, mert olyan dacosan ragaszkodott hozzá Krista Vernoff, majd amikor a Station 19 producere is ő lett, akkor simán beáldozta a párost… Mondjuk nem kár értük (sőt!), de azért nagyon-nagyon gyorsan összehozták Jacksont Viccel. Ha azt nem is ismerik el, h a Jaggie sztori nem egy sikertörténet, az azért teljesen egyértelmű, h a Station 19 nagyon gyenge lábakon áll…

Az első két rész után azt mondhatom:örülök, h a Meredith kontra biztosítási rendszer történetbe jobban belemennek,Merluca-t továbbra is szeretem,Levi aranyos, Owen szerelmi élete változatlanul érdektelen számomra, Amelink kicsit talán gyors nekem… Egyelőre fogalmam sincs, h Alex-Richard és Meredith hogyan tér vissza kórházba…és ez jó! Az meg egy kicsit vad, h Jo megkapja Meredith állását?!

Clarei - 2019. 10. 05. 20:19

Stuffy: ne legyél már ennyire gáz… Mi az hogy minek írta bele?? Az ő kritikája.

Anni - 2019. 10. 06. 17:07

Tetszett a nyitás és a 2. rész is.
Én kb. a félévad záróra tippelem, hogy Alexék visszamennek valahogy.

Negatívum eddig csak Jackson és Maggie.. végre szétszedték őket de ezt se lehetett megoldani normálisan és megy a hiszti Maggie részéről.. pedig max. vagy egy évig voltak egy pár.
Nem nagyon csípem már Owent de Tom most eléggé bunkó volt vele persze jó van oka rá de Teddy is ugyanúgy “hibás” ebben. Tényleg csak azért könyörgök nehogy valahogy Owené legyen Amelia babája mert nagyon jók Linkkel együtt. És remélem minden rendben lesz azzal a babával. :)

Deny - 2019. 10. 06. 18:12

Anni: Szerintem fizikailag képtelenség, hogy Owené legyen a gyerek, mert ha jól rémlik, le sem feküdtek egymással az előző évadban. Viszont attól félek, hogy Owen majd valahogy belekotnyeleskedik az egészbe.

Anthonz - 2019. 10. 06. 19:43

Örülök, hogy Jackson továbblépett, felismerte, hogy nem találnak a plázacica Maggieval. Bár egy kicsit erőltetett volt, hogy ennyire utálja a természetben.
Remélem elkerülik a további bonyodalmakat ezen a szálon, bár Maggie tuti ki lesz akadva még később is, hogy ilyen hamar lecserélik.

szepi06 - 2019. 10. 06. 19:47

Owen mindig mindenbe belekotnyeleskedik. Ha itt lenne Cristhina, már tuti rég kinyírta volna. Tényleg, a mostani szereplők közül ki lenne a pasija vajon? :) Tom?

Kicsidelfin - 2019. 10. 06. 20:02

Utálom, hogy Maggie miatt már Jacksont is utálom.
Minden más tetszik az új évadban. Nyáron maratont tartottam az első évadokból, ezek után különösen jó volt hallani Bailey beszédét.

A Station 19-t mennyire érdemes/kell nézni?

Csilla0422 - 2019. 10. 07. 11:15

Az első részben számomra semmi extra nem volt. Három jelenet kifejezetten tetszett: Teddy pánikolása, Mer – anyuka valamint Amelia és Carina. Amelia ha már Andreat kihagyta gondolta Carina megér egy próbát. :D Stefania Spampinato állandó jelenléte nagyon jót tenne a sorozatnak.

Örülök, hogy Jackson és Maggie végre külön van. Könyörgöm pont Vic? Lucas a vőlegénye nem olyan rég halt meg és pont Maggie betege volt. A Stationben van más is.

A második rész sokkal jobban tetszett. Mer “magánrendelése” nagyon bejött. Kár lett volna kihagyni. Jo még mindig nem érdekel. Dr. Dahlia Qadrit viszont jó lenne a képességeinek megfelelően használni. A tudása miatt sokkal többet érdemelne.

Linc nálam nagyon rosszul indított azzal a zsúrfiús stílusával. Ahogyan visszavett egész szerethető lett. Értékelném ha Krista legalább őket nem macerálná és végre Amelia babájával minden rendben lenne.

Bármennyire is bírom Tom stílusát, most azért elég nagy gyökér volt. Owen bekevert neki, de Teddy döntése volt ez. Tomot amúgy megnézném Carinaval. :) Két temperamentumos ember…

Bailey is back! A rész egyik fénypontja volt.

Eltiron - 2019. 10. 09. 02:51

Először is sziasztok, üdv a 16. kanyarban :)
Tökjó sokadik éve itt látni újra a törzsgárdát (Csilla, Deny, Renka, etc.), bocs az offért.
Nagyon vártam az új évadnyitót, aztán úgy sikeredett, hogy pont azon a héten kerültem új munkahelyre, szóval csak most jutottam odáig, hogy megnézzem az első két részt, és – talán csak a várakozás és a kiéhezettség miatt reagálom túl – szerintem baromi jól sikerültek. Én mindig is az egyedi humora miatt szerettem a GA-t, és most kaptunk néhány igazán emlékezetes poént (amikor Owen belevezette Tom tökébe az áramot, azt vissza kellett pörgetnem és hangosan röhögnöm rajta egy percig), meg persze voltak érzelmes jelenetek is, de nem tolták túl (ezzel volt némi bajom az elmúlt pár évadban).
MerDeLuca és AmeLink jól működtek, és – sokakkal szemben – nekem tetszett Jackson és Vic szála is, bár nagyon kevés időt kaptak.
Továbbra is DeLuca a kedvencem (és egyetértek azokkal, akik szerint a nővérének több idő kéne), de az eddig általam nem igazán kedvelt Link-nek is voltak nagyon jó jelenetei. Helmet sajnáltam, eddig nagyon szimpi karakter volt, remélem ez a kis fail-je nem felvezetés a karaktere kioffolásához.
Ha pontozunk, akkor az első rész 7/10, a második 8/10, a másik kórházas szál nagyon tetszik, remélem nem lesz nagy összeborulás, hanem egy nagy rivalizálásra lesz kihegyezve az évad.
Na, jó sokat írtam :)

Deny - 2019. 10. 11. 11:25

Jó kis rész volt, bár az előző kicsit pörgősebb volt. A telefonos jeleneten annyit röhögtem, hogy már vagy ötször visszanéztem :D Sajnos Qadrit aligha fogjuk többet látni, ugyanis a színésznő Új-Zélandra költözött. :( Pedig abban bíztam, hogy majd ő is átmegy Richardékhoz.

renka - 2019. 10. 12. 09:22

Volt néhány vicces jelenet (a telefonos, Levi DeLucaval),és kb.az össze páros tök aranyos volt, remekül kommunikálnak egymással, mindenki támogat mindenkit…ami roppant gyanús nekem. Most nem tudom, h túl sok This Is Us-t néznek, vagy csak a szünet előttre tervezik az atombombák ledobását (azért ezt tartom a valószínűbbnek).

Anni - 2019. 10. 13. 00:16

Nyugis rész volt.
Csak engem zavar, hogy Jonál mennyire nyomják ezt a Meredith tanítványa dolgot? Annyira az van bennem, hogy csak azért van ez így mivel Alex felesége bár igaz nincs is más rezidens csaj csak ő kb.

Most Bailey az ügyeletes gonosz sose volt még ennyire negatív a karaktere de attól még bírom. :D

Qadrit nagyon sajnálom kedvenc gyakornokom :/

Amelia és Link a kedvenc párosom jelenleg. :)

renka - 2019. 10. 13. 08:29

Sokan kiakadtak most Baileyre, de én szeretem, amikor régi önmagát idézi. A következő részben úgy tűnik, h Meredith “meglátogatja”…kiváncsi leszek arra a párbeszédre!

Csilla0422 - 2019. 10. 13. 12:35

Anni, abból a korosztályból sajnos csak Jo maradt. Az összes többi jóval tehetségesebb és jobb volt nála. Semmi extra dolgot nem tett, teljesen átlagos volt. Most meg ő a sztár. Alex barátnőjeként maradhatott. Nevetséges.

Dr. Dahlia Qadrit nagyon sajnálom. Kicsit Cristinara emlékeztet. Csak sajnos őt soha nem használták a képességeinek megfelelően. Nagyon bízok abban, hogy Sophia Ali a kinti munkája után még visszatér a régi szerepébe.

Bailey elég rendesen visszatért, bár régen ennyire nem volt szenya.

Tom is elég nagy gyökér lett.

Teddy – Owen, Amelia – Link páros aranyos volt.

Tetszett az idős pár története. Bird. :)

Avery és Vic jó együtt, csak engem zavar Lucas miatt. Lucas Ripley parancsnok volt Vic vőlegénye a Stationben.

Mom - 2019. 10. 15. 16:29

Az, hogy Alyssa Milano és Holly Marie Combs feltűntek a részben, azonos betűvel kezdődő keresztnevű nővértrió két tagját alakítva, minek volt köszönhető? Tetszett a kikacsintás, csak érdekelne, hogy volt-e valami a hátterében.

Deny - 2019. 10. 15. 16:47

Mom: Múlt héten volt a “Cast From the Past” hét az ABC-n.

“Az ABC egy nagyon érdekes stunttal készül októberre, aminek címe Cast From the Past Week, és ennek keretén belül egyes sorozatok szereplőinek és/vagy készítőinek régi sorozataiból hoznak vendégszereplőket.”

Krista Vernoff korábban a Charmed íróstábját is erősítette. :)

Mom - 2019. 10. 15. 17:23

Deny, tudtam, hogy Rád számíthatok! :)

Köszi! Ez elkerülte a figyelmemet, de tök jó kezdeményezésnek tűnik :D (Ezen kívül csak a The Good Doctort nézem innen és az nem volt ennyire feltűnő, mert a House-t nem néztem)

Kicsidelfin - 2019. 10. 18. 12:45

Vajon hányszor játsszák még be hogy egy orvos meglepődik azon, hogy terhes lesz? Vagy az amerikai orvosi egyetemeken nem tanulnak a teherbe esésről és a lehetséges védekezési formákról?

A 3. 4. rész is nagyon jó volt, tetszettek a párbeszédek, jókat nevettem. Nem is vettem észre és véget is ért a rész.
Alexnek és Jonak jót tesz hogy csak kis közös idejük van, ennyi idő alatt még cukik. Alex és Richard is jók. Tetszik az új kórház.
Amelia és Link is jók.
Koriacick miatt viszont haragszom, remélem nem teszik teljesen tönkre a karaktert.
Kíváncsi vagyok ez az újságcikkes dolog hova fog kifutni.

Deny - 2019. 10. 18. 14:12

Kicsidelfin: Én ezen már meg sem lepődök :D Szerintem a 16 évad alatt egyik terhesség sem volt betervezve :D

Amúgy az a poén, hogy amikor elolvastam pár hete a rész ismertetőjét, miszerint “Bailey váratlan hírt kap”, viccesen megjegyeztem, hogy röhögnék, ha terhes lenne, erre tessék :D Chandra nagyot alakított, nagyon jókat nevettem a jelenetein.

Lassan már tényleg nem marad orvos a Grey-Sloanban. Nekem is tetszik Karevék szála, de azért remélem, nem húzzák túl sokáig. Jó lenne, ha a téli szünet után visszatérne mindenki (Meredith is) a kórházba.

Egyébként ez volt az első rész ebben az évadban, amit teljes mértékben élveztem.

Laura - 2019. 10. 18. 17:35

Külföldi fòrumokon nagy tèma Amelia kora ès a köztük lèvő korkülönbsèg Linkkel. @Deny: tudnàl megbìzhatò infòt szolgàltatni?
A fòrumokon azt àllìtjàk, hogy közel akkora ha nem nagyobb, mint Mer ès DeLuca között. Ez ugye nagyon csalòka, mert a szinèszek valòs kora teljesen màs. Ellen ès a DeLucàt jàtszò szinèsz között kb 20 èv van, Caterina ès a Linket jàtszò szinèsz kb azonos korù. De azt àllìtjàk, hogy Amelia a sorozatban idősebb, mint Mer ès kb 45 èves, amit nem tudok elhinni.

Deny - 2019. 10. 18. 17:51

Laura: Utána kell néznem, de esélytelen. Amelia maximum 40 lehet szerintem.

Csilla0422 - 2019. 10. 18. 18:44

Ha normális ütemben haladnak, akkor 32 éves korukban lesznek szakorvosok. Jo talán 1 vagy 2 éve lehet az. Lincoln szerintem idősebb nála, 2-3 évvel kb. 37 év körüli. Ameliat én is 40 év körülinek mondanám.

Visszatérve az előző részre, jók voltak a volt boszik. Nem gyenge jeleneteik voltak. Felőlem jöhetnek újra.

Nem mindennapi eset volt, szurkoltam is szegény lánynak. Quadry legalább nem halt meg, szóval Sophia Ali akár vissza is jöhet.

Tom egyre jobban irritál, pedig nagyon jól indult a karaktere. Joval lassan versenyben lesz.

Owen is a másik kórházban van. Ki lesz a következő?

Bailey nagyon jó volt. Nem lepődök meg. Az orvosok a legrosszabb betegek és simán képese a saját gondjaikat nem tudomásul venni. Főleg így, hogy már nem is számított rá. Már régóta várom ezt a babát.

Mer meg sajtó áldozata lett.

Kate Walsh lehet, hogy visszatér?

Kicsidelfin - 2019. 10. 18. 18:55

Igen, ezen is szoktam gondolkodni, mintha néhány szereplő nem öregedne. Bailey 10 éves házas volt az első évadban, tehát legalább 30 éves volt akkor.
A 3. évadban volt Izzy 27, gondolom Mer is vele egyidős, +- pár év. Ő úgy 25 körül lehetett az első évadban, amikor Derek már 16 éve volt házas, ha 18 évesen házasodott akkor is 34 volt, de inkább több. Szóval lehet, hogy Amelia idősebb Mer-nél.

Deny - 2019. 10. 18. 19:05

Ó, azt hiszem, tudom, honnan jön a 45 éves tipp. Derek korából. Derek életkora egyértelműen meg lett határozva, bár azt hiszem, csak a halálakor derült ki: 1966-ban született a sorozat rajongói oldala szerint. Értelemszerűen tudjuk, hogy olyan nagyon sok év nincs közöttük Ameliával, talán max 7 év.

De ez tipikusan az az eset, amikor az írók nem foglalkoznak az ilyen részletekkel, mivel Amelia szerintem még 40 sincs. Meredith is csak 41-42, attól függően, hogy hányat írnak a sorozatban. Sajnos az idővonal a kezdetektől fogva problémás, arról nem is beszélve, hogy totál figyelmen kívül hagyták a Derek halála utáni egyéves időugrást. Aszerint a sorozatnak egy évvel a mi jelenünk után kellene játszódnia, de ezt hamar ignorálták.

Emiatt vicces a nagy hiszti Merlucáék körül is, mivel a karaktereik közt abszolút nem 20 év a korkülönbség. Inkább 10-12 körül lehet – Mer és Derek között is 12 év volt, mert Mer 1978-as (11×04)

Laura - 2019. 10. 18. 19:56

Deny, igen, innen jött ez a 45 èves dolog, ami szerintem nettò hülyesèg. Szerintem Amelia fiatalabb, mint Mer, max vele egykorù. Derek èletkora a sorozatban nem lett meghatàrozva, nem? Azt olvastam, hogy csak a rajongòk talàltàk ki, hogy 1966-os, mert a szìnèsz is annyi. De elvileg a sorozatban ő is fiatalabb ès akkor màr nincs is akkora korkülönbsèg Merrel.
Merlucàèk korkülönbsège is csak azèrt tèma, mert a szìnèszeken nagyon làtszik a kor. By the way nem tudom mi a tùròt csinàlnak Ellennel a sorozatban, hogy olyan ràncosnak tűnik, mert fotòkon nem làtszik olyan öregnek.

Kicsidelfin - 2019. 10. 18. 21:19

Laura, inkább mit csinálnak vele a fotókon :-)

Deny - 2019. 10. 18. 23:37

Laura: Na az lehet, a greyswikia-n 66-ot ír, de most eszembe jutott, hogy amikor Mark meghalt, akkor nála meg 1968-at írtak a rész végén, és ők egyidősek voltak, nem?

Sajnos az ilyen apróságokat nagyon rosszul kezelik a legtöbb sorozatban, itt meg többszörösen paradox az idővonal.

renka - 2019. 10. 19. 09:15

A fotókon általában túl sok sminket tesznek Ellen Pompeora (meg persze mindenki másra is), a sorozatban meg néha túl keveset (Maggie pl. már korán reggel is gyanúsan tökéletes hajjal és fejjel szerepel)….és néha úgy világítják meg, hogy… De a mostani epizódban (Merluca a hálóban)azért látszott, h eléggé rendben van azért 50 évesen is.

Nem rossz ez a két kórházas sztori, de azért kiváncsi vagyok, h meddig tart. Most olvastam, h Karev helyére felvettek egy “visszatérős” színészt (Cast From the Past Week?), aki valamelyik későbbi epizódban mutatkozik majd be.

Bailey terhessége biztos remek humorforrás lesz, de kezd már kicsit sok lenni a terhesség mostanában…aztán majd lesz sok láthatatlan gyerek.

Deny - 2019. 10. 19. 12:53

Huh, akkor ez a Pac-Northos sztori még tuti el fog húzódni. Hiába élvezem, azért abban bíztam, hogy a téli szünet utánra minden visszatér a régi kerékvágásba.

Amelia életkoráról még annyit, hogy most eszembe jutott, hogy ő azért a PP-ben is lehúzott jó pár évet. Ki tudja, hány éve volt már szakorvos mire megjelent LA-ben. Szóval papíron tényleg lehet negyvenes. De igazából tökmindegy, én úgy tekintek a sorozatra, mint a Simpson-családra, ahol a szereplők nem öregszenek :D Nem is igazán emlegetik az életkorokat szerencsére.

A terhességekről meg annyit, hogy a logika szerint az egyiknek sima ügynek, a másiknak pedig problémásnak kellene lennie. Mivel Ameliának már volt tragikus terhessége, valószínűleg az ő babájával most nem lesz gond. Baileynél viszont látok rá lehetőséget, hogy komplikációk merüljenek fel, már csak a szívbaja és az életkora (haha) miatt is.

szepi06 - 2019. 10. 20. 18:44

45 éves kor körül lehet Miranda, annyi minimum a sorozat idővonala alapján. Ennyi idősen kb. 0% esélye van egy nőnek arra, hogy spontán teherbe esik. Tovább csökkenti az esélyt a stresszes életmód is. Szóval nekem ez nagyon valószerűtlen és átgondolatlan így. Persze ez a Grey’s Anatomy ahol eddig is halmozottan jöttek ezek a helyzetek, de lassan ott tartunk már, hogy Richard is terhes lesz :)

Anni - 2019. 10. 20. 21:39

Richard is terhes lesz :D :D :D

Nem tetszik Miranda terhessége nem érzem, hogy neki ez most kellett volna és én is látok rá esélyt, hogy valami gebasz lesz vele sajnos..

Link és Amelia még mindig irtó aranyos.
Tom nagyon unszimpi lett viszont Jackson és Maggie külön-külön kezdenek újra jók lenni.
Mer és Deluca vitáját már vártam, túl nagy összhangban voltak. :D
Lehet most esik le nekik főleg Mernek, hogy amúgy annyira tényleg nem ismerik egymást még.
Christina üzenete..vigyorogtam nagyon. :)

Deny - 2019. 10. 20. 21:40

szepi06: Miranda elvileg 43, esetleg 44 éves. A hatodik évadban volt az a rész, ahol visszamentek a múltba, és ott mondta, hogy 2003-ban volt gyakornok, tehát valószínűleg ’76-ban született.

Nem tudom, nekem van egy rokonom, aki 47 évesen szült, szóval azt hittem, a korai 40-es években még nem olyan valószerűtlen a dolog. De nem vagyok szakértő :D

eszemix - 2019. 10. 23. 16:38

renka & Deny: Karev egyelore nem ugy tunik, hogy viszamegy. Richard Flood lesz Dr Cormac Hayes, vagyis a “head of Paediatric Surgery”. A szinesz a Shamelessben volt szereplo korabban.

renka - 2019. 10. 24. 09:41

eszemix: tudom,de nem igazán örülök neki. Már így is túl sok a szereplő, nekem nem hiányzik egy újabb “visszajárós”.. .

Eltiron - 2019. 10. 24. 15:34

Nagyon tudok vigyorogni a rajongói theorycraftokon :) Az én számításom szerint Mer 1973 és 76 között született, Bailey-nek pedig 4-5 évvel kell idősebb lenni, mivel ő már chief resident lett Mer-ék első évében, tehát Miranda 50 közeli – nem értem, mit nyafog, hogy “korai” menopauza…
Amúgy nekem az új éved legkellemesebb meglepetése, hogy visszakaptuk Jacksont, a Maggie előtti időkben ő volt a kedvencem és most ismét kezd önmaga lenni.
Eddig 4-ből 4 jó rész az évad, most viszont jönnek a szörnyű kötelező körök (halloween, hálaadás, karácsony, Valentin-nap), ilyenkor már előre félek…

Deny - 2019. 10. 24. 19:22

Eltiron: De Meredith és Bailey életkorát egyértelműen meghatározták a sorozatban. Merről kiderült, hogy 78-as, amikor Maggie után nyomozott. Bailey pedig a 6×15-ben mondta, hogy 2003-ban volt gyakornok, abból meg ki lehet matekozni a születési évét (1975-76). Harmadéves volt a pilotban. Egy pici baki ugyan van benne, mert a 4. évadban lett vezető rezidens, miután Callie befürdött, de az idővonal szerint akkor még csak negyedéves volt. Nem lehet idősebb 45-nél.

renka - 2019. 10. 25. 19:39

Akkor most tényleg:”Orange Is The New Grey”… Elég jó kis rész volt ez! Néhány arc ugyan kimaradt, de nekem nem is hiányoztak..

A Meredith-Maggie-Amelia hármas nagyon jó volt együtt. Amelia általában nagyon aranyos, de végre Maggie is az volt. Meredith meg…hááááát..teljesen meg volt zakkanva:az egyik pillanatban Andrew csak egy “szexi, vicces pasi”…a másikban meg bevallja, h szereti. Végülis tipikus Meredith,akinek a kérdései (kételyei) egyben a nézők kérdései is. Gondolom, h majd most körüljárják a témát, DeLuca meg remélem állja a sarat…ahogy eddig is. Nem tudom, h mennyit kell még ennek a srácnak bizonyítania, h “megérett” Meredith Greyre…

A Richard-Gemma sztori engem nem igazán érdekelt,de Jot most szerettem.

Eltiron - 2019. 10. 26. 00:47

Renka: Nekem az ugrott be, hogy Grey is the new black :D
Amúgy nálam ez gyenge rész volt, hiányzott a “másik kórház”-vonal és Jacksont sem láthattuk. Jo-t én sosem fogom már megkedvelni, a pszichologizálós vonulat pedig borzasztóan közhelyesre sikerült.

Deny - 2019. 10. 26. 12:46

Jó rész volt, jól mondta Krista, hogy a standalone részeket idén szeretné a 14×17 formájára mintázni, ez is arra a részre emlékeztetett.

Jo sztorija nagyon jó volt, örülök, hogy láthattunk pár részletet a terápiájából. Azt a listázós technikát meg tuti alkalmazni fogom, ha elfog a szorongás.

Tetszett, hogy Zola volt a beteg, már majdnem elfelejtettem, hogy annak idején betegként érkezett. Mert most annyira nem tudom sajnálni, nem kellett volna lelépnie a múltkor, és akkor most megúszta volna. Na de mindegy, ha jól értettem, max egy napot lesz fogdában.

Baileyék nagyon aranyosak voltak, Richard szálában meg nagyon idegesített Gemma. Richard helyében kerülném messziről, de gondolom, lesz itt még gubanc. Valahol olvastam egy olyan elméletet, hogy Catherine-nek van szeretője. Az érdekes csavar lenne, de egyelőre nem hiszem, hogy így van.

A jövő heti résznek már most tudom, hogy nem leszek rajongója. Utálom a Halloween-epizódokat, és sajnos több sorozatom is élni fog a lehetőséggel :D Jöhetnek az idétlen “rémsztorik” (tömegsír, seriously? :D), bizarr esetek…

Anthonz - 2019. 11. 14. 18:12

Huha, Maggie kapott egy jó nagy gyomrost. Már igen magabiztos volt. Most ő fog összezuhanni?

Kicsidelfin - 2019. 11. 15. 14:49

Ez 350. résznek elég gyenge volt :-(
Jó lett volna látni néhány régi ismerőst a tárgyaláson, nem csak visszaemlékezésben.
Mintha a karakterek összes hibáját összeszedték volna egy részre.

Annyi jó legalább volt benne, hogy nem húzták el részeket át a tárgyalást.

szepi06 - 2019. 11. 16. 21:07

Én két résszel le vagyok maradva. Viszont most láttam egy új előzetest a következőhöz. Bízom benne, hogy nem akarják újra előszedni vagy csak egyáltalán a lehetőségét belengetni hogy újra összejön a “gyűlölt páros”.

Navia - 2019. 11. 17. 05:07

Számomra ez egy tökéletes epizód volt! A sok régi paciens, a visszaemlékezések, a vallomások… Potyogtak a könnyeim.

Anthonz - 2019. 11. 22. 18:14

Whoa, mi volt ez a 9-es rész? Ennyi mindent belezsúfoltak: McWidow, egyből gondoltam hogy kinek szánták az írók, Bailey, Jo szál bőven elég, erre bedobnak egy Amelia bombát :D

Csillum0m - 2019. 11. 23. 10:34

És Webberék…
Hunt meg az új csaj…
Meg a vége…
Hat, rég volt ilyen eseménydús rész, amin lehet agyalni januárig…

Deny - 2019. 11. 23. 11:15

Gyerekek, javítsatok ki, ha tévedek, de jól gondolom, hogy Ameliánál nem Owen a lehetséges apa, hanem Koracick? Nem rémlik, hogy Owennel lefeküdt volna, amióta Teddy megjelent, Tommal viszont mintha lett volna egy ágyjelenetük valamelyik műtét után tavaly.

Csilla0422 - 2019. 11. 23. 15:20

Deny, ha picit is következetes az írói gárda, akkor kizárt, hogy a gyerek apja Owen legyen. A tavalyi évadban pont azt mondták, hogy hónapok óta nem voltak együtt. Ha DeLuca nem téved, akkor előfordulhat, hogy Tom a gyerek apja és nem Linc.

McWidow nem szimpatikus és nem tetszik, hogy Mernek szánják. Meredith jó párost alkot DeLucaval.

Baileyt és Bent nagyon sajnálom.

renka - 2019. 11. 23. 17:00

Csilla0422:kb. a Grey’s Anatomy történetének egyik legcsúnyább pasiját sikerült most beválogatniuk (remélhetőleg csak pár epizód erejéig)…Ráadásul annyira szájbarágós (idősebb,vezető szakorvos,özvegy,két gyereket nevel)lenne ez a sztori, h tényleg remélem, h az ő jelenléte csak ráerősít arra, ami az egész Merluca sztori alapja volt…vagyis, h “love is love”. Lehet, h papíron valaki jobban illik Meredithez, de ő soha nem ez alapján döntött (elméletileg Finn és Link is kézenfekvőbb döntés lett volna anno),soha nem az egyszerűbb utat választotta, mindig a szíve után ment (ahogy általában a többi szereplő is ebben a sorozatban,többek között ez adja ezeknek a kapcsolatoknak a pikantériáját).Ellenkező esetben nálam tényleg véget érne a sorozat…

Clarei - 2019. 11. 24. 15:02

Szerintem ez nagyon egyéni… szerintem iszonyat helyes az új orvos. Nekem deLuca nem jön be egyáltalán.

Kicsidelfin - 2019. 11. 24. 17:06

Nekem bejön az új doki. Már az első közös jelenetük tetszett, aztán a végén a liftes a régi időket idézte.

Ameliának nagyon nem örülök, olyan jók Linkkel :-(

Anthonz - 2019. 11. 25. 10:02

Jaja, Link-Amelia szál most nagyon elszomorít. Persze, lehetett tudni hogy valami fog történni, túl szép volt az egész. Amelia szépen elkúrta, megint.
Mondjuk Koracik is vicces lesz a nagy szerelmi nyilatkozatai után most mit fog reagálni :D

pongi_ - 2019. 11. 25. 15:38

Nekem egyenlőre bejön az új pali, bár nagyon szeretem a DeLucat, de mostanában furák voltak. (Nyilván direkt csinálták így). Valamit kéne velük kezdeni, vagy hagyjuk őket… DeLuca nem elég férfias Mer mellé, ez a pali viszont elég arrogáns :D

Nem vagyok nagy fan, de Ameliát miért kell mindig szívatni? Végre egyenesbe jött az élete…

Behozhatnának már új női karaktereket. Egy csomó női főszereplő elment az utobbi évekbe (Callie, Arizona, April) és csak férfiakat hoznak be.
Jo pl egy tök jó karakter (Alexszel együtt), akiből kilehetne többet hozni és sokkal érdekesebb mint Maggie, ahogy szenved. Teddyt visszahozták, de kb minek..( pedig nagyon birtam korábban.)

Merből pedig elég volt az elmúlt fél szezon. (senki nem gondolta, hogy bevonják az enedélyét és tetszett a megoldás, hogy azt a dokit hozták vissza, aki megölte Dereket, viszont kár,hogy nem láttunk több régi szereplőt az első évadokból, akik kiállnak érte.

Baileyt sajnáltam, végre történt volna vele valami, ami nem idegesítő, erre tessék. Ben teszi őt szerethetővé mostanában, kár h nem lesz baba.

pongi_ - 2019. 11. 25. 15:41

Ja, és nagyon tetszik h a Christinát visszahozták akár csak sms-ezés szinten, sose értettem miért kell teljesen elvágni egy karaktert azzal h kiszáll. Néha simán belefér h telefonálnak vagy mint itt megy az smsezés.

Anni - 2019. 11. 25. 19:06

Nagyon mérges vagyok Amelia babája miatt, hogy nem a Linké. Nekem sajnos egyből Owen ugrott be de akkor inkább remélem, hogy Tom az apa de ez szánalmasan nevetséges már..

Az új pasi Meredithnek.. csak az tetszett benne, hogy Christinát belevonták, de tényleg nagyon idegesítő, hogy belerágják, hogy ő is özvegy meg szakorvos.. nagyon csalódott leszek ha vele össze jön.
Miranda gyereke miért kellett így?
Rengeteg baromságot írtak most bele szerintem, amit sajnálok.

Az utolsó jelenet izgalmas volt de nem érdekel a Station 19.

renka - 2019. 11. 25. 20:05

Anni:Krista Vernoff ledobta a bombát minden párosnak, ahogy az várható volt… Én mondjuk nem hiszem, h nem Linké lesz a gyerek, csak nekik is kellett valami dráma már…mondtam én, h gyanúsan boldogok.

Giacomo Gianniotti (DeLuca) tegnap azt mondta Merlucaval kapcsolatban:’It’s not over. It’s just getting more and more complicated.” Ezzel nem is lenne semmi bajom, de miért kell ehhez egy 3. fél? Kicsit több fantázia is lehetne az írókban.Már csak azt remélem, h nem a szokásos háromszögben mondják el ezt a történetet…

Anni - 2019. 11. 26. 18:59

renka: Kicsit megnyugtattál ezekkel az infókkal. :D
De tényleg nagyon nincs már fantázia ezekben a storykban… ismétli magát a történelem kb.

Deny - 2019. 11. 26. 19:08

Én is abban bízom, hogy csak rossz az ultrahang, vagy valami. Ami biztató, hogy Amelia azt mondta, hogy “that could mean…” és nem “that means…”, szóval csak lehetséges, hogy nem Link az apa.
Nem hiszem, hogy ennyire agyonbonyolítanák ezt a furcsa sokszöget :D Legalábbis remélem.

A premierre kíváncsi vagyok, mert Krista azt tweetelte, hogy nagyon megható lett.

Anthonz - 2019. 12. 02. 10:12

@pongi_
“Behozhatnának már új női karaktereket. Egy csomó női főszereplő elment az utobbi évekbe”

– jah, ugye behozták állandó szereplőnek Teddyt, aki addig egy kiegyensúlyozott, magabiztos, vidám nő volt, és csináltak belőle egy szerencsétlen, önbizalomhiányos kismamát, aki a gyerekét sem tudja nevelni, a kapcsolataiban sem meri kimondani a dolgokat, szóval zanzásították “ügyesen” a Shonda világba…

Savanah - 2019. 12. 07. 19:05

De jó h írjátok, h inkább Tom lehet Amelia gyerekének az apja, Owennek már elég lesz. Plusz Tomnak is meghalt gyereke, ugye? Vagy rosszul emlékszem?

Egyébként ez a 20 hetes terhes vagyok, de még nem voltam ultrahangon ez non sense… Még amerikában is kötelezők a genetikai ultrahnagok… És ekkora előrehaladott terhességnél már nem tudják megmondani a fogantatás napját méret alapján, mert simán lehet a baba nagyobb..
Ezt nem így kellett volna, mert nem hiszem el…

Nekem az új doki tetszik, majd meglátjuk mi lesz vele, deluca nem illik meredith-hez.

Bailey-éket nagyon sajnálom :( Annak a gyereknek jobban örültem mint Ameliaknak.

Jo idegesit még mindig. Nagyon untam már ezt a depresszios vonalat is.. Most remélem nem kezdik ugyanezt Maggievel..

A crossover részre én sem vagyok nagyon kiváncsi..

fajro - 2019. 12. 08. 13:39

Dehát Tom és Amelia nagggyon régen voltak együtt, az agyműtét környékén, nem?
Tom Teddyvel volt utána, nagy szerelem, stb, amikor meg Teddy ment Owenhez, sztem nem volt már Ameliaval semmi. Vagy kimaradt valami nekem?

Az új pasi nekem is bejön, sokkal inkább, mint DeLuca.

Deny - 2019. 12. 09. 17:43

fajro: Közben rájöttem, hogy tévedtem. Tom és Amelia nem voltak együtt a 15. évadban. Viszont a 15×03 Owen és Amelia szexszel indult, szóval…

Bár szerintem az nem 24 hete volt, hanem régebben. Na mindegy, majd kiderül. Én továbbra is hiszem, hogy Carina valamit benézett, és nem lesz semmi gubanc.

Roxi - 2019. 12. 12. 21:10

Kicsit hosszú leszek,ősi Grey’s anatomy rajongó vagyok akit leginkább a Derek-Meredith történetszál fogott meg! Ennek megfelelően Derek halála óriási csalódás volt számomra,különösen a színész kiírásának miértje. Így aztán bár a 12.évadot még bepróbáltam pár rész után el is kaszáltam.Most ősszel nem nagyon volt mit néznem így szépen ledáraltam az egész sorozatot így újra naprakész rajongó lettem.

Nagyon sok karaktert szeretek és igazából az egyetlen aki rohadtul idegesítő az Jo. Reménykedtem benne,hogy az előző szezon végén kiírják,mert a jelenléte Alexnek sem jó.

Ami a bajom a sorozattal és sosem fogom megszokni az a túltolt liberális népnevelés.

Miután felvonultatták az összes bőrszínű és nem identitású embert,gyorsan bele kellett venni a vallást is. Hozzáteszem a muszlim karakter a kendő ellenére nyíltan nyomult egy pasira tehát még ezt sem hihetően oldották meg. Aztán volt itt férfiból lett nő,nőből lett férfi és ha már lúd legyen kövér gendersemleges is. Néha ezeket a karaktereket szépen beleírják a sorozatba,de nagyon sokszor érződik az erőltetett izzadságszag,hogy csak azért is bele kell szuszakolni egy –egy mondatot most legutóbb Amelia gyerekének neme kapcsán.

És akkor a párkapcsolatokról.

Szerintem sincs DeLuca egy súlycsoportban Merrel örülök ha szétszedik őket és nyilván az új pasi is e célből érkezett.

Szerintem Améliának Owennel kéne lennie amire az esetleges közös gyerek jó alap lesz. Teddynek pedig Korcickal aki egy baromi jó karakter nem lenne jó elcseszni a féltékenységi drámával.

Nekem sosem volt bajom a Jackson-Maggie párossal és szerintem ennek a sztorninak közel sincs még vége

Richard és Cathrine házassága katasztrófa már eleve az volt a nő sok távollétével.

Link nagyon aranyos nem tudom,hogy hozzá ki tennék,Meredith jó lett volna,de neki most más pasit szánnak.

Baley-t bár bírom a szerelmi élete nem hoz lázba,azért a vetélését sajnáltam.

Dbew - 2020. 01. 01. 23:08

Mai napig hetente nézem, még mindig meg tud lepni és izgalmas egy sorozat.

Deny - 2020. 01. 10. 22:22

Hát gyerekek, tönkretették a kedvenc sorozatom! :(
Justin Chambers távozik, méghozzá úgy, hogy többé nem is látjuk. Itt valami nagy balhé történt, mert ez legalább olyan hirtelen és drasztikus lépés, mint két éve a Roseanne kaszája.

El sem hiszem, hogy tényleg képesek erre. Ugyan nem hiszem, hogy kaszálom a sorozatot, mert nekem ez A Sorozat, de jelenleg semmilyen motivációm sincs a folytatásra. Nem elég, hogy a Station 19-t négyszer akarják lenyomni a torkunkon idén, most még ez is. :(

Attól félek, hogy azt csinálják, amit anno a Private Practice-ben és képernyőn kívül megölik, mert mégis hogy máshogy lehetne ezt megoldani.

Clarei - 2020. 01. 11. 00:14

Az már 100%ig biztos, hogy már egyáltalán nem is látjuk? :( :(

Deny - 2020. 01. 11. 00:22

Clarei: Azt írják a nagy hírportálok.

Deny - 2020. 01. 11. 10:50

https://pagesix.com/2020/01/10/justin-chambers-working-on-mental-health-amid-greys-anatomy-exit/?utm_source=url_sitebuttons&utm_medium=site%20buttons&utm_campaign=site%20buttons

Nos, nem tudom, igaz-e, de ez mindenképp megmagyarázná. Egyúttal némi reményt is ad, hogy talán nem végleges távozás, csupán egy határozatlan ideig tartó szünet.

jessm - 2020. 01. 11. 21:36

Sarah Drew és Jessica Capshaw távozása óta csak felületesen követtem a sorozatot, egy-egy jelenetet elkapok.

Azért meglepett a Justin távozása, azt gondoltam , hogy végig marad. A következő nagy távoónak inkább Jesse-t mondtam volna.

Deny - 2020. 01. 11. 21:47

Úgy tűnik, Justinnak gondjai vannak :/ Befeküdt egy intézetbe, és azt mondják, nagyon lesoványodott. Így mondjuk érthető. :( Azért annyira Krista sem hülye, hogy lezáratlanul hagyja a férfi főhős történetét. Ellen is tweetelt, szomorú, és egyetért, hogy ez lesz a sorozat egyik legnagyobb vesztesége. Valami történhetett, és szerintem nem volt olyan állapotban, hogy forgasson.

Remélem, nyitva hagyják neki az ajtót, hogy bármikor visszatérhessen, és remélem, nincs komoly baja.

Mom - 2020. 01. 13. 11:26

Csak most olvastam, sokkolt a hír… Azért mégiscsak 16 éve a sorozat része, és ilyen hirtelen. Akármi is van a háttérben, remélem, hogy nem ölik meg képernyőn kívül. Akkor már inkább költözzenek el Jo-val együtt valahová. Vagy vegyék úgy, hogy a másik kórház vezetője maradt, de a többiek visszajöttek, ezért csak emlegetik majd, mint Christinát.

Eltiron - 2020. 01. 13. 15:57

Sh*t… Pedig az ő+Richard szála a legérdekesebb ebben az évadban.
Az ördögfióka is távozik… Szóval Mer maradt egyedül az eredeti ötösből.

Anthonz - 2020. 01. 15. 10:02

50 éves a csávó? Nem mondtam volna meg. Biztos azért, mert keveset alszik.

Hát egyre fogynak a régi karakterek, lassan alig maradt valaki. Legalább hoztak volna be valami szimpatikus fiatal orvosokat, de kik vannak? Egy kövér csaj, aki szerelmes Merbe, egy meleg szemüveges, meg van a full epizódszereplő csávó, ameéyik néha meghackel egy számítógépet, ja és még DeLuca. Ez elég gyenge felhozatal.

Anni - 2020. 01. 19. 00:13

Szomorú hír :/
Vajon, hogy léptetik ki? Jo-t látjuk majd mindig és ALex meg eltűnik.. érdekes lesz nagyon. A legvalószínűbb, hogy marad a másik kórházban.

Kíváncsi vagyok Ellen meddig bírja még, remélem ha ő egyszer rámondja az unalmast eszükbe se lesz folytatni.

Anni - 2020. 01. 25. 12:41

Hát nekem eléggé unalmas lett a visszatérő rész. A stationt csak végig tekertem kezd idegesíteni, hogy annak legyen nézettsége bele erőltetik a grey történéseit. Következő alkalomkor már csak bele se tekerek.

Csilla0422 - 2020. 01. 25. 13:43

Nekem a Station sokkal jobban tetszett, mint a Greys. A rész után még jobban sajnálom Baileyt és Bent.

Nem is volt nagy baleset és mégis visszatértek az orvosok. Ez furcsa és elég hihetetlen volt. Pedig csak pár rezidens esett ki, akiket simán lehet pótolni.

Ami pozitív volt: Tommy, Teddy – Owen eljegyzése.
Bailey kifakadása mentette meg részt. Ott minden átjött.

Deny - 2020. 01. 25. 14:01

Csilla0422: Nekem nagyon bejött a rész, de lehet, hogy hozzájárult, hogy most egyáltalán nem voltam bezsongva a folytatás miatt. Station most volt a legjobb a crossoverek közül, de nekem még így is egy kalap sz… a sorozat. Nyomába sem ér a többi életmentősnek, Herrerát meg lecsapnám szívlapáttal. Szerintem a többi crossovernek skippelem az elejét.

Bailey brutális volt, Chandra brillírozott (bár szegény eléggé be volt rekedve. Talán beteg volt?) Bailey és Mer jelenetei Schmidttel aranyosak voltak, illetve Helmen röhögtem. Arra emlékeztetett, amikor Mer be volt tépve a morfiumtól a vakbélműtétjénél. :D Parkert sajnáltam, szegénynek ijesztő lehetett a PTSD.
Teddy és Amelia aranyosak voltak, illetve Tomot és Linket sajnáltam megint a végén.

Maggie-t el is felejtettem, hogy létezik, de ha minden igaz, neki tartogatják az egyik ütősnek szánt történetszálat a folytatásban.

Továbbra is rettegek, hogy egyszer csak ledobják a bombát Alexszel kapcsolatban valamelyik részben :/

winnie - 2020. 01. 28. 05:10

A Grey’s Anatomy-rajongóknak érdekes lesz nézni majd, hogy mi lesz Krista Vernoff pilotjával, a Rebel-lel, mert valahogy nehéz elképzelni, hogy Vernoff ne a saját sorozatát akarná vinni, ezért simán benne van, hogy ha berendelik azt, akkor hátrébb lép a GA-nál.

Csilla0422 - 2020. 02. 01. 12:53

Miért? Mikor?

winnie - 2020. 02. 01. 14:23

majd májusban. most berendelték a pilotot, amit leforgatnak tavasszal, és kiderül májusban, hogy lesz-e belőle sorozat. jogi drãma, elég kiemelt projekt katey sagal főszereplésével.

Deny - 2020. 02. 01. 14:30

Hm, ez tényleg izgalmas, főleg, hogy most vette át a Station 19-t is. Őszintén szólva, lehet nem lennék ellenére. Csípem Kristát, és imádtam, amit a 14. évaddal művelt, de most megint úgy érzem, hogy ráférne a sorozatra egy kis gatyába rázás. Egy új showrunner talán jót tenne neki.

Maga a rész amúgy tetszett. Kezdem megkedvelni az új fickót. Egyedül szegény Kim Ravert sajnálom. Annyira nem tudnak vele mit kezdeni. Ez a gyűrű-sztori most mire volt jó?

A jövő heti meg már most totál érdektelennek tűnik.

Csilla0422 - 2020. 02. 01. 18:02

Winnie, bocs csak a részre reagáltam. Egész pontosan Amelia egyik apa jelöltjére.

+1 Dany. Bár nekem annyira nem jött be a rész. Bailey és Tom párbeszéde nagyon erős volt. Tetszik a “fő” beteg története is. Nagyon remélem, hogy megtalálják neki a gyógymódot.

Nem lennék meglepve ha új doki Jo vagy Maggie mellett landolna. Mernek túl kézenfekvő és unalmas is lenne.

Luron - 2020. 02. 03. 12:41

sziasztok,
nem kommenteltem még, kezdetektől nézem a sorozatot, és szerintem már maradok is, amíg futni fog…

Ami az évadot illeti, nem vagyok elégedett eddig. Nagyjából olyan érzésem van, mint amikor a 4 főszereplő színésznő egyszerre volt várandós és nehéz volt vinni a sztorit.

Kedvenc karakterem volt Karev, nagyszerű utat járt be a 15,5 évad alatt, felnőtt a feladathoz is, hogy főnök legyen. Nagyon sajnálom a távozását. Nem tudom, így mi lesz Jo-val, az ő karaktere viszont idegesít.

Ebben az évadban szerintem Tom sem tud kibontakozni, ez a chief of chief pozíció elvette az olyan erős jelenetekből a helyét, mint amit a legutóbbi részben Bailey-vel való párbeszédben folytatott le.

Owen-Teddy-Amelia háromszögből már elegem van, Amelia nevét ki kéne már radírozni Owen mellől, erre fel beleszuszakolják ezt a terhes dolgot… (nem is emlékszem, hogy lettek volna együtt az előző évad közepén…)

Amelia-Link szerintem jól működött együtt, segített Linket megkedveltetni és megismerni is.

Maggie-t szintén hagyjuk. :D

Meredith és DeLuca szál számomra közömbös, voltak nagyon erős jeleneteik még az előző évadban, de ebben eddig nem csillogtatták meg a karaktereket.

Az új dokiban látom a potenciált, hogy jó karaktert hozzanak a szereplők közé. Még szükség lenne 1-2 új szereplőre.

Andrea - 2020. 02. 03. 12:58

múltkor belenéztem hosszú idő után azt hiszem Derek halálánál hagytam abba plusz mikor kiírták Aprilt akkor hagytam el örökre(összegyűlt egy évad és nyáron monjuk megnéztem addig vagy negyedévente, azóta egy részt láttam múltkor és hát régi önmagához képest gyér, szóval ezért elkezdtem újra nézni. :D Belegondoltam micsoda karakterek, történetek és színészi teljesítmények voltak… Ellen is sziporkázott most meg ki van égve (amit elhiszek ennyi idő után már nincs több benne, nem lehet megújulni és ezt Sandra Oh nagyon jól látta anno). Jó így Cristinát, Burköt, Dereket, Markot, Addit és Izzyt látni vagy később Aprilt, Owenből meg sikerült egy ellenszenves karaktert csinálni. Sajnálom Karevet, remélem az őt alakító színész talpra tud állni.

Eltiron - 2020. 02. 03. 16:28

Most akkor úgy tesznek, mintha Karev nem is létezett volna?

Deny - 2020. 02. 03. 16:52

Eltiron: Nem nagyon tudnak mást tenni, mivel Justin elment anélkül, hogy bármit is forgathattak volna vele. De ezek a részek már le voltak forgatva a bejelentése előtt, úgyhogy én 3-4 hét múlva várnék valamilyen fejleményt. Most az a kérdés, hogy az írók mit terveznek: ott tartják Iowában (valószerűtlen módon) a sorozat végéig, remélve, hogy Justin valamikor visszatér? Alex hazajön, és képernyőn kívül dolgozik a másik kórházban? (Ez sem valószínű, mert mi lesz Joval? Vagy pár hét múlva jön a bomba, hogy Alex meghalt Iowában, vagy a hazaúton?

Csilla0422 - 2020. 02. 03. 20:39

Ez még rosszabb, mint anno P.D. esete volt. Arra az írók azért valamilyen szinten fel tudtak készülni. De erre nem nagyon.
MerDer miatt adott volt, hogy P.D. távozásával Derek csak meghalhat.
Deny, vagy amit a fanok zöme mindig is akart: Izziehez megy.

Deny - 2020. 02. 03. 23:16

Csilla0422: Uh, remélem nem. Annyira hangsúlyozták, hogy mennyire szeretik egymást… 5 résszel ezelőtt még pótesküvő is volt. Csalódott lennék, ha így alakulna. Pont ezért remélem, hogy Jo-t se hozzák össze hirtelen senki mással.

Egyébként pont Dempsey miatt nem dőlök be a “kulisszák mögötti dráma” pletykáknak. Minden problematikus szereplő kapott valamilyen lezárást (Heiglt leszámítva, de az meg annak köszönhető, hogy nem jött el a forgatásokra). Krista sem olyan hülye, hogy csak úgy lezárás nélkül hagyja az egyik férfi főszereplő sztoriját, hisz a rajongók vasvillákkal mennének neki. Meg egyébként is, milyen dráma történhetett? Pont 16 év után keveredne vitába Ellennel vagy a készítőkkel? Szerződésről/anyagiakról sem kellett most tárgyalni, hiszen ők már be voltak biztosítva a 17. évadra is. Ráadásul Justin nekem mindig nagyon lazának tűnt, sosem problémázott semmin, mindig az elsők közt írt alá a folytatásra. Szerintem tényleg történhetett valami a magánéletében, ami miatt lépnie kellett. Egyébként szerintem az, hogy az írók már bevezették ezt az “elment az anyjához”-sztorit számomra arra utal, hogy már korábban is szünetet kérhetett, és úgy tűnik, nem tudta összeszedni magát, ezért a távozás mellett döntött.

Dorcsek - 2020. 02. 07. 14:53

hát engem is lesokkolt a Alex távozása. Nem tudom, hogy miért ilyen hirtelen, bár ő ezt nyilatkozta:
,,A színész elmondta, hogy tudja, nem létezik megfelelő idő arra, hogy az ember meghozzon egy ilyen döntést, de úgy érezte, hogy tovább kell lépnie. Idén lesz 50 éves, és szeretne új szerepeket vállalni, valamint minőségi időt tölteni feleségével és öt gyermekével – áruta el Chambers, akit utoljára az Amerikában sugárzott részek alapján november 14-én a 16. évad 8. epizódjában láthatták a rajongók…”

Amúgy ez az évad tényleg csak 16 részes?

Deny - 2020. 02. 07. 15:22

Dorcsek: Nem, legalább 24 lesz. Nekem ez a nyilatkozat több sebből vérzik, főleg, hogy a teljes stáb síri csendben van a távozását illetően. Szerintem ez kamu.

Ez a rész amúgy dögunalom volt. Most először fordult elő, hogy át akartam tekerni. Le Kristával!

renka - 2020. 02. 07. 16:32

Az egyetlen ok amiért vártam ezt a csütörtöki centrál epizódot (amit szokásomhoz híven nem néztem meg, de állítólag az idei leggyengébb rész lett…) az a jövő heti promo…és erre leadtak egy Station 19-es ajánlót helyette. Értem én, h nézők kellenek a tűzoltós sorozatnak, de ez most nagyon durvára sikerült,elég sok nézőnél ki is ütötte a biztosítékot (különösen egy gyenge centrál epizód után). Krista Vernoff tanulmányozhatná egy picit a Chicago-s sorozatokat, ők sokkal-sokkal ügyesebben, ízlésesebben oldják meg ezeket a dolgokat.

Deny - 2020. 02. 07. 18:31

renka: Minden szavaddal egyetértek. Bár tippre a csatorna erőltette, hogy hozzák közelebb egymáshoz a két sorozatot.

Roxi - 2020. 02. 07. 21:02

Ez a rész a sorozat egyik mélypontja volt. Igazi költségtakarékos unalombomba.Alig vártam,hogy vége legyen.

Deny - 2020. 02. 07. 22:24

Roxi: Egyetértek, és a nézők is. 5,7-es értékelés az IMDb-n. Ennél csak Derek halálának epizódja hozott rosszabbul. Borzasztó ötlet volt ilyen másodlagos és harmadlagos karaktekre építeni egy részt. A két Stationös jelenése meg szó szerint az “erőltetett” definíciója.

Csilla0422 - 2020. 02. 08. 14:00

Levi története nem érdekelt, mint ahogyan a karakter sem.

A vacsorás rész viszont nagyon tetszett. A kínos beszélgetések közepette sorra dobáljuk egymásra a bombákat. Imádom.

Fel kell nőnie dr. Foxnak! Ami most levágott az azért elég elkényeztetett gyerekes volt.

Station 19-ben nagyon felhúztak. Még ki sem hevertem Ripleyt, erre most Ryant is meg kellett ölniük.

Deny - 2020. 02. 08. 15:18

Csilla0422: Nekem az jutott eszembe, hogy talán így akarják lezárni a Pac North sztorit? Catherine megveszi és bezáratja, ahogy mondta. És mindenki visszakerül. És ez talán Alexet is ott tarthatja Iowában, mivel nem lesz hova visszajönnie.

Csilla0422 - 2020. 02. 08. 18:44

Catherinet amúgy szeretem. A kicsinyes sértett női bosszú oké, de ez sok volt.
Így hirtelen nekem sincs jobb ötletem a Pac North szál lezárására. A négy ott dolgozó szakorvos túl sok. Meglepne ha a beolvasztás után nem zárnák be.

Bár igazándiból érdekes szál lenne. Nagyobb kihívás felfuttatni egy kórházat a semmiből, mint egy menőt üzemeltetni. Csak ez már egy másik sorozat lenne…

Eltiron - 2020. 02. 09. 09:54

Gratulálok a 12. epizódhoz. Nagyjából másfél perc alatt átpörgettem, totál érdektelen volt az egész, a meleg fiúk sosem érdekeltek, Catherine-t utálom. Alexről továbbra is semmi.

Deny - 2020. 02. 09. 11:05

Eltiron: Alex “benne volt.” SMS-eztek Richarddal, hogy vegye fel Maggie-t a Pac Northba.

Valószínűleg azért nincs róla még semmi, mert itt még nem bontotta fel a szerződését. A 14. részt forgatták, amikor megtörtént a bejelentés, így ha lesz is bármilyen fejlemény vele kapcsolatban, valószínűleg csak 3 hét múlva jöhet.

Eltiron - 2020. 02. 09. 18:32

Deny: Kösz az updatet, mint írtam java részt átpörgettem.
Amúgy úgy látom, nem csak mi vagyunk kiborulva az epizód minőségén, az amerikai nézők is utálták rendesen :)

Katey - 2020. 02. 10. 19:16

Hát ez nekem nagyon sok volt. Én utálom ezt a nőszemélyt. Azt gondolja ő az atyaúristen. Hogy lehet ilyen egomán karaktereket írni?
Ezzel vajon az erős üzletasszony karaktert akarják hozni, vagy az ellenkezőjét? Nem nagyon értem ez a nő mit keres ebben a sorozatban.
Azt hittem Maggie-nél és Teddynél jobban nem fogok senkit utálni.

Anni - 2020. 02. 10. 21:30

Ajaj baj van Houston..vagyis Seattle.
Az utolsó 3 rész nekem rém unalmas volt, az utolsót konkrétan végig tekertem annyira gáz volt.

Hiába a szereplők fele már kilépett én most érzem, hogy elfogyott a sorozat és már nincs benne szufla..

Kívánom, hogy zárják le jövőre vagy nagyon max az után, mert ez így felesleges és csak elront egy kiváló sorozatot, ami kb. 10 éven át 10-es volt.

Ravagedseducer - 2020. 02. 11. 01:17

Egyetértek az előttem szólókkal, 2007 óta hűséges néző vagyok de a 2020-as részek eléggé kiverték nálam is a biztosítékot, már meg sem nézem péntekenként, hanem halasztom amíg lehet. Ez a mostani rész volt a mélypont, pedig szeretem Levi karakterét… Katherine nekem már 3 évaddal ezelőtt is sok volt de ez a “egy ápoló azt hitte hogy a pac north egy másik alkalmazottja Richard felesége (csak mert színesbőrű és kb egyidősek – wtf?)” konfliktus rettenetesen ostoba. Azt még megértem hogy Richard miért haragszik.

A másik a Station 19. Nem nézem de semmi bajom nincs a sorozattal vagy az igényes crossoverekkel. Csakhogy ezek a mostaniak nevetségesen erőltetettek. Amikor meg megakartam nézni a 6×13 promót, az egész Station 19. Engem felháborít hogy ennyire nem tisztelik az anyasorozat hűséges nézőit. Pl a facebookon mostanában a kommentek 70%-a erröl panaszkodik. Hadd döntse már el mindenki hogy akarja-e követni a másik sorozatot vagy nem.

Azt meg még hozzátenném hogy a sorozat mai minősége nem adna kedvet ahhoz hogy egy spinoffot elkezdjek. Talán még 6-7 éve. Hol vannak már az olyan emléketezetes részek mint a komp baleset vagy a bomba? A fegyveres a kórházban rész? Ez a mostani “autó a bárban” rettenetesen jelentéktelen volt. Sajnos az utólsó kb 4 évadból nem tudnék kiemelni semmit mert összefolyik az egész, főleg mióta Ellen Pompeo teljes részeket hagy ki rendszeresen. Én úgy érzékeltem ez a 12.évad körül kezdődött. Tudom hogy ennek milyen okai vannak de akkor is csak miatta nézem még, főleg hogy Justin is elment.

Remélem a 17.után befejezik bár nem tudom hogy ez reális lehet-e.

Anni - 2020. 02. 12. 21:16

Én is kb. a 12. évad környékére tenném a zuhanást talán mikor Callie kilépett ha jol emlékszem az a 12. évad végén volt.
Aztán a végső döfés az Arizona és April kiszórása volt.

Jackson és Owen egyenesen irritál, Richardnak sincs sok haszna, a gyakornokok közül senki se érdekel, Teddyt imádtam anno de mióta visszajött szörnyű, Maggie meh.., Deluca tavaly jó volt Meredithhel de most kinlódik a karakter, Jo semmi, Link még talán elmegy, Meredith Amelia és Bailey akik még kedvelhetőek (számomra).
Nem tudom kit hagytam ki de akkor ők se érdekelhetnek nagyon sajnos. :D

Maradok mert imádtam a sorozatot de ez most bántóan gyenge. Élőben nézhetjük hogyan hullik szét az erőltetett folytatás miatt egy kiváló sorozat.

Deny - 2020. 02. 14. 13:38

Na ez egy jó rész volt – megható, vicces, ezt már szeretem :) A táncoló házaspár története nagyon megindító volt, azt pedig imádtam, ahogy a nagyágyúk összefogtak Tom ellen. A kilencedik évadot idézte, amikor mindenki kilépett a Pegasus miatt.

O-ó, elszórták az első morzsákat Alexszel kapcsolatban. :/ Krista nyilatkozott, hogy lassan építik fel a sztorit. Szerintetek mi történhetett? Az jutott eszembe, hogy talán valamelyik testvérével is lehetett valami az anyja mellett.

Mom - 2020. 02. 16. 09:48

Én még mindig azt gondolom, hogy meg lehetne oldani Alexet off-screen élettel. Legalább az évad végéig, és hátha a következő forgatásig összeszedi magát. Ha meg nem, akkor szintén off-screen költözés akárhova egy kihagyhatatlan ajánlat miatt (Joe nekem amúgy sem hiányozna), lenne idejük eköré építeni fel komplett szálakat, nem úgy, mint évad közben. Christina karaktere évek óta kiválóan elvan így. Annyi, hogy itt nem látnánk a búcsújeleneteket a képernyőn.
Nekem ez sokkal elfogadhatóbb lene, mint hogy megölik egy repülőgép-balesetben, vagy valami ilyesmi.

Eltiron - 2020. 02. 17. 17:09

Mom – egyetértek.
Amúgy ez valamivel jobb volt mint az évad átlaga, de továbbra is hiányzik a régi évadokra jellemző helyenként morbid humor – helyette inkább cukiságtúltengést kapunk, mint most is a jajdearanyos idős házaspárral.

Csillum0m - 2020. 02. 23. 18:48

Fú, nagyon jó volt ez a rész megint!
Viszont nagyon felhúzott hogy most ha jól értem akkor a Deluca Mer dolgot azzal akarják letudni, hogy kihozzák az apjától jött betegség témát, és pl meghalasztják a hoviharban???
Remélem nem, mert ez azért elég durva húzás lenne… Pláne hogy nem ő, hanem a beteggel kapcsolatos szituban Mer volt a gazabb…

Eltiron - 2020. 02. 24. 01:57

Végre egy jó rész!
Nem is elemzem tovább, csak örülök, hogy végre újra tudtam élvezni egy epizódot :)

Kicsidelfin - 2020. 02. 24. 09:51

Durva lenne, ha DeLuca is meghalna Derek után. Lehet “csak” súlyosan megsérül, nem dolgozhat orvosként ezért elköltözik.
Remélem, az Amelia-Link párost nem szedik szét, jók együtt.

Anthonz - 2020. 02. 24. 12:41

Tényleg mindenből drámát akar csinálni ez a nő, már nevetséges.
Miért nem lehet Alexet ebben az évadban távoltartani a szüleinél, minek kell a dráma, hogy csak úgy eltűnt. Dobtak volna 1 sms-t Jo-val, és ennyi.
Ha nem tud visszatérni a színész, akkor off screen kiírni (vagy úgymond félretenni a karakterét) a következő évadtól, és kész.
De neeem, milyen jól jön egy kis fölösleges dráma!

Deny - 2020. 02. 24. 14:13

Anthonz: Én már olvastam olyan elméletet, miszerint Alex már halott, és csak az anyja kezeli a telefonját. Ami megmagyarázná a furcsa üzeneteket Webbernek, és hogy miért nem reagál Jo-nak.

Kicsidelfin - 2020. 02. 24. 19:45

Jól látom a promóban hogy megint közös rész lesz?

Mom - 2020. 02. 24. 19:52

Deny: ez ilyen ZS kategórás szappanban még el is menne, ide talán kicsit túlzás… de hát vannak élénk képzelőerővel megáldott lelkes rajongók, na :D csak ne legyen igazuk…

Csillum0m: szerintem Meredith nem volt “gáz” a beteggel kapcsolatos szituban. A végkifejlet ismeretében tényleg túl hamar akarta visszaállítani gyógyszerekre, de ez szerintem csak a kockázatvállalási hajlandóságán múlt. DeLuca kispadra ültetésében viszont 1000%-osan igaza volt. Ez egy felelős vezetői döntés, amit én is meghoztam volna. Nem volt olyan állapotban, hogy továbbra is az eseten dolgozzon és nem látta be, hogy elérte a határát. Ilyenkor a vezető dolga levenni az esetről, amit Mer meg is tett. DeLuca volt az, aki nem látott tisztán.

Deny - 2020. 02. 24. 22:04

Kicsidelfin: Szerintem nem lesz összefüggés köztük, csak közös a téma. Mint a tavalyi félévadzáróban, amikor mindkét sorozatban ugyanaz a szélvihar tombolt, de nem volt köze egymáshoz az eseményeknek.

Kicsidelfin - 2020. 02. 27. 15:40

Köszi, ez jó hír.

Sabyna - 2020. 02. 28. 13:50

A tévében néztem anno. Imadtam ahogy az Er-t is :) tovább kezdtem el nèzni neten.
Amelia nekem nagy kedvencem lett ! Owen valo mellé ugy gondolom.Vissza hoznám azt a kiscsajt akit magukhoz vettek anno (Betty ) ès ugy hoznám öket össze !
Jo ès Alex amikor végre összejönnek esküvő nagy karrier akkor csak igy elmegy ?
Nem akarnám h végleg kiszálljon.
Mer ès Alex barátsága …sokszor megkönnyeztem őket ! Mindig mellette volt!
A baràtsága a gyerekosztály vezetőjèvel huu az a szőke csaj akinek levágták a lábát nem jut eszembe a neve…az is egy olyan jo kis szál volt benne !! Bosszantoooo.
Nagy kedvencem volt April karaktere. Illetve

Eltiron - 2020. 02. 28. 14:14

Most megint olyan, mintha lennének ilyen kapcsolati kártyák, bedobnák őket egy kalapba és randomban kihúzogatnák. Régen annyira bírtam a katasztrófa-epizódokat – bomba, hajóbaleset, földcsuszamlás és így tovább – de ez most nettó filler lett. Elkezdtem nézni a 7. évadot, puszta kiváncsiságból, hogy én változtam ekkorát, vagy a sorozat? És az a helyzet, hogy a régi epizódok még mindig tetszenek, érdekesebb karakterek voltak és még volt lendület az egészben.

pongi_ - 2020. 03. 02. 03:56

Bocsánat, de hosszú leszek:

Nekem fura ez az egész. Eleve az, hogy ennyire hirtelen és viszonylag rejtélyesen lépnek le/ki színészek ebből a Shondalandnek nevezett cirkuszból. Másodsorban pedig nálam a Grey’s volt “A” sorozat, de néha már én sem értem, hogy mit nézünk…

Alex és Jo dologgal kapcsolatban teljesen össze vagyok zavarodva. Ez az egész nagyon gázul van megoldva. Meghalt? Isten ments, full lejárt lemez. Ennyi ember, amennyi ebben a sorozatban már meghalt, a világon nincs. Mármint úgy értem, hogy aránylag fiatalon “egy társaságból”. Elhagyta Jo-t? Miért? Majd ír neki egy üzit, hogy bocs vége, mint egy tinisoriban? Semmi felépítése nincsen (tudom, hogy ezt szeretnék, de eddig semmi értelme az egésznek). Tök jól elvoltak, egy csomószor elmondták, hogy Alex megváltozott pozitív irányba hála Jo-nak, ami jogos is volt szerintem. Sikereket ért el, boldogok voltak aztán: BUMM!!!!4444! Gondolt egyet reggel és elment. (Ha Izziehez akkor még be is sírok…):DDDDD

A többiek egyenesen irritálnak. Nekem bejön a Station 19 és már jobban várom, mint a Grey’s-t. Nagyrészben, a ST19 miatt eskü Baileyek érdekelnek a legjobban.

Maggiet már évek óta nem csípem, ahogy Jackson is az egyik legidegesítöbb karakter (nem is értem ezt a Vic-es szálat, szegény lány).

Owen mindig is egy nyálgép volt számomra, főleg mióta kijött ebből a katona depresszióból, Teddyt pedig nagyon bírtam régen, de már ő sem a régi.
Amelinak nem volt elég, hogy egy aránylag random csávó csinálta fel, már bocsána, de még ez az Owenes téma….( Amúgy Amelia-Link páros kellemes volt számomra, miután tisztázodtak a dolgok) de ez az Owenes téma full felesleges.

Delucat birtam, és kicsit birom, hogy így “megörült”, végre. A bajom vele mindig az volt, hogy nem volt elég férfias, főleg nem Mer mellett. Viszont most, hogy próbál ellenkezni azért eréjesebb karakter ett.

Webber karaktere számomra mindig is egy hullámvasút volt. Volt amikor bírtam és volt amikor nem, de a legtöbbször közömbös volt. (most is az) De hogy ezt a hárpia, féltékenykedő nőt hogy tudja elvisleni azt nem értem :DD

Levi tök cuki már ez elején szimpi volt nekem, viszont a Nico nekem annyira negatív kisugárzású…

Összességében értem én, hogy ez egy dráma, de kicsit már túl van tolva. A mostani részek kicsit sem drámaiak, hanem unalmasak és elcsépeltek.
Nem gondoltam volna, hogy ilyet mondok, főleg erre a sorira, de szerintem is megérett a végre. :(

Anni - 2020. 03. 04. 18:50

Az eddigi részeket tekintve az évadból, az utolsó 3 meglepően jó lett.

Csak Teddyt pofoznám fel, hogy kihasználja Tomot… viszont Delucának jól áll az őrült szerep.

Alextől a karakterfejlődése miatt csak azt tudnám elfogadni, hogy meghalt vagy megsérült.. bármennyire is szomorú ez. Sose hagyná itt Jo-t meg Mereditht így szó nélkül.. ha meg igen akkor kidobtak 16 évnyi munkát az ablakon vele kapcs. az írók.

renka - 2020. 03. 05. 06:40

Anni:Igen,egy szìnèsznek valòszìnűleg nagyobb kihìvàs egy ilyen szerepet jàtszani mint egy szerelmi hàromszögben a hős szerelemest, ès G. Gianniotti tènyleg jò ebben (a veszekedős jelenet különösen jò volt E. Pompeoval).

pongi_ - 2020. 03. 06. 03:43

Annyira, de annyira tudtam!!!44!

Meredith-es részen eskü nevetnem kellett, de nem tudom, hogy kínomban, vagy mert vicces volt visszanézni a régi pillanatokat. Mertől (és Baileytől is) okés búcsú volt, DE!

Jo-val szemben görénység! Ebből nem lehetett jól kijönni, ha megölték volna az még szívszorítóbb lett volna, de ez.. Jó, hogy nem egy sms-t írt neki h csá vége. :@ dühös vagyok, pedig tudom, hogy ez sehogy se lett volna jó…
:((((

Navia - 2020. 03. 06. 08:44

Tudom, hogy ki kellett irni, és ha már muszáj volt, akkor igy volt tökéletes. Végig siros, és biztos újranézős lesz.

jessm - 2020. 03. 06. 10:33

Már nem nézem a sorit,csak időnként benéek ide, hogy mi újság mert anno Jacksont és Alexet szeretem. Valaki megírná nekem , hogy írták ki Alexet? Köszi.

Kicsidelfin - 2020. 03. 06. 17:39

Jessm: visszament Izihez, aki felhasználta a lefagyasztott embriókat, így van két közös gyerekük. Ott élnek békében, szeretetben, rózsaszín vattacukorban.

ace05 - 2020. 03. 06. 17:44

Félig meddig tetszett ahogy megoldották, Alex kiírását. Mint ahogy előttem is mondták, ha megölték volna, vagy egy soros üzenetben búcsúzott volna, az kész kabaré lett volna. Ami egészben az nem tetszett, ahogy kivitelezték. Olcsó megoldásnak tűnt az egész, ez Cop Out volt.
Patrick Dempsy kiírásában is csak az nem tetszett, hogy Darvin Díjas halált írtak neki. De ő legalább hajlandó volt kamera elé állni.

Clarei - 2020. 03. 06. 19:56

Patrick D. nem küzdött magánéleti problémákkal amikor kiírták, persze, hogy hajlandó volt kamera elé állni.

Nagyon nem tetszett, hogy így ért véget Alex sztorija (anno nagy Izzy fan voltam de most komolyan…egy levélben bontja fel Joval a házasságát??), emellett azt megértem, ha a színész nincs olyan állapotban, hogy dolgozni tudjon.

Mom - 2020. 03. 06. 20:52

Felemásak az érzéseim a kivitelezéssel. Egyrészt nyilván sarokba voltak szorítva és még így is meg tudtak lepni, mert több a logika a történtekben, mint amire számítottam, de másrészt ha nem tudnám, hogy miért kellett kiírni, akkor semmi értelme nem lett volna a karatker szempontjából ennek az egésznek. Mert pl úgy is lehetne az apjuk, hogy Jóval marad, csak odaköltöznek, meg amúgy Izzy nem szólt neki öt évig, most meg rögtön összeállnak? Wtf?

Szóval ha figyelembe veszem az írók szorult helyzetét, akkor egész sokat kihoztak ebből a szituációból, ha nem, akkor gyalázatos kiírása egy 16 éven át épülő karakternek. Hol így vagyok vele, hol úgy.

Az mondjuk jó volt, hogy legalább a hangját adta hozzá, ha már szerepelni nem tudott/akart még egy utolsót.

Amit viszont nem várok az Jo felépülése a traumából. Nagyon nem bántam volna, ha az ő karakterével együtt írják ki, és nem kell a vergődését néznem még legalább az évad végéig.

És vajon milyen szálakat húznak feszesebbre, vagy vágnak ki most, hogy egy egész epizódnyi idő kiesett a keretből? Ez nem volt betervezve az évadba, és már a felén is túl vagyunk…

Csilla0422 - 2020. 03. 06. 21:31

Imádtam minden percét! A tényeket és a lehetőségeket figyelembe véve, egy tökéletesen átgondolt, logikus szál volt.

Teljesen jól működtek a régi karakterek is. Jó volt őket ismét látni, még ilyen formában is. Szépen felvezették, hogy ők ismét egymásra találtak először csak beszélgetés formájában. Aztán történt, aminek történnie kellett.

Izzie – Alex esküvőjén elhangzottak igazándiból csak most nyertek értelmet. Alex számára a nő Izzie és mindig is ő volt. Bármilyen sz.r zuhatagon is mentek keresztül, soha nem szűntek meg egymást szeretni. Alex végre megkapta a családot, amire mindig is áhított. (Engem már évek óta foglalkoztatott, hogy vajon mi lehetett az embriókkal.) Ennél jobbat el sem lehetett volna nekik képzelni.

Ha mindkét színészt sikerült volna megnyerni, nah az lett volna a csúcs.

Anni - 2020. 03. 06. 21:54

Többen írták ezt a lehetséges verziót de nem hittem el, hogy meglépik. Igaz én az embriókra már nem is emlékeztem pl.

Jó, tényleg a lehetőségeket nézve felépítették a storyt Mer tárgyalásától kezdve meg minden de.. annyira nem tette volna meg ezt Alex Jo-val így, hogy arra szavak nincsenek.. Izzie is elhagyta őt anno a francba most megteszi ő is?
Az tetszett, hogy csak a “nagyöregektől” búcsúzott el meg persze Jo.

Én inkább azt sajnálom, hogy el kellett ide jutni, hogy egy kezdetektől ott lévő karaktert ilyen összecsapott wtf módon el kell engedni bármilyen okból kifolyólag. Egy utolsó búcsú részre bárcsak láthattuk volna Justint, ahogy elköszön és ezeket élőben elmondja.. még úgyis jobban elfogadnám, hogy elmegy Izzie-hez.

És akkor most vajon felkészül a Jo – Link páros?

Csilla0422 - 2020. 03. 06. 22:30

Milyen csavar lenne ha Jo “eredményesen” összefeküdne Linkkel és közben kiderülne, hogy Amelia gyerekének is Link az apja? De nem adok Kristanak több ötlet. :)

Andrea - 2020. 03. 07. 00:03

Igy olvasva a sztorit, én örülök hogy nem ölték meg Alexet, nem lehet mindenkit megölni és ez a csavar, nekem tetszik. Mondjuk régen nem lattam részeket mondjuk Ápril távozása óta, de Karev sokat fejlődött es lehet ennek es annak tulajdonítani de a csapatuk miatt kezdett az az ember lenni aki legbelül volt, ehhez hozzátett Mer barátsága, Cristina barátsága es őszinte véleményei es a legtöbbet Izzy személye, lénye váltott ki belőle… Annyi mindenen mentek keresztül Dany halála,Izzy visszatérése LVAD zsinór elvágása utan, Rebeka depressziója, Izzy betegsége de valahogy mindig az egyik húzta ki a másikat az adott mélypontjából. Aranyosak voltak Joval, ha már igy történt a színész élete, színészek élete, Alex életébe, felépített karakterébe ez belefér hogy ezt a kapcsolatot feladja olyanért ami Izzyért van. Szóval örülök ennek.

Deny - 2020. 03. 07. 00:21

Reggel úgy keltem fel, hogy muszáj elolvasnom, hogy mi történt: megölték-e? Amikor előszőr megláttam, hogy lelépett Izzie-hez, kiakadtam, és kész voltam… nem kaszálni, de egy vonalat húzni, ami után a történteket ignorálni fogom, ha egyszer véget ér a sorozat.

Aztán megnéztem a részt, és… nem mondom, hogy tetszett és örülök, de basszus jó volt! Nagyon nosztalgikus és megható, többször is megkönnyeztem, annak pedig nagyon örültem, amikor meghallottam Justin hangját. Az epizód végére tökre megbarátkoztam a gondolattal (Jo-t leszámítva) és nyugodt szívvel, felháborodás nélkül álltam fel a résztől. Jó volt, hogy vártak a sztorival, és megcsinálták ezt a részt, látszik, hogy igyekeztek kihozni a legtöbbet a helyzetből.

Számítottam rá, hogy egyszer előjön majd az embrió sztori, csak nem ilyen formában. De így legalább Izzie is kapott végre lezárást, és Justin is visszatérhet vendégeskedni, ha akar. Az is tetszett, hogy igyekeztek árnyalni a helyzetet, hogy ne tűnjön szemétnek (átadta Jo-nak a tulajdonrészét).

Szerencsétlen Krista kapja ám a magáét, pedig azért itt szerintem meg lehetne érteni az írókat is: egyik megoldás sem lett volna tökéletes. Viszont kicsit aggódom a sorozat jövője miatt, mert még Dereknél sem volt ekkora tömeghisztéria.

Mennyi az esélye annak, hogy Jo pár rész múlva megtudja, hogy terhes? :)

Csini - 2020. 03. 07. 11:42

Valaki meg tudnä irni, hogy mi törtent a szinesszel (Justin Chambers), hogy csak igy egyik reszröl a mäsikra otthagyta a sorozatot? En erröl lemaradtam… :/

Deny - 2020. 03. 07. 12:02

Csini: Valószínűleg magánéleti gondok :/ Amikor kiderült a távozása híre, épp egy mentálhigiénés intézetben kezelték. Páran látták egy közeli étteremben, és mondták, hogy elég rosszul nézett ki, le volt soványodva, bár állítólag közvetlen volt a vendégekkel.

Aztán persze, hogy ebből mi igaz, jó kérdés, de valószínűbbnek tűnik, mint az “50 évesen hirtelen más kihívásokra vágyom”.

fajro - 2020. 03. 07. 12:15

Nem mondom, hogy rajongtam az epizódért, de szerintem annak örülhetünk, hogy nem ölték meg. Ebben legalább benne van a visszatérés lehetősége, legalább a fináléra (ha eljutunk egyszer odáig).
Bár most eljátszottam a gondolattal, hogy egy “Mi lett volna, ha” epizódra bármelyik halottat vissza lehetne hozni, de azért egy ilyen résznek kisebb a esélye.

Roxi - 2020. 03. 07. 13:35

Amikor Owen még Chrstinával volt szurkoltam,hogy Teddyvel jöjjön össze.Így aztán örültem amikor visszatért Kim Raver. De most annyira aranyos együtt Teddy és Tom,hogy remélem Owen visszatér Améliához. :) Meredithnek az új fickó szerintem jó lesz, Andrea sose volt vele egy súlycsoportban.

pongi_ - 2020. 03. 07. 19:10

Dehogynem! Szerintem Dereck halálkor is volt legalább ekkora hiszti.:D (én imádtam őt, és akkoriban pont nem voltam benne a sorozat háttersztorijaiban, szóval nekem sokkoló volt a halála).

Nyilván nem lehetett ebből jól kijönni, de a Jo-s szálal még nem sikerült nekem sem megbarátkozni, de meglátjuk a továbbiakban, hogyan reagála szitura Jo. Remélem nem lesz depis annyira, igazából ő már sejtette, hogy Alex elhagyta, szóval pár rész depi,aztán a javára fordítja a dolgokat.
A rész maga korrektnek mondható volt a többiek szempontjából szerintem is.

Szerintem nem szeretnének az írok visszafűzni erre a szállra, meglepő lenne ha Jo terhes lenne. :D

A “mi lett volna” jól hangzik, de tudjuk, hogy nem egy színész azért ment el mert elege lett. :D szóval ennek nem sok esélyét látom.

Igen ezt a Mer-Deluca dolgot én is így látom!

Laura - 2020. 03. 07. 20:36

Szerintem ez egy borzalmas lezàràs volt, ahogy Alexet kiìrtàk.
Ennèl màr az is jobb lett volna ha meghal, de ha mindenàron meg akartàk a karaktert tartani akkor mehetett volna börtönbe, bolondokhàzàba vagy simàn màsik kòrhàzba dolgozni, aztàn telefonon, sms-ben stb. megjelenhetne ahogy Christina.
Fèlre ne èrtsètek èn se kedvelem Jot. Règebben mèg amikor megjelent mèg egèsz èrdekes volt a mùltjàval, ahogy alakult az èletük Alexszel stb. de az utòbbi pàr èvben màr egy èrtelmes megmozdulàsa nem volt. De ahogy az ő szàlukat lezàrtàk, egy levèlben közlöd a felesègeddel, hogy elvàlsz? Milyen kedves, hogy nem sms-ben. Ez parasztsàg. Persze vàltak itt màr màsok is a sorozatban, meg csaltàk meg egymàst, de ezzel a lezàràssal Alex kb. leköpte az èveket amiket Joval töltött. Szeretlek de szerelmes vagyok Izzybe? What? Akkor mire kellett Jo? Àllandò szexpartnernek meg mert ugyanolyan szar volt a gyerekkoruk? Ha nekem ilyet ìrna a fèrjem èn megkeresnèm ès beleàllìtanèk egy baltàt. Meg ha jòl emlèkszem Izzy lelèpett, nem vette fel többet a telefont, kizàrta az èletèből, postàn küldte a vàlàsi papìrokat stb. Aztàn eltitkolta a gyerekeket, elvette Alextől a lehetősèget, hogy èletük első 5 èvèben jelenlegyen ès a gyerekektől is elvette az apjukat. Ezzel akar Alex együtt èlni? Hàt gratulàlok.

Laura - 2020. 03. 07. 20:38

Ha ezek utàn kihozzàk, hogy Jo terhes ès/vagy összehozzàk Linkkel eret vàgok…

Eltiron - 2020. 03. 07. 20:41

“This is crap.”
(Dr. Alex Karev)

Amikor odáig ért a levélben Mer, hogy “és rögtön megkérdezték, hogy szólíthatnak-e Apunak”, kínomban elnevettem magam. Tudom, hogy már rég erről szól a GA, de ez már annyira emészthetetlen nyál volt, hogy… Nem is tudom.
Sokféleképpen meg lehetett volna ezt oldani, és miközben elismerem, hogy kényszerhelyzet volt, egy ilyen agytröszt írótársaságtól valami frappánsabbat vártam volna.
Ennyi, nekem csalódás volt.

Ravagedseducer - 2020. 03. 07. 22:04

Csatlakozom azokhoz akiknek csalódás volt. Valószínű, ha Izzie-t nem 10 éve láttam volna a sorozatban akkor jobban meghatott volna ez az egész; így viszont nem sok súlya volt. Alex sosem volt a kedvencem, de a barátságát Meredith-tel szerettem.

Ugyanígy sosem voltam Alex/Jo rajongó, de ez a “elhagylak egy levélben” dolog… tényleg? Plusz engem az zavar nagyon hogy oké hogy a gyerekeid közelében akarsz lenni DE miért kell ahhoz újra összejönni az exeddel (aki lekoptatott+hazudott neked), mikor van egy feleséged akinek kb most ígérted meg h sosem hagyod el? Wtf? Na az meg hogy a gyerekek már bújnak is be a közös (!) ágyukba ilyen rövid idő után és ölelgetik Alexet… miért is? Mert Izzie rámutatott hogy az ott apu?

Az meg külön nevetséges volt h annak kellett volna meghatnia hogy 2 random gyerek arctalan szülők körül szaladgál. Mint valami reklámban.

Szóval megértem hogy az íróknak nem volt egyszerű, de lehetett volna úgy is hogy Alex csak odaköltözik és nem Izzie ágyába. Na mindegy, nekem ez az évad nagy csalódás; nem csak ez miatt.

Anni - 2020. 03. 08. 00:48

Egy napnyi emésztgetés után sem tetszik jobban a búcsú sajnos.

@Ravagedseducer

Nekem is teljesen olyan érzésem volt a boldog rohangáló gyerekekkel és arctalan szülőkkel mintha valami Fluimucil reklámot néznék :D

@Csilla0422

Szerintem megjósoltad a dolgot és ha nem is egyből de Jo összekerül Linkkel és lehet tényleg teherbe fog esni tőle.. juj nagyon gáz lenne :D

carpediem - 2020. 03. 10. 12:00

szerintem ez egy kényszermegoldás volt és ahhoz jól sikerült, szép emkékidézés, és örültem Izzie+Alex párosnak és így egyszer még bekukkanhat záróepizódban, de ez a giccses videó meg Kansas, a tökéletes gyerekekkel, lehetett volna életszagúbb…

Dee - 2020. 03. 11. 18:01

Na, én még csak most tudtam megnézni az utolsó két részt. Hát, nem vagyok oda…
Hol is kezdjem?
– Ugye Jackson nem azért kért bocsánatot Maggie-től, mert őket újra össze akarják hozni? Az, hogy balhé volt az új csajával is lehet alap..
– A búcsú Alex-től: nem bírtam ki, és előbb utána olvastam, mint megnéztem volna (én hülye), de sokkot kaptam. Tök jó, hogy Izzie-ről évek óta nincs hír, most meg csak úgy bedobják, hogy ja, világra szóló szerelem volt, úgyhogy lett két gyerek és Alex rögtön ott is ragadt, mert ő annyira jó apuka.. Ehh…. Ellenben végigbőgtem az egészet, de csak mert szerettem a karakterét és rossz érzés, hogy nem látjuk újra (utolsó részre remélem majd összeszedi magát). Egyszerre volt iszonyat pofon az egész, viszont ha jobban belegondolok, logikusan felépítették és mégse halt meg.
– Jo: Linkkel annyira jó haverok, hogy le merem fogadni, hogy összejönnek. Egyébként gyerekek, most olvastam,hogy instán bejelentette, hogy terhes a 2. gyerekkel, szóval akkor remélem, Neki annyi! :DD
– Tom: szegény szerencsétlen flótás, tök sajnálom, hogy Teddy így bánik vele, megint koppanni fog. Az ő szerepét kedvelem, de nem bánnám, ha fogná Teddy-t és elhuznának valahová. :D
– Bailey: azért bakker, szerette Karev-et, de egy r.hadt könnycseppet nem ejtett érte a levél olvasásakor, hanem rögtön a Joey dolgot szőtte bele a férjének? Hát, első reakcióm: ‘nyád… Ennél azért többet vártam tőle.
Örülök, hogy Shonda kicsit felszívódik, a t.köm kíván már a sok hülyeségével.
Imádtam ezt a sorozatot, de egyre inkább úgy érzem, lassan ideje lenne elengedni. :(

Mom - 2020. 03. 11. 21:01

Ajjajjj, eredetileg azt gondoltam mikor Deny felvetette a tippjét, hogy kizárt dolog, hogy az írók szembemenjenek saját magukkal, hiszen azt mondták, hogy Alex azért maradt Kansasben, mert jobb apja akar lenni az ikreknek, mint neki volt az övé. Na most ha Jo megszülné a gyerekét, akkor ez ugye felvetné a kérdést, hogy így akkor hogy akarja ezt kivitelezni. ÉS az sem lehetne érv, hogy Jo nem mondja el neki, mert az egész kórház tudná, így kizárt, hogy ne jutna Alex fülébe.

De most, hogy a színésznő terhes… már nem is tűnik annyira randomnak az ötlet. Hajmeesztőnek azért elég hajmeresztő továbbra is :D

Deny - 2020. 03. 13. 16:31

Ez is jó rész volt. Számomra kezd magára találni a sorozat. A 13-as rész óta egész jó ívet írt le eddig. Csak kár, hogy nagy eséllyel csonka évadnak nézünk elébe, ha nem tudják folytatni a forgatást a vírus miatt. 25 rész lenne előírva, és a 22.-et kellett volna elkezdeniük. De talán, ha nem durvul el a helyzet, egy-két filler/centrál részt kihagyhatnak.

Roxi - 2020. 03. 17. 09:19

Ezt a hülyeséget belengették,hogy Owen lehet az apa,mert ugye több ideje terhes Amnélia,mint gondolta. Szépen alakulnának a régú-új párok,erre most Link az apa? Vagy Amélia csak kamuzik?

Anni - 2020. 03. 17. 09:38

Remélem nem kamuzik.. Ez most olyan őszinte örömnek tűnt. Owen Teddy teljesen jo páros együtt (jó gázak) maradjanak csak így most már. Teddyt amennyire szerettem régen most annyira irritál.

Egyébként az elmúlt 5 rész tényleg jól (jobban) sikerült mind az eddigiek.. csak ki kellett akadnom rájuk.

Mondjuk Avery és a csaja jeleneteit mindig végig akarom tekerni. Deluca kimondottan jó ebben a szerepben remélem még azért lesz vele balhé és nem ültetik le annyival, hogy most jár orvoshoz.

pongi_ - 2020. 03. 18. 02:07

Én is remélem, hogy nem kamu. Szerintem olyan jók együtt. Ne hozzák össze Jo-t Linkkel könyörgöm. Jo-t játszó színésznő terhessége inkább maradjon ki, máskor is már megoldották.

Teddy régen annyira egy szerethető karakter volt, az egyik kedvencem volt, miért kell ezt csinálni vele? Miért kell ennyire idegesítőnek lennie? Eskü nem gondoltam volna, hogy ezt mondom, mivel sose kedveltem Tom-ot (egy arrogáns seggfej):D, de együtt jó párost alkotnak. Nyilván közrejátszik, hogy sose szerettem Owent.

Vic az egyik kedvenc karakterem a Station 19-ban, de ezt ő se gondolja komolyan, amit csinál remélem :DDDD

Roxi - 2020. 03. 24. 12:46

Fúú ez most olyan gáz,hogy DeLucát mindenki örültnek hitte és igaza volt. Vajon ki fog derülni?

Eltiron - 2020. 03. 27. 11:41

Ez mi az ördög volt??? Csak sikerült a 12. részt alulmúlni :(

lihu8 - 2020. 03. 27. 20:03

Ha valaki értette,hogy mi volt ez a rész, kérem magyarázza el! Mélypont… és,ha már csak 2 rész lesz (forgatás leállás miatt), válaszokat sem fogunk kapni… :(

Deny - 2020. 03. 27. 20:40

Nekem tetszett, bár az ilyen jellegű részeket én sem kedvelem. De ez fényévekkel jobb volt, mint a 12-es. Az egyetlen dolog, aminél húztam a számat, az Teddy. Ez most mi, hogy, honnan, miért? Totál random. Mintha nem lenne így is elég bonyolult a szerelmi élete. Szegény Kim Raver, ezért kár volt visszajönnie, totál “kiherélték” a karakterét.

A Richardos csavar sokkoló volt, pedig még előre is vetítette a rész elején (“Nem vagyok biztos benne, hogy tényleg itt vagy”). Nagyon remélem, hogy nem hal meg. Tippre vagy az agydaganata újult ki, vagy Parkinsonos lett.

Jó volt kicsit megismerni Hayest, és most már tuti össze fognak jönni Merrel.

Ravagedseducer - 2020. 03. 27. 21:06

Az epizód nagy része nekem sem tetszett, mert totális töltelékrésznek hatott, de a vége azért ütött. Mikor Richardot felkonferálták már feszülten vártam a tragédiát…

Én is azt remélem hogy Meredith végre kao egy happy endet és a talán le is zárják a sorozatot jövőre? Persze ez egyáltalán nem biztos, de Richard hanyatlásával sztem szép ívet írna le.

Ja és most be is jelentették hogy a 21.évad hivatalosan is évadzáró… sajnálom hogy nem kapjuk meg az évadfinálénak szánt epizódot, remélem a 21.nem egy filler rész, bár 4 részben azért még elég sok minden történt volna nagy valószínűséggel…

Csilla0422 - 2020. 03. 27. 22:25

Richard – Catherine jelenetnél először arra gondoltam, hogy kihagytam egy részt? De nem, mert valószínű agydaganata lehet.

Hayes sztorija tetszett és az is, hogy összekötötték a jelennel.

Ez a kaland (vagy ki tudja mi) illett Maggiehez. Mintha visszakaptuk volna őt.

Teddy… komolyan? Mi szükség volt erre? Ez teljes mértékben karakteridegen. Kim Raver sem gondolta, hogy ezért jön vissza.

Nem volt rossz rész. Egyedül Teddy miatt fogom a fejem…

Anthonz - 2020. 03. 28. 17:25

Már azon gondolkoztam a rész nézése közben, hogy nemcsak Richard történetszála teljesen valószínűtlen, hanem a Teddyé és a Maggié is. Gondoltam mindannyian hallucinálnak :))

Roxi - 2020. 03. 28. 21:19

Most aztán rohadtul fontos volt Teddynél behozni egy leszbikus múltat. Eddig húzták lefelé a karakterét a szerelmi háromszöggel,de ez botrány…

Mom - 2020. 03. 29. 15:28

Nekem a Teddy-s dolog majdnem annyira szükségtelennek hatott, mint a Maggie-exrezidens szál. De végül mégis utóbbi nyert a haszontalan-skálán.

Richardnál mikor kiderült, hogy végig egyedül volt, már sejtettem, hogy itt valami baj van, de nem gondoltam, hogy már ebben a részben, az előadása alatt tetőzni fog. Szóval kicsit gyomros lett a vége, de ennek örülök, mert legalább felhúzta az epizódot a béka segge alól.

De hogy már csak két rész van hátra… így végképp fájó ez a két filler (ez, meg az Alexes) amit viszont leforgattak.

Eltiron - 2020. 04. 03. 10:20

Szerintem van valami nem túl okos AI ami írja az epizódokat.
Ez mondjuk nem volt rossz, ami a fő szálat illeti. Sajnos megint behoztak egy felesleges “árnyak a múltból” szálat, ezúttal Tomnak, ami egyrészt számomra érdektelen (sosem bírtam a karaktert), másrészt baromi irritáló, hogy ilyen mennyiségben zúdítják ezeket a nézők nyakába, egyértelmű, hogy elfogytak az ötletek.
Idegesítő volt Catherine is, szokás szerint, az ő “dolgozzatok keményebben!” kitörése különösen gusztustalan volt.
Az éneklős japán néni egy picit visszahozta a régi GA kissé morbid humorát, de azon túl nem tudtak mit kezdeni a szállal, elvarrták egy kis nyálaskodással, kár.
Igazából örülök is neki, hogy már csak egy rész van, lesz idő a stábnak összeszedni magát a következő (talán utolsó) évadra.

Deny - 2020. 04. 03. 12:07

Uhh, ez ütött. Elég lehangoló rész volt minden téren – a jó értelemben. Richard jelenetei brutálisak voltak, főleg a műtős, basszus. Nagyon remélem, hogy nem ölik meg jövőre. Egyébként a This Is Us után “vicces” volt ugyanazt a tesztet viszontlátni. Továbbra is tartom, hogy Parkinsonos. Valaki írta, hogy azt az alkoholizmus is előidézheti. Az agytumor ezek szerint kizárható, mert a koponya leletei tiszták voltak.

Tom se volt semmi, eszembe jutott, amikor Catherine műtétjénél ugyanígy lefagyott. Jó látni, hogy az egója ellenére neki is vannak gyengepontjai.

Szerencsére Ameliáék és az éneklős beteg kicsit oldotta a feszültséget. Jo és Schmidt meg aranyosak. Szerintem jó finálé elé nézünk. Ha nem is lesz atomdurva cliffhanger a végén, elég izgalmasnak ígérkezik az új évad eleje.

Szerintem amúgy a vírus miatt tuti nem a 17. lesz az utolsó évad, mivel még az is kérdéses, hogy mikor tudják elkezdeni. Gondolom, arra rendesen fel akarnak készülni, nem ekkora bizonytalanságban, ahol még az epizódok száma is kérdéses. Szerintem Ellen is marad még egy évre

danonino1984 - 2020. 04. 10. 16:27

Ez a finálé nagyon ütős lett ahhoz képest, hogy nem annak készült. Nagyon szépen lezártak szálakat, volt dráma, öröm, konfliktus és némi cliffhanger is.

Deny - 2020. 04. 10. 17:43

Igen, én is meglepődtem. Ezeket a lezárásokat az igazi fináléra vártam. Azt hittem, kapunk majd valami komplikációt Ameliánál, és meg voltam róla győződve, hogy Richard életét függőben hagyják cliffhangernek. Ezek után kíváncsi vagyok, mit tartogattak volna a többi részre.

Krista azt mondta, hogy a Station 19 epizódjaiból kapunk majd egy kis ízelítőt, hogy kb. mi lett volna, és pár Grey’s-es karakter is átugrik majd.

Akkor Ameliáé az első problémamentes szülés 16 évad alatt? :D Erre sem számítottam. Owent sosem csíptem, és egy részem örült, hogy kapott egy kis kóstolót a saját gyógyszeréből, de idén meglepően normális volt, és megsajnáltam. Azért ez nagyon durván megalázó volt. Kíváncsi vagyok, mi lesz, de ezek után kétlem, hogy Teddyvel együtt maradnak.

Majd jövök valamikor a kritikával. A végére kicsit összeszedte magát ez az évad, sajnálom is, hogy hamarabb lett vége. Remélem, minden adott lesz, hogy a megszokott időben térjen vissza.

Mom - 2020. 04. 10. 19:46

“Ameliáé az első problémamentes szülés 16 évad alatt?”
Végül is itt csak az apa nem volt jelen, szóval tekinthetjük akár annak is :D

Én éppen arra gondoltam, hogy ha már mindenképpen ezzel kellett zárni, én valahogy a vágással megpróbáltam volna Richard ébredését cliffen tartani, de alapvetően tényleg nem volt rossz zárásnak sem.

Anthonz - 2020. 04. 10. 21:04

Szerencsétlen Owen sehogy sem talák magának egy feleséget :(

Itt azért elég durva dolgok jutottak eszembe: mennyire veri szét Koracik fejét? Aztán egy olyan, hogy megy az esküvő, és bejátssza a hangpostát (jaj, ez mennyire ócska megoldás volt azért…….)
Vagy arra is gondoltam, hogy csak simán bevállalja az esküvőt.

Csilla0422 - 2020. 04. 10. 22:01

A rész simán mehetett volna zárónak is. (A fenébe… még jobban kíváncsi vagyok, hogy mi maradt ki.)

Richard esetében erre nem gondoltam, de zseniális húzás volt, mert szerintem mindenki valami “nagy” dologra fogadott volna. Külön öröm, hogy DeLuca oldotta meg.

Talán Mer és ő újra rendben lesznek.

Owen a saját főztjét ette meg… amikor sírt azért megsajnáltam. Nem értem, hogy Teddy ezek után még miért akarta az esküvőt.

Amelia – Carina – Link – Bailey talán a kedvenc jeleneteim voltak. Visszatekintő Tuck születésére.

Lehet én látom rosszul, de Jo és az új gyerekorvos akár még működő páros is lehet.

Schmitt szánalmas volt.

ace05 - 2020. 04. 12. 03:07

Valaki magyarázza már el, hogy igen miért ette meg a saját főztjét?

ace05 - 2020. 04. 12. 03:08

Igen helyet, Owent akartam írni. Autocorrect….

fajro - 2020. 04. 12. 09:23

Én már kezdem elfelejteni Owen teljes sztoriját (mármint a mostanit…), de én sem tudom, hogy mitől kapott ő most vissza bármit is.
Elment németországba, lefeküdt Teddyvel, mert rájött, hogy ő élete szerelme, aztán visszament Amerikába, újra összejött Amelia-val, mert rájött, hogy inkább ő élete szerelme, aztán Teddy visszajött terhesen, akkor dobta Ameliát, hogy mégis Teddyt szereti, és végülis a “helyeset” döntötte, mert a gyereke anyját választotta.

Én amúgy mindig a nagy szerelemnek drukkolok és ezért Koracick-nak nagyon ment a drukk, de Teddy annyira ellenszenves (én már régen sem bírtam annyira, de inkább semleges volt nekem, most már kifejezetten nem bírom), hogy még nem tudom, merre hajlok ezzel kapcsolatban.

Amelia-t és Linket viszont szeretném együtt látni, jó páros, szóval ne szedjék szét őket.

Amúgy ez volt talán az eddigi legpozitívabb évadzáró (még ha nem is így akarták), lehet, hogy úgy voltak vele, hogy a nézők eleget szívnak a saját életükben, ne legyen még a sorozatban is csak szívás…. :D

Anni - 2020. 04. 12. 09:57

Tényleg jó “zárás” volt.

Amelia és Linknek nagyon örülök. Richardért eléggé izgultam de hamar lezárták a dolgot.

Örültem, hogy Deluca találta meg a bajt és sajnáltam amikor ráeszmélt, hogy van valami baja, remélem Merrel újra összejönnek bár most inkább gondoskodó anyuka mellette.

Owen szerintem Christina távozása óta egy lejtmenet…
most egy kicsit sajnáltam, én a szemében kicsit a dühöt láttam mint amikor a katonaság után Christinára támadt. Teddy szörnyen idegesítő pedig nagyon kedveltem…

Nem tudom mit akartak még a maradék részekre mert eléggé jol lezártak mindent.

Deny - 2020. 04. 12. 10:19

Arra céloztam, hogy Owen megcsalta Cristinát anno.

Ravagedseducer - 2020. 04. 12. 18:04

Nekem is tetszett, ezért is mondom hogy ha 20 epizód körül hoznának ahelyett hogy ragaszkodnak a 24-25-höz, akkor azért sok fillert ki lehetne hagyni. Bár most aggódtam hogy uncsi vége lesz de nagyon jól jött ki. Főleg miután olvastam hogy Krista szerint a 22.rész “mild” lett volna, vagyis gondolom csak időhúzás.

Owen/Teddy-ről: nekem egyik sem szimpatikus, de azért azután hogy mutatták Teddy-t 2001-ben amint titkos kapcsolatot folytatott a szobatársával ugye (szóval azért ott is egy megcsalás szitu volt).. hát nekem nem lett szimpatikusabb. Maradt volna Németországban. Pedig régen szerettem nagyon.

Roxi - 2020. 04. 12. 21:16

Remélem lesz azért valami rendes lezárás akkor is, ha netán nem rendelik be a következő évadot. Bár igazából sok mindent lezárult.illetve sejthető mi lesz. A egyetlen bizonytalan a Teddy-Owen-Tom háromszög. Már a múltkor is azt hittem,hogy Teddy lefújja az eskövőt,mert rájött,hogy odavan Tomért,erre előrehozatta. Ez a mostani húzása meg nagyon nagy görönység volt,mindkét pasival. Sajnálom,hogy így elcseszték egy amúgy szimpatikus karakterbő egy szemét p. lett…

Deny - 2020. 04. 13. 09:59

Roxi: A 17. évadot már tavaly berendelték, szóval azzal nem lesz gond. Egyedül az a kérdés, hogy a járvány miatt el tud-e indulni a szokásos időben. De augusztusig csak lecseng már ez a vírus, akkor szoktak kezdeni forgatni.

Anthonz - 2020. 04. 13. 21:16

Nem tudom kinek miért nem szimpatikus, de Owen a lehető legpozitívabb karakter szerintem. Egy csomót szenvedett, katonaság, PTSD, a testvére elveszett, stb. Megcsalta anno 100 éve Cristinát, ezen kívül mit lehet felhozni ellene??

Teddy: ő is egy tök pozitív, szimpatikus karakter volt, csak Shonda tönkretette a “show” miatt. Amióta behozták állandó szereplőnek totál karakteridegen dolgokat tesz, szánalmas az egész.

“Lehet én látom rosszul, de Jo és az új gyerekorvos akár még működő páros is lehet.”
Erre nehezen jöttem rá, de lehet az “ajándék” csávó tényleg gyerekorvos :))
De ott tuti lesz még Mer-es kavarás, már idén lett volna valami ha nem zárják le hamarabb.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz