login |

American Idol: kezdett a 18. évad

2020. 02. 18. 18:50 - Írta: Thomas

26 hozzászólás | kategória: kritika, reality,

Minden premiernél elgondolkodok rajta, miért egyre kisebb az igény az énekes tehetségkutatók kibeszélésére. Meg lehet unni ezt a műfajt, nem épp az a lényeg, hogy minden évad “új történet, új főszereplők”? Aki szereti a zenét és szeretne új kedvencekre találni, annak sem ér már meg heti 90-180 percet, hogy csekkolja az aktuális felhozatalt? Vagy az elijeszt valakit, hogy ma már csodaszámba menne, ha egy globális popsztár kerülne ki egy hasonló műsorból, nem elég, ha interneten követhetjük a kedvenceink utóéletét, vagy csak szimplán a műsoridő eltöltése tehetséges fiatalok hallgatásával?

Akárhogy is van, a modern tehetségkutatók ősanyja visszatért, egy kicsit hamarabb is a megszokottnál, de a premier bejelentésekor érzett örömöm korai volt, ezúttal sem kapunk több epizódot, csak több hétre lesznek szétnyújtva. Abban viszont bízhatunk, hogy tovább növelik az élő adások számát, hiszen a józan ész is ezt diktálná a nézettségek alapján, és interjúkban is elhintettek már erre utaló morzsákat.

Már régóta tudjuk, hogy személyi változások nem lesznek, a teljes zsűri és Ryan Seacrest is visszatér, valamint Bobby Bones is tovább “mentorkodik” (beszélget itt-ott a jelentkezőkkel). Különösebb változást nem érzek a viselkedésükben, akinek eddig bejött Katy Perry kissé infantilis humora, vagy a kötelező szuperlatívuszok (már sikerült kinevezni egy győztest és az Idol történetének eddigi legnagyobb sztárját, alig várom, idén ki lesz a következő Kelly Clarkson…), az most sem fog csalódni.

Azt viszont csak a premierből szűrhettük le, hogy az alapfelfogás sem változik semmit, ezúttal sem sikerült pörgősebbre vágni a meghallgatásokat. Akármennyire elfogult rajongója is vagyok a műsornak, szerintem nem jó irány, hogy mindössze 11 énekest sikerült bemutatni egy dupla részben, és abból is kettő poén volt. Ez számokra lefordítva nagyjából 9 perc élvezhető éneklést és 70+ perc körítést jelent (sőt, aki élőben nézi, annak ugye 110 perc a körítés). Talán itt kell keresni a fenti kérdéseimre a választ?

Valahol értem az ötletet az erőltetett háttérsztori gyártás mögött, mert míg a neveket viszonylag kevesen fogják elsőre megjegyezni, de ha egy másnapi beszélgetésben elhangzik, hogy “az izgulós srác”, “a metróénekes”, vagy “a Bachelor-rajongó lány”, senki sem fog értetlenül nézni. A céljuk, hogy az emberek beszéljenek a műsorról, de abban már nem vagyok biztos, hogy ezekkel az eszközökkel kéne elérni. Folyamatosan azt érzem, hogy minden túl van beszélve, túl sokszor elmondva, és a beszélgetéseket mindig lehetne pár mondattal rövidebbre vágni, hogy ne érződjön túlhúzottnak.

A verseny ezen szakasza átalakult egyfajta színházi előadássá, ahol a zsűritagok kis túlzással több időt töltenek az asztaluk előtt, mint mögött. Volt itt pulzusmérés, ölelés, kézfogás, nyugtatgatás, random őrjöngés, és még az igazi bohóckodások, a fizikai humor kimaradt a premierből, de a nyitó montázs alapján lesz részünk abban is.

De ennyit a negatívumokról, mielőtt azt hinnétek, hogy már nem érdemes esélyt adni az Idolnak. Mert a szerkesztés lesz még jobb is a későbbiekben, a tehetségeknek pedig, akik csak nem akarnak elfogyni még ennyi év után sem, ebben a premierben sem voltunk híján. A tovább mögött kicsit részletezem, kiket is láthattunk eddig.

Ha a legjobb, legemlékezetesebb meghallgatást keressük az American Idolban, általában az epizódok utolsó jelentkezőire vagy egy premier esetén a legelsőre szokás mutogatni. És természetesen nem is volt gond Doug Kikerrel és Samanta Diazzal sem (a túlhúzottságon kívül, hogy mindkét szegmensből vágni kellene 5-5 percet), tipikus, nehéz sorsukból fakadó szomorú háttérsztorijuk korrekt hangi adottságokkal párosult, bár Doug csiszolatlan hangja kétlem, hogy túl sokáig eljuttatná a versenyben.

Nálam a premier sztárja mégis inkább a gondosan 21.00-ra időzített, a kapcsolgatókat megtartani hivatott Arthur Gunn volt. A hasonlóan egyedi hangokkal kapcsolatban sosem tudhatjuk, hogy mire számítsunk, Phillip Phillips-nek bejött, Cade Foehnernek mondjuk nem annyira. De ennyi alapján főnyereménynek tűnik a műsornak a srác, akit szintén jól belevéstek a nézők agyába (nepáli neve kapcsán, a Dibesh – “the best” hangzásbeli hasonlóságot legalább ötször elsütötték).

Miután a cold openben kiemelten foglalkoztak a tavalyi finalista Alejandro Arandával, és hogy mennyire megváltoztatta a rengeteg saját dallal a játékszabályokat, valahogy gondoltam, hogy ezekből sem lesz hiány. Ebben a kategóriában a legemlékezetesebb az elhunyt barátjáról szóló dallal érkező Louis Knight volt, de a másik népszerűbbnek tűnő, fiatalabb srác, Francisco Martin is egy barátjáról próbált énekelni, ezt inkább csak poénnak használták fel.

Lányok kapcsán kicsit hiányérzetünk lehet egyelőre, bár a már említett Samanta Diaznál nekem jobban bejött Meghan Fitton érdekesebb hangzása, és méltatlanul keveset foglalkoztak Camryn Leigh Smith-szel (azaz csak ő nem volt túlnyújtva), azért ő jobb volt annál, minthogy csak egy betétként használják a szemetes srác “kalandjai” közben.

Volt még egy visszatérőnk is, Nick Merico, akire bevallom, egyáltalán nem emlékszem már tavalyról, akkor képzelem, hogy az átlag nézők közül hányan lehettek képben. Vele kapcsolatban máris kirobbant a vita a neten, hogy tényleg nagyképűen viselkedett-e vagy csak a zsűri sütötte rá. Véleményem szerint ez is csak egy praktika, ami kapcsán lehet beszélni róla, sőt, az előadása is elég megosztónak tűnik számomra, különösebben én sem voltam oda érte. És az egyetlen elküldött, nem poénnak szánt lány, Saveria kapcsán is nagy az egyet nem értés.

Még így a végén megemlíteném, hogy milyen változtatásokra lehet számítani, amiket én felcsipegettem az elmúlt hetek interjúiból: a hollywoodi hét során lesznek párbajok (már megint a Voice-t másolják, vagy valami egész másra kell számítani?), a nézői szavazás korábban elkezdődik (vagyis lesz valamiféle beleszólásuk a top 20-as kör után, de én inkább olyasmire számítok, hogy 2 vagy 3 ember közül egyet szavazhatnak tovább), a zsűri több építő jellegű kritikát fog mondani (halleluja!) illetve Katy Perry egy nagy csavart, formátumbeli változást ígért azok miatt, akik “megfejtették” a siker receptjét (vajon Laine Hardy-ra célzott?).

De szerintem nem is csak a változtatások miatt nézünk kellőképpen érdekes évad elé, aki pedig emlékezetesebb visszatérőt szeretne látni, a rész végi montázsban felvillantották Margie Mays képét. Ugye nem is kell többet mondanom?

26 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2020. 02. 18. 20:57

én mondjuk korábban sem néztem ugye végig, bár mostanság nem mindig jutok el a hollywood végéig, viszont a feleségemen azt vettem észre, hogy míg a survivor/amazong race mellett kitart, az idolt elengedte valamikor, pedig pár évig elég rendszeres néző volt. egyszer valamikor szezon közepén, az élők alatt kiszállt.

Thomas - 2020. 02. 18. 22:01

Érdekes, pedig az élők alatt már nem szokott gond lenni, az inkább fejlődött a látványosabb stúdióval. Mondjuk a zsűri mellébeszélése lehet bosszantó. De ezekkel a meghallgatásokkal már úgy vagyok, hogy csak jussunk túl rajta, pedig régen tök szerettem ezeket is. Minden szempontból jót tett volna egy új zsűri, de hát meg vannak velük elégedve.

Edete - 2020. 02. 18. 22:22

” az alapfelfogás sem változik semmit, ezúttal sem sikerült pörgősebbre vágni a meghallgatásokat.”

Szerintem itt a (egyik) válasz a kérdésedre. Ami izgi volt 2002-ben az ma már borzasztó vontatott. De a poénos “idióta” jelentkezők elmaradása is fájó és szerintem érezteti i a hatását.

Az erőltetett háttérsztori is kifulladt már. Régen újdonság volt a “szörfözés közben leharapta a karomat egy cápa ezért nem lett belőlem sportoló, viszont kiderült jó hangom van, ezért vagyok itt” meg az összes többi megható susan boyle sztori, de mára ezek inkább erőltetettnek és lerágott csontnak hatnak. Én szerettem ezeket a műsorokat, de eljárt felettük az idő, míg mondjuk a TAR vagy a Survivor azért mindig megújult valahogy (vitatható sikerrel)

Thomas - 2020. 02. 18. 23:11

De éppen ez az, hogy régen voltak pörgősek és változatosak a meghallgatások, mert vagy 20 embert bemutattak 1 óra alatt, pár percnél többet még a kiemelt háttérsztorisok sem kaptak, az ABC-s évadokban meg 10-12 ember jut 2 órára. És mindenkinek háttérsztorit akarnak generálni, mert most az a producerek mániája, hogy erre kíváncsiak az emberek. Azt már nem is írtam, de még valami ilyet is mondtak, hogy több háttérsztori lesz, mert már el nem tudom képzelni, hogyan lehetne több, mikor tavaly is szinte mindenki kapott. De a lényeg, hogy ha úgy éreznék, hogy kifulladt, akkor gondolom nem erőltetnék ennyire. Mondhatni most ez a megújulás itt, hogy sokkal jobban rámentek erre.

Poénos, idióta volt kettő is, az egyikről még egy kép is befért:) De az biztos, hogy a humor faktort most már inkább a zsűrire szeretnék bízni, és nekem nagyon sok, ahogy Katy produkálja magát, Lionel meg folyton felugrál a székéről és megy oda mindenkihez. Régen nem is emlékszem, hogy felálltak valaha a székről, max amikor mutatták, ahogy kimennek a végén.

Thomas - 2020. 02. 18. 23:22

Tehát úgy értve, hogy régen részenként volt mondjuk átlag 2 ilyen wannabe énekes csodabogár, plusz volt 1-2 montázs is, ahol több iszonyat hamisan éneklőt vágtak be egymás után. Most ez utóbbi már nincs, de a premierben a két csodabogár ugyanúgy megvolt, az egyik még klasszikus stílusban el is mondta utána mindennek a zsűrit, teljes mértékben megidézte a hőskort.

Régen volt talán 2 háttérsztori óránként, a többiek meg csak bementek, röviden bemutatkoztak, énekeltek, 1-1 mondatos értékelés és yes/no, ez nem volt vontatott. Most talán csak Camryn nem kapott háttérsztorit, mindenki más igen, és még el is poénkodtak velük.

Szóval ők tették ezzel vontatottá, tudatos döntés volt, hogy kevesebb versenyző szerepeljen, de azok jóval több időt kapjanak, jobban megismerjük őket. Nem azért ilyen, mert eljárt felette az idő, hanem mert a producerek szerint ez kell a sikerhez 2020-ban.

winnie - 2020. 02. 19. 04:33

az egész egyébként úgy hangzik, mintha a háttérsztorit ők írnák, de ha valaki érdekes, akkor nem gond, ha közelebb hozzák a karaktert. ami a kérdésem viszont, és lehet, hogy erre esélytelen válaszolni, hogy mondjuk a tavalyi döntősök esetében mi volt a meghallgatásos kiemelési arány? mert ugye hollywood weeknél mindig akadnak olyan énekesek, akikről szinte semmit nem tudni, akik csak oda kerültek, és sosem tudom, hogy azért, mert nem volt nagy sztorijuk, vagy azért, mert nincs akkora jövőjük, hogy foglalkozzanak velük.

szóval van esély, hogy tudd, hogy a tavalyi top akárhányból mennyi kapott komolyabb bemutatást és mennyi nem? mert abból azért nagyjából akkor látszódhat az, hogy azért sok a sztoris meghallgatás, mert eleve szinte mindenkinek van, vagy azért, mert annak ellenére, hogy nem annyira sok van, ezt nyomják, és azokra nem koncentrálnak ilyenkor, akiknek nincs.

Thomas - 2020. 02. 19. 11:30

Igen, sokszor ők írják a háttérsztorit, vagy mesterségesen ráerősítenek, hogy emlékezetesebb maradjon. Pl. az első srácnál nem volt elég, hogy szemetes, hanem kellett ez az egész cirkusz, hogy nincs tapasztalata, nem énekelt még emberek előtt, és leküldték Ryannel az épület elé énekeleni. Vagy pl. Meghannél nem találhattak semmi érdekest, így több percet el kellett azzal tölteni, hogy mekkora Bachelor-rajongó és Chris Harrison videochaten keresztül adja át neki a golden ticketet:) Ezekre gondolok, ezek elég kreált sztorik. Meg az utolsó csajnak is komolyan el kellett mondani a metróban használt szövegét a zsűrinek, hogy lenyugodjon?

Tavaly már szinte mindenki kapott valami sztorit, így a legtöbb döntős is:
Laine: már eleve visszatérő volt, meg a barátját kísérte el, nem is akart elindulni, így a zsűri beszélte rá, aztán hogy ebből mi igaz, meg mi a színjáték, azt nem tudom:) őt már eleve mintha azért rakták volna ki az előző évadban, hogy visszatérjen
Alejandro: ő annyira nem kapott a meghallgatáson, de már az előzetesben nyomták, hogy minden idők legjobb jelentkezője, így eléggé vártuk, hogy mit tud:)
Madison: ő lett kinevezve tavaly a következő Kelly Clarksonnak, mást végül is nem kapott
Laci Kaye Booth: kisfilmet is kapott a családi hátteréről, szülei elváltak, apja sosem volt otthon
Wade: volt kisfilmje, szegények voltak, éheztek, apja verte őket
Jeremiah: kisfilmje volt, takarítóként dolgozik, apja pap és nem fogadja el, hogy meleg
Walker Burroughs: vele kapcsolatban annyira nem ugrik be semmi, csak hogy énekeltettek vele egy Lionel Richie-dalt a meghallgatáson, és hogy oda voltak érte, hogy milyen aranyos:)
Alyssa: ő is visszatérő volt, szóval annyira nem kellett, de azért kapott kisfilmet, hogy mennyit fejlődött azóta
Dimitrius: ő a kakukktojás, mert a meghallgatását nem mutatták, de hollywoodban ő is kapott sztorit, anyukája kórházban volt, és aggódott miatta
Uché: kapott kisfilmet, nagyon vallásos, de biszexuálisként rossz szemmel néznek rá, bár vele kapcsolatban asszem inkább a túlmozgásos meghallgatására emlékszik mindenki:)

Szóval azért valamit mindenki kapott, ami kapcsán be lehet őket azonosítani. Érzik azért nagyjából, hogy kik lehetnek ott a végén, de persze olyanok is kellenek, akiket felvezetnek, aztán van dráma, amikor hollywoodban kiesnek. De aztán ki tudja, hogy még hány háttérsztorit vettek fel, ami végül nem kerül adásba, mert mégsem hozta azt hollywoodban, amit vártak tőle. Már a top 20-nál tart a forgatás, szóval ennek fényében alakíthattak rajta.

Thomas - 2020. 02. 19. 11:39

“mert ugye hollywood weeknél mindig akadnak olyan énekesek, akikről szinte semmit nem tudni, akik csak oda kerültek, és sosem tudom, hogy azért, mert nem volt nagy sztorijuk, vagy azért, mert nincs akkora jövőjük, hogy foglalkozzanak velük.”

Legjobb példa erre Kelly Clarkson, akinek egyáltalán nem mutatták a meghallgatását, sokáig mindenki azt hitte, hogy nincs is meg a felvétel róla, mert amikor valami kapcsán előkerült, mindig csak annyit vágtak be, ahogy bement a zsűri elé:) Aztán a 15. évad végi specialban hallottuk először és egyetlen egyszer, hogy mit énekelt:) De szerintem Hollywoodban sem foglalkoztak vele kiemeltem, Simon meg az elődöntőben nem is emlékezett rá:) Persze akkor még nagyon más volt a műsor:)

Thomas - 2020. 02. 19. 13:32

Csak egy kis érdekesség: úgy tűnik Ausztráliában kaszálták az American Idolt. Már többször cserélt csatornát, de a legutóbbi két évadot leadó Foxtel már nem kér belőle, és nincs új gazdája. Arról még nem hallottam, hogy az angol Netflixre továbbra is felkerül-e.

Amerikában még minig a Hulu a partner, élőben is lehet nézni és másnap streamelni.

Edete - 2020. 02. 20. 01:17

Jogos amit írsz, régen valóban nem volt ennyi kisfilm és pergősebb volt.

Egyrészt régebben ők maguk is komolyan vették a dolgot. Volt tétje a műsornak (nem csak ennek a többi hasonlónak is) mert sokan valóban befutottak. Én emlékszem a 2. évad idején kint lakó rokonom mesélte hogy egy dolog volt ami jobban megosztotta az amerikai közvéleményt a demokrata-republikánus ellentétnél és az a ruben studdard vs clay aiken döntő kimenetele volt. Ma már senki nem veszi komolyan a “belőlem világsztár lesz” sztorit, sőt mintha idővel tudatosan át is tették volna a hangsúlyt az énekesekről a zsűrire.

Ami a másik probléma. Régebben viszonylag ripacskodástól mentes zsűriket állítottak össze, akik többnyire nem is énekesek voltak, inkább producerek. Ma viszont mindenhova A (vagy jobb híján B) listás celebeket tesznek be, akik olyan szinten exhibicionista barmok, hogy teljesen lefojtják a műsort. A Voice például már csak róluk szól.

Aztán időközben jött a youtube meg az összes spotify féle alkalmazás… átalakult a zenehallgatási szokás is (az enyém biztos)

És a fölösleges drámázás meg megsokszorozódott.
Ezek nálam mind hozzájárultak a kaszákhoz.

winnie - 2020. 02. 20. 07:20

én egyébként nem hinném, hogy a drámázás fölösleges lenne. mármint arra célzok, hogy a kkészítők, akár sorozatról, akár realityről van szó, szeretnek történetet mesélni (ez inspirálja őket), és mindenkinek van története, és ezek közelebb hozHATják a nézőhöz az embert. nem szükséges nyilván, de sosem árt. csak ugye a történetmesélésnek nem szabad elnyomnia a verseny történetének alakítását. szóval, míg régebben krónikát meg jellemzők felsorolását jelentette a kiegészítő anyag, ma már ezek feldolgozása sokkal mélyebb, sokkal gondosabb – sokkal több szerkesztőt és stábtagot igényel. ha valakinek jó a sztorija, akkor azt meg is éri szerintem elmesélni.

a gond ugye ott van, hogy ha 2-3 sztorit mesélnek el, akkor az a 2-3 énekes lehet, hogy előnyben lesz a többihez képest, így lehet, hogy mindenkinek próbálnak valami sztorit adni.

Thomas - 2020. 02. 20. 14:02

“Jogos amit írsz, régen valóban nem volt ennyi kisfilm és pergősebb volt.”
Jaja, ráadásul az 1. évadban még egyáltalán nem voltak kisfilmek, mindössze 1 rész volt a meghallgatásokról, és 1 percnél többet senkire sem szántak:) Nem is tudom, mikor jöttek az első háttérsztorik, mert a 2-3. évadot máig nem láttam, de majd egyszer eljön annak is az ideje. A 4-ben már tutira voltak.

“Egyrészt régebben ők maguk is komolyan vették a dolgot.”
Kire gondolsz? A versenyzők persze hogy vérkomolyan veszik, nekik ez életük lehetősége, akik bekerülnek ide. Nem azt, hogy most majd világsztárok lesznek, hanem hogy megmutathatják magukat 8-10 millió ember előtt és kapnak egy hatalmas lökést a karrierjük beindításához. És a készítők is furcsa lenne, ha nem vennék komolyan, mert nekik meg ez a munkájuk. És míg a Voice-ban többnyire elfelejtődik mindenki, amint vége az évadnak, mert a versenyzők csak kellékek, itt azért igyekeznek megadni a lehetőséget legalább az első kettőnek. Jó, mondjuk tavaly épp Alejandro volt, aki nem ment el még a kötelező talkshows szereplésekre sem, mert nem szeret repülni, és saját szakállára turnézni indult, de Laine-nek, mint ahogy tavaly Maddie-nek és Calebnek rengeteg interjút, fellépést leszerveztek. Arról nem is beszélve, hogy itt még mindig az a nyeremény, hogy a győztes lemezszerződést kap, az eladások már más lapra tartoznak. Annyi változott, hogy míg régen tudtuk, hogy egy győztesnek vagy egy sokáig eljutónak automatikusan megveszik rengetegen az albumát, nagy nyilvánosságot kap és legalább a következő évadig szupersztár lesz belőle, ma már azért is meg kell dolgozni, hogy a rádiók játsszák a dalaikat. Gabbynek pl. sikerült, volt egy dala, ami végül eljutott a rádiókhoz, siker lett és másfél évvel a finálé után lemezszerződést írt alá 3. helyezettként:) Az övé eddig mindenképpen az ABC-s Idol legnagyobb sikersztorija:)

A Clay vs. Rubenről én is olvastam, hogy mekkora dolog volt, az emberek hordták a kitűzőjüket, amelyiknek szurkoltak, és az egész közvéleményt ez tartotta lázban. És elvileg a legszorosabb döntős szavazás volt az Idol történetében. De ezeket a jó kis “vs” csatákat már tönkretették azzal, hogy hárman vannak a döntőben, ezért is nem támogattam soha a döntősök számának növelését, de sajnos ez ilyen általános realitys szokás.

A ripacskodó zsűri egyértelműen a Voice hozadéka:( De nagyjából attól a pillanattól fogva, hogy a Voice megjelent, nézettebb lett az Idolnál (mostanában zárul egyre inkább az olló), így azóta folyton azt lesik, hogy mit lehetne onnan átemelni, és szerintem ez már nem is ezzel a zsűrivel, hanem Harry Connick Jr-ral kezdődött, nekem már ő is túl sok volt sokszor. De az Idol producerek nem győzik hangsúlyozni, hogy náluk a versenyző van a középpontban és nem a zsűri, és ez igaz is, ha belegondolsz, mert nem egymást oltják, ahogy a Voice-ban, amíg a versenyző kínosan mosolyog a háttérben, hanem a versenyzőből csinálnak viccet, vele szórakoznak. Ami nem mondom, hogy sokkal jobb, de azért lényeges különbség:)

A “fölösleges drámázást” inkább az X Factor hozta. Persze, volt a mentorok háza szakasz, ami már a britben is 90% dráma, 10% éneklés volt, de amikor elkezdődött az amerikai X Factor, akkor azért döbbenten néztem, hogy a meghallgatásokon is 15-20 percenként követték egymást a “Best of felvégom az ütőerem” válogatáslemez dalaival kísért sob storyk, mindenki sírt, a versenyző, a zsűri, a nézők, én meg kb. a harmadik után már teljesen immunis lettem az egészre. Na most ehhez képest, ami az Idolban van, az semmi:) És tényleg nem is ezzel van a bajom, ahogy Winnie is írja, ha elmondanak részenként 2-3 sztorit, az belefér. Inkább az a probléma, hogy akinek nincs sztorija, arra is ráerőltetnek valami hülyeséget, elpoéndkodnak rajta, mindenki felpattog a helyéről és játssza az agyát, ez már időhúzás. Plusz amikor többször elmondják ugyanazt, ez nem lecke, hogy át kelljen ismételni:)

A sztorikkal kapcsolatban mondjuk nekem az tetszene jobban, ha nem a legelején terhelnének ezzel, hogy ismerjem meg egy rakás akkor még ismeretlen ember családját, gondját-baját. Tavaly volt egy ilyen special a döntők előtt és milliószor érdekesebb volt úgy látni, hallani a hátterüket, hogy már ismertem, szerettem őket valamennyire, ez nagyon jó ötlet volt. És így meg van oldva a probléma, mert csak azokat kell ennyire részletesen bemutatni, akikre valóban szavazni fognak a nézők. De persze kell valami a műsorba is, csak meg kell találni az egyensúlyt.

Thomas - 2020. 02. 20. 14:10

Edete: Kár, hogy nem nézed, pedig jól el tudnánk itt dumálni szerintem:) A meghallgatásokat túléljük, aztán úgyis pörgősebb lesz, kevesebbet szerepel a zsűri, ha még tényleg kritikákat is mondanak, akkor meg már nem is feleslegesen ülnek ott:)

Edete - 2020. 02. 20. 22:57

Winnie: “én egyébként nem hinném, hogy a drámázás fölösleges lenne”

Lehet hogy hasznos, de engem személy szerint marhára idegesít sőt, távol tart a műfajtól.

Thomas:
Hogy mi minek a hozadéka abban tökéletesen egyetértek, jól nyomon lehet követni a “fejlődést”. Mentorok házas drámázás meg voice-os mentor ripacskodás… kár volt átvenni a rosszat. Igazából az a baj, hogy az érzés még megvan bennem hogy bekapcsoljam, de mindig rájövök hogy már rohadtul nem élvezem. A válogatótól kifejezetten irtózom (pedig régen ez volt a kedvencem), a hollywoodi részek sosem izgattak, az élő műsorok meg valahogy nem vonzanak önmagukban.

Viszont a Clay vs. Ruben döntő klasszikus. Pótolnivaló!!(bár mai szemmel lehet kissé idejét múlt)

Thomas - 2020. 02. 20. 23:23

Értem, hát kár:( Mondjuk érdemes lehet féltávon is bekapcsolódni, ha már megvan a top 20, teljes előadásokat látunk és kevesebb idő jut a zsűrire. De a Showcase-t is már érdemes lehet megnézni, tavaly iszonyat hangulatos volt, és idén is Hawaii-on vették fel, a Disney Resortban. Talán ez meghozná a kedvedet:)

Be fogom pótolni egyszer Rubenéket is, még a 2,3,6. évadokat nem láttam egyáltalán. Az zavar a legkevésbé, hogy idejétmúlt, nekem úgy is tetszett az Idol:) Amikor kaszálta a FOX, el is kezdtem elölről, hogy majd minden évben megnézek egyet, és elleszek vele a következő 15 évben, aztán kezdem megint elölről:) Meg is néztem újra az 1. évadot, amit már láttam korábban, de aztán berendelte az ABC, és úgy döntöttem, hogy amíg vannak új évadok, addig nem nézek régieket. Egyrészt nem akarom pár hét alatt ledarálni, annál sokkal értékesebb élmény, az új szezonnal párhuzamosan nem fogom nézni, nyáron rengeteg nézős reality van, egyszerűen nem fér bele, max ősszel lehetne, de akkor meg úgyis van Voice. Ráér, addig is reménykedek, hátha jobb minőségben hozzáférhető lesz. Akkor tuti megnézném harmadszor is az 1. évadot, mert imádom, hogy honnan indult és hova jutott, a kis terítővel letakart zsűriasztaltól a szupermodern, hiperlátványos stúdióig:)

winnie - 2020. 02. 21. 05:05

edete: ezt nem vitatom, minden egyéb anyag a zenétől és a versenytől veszi el a helyet, csak próbálok a készítő fejével gondolkodni.

Thomas - 2020. 02. 21. 11:54

Az egyik Idolos oldal lehozott pár infót a továbbiakkal kapcsolatban:) Szóval az már hivatalos, hogy marad az 5 meghallgatás:( A fenébe, pedig én nagyon reménykedtem, hogy legalább csak 4 lesz, mert az 5. héten már lesz hétfői adás. De így a hollywood week megint félve lesz vágva, 03.16 és 03.22, de szerintük a 22-ei adásban már elkezdődik a Showcase és 23-án fejeződik be. Persze ez még simán változhat, tavaly is utólagosan bővítették ki a Showcase-es részt 3 órásra, így egybe belefért. És akkor szerintük 4 részt kapnak az elődöntők, és így 6 élő adásra marad hely, nagyjából mint tavaly.

Ami érdekes, hogy az elődöntőket csak 2 nappal előre vennék fel, ez lehetőséget adna arra is, hogy a teljes döntős mezőnyt a nézők válasszák ki. Természetesen overnight vote lenne, de részleteket még nem tudni.

A másik érdekes dolog, hogy eszerint az egész top 14-es, wildcardos mizéria is kimaradna, ami nem is baj, így 04.12-én már a top 10 jönne, és megkezdődne az élő szavazás is. Így viszont csak két dupla kiesést kéne csinálni, hasonlóképp, mint a 15. évadban. Hát szerintem ezerszer inkább így, a wildcardos rész csak elveszi az időt, úgyis kiesnek utána egyből.

Thomas - 2020. 02. 24. 16:23

18×02
Most már minden létező fajta időhúzást bevetettek, volt gázszivárgás táncoló tűzoltókkal, a zsűri görkorcsolyázott, Luke Forrest Gumpot utánzott, megint énekelt valaki az épület előtt, már hiányoztak a berohangáló hozzátartózók, sőt, egy teljes cheerleader csapat is bejött:) Szerencsére földön fetrengés meg egymáson lovagolás még nem volt az évadban, talán mégis fejlődünk?:)

A csúcspontok számomra:
Margie-t persze imádtam, szerintem nagyon megható volt, ahogy énekelt, itt most komolyan nem is értettem, hogy mi bajuk volt vele. A barátja ellenben közepes énekes, a rappelést meg utálom, de saját dallal érkezett, így mindjárt odáig voltak érte (úgy látszik ez lesz az új trend tényleg, tele leszünk saját dalokkal). Ez most egyértelműen az az eset volt, hogy szegény Margie-t csak a pasija miatt mutatták be egyáltalán, örülhetek, hogy továbbengedték, de félek, hogy Hollywoodban repülni fog:( Pedig azt hittem, azért lesz kiemelve megint, mert most bejut a döntősök közé:(

De még mindig jobban jártak, mint a másik páros, ott WTF, hogy Curtöt nem engedték tovább? Annyira tökéletes country hang, úgy hallgattam volna még. A feleségében is van valami, de rá sokkal inkább kíváncsi lettem volna:( Csak arra tudok gondolni, hogy ő valójában nem akart versenyezni, csak a sztori kedvéért ott volt, és a dráma kedvéért énekelt egyet. Ja igen, jegyezzük meg, hogy Hannah is saját dalt énekelt, nem volt rossz, de szerintem ő annyira nem countrys.

A legjobb saját dal díját pedig kapja ezúttal… Julia Gargano! A helyes csaj a zongora mögött:) Na ő fantasztikus volt, belőle simán lehetne popsztár:) Na de meglátjuk, hogy alakul, láttunk már rengeteg szuper meghallgatás után csendben eltűnő embert az Idolban.

Aztán akit még meg kell említenem, Jovin Webb, micsoda bluesos hang, elsöprő:) És a cheerleader srácnak, Kyle Tanguay-nak is volt egy érdekes hangszíne, ő is tetszett. Kay Genyse is jó volt, ilyenek is kellenek, akik meg tudnak mozdulni a színpadon, még ha nem is a legtökéletesebb a hangjuk, sajnos ez ezzel jár.

A sok üresjáratot meg időhúzást leszámítva ez is egy remek rész volt, most számolom, hogy 12 ember is belefért, wow:)

Thomas - 2020. 03. 02. 16:19

18×03

Na most aztán tényleg elkezdődött az Idol, ez szuper jó rész volt! Most még az időhúzások is többnyire érdekesek, élvezhetőek voltak, nem lógtak ki. A zsűritagok kicsit kevesebbszer pattogtak fel a helyükről, helyette több emberre volt idő, csak ennyi kell tényleg, és mennyivel élvezhetőbb mindjárt! Sikerült 15 embert bemutatni hosszabb-rövidebb időben + volt újra szaróblokk (hamisak) és még valaki, akinek nem írták ki a nevét:)

Kimmy Gabriella – Sztori: az apja valami híres énekes volt, gondolom latin-amerikában, az ő nyomdokaiba akar lépni. Jó volt, szép hang, de azért nekem nem top 10 material, kár ezekkel ennyit dobálózni. Az meg szimplán bunkóság volt, nem poén, ahogy Katy oda dobta neki az Aranyjegyet.

Amelia / Erin Kirby / Jordan Jones – Ez volt az első kis montázs szerűség, Amelia tényleg jó volt, Erinből nem sokat hallottunk, de annyira nem tetszett, Jordan meg inkább azért került be, mert meg akarta kérni a barátnője kezét.

Lauren Mascitti – Sztori: a vőlegénye ismert dalszerző Nashille-ben, még Luke is ismeri. Ő volt az egyik kedvencem, egy igazán érdekes és megható saját dallal érkezett, gyönyörű countrys hangja van, és gyönyörű ő maga is:) Tapasztalt előadó, 9 albuma van, abszolút az Idol színpadára termett, nem is értem, miért várt eddig, hogy eljöjjön! Remélem, sokáig eljut!

Ryan Harmon – Sztori: countryzenei podcastje van, megintejúvolta Bobby Bonest is. Újabb saját dal, és poénnak szánta-e vagy sem, hogy Luke új albumára szánja, nekem bejött, teljesen illene is hozzá. Lehet, hogy nem éppen színpadra termett, ő inkább dalszerzőként futhatna be szerintem inkább Nashville-ben, de azért nem egészen értem, miért nem engedték tovább, én elhallgattam volna még.

Courtney Timmons – Sztori: nem volt az előválogatón, a visszahíváson meg nem tudott jelentkezi, így csak ücsörgött odakint. Na ez szerintem egy baromi megható sztori volt, hogy Ryan bevitte és mégis jelentkezhetett, és el is hiszem, hogy nagyjából így történhetett, szépen volt kifuttatva az egész és végül kiderült, hogy tud is énekelni. Szóval hajrá, rá biztosan fogunk emlékezni!:)

Lauren Spencer-Smith – Sztori: nem volt! Csak énekelt és kész. Viszont kanadai, WTF? Már nem kell amerikai állampolgárnak lenni, vagy kettős lenne? Ráadásul van egy albuma, amit Juno Awardra jelöltek, szép. Amúgy nem vesztettünk volna vele sokat, azt a tavalyi Madison VanDenburg-féle vonalat követi, amit én nem nagyon szeretek, már vártam, hogy elkezdik Kelly Clarksonhoz hasonlítgatni, de végül csak Leona Lewist mondták be:)

Dewayne Crocker Jr. – Sztori: a dédnagymamája nagy Lionel Richie rajongó (sokadszor visszatérő sztori). Mondjuk ez is pont olyan volt, ami tetszett, mikor bement és táncolt vele, szép pillanat volt. Dewayne dalválasztása hallatán (Don’t Worry Be Happy), konkrétan felröhögtem, hát nem sokat mutatott a hangjából, szóval majd talán kiderül, hogy tényleg jó-e, vagy csak a jó fej dédnagyi miatt kapott egy kis időt.

Itt volt egy srác, aki énekelt meg zongorázott, és nem írták ki a nevét, már amikor épp azt hittem, hogy lefaragtak a hülyeségekből, Katy odament és fél méterről bámulta, miközben énekelt. Minek is kellenek az ilyenek?

Dillon James – Sztori: drogozott és öngyilkos akart lenni. Na ő tényleg jó volt, vá! Érdekes, különleges hang és egy megható előadás. Na ő durva lesz a színpadon, az összes hangulati elemmel kísérve, ha eljut odáig, mert még egy világos szobában is elvarázsolja az embereket.

Geena Fontanella – Sztori: nagy Katy Perry-rajongó és úgy öltözik, mint egy papagáj. Újabb saját dal, de ez nagyon egyszerű. Őt nem engedtem volna tovább, teljesen nem ide való. Az viszont poén volt, hogy megénekeltette a zsűrit:)

Jared Lettow – Sztori: a neve. Hát ő egyértelműen poén volt. Az már sok volt, amikor a zsűrivel elkezdett jódlizni, időhúúzás…

Szaróblokk – A régi rajongók kedvéért:) A helyes csajt nem is mutatták énekelni, pedig rá kíváncsi lettem volna:)

Shannon Gibbons – Sztori: mentális problémák, öngyilkos akart lenni 4 évesen (WTF?). Szép, erős, Amy Whinehouse-os hang, ami mondjuk megint nem az én stílusom, de tovább kellett engedni. Amúgy miért akarja mindenki az I’d Rather Go Blindot énekelni? Nem avitt már egy kicsit (nagyon)?

Isaiah Grass – Sztori: influencer, modell és a menedzserével érkezett. Ez is poén akart lenni a kis lejátszójával és mikrofonjával, de nem volt vicces.

Genavieve Linkowski – Sztori: visszatérő és tavaly elvesztette a húgát. És ő is influencer, WTF? De lényeg, hogy ez igazi woah-momentum volt! A 16. évadban is szorkoltam neki, a tehetsége még mindig megvan, sőt, szerintem sokat fejlődött is, és gyönyörű csaj lett belőle. Hajrá-hajrá!

winnie - 2020. 03. 06. 21:56

a hármasnak már a felénél járok:)

Thomas - 2020. 03. 09. 17:01

Akkor írok továbbra is, ha másért nem, legalább ha elfelejtek valakit, vissza tudom keresni, hogy tetszett:)

18×04

Egyre pörgősebbek a részek, most már 18 embert láttunk, wow! Valami csak változik, jóval kevesebb az időhúzás, meg az idétlenkedés, mint tavaly!

Danny La Rota – Sztori: nem volt, de érdekes mód a végén azért volt egy nagyon rövid kisfilm a fogorvosi munkájáról. Az elején azt hittem, kiesik, de valami tényleg van benne. Nekem kicsit sok volt azért az “eredetiségből”:)

Lou Dawg – Sztori: nem ismeri a zsűritagokat. Meg is van a mai első saját dal. Azt hittem, poén lesz, de teljesen rendben van a srác! Tényleg olyan kis tengerparti, szörfözés utáni lazítós hangulatot hozott, én továbbengedtem volna:)

Makayla Phillips / Devon Alexander – Sztori: nem nagyon volt, nagy Idol rajongók. Makayla marha jó volt, meg lehet nézni, mennyit fejlődött, mert 2 éve volt az AGT-ben. Katy szerint top 10-es lesz, hát legyen igaza:) Devon sem volt rossz, de annyira extrának nem éreztem.

Mosean Wilson – Sztori: az apja bipoláris volt, drogozott, és ő találta meg, amikor meghalt. A hangja tényleg jó, bluesos, de ez a saját dal nekem kicsit repetitív és bizarr volt ezzel a szintiprüntyögéssel:)

Faith Becnel – Sztori: nincs, még a nevét sem írták ki. Tehetséges, de a zsűri azért megizzasztotta kicsit:) Tényleg ráférne még némi énektanár, én is azt éreztem, hogy először nagyon sietett, aztán viszont a tanácsok után wow lett:) Majd talán itt fejlődik.

Kat Luna és Alejandro Garrido – Sztori: szerelmesek, együtt zenélnek, erről még egy kisfilm is készült. Ilyenre sem emlékszem konkrétan, amikor engedtek egy duettet a meghallgatáson. Alejandro jobbnak tűnt nekem, de Kat meg elődöntős volt tavaly a La Vozban. Itt tényleg meggyőzőbb, szóval nem tudom. Ja igen, újabb két top 10-es, van még hely?:)

Emma Kate / Marcus Tinsley / Chase Jerico – Montázs! Emma jó eyecandy lehetne, de szép hangja is van, Marcus tényleg nagyon-nagyon jónak tűnik ennyiből, Chase meg érdekes lenne, ha ezzel a hanggal countryt énekelne, szóval őket megnéztem volna bővebben is:)

Tavia Smith – Sztori: a gitárosa. Ezt poénnal szánták, de nem volt vicces.

Sophia Wackerman – Sztori: anyja elhunyt rákban 4 éve, ő is énekes volt. Nekem ő volt a rész “sztárja”, és most nem a sok staros poén miatt írom. Tényleg egész kivételes hangszín, meg egy aranyos, kedvelhető lánynak tűnik. Ja igen, ő is top 10! A többi menjen is haza, akinek nem mondják?

Jimmy Levy – Sztori: a családjában több médium van, ő is szellemeket lát. Háát, őt nem biztos, hogy továbbengedtem volna, nagyon tapasztalatlan, de hát kellenek kiesők is. Bár a második dal már valamivel jobb lett.

Olivia Ximines – Sztori: egy tánccsapat tagja, tartottak is egy kis bemutatót. Szép nagy hang! Talán még várhatott volna 1-2 évet a jelentkezéssel, de hát mindig kellenek visszatérők is:)

Marna Michele – Sztori: születési rendellenesség miatt nem tud járni. Átlagos énekes, gondolom csak a sztorija miatt van itt, hogy lehessen kit sajnálni, amikor kiejtik.

Zach Dobbins – Sztori: egyszerű, vidéki srác, nem érdekli a pénz meg a drága dolgok. Igazi nyers tehetség, nem tanult soha zenét, de nagyon jó volt hallani. Nyilván neki is van még miben fejlődni, mondjuk nem ártana néha felnézni a közönségére, de hajrá!:) Ja és baromira tetszett, ahogy gitározott, mondjuk egyáltalán nem értek hozzá, de profinak tűnt:)

Ren Patrick – Sztori: 7 éves mérgező kapcsolatból szabadult ki éppen. És most tényleg az egyik legjobbat a végére hagyták, wow! Tökéletes dalválasztás, gyönyörű hang, megható előadás. Látszik, hogy tapasztalt előadó.

Thomas - 2020. 03. 13. 14:31

Kiderült, hogy fog kinézni a Hollywood Week:

1. kör (03.16): 10-es sorok helyett genre challenge lesz, választhatnak egy nekik fekvő stílust és abban kell előadniuk egy dalt. Ezt konkrétan nem értem, hiszen eddig is azt adtak elő, amit akartak a 10-es sorokban. Annyi a különbség, hogy most meg kell nevezniük a fő stílusukat? Szerintem eddig is rá lehetett jönni:) Esetleg most egyedül lesznek a színpadon, de az igencsak megnövelné a felvétel idejét.

2. kör (03.22): a 4-5 fős csoport előadások helyett duettek lesznek, ennyi. Minden más változatlan, egy választott dalt adhatnak elő saját hangszereléssel. Ez sem egy nagy változtatás, mert nem párbaj lesz, amiről korábban volt szó, nem csak egy juthat tovább.

3. kör (03.23): maradnak a szóló előadások teljes zenekari kísérettel.

Hát ennyi, nem tűnnek valami hű de nagy változtatásoknak, de majd meglátjuk, a gyakorlatban hogy fog ez kinézni.

És vannak új plakátok: Ryan, Luke, Lionel, Katy, Bobby

De én egyre inkább attól félek, ahogy leállnak sorban a forgatások, hogy az Idol is eltolja az elődöntők felvételét, aztán még jobban lerövidítik az évadot vagy bele fog csúszni a nyárba, ami nagyon-nagyon nem lenne jó:( Olyan szépen alakul eddig a nézettség, meg a mezőny is erős, kár lenne, ha ennek bekavarna bármi is. Már a közönség nélküli adásoktól is félek, mert még ha be is tesznek alá konzerv hangokat, kétlem, hogy az énekesek ne feszengenének, ha üres nézőtérnek kell énekelniük.

Thomas - 2020. 03. 16. 23:17

18×05

16 bemutatott énekes, és úgy, hogy montázs nélkül, wow! Egyre pörgősebbek lettek a részek:)

Rob Taylor – Sztori: mikor elmondta, hogy meleg, az apján kívül mindenki elfordult tőle, aki pedig belehalt a drogfüggőségébe. A Voice 8. évadjában volt top 10-es, szóval nyilván jó és tapasztalt énekes, teljesen rendben volt.

Jafar Hurambi – Sztori: nincs. Mai első mókamesterünk.

Grace Leer – Sztori: az American Juniorsban volt top 20-as (ezt lehet mondani, mert az Idol spinoffja volt:), onnan ismeri Ryant. Ő volt az egyik legjobb ma, jó kis countrys hang. És tényleg a szomorkás dalok még jobban illenek hozzá, megvan a hangjában az a sírás, amit annyit emlegetnek:)

Franklin Boone – Sztori: nincs különösebb. Ezzel tudom, hogy egyedül leszek, de nekem talán ő tetszett most a legjobban, különleges hang, tudja is használni (zenetanár!), csak kicsit úgy elvolt a saját világában, ez annyira nem mutat jól a színpadon. Ő már nem is top 10-et kapott, hanem hogy nyerhet is (mondjuk én azt nem hiszem, nem az a tipikus előadó alkat, aki megnyeri a közönséget).

Luke Stafford – Sztori: nincs. Lehet, hogy remek szaxofonos (végképp nem értek hozzá), de átlagos énekes, egyetértek a kiejtésével.

Roselyn “Rozzo” Carter – Sztori: rossz környéken él, elvesztette valakijén bandaháborúban. Vele bajban vagyok, én tökre azt hittem, hogy ő fiú, de ez nagyon lánynévnek tűnik. Meglepően jó hangja van, de azért kicsit kiforratlan, bár a második dal már jobban sikerült.

Meghan Knight – Sztori: meg akartak hallgatni valakit a kikötőben álló hajón és ő lett a szerencsés. Jó kis erős hangja van, nekem tetszett. De biztos nehezebb dolga volt itt énekelni, mint a csöndes szobában, szóval még ne ítéljünk ebből. Amúgy a sajtónak kiadott fotókból látszik, hogy bent is meghallgatták, szóval ez is csak ez az erőltetett sztori csinálás lehet, amiről már beszéltem, hogy utána felvették a hajón is.

Gilberto Rivera – Sztori: az öltözködése, meg hogy még nem ért vissza a zsűri, így Ryan beültette Lionel székébe. Újabb poén, tipikus szereplési mániás, akit fogalmam sincs, hogy miért kellett továbbengedni, hagyjuk.

Justin Oliver – Sztori: a dal szerzője kíséri zongorán. Na őt bezzeg kiejtik:) Nem mondom, hogy olyan nagy szám volt, érthető, de az előzőnél biztos jobb:)

Aliana Jester – Sztori: zavaros:) Anyját meghülyítette valami szekta, bezárta a házba, ő is kezdett begolyózni, de apja megmentette, vagy valami ilyesmi:) Erős, tiszta hang, de nem látom benne a sztár potenciált.

Jahzan – Sztori: anyjával el kellett jönniük Jamaikából, itt meg hajléktalanok. Na ez egy nagyon érdekes hang, így nyilván tetszett, de valahogy egy idősebb nő hangjának tűnik, nem egy 18 éves lánynak. Shakirára hasonlít. Technikailag messze nem tökéletes, de talán majd fejlődik.

Jordan Moyes – Sztori: nincs. Kellemes hang, én is elhallgattam volna még, de Katy nagyon odavolt érte:)

Demi Rae – Sztori: Apja sokat volt börtönben, neki meg gyerekkori álma az Idolban szerepelni (akkor vajon miért várt eddig?). Nagyon jó előadás volt, de nehezen tudom őt elképzelni a színpadon:) Gondolom lesz nagy dráma, amikor majd Hollywoodban kiejtik önbizalomhiány miatt.

Nash – Sztori: őt meg egy tábortűznél hallgatták meg az erdőben, vagy hol, ráadásul félmeztelenül, na jó:) Gondolom ezt is inkább poénnak szánták.

Makayla Brownlee – Sztori: kígyókra vadászik éjszakánként, vagy mi. Újabb sírós hangú countryénekes, határozottan van benne valami, de mindenképpen tapasztalatlanabb Grace-nél, szóval gondolom el lesz küldve.

Amber Fiedler – Sztori: anyja kábítószerfüggő volt, ő ivott, a Hollywood Week környékére várja a gyerekét, akit örökbe fog adni. Tudom, hogy kiemelt versenyző, már az évad kezdete előtt beszéltek róla, szóval biztos, hogy sokáig el fog jutni, de nekem nem volt olyan extra. Jó volt, de nem lesz a kedvenceim között.

Thomas - 2020. 03. 24. 22:27

Na akkor tartsunk egy kis névsorolvasást a Hollywood Week után, hogy kik maradtak:)

1. Aliana Jester: Alig emlékszem rá, nem volt nagy szám. A meghallgatása után csak a duett körben láttuk, ahol nagyon össze akarták hozni a partnerével, de ezek szerint még versenyben van.

2. Amber Fiedler: Megszült időben, tehát el tudott jönni, őt meg csak a genre challenge-ben mutatták Hollywoodban. Én nem vagyok nagy rajongója, de sokan szeretik, ahogy néztem.

3. Amelia Joyce: Az ő jelenléte némiképp meglepő, mert minimális képernyőidőt kapott, csak a meghallgatáson és a szóló körben szerepelt 1-1 montázs részeként, ráadűsul a zsűrinek nem tetszett a saját dala, amit énekelt, de a jó hangja miatt megtartották.

4. Arthur Gunn (Dibesh Rokharel): Talán a legjobb a srácok közül, a genre challenge-ben marha jó volt, a solo roundban meg áthangszerelt egy dalt, és mivel a zenekar nem tudta megtanulni elég gyorsan, egy szál gitárral adta elő:) Ez még fontos lehet a későbbiekben, hozhat érdekes előadásokat az élő showkban.

5. Bilaal Avaz: A meghallgatását nem mutatták, Hollywoodban viszont kapott háttérsztorit is, hogy nagyon szigorú muszlim nevezést kapott és a házukban tiltott volt a zenehallgatás. De kellemes hangja van, nem lepődtem meg, hogy bejutott.

6. Cameron Havens: Na őt aztán nagyon nem vágom névről, de egyszer mutatták nagyon röviden a duett körben, ahogy az egyik legjobb énekes, Ren Patrick, tök érthetetlenül kiesett mellőle, ő meg továbbjutott. Szóval róla sok mindent nem tudok elmondani, de szimpatikusnak tűnt, és természetesen jó hangja van, mint itt már mindenkinek.

7. Camryn Leigh Smith: Egyik kedvencem a meghallgatásokról, már azt hittem, hogy el sem ment Hollywoodba, mert csak ma került elő a szóló körben, ott nagyon jó volt.

8. Cyniah Elise: Vele elég sokat foglalkoztak, nagy hangja van, nagy sikert aratott a mai Whitney Houston montázsban is, viszont elég beképzeltnek tűnik. Az elég durva volt, ahogy a duett körben lepattintotta volna a partnerét.

9. Demi Rae Moreno: A meghallgatásról emlékszem rá, Hollywoodban nem sokat foglalkoztak vele, csak a duett körben mutatták nagyon röviden. Hát nem jött be a jóslatom, hogy ő lesz a Hollywood Week egyik áldozata.

10. Dewayne Crocker: Szintén csak a duettjéből mutattak egy nagyon rövid darabkát, szóval még mindig nem igazán derült ki, hogy mit tud.

11. Devon Alexander: Ma mutatták először a szóló körben, rám nem tett nagy benyomást.

12. Dillon James: Őt is frontrunnernek mondanám, könnyen felismerhető hangja van, jó dalszerző és minden körben mutatták, nem sokan voltak ilyenek.

13. Elyjuh Rene: Csak a duettjét mutatták Kimmyvel egy montázsban, amiről utólag azt mondta Kimmy, hogy nagyon nem jól sikerült, mégis mindketten itt vannak, fura:) Ő is ex-Voice-os amúgy, csak ő nem jutott túl a playoffson.

14. Faith Becnel: Akinek még a nevét sem írták ki a meghallgatásán:) Hollywoodban magára talált, kétszer is mutatták, szóval nem lep meg, hogy bejutott.

15. Francisco Martin: Ah, az egyik frontrunnernek számított, amíg le nem fagyott a párbaj körben! Ott kegyelemből továbbengedték, aztán a szólóját meg már nem mutatták, szóval az sem mehetett jól. De szerette a zsűri, egyedi előadásmódja van, meg tehetséges dalszerző, szóval biztos kapott több lehetőséget. A genre challenge-ben szerintem az egyik legjobb volt.

16. Franklin Boone: Az önbizalomhiányos zenetanár, akinek Alehandro a példaképe, végre találkozhatott is vele a szóló kör előtt. Én őt bírtam, tényleg hasonló a stílusa, csak még valahogy nem jött el nála a nagy áttörés.

17. Geena Fontanella: Na hogy ő mit keres itt, azt annyira nem tudom:) Mondjuk a Whitney-montázsban nem volt rossz, de azon kívül nem is mutatták. Ami érthető is, mert annyi jobb van nála, de akkor megint ott tartunk, hogy mit is keres itt?:) Tudom, kell egy különc, de nekem nem.

18. Genavieve Linkowski: Most már ezerrel neki szurkolok, szerintem egyre jobb lett! A duettben már megmutatta magát, és a szólója a nap egyik legjobbja volt nálam. Visszatérő és minden körben mutatták, szóval frontrunnernek számít.

19. Grace Leer: Vele sincs gond, a genre challenge-ben jó volt, a duettben meg “kiejtette” Hannah-t. Sajtos ez van, csak 2 countrys lánynak volt hely szokás szerint, így az egyiküknek mennie kellett.

20. Grace Lundy: Na róla fogalmam sincs, egyszer-egyszer láttam a háttérben, de szerintem ő az egyetlen, akit nem mutattak énekelni egyáltalán. Úgy látszik, nagy haverok lettek Louis-val.

21. Jeb Vonderbruegge: Belőle sem sokat láttunk még, de a szóló körben jó volt a Rocket Mannel, amúgy semmi extra, meglepne, ha top 20-ba jutna.

22. Jonny West: Azaz Margie pasija, velük aztán kiemelten foglalkoztak minden körben:) A meghallgatáson nem tetszett a rap miatt, a genre challenge-ben az egyik legjobb volt, a duettjét szétizgulta, a szólóban talán valamelyest javított, de én a végén már őt féltettem inkább, mégis Margie esett ki, aki végig nagyon jó volt. Őt nagyon sajnálom, nem is értem, komolyan, ő annyira egyedi színfolt, sokkal inkább, mint Geena…

23. Jordan Jones: Minimális képernyőidőt kapott, Hollywoodban csak a duettjét mutatták nagyon röviden, de akkor nem csak azért került be, mert megkérte a barátnője kezét, valamit tudhat:)

24. Jovin Webb: Még egy könnyen megkülönböztethető, jellegzetes hang, akit minden körben mutattak és mindig nagyon jó volt. Viszont nem érzem frontrunnernek, könnyen lehet, hogy Arthur miatt nem viszik tovább a top 20-ba, mert nem akarnak több ilyen hangot.

25. Julia Gargano: Nagyon jól indult, a meghallgatása után frontrunnernek mondtam volna, de ugyanazt az utat járta be, mint Francisco. A genre challenge-en még szuper volt, a duettje már csak a zsűrinek nem tetsző saját dalok montázsába sem került be, aztán megfeledkeztek róla. A szólóját nem mutatták, és még a végén sem foglalkoztak vele, hogy továbbjutott. De legalább továbbjutott, szóval meglátjuk.

26. Kimmy Gabriela: A zsűri nagyon odavan érte, de én valahogy nem rajongok érte. Mondjuk az röhejes lenne, ha kiesne, miután annyiszor elmondták neki, hogy top 10-es, szóval szerintem biztos a helye a top 20-ban.

27. Lauren Mascitti: Na ő a másik nagy kedvencem, zseniális dalok (ugye nashville-i dalszerző vőlegény), szép, időtlen country hang és egy szép, kedves lány. Minden körben mutatták és eddig nem tudott hibázni, szóval nagyon remélem, hogy neki is biztos top 20-as helye van.

28. Lauren Spencer Smith: Hát jó hangja van, de továbbra sem vagyok oda érte. A két szólóját mutatták, egyik sem volt rosz, de hát vannak nála jobbak bőven, nagyon fiatal még.

29. Louis Knight: Őt simán kezelhetjük frontrunnernek, minden körben mutatták és mindig jó volt, a zsűri odavan érte, a lányok is odalesznek, az tuti. Ráadásul dalszerző, van megható sztorija, és nagyon érzi ezeket a könnyfakasztó előadásokat:)

30. Makayla Phillips: Nagy hang, nagy díva lett belőle, most ő hozza ezt a Celine Dion-féle vonalat, eddig jó benne:) Neki simán lehet hely a top 20-ban, kiemelten foglalkoztak is vele, minden körben mutatták, szóval talán frontrunner, fene sem tudja.

31. Makayla Brownlee: Rá csak úgy fogunk emlékezni, hogy a lány, aki a Hollywood Week szokásos orvosi vészhelyzetét hozta, és mentővel kellett bevinni a kórházba, mivel ezen kívül nem sokat láttuk. Nem rossz, de vannak nála jobbak is talán.

32. Natalie Jane: A duett körben mutatták csak pár másodpercre.

33. Nick Merico: Nem igazán értem, mit keres itt. Persze, kell a szépfiú kvótába, de azon kívül van benne még valami érdekes? Ki lett nevezve arrogánsnak a meghallgatáson, aztán mutatták ugyan minden körben Hollywoodban, de átlagos volt, a szólóját pedig borzasztóan elszúrta, mégis megtartották.

34. Olivia Ximines: Ő a kis Whitney, mondjuk a Whitney-montázsban bérelt helye volt. De ő a duett körben brillírozott igazán, természetesen itt a helye.

35. Perrin York: A duett körben láttuk először, aztán a szóló körben újra mutatták. Nem tudom, nem rossz, de vannak jobbak is.

36. Robert Taylor: A másik Voice-os arc, vele aztán foglalkoztak eleget. Mondjuk voltak jobb pillanatai, de nekem túl sok:) És azután, hogy a duettjét nagyon elszúrta, aztán egy gyenge saját dalt adott elő a szóló körben, ami megint csak nem tetszett a zsűrinek, azt hittem, hogy talán elküldik végre, de nem.

37. Samantha Diaz (Just Sam): Ah, a szegény kis metróénekes lányka, sokan már győztesnek tippelik, de ne már! Mondjuk foglalkoztak vele minden körben eleget, a zsűri is odavan érte, meg minden létező defektjéről részletesen beszámolt már, szóval egyértelmű frontrunner. De én nem ilyen győztest akarok, akit sajnálatból szavaznak meg, ennek semmi értelme:(

38. Sophia Wackerman: Sokkal inkább ő, kedvelhető, aranyos csaj, mindig jó volt eddig. Bár a duettjét a barátnőjével nem mutatták, és a szólója előtt azt mondta, hogy nagyon nem jól sikerült, szóval most bizonyítania kell. De bizonyított, és a nézők sem hallották, hogy mennyire szúrták el, szóval semmi sincs veszve:)

39. Shannon Gibbons: Neki is egyedi, érdekes hangja, de mivel a genre challenge után eléggé megfeledkeztek róla, nem mondanám frontrunnernek.

40. Travis Finlay: Hát ő még a 14. évadból ismerős, idén szerintem csak egyszer mutatták, Genavieve-vel a duett körben, az mondjuk nagyon jól sikerült.

winnie - 2020. 03. 25. 04:53

riszpekt, le a kalappal, ez piszok alapos.

Thomas - 2020. 03. 25. 10:42

Köszi, kár, hogy más nem nézi:) A tesóm meg nem ír, hiába mondom neki, pedig ő nézi:)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz