login |

Így készültek a The Mandalorian trükkjei

2020. 02. 21. 18:10 - Írta: human

2 hozzászólás | kategória: video,

Azt már írtuk, hogy ősszel folytatódik a sorozat, de a tovább mögötti videóban kicsit még az első évaddal foglalkozhatunk. Nagyon érdekesen beszélnek arról, hogy mi minden volt in camera az ILM új technológiáinak hála, hogy használták a játékmotorokat, hogy a környezetet valós időben megalkossák. Valamennyire hasonlít a múltkori George Lucas-os videóra.

2 hozzászólás Ne habozz!

DarkEagle - 2020. 02. 21. 18:18

Ez mind szép és jó meg tényleg menő és nem is annyira meglepő tekintve hogy az Unreal Engine milyen jó de ha jövőre is csak sivatagok kiépítésére meg unalmas beltérre használják akkor viszlát. Mert akárki akármit is mond ez ettől pont hogy még cikibb lett hogy itt van a seggük alatt egy ilyen technika és mégis totál élettelen volt az egész környezet.

Egyébként ez annyira nem is újító mivel ezt már csinálták más filmek sőt asszem sorozat is. De filmben biztos vagyok csak nem jut eszembe melyik filmnél használták az Unreal Engine-t.

dexike3 - 2020. 02. 21. 20:00

nem vagyok techbuzi, de ez jól esett. gondolom filmes vonalon használják inkább ez a led technológiát. szóval így lehetett ilyen szép háttereket kreálni.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz