login |

Keresik az új Batwomant!

2020. 05. 21. 17:50 - Írta: Necridus

33 hozzászólás | kategória: hírek,

A finálé után egy nappal jelentette be a Warner Bros, hogy Ruby Rose, Batwoman legelső élőszereplős megformálója kiszáll a sorozatának főszerepéből, és már a második évadra sem fog visszatérni. A CW már keresi, hogy ki fogja átvenni Kate Kane szerepét.

Nálatok ki lenne az ideális Batwomwan?

A sajtó elég hamar utánament a felek egymásnak kölcsönösen köszönetet mondó és egymást elismerő hivatalos közlemények mögött rejlő igazságnak, több forrás is azt hallotta vissza produkciós berkekből, hogy a színésznőt eléggé megviselte az országos sorozatfőszerep erőltetett menete, a hosszú forgatások, és ez kihatott a viselkedésére és teljesítményére is, ráadásul a vancouver-i élettel sem barátkozott meg:

Rose was not happy, and the show’s team was not happy to a point where no one could see this going for another season. It was not a good fit, and the studio and the star opted to part ways.

It wasn’t 100-percent her decision, it was a breakup. She wasn’t happy working on the show, and did that make her fun to work with? No. So everyone decided it would be in the best interests of the show, and for all concerned, if they parted ways. It just wasn’t a good fit.

Szóval kölcsönös volt a dolog, közös a megegyezés, egyik fél sem erőltette tovább a dolgot, a stúdió elengedte őt. Ami biztos: a sorozat folytatódik úgy, ahogy van, Kate nem kerül ki a képből, csak hogy valaki más vegye fel a kosztümöt, egyszerűen Rose helyett már mást láthatunk Batwoman szerepében.

A színésznő a finálékritikámban is kapott egy saját részt, ahol kifejtettem a színészi játékáról a véleményem, és olvasva a közösségi médiát, rengetegen vannak hasonló véleményen (és sokan az ellentétén, ez igaz). Tény, hogy nem a díjnyertes, A-kategóriás színészek táborát erősíti, de Batwomant megformálva pozitív csalódást okozhatott a nézőknek, egyrészt az előzetes elvárások miatt, másrészt, mert hozta a formát, néha még többet is, mint a minimum. Láttuk őt sírni, dühösnek lenni, örülni, viccelni, összetört szívvel, s most visszagondolva, rendkívül sok különböző érzést kellett átadnia – és ez sikerült is, jobbára hitelesen.

Akiket egy hajszálnyira is érdekel Rose karrierje, elgondolkoztak, hogy milyen következményei lehetnek döntésének. Az biztos, hogy így nem ragad le ugyanannál a szerepnél és emiatt kell többet visszautasítania (mint Grant Gustin – Flash-nek), de jó eséllyel mostantól kétszer meggondolják ezután a castingját, főleg, ha tévésorozatról van szó. Ezzel persze ő is tisztában van.

Ami a szériát illeti, az a rajongóinak egy részét könnyen elvesztheti, bár az biztos, hogy mindenki visszatér, aki ezt tervezte, sőt, még új nézők is oda fognak kapcsolni a következő Batwomanre, és ki tudja, ha olyan színésznő érkezik, aki többet tud hozni, akkor bármi előfordulhat. A hirtelen máshogy néz ki, de semmiről nem tájékoztat a sorozat lépés viszont nem szokott nézők kedvence lenni, így meglátjuk, hogy a következő évad premierjében hogy reagálnak a nézők az új, egyelőre ismeretlen Batwomanre.

33 hozzászólás Ne habozz!

Noctix - 2020. 05. 21. 18:40

A fő szempont ami miatt a sorozat rossz, az a CW és a rá jellemző írás. Viszont, itt nagyban hozzájárult az is, hogy Ruby Rose egyszerűen csak nem egy túl jó színésznő. Nincs semmilyen személyes problémám vele, bad-ass nőnek tűnik aki tökéletes lett volna a szerepre, de sem ebben, sem másban nem alakított jól. Még a végén jobb is lesz a sorozat egy másik színésszel.

The Dork Knight - 2020. 05. 21. 19:34

LOL, majd szóljatok ha az író gárdától búcsúznak “közös” megegyezéssel. Jelenleg a kisujjamban több kreativitás van mint ebben a sorozatban.

Anonymus - 2020. 05. 21. 19:40

Nem fognak… de nem is értem miért vagytok úgy meglepődve. A CW sorozatok sosem az írásról voltak híresek (voltak kivételek)…
Az esetek többségében a kamudráma megy időhúzásokkal. Az összes képregénysorozatuknál ez van, meg az Odaátban.
CW sorozatokat sosem a jó írás miatt nézünk, hanem… na ez jó kérdés. Egy deka pozitívum nem jut eszembe.

winnie - 2020. 05. 21. 20:00

Anonymus: szerintem butaság általánosítani, és nem hiszem, hogy a cw-sorozatoks szakértője lennél:) mármint ezt nem fellengzve (hogy kell ezt írni…?) mondom, mert én sem vagyok, elég keveset nézek, sőt, igazából most csak a nancy drew lenne nálam, aminek még nem láttam a 3. részét, szóval lehet, hogy azt sem nézem, de mi az írás? a jó történet? annak a szövése? vagy szűkebb keresztmetszetként a jelenetek? a párbeszédek? és az a rossz, ami végig rossz, vagy az, ahol a jól megírt jeleneteknél sokkal rosszabb rosszul megírt van?

ez most szőrözésnek hangzik, de elég divatnak tűnik (vélhetően) rossz tapasztalatok alapján gagyizni a cw-t, és adja magát a kérdés, hogy attól egy írás rossz, mert a náéző “eltéved” és olyasmit keres a végeredményben, amit nem neki szántak, és ezért csalódik? mondom, nem nézem, ezért csak elméletben közelítek, de ha valamit a célközönségnek írnak, akkor lehet jó, ha más nem tartja annak. meg aztán ez az egész nem úgy működik, hogy szerezzünk rossz írókat, vagy hogy a jó írók direkt rosszat írnak, mert cw, vagy hogy jót írnak, de a csatorna olyan note-okat ad, amikkel lerontják a minőséget. itt szerintem nem az írással van a gond, hanem azzal, hogy a sorozatok szerkezete és bizonyos műfajok megkívánnak bizonyos kompromisszumokat. és a látszatdráma alatt értett olykor mesterséges konfliktusgenerálást, amivel teljes mértékben egyetértek, ezeket valamiért kötelezőnek érzik.

(és ahogy írod, vannak kivételek, nyilván bárkinek átadom a sokak által bántott, de általam mindig megvédett emily owens, md-t csekkolásra, és nem hiszem, hogy bárki lenne, aki az írását ne találná nagyon jónak a jane the virgin-nek, illetve a készítő gárdáját szupernek a crazy ex-girlfriendnek. (de, ahogy mondom, írás és írás között is van különbség, az egyiknél a dialógok, a másiknál a sztori és a tálalás volt nagyon erős.)

csakegysrac - 2020. 05. 21. 20:01

Az Arrowverse-sorozatok annyiszor okoztak már csalódást nekem, hogy ez a Batwoman már egyáltalán nem is tudott érdekelni, bele se kezdtem, de ez a karakter az új Charlie angyalai után Kristen Stewart-nak nagyon jól állna, ha már LGBT + tehetség + ismertség. Na persze, inkább ne süllyedjen idáig.

heidfeld - 2020. 05. 21. 20:07

Már a casting-hírnél leírtam:” Ruby Rose kisugárzása erős, de gyenge színésznő”
Igen, írás is gyenge. Kamuhúzások, időhúzás… De Pennyworth lánya, ázsiai-csaj karaktere kifejezetten jó.

winnie - 2020. 05. 21. 20:13

egyébként az írás kapcsán nagyon, nagyon komoly rátekintést ad a dolgokra az írói interjú. én mondjuk nyilván extrém sok podcastet hallgatok a témában, de tényleg felnyitja az ember szemét, ha egy órán keresztül insider infókat hallgat egy írótól egyetlen sorozat kapcsán.

Aratnok - 2020. 05. 21. 20:32

winnie: Tudnál mondani pár ilyen podcastet? Engem is mindig nagyon érdekelnek a belsős infók, de sosem tudok műsorcímeket, amiket érdemes megkeresni (jöhet akár hosszabb felsorolás is, ha ezzel nem rablom túlságosan az idődet:)

winnie - 2020. 05. 21. 20:54

van egy jó vázlatom róla, amikor íróknak tartok előadást a sorozatokról, akkor mindig ezzel kezdem, persze fejből nem lesz teljes, de az a jó, hogy majd egy évtizednyi anyagot ölel fel egy-egy veteránabb pocast és hihetetlen mennyiséget lehet tanulni belőlük.

mostanság writers panel az egyik legrégebbi (ez kerekasztalos, tehát többszereplős), de van egy az írószakszervezetnek, a WGA-nak a 53rd & fairfax (valami hasonló), a kanadai írószervezetnek is van egy jó, de talán a leginsiderebb és leghasznosabb a children of tendu, de nekem a happier in hollywood is bejött, ami nem csak írásról szól, de az a része érdekelt, mert ott liz craft és sarah fain végigkísérte a tavaly sorozatát, a the fix-et pilotszkript fázistól a kaszáig real time-ben, hogy mi minden történt közben. plusz van pár befejezett, mint az on the page vagy a jen grissanti-féle. (akit meg a reality érdekel, annak mondjuk a producing in hollywood.)

winnie - 2020. 05. 21. 21:01

a fentihez, meg amit anonymous írt, most annyit tennék hozzá az esti 6 kilométerem után, hogy a writes panelben azt hallgattam, ahogy michal grassi, a katy keene (CW!!!) showrunnerje beszél arról, hogy a supergirlben milyen volt kara és alex testvéri kapcsolatát írni.

szóval ebből eszembe jutott, hogy mi nézők felületesek vagyunk valamilyen szinten. mert például egy supergirl kapcsán lehet, hogy nem az jut az ember eszébe, hogy egy random személyes kapcsolat hogy van megírva.

az az igazség, hogy az írók ezekért a nüanszoknak vélt dolgokért élnek, őket sokkal jobban érdeklik a rétegek, hihetetlen, hogy egy általam gyengének tartott sorozat esetében milyen mélységekbe menően képesek megszerkeszteni jeleneteket vagy snitteket olyasmikkel, amiket lehet, hogy a kutya nem értékel.

nem azt mondom, hogy aki sokat dolgozik vagy alapos, az csak jót csinálhat. dehogy. de amikor valaki rossz írásról beszél, kvézi olyasmit is inszinuál, hogy csak összedobták pár perc (óra, nap) alatt a szkriptet. és itt kell belegondolni abba, hogy egy forgatókönyvet 8 nap alatt írnak meg. kvázi minden nap 5 percet hoznak össze. és ez már akkor történik, amikor kész az outline, mert előtte 8 napon át 8-12 ember napi 10 órában dolgozik egyetlen rész összerakásán jelenetről jelenetre, mondhatni egy napot szánva egyetlen nagyobb szegmensre vagy jelenetre.

el lehet képzelni, hogy mennyi, de mennyi meló van egy általunk neadjisten áttekert jelenetben, mennyi megoldást és felvetést dobtak be és vetettek el, míg kikötöttek a végleges megoldásnál. szóval ez nem valami csuklógyakorlat, hanem piszok nagy munka. amit sokszor én sem tudok persze értékelni, mert csapnivalónak tartok.

(és akkor arról nem is beszéltem, hogy egy szkript, amikor azt a showrunner tökéletesnek érzi, még átmegy az executive producerek, a stúdió képviselői és a csatorna képviselőinek a kezén, mindegyik note-okat ad, mindegyik note után át kell írni a szkriptet, stb, stb, szóval folyamatosan csak “tökéletesedik”, mert annyian próbálják jobbá tenni.)

hajlamosak vagyunk lebecsü

Puffin - 2020. 05. 21. 21:02

winnie te miért védesz minden hulladék sorozatot és állsz bele a másvéleményű olvasókba?

winnie - 2020. 05. 21. 21:03

ha még egyszer elolvasod, amit írtam, akkor észre fogod venni, hogy én nem védtem a sorozatot. nem is írtam a sorozatról. nem is tudnék írni. elnézést, ha félreérthető voltam, de nem nézem. (plusz tudom, hogy csak nagyon kevesebb veszik az ilyesmit beleállásnak, mert ide nem túlérzékeny emberek járnak, akik nem viselik el, hogy létezik más vélemény. mondjuk evidens, de nem is írtam senki véleményéről, csak jeleztem, hogy kár általánosítani, ha nincs mire fel, csak pár rossz tapasztalat alapján.) ha nagyon védek valakit, akkor az írókat, de nem azért, mert mindenkit jónak tartok.

ha túl nyers lettem volna, elnézést, tudom, hogy manapság oda kell figyelni arra, hogy ne bántson meg az ember senkit.

Anonymus - 2020. 05. 21. 21:04

winnie: Nem vagyok a CW sorozatok szakértője, én csak a saját tapasztalataimat írtam le.
Összesen 10 CW-s sorozatot néztem életem során és mindegyiknél pontosan ugyan azok voltak a bajok, amiket leírtam (igaz abból abból 5 szuperhősös volt, ami egykaptafa, de mindegy).
Sajnálom, én ezt tapasztaltam és ezért inkább kerülök mindent amit a csatorna gyárt. Nem az én stílusom.
Az írás alatt azt értem, hogy a cselekmény megfelelő ütemben haladjon, ne álljanak le 5 részen keresztül drámázni azon, hogy valakinek fáj a keze, de nem mondja el a többieknek (kivétel nélkül minden szuperhősös sorozatukban benne volt, minimum egy ilyen eset) és ne érezzem, hogy a karakterek ellentmondanak maguknak (Arrowból anno rengeteg példát tudtam volna hozni).
De elsimerem, ezek már nem nekem való sorozatok. Nem akarok megsérteni senkit, de nekem ezen csatorna sorozatai már igénytelennek tűnnek. Lehet már annyi jót láttam és olyan magasan van az ingerküszöböm, hogy nem férnek már bele.
Csak ezt akartam leírni.

winnie - 2020. 05. 21. 21:11

anonymous: az alapálláspontod totál érthető, és mondom, ki ha én nem, hiszen én végképp nem vagyok a műfaj és a cw rajongója. csak _szerintem_ ezt nem lehet egy kalap alá venni. annyira sok ember csinál sok mindent, hogy csak egy csatorna nem tud hatni rájuk, és nincs mindenttudó cw sablon, ami alapján dolgoznak. szerintem csak bizonyos korlátok közé szorítva olyasmit lehet produkálni, ami kicsit egyneszagú, de ezektől is próbálnak eltérni, ki így, ki úgy, ld. riverdale.

nekem egyébként az az elméletem, hogy karakterszinten az írók leiskoláznának minket, ha egyes motivációkba kötnénk bele vagy ellentmondásokat tárnának fel. és nem mindig csak belemagyarázással, mert tejesen más úgy dolgozni valamin, illetve ismerni valamit, hogy 9 hónapig minden napodat együtt töltöd a sorozattal és a karakterekkel, és más úgy, hogy a heti 30-40 sorozatórából 1-et rászánsz valamire. ez megint csak nem védés, mert ha valami szar vagy nem logikus, akkor nincs mit tenni, csak nem hiszem, hogy a néző tévedhetetlen lenne. és azt sem hiszem hogy ha valamire sokan mondják, hogy nagyon gáz, akkor azzal ne lenne probléma. de tippre ez nem annyira írási dolog, hanem gondolkodási, gondolatmeneti, megközelítési, filozófiai.

de örülnék, ha valaki, aki valóban ír, hozzá tudna szólni, mert ugye a szakmához semmi közöm.

jessm - 2020. 05. 21. 22:10

Nekem ebben a sorozatban Rubyval sok bajom volt, nem találtam jónak a szerepre. szóval + változás a távozása.
Persze a sorozat írása sem túl jó, de azért ne általánosítson senk hogy a cw az csak rossz lehet. Rengeteg sorozata van ami nagyon jó.

519 - 2020. 05. 21. 22:17

Engem a CW-s DC-s sorozatoknál főleg a logikátlanságok, önellentmondások (a Flash és a Legends tele van velük), a feleslegesen elnyújtott (és általában mondvacsinált) konfliktusok, illetve az olyan áltudományos maszlagok zavarnak, amikről egy laikus is levágja, hogy ez tuti, hogy nem így van, vagy hogy nincs semmi értelme.

Viszont azt is elismerem, hogy tudnak írni nagyon jót is, pl. Alex és Kara jeleneteit én mindig szerettem, mert azok tök hitelesek, nincs bennük semmi erőltetett, úgy viselkednek, ahogy az ember elképzeli, hogy két jó testvér, akik szeretik egymást, viselkednének. De ott volt például a Batwomanből az 1×15 is, ami szerintem egy teljesen korrekt rész volt. Csak az a baj, hogy nem az ilyenek vannak többségben. Engem mondjuk az is érdekelne, hogy hányszor gondolják azt az írók vagy bárki, akinek beleszólása van a forgatókönyvbe, hogy “jó, ez így tényleg nem a legjobb, de a célközönségnek valszeg úgyis belefér”.

Mate4182 - 2020. 05. 21. 22:17

A CW egyik erossege, ami miatt a legtobb sorozat olyan nepszeru az a casting. Mindenki szep.A jok, a Gonoszak, meg az idosek is, nok, pasik, mindenki.
Es ezt most hetero ferfikent mondom. Nezzetek meg az eyecandy top listat az elmult evekbol… ha a szineszek helyett a csatornak lennenek akkor durva cw gyujtemeny lenne a top.
Nem mondom hogy mindenki csak a szexi csajok meg a jokepu pasik miatt nezi, de igenis marha fontos faktor.

A batwoman temahoz nem szolnek mert bele se kezdtem es a crossoverben sem tett le annyit az asztalra hogy megjegyezzem vagy velemenyem alakuljon ki.

Ayrons - 2020. 05. 21. 22:48

Szerintem karrier és karrier között is van különbség. Ha a színésznek csak annyi a célja, hogy stabil állása és fizetése legyen, akkor egy ilyen sorozat tökéletes neki. Ám ha többet akar ennél a színész, már azért necces. Ott van Amell, ő ráunt az egészre és menni akart tovább, de valljuk be az Arrow nem lett neki ugródeszka. Grant is erre utalt, hogy a pénz azért nem minden. Ha valaki komolyabb karriert akar befutni, és komolyabb dolgokat csinalni, akkor nem biztos, hogy megéri neki itt leragadni. Rubynal lehet ez is frusztrációt okozott.

Másik,értem én, hogy az írók sokat dolgoznak egy-egy sztorin, meg kapcsolaton, csak a baj ott van kérem hogy a végeredményen ez nem látszik. Szóval egy hónapot is ülhetnek felette, ha szar lesz a képernyőn. Bár a célközönségnek ez is megfelel, mivel nézettségileg jók eme sorozatok (CW mértékkel)

Ennn - 2020. 05. 21. 23:02

A CW azért lett erős mert jókor tenyerelt rá a populáris témákra. Megfogott egy generációt és együtt nő vele.
Olyan mint a Könyvmolyképző könyvei.
Zseniális marketing!

polovcev - 2020. 05. 21. 23:06

A műdráma szerintem is szerves eleme a CW sorozatainak, bár én ezt nem elsősorban az írók hibájának tartom.
A probléma szerintem ott kezdődik, hogy túl sok a 20x epizód egy évadra. Ez egyre nyilvánvalóbb, ahogy a sorozat “öregszik”. Rohadt nehéz lehet úgy hihető konfliktust generálni két karakter között az 5. évadban, hogy az ne legyen önismétlő.

Nyilvánvalóan akad gyengébben megirt sorozat 6-8-12 epizódos évadokkal is, de szerintem némileg könnyebb ilyenekhez írni.
Az sem segíti az írást ha cserélődnek a showrunnerek, írók etc.

A BW-be belenéztem, de nem az én világom. Lehet idővel megkedveltem volna, de a LOT kivételével minden CW sorozatomat kaszáltam, ami azért elég komoly ellenérv az elkezdése ellen.

len90 - 2020. 05. 21. 23:06

Mivel az eredeti statement úgy szólt, hogy újfent egy LGBTQ+-os színésznőt szeretnének a role-ra, ami azért eléggé leszűkíti a mezőnyt. Nem tudom mennyire férne neki bele az Atypical utolsó évada mellé, de én pl. Bridgette Lundy-Paine-t megnézném ebben a szerepben.

https://cdn.sanity.io/images/0pofe4lq/production/402171c0792bb6258c0567fd47c2aeba75df1286-2720×2720.jpg?w=1200&fm=jpg

- 2020. 05. 21. 23:09

Az Arrow első 2 évada és a The 100 pár évada remekül volt megírva, ha már a CW-t ócsároljuk (bár a legtöbb kontent tényleg trágya).

eandre - 2020. 05. 22. 01:25

Legyen a Rock

Mate4182 - 2020. 05. 22. 02:02

Szinte mindenbol jo az elso par evad ez a poen :D

Wanheda - 2020. 05. 22. 06:56

Hát azért a The 100-ra nem lehet mondani, hogy nem jó sorozat és hogy rosszul van megírva. Számtalan alkalommal lett a hét legjobb epizódja egy-egy rész. Szóval nem kellene általánosítani… Nem is nagyon hasonlítható össze a többi CW-s sorival.

winnie - 2020. 05. 22. 08:08

Wanheda: egy sorozat akkor is tetszhet valakinek, ha nincs tól jól megírva. szóval szerintem az nem sokat számít, hogy mit értékel a junkie, meg ugye a jó írás és a jó sztoriszövés nem biztos, hogy ugyanaz.

de a the 100 a 2. és a 3. évadával kritikusi kedvenc is lett egy ideig – előtte és utána nem, de akkor elég jó véleményeket kapott a hivatalos sajtóból. más kérdés, hogy ennek ellenére nagyon sokan lenézik, vagy mert az elején kiszálltak és utána jön az “ez még mindig megy?”, vagy mert nekik annyira mégsem jöttek be a későbbi évadok. ami megesik, mert egy néző nem azért kaszál valamit, mert rossz lenne az írás.

winnie - 2020. 05. 22. 08:11

ennn:

“A CW azért lett erős mert jókor tenyerelt rá a populáris témákra.”

de… a cw nem erős. épp ez az, hogy nagyon gyenge. mármint számszakilag. mindig is 5. volt az 5-ből, de manapság már tényleg képtelen komolyabb számokat produkálni.

országos szinten magasan (vagy mélyen) a legkevésbé nézett sorozatokat produkálja. egyes magyar sorozatoknak jobb a tévés nézettsége itthon, mint a cw-soknak amerikában. nem a mi kis falunkat, hanem a mellékhatást többen nézik, mint némelyiket, vagy a legtöbbet.

Freelancer - 2020. 05. 22. 11:59

Én is évek óta követem a CW sorozatok egy részét (van amit nehezen, szenvedősen), és a sokak által problémaként felsorolt dolgokat nem feltétlenül látom mindig problémának. A műkonfliktus is tud működni, ahogy egy jó csavar is válthat ki ‘meh’ érzést.

Például a Flash Crisis előtti részeinek műbalhéi Barry sorsával kapcsolatban teljesen jól működtek nálam. Mindenki tudta, hogy nem hal meg, senki nem számított semmi hatalmas feloldozásra, mégis működött érzelmileg, ha belehelyezted magad az eseményekbe.
De sok ilyen példát tudnék mondani, ahogy ellenpéldát is. Itt is arról lehet szó, mint a legtöbb egyéb műnél. Ha találsz valami érzelmi kapaszkodót, valami ismerős gondolatot, el tudod nézni azt, amit máskor nem. De ha épp nem találsz semmit, akkor egy jól megírt rész is lehet fájdalmas/unalmas sokak számára.

Bevallom többnyire tudom élvezni ezeket a sorozatokat (28 éves férfi létemre), de a képregény filmek ki tudnak kergetni a világból.

Azt sem szeretem, amikor az emberek a logikát kérdőjelezik meg a sorozatoknál, mert nem létezik kollektív logika. Az, hogy Te mit cselekednél egy helyzetben, nem vonatkozik mindenkire. Egy író dolgozik annyit a forgatókönyvön, foglalkozik annyit a karakterével, hogy tudja mi a logikus (jobb esetben) a karakter szempontjából. Neked nem az, mert te nem vagy Oliver Queen, vagy Barry Allen, persze. Az ellentmondásokat már meg tudom érteni egy fokkal jobban, ha cseszik valaki csőrét, de ott sem látunk a színfalak mögé. Nem feltétlenül hiba, lehet szándékos retcon, amiről szintén lehet gondolni bármit.

10 éve írok hobbiból, többnyire saját magamnak. Nem nevezem magam profinak, de az ember nagyon hamar rájön hogy a történet és a karakterek soha nem fognak teljes mértékben testet ölteni a vásznon, vagy a papírlapon. Lehetsz bármennyire jó író, nagyon ritkán sikerül jól ábrázolni a belső vívódást, a nehéz döntéseket, vagy épp ha egy karakternek muszáj a saját elvei ellen menni, megtörni a saját logikáját. A CW sorozataiban többnyire ezeket a helyzeteket a legegyszerűbb, sablon módon mutatják be. És én ezért nem tudok rájuk haragudni. Ez egy sokretű probléma, ami sokak számára nem is probléma feltétlenül. Egy sorozat évad megírása eléggé erőltetett tempót kíván, főleg 20+ résznél. Lehet ez itt. Alegnagyobb probléma, ami régen nem tűnt fel annyira, de manapság már szembetűnő a Breaking Bad szintű sorozatok világában.

Én mindig azt mondom, minden megalkotott történeten belül egy saját szabályrendszer és logika kell, hogy legyen. Azt kell szem előtt tartani, az alapján kell írni. Sosem a valóság alapján, még ha valós történetről is van szó. Akkor tudsz igazán tudatos és folytonos történetet/karaktereket írni.

DarkEagle - 2020. 05. 22. 13:57

Szerintem meg is van az új Batwoman. Legalábbis az én szememben. Wallis Day azt mondta “Álom meló” lenne számára. Itt egy cikk: https://comicbook.com/tv-shows/news/batwoman-ruby-rose-exit-season-2-recast-wallis-day-krypton/

Egyelőre mást nem tudok elképzelni aki miatt folytatnám. Akik látták a Kryptont tudják hogy badass és jó színésznő is. PLUSZ szinte valódi ikertesója is lehetne az Alice-t játszó Rachel-nek. Csak nézzétek meg ezt a két képet. Durva. :D

https://twitter.com/ericalovesdcmar/status/1263449106967494656

Plusz baromi jól áll neki is a rövid haj. És ami talán a legnagyobb plusz hogy ő is az LGBTQ tagja hiszen volt barátnője is szóval minimum biszex. A CW helyében nem is keresnék tovább. Főleg hogy ő is szoros kapcsolatban áll a Warnerrel szóval nem lenne nehéz megszerezni és láthatóan akarja is a szerepet.

fffff12 - 2020. 05. 22. 14:41

Én elég sok CW-s sorozatot néztem, és azért a gyenge írás előbb vagy utóbb mindig előjött. Nem egy olyan sorozata volt nekik amely remek 1.-2. évada után mélyrepülésbe kezdett és elöjöttek a problémák, pl. TVD, Arrow , Flash, the 100 3. évada. Én egyedül the originals tudom mondani , ami talán tartotta végig a szintet + the 100 szépen magára talált a 4. évadra.

Szerintem legnagyobb probléma a túl hosszú évadok(egyetértek polovcev-vel), mert pl. Arrow utolsó évada remek volt , egyszerüen nincs annyi történés a jobb sorozataikban hogy kitegyen 22-23 részt és hogy teljen az idő elkezdik a “drámázást”.

dragon1986 - 2020. 05. 23. 02:35

eskü lesz olyan képregény film amiben szövegértelmezés lesz a szuper képesség mert látom manapság sokaknak az sem megy xD

The Dork Knight – 2020. 05. 21. 19:34
lol mint a kreatív felhasználó név

winnie - 2020. 05. 23. 05:57

“egyszerüen nincs annyi történés a jobb sorozataikban hogy kitegyen 22-23 részt és hogy teljen az idő elkezdik a “drámázást”.”

de… ezt a kifogást sosem értettem. ha egy évad 8 részes és jó, akkor csak annyi a dolguk, hogy összerakják azt a szezont a következő 2 8 részes évaddal és megvan a 24 rész. az arrow lehet, hogy attól volt másabb, hogy lezártak dolgokat.

a drámázás kapcsán: egy írónak ez a legfontosabb. ők nem azt szeretik a sorozatokban, hogy akciójeleneteket vagy csavarokat, vagy másféle világokat írjanak. egy írót a karakterek érdeklik, a karaketerek közötti dinamikák és konfliktusok, a lelki folyamatok, két ember kapcsolata, stb. a dráma. ha drámát írnak, akkor nem azért teszik, mert nem jut más az eszükbe, hanem ezzel akarnak kihívást intézni a szereplők felé, hogy lejátsszák, hogy dolgozzák fel a dolgokat, hogy alakítja ez a személyiségüket és a későbbi sorsukat.

egy ilyen sorozatban MINDIG a dráma a lényeg, minden más csak töltelék, csali – amire nyilván sokan kapaszkodnak, ha nézni akarnak valamit. egy író sokkal inkább fog önmegvalósítani munkája közben, neki nem a fanservice a célja. persze az az ideális, ha egyszerre mindkettőre sor kerül.

MT90 - 2020. 05. 23. 20:45

Amikor leszerződött a sorozatra, nem sejtette, hogy öööö, esetleg megerőltető lesz? :-D

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz