login |

A hét dumája

2019. 11. 19. 17:50 - Írta: winnie

33 hozzászólás | kategória: a hét dumája

If you want to understand everything in future Marvel movies, he says, you’ll probably need a Disney+ subscription, because events from the new shows will factor into forthcoming films such as Doctor Strange in the Multiverse of Madness. The Scarlet Witch will be a key character in that movie, and the Loki series will tie in, too.
/Kevin Feige, Marvel-filmes atyaúristen és egyszemélyes kreatív agytröszt a Bloomberg-nek adott interjújában/

Előzmények – annyit tudni kell, hogy a Disney-nél a Marvel Studios felelt a mozifilmekért, míg a nem olyan rég létrehozott Marvel Tv volt a tévéstúdió, ami a tévésorozatokat gyártotta:

  • egyrészt: a Marvel Studios (a mozis részleg) nagyfőnöke, Kevin Feige új tisztséget kapott, és mint Chief Creative Officer of Marvel besorolták alá a Marvel TV-t és az animációkkal, valamint egyéb termékekkel foglalkozó Marvel Family Entertainment-et is, szóval minden Marvel Studios lesz mostantól, és Feige fog felelni minden kreatív irányért.
  • másrészt: miután Kevin Feige alá került a Marvel Tv stúdió is, Jeph Loeb távozott az éléről. A hírek szerint nem ok-okozati összefüggés van, a sajtó arról értesült, hogy Loeb eleve kifele tartott.

Folyományok (nyilván az nincsenek megerősítve, hogy Feige kinevezése miatt történtek mindezek):

  • a fenti bejelentések után pár nappal a Freeform elkaszálta a Cloak & Dagger-t.
  • tegnap pedig a Hulu elkaszálta a Runaways-t.

Szóval “megszabadultak” a nem MCU-snak számító sorozatoktól. Clean slate, ahogy az angol mondja.

A fenti mondandó lényege egyébként az, hogy aki MINDENT meg akar érteni az elkövetkező Marvel-filmekből, annak szüksége lesz Disney+-előfizetésre is, ugyanis a platformra tervezett új sorozatok, illetve azok fejleményei bele fognak ágyazódni történeti szinten a filmekbe, például a Wandavision a következő Doctor Strange-epizódba.

Ez durvának hangzik, de persze árnyalhatunk. Nyilván a hangsúly a “mindent” szón van. Ilyen alapon minden MCU-filmet látni kellett ahhoz, hogy az ember fogjon minden utalást és következményt, márpedig tudjuk, hogy némelyik fele- vagy harmadannyi embert érdekelt (moziban), mint a The Avengers, másrészt Feige is tudja, hogy Disney+ jelenleg elég kevés országban van, és jövőre is csak a legfejlettebbeket fogják lefedni.

Beszéljük ezt meg, mert tényleg kíváncsi vagyok a véleményeitekre – főleg, hogy engem az MCU abszolút nem érint, így nem is tudok hozzászólni a témához.

Tudom, hogy van két iskola. Az egyik azt vallja, hogy az a legjobb, ha minden mindennel összefügg amolyan képregényesen (bár abban a műfajban is vannak vadhajtások), az biztosítja a legjobb nézői élményt, a másik pedig szereti eldönteni, hogy mit akar nézni, és nem akarja, ha azt várják el tőle, hogy mindent fogyasszon.

Az érdekes mindebben, hogy elvileg a másik oldal gondolkodása sem egyértelmű, hiszen ha minden mindennel összefügg, akkor ennek révén ki lehet maxolni a profitot (legyen az anyagi vagy bármilyen más), aminek viszont megvan az a valós kockázata, hogy ha valamikor pukkan egyet a lufi, akkor azonnal leereszthet, hiszen ha valamilyen okból frusztrálttá válik a néző, akkor örökre elveszítik – szemben a másik modellel, ahol ha valaki ki is száll az egyik sorozatból, még ugyanúgy felhasználó/rajongó marad másik(ok) révén.

Úgy tűnik, hogy Kevin Feige dupla vagy semmizik, vagy rövid távon gondolkodik (amiben lehet némi önzőség is, hiszen csak a saját uralkodásának idejére tervez, és ha történik valami, akkor nem neki kell takarítania maga után és újrakezdenie), de lehet, hogy pont ez a teljesen világos vízió betonozhatja be a Disney-t és a műfajt.

33 hozzászólás Ne habozz!

ThomassLord - 2019. 11. 19. 18:32

Az eddigi filmek és sorozatok is teljesen érthetőek egymástól függetlenül is. Ez csak marketing BS, mert nincs elég pénzük. Így verték fel a Marvel kapitány meg a Far from Home nézettségét is. Merthogy azokban biztos vannak morzsák Endgame előtt meg után. Voltak is, de semmi egetverő.

Mate4182 - 2019. 11. 19. 18:52

Ez csak marketing BS, mert nincs elég pénzük.

ez mondjuk nekem santit :D

hat a cikk nem semi, a nyilatkozat meg plane …
azt mondjuk elhiszem hogy mostantol tenyleg ugy irjak ezeket a dolgokat hogyha a filmet megnezed barmifele sorozat megnezese nelkul akkor lesznek homalyos reszek (ahogy vegignezheti valaki ugy az endgamet hogy az az elso marvel filmje, de nem less ugyanaz)

en szemely szerint elofizetnek erre a fosra mert marvel sorozatoktol es filmektol fuggetlenul tul sok holmi van ami idovel cask ott less elerheto
valamiert ugy gondolom hogy idovel majd a mozifilmek is legalabb 1 hettel elobb lesznek elerhetoek Disney+on mint barhol mashol/dvdn szoval egy ido utan ha az ember turelmesebb fajta kibekkelheti a mozijegyek arat a havi dijjal…

nem tudom mennyi lehet a havi dijja de mondjuk 15 dolcsi, az szerintem nagyon plafonba 2 mozijegy ara.
ha tartjak az evi 4 filmet (ami a jelenlegi tervuk a jovore) akkor az osszes marvel film jegyarabol kijon mar 2/3 havi Disney+ is es ha hozzavesszuk mennyi tartalom less ott idovel akkor mar anyagilag nem is olyan visszataszito dolog

persze a rajongo ugyis elmegy moziba dr strange 2t nezni aki meg nem rajongo az meg lehet Disney+ elofizeto ugyanugy

summa summarum: a nyilatkozat uzenete valahol megallja a helyet (de semmikepp sem az etika vagy a korrektseg vonalon :D) csakhat a kontos amibe csavartak a mondadot az a bicskanyitogato

Mate4182 - 2019. 11. 19. 18:54

osszes marvel film jegyarabol kijon mar 2/3 havi Disney+

basszus … az a / az egy – akar lenni szoval 2-3 havi nem pedig ketharmad havi

valaki fixalna pls hogy ne legyen duplazas ?

Gavroche - 2019. 11. 19. 18:55

Nekem ez így nagyon sok, nem tudom máshogy értelmezni, mint hogy a Disney most már a szórakozásra elkölthető pénzünk mellett lassan az összes szabadidőnket is magának akarja. Nem elég, hogy a filmek is standard 2 és fél órára vannak belőve, most jönnek a sorozatok a maguk nem csekély hosszával, és nagyon aranyos ez a “probably” szó, de azért kb. mégiscsak azt mondja, hogy ha jönni akarsz tovább velünk, akkor pattanj fel a Disney+-vonatra is (vagyis fizess még többet).

Láttam eddig az összes Marvel-filmet, de arra semmivel nem tudnának rávenni, hogy nézzem ezentúl az összes sorozatot is, főleg nem ezzel a borderline zsarolással. .. Mintha rajtuk kívül nem is lenne élet, ez így már nem sima szórakoztatóipari vállalat, hanem tényleg valamiféle furcsa, egyre ellenszenvesebb szörnyeteg, ami mindenkit be akar kebelezni. A legjobb Marvel-főellenség lesz így lassan a Disney-ből: minden irányból támad teljes audiovizuális fegyverzetével, hogy megszerezze az összes szabdidődet és pénzedet.

Royale Bluff - 2019. 11. 19. 19:10

Engem az érdekelne, hogy ezt a direktívát felülről kapta Kevin az öltönyösöktől a szinergia, keresztpromó, meg hasonló buzzword-ök jegyében, vagy pont hogy neki kellett kiharcolnia ezt az üzletileg kockázatos lépést, mert történetvezetési szempontból illetve azért, hogy ne csak színészek, hanem szerkezet terén is tudjanak vérfrissítést hozni, ő ezt indokoltnak tartotta.

A képregényeknél a közös univerzum egyébként gyakran csak akkor funkcionál számottevően, ha azt a sztori megkívánja, illetve amikor menetrendszerűen ráerőltetik az aktuális crossovert/eseményt az íróra, de utóbbinál sokszor frusztráltak az olvasók és a szerzők is.

A minden mindennel összefüggés egyébként valószínűleg nem szó szerint értendő, viszont az emlegetett címeknél kimondottan indokolt egymás tudomásul vétele, mert mindegyikben mágiahasználók szerepelnek. Valószínűnek tartom, hogy nem maga a cselekmény lesz összefüggő, csak Wanda nagy változásokon megy keresztül a sorozatában és el akarják kerülni, hogy ennek kapcsán szidják a filmet, ezért szájba rágják előbbi létezését.

Illetve bármennyire is szeretem az egész koncepciót és szurkolok neki, félek tőle, hogy pár kör fókuszcsoportozás belekerül majd a filmekbe néhány rém erőltetett expozíciós párbeszéd, amiben zanzásítják a sorozatokat.

DarkEagle - 2019. 11. 19. 20:53

Az nyilvánvaló hogy ő kaszálta el a sorikat hiszen ő maga mondta hogy nem akarja folytatni őket mert a sajátjaira akar koncentrálni és hogy nem szereti a komplex sztorikat. Nem véletlen hogy ment a levesbe a C&D és a Runaways. SHIELD meg amúgy is kasza már egy ideje. Tudom Winnie és talán mások szerint sem függ össze de szerintem 100% hogy ő akarta a Netflix sorik kaszáját is ezért lépett le pl Loeb is mert Feige már akkor is túl sokat dumált bele a dolgokba. És az is túlságosan egybeeső dolog hogy a Disney lelépett a Netflixről és rögtön kaszálva lettek a Marvel sorik is. Nyilván buknak rajta de ha visszahozzák őket akkor majd megint úgy állíthatják be hogy ők a királyok akik megmentették azokat a sorikat. Ki van ez találva. Nem azért sikeres az MCU mert annyira jó vagy olyan dolgokat csinálnak amiket más még nem hanem mert baromi könnyen el tudják magukat adni.

De ahogy ezt írtam a másik posztban is, sorozatoknál nem lesz ilyen egyszerű mert a nézőnek akár több évet is bele kell fektetni ezekbe a sorikba és ha Feige nem szereti a komplex dolgokat akkor nem igazán értem mit akar olyan komoly karakterekkel mint a Runaways vagy a C&D pl. Azok a karakterek nagyon nem illenek az MCU-ba még képregényben is kilógnak ha a Bosszúállók közelében vannak. És őszintén szólva semmi szükség egy ugyan olyan értéktelen vicceskedő C&D-Runaways párosra mert Feige többre nem képes. Ez ugyan úgy igaz a Netflix sorikra is.

Már pedig azt mondta hogy esélyes hogy némelyik rebootolva lesz akár még új színészekkel is szóval ebből bármi megvalósul akkor instant bukta lesz a sorozat biznisz a csávónak. Bár én kétlem hogy bármelyiket is előveszi majd komolyan. Max 1-2 karaktert bedob néha egy easter eggként vagy cameo féleképp a filmek és sorikba aztán annyi.

Még szerencse hogy az Endgame-el ki lehet szállni mert innentől vége az MCU-nak ahogy van.

Caligvla - 2019. 11. 19. 21:04

Így tesz a Disney visszataszítóvá (számomra) valamit, ami még nélküle ígéretesen indult. Érdekes egyébként, a gyermekeim is pont a Disney filmeket/rajzfilmeket nem bírják. Ennek ellenére a Disney a filmipar McDonald’s-a, a Marvel meg a Big Mac-je. Ugyanaz a műanyag kifókuszcsoportozott unalmas íz, de bármelyikre mész, tudod mire számíts, és a népek erre vevők. Nem szeretik az újdonságot, vagy az eltérő ízeket, és erre jött rá az egér.

Benjy - 2019. 11. 19. 21:15

Ez elméletben nagyon jól működhetne, gyakorlatban meg van vele egy óriási probléma. Mi garantálja, hogy minden egyes film és minden egyes sorozat ugyanolyan minőségű lesz, és ugyanúgy be fog jönni? Csak azért szenvedjek végig x percet, hogy értsem két filmmel, és egy sorozattal később az utalást, és az összefüggést? Mert ha minden ugyanúgy konstans rohadt jó lenne akkor lehet beáldoznám a szabadidőm, de akkor is csak lehet. Azért az nem várható el egy felnőtt embertől, hogy minden szabadidejét erre fordítsa.

tutinemgore - 2019. 11. 19. 21:35

“Még szerencse hogy az Endgame-el ki lehet szállni mert innentől vége az MCU-nak ahogy van.”

Fuhh, még szerencse, adná a jóisten ha végre kiszállnál és nem hallgatnánk tovább ezeket az egyenként minimum 10 sebből vérző giga rantjeid a témában :)

human - 2019. 11. 19. 21:35

de most ennyire szószerint vesszük? ha nem is az endgame, de az infinity war + endgame simán érthető akkor is ha valaki nem látott minden részt. Mittomén, lesz a Wandavision, attól még a filmben lesznek percek amik megmagyarázzák a nő viselkedését, és ha még többet akar tudni valaki (“Would You Like to Know More?” stílusosan a Disneyhez) akkor van ahova fordulhat, de fontos plotpoint, ami aláásná a filmet, tuti benne lesz a filmben, nem valami sorozatból kell tudni.

Arcadia - 2019. 11. 19. 21:42

A minden mindennel összefügg vs. a néző majd eldönti, mit akar nézni-dologra reflektálva tény, hogy ha egyszer elvesztik a nézőt, akkor annak vége, legalábbis az én esetemben tuti. Én anno az Agents of SHIELD első évada kb. felénél kapcsolódtam be, gyorsan felzárkóztam a lemaradásokból, utána pedig hűségesen néztem mindent, sorozatot és filmet, utóbbiakat ráadásul becsületesen moziban, aztán a SHIELD egyre kevésbé volt releváns a mozis univerzumhoz képest, ahogy a többi sorozat is, és ahogy mindegyik elvesztette az érdeklődésemet, az összefüggés hiánya miatt is feladtam őket, aztán az Avengers Infinity War végleg betette a kaput, az Endgame pedig alaposan meggyőzött, hogy sose térjek vissza az MCU-t nézni. Mindenesetre a lényeg, hogy eddig is csak a (belegetett) összefüggések miatt néztem meg pár filmet/sorozatot, most viszont már attól a kevéstől is elment a kedvem, ami még úgy-ahyog érdekelt.

Kati néni - 2019. 11. 19. 23:17

Igazából engem most már nem is annyira érdekel az MCU a Pókember-vonulatot kivéve (ezt a figurát most remekül eltalálták). Tudom, esélyt kellene adni az új hősöknek, de egyszerűen nem érdekelnek, ha nincsen Amikapi Steve Rogers és Vasember Tony Stark . Olyan jó lett volna pedig egy olyan filmet megnézni, ahol a híresebb X-ekkel meg a F4-ral zúznak.

Meg igazából engem az is kicsinált, hogy az Endgame vége tele lett logikai bukfencekkel. Hatalmas felvezetés, gyermeki fejjel nézve élvezhető történet, aztán egy nagy pocsékság a végére.

DarkEagle - 2019. 11. 20. 02:58

@tutinemgore: Senki sem kötelez arra hogy elolvasd amit írok ahogy mást sem. Nekem is ugyan annyi jogom van megírni a véleményemet mint másnak. Ha nem tetszik fejtsd ki miért és ne ilyet semmitérő válasszal próbálj okoskodni mert nem fogsz ettől annak látszani. ;)

Szerintem a komment szekció itt vagy épp Human oldalán sem azért van hogy csak pozitív dolgokat lehessen írni valamiről. A pozitív vélemény egyébként sem vélemény.

goodjohnwin - 2019. 11. 20. 09:49

Egyrészt én Scorcesével és Coppolával értek egyet abban, hogy a Marvel nem filmeket gyárt, hanem abrakot.

Másrészt az egy nonszensz, hogy nekem 10 évnyi filmtermést és most már sorozatot is ismernem kell ahhoz, hogyha beesek a moziba jövőre és éppen egy szuperidiótás filmet csípek el, megértsem a cselekményt.

Ez fogja kipukkasztani ezt a túl nagyra nőtt MCU-lufit és talán újra lesznek normális filmek is a mozikban.
(szándékos túlzás, tudom, hogy most is akad évente pár nem-franchise film, csak ezt keveslem)

goodjohnwin - 2019. 11. 20. 09:52

“az infinity war + endgame simán érthető akkor is ha valaki nem látott minden részt.”

Totálisan nem így van. Ha kimaradt a három megelőző filmedvény, akkorcsak pislogsz, mi a f*sz történik, honnan kerülnek ezek elő, hogy kerültek oda és mióta ismerik egymást, miért haragszanak, stb.

Human - 2019. 11. 20. 09:58

Human,kicsit baromság, amit írtál. Hacsak azt a két filmet nézi meg az ember, baromira nem fogja vágni az utalásokat, szerintem.

winnie - 2019. 11. 20. 10:05

goodjohnwin: de ha valaki azt mondja (mondjuk tapasztalatból), hogy simán érthető, akkor hogy lehet azt mondani arra (minden tapasztalat nélkül), hogy “nem is!”?

Ez csak a szokásos “én láttam mindent, ezért nem tudom, hogy aki nem látott mindent, annak milyen”-komment.

Mivel a többségre igaz, hogy nem látott minden részt, sőt, sokan csak az Avengerseket nézték meg (érdemes megnézni, hogy az Endgame 2,8 milliárdos összbevételének milyen kis hányadát produkálta némelyik megelőző nem Avengers-film), sokan tudják, hogy mi a helyzet, őket lenne érdemes megkérdezni.

a megoldás egyébként itt van szerintem:

“akkorcsak pislogsz, mi a f*sz történik”

attól, hogy valaki nem tudja, hogy ki honnan kerül elő, attól még tisztában van vele, hogy 1.) ki került elő, 2.) mi történik azok után, hogy előkerült.

ennyi.

az, hogy egy film érthető vagy tökéletesen érthető, nem azzal ekvivalens, hogy 100%-ban minden összefüggés tiszta, minden visszautalás leesik.

parkanyi - 2019. 11. 20. 10:12

“Az eddigi filmek és sorozatok is teljesen érthetőek egymástól függetlenül is.”

Én bevállaltam annak idején az első Amerika kapitány után a másodikat úgy, hogy nem láttam a közbülső filmeket, és nem értettem semmit, úgyhogy felénél ki is szálltam, így végeredményben másfél filmmel zártam MCU-s munkásságomat.

winnie - 2019. 11. 20. 10:27

hát, akkor eddig 1-0 oda:)

goodjohnwin - 2019. 11. 20. 10:30

Tapasztalatból mondom, mert kipróbáltam: szándékosan leálltam ezekről a filmekről egy ponton évekkel ezelőtt, és csak az Infinity+Endgame párost pótoltam be nemrég.
Egy sor karakterről nem tudtam mi a célja, szerepe és értelme, (az eredetükről nem is beszélve), a cselekmény egy része totál érthetetlen volt, országok bukkantak elő a semmiből és minden “logika” eltűnt azzal kapcsolatban, hogy kinek mit áll hatalmában megtenni. Azt, hogy Thanos miből van máig sem értem, és azt sem, hogy ha vannak istenek, azok miért nem bírnak ilyen lényekkel.
Az egész egy totál katyvasz.

Kopasz gyerek - 2019. 11. 20. 10:39

Véletlenül a nevedben írtam, Human, elnézést. Most vettem észre. A véleményemet tartom.

Mate4182 - 2019. 11. 20. 11:03

Ez csak a szokásos “én láttam mindent, ezért nem tudom, hogy aki nem látott mindent, annak milyen”-komment.

ne haragudj winnie de wtf ? :D :D

tok jogos amit irt. az egesz mcunak az a lenyege hogy ramenjen a gatyad hogy megertsd miert eros Thanos az endgame-ben. direct csinaltak ugy hogy mindent meg kelljen nezned ahogy hogy total kepbe legyel.

phase 2tol mar total katyvasz ha cask beszallsz

phase 3 egyenesen elvezhetetlen ha semmit se neztel elotte (kiveve az eredet tortenetek azok nagyjabol megvannak magukban)

sorozat/gyilkos - 2019. 11. 20. 13:51

Ha egy órát elmulasztasz a suliból, lemaradsz!!!! Ha nem töltesz minden percet a virtuális életedben, az nem lesz teljes élet!

Választhatsz, lehet valóságos életed, no de a mienk mennyivel izgalmasabb, haver!!! :DD

sorozat/gyilkos - 2019. 11. 20. 13:52

Elképzelésem sincs mire rágott be a moderátorrobot!

Itlosz - 2019. 11. 20. 19:42

Igazából marvel-rajongóként is visszataszítónak találom, amit a disney, a marvel és főleg feige művel. Kezdjük rögtön azzal, hogy hogyan lehet egy olyan ember KREATÍV FŐNÖK, aki 90%ban semmi mást nem tud mutatni, csak a gyerekeknek szóló, idétlen, színes-szagos marháskodásokat? Utoljára 2016 volt etéren normális a Polgárháborúval, aztán valamelyest az Infinity War kedvéért visszatértek rá. De teljesen egyértelmű, hogy NEM AKARNAK komolyabb, kistiniket urambocsá nem-megcélzó alkotásokat csinálni. Különben nem a gyerekbarát disney+-ra pakolták volna Holdlovagot.
Másfelől pedig irdatlan bullshit az is, hogy a Loeb-féle sorozatok nem képezik az MCU részét. Nem azért, mert Loeb ehhez ragaszkodott, hanem azért, mert 2013-as startjuk óta maga feige is FOLYAMATOSAN ígérgette, hogy dolgozik azon, hogy ezen sorozatok közelebb kerüljenek a filmekhez. 2017 környékén például kerek-perec megmondta, hogy LESZ crossover AZON sorozatok és a filmek között.
Szóval nekem egyelőre teljes mértékben az jön le, hogy feige egyszerűen ki nem állhatta azokat a sokkal okosabb, értelmesebb, érettebb és sokkal inkább felnőtteknek szóló sorozatokat.
Azok a Marvel-rajongók pedig, akik nem kizárólag feige hugymeleg MCU-ját imádják, illetve nem a “bármi bármilyen minőségben de minnél több marvel legyen” kategóriába tartoznak, mind sokkal jobban kedvelték és kedvelik a Loeb-féle sorozatokat. Pontosan azért, mert büdzsé ide vagy oda, igényesebbek és eredetibbek voltak.
Ha ezeket az éveken át tartó ígérgetés ELLENÉRE teljes mértékben leszarja, és rebootolja őket, akkor a Marvel-rajongók fejére szarik.
Tőle pedig ahogyan most állni látszanak a dolgok a szuperpolkorrekt disney-marvel meg hollywoodi világban, előbb fogja a Szellemirtók-remake Grace Jones-át castingolni Daredevil/Fenegyerek karakterének, mintsem hogy szerződtesse Charlie Coxot, akit egy, aki ismer, az imád, aki nem, azt meg aműgy sem zavarja, kettő, amúgy is be lett vezetve.
.
Röviden:
Nem fog érdekelni se a mozis, se a disney+-os marháskodás, amíg legalább egy nyílt, érthető, és őszinte (pozitív vagy negatív tartalmú) nyilatkozatot nem hajlandó feige előböfögni Loeb örökségével kapcsolatban.

Itlosz - 2019. 11. 20. 19:47

Lényegében egyetértek DarkEagle-lel.
Hiába szeretem lényegében az összes Loeb-szériát, ha feige nem képes intelligensen tálalni Daredevilt, vagy Köpeny&Kardot és csak idétlen vocceskedő rebootot képes alkotni, inkább felejtse el a karakterek használatát teljesen.

Itlosz - 2019. 11. 20. 19:51

Arcadiának üzenem, hogy bármelyik sorozatot érdemes végignéznie! Önmagukért is ezerszer is megéri őket megnézni, mert önmagukban zseniálisak. Ne azért érdekeljen valami, mert hátha van benne valami valami másról.
A SHIELD is – bár a legnagyobb, kezdő lökést pont a Tél Katonája-mozi adta – azzal lett igazán jó, mikor elkezdte kialakítani a saját kis mitológiáját, az embertelenekkel, saját karakterekkel és tragédiákkal! Nem kellenek a gagyi mcu-s filmek ahhoz, hogy ezek a sorozatok érdekesek legyenek.

Itlosz - 2019. 11. 20. 19:55

Mellesleg ez a “nem értenék a korábbi akármi nélkül” dolog már akkor sántított, amikor többen nézték meg anno a 2012-es Bosszúállókat, mint a korábbi öt alapozó-filmet.
Egy csomóan nézték meg úgy ezt a filmet, hogy teszem azt totál kimaradt nekik az Első Bosszúálló. Vagy az első Thor.
És totál nem érdekelt senkit, vagy ha zavarta is őket, a jegyet megvették, a pénzüket odaadták a disney-marvelnek.

Itlosz - 2019. 11. 20. 20:01

Ígérem, utolsó:
Amúgy meg teljesen mindegy:
Minden létező film vagy sorozat úgy kezdődik, hogy a szereplő megjelenik, ott van, éppen csinál valamit, ilyesmik. Senkinek nem jut eszébe értetlenkedni, mondjuk az Elveszett frigyláda fosztogatói elején, hogy akkor ez most hogy került a templomba, miért akarja azt a kis szobrot, hogy utazott oda, hol tanult, vannak-e barátai, özvegy-e esetleg, stb stb. A film érthetőségéhez a film megadja az alapot, mert a fontos részeket elmondja, vagy el fogja mondani.
A Végtelen Háború-Végjáték kombó történetét is lehet érteni, mert a saját történetüket csak ez a két film meséli el (nyilván). Az csak a bónusz, a 100%on túli rész, ha értesz pár utalást.

jenga - 2019. 11. 20. 20:56

nem reg neztem a gyerekeimmel(7 es 11 evesek) az avangers filmeket es mivel ok nem lattak korabban/kozben sem a thor filmeket, sem a galaxys orzoi filmeket, sem a vasember filmeket, sem a doktor stranget sokszor nem tudtak kik a felbukkano szereplok es, hogy ok kivel is vannak, honnan ismerik a masikat stb.. eleg sok mindent el kellett magyarazni

Platschu - 2019. 11. 24. 08:22

Mintha azt írtátok volna valahol vagy lehet máshol olvastam, hogy azért kellett gyors ütemben kaszálni a Netflixen lévő Marvelw sorozatokat, mert a jogdíjak alapján van egy 2 éves átfutási határidő. Ha az lecsengett, akkor utána elméletileg akár a Disney+ is folytathatná vagy felhasználhatná a karaktereket. Szerintem fog még a kínalat alakulni a jövőben, ahogy a mozifilmek sem voltak kőbe vésve, lehet itt is lesznek régi vagy új sorozat projektek.

winnie - 2019. 11. 24. 09:14

a netflixen van 2 éves időszak, de az, hogy mit mikor kaszálnak nem befolyásol semmit – a disney-nek lehetett volna érdeke ez, hogy megkapja minél hamarabb, de épp ezért a netflix “kiszúrhatott” volna velük, hogy nem kaszálják a sorozatokat. de a sorozatokat a netflix kaszálta. (plusz a disney-nek sem annyira érdeke az, hogy több száz millió dollárt bukjanak.)

de ami fontosabb: a disney+ nem daredevilezhet vagy jessica jones-ozhat, nem punisherezhet egyébként sem, mert ezek korhatáros sorozatok, de disney+ csak alacsonyabb besorolású tartalmakat adhat. a hulu-ra így is kerülhetnének, de a hulu már most is dolgozik 3 élőszereplős és 4 animált marvel cuccon, így nem tudom, mire lenne még kapacitása.

Mate4182 - 2019. 11. 26. 16:23

amugy szerintem tok marhasag a netflixes sorozatok komolysagat az MCUhoz hasonlitani.

a filmek foleg gyerekeknek keszultek hogy minnel tobb figura legyen eladva karacsonykor, mig a sorozatok tok nyilvanvaloan a felnott korosztalyt celoztak meg.
plusz egy filmben van max 2 ora bemutatni a host, a konfliktust, az akciot, a levezetest stb.
a sorozatok ezzel szemben minimum 12 orasak voltak / evad.

Charlie Cox a tokeletes Daredevil.
de ez nem jelenti azt hogyha lenne mcu-s daredevil akkor o ott tokeletesen megfelelne.

nekem is faj hogy soha nem less Daredevil/Spiderman kozos jelenet Coxszal es Hollanddel de orulni kell annak hogy legalabb 2-3 evadot mind kaptak mielott lesulytott a kaszas

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz