login |

Hírhétfő – Insatiable-kasza! The Goes Wrong Show 2. évad!

2020. 02. 17. 09:19 - Írta: winnie

30 hozzászólás | kategória: hírek, ,

  • Mai magyar premier: John Oliver-show az elmúlt hét híreiről 7. évad, Totál drámaráma 1. évad (folytatás) + Netflix: Ashley Garcia táguló világképe 1. évad
  • Premier: Outlander S5 (vendégblogger?), Duncanville S1, Good Girls S3, Last Week Tonight with John Oliver S7, American Idol S18, Extreme Makeover: Home Edition S11, From Scratch S1, Killer Affair S1 (téli), Race For The White House S2, 100 Day Dream Home S1, Phantom Lake S1, Slow Burn S1, WWE Ruthless Aggression S1, 60 Minutes AUS 2020 + Finálé: Mike Tyson Mysteries S4, Lost in The Wild S1, Close Up With The Hollywood Reporter S5, Disasters at Sea S2, The Windsors: Inside The Royal Dynasty S1 + folytatódott a Zoey’s Extraordinary Playlist S1 és az NCIS: New Orleans S6 + volt Picture Perfect Mysteries-epizód, a Dead Over Diamonds
  • Teljes évados premier: The Expanding Universe of Ashley Garcia S1 (Netflix)
  • Magyar premier – Duna: 02.22 Az új élet ígérete (La vita promessa)
  • Magyar premier – AXN: tavasz Az igazság terhe (Burden of Truth) 2. évad
  • Magyar premier – Netflix: 03.06 Hakan, a védelmező (The Protector) 3. évad
  • Magyar premier – Disney Csatorna: 03.09 Bia (Bia) 1. évad (folytatás)
  • Az Exatlon múlt heti egyik utolsó adása már 23:00 után fejeződött be – ez lesz ezentúl?
  • Pilotszerep: Topher Grace – Home Economics (ABC), Patrick Fugit, Odette Annable – thirtysomething(else) (ABC), John Corbett, James Lesure – Rebel (ABC), Hunter King – Prospect (ABC), Jonathan Tucker, Riann Steele – Debris (NBC),
  • Pilotberendelés: Langdon – NBC, készítő: Dan Dworkin és Jay Beattie – Dan Brown regénye, a The Lost Symbol (itthon: Az elveszett jelképitt a hivatalos, magyar nyelvű tartalma) alapján, Robert Langdon, a híres, Harvard egyetemen tanító szimbológus fiatal éveiről, akinek halálos fejtörőket kell megfejtenie, hogy megmentse elrabolt mentorát és feltárjon egy globális összeesküvést.
  • Új sorozat: White Stork – Netflix, angol 10 rész, készítő: Christopher Dunlop, rendező: Kristoffer Nyholm, főszereplő: Tom Hiddleston, politikai thriller, egy férfiról, aki esélyessé válik egy parlamenti pozícióra, de előtte valakit megbíznak, hogy fésülje át a múltját és a kampányát, aki pedig sötét titokra bukkan a múltjában, ami mindent tönkretehet, a karrierjét, a házasságát, még a kampányát támogató gazdagembereket is.
  • Mégis meglesz az HBO Max-os nemszkriptelt Friends reunion, sikerült aláírni a szerződéseket – a 6 főszereplő 3-4 millió dollárt kap fejenként az egy órás különkiadásért. Nagyjából pont annyit, amennyit a Netflix fizet egy nagyon nagy név standup különkiadásáért.
  • A Supergirl 100. epizódjának jelenetképei – a visszatérő Chris Wood-dal.
  • A Forma-1: Verseny a túlélésért (Formula 1: Drive To Survive) 2. évadja 02.28-án jön a Netflix-re. Magyar szinkronnal.
  • Még nem írtuk meg, de a korábbi lesifotók alapján Emma Corrin lesz a The Crown 4. évadjában Diana hercegnő.
  • A készítő, Joshua Safran ezt írta a Soundtrack kaszája kapcsán – nem a sorozatot, hanem inkább a Netflix-et korholta.
  • A Supernatural utolsó szezonjának egyik utolsó epizódjában találkozni fogunk a fiatal Sam-mel és Dean-nel. Megint. Most 9 és 13 évesek lesznek.
  • Koreai feldolgozást kap a brit The Split.
  • Az Apple podcast-ek készítésével próbálja meg promotálni AppleTv+-os sorozatait. Egyelőre még csak terv a dolog, de már tavaly nyáron kértek be pitch-eket podcast producerektől.
  • Készítői szerződés: Liz Tigelaar – ABC Studios (2 év), Bill Prady – Netflix
  • A BBC berendelte a The Goes Wrong Show 2. évadját.
  • A Netflix elkaszálta az Insatiable-t.
  • Courtney Kemp, a Power showrunnerje beszél a sorozatzáróról. Itt is és itt is. Meg itt is. És a gyilkos is nyilatkozik.
  • Jeff Schaffer, a Curb Your Enthusiasm showrunnerje beszél a múlt heti epizódról.
  • Vendégszerep: Rebecca Wisocky – Bull, Miranda Cosgrove, Tommy Lee – The Goldbergs, Troy Gentile – Schooled (megint), Moon Bloodgood, Marsha Thomason – NCIS: Los Angeles, Peter Onorati – Mom,
  • Állandó szerep: Swoosie Kurtz, Kyla Pratt – Call Me Kat (CBS), Jordan Elsass, Alexander Garfin – Superman & Lois (CW), John Carroll Lynch, Dedee Pfeiffer – The Big Sky (ABC),
  • Interjú: a The Masked Singer US második kiesője, Greg Whiteley (a Cheer rendezője), a Homeland készítői és főszereplői, Raphael Bob Waksberg (a BoJack Horseman készítője),
  • Szokás szerint a tixa.hu-n lehet jegyeket venni a tavaszi nemzetközi standup fellépésekre: ugye John Cleese már egyszer megtöltötte a MoM Sport-ot, és a 2. előadásra sincs már sok jegy (a 25 ezres max ár ellenére), és Iliza Schlesinger is második fellépést vállalt a Mom Kult-ban (itt 13 ezer a max ár), amire még bőven van hely, rajtuk kívül Russell Howard-ra ugyancsak a MoM Kult-ba jön (15 ezer a max ár), és a jelek szerint ő a legkevésbé ismert.
  • Pilotszkript: The Beach – HBO Max, készítő: Erin Cardillo és Richard Keith, executive producer: Julie Plec – Melissa de la Cruz könyve alapján, három tinédzserről, akik a Hamptons luxus ingatlanjaiban, exkluzív tengerparti klubjaiban és lélegzetelállító hajóin dolgoznak egy varázslatos nyár során, mely közben az életeik (és szíveik) egyre inkább összefonódnak azon tehetős családokéval, akik csak a nyárra leruccannak a nyaralóhelyre a nagyvárosból.
  • Új sorozat: Santa Evita – argentin, 7 rész, készítő: ??, főszereplő: Natalia Oreiro és Ernesto Alterio, producer: Salma Hayer, rendező: Rodrigo García – Tomás Eloy Martínez könyve alapján, a legendás first ladyről, Evita Perón-ról, illetve 52-es halála után négy évtizedig temetésre váró holttestének szürreális sorsáról.
  • Az Investigation Discovery berendelte a Who Killed… sorozata újabb fejezetének a Who Killed Jeffrey Epstein?-t. Ami természetesen új nyomokról fog szólni, valamint az alany életéről és haláláról.
  • Az Exile Content dokusorozatot készít a Real Madrid első női focicsapatáról, illetve annak eredetéről. A címe Un Sueño Real (A Real Dream), rendező: Ana Pastor és Alfonso Cortes-Cavanillas.
  • A Disney+ Shop Class címmel indít nemsokára egy építő és tervező versenyreality-t Justin Long műsorvezetésével. Ebben mindenféle egyedi kreaálmányokat kell létrehoznia és tesztelnie a résztvevő csapatoknak, amiket szakértők fognak értékelni.

30 hozzászólás Ne habozz!

Mate4182 - 2020. 02. 17. 09:44

a Friends reunion show az ev hire nalam, megha cask egy beszelgetesrol is less szo

winnie - 2020. 02. 17. 09:50

kíváncsi vagyok, hogy mit terveznek, szerintem valami plusz is várható, mert nem is írják, hogy csak beszélgetés lenne, meg annak talán nem lenne ekkora a tarifája.

Mate4182 - 2020. 02. 17. 10:04

par napja vmi jobaratok rajongoi oldalon olvastam hogy foleg a szereplok elfoglaltsaga miatt, meg mert evek ota hangoztatjak szinte egytol egyig hogy ezt mar lezartak es nem less ujra sorozat szoval ez cask egy amolyan beszelgetos less mint amikor Conan O’Brian interjuzott veluk a Central Perkben (Where are they now vagy vmi ilyesmi volt a cime)

mondanom sem kell mennyire orulnek ha megis lenne vmi mas :) akarcsak egy 5 percre belebujnanak a szerepukbe es dumalnanak egyet igy 16 ev tavlatabol

gromit - 2020. 02. 17. 10:12

Tavaly volt egy Miranda-reunion a BBC-szitkom tízéves évfordulójára, élő közönség előtt (egy londoni színházban), show-műsor jelleggel. Volt benne visszaemlékezős beszélgetés is, meg zenés-táncos betétek is, de jelenetet is adtak elő karakterben. És nagyon szépen összeszedték a stábot (Miranda mellett ugye volt még jó pár állandó szereplő a sorozatban, és néhány emlékezetes vendégszereplő is).

Szóval igen, beszélgetős reuniont is fel lehet dobni extra elemekkel, de persze 6 egyenjogú állandóval kicsit nehezebb lehet megkoreografálni.

juhaszvik - 2020. 02. 17. 10:53

Az egy óra, az 3×20 perc, vagyis három epizód, részenként 1 millióért. Mostanában e környékén van a sztárgázsi, nem?
Kicsit sajnálom, hogy ilyen nyögvenyelősen sikerül(t) összehozni, és nem hinném, hogy arról szólna, ki mennyire ér rá. 1 óra az egész, az utazásra több idejük rámegy (ez utóbbi persze ferdítés. pláne, ha esetleg tényleg készülnek valamivel).

winnie - 2020. 02. 17. 10:56

nem igazán ez a lényeg, mindennek ára van, ezért vannak a színészeknek képviselői, de nem hiszem, hogy lenne szitkom, ahol ennyit keresnének. a felét, ha a modern family a legjobb gázsi. drámában akadnak színészek, akik exec. produceri gázsival kapnak majdnem 7 számjegyet, de talán most már ott sincs 1M, de lehet, hogy csak valami kiment a fejemből.

heidfeld - 2020. 02. 17. 11:06

Emma Corrin jó választás, Diana szerepére. Nem tudom, jobban megfogalmazni, de könnyed, légies, helyes. Durván fél éve derült ki, hogy övé lesz, Diana hercegnő szerepe.
Aki nem tud addig várni, Pannyworth-ben, ő játszotta Esme-ét.

Mate4182 - 2020. 02. 17. 11:07

szerintem a Friends utan amikor a Two and a Half szereploi is megkaptak a milliot / epizod akkor ott elertek vmi lelektani hatart.

remlik hogy vhol olvastam hogy van vki aki 1,25 milliot kapott epizodonkent de nem tudom ki volt es milyen sorozatban.

mindenesetre erdekes hogy mennyire jobb targyaloalap(nak tunik az eddigiek alapjan) egy sitcom szerep mint barmi mas

kw - 2020. 02. 17. 11:09

azért a kb 60 millió forint/ órás gázsi elég elmebaj friends kapcsán szerintem.

Enzo - 2020. 02. 17. 11:18

Aww yisss, örülök Az elveszett jelkép-pilotberendelésnek, az egyik kedvenc Dan Brown-könyvem. A “Langdon” mint cím kevésbé tetszik, de gondolom a főszereplő nagyobb húzónév, mint a regény eredeti címe.

Flanker - 2020. 02. 17. 11:33

1. “pdcast” ;)

2. a Masked Singer US második kiesője link egy Locke &Key interjúra mutat.

3. csak az nem hibázik aki nem dolgozik ;)

winnie - 2020. 02. 17. 11:43

ehh, jav

Mate4182 - 2020. 02. 17. 11:45

kw – szamold bele hogy MEKKORA sztarok voltak akkoriban.
szerintem meg a masfelet is megadtak volna ha azt kerik mind a 6an.

mas idok voltak mint ma.
akkoriban mindenki tudta ki az a Joey es Chandler, mindenki tudta hogy : DEHAT SZAKITOTTUNK!!!! stb stb

egy megkerulhetetlen jelenseg volt, egy azota sem megismetelt valami. en baromi elfogult vagyok gondolom ez latszik, de mondjuk ki: nem tartananak ott a sitcomok ma ahol, ha nincs a Jobaratok (najo meg meg par akkoris klasszikus mert nem akarok ugy tenni mintha ez cask a Friends erdeme lenne)

Kissur - 2020. 02. 17. 12:41

winnie: A Strike Back kritika beküldve, képekkel. :)

winnie - 2020. 02. 17. 12:43

kissur: Thx!

winnie - 2020. 02. 17. 12:45

Mate4182: ez igaz, csak ugye az a pikáns ebben, hogy mint magánszemély vagy bármilyen szerepet promózva töredéket kapnak, viszont, ha a friends-menti a dolog, akkor megugrik a tarifa. ld. random talkshow vagy most jön david schwimmer új sorozata.

len90 - 2020. 02. 17. 13:08

“nem tartananak ott a sitcomok ma ahol, ha nincs a Jobaratok (najo meg meg par akkoris klasszikus mert nem akarok ugy tenni mintha ez cask a Friends erdeme lenne)”

Azért ez elég nagy sarkítás. Csak azért mert itthon ez volt kb. az első sikeres amerikai sitcom azért kint voltak bőven olyan sorozatok, amik legalább ennyire vagy jobban formálták a piacot és kultikus státuszba emelkedtek. Elég a Seinfeld-et, a Cheers-t, a Family Ties-t, az I Love Lucy-t, a Golden Girls-t említeni, de nagyon sok főleg családi komédia volt a 70/80-as években amik a mai napig végtelenített syndication-ben mennek és még most is dollármilliókat hoznak a stúdiók konyhájára. Ha jól tudom pl. a Friends sosem volt a top-top legnézettebb sorozat, maximum 1-2 része önállóan nyerte a hetet, de szezon átlagban azt hiszem sosem volt az élen. Az meg hogy mostanság nincsenek ilyen szinten sikeres szériák az meg a kor hozománya: ma már nem élőben néznek TV-t a legtöbben, szóval lehet hogy egy mai sikeres sitecom több emberhez is eljut, cask nem egy időben, egy platformon, szóval ugyanaz a bevétel hosszabb idő alatt gyűlik össze, de összegyűlik…

Az meg, hogy Friends vagy nem Friends akkor is bicskanyitogató, hogy egy 60 perces beszélgetős műsorért, ahol nem kell szöveget tanulni, karakterben lenni, elpróbálni a beállásokat, stb… ennyi pénzt elkérhetnek és MÉG MEG IS KAPJÁK. Ok, lehet hogy a die-hard fan-ek ettől is a nadrágjukba élveznek, de mondjuk pont a tavalyi BH90210 eesetében láthattuk, hogy ez a nem tradícionális felélesztés mennyi ideig tud nagyobb tömeget lekötni. OK, itt eleve csak egy 1 órás speciel-ről van szó, szóval nincs több hetes lemorzsolódás, de én nagyon kíváncsi vagyok hogy ha lemegy ez a reunion show hányan fogják úgy gondolni, hogy na igen, erre megérte ennyit várni, ha ezt nem láttam most szegényebb lennék egy igazán jó TV-s élménnyel…

“1 óra az egész, az utazásra több idejük rámegy (ez utóbbi persze ferdítés. pláne, ha esetleg tényleg készülnek valamivel).”

Ok, de azért azt is tudjuk, hogy rgy 1 órás sepcielt felvenni sem 1 óra, valószínűleg ott lesznek és beszélgetnek 1 fél napot (plusz haj, smink ilyesmik) és ebből 1 óra vágott műsor lesz ami adásba kerül…

“, de talán most már ott sincs 1M, de lehet, hogy csak valami kiment a fejemből.”

Hát ami így top-of-my head eszembe jut az Ellen Pompeio a Grey’s Anatomy kapcsán. Pár éve volt headline hogy végre felemelték a nevetségesen alacsony $200.000 / rész gázsiját a “megérdemelt” $2.000.000 / részre. Ami valamilyen szinten jogos, mert azért a Grey’s Anatomy tényleg az első 10 évét még akkor nyomta amikor nagyon magasak voltak a live ratingek, szóval valószínűleg a reklámbevételek is arányban voltak ezzel és ezen a szinten ez tényleg valahol realis gázsi, de azért belegondolni, hogy évi ~$5.000.000 dollárral ő nyíltan mert olyanokat nyilatkozni hogy mennyire meglopják ezzel az alacsony fizetéssel és ez csak a nők egyenlőtlen elbánásának a hozománya, és most ott tart, hogy évi ~$50.000.000-t keres sorozatos színészként…számunkra, kis emberek számára ez felfoghatatlan…

winnie - 2020. 02. 17. 13:16

len90: pompeo kapcsán legutóbb 20M dollár per évről írtak, ami 1M alatt van. de egy 15. évados sorozat esetében azért a főszereplőnél ez nem csoda, mark harmon is hasonló lehet (600e?), de ő is 1M alatt, és ugye mindketten produceri ranggal is bírnak.

amit írsz, az vele kapcsolatban teljesen kiforgatás, eleve egy ember nem mondana ilyet, hát még az, akinek a szavai mindenféle fizetett előszűrőkön mennek keresztül. mást mondott, és viszonyításképp. ami necces volt pompeo esetében, hogy kikérte magának azokat a kommenteket, amik arra következtettek, hogy az ő bére miatt kellett más szereplőket kirúgni. nem hiszem, hogy bárki is kétségbe vonná, hogy alul volt fizetve (naná! egy senki volt szerződéskötéskor), hogy kevesebbet kapott, mint a nem főfőszereplő patrick dempsey (naná, mert neki volt neve), és hogy a még mindig egyik legnézettebb dráma főszereplőjének legalább ennyi a tarifája a 15. évben. de azt neki is fel kell fognia, hogy bármennyire is megérdemelt a dolog, van egy büdzsé, egy fizetési sapka, ami alatt, ha valaki megduzzad, akkor másokat ki kell dobálni, mint az amerikai profi sportokban.

juhaszvik - 2020. 02. 17. 13:18

winnie: nekem is az az anomália (pikáns) az egészben, hogy míg az utolsó évadokban azért lehetett nagy összegeket kialkudni, mert kezdtek befutni és nagy karrierre készültek (ami persze vagy bejött vagy nem), addig most már nyilvánvaló, hogy melyikük mennyit ér, ami így kimondva durván hangzik, de hát mégiscsak pénzről van szó.
Ami a javukra szól, hogy a friends szépen öregedett. Sok más, szintén népszerű sitcom nem vált akkora legendává, mint a Jóbarátok, és nyilván ez lehet a magas gázsi oka.

Egyébként off, pont az elmúlt hetekben gondoltam rá, hogy szívesen néznék tévében house ismétléseket, erre a viasat megint adja (legutóbb a malcolm in the middle-lel és a comedy centrállal jártam így), köszi lehallgatók :)

len90 - 2020. 02. 17. 13:23

Egyébként az Insatiable-ért kár. Üde kis színfolt volt, teljesen elborult, de teljesen egyedi. És cliffhangerrel lett vége…

gromit - 2020. 02. 17. 13:25

Mate4182
ez valami új vagy alternatív fordítás?
nálam így maradt meg: “dehát szakításban voltunk!”

Mate4182 - 2020. 02. 17. 14:07

len90 – a vilagert sem kotekednek, de az elso sikeres amcsi sitcom itthon szerintem az Egy rem rendes csalad volt (teljesen jogosan)de volt Birlak meg meg 2-3 csaladias sitcom

a Jobaratok ikonikus szerepet inkabb arra ertettem hogy a ,,csapatnyi 20on eves fiatal mindennapjai” stilusu sorozatokat alapozta meg igazan.
a poenok visszakoszontek 10 ev utan a Big Bang Theoryban a How I met your motherben stb stb.

ahogy en latom: ahogy a 70es evektol a 90es evek vegeig jol futott a csaladi sit com

ugy a 90es evek kozepetol (Friends) a 2000es evek vegeig a fiatalokat bemutato sitcom volt a meno (TBBT HIMYM) es aztan most megint a csaladi temak menok igazan

gromit: nem alternative forditas, ezt hivjak ugy hogy : 7 eve nem lattam magyarul mert mostanaban mar angolul porgetem oket ujra es igy maradt meg az emlekezetemben :D cask nem akartam a PIVOT PIVOT PIVOTot peldanak leirni mert azt tenyleg cask az vagna aki angolul nezi

Enzo - 2020. 02. 17. 14:08

@winnie (vagy más):
Eszembe jutott egy posztötlet. A fenti “pilotberendelés” kifejezésen továbbgondolkodva rájöttem, hogy nem is tudom, hogy van ennek az egésznek a rendszere: berendelik a pilotot, leforgatják, döntés születik h legyen-e teljes sorozat és akkor kezdik forgatni tovább, vagy ezeket már előre elkezdik (számolva azzal, hogy esetleg feleslegesen dolgoznak)? Szóval egy ilyen okosító jellegű irományt tök szívesen olvasnék (és sztem nem csak én) ennek a folyamatnak az időbeliségéről, menetéről :)

winnie - 2020. 02. 17. 14:18

“len90 – a vilagert sem kotekednek, de az elso sikeres amcsi sitcom itthon szerintem az Egy rem rendes csalad volt (teljesen jogosan)de volt Birlak meg meg 2-3 csaladias sitcom”

én meg kötekednék, mert definiálni kell a sikert. népszerűek a sorozatok és iszonyatosan hosszú élettartammal bírnak, ma is jól ismétlődnek, de nem voltak nézettek. ezek a sorozatok elég kis csatornákon mentek (a friends és a full house talán hbo-b, a rém rendes meg tv3-on?), sosem nézték őket sokan, főleg nem elsősugárzáskor, és igazán komoly sikert hirtelen nem is tudom, hogy ért-e el szitkom – tudom, hogy a joey ment főműsorban, de simán lehet, hogy a magyar rém rendes volt a legnézettebb komédia ever:)

ha valakinek vannak pontos infó, az kisegíthet, de anno én folyton azon rugóztam, hogy még ezeket a sorozatokat sem merték kiemelt időpontban adni itthon országoson.

gromit - 2020. 02. 17. 14:18

Tényleg nem kötekedésből, és nem is tudnám megmondani, hogy melyik is volt a legelső, de amerikai szitkomként pl a “Nanu-nanu!” sokkal korábbi :) Robin Williams, hivatalos nevén asszem Egy úr az űrből (az eredeti címét nem is vágtam: Mork & Mindy)

Persze nem tudom, mennyire volt sikeres, de akkoriban azzal az egy, max másfél tévécsatornával ha valaki nézett tévét, tuti ismerte :)
(de bennem tényleg csak annyi maradt meg, hogy nanu-nanu :D )

winnie - 2020. 02. 17. 14:23

enzo: ezt még egyszer, mert a felénél elvesztettem a fonalat, azzal, hogy mivel számolnak. nyilván számolnak, a színészek júniusig írnak alá, és az egészben az az érdekes, hogy előre kell puszira stábot verbuválni (írókat meg mindenki mást) úgy, hogy azt sem tudják, hogy lesz-e valami, mert május közepén hirtelen mindenki egyszerre kezd el szakembereket szerződtetni.

juhaszvik - 2020. 02. 17. 14:30

Ha tippelnem kellene, hogy melyik volt idehaza a legnézetebb sitcom, akkor én a família kft-t mondanám. Úgy emlékszem legelőször főműsoridőben adták, lényegében konkurencia nélkül.

gromit - 2020. 02. 17. 14:41

Eredetileg a Jóbarátok, Egyről a kettőre (Step by Step), Bír-lak (Full House), talán volt még más is (Alf?, meg persze Lois & Clark, Kungfu) mind kizárólag HBO-s volt, annyi könnyítéssel, hogy ezek kódolatlan sávban mentek sokáig (hétköznap egy óra, plusz hétvégén reggel ismétlésben)

Nincs adatom, nyilván, csak gyanítom, hogy még így is kisebb volt a nézettségük, mint a közszolgálati Disney-sávban futó bármelyik szitkomnak (ki emlékszik rájuk?).
Apropó, Big Bang-esek: a Blossom megvolt? :)

Országoson mintha a Jóbarátok utolsó évadja elég normális (fő, majdnem fő) sávban ment volna. (de nem kizárt, hogy az se országos volt, ami beugrott, kábeles előfizetéssel kb tökmindegy volt, hogy tv2 vagy tv3)

Mate4182 - 2020. 02. 17. 15:07

igen az valoban bonyolitja a dolgot hogy keves embernek volt akkoriban HBO-ja szoval ami ott ment azzal tenyleg nehez ervelni nezettseg szinten

Nanu Nanu!!! :D mar el is felejtettem! aaah ezert jok ezek a ,,vitak” annyi jo dolgot juttatnak eszembe !

es igen Egyrol a Kettore volt amire meg gondoltam amikor irtam a BirLakot meg hasonlokat! koszi!

arra viszont emlekszem hogy a Viasaton ugy adtak a Simpsont es Bundyekat hogy a reklamban : Egy rem Simpson csaladkent promoztak, 7tol ment a simpson, utana Bundyek, en meg fullhallgatoval neztem oket mert apukam eltiltott a Rem Rendes csaladtol es mindig azt kamuztam hogy Baratok Koztot nezek ! :D

Enzo - 2020. 02. 17. 15:56

@winnie: csak egy ilyen általános folyamatleírásra gondoltam, ezeknek a lépéseknek a bemutatására, hogy pilotberendelés, sorozatberendelés, és hogy mikor mit kezdenek el fejleszteni, melyik kb mennyi idő szokott lenni (mondjuk mire az ötlettől eljut a tévé/netflix-bemutatóig), kb ilyen részinfókkal is, amiket most írtál kommentben :)
(de ha volt már hasonló poszt, annak is örülök, csak nem igazán tudom, hogy kéne megkeresni)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz