login |

Pilot: Penny Dreadful: City of Angels

2020. 04. 26. 19:30 - Írta: human

48 hozzászólás | kategória: kritika, pilot-mustra,

Gondolom muszáj a tisztázással kezdeni: a City of Angels, azaz a Los Angeles-i rémtörténetek nem konkrét kapcsolódási pontokkal rendelkező spinoff, csak a Penny Dreadful-stílusú történetek szellemiségét igyekeznek megragadni vele. Ezek ugye bármik lehetnek, csak hatásvadász stílusban kell detektívekre, bűnözőkre és/vagy természetfeletti lényekre koncentrálniuk. Innen kettő már most is stimmel, de érdemes előre leszögezni, hogy másban nem kapcsolódik a több évig futó Eva Greenes sorozathoz.

Na de magában az 1938-as év Los Angeles-e milyen történettel fogad minket, amiben a fenti dolgok ugye feltűnnek? Sajnos, és ez kicsit a régi sorozatra is illik, számomra nem annyira fekszik a presztízs dráma beleverése az elvileg ponyva irodalomba. Vagyis előbbit nem lehet csinálni utóbbiból?

Nem fogom már sokat hasonlítgatni, de a City of Angels-re első körben tényleg a steril jelzőt tudnám rásütni, ezért direkt megnéztem az “eredeti” Penny Dreadful 1. évadjának az előzetesét, hogy rosszul emlékeztem-e, vagy az tényleg mocskosabb volt, de sajnos nem a memóriámmal volt baj.

Nyilván itt mást akarnak megidézni, nem pedig talán gótikus horrort, az évszám alapján a noir felé kacsingathat John Logan, viszont ott meg nem csak a The Big Sleepek a vizuális lenyomatok az emberek fejében, hanem a Chinatownoké is. Tudjátok igazából mi ugrott be, hogy hiába a pénzes eltérő díszlet, teljesen olyan, mintha a Warriort nézném, nem pedig valami mást, újat. Pedig még csak nem is egy korban játszódnak.

A konkrét történetre rátérve, úgy tűnik valami fekete ruhás természetfeletti jelenségnek tűnő nő, vagyis az ördög igyekszik beteljesíteni egy ősi jóslatot, ami az emberiség pusztulásához vezethet, miközben a halál kézrátétellel igyekszik ezt talán megakadályozni. Nem viccelek, Santa Muerte konkrétan így jelöli meg a kiválasztottját, aki felboríthatja a terveket. Bár az évszámot elnézve ez nem annyira sikerül majd?

A rengeteg mozgatott karakter mellé ugyanennyi szál is jár? Bár már látszik, hogy mik függnek össze, hiszen nem elég, hogy a faji ellentét is feszül a városban, megy a dzsentrifikáció, közben zajlik egy véres ügyben a nyomozás, és erre még Hitler emberei is sunyiznak valamit az “Amerika jövőjét” képviselő napfényes városban.

Mindezt úgy kell amúgy elképzelni, hogy Natalie Dormer alakítja az ördögöt, és különböző álruhákban mindenkit megkísért és noszogat a rossz döntések felé. Ki lesz az az igaz ember, aki ellen tud állni neki, és helyesen cselekedni mégis? És hogy aktuális politika is legyen valahogy, már persze a faji kérdések mellé, az “America first” ugye Trump kampányszöveg egy náci szájából hangzik el itt. Amúgy durva a példa, de szerintem jól szemlélteti azt is, hogy mennyire kifinomult a sorozat.

Ha már a karaktereknél tartok, bár valószínűleg nem rajtuk múlt, de szinte minden színészt borzasztónak éreztem, bár ezt már Santa Muerte első feltűnésekor fel kellett ismernünk, ahogy nézett teljes haraggal. Talán. Visszatérhetek a steril szóhoz, mert esküszöm szinte mindent úgy adnak elő (hatásszünetek, beszédritmus), mintha a legeslegfontosabb dolgokat mondanák. Minden helyzetben. Nyilván tudatos, ezt kívánják meg.

A lényeg, hogy bár látom mennyi pénz mehetett rá, baromi sok a helyszín, viszonylag sok a statiszta, vannak látványos pusztítások, de minden személyiség, egyedi karakter hiányzik a sorozatból, nincs semmi ami igazán egyedivé tenné ezt a 6/10-et, pedig az kéne a maradásomhoz. Stílustalan kotyvalék. A hét csalódása?

48 hozzászólás Ne habozz!

Zs.Gábor - 2020. 04. 25. 01:19

Csak én érzem úgy, hogy Dormer jelenetei nem működnek? És nem a színésznő miatt, hanem a hozzá méltatlanul megírt jelenetek miatt.

Remélem ez a folytatásban javul, mert másképp nálam kasza.

D. - 2020. 04. 25. 06:36

Hát én nem is tudom… Vegyes érzéseim vannak. Nem igazán tudom eddig hova rakni az egészet. Vannak benne tetszetős és érdekes elgondolások, egy-egy jó pillanat, de valahogy az egész nem igazán Penny Dreadful nekem eddig. Annak megvan a maga hangulata és menete (és itt nem számít szerintem milyen korban, vagy hol játszódik), itt meg egyáltalán nem éreztem ezt. Csak egy Columbo 2.0 változatot láttam, jóval kevesebb csavarral, és némi furcsasággal. Remélem ez majd változik, elvégre ez még csak az első rész.

(Spoiler: én azt hittem Dormer hasonló jellegű lesz, mint Green volt. Persze nyilván nem lehet ugyanaz, kell valami változás, de ez a Végzet Asszonya stílus szerintem sem áll neki valami jól :/ )

Zsuzsi - 2020. 04. 25. 10:45

10 perc után kikapcsoltam, mert egyáltalán nem kötött le.

wondorog - 2020. 04. 25. 10:59

Annyira nem nyűgözött még le, de egyelőre maradok (legfőképpen Dormer miatt). Viszont szerintem nagy hiba ezt Penny Dreadful spin-offnak nevezni (nekem inkább marketingfogásnak tűnik), mert semmi köze nincs az eredeti hangulatához, sem a történetvitelhez.

Snoopyzit30 - 2020. 04. 25. 19:28

Nem győzött meg a pilot rész. Ez a sorozat Penny Dreadfult csak nyomokban tartalmaz, ha lehet így mondani. Tehát aki azt a hangulatot keresi, az felejtse is el rögtön.
A készítők szerintem nem nagyon találták az arányokat. Olyasmi, mint amikor valaki áll a hűtő előtt és azon gondolkodik, hogy mit lehetne főzni. Rakjunk bele kis ezt, kis azt, de koncepció az nem nagyon van. Vagy ha van is, akkor az nem a legjobb.
Van itt minden, mexikói kultúra, természetfeletti, kisebbségek, a kiválasztott fiú, amerikai gazdaság, nácizmus és még mit tudom én mi nincs. Na ez így szerintem kicsit sok.

Natalie Dormer iszonyú idegesítő, bár én sosem bírtam a színésznőt, lehet hogy ez az oka.

A látvány sem a legjobb. Talán az éjszakai jelenetek, amik a mexikói közösségben játszódnak, azok még úgy ahogy, de nappali jeleneteknél pocsék a kép. Nem tudom hogy hozták össze ezt a hatást, de borzasztó egy két jelenet képi megvalósítása.

Gondolom ebből már lejött, hogy nem voltam oda a pilotért. Olyannyira nem, hogy szerintem nem is folytatom.

Csalódás, egyértelműen.

FP Jones - 2020. 04. 26. 10:38

Engem abszolút meggyőzött. Nem azt kell figyelni, hogy Penny Dreadful sorozat-e vagy sem. Annak ellenére, hogy több, mint 1 órás, végig lekötött. 10/8

Snoopyzit30 - 2020. 04. 26. 11:19

Szerintem kell figyelni, hogy Penny Dreadful sorozat-e, merthogy az a címe. Ezt leszámítva is nagyon rossz szerintem. Az idei év eddigi legnagyobb csalódása.

10/4

winnie - 2020. 04. 26. 11:25

a készítőtől:

– Why was it important for you to keep the name Penny Dreadful to identify this new series?

– The themes, ideas and how the story is dramatized remind me of the first show. Penny dreadfuls, in their literary form, were shocking provocations, whereas people were bringing crime and murder and the supernatural into their own homes for the first time. And crime and the supernatural are a part of this show. The first Penny Dreadful, in being a Gothic romance, had actual monsters and manifestations of familiar literary forms. In this story, we don’t do any of that. The monsters are all, more or less, human. It fits under the same rubric. Partly, it’s my own bent as a dramatist to be operatic and audacious in terms of plot, character and how you present a world. This show and that show share that.

Oliver - 2020. 04. 26. 15:57

Engem egyelőre nem győzött meg. Száraz volt az első rész. 😥

Diapolo - 2020. 04. 26. 20:04

Abszolút a hét csalódása… sokkal többet vártam, és valahogy nem éreztem semmit benne, amit a Penny Dreadfulban korábban. Natalie Dormer meg hát nem túl hatásos egyelőre, elnézem én, mert van benne valami, de az nem a színészi teljesítménye. Egyébként az elején többször visszatekertem, de a képminőség nagyon vacak volt. Szerintem még a következőre benevezek, megérdemel még egy esélyt. 4/10

Zoli - 2020. 04. 26. 20:24

#Snoopyzit30 Pontosan NEM kell figyelni a címét hiszen BÁRMI lehet penny dreadful—

Vivi - 2020. 04. 26. 20:30

Épp most kezdtem el nézni..😁 Hatalmas reményeket fűzök hozzá…🤷🏻‍♀️

heidfeld - 2020. 04. 26. 21:08

Nem láttam az “előzmény” sorozatot. Mexikói közösség jelenetei, doki beszéde, és a vége jók voltak.
Igen, sokat akartak mutatni, Domer meg csak jobb napjain közepes. Igazán jó színészt nem találtam. De a korszak dob még rajta.
Ha nem azok ármánykodnának, akik, nem biztos, hogy folytatnám, de így egy óvatosabb 7/10.

Milka 78 - 2020. 04. 26. 21:15

Semmi köze a névadó sorozathoz, ugyanakkor érdekesnek találom a sztorit és a kor Amerikáját…az év csalódása meg a Valós Halál 2 volt, ez sokkal jobban átjött és a casting sincs elbaltázva .

Gábor - 2020. 04. 26. 21:41

Messzemenő következtéseket nem vonnék le az első rész után. Viszont ez az ominózus epizód valami kegyetlen unalmas volt és valóban, köszönő viszonyban sincs az eredeti Penny Dreadfullal. Se jellegben, se hangulatban. Pár részt még kap, azt’ meglátjuk.

PZS - 2020. 04. 26. 22:27

Akkor egy ellen vélemény, én nem láttam az eredeti showt, szóval nincs összehasonlítási alapom, de nekem bejött. Valóban nem egy eldobom az agyam első rész (bár van néhány jelenet, ami az) , de leteszi az alapokat, felvazolja az alapkonfliktust, a szerelőket korrekten bemutaja. Nem tudom a 30-as évekbeli USA társadalmi helyzetének bemutatása mennyire valós, de számomra érdekes, izgalmas a helyzet amit felvazoltak az alkotók.

Isaac - 2020. 04. 27. 08:59

Szerintem a címben lévő hasonlóság,inkább annak szól ami,vagyis “természetfeletti ponyva sztori” és nyilván marketing okai is vannak. Lehet ez még jó,de igaz amit sokan előtte írtak, Natalie Dormer lehet szép nő,ez nem menti meg attól ,ha Eva Green-hez hasonlítjuk karizmában és színészileg a nyomába sem ér. Ott egy egy nézés vagy mondjam úgy szemvillanás elég volt,hogy megdermedjen a légy a levegőben (néha szó szerint) ezt itt eddig nem éreztem. Meglátjuk hova fut ki,azért egyetlen rész alatt nem írnám le.Az alapfelvetés érdekes,habár az nem mentesít senkit a tettei alól,hogy az “Ördög” a fülébe suttog,mert ha jól értelmeztem az elején a vitát közte és Santa Muerte között,te döntesz Ő csak sugall, tehát ha tulajdonképpen nem akarod megtenni nem fogod. Ő csak elülteti a “bogarat a füledbe” ;)

Vadalma - 2020. 04. 27. 09:58

Szerintem nem azért Penny Dreadfull, mert az előzőre akar hasonlítani/folytatni, hanem mert ugyanabban az alternatív világban játszódik, mindkettő. Ebben a világban vannak az eredendő gonoszok, és a jók, akik nem bűntelenek. Ezt szerintem sikerült elérniük.

human - 2020. 04. 27. 13:47

nem kell tippelni miért Penny Dreadful a címe, írom a posztban és winnie is beidézte kommentben a készítőtől.

Pippacs00 - 2020. 04. 27. 14:59

Én néztem az eredeti szériát, és ott talán tényleg erősebb volt az atmoszféra, de mivel ez a felállás meg újszerű (legalábbis én nem sokat tudok a mexikói hidelemekről, LA történelméről stb.), szerintem adok az első évadnak egy esélyt.
Ami engem még kiváncsivá tesz, hátha az évad vége felé bedobnak egy meglepetést, ami az előző PD-hez köti a szállakat pl. feltűnik egy halhatatlan karakter a régi sorozatból, vagy valamelyik szereplőről kiderül, hogy egy régebbi újászületése stb.
Na jó, lehet ez csak ilyen álmodik a nyomor kategória. :D De ha már megtartották a “Penny Dreadful”-t, hátha behoznak meglepetésként még valamit a témákon túl…

Mordekai - 2020. 04. 27. 16:59

Az a készítői interjú nettó bullshit.

Persze, hogy ha az ősrégi ponyvakiadványokról lenne szó, akkor beleférne ez a katyvasz is, de ez a valami egyértelműen az Eva Green-es sorozat farvizén próbál evezni tehát a cím igazából megtévesztés.gyon vékonyka az a pár szál, amivel ez az eredetihez köthető.

És akkor megint a szokásos az ezerszer látott sztereotípiák, meg a szegényes amerikai történelemből fakadó ötlettelenség… kösz, nem, ez nekem már időpocsékolás.

Elég komoly költségvetés mellett feltűnően közepes színészi játék van, amit még a rossz vágás (annak hiánya) is sújt, Natalie Dormer csak pózol, a CG is béna.

Instant kasza. Inkább előveszem az első két évadot.

Python - 2020. 04. 28. 00:09

Nekem tetszik! :)
Ok, ez igazából nem Penny Dreadful, max. annyiban hogy vannak benne természetfeletti elemek. Ez a sorozat sokkal inkább az Összeesküvés Amerika ellen (The Plot Against America) c. sorozat vonalába tartozik, némi misztikummal és természetfelettivel megspékelve. Itt gyanítom a hatalmi machinációk, az elit gazdasági érdekeinek fedezésére szított faji jellegű konfliktusok, némi ’30 -as évek végi geopolitika a náci Németország és az USA vonatkozásában lesznek a fő pillérek, és ebből a szempontból igen ígéretesnek tűnik!
És igen, van egy adag Szigorúan bizalmas (L.A. Confidential) stílus beütése ennek a sorozatnak így első ránézésre. Szóval nálam várós a folytatás, és nekem bejött a pilot: 7-7,5/10.

Python - 2020. 04. 28. 00:38

human: Trump az America first szöveget nyúlta. Itt a sorozatban ez a kifejezés bizony történelmileg hiteles, és inkább az AFC -re (America First Committee) kell elsőként gondolni, továbbá a German American Bund (Német-Amerikai Szövetség) -ra.
Persze ettől lehetnek kihallásai a sorozatnak a mai világunk történéseire, de itt szerintem elsődlegesen a történelmileg hiteles, a II. világháború előtti időszak USA -ra jellemző náci irányzatait is beakarják mutatni a készítők.

Mersby - 2020. 04. 28. 08:17

Egyelőre nem kell aggódni. A “régi” penny dreadfulnak is a pilotja volt a leggyengébb része.

winnie - 2020. 04. 28. 08:47

másoknál pedig az volt a legjobb – így, ha nekik tetszett ez, akkor kezdhetnek aggódni? ez még akkor sem lenne érv, ha létezne olyan, hogy ha valaki írt már egy gyenge pilotot, ami után remek lett a sorozat, akkor egy újabb gyenge pilotja után ismét remek lesz a sorozata.

viccen (ami nem is vicc) kívül: szerintem senki sem aggódik. ha valaminek gyengének tartja a pilotját, akkor kaszálja azt a sorozatot – mondjuk a nézők 3/4-e. aggódás nélkül. ld. fent pár komment. itt igazából nem az számít, hogy “jó”-e a pilot, hanem az, hogy mit ígér a sorozat, mire lehet számítani vele kapcsolatban. nyilván másik oldalról az is teljesen igaz, amire te következtetsz, hogy egy korábbi sorozata miatt simán lehet bízni egy íróban. de nem azért, mert már a második gyenge pilotját írja:)

korum - 2020. 04. 28. 10:49

Tetszett, de nem tudom hová fogják kifuttatni, tekintve, hogy a gonosz eléggé legyőzhetetlennek tűnik, ami nem egy egyszerű kezdés.

cherockee - 2020. 04. 29. 01:17

Alapvetően untam, az utolsó pár perc viszont valamiért nekem működött, sokkal erősebbként emlékszem az előző sorozat első pillanataira, azt imádtam, ez nem fogott meg, kivéve a végét. De megpróbálom a második részt még, ritkán, de volt már olyan sorozatom, aminek az első része után nagy volt a javulás. (Pl. a Magicians életem egyik legjobb emléke, de az első rész végéig nem igazán értettem mit nézek :), aztán örök szerelem.)

Mersby - 2020. 04. 29. 09:34

Igazad van winnie, így átgondolva tényleg vicces. Minek is kéne aggódni? :D

Én még nem láttam az első részt, de az Eva Green-es nagy kedvenc volt. Lehetséges, hogy inkább magamnak szólt az a “nem kell aggódni” duma, olvasgatva itt a -nagyrészt- negatív véleményeket.

Python - 2020. 05. 04. 13:08

A 2. epizód is lassú volt, és a trailer alapján a 3. résztől kezdenek itt majd beindulni a dolgok. Nekem továbbra is megmarad nézősnek, továbbra is azt mondom, hogy 7/10.
De tény, hogy az átlag a ’30 -as évek USA történelme iránt nem érdeklődő nézők számára ez a sorozat valószínűleg kasza, vagy jobb esetben egyben ledarálandó; mert egyenlőre minimálisan ‘Penny Dreadful’ csak a széria. Inkább a Terror 2. évadának a horror szintjét hozza, ez nem feltétlenül baj, csak hát Penny Dreadful -nak lett beharangozva. Ez így 2 rész után egyértelműen inkább marketing fogás lehetett a készítők részéről.

skizo - 2020. 05. 06. 11:52

Ez nagyon rossz volt. Azt hittem, hogy valami dark-noir urban fantasy lesz. Ehelyett SPOILER: dormer suttog pár karikatúra figura fülébe, meg kavarja a szálakat. A második részt még megnézem aztán szerintem kasza…

Python - 2020. 05. 10. 21:49

Ennyi statisztát…, az látszik hogy volt miből elkészíteni ezt az évadot. Az a bárban játszódó táncos jelenet…! ;) Továbbra is azt mondom, hogy nem PD, csak nevében, de nálam még mindig 7/10, és végig fogom nézni, mert érdekel ez az ’30 -as évekbeli amerikai társadalmi- és geopolitikai világot boncolgató nézőpont, megspékelve azzal az eddig csipetnyi misztikummal.

Spoiler: Az autópályát gőzerővel nyomató városfejlesztési tanácsnokról v. mi is a titulusa a fószernek, aki a mai populisták előfutára is egyben nem kiderül, hogy titkon gyakorló homoszexuális. És kezdenek a főbb szálak is kibontódni, de apró lépésről lépésre haladós ez a sorozat.

Blobov - 2020. 05. 11. 10:36

Kifejezetten előremutató volt a legutóbbi rész. Amennyire untam és csalódottan néztem az előző részt, gondoltam, adok még neki egy esélyt, s meglepően jó volt.

Most azonban azon kezdtem elmélkedni, hogy vajon Rory Kinnear ebben a sorozatban is a Creature-t alakítja vagy nem?

Florabell - 2020. 05. 16. 20:29

Nekem nagyon bejött,a nyomozók szimpatikusak,és a látvány sem utolsó. Natalie Dormer meg örök favorit,igazi eyecandy karakter és a németes-angolos kiejtése mindent visz.A rémisztgetős természetfeletti komponens viszont teljesen eltűnt,az anyasorozathoz mondhatni semmi köze,akár lehetett volna simán csak City of angels a címe,mert így az eredeti miatt nagyon háttérbe szorul. Mindenki azt várja tőke gondolom,mint az anyasorozattól,de ez meg teljesen másik irányba halad.

Python - 2020. 05. 18. 16:09

Nos, a 4. epizóddal elkezd itt minden beindulni. Van itt a zsidó Haganát fegyverekkel támogató amerikai zsidó maffia, a nácik, amerikai mexikói gengszterek, stb.! És még tovább bontódtak a szálak. Úgy mondanám, hogy most kezd igazából 4 rész után beindulni az egész történet, és bőven folyni a vér is…, olyan klasszikus maffiás és leszámolós módon. Továbbra is azt mondom, hogy ez nem PD, az csak egy mellékszál, de egyre jobb lesz ez a sorozat, csak nem PD -ként kell nézni, hanem egy ’30 -as évekbeli amerikai maffiás, közeledik a II. VH geopolitikai szarkavarásos, társadalomkritikai, stb. zsarufilmként, amiben van némi természetfeletti szál is. Így szemlélve baromi jó lesz ez az évad, még ha lassú is volt eddig tempó, most kicsit begyorsítottak. ;) :) Nekem egyre jobban bejön!

Ayrons - 2020. 05. 20. 14:55

Vannak benne szörnyek? Vámpír, Vérfarkas, Szellem? Vagy csak a démon.

Blobov - 2020. 05. 21. 10:17

@Ayrons:
Spoiler:

Nincs, csak egy démon és egy halálangyal féle.

freel - 2020. 05. 24. 20:42

Jó ez. Csak az fáj hogy a spanyolok nem spanyolul beszélnek…

Python - 2020. 05. 31. 23:56

Nos ez a 6. epizód egy igen jó kis sötét rossz zsaru-jó zsaru, de minden rendőr egy mocskos sötét titkot tartogató gengszter, csak a törvény jó oldalán áll epizód volt!
Igen, ez továbbra is csak nyomokban PD, de a Mullholland Drive – A sötétség útja és a Szigorúan bizalmas (L.A. Confidential) vonulatot azt bizony remekül reprezentáló sorozat. :)

Anti007 - 2020. 06. 02. 22:53

Nem láttam a másik Penny Dreadful sorozatot,így viszonyítani sem tudok. De ez kifejezetten tetszik!
Ami fura (vagyis nem értem a címben, legalábbis a magyar fordításban,ez mitől “rémtörténet”? Egyáltalán nem tartom ijesztőnek a halál vagy a gonosz megjelenítése miatt. Inkább csak érdekes. Nem értek egyet azzal,aki a színészek összeválogatását méltatta. Szerintem kifejezetten jók a karakterek! A hatodik résznél járok,és eddig kifejezetten jónak tartom. Remélem a vége is az lesz,nem szúrják el…

AlfStokes - 2020. 06. 03. 06:22

A Penny Dreadful olcso, remisztgetos ponyvafuzet volt a mult-mult szazadi angliaban.

https://en.wikipedia.org/wiki/Penny_dreadful

AlfStokes - 2020. 06. 04. 13:52

@Anti007: Bocsi a tudalekoskodasomat, ugy tunik nem ertettem meg a kerdesed. Az elso evad volt inkabb olyan, mint egy Penny Dreadful fuzet, szerintem ide csak a keszito, ill. talan az antologia jelleg miatt orokoltettek at a cimet. Valoban nem sok remtortenet jelleg van benne eddig :)

Timi - 2020. 06. 13. 22:09

Dormer titkárnője nagyon mű, az nagyon nem működik. A többi talán, de valahogy az nyögvenyelős

Blobov - 2020. 06. 15. 09:35

Nem lenne ez rossz, ha nem lenne benne a Penny Dreadful megjelölés. Így egészen más közönséget vonzott, s gyanítom, annak egy része is lemorzsolódott, közben meg egy nem rossz politikai/maffia dráma ez, némi természetfelettivel meghintve.

Python - 2020. 06. 15. 21:05

Azért kezd előjönni a PD szál jobban, így az utolsó 3 epizódra, de még ez is mérsékelt az anyasorozathoz képest. Nekem továbbra is bejön, és várom az utolsó 2 részt is, mert érdekes dolgok derültek itt ki a főbb karakterek hátteréről. És volt egy klasszikusnak mondható lőjük szét Thompson dobtáras géppisztollyal az ellenfél autóját jelenet is, ami kb. nem maradhaz ki egy a ’30 -as évek USA -ban játszódó nyomozós szériából. ;)
És ki bukkan fel a 9 rész trailerében?! Bizony, Brian Dennehy! Isten nyugosztalja, itt még láthatjuk egy utolsó cameo szerepben.
https://www.youtube.com/watch?v=qT87xnkPnyg

Nálam továbbra is 7-7,5/10 a sorozat első évada.

Janka - 2020. 06. 21. 14:10

A múlt heti részben jelen volt az a fajta természetfeletti elem ami anno megszeretette velem a PD-t. A borzongás, az aggódás, minden megvolt. Ellenben így most évadzáróhoz közelítve, nem izgat ki hal meg vagy ki marad életben. Összeségében nem tudni mire megy ki a sorozat, a szálak közel sem érnek még össze. Bár többet láthattunk volna Santa Muertéből. A vén coyote Mariáról lehetne előzmény sztori. A mexikói folklór kevésbé van jelen mint vártam. Pozítivumnak kiemelném a színészi játékot. Kevesebb kellett volna az alapozásból és több a borzongásból és cselszövésből, mert ez így eléggé langyos sorozat. 5/10

jAnO - 2020. 06. 25. 17:03

Vártam: gyenge lett. Harmadik részig jutottam ennyi idő alatt úgy hogy “az ilyet tipikusan” munka közben 2. monitoron nézem, nem is teljesen kitöltve a képernyőt (akár sokszor megállítva) – na még úgy se :\

AlfStokes - 2020. 06. 29. 07:13

Hat a vegere sem lett jobb egy gyenge kozepesnel.

ericghar - 2020. 07. 20. 18:16

Unalmas volt, én két részt tudtam megnézni. A szájbarágós politizálás dramaturgiailag romboló és alapvetően pontatlan.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz