login |

Hírkedd – Undercover 3. évad! Two Sentence Horror Stories 2. évad!

2020. 06. 09. 09:05 - Írta: winnie

49 hozzászólás | kategória: hírek, ,

  • Mai magyar premier: Magnum 2. évad, Odaát 13. évad
  • Premier: LA’s Finest S2 (3 rész), The Bachelor: The Greatest Seasons – Ever! S1, Big Time Bake S1, Buried Worlds with Don Wildman S1, Duff Takes The Cake S2, Cops S33, Home Town S4, 90 Day Fiancé: The Other Way S2, Big Brother AUS S1, Murder in the Outback S1. Fix My Fail S1, Matt Tebbutt’s South Africa S1, Back Roads S6 + lement a We Bare Bears-film
  • Magyar premier – Prime: nyár A járvány (Épidémie) 1. évad
  • Magyar premier – Netflix: 06.22 Borgen (Borgen) 1-3. évad
  • Fenyő Iván, Szabó Kimmel Tamás és Kovács Patrícia után Klem Viktor is távozik a Mintaapákból. A TV2 Makranczi Zalánt szerződtette karaktere helyére. Klem a Facebookján kommentálta a történteket, míg a TV2 közleményt írt arról, hogy Megújul a sorozat. Utóbbira, melyben emberi és magatartásbeli problémákat említenek a színészek kapcsán Szabó Kimmel Tamás ebben a videóban reagált, többek között azt mondva, hogy nem igaz, amit a csatorna ír.
  • A Spectrum Originals az utolsó pillanatban elhalasztotta az LA’s Finest premierjét. Majd az év második felében fog érkezni.
  • Kirúgták a The Flash-ből Hartley Sawyer-t (Ralph / Elongated Man) korábbi, megkérdőjelezhető értékrendet sugalló tweetjei miatt.
  • A BBC és az FX, valamint Steven Knight, készítő következő Charles Dickens adaptációja a Great Expectations, azaz a Szép remények lesz, ami 6 részes berendelést kapott.
  • A nyelvezete miatt a Law & Order: Hate Crimes-spinoff jó eséllyel a Peacock streaming szolgáltatásra kerülhet. Ha végre berendelik, de előbb az SVU-spinoff a prioritás.
  • Dylan Minnette szerint nincs kizárva, hogy spinoffot kapjon a 13 Reason Why, bár jó eséllyel Clay azokban nem szerepelne.
  • A Showtime feltolta a YouTube-ra a Work in Progress-t és az L Word: Generation Q-t. Nyilván Amerikában. Bár a Work in Progress – 1×02-t még látom.
  • A Daytime Emmy Awards 06.26-án kerül adásba a CBS-en (eredetileg kaszálni akarták az adást), de csak a fő kategóriák díjait “adják át” a távolból, a többit Twitteren jelentik be.
  • A WarnerMedia az HBO Max kapcsán elég sok disztribúciós partnerrel leszerződött (Xbox, Samsung, Playstation és más kábel- és telefonszolgáltatók), azonban még mindig vannak kimaradók, mint a Comcast, a Roku és az Amazon.
  • Az amerikai országos szezon végén a FOX lett a legnézettebb csatorna 18-49-ben, míg teljes lakosságban ismét a CBS diadalmaskodott. Utóbbi 12 éve aratja a sikereket, míg előbbi 8 év után először nyer.
  • 3. évados berendelést kapott a belga Undercover, ami itthon a Netflix-re került fel.
  • A CW berendelte a Two Sentence Horror Stories 2. évadját.
  • Alexandra Cunningham, a Dirty John készítője beszél a 2. évados kezdésről. Itt is.
  • Dean Georgaris, a Baker and The Beauty készítője beszél a fináléról.
  • A Netflix-es Reality Z szereplőgárdája: Anna Hartmann, Luellem de Castro, Guilherme Weber, Emilio de Mello, Ravel Andrade, João Pedro Zappa, Julia Ianina, Pierri Baitelli, Jesus Luz + Sabrina Sato, Carla Ribas, Gabriel Canela, Natalia Rosa, Leandro Daniel, Hanna Romanazzi, Arlinda Di Baio és Wallie Ruy.
  • Interjú: Kevin Reilly (az HBO Max főnöke), Phil Rosenthal + még egy + még egy (a Somebody Feed Phil házigazdája), Ramy Youssef (a Ramy készítője és főszereplője), Maya Hawke (Robin – Stranger Things), Alec Baldwin (a Match Game műsorvezetője),
  • Új sorozat: Superhoe Mood – BBC3, angol, 6 rész, készítő: Nicôle Lecky – saját, egyszemélyes színházi előadása alapján, egy olyan énekes-rapsztárrá válni akaró nőről, akit a családja kidob, és összeköltözik egy bulizós csajjal, aki beavatja az influenszerkedésbe és szexuális munkába.
  • Új sorozat: Wild Republic – német, készítő: ??, ifjúsági széria, amolyan Legyek ura/SKAM-keverék, amiben fiatalkorú bűnözők egy új köztársaságot alapítanak az Alpokban.
  • A Quibi berendelte a Dishmantled 2. évadját.
  • A Paramount Network hétfőn nem indította el a Cops új szezonját, míg az A&E a Live PD ötödikei és hatodikai részeit napolta el, és nem tudni, hogy mikor folytatódik a sorozat, ami élőben mutatja meg a rendőrök munkáját.
  • A RuPaul’s Drag Race All Stars 5. évadját is kísérni fogják Untucked epizódok.

49 hozzászólás Ne habozz!

Silver-sama - 2020. 06. 09. 10:11

De durva, hogy pár internetes hozzászólás miatt elveszítheti az ember a munkáját. Rosszabb ha belegondolunk, hogy ezután milyen nehéz lesz újat találnia

winnie - 2020. 06. 09. 10:32

Ez van, bár a többség meg tudja oldani, hogy ne veszítse el ilyen módon. Viszont nem hiszem, hogy annyira nehéz lesz, ha a képességei olyanok. Más is tudott dolgozni dicstelen kirúgást követően, létezik simán megváltás, legtöbbször nincs örök stigma, ha az ember jó – sokkal súlyosabb dolgok után is volt visszatérés.

motch - 2020. 06. 09. 10:44

Amerikában nagyon felkapott a twitter és a legtöbb gond emiatt szokott történni szóval mi a tanulság? Ne használj twittert ha jót akarsz magadnak!

Mz/x - 2020. 06. 09. 10:49

“korábbi, megkérdőjelezhető értékrendet sugalló tweetjei miatt” – Csak gratulálni tudok az sjw emberkéknek, szépen kinyírták a szólásszabadságot, az emberek régi meggondolatlan tweetek miatt is elveszíthetik az állásukat, vagy bemondásra tönkretehetik az életüket, szomorú, hogy ilyen világban élünk. Azért remélem, hogy a CW és a többi, most a fekete közösséget támogatásáról biztosító vállalat egy szép nagy kövér csekkel is kifejezik az együttérzésüket, mert ez így csak egy vaskos képmutatás, undorító.

Mz/x - 2020. 06. 09. 10:51

winnie: Na ez meg a másik nagy baromság, ha kiderül egy ilyen és kirúgnak valakit, utána meg kap egy másik melót a szakmában, ezzel csak az adott show-t teszik tönkre.

winnie - 2020. 06. 09. 10:54

motch: ezt szerintem tudják, csak ugye sok évvel ezelőtti dolgokról van szó – a fura, hogy aki tudja, hogy valami sötét foltja van, az már rég törölte, de még így is kerülnek elő esetek,

winnie - 2020. 06. 09. 11:04

Mz/x: á, ez túl sok rétegű dolog, és nem arról szól, hogy kinek van igaza.

plusz túl van lihegve, mert egyes viszontreakciókból úgy tűnik, mintha valami járvány lenne, jobbra balra rúgnák ki az embereket, holott a töredék töredékéről van szó. nyilván több oldala van a dolognak, de szerintem a legegyszerűbb, hogy az egész megelőzhető lenne azzal, ha az ember “rendesember”. engem senki nem fog kirúgni ilyesmi miatt. gondolom téged sem és 99,9%-át (vagy nagy részét) az embereknek sem.

ha pedig megtörténik, mindenki eldöntheti, hogy azt hibáztatja-e, aki “rosszat” (nem helyénvalót) csinált és elismeri, vagy azt, aki azt akarja, hogy senki ne csináljon rosszat. van szólásszabadság, de vállalni kell a következményeket, ha mondjuk valakinek nem tetszik, amit mondasz.

nyilván nem mondom, hogy egyetértek az efféle reakciókkal és válaszreakciókkal, nem vagyok a cancel kultúra híve, és itt szerintem nem is erről van szó, de ha valamivel nem értek egyet, akkor az a stigma. szóval azzal nagyon nem értek egyet, amit írsz baromságként. miért ne alkalmazhatnám xy-t, ha más kirúgta, és engem nem zavar, és esetleg a kollégáit sem? (nyilván demagóg módon lehetne folytatni, hogy ha színészként nem kéne alkalmazni, akkor miért alkalmazza bárki is? miért lehessen bróker, bolti eladó vagy takarító. a színészet miért “több”? mert mások látják? plusz akkor ilyen alapon, aki börtönben volt, az sem kaphatna semmilyen munkát soha, hiszen tippre komolyabb bűnt követett el, stb.)

Ayrons - 2020. 06. 09. 11:05

Itt szerintem az történt ,hogy a színész úgy ítélte meg ezek a bejegyzések nem veszélyesek számára. Vélhetőleg egészen, a mostani amerikai helyzetig így is volt.

519 - 2020. 06. 09. 11:06

Olvastam a csajnak a twitterét, aki összegyűjtötte Sawyer gáz tweetjeit (tényleg volt köztük olyan, ami már nem fért bele az ízléstelen vicc kategóriába sem), és egy nagyon elvakult Candice Patton-fangirl, aki Danielle Panabakert is ki akarja rúgatni, mert szerinte ő is rasszista, meg Stephen Amellről is megvolt a nem túl pozitív véleménye, mert csak. Nem lennék meglepve, ha a hölgyemény elég durván gyűlölné a férfiakat és a fehér nőket.
Kicsit tényleg kezd elszaladni a ló az ilyen fanekkel, hogy 6-10 évvel ezelőtti tweetek miatt kirúgathatnak embereket. És az is gáz, hogy a stúdiók meghátrálnak előttük, méghozzá elég képmutató módon. Ha pl. Sawyert kirúgják a 6-10 évvel ezelőtti viselkedése miatt, akkor Ezra Millert miért nem az idei viselkedéséért? (Tudom, nem ugyanaz a kaliber a két színész, az utóbbi két filmes franchise-ban is benne van, több pénzt hoz, stb.) Szomorú, hogy merre halad a szórakoztatóipar…

Ayrons - 2020. 06. 09. 11:08

Amúgy ahogy néztem, ő volt az egyetlen értékelhető színész, és karakter a sorozatban. Szóval remélem a Flash ezek után megy a kukába örökre.

winnie - 2020. 06. 09. 11:10

Ayrons: szerintem csak elfelejtette, de nem is a színész dolga, hanem a menedzserének – a színész is hibázott, amikor megírta, de a sár a menedzseré. főleg, hogy itt az az érdekes, hogy sokszínűek a tweetek (több is van), nem csak egy szempontból problémásak, és amellett, hogy vannak ártatlanabbak, vannak azért beszédesebbek is.

damien. - 2020. 06. 09. 11:14

“Dylan Minnette szerint nincs kizárva, hogy spinoffot kapjon a 13 Reason Why, bár jó eséllyel Clay azokban nem szerepelne.“

Legyen egy Charlie-Alex spin-off. *-*

Cole - 2020. 06. 09. 11:16

Lehet tudni, hogy pontosan miket írt?

Ayrons - 2020. 06. 09. 11:16

winnie: Vélhetőleg, ha nincs ez a helyzet Amerikában, akkor ebből nem lett volna most ügy.
James Gunnt is kirúgták a Marveltől, mert x éve tolt pár fekete humort, amire pár ember felhívta a figyelmet, aztán mégis visszavették. Hulk Hogan felvételen majmozta le a feketéket, kirúgták majd visszavették a WWE-be. Miért ? Mert az üzlet mindig fontosabb.
Most is boldog boldogtalan beleáll ebbe a helyzetbe, ez a nő is már többször próbálta kirúgatattni a színészeket a CW-től, most sikerült neki az egyik, a jelenlegi helyzet miatt. Biztosra mondom, ha nem lenne ez most Amerikában semmi se lett volna belőle.

winnie - 2020. 06. 09. 11:17

519: na, igen. ez a klasszikus “feljelentgetős” magatartás, ami azért üdvözítő, mert teljesen nézet- vagy pártfüggetlen, és ez nem csak szórakoztató ipari dolog. ahogy írtam, a fő “bűnös” mégiscsak az elkövető, de aki ilyesmikre élvez, aki működő munkakapcsolatokat szakít szét “mert csak”, az valahol szomorú ember lehet, és akkora fan, hogy lehet, hogy ilyesmivel a saját kedvencének az állását rövidíti meg mondjuk 1-2 évvel.

valamiért egyesek kedvüket lelik az ilyenben. lehet, hogy ignoráns vagyok, de WTF.

“Ha pl. Sawyert kirúgják a 6-10 évvel ezelőtti viselkedése miatt, akkor Ezra Millert miért nem az idei viselkedéséért?”

viszont. nem tudom, hogy mennyire korrekt ezt mondanom, mert bárz teljesen valid, hogy van, amikor szemet hunynak valami felett, máskor meg nem, de attól, hogy valamikor nem hunynak szemet, szerintem nem az a jó megoldás, hogy akkor semmi felett sem hunynak szemet. ha a soha, az olykor és a mindig van terítéken, akkor gőzöm sincs, hogy melyik a legjobb megoldás. a “mindig” túlzásnak tűnik, az “olykor” képmutatásnak”, a “soha” pedig…, nem tudom, bármennyire is fura lenne, de akkor legyen inkább minden a régiben és ne legyen következmény?

nem tudom mi a megoldás. szerintem minden eset külön kezelendő.

viszont, ami fontosabb, elfelejtjük sokszor a képmutatás kapcsán, hogy ki az illetékes. ha a disney csinál valamit, akkor azt nem a disney csinálja, hanem valaki a disney-ben. máskor pedig más valaki. és az emberek az egyik ember rossz döntését összemossák a cég miatt mások döntéseivel.

ld. itt például a berlanti-féle produkciós cég hozott döntést. akik lehet, hogy például teljesen következetesek ilyen ügyekben. vagy nem. ha berlantiékon múlna, akkor lehet, hogy miller sem lenne már (oké, mondjuk ő szerepelt is a crossoverben, ez most más tészta:), de az más embereken múlik, más nézetekkel és érdekekkel. és az egyiken nem lehet számon kérni a másik döntését.

Ayrons - 2020. 06. 09. 11:19

Cole: Rasszista és megerőszakolás poénokat tolt. Néhány esetben túltolta a fekete humort, no meg a szarkazmust is. De összességében szarkasztikusan, és cinikusan reagált párt dologra.

winnie - 2020. 06. 09. 11:19

Cole: ezeket írta többek között: https://twitter.com/themirrorin6x17/status/1266586463182995463 – több, mint egy tucat

ezt meg a showrunner reagálta például: https://twitter.com/ewrote/status/1270054340607143937/photo/1

ezt meg sawyer: https://www.instagram.com/p/CA0qvHunr8J/

Ayrons - 2020. 06. 09. 11:23

Ezra Miller esete azért másabb, mert ott a Warner az illetékesek,és élek a gyanúval ,hogy a Flash meg a Legendás 3 miatt nem volt lépés, Meg az se felejtsük el, hogy mindkét fél részeg volt, meg április elseje volt, ott a stúdió meg a színész is jobban tudja védeni a helyzetét.
De még mindig tartom magam ahhoz, hogyha nincs ez a helyzet ami most van, akkor ebből semmi se lett volna.

winnie - 2020. 06. 09. 11:24

ayrons: például gunn jó példa arra, hogy simán kaphat máshol is munkát, sőt, ugyanott is.

“Miért ? Mert az üzlet mindig fontosabb.”

viszont az általánosítás sosem megy, mert sokszor épp ellenkezőleg, minden üzleti érdek ellenére történnek olyan lépések stúdiók részéről, amiket ha nem tennének meg, akkor sokkal több pénzük lenne. sokkal, de sokkal többrétegűbb ez a dolog. főleg egy rendezőnél, nem csak azon múlik dollármilliók sorsa, hogy kiül a rendezői székben, ld, pont marvel és a sok filmjük a random rendezőkkel. (még, ha gunn elég prominens is)

“Biztosra mondom, ha nem lenne ez most Amerikában semmi se lett volna belőle.”

mivel korábban is bőven volt ilyen (sőt, konkrétan korábban többszörösen volt ilyen, mint monstanság), biztosra mondom, hogy meglép…, na jó, biztosra mondom, hogy nem lehet tudni mit tettek volna, és szerintem sanszosabb, hogy ugyanúgy meglépték volna.

szerintem majd zárjuk le, ha mindenki elmondta. (például szerintem nem túl jó, hogy valaki ennyire rosszindulatú, hogy másoknak akar keresztbe tenni, még akkor is, ha tök könnyű tenni az ellen, hogy ne adjon az ember támadási felületet. a cégeknek meg… ilyenkor sok mindent kell mérlegelnie, hogy csak úgy leszedjük róluk a keresztvizet. nem is akarok belegondolni, ogy mit tennék, ha nekem kéne döntést hozni:)

winnie - 2020. 06. 09. 11:29

ui:

aki akar még futni köröket, az

– a tegnapi hírblokkban elolvashatja a LO: SVU spinoff kirúgott írójáról, amit írtunk (az már inkább olyan, ha ma sokkal inkább megtörtént volna, mint máskor)

– rákereshet egy másik függő esetre (mert ugye ez is két hete indult be) a 9-1-1 és ryan guzman kapcsán.. kiderül, hogy annak lesz-e következménye.

Ayrons - 2020. 06. 09. 11:31

Gunn-nál az egész vicc volt, ahogy jelezték is , ennyi erővel a South Parknak is legyen vége. A Disney nem hiába vette vissza, belátták hülyeség volt, mivel érdemi reagálás nem nagyon volt rá,csak annyi, hogy a Disney hülye.

Azért itt a színész nem nyíltan rasszista ideológiát tolt, hanem cinikusak reagált a dolgokra. Csak néhol nagyon túltolta ezt, de Amellt is kiakarták csinálni, és még se lett belőle semmi.
Én ezt az egészet arra értem, hogy mondjuk valaki tol egy fekete humort, vagy cinikus tweetet akkor most azért is repülhet.
A full rasszista dolgokért már régen is repülhetek, ahogy te is írtad.

Cole - 2020. 06. 09. 11:31

Köszi. Igen, tényleg túltolta, bár nehéz ilyenkor megítélni, hogy komolyan is gondolja az üzeneteknek a tartalmát, mert ha igen, akkor tényleg van baj.

Instagramom még nincs ezért nem látom, hogy mit írt, bár gondolom sajnálja a történeteket.

Twitter fiókját már törölte.

Ayrons - 2020. 06. 09. 11:34

winnie: “nem is akarok belegondolni, ogy mit tennék, ha nekem kéne döntést hozni”
Csak meg kell nézni, hogy a cégek mit tesznek most :) mindenki szépen kiáll, és támogatja a jelenlegi helyzetet. Mivel a cég érdeke jelenleg ez, mivel ha nem tenné akkor bajba kerülne nem kicsit, plusz ezzel public relationst is növelik :)

winnie - 2020. 06. 09. 11:35

ayrons: sawyer esetében nem rasszizmusról volt szó. nyilván a többség nála is csak poén kategória (de mi ez a vágy, hogy világgá kiáltsa?:), ahogy gunnál is az volt, még, ha edgy is például pedofíliáról viccelni. de szó nincs arról, hogy sokan sokfele, élő szóban vagy írva ne lennének edgy-k, szóval nem arról van szó, hogy mindenkit lekapcsolnak, inkább arról, hogy ha valakinek elterjed egy marhasága, akkor a munkaadónak reagálnia kell, ők pedig bármit is tesznek, nem jöhetnek ki jól.

de visszatérve az alaphoz: azt mindenki eldöntheti, hogy akar-e tolni ilyen.

Cole - 2020. 06. 09. 11:37

– a tegnapi hírblokkban elolvashatja a LO: SVU spinoff kirúgott írójáról, amit írtunk

Tegnapi hírek között nem találtam erről infót.

winnie - 2020. 06. 09. 11:41

Ayrons: nem a mostani helyzetre célzok, azon lépj túl, hanem az ilyen múltbeli foltokra. keress a sok tucat tavalyiból vagy tavalyelőttiből egyet és döntsd el, hogy döntenél, hogy abból piedesztálon kerülj ki. szerintem nem egyszerű.

(másrészt attól, hogy sokan kiállnak valami mellett, sokkal többen vannak (cégek, emberek), akik nem csinálnak semmit, szóval nincs olyan, hogy “minden”. aki akarja, megteszi. és tippre elég sokan vannak, akik azért teszik, mert magukénak vélnek bizonyos gondolatokat. még akkor is, ha emellett el is várják tőlük, illetve az érdekeik is megkívánják. már, ha abból indulunk ki, hogy léteznek olyanok, akik így gondolkodnak:)

Ayrons - 2020. 06. 09. 11:41

Azért azt se felejtsük el winnie, hogy a netezés, és az egész mit írok ki , vagy mit nem az elmúlt 10 évben nagyon is megváltozott. Ezek a személyek x évvel ezelőtt írták ki a dolgokat, amikor még annyira nem ellenőrzött volt az egész internet. A Youtube maga, 6 év alatt teljesen átalakult.
Vágy pedig az ,hogy az emberek állandóan mindent megakarnak osztani a világgal, a színészek, filmesek meg emellett szeretik a véleményüket megosztani a rajongóikkal, főképp a fiatalabbak.
Sawyer hülye volt,mert ha nem is gondolta azt ,hogy ezek a tweetek bajok lehetnek, mert humor,de basszus ott volt Gunn esete aki sokkal nagyobb név nála, és hogy járt.

winnie - 2020. 06. 09. 11:42

Cole: hopp, akkor nem írtam meg, csak betettem draftba. ennyi volt (vagyis lesz, ha kikerül) a hír:

“Agresszív közösségi oldalas üzenetei miatt kirúgták a Law & Order: SVU készülő spinoffjának egyik íróját, Chris Gore-t.” (és a link: https://twitter.com/drewjanda/status/1267724276305588224)

winnie - 2020. 06. 09. 11:45

ayrons: igen, ez teljesen igaz. (friss eset most volt az nfl-ben is egy újonc kapcsán, ahol sima bocsánatkéréssel (és azzal, hogy most aztán példát kell mutatni és megdolgozni mások bizalmáért) elintézték a dolgot, pedig abban már volt komolyabb felhang is. lehet, hogy itt is ez volt, vagy lett volna a helyzet, csak valaki úgy érezte, hogy nem tud együtt dolgozni vele, így nem tehettek mást? nem tudom.)

winnie - 2020. 06. 09. 11:49

mielőtt még elfelejtem, a prodigal son-ból a kedvenc idézetem ide illik szőrmentén:

“Oh, everyone’s your best friend until they find out you’re a serial killer. Then, poof. I mean, this cancel culture has just gotten a little out of hand.”

Ayrons - 2020. 06. 09. 11:52

Roseanne Barr esete 2018 ha már régebbi eset. Ott például az ABC és a Disney teljesen jogosan rúgta ki a színésznőt, mert azok a posztok nem voltak viccesek, és szarkasztikusak. Simán fax volt a színésznő.

Az NFL a srác eléggé kanosszát járt, meg már előtte is volt egy volt játékos aki elsőnek betámadta a dolgokat, majd kiállt a tüntetők mellett. De ott is vélhetőleg a csapat volt az első.
Itt amúgy simán az is lehetett, hogy a színész gázsiját megspórolhatták így :) mivel a régiekkel újra kell tárgyalni.

Cole - 2020. 06. 09. 11:52

Köszi, jól fog indul SVU spinoff is, ha egyszer elindul a forgatás.

debali - 2020. 06. 09. 12:00

az Odaát új évada gondolom továbbra is feliratosan megy majd, vagy elkezdtek ismét gyártani szinkronokat?

519 - 2020. 06. 09. 12:20

winnie: persze, nehéz eldönteni, hogy mi lenne a helyes, de én biztosan figyelembe venném, hogy mikor tweetelt és mennyire gondolhatta komolyan. Ha pl. most tweetelt volna ilyesmit Sawyer, akkor azt mondanám, hogy repüljön. Ha x évvel ezelőtti tweetekről van szó, és semmi hasonlót nem nyilatkozott az ember azóta, sőt, ha mondjuk még fel is szólalt a rasszizmus, nőgyűlölet stb. ellen, ha látszik, hogy megváltozott, akkor tartsák meg, és nyilatkozzák azt, hogy hisznek abban, hogy az emberek változnak, mert az, amit most kommunikálnak, az kb. feleslegessé tesz minden vitát, hisz azt mondják, hogy az emberek úgysem változnak, bármit is mondanak nekik. És leginkább legyen ember, aki utánanéz, hogy miket nyilatkozott a színész a közösségi médiában vagy bárhol, mielőtt alkalmazzák.

winnie - 2020. 06. 09. 12:30

debali: elvileg feliratosan. nem tudom, hogy az ő cégüknél még nem megy-e a munka vagy a 12. évaddal kezdik el, de hátha meglepnek minket és szinkron lesz.

Mate4182 - 2020. 06. 09. 13:04

8 evvel ezelott egeszen mas volt neten humorizalni mint most.
Nem ertem hogy merhetnek mai mercevel regebbi kijelentest.

A sracrol sut hogy benott a feje lagya, mindenki megvaltozik a tinedzser evei vege es a huszas evei vege kozott.

Engem.inkabb az erdekelne meddig ,,fajulhat” ez meg? Mondjuk lesz vki akit azert vesznek elo mert 12 evesen bully volt a suliban?
Pl Matthey Perry baszogatta a kanadai allamfot a suliban

Tyberius06 - 2020. 06. 09. 13:15

Az oké, hogy az SVU író aggresszívat írt, de simán igaza volt vmilyen szinten. Ami most megy Amerikában simán nevetséges és nem vicces értelemben.
Nem ez az új blacklivesmatter-mozgalom (néhány éve volt a meetoo is – mondjuk azt is túltolták a végére), hanem hogy a fene nagy tüntetések közepette fosztogatnak, gyújtogatnak, rabolgatnak meg ilyenek. Nah ez már picit sok. Lehet tüntetni, de boltokat gyújtogatni, autókat tönkre vágni, felgyújtani miért kell?
Aztán most olvastam tegnap, hogy feloszlatták a minneapolisi rendőrséget… Az milyen példát mutat? Ki a fasz fogja visszatartani a csőcseléket, mert nekem ez már rég nem blacklivesmatter dolognak tűnik, csak ideges emberek a hónapos karantén után kiadják a gőzt. Kicsit ilyen Purge utánérzés…
Én biztos nem venném komolyabban a helyzetet, ha azt látom, hogy az úgy mond protestálók szétkúrják a fél várost, meg fosztogatnak, hogy kifejezzék a gondolataikat és mindeközben helyrehozhatatlan károkat okoznak másoknak (akár anyagi, akár pszichológiai). Azoknak az élete nem számít? Azoknak a rendőröknek az élete nem számít, akik a mostani lázongásokban haltak meg a tüntetők miatt?
A másik pedig az üzenet, amit közvetítenek. Szerintem nem csak a fekete/barna, akármilyen életek számítanak. MINDEN ÉLET SZÁMÍT…

De most akkor ez a fenti gondolatmenetem vajon olyan, amit 10 év múlva vki előrángathat és kirúgathat miatta?
Elgondolkodtató…

Mate4182 - 2020. 06. 09. 13:21

A fosztogatassal az a baj hogyha vonul 9990 ember bekesen es ebbol 10 betor egy louis vuitton kirakatot akkor nem fognak irni a 9990 bekes tuntetorol.
Arrol fognak irni hogy a tuntetes arrol szolt.hogy betorjenek taskat lopni…

Mindig a hangos 5% alapjan probalnak beskatulyazni a maradek 95%ot is es itt is errol van szo.

+1 evek alatt hogy nem kerultek ezek a tweetek elo?

Mz/x - 2020. 06. 09. 13:47

winnie: Igen, nyilván hozzátartozik, hogy vállalnia kell a következményeket, de 2012-es és 2014-es tweeteről van szó (már megint), ha nem lenne most ez a felhördülés, akkor nem is lenne semmi belőle, sőt talán más csatorna el sem küldte volna, de ugye a CW ezekkel a sorozatokkal igyekszik maximálisan PC lenni (amit néha túl tol, de sokszor eltalálja a megfelelő egyensúlyt).

Félreértettél, nem azt mondtam, hogy utána se alkalmazzák, én sem hiszek a stigmákban, csak nem tetszik, hogy most a CW elküldte és hamarosan valószínűleg feltűnik máshol, mármint a CW húzása nem tetszik, képmutatásnak érzem, miért kell a sorozatnak esetleges károkat okozni, mi lenne ha máshogy büntetnék a srácot, pl közös megegyezés alapján fizuja egy részét jótékonyságra fordítva vagy valami ilyesmi (ha mindenképpen büntetni akarják, szvsz ezeket a régi tweeteket nem kellene, ez már szerintem a ló túloldala). Ugyan az van mint James Gunn-nál, nevetségesnek tartom.

Na de mind1, ez tényleg bonyolult téma, csak idegesít, mert azt látom, hogy folyamatosan túltolják a dolgokat, mintha csak 1 bites téma lenne.

winnie - 2020. 06. 09. 14:13

“+1 evek alatt hogy nem kerultek ezek a tweetek elo?”

mert senki nem akart találni ilyesmit?:) szerintem az emberek többségét a.) nem mozgatja a dirt feltárása, b.) ha észre is veszi, nem kürtöli szét.

“Mondjuk lesz vki akit azert vesznek elo mert 12 evesen bully volt a suliban?”

vagy csúfolta a lányokat. a bullyzás ráadásul sokkal izébb. nyilván ez extrém, és tippre gyerekkorig nem merészkedik el senki, de akinek rossz tapasztalata van valakiről, az mindig dönthet úgy, hogy ezt megosztja másokkal. és arról is, hogy mikor teszi. (nyilván rossz tapasztalat és rossz tapasztalat között is van különbség. van, aki csak meghúzza más haját, de van, aki beleáll elég keményen másokba. innentől kezdve pedig már az számít, hogy ki akar ezzel előállni.)

winnie - 2020. 06. 09. 14:21

Mz/x: nem hiszem, hogy feltétlenül büntetni akarnak, de ha valakit belülről (mondjuk a stábból) ez zavar vagy sért annyira, hogy a közös munkát gátolja, akkor nem tehenek mást. én azt érzem, hogy ez történhetett, mert több korábbi példa esetében elég volt a bocsánatkérés. ahol viszont nem, ott egy ultimátumra (“vagy ő, vagy én!”) nem tudják azt mondani, hogy az ultimátumot adó menjen. (ld. vannak sorozatfőszereplők, akik “túlélték” az effélét azzal, hogy a károsult távozott.)

szerintem túltolás azért van és addig lesz, amíg nem lesz rá szükség. nem vagyok híve ilyesminek (inkább annak, hogy mindenki csináljon olyat, amilyet szeretne, de ha olyat csinál, amit szeret, akkor ne címkézzék meg csak azért, mert másokat címkéznek), de amíg bizonyos dolgok nem lesznek teljesen természetesek, illetve nem lesznek jelen észrevétlenül, addig a tematizálás felszínen marad.

a cw kapcsán utaltam fent rá, hogy ez nem cw-s hatáskör, hanem stúdiós, mint ahogy bármilyen sorozat témája vagy castingja is stúdiós és produkciós céges, a cw már a kész pakkor kapja, legyen szó sorozatról vagy epizódokról, de persze tehetnek javaslatokat.

winnie - 2020. 06. 09. 14:22

Tyberius06: ld. a “nem csak” bizonyos életek számítanak témában, mivel az érintettek felismerték a gondot, elég sok írásos/videós magyarázós anyag van, amiben szó van arról, hogy nem azt mondja, aki mondja, hogy csak bizonyos élet számít, meg hogy minden élet nem számít – csak pont az a gond az efféle jelmondatokkal, hogy aki nem “edukálódik” (és ez nem negatív dolog, mert sokakat nem érdekel a téma annyira, hogy a nézőpontok iránt érdeklődjön – én például biztos nem vagyok expert), annak olyan jelenéstartalom jön le, ami nem vág egybe a valósággal, vagy legalábbis azzal, amit üzenni akarnak. (ld. amikor megjelenik egy ilyen all lives matter hashtag, akkor sokan iszonyat kiakadnak, mert egyesek félreértik a dolgot. de mondom, ez nem az én “szakterületem”, szóval visszavonulok.)

(illetve csak annyi, hogy a kulcs az, hogy aki nem él meg ezt vagy azt, az nem tudhatja, hogy általa totál természetesen vett értékek és dolgok mások számára nem azok. ez az, amit nagyon nehéz befogadni sokaknak, mert hiába mondom, hogy jó ember vagyok, meg nem volt részem kivételezésbe, ha ez nem biztos, hogy így van, mert minden definíció kérdése.)

Cleda - 2020. 06. 09. 14:24

Én is kicsit már túlzásnak érzem a helyzetét. Nyilván azért pár durvát is lehet olvasni, de ha most rasszista/szexista lenne, az nagyon hamar kiderült volna a forgatáson, mert így a közös munka alig lehetne megvalósítható nők vagy fekete emberekkel együtt. Nagyon úgy néz ki, hogy ez nem volt probléma, ha már 3 éve ott volt. Mintha senki nem csinált volna olyan dolgokat régebben, amit ne bánt volna meg…

Tyberius06: Nyilván minden élet számít, csak ez ilyen formában Amerikában nem valósul meg, ahol sokkal erőszakosabban lépnek fel a feketékkel, mint bármilyen más bőrszínű emberrel, ez is váltotta ki az egészet. De szerintem mi, magyarok, nem is érthetjük meg az amerikai mentalitást, én legalábbis nagyon távolinak érzem.

519 - 2020. 06. 09. 14:27

Tyberius06:

a fosztogatásról hasonlóan vélekedtem én is, hogy az onnantól kezdve már teljesen más, viszont valahol azt is meg lehet érteni valamilyen szinten, amivel magyarázták az emberek: a rendőrség meg úgy az egész rendszer évtizedek óta megszeg minden társadalmi megállapodást a feketékkel szemben azzal, hogy hátrányosan megkülönböztetik őket, akkor a feketék miért ne szeghetnék meg őket? Így is, úgy is megszívatják őket. Bár azért erősen kétlem, hogy a fosztogatók ezért fosztogatnának, és nem csak kihasználnák a tüntetéseket. Egy fekete nő nyilatkozta azt, hogy örülniük kéne a fehéreknek, hogy a feketék csak egyenlőséget akarnak, és nem bosszút, és szerintem ebben is van igazság. Lehetne sokkal rosszabb is a helyzet, ha a feketék tényleg azt mondanák, hogy most már aztán tényleg elég volt.

De amúgy ha békésen tüntetnek, akkor is összeverik őket a rendőrök, a tömegbe hajtanak rendőrautókkal, átmennek rajtuk lóval, felrúgják az ülő tüntetőket, ellökik a 75 éves bácsikat (nem csak azt, amelyik odament hozzájuk, hanem egy olyat is, aki nem vett részt a tüntetésen), kilövik a sajtósok szemét… Baromira nem egyenlők az erőviszonyok, és amikor az ember ilyen videókat lát, akkor nagyon nehéz nem azt gondolni, hogy a rasszista rendőrök csak azt kapják, amit megérdemelnek, ha bajuk esik egy tüntetésen, főleg, ha ők provokálják a népet. Ami a rendőrség feloszlatását illeti, azt nem igazán értem. Mármint rendőrségre szükség van, úgyhogy ha fel is oszlatják őket, én remélem, hogy azért, mert újjá akarják szervezni az egészet, és nem azért, mert feleslegesnek tartják. :\

winnie - 2020. 06. 09. 14:32

(az egészben az a gáz, hogy a simán elméleti szintű fejtegetéseket és gondolatokat teljesen beszennyezik a manipuláció szintű cselekedetek. az efféle szándékos sározások az utcán majdnem ekvivalensek lehetnek azzal, hogy békés emberek közé kevernek pár agitátort, akik aláaknázzák tetteikkel a masszáról alkotott képet. és ez az, ami piszok könnyű, még akkor is, ha kezdik az érintettek felismerni.)

Blobov - 2020. 06. 09. 23:05

Off : miért lett kimoderálva az a hsz-em, ami jelzi, hogy az egyik hír spoiler, közben a hír meg maradt?

winnie - 2020. 06. 10. 04:59

Blobov: azért, mert gyakran előfordul, hogy a hír nem spoiler, de a komment spoileres, ha azt mondja, hogy a hír spoileres.

itt magában a hír teljesen ártalmatlan, egy premier előtti interjú, ami nyilvános volt, semmi titok nem volt benne. én is leírtam, mert semmi spoilert nem látok benne úgy, hogy nem láttam az évadot. ellenben, ha ilyesmire valaki rámondja, hogy spoiler, akkor 1. vagy a sorozat ismeretében teszi (ergó neki sem spoiler, tehát felesleges a komment, de cserébe azzal spoilerezik a nemnézőknek, hogy spoilert kiált), 2. vagy a sorozatot/évadot nem ismerve teszi – így nem tudhatja, hogy spoiler.

sok példát tudok hozni a múltból ilyesmire (bár spoileresek lennének), amikor indult a blog, a kezdeti chatbeszélgetésünk is tartalmaz egyet, amiben én írok valamit, erre human válaszol, hogy az spoiler, mire én: “eddig nekem nem volt spoiler, de azzal, hogy mondod, hogy spoiler, számomra is egyértelművé vált, hogy miért mondod, hogy spoiler, így azzal spoilereztél, hogy jelezted a spoilert”

Blobov - 2020. 06. 10. 09:37

@Winnie értem én, de közben én elkezdtem az érintett sorozatot, de még nem fejeztem be, s nekem kifejezetten spoiler volt az infó. Gyanítom, nem vagyok ezzel egyedül. A hír meg várhatott volna, annyira nem volt jelentős. A hír második fele egyértelműen spoiler, s a hír szempontjából meg felesleges.

winnie - 2020. 06. 13. 06:34

azt hittem, hogy láttad, és ezért spoiler. akkor viszont nyugodtan beszélhetek róla, hiszen így végképp nem spoiler a hír.

alapvetés, hogy egy színész nem fog spoilerezni, és a sorozat kapcsán egyébként sem engednének spoilert megjelentetni. itt annyi történt, hogy egy színész elmondta, hogy többször nem tervez feltűnni egy sorozatban – ha az spinoffot kap. ennyi. ez semmilyen szempontból nem spoiler. nem biztos, hogy lesz spinoff, és az sem biztos, hogy nem fog szerepelni. ami spoiler lehet, az, hogy egy karakter él a sorozat végén, ami kicsit abszurd, hiszen ha leírjuk, hogy XY nyilatkozik Z sorozat 7. évados epizódjáról, akkor elspoielreznénk az 1. évadosoknak, hogy XY karaktere él. de ez most nem lényeg, hiszen ebből megint csak semmi nem derül ki. lehet, hogy a karaktere él és nem tervezi tovább vinni. és lehet, hogy a karaktere nem él, ezért nem fog szerepelni.

ez tehát semmilyen tekintetben nem spoiler, de mint írtam, a lényeg az, hogy neked pláne nem lehet, hiszen nem tartasz ott, hacsak nem arra célzol, hogy az spoiler, hogy egy színész nyilatkozik a sorozatról, ergó a karaktere még él.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz